Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03
Bandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:36:
[...]

Ah nee, ik wist niet dat er een Anthem 2.0 aankwam. Zal zo even het nieuwsbericht opzoeken ;).
Oh oke ik heb zojuist de "trail" gedaan. Ik moet nu een Javalin kiezen. Wat is jou keuze geworden?

Ik gok dat het voor een tientje inderdaad een vermakkelijk spel worden.
Aah oké ;) ik heb voor de ranger gekozen, lekker allround en leek mij wel een goeie om d 'r in te komen ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:40
pr0mo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:46:
[...]

Aah oké ;) ik heb voor de ranger gekozen, lekker allround en leek mij wel een goeie om d 'r in te komen ;)
Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03
Bandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:48:
[...]

Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?
Zeker was van afgelopen zondag : https://tweakers.net/nieu...em-aan-gewerkt-wordt.html

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:40
Bedankt. Ik ga het even lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
https://www.ea.com/games/...e-update?isLocalized=true

o7 nog 180 dagen en dan is het helemaal klaar. GG

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb, ondanks de belachelijke vele bugs, wel plezier gehad met dit spel voor een korte periode. Het concept vond ik wel leuk een beetje Iron Man spelen met je eigen voorkeur in speel style.

Ik wil de discussie niet oplaaien van of het goed of slecht is dat ze het offline halen maar soms is het ook gewoon over met een spel.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord