Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-05 15:43

neolite

Immer kritisch

Anthem is een update nodig van de omvang The Taken King(Destiny). Daarnaast denk ik dat ze nog eens goed naar de Demo van E3 moeten kijken en toch proberen zo veel mogelijk hiervan te realiseren, dat is namelijk wel wat mensen willen. Erg benieuwd of Electronic Arts en ook Bioware hier nog voldoende tijd, geld en moeite in gaan steken om er iets van te maken.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

neolite schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:26:
Anthem is een update nodig van de omvang The Taken King(Destiny). Daarnaast denk ik dat ze nog eens goed naar de Demo van E3 moeten kijken en toch proberen zo veel mogelijk hiervan te realiseren, dat is namelijk wel wat mensen willen. Erg benieuwd of Electronic Arts en ook Bioware hier nog voldoende tijd, geld en moeite in gaan steken om er iets van te maken.
Vanuit EA denkende, waarvoor doe je dat dan nog? Je geld is binnen van de game-verkopen, microtransacties zijn cosmetisch en niet echt bestaand, waarom dan hele overhaul maken voor een game dat nog zwaardere start dan no mans sky had :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-05 15:43

neolite

Immer kritisch

SinergyX schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:49:
[...]

Vanuit EA denkende, waarvoor doe je dat dan nog? Je geld is binnen van de game-verkopen, microtransacties zijn cosmetisch en niet echt bestaand, waarom dan hele overhaul maken voor een game dat nog zwaardere start dan no mans sky had :P
Potentie. Initiële game-verkopen zijn nog niet eens de helft van de inkomsten. Live-service model heeft enorm veel mogelijkheden indien Anthem goed uitgewerkt is. Grootste struikelblok is en blijft de game-engine en dat kan wel eens de echte reden zijn dat Anthem een stille dood zal sterven.

Het lijkt mij overigens onvermijdelijk dat Bioware een forse herstructurering zal gaan krijgen. Daarnaast denk ik dat men zich echt moet afvragen of een eigen game-engine ontwikkelen niet goedkoper en beter is.

neolite wijzigde deze reactie 09-04-2019 13:25 (14%)

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

neolite schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:26:
prima zo'n update maar dan zonder prijskaartje d:)b

PSN: rubensaurus

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:49
Een iets positiever stuk over Anthems combat systeem. Interessant om te lezen en ook wel een reden waarom ik nog hoop dat ze het allemaal bij kunnen draaien

https://www.polygon.com/2...bat-game-design-animation

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 14:16
Om welke tijd precies is de live stream van de developper ?
melly schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:03:
Om welke tijd precies is de live stream van de developper ?
Is er een livestream? :P

• melly
Jazeker...Om 21:00 of 22:00. Maar volgens mij is het 22:00
melly schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:12:
Jazeker...Om 21:00 of 22:00. Maar volgens mij is het 22:00
Alle voorgaande waren om 22.00 uur in ieder geval ;)

Verplaatst naar de 23e in verband met problemen in de studio (internetkabel is geraakt bij graafwerkzaamheden).

DigitalError wijzigde deze reactie 17-04-2019 21:42 (20%)

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:33

RubenDJ

Freude am fahren

Leuke deceptie.. Dev stream gecanceld met een flauwe smoes en verplaatst naar 23 april.

Ok, dan spelen we nog even een stronghold. "Error saving progress" op het eindscherm. Dag loot! Lekker voor niks gespeeld :( Is overigens niet de eerste keer.

Bioware verheft het echt tot een kunst om spelers weg te jagen zeg.

RubenDJ wijzigde deze reactie 17-04-2019 23:56 (5%)

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• kendiko
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-04 07:02
Vanavond Anthem live stream. Naar alle waarschijnlijk is update 1.1.0 direct beschikbaar na de server maintance (14:00u-19:00u). Ook geven ze een update van de 90-day roadmap. Ben benieuwd!

kendiko wijzigde deze reactie 23-04-2019 13:44 (4%)

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:02
Ben benieuwd wat er nu weer kapot gaat na de update.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Patch notes:
https://www.reddit.com/r/.../patch_110_april_23_2019/

Nieuwe stronghold dus.

DigitalError wijzigde deze reactie 23-04-2019 18:18 (26%)

• Goldman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:49
Geinig...even kijken hoe het is

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Ze hebben nu een wrap in de store gegooid die net zo duur is als een complete armor set |:(

https://www.reddit.com/r/...e_store_dont_buy_the_61k/

En de nieuwe stronghold kan al na 1 minuut bugged zijn lees ik net :P here we go again...

DigitalError wijzigde deze reactie 23-04-2019 21:29 (26%)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DigitalError schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:28:
Ze hebben nu een wrap in de store gegooid die net zo duur is als een complete armor set |:(

https://www.reddit.com/r/...e_store_dont_buy_the_61k/

En de nieuwe stronghold kan al na 1 minuut bugged zijn lees ik net :P here we go again...
Logica eigenlijk, ding kost 61k of 850 shards, terwijl die fierce snap dus 23k kost, of 475 shards.

Koop dat ding nu maar voor 850 shards, kunnen ze nog wat melken voordat de koe echt dood is :P Des te sneller ze de game gewoon helemaal sluiten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Goldman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:49
Free play gestart....na een paar min word ik eruit gegooid...server closed....volgende free play...idem....daarna nog eens geprobeerd, en gelijk 2 legends....ik snap er niks meer van :')

En salvagen duurt langer...voelt langer iig

Goldman wijzigde deze reactie 23-04-2019 21:49 (11%)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:33

RubenDJ

Freude am fahren

Dus 1 stronghold en de mogelijkheid om vanuit de wereld in de forge te komen. En wat modificaties aan wapens. Aan de loot mechanics is compleet niets gedaan en gaat ook niet gebeuren in de nabije toekomst.

Nu weet ik van mezelf dat ik het niet van geluk moet hebben, ik heb nu net 1 legendary na iets van 40-50 GM1/GM2 strongholds en dat is volgens mij niet heel veel. Maar aangezien er steen en been geklaagd wordt over de loot had ik goede hoop dat er iets aan gedaan zou worden. Maar helaas..

Skins en dergelijke boeien mij compleet niets dus het is maar goed dat de gameplay, dus vliegen en schieten, zo gaaf is maar voor de rest is er eigenlijk weinig voldoening te behalen.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:08
Waarom hebben ze eigenlijk die roadmap gemaakt? Waar is die livestream die zou komen dan? In het verleden hebben veel games opstartproblemen gehad maar daar zat tenminste nog een gevoel van progressie in. Maar goed, die hadden nog gemotiveerde developers in dienst blijkbaar...

• Pufster
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-05 21:18
RubenDJ schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:37:
Dus 1 stronghold en de mogelijkheid om vanuit de wereld in de forge te komen. En wat modificaties aan wapens. Aan de loot mechanics is compleet niets gedaan en gaat ook niet gebeuren in de nabije toekomst.

Nu weet ik van mezelf dat ik het niet van geluk moet hebben, ik heb nu net 1 legendary na iets van 40-50 GM1/GM2 strongholds en dat is volgens mij niet heel veel. Maar aangezien er steen en been geklaagd wordt over de loot had ik goede hoop dat er iets aan gedaan zou worden. Maar helaas..

Skins en dergelijke boeien mij compleet niets dus het is maar goed dat de gameplay, dus vliegen en schieten, zo gaaf is maar voor de rest is er eigenlijk weinig voldoening te behalen.
Over het lootsystem blijven ze al 2 maanden zeggen “we’re listening”.

Goed voor hun, maar er gebeurd niets. Ze blijven maar vasthouden aan hun systeem die volgens hun goed genoeg is, en het zijn maar wij die zich moeten aanpassen en tevreden zijn.

Het feit dat er enorm veel slechte publiciteit er rond is en de spelers de game in massa verlaten, doet hun niet van mening veranderen. Dan gaan ze het nooit snappen. Bioware Magic.

