Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maichel schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:29:
Wat als je een tweede character maakt, kan je dan loot van character 1 sharen met character 2?
Hm volgens mij via de stash...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Waarom zou je een tweede character aanmaken?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ricloo86 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:25:
In TD1 zat je gebonden aan week resets met bepaalde dingen.
Met een 2e character kan je het dus 2x doen (en je items sharen via de stash).

Ik weet niet zeker of dit ook zo gaat werken in TD2.

PSN: MaxxusNL

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:13
Maxxus schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:13:
[...]

Je vind genoeg SHD tech om alles te unlocken.
Ik heb elke perk en skill unlocked.

Niet dat alle skills even goed zijn (en het dus misschien niet waard zijn).
Je hoeft in ieder geval geen zorgen te maken dat je niet alles kunt unlocken.
Is er niet teveel SHD tech? Ik heb alle perks en skills unlockt, maar nog 5+ over.

Heb een interessante build gevonden, nu dus hopelijk wat vollk vinden in de discord voor bounties en darkzone om snel te farmen

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
shroudster schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:58:
[...]

Wat dacht je van de limitatie dat je maar 1 exotic tegelijk mag equipen en ze niet kan modden!
Dat je niet full exotic rond hoort te lopen sure maar die side-arm slot hadden ze daar best vrij van mogen stellen.
Ja mee eens, voor PvE is dat namelijk totaal niet boeiend of je overpowered bent.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ricloo86 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:25:
Bijvoorbeeld voor het farmen van low-level skill mods.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

shroudster schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:58:
[...]

Wat dacht je van de limitatie dat je maar 1 exotic tegelijk mag equipen en ze niet kan modden!
Dat je niet full exotic rond hoort te lopen sure maar die side-arm slot hadden ze daar best vrij van mogen stellen.
Dat lijken ze gedaan te hebben om niet constant te moeten balancen wanneer men nieuwe exotics uitbrengt, men moet enkel rekening houden met wat in een wapen of armor slot komt. Destiny 2 doet dit ook exact hetzeflde trouwens.

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:28
Phuncz schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:54:
[...]

Dat lijken ze gedaan te hebben om niet constant te moeten balancen wanneer men nieuwe exotics uitbrengt, men moet enkel rekening houden met wat in een wapen of armor slot komt. Destiny 2 doet dit ook exact hetzeflde trouwens.
Dat kan prima maar dan moeten die exotics wel sterk zijn.
Momenteel zijn het holster items wanneer ze zo'n effect hebben of gewoon waardeloos zoals een Merciless of Sweat Dreams. ;(

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
NLxAROSA schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:41:
[...]

Bijvoorbeeld voor het farmen van low-level skill mods.
Of om later een 2e specialization te kiezen.

PSN: Maichel

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:54
Maichel schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:21:
[...]

Of om later een 2e specialization te kiezen.
Je kan toch gewoon switchen tussen specializations?

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-11 14:20
Zoiets dan ? @PinusRigida
YouTube: Tom Clancy's The Division 2 Shroudster Solo Air & Space museum Chall...
Kwaliteit zal in de loop van de avond beter worden tot 4k wanneer Youtube hem helemaal heeft verwerkt.
Mag ik vragen welke shotgun je als main gebruikt (wat een beest) :P

• shroudster
Dundave1909 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:48:
[...]

Mag ik vragen welke shotgun je als main gebruikt (wat een beest) :P
Dat is een double barrel met de talent premeditated.
Werken erg lekker met elkaar dat na elke reload doe je 80% meer damage. (50% voor reload vanaf leeg en afhankelijk van hoe vol je magazijn is 30% erbij)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
ourplayground schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:25:
[...]

Je kan toch gewoon switchen tussen specializations?
Ja klopt, las ik zojuist ook :)

PSN: Maichel

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
shroudster schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:53:
[...]

Werken erg lekker met elkaar dat na elke reload doe je 80% meer damage. (50% voor reload vanaf leeg en afhankelijk van hoe vol je magazijn is 30% erbij)
Speel je met een controller op de PC?

• shroudster
Kupauw schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:57:
[...]

Speel je met een controller op de PC?
Nope, prachtige MX 780 van G-skill.
Heb niet eens een controller liggen :9

• tsuijker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 11:37
shroudster schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:53:
[...]

Ik moet zeggen ik ben onder de indruk van de damage die je doet met je shotgun :o

• shroudster
tsuijker schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:50:
[...]

Ik moet zeggen ik ben onder de indruk van de damage die je doet met je shotgun :o
Komt voornamelijk door berserk talent en premeditation.
Uiteraard is het wel verder uitgebouwd met headshot damage en damage to elites waar mogelijk.

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
pts confirmed nice!

en ze gaan de AI aanpassen want die is te agressief?? dus de game word nog eenvoudiger..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
looyenss schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:26:
pts confirmed nice!

en ze gaan de AI aanpassen want die is te agressief?? dus de game word nog eenvoudiger..
Ging volgens mij om endgame AI, die zijn door hun health/armor dusdanig niet onder de indruk van onze spelden prikjes dat ze je 'onrealistisch' rushen. De verhouding dps/health is dusdanig dat ze zich anders gedragen dan op lagere niveau's.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pts confirmed nice!

Volgens mij gaat het met name om AI enemies die keihard langs je heen rushed en je van dichtbij neer schiet terwijl het juist niet de rusher types zijn.
En dat is ook wel wat vreemd soms, enemies die keihard langs je heen rennen wetende dat je ze nooit met een enkel magazijn neer krijgt. Nu moeten ze iets behoudender spelen als het goed is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AntiChrist7
Dark Zone vraagje: enkel de contaminated gear moet je extracten en kan dus gestolen worden door andere spelers, correct? Andere dingen die je opraapt behoudt je?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AntiChrist7 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:42:
Dark Zone vraagje: enkel de contaminated gear moet je extracten en kan dus gestolen worden door andere spelers, correct? Andere dingen die je opraapt behoudt je?
Correct.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kutspel.

Gisteren een missie op Hard gedaan, green gear drop, kan niet oppakken, disconnect from Ubi. Herstart, bounty gedaan, joepie weer green gear, kan niet oppakken, disconnect from Ubi. Goed, three times a charm dus named enemy hunten, wil drops pakken, spel freeeeeeze.

Echt...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Zijn er nog mensen die niet in een clan zitten en solo spelen? Vanuit mijn clan van Division 1 zijn er bijna geen meer actief. Ik speel op de PS4. Als er nog mensen zijn die een keer samen de missies op hard willen doen, join dan de clan "Team Royale". Ik moet ook de laatste stronghold nog even doen. Ik speel meestal in de avonden (meestal na half 9) en in de weekenden wel eens midden op de middag. Iedereen is welkom en heb de clan op "open" gezet.
PSN: Djinnax

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:18
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:09:
Kutspel.

Gisteren een missie op Hard gedaan, green gear drop, kan niet oppakken, disconnect from Ubi. Herstart, bounty gedaan, joepie weer green gear, kan niet oppakken, disconnect from Ubi. Goed, three times a charm dus named enemy hunten, wil drops pakken, spel freeeeeeze.

Echt...
Is dat op de pc ?

• Humbatiki
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-03 01:25
Zijn er nog mensen die het probleem hebben dat tijdens strongholds de gedode npc blijven staan? Had dit niet van bij het begin moet dus ergens door een update g gekomen zijn.

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 21:23

LordKnox

Opperbaas.

Humbatiki schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:15:
Zijn er nog mensen die het probleem hebben dat tijdens strongholds de gedode npc blijven staan? Had dit niet van bij het begin moet dus ergens door een update g gekomen zijn.
T-posing. Ja, dat is een nieuwe 'feature' van na de patch. Tijdens de SotG is al aangekondigd dat ze dit aan het onderzoeken zijn.

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:26
Kutspel.

Echt...
Ok, ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is, maar om na een slechte ervaring het meteen af te schrijven als "kutspel", (ook al heb je er al genoeg uren ingestoken om uberhaupt bij hard missions te komen) gaat misschien wat ver.
T-posing. Ja, dat is een nieuwe 'feature' van na de patch. Tijdens de SotG is al aangekondigd dat ze dit aan het onderzoeken zijn.
Schijnt te komen als NPCs dood gaan buiten jouw gezichtsveld, als ik t goed begreep.
Ging volgens mij om endgame AI, die zijn door hun health/armor dusdanig niet onder de indruk van onze spelden prikjes dat ze je 'onrealistisch' rushen. De verhouding dps/health is dusdanig dat ze zich anders gedragen dan op lagere niveau's.
Jep. De AI wordt agressiever/onvoorzichtiger naarmate ze "denken" het gevecht te kunnen gaan winnen. En op hogere moeilijkheidsgraad waren ze daar iets te zeker van, en kregen ze gelijk :P
Ergens wel grappig/interessant hoe dat werkt.

[ Voor 37% gewijzigd door Prullenbak84 op 11-04-2019 09:28 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:51
Kutspel.

Echt...
Vaag... ik heb letterlijk nog geen enkele keer een dc of freeze gehad (tot nu toe, klop af etc.) laat staan 3x op rij. Kan het niet iets aan de client side zijn?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• MAX3400

MAX3400

@Beaudog @JohnnyV76 Xbox One X. En het is echt het enige spel wat hier last van heeft bij mij. Kijk, een "system freeze" kan voorkomen maar echt alleen in Div2; geen van mijn andere games lopen vast.

Maar dat je heeeeel toevallig precies 2x bij het looten van een drop die melding in beeld krijgt dat je ineeeeens geen connectie meer hebt met de Ubi-server, dat vind ik heel frappant.

Ongetwijfeld reageer ik uit emotie ofzo maar ik kan letterlijk 12 uur continu een Forza of een Decay spelen op de X; geen greintje last. Div2 loopt werkelijk elke week wel een paar keer de ziekte in, ook na een reinstall van de game.

• Beaudog
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:52:
@Beaudog @JohnnyV76 Xbox One X. En het is echt het enige spel wat hier last van heeft bij mij. Kijk, een "system freeze" kan voorkomen maar echt alleen in Div2; geen van mijn andere games lopen vast.

Maar dat je heeeeel toevallig precies 2x bij het looten van een drop die melding in beeld krijgt dat je ineeeeens geen connectie meer hebt met de Ubi-server, dat vind ik heel frappant.

Ongetwijfeld reageer ik uit emotie ofzo maar ik kan letterlijk 12 uur continu een Forza of een Decay spelen op de X; geen greintje last. Div2 loopt werkelijk elke week wel een paar keer de ziekte in, ook na een reinstall van de game.
Dat is kut ,ik heb het ook wel eens gehad op de pc dat je bijna op het einde bent en dan heb ik in eens geen verbinding meer met de ubi server kan je weer overnieuw beginnen het Ubisoft forum staat vol met mensen die veel chrashes vastlopers etc etc ondervinden .

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Hier precies hetzelfde, pak je net je oh zo gehoopte kneepads op, 2 sec later vastloper. Zooi restarten, kom je terug ingame ben je je kneepads kwijt :/

Volgens mij zijn die crashes vervolg resultaat van lag-spikes, begin van de game had je wel eens een complete freeze wat lag was, dat ze recent iets veranderd hebben dat het ipv verder gaat, gewoon een crash wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400

MAX3400

@Beaudog @SinergyX toch fijn om te lezen dat het blijkbaar breder is en niet mijn One X specifiek :)

• Beaudog
In het begin liep het super op de pc na de eerste update begon de ellende .
Nu zijn we weer een update verder en nu loopt het super bij mij ik moet wel rivatuner/afterburner afsluiten want onder het spelen ging ik van fullscreen naar window mode en daarna sluit de game zich gewoon af .
Had ook last van gestotter maar daar ben ik ook van af wat reg files aangepast in w10 en ik gebruik dat programma dat je werkgeheugen leegt onder het spelen werkt super .

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:32:
@Beaudog @SinergyX toch fijn om te lezen dat het blijkbaar breder is en niet mijn One X specifiek :)
Ik heb gelukkig nog geen freezes gehad op de Xbox One X. Wel ervaar ik dat textures bijzonder slecht worden ingeladen. Collega`s die ook spelen op een X claimen hier geen last van te hebben.

Meestal zijn auto`s/plantenbakken inclusief de grond en mijn character welke met regelmaat lowres textures hebben. Een herinstallatie bied geen oplossing.

Hoop dat ze dat nog gaan oplossen ik vermaak me namelijk wel met de game :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
pts confirmed nice!

Op het moment dat je in een Challenging missie gewoon gebumrushed word door 4 elite mobs vanaf de andere kant van de kamer (waaronder een sniper en een grenadier) klopt er toch niets niet helemaal hoor ^^

• MAX3400

MAX3400

@Ducar ik heb geen last van textures (gelukkig) maar ben zo "slim" om een SSD aan mijn X te hangen. Dat scheelde ook al met de menu's in Forza 7 gelukkig.

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
met die laatste update heb ik weer een menu bug terug die ik aan het begin ook had :|

Als ik een menu in ga, clan menu, inventory of als ik rechtermuisknop druk dan gaat bij mij het witte selectie vak eerst alle opties af, met alle geluidseffecten erbij. Wordt echt heel irritant :(

Steam

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-10 10:00
Weet iemand toevallig hoe ik dat gepraat van oa de quartermaster bij het openen van de map uitkrijg?

Iedere keer als ik de map bv open in East Hall: i appreciate youre enthusiasm, Agent Brooks, but you need this to verify with Manny.

Keer op keer hetzelfde. Word er gek van.

[ Voor 11% gewijzigd door Jack_Mojo op 11-04-2019 13:03 ]

• MAX3400

MAX3400

@Jack_Mojo buiten blijven staan? ;)

En ja, het is erg vervelend!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-10 10:00
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:09:
@Jack_Mojo buiten blijven staan? ;)

En ja, het is erg vervelend!
Je kunt het niet uitzetten dus begrijp ik?

Vervelend ja. :/

• NLxAROSA
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:08:
[...]

Volgens mij gaat het met name om AI enemies die keihard langs je heen rushed en je van dichtbij neer schiet terwijl het juist niet de rusher types zijn.
En dat is ook wel wat vreemd soms, enemies die keihard langs je heen rennen wetende dat je ze nooit met een enkel magazijn neer krijgt. Nu moeten ze iets behoudender spelen als het goed is.
Klopt, Massive heeft ook aangegeven dat de huidige werking niet de bedoeling is. Enemies moeten alleen rushen met z'n allen als ze denken dat je bijna dood bent. Dus de agressiviteit/flanken/etc. blijft wel, maar ze zullen je niet meer gaan rushen met zijn allen terwijl jij nog op volle kracht bent. Dat is ook best flauw, zeker met 4p scaling op Heroic.

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:57

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Poeh hey, omdat ik alleen in het weekend kan spelen ben ik nu pas eindelijk bijna bij level 30 beland. Ben nu level 29 en heb nog een aantal side missions over die mij over de streep kunnen trekken zodat ik de level 30 stronghold kan spelen.

Wat is daarna het handigst om te doen? Ik heb begrepen dat er dan telkens 2 missies zijn en dan een stronghold om in World Tiers te klimmen. Ben je na het doen van die 2 missies altijd klaar om de stronghold te spelen of moet je nog wat side activities als Control Points doen om je gear score omhoog te halen?

Is het handig om al je material te bewaren om pas te gaan craften nadat je bench WT4 is?

• SinergyX
NLxAROSA schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:36:
[...]

Klopt, Massive heeft ook aangegeven dat de huidige werking niet de bedoeling is. Enemies moeten alleen rushen met z'n allen als ze denken dat je bijna dood bent. Dus de agressiviteit/flanken/etc. blijft wel, maar ze zullen je niet meer gaan rushen met zijn allen terwijl jij nog op volle kracht bent. Dat is ook best flauw, zeker met 4p scaling op Heroic.
Vind het rushen nog wel het minst flauwe deel van de 'moeilijkheidsgraad' op heroic, vind het bijna cheat-mode reageren erger. On fire, blinded of dazed compleet negeren (zeker die revivers), met foam gewoon nog rondom blijven schieten en natuurlijk door cover heen kunnen schieten. Vind de heroic bounties dan nog leuk om te doen, maar missies vind ik challenge wel leuk zat, zeker als er wel een halfkapotte scaling bezig is.
MaakmeGek schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:31:

Is het handig om al je material te bewaren om pas te gaan craften nadat je bench WT4 is?
Wapenmods asap craften, exotics wanneer je WT5 bent (vanwege max gearscore), de rest hoef je niets te craften. Gear, mods en wapens zijn maar 460-490 max, compleet random en niet recalibrateable (is dat een woord? :P Nu wel), dus weet niet echt wat het nut uberhaubt is van het craft-systeem.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2019 16:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400

MAX3400

@MaakmeGek mijn opinie: tussen elke WT even grinden. Als je van level 30 naar WT1 gaat, is in WT1 je hoogste GS 300. Afhankelijk van je speelstijl, adviseer ik om minstens GS280 te hebben voordat je de Stronghold naar WT2 start. Zit je in WT2, dan adviseer ik je om minstens GS330 te hebben etc.

Over je crafting: als je nog steeds de tijd neemt om drops / gear te vinden/grinden, dan zou ik alle bestaande materials lekker in je bench laten zitten tot je WT4 / WT5 bent en dan pas gaan nadenken om bepaalde zaken te craften.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Kutspel.

Echt...
Groene gear op de map en niet op kunnen pakken? Klinkt als crafting materials voor Hard Wire. Hier zit een cap op van 10 uit m'n hoofd.

Als de gear in de spelwereld ook echt groen was (groene pilar of light), dan is het vreemd.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

@Beaudog @JohnnyV76 Div2 loopt werkelijk elke week wel een paar keer de ziekte in, ook na een reinstall van de game.
Gisteren op mijn PC had ik ook mijn eerste freeze. Niet zeker als het komt omdat ik mijn nieuwe cpu en het overclocken hiervan aan het testen ben, of door de game :p

In elk geval is het niet erg als ik iets verlies, voorlopig ben ik nog maar een level 26 scrub.

Die bug waarbij dode NPC's rechtstaan vind ik wel storend en lelijk. Heb ook problemen bij fast travelen wanneer het spel bij aanvang van een main mission dit vraagt...

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Kutspel.

Echt...
Klinkt als hardwire, daar kan je er max 30 van hebben.

Dom is dat je er 60 voor nodig hebt om de gehele gearset te kunnen craften.
Moet je dus 2x inleveren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• MAX3400

MAX3400

@Pykow @agoNITE nee, het waren echt green gear drops. Masks, kneepads enzo. Ik kon de pillar wel examinen maar bij oppakken direct een disconnect.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:49:
@Pykow @agoNITE nee, het waren echt green gear drops. Masks, kneepads enzo. Ik kon de pillar wel examinen maar bij oppakken direct een disconnect.
Las het net ook op Reddit. Ubisoft heeft ook gereageerd. Wordt zsm gepatched. Tot die tijd, loot snel oppakken!

• AntiChrist7
domme vraag wss, maar wat is het nut van blueprints, als alle gear een range heeft van 450-490 en je zelf GS 500 bent?

• MAX3400

MAX3400

AntiChrist7 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:47:
domme vraag wss, maar wat is het nut van blueprints, als alle gear een range heeft van 450-490 en je zelf GS 500 bent?
De random stats / talents?

Ik schiet nu met een 481 gun en die is effectiever dan een 493 gun die ik ook heb.

• AntiChrist7
MAX3400 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:53:
[...]

De random stats / talents?

Ik schiet nu met een 481 gun en die is effectiever dan een 493 gun die ik ook heb.
Maar wat maakt het zo verschillend van de random talents/stats die je vindt op gear die je loot van missies/bounties/etc...?

• SinergyX
AntiChrist7 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:47:
Als je materials te veel heb, fillers voor builds of talents, ik loop nog steeds rond met een 454 backback op mijn skillpower build omdat ik niets beters kan vinden :P Verder vrij nutteloos, buiten de weaponmods (eenmalig) en exotics, misschien straks nog 500 gearset items? Al zie ik daar ook weinig nut in met gebrek aan talents.

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11 22:03
Kunnen de apparal cache projects ook op alts gedaan worden?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand enig idee wat dit betekend boven mannetjes?

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1904/544489/h8BYZMdD.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• RubenSaurus
Donstil schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:25:

[Afbeelding]
datzelfde vroeg ik mij ook al af, is ook pas sinds deze week ofzo.

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11 22:03
Dat is een status effect van een gearset.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wee Man schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:28:
[...]

Dat is een status effect van een gearset.
Aah oke. Dan heeft een van de randoms een set aan ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• shroudster

[Afbeelding]
Is van de true patriot set.
Red = enemy deals less damage
White = friendlies that shoot this target restore armor.
Blue = Boosts skill cooldown
Flag = Shooting an enemy that has all three debuffs will deal 25% damage to other nearby enemies that have atleast one of the debuffs.

• NLxAROSA
  • Niet online
Kom er net achter dat als je een CP inneemt waar twee activities aan gekoppeld zijn, dat dit dan ook gelijk telt als het hebben gedaan van drie activities. :P

• nalyu
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-09 23:06
NLxAROSA schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:37:
Kom er net achter dat als je een CP inneemt waar twee activities aan gekoppeld zijn, dat dit dan ook gelijk telt als het hebben gedaan van drie activities. :P
Weet je dat zeker. Dat het er twee zijn ben ik wel achter gekomen. Want volgens mij telt hij de attack fase en de defend fase apart.

• ourplayground
shroudster schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:42:
[...]

Is van de true patriot set.
Red = enemy deals less damage
White = friendlies that shoot this target restore armor.
Blue = Boosts skill cooldown
Flag = Shooting an enemy that has all three debuffs will deal 25% damage to other nearby enemies that have atleast one of the debuffs.
Ik heb deze gear set bijna compleet (op flag na). Ik merk zelf nog weinig van de voordelen van deze set, zeker omdat het per 4 seconde switched tussen rood, wit en blauw als ik mij niet vergis.
Verder lijkt het meer een "sociale" set waar vooral je team voordelen van heeft.

• Ricloo86
Ik speel nu missies maar loop er tegenaan dat ik geen goede (groene) spullen krijg, het is lager dan wat ik al heb.

Wat kan ik nu het beste doen om mijn gearscore omhoog te krijgen (470 nu)?

• ourplayground
Ricloo86 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:08:
Ik speel nu missies maar loop er tegenaan dat ik geen goede (groene) spullen krijg, het is lager dan wat ik al heb.

Wat kan ik nu het beste doen om mijn gearscore omhoog te krijgen (470 nu)?
recalibraten?

• MAX3400

MAX3400

Gisteravond weer eens een vlekkeloze sessie gehad met 4 man van Tweakers. Nog redelijke drops gekregen en wat leuke dingen gedaan incl een daily challenge op Challenging :)

• Ricloo86
Oke moet je zeggen dat ik er weinig van snap, dus moet maar eens ff op joeptoep zoeken!

• ourplayground
Ricloo86 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:17:
[...]

Oke moet je zeggen dat ik er weinig van snap, dus moet maar eens ff op joeptoep zoeken!
Bij je gear (wapens heb ik weinig ervaring mee), gaat het erom dat je je stats (gele, rode en blauwe icoontjes) kan aanpassen, vervangen of verbeteren. Wat de trigger is om je gear naar een volgend level te brengen is mij nog onduidelijk.
Om een voorbeeld te geven, ik heb een 20 punten GS vehoging gekregen door critical hit chance te vervangen voor weapon damage. In mijn geval was dit dus 2 vliegen in een klap :)

• Beaudog
Met die groene Gear drops kan je toch ook wel een aardige build maken .

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
ourplayground schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:05:
[...]

Ik heb deze gear set bijna compleet (op flag na). Ik merk zelf nog weinig van de voordelen van deze set, zeker omdat het per 4 seconde switched tussen rood, wit en blauw als ik mij niet vergis.
Verder lijkt het meer een "sociale" set waar vooral je team voordelen van heeft.
Het is inderdaad een support set. Ik heb 'm sinds gisteren compleet, maar nog niet als complete set gebruikt. De set is op dit moment namelijk nogal zwak, wat jammer is. Ik vond een support rol in TD1 ook altijd leuk, maar ik wacht nog even de verwachte buffs af.

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-11 09:15
ourplayground schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:19:
[...]

Bij je gear (wapens heb ik weinig ervaring mee), gaat het erom dat je je stats (gele, rode en blauwe icoontjes) kan aanpassen, vervangen of verbeteren. Wat de trigger is om je gear naar een volgend level te brengen is mij nog onduidelijk.
Om een voorbeeld te geven, ik heb een 20 punten GS vehoging gekregen door critical hit chance te vervangen voor weapon damage. In mijn geval was dit dus 2 vliegen in een klap :)
Idd een half procent recalibraten verschil in stats kan al heel veel gearscore punten opleveren. Bijv. van 5.5 crit change naar 6.0 en hup van 499 naar 508 :)

• Babbit
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb alle SHD tech in de map verzameld maar kom er vijf te kort voor de laaste skill, mis ik dan iets?

• Beaudog
Vanochtend had ik 2 groene gear drops die waren
480 .

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 20:33
Babbit schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:32:
Ik heb alle SHD tech in de map verzameld maar kom er vijf te kort voor de laaste skill, mis ik dan iets?
5 zijn wel typisch het aantal van een shd side mission...check je missie log anders even of je ergens nog 1 open hebt staan

• shroudster
ourplayground schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:05:
[...]

Klopt.
Het is nogal een gebrek dat die gearsets geen talents hebben en de set effects nogal underwhelming zijn vs losse talents op elkaar afstemmen.
Kortom kan leuk zijn voor je team maar meestal zijn de enemies al dood voordat die vlag erop zit :+

• SinergyX
Special ammo dropt in ieder geval wat frequenter, dat ia een plusje :p Heb nu 1 set compleet, maar verlies zo'n beetje al mn stats en talents, neuh dank je.

• ourplayground
SinergyX schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:10:
Special ammo dropt in ieder geval wat frequenter, dat ia een plusje :p Heb nu 1 set compleet, maar verlies zo'n beetje al mn stats en talents, neuh dank je.
Precies dit... jij hebt dan de burn,shock gedoe gear set gok ik?
De voordelen zie ik nog niet echt terug van de gearsets, tenzij je altijd met een vaste groep speelt waarbij je de rollen en gear sets duidelijk op elkaar af hebt gestemd.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:12
ourplayground schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:16:
[...]

De voordelen zie ik nog niet echt terug van de gearsets, tenzij je altijd met een vaste groep speelt waarbij je de rollen en gear sets duidelijk op elkaar af hebt gestemd.
Zelfs dan is het gewoon niets met die sets..

Voor True Patriot om nuttig te zijn moet je eigenlijk 2 man in de groep hebben die hem runnen.

Maar dan lever je dus met 2 man ALLE talents op je gear in (dus dat zijn er minimaal 6, maar waarschijnlijk nog meer (bijv. vest of backpack met 2 talents).. Dat kan zomaar 50% DPS zijn. M.a.w.: het verliezen van al die talents is het gewoon niet waard om een set te gaan runnen nu.

Geen van de sets zijn ook maar het overwegen waard momenteel. Ook de 2 set bonus van Ongoing Directie (20% weapon handling) is het niet waard ivm inleveren van minimaal 2 talents.

M.a.w.: Sets zien er leuk uit, maar je kunt ze het beste in je stash gooien (want mogelijk rework).

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2019 11:29 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• AntiChrist7
raar, ik heb 5 teveel.

heb je alle main/zij missies gedaan?

• SinergyX
ourplayground schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:16:
[...]

Die inderdaad, qua weapon damage blijf ik nog redelijk gelijk aan mijn skillpower build, maar valt in het niets als mijn talents inkicken of ik mijn skills ga gebruiken (chem launcher met 10 ammo), dan heb je niets meer aan die set, en dan heb ik nog niet eens de juiste brand-sets compleet.

Mogelijk dat die skill-set nog iets kan zijn (skill reset bij kill), maar de RNG die je nodig hebt om op elk set-item skillpower én utility slots te krijgen is bijna nihil en dan mis je alsnog de 10% talent en 10% brand.

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:41
Xecuter NL schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:39:
[...]

5 zijn wel typisch het aantal van een shd side mission...check je missie log anders even of je ergens nog 1 open hebt staan
ik zit in het zelfde schuitje...
En bij het overview heb ik 2 of 3 side missions nog niet gedaan...
Dus durf niet goed zeggen of het hier aan gerelateerd is of niet :?

K49 '17

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Angeloonie schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:28:
[...]

Zelfs dan is het gewoon niets met die sets..

Voor True Patriot om nuttig te zijn moet je eigenlijk 2 man in de groep hebben die hem runnen.

Maar dan lever je dus met 2 man ALLE talents op je gear in (dus dat zijn er minimaal 6, maar waarschijnlijk nog meer (bijv. vest of backpack met 2 talents).. Dat kan zomaar 50% DPS zijn. M.a.w.: het verliezen van al die talents is het gewoon niet waard om een set te gaan runnen nu.

Geen van de sets zijn ook maar het overwegen waard momenteel. Ook de 2 set bonus van Ongoing Directie (20% weapon handling) is het niet waard ivm inleveren van minimaal 2 talents.

M.a.w.: Sets zien er leuk uit, maar je kunt ze het beste in je stash gooien (want mogelijk rework).
Ik kan me ook voorstellen dat de sets meer toegevoegde waarde gaan bieden in de raid. (Vooral na mogelijke reworks)

• NLxAROSA
  • Niet online
nalyu schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 00:03:
[...]

Weet je dat zeker. Dat het er twee zijn ben ik wel achter gekomen. Want volgens mij telt hij de attack fase en de defend fase apart.
Ja, had voor de control point 0/3 en na afloop 3/3. En er waren verder geen patrols of convoys in de buurt.

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:40
Ik zie net in patchnotes dat het een bekend probleem is, waar de Worksite Community side mission niet gedaan kan worden. Kan het zijn dat jij ook last hebt hiervan? Weet zo geen manier hoe je kan zien welke side missions je wel en niet gedaan hebt.

• Babbit
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-11-2024
Yukidaruma schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:17:
[...]

Ik zie net in patchnotes dat het een bekend probleem is, waar de Worksite Community side mission niet gedaan kan worden. Kan het zijn dat jij ook last hebt hiervan? Weet zo geen manier hoe je kan zien welke side missions je wel en niet gedaan hebt.
Zoals ik het nu zie zijn alle side missions op de map gedaan, maar bij progress staat dat ik er nog een of twee moet doen. Als ik ze dan aan mijn log toevoeg, zie ik ze alsnog niet op de map. Kan best zijn dat dat net die ene missie is die de laatste 5 SHD tech geeft.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
casual spelers die dit weekend samen op de PC willen spelen in de darkzone of wat anders add me:

daltonazm

Met of zonder mic geen probleem!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:17

Rudios

Lost in space?

Ik hoor er niets over, maar ben ik nu de enigste die het geluid van deze - zeker wel toffe game - echt erg matig vind? Zit totaal geen body in de sound, de guns bij elkaar lijkt wel trom geroffel, vind dit in mijn game beleving erg tegenvallen. De sound editors moet dit toch ook opgevallen zijn? Het is erg midtone, totaal geen bas in het geluid.

Whole lot of stars ***

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta is ook aangeland in World Tier 5. Let the grindfest begin. Maar even een vraagje over de gear scores want het is mij niet helemaal duidelijk. De gear score range van drops is nu vrij groot, in tegenstelling tot eerdere World Tiers. Voorheen als je gear score 410 was was de kans vrij groot dat je iets kreeg tussen 405-415 (oid). In World Tier IV is die range 450-510? En nog een vraagje, heeft de moeilijkheidsgraad van events (control points, missies, strongholds, bounties) invloed op de hoeveelheid loot of de kwaliteit (gear score) van de loot, of beiden natuurlijk.

Als laatste vraag, in de vorige World Tiers keek in enkel naar de gear score van een item, want hogere gear score = kans op hogere gear score (dacht ik zo). Maar nu is het ook belangrijk om te gaan kijken naar de talents op gear? Eventueel bewaren wat sommige talents zijn over te zetten?

//edit. Wat is de te behalen gear score trouwens? Ik dacht 510, het liefste willen we zo hoog mogelijke gear score items, in de correcte brandset met de juiste talents?

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 13-04-2019 08:52 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MAX3400

MAX3400

@MrVegeta nee,nee,ja,ja ;)

Ik vind nog steeds ~470 spullen terwijl ik als 499 rondloop met in ieder geval 1 508 tas equipped.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 13-04-2019 08:51 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MAX3400 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:51:
@MrVegeta nee,nee,ja,ja ;)

Ik vind nog steeds ~470 spullen terwijl ik als 499 rondloop met in ieder geval 1 508 tas equipped.
Dat bedoel ik :) In World Tier 5 is de gear score range veel groter dan in de voorgaande World Tiers.

• MAX3400

MAX3400

MrVegeta schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:53:
[...]

Dat bedoel ik :) In World Tier 5 is de gear score range veel groter dan in de voorgaande World Tiers.
Yupvmaar sommige low gear is wel voorzien van bijvoorbeeld een hoge crit percentage; die recalibrate ik dan naar een higher gear.

Zo maak je van een 485 mask ineens een 494 mask ofzo.

• AntiChrist7
ik heb nog nooit gear over 500 gezien, ben zelf 499.

• looyenss
AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:13:
ik heb nog nooit gear over 500 gezien, ben zelf 499.
recalibraten kan tot 515.

• AntiChrist7
Hoe dan precies? Ik heb al wat talents en attributes getransferd, maar ging nooit level omhoog

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:21

OzzieMann

PSN: OzzieMann

AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:37:
[...]

Hoe dan precies? Ik heb al wat talents en attributes getransferd, maar ging nooit level omhoog
Door atttibutes te transferren naar een item waar dat gecapped is. Dan zal je zien dat je gearscore omhoog gaat.

https://untappd.com/user/OzzBier

• looyenss
[...]

precies wat @OzzieMann zegt

• RubenSaurus
OzzieMann schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:41:
[...]

Door atttibutes te transferren naar een item waar dat gecapped is. Dan zal je zien dat je gearscore omhoog gaat.
precies dit

• AntiChrist7
OzzieMann schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:41:
[...]

en waar zie je dan dat het al gecapped is?

Vind de game heel leuk en amuseer me rot, maar er zitten zoveel systemen in datik het gevoel heb dat ik de helft mis :p

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:01:
[...]

en waar zie je dan dat het al gecapped is?

Vind de game heel leuk en amuseer me rot, maar er zitten zoveel systemen in datik het gevoel heb dat ik de helft mis :p
Als het GS500 is altijd, kun je door naar 515, bij 490 naar 505 als je attribute naar max rolt

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Een talent overzetten heeft geen impact op je GS, een attribuut overzetten kan dat wel hebben. Stel je hebt een chest piece van 490 met onder andere 5% weapon damage, vervang je deze door een weapon damage attribute van 10% zal de GS stijgen. Maar zou je hem vervangen door CHC van 4% zou dat niet gebeuren omdat dit geen upgrade is.

Pagina: 1 ... 29 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)