Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:39
Lijkt me wel een uitdaging om met een random squad dit te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned
Er is trouwens door de devs gezegd dat je in de demo begint met een Ranger en daarna nog 1 andere Javelin naar keuze kunt kiezen. Dus je kunt niet alle vier proberen in de demo.

Edit:

Er is vanavond om 22.00 uur een livestream op Twitch met gameplay en een paar kleine reveals las ik.
www.twitch.tv/anthemgame

DigitalError wijzigde deze reactie 17-01-2019 06:18 (28%)

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22-07 06:52
Dat is wel jammer want de Interceptor wil ik niet spelen maar de andere drie juist wel.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:27:
Dat is wel jammer want de Interceptor wil ik niet spelen maar de andere drie juist wel.
Maar je begint met de Ranger dus dat is al 1 andere, en dan kies je daarna toch de Storm of Colossus? ;)

Edit:

De demo is vanaf de 23 te downloaden voor de VIP demo, de grootte is rond de 30gb aldus de devs op Twitter.

@8GUS zou je mij misschien mede-ts kunnen maken? Dan kan ik extra info over de beta enzo toevoegen aan de startpost en belangrijke berichten pinnen zodat die info snel beschikbaar is.

DigitalError wijzigde deze reactie 17-01-2019 08:46 (33%)

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:53
Wat zijn de exacte tijden voor de demo? Eindigt die Zondag om 00:00 zijn er andere tijden? Ben namelijk die zondag pas 1900 thuis na een weekend werk... als het even kan pak ik dan nog even wat uurtjes mee!

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:05
mfneed schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:51:
Wat zijn de exacte tijden voor de demo? Eindigt die Zondag om 00:00 zijn er andere tijden? Ben namelijk die zondag pas 1900 thuis na een weekend werk... als het even kan pak ik dan nog even wat uurtjes mee!

Bron
En hier de originele bron (EA Q&A)

Daffie wijzigde deze reactie 17-01-2019 08:58 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

Hij start pas om 18.00 uur vrijdag en loopt door tot maandagochtend 5 uur

DigitalError wijzigde deze reactie 17-01-2019 09:05 (13%)

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:34
DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:38:
[...]

Maar je begint met de Ranger dus dat is al 1 andere, en dan kies je daarna toch de Storm of Colossus? ;)

Edit:

De demo is vanaf de 23 te downloaden voor de VIP demo, de grootte is rond de 30gb aldus de devs op Twitter.

@8GUS zou je mij misschien mede-ts kunnen maken? Dan kan ik extra info over de beta enzo toevoegen aan de startpost en belangrijke berichten pinnen zodat die info snel beschikbaar is.
Sure! Done!

Heb er niet altijd evenveel tijd voor dus dit is inderdaad wel erg handig :) Thanks!

Papa Probeert Gaming

8GUS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:06:
[...]

Sure! Done!

Heb er niet altijd evenveel tijd voor dus dit is inderdaad wel erg handig :) Thanks!
Ja dat dacht ik al, is altijd handig om met z'n tweeën te doen. Zal vanavond/vanmiddag even wat dingen toevoegen als ik achter de pc zit.

• 8GUS
DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:09:
[...]

Ja dat dacht ik al, is altijd handig om met z'n tweeën te doen. Zal vanavond/vanmiddag even wat dingen toevoegen als ik achter de pc zit.
Wilde ook de IGN class videos (Storm & Interceptor op dit moment) al toevoegen. Gewoon nog niet aan toegekomen :P Ervan uit gaande dat de Ranger En Colossus ook worden toegevoegd.

Papa Probeert Gaming

• mfneed
DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:59:
[Afbeelding]

Hij start pas om 18.00 uur vrijdag en loopt door tot maandagochtend 5 uur
Met de tijden die @Daffie aangeeft stopt het inderdaad maandag ochtend 04:00.

• MaxDlius
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 04-04 14:02

MaxDlius

Buiten De Zone

Met de VIP en open demo die eraan zitten te komen, zijn we nog op zoek naar mensen om samen te spelen op onze NL/BE PC discord server. We zijn een gezellige bende die aanvankelijk Destiny 2 speelde maar ondertussen ook andere games is beginnen spelen en waar heel wat interesse voor Anthem is ontstaan ;)

Allen welkom!

Buiten De Zone: https://discord.gg/p2zBCr

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14:37
MaxDlius schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:44:
Met de VIP en open demo die eraan zitten te komen, zijn we nog op zoek naar mensen om samen te spelen op onze NL/BE PC discord server. We zijn een gezellige bende die aanvankelijk Destiny 2 speelde maar ondertussen andere games is beginnen spelen en waar heel wat interesse voor Anthem is ontstaan ;)

Allen welkom!

Buiten De Zone: https://discord.gg/p2zBCr
Welke leeftijdscategorie zitten jullie? ;)

maddog03 wijzigde deze reactie 17-01-2019 10:26 (0%)
Reden: typo

• MaxDlius

MaxDlius

Buiten De Zone

maddog03 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Welke leeftijdscategorie zitten jullie? ;)
Gemiddeld zitten we rond de 30j met een paar uitschieters (18 en 60).
Gezonde mix van ouders en mensen die iets meer tijd hebben ;)

• maddog03
MaxDlius schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Dan kom ik zeker even langs! :Y

• FlyingGameGuy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-07 14:48
MaxDlius schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Ik kom misschien ook even buurten :)
Wacht wel op de vrije demo, de kat uit de boom kijken etc.
Leeftijdscategorie zit in ieder geval goed

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:12
FlyingGameGuy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:39:
[...]

Ik kom misschien ook even buurten :)
Wacht wel op de vrije demo, de kat uit de boom kijken etc.
Leeftijdscategorie zit in ieder geval goed
Wanneer komt de vrije demo dan ? want 15 februari is de release al toch (voor origin premiere)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:43:
[...]

Wanneer komt de vrije demo dan ? want 15 februari is de release al toch (voor origin premiere)
De vrije demo is van 1 tot 3 februari

Extra infographic :P

DigitalError wijzigde deze reactie 17-01-2019 13:23 (17%)

• Daffie
@DigitalError Handig!! Kan ik alvast gaan theorycraften met m'n buddies hoe we het beste de combo's kunnen preppen en uitvoeren :)

Ik heb trouwens geen idee of het voor de combo's nog uitmaakt hoe je deze setup?
Is er bijvoorbeeld verschil als je een Fire-damage Primer gebruikt (zoals Ranger Inferno grenade) en een Lightning-damage Detonator (zoals Storm Lightning strike), of dat je het binnen dezelfde damage class houd?

Of heeft dit alleen te maken met eventuele weaknesses en resistances van de verschillende enemies?

Daffie wijzigde deze reactie 17-01-2019 15:13 (60%)

• MaxDlius

MaxDlius

Buiten De Zone

Daffie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:09:
@DigitalError
Is er bijvoorbeeld verschil als je een Fire-damage Primer gebruikt (zoals Ranger Inferno grenade) en een Lightning-damage Detonator (zoals Storm Lightning strike), of dat je het binnen dezelfde damage class houd?
Ik zou denken dat verschillende combinaties van Primers/Detonators verschillende effecten hebben die dan inderdaad afhankelijk van het type ennemy dan weer beter zouden zijn. Lijkt me alleszins het meest logische, maar geen idee of ze zo ver gaan gaan.

• mfneed
Hoop dat er iets van een armory in zit, die je loadouts kan opslaan voor bepaalde setups! dat zou wel een dikke win zijn!!

• Daffie
Wat ik me ook afvraag: Als je naar bovenstaande plaatje kijkt, naar de Blast Seals van Storm, dan zie je bij 'Flame Burst' staan 'damage'. En bij 'Ice Storm' zie je dat niet. Maar Ice Storm is óók geen Primer. Is het dan gewoon een crowd control? Een ability die géén damage doet en ook niet handig is voor een combo?

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:33
Ik vind het jammer dat de meeste abilities zo standaard zijn. Ik had gehoopt hier nog wel wat interessantere futuristische dingen te zien maar het is vooral veel explosieven en damage bonussen. En je kunt bv ook geen drones oid oproepen. Naja goed, op zich niet zo'n probleem als het allemaal prima in de spelwereld past, maar we gaan het zien bij de beta's.

Martinspire wijzigde deze reactie 17-01-2019 16:12 (29%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• 8GUS

@Martinspire Er wordt hier heel kort een melding gemaakt over een decoy die de Interceptor kan afschieten. Geen enkel idee hoe dat gaat werken en of je iets dergelijks ook verder uit kunt speccen...maar goed, there you go I guess :P

Verder gewoon even weer wat toffe gameplay en customization spul.

8GUS wijzigde deze reactie 17-01-2019 17:20 (51%)

Papa Probeert Gaming

• Daffie
@mfneed kijk eens naar het filmpje wat @8GUS hierboven post, op 02:45.
Loadouts right there! :)
Even wat extra info over de demo toegevoegd aan de startpost, vooral dat stukje dat je maar 1 javelin uit kunt kiezen naast de Ranger is wel handig om te weten dacht ik zo ;)

• 8GUS
DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:49:
Even wat extra info over de demo toegevoegd aan de startpost, vooral dat stukje dat je maar 1 javelin uit kunt kiezen naast de Ranger is wel handig om te weten dacht ik zo ;)
Heb echt geen idee welke ik naast de Ranger ga kiezen. Kan alleen de open demo spelen helaas dus dat wordt maar 1 keuze.

Gaat denk ik de Interceptor worden. Geen fan van de Storm (nog) en de Colossus speel ik toch wel voldoende.

Papa Probeert Gaming

Persoonlijk spreek na de Ranger de Colossus mij het meest aan en dan de Storm, speelde in Destiny altijd Hunter main en mijn gevoel zegt dat daar de Ranger het beste op lijkt hier :P

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:38:
[...]

Edit:

Denk dat ik ze toch alle drie kan spelen. Volgende week op de XBO X en de week later de demo op de Pro en dan kies ik de andere :)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Even een kleine reminder dat er over 2 uur een livestream is van de devs op www.twitch.tv/anthemgame
Als ik het goed heb onthouden doen ze nog wat kleine reveals ook tijdens de stream ;)

• Daffie
Net uit de stream ge-printscreened:

Dus er zijn 5 Javelins? Of begin je op lvl 1 met géén Javelin? :P

• Ricmaniac
Daffie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:57:
Net uit de stream ge-printscreened:

[Afbeelding]

Dus er zijn 5 Javelins? Of begin je op lvl 1 met géén Javelin? :P
Denk dat laatste =p

je begint met een soort ouder model javelin( een soort training javelin), dit is namelijk al een tijdje bekend ;)

Updated Damage Chart

https://www.reddit.com/r/...e_types_for_all_javelins/

DigitalError wijzigde deze reactie 17-01-2019 23:39 (33%)

• Martinspire
Moet je trouwens een vaste javelin-type kiezen waar je de hele game aan vast zit of mag je ook wisselen e.d.?

Ben namelijk meer van afwisselen. En anders wordt het waarschijnlijk Ranger of Colossus. Laat mij maar midden in de actie zitten

Martinspire schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:06:
Moet je trouwens een vaste javelin-type kiezen waar je de hele game aan vast zit of mag je ook wisselen e.d.?

Ben namelijk meer van afwisselen. En anders wordt het waarschijnlijk Ranger of Colossus. Laat mij maar midden in de actie zitten
Je kunt voor elke missie gewoon switchen naar wat je wilt (mits je meerdere javelins unlocked hebt natuurlijk).
En zoals in de trailer van vanmiddag was te zien kun je custom loadouts maken dus dat is super nice.

DigitalError wijzigde deze reactie 18-01-2019 00:10 (9%)

• Martinspire
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:10:
[...]

Je kunt voor elke missie gewoon switchen naar wat je wilt (mits je meerdere javelins unlocked hebt natuurlijk).
En zoals in de trailer van vanmiddag was te zien kun je custom loadouts maken dus dat is super nice.
Nice. Dat is toch iets wat me bij Destiny en enkele andere MMO's wat tegen zat, dat je ergens keihard aan vast zit. Maar hier dus lekker je eigen ding doen. Helemaal top!

Martinspire schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:12:
[...]

Nice. Dat is toch iets wat me bij Destiny en enkele andere MMO's wat tegen zat, dat je ergens keihard aan vast zit. Maar hier dus lekker je eigen ding doen. Helemaal top!
Ja precies, echt een enorm pluspunt wat mij betreft. heb er onwijs veel zin in.

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:08

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Bedankt voor de extra info @DigitalError. Het ziet er allemaal erg goed uit en ik ga steeds meer zin krijgen om te gaan spelen.

Als ik de beelden zo zie denk ik dat ik naast de Ranger voor Storm zal gaan kiezen. Persoonlijk vindt ik de Storm het beste tot zijn recht komen in wat ik tot nu toe heb gezien en ook omdat de Ultimate bij Storm de enige is die een combi maakt van vuur, ijs en elektriciteit.
Zojuist het stukje in de startpost aangepast over de Javelins met ingame shots van elke klasse met de beschrijving erbij zoals die gisteren te zien waren in de livestream.

Hier is de stream terug te kijken: https://www.twitch.tv/videos/365465122

DigitalError wijzigde deze reactie 18-01-2019 10:47 (18%)

• Schil1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11-03 19:59
Als ik alleen 1 maand EA acces koop kan ik die VIP demo dan spelen of moet ik hem echt pre-orderen in EA acces ?

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Schil1 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:23:
Als ik alleen 1 maand EA acces koop kan ik die VIP demo dan spelen of moet ik hem echt pre-orderen in EA acces ?
Nee je hoeft hem hiervoor niet te pre-orderen. Bron: nieuws: EA: demo voor Anthem komt uit op 1 februari

Zie reacties hieronder!

LichtBruisend wijzigde deze reactie 18-01-2019 13:46 (3%)
Reden: Correctie van informatie

Dat is niet correct, hij heeft het over de VIP demo, die is alleen beschikbaar bij pre-order.

De demo van 1 februari is de open demo.

DigitalError wijzigde deze reactie 18-01-2019 13:39 (4%)

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-07 15:50
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:38:
[...]

Dat is niet correct, hij heeft het over de VIP demo, die is alleen beschikbaar bij pre-order.

De demo van 1 februari is de open demo.
Op de site van Anthem zelf staat anders dat het wel mogelijk is zonder te pre-orderen en met Origin Premier.
https://www.ea.com/games/...em-demos?isLocalized=true
onder het kopje: HOW TO REGISTER FOR THE VIP DEMO

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19-07 11:16
Ik vind de tegenstanders eigenlijk niet zo interessant als ik de beelden zo zie. Het ziet er wel prachtig uit, maar ik ben nog niet overtuigd, met name door de 3rd person. Dat vond ik bij the division ook vervelend

Hop,hop,hop!

Pelkie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:44:
[...]

Op de site van Anthem zelf staat anders dat het wel mogelijk is zonder te pre-orderen en met Origin Premier.
https://www.ea.com/games/...em-demos?isLocalized=true
onder het kopje: HOW TO REGISTER FOR THE VIP DEMO
Hmm ja je hebt gelijk, dat staat er inderdaad. Mijn fout dan.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:21
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:14:
[...]

Ja precies, echt een enorm pluspunt wat mij betreft. heb er onwijs veel zin in.
Hier zit ik dus een beetje dubbel in. Je kan tijdens een missie dus niet zomaar switchen van gear, wat bij Destiny on-the-fly wel kan: supers, wapens en armor. Volgens mij is elke missie in Anthem hetzelfde als de nightfall bij destiny met een equipment lock, je kiest van tevoren je loadout, maar dan zit je er dus tijdens de missie wel aan vast.

Ook je verzamelde / gedropte nieuwe gear kan je pas ophalen tussen missies door.

Goed nadenken en plannen dus.
Xecuter NL schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:33:
[...]

Hier zit ik dus een beetje dubbel in. Je kan tijdens een missie dus niet zomaar switchen van gear, wat bij Destiny on-the-fly wel kan: supers, wapens en armor. Volgens mij is elke missie in Anthem hetzelfde als de nightfall bij destiny met een equipment lock, je kiest van tevoren je loadout, maar dan zit je er dus tijdens de missie wel aan vast.

Ook je verzamelde / gedropte nieuwe gear kan je pas ophalen tussen missies door.

Goed nadenken en plannen dus.
aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant gewoon een extra uitdaging om te zien of je de beste gear mee hebt genomen :P in Destiny wijzigde ik eigenlijk ook bijna nooit iets aan de loadout, op een gegeven moment heb je namelijk een favoriete setup. Ik maak me er dus persoonlijk niet zo druk om.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:21
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:37:
[...]

aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant gewoon een extra uitdaging om te zien of je de beste gear mee hebt genomen :P in Destiny wijzigde ik eigenlijk ook bijna nooit iets aan de loadout, op een gegeven moment heb je namelijk een favoriete setup. Ik maak me er dus persoonlijk niet zo druk om.
Ik switch dus regelmatig van gear of specials. Ben benieuwd hoe dat hier gaat zijn. Heb ook onwijs veel zin in de demo volgende week.
Ik ook, zodra we de VIP demo gedownload hebben en even geprobeerd hebben hem op te starten de 23e kun je de 4 invite codes voor vrienden claimen via de website ;)

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:57
Count me in! ik ga hem halen voor de PS4.
volg het spel al tijden en na het lezen/zien van de laatste informatie helemaal om.
runner83 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:02:
Count me in! ik ga hem halen voor de PS4.
volg het spel al tijden en na het lezen/zien van de laatste informatie helemaal om.
Als je nog mensen zoekt om mee te spelen mag je me wel alvast toevoegen ;)
Ik zal met de release eens kijken wat we kunnen met een Alliance en hoeveel members die maximaal kan hebben.

• xamirz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik wil hem ook graag halen, alleen één ding houdt mij tegen: Division 2.
Ben bang dat ik na de release van division 2, Anthem niet meer ga spelen...
Lastigggg

Uplay: aMiRanees

Zag net van The Division 2 al weer een year one ding voorbijkomen, kun je dus elk jaar weer een fullpriced pass gaan kopen. ben daar zo klaar mee he.

tot nu toe is Bioware super transparant geweest en hebben ze ook altijd overal netjes antwoord op gegeven dus op dit moment gun ik het hun meer dan het andere kamp.

DigitalError wijzigde deze reactie 18-01-2019 15:14 (36%)

• xamirz
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:13:
Zag net van The Division 2 al weer een year one ding voorbijkomen, kun je dus elk jaar weer een fullpriced pass gaan kopen. ben daar zo klaar mee he.

tot nu toe is Bioware super transparant geweest en hebben ze ook altijd overal netjes antwoord op gegeven dus op dit moment gun ik het hun meer dan het andere kamp.
Dat is nog allemaal onduidelijk, hopelijk wordt het niet zo.. Afwachten dan maar.
OnTopic: Anthem ziet er wel supergaaf uit, vooral dat Storm Javelin IMO is echt sick.

xamirz schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:17:
[...]

Dat is nog allemaal onduidelijk, hopelijk wordt het niet zo.. Afwachten dan maar.
OnTopic: Anthem ziet er wel supergaaf uit, vooral dat Storm Javelin IMO is echt sick.
Onduidelijk? _O- check dit even dan...
MaTr1x in "[Multi] The Division 2"

• 8GUS
Eerste jaar gratis dlc voor div2 ja. Daarna zal het vast wel weer betalen worden.

Maar goed, laten we vooral onthouden dat Anthem een EA product is. Bioware of niet, je weet het natuurlijk nooit

Papa Probeert Gaming

Bij Bioware hebben ze tot nu toe gezegd dat er gratis dlc komt, maar als er eventuele nieuwe Javelins toegevoegd worden dat je daar voor moet lappen (of iets in die trend dacht ik gelezen te hebben).

• 8GUS
Dat laatste heb ik nergens gelezen of gehoord. Maar zou best kunnen.

Maar Bioware kan het wel roepen. Als EA straks wat anders zegt dan weet je het wel.

Voor nu krijgen ze het voordeel van de twijfel vanwege de huidige transparantie

Papa Probeert Gaming

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:39
Misschien heb ik het ergens gemist maar zitten er ook armor sets/pieces in de game zoals diablo ?
x aantal stuks geeft x aantal perks.
internaut schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:59:
Misschien heb ik het ergens gemist maar zitten er ook armor sets/pieces in de game zoals diablo ?
x aantal stuks geeft x aantal perks.
Uit de laatste trailer:

Ik zie daar geen gezamelijke bonussen maar alleen per component

• 8GUS
DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:22:
[...]

Uit de laatste trailer:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zie daar geen gezamelijke bonussen maar alleen per component
Dat zijn components en hebben niets met armor te maken buiten het feit dat je ze erin zet (oid?) Armor in Anthem, voor zover we nu weten, heeft geen aparte stats per piece.

Papa Probeert Gaming

• Lekker Ventje
Sets moet je ook niet willen. Blizzard heeft laten zien hoe je een game naar de sodemieter helpt door er set items in te stoppen. Ze zijn nu bijna zes jaar later nog steeds bezig met de balans aanbrengen.

Precies, gewoon een standaard Javelin met die component upgrades is een prima systeem vind ik. Heb onwijs veel zin in het customizen van m'n Ranger :P

Alles consoles inclusief de Pro en de X hebben locked 30fps, misschien dat ze het later unlocken maar voor nu gingen de visuals voor aldus de devs op twitter:
https://twitter.com/gambl.../1086348694981464064?s=21

DigitalError wijzigde deze reactie 19-01-2019 18:19 (42%)

• xamirz
Ik las ergens dat mensen met pre order 3 beta code krijgen voor de demo. Als iemand ze heeft en niet gebruikt zou ik graag een willen.
Merci :)

Dat klopt, voor de VIP demo want een week later kun je sowieso de open demo proberen. De codes zijn op z'n vroegst pas woensdagmiddag beschikbaar.

• Ricmaniac
Ik ga denk ik beginnen met die "assassin" javelin.. Interceptor dacht ik. Lijkt mij het dopest
Inmiddels wel hyped geworden voor de game. Dat is helaas zooo gevaarlijk maarja kan er niks aan doen.

• maddog03
Ik heb zojuist een code voor de vip demo ontvagen. (preorder bij bol.com) Dus check je mail! _/-\o_

maddog03 wijzigde deze reactie 21-01-2019 10:13 (4%)

maddog03 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:13:
Ik heb zojuist een code voor de vip demo ontvagen. (preorder bij bol.com) Dus check je mail! _/-\o_
Dat is lekker op tijd, de demo is vanaf woensdag te downloaden.

• 8GUS
Heb geen VIP demo access. Heb de game bij mn RTX2070 (dat dan weer wel :P ) gekregen. Dus mocht er iemand straks een code over hebben... d:)b

Papa Probeert Gaming

Hier kun je ook nog kijken voor codes

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

• 8GUS
Hoeft niet perse, maar zou leuk zijn. Anders wordt het gewoon de open demo. Ook prima

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac
Weet niet of deze al gepost is maar vind dit een goeie Review.
Die gozer heeft blijkbaar al een 40 uur ofzo in de game zitten en verteld in mijn ogen vanuit een neutrale positie wat hij leuk en niet leuk vind en ook wat negatieve aspecten.

Zit veel Storm en Ranger gameplay in zijn video nou ziet die Storm er ook wel eeerg dik uit hoor =p

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:38
Ik ben, buiten FIFA om, een single player gamer. Ik ben benieuwd of deze game een beetje te pruimen wordt als je em alleen speelt. Ik lees dat de game prima alleen speelbaar is, maar dat je voor Strongholds een online squad moet joinen.

Wordt het een The Division achtige single player ervaring?

• Rutger M
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-07 15:28
8GUS schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:00:
Heb geen VIP demo access. Heb de game bij mn RTX2070 (dat dan weer wel :P ) gekregen. Dus mocht er iemand straks een code over hebben... d:)b
Ik heb sowieso wel een code over, zodra ik ze heb stuur ik je een bericht!

PSN: Tripp0r

• Rutger M
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-07 15:28
Ricmaniac schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:26:
Die gozer heeft blijkbaar al een 40 uur ofzo in de game zitten en verteld in mijn ogen vanuit een neutrale positie wat hij leuk en niet leuk vind en ook wat negatieve aspecten.

Zit veel Storm en Ranger gameplay in zijn video nou ziet die Storm er ook wel eeerg dik uit hoor =p
Gezien het vond het een goede review. Jaloers dat hij al 40uur heeft mogen spelen _/-\o_

PSN: Tripp0r

https://www.reddit.com/r/...an_system_it_is_a_system/

Alliance is dus geen Guild / Clan, daar volgt later nog meer informatie over blijkbaar.

• 8GUS
DigitalError schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:55:
https://www.reddit.com/r/...an_system_it_is_a_system/

Alliance is dus geen Guild / Clan, daar volgt later nog meer informatie over blijkbaar.
Klinkt stiekem toch verdacht veel als een guild. Meer een mini guild, maar toch.

Wel leuk, maar hopelijk krijgt men niet te veel voordeel hiervan aangezien niet iedereen de online vrienden heeft die het regelmatig gaan spelen.

Papa Probeert Gaming

het enige voordeel is dat je sneller kleurtje kunt kopen voor je iron man Javelin :+

• 8GUS
Ik hoop dat het daarbij blijft idd.

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac
Oke tot vandaag was ik erg skeptsicch maar ben nu gewoon helemaal hyped geworden! dit is echt balen want nu word de kans groter weer telleurgesteld te worden :'(

Maar heb er echt zin in

Ricmaniac wijzigde deze reactie 21-01-2019 22:23 (7%)

Ik vind het alleen erg zuur van Sony dat we op de ps4 de VIP demo pas op vrijdag kunnen downloaden ipv van al op woensdag. :( Gaat nergens over

Heb hier wel een 500/500 lijn liggen maar dat maakt geen moer uit, je bent afhankelijk van de snelheid van PSN en dat is vaak om te janken.

DigitalError wijzigde deze reactie 21-01-2019 22:43 (33%)

• Ricmaniac
De game is trouwens full cross platform of niet?

Ricmaniac schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:49:
De game is trouwens full cross platform of niet?
Nee, daar is helemaal niks over bekendgemaakt volgens mij.

Edit: ik lees net dat het er bij de launch niet in zit maar dat ze het overwegen om er later misschien in te bouwen.

DigitalError wijzigde deze reactie 21-01-2019 22:59 (21%)

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18:02
Ricmaniac schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:26:

[YouTube: Anthem: IS IT GOOD? - Loot, Endgame, Story, Classes, Flight, & More!]

Rick Kackis is misschien wel de meest verwerpelijke afschuwelijke YT’er die er is.
Maakt zijn filmpjes veel te lang, en laat zich schandalig misbruiken voor hype content.

Is inmiddels ook algemeen bekend dat ie door de makers van Anthem wordt betaald om de game hype te creeren.

• Ricmaniac
DigitalError schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Nee, daar is helemaal niks over bekendgemaakt volgens mij.

Edit: ik lees net dat het er bij de launch niet in zit maar dat ze het overwegen om er later misschien in te bouwen.
hmm oke. raar dan want in veel van die announcement / content video's wisselde de camera vaak tussen spelers en zag je de toetsen wisselen van PC naar PS4 dus ging er vanuit dat ze samen speelde niet dat iemand een ps4 controller aansluit op pc :P

Jammer dat dit niet gelijk kan dan.

• Ricmaniac
Shreddaaa schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:07:
[...]

Rick Kackis is misschien wel de meest verwerpelijke afschuwelijke YT’er die er is.
Maakt zijn filmpjes veel te lang, en laat zich schandalig misbruiken voor hype content.

Is inmiddels ook algemeen bekend dat ie door de makers van Anthem wordt betaald om de game hype te creeren.
oke dat vond ik dus hartstikke mee vallen. werd door zijn filmpje niet gehyped. vond het goed dat die de negatieve punten aanhaalde.

DigitalError schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:41:
Ik vind het alleen erg zuur van Sony dat we op de ps4 de VIP demo pas op vrijdag kunnen downloaden ipv van al op woensdag. :( Gaat nergens over

Heb hier wel een 500/500 lijn liggen maar dat maakt geen moer uit, je bent afhankelijk van de snelheid van PSN en dat is vaak om te janken.
Na tientallen vragen op Twitter heeft Mike Gamble het ge-tripllechecked en hij zegt net dat voor zover hun het weten alle platformen op de 23e kunnen preloaden. Er is dus nog hoop :P

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:18
Eerste gameplay vond ik wel tof, maar hoe meer ik zie, hoe met het op Destiny lijkt met die cape en rare powers.

@Ricmaniac Waarom wil je dat zo graag? Heb je veel vrienden die op een ander platform spelen?

bram1984 wijzigde deze reactie 22-01-2019 06:44 (30%)

bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 06:43:
Eerste gameplay vond ik wel tof, maar hoe meer ik zie, hoe met het op Destiny lijkt met die cape en rare powers.

@Ricmaniac Waarom wil je dat zo graag? Heb je veel vrienden die op een ander platform spelen?
Maar ik neem aan dat je het wel even gaat proeven in het weekend van 1-3 Februari? ;)

Het lijkt wel op Destiny aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet :P Het maakt mij niet zo veel uit want ik had ook ontzettend veel plezier in Destiny. Ben wel blij dat BioWare een stuk opener is in alles dan Bungie/Activision.

• Ricmaniac
DigitalError schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:30:
[...]

Maar ik neem aan dat je het wel even gaat proeven in het weekend van 1-3 Februari? ;)

Het lijkt wel op Destiny aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet :P Het maakt mij niet zo veel uit want ik had ook ontzettend veel plezier in Destiny. Ben wel blij dat BioWare een stuk opener is in alles dan Bungie/Activision.
Sowieso. ook VIP code gekregen voor aanstaande weekend. Ik vergelijk het niet met Destiny omdat het gewoon een andere game is. En probeer er zo neutraal mogelijk in te staan en het als een losse game te beoordelen. In het laatste jaar gewoon geen pre-orders meer gedaan. Voorheen pre-orderde ik bijna alles en is maar goed ook. Al moet ik zeggen dat dat Origin première abonnement een goeie uitkomst is. Met battlefield hetzelfde gedaan.. gewoon een maandje proberen voor 15 euro (en dat met een week eerder toegang dan de release date) vind ik prima. Dan zie ik een maand later wel of ik het nog zou willen kopen.

• bram1984
DigitalError schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:30:
[...]

Nee denk het niet. Komende maanden Metro, Sekiro en Days Gone en heb ik Ace Combat en RE2 nog op de lijst staan.

• FlyingGameGuy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-07 14:48
Ik zit nog wel een beetje in de "kat uit de boom kijken" modus...

Aan de ene kant hyped, want ik zoek naar een nieuwe coop game om veel tjid in te stoppen met een paar RL vrienden, maar aan de andere kant huiverig, want (ondanks dat ik Destiny wel goed vond) wil ik niet dat het een Destiny kloon is met jetpack.

Ik ga sowieso de free demo bekijken om eventueel een keus te maken. Mocht iemand een code over hebben voor de VIP demo, dan mag dat natuurlijk ook :)

FlyingGameGuy wijzigde deze reactie 22-01-2019 09:01 (3%)

bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:43:
[...]

Nee denk het niet. Komende maanden Metro, Sekiro en Days Gone en heb ik Ace Combat en RE2 nog op de lijst staan.
Maar dan zou ik toch zeker de demo even proberen, anders is het sowieso een gemiste kans om een game te proberen van te voren toch? ;)

• bram1984
DigitalError schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:01:
[...]

Maar dan zou ik toch zeker de demo even proberen, anders is het sowieso een gemiste kans om een game te proberen van te voren toch? ;)
Wellicht, maar ik ga de game toch niet spelen. Dan boeit het me automatisch meteen minder. Los daarvan heb ik ook gewoon niet veel tijd. Backlog is er ook nog.

• 8GUS
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:37:
[...]

Wellicht, maar ik ga de game toch niet spelen. Dan boeit het me automatisch meteen minder. Los daarvan heb ik ook gewoon niet veel tijd. Backlog is er ook nog.
Het is in ieder geval alles behalve Destiny met rare powers. Maar als je niet echt in de game zit dan snap ik de verwarring.

Aan de andere kant. Gratis demo is gratis demo ;)

Papa Probeert Gaming

• bram1984
8GUS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:43:
[...]

Het is in ieder geval alles behalve Destiny met rare powers. Maar als je niet echt in de game zit dan snap ik de verwarring.

Aan de andere kant. Gratis demo is gratis demo ;)
Zo ziet het er wel uit. Ik zag eerst een toffe sci-fi/miltary (en met military bedoel ik gewoon kogels en raketten) shooter, waar ik nu een shooter zie met javelins die een cape hebben en magische superpowers en meer van dat. Daar knap ik wel een beetje op af.

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Als er iemand nog een code over heeft voor de VIP demo en hier niks mee doet biedt ik mij graag aan! _/-\o_

Gaat om een PS4 code. >:)

LichtBruisend wijzigde deze reactie 22-01-2019 10:11 (10%)

• 8GUS
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:07:
[...]

Zo ziet het er wel uit. Ik zag eerst een toffe sci-fi/miltary (en met military bedoel ik gewoon kogels en raketten) shooter, waar ik nu een shooter zie met javelins die een cape hebben en magische superpowers en meer van dat. Daar knap ik wel een beetje op af.
Ieder z'n ding natuurlijk. dat heb ik dan weer met Division 2. (heb 1 wel gespeeld overigens). Als ik de keuze heb tussen Makeshift Soldaatje vs Iron Man dan weet ik het wel :D

Trouwens, er is maar 1 Javelin met een cape en "magische" super powers. Just saying ;)

8GUS wijzigde deze reactie 22-01-2019 10:36 (7%)

Papa Probeert Gaming

• bram1984
8GUS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Ieder z'n ding natuurlijk. dat heb ik dan weer met Division 2. (heb 1 wel gespeeld overigens). Als ik de keuze heb tussen Makeshift Soldaatje vs Iron Man dan weet ik het wel :D

Trouwens, er is maar 1 Javelin met een cape en "magische" super powers. Just saying ;)
Ondanks het toffe concept van Anthem, heb ik in beide weinig interesse als de focus op online ligt.
Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True