• TIGER79
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-05 16:59
kbloem schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:05:
Waarom hebben ze eigenlijk die roadmap gemaakt? Waar is die livestream die zou komen dan? In het verleden hebben veel games opstartproblemen gehad maar daar zat tenminste nog een gevoel van progressie in. Maar goed, die hadden nog gemotiveerde developers in dienst blijkbaar...
Eigenlijk twijfel ik geen seconde over de ontwikkelaars, die zullen echt wel het beste van willen maken ! Maar als management je geen resources (budget, mensen, tijd) geeft of geen specifieke richting of beslissingen kan maken dan kun je de beste en meest gemotiveerde devs hebben maar nauwelijks iets opschieten....
Blijkbaar was die hele stream een grote shitshow:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

En onder het mom van: eerst moeten we nog veel bugs fixen (wat natuurlijk zo is) dus stellen we de rest maar even uit voor nu zonder een tijdsframe te noemen (van uitstel komt afstel? )

https://www.reddit.com/r/...rom_the_development_team/

en als je dat officiële bericht hebt gelezen lees dan ook deze fanmade vertaling:
https://www.reddit.com/r/...pdate_on_anthem_from_the/

:+

DigitalError wijzigde deze reactie 24-04-2019 21:11 (59%)

• melly
Het is serieus te triest voor woorden.
Wat zonde dat een spel wat zo gaaf kan zijn zo verkloot wordt ..🙁

• Utoka
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:49
Deels eens hoor maar anthem objectief nieuws moet je zeker niet op die reddit zijn. Iedereen praat mekaar verder de put in heb ik het idee en het is een reddit geworden voor beroeps klagers. Alle niet zure mensen zijn overgestapt naar LowSodiumAnthem.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:36
DigitalError schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:33:
Blijkbaar was die hele stream een grote shitshow:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

En onder het mom van: eerst moeten we nog veel bugs fixen (wat natuurlijk zo is) dus stellen we de rest maar even uit voor nu zonder een tijdsframe te noemen (van uitstel komt afstel? )

https://www.reddit.com/r/...rom_the_development_team/

en als je dat officiële bericht hebt gelezen lees dan ook deze fanmade vertaling:
https://www.reddit.com/r/...pdate_on_anthem_from_the/

:+
Geniaal die fan post. maar dit is inderdaad uiterst droevig. gewoon niet anders te benoemen. zoo zooo ontzettend jammer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-05 07:38
Ik heb het afgelopen week wel weer opgepakt moet ik zeggen, division was ik na paar weken wel weer klaar mee, zo eentonig en houterig.. Gameplay van anthem blijft wel heel sterk imo, 1 en ander is ook wel een stuk beter nu met gear die je kan switchen ten alle tijden nu. Reddit is idd ook wel echt een zeikplatform ja kijk daar ook nooit meer op eigenlijk dus misschien dat ik daarom nog een beetje positief ben over Anthem haha.
Dit weekend de nieuwe stronghold is checken.

• melly
Utoka schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:04:
Deels eens hoor maar anthem objectief nieuws moet je zeker niet op die reddit zijn. Iedereen praat mekaar verder de put in heb ik het idee en het is een reddit geworden voor beroeps klagers. Alle niet zure mensen zijn overgestapt naar LowSodiumAnthem.
Deels met je eens..
De sfeer op Reddit is niet bepaald fleurig te noemen idd.
Echter ik speel Anthem sinds dag 1 (de pre-release) en het was mijn main game tot aan de laatste patch , dit was voor mij de druppel (ik heb dus alle ups en downs aan den lijve moge ondervinden) En ik kan ook niet anders zeggen dat de klachten en frustratie omtrent het spel en de houding van Bioware terecht zijn.

• Jacman
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23-05 15:35

Jacman

Kida!

Ik speel ook sinds dag 1 en heb beide beta's gespeeld. Ik heb me meer dan prima vermaakt tijdens de verhaallijn en het levellen van mijn freelancer. Nu ik een tijdje op max level zit en vol zit met masterworks speel ik GM2. De afgelopen 40'ish uur is er 1 legendary voor mij gedropt en het is ook nog eens een item dat ik niet gebruik.

Helaas is de endgame niet wat ik gehoopt had. Freeplay wordt snel saai, legendary missions zijn de moeite eigenlijk niet waard, quickplay missions met steeds maar 2 spelers ook. Ik speel voornamelijk legendary contracts en strongholds maar dat zie ik me niet nog een maand doen. Ik had gehoopt dat Elysian Chests de moeite waard zouden zijn, maar het is echt een lachertje.

Voor mij was de enige drive om door te gaan de April update die beloofd was, nu blijkt dat er allen 1 stronghold bijgekomen is en verder de rest is uitgesteld heb ik de neiging om het spel een maand of 2 opzij te leggen en dan terug te komen in de hoop dat de content updates er wel in zitten.

psn-id: Jacman

• melly
Ik denk dat je met anthem pas echt tegen de muur aanloopt als je fully legendary gaat farmen. De gebreken zijn voor dit punt ook aanwezig , maar de mogelijkheid om nog te kunnen levelen maakt dat er nog lol uit het spel te halen valt. Nu , op level 788 , valt er echt niets meer te doen . Heb dit meer dan 300 uren gespeeld en zit nu op het punt dat de lol omgezet is in ergernis. En idd..ook ik bleef doorspelen met de hoop dat in april het misschien zou veranderen.

Helaas.....

• JaY-
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-05 23:15

JaY-

Het is mij.

Goldman schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:47:
En salvagen duurt langer...voelt langer iig
Voelt voor mij ook langer. Het lijkt alsof na het salvagen het switchen naar het volgende item vertraagd is ofzo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:05
Weet niet wat ik hier van moet denken..

https://www.psx-sense.nl/...ootste-focus-bij-bioware/

Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is. Als ze al mensen weg gaan halen zal de ontwikkeling er niet beter op worden. Kunnen ze Bioware net zo goed sluiten.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:48:
Weet niet wat ik hier van moet denken..

https://www.psx-sense.nl/...ootste-focus-bij-bioware/

Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is. Als ze al mensen weg gaan halen zal de ontwikkeling er niet beter op worden. Kunnen ze Bioware net zo goed sluiten.
Dit is bullshit, devs hebben hier gisteren al op gereageerd op Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• melly
Je bedoelt de devs die ons ook een roadmap hadden belooft met big events ? Dat ze altijd zouden blijven communiseren met de playerbase ongeacht de kritiek? Die elke twee weken een live stream beloofde? Die een 10 jarige ondersteuning van het spel hadden toegezegd ? Die een hype over dit spel hebben gecreëerd met een zogenaamde demo terwijl het hele spel geen eens bestond (En nog vlak voor de release blijven beweren dat alles wat we zagen ingame was en dit precies is wat de player kan verwachten) Etc etc... kweenie, om een of andere reden kan ik de devs steeds moeilijker geloven ... raar van mij. 😶

melly wijzigde deze reactie 06-05-2019 12:46 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zie ze toch ook veel liever focussen op DA4 dan verder energie te steken in Anthem.

Anthem ziet er als een verloren zaak uit voor mij: Ze hebben duidelijk geen flauw besef wat ze met het lootsysteem moeten aanvangen. De hoeveelheid content is zeer droevig en kan imo enkel aangepakt worden door heel de wereldmap volledig te hermaken. Veel UI en laadscherm gerelateerde zaken zijn niet te fixen zonder de hele engine te herwerken (bemerk hoe ze schijnbaar geen overlays kunnen doen die geavanceerder zijn dan 2D bitmaps zonder transformaties, getuige het aparte karakterscherm en de absurde map). De grootste feature van het spel: Jetpacks dienen nog altijd puur om van punt A naar B te gaan en voegen niets toe gameplay-gewijs (geen dogfights zoals in de real life trailer, geen open world races).

Nu ja, ik heb het gespeeld met een origin sub, dus ik heb eigenlijk geen geld verloren (integendeel, heb titanfall 2 ontdekt). Ik kan me voorstellen dat de mensen die de volle mep betaald hebben (60 tot 120 euro) liever zien dat Bioware nog moeite doet om de boel te redden.
Wil Anthem nog wel spelen als het in EA Access zit maar vraag me af of dat nog wel de moeite is
Als je de NPC's in de stad zoveel mogelijk negeert heb je nog een entertainende verhaallijn.

boe2 wijzigde deze reactie 06-05-2019 10:17 (22%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True