Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:08
Geen TD1 gespeeld, maar ik zie geen enkele reden om de WT progressie uit te rekken. 2 missies -> stronghold -> world tier omhoog -> herhaal 2 keer. Je kunt wel die random events gaan doen, maar die resetten toch weer na 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
DigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:09:
[...]

Op GS500 zitten is 1, om daarna je perfecte samenstelling van Gear te creëren is 2 ;) en daar kan best wat tijd in gaan zitten aangezien je niet zelf bepaalt wat er dropt :P
Op zich ging het in Div1 nog maar 1 kant op, de gearsets. Initieel met bv die biker-bag een duo-combi van 2 sets, maar met classified was het eigenlijk niets meer dan sets compleet krijgen, daarna enkel binnen die kleine pool van je sets de beste stats krijgen.

Zeker om dat bepaalde talents gear-specifiek zijn, krijg je al snel de RNG om je oren om die perfecte set te gaan vinden.

Hopelijk zijn die andere 2 sets wat interessant dan die True patriot, die trok me totaal niet :P
Yukidaruma schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:14:
Geen TD1 gespeeld, maar ik zie geen enkele reden om de WT progressie uit te rekken. 2 missies -> stronghold -> world tier omhoog -> herhaal 2 keer. Je kunt wel die random events gaan doen, maar die resetten toch weer na 10 seconden.
Na WT4 heb je ook niet het idee dat WT1-3 iets hebben toegevoegd, meer een placeholder om wat kleine match-making diversiteit te maken. Al viel me wel op at je als WT4 geen story meer kan doen voor de verplichte missies, dat de mensen die enkel met randoms spelen best in de problemen kunnen komen met matchmaking (ik help nog wel eens mensen via back-up, dan stoomrol je echt door zo'n WT2 story met je 450 gear).

Andere sets:
Hardwire
5P Enemies that go near the player placed skills get shocked after a brief buildup with accompanying sparks
6P Kills by your skills reset all skill cooldowns. Repairing a friendly agent from no armor reset all your skill cooldowns. When any skill completes its cooldown or reaches full charges, gain bonus damage and repair to all skills for X seconds.

Ongoing Directive
5P Every 30 seconds, all combat resources (kis, ammo, nades) are picked up from an area of 40m around the player
6P Kills with weapons adds a number of incendiary, explosive or shock bullets to another random weapon slot

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2019 16:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:25
NLxAROSA schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:12:
De game maakt het je niet echt makkelijk om WT1-4 rustig aan te doen, de loot vliegt om je oren en je GS stijgt als een raket.
Hmm...ik ben benieuwd. Dan is t ook geen wonder dat iedereen op WT5 zat te wachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59
Prullenbak84 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Ik begrijp ergens dat dat het doel is hoor, maar is dat haasten niet zonde? Het is toch ook het idee dat je het spel speelt, om het spel te spelen? Anders zit je straks volgend weekend in WT5 met je gear score 500, en dan? Voor mijn gevoel heb je dan het spel een beetje "uitgespeeld", toch?

Is het spelen in WT1 t/m 4 niet ook gewoon de endgame al? En dat je gewoon door gaat naar de volgende als het te makkelijk begint te worden? Dat is toch mijn plan wel een beetje. Op die manier heb ik nu ook door de eerste 30 levels heen aan het gaan. Rustig activities doen totdat ik het aanbevolen level heb (ongeveer) voor de volgende main mission. Gaat zelfs dan nog best rap (level 22 in 31 uur ofzo)

[...]

Dit dus. Dat is toch prima? Dan heb je een week de tijd om lekker WT1 t/m4 te doen. Wat is hier jammer aan?
Eigenlijk voegt WT1-3 helemaal niets toe aan het spel.. Het is een beetje een verplichting om er doorheen te gaan. Je vind zo snel betere gear dat je niet eens veel moeite hoeft te doen om van WT1 naar 3 te gaan.
Je hebt geen nieuwe missies oid, dus het enige doel van die WT1-3 is je gear upgraden naar WT4 niveau. Dus dan kun je dat maar beter zsm doen.

Alles tot level 30 zou ik dat afraden, daar moet je gewoon lekker rustig de tijd nemen, maar WT1-3 is gewoon tijdverspilling eerlijk gezegd. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik sluit me aan bij @SinergyX en @Angeloonie wat betreft World Tiers. Ook al moet ik nog even wat gearscore halen voor de WT2 stronghold, voelt het inderdaad aan als content die alleen maar bestaat om het langer te laten duren voor je aan de echte endgame zit. Compleet niet te vergelijken met de level 1-30 ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:25
Nogmaals: ik ben benieuwd. Vooral dan ook naar de échte endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:08
Prullenbak84 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:56:
Nogmaals: ik ben benieuwd. Vooral dan ook naar de échte endgame.
Zou de echte endgame dan zijn, dat we er straks iets later dan in deeltje 1, achter komen dat de game weer net zo broken is. Zodat we massaal weer naar andere games opzoek kunnen?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:43
Chief_GG schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:59:
Dit wordt volgens mij express gedaan - AI is niet dom omdat ze niet beter kunnen - de hunters (nog niet zelf encountered) vechten blijkbaar zeer vergelijkmaar als players en zijn daardoor extreem lastig te killen. Je hebt denk ik die simpele kills nodig om het leuk en engaging te houden vanaf een game/dev perspectief.
Ik ben in dit deel nog geen Hunters tegen gekomen, maar tijdens surival in deel 1 ben ik vaker de mist in gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
In ieder geval gaan we in de herfst nog naar het Pentagon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb ik niet genoeg gebeden aan RNGesus of zijn hex wrenches niet te vinden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Korkss schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:47:
[...]

Zou de echte endgame dan zijn, dat we er straks iets later dan in deeltje 1, achter komen dat de game weer net zo broken is. Zodat we massaal weer naar andere games opzoek kunnen?
Ben ook erg benieuwd.
Momenteel toch wel wat flinke punten die mij zorgen geven:
-PVP is zo broken als het maar kan met die vector meta.
-PVE die sets die we kunnen krijgen zien er niet echt denderend uit qua set bonus tenzij je perse skill build zou willen.
-Ik vermoed dat het een tijd nog gewoon random sets matchen wordt met goeie talents om een effectieve build te maken ipv echt voor een specifiek doel gaan.
-Dark Zone is totaal niet boeiend het risk/reward deel is totaal weg en met normalization boeit gear min/max toch niet. (ja in die lege non normalized DZ waar je alles alsnog dood neervalt in pvp voordat je iets kan doen)
-Talents zijn erg beperkt qua opties door de indeling, vereisten en dragen weinig bij )(slot 1 active, slot 2 passive en slot 3 zeer situational) + onmogelijke combinaties op sommige weapons. (sniper met close en personal of een shotgun met ranger anyone?)

Hoop vooral dat ze het waar gaan maken met Heroic/Legendary en die 8 man raids maar ik ben bang dat deze vooral gevalletje worden cheese tactics en niveau dat elke random groep casuals het moet kunnen doen..... :? (mompelt iets over het mag best zo zijn dat niet iedereen goed genoeg is voor alle content :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:49
Wij hebben gisteren de eerste "Stronghold" gedaan.
Het was erg leuk om te spelen, maar dat "Strong" hadden ze wel weg mogen laten zeg, OK er waren wat meer gele dikzakken maar buiten dat was het erg goed te doen. Er was zelfs geen no respawn zone bij de laatste ruimte.
Ik hoop wel dat de 2 andere strongholds wat stronger zijn.
Ik begrijp dat het een story mission is, dus dat de moeilijkheid is aangepast, maar er mag best wel wat meer uitdaging in de game zitten in story mode als je het mij vraagt.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Iedereen is hier bezig over world tiers, en ik ben net level 30 en ga aan de eerste stronghold beginnen... Vanavond/dit weekend wat volk zoeken op de discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:32:
Iedereen is hier bezig over world tiers, en ik ben net level 30 en ga aan de eerste stronghold beginnen... Vanavond/dit weekend wat volk zoeken op de discord
Niet iedereen, ik doe het helemaal 'fout' soms loop ik alleen ff een uurtje rond in de game om wat te looten of ergens bij te springen en om van de omgeving te genieten, heb er al zo'n 50 uur inzitten en ben nog maar level 23 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren even snel door de WT's gegaan, dat ging inderdaad aan een mooi tempo. Twee missies en een stronghold per WT is inderdaad niet veel.

Nu WT4, vraag me alleen af of ik nu voor die perfecte loadout moet gaan grinden of gewoon moet wachten tot WT5 komt aangezien alle WT4 items dan toch vervangen gaan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hier ook pas level 17 (ps4, Diversity88), mijn doel is om solo te spelen tot level 30. Daarna is kijken voor zo clan ding of samen te spelen (nog niet zo in verdiept).

Ben je onderweg naar een missie, oeh wat gebeurt daar, even kijken. Voor je het weet ben je na 1,5 uur nog niet bij je missie uitgekomen en is het alweer tijd om te stoppen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:43:
Gisteren even snel door de WT's gegaan, dat ging inderdaad aan een mooi tempo. Twee missies en een stronghold per WT is inderdaad niet veel.

Nu WT4, vraag me alleen af of ik nu voor die perfecte loadout moet gaan grinden of gewoon moet wachten tot WT5 komt aangezien alle WT4 items dan toch vervangen gaan worden.
Ligt er aan hoeveel tijd je wilt spenderen. Wat je zegt, gear wordt wel weer vervangen. Als je er lol in hebt dan kan je het grinden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Tsurany schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:43:

Ik zou nu niets meer echt grinden. Hooguit wat items mixen&matchen, maar ik zou 0,0 spenderen aan recalibraten van items.

Ik was zelf bijv. 1,5e week op zoek naar gloves van de Bager set. Nu heb ik ze gisteren eindelijk gevonden (met crappy rolls uiteraard), maar nu boeit het mij niet meer, want volgende week toch alles weer vervangen. Dus ik ga nu gewoon farmen voor E-credits en materials, en tussendoor ook mijn specializations maxen, ook al zijn die totaal nutteloos. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Diversity schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:48:
Hier ook pas level 17 (ps4, Diversity88), mijn doel is om solo te spelen tot level 30. Daarna is kijken voor zo clan ding of samen te spelen (nog niet zo in verdiept).

Ben je onderweg naar een missie, oeh wat gebeurt daar, even kijken. Voor je het weet ben je na 1,5 uur nog niet bij je missie uitgekomen en is het alweer tijd om te stoppen :p.
Je kan je wel nu al bij zo'n clan aansluiten. Zelf zit ik bij een clan die niets geeft om actief spelen, als je maar lol hebt. Maar dan kan je wel meeprofiteren van een aantal diehards die ervoor zorgen dat de ClanXp meter goed gevuld wordt en dus wat gratisch extra gear.
We zijn ook in de startpost te vinden, [LIK] Sletjes is de clan naam. Weet je gelijk hoe serieus we bezig zijn. :+ :+

#geenverplichtingtotcommunicatiemiddelen 8) :o

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:20

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ourplayground schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:30:....er waren wat meer gele dikzakken....
_O-
Sipio schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:40:
[...]
Niet iedereen, ik doe het helemaal 'fout' soms loop ik alleen ff een uurtje rond in de game om wat te looten of ergens bij te springen en om van de omgeving te genieten, heb er al zo'n 50 uur inzitten en ben nog maar level 23 8)7 :+
"op mijn eigen manier" bedoel je ;) ik ben ook zo'n speler, ook vanwege het feit dat ik geen multi doe dus best wat aspecten vallen al af natuurlijk maar ik doe ook rustig aan, lekker elk donker hoekje in, elke steeg door en elk dak op, heerlijk rondklooien :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
OzzieMann schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:58:
[...]

Je kan je wel nu al bij zo'n clan aansluiten. Zelf zit ik bij een clan die niets geeft om actief spelen, als je maar lol hebt. Maar dan kan je wel meeprofiteren van een aantal diehards die ervoor zorgen dat de ClanXp meter goed gevuld wordt en dus wat gratisch extra gear.
We zijn ook in de startpost te vinden, [LIK] Sletjes is de clan naam. Weet je gelijk hoe serieus we bezig zijn. :+ :+

#geenverplichtingtotcommunicatiemiddelen 8) :o
Oh top, zal is kijken of ik vanavond de tv in mag nemen om een potje te gamen :P. Zal is kijken hoe ik die sletjes kan joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Fraggert schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:01:
[...]

_O-

[...]

"op mijn eigen manier" bedoel je ;) ik ben ook zo'n speler, ook vanwege het feit dat ik geen multi doe dus best wat aspecten vallen al af natuurlijk maar ik doe ook rustig aan, lekker elk donker hoekje in, elke steeg door en elk dak op, heerlijk rondklooien :P
Haha idd precies dit (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:51:
[...]

Ik zou nu niets meer echt grinden. Hooguit wat items mixen&matchen, maar ik zou 0,0 spenderen aan recalibraten van items.

Ik was zelf bijv. 1,5e week op zoek naar gloves van de Bager set. Nu heb ik ze gisteren eindelijk gevonden (met crappy rolls uiteraard), maar nu boeit het mij niet meer, want volgende week toch alles weer vervangen. Dus ik ga nu gewoon farmen voor E-credits en materials, en tussendoor ook mijn specializations maxen, ook al zijn die totaal nutteloos. :P
Doen wij nu ook, puur talents en stats hunten, om straks alles klaar te hebben voor recalibration. Heb nu iets van 90 items klaar liggen met alle soorten talents en atributes :P

Gisteren nog wel de exotics gedaan, tot ik dus verkeerde volgorde doe en die vault-lootbox open voordat ik de 3 delen had, zit ik weer in 24h cooldown :(

Al denk ik gewoon bij de reguliere gear te blijven, niet de nieuwe sets, die bonus armor combinatie met crit.rate/dmg (en die talent op je chest met 2% per 10k armor), doet imho stuk meer dan die 3 sets gecombineerd gaan geven.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2019 10:39 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11

ResuCigam

BOFH

Afbeeldingslocatie: https://cad-comic.com/wp-content/uploads/2019/03/ENG_20190329.x94857.png

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Als je lol hebt maakt het niets uit wat je doet ingame.

Ik kloot ook lekker wat aan op level 30, side mission hier, random event daar. Kom de tijd wel door en ondertussen upgrade je stukje bij beetje je gearset.

Enige waar ik nog niet helemaal uit ben is wat ik aan moet met alle gear die ik inmiddels heb verzameld. Als ik het wil dismantlen dan krijg ik de melding dat ik teveel heb van een bepaald item dus dat vind ik zonde. Alleen geen idee wat ik zou moeten/kunnen maken om ruimte te maken zodat ik weer gear kan dismantlen. Maar eens verder in verdiepen!

edit: never mind, ben er al uit :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
London schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:45:
Enige waar ik nog niet helemaal uit ben is wat ik aan moet met alle gear die ik inmiddels heb verzameld. Als ik het wil dismantlen dan krijg ik de melding dat ik teveel heb van een bepaald item dus dat vind ik zonde. Alleen geen idee wat ik zou moeten/kunnen maken om ruimte te maken zodat ik weer gear kan dismantlen. Maar eens verder in verdiepen!
Heb je alle weapon mods al gecraft? Zo nee, doe dat en ga dan verder met deconstructen.
Als je mats vol zijn kun je altijd HE items nog deconstructen voor die brand crafting components. Daarnaast kun je ook je overbodige gear gaan verkopen voor credits, die ga je ook nodig hebben.

Beste wat je nu kunt doen is in ieder geval de items met goede talents bewaren. Dan kun je die later gebruiken voor rerolls en hoef je daar niet op te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:49:
[...]

Heb je alle weapon mods al gecraft? Zo nee, doe dat en ga dan verder met deconstructen.
Als je mats vol zijn kun je altijd HE items nog deconstructen voor die brand crafting components. Daarnaast kun je ook je overbodige gear gaan verkopen voor credits, die ga je ook nodig hebben.

Beste wat je nu kunt doen is in ieder geval de items met goede talents bewaren. Dan kun je die later gebruiken voor rerolls en hoef je daar niet op te wachten.
Voor de endgame kun je ook nog veel gear bewaren, gezien de daily/weekly challenges/projects nog aardig wat gear opsnoepen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:00:
[...]

Voor de endgame kun je ook nog veel gear bewaren, gezien de daily/weekly challenges/projects nog aardig wat gear opsnoepen.
Dat is idd ook nog wel een goede :)

Heb zelf nog een weekly project open staan waarbij ik 3 items met Devastating talent moet doneren.. Dit project staat al sinds release open en tot nu toe welgeteld 1 item hiermee kunnen doneren _O- Volgens mij spawned deze talent niet meer boven een bepaald level lijkt het :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:03:
[...]

Heb zelf nog een weekly project open staan waarbij ik 3 items met Devastating talent moet doneren.. Dit project staat al sinds release open en tot nu toe welgeteld 1 item hiermee kunnen doneren _O- Volgens mij spawned deze talent niet meer boven een bepaald level lijkt het :P
Heb hetzelfde met een 'hex wrench' die ik moest doneren, uiteindelijk maar 'abandon' gedaan. En heb er echt lang naar gezocht. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
NLxAROSA schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:31:
[...]
Heb hetzelfde met een 'hex wrench' die ik moest doneren, uiteindelijk maar 'abandon' gedaan. En heb er echt lang naar gezocht. :P
Dat is dus ook de reden dat het algemene advies met die trinkets is: niet verkopen :+ Je kunt ze zomaar ineens nodig hebben en die zijn bijkans nog lastiger te farmen dan items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Angeloonie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:40:
[...]

Dat is dus ook de reden dat het algemene advies met die trinkets is: niet verkopen :+ Je kunt ze zomaar ineens nodig hebben en die zijn bijkans nog lastiger te farmen dan items :P
Daar kwam ik op level 30 ook achter :F

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

London schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Daar kwam ik op level 30 ook achter :F
Mja links en recht door elkaar halen en dus per ongeluk al je trinkets verkopen schiet niet op :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Down for server maintenance, zit ik dan met mijn goed gedrag achter de pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ircghost schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:51:
Down for server maintenance, zit ik dan met mijn goed gedrag achter de pc :+
Is weer live allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik dacht trouwens dat de gear pas vanaf a.s. donderdag boven de 450 zou vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalyu
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-09 23:06
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:27:
Met recalibration kan je boven de 450 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:27:
Nu is de max gear 465 dacht ik. Bijv. uit de clan cache was heel hoog en met calibraten kan je het ook hoger dan 450 krijgen. Ook de proficiency cache geeft vaak hoger dan 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik deed een side mission en kreeg een wapen op 452, maar blijkbaar kan dat dus inderdaad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

[...]

Ik 53 en zit te wachten op WT5 en Raids

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:51:
[...]

Ik 53 en zit te wachten op WT5 en Raids
Haha ja zo kan het ook, (y) ik ben denk ik net zo snel afgeleid in de game als irl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:40:
[...]

Ik kom anders vrijwel niemand tegen die die dingen wil hebben. En als ik iemand heb, dan willen ze bv een battery waarvan ik niet weet waar die liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:12:
[...]

Ik kom anders vrijwel niemand tegen die die dingen wil hebben. En als ik iemand heb, dan willen ze bv een battery waarvan ik niet weet waar die liggen.
Zijn dit niet gewoon allemaal random drops van al die koffers en tassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

luckyjan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:29:
[...]

Nu is de max gear 465 dacht ik. Bijv. uit de clan cache was heel hoog en met calibraten kan je het ook hoger dan 450 krijgen. Ook de proficiency cache geeft vaak hoger dan 450.
Ik snap niet hoe mensen iets uit de clan cache kunnen halen? Waar doe je dat ?

De grote kist bij de clan is altijd leeg bij mij.
Ook al zit ik bij tweakers in de clan

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Pykow schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:09:
[...]

Gisteren nog 1 cache uit gehaald. Volgens mij iedere week 1 cache. Misschien iets met clan ranking te maken?

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 29-03-2019 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had eerder een gold en silver, die gold geeft 4 items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Pykow schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:09:
[...]

Dat is waar je 1 keer per week de weekly clan cache uit kunt halen en afhankelijk van de bijeengespeelde xp is dit een bronze, silver of gold met respectievelijk 2,3 of 4 items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Hoe laat is de dagelijkse reset eigenlijk? Het is me nu al twee keer gebeurd dat ik alle vooruitgang van de 30 dagen commendation ben kwijtgeraakt omdat ik pas later in de avond eraan toe kwam om het spel op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
net eerste stronghold gedaan, viel best mee.

Enige tips om op te letten als je aann endgame begint. Heb geen idee hoe het zit met talents of welke builds er allemaal zijn.

En is skill power nog steeds bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een duidelijk overzicht over de werking van craften?
Ik heb internet afgezocht maar kan nergens vinden hoe de basis werkt, ik begrijp er namelijk niets van :S

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RubenSaurus
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vG31LDL.jpg

schaamteloos gejat van reddit natuurlijk :+

[ Voor 31% gewijzigd door RubenSaurus op 30-03-2019 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
heb blijkbaar twee sets/suits? completed, maar geen idee wat ze zijn of waar ze te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:26:
heb blijkbaar twee sets/suits? completed, maar geen idee wat ze zijn of waar ze te vinden
Apparel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Krijg je daar ook xp voor? De notificatie zag er meer uit als een completed mission/project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
geen idee, ik weet niet wat voor set of suit het was want dat zei je er niet bij :P

Als je alle items hebt gekregen uit een bepaalde set unlock je bij sommige sets wel een nieuwe paint voor je gear enzo.

[ Voor 42% gewijzigd door RubenSaurus op 30-03-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb het idee dat ik hier last van heb...

https://www.reddit.com/r/...specialization_intro_bug/

Heb ook dat ik niet WT1 in kom.
Hoor net van Flinthoof op discord dat het misschien te maken heb met dat ik niet de capitol stronghold helemaal goed heb afgemaakt, moet misschien nog ff helemaal doorlopen naar het einde van de trappen enzo.
dus dat vanavond maar ff proberen..
Hopelijk is dan ook die specialization bug opgelost :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Met een paar vrienden hebben we elk een stronghold (die op de Oostkant van de map) opnieuw moeten doen omdat deze inderdaad niet "in groep" voor iedere member afvinkte, enkel voor de party leader lijkt het. Daar gaat het momenteel nog vaker fout: missies die enkel voor de party leader gelden, ongeacht of je squadmates ook dezelfde missie hebben klaar staan om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ah, dat zou ook goed kunnen ja! Zaten met z'n 3en in groep, de party leader had em al gedaan, wij beiden kregen niets.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:29
Sinds de vorige patch en de afgelopen nvidia update kan ik de game niet meer in full screen mode spelen, iedere keer bij het instellen springt hij op Windowed. Windowed Full Screen werkt echter wel. Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, settings van TD weggegooid, maar niets lijkt te helpen. Iemand hier ook tegenaan gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:08
TepelStreeltje schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:28:
Heb het idee dat ik hier last van heb...

https://www.reddit.com/r/...specialization_intro_bug/

Heb ook dat ik niet WT1 in kom.
Hoor net van Flinthoof op discord dat het misschien te maken heb met dat ik niet de capitol stronghold helemaal goed heb afgemaakt, moet misschien nog ff helemaal doorlopen naar het einde van de trappen enzo.
dus dat vanavond maar ff proberen..
Hopelijk is dan ook die specialization bug opgelost :/
Ik kon ook WT1 niet in, kwam erachter dat ik in het witte huis nog het shd network moest heractiveren. Hoofdingang rechtdoor, trapje naar beneden en daar wat doen bij een computer.
Toen ik dit gedaan had werd ik weer naar de capitol stronghold gestuurd. Moest deze opnieuw doen en kwam toen pas in WT1!
Misschien heb jij dit ook??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeFoX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08-2024
marcel0672 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:43:
Sinds de vorige patch en de afgelopen nvidia update kan ik de game niet meer in full screen mode spelen, iedere keer bij het instellen springt hij op Windowed. Windowed Full Screen werkt echter wel. Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, settings van TD weggegooid, maar niets lijkt te helpen. Iemand hier ook tegenaan gelopen?
Alt + Enter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Korkss schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:29:
[...]

Ik kon ook WT1 niet in, kwam erachter dat ik in het witte huis nog het shd network moest heractiveren. Hoofdingang rechtdoor, trapje naar beneden en daar wat doen bij een computer.
Toen ik dit gedaan had werd ik weer naar de capitol stronghold gestuurd. Moest deze opnieuw doen en kwam toen pas in WT1!
Misschien heb jij dit ook??
nee, moest simpelweg doorlopen na het completen van capitool stronghold :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Misschien al voorbij gekomen, maar had hier best veel aan (wellicht ook voor startpost):

- Overview van alle Brandsets (printer-friendly)
- Brandset builder

Voor de Xbox is er ook nog de 'Tweakers' clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Zoals ik het nu begrijp heeft gear samenstellen nu totaal nog geen zin? Pas als je aan de cap zit van WT4? Je zou eigelijk nieuwere hogere gear moeten kunnen infusen zoals bv in Destiny. Zodat je met je favourite gear door kunt blijven lopen, nu heb ik een top backpack, maar ik kan die niet meer gebruiken omdat die langzaam aan te lage score heeft. Vind dit wel erg jammer op deze manier, het vinden van goede gear heeft niet erg veel zin totdat je aan je cap zit?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Rudios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:04:
Zoals ik het nu begrijp heeft gear samenstellen nu totaal nog geen zin? Pas als je aan de cap zit van WT4? Je zou eigelijk nieuwere hogere gear moeten kunnen infusen zoals bv in Destiny. Zodat je met je favourite gear door kunt blijven lopen, nu heb ik een top backpack, maar ik kan die niet meer gebruiken omdat die langzaam aan te lage score heeft. Vind dit wel erg jammer op deze manier, het vinden van goede gear heeft niet erg veel zin totdat je aan je cap zit?
Ja dat is mij ook nog helemaal niet duidelijk (eerste lootergame die ik speel, nooit destiny of D1 gedaan). Ik ga nu door de world tiers. Ik snap dat de loot die dropt, afhankelijk is van je gear score, dus je wilt het maximum equippen, zonder echt te kijken naar de effecten. Dan grind je tot level 450 (of hoger met de nieuwe tier), of je krijgt wat loot van anderen die al hoger niveau zijn.

En dan eenmaal top level begin je te craften en te recalibraten om je build samen te stellen, correct? Maar wat ik me dan afvraag is, waarom precies? Je bent nu top level, waarom wil je een specifieke build nu, terwijl je ervoor talloze uren zonder heb gespeeld? Of is dat voor PvP/conflict?

Over PvP gesproken, heeft het zin om in de dark zone te gaan terwijl je je weg omhoog grindt? En wat doe je met al die gear die je onderweg naar top level opraapt? gewoon verkopen/deconstructen?

[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 31-03-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Laatst online: 13-09 22:19
Rudios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:04:
Probeer je even in te lezen over recalibraten.

In het algemeen kan je beter op %'s letten, dan op gear score: een item met lage gear score, maar precies de goede attributes met high roles kan gemakkelijk beter zijn voor je. Zoek ook dingen die elkaar boosten en bij je playstyle passen. Overigens kan dit ook op lager level, maar het is natuurlijk verstandig daar proportioneel tijd in te steken. Je kan vervolgens je favo attributes in hogere gear recalibraten.

ihkv je vergelijking met Destiny: dit is precies waar deze twee games verschillen. In Destiny is een betere gear score ook nagenoeg altijd de betere item, in The Division zeker niet.
AntiChrist7 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:10:
[...]

Ja dat is mij ook nog helemaal niet duidelijk (eerste lootergame die ik speel, nooit destiny of D1 gedaan). Ik ga nu door de world tiers. Ik snap dat de loot die dropt, afhankelijk is van je gear score, dus je wilt het maximum equippen, zonder echt te kijken naar de effecten. Dan grind je tot level 450 (of hoger met de nieuwe tier), of je krijgt wat loot van anderen die al hoger niveau zijn.

En dan eenmaal top level begin je te craften en te recalibraten om je build samen te stellen, correct? Maar wat ik me dan afvraag is, waarom precies? Je bent nu top level, waarom wil je een specifieke build nu, terwijl je ervoor talloze uren zonder heb gespeeld? Of is dat voor PvP/conflict?

Over PvP gesproken, heeft het zin om in de dark zone te gaan terwijl je je weg omhoog grindt? En wat doe je met al die gear die je onderweg naar top level opraapt? gewoon verkopen/deconstructen?
De endgame is niet alleen PvP/conflict, maar ook steeds verder/sterker in PvE worden. Ik kan mij van division 1 herinneren dat er echt heel veel uitdaging was, dus dat komt echt wel goed en zorgt ervoor dat je noodzaak gaat voelen om te min/maxen.

[ Voor 33% gewijzigd door BenJG op 31-03-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Oke @BenJG - maar een veel hogere gear score is echt wel beter dan die ene paar goede rolls op de lage gearscore. Verder vind ik de gearsets in TD1 beter uitgewerkt, daar kon je echt specifieke builds maken en deze dan in een squad afstemmen. Ieder had dan echt min of meer een taak, nu lijkt dit erg vlak, ierdeeen lijkt eigelijk hetzelfde te zijn.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
BenJG schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:25:
[...]

De endgame is niet alleen PvP/conflict, maar ook steeds verder/sterker in PvE worden. Ik kan mij van division 1 herinneren dat er echt heel veel uitdaging was, dus dat komt echt wel goed en zorgt ervoor dat je noodzaak gaat voelen om te min/maxen.
Ja ok, maar wat is dan de incentive als je toch al volledig equipt bent, buiten ze een keer te doen? :) Snap je me? Min maxen voor enkel de laatste x% van de game klinkt zo raar.

Over grinden gesproken, wat is nu het beste om nieuwe hogere gear/wapens te halen? Main/invaded missies? side missions? Control points? Dark Zone? Ik heb bijvoorbeeld het gevoel dat mijn 290 pistoolslot wapen me sterk naar beneden trekt, waardoor ik niet echt goeie nieuwe loot krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:48:
[...]

Ja ok, maar wat is dan de incentive als je toch al volledig equipt bent, buiten ze een keer te doen? :) Snap je me? Min maxen voor enkel de laatste x% van de game klinkt zo raar.

Over grinden gesproken, wat is nu het beste om nieuwe hogere gear/wapens te halen? Main/invaded missies? side missions? Control points? Dark Zone? Ik heb bijvoorbeeld het gevoel dat mijn 290 pistoolslot wapen me sterk naar beneden trekt, waardoor ik niet echt goeie nieuwe loot krijg
Control Points afgaan elke dag voor je lootboxes, en die missies die je nodig hebt om naar een hogere WT te gaan. (en als je easy wilt gaan moet je ff een clanmember meenemen die 450 is die alles dropt wat ie niet nodig heeft) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
DigitalError schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Control Points afgaan elke dag voor je lootboxes, en die missies die je nodig hebt om naar een hogere WT te gaan. (en als je easy wilt gaan moet je ff een clanmember meenemen die 450 is die alles dropt wat ie niet nodig heeft) :+
Ja dat deed ik oa gisteren, maar voelt nogal gecarried worden :p

En dan heb je nog eens bounties, die card decks, projects, blueprints,...Die SHD tech is enkel voor de skills he?

Ik vind het allemaal geweldig en amuseer me enorm, maar het is wel vreselijk overweldigend en complex. Ik zocht gisteren ook nog even gewoon op "division 2 build", kwam ik een pdf tegen van 33 paginas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:53:
[...]

Ja dat deed ik oa gisteren, maar voelt nogal gecarried worden :p

En dan heb je nog eens bounties, die card decks, projects, blueprints,...Die SHD tech is enkel voor de skills he?

Ik vind het allemaal geweldig en amuseer me enorm, maar het is wel vreselijk overweldigend en complex. Ik zocht gisteren ook nog even gewoon op "division 2 build", kwam ik een pdf tegen van 33 paginas :p
je moet gewoon zoeken wat het beste bij jouw speelstijl werkt qua sets, gewoon even hier kijken zoals eerder ook al vermeld is: https://shd.technology/brandset-builder/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
DigitalError schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:18:
[Afbeelding]

schaamteloos gejat van reddit natuurlijk :+
Helaas erg jammer dat de criteria voor het wel of niet onderling kunnen recalibraten van talents niet uiteengezet is.
Momenteel lijkt het idee namelijk dat je alleen support talents met andere support talents kan swappen en offensive met offensive. Echter heb ik het al meegemaakt op een holster ik een 20% skill cd reduction ("support") naar precision("offensive") mocht recalibraten terwijl op alle voorgaande items was dit onmogelijk.
Mogen ze imho wel meer details over vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Ik vermaak me verder prima, maar toch ervaar ik met regelmaat cocktails van factoren die het spel dan zeer frustrerend maken.

- Veel talents zijn in het heetst van de strijd niet praktisch om ze te gebruiken, duurt te lang om ze te activeren. Zeker in een noodsituatie.
- In tegenstelling tot je tegenstanders ben jij van glas. Health en Armor op gear voegt praktisch niets toe. De simpelste tegenstander is vrij snel door je armor heen.
- Waar armor plates tijdens het levelen prima te gebruiken waren, is het vanaf de hogere levels vaak te tijdrovend. Als je geflanked wordt, of er attached opeens een patrol, of een slechte spawn, vaak fucked.
- Melee bosses zijn op zich niet OP. Ze worden OP als er omheen nog steeds zergs aan tegenstanders spawnen want die boss vereist dat je hem in de gaten houdt. Dan zeg ik trouwens nog maar even niets over wanneer je een roll wilt doen om een melee te ontwijken maar dat er een stoeprand in de weg zit :+

Bij al die punten kun je eigenlijk herleiden tot het feit dat je als speler zeer kwetsbaar bent. Ja, ik snap dat je niet immortal moet zijn maar geregeld kom ik in situaties dat ik denk van, wat je hier naar me toe gooit is feitelijk een scene van een superhelden film waar de held onsterfelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Aan de Talents kunnen ze zeker nog wat finetunen. Dat mag wat natuurlijker aanvoelen, inderdaad in het heetst van de strijd voelt het vaak als een 'hassle'. Of de drone die kan schieten, maar alleen wat doet als je opdracht geeft (alleen de turret doet dat goed nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Na 42 uur ook level 30 bereikt , rustig tempo alle side en main missions gedaan.
Waar kan ik exact zien hoeveel me gearscore is? Ik zie dat alleen bij de clan stats en sta op 210.

Denk dat ik nu ready ben voor WT1?.
Zie dat Captain Strongehold nu kan gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
CallmeGod schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:26:
Na 42 uur ook level 30 bereikt , rustig tempo alle side en main missions gedaan.
Waar kan ik exact zien hoeveel me gearscore is? Ik zie dat alleen bij de clan stats en sta op 210.

Zie dat Captain Strongehold nu kan gaan doen.
Zodra je je menu opent staat er straks waar nu LVL30 staat je Gearscore, als je 210 bent kun je gewoon lekker het verhaal afmaken op Capitol Hill inderdaad. de rest wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
CallmeGod schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:26:

Je gearscore wordt duidelijker zichtbaar zodra je in WT1 terechtkomt. Probeer gerust een van de strongholds en zie hoe het je afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er ook nog een bepaalde moeilijkheidsgraad tussen de verschillende invaded missies? Ik heb nu al 2 groepen op Potomac Event Center gehad waarbij we blijven doodgaan op het laatste gevecht. Ik doe dit met GS 318 op WT2 dus wellicht kan ik het beter als laatste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
shoombak schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:33:
Is er ook nog een bepaalde moeilijkheidsgraad tussen de verschillende invaded missies? Ik heb nu al 2 groepen op Potomac Event Center gehad waarbij we blijven doodgaan op het laatste gevecht. Ik doe dit met GS 318 op WT2 dus wellicht kan ik het beter als laatste doen?
alles schaalt mee, WT1,2,3 of 4 maar ook of je met 1,2,3 of 4 spelers bent en dan hebben we het nog niet over het level zoals bij control points, een level 4 control point met 4 spelers is echt wel even aanpoten en je kunt als je pech hebt zo een uur verder zijn (uit ervaring) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Wee Man schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:34:
[...]

Je gearscore wordt duidelijker zichtbaar zodra je in WT1 terechtkomt. Probeer gerust een van de strongholds en zie hoe het je afgaat.
Juist net hele uitleg gekregen en heel me map is nu gewoon weer rood. Lol deze game gaat pas beginnen na 42 uur.

Ik zie nu inderdaad gearscore van 244 en kan alle main missions opnieuw doen maar zag al dat deze wat nieuwe vijanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
CallmeGod schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:05:
[...]

Juist net hele uitleg gekregen en heel me map is nu gewoon weer rood. Lol deze game gaat pas beginnen na 42 uur.

Ik zie nu inderdaad gearscore van 244 en kan alle main missions opnieuw doen maar zag al dat deze wat nieuwe vijanden hebben.

Strongholds vielen nu wel mee , maar ga vanuit dat ze nu nog pittiger zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

shoombak schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:33:
Maakt het uit of je het in een groep doet? Ik zit met GS326 op WT2 en heb Potomac gesolo'd en maar 1x doodgegaan. En ik kan wel zeggen "ik ben niet OP" maar dat weet ik niet want geen enkele referentie wat acceptabel is qua sterkte; 100K armor, 50K health, 21K rifle.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:29
nee dat werkte ook niet, hij springt echt in de settings terug naar Windowed. Geen idee, zal de game een keer opnieuw installeren deze week.

[ Voor 0% gewijzigd door marcel0672 op 31-03-2019 19:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hebben jullie al leuke builds gemaakt? Die van mij is nu volledig rond sustainability gebouwd. Dat betekent veel armor repair talents versterkt door Safeguard.

Safeguard
Killing a target grants a 150% bonus to repairing and healing for 20s

Patience
After being in cover for 3s, armor repairs by 5% every 1s

Clutch
Critical hits restore 15% health and repair 2% armor

Unstoppable
Killing an enemy grants 2% weapon damage for every 10,000 max armor

Ranger (Rifle)
Every 5m you are from the target grants +2% weapon damage

Preservation (AR)
Killing an enemy repairs 5% armor over 3s. Headshot kills improve the repair

En dan nog 5900 armor on kill wat weer extra versterkt wordt door Safeguard waardoor ik effectief op 14750 armor per kill zit. Alleen wel een lastige build om damage mee te doen, daarvoor gebruik ik dan Unstoppable waardoor ik met mijn 219k armor na elke kill dus 40% extra damage doe gedurende een aantal seconden. Ik gebruikte eerst Beserk maar dan moet ik onder de 50% armor zitten om meer damage te doen dan met Safeguard, dat is met zoveel healing vrij lastig te bereiken.

Ik speel voornamelijk met de rifle voor kills op afstand om naar de AR te switchen als de enemy dichter bij komt of ik damage heb gedaan. Met een bijna 50% crit change helpt clutch namelijk goed voor armor recovery tijdens een gevecht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WhateverSuitsU schreef op zondag 31 maart 2019 @ 06:46:
Misschien al voorbij gekomen, maar had hier best veel aan (wellicht ook voor startpost):

- Overview van alle Brandsets (printer-friendly)
- Brandset builder

Voor de Xbox is er ook nog de 'Tweakers' clan.
Die site is handig. Even mijn volle inventory doorgelopen, wat gear verkocht en aangetrokken. Damage van 27 naar 49 gegaan met mijn rifle en aardige regenerations nu op mijn armor & pads.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Poeh, man wat is die stronghold capitol building pittig. Andere strongholds waren zo klaar, en capitol had ik behoorlijk veel moeite mee, maar heb hem wel gehaald ondanks dat ik solo speel.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Rudios schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:34:
Oke @BenJG - maar een veel hogere gear score is echt wel beter dan die ene paar goede rolls op de lage gearscore. Verder vind ik de gearsets in TD1 beter uitgewerkt, daar kon je echt specifieke builds maken en deze dan in een squad afstemmen. Ieder had dan echt min of meer een taak, nu lijkt dit erg vlak, ierdeeen lijkt eigelijk hetzelfde te zijn.
Hogere gearscore doet helemaal niets behalve dat je met bepaalde caches hogere gearscore caches krijgt (bijv. de clan en proficiency cache).
Dus om de max lvl van een tierscore te halen is het wel handig maar uiteindelijk zijn het goede rolls die bepalen of je sterk bent of niet.
Ik zag op youtube ook een glitch waarbij je met een paars gearset de stats van een gele gearset kan recalibraten (verlagen). De gele gearscore blijft dan hetzelfde met lagere stats. Vervolgens recalibrate je een gele gearset met hogere stats weer terug naar de gele gearset en daarbij wordt je totale gearscore dan hoger. Dit terwijl het precies dezelfde stats had als dat je begon.
Alleen vandaag stond erbij dat als je uitlogt en weer inlogt de stats weer teruggaan naar de originele score. Dus een heleboel mensen materiaal verspilt waarschijnlijk voor niks _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zo, ben ook maar geplooid. Vanwege geen goeie games momenteel (imo), en nieuwsgierig naar Division 2, deze maar gekocht :)

Uurtje of 2 gespeeld. Redelijk 'overspoeld' ... zoveel items, missions en zo ... Is dit normaal? Voel me compleet noob (eigenlijk niet zoveel zin om alles te leren momenteel). Naja, ben het wat gewend na Path of Exile te spelen, na 30 uur weet ik nog steeds niet wat ik moet maken van al die rare dingen die droppen.

In Division 2 hou ik het voorlopig maar bij solo hier en daar een missie doen, weet eigenlijk niet goed waarmee ik bezig ben, maar goed. Het schieten is toch leuk en het ziet er best goed uit, dusja, ik klaag niet.

[ Voor 10% gewijzigd door SideShow op 31-03-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik heb altijd die cutscene dat de map rood wordt en de quartermaster zegt dat hij nieuwe specialisaties heeft, is dat een bug ofzo? zit nu op world tier 3, dus heb het al genoeg gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Pffft. Doe ik al die moeite om op level 30 zoveel mogelijk checkpoints over te nemen... dan na de 3 strongholds kan ik weer helemaal opnieuw beginnen ;w

Gebeurt dit bij elke nieuwe WT?
SideShow schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:11:

Uurtje of 2 gespeeld. Redelijk 'overspoeld' ... zoveel items, missions en zo ... Is dit normaal?
Ja. Lekker veel te doen. Probeer gerust van alles uit :)
AntiChrist7 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:17:
Ik heb altijd die cutscene dat de map rood wordt en de quartermaster zegt dat hij nieuwe specialisaties heeft, is dat een bug ofzo? zit nu op world tier 3, dus heb het al genoeg gezien
Moet haast wel een bug zijn. Ik zit in WT1 en krijg voortdurend de uitleg dat BT de boel heeft overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik dacht dat die Tidal Basin er al was, maar dat is dus nog even wachten tot vrijdag zie ik. Jammer, want op zich ben ik klaar met de rest nu. Wel tof en aardig wat uren in gestoken (afgelopen week ziek thuis, dus had tijd over). Erg mee vermaakt tot nu toe, al ga ik niet alles nog opnieuw doen en whatever. Ook gear maakt me weinig uit. Zolang het getalletje genoeg is voor de missie is het me prima. En ook de raid zie ik me niet doen. Maar dat maakt niet dat ik ontevreden ben met de game. Dat is verder gewoon niet mijn ding en dat is prima. Zelfs vandaag nog op plekken geweest waar ik blijkbaar nog niet langs was gelopen en dat vind ik toch wel knap. Nergens heb je het idee (tot WT4 dus aan toe) dat de game herhalend is en dat vind ik erg bijzonder. Het meeste heb ik overigens alleen gedaan, alleen een handjevol zaken met een paar tweakers en de laatste strongholds met 4 randoms. Werkte allemaal prima en zeker mee vermaakt. Wel had ik de laatste paar dagen een paar keer dat ik vast zat en me niet kon bewegen. Dat je missies dus moet afbreken, dat is erg jammer bij die strongholds. Maar goed, dat is werkelijk alles en dat in een uurtje of 60 denk ik nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wee Man schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:18:
Pffft. Doe ik al die moeite om op level 30 zoveel mogelijk checkpoints over te nemen... dan na de 3 strongholds kan ik weer helemaal opnieuw beginnen ;w

Nee gelukkig niet, maar de checkpoints zijn constant in beweging. Dit spel heeft de nodige ergernissen voor een completionist.
Moet haast wel een bug zijn. Ik zit in WT1 en krijg voortdurend de uitleg dat BT de boel heeft overgenomen.
Zoals de zovele bugs die de game rijk zijn. Zo ben ik al verschillende riool kamers ingegaan die gewoon niet klaar zijn, waar je uit de map gaat als je erin loopt. De GPS die 3 km aanduidt voor een waypoint die 200m verder is. Regelmatig kan je een trap niet op of af of schiet je tegen een onzichtbare muur. Etc etc. We weten of Ubisoft van zijn fouten met The Division 1 heeft geleerd als de meeste van deze bugs er nog in zitten na een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:10:
[...]

Nee gelukkig niet, maar de checkpoints zijn constant in beweging. Dit spel heeft de nodige ergernissen voor een completionist.
De kaart op groen houden is een spel op zich. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Ja heb ik ook, kan niets anders doen dan X spammen om het sneller te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Wee Man schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:18:

Zodra je de Strongholds gedaan hebt zijn de CP's telkens wisselend van jou of de enemies. Ene moment heb je ze allemaal, 5 minuten later is de helft rood. Of andersom.
Nu ik alle BP's heb van de CP3's doe ik alleen nog maar elke 24 uur de CP's looten. Ik start de game, loot alle CP's die groen zijn en dan wacht ik gewoon tot de AI de andere veroverd. Dus tussen de andere dingen door af en toe checken of er iets veranderd is :P
Yep die bug is bekend, krijg je iedere keer als je een nieuwe sessie in gaat (bijv. naar andere speler, of van andere speler terug naar je eigen sessie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
escape spammen :P is een random feature

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Wat is die Roosevelt Island een pain in the *ss zeg!
Heb hem nu 4x geprobeerd in een groep, maar we komen steeds niet voorbij het laatste stukje.

Ik moet wel zeggen dat ik niet de beste speler ben, maar dit begint wel vervelend te worden.

Op de xbox is het trouwens wel lastig om mensen op de comms te krijgen voor wat betere coordinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
WishmasterNL schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:05:
Heb hem nu 4x geprobeerd in een groep, maar we komen steeds niet voorbij het laatste stukje.

Ik moet wel zeggen dat ik niet de beste speler ben, maar dit begint wel vervelend te worden.

Op de xbox is het trouwens wel lastig om mensen op de comms te krijgen voor wat betere coordinatie
Probeer hem anders met 2 man te doen, is vele malen eenvoudiger dan een groep zonder comms

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:49

Op welk niveau speel je hem?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ourplayground schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:11:
[...]

Op welk niveau speel je hem?
Ik speel hem op Story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Waarom niet? Waar gaat het fout?

Pagina: 1 ... 23 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)