Acties:
  • +8 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Mede-auteur:
  • RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56

RubenSaurus

Anthem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pGKMiFLCw0bAoW38AlCQuPES/full.jpg?nohitcount=1

Anthem is een 3rd person "looter-shooter" RPG in ontwikkeling bij BioWare. Jij als speler maakt gebruikt van zogenaamde Javelins om de wereld te verkennen en tegen vijanden vechten. Het spel wordt uitgegeven door Electronic Arts en zal op 22 februari 2019 uitkomen voor de PlayStation 4, Windows en de Xbox One.

Anthem Official Cinematic Trailer (2018)

ANTHEM - E3 2018 Gameplay Demo Walkthrough (PS4/XB1/PC)
[YouTube: ANTHEM - E3 2018 Gameplay Demo Walkthrough (PS4/XB1/PC)]

Anthem Full Gameplay Demo E3 2018

Anthem Gameplay Features – Our World, My Story Trailer

Javelins

De Javelins zijn het Anthem equivalent van klassen. Je hoeft maar één karakter aan te maken. De Javelins kun je dus verzamelen. Anthem zal uitkomen met vier type Javelins:

Ranger
Een veelzijdige, universele Javelin, geschikt voor verschillende taken.

Ranger

Colossus
Een enorme tank die zichzelf leent voor het meer stevige werk.

Colossus

Interceptor
Richt zich op snelheid en mobiliteit.

Interceptor

Storm
De zogenaamde "mage" Javelin met elemental abilities.

Storm

Screenshots en Media

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yicU3dMdGdDvqflXiZOlSScv/full.png?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/V2ZvYHlUvo8YLtcvSTf60fUJ/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TOCjozFBssNek3SyTBdMBoBu/full.png?nohitcount=1

System Requirements

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WpuRXdlLxF8LNQA8eATQ8XXE/full.png

Links

Twitter: https://twitter.com/anthemgame
Twitch: www.twitch.tv/anthemgame
Reddit: https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/
Website: https://www.ea.com/en-gb/games/anthem

Gameplay

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DQk0UChto2YcmF5fAUmqc023/full.jpg

Leuk weetje over Combo's, voor degenen die het nog niet weten. (Combo = je gebruikt een Detonator ability op een target die eerder een Primer op zich heeft gekregen)

Buiten dat Combo's dus extra damage doen geeft het ook een voordeel voor je Javalin zelf. Iedere Javalin krijgt een ander voordeel na het doen van een combo:

Ranger: Als je een combo maakt doe je voor eventjes meer damage

Colossus: Als je een combo maakt, creëer je een explosie rondom het target waar je een combo op hebt gemaakt. Meer targets waar je een combo op maakt = meer explosies

Storm: Alle targets die in de buurt van het target zijn waar je een combo op maakt, krijgen de Primer debuff van het target waar je een combo op hebt gemaakt. Ofwel: als een target in de fik staat en jij doet een Detonator, dan raken alle targets rondom jouw target ook in de fik

Interceptor: Je krijgt een aura om je heen van de elemental type van het target die je gecombo'd hebt. Ofwel: Als een target in de fik staat en jij doet er een Detonator ability op, dan krijg je een Fire aura om je heen die iedereen fire damage geeft

Ook leuk: De Ranger is de enige Javelin waarbij de Melee ability een Primer is, bij alle andere Javelins is het een Detonator

Hieronder een overzicht van de Primers en Detonators:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7nLye4EdnndNt2y6RCHVCQCd/full.jpg

Community op PSN:

Er is een psn community opgestart zodat het makkelijker is om elkaar te vinden en samen te spelen mochten jullie dat willen.
De naam is: Tweakers Anthem Freelancers en voel je vrij om te joinen en mensen uit te nodigen die ook spelen.

Samen spelen: hier is een spreadsheet met tweakers zodat je elkaar op verschillende platformen toe kunt voegen, voel jezelf vrij om je op de lijst te zetten maar houdt de boel netjes ;)

https://docs.google.com/s...jt5o-Y60/edit?usp=sharing

[ Voor 69% gewijzigd door RubenSaurus op 21-02-2019 10:32 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ik vond dat het wel tijd werd voor een apart Anthem topic. Uiteraard probeer ik de beginpost zoveel mogelijk up-to-date te houden.

Game on! :D

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-07 11:36
Nice, wacht al even op deze titel. Ik vind wel dat de videos die beschikbaar zijn last hebben van een lage framerate. Maar de game is natuurlijk nog niet volledig geoptimaliseerd en misschien wel op console gecaptured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
ak0nnmgn schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:55:
Nice, wacht al even op deze titel. Ik vind wel dat de videos die beschikbaar zijn last hebben van een lage framerate. Maar de game is natuurlijk nog niet volledig geoptimaliseerd en misschien wel op console gecaptured.
Ik ben blij dat Anthem uitgesteld is naar 2019. EA kan zich geen grote misstappen met dit soort games meer veroorloven. En Bioware stiekem ook niet eigenlijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door 8GUS op 13-09-2018 11:00 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Ik zit in ieder geval in de Closed Alpha. Ben benieuwd. Morgen een tijdslot om in te spelen.
Het is echt bijzonder dat deze game zo weinig aandacht krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door TheBuddha op 07-12-2018 11:50 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-06 00:54
TheBuddha schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:31:
Ik zit in ieder geval in de Closed Alpha. Ben benieuwd. Morgen een tijdslot om in te spelen.
Het is echt bijzonder dat deze game zo weinig aandacht krijgt.
Hier ook in de alpha ik kan 4 maal spelen als ik alle tijdsloten ga te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Ja klopt. Kijk er naar uit. Toe nu toe erg tevreden over wat ik zie. Dit lijkt me wat Destiny had moeten zijn maar ik kan me flink vergissen. Ligt ook erg aan de strategie van EA met DLC/Loot/Etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-06 00:54
Irmand enig idee wat die tijden in Nederland zijn? Ik ben daar altijd zo. Slecht in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:34
rwbk schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:14:
Irmand enig idee wat die tijden in Nederland zijn? Ik ben daar altijd zo. Slecht in.
Releasedatum Windows: 8 december 2018 16:00 CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:49
Het is wel een echte EA launch... no connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
Kan er nog steeds niet in. Ben nu al twee uren aan het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
EA kennende kun je Dinsdag online als goedmakertje omdat het weer eens overvol was.
Bij alle beta's en releases het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Weer drama dit. Forums niet te bereiken. Je zou verwachten dat je van je fouten leert.
Ik krijg de missing content error en daarna loopt de boel vast.
10 minuten kunnen spelen. Voice acting is geweldig. Pak best lastig te besturen. Wordt denk ik wel een topper dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 09:53
Ik heb behoefte aan een lijst met PSN namen (andere platforms ook geen bezwaar) van tweakers die dit spel gaan spelen :). Mijn lijst met vrienden die Anthem gaan spelen is erg kort.

PSN : Tripp0r

Ben 33 jaar, net vader (3mnd), functioneel applicatie beheerder en speel vaak in het weekend. Soms een avondje als het huishouden het toe laat.

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:11
Zelf vanavond 45 minuten kunnen spelen, tot nu toe ben ik aangenaam verrast. Ging eigenlijk met low expectations het spel in maar het is gewoon best tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Damn heren. Allemaal in closed alpha?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:34
8GUS schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:39:
Damn heren. Allemaal in closed alpha?
jij niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-07 22:42
Miyazono schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:40:
Zelf vanavond 45 minuten kunnen spelen, tot nu toe ben ik aangenaam verrast. Ging eigenlijk met low expectations het spel in maar het is gewoon best tof.
QFT, verrassend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:28

R.G

Hoe vind je een match? kan je niet met 2 spelers alleen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Nope. Jammer wel, maar aangezien de speelschemas schijnbaar VS gebaseerd zijn vraag ik me af of ik dan veel had kunnen spelen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Uiteindelijk maar verwijdert.
Preload gedaan en uiteindelijk niet 1x kunnen spelen door die connectie issue's.
Het is wel weer typisch EA, batytlefield beta's hebben het zelfde gezeik ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Net de eerste paar missies kunnen doen. Het ziet er erg gelikt uit. Speelt prima, als je door de motion blur heen kan kijken en de FPS drops (maar dat is waarschijnlijk meer de schuld van mijn pc).

Als ze het leuk kunnen houden, dus genoeg content (wat destiny fout deed en doet), denk ik dat dit een erg goeie game kan worden.
Ik ben in ieder geval enthousiast!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

De 'Alpha' was zelfs geslaagd. Als je had gelezen @kneusteun was het een server stress test. En uit de test bleek dat het in eerste instantie niet helemaal goed ging :P Een aantal spelers is online gebleven terwijl andere er gewoon niet meer inkwamen.

Ik heb vanaf de eerste minuut (16:00 tot 17:30) gewoon kunnen spelen, ja het koste wat moeite om er in eerste instantie in te komen. Hele zwik kunnen doen tot ik eruit lagde. Vanaf dat moment kwamen ze dus een server side bug tegen. Deze is voor het 2de tijdvak opgelost en heb gewoon van 21:00 tot 0:10 getest.

Zondag werkte het als een zonnetje, matchmaking ging vlotter, geen rubberbanding gemerkt.
In en uitloggen was ook geen probleem. Performance was ook geen probleem, bleef netjes rond de 90 fps hangen, hier en daar een stukje waar het iets zakte maar nooit onder de 60 gekomen.

In mijn ogen was het meer Origin dat roet in het eten gooide dan Anthem zelf. 'vrienden' toevoegen op Origin blijft een drama mensen krijgen requests niet door, Origin herstart en ineens komen de requests tevoorschijn enzo... Invites die verstuurd worden maar gewoon niet aankomen.

Aan de ene kant Alpha's gezien waar alles een stuk slechter liep, Beta's zelfs die beroerder waren.
Ik ben bang dat het weer een grind spelletje gaat worden. Je zag ook in het menu 6 moeilijkheidsgraden.

Het lijkt er dus op dat je in eerste instantie alles op 'easy' mag doen, dan 'normal' en dan 'hard', hierna kwamen geloof ik Grandmaster 1 tot 3..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
TepelStreeltje schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:29:
Net de eerste paar missies kunnen doen. Het ziet er erg gelikt uit. Speelt prima, als je door de motion blur heen kan kijken en de FPS drops (maar dat is waarschijnlijk meer de schuld van mijn pc).

Als ze het leuk kunnen houden, dus genoeg content (wat destiny fout deed en doet), denk ik dat dit een erg goeie game kan worden.
Ik ben in ieder geval enthousiast!
Hopelijk kun je motion blur uitzetten. Dat is wel een van de meest irritante dingen in games. Vraag me ook af wie er graag mee speelt.

Hoe dan ook, hoe zou je genoeg content kunnen blijven creëren volgens jou? Destiny 2 doet dit nu toch redelijk dacht ik of niet? (buiten dat je overal voor moet betalen dan). Anthem krijgt geen pvp dus pve moet top notch worden en blijven. Maar met alleen raids kom je er niet lijkt me.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Motion Blur kan nu al uit, maar werkte niet helemaal goed (maar dat kan dus ook aan mijn pc liggen ;P )

Destiny 2 had bij launch nogal weinig content. de paar DLC's voegde wel wat bij, maar nog steeds niet op het niveau dan een release zou moeten hebben vanaf launch (aldus de kenners, ik ben halvewege ingestroomd, maar vond het met de 2 DLC's nou ook niet echt veel content).

Hoe zou je het kunnen creeren? Geen idee, ben gelukkig geen developer :P Maar serieus, genoeg Raids, Dungeons, daily's, weeklys, maar vooral ook solo content. Destiny heeft niet zoveel end game solo content, naast weekly grinds, welke gewoon snel saai worden. Daarnaast was er 1 raid (misschien met de huidige DLC meer, heb die niet) en stuk of 5 dungeons. Meer niet...

Maar vooral nieuwe story packs elke X weken. Uit de Beta haalde ik al dat er erg veel gebeurd op de planeet waar je zit; verschillende anomalies met lore er achter. Lijkt mij dat ze daar echt wel veel content uit kunnen halen. Ook paar rassen tegenstanders kan je nog best wel veel mee doen denk ik zo.
Maar goed, denk dat Bioware dit wel beter voor ogen heeft dan Bungie. :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ben het met je eens wat betreft de solo content. Dat is bij D2 inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Al is PvP natuurlijk prima te doen als je ervan houd. Ook Gambit is erg tof gedaan.

Wat betreft de lore in Anthem ben ik wel erg benieuwd aangezien het een Bioware product is. Daar moet inderdaad veel uit te halen zijn met story updates en de daarbij behorende quests.

Ik denk dat er vooral met daily's en weekly's veel te winnen is. In D2 is dat wel erg veel van hetzelfde.

Bricks In Motion

Info over loot en progressie (kortere en overzichterlijkere samenvatting)

[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 20-12-2018 12:18 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-07 17:50
heb EA acces premium genomen voor 2 games: BF5 en ANthem. 100 euro per jaar betalen is dan vrij weinig aangezien je ook nog andere games ervoor "krijgt".

Ben heel benieuwd wat deze game gaat worden. Ben wel een beetje bang voor het D2 scenario.
maar ik laat me graag positief verrassen. Als ik zo de comments hier lees is het positief in de alpha/beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe video met gameplay van de livestream van afgelopen avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:42
De Interceptor gaat mijn class worden om mee te spelen.Ben nu wel op het punt dat ik overtuigd ben over Anthem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat na een lange tijd deze game genegeerd te hebben (bewust om niet al te enthousiast te worden) ik nu toch wel erg veel zin heb om aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Zo, ik sluit me hier bij aan!

Ik dacht laatst ergens een sheetje gezien te hebben met de release data van Anthem maar kan die nergens meer vinden. (of was dat BF5?)

Klopt het dat je met een premium pass een week eerder kan beginnen? Of is het alleen die 10u early access? Heb hem namelijk wel in pre-order staan, maar heb er best een 10tje voor over als ik een week eerder mag beginnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:17:
Zo, ik sluit me hier bij aan!

Ik dacht laatst ergens een sheetje gezien te hebben met de release data van Anthem maar kan die nergens meer vinden. (of was dat BF5?)

Klopt het dat je met een premium pass een week eerder kan beginnen? Of is het alleen die 10u early access? Heb hem namelijk wel in pre-order staan, maar heb er best een 10tje voor over als ik een week eerder mag beginnen ^^
Check deze post even ;)

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dat sheetje inderdaad:)

Thanks!

Wordt dus lekker weekend van VIP demo een Premier abbo starten om deze gelijk te cancelen. Maandje toegang tot alles, anthem VIP demo, anthem early acces full game en tussen de VIP demo en Anthem Early acces BF2 singleplayer maar eens doen! heb ik het geld er wel weer uit ^^

[ Voor 43% gewijzigd door mfneed op 02-01-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Heb er ook zin in! zat een tijd sceptisch te wezen en ben ik enigzins nog steeds voor deze game maar heb goeie hoop. De game kan het maken of breken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-07 10:41
Zijn er mensen die hem op de pc gaan spelen? Misschien een idee om hem samen te proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Weer een nieuwe gameplay filmpje van 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
maddog03 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:00:
Zijn er mensen die hem op de pc gaan spelen? Misschien een idee om hem samen te proberen :)
Ik ga het spelen op PC.
Voorliefde voor tanks in games dus 100 % voor Colossus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
nice! helaas ben ik door dit gameplay filmpje nog net zo (misschien zelfs meer) sceptisch. het ziet er vet uit maar voor hoe lang.. en hoe veel de missies verschillen blijft ook een dingetje. Zullen het zien.Wel zin in overigens.. de mobility en movement van die suits vind ik echt dope! vooral die kleine ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008

g0tanks

Moderator CSA
Ricmaniac schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:15:
[...]

nice! helaas ben ik door dit gameplay filmpje nog net zo (misschien zelfs meer) sceptisch. het ziet er vet uit maar voor hoe lang.. en hoe veel de missies verschillen blijft ook een dingetje. Zullen het zien.Wel zin in overigens.. de mobility en movement van die suits vind ik echt dope! vooral die kleine ninja
Ik sluit me hierbij aan. De laatste maanden ben ik van gehyped naar skeptisch gegaan. Die laatste trailer voelt gewoon aan als Destiny 2 met meer verticale mobiliteit.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
g0tanks schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:27:
[...]

Ik sluit me hierbij aan. De laatste maanden ben ik van gehyped naar skeptisch gegaan. Die laatste trailer voelt gewoon aan als Destiny 2 met meer verticale mobiliteit.
Om heel eerlijk te zijn lijkt het me ook niet meer dan dat. Maar goed, die verticaliteit en meer mobility is wel wat het onderscheidt. Plus (hopelijk) een beter verhaal. Wat had je verwacht toen je nog hyped was?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008

g0tanks

Moderator CSA
8GUS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Om heel eerlijk te zijn lijkt het me ook niet meer dan dat. Maar goed, die verticaliteit en meer mobility is wel wat het onderscheidt. Plus (hopelijk) een beter verhaal. Wat had je verwacht toen je nog hyped was?
Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik Destiny juist voor het eerst in die tussentijd heb gespeeld. Ik denk dat ik gehyped was omdat ik in eerste instantie niet bekend was met het concept. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
g0tanks schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:06:
[...]

Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik Destiny juist voor het eerst in die tussentijd heb gespeeld. Ik denk dat ik gehyped was omdat ik in eerste instantie niet bekend was met het concept. :)
Destiny 2 is wel erg gelikt en loopt nu al een tijdje, maar zit ook vol ouderwetse betaal methodes, season passes etc. Plus mist het de verticaliteit, maar heeft het dan wel weer PvP (hele goede gungame vind ik).

We zullen moeten zien of EA zich er niet te veel mee gaat bemoeien. Of dat ze geleerd hebben van bepaalde andere games :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-07 13:09

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

8GUS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:12:
[...]

Destiny 2 is wel erg gelikt en loopt nu al een tijdje, maar zit ook vol ouderwetse betaal methodes, season passes etc. Plus mist het de verticaliteit, maar heeft het dan wel weer PvP (hele goede gungame vind ik).

We zullen moeten zien of EA zich er niet te veel mee gaat bemoeien. Of dat ze geleerd hebben van bepaalde andere games :P
Hebben ze al iets duidelijk gemaakt over de plannen wb microtransactions / season pass?

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
0stone0 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:18:
[...]

Hebben ze al iets duidelijk gemaakt over de plannen wb microtransactions / season pass?
Als het goed is in ieder geval geen lootboxes en geen season pass. Microtransacties mbt cosmetics komen er wel.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

8GUS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:28:
[...]

Als het goed is in ieder geval geen lootboxes en geen season pass. Microtransacties mbt cosmetics komen er wel.
Ah top! Dat klinkt iig positief!

Toen ik Anthem ging preordere schok ik een beetje van de Origin Access pass... Beetje jammer dat die toch weer voordelen geeft ten opzichte van de Legion of Dawn Edition. Vind 1x 70 80 euro wel zat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Anthem CES 2019 trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Nog een leuk filmpje van de site.

Game Awards Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Mja, dit is de dlss showcase. Hier moet je dan wel een nieuwe GPU voor hebben. Helaas zal mn 970GTX het voor nu nog even moeten trekken :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

8GUS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:40:
[...]

Mja, dit is de dlss showcase. Hier moet je dan wel een nieuwe GPU voor hebben. Helaas zal mn 970GTX het voor nu nog even moeten trekken :P
Hoop dat ze de System Requirements snel uitgeven.

SystemRequirementsLab zegt wel dat je genoeg heb aan je 970

Zal die t wel zwaar gaan krijgen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Blijft wel een beest van een kaart moet ik zeggen. D2 loopt tussen 90 en 120 fps op die kaart. Zonder veel moeite.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
D2 is nu ook niet de game die hardware tot het uiterste drijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Weet ik. Maar ben hoopvol dat mn kaart Anthem nog enigszins trekt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 18:46

Orac

Ik mis je papa.

Ik ben niet onder de indruk. Doet me toch op een of andere manier aan Mass Effect: Andromeda denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Orac schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:49:
Ik ben niet onder de indruk. Doet me toch op een of andere manier aan Mass Effect: Andromeda denken.
Ik denk dat ze daar het movement syteem vandaan hebben gehaald en ge-upgrade.

Andromeda was geen super goede game, maar dat had vele andere redenen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Naja we gaan het zien dan 15 februari. Drop gewoon een maandje Origin première. Die 15 euro vind ik het wel worth om het een maand te kunnen proberen ipv dat ik die game koop en het niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-07 10:41
0stone0 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:04:
[...]

Hoop dat ze de System Requirements snel uitgeven.

SystemRequirementsLab zegt wel dat je genoeg heb aan je 970

Zal die t wel zwaar gaan krijgen :'(
ANTHEM MINIMUM
SYSTEM REQUIREMENTS
CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
RAM: 8 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
GPU RAM: 2 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11

ANTHEM RECOMMENDED
SYSTEM REQUIREMENTS
CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM: 16 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
GPU RAM: 4 GB Video Memory

Source: https://www.ea.com/games/...irements?isLocalized=true

[ Voor 41% gewijzigd door maddog03 op 08-01-2019 10:31 . Reden: Antwoord onder quote ipv er boven ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

maddog03 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:31:
[...]

ANTHEM MINIMUM
SYSTEM REQUIREMENTS
CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
RAM: 8 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
GPU RAM: 2 GB Video Memory

ANTHEM RECOMMENDED
SYSTEM REQUIREMENTS
CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM: 16 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
GPU RAM: 4 GB Video Memory

Source: https://www.ea.com/games/...irements?isLocalized=true
Nice! Valt eigenlijk nog wel mee ;)

Beetje stom dat ze de store page niet ff bijwerken O-)

@8GUS Misschien handig om dat lijstje in TS te zetten? PLAATJE

[ Voor 8% gewijzigd door 0stone0 op 08-01-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
0stone0 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Nice! Valt eigenlijk nog wel mee ;)

Beetje stom dat ze de store page niet ff bijwerken O-)

@8GUS Misschien handig om dat lijstje in TS te zetten? PLAATJE
Handig! Dan valt mn 970GTX nog reuze mee. Helemaal als je de 1060 gtx ermee vergelijkt: https://gpu.userbenchmark...a-GTX-1060-6GB/2577vs3639

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand enig idee hoe de multiplayer in zijn werk gaat? scaled het tot een bepaald lvl als je een low lvl joined of hoe gaat dat in zijn werk?

Nu nog geen tijd, straks even uitzoeken maar wellicht iemand hier zo het antwoord klaar?

B.v.d!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
mfneed schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:07:
Iemand enig idee hoe de multiplayer in zijn werk gaat? scaled het tot een bepaald lvl als je een low lvl joined of hoe gaat dat in zijn werk?

Nu nog geen tijd, straks even uitzoeken maar wellicht iemand hier zo het antwoord klaar?

B.v.d!
Scaling accordingly when joining friends: https://www.gamebreakingn...en-you-join-your-friends/ :)

Plus dat de "endgame" en bijvoorbeeld strongholds of bepaalde quests moeilijkheidsgraad levels hebben die je kunt selecteren. Hoe moeilijker het level van de quest, hoe beter de loot uiteraard.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Thanks voor de reactie! Javalin en Pilot lvls staan ook los van mekaar toch?

Handig voor mn co-op maatje:) die begint wss later, kan ik met 1 javalin beginnen, wanneer hij begint een ander javalin pakken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
mfneed schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:57:
Thanks voor de reactie! Javalin en Pilot lvls staan ook los van mekaar toch?

Handig voor mn co-op maatje:) die begint wss later, kan ik met 1 javalin beginnen, wanneer hij begint een ander javalin pakken ^^
Die staan los van elkaar ja. Hoe het precies geregeld wordt weten we nog niet helemaal zeker. Pilot levels zullen meer algemene abilities zijn en Javelin levels hebben dan te maken met welke zaken je kunt equippen. Zoiets denk ik.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Lastig om van al die videos af te blijven! Kan in het VIP weekend wss maar een uurtje of 4 spelen helaas:( Weekend werk juist dat weekend... Moet wel zeggen dat ik de 15e (op premium release dag) en de 17de lekker een "pappa" dag heb dus dat komt goed uit ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Hier nog wat game beelden om weg te kijken!

Als een fanatieke D2 speler ben ik benieuwd wat dit spel gaat geven, oké D2 heeft in het begin erg te kort geschoten maar heeft dit volgens mij goed ingehaald. Nu ben ik benieuwd of dit spel die kwaliteiten ook heeft en dat ze goed hebben gekeken naar hoe het niet moet bij het uitbrengen. Of Anthem mij van D2 af gaat halen dat weet ik niet. Ik ga het lig wel proberen en daar heb ik toch wel zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
LichtBruisend schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:05:
Hier nog wat game beelden om weg te kijken!

[YouTube: Anthem - Story Mission Gameplay & Lore "The Lost Arcanist" (SPOILERS)]

Als een fanatieke D2 speler ben ik benieuwd wat dit spel gaat geven, oké D2 heeft in het begin erg te kort geschoten maar heeft dit volgens mij goed ingehaald. Nu ben ik benieuwd of dit spel die kwaliteiten ook heeft en dat ze goed hebben gekeken naar hoe het niet moet bij het uitbrengen. Of Anthem mij van D2 af gaat halen dat weet ik niet. Ik ga het lig wel proberen en daar heb ik toch wel zin in!
Ja het probleem wat het daarin is geweest met D2 (merk ik in mijn omgeving althans) is dat niemand meer zin heeft om D2 weer een kans te geven en de expansion dus niet willen kopen. Ik hoop gewoon dat Anthem het in 1 keer goed doet :P kleine bugs even achterwegen gelaten maar puur content en gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Heb D2 ook 500+ uren gespeeld... maar bij de eerste update van de anualpass ben ik afgehaakt... had tot die tijd nog steeds geen Year 2 exotic... het begon me zo tegen te staan dat de fun er helaas af ging, niet alleen dat... maar ook de "time-gated" content hoe ze het nu releasen staat me totaal tegen...

Voor mij is D2 wel af... door het bovenstaande verhaal.

Jammer want had een leuk en gezellig groepje om te raiden etc! Last wish, fresh run zonder kennis met 6man runnen, een van de coolste dingen die ik de afgelopen jaren gedaan heb! Na 5u lang hetzelfde stuk te schieten had ik er nog steeds plezier in!

Anthem ben ik echt wel hyped voor omdat het zo dicht bij komt nu! Concept van alle classes kunnen spelen met 1 character alleen al. Niet alle content 3x moeten doen zoals bij D2 wel moest als je elke class wilde spelen.

Kijk al uit naar de karige 4u die ik kan spelen in de VIP demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Ricmaniac schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:09:
[...]

Ja het probleem wat het daarin is geweest met D2 (merk ik in mijn omgeving althans) is dat niemand meer zin heeft om D2 weer een kans te geven en de expansion dus niet willen kopen. Ik hoop gewoon dat Anthem het in 1 keer goed doet :P kleine bugs even achterwegen gelaten maar puur content en gameplay
Ik hoop het ook echt.

Ik ben dan iemand die wel de expansies van D2 koopt. Zit in een clan die veel speelt en dat maakt het allemaal leuker. Echter merk ik de laatste weken wel dat ik steeds minder zin heb om D2 te spelen ... dus als Anthem mij aanspreekt zal D2 helemaal minder gespeeld gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

LichtBruisend schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:26:
[...]

Ik hoop het ook echt.

Ik ben dan iemand die wel de expansies van D2 koopt. Zit in een clan die veel speelt en dat maakt het allemaal leuker. Echter merk ik de laatste weken wel dat ik steeds minder zin heb om D2 te spelen ... dus als Anthem mij aanspreekt zal D2 helemaal minder gespeeld gaan worden.
Denk dat aardig veel mensen er zo over denken. Sommige mensen spreken zelfs over Anthem als de opvolger van D2...

Ikzelf heb D2 nooit echt gespeeld. Wacht rustig op Anthem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 19:31
Anthem wordt veel als directe concurrent van D2 gezien. Wat ik persoonlijk echter jammer vind is dat er geen PvP aanwezig. Maar als dat goed gemaakt wordt met veel actie in PvE valt daar wellicht mee te leven.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Lekker Ventje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:02:
Anthem wordt veel als directe concurrent van D2 gezien. Wat ik persoonlijk echter jammer vind is dat er geen PvP aanwezig. Maar als dat goed gemaakt wordt met veel actie in PvE valt daar wellicht mee te leven.
Ben er ergens wel blij om, bij D2 werd het (voor mij in ieder geval) een beetje een verplicht nummertje... minimaal 3 tot 5 potjes doen om je milestones, dus je high lvl gear te verzamelen... Nooit echt zin in dat PVP gedeelte door de matchmaking die er in zit -_- zwaar waardeloos..

Daarnaast, volledige focus op PVE! Story/gear/wapens/end content is voor mij wel een plusje! Zag al dat ze een beetje Diablo achtige endcontent hebben, dungeon 1 met 4 verschillende niveaus met elk stapje hoger weer extra bonussen! Geeft toch wel veel ruimte om er op door te bouwen heb ik het idee!

Zou vet zijn als de door de shapers/shaperstorms etc. de strongholds soort van random generated gaan worden^^ wisselende locaties en enemies! Cool ^^

***Sorry, dwaal een beetje af xD

[ Voor 27% gewijzigd door mfneed op 10-01-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-07 19:23
ik dacht heel even dat er Arnhem stond in plaats van Anthem :+

De Game ziet er wel echt vet uit en ik kijk er ook naar uit om hem te kunnen spelen, ik had al erg veel plezier met Destiny 2 en deze game ziet er eigenlijk gewoon uit als een verbetering van D2 :P

iemand die op PC gaat spelen?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Lekker Ventje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:02:
... Maar als dat goed gemaakt wordt met veel actie in PvE valt daar wellicht mee te leven.
Helemaal mee eens! PVP heeft ook mijn voorkeur, mits het niet te kosten gaat van de algemene gameplay.

Als ik dit mag geloven, is het nog niet helemaal uitgesloten;
But one feature missing from launch that seems to be a hot topic in the gaming community is PvP. Luckily, BioWare says they are open to this style of play in the future.
Upload date: December 12, 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De battle zones in Halo 5 zijn voor mij een voorbeeld hoe je met een groep tegen AI bezig kunt zijn. Is ook makkelijker te balanceren en daar kun je ook loot aan verbinden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!
https://www.ign.com/video...lore-and-bosses-ign-first
Anthem: 8 Minutes of Freeplay Expedition Gameplay (World Events, Lore, and Bosses)

[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 11-01-2019 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De demo is iets makkelijker gemaakt zodat je lekker veel uit kunt proberen.

https://www.reddit.com/r/...sier_progression_economy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Na een dag of vijf PvP in Destiny snap ik waarom er (voorlopig) geen PvP in Anthem zit 😊.

Was eerst wat sceptisch over Anthem maar nu we overspoeld worden met info en gameplay op YouTube kijk ik toch wel uit naar de demo. Ze zijn bij Bioware gelukkig erg open over de game terwijl ik van bv Division 2 helemaal niets hoor terwijl die game over twee maanden uit moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 10:39
Een groot deel van onze Destiny 2 clan gaat ook Anthem spelen. Was voorzichtig met deze game, maar begin toch wel enthousiast te worden.

Enige dat ik hoop is dat er geen time-gated onzin in zit. Dat je gewoon een hele week lang de game kan spelen en toegang hebt tot alle content. Ik ben met Forsaken weer helemaal veslaaft geraakt aan destiny. Maar 1 keer in de 3 weken toegang hebben tot een bepaalde dungeon...come on!

De youtube filmpjes vind ik lastig naar te kijken door de snelle beelden, ben erg benieuwd hoe dit is als je zelf speelt. Ik weet wel dat ik flight time als 1 vd eerste dingen ga upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Laatst online: 04-07 12:45
Ik heb zelf Anthem ook al behoorlijk lang in het vizier, maar bedacht me pas vanochtend 'hmm, eens kijken of er al een topic op Tweakers over is' :)

Ik ga Anthem met een groep van 7-9 man spelen, erg veel zin in. Nu al behoorlijk hyped (nouja, eigenlijk al maanden lang). Ik denk dat ik de speelstijl van de Interceptor wel het leukst vind. Ik weet dat je makkelijk kan switchen tussen Javelins maar ik vind het zelf altijd wel leuk om toch wat meer bij één 'ding' te blijven, zo veel mogelijk.

Wat ik alleen jammer vind is dat de gameplay footage van de Interceptor tot nu toe, héél erg de nadruk legt op melee. Dat was ook zo bij die livestream van Bioware met Mike Gamble, maar ook de video die @LichtBruisend postte hierboven. Ik vind het regelmatig zelfs wat 'too much'. Alsof je bij de Interceptor te alle tijden melee boven wapens zou moeten verkiezen. Ik heb in de video's genoeg situaties gezien waarbij ik me bedacht 'waarom ga je nu in godsnaam allemaal rare capriolen uithalen om dichter bij dat poppetje te komen om hem vervolgens met één klap dood te maken, als je ook gewoon had kunnen blijven staan en hem neer had kunnen knallen?!'. Maar misschien heeft dat ook wel te maken met het feit dat alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb met een controller gespeeld worden. Dan is melee'en misschien ook makkelijker dan mikken. Ach ja, ik ga in ieder geval Anthem doen op de PC. Met een Interceptor. Mét wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:34
Xecuter NL schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:40:
Een groot deel van onze Destiny 2 clan gaat ook Anthem spelen. Was voorzichtig met deze game, maar begin toch wel enthousiast te worden.

Enige dat ik hoop is dat er geen time-gated onzin in zit. Dat je gewoon een hele week lang de game kan spelen en toegang hebt tot alle content. Ik ben met Forsaken weer helemaal veslaaft geraakt aan destiny. Maar 1 keer in de 3 weken toegang hebben tot een bepaalde dungeon...come on!

De youtube filmpjes vind ik lastig naar te kijken door de snelle beelden, ben erg benieuwd hoe dit is als je zelf speelt. Ik weet wel dat ik flight time als 1 vd eerste dingen ga upgraden ;)
Dat is toch juist het hele idee achter de interceptor, bewegelijk en melee?

Als je persee wilt schieten, waarom ga je dan niet lekker de ranger spelen, lijkt me een veel logischere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Wat @Daffie zegt over de Interceptor is waar, maar dit is wel een beetje de bedoeling van de Interceptor volgens mij? Gelukkig is er meer keuze!

Edit: @Ambition88 was mij voor!

[ Voor 13% gewijzigd door LichtBruisend op 14-01-2019 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 05-07 10:39
Ambition88 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:39:
[...]

Als je persee wilt schieten, waarom ga je dan niet lekker de ranger spelen, lijkt me een veel logischere keus.
verkeerde gequote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:34
Ja, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er mensen op de PS4 gaan spelen mogen ze me wel toevoegen op PSN, ik weet nu al dat ik namelijk geen vol team van 4 krijg binnen m'n vriendengroep, of ik moet mazzel hebben maar zie het niet snel gebeuren.

PSN in de sig. hieronder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Hier nog wat beelden van de Colossus met Heavy weapons

@DigitalError ik voeg je toe!

[ Voor 23% gewijzigd door LichtBruisend op 14-01-2019 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Ambition88 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:39:
[...]

Dat snap ik, maar dat je Interceptor speelt wil niet zeggen dat je wapens gewoon helemaal niet moet gebruiken. Ik vind bewegelijk een leuke speelstijl. Ik zeg alleen, in de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien wordt er regelmatig voor gekozen om een vijand die een eindje verderop staat te knallen (op de Interceptor of iemand anders) te benaderen en met melee te killen, om vervolgens weer een eindje te moeten lopen om de volgende kapot te hakken, enz enz. Dan ben je dus meer tijd kwijt met moven/engagen dan killen, zegmaar. terwijl het in sommige situaties naar mijn idee handiger/sneller is om een stuk minder te hoeven lopen en zo iemand neer te knallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 04-07 16:38
Ik ben erg benieuwd naar deze game.
Als ik de verschillende filmpjes zo zie, dan denk ik dat Anthem qua gameplay meer vergeleken kan worden met Warframe dan met Destiny. Dit omdat de nadruk meer op het gebruik van abilities ligt dan het puur het gebruik van wapen.

We gaan het zien.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe stukje over Fort Tarsis van IGN

https://www.ign.com/video...ration-gameplay-ign-first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Hier nog wat beelden over de wapens en welke soorten wapens straks beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog niet gekeken of er bekend is hoe die Alliance werkt maar is het anders een idee om een Tweakers Alliance op te richten als daar genoeg animo voor is? Schijnt dat je dan meer rewards en zo krijgt dan wanneer je niet in een Alliance zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daffie
Zoals sommigen vast al weten, is er 25 januari een VIP demo van Anthem. Normaliter mag je alleen meedoen aan die demo als je de game pre-ordered of Origin Premium hebt.

Nu zag ik toevallig gister dat je een key kan kopen voor alleen de demo. Zie hier:
https://www.cdkeys.com/pc/games/anthem-pc-beta-cd-key

Het kan handig zijn voor diegenen die nog niet zeker weten of ze de game willen proberen, of degenen die twijfelen of hun PC de game wel draait. Of misschien wil je wel gewoon zo snel mogelijk hands-on ervaring maar is de Origin prijs voor de retail game wat te duur voor je :P

PS: Ik heb het zelf nog niet gedaan, dus ik heb geen idee hoe dat zit als je vervolgens op hetzelfde Origin account de retail versie van de game wilt activeren. Mocht je het echt zeker willen weten dan kun je natuurlijk altijd met een nieuw e-mail adres een nieuw Origin account maken en dáár die key op activeren; de demo is toch compleet stand-alone.

[ Voor 23% gewijzigd door Daffie op 16-01-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies een week later is een open demo dus dan zou je het alsnog kunnen proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 12:13

Irrival

"Dispel the Darkness"

Weet je toevallig of je ook toegang krijgt tot de demo als je de game bij je GPU hebt gekregen? :)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Irrival schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:25:
[...]

Weet je toevallig of je ook toegang krijgt tot de demo als je de game bij je GPU hebt gekregen? :)
Ben bang van niet ;)
https://www.reddit.com/r/..._doesnt_include_vip_demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 09:53
Eindelijk deze gameplay gekeken, vind het er erg vet uit zien! Kan niet wachten op de demo van volgende week!

PSN: Tripp0r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daffie
Daffie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:08:

Wat ik alleen jammer vind is dat de gameplay footage van de Interceptor tot nu toe, héél erg de nadruk legt op melee. Dat was ook zo bij die livestream van Bioware met Mike Gamble, maar ook de video die @LichtBruisend postte hierboven. Ik vind het regelmatig zelfs wat 'too much'. Alsof je bij de Interceptor te alle tijden melee boven wapens zou moeten verkiezen. Ik heb in de video's genoeg situaties gezien waarbij ik me bedacht 'waarom ga je nu in godsnaam allemaal rare capriolen uithalen om dichter bij dat poppetje te komen om hem vervolgens met één klap dood te maken, als je ook gewoon had kunnen blijven staan en hem neer had kunnen knallen?!'. Maar misschien heeft dat ook wel te maken met het feit dat alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb met een controller gespeeld worden. Dan is melee'en misschien ook makkelijker dan mikken. Ach ja, ik ga in ieder geval Anthem doen op de PC. Met een Interceptor. Mét wapens.
Dit stukje bijvoorbeeld:
YouTube: ANTHEM | 25 Minutes of New Stronghold Gameplay - Interceptor, Storm ...

Hij vliegt op poppetjes af. Hij staat er récht voor. Maar pakt zijn throwing knives en weapons. Even later op 3:27 staan er een stukje verderop twee wat sterkere dudes op hem te schieten. En dan gaat'ie ineens WEL melee engagen? En dan vervolgens één van die twee enemies half-levend laten staan, de ander engagen en moeten terugtrekken omdat je bijna dood gaat. Noem me maar een mierenneuker maar ik vond het er best amateuristisch uitzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 12:13

Irrival

"Dispel the Darkness"

Is niet echt eenduidig 8)7 Ik ga wel eens mailen.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord