Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

DigitalError schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:57:
[...]

Space Administration HQ, iedereen ging dood.
500 van die gele sniper hondjes voor de deur en bij de restock doos.
500!!! :o In WT4 gingen we er nog zo doorheen omdat er toen maar 350 waren.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Knip, flauwe grappen mogen naar HK.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2019 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00
DigitalError schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:04:
[...]

Na de schotels, we zijn lekker in dat halletje gaan campen :P
Dat is bij dat stuk met die donkere ruimte en die soort watertanks voor astronautentraining toch?

Is wel een redelijk irritant stuk omdat de vijand van veel kanten komt, maar als je idd terugvalt naar het halletje moet het wel lukken toch? Met 4 man heb je die hondjes zo neer.
Gebruiken jullie ook de reviver hive? Want dat scheelt enorm, hoef je in feite niet meer aan je teammates te denken als ze down zijn (tenzij ze net al down waren).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Angeloonie schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:08:
[...]

Dat is bij dat stuk met die donkere ruimte en die soort watertanks voor astronautentraining toch?

Is wel een redelijk irritant stuk omdat de vijand van veel kanten komt, maar als je idd terugvalt naar het halletje moet het wel lukken toch? Met 4 man heb je die hondjes zo neer.
Gebruiken jullie ook de reviver hive? Want dat scheelt enorm, hoef je in feite niet meer aan je teammates te denken als ze down zijn (tenzij ze net al down waren).
Het is ook allemaal makkelijk gelukt natuurlijk. Die reviver hive is inmiddels ongeveer 75% van de tijd stuk. Dat moeten ze echt gaan fixen want dat gaat zo vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
DigitalError schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:10:
[...]

Het is ook allemaal makkelijk gelukt natuurlijk. Die reviver hive is inmiddels ongeveer 75% van de tijd stuk. Dat moeten ze echt gaan fixen want dat gaat zo vaak fout.
Yep, dat schijtding doet de helft van de tijd het niet, en sinds de patch komt het soms ook voor dat je na een revive helemaal vast zit en je niet meer kunt lopen. Had dit zelf vrijdag ook, wordt je gerevived, kun je enkel nog in/uit cover gaan en schieten etc, maar niet meer bewegen..
Dus dan maar dood gaan en respawnen..

Ik voel een volgende hotfix aankomen a.s. donderdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 17:34

PinusRigida

I put the p in pool.

MAX3400 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:20:
@PinusRigida ik haat Rushers. En ik haat exploding drones. Vaak erg lastig als je solo speelt.
Idd, ze houden je alert. :9
een paar tegelijk lukt goed maar als ze zo met 4 tegelijk naar je komen afstormen kan het idd. spannend worden.... Daarvoor is die Stinger Hive dus ideaal!

Ik heb wel de indruk dat de NPC's aanzienlijk slimmer zijn dan in TD1 op het gebied van je te achtervolgen, te flankeren of zich zelfs te verschansen en je op te wachten.

Gisteren kwam ik zo 3 hunters (patsers met kruisbogen) tegen nét aan de ingang-uitgang van een safe-house, 2 zaten verdoken opgesteld achter een vrachtwagen, eentje zat op het dak, hadden me écht verrast bij het buitenkomen en kon ze daardoor maar nét de baas.

En een paar dagen geleden, tijdens een missie had ik wat moeite met een eindbaasje (zo eentje met veel armor) dus ik dacht: hehe, ik rappel lekker touwtje af in de liftschacht en wacht even, ga weer naar boven en val hem aan vanop afstand om zo z'n armor te breken voordat hij weer dichtbij is...

...dus ik weer naar boven, kom de liftschacht uit, kijk rond me "alles veilig"... word ik een seconde later ongenadig afgemaakt door die kerel, die had zich nét achter de hoek van die liftschacht achter me verschanst. :Y
(ik had weliswaar geen scanner skill actief, zo ja, had ik het kunnen weten)

Het valt me ook op dat ze veel minder statisch spelen: NPC's gaan je echt actief opsporen, waar ik in TD1 al heel snel rondliep met een Marksman Rifle als secondary, is dat nu nog steeds m'n goeie trouwe close-combat shotgun, 'just in case' en het heeft me al van veel respawns gered.

In TD1 kon je zelfs in de hoofdmissies even teruglopen als het wat te moeilijk werd, en ze vanop afstand neerleggen, maar in TD2 werkt die strategie niet zo goed meer, voor je't weet heb je 4 rushers op je neus. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
PinusRigida schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:13:
Gisteren kwam ik zo 3 hunters (patsers met kruisbogen) tegen nét aan de ingang-uitgang van een safe-house, 2 zaten verdoken opgesteld achter een vrachtwagen, eentje zat op het dak, hadden me écht verrast bij het buitenkomen en kon ze daardoor maar nét de baas.
Wacht maar tot je de échte Hunters tegenkomt :+ ;) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Angeloonie schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:15:
[...]

Lol, can't wait actually...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Ik ben inmiddels lvl 14 en ondanks dat het een leuke game is moet ik wel zeggen dat de herhaling er een beetje in aan het kruipen is. De omgeving en soort missies zijn redelijk hetzelfde.. ik begin een missie, schiet enemies dood in kamer na kamer tot er staat mission completed. Mijn gear is wellicht wat sterker maar dat zijn de vijanden ook, dus ik heb niet het idee dat ik iets anders doe op dit level dan toen ik net begon. Hoop dat ik niet in een sleur kom :) endgame ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Angeloonie schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:15:
[...]

Click, Clack, Boom!
Hunter, Shotgun, Loot! :+

Misschien algemener maar als mensen op het forum interesse hebben maak ik gerust wat video's van hoe je door bepaalde missies kan komen zowel solo als squad op challenge. (Heroic kan ook maar niemand die dat met een doel doet gezien het 1 extra drop oplevert en veel langer duurt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:20:
[...]

Wat denk je wat ik het hele weekend deed? :P
Buiten in de tuin zitten en genieten van de zon of BBQ-en ;)
PinusRigida schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:40:
[...]

Wel, dat is het rare: ik héb ze gecraft... Net zoals de weapon-mods voor andere wapens (die ik gewoon zonder problemen kan equippen) maar voor die side-arms heb ik 2 weapon-mods gecraft: eentje silencer (die werkt) en eentje magazine (die werkt niet, ondanks dat ie zegt dat hij op het wapen past) in het 'mod-screen' staat onderaan rechts het woordje "equip" ook wit bij dat magazine, maar ik kan daar blijven op klikken -of spatiebalk- maar het doet gewoon niks...

...ofwel snap ik je uitleg niet volledig. :P
Ah dan heb je het wel goed gedaan haha.
Over welke weapon mod gaat het precies ?
Daarnaast even extra info, een Exotic weapon kan je niet modden.
Dus heb je de Desert eagle, dan kan je geen mod erop plaatsen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Pykow schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:43:
[...]

Vanavond geef ik je wat meer details. ik zit begin-game en heb het met 3 side-arms gehad (wel al groene, geen gewone, maar ook geen exotics) twee keer met een gewoon pistool en een keer met zo eentje die 3 kogels tegelijk afvuurt (ben niet zo goed met namen ;) ). Het lijkt mij sterk dat het toevallig 3 wapens zijn die geen mods willen behalve de silencer, die dan wel werkt.

Ik ga vanavond eens checken over welke wapens en mods het precies gaat.
shroudster schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:11:
[...]

Click, Clack, Boom!
Hunter, Shotgun, Loot! :+

Misschien algemener maar als mensen op het forum interesse hebben maak ik gerust wat video's van hoe je door bepaalde missies kan komen zowel solo als squad op challenge. (Heroic kan ook maar niemand die dat met een doel doet gezien het 1 extra drop oplevert en veel langer duurt)
ik heb alvast interesse! (y)

Tot nu toe (level 11) is het best nog easy op solo maar zo te lezen -en te hopen ook- komt daar weldra verandering in, dat vond ik in TD1 wat magertjes: eens je level 20 en verder bent, en een béétje tactisch speelt ben je overpowered, ook op hard vond ik. Ik hoop aan TD2 meer voldoening te hebben.

Dus ja, zo'n video's vind ik zeker en vast interessant

[ Voor 35% gewijzigd door PinusRigida op 08-04-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 16:28

Kek

3flix

Is er nog plek in een van de tweakers clans? ik had een invite gevraagd (tripleflix) op discord maar vooralsnog geen actie gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Loopt ronduit kut op de PS4 afgelopen dagen. Crashes, aantal keer stuck geraakt zonder te kunnen travellen, enemy's die glitchen en van boven naar beneden vallen en vise versa.. Nogal hinderlijk wel. Half uur bezig missie, bam crash.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik heb echt geen enkel van de bovengenoemde punten op m'n day one OG PS4 gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Knip. Doe normaal.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2019 17:48 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ha, ik ben net zo een god of zo goed als sommige anderen hier. Net ff solo met zwei vingers in de nase, enkele bounties afgerond. Boemboem, bam, dood stomme boss! En ook ff 3 named afgeknald voor kaartjes. En 2 control points overgenomen. En dat in goed 5 kwartier!

Oftewel, etenstijd en doorgaan met die killing streak!!!!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Kidjuh schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:52:
Loopt ronduit kut op de PS4 afgelopen dagen. Crashes, aantal keer stuck geraakt zonder te kunnen travellen, enemy's die glitchen en van boven naar beneden vallen en vise versa.. Nogal hinderlijk wel. Half uur bezig missie, bam crash.
Herkenbaar op de pro. Ik schiet en geen geluid. In stop met schieten en 20 sec later hoor ik mijn wapen afgaan en trilt m’n controller. Dit stopte pas toen ik weer begon te schieten.

Vijanden die door de lucht vliegen en graphics die (te) laat pas laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Pykow schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:43:

Bij deze heb ik mijn huiswerk gedaan. :9

Lijkt me echt op een bug in het spel want alles wijst erop dat het gewoon zou moeten werken. Vraag me af of ik de enige ben met dit probleem, i.i.g. hier de details:

Wapen: 93R

Mods:

- in het 9mm Muzzle slot zit een Small suppressor 9mm (dat werkt gewoon, dus heb ik kunnen equippen)

- in het Pistol magazine slot wil ik een Custom magazine for sidearms equippen dat ik gecraft heb via het crafting station in het Witte Huis

Het wapen in kwestie kan 2 mods aan, waarvan hij eentje pakt, de andere niet, nochtans staat er duidelijk "fits in: 93R" bij die Custom magazine for sidearms.

Dit probleempje heb ik buiten die 93R nog met 2 andere sidearms (gewone pistolen maar ik heb ze niet meer in mijn loadout dus kan niet meer zeggen dewelke) gehad en telkens wil hij die suppressor mod wel pakken, maar het magazine niet, ondanks die "fits in"...

Bijkomende info: Player level: 11
Level van het wapen: 10
Platform: PC

Voel je vrij om te trachten reproduceren. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door PinusRigida op 08-04-2019 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gisteravond eens begonnen aan het verzamelen van de chatterbox. Vanavond completed en gecraft op een maxed out craftingtable. ilvl 490 is die. Lekker hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wil toch nog ff terugkomen op de post van @Angeloonie en anderen over "god mode". Er lijkt een omslag te zijn vanf GS480 ongeveer waarna je overal doorheen walst.

Vanaaf weer 2 named gekilled voor kaartjes, 2 bounties gedaan en 1 hard mission. Alleen in de mission maar 1x doodgegaan. Voor de rest; kill kill kill alles wat rood is.

En nee, ik heb geen "specifieke" heftige build, ben geen enorm goede speler en speel met een controllertje op de Xbox.

Oftewel, ben je nog geen 480 en heb je moeite me sommige dingen; vooral grinden voor betere loot en ineeeens gaat het vloeiend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://news.ubisoft.com/...er-and-friendlies-smarter

stukje over AI in de game

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 08-04-2019 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vanavond veel bounties gedaan en voor de eerste keer naar de Darkzone in gegaan.
Eerst solo en schrok mij eigen rot toen ik een gozer tegen kwam.
Heb hem 6x kunnen killen, maar was bloed irritant dat hij mij steeds kilde voordat ik een named gozer had gekilled.

Vervolgens via matchmaking een groep gejoined en ik wist gelijk waarom ik Darkzone zo verschikkelijk KUT vindt.
Spawn campers en dat je opeens 1 vs 3 komt te staan enzo.
Lekker unfair gameplay en dus gelijk maar gestopt.
Nog steeds hetzelfde gezeik dan in Division 1 en dus vermijd ik de Darkzone en dus geen Exotic LMG voor mij. Hopelijk komen er niet te veel exotics naar Darkzone
PinusRigida schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:27:
[...]

Bij deze heb ik mijn huiswerk gedaan. :9

Lijkt me echt op een bug in het spel want alles wijst erop dat het gewoon zou moeten werken. Vraag me af of ik de enige ben met dit probleem, i.i.g. hier de details:

Wapen: 93R

Mods:

- in het 9mm Muzzle slot zit een Small suppressor 9mm (dat werkt gewoon, dus heb ik kunnen equippen)

- in het Pistol magazine slot wil ik een Custom magazine for sidearms equippen dat ik gecraft heb via het crafting station in het Witte Huis

Het wapen in kwestie kan 2 mods aan, waarvan hij eentje pakt, de andere niet, nochtans staat er duidelijk "fits in: 93R" bij die Custom magazine for sidearms.

Dit probleempje heb ik buiten die 93R nog met 2 andere sidearms (gewone pistolen maar ik heb ze niet meer in mijn loadout dus kan niet meer zeggen dewelke) gehad en telkens wil hij die suppressor mod wel pakken, maar het magazine niet, ondanks die "fits in"...

Bijkomende info: Player level: 11
Level van het wapen: 10
Platform: PC

Voel je vrij om te trachten reproduceren. :*)
Hmm dat is gek inderdaad. Kan het niet reproduceren hier momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag paar keer met vier man de darkzone in gegaan, dat is toch wel tof. Erg snel items farmen en een paar leuke pvp gevechten gehad waarbij we de meesten wonnen. Paar keer subject van een manhunt geweest, ook erg tof.
Nu asap levelen in de darkzone zodat ik er ook proficiency caches krijg, gaat het nog sneller.

Build gemaakt rond patience, clutch en unstoppable. En dan een top-end LMG met unhinged en flink wat LMG damage, DtE en weapon damage attributes op m'n gear.
Clutch eigenlijk puur om patience te versterken zodat ik vanuit cover via blind fire nog wat extra heal. En om in pvp wat langer vol te houden, met een crit chance van 40% op een LMG werkt dat aardig maar met een high RoF SMG echt perfect.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik zit nu in WT5, maar waarom zie ik geen daily missie’s meer om deze op hard/challenge/heroic te spelen? Die kan je normaal toch gewoon grinden? Ik heb helemaal niks meer te doen als ik de map bekijk, ja de usual street dingen en control points, maar thats it? Of mis ik hier wat?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Rudios schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:15:
Ik zit nu in WT5, maar waarom zie ik geen daily missie’s meer om deze op hard/challenge/heroic te spelen?
Daily- en weekly projects zijn tijdelijk niet beschikbaar ivm een exploit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Pykow schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:57:

Vervolgens via matchmaking een groep gejoined en ik wist gelijk waarom ik Darkzone zo verschikkelijk KUT vindt.
Spawn campers en dat je opeens 1 vs 3 komt te staan enzo.
Lekker unfair gameplay en dus gelijk maar gestopt.
Nog steeds hetzelfde gezeik dan in Division 1 en dus vermijd ik de Darkzone en dus geen Exotic LMG voor mij. Hopelijk komen er niet te veel exotics naar Darkzone
Ik kan me nog een preview herinneren van Neebs gaming (Division 1), waar ze de Darkzone consequent Asshole Central noemde en dat het de plek waarbij:"you and your stupid friends can fight Mombanger69 and his stupid friends". Vond het altijd wel een juiste omschrijving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vermaak me nog prima met het PVE deel. Geen enkele ambitie om de DZ in te gaan vooralsnog en ben blij dat er geen PVE gear gelockt is in een zone waar veel mensen niet in willen. Vind overigens prima als er specifieke DZ rewards komen om mensen incentive te geven ernaar toe te gaan, zolang die maar DZ of PVP only zijn (of cosmetics).

Vind de huidige gear sets en exotics wel een beetje meh trouwens, veel gedoe en resources en uiteindelijk heb je meer aan een high end set of wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

NLxAROSA schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:08:
Vermaak me nog prima met het PVE deel. Geen enkele ambitie om de DZ in te gaan vooralsnog en ben blij dat er geen PVE gear gelockt is in een zone waar veel mensen niet in willen. Vind overigens prima als er specifieke DZ rewards komen om mensen incentive te geven ernaar toe te gaan, zolang die maar DZ of PVP only zijn (of cosmetics).

Vind de huidige gear sets en exotics wel een beetje meh trouwens, veel gedoe en resources en uiteindelijk heb je meer aan een high end set of wapen.
Toch kan ik het wel aanraden er met een groepje in te gaan. Het PVP element komt amper aan bod (en doodgaan is niet zo erg) maar je vind wel veel sneller loot en de loot kwaliteit is ook zeer hoog. Voor mij gaat het farmen daar een stuk sneller dan constant bounties of missies spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:31
Merkte dat er ook nog een klein bugje zit in het "normalizen" van je stats. Had de DZ missie gekregen om de boel te verkennen en een map te maken dus had even in de DZ rondgelopen om die quest te doen. Toen ik weer uit de DZ was gaven alle wapens nog veel hogere stats aan en was t ook niet te vergelijken met nieuwe wapens. Alles was bijv. 14k damage. Stoorde me er verder niet aan en wss. met een relog zou het wel weer goed zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 07:44
JohnnyV76 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:13:
Merkte dat er ook nog een klein bugje zit in het "normalizen" van je stats. Had de DZ missie gekregen om de boel te verkennen en een map te maken dus had even in de DZ rondgelopen om die quest te doen. Toen ik weer uit de DZ was gaven alle wapens nog veel hogere stats aan en was t ook niet te vergelijken met nieuwe wapens. Alles was bijv. 14k damage. Stoorde me er verder niet aan en wss. met een relog zou het wel weer goed zijn.
Dat zie ik ook op de xbox, als je dan weer drukt op "Normalize…." dan staat het weer zoals voordat je de DZ in gaat. Of ff ergens naar Fasttraveled / inlogt.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Ik had gisteren een mooie bug..
Open een weapon create.… komt er NIKS uit!
Die had ik nog niet eerder mee gemaakt..

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
BlueFoxOne schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:16:
Ik had gisteren een mooie bug..
Open een weapon create.… komt er NIKS uit!
Die had ik nog niet eerder mee gemaakt..
Waar zat die crate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Goede vraag, bij een CP maar welke weet ik niet meer helaas. Niet aan gedacht om dat ff te onthouden haha.

Hij was wel geel iig en de andere CP's waren allemaal gereset ook de Gear Crate op dat CP.
Daar kwam wel loot uit.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

JohnnyV76 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:13:
Bij het verlaten van de DZ switched hij niet automatisch terug, dat moet je zelf even doen vanuit je inventory screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
BlueFoxOne schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:23:
[...]

Goede vraag, bij een CP maar welke weet ik niet meer helaas. Niet aan gedacht om dat ff te onthouden haha.

Hij was wel geel iig en de andere CP's waren allemaal gereset ook de Gear Crate op dat CP.
Daar kwam wel loot uit.
Zat je in je eigen sessie?

Dit kan namelijk als je bij iemand anders joined en jij die crate al geloot had, dan is hij wel lootbaar (op basis van die ander zijn sessie) maar het spel weet dat jij de drop al gehad hebt en je krijgt dan niets.

Zelfde net bijv. die Faction crates, als je die loot moet je 24e wachten voor een nieuwe drop. Je kunt hem nog wel eens openen in iemand anders zijn sessie, maar je krijgt dan gewoon geen items meer.

CP crates zitten op 24u cooldown in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Angeloonie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:33:
[...]

Zat je in je eigen sessie?

Dit kan namelijk als je bij iemand anders joined en jij die crate al geloot had, dan is hij wel lootbaar (op basis van die ander zijn sessie) maar het spel weet dat jij de drop al gehad hebt en je krijgt dan niets.

Zelfde net bijv. die Faction crates, als je die loot moet je 24e wachten voor een nieuwe drop. Je kunt hem nog wel eens openen in iemand anders zijn sessie, maar je krijgt dan gewoon geen items meer.

CP crates zitten op 24u cooldown in principe.
Nee ik zat gewoon in mn eigen sessie.
Afijn ik hou het ff in de gaten :)

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier nog mensen die performance issues hebben na de laatste patch? Game draaide prima 60 fps stabiel met af en toe een dipje naar de 55 fps, maar nu kan ik amper 40 fps stabiel halen.

Heb mijn settings al aangepast (lager gezet) Ik heb de grafische driver verwijderd, DDU gedraaid in veilige modus en opnieuw de laatste versie geinstalleerd, maar het probleem blijft aanhouden.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

CPU: i7 3770k @ 4,5Ghz
Video: GTX 970
RAM: 16GB DDR3 2400Mhz geheugen

Game staat geïnstalleerd op een SSD.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:52:
Ik heb ook last van deze bugs/glitches
Heb nogal een hinderlijke bug gevonden: Nadat ik weer tot leven werd gewekt door een teamgenoot had ik geen mogelijkheid meer om vrij te bewegen. Ik had wel de mogelijkheid om te schuilen tegen een muur (X) en vanuit daar langs de muur naar links en rechts. Echter vrij bewegen was dus een NO-GO.
Mezelf laten afschieten en opnieuw terug komen had geen effect en kon ik het spel afsluiten.
Bij een andere speelsessie was het probleem wel opgelost nadat ik werd bijgebracht door een ander.
Ben benieuwd of er nog meer mensen hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Partypooper heb je DX12 toevallig weer aanstaan in de game sinds de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:55
Bij mij gaat het beter met dx 12 scheelt wel 10 fps
Met dx11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

@Partypooper Wat voor sommigen op het Ubisoft forum hielp, was teruggaan naar een oudere driver, om specifiek te zijn, 418.91.
from another hint hiere in the forum: roll back the nvidia driver!!!
i installed "418.91-desktop-win10-64bit-international-whql" and went back to my last max fps! :-)
try it :-)
418.91-desktop-win10-64bit-international-whql - HELPED!
Thank you !!!
Can confirm. Switching back to
418.91-desktop-win10-64bit-international-whql (2 versions back from current)
Fixed the issues with bad fps I had after the patch.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 09-04-2019 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
@MAX3400

Ik heb eigenlijk altijd met de DX12 render gespeeld, ook voor de patch, zodra ik naar DX11 schakel dan wordt het voor mijn gevoel alleen maar beroerder, ook wanneer ik the division in windows 7 comp start.

@SR8

Dit kan ik nog wel even testen inderdaad, vanavond maar eens even proberen om de één na laatste driver te testen.

Thanks voor jullie input, wordt zeker gewaardeerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Partypooper schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:50:
Hier nog mensen die performance issues hebben na de laatste patch? Game draaide prima 60 fps stabiel met af en toe een dipje naar de 55 fps, maar nu kan ik amper 40 fps stabiel halen.

Heb mijn settings al aangepast (lager gezet) Ik heb de grafische driver verwijderd, DDU gedraaid in veilige modus en opnieuw de laatste versie geinstalleerd, maar het probleem blijft aanhouden.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

CPU: i7 3770k @ 4,5Ghz
Video: GTX 970
RAM: 16GB DDR3 2400Mhz geheugen

Game staat geïnstalleerd op een SSD.
Ik had gisteren problemen met mijn fans /coolers.
Wanneer ik Division 2 begin te spelen, dan is mijn pc net een straaljager.
Zelfs mijn vriendin kwam naar mijn gamehok toe om te vragen wat er gaande was.
Mijn kaart was 5 graden kouder, maar zat niet te wachten op een straaljager.
Met mijn headset hoorde ik het zelf niet zo, maar wel irritant voor mijn omgeving.
Moet daarbij wel zeggen dat ik niet durf te zeggen of dit aan Division 2 ligt.
Ik heb Vrijdag na de update geen opmerking gekregen.
Had nog wel een Windows Update binnen gehaald afgelopen Zaterdag middag.

Ik zag zo 1,2,3 niet dat er wat veranderd was in de settings.
nog steeds alles op High en 85% resolution scale (hierdoor blijf ik 90FPS + behouden en ook vaak stabiel op 120FPS) wat fijn werkt op mijn ultrawide 1440p 120hz.

Ik draai Intel I7-7700k, GTX1080 (non-TI), 16GB Ram, 1440p Ultrawide
85% resolution scale (ik zie het verschil niet) en beetje sharping aanzetten (6) om het strakker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:05:
[...]

Heb nogal een hinderlijke bug gevonden: Nadat ik weer tot leven werd gewekt door een teamgenoot had ik geen mogelijkheid meer om vrij te bewegen. Ik had wel de mogelijkheid om te schuilen tegen een muur (X) en vanuit daar langs de muur naar links en rechts. Echter vrij bewegen was dus een NO-GO.
Mezelf laten afschieten en opnieuw terug komen had geen effect en kon ik het spel afsluiten.
Bij een andere speelsessie was het probleem wel opgelost nadat ik werd bijgebracht door een ander.
Yep, is een bekende bug helaas. Wat helpt is fast travelen, dus even uit de missie en dan weer terug naar je teammate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 16:45

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Hm, heb er al heel wat uurtjes in zitten, maar dat er ook een Tommy Gun in het spel zit....happy as can be :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Ik vond gisteren ook dat het heel beroerd speelde, mind you, ik moet m'n instellingen nogal terugschroeven (alle shadows op low, de rest op medium behalve Particles (high) en terrain quality (high) omdat ik toch nog wat eyecandy wil. Ook Ambient Occ, vignette, chromatic abb. en flares etc. staan gewoon aan. Normaalgezien speelt dit vlot genoeg (niet consistent 60fps maar vlot genoeg, op een sytseempje van 2015 met i76700HQ en GTX960...

Maar gisteren was ie zo laggy dat het om te huilen was, speelde echt niet leuk...
...en toen *zappp* alles uit... hehe, was vergeten dat ik laptop een half uur eerder van de stroom afgehaald had. :$

Pfjoew! daar lag het dus aan, van stroom af gaat die sowieso in batterijbesparing want die houdt het anders niet lang vol. Was wel een groot verschil met dit spel, heb weliswaar de indruk dat ik met TD2 aan de limiet zit van wat mijn setup aankan (zonder alles op low te zetten want dat lijkt echt nergens op, dan game ik liever niet)

[ Voor 4% gewijzigd door PinusRigida op 09-04-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:43:
[...]

Met mijn headset hoorde ik het zelf niet zo, maar wel irritant voor mijn omgeving.

nog steeds alles op High en 85% resolution scale (hierdoor blijf ik 90FPS + behouden en ook vaak stabiel op 120FPS) wat fijn werkt op mijn ultrawide 1440p 120hz.

85% resolution scale (ik zie het verschil niet) en beetje sharping aanzetten (6) om het strakker te maken.
Kwam de herrie echt van je grafische kaart af? Zo ja, dan zou je eventueel met MSI afterburner of een andere tool kunnen proberen om een custom fan profiel aan te maken?

Ik ben er zelf namelijk geen fan van bij mijn kaart dat die fans niet draaien als er geen load op de kaart is, vind het toch wel fijner om in ieder geval iets aan luchtstroom over de kaart te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:05:
[...]

Yep, had het al eerder gepost dat ik vd week een keer vast geroest zat en gisteravond is het weer gebeurd.
Kan wel schieten etc maar bewegen ho maar, ook hielp fast travel bij mij niet, kwam dan wel op een ander punt terrecht maar lopen was niet mogelijk, alleen compleet uit en weer inloggen deed het hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Dat verklaart wel het ene en het andere, het was me al duidelijk dat de AI meer advanced was dan in TD, nu lees ik ook al die dingen via je link en denk ik "klopt, ook al gemerkt". :D

Tot nu toe nog alleen maar in contact gekomen met Hyena's en True Sons en idd, hun stijl is geheel anders, bij True Sons komt die striker drone écht van pas om hen uit cover te halen, bij de Hyena's moet je zorgen dat je je defense op orde hebt en klaar bent voor close combat.

Komt erop neer... Het maakt het allemaal véél interessanter om te experimenteren met combo's van zowel wapens als skills... Die incentive vond ik in TD1 veel minder, alhoewel het op zich ook een puike game was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
PinusRigida schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:35:

Komt erop neer... Het maakt het allemaal véél interessanter om te experimenteren met combo's van zowel wapens als skills... Die incentive vond ik in TD1 veel minder, alhoewel het op zich ook een puike game was.
Skills zijn in de basis nog steeds zo bugged als de jeweetwel, de basiszut werkt allemaal prima, maar moment dat je met een skillbuild gaat werken, wordt het echt leuk. Cooldown mods die niet werken, damage die omlaag gaat met %dmg increase, radius die wel een groter cirkel geven maar geen daadwerkelijk effect hebben.

Al vermaak ik me nu wel met een skillbased set, 10 shots chem launcher, turret op 60sec cooldown (welke je naar 30 trekt als je gewoon je turret destroyed vlak voordat hij afloopt), je damage is wel wat lager, maar compenseert aardig met die chem launcher (in shooting range doe ik 12,6sec op very hard met enkel launcher).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PinusRigida schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:05:
Ik vond gisteren ook dat het heel beroerd speelde, mind you, ik moet m'n instellingen nogal terugschroeven (alle shadows op low, de rest op medium behalve Particles (high) en terrain quality (high) omdat ik toch nog wat eyecandy wil. Ook Ambient Occ, vignette, chromatic abb. en flares etc. staan gewoon aan. Normaalgezien speelt dit vlot genoeg (niet consistent 60fps maar vlot genoeg, op een sytseempje van 2015 met i76700HQ en GTX960...

Maar gisteren was ie zo laggy dat het om te huilen was, speelde echt niet leuk...
...en toen *zappp* alles uit... hehe, was vergeten dat ik laptop een half uur eerder van de stroom afgehaald had. :$

Pfjoew! daar lag het dus aan, van stroom af gaat die sowieso in batterijbesparing want die houdt het anders niet lang vol. Was wel een groot verschil met dit spel, heb weliswaar de indruk dat ik met TD2 aan de limiet zit van wat mijn setup aankan (zonder alles op low te zetten want dat lijkt echt nergens op, dan game ik liever niet)
Tja als ik alles op Ultra wil spelen op 1440p ultrawide, dan moet ik mijn GTX1080 vervangen.
Maar mijn portemonnee gaat dat niet zo leuk vinden dit jaar ;)
Tuin verbouwing, vakantie. Ik wacht nu op 2180ti of 3080ti van Nvidia en ga dan eens kijken naar een upgrade. Maar het spel speelt gelukkig soepel, hoewel ik dus settings lager heb moeten zetten.
Ziet er nog steeds goed uit.

Wil vanavond nog wel wat met de settings gaan doen.kijken waarom mijn fans dus hard blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:47:
[...]

Tja als ik alles op Ultra wil spelen op 1440p ultrawide, dan moet ik mijn GTX1080 vervangen.
Maar mijn portemonnee gaat dat niet zo leuk vinden dit jaar ;)
Tuin verbouwing, vakantie. Ik wacht nu op 2180ti of 3080ti van Nvidia en ga dan eens kijken naar een upgrade. Maar het spel speelt gelukkig soepel, hoewel ik dus settings lager heb moeten zetten.
Ziet er nog steeds goed uit.

Wil vanavond nog wel wat met de settings gaan doen.kijken waarom mijn fans dus hard blazen.
Speel zelf alles op high settings 2160p dx12 resoluties scale 100%
Ik vindt het verschil met ultra niet schokkend .
En wat je zegt spel loopt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Beaudog schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:51:
[...]

Speel zelf alles op high settings 2160p dx12 resoluties scale 100%
Ik vindt het verschil met ultra niet schokkend .
En wat je zegt spel loopt soepel.
Ik heb 2 problemen in The division 2.

1. Bij regen/Onweer zie je heel weinig, terwijl de AI hier geen last van heeft.
2. Sunglow of tenminste bij een laagstaande zon heb je ook vaak dat jij de AI niet goed kan zien, maar de AI heeft hier ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:06:
[...]

2. Sunglow of tenminste bij een laagstaande zon heb je ook vaak dat jij de AI niet goed kan zien, maar de AI heeft hier ook geen last van.
Klopt wat je zegt maar het veranderd vrij snel vind ik .
En het heeft aan de ene kant ook wel wat .
Zo sta je met daglicht en dan weer donker of een storm .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Regen/onweer heeft impact op de AI. Je hoort ze zelfs roepen "I can't see shit". Je kan ook vrij makkelijk weg sneaken en flanken zonder dat ze dit in de gaten hebben. Uiteraard wel alleen buiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:06:
[...]

Bij probleem 2 heeft de AI natuurlijk de zon in de rug als jij de zon in moet kijken richting hun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Angeloonie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:26:
[...]

Bij probleem 2 heeft de AI natuurlijk de zon in de rug als jij de zon in moet kijken richting hun :P
Zo kan je het ook zien haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hopende op een bevredigend antwoord, hebben jullie toevallig een locatie waar je een (gele) D50 handgun kan vinden?

Ben momenteel bezig om exotics te verzamelen, gezien er verder nog niet echt veel te doen is dan bounties en missies en hopen op die ene rare waar je iets mee kan.

Ik heb ondertussen alles onderdelen gevonden van de pistol, met uitzondering van de base.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

NLxAROSA schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:20:
Regen/onweer heeft impact op de AI. Je hoort ze zelfs roepen "I can't see shit". Je kan ook vrij makkelijk weg sneaken en flanken zonder dat ze dit in de gaten hebben. Uiteraard wel alleen buiten. ;)
Ja idd, ik had toevallig gisteren dezelfde ervaring, ik vond net wél dat ze er last van ondervinden.

Was een sidemissie aan het doen (3 of 4 armory-kisten van de True Sons opblazen met C4, op dat binnenpleintje met die fontein in het midden, één van de zijmissies in de vroege levels) en het was hevig aan het onweren waardoor het zicht idd heel beperkt was.

Heb meerdere keren voor de AI zijn neus gestaan (zo'n 3 à 4 in-game meter) zonder dat ze reageerden, soms met 3 tegelijk dat ze pàl voor mij stonden en me niet zagen, vanop die afstand kon ik ze gewoon met de double barrel neerleggen. Zelfs het baasje op het einde van die missie had moeite om me te zien, die heb ik grotendeels kunnen afmaken terwijl hij naar de andere kant op aan het schieten was.

[ Voor 4% gewijzigd door PinusRigida op 09-04-2019 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Maxxus schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:36:
Hopende op een bevredigend antwoord, hebben jullie toevallig een locatie waar je een (gele) D50 handgun kan vinden?

Ben momenteel bezig om exotics te verzamelen, gezien er verder nog niet echt veel te doen is dan bounties en missies en hopen op die ene rare waar je iets mee kan.

Ik heb ondertussen alles onderdelen gevonden van de pistol, met uitzondering van de base.
Specifieke locatie: Washington D.C.

Succes! ;)

(Er is geen specifieke locatie die bepaalde high-end loot dropt. Je zou hooguit een locatie met veel wapenkistjes kunnen gaan zoeken. Maar beste is gewoon in groep spelen en vragen of ze op willen letten op een D50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss

Bij droppen ze bij bosjes in de darkzone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Angeloonie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:47:
[...]

Succes! ;)

(Er is geen specifieke locatie die bepaalde high-end loot dropt. Je zou hooguit een locatie met veel wapenkistjes kunnen gaan zoeken. Maar beste is gewoon in groep spelen en vragen of ze op willen letten op een D50)
Haha.... helaas :)
Ik vraag het meestal wel, maar goed, het zijn random personen, dus meestal komt er geen piep uit en aan het einde van een missie of bounty is het poof weg teamgenoot.
Lootsharen tussen randoms komt in mijn ervaring niet tot nauwelijks voor.

Zal alvast gaan bidden naar de RNG goden dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

looyenss schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:53:
[...]

Bij droppen ze bij bosjes in de darkzone..
Gisteren 3 uur in de DZ rondgehangen en van de vier man was slechts eentje succesvol. Dus verwacht er niet over te struikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:37
Droprate voor sidearms lijkt sowieso veel lager dan voor de normale wapens. Tegen de tijd dat ik 1 of 2 sidearms vind, heb ik al 40 andere wapens gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Misschien moet ik dan toch eens de DZ in.
Ik heb alleen maar de "pve" missies gedaan tot nu toe.

De ervaring van DZ in TD1 was een drama, dus ben wat voorzichtig om er nu heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Tsurany schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:57:
[...]

Gisteren 3 uur in de DZ rondgehangen en van de vier man was slechts eentje succesvol. Dus verwacht er niet over te struikelen.
occupied had ik het wel erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:57
Yukidaruma schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:00:
Droprate voor sidearms lijkt sowieso veel lager dan voor de normale wapens. Tegen de tijd dat ik 1 of 2 sidearms vind, heb ik al 40 andere wapens gevonden.
Sowieso wordt ik doodgegooid met marksman rifles en shotguns.. en kom erg weinig assault rifle en rifle tegen.. laat dat nu net de combo zijn die ik fijn vind spelen :).
DigitalError schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:10:
[...]

Daar heb ik ook last van, maar volgens mij gebeurt het alleen bij invaded missies met 4 man.. iemand dezelfde of andere ervaringen?

In de categorie ander nieuws:

Ik ben inmiddels al een poosje in WT5 aanbeland en moet zeggen dat het me nog absoluut niet begint te vervelen!
Het recalibrate gebeuren is ook erg leuk opgezet, hiermee is het trouwens erg goed mogelijk om lekker door te levelen. Door bijvoorbeeld een talent stat te upgraden breng je soms (de logica ontgaat mij even wanneer dit wel en niet gebeurt) je gear level zo even 15-20 punten omhoog, waardoor de kistjes die je in D.C. opent ook weer hogere loot uitspugen..

[ Voor 20% gewijzigd door ourplayground op 09-04-2019 17:29 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
ourplayground schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:17:

Het recalibrate gebeuren is ook erg leuk opgezet, hiermee is het trouwens erg goed mogelijk om lekker door te levelen. Door bijvoorbeeld een talent te upgraden breng je soms (de logica ontgaat mij even wanneer dit wel en niet gebeurt) je gear level zo even 15-20 punten omhoog, waardoor de kistjes die je in D.C. opent ook weer hogere loot uitspugen..
Ik heb nog geen enkele recalibration gezien van een talent waar je gearlevel omhoog gaat, enkel bij stats op je gear. Bij stats is het gewoon de bandbreedte van de upgrade, singlestat crit gaat afaik van 1-8%, ga je van 5 naar 8 capped gaat hij automatisch naar hoogste level mogelijk (516 dacht ik?).

Maar gezien talents altijd fixed-waarde hebben (net als wapens), heb ik die dingen nog nooit omhoog zie gaan (heeft iemand uberhaubt een wapen boven de 500? :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Angeloonie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:47:
[...]

Succes! ;)

Ja 80 uur en maar 2x een D50 gedropt.
Het is verschrikkelijk dat het ook een D50 level 1 moet zijn. (das een High end)
ik heb in beide gevallen een D50 (superieur/ paarse) drop gehad.

ik wil graag de chatterbox op 500 krijgen.
Beetje oneerlijk dat je hiervoor een andere exotic moet vinden.
had graag een andere weg gezien. Bijvoorbeeld x aantal kills met Scatterbox of dat je heel veel materiaal nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:29:
[...]

Ja 80 uur en maar 2x een D50 gedropt.
Het is verschrikkelijk dat het ook een D50 level 1 moet zijn. (das een High end)
ik heb in beide gevallen een D50 (superieur/ paarse) drop gehad.

ik wil graag de chatterbox op 500 krijgen.
Beetje oneerlijk dat je hiervoor een andere exotic moet vinden.
had graag een andere weg gezien. Bijvoorbeeld x aantal kills met Scatterbox of dat je heel veel materiaal nodig hebt.
Gewoon challenge missies runnen of de DZ in voor die LMG. (gewoon als landmark/boss farm pvp is toch geen hol aan met de huidige "balance" en normalization).
Exotics zijn niet echt zeldzaam maar je moet er wel de geschikte activiteiten voor doen.

PinusRigida schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:38:
ik heb alvast interesse! (y)

Tot nu toe (level 11) is het best nog easy op solo maar zo te lezen -en te hopen ook- komt daar weldra verandering in, dat vond ik in TD1 wat magertjes: eens je level 20 en verder bent, en een béétje tactisch speelt ben je overpowered, ook op hard vond ik. Ik hoop aan TD2 meer voldoening te hebben.

Dus ja, zo'n video's vind ik zeker en vast interessant
Zoiets dan ? @PinusRigida
YouTube: Tom Clancy's The Division 2 Shroudster Solo Air & Space museum Chall...
Kwaliteit zal in de loop van de avond beter worden tot 4k wanneer Youtube hem helemaal heeft verwerkt.

[ Voor 35% gewijzigd door shroudster op 09-04-2019 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Snip; onbedoelde dubbelpost.

[ Voor 95% gewijzigd door shroudster op 09-04-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Toevallig vanmiddag in Capitol Hill invaded op normal in de wapen kist helemaal links voordat je het Capitool daadwerkelijk naar binnen gaat.
Niet dat ie daar gegarandeerd dropt ofzo maar daar dropte de mijne.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Als je al een chaztterbox hebt, kun je dan nog welk drops krijgen voor de items die nodig zijn om een tweede te maken? Ik zit ook te hopen op een d50 pistol maar die kans acht ik zeer klein, als het op RNG aankomt sta ik meestal op de laatste plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Dailies en weeklies zijn weer terug! Ze verschenen weer in mijn log. Geen server restart oid nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

shroudster schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:33:
[...]

Gewoon challenge missies runnen of de DZ in voor die LMG. (gewoon als landmark/boss farm pvp is toch geen hol aan met de huidige "balance" en normalization).
Exotics zijn niet echt zeldzaam maar je moet er wel de geschikte activiteiten voor doen.

[...]

YouTube: Tom Clancy's The Division 2 Shroudster Solo Air & Space museum Chall...
Kwaliteit zal in de loop van de avond beter worden tot 4k wanneer Youtube hem helemaal heeft verwerkt.
Dan heb ik veel pech, want ben nog 0 exotic drops tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag die stats van de exotic LMG, dacht meteen.. laat maar zitten :P
The Division 2 Pestilence Exotic LMG is one of them and to be honest... it's actually quite underwhelming
Eerste talent is semi interessant (chem launcher doet meer damage), tweede compleet nutteloos, derde heb je groter probleem bij bleed/burn dan die 20% armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SinergyX schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:44:
Zag die stats van de exotic LMG, dacht meteen.. laat maar zitten :P

[...]

Eerste talent is semi interessant (chem launcher doet meer damage), tweede compleet nutteloos, derde heb je groter probleem bij bleed/burn dan die 20% armor :P
gewoon deconstructen om je chatterbox te upgraden naar GS500 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
SR8 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:33:
@Partypooper Wat voor sommigen op het Ubisoft forum hielp, was teruggaan naar een oudere driver, om specifiek te zijn, 418.91.

[...]

[...]

[...]
Dit was inderdaad de oplossing! Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
Ok, wat zijn nu de regels voor calibration? heb op reddit een build gevonden die lmg + demolitionist combineert, perfect voor mij dus.

Ik wil op mijn kneepads van een bepaalde brand hard hitting en patience opzetten. Maar als ik er al hardhitting heb opstaan, kan ik de andere originele trait er niet aan toevoegen/overschrijven? Is uitgegrijs. Zie hieronder

https://imgur.com/a/Juaxdgf

Ik wil entrenched dus vervangen ddoor patience, maar ik mag blijkbaar niet, en heb geen idee waarom...

Patience en entrenched zitten in dezelfde subklasse nochtans

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 09-04-2019 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er staat toch al modified, neem aan dat je hardhitting dus al erop heb gezet? Je kan maar 1 item vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
SinergyX schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:55:
Er staat toch al modified, neem aan dat je hardhitting dus al erop heb gezet? Je kan maar 1 item vervangen.
Dan wordt het dus nog meer grindy dan ik al dacht....

Dus ik moet eigenlijk het geluk hebben dat ik de juiste brand kneepads vindt met twee slots, waarvan al 1 de juiste is, met hopelijk een deftig level?

[ Voor 21% gewijzigd door AntiChrist7 op 09-04-2019 23:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een nieuwe build in gedachte die volgens mij wel lekker gaat werken, Frenzy in combinatie met een eindeloze hoeveelheid rode attributes.

Door rode attributes te stacken met de juiste sets krijg ik DtE dan op 80+, en de combinaties van weapon damage en LMG damage bonussen gaan tezamen ook richting de 60%. CHC op iets boven de 40% en CHD iets boven de 30%. De CHD is dan niet heel hoog maar de CHC in combinatie met clutch is dan weer ideaal om te healen.
Frenzy zet ik dan op een L86 LSW tezamen met Allegro. Wanneer ik dan een magazijn leeg schiet (extended van 40 kogels) heb ik het magazijn daarna 70% extra DPS (35% dmg en 35% firerate). En doordat ik met Allegro binnen 4 seconden een magazijn leeg kan schieten heb ik, zolang ik niet stop met schieten, altijd Frenzy actief.

Eind resultaat is dus een LMG die, na het eerste magazijn, een RPM van ~880 heeft. Dat moet dus heerlijk wat damage geven en in combinatie met clutch ook nog voor wat heals zorgen. Enig nadeel is max 4 blauwe attributes dus geen Unstoppable en geen Patience. Vooral die eerste verliezen is jammer, dat was altijd een 40% damage boost na de eerste kill. Echter Frenzy is altijd actief, ook al pakt een teammate de kill. Dat maakt wel eer een hoop goed.

Oude build:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TuXhJeHZMAg8FBJQ1ZtneQLj/full.png
Average DPS: 783,431
Average DPM: 31,528,109

Nieuwe build:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DqKhtzvvvKJ1r043qM1pHXoz/full.png
Average DPS: 968,577
Average DPM: 26,172,600

Op het eerste gezicht lijkt de oude build wel beter tot je je beseft dat bij de oude build Unhinged al in de stats op de screenshot is meegenomen maar in de nieuwe build Frenzy niet is meegenomen in de stats. Pas wanneer je DPS en DPM uit gaat rekenen zit er een aardig verschil in. DPM is dan wel weer lager omdat je vaker moet reloaden en dat een aardige downtime oplevert.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2019 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:43:
[...]

Ok geen idee hoe het kan, maar opeens ging mijn Fan dus steeds harder draaien.
Opeens hoor ik getril uit mijn kast komen, ik ga kijken door het deurtje open te doen.
KRAK valt er een stukje plastic eruit !!

Daar gaat mijn videokaart en nu eens kijken wat ik kan fixen.
Duur grapje ;( en wil het snel oplossen ;)
anders verveel ik mij nog eens thuis haha.

Vriendin misschien wel blij dat ik niet kan gamen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 10-04-2019 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grindtegel schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:51:
Als je al een chaztterbox hebt, kun je dan nog welk drops krijgen voor de items die nodig zijn om een tweede te maken? Ik zit ook te hopen op een d50 pistol maar die kans acht ik zeer klein, als het op RNG aankomt sta ik meestal op de laatste plek
Ja kan.

Heb zelf een ehkel aan DZ farm dus ik farm steeds opnieuw de chatterbox voor exotic parts.
Je moet alleen zorgen dat je chatterbox op een ander char zit (weet niet of het ook werkt als hij in je stash zit)

Gisteren in 1 rondje van 3 kistjes de 3e chatterbox gefarmd, nu in ieder geval alvast parts om die exotic sniper rifle te upgraden als ik die compleet heb

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Voordat ik (weer) domme dingen gaat doen.
Hoe upgrade je iets naar ilevel 500?

Ik zie namelijk dat mijn exotics maar tot 490 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Maxxus schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:32:
Voordat ik (weer) domme dingen gaat doen.
Hoe upgrade je iets naar ilevel 500?

Ik zie namelijk dat mijn exotics maar tot 490 gaan.
Blueprints halen bij de vendor voor GS500 van die exotic. En dan een exotic deconstructen die je niet meer wilt voor een exotic component want die heb je nodig om die upgrade te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
De upgrade blueprint is zeker pas beschikbaar zodra je de exotic in je handen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:06:
[...]

Vriendin misschien wel blij dat ik niet kan gamen :+
Post je januari 2020 het geboortekaartje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

shroudster schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:33:

Yes, nice! en nice weaponskin ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
DigitalError schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:37:
[...]

Blueprints halen bij de vendor voor GS500 van die exotic. En dan een exotic deconstructen die je niet meer wilt voor een exotic component want die heb je nodig om die upgrade te craften.
Dit vind ik dus het nadeel aan Division, wat een moeilijk gedoe om een GS te verhogen.

Maar voordat ik dus alles verder ga spelen kan ik beter eerst dus jou verhaal doen?

Wat is dan handig om te doen, sinds gisteren WT5.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Maxxus schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:39:
De upgrade blueprint is zeker pas beschikbaar zodra je de exotic in je handen hebt?
Precies :P
Ik vind het ook een beetje een k*tsysteem dat je een 2e exotic moet slopen om een upgrade te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
DigitalError schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:56:
[...]

Precies :P
Ik vind het ook een beetje een k*tsysteem dat je een 2e exotic moet slopen om een upgrade te doen.
Wat dacht je van de limitatie dat je maar 1 exotic tegelijk mag equipen en ze niet kan modden!
Dat je niet full exotic rond hoort te lopen sure maar die side-arm slot hadden ze daar best vrij van mogen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 20:18
Pas net begonnen maar nog erg veel onduidelijk. Speelt wel zeer fijn. Kan wel eens een game worden met 150+ uren.

Die upgrades voor je skills, SHD tech, zijn die er oneindig? Niet dat ik straks wat skills vrijspeel waar ik later niks aan blijk te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
Jack_Mojo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:07:
Pas net begonnen maar nog erg veel onduidelijk. Speelt wel zeer fijn. Kan wel eens een game worden met 150+ uren.

Die upgrades voor je skills, SHD tech, zijn die er oneindig? Niet dat ik straks wat skills vrijspeel waar ik later niks aan blijk te hebben.
Je vind genoeg SHD tech om alles te unlocken.
Ik heb elke perk en skill unlocked.

Niet dat alle skills even goed zijn (en het dus misschien niet waard zijn).
Je hoeft in ieder geval geen zorgen te maken dat je niet alles kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
En verder, de control points en side missions ook bewaren tot het afronden van de main story?

Lees verschillende verhalen erover namelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Jack_Mojo op 10-04-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Jack_Mojo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:15:
En verder, de control points en side missions ook bewaren tot het afronden van de main story?

Lees verschillende verhalen erover namelijk.
Ik heb persoonlijk eigenlijk alleen maar main missies en side missies gedaan binnen een zone.
Daarbij deed ik 1 Control zone om het project van die area te voltooien (tezamen met het verzamelen van de SHD tech).

Ik heb geen idee of ik dan dingen heb gemist, maar ik heb niet echt dat gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Maxxus schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:19:
[...]

Ik heb persoonlijk eigenlijk alleen maar main missies en side missies gedaan binnen een zone.
Daarbij deed ik 1 Control zone om het project van die area te voltooien (tezamen met het verzamelen van de SHD tech).

Ik heb geen idee of ik dan dingen heb gemist, maar ik heb niet echt dat gevoel.
Punt is meer dat je na het afronden van de story met de sidemissions dan snel naar level 30 komt.

Ach ik zie het idd ook wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:57
Jack_Mojo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:20:
[...]

Punt is meer dat je na het afronden van de story met de sidemissions dan snel naar level 30 komt.

Ach ik zie het idd ook wel. :)
Persoonlijk heb ik enkel de hoofdmissies en control points gedaan, af en toe wat mensen helpen en dan zit je zonder een sidemissie zo op level 30.
Pas nu (gear score 465 volgens mij) begin ik per regio de side missies te doen om mijn field proficiancy cache sneller te unlocken.

Maar iedereen heeft zijn eigen manier :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Wat als je een tweede character maakt, kan je dan loot van character 1 sharen met character 2?

PSN: Maichel

Pagina: 1 ... 28 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)