• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 15:48
Bandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:36:
[...]

Ah nee, ik wist niet dat er een Anthem 2.0 aankwam. Zal zo even het nieuwsbericht opzoeken ;).
Oh oke ik heb zojuist de "trail" gedaan. Ik moet nu een Javalin kiezen. Wat is jou keuze geworden?

Ik gok dat het voor een tientje inderdaad een vermakkelijk spel worden.
Aah oké ;) ik heb voor de ranger gekozen, lekker allround en leek mij wel een goeie om d 'r in te komen ;)

iracing profiel

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 10:50
pr0mo schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:46:
[...]

Aah oké ;) ik heb voor de ranger gekozen, lekker allround en leek mij wel een goeie om d 'r in te komen ;)
Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 15:48
Bandicool schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:48:
[...]

Ja daar zat ik ook aan te twijfelen. Maar de storm javalin trekt mij ook wel. Dus moet nog even nadenken wat het wordt haha.
Ik kan het nieuwsbericht niet zo snel vinden. Weet jij toevallig waar ik deze kan vinden? Was het hier op tweakers?
Zeker was van afgelopen zondag : https://tweakers.net/nieu...em-aan-gewerkt-wordt.html

iracing profiel

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 10:50
Bedankt. Ik ga het even lezen :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:21
https://www.ea.com/games/...e-update?isLocalized=true

o7 nog 180 dagen en dan is het helemaal klaar. GG

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:34
Ik heb, ondanks de belachelijke vele bugs, wel plezier gehad met dit spel voor een korte periode. Het concept vond ik wel leuk een beetje Iron Man spelen met je eigen voorkeur in speel style.

Ik wil de discussie niet oplaaien van of het goed of slecht is dat ze het offline halen maar soms is het ook gewoon over met een spel.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:55

R.G

Kunnen ze de game offline speelbaar maken?
Zoals suicide squad game ook doet?

Je Kan de story toch doen en ook alleen ?

• R.G

R.G

update:

Bijna de game uitgespeeld maar wat een server issues:

Slechte punten:
1. Als je eventjes niet beweegt wordt je gekickt wegens inactivity.. zelfs als je alleen speelt.
2. Bijna alles is volhouden en of tijd gebasseerd.
3. de missies zijn enorm kort..
4. Stronghold kan je niet meer doen want geen spelers amper kom niet in een match..
5. Bezig met een missie bijna klaar boem, server ea error profile cannot update error.. :X :X

Goede punten:
1. Geluid wapens is echt goed en schiet lekker weg. :o
2. Abilities leuk en verslavend.
3. Rondvliegen is enorm cool en leuk om te doen. _/-\o_

Jammer dat de game weggaat om 12 januari, maar omdat er bijna niemand meer speelt zal het waarschijnlijk niet gemist worden?

Eigenlijk kan je alleen nog maar de story doen en daarna is het wel welletjes.. 8)7

Wel zuur destijds op release volle mep betaald en amper gespeeld.. |:( |:( |:( |:( |:(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is op de Xbox nog te installeren, toch dan nog even paar rondjes lopen ingame als laatste eer :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ricmaniac
Het is zoo jammer dat ze het dood hebben laten gaan vlak na release.
Want de movement en vliegen in de game voelde echt super goed! dit had zo mega tof kunnen zijn voor een langere periode maar helaas het was super slecht uitgewerkt de endgame. Zowel looten als de content.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er waren genoeg video's over de ontwikkeling en launch van de game, bij showcases de game halfbakken in elkaar was geslingerd, opnieuw zijn begonnen, dat de game denk ik nooit levensvatbaar was in die staat. Ja, misschien die 'revamp' van hun Next project had mogelijk de game nog kunnen redden (beetje FF14 style), het gaat nu de boeken in hoe management een game al om zeep kan helpen voordat hij uit is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• R.G

R.G

Update:
Gelukkig campaign uitgespeeld, maar wat een vlot abrupt einde.

Nu een mega grind voor wat cosmetics items dat ga ik niet doen.

Net alle strongholds gedaan, in mijn eentje vond geen match of spelers.
Dat was wel heftig in je eentje een stronghold.

Vooral sunken dungeon waarbij een puzzle endless wave krijgt was echt well hell te noemen.

Nog free play gedaan wat events maar meer content is er niet meer.

Dus in Principe alles gedaan.
Morgen nog even free flight en misschien cataclysm bekijken is niet echt content volgens mij.

Jullie nog gespeelt?

• R.G

R.G

Update:
Server nog online lol
Zijn eindelikk spelers? Lol

• R.G

R.G

Update:
Server ging down om 19:00 dutch time
Waas bezig in een missie toen ik terug ging:

Error getting anthem service data.
Nu vast op connecting to online service

• Ricmaniac
Video van de game producer... Wel een hele lange zit :P maar mogelijk interessant

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord