Jazeker...Om 21:00 of 22:00. Maar volgens mij is het 22:00
Alle voorgaande waren om 22.00 uur in ieder gevalmelly schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:12:
Jazeker...Om 21:00 of 22:00. Maar volgens mij is het 22:00
Verplaatst naar de 23e in verband met problemen in de studio (internetkabel is geraakt bij graafwerkzaamheden).
[ Voor 20% gewijzigd door RubenSaurus op 17-04-2019 21:42 ]
Leuke deceptie.. Dev stream gecanceld met een flauwe smoes en verplaatst naar 23 april.
Ok, dan spelen we nog even een stronghold. "Error saving progress" op het eindscherm. Dag loot! Lekker voor niks gespeeld
Is overigens niet de eerste keer.
Bioware verheft het echt tot een kunst om spelers weg te jagen zeg.
Ok, dan spelen we nog even een stronghold. "Error saving progress" op het eindscherm. Dag loot! Lekker voor niks gespeeld
Bioware verheft het echt tot een kunst om spelers weg te jagen zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door RubenDJ op 17-04-2019 23:56 ]
Vanavond Anthem live stream. Naar alle waarschijnlijk is update 1.1.0 direct beschikbaar na de server maintance (14:00u-19:00u). Ook geven ze een update van de 90-day roadmap. Ben benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door kendiko op 23-04-2019 13:44 ]
Patch notes:
https://www.reddit.com/r/.../patch_110_april_23_2019/
Nieuwe stronghold dus.
https://www.reddit.com/r/.../patch_110_april_23_2019/
Nieuwe stronghold dus.
[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 23-04-2019 18:18 ]
Geinig...even kijken hoe het is
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ze hebben nu een wrap in de store gegooid die net zo duur is als een complete armor set
https://www.reddit.com/r/...e_store_dont_buy_the_61k/
En de nieuwe stronghold kan al na 1 minuut bugged zijn lees ik net
here we go again...

En de nieuwe stronghold kan al na 1 minuut bugged zijn lees ik net
[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 23-04-2019 21:29 ]
Logica eigenlijk, ding kost 61k of 850 shards, terwijl die fierce snap dus 23k kost, of 475 shards.DigitalError schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:28:
Ze hebben nu een wrap in de store gegooid die net zo duur is als een complete armor set![]()
En de nieuwe stronghold kan al na 1 minuut bugged zijn lees ik nethere we go again...
Koop dat ding nu maar voor 850 shards, kunnen ze nog wat melken voordat de koe echt dood is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Free play gestart....na een paar min word ik eruit gegooid...server closed....volgende free play...idem....daarna nog eens geprobeerd, en gelijk 2 legends....ik snap er niks meer van 
En salvagen duurt langer...voelt langer iig
[ Voor 11% gewijzigd door Goldman op 23-04-2019 21:49 ]
Dus 1 stronghold en de mogelijkheid om vanuit de wereld in de forge te komen. En wat modificaties aan wapens. Aan de loot mechanics is compleet niets gedaan en gaat ook niet gebeuren in de nabije toekomst.
Nu weet ik van mezelf dat ik het niet van geluk moet hebben, ik heb nu net 1 legendary na iets van 40-50 GM1/GM2 strongholds en dat is volgens mij niet heel veel. Maar aangezien er steen en been geklaagd wordt over de loot had ik goede hoop dat er iets aan gedaan zou worden. Maar helaas..
Skins en dergelijke boeien mij compleet niets dus het is maar goed dat de gameplay, dus vliegen en schieten, zo gaaf is maar voor de rest is er eigenlijk weinig voldoening te behalen.
Nu weet ik van mezelf dat ik het niet van geluk moet hebben, ik heb nu net 1 legendary na iets van 40-50 GM1/GM2 strongholds en dat is volgens mij niet heel veel. Maar aangezien er steen en been geklaagd wordt over de loot had ik goede hoop dat er iets aan gedaan zou worden. Maar helaas..
Skins en dergelijke boeien mij compleet niets dus het is maar goed dat de gameplay, dus vliegen en schieten, zo gaaf is maar voor de rest is er eigenlijk weinig voldoening te behalen.
Waarom hebben ze eigenlijk die roadmap gemaakt? Waar is die livestream die zou komen dan? In het verleden hebben veel games opstartproblemen gehad maar daar zat tenminste nog een gevoel van progressie in. Maar goed, die hadden nog gemotiveerde developers in dienst blijkbaar...
Over het lootsystem blijven ze al 2 maanden zeggen “we’re listening”.RubenDJ schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:37:
Dus 1 stronghold en de mogelijkheid om vanuit de wereld in de forge te komen. En wat modificaties aan wapens. Aan de loot mechanics is compleet niets gedaan en gaat ook niet gebeuren in de nabije toekomst.
Goed voor hun, maar er gebeurd niets. Ze blijven maar vasthouden aan hun systeem die volgens hun goed genoeg is, en het zijn maar wij die zich moeten aanpassen en tevreden zijn.
Het feit dat er enorm veel slechte publiciteit er rond is en de spelers de game in massa verlaten, doet hun niet van mening veranderen. Dan gaan ze het nooit snappen. Bioware Magic.
Eigenlijk twijfel ik geen seconde over de ontwikkelaars, die zullen echt wel het beste van willen maken ! Maar als management je geen resources (budget, mensen, tijd) geeft of geen specifieke richting of beslissingen kan maken dan kun je de beste en meest gemotiveerde devs hebben maar nauwelijks iets opschieten....kbloem schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:05:
Waarom hebben ze eigenlijk die roadmap gemaakt? Waar is die livestream die zou komen dan? In het verleden hebben veel games opstartproblemen gehad maar daar zat tenminste nog een gevoel van progressie in. Maar goed, die hadden nog gemotiveerde developers in dienst blijkbaar...
Blijkbaar was die hele stream een grote shitshow:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
En onder het mom van: eerst moeten we nog veel bugs fixen (wat natuurlijk zo is) dus stellen we de rest maar even uit voor nu zonder een tijdsframe te noemen (van uitstel komt afstel? )
https://www.reddit.com/r/...rom_the_development_team/
en als je dat officiële bericht hebt gelezen lees dan ook deze fanmade vertaling:
https://www.reddit.com/r/...pdate_on_anthem_from_the/
En onder het mom van: eerst moeten we nog veel bugs fixen (wat natuurlijk zo is) dus stellen we de rest maar even uit voor nu zonder een tijdsframe te noemen (van uitstel komt afstel? )
en als je dat officiële bericht hebt gelezen lees dan ook deze fanmade vertaling:
[ Voor 59% gewijzigd door RubenSaurus op 24-04-2019 21:11 ]
Het is serieus te triest voor woorden.
Wat zonde dat een spel wat zo gaaf kan zijn zo verkloot wordt ..🙁
Wat zonde dat een spel wat zo gaaf kan zijn zo verkloot wordt ..🙁
Deels eens hoor maar anthem objectief nieuws moet je zeker niet op die reddit zijn. Iedereen praat mekaar verder de put in heb ik het idee en het is een reddit geworden voor beroeps klagers. Alle niet zure mensen zijn overgestapt naar LowSodiumAnthem.
Geniaal die fan post. maar dit is inderdaad uiterst droevig. gewoon niet anders te benoemen. zoo zooo ontzettend jammer.DigitalError schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:33:
Blijkbaar was die hele stream een grote shitshow:
Ik heb het afgelopen week wel weer opgepakt moet ik zeggen, division was ik na paar weken wel weer klaar mee, zo eentonig en houterig.. Gameplay van anthem blijft wel heel sterk imo, 1 en ander is ook wel een stuk beter nu met gear die je kan switchen ten alle tijden nu. Reddit is idd ook wel echt een zeikplatform ja kijk daar ook nooit meer op eigenlijk dus misschien dat ik daarom nog een beetje positief ben over Anthem haha.
Dit weekend de nieuwe stronghold is checken.
Dit weekend de nieuwe stronghold is checken.
Playstation 5
Deels met je eens..Utoka schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:04:
Deels eens hoor maar anthem objectief nieuws moet je zeker niet op die reddit zijn. Iedereen praat mekaar verder de put in heb ik het idee en het is een reddit geworden voor beroeps klagers. Alle niet zure mensen zijn overgestapt naar LowSodiumAnthem.
De sfeer op Reddit is niet bepaald fleurig te noemen idd.
Echter ik speel Anthem sinds dag 1 (de pre-release) en het was mijn main game tot aan de laatste patch , dit was voor mij de druppel (ik heb dus alle ups en downs aan den lijve moge ondervinden) En ik kan ook niet anders zeggen dat de klachten en frustratie omtrent het spel en de houding van Bioware terecht zijn.
Ik speel ook sinds dag 1 en heb beide beta's gespeeld. Ik heb me meer dan prima vermaakt tijdens de verhaallijn en het levellen van mijn freelancer. Nu ik een tijdje op max level zit en vol zit met masterworks speel ik GM2. De afgelopen 40'ish uur is er 1 legendary voor mij gedropt en het is ook nog eens een item dat ik niet gebruik.
Helaas is de endgame niet wat ik gehoopt had. Freeplay wordt snel saai, legendary missions zijn de moeite eigenlijk niet waard, quickplay missions met steeds maar 2 spelers ook. Ik speel voornamelijk legendary contracts en strongholds maar dat zie ik me niet nog een maand doen. Ik had gehoopt dat Elysian Chests de moeite waard zouden zijn, maar het is echt een lachertje.
Voor mij was de enige drive om door te gaan de April update die beloofd was, nu blijkt dat er allen 1 stronghold bijgekomen is en verder de rest is uitgesteld heb ik de neiging om het spel een maand of 2 opzij te leggen en dan terug te komen in de hoop dat de content updates er wel in zitten.
Helaas is de endgame niet wat ik gehoopt had. Freeplay wordt snel saai, legendary missions zijn de moeite eigenlijk niet waard, quickplay missions met steeds maar 2 spelers ook. Ik speel voornamelijk legendary contracts en strongholds maar dat zie ik me niet nog een maand doen. Ik had gehoopt dat Elysian Chests de moeite waard zouden zijn, maar het is echt een lachertje.
Voor mij was de enige drive om door te gaan de April update die beloofd was, nu blijkt dat er allen 1 stronghold bijgekomen is en verder de rest is uitgesteld heb ik de neiging om het spel een maand of 2 opzij te leggen en dan terug te komen in de hoop dat de content updates er wel in zitten.
psn-id: Jacman
Ik denk dat je met anthem pas echt tegen de muur aanloopt als je fully legendary gaat farmen. De gebreken zijn voor dit punt ook aanwezig , maar de mogelijkheid om nog te kunnen levelen maakt dat er nog lol uit het spel te halen valt. Nu , op level 788 , valt er echt niets meer te doen . Heb dit meer dan 300 uren gespeeld en zit nu op het punt dat de lol omgezet is in ergernis. En idd..ook ik bleef doorspelen met de hoop dat in april het misschien zou veranderen.
Helaas.....
Helaas.....
Voelt voor mij ook langer. Het lijkt alsof na het salvagen het switchen naar het volgende item vertraagd is ofzo...Goldman schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:47:
Weet niet wat ik hier van moet denken..
https://www.psx-sense.nl/...ootste-focus-bij-bioware/
Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is. Als ze al mensen weg gaan halen zal de ontwikkeling er niet beter op worden. Kunnen ze Bioware net zo goed sluiten.
Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is. Als ze al mensen weg gaan halen zal de ontwikkeling er niet beter op worden. Kunnen ze Bioware net zo goed sluiten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit is bullshit, devs hebben hier gisteren al op gereageerd op TwitterLekker Ventje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:48:
Weet niet wat ik hier van moet denken..
Je bedoelt de devs die ons ook een roadmap hadden belooft met big events ? Dat ze altijd zouden blijven communiseren met de playerbase ongeacht de kritiek? Die elke twee weken een live stream beloofde? Die een 10 jarige ondersteuning van het spel hadden toegezegd ? Die een hype over dit spel hebben gecreëerd met een zogenaamde demo terwijl het hele spel geen eens bestond (En nog vlak voor de release blijven beweren dat alles wat we zagen ingame was en dit precies is wat de player kan verwachten) Etc etc... kweenie, om een of andere reden kan ik de devs steeds moeilijker geloven ... raar van mij. 😶
[ Voor 4% gewijzigd door melly op 06-05-2019 12:46 ]
Ik zie ze toch ook veel liever focussen op DA4 dan verder energie te steken in Anthem.
Anthem ziet er als een verloren zaak uit voor mij: Ze hebben duidelijk geen flauw besef wat ze met het lootsysteem moeten aanvangen. De hoeveelheid content is zeer droevig en kan imo enkel aangepakt worden door heel de wereldmap volledig te hermaken. Veel UI en laadscherm gerelateerde zaken zijn niet te fixen zonder de hele engine te herwerken (bemerk hoe ze schijnbaar geen overlays kunnen doen die geavanceerder zijn dan 2D bitmaps zonder transformaties, getuige het aparte karakterscherm en de absurde map). De grootste feature van het spel: Jetpacks dienen nog altijd puur om van punt A naar B te gaan en voegen niets toe gameplay-gewijs (geen dogfights zoals in de real life trailer, geen open world races).
Nu ja, ik heb het gespeeld met een origin sub, dus ik heb eigenlijk geen geld verloren (integendeel, heb titanfall 2 ontdekt). Ik kan me voorstellen dat de mensen die de volle mep betaald hebben (60 tot 120 euro) liever zien dat Bioware nog moeite doet om de boel te redden.
Anthem ziet er als een verloren zaak uit voor mij: Ze hebben duidelijk geen flauw besef wat ze met het lootsysteem moeten aanvangen. De hoeveelheid content is zeer droevig en kan imo enkel aangepakt worden door heel de wereldmap volledig te hermaken. Veel UI en laadscherm gerelateerde zaken zijn niet te fixen zonder de hele engine te herwerken (bemerk hoe ze schijnbaar geen overlays kunnen doen die geavanceerder zijn dan 2D bitmaps zonder transformaties, getuige het aparte karakterscherm en de absurde map). De grootste feature van het spel: Jetpacks dienen nog altijd puur om van punt A naar B te gaan en voegen niets toe gameplay-gewijs (geen dogfights zoals in de real life trailer, geen open world races).
Nu ja, ik heb het gespeeld met een origin sub, dus ik heb eigenlijk geen geld verloren (integendeel, heb titanfall 2 ontdekt). Ik kan me voorstellen dat de mensen die de volle mep betaald hebben (60 tot 120 euro) liever zien dat Bioware nog moeite doet om de boel te redden.
Als je de NPC's in de stad zoveel mogelijk negeert heb je nog een entertainende verhaallijn.Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is
[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 06-05-2019 10:17 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Speelt er nog iemand?
Ik heb de eerste tests gespeeld en was toen erg aan het twijfelen of er wat in zat. Uiteindelijk heb ik de game niet gekocht en als ik zo lees en rondkijk was dat een goede zet.
Ik heb de eerste tests gespeeld en was toen erg aan het twijfelen of er wat in zat. Uiteindelijk heb ik de game niet gekocht en als ik zo lees en rondkijk was dat een goede zet.
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Klopt, Anthem is op sterven na dood. Helaas, moet ik zeggen want de potentie was er absoluut. Maar wegens het ontbreken van endgame content en het waardeloze loot systeem is het gewoon niet leuk om te spelen. Het komt neer op telkens dezelfde stronghold runnen en dan elke 10 runs misschien een upgrade krijgen als de RNG je goed gezind is waarmee je dezelfde stronghold weer iets sneller kunt runnen.
Hou dat naast het feit dat zowel EA als Bioware al maanden totaal niet meer over het spel communiceert en je kunt inderdaad die conclusie trekken.
Gelukkig kreeg ik een voucher bij mijn RTX kaart en had ik de andere optie (BFV) al, en ik heb me prima vermaakt tot aan de endgame maar je zal maar 80 euro voor de CE neergeteld hebben. Dan voel je je toch redelijk bestolen kan ik me zo voorstellen.
Hou dat naast het feit dat zowel EA als Bioware al maanden totaal niet meer over het spel communiceert en je kunt inderdaad die conclusie trekken.
Gelukkig kreeg ik een voucher bij mijn RTX kaart en had ik de andere optie (BFV) al, en ik heb me prima vermaakt tot aan de endgame maar je zal maar 80 euro voor de CE neergeteld hebben. Dan voel je je toch redelijk bestolen kan ik me zo voorstellen.
Ik speel nog wel eens voor een paar uurtjes. Vind zelf de gameplay nog super en na de laatste update heb je het spel relatief makkelijk opgestart (geen connectie of pilot data errors meer) om even een paar missies te doen.DrumandBass schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:43:
Speelt er nog iemand?
Nadeel is nog steeds de loot maar dat is pas endgame na level 30 en je volledig Masterwork bent. Legendary valt er gewoon te weinig.
Het is geen super spel maar zeker tot level 30 heb ik mij heel goed vermaakt. Dan ben je 20 a 30 uur verder. Daarna ga je Masterworks verzamelen. Dat is ook nog redelijk te doen omdat deze snel droppen alleen blijven er maar wel beperkte activiteiten over die je kan doen (stronghold, legendary missies en freeplay). Legendaries vallen heel beperkt waardoor het heel veel grinden wordt. Ben er wel van overtuigt dat 25 euro (wat het spel nu is op pc) het best wel waard is. Zeker met de updates die er nog aan gaan komen.
Wat hierboven is gereageerd: Op dit moment kunnen ze niks meer communiceren over Anthem want er komt meteen een hele trollen leger aan die ze overal voor uit maakt. (al dan niet terecht). In de 1ste weken hebben ze heel veel gecommuniceerd met de community en ook snel bugs en verbeteringen opgepakt maar dit is ook een beetje in hun gezicht ontploft doordat dit weer nieuwe bugs introduceerde. Dus ik snap nu dat ze wat voorzichtiger hiermee zijn en dat ze pas nieuws naar buiten brengen als ze ook echt iets te melden hebben wat op korte termijn online gaat omdat het toch anders ondersneeuwt onder de negatieve comments.
Veel mensen baseren zich ook op https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/ maar daar hebben ze ook net de regels aangepast omdat het een grote zoutmijn was
TL;DRWe've added an addition to Rule 1 about 'popcorn mentality' that's been a problem on our subreddit for a while.
Popcorn mentality is expressing a desire to watch drama unfold instead of engaging with the community in good faith.
Als je niet met te grote verwachtingen erin gaat en 40 uur spelen 25 euro waard vind dan is Anthem zeker een goed spel. Met wat geluk kan je het over 6 maanden nog eens opstarten en staan er een boel nieuwe content klaar
Het grootste punt met dit spel is endgame.
Endgame is op dit moment 4 strongholds en 3 legendary contracts en daar komt straks cataclysm bij. Ja loot is ook een issue, maar wat moet je betere loot? Je doet dan dezelfde 4 strongholds en 3 legendary contracts weer op een hoger niveau en/of iets sneller dan de vorige keer. Er is geen nieuwe content die je eerst niet kon doen vanwege je gear die je later wel kunt doen als je betere gear gekregen hebt.
Endgame is op dit moment 4 strongholds en 3 legendary contracts en daar komt straks cataclysm bij. Ja loot is ook een issue, maar wat moet je betere loot? Je doet dan dezelfde 4 strongholds en 3 legendary contracts weer op een hoger niveau en/of iets sneller dan de vorige keer. Er is geen nieuwe content die je eerst niet kon doen vanwege je gear die je later wel kunt doen als je betere gear gekregen hebt.
psn-id: Jacman
Dat klopt, maar het is gebleken dat je als je speelt om je javelin te upgraden met items, je het best HoR kunt spelen op GM1. GM2 en GM3 duurt alleen langer en geeft geen betere loot. Andere strongholds spelen is niet effcient. Dus de uitdaging is daar compleet weg.Jacman schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:36:
Het grootste punt met dit spel is endgame.
Maar als je puur speelt voor de fun en niet geïnteresseerd bent in loot, ja, dan speelt het wel gewoon tof. Helaas is er als ik weer eens wil spelen (meestal wat later op de avond) niemand online om een stronghold mee te doen. Ik word door de matchmaking gewoon alleen in een stronghold gezet. Dus daarvoor moet je dan weer naar bepaalde discords gaan omdat er gewoon te weinig spelers zijn. Daar heb ik gewoon geen zin in dus dan is het weer teleurgesteld alf+F4. Daarom alleen al zou ik niemand aanraden om geld uit te geven aan dit spel.
Deze game was nog sneller dood dan Mass Effect: Andromeda. Blij dat ik het niet gekocht heb.
Dat kon je op voorhand natuurlijk wel indenken.Orac schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:49:
Deze game was nog sneller dood dan Mass Effect: Andromeda. Blij dat ik het niet gekocht heb.
Het origineel is altijd beter dan de kloon.
Heeft iemand een beeld bij hoe het gaat met de roadmap? Zit de cataclysm er aan te komen? Ik zag dat de pre-events nu ingame zijn, maar betekent dat dat we over twee weken de cataclysm hebben?
De roadmap die destijds is gepubliceerd kan de prullenbak in. De cataclysm is 3 maanden te laat en sindsdien is er geen roadmap vrijgegeven.claudior schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:16:
Heeft iemand een beeld bij hoe het gaat met de roadmap? Zit de cataclysm er aan te komen? Ik zag dat de pre-events nu ingame zijn, maar betekent dat dat we over twee weken de cataclysm hebben?
Volgens mij weet Bioware zelf ook niet wat er binnen nu en 1 maand op de planning staat.
Kleine waarschuwing. Want de kans is groot dat er wat mensen gaan zeggen dat dit te weinig is voor 2 maanden stilte. Dit is dus een klein deel van de cataclysm en ze gaan nu wekelijks meer van de cataclysm unlocken.
Ik kijk weer even vanaf een afstandje toe. Ben benieuwd naar de ervaringen
Iemand die kan zeggen of het weer de moeite waard is? Vond het een tof spel waar heel veel potentie in zat (zit) maar toch heeft het me niet kunnen blijven boeien op langer terminn
Gister even aangezet op de Xbox, blijft toch erg fijn spelen.
Geen enkele vastloper of bug meegemaakt, alleen de nieuwe content is met random spelers uuuhhm "lastig"
Zijn er nog Xbox spelers die dit weekend een poging willen wagen?
Geen enkele vastloper of bug meegemaakt, alleen de nieuwe content is met random spelers uuuhhm "lastig"
Zijn er nog Xbox spelers die dit weekend een poging willen wagen?
Na lang wachten omdat origin het spel tot 3x toe controleerde ipv de update downloadde (lekker met 80mb/s) start het spel nu helemaal niet meer op 
Edit- na een herinstallatie van origin was het nog niet opgelost, heel anthem herinstalleren wel.
Eerste storyline missie die ik speel wordt ik van de server geschopt. Daarna even freeplay, en pas ik daarna mn loadout aan in de forge schiet het spel spontaan terug naar windows... Er zijn maar weinig spellen die zo waardeloos lopen...

Edit- na een herinstallatie van origin was het nog niet opgelost, heel anthem herinstalleren wel.
Eerste storyline missie die ik speel wordt ik van de server geschopt. Daarna even freeplay, en pas ik daarna mn loadout aan in de forge schiet het spel spontaan terug naar windows... Er zijn maar weinig spellen die zo waardeloos lopen...
[ Voor 53% gewijzigd door MrDrako op 10-08-2019 23:34 ]
Ik vind de cataclysm wel een mooie toevoeging. Maar een stuk of 8 keer gedaan met randoms maar er zit echt veel diepgang in. In de "storm" is je javalin unstable maar krijg je wel veel bonus punten. Je hebt zelf in de hand hoe lang die unstability aan houd dus daar kan je mooi mee spelen.
De puzzels in de arena's zijn lastig maar na 2 a 3 runs heb je ze wel door (wat voor bij betreft precies goed is) en om de arena's is ook nog veel te doen om bonus punten te halen. Je kan bijv. valkyries laten spawnen. Diepgang zit zeker wel goed voor het gedeelte wat ze nu hebben gereleased. Normale run op GM2 levert je denk ik 800k op maar zie al mensen over de 3 miljoen halen. Die hoge getallen halen is alleen wat lastig te halen met randoms
De puzzels in de arena's zijn lastig maar na 2 a 3 runs heb je ze wel door (wat voor bij betreft precies goed is) en om de arena's is ook nog veel te doen om bonus punten te halen. Je kan bijv. valkyries laten spawnen. Diepgang zit zeker wel goed voor het gedeelte wat ze nu hebben gereleased. Normale run op GM2 levert je denk ik 800k op maar zie al mensen over de 3 miljoen halen. Die hoge getallen halen is alleen wat lastig te halen met randoms
Sinds gisteren weer lid van EA Acces, tot mijn verbazing stond deze gamer er al volledig op.
Al heb ik ook gelezen dat het spel matig ontvangen is.
Maar ga het toch zeker wel proberen als Destiny fan
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://kotaku.com/source...aul-for-anthem-1839892415
Ik hoop dat ze nu wel eten wat de communitie wil. Ben nog steeds fan van Anthem. En hoop dat het net als no man sky en FF14:ARR een parel kan worden!
Ik hoop dat ze nu wel eten wat de communitie wil. Ben nog steeds fan van Anthem. En hoop dat het net als no man sky en FF14:ARR een parel kan worden!
Was de game alweer vergeten eigenlijk. Als ze alvast maar zorgen dat je de Strongholds eventueel met AI kunt doen want als je op andere spelers moet wachten lukt het nooit. Tijdens de feestdagen deze game maar eens een kans geven via EA Access.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Interessant, anthem heeft wel echt nog steeds potentie en vondt het echt heerlijk rondvliegen en schieten.
Playstation 5
Have fun, de eerste uren zijn geweldig.Mars18 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:55:
Sinds gisteren weer lid van EA Acces, tot mijn verbazing stond deze gamer er al volledig op.
Inderdaad. Het leven van FFXIV is door een relaunch gered en 1 van de best lopende mmo's momenteel. Dit zou super tof zijn voor anthem. No man sky idem dito eigenlijk ja.loki504 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 07:51:
https://kotaku.com/source...aul-for-anthem-1839892415
Zijn er mensen die nu nog anthem spelen ? Is het waard om het weer eens te doen als je binnen 2 weken gestopt bent? omdat je alles gedaan had =p
Ik speel dit spel samen met vriend vriend het bevalt ons echt goed. Is er misschien nog iets als een tweakers clan?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Wat speel je? ik ps4. Zag net dat er een update was dus toch maar weer aangeslingert na maanden.Marcievg schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:45:
Ik speel dit spel samen met vriend vriend het bevalt ons echt goed. Is er misschien nog iets als een tweakers clan?
Als je ps4 speelt heet ik endechaos voeg gerust toe.
Ik heb toevallig gisteren weer eens gespeeld en vond het opzich wel lachen. Had die kerst even quest gedaan die er nu was en kreeg toevallig direct een legendary. Ook nog is een skill die ik al gebruikte dus mooie upgrade
zat als bonus 200% gear damage op.
Maar om echt terug te komen naar deze game heb ik niet echt het gevoel voor nu.
Genoeg andere dingen nu die ik nog wil spelen.
Ben blij dat ze het toch niet helemaal opgegeven hebben en nog wel wat van de game proberen te maken.
Laten we hopen dat ze echt met relaunch gaan komen.
Maar om echt terug te komen naar deze game heb ik niet echt het gevoel voor nu.
Genoeg andere dingen nu die ik nog wil spelen.
Ben blij dat ze het toch niet helemaal opgegeven hebben en nog wel wat van de game proberen te maken.
Laten we hopen dat ze echt met relaunch gaan komen.
Ja het is hier ook Ps4. Heb je zojuist toegevoegd. Mijn naam daar is marcievgendechaos schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:22:
[...]
Wat speel je? ik ps4. Zag net dat er een update was dus toch maar weer aangeslingert na maanden.
Als je ps4 speelt heet ik endechaos voeg gerust toe.
Top heb je zojuist toegevoegd. Vanavond later in de avond, minimaal 2100uur ben ik er dus als je zin heb kunnen we even een sessie doen. Heb tevens een mic.Marcievg schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:45:
[...]
Ja het is hier ook Ps4. Heb je zojuist toegevoegd. Mijn naam daar is marcievg
Klinkt goed, gaan we doenendechaos schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:45:
[...]
Top heb je zojuist toegevoegd. Vanavond later in de avond, minimaal 2100uur ben ik er dus als je zin heb kunnen we even een sessie doen. Heb tevens een mic.
Er is nog hoop.
Ben zelf 3 weken geleden begonnen via EA Access en de game bevalt me erg goed, op de laadtijden na. Speel op de XBox en de game is daar in ieder geval niet helemaal dood. Nog genoeg animo voor Strongholds, al is het niet altijd op het gewenste niveau maar dat maakt niet uit.
Hopelijk pakken ze de pijnpunten aan en breiden ze de game verder uit want het is toch wel een leuke game.
Ben zelf 3 weken geleden begonnen via EA Access en de game bevalt me erg goed, op de laadtijden na. Speel op de XBox en de game is daar in ieder geval niet helemaal dood. Nog genoeg animo voor Strongholds, al is het niet altijd op het gewenste niveau maar dat maakt niet uit.
Hopelijk pakken ze de pijnpunten aan en breiden ze de game verder uit want het is toch wel een leuke game.
Begint dan veel meer Destiny/warframe ripoff te lijken, maar dan met focus om zoveel mogelijk in de lucht te blijven zweven. Hele frame vlieg/zweef is een gimmick geworden waarmee ze van gekheid niet meer weten hoe zit dit in een spel kunnen gieten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat het een ripoff is maakt mij niet uit en of het vliegen of lopen is eigenlijk ook niet. Anthem zit ik nu op 110 uur na 3 weken, Destiny had ik gisteren na 10 minuten weer gezien. Warframe wist me ook niet lang bezig te houden.
Ik vind het spel ook een stuk beter hoor dan het begin. En de azijn reacties zijn vaak gebaseerd op meningen van anderen of hebben zelf vaak niet meer dan een uur gespeeld. Servers zitten bij mij op ps4 iig altijd vok
Ik heb m ook via EA Acces (PS4), maar na het doorlopen van de begin missie, kan ik niet meer online connectie maken met het spel. Verwijderen, opnieuw dowloaden en installeren, licenties resetten hielp niets. Port forwarding geprobeerd, maar dat is mij nog niet gelukt. Heb ik alles ingevuld, wil mn router het niet opslaan...
Edit, is nu wel gelukt om op te slaan, maar helpt helemaal niets, ook niet na opnieuw connecten met het internet.
Edit, is nu wel gelukt om op te slaan, maar helpt helemaal niets, ook niet na opnieuw connecten met het internet.

[ Voor 16% gewijzigd door PsychoBoyJack op 04-01-2020 17:16 ]
Zo te horen op pc, heb ik jammer genoeg niet veel verstand van. Ik weet niet waar het aan ligt maar als de schuld bij anthem is moet dat echt niet kunnen! Zeker niet met de start die hun hebben.PsychoBoyJack schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 15:32:
Ik heb m ook via EA Acces (PS4), maar na het doorlopen van de begin missie, kan ik niet meer online connectie maken met het spel. Verwijderen, opnieuw dowloaden en installeren, licenties resetten hielp niets. Port forwarding geprobeerd, maar dat is mij nog niet gelukt. Heb ik alles ingevuld, wil mn router het niet opslaan...
Desalniettemin vermaak ik me zelf nog uitstekend ermee.
Ik heb dit ook gehad en ik heb bij de instellingen even door de talen gebladerd en vervolgens weer naar Engels gezet en toen werkte het weer. Het klinkt raar maar ik had dit op internet gevonden en het werkte bij mij.PsychoBoyJack schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 15:32:
Ik heb nu al zon beetje alles geprobeerd aan (taal)instellingen (zowel ingame, als playstation zelf), maar het heeft helaas niets geholpen.Marcievg schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:07:
[...]
Ik heb dit ook gehad en ik heb bij de instellingen even door de talen gebladerd en vervolgens weer naar Engels gezet en toen werkte het weer. Het klinkt raar maar ik had dit op internet gevonden en het werkte bij mij.
Ik had met Apex Legends ook zon raar probleem, waarbij ik om de zoveel minuten uit een match gekieperd werd. Na iets veranderd te hebben bij de settings van de chat (?!), was het probleem verholpen...
Maar alsnog bedankt voor de tip.
Ik ben voornemens om dit spel op PS4 te kopen. Is hier iemand die met mij de “campaign” wil doorlopen (microfoon aanwezig)? Lijkt me gaaf om dit met 1 of meerdere Tweakers te doen. Als ik me goed heb ingelezen is er een “campaign modus” genaamd Missions?
[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 12-01-2020 16:31 ]
Ik raad het je af. Tenzij je het voor max 5 euro 2de hands kan kopen, dan is het wel leuk om het vliegen met de suits uit te proberen. Meer dan dat is er niet. Koop het vooral niet nieuw, zulke slechte ontwikkeling moet je niet supporten.Gusev schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:30:
Ik ben voornemens om dit spel op PS4 te kopen. Is hier iemand die met mij de “campaign” wil doorlopen (microfoon aanwezig)? Lijkt me gaaf om dit met 1 of meerdere Tweakers te doen. Als ik me goed heb ingelezen is er een “campaign modus” genaamd Missions?
Ik kan m via EA Access proberen voor een maandje voor €3,99 samen met de andere spellen van EA natuurlijk.Xecuter NL schreef op zondag 12 januari 2020 @ 18:54:
[...]
Ik raad het je af. Tenzij je het voor max 5 euro 2de hands kan kopen, dan is het wel leuk om het vliegen met de suits uit te proberen. Meer dan dat is er niet. Koop het vooral niet nieuw, zulke slechte ontwikkeling moet je niet supporten.
wat een onzin anthem is een heerlijke game en zeker wel 20/30 euro waard imo. Tuurlijk is er wat gezeik mee maar veel problemen zijn opgelost waardoor het in ieder geval beter speelbaar is dan bij launch.
Gameplay is echt geweldig hoor maar er is na een tijdje gewoon niet meer zoveel te doen, maar je kan er echt wel prima iets van 20 uur aan besteden voordat je zover bent
Gameplay is echt geweldig hoor maar er is na een tijdje gewoon niet meer zoveel te doen, maar je kan er echt wel prima iets van 20 uur aan besteden voordat je zover bent
Playstation 5
Het is dan ook na die 20 uur dat je wel behoorlijk tegen een 'niets meer te doen' muur aanloopt. Beetje doorgrinden naar 30 en wat GM's proberen is dan nog een optie, maar houd daarna best snel op.Stylze schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:34:
wat een onzin anthem is een heerlijke game en zeker wel 20/30 euro waard imo. Tuurlijk is er wat gezeik mee maar veel problemen zijn opgelost waardoor het in ieder geval beter speelbaar is dan bij launch.
Het verhaal is net goed genoeg om je niet echt te irriteren aan de 'domme' dingen van het spel, met nog een poging begonnen om die 100 events te doen voor legionaire, was ik toch best rap klaar. Vind de missies dan ook vaak wat simpel en kort, dat je niet veel herhaalt zoals je bv nonstop missies zou doen in Destiny of Division.
En door spelen met colossus toch meteen weer zin om Titanfall te gaan spelen
De meeste missies zelf zijn leuk. Probleem is alles daarrond.
Je kan de vreselijke sleur in de stad deels verhelpen door enkel met noodzakelijke npc's te praten en de rest te skippen, maar dan loop je weer missies mis in het nu al korte spel.
Dat is echter absoluut geen 20 uur. Ik heb het spel via mijn origin abo gespeeld. (daarmee kon ik voor die 15 euro ook een week vroeger spelen dan zij die 100+ euro betaalden voor de speciale editie, wat op zich absurd is) en ik had het in week 2 uitgespeeld. Als ik niet de hele tijd door de stad moest schuifelen was dat in week 1 al geweest.
Heb via die origin sub wel titanfall leren kennen. Dat is het meest positieve dat ik kan zeggen over Anthem
Je kan de vreselijke sleur in de stad deels verhelpen door enkel met noodzakelijke npc's te praten en de rest te skippen, maar dan loop je weer missies mis in het nu al korte spel.
Dat is echter absoluut geen 20 uur. Ik heb het spel via mijn origin abo gespeeld. (daarmee kon ik voor die 15 euro ook een week vroeger spelen dan zij die 100+ euro betaalden voor de speciale editie, wat op zich absurd is) en ik had het in week 2 uitgespeeld. Als ik niet de hele tijd door de stad moest schuifelen was dat in week 1 al geweest.
Heb via die origin sub wel titanfall leren kennen. Dat is het meest positieve dat ik kan zeggen over Anthem
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hey everyone!
One year ago, we were preparing to launch Anthem – a game that represented a big leap into new territory for us as a studio. It was an exhilarating and terrifying experience to go out to the world with something new and different, and we are grateful to all the players who have come along with us on the journey. It has been a thrill for us to see the creativity of our players in designing customized Javelins, and watching them master Anthem’s flying and fighting gameplay. I am so proud of the work the team has put into this game, and at the same time there’s so much more that we – and you – would have wanted from it.
Over the last year, the team has worked hard to improve stability, performance and general quality of life while delivering three seasons of new content and features. We have also heard your feedback that Anthem needs a more satisfying loot experience, better long-term progression and a more fulfilling end game. So we recognize that there’s still more fundamental work to be done to bring out the full potential of the experience, and it will require a more substantial reinvention than an update or expansion. Over the coming months we will be focusing on a longer-term redesign of the experience, specifically working to reinvent the core gameplay loop with clear goals, motivating challenges and progression with meaningful rewards – while preserving the fun of flying and fighting in a vast science-fantasy setting. And to do that properly we’ll be doing something we’d like to have done more of the first time around – giving a focused team the time to test and iterate, focusing on gameplay first.
In the meantime, we will continue to run the current version of Anthem, but move away from full seasons as the team works towards the future of Anthem. We’ll keep the game going with events, store refreshes, and revisiting past seasonal and cataclysm content – starting with our anniversary towards the end of the month.
Creating new worlds is central to our studio mission, but it’s not easy. Sometimes we get it right, sometimes we miss. What keeps us going is the support from players like you. Your feedback gives us guidance on how we can improve, and your passion inspires us with the courage to create. I look forward to working together with your involvement and feedback towards the best possible future for Anthem.
Casey
Is de game beter geworden? Voor de mensen die het nog spelen? Ik heb het sinds april/mei niet meer aangeraakt.
One year ago, we were preparing to launch Anthem – a game that represented a big leap into new territory for us as a studio. It was an exhilarating and terrifying experience to go out to the world with something new and different, and we are grateful to all the players who have come along with us on the journey. It has been a thrill for us to see the creativity of our players in designing customized Javelins, and watching them master Anthem’s flying and fighting gameplay. I am so proud of the work the team has put into this game, and at the same time there’s so much more that we – and you – would have wanted from it.
Over the last year, the team has worked hard to improve stability, performance and general quality of life while delivering three seasons of new content and features. We have also heard your feedback that Anthem needs a more satisfying loot experience, better long-term progression and a more fulfilling end game. So we recognize that there’s still more fundamental work to be done to bring out the full potential of the experience, and it will require a more substantial reinvention than an update or expansion. Over the coming months we will be focusing on a longer-term redesign of the experience, specifically working to reinvent the core gameplay loop with clear goals, motivating challenges and progression with meaningful rewards – while preserving the fun of flying and fighting in a vast science-fantasy setting. And to do that properly we’ll be doing something we’d like to have done more of the first time around – giving a focused team the time to test and iterate, focusing on gameplay first.
In the meantime, we will continue to run the current version of Anthem, but move away from full seasons as the team works towards the future of Anthem. We’ll keep the game going with events, store refreshes, and revisiting past seasonal and cataclysm content – starting with our anniversary towards the end of the month.
Creating new worlds is central to our studio mission, but it’s not easy. Sometimes we get it right, sometimes we miss. What keeps us going is the support from players like you. Your feedback gives us guidance on how we can improve, and your passion inspires us with the courage to create. I look forward to working together with your involvement and feedback towards the best possible future for Anthem.
Casey
Is de game beter geworden? Voor de mensen die het nog spelen? Ik heb het sinds april/mei niet meer aangeraakt.
Ja hopelijk pakken ze die hub is flink aan want dat was echt tergend saai en traag om daar rond te lopen, dan een goed loot systeem en veel endgame content en je hebt een fantastische game.
De core gameplay was namelijk wel echt geweldig.
Maar ze hadden een paar maanden geleden er toch al over dat ze een soort complete revamp gingen doen? als ze daar nu pas mee gaan beginnen is dat wel beetje laat..
De core gameplay was namelijk wel echt geweldig.
Maar ze hadden een paar maanden geleden er toch al over dat ze een soort complete revamp gingen doen? als ze daar nu pas mee gaan beginnen is dat wel beetje laat..
[ Voor 25% gewijzigd door Stylze op 11-02-2020 14:21 ]
Playstation 5
Zal me niets verbazen als “2.0” gaat lanceren op next gen...
Edit: ik denk laat ik Anthem weer eens proberen. 86GB gedownload, spel starten en gaan....
.....of toch niet?
Edit: ik denk laat ik Anthem weer eens proberen. 86GB gedownload, spel starten en gaan....
.....of toch niet?

[ Voor 74% gewijzigd door Kenny_026 op 11-02-2020 15:31 ]
Dat lijkt mij zelfs zeer waarschijnlijk. Misschien dat ze dan ook eindelijk de wereld enigszins in kunnen vullen zoals in het veelbesproken CGI E3 filmpje. Zeker van een studio als BioWare verwacht je gewoon een stuk meer als het op verhaal en world building aan komt.kbloem schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:53:
Zal me niets verbazen als “2.0” gaat lanceren op next gen...
De basis van de gameplay (lees: iron man suits) is niet zo heel veel mis mee, ze hebben nu dik een jaar gehad om een enigszins fatsoenlijk verhaal te schrijven, een wereld te vullen, interessante combat mechanics te verzinnen (in plaats van die oersaaie grind) en wat meer tijd om de frostbite engine onder de knie te krijgen. Het was niet zozeer dát er bugs in zaten, maar degenen die er in zaten waren toch wel onacceptabel knullig, zoals dat meeschalen van het start wapen.
Op zich wil ik het ook wel weer een kans geven mits ze de wereld weten te vullen en behalve het vliegen nog meer interessante game gameplay toe voegen. Het is nu nog steeds een looter shooter zonder boeiende gunplay, zonder toffe loot en zonder reden voor betere loot te spelen.
EA moet toch echt ziekelijk veel geld in de game hebben gepompt dat ze maar continue weer een poging wagen met de game. We gaan het wel zien, het principe is wel grappig, de uitwerking verre van iets degelijks.
Ben deze week maar eens begonnen. Als je de abilities door hebt is het wel geinig. Kan alleen nog niet uitvinden hoe ik ga hoveren. Gebeurt af en toe wel, maar weet niet hoe ik dat doe.
Verder wel een vrij zielloze game. Er is niet echt een connectie met de wereld of de karakters. Maar dat kan aan mij liggen
Verder wel een vrij zielloze game. Er is niet echt een connectie met de wereld of de karakters. Maar dat kan aan mij liggen
Met de controller is het hetzij L3 of R3 indrukken als ik het me goed herinner. Dat het zielloos aanvoelt ligt dus niet aan jou, dat is een van de grootste kritiekpunten van de game samen met het gebrek aan interessante gameplay loops.418O2 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:25:
Ben deze week maar eens begonnen. Als je de abilities door hebt is het wel geinig. Kan alleen nog niet uitvinden hoe ik ga hoveren. Gebeurt af en toe wel, maar weet niet hoe ik dat doe.
C Key/Thumb Mouse Button: HoverA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:20:
[...]
Met de controller is het hetzij L3 of R3 indrukken als ik het me goed herinner. Dat het zielloos aanvoelt ligt dus niet aan jou, dat is een van de grootste kritiekpunten van de game samen met het gebrek aan interessante gameplay loops.
Oke
Wie niet waagt wie niet wint, als je geen durfkapitalen investeerd, zal je nooit het "mediocre" overstijgen.SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:51:
EA moet toch echt ziekelijk veel geld in de game hebben gepompt dat ze maar continue weer een poging wagen met de game. We gaan het wel zien, het principe is wel grappig, de uitwerking verre van iets degelijks.
Ze kunnen zomaar goud in handen hebben met de juiste investering erachter, je weet maar nooit of je het succes van een Overwatch of Fortnite potentieel kan evernaren zoniet overstijgen.
Als ze de uitwerking goed krijgen en de community aan boord krijgen, kan het zomaar een game voor de volgende decennia zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 12-02-2020 09:34 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik hoop dat ze de combat zo laten eerlijk gezegd, de wereld zelf mag wel een overhaul krijgen, content is mager maar de strongholds vind ik wel fijn om te doen met een leuk team ben je er redelijk snel doorheen, GM3 is redelijk goed te doen met een goede 'build' (geluk met items).
Merk wel dat er een hoop nieuwe spelers zijn die constant dood gaan de laatste tijd, al een aantal keer gehad dat ik met die Scar temple de boss zowat in mijn eentje sta te doen. De 'seasonal' dingen zijn wat irritant want sommige mensen denken dat het een race is... En daardoor loop je punten mis, de ene keer 5000 shards en met een goed team 14K...
Zijn er nog mensen die spelen? zo ja op Origin : SilencE81
Merk wel dat er een hoop nieuwe spelers zijn die constant dood gaan de laatste tijd, al een aantal keer gehad dat ik met die Scar temple de boss zowat in mijn eentje sta te doen. De 'seasonal' dingen zijn wat irritant want sommige mensen denken dat het een race is... En daardoor loop je punten mis, de ene keer 5000 shards en met een goed team 14K...
Zijn er nog mensen die spelen? zo ja op Origin : SilencE81
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
heb laatst de game ergens voor een 10tje opgepikt uit interesse. Wel vermakelijk maar diepgang mwoah..
Ik vond destiny veel meer hebben, vooral omdat je als team moest werken. Ik heb nog met niemand een babbel gemaakt.
Ik vond destiny veel meer hebben, vooral omdat je als team moest werken. Ik heb nog met niemand een babbel gemaakt.
Grote update vandaag, schijnt veel te verbeteren.
Vind de game wel leuk, alleen dat constante rondlopen in de forge en de emotieloze gesprekken (die ik skip) hadden van mij niet per se gehoeven. Gewoon knallen is leuk
Vind de game wel leuk, alleen dat constante rondlopen in de forge en de emotieloze gesprekken (die ik skip) hadden van mij niet per se gehoeven. Gewoon knallen is leuk
Ja die slome forge waar je perse de gesprekken aan moet gaan gaaap418O2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:32:
Grote update vandaag, schijnt veel te verbeteren.
Ligt Anthem er uit ? (servers) ff zitten spelen, gegeten en kom er niet meer in ? "Anthem service is currently unavailable", dacht ik koop em vandaag voor die €15 in de playstore...
To do or not to do...
Nee, heel EA lag even op z'n gat, Lizardsquad claimt weer eens wat
Aha okay, thanksSinergyX schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:07:
Nee, heel EA lag even op z'n gat, Lizardsquad claimt weer eens wat
To do or not to do...
Word er nog steeds om de haverklap uit gegooid, lijkt RDO wel...
To do or not to do...
Hebben van het weekend weer eens Anthem geprobeerd in de hoop dat het 1 en ander verbeterd zou zijn ter vergelijking toen het net uitkwam. Maar je loopt nog steeds langzaam in het dorp. Missies zoeken en selecteren is nog steeds een chaos. Heb altijd het idee dat ik dezelfde missies aan het doen ben... Misschien omdat de omgeving altijd hetzelfde is?
Maar man, dat spel ziet er wel echt goed uit en het vliegen en de combat is wel gewoon dik in orde. Ik ben benieuwd hoe het verder nog aangepakt wordt! Ik heb hem iig nu gekocht voor een tientje, dat is het zeker wel waard!
Maar man, dat spel ziet er wel echt goed uit en het vliegen en de combat is wel gewoon dik in orde. Ik ben benieuwd hoe het verder nog aangepakt wordt! Ik heb hem iig nu gekocht voor een tientje, dat is het zeker wel waard!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Het spel vandaag voor 10,50 op Origin aangeschaft. Jaartje geleden vond ik het te duur maar nu wil ik het een kans geven.
Hoe speel ik Multiplayer en zijn er nog (beginner) tips?
Hoe speel ik Multiplayer en zijn er nog (beginner) tips?
Vandaag Anthem opgepakt voor €10. Zijn er nog mensen die dit spelen? Handige tips die ik moet weten
Toevallig naar aanleiding van het nieuwsbericht over Anthem 2.0 of had je sowieso al interesse?Bandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:29:
Vandaag Anthem opgepakt voor €10. Zijn er nog mensen die dit spelen? Handige tips die ik moet weten
Ik heb hem ook toevallig gisteren aangeschaf voor ong 10 euro puur uit interesse.
Heb er nu 3 uurtjes inzitten en voor dat geld valt het me niks tegen
Enige tip die ik heb is geniet
Ah nee, ik wist niet dat er een Anthem 2.0 aankwam. Zal zo even het nieuwsbericht opzoekenpr0mo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:37:
[...]
Toevallig naar aanleiding van het nieuwsbericht over Anthem 2.0 of had je sowieso al interesse?
Ik heb hem ook toevallig gisteren aangeschaf voor ong 10 euro puur uit interesse.
Heb er nu 3 uurtjes inzitten en voor dat geld valt het me niks tegen![]()
Enige tip die ik heb is geniet
Oh oke ik heb zojuist de "trail" gedaan. Ik moet nu een Javalin kiezen. Wat is jou keuze geworden?
Ik gok dat het voor een tientje inderdaad een vermakkelijk spel worden.
Aah okéBandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
Ah nee, ik wist niet dat er een Anthem 2.0 aankwam. Zal zo even het nieuwsbericht opzoeken.
Oh oke ik heb zojuist de "trail" gedaan. Ik moet nu een Javalin kiezen. Wat is jou keuze geworden?
Ik gok dat het voor een tientje inderdaad een vermakkelijk spel worden.
Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.pr0mo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:46:
[...]
Aah okéik heb voor de ranger gekozen, lekker allround en leek mij wel een goeie om d 'r in te komen
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?
Zeker was van afgelopen zondag : https://tweakers.net/nieu...em-aan-gewerkt-wordt.htmlBandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:48:
[...]
Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?
Bedankt. Ik ga het even lezenpr0mo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:53:
[...]
Zeker was van afgelopen zondag : https://tweakers.net/nieu...em-aan-gewerkt-wordt.html
https://www.ea.com/games/...e-update?isLocalized=true
o7 nog 180 dagen en dan is het helemaal klaar. GG
o7 nog 180 dagen en dan is het helemaal klaar. GG
Ik heb, ondanks de belachelijke vele bugs, wel plezier gehad met dit spel voor een korte periode. Het concept vond ik wel leuk een beetje Iron Man spelen met je eigen voorkeur in speel style.
Ik wil de discussie niet oplaaien van of het goed of slecht is dat ze het offline halen maar soms is het ook gewoon over met een spel.
Ik wil de discussie niet oplaaien van of het goed of slecht is dat ze het offline halen maar soms is het ook gewoon over met een spel.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |