Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:43
looyenss schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:02:
Ik ben de week van 12 maart alvast vrij 8)7 het is voor mij een instabuy!
Insta-bought* There I fixed it for you!

Heb hem zelf ook al gehaald. Wel de cheapskate versie via VA en de AMD acties(had toevallig al een 580 in mijn pc zitten anyway). Dus geen beta(lukt vast wel via andere weg) of teddy bear(omg noooo).
Maar ook geen extra stash of X day early content ;w O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:42

Hu9o

Schokkend

Fraggert schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:49:
[...]

Vraag je nu of je D1 weer een kans moet geven? Zo ja, dan raad ik je aan om die inderdaad uit te spelen. Ik heb D1 recentelijk pas ontdekt en zojuist uitgespeeld, ik vind het een weergaloos dikke game en kan niet wachten op D2 :)

D2 is voor mij echt een no-brainer om aan te schaffen. d:)b

ps: ik speel alleen PvE, ik heb geen PSplus voor PvP en Matchmaking helaas.
Hier netzo met het 1e stuk. D1 leuk. Dark zone op lvl 29 gespeeld tot lvl ~60 ofzo. Daarna door naar 30.
Blijkt ineens dat er nog veel meer te doen is :X Had ik toch beter meteen kunnen doorstomen naar 30, haha.

Geen mensen om mee te spelen die ik irl ken. Maar dat is eigenlijk ook prima te spelen solo. En af en toe een matchmaking groep starten voor een missie oid.

D2 ga ik denk ik ook wel halen, maar wacht wel ff de recenties enzo af.

[ Voor 4% gewijzigd door Hu9o op 15-01-2019 17:50 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus

Daar is ie dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Vind hem erg zwak tbh. 0 Virus mention, 1 hintje naar een *possible* first wave, en de rest van de story lijkt generic content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Titus schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:36:
[...]

Vind hem erg zwak tbh. 0 Virus mention, 1 hintje naar een *possible* first wave, en de rest van de story lijkt generic content.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me ook een beetje tegenviel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-06 19:01
Wellicht dat ze morgen meer duidelijk gaan maken. Zo niet dan hebben ze duidelijk wat te verbergen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:00
kan bijna een analogie zijn voor het hedendaagse Amerika

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:27:
kan bijna een analogie zijn voor het hedendaagse Amerika
gaan ze morgen The Wall en Shutdown dlc's aankondigen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:30:
[...]

gaan ze morgen The Wall en Shutdown dlc's aankondigen? :+
Mag het hopen van wel, dan wordt er tenminste nog iets duidelijk. Wil onderhand weleens weten wat er allemaal te beleven is als je max level bent als solo speler en voor groepen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dat zou inderdaad wel handig zijn ja, maar tot die tijd ben ik lekker hier te vinden:
[Multi] Anthem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Van wat ik gezien heb is het 80% zeker dat Anthem er komt, hangt nog van de demo af.

Ik weet niet of deze twee games (deels) in dezelfde vijver vissen maar wat publiciteit betreft wint Anthem het op K.O. Hopelijk komt er van The Division 2 ook nog een stortvloed aan video's en info los. Ik denk nu niet eens aan een preorder omdat ik domweg niet weet wat ik kan verwachten.

De endgame in D1 was op zich wel leuk maar voor mij niet dusdanig leuk om dat wekelijks een paar uur te spelen. Alleen Underground was wel leuk voor mij maar dat werd ook te eentonig. Ik wil meer op straat te doen hebben in plaats van enkel in gebouwen en ondergronds. En een eerlijkere PvP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
EA promo in een ubi kanaal, bah :+

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:00
Hebben ze niet al hun Y1 roadmap met de free content die er komt bekend gemaakt? kan hem nu niet opzoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:31
darkzone was niet wat voor mij in division 1.. Dat conflict zie ik dan wel weer positief in! Nu hopen op beetje ok matchmaking.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik hoorde op YouTube dat Ubisoft niet wil zeggen of dat er lootboxes aanwezig zijn. Ook blijven ze vaag over je stashgrootte, waarschijnlijk omdat je via preorders extra stashruimte krijgt.

Nog weinig over PvE gezien, hopelijk volgt dat de komende dagen nog. De DZ trekt me niet en het andere PvP is voor mij gewoon iets voor de afwisseling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0pBejjLJDXWmWNWWiZb2cFcq/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o7lEHYL5f4z3FwLFu4f6QgVS/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bFJJ0FEV8wSCahD2Uz42Yma4/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lErTn9F5elyr33IfOwgAPAG3/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/viHV8pZPq97bcezcYTyXtMCy/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bCl6OSg3XYj36NDGRJxd7v5I/medium.png

Even wat info over de verschillende edities die te koop zijn: Op deze site zie je een mooi overzicht en op deze site een mooie uitleg.

In de EU heb je respectievelijk de Standard, Gold, Dark Zone, Ultimate en Phoenix Edition.
In de US heb je respectievelijk de Standard, Gold, Ultimate, Dark Zone Definitive en Phoenix Edition.

De DZ / DZ Definitive en Phoenix Editions zijn dus inclusief een unieke figurine. Je schijnt beide figurines ook aan elkaar te kunnen klikken. De figurine van de Phoenix Edition is ook los te koop in de Ubistore.

Het verschil tussen de EU en US is dat in de EU de Dark Zone Edition zonder de Year One Pass is en dus ook goedkoper is; en dat de First Responder Pack en de Elite Agent Pack uit de Ultimate Edition bij ons ontbreken (bron Reddit). De DLC voor Division 2 is deze keer gratis t.o.v. deel 1 waar je de season pass voor nodig had. De vraag is dus wat er in de Year One Pass zit?

TL;DR.
DZ Definitive Edition (US) = Ultimate Edition + DZ Edition Goodies for 189$
DZ Edition (EU) = Standard + DZ Edition Goodies for 110€.

Edit: plaatje toegevoegd met volledige content matrix.

[ Voor 8% gewijzigd door MaTr1x op 18-01-2019 14:48 ]

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19

tha_crazy

Mafketel

Hier ondertussen de ultimate editie besteld.
Met alle kortingen kwam die op 88 euro uit ipv 109.

Niet echt een speficieke reden waarom precies die versie, maar zoveel games koop ik ook alweer niet de laatste tijd, dus ene keertje een wat duurdere versie mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:33
Ik word niet echt enthousiast van deze trailer. Terwijl ik dat bij het eerste deel wel had.
Gaat er denk niet komen of de recensies moeten echt heel goed zijn.

De nieuwe look en het bijbehorende sfeertje van die aankomende FarCry doet mij trouwens ook niet veel. Denk dat Ubisoft dit jaar een stuk minder geld aan mij zal verdienen dan voorgaande jaren. Al zullen ze daar vast niet aan failliet gaan :P

Jammer want me met FarCry 5 samen met een vriend echt prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
Titus schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Insta-bought* There I fixed it for you!

Heb hem zelf ook al gehaald. Wel de cheapskate versie via VA en de AMD acties(had toevallig al een 580 in mijn pc zitten anyway). Dus geen beta(lukt vast wel via andere weg) of teddy bear(omg noooo).
Maar ook geen extra stash of X day early content ;w O-)
Via deze route ga ik The Division 2 ook aanschaffen (Ryzen 5 2600 CPU). Ik vraag me echter wel af of de 'Gold' uitbreiding hier aan toe te voegen is via Uplay. Kan hier nog weinig niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
agoNITE schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Via deze route ga ik The Division 2 ook aanschaffen (Ryzen 5 2600 CPU). Ik vraag me echter wel af of de 'Gold' uitbreiding hier aan toe te voegen is via Uplay. Kan hier nog weinig niks over vinden.
Ik gok dat ze 'gold' wel als DLC in Uplay gaan verkopen. Net als dat je voor TD1 ook een pre-order versie had met en zonder Season pass, die je later nog kon kopen.
Het enige is dat je de beta waarschijnlijk niet kan doen via de AMD acties, en dat je ook niet de early access kan krijgen ivm higher tier pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Titus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:36:
[...]

Ik gok dat ze 'gold' wel als DLC in Uplay gaan verkopen. Net als dat je voor TD1 ook een pre-order versie had met en zonder Season pass, die je later nog kon kopen.
Het enige is dat je de beta waarschijnlijk niet kan doen via de AMD acties, en dat je ook niet de early access kan krijgen ivm higher tier pre-orders
Geen beta vind ik niet erg. Echter als het een Gold pass is, zou ik verwachten dat je wel early access zou krijgen (je betaalt immers voor de Gold pass, dat de basisgame gratis bij een CPU/GPU zit, zou daar mi los van moeten staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
agoNITE schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:39:
[...]

Geen beta vind ik niet erg. Echter als het een Gold pass is, zou ik verwachten dat je wel early access zou krijgen (je betaalt immers voor de Gold pass, dat de basisgame gratis bij een CPU/GPU zit, zou daar mi los van moeten staan).
Dat AMD de standaard game op/na release als code aan je geeft heeft Ubi vrij weinig mee te maken.
Vanuit hen gezien zijn zij de enige die pre-orders verkopen, dus waarom zouden ze een normale pre-order de optie geven om te upgraden naar gold preorder als je net zo goed die had kunnen pre-orderen?

Ik gok namelijk dat tijdens de early access AMD de keys nog niet eens beschikbaar stelt voor mensen.

Overigens geldt dit alleen voor de 12 maart early access. Wat betreft de early access voor content die later beschikbaar komt is het natuurlijk een ander verhaal. Dan kan Ubi prima een Gold pass in game verkopen voor mensen met de basis game die toch Gold willen en daarmee vanaf dan de early access.

Edit: TL;DR
De 3 day early dus niet(GOLD edition)
De year 1 pass met 7 day early access, die komt sowieso te koop in game.

[ Voor 5% gewijzigd door Titus op 18-01-2019 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Titus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Dat AMD de standaard game op/na release als code aan je geeft heeft Ubi vrij weinig mee te maken.
Vanuit hen gezien zijn zij de enige die pre-orders verkopen, dus waarom zouden ze een normale pre-order de optie geven om te upgraden naar gold preorder als je net zo goed die had kunnen pre-orderen?

Ik gok namelijk dat tijdens de early access AMD de keys nog niet eens beschikbaar stelt voor mensen.

Overigens geldt dit alleen voor de 12 maart early access. Wat betreft de early access voor content die later beschikbaar komt is het natuurlijk een ander verhaal. Dan kan Ubi prima een Gold pass in game verkopen voor mensen met de basis game die toch Gold willen en daarmee vanaf dan de early access.
Ik heb het ook met name over de early access na 12 maart. Als ik eerder dan de release wil spelen, had ik inderdaad maar moeten preorderen. Het gaat me dan ook niet om de pre-order bonus (zoals beta, eerder dan releasedate spelen etc.).

Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat als ik een Gold key koop, ik wel dezelfde voordelen krijg naast beta/early access tov de releasedate).

We zullen zien wat er gaat komen. Zal proberen wat na te vragen bij een clanmember die bij ETF charlie zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
agoNITE schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:47:
[...]

Ik heb het ook met name over de early access na 12 maart. Als ik eerder dan de release wil spelen, had ik inderdaad maar moeten preorderen. Het gaat me dan ook niet om de pre-order bonus (zoals beta, eerder dan releasedate spelen etc.).

Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat als ik een Gold key koop, ik wel dezelfde voordelen krijg naast beta/early access tov de releasedate).

We zullen zien wat er gaat komen. Zal proberen wat na te vragen bij een clanmember die bij ETF charlie zat.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar het anders noemen.
Gold is mijn inziens een term die aan een bepaalde pre-order wordt geplakt.

Wat jij volgens mij bij je AMD base game wil kopen is de Year 1 pass (die zit bij Gold pre-order, net als 3 day early release, beta, teddy en first responder). No Worries, de Year 1 komt vast in de ubi in game store, zie ook Rainbow Six Siege, AC games etc. Dus die perks van 7 dagen eerder+additional content, exclusive custimizations etc kan je straks er allemaal bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Titus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:51:
[...]

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar het anders noemen.
Gold is mijn inziens een term die aan een bepaalde pre-order wordt geplakt.

Wat jij volgens mij bij je AMD base game wil kopen is de Year 1 pass (die zit bij Gold pre-order, net als 3 day early release, beta, teddy en first responder). No Worries, de Year 1 komt vast in de ubi in game store, zie ook Rainbow Six Siege, AC games etc. Dus die perks van 7 dagen eerder+additional content, exclusive custimizations etc kan je straks er allemaal bij kopen.
Dat klopt, ik haal de namen door elkaar. Bij The Division 1 heb ik namelijk wel de Gold pass los gekocht. Dit heet nu de Year 1 pass inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pre-order bij Ubisoft gedaan, kan altijd nog annuleren na de beta (demo).
Vond dit wel een interessant stukje interview:
https://www.reddit.com/r/..._spier_dark_zone_changes/

Fijn dat er PVP modi komen maar dat je niet verplicht wordt dit te spelen voor "the best gun".

[ Voor 20% gewijzigd door OzzieMann op 23-01-2019 14:46 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:35

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Lekker Ventje schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:43:
Ik hoorde op YouTube dat Ubisoft niet wil zeggen of dat er lootboxes aanwezig zijn. Ook blijven ze vaag over je stashgrootte, waarschijnlijk omdat je via preorders extra stashruimte krijgt.
deze discussie ook gevoerd op de ngon discord. zitten een paar employees van ubisoft op. het leuke is dat ze niet aangeven hoeveel meer je krijgt. dus het kan 2 kanten uitgaan

1. het is het extra betalen niet waard
2. het is p2w

in een game die draait om gear verzamelen is extra stash natuurlijk vrij belangrijk.

en die lootboxes komen er echt wel. het is alleen de vraag hoe en wat.

cosmetisch zal mij een worst wezen. Maar wie weet doen ze een battlefront 2tje en propper en gameplay zooi in.

Best veel Div1 gespeeld maar bij deze kijk ik eerst even de kat uit de boom tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik kijk ook de kat uit de boom. Ik heb nu heel veel info over de Darkzone gezien en blijkbaar kun je daar ook met PvE uit de voeten, buiten de extraction om waar gegarandeerd geknald gaat worden, maar wat er buiten de DZ aan PvE te doen is weet ik nog steeds niet. Want raids zijn niet voor iedereen weggelegd en ik wil weten of er bv 4 persoons instances zullen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ultimate Edition gepreordered bij UPlay. Was al standaard een tientje korting en met inleveren van 100 van die Club Units nog eens 20% eraf.

900+ uur in TD1 gespeeld en de alpha vond ik echt top dus voor mij was dit een no-brainer. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Even ter aanvulling op mijn laatste post v.w.b. de verschillende versies:

De Year 1 pass is dat je de episodes die uit gaan komen (die iedereen sowieso gratis krijgt) 7 dagen eerder kunt spelen dan mensen zonder de year 1 pass, ook krijg je extra ‘aanpassings items’ (ik denk skins) maar ook nog extra ‘activities’ wat ze nog niet kunnen zeggen, zie onderstaand filmpje.

Daarnaast krijg je bij ons als je de Ultimate of Phoenix editie koopt ook de Elite Agent pack waarmee je extra opslag/stash krijgt. Die zit niet de EU Dark Zone versie. Ook krijg je met deze Elite Agent pack een unieke skin en een exotic wapen extra. Iedereen krijgt bij een pre order sowieso de Capitol Defender Pack waar een exotic wapen in zit. Ook krijg je bij die packs een blue print voor die exotic weapons, maar dan voor end game.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
katten uit bomen kijken ga ik zeker niet doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 13:57
Net even de beta key gekocht voor 99 cent voor ps4. Daarna beslissen of het was is op console of terug naar de pc.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
beta key kopen, hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
en hoe legit is dat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

NLxAROSA schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:18:
Ultimate Edition gepreordered bij UPlay. Was al standaard een tientje korting en met inleveren van 100 van die Club Units nog eens 20% eraf.

900+ uur in TD1 gespeeld en de alpha vond ik echt top dus voor mij was dit een no-brainer. :)
Ik hoop dat Ubisoft nog eens digitale codes voor consoles via zijn store gaat verkopen. Moet die punten nog eens opmaken die ik in de afgelopen jaren heb opgespaard, maar zie niks om het aan uit te geven :X
En volgens mij verlopen er een boel de komende maanden (want supergaaf dat ze dat aangepast hebben :/ )

Vooralsnog zie ik weinig meerwaarde in de pre-orders. Vorige keer was de equipment al binnen een dag nutteloos omdat de levels niet mee gingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2019 19:38 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Gewoon stores die pre-orders kopen en de beta key los verkopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Je weet dat de pre-order toen niet te vergelijken is met de pre-order nu @Martinspire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

looyenss schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:51:
Je weet dat de pre-order toen niet te vergelijken is met de pre-order nu @Martinspire ?
Want? Ik zie een paar pakkies en een wapen met 3 dagen eerder toegang. Niet iets om te zeggen dat ik dat echt MOET hebben. Verder de season pass waarvan we nog maar moeten zien of dat de moeite waard is (van D1 vond ik dat ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 13:57
looyenss schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:46:
beta key kopen, hoe doe je dat dan?
sorry beetje late reactie. maar het is zeker betrouwbaar. Zo had ik ook beta key gekocht van Anthem demo.
Linkje: https://www.kinguin.net/c...a-pc-xbox-one-ps4-cd-key/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij is deze trailer nieuw?

Private beta dus van 7 tot 10 februari. Ik weet trouwens nog niet of er ook nog een open beta komt?

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2019 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kijk toch wel uit naar deze Game.
Deel 1 hebben we best veel gespeeld en ook goed wat plezier aan beleefd.

Als ze de tekortkomingen van Deel 1 opgelost hebben dan wordt deel 2 een toppertje :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 18:23
Heb eigenlijk ook heel veel zin TD2. Deel 1 ook best veel samen met een maatje gespeeld en veel lol gehad. Deel 1 zag er al super uit en vooral het levellen naar max level was een super gave ervaring. End game was leuk maar kon jammer genoeg niet heel lang boeien waardoor ik toch ergens afgehaakt ben. Heb nog steeds een warm gevoel bij het spel dus deel 2 ga ik zeker halen. Zeker als de endgame beter is dan zal ik dit een flinke poos spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:52
Toch maar een beta key aangeschaft voor €1,50. Erg benieuwd naar deze game. Ik weet dat het een beta is maar hoop daar toch uit op te maken of het iets voor mij gaat zijn ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 11:36
2 keys gekregen van the division 2, bij aanschaf van pcs. Die authenticatie tool doet het echter niet. Dus maar een mailtje gestuurd. Gare bende weer. Had ook 4 keys bij gpus gekregen van Nvidia waar 1 het er niet van deed.

Maar verder even er vanuitgaande dat het goedkomt, erg veel zin in the division 2. Deel 1 veel gespeeld, en de sfeer in het spel plus de dark zone waren erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
even uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al bericht dat je voor de beta bent uitgenodigd? Ik zie wel dat ik me heb aangemeld, maar daar blijft het ook bij voor nu.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Preorder gedaan voor de standaard editie op PSN. Nu wachten tot de beta te downloaden is in de PSN store. Met Division 1 heb ik ook plezier gehad in New York. Nu in Division 2 meesterlijk knallen in Washington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
@ourplayground

Ik heb een losse beta key gekocht. De closed beta staat sinds gisteren in mijn library (nog niet te pre/downloaden).

@Inverted_World
Ik heb vorige week de authenticatie tool met succes gebruikt. Ik krijg een melding zodra de key beschikbaar is. Krijg je een foutmelding oid?

[ Voor 44% gewijzigd door agoNITE op 05-02-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
agoNITE schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:23:
@ourplayground

Ik heb een losse beta key gekocht. De closed beta staat sinds gisteren in mijn library (nog niet te pre/downloaden).

@Inverted_World
Ik heb vorige week de authenticatie tool met succes gebruikt. Ik krijg een melding zodra de key beschikbaar is. Krijg je een foutmelding oid?
even voor de duidelijkheid, in welke library staat die?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ourplayground schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:32:
[...]

even voor de duidelijkheid, in welke library staat die?
In de Uplay library, volgens mij onder "My Games/Mijn Spellen". Uit mijn hoofd staat er ook iets van "Coming soon" bij. Daarnaast kan ik ook de beta toegang zien op mijn Uplay account pagina onder "Beta access".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Preload is vanaf morgen:

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/marketingresource/en-us/the-division/the-division-2/news/images/tctd2_betaopenroadmap_ncsa_960x540_343390.jpg

En qua content in de beta:

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/marketingresource/en-us/the-division/the-division-2/news/images/tctd2_betajourneyasset_vpdt_960x540_343375.jpg
You are limited to one character during the testing phase, and this character cannot be deleted. At character creation, you are able to cycle through presets of customization features to randomize your Agent. Remember that character progression is capped at level seven during this period.

Two main missions are available—Grand Washington Hotel and Jefferson Trade Center—to offer a smaller piece of a much larger, compelling narrative we are telling from start to finish. You can access these missions from Odessa Sawyer and Alani Kelso, respectively.

As you explore D.C., five optional Side Missions will also be available for everyone who prefers to branch out from the main storyline:

Empire Autumn Hotel
MLK Library Hostages
National Archives
Department of Justice
Bureau Headquarters

You will explore parts of seven named zones, each possessing a specific level range to indicate difficulty as you traverse the world:

The White House—also serving as your Base of Operations in D.C.
Downtown East
The Federal Triangle
East Mall
Final Epiphany
The 1040
Dark Zone East—the largest of all three Dark Zones, players utilize long sightlines in over-grown governmental parks. You will acquire the DZ East introduction mission from Senait Ezera—the new Dark Zone NPC in the Base of Operations—after completing Jefferson Trade Center. Completing this intro-mission unlocks full access to the Dark Zone and its features.

In addition, a variety of Control Points, living world activities, and Conflict PVP await in the Private Beta.

END GAME

We are excited to announce that the Private Beta will also feature a portion of The Division 2's end game! After completing Jefferson Trade Center for the first time, you will gain access to an end-game mission that unlocks three level 30 characters on your account. Upon logging in with one of these characters, the end game mission will begin. Each character is equipped with a different Specialization, so feel free to find your favorite! Please note that this end game mission will be available starting on February 8 at 5 PM CET.
Bron

[ Voor 13% gewijzigd door SR8 op 05-02-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 11:42
SR8 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:45:
Preload is vanaf morgen:

[Afbeelding]

En qua content in de beta:

[Afbeelding]

[...]

Bron
Begrijp ik het goed dat je (iig voor PS4) geen code krijgt om de beta uit de Store te downloaden, maar dat je deze gewoon kan downloaden uit de Store als je de beta/preorder code geredeemed hebt?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 15:33
Maichel schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:58:
[...]

Begrijp ik het goed dat je (iig voor PS4) geen code krijgt om de beta uit de Store te downloaden, maar dat je deze gewoon kan downloaden uit de Store als je de beta/preorder code geredeemed hebt?
Ligt eraan waar je hem gekocht hebt, in geval bij Ubisoft zelf hoef je niks te doen. Anders heb je een code nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 11:42
Splendid schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Ligt eraan waar je hem gekocht hebt, in geval bij Ubisoft zelf hoef je niks te doen. Anders heb je een code nodig.
Bij Bol...kreeg dan een code die je moest redeemen op de Ubisoft site en daarna zou de beta "beschikbaar komen" zodra deze uit is. Normaal krijg je altijd een ander soort code om de beta in de Store te "kopen".

We gaan het zien, komt vast goed.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Via CDKeys.com een beta key gekocht (doen we vaker aan deze kant!) maar helaas is deze keer mn key niet valid... (first time for everything zullen we maar zeggen.) Even op de support van CDkeys wachten:) Ben wel benieuwd!

Heb Anthem ook in preorder staan... Afwachten hoe dat zich gaat uitpakken... (klein beetje hard hoofd in), anders lekker over naar The Division 2, weet niet waarom maar heb er nog niet echt hele hoge verwachtingen van... Met deeltje 1 prima vermaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
agoNITE schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:23:
@ourplayground

@Inverted_World
waar heb jij je key gekocht?
welke seller?

[ Voor 16% gewijzigd door P33R op 05-02-2019 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 03-06 18:50
P33R schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:13:
[...]

waar heb jij je key gekocht?
G2play.net ....93 cent 8)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Al kunnen activeren?

Heb hier 2 keys binnen gehaald maar beide kan ik (nog) niet activeren...

[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 05-02-2019 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel8319
mfneed schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Al kunnen activeren?

Heb hier 2 keys binnen gehaald maar beide kan ik (nog) niet activeren...
Hij staat in mn ubisoft account , maar is nog niet te preloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Via de website gaat het redeemen blijkbaar wel... in de launcher niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
mfneed schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:38:
Via de website gaat het redeemen blijkbaar wel... in de launcher niet...
Klopt , stond ook in de beschrijving van de codes hoe je codes kon redeemen , moest het ook even uitvogelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Trouwens, als je een key koopt voor de beta dan krijg naast beta access ook 2 pre-order bonus items (petje krijgen we niet, vandaar 2 items):

Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1165/11653967/3428248-division2_beta_bonuslg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

agoNITE schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:43:
Trouwens, als je een key koopt voor de beta dan krijg naast beta access ook 2 pre-order bonus items (petje krijgen we niet, vandaar 2 items):

[Afbeelding]
Is er al bekend of die gear ook geupgrade kan worden? Of is elke pre-order bonus straks na level 10 weer compleet nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Pre-order doe je niet voor de items maar voor de pay2notwait ;-) content eerder en gegarandeerd toegang tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
@looyenssTrue, maar het was voor mij een verrassing dat ik deze items er ook bij krijg. Het ging mij eigenlijk alleen om de beta key.
Martinspire schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Is er al bekend of die gear ook geupgrade kan worden? Of is elke pre-order bonus straks na level 10 weer compleet nutteloos?
Op de verschillende afbeeldingen die bij de pre-order bonus horen staat dat er een "Endgame Blueprint" aanwezig is:

Afbeeldingslocatie: https://www.nedgame.nl/images/covers/2532385456_preorder.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 05-02-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
@agoNITE waar heb je die key vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
G2play.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 05-06 16:51
Hoe meer ik hier naar kijk, hoe meer ik het gevoel krijg dat dit de DLC is dit The Division nooit heeft gekregen...

Beetje zoals Ark & Atlas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met je oude karakter, gaat die mee naar deze tweede game?

En belangrijker nog. Kan ik op de Ps4 gebruik maken van mijn Xbox One voortgang. Zit dat aan je UbiSoft account gekoppeld ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Donstil schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:05:
Hoe zit het eigenlijk met je oude karakter, gaat die mee naar deze tweede game?

En belangrijker nog. Kan ik op de Ps4 gebruik maken van mijn Xbox One voortgang. Zit dat aan je UbiSoft account gekoppeld ofz?
huh?

het is een nieuwe game.
Je oude char voegt NIKS toe aan de nieuwe game (op cosmetics van de shield na...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
looyenss schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:09:
[...]

huh?

het is een nieuwe game.
Je oude char voegt NIKS toe aan de nieuwe game (op cosmetics van de shield na...)
Nou dat is al iets dan toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19

tha_crazy

Mafketel

Private Beta Friends Invites
All Private Beta players will be able to invite up to 3 of their Uplay friends to join them in the Private Beta. Friends invites will be available on thedivisiongame.com/beta starting February 6th at 5pm GMT.

Players joining the Private Beta through a friend invite will not have access to this feature.
Voor iedereen die nog op jacht is naar een key, iedereen mag 3 vrienden uitnodigen

En voor mij maar eens kijken of mijn I5-6500 nog sterk genoeg is.
Zo niet, kan ik even op een I7 gaan jagen denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 05-02-2019 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Als er iemand nog een PS4 beta key over heeft, hou ik mij graag aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:04
Werkt het systeem van de 3 vrienden uitnodigen ook voor de PS4 spelers? Mocht iemand nog een key over hebben dan heel graag :)

[ Voor 4% gewijzigd door michaeltjeh1 op 06-02-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Hebben mensen al een mail met code ontvangen voor de PS4? Ik had mij aangemeld en dit staat ook in mijn Ubi account, alleen nog geen bevestiging of code?
Verder is het mij niet helemaal duidelijk hoe het gaat om toegang te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Curva op 06-02-2019 09:03 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Curva schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:03:
Hebben mensen al een mail met code ontvangen voor de PS4? Ik had mij aangemeld en dit staat ook in mijn Ubi account, alleen nog geen bevestiging of code?
xbox speler hier, ook ik ben ongeduldig haha, maar heb helaas nog geen melding gehad. Ik vermoed dat dit vandaag uiterlijk 18:00 zal gebeuren aangezien we dan blijkbaar vrienden kunnen uitnodigen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pre-loaden start vandaag om 10 uur. Dus ik denk dat de codes dan ook pas toegezonden gaan worden als je je aangemeld hebt en 1 van de gelukkigen bent.
Als het goed is krijg je dan een code om de private beta in de PSN store te "kopen". Kan ook zijn dat je een Ubi-code krijgt die je eerst moet redeemen op de Ubisoft website en dan pas een PSN code krijgt.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
preload vanaf 10:00, voor de niet 30fpsmachines PC staat hij al in je uplay libary, nog 10 minuten tot downloaden.

(doe niet zo triest)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-02-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:04
Betakey ontvangen van Ubisoft :) Vanaf 18:00 zijn vrienden uit te nodigen.

[ Voor 39% gewijzigd door michaeltjeh1 op 06-02-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
42gb aan het binnen halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Op de Ps4 hier zelfs 50.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Vanochtend nog meegedaan aan een 1500 beta keys giveaway en kreeg netjes de mail met de code voor de PS Store een half uur geleden in de mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 18:23
Pre-loading.... of zoals t in t Nederlands (tenenkrommend) genoemd wordt.... aan t voorladen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zeg even als je het gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Beta key net ontvangen in de mail, pre load loop nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:39
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:30:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zeg even als je het gebruikt hebt.
Thanks Dennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Gedownload en geïnstalleerd: services not available, code MIKE-01, pease try again later :/

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen 10 uur NL tijd gaan de servers live als het volgens de planning gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:37
Ik heb hem ook ontvangen😀

Voor gmail gebruikers kijken even in je reclame folder😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Iemand een key over voor ps4...graag mailtje :) anders is die zo weg.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 14:28

quelake

PSN Quelake

Ik hou me ook warm aanbevolen voor een key! Indien iemand er 1 heeft, please PM.

Inmiddels voorzien.

[ Voor 15% gewijzigd door quelake op 07-02-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 09:26
Ik ook voor de ps4 mocht iemand er 1 over hebben 😎
Edit:ik ben inmiddels voorzien

[ Voor 23% gewijzigd door Biatch op 06-02-2019 15:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Don't feed the troll

Ben benieuwd naar de beta. Alles wijst erop dat Massive niet dezelfde fout als Bungie en Bioware maakt door echt in te zetten op (endgame) content. Hopelijk maken ze het ook waar.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-02-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
knip

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-02-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Net een interview met twee devs op youtube gezien en daarin werd het geneuzel rondom de stash uitgelegd. Waarom dat niet meteen duidelijk is gemaakt is mij een raadsel.

Je begint met vijftig vakken. Ben je max level dan volgen er nog vijftig en de laatse vijftig moet je via de endgame vrijspelen. De dure versie heeft die vijftig endgame vakken al unlocked. Iedereen krijgt dus maximaal hondervijftig vakken.

Heb gellukig ook een code ontvangen, ik twijfel nog steeds maar aangezien Anthem er voorlopig niet komt kan ik wellicht mijn geld nog drieweken langer in mijn zak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Lekker Ventje schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:08:
Net een interview met twee devs op youtube gezien en daarin werd het geneuzel rondom de stash uitgelegd. Waarom dat niet meteen duidelijk is gemaakt is mij een raadsel.

Je begint met vijftig vakken. Ben je max level dan volgen er nog vijftig en de laatse vijftig moet je via de endgame vrijspelen. De dure versie heeft die vijftig endgame vakken al unlocked. Iedereen krijgt dus maximaal hondervijftig vakken.
Heb wel een beetje het gevoel dat het damage control was. De beschrijving was vrij duidelijk: "additional stash space". Door alle commotie hebben ze het nu teruggedraaid, waardoor het alleen een tijdelijk voordeel is. Mensen met een Ultimate Edition voelen zich terecht een beetje genept.
Pagina: 1 2 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)