Ok bedanktGhostley schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:12:
[...]
Nope, alleen bij het opstarten tijdelijk.
Enige herrie daarna is af-en-toe de fan, maar heb niet het idee dat hij opstijgt zoals bij sommige andere games.
shoombak schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:02:
Is het nou een bug dat L2 in het mod/attachment screen zowel mark als junk als select categorie is, of gebruik ik het verkeerd?
Babbit schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:06:
[...]
Dat verklaart een hoop, had niet gezien dat die hetzelfde waren, ik dacht al dat het aan mij lag dat dat mod menu niet werkte.
Iets snellere oplossing is om naar een vendor te gaan en in de Sell-tab de mods te markeren als junk. dan kan je ze meteen sellen of daarna terug naar je inventory en scrappen voor printer-filament.SchieveZot schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:04:
[...]
jep. Tijdelijke oplossing is de mods naar je stash verplaatsen en daar als junk markeren
https://untappd.com/user/OzzBier
printer-filament.??OzzieMann schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:00:
[...]
[...]
[...]
Iets snellere oplossing is om naar een vendor te gaan en in de Sell-tab de mods te markeren als junk. dan kan je ze meteen sellen of daarna terug naar je inventory en scrappen voor printer-filament.
Dit gaat toch random? Of kan je dat ergens aangeven?
Of gaat het hier enkel om mods? Tot nu toe alleen weapons en gear als junk gescrapt..
Xbox C#, .NET, Vissen
Alleen mods geven printer filament..BlueFoxOne schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:04:
[...]
printer-filament.??
Dit gaat toch random? Of kan je dat ergens aangeven?
Of gaat het hier enkel om mods? Tot nu toe alleen weapons en gear als junk gescrapt..
Ik vind soms wel bloed irritant scrap ik 20 pieces en krijg ik 0 resources omdat rest al vol zit...
Goh, dat is wel wat kort door de bocht. Of de ene gun "beter" is dan de andere hangt van veel meer af dmg en rpm alleen. Een aantal zaken kan je nog meenemen in je berekening zoals reload, chc en chd en dan bekom je de theoretische dps die al stevig kan afwijken van dmg * rpm. En dan zijn er nog talents, accuracy, stability, damage drop off die eerder persoons- of situatiegebonden zijn maar daarom niet minder belangrijk. Bij mij gaat een nieuwe gun langs de shooting range en als hij daar goed aanvoelt probeer ik hem ook nog eens op wat random mobs uit voor ik een oordeel vel.MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:44:
[...]
Nou, als je 2 guns hebt met beide ~2k dmg maar de ene heeft 50 rpm vs 500 rpm terwijl ze dezelfde level zijn dan kan je objectief wil zeggen dat de ene slechter is dan de ander
Kan je trouwens in de shooting range kiezen welke targets je voorgeschoteld krijgt (niet het niveau maar de afstand)? In de dps lane bijvoorbeeld wil ik mijn shotguns enkel testen op het target dat het dichtstbij is, kan soms lang duren voor die eens naar beneden komt

Ok goed, want zit dus zoals gezegd sterk achter vergeleken met sommigen omwille van de progressbug. Ik kan nu de strongholds doen, maar wil eerst wat meer de map opkuisenWee Man schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 01:03:
[...]
Craft sowieso alle weapon attachments wanneer je er een blueprint voor krijgt. Je hoeft het maar één keer te doen per attachment, het kost weinig, je verzuipt sowieso in de crafting mats en ze zijn op elk level te gebruiken. Wapens/gear kun je tijdens levelen wel eens craften als je pech hebt en al een paar levels lang geen vervangende drops krijgt.
Skill mods craften, calibrating en een build minmaxing kun je gerust tot level 30 links laten liggen.
Maar als ik het goed heb is het wel voordelig om de darkzone in te gaan voor level 30, want de meesten wachten hiermee tot ze effectief level 30 zijn, en heb je minder kans om tegenstanders tegen te komen?
Dat begrijp ik als je level 30 bent, maar nu wissel ik nog makkelijk ieder uur van wapen. Dan heb ik daar allemaal geen zin in hoor.AlphaPrinciple schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:08:
[...]
Bij mij gaat een nieuwe gun langs de shooting range en als hij daar goed aanvoelt probeer ik hem ook nog eens op wat random mobs uit voor ik een oordeel vel.
Ik dus welPrullenbak84 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:26:
[...]
Dat begrijp ik als je level 30 bent, maar nu wissel ik nog makkelijk ieder uur van wapen. Dan heb ik daar allemaal geen zin in hoor.
In mijn voorbeeld geef ik dan ook dat het om een RPM van ~1000% meer gaatAlphaPrinciple schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:08:
[...]
Goh, dat is wel wat kort door de bocht. Of de ene gun "beter" is dan de andere hangt van veel meer af dmg en rpm alleen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb last van de veelvoorkomende castle settlement bug, ik krijg constant de cutscene te zien ondanks dat ik alle main missies in dat gebied al gedaan heb. Moet ze blijkbaar nog eens doen en hopen dat het dan weg gaat. Gelukkig is het opnieuw spelen onderdeel van het spel xD
Als je de Jefferson Plaza missie hebt gedaan, moet je gewoon door naar het gebied links van de Base of Operations.Ircghost schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:54:
Ik heb last van de veelvoorkomende castle settlement bug, ik krijg constant de cutscene te zien ondanks dat ik alle main missies in dat gebied al gedaan heb. Moet ze blijkbaar nog eens doen en hopen dat het dan weg gaat. Gelukkig is het opnieuw spelen onderdeel van het spel xD
In The State of The Game zeiden ze ook dat het grijs blijven van de castle geen bug is, en dat ze daar achteraf duidelijker over hadden moeten zijn...Yukidaruma schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:01:
[...]
Als je de Jefferson Plaza missie hebt gedaan, moet je gewoon door naar het gebied links van de Base of Operations.
Kan in ieder geval wel zeggen dat de game pas echt begint op level 30. Holy moly wat is er veel te doen zeg nu
Ben net level 30 geworden maar neem nu maar ff pauze om de boel te laten bezinken
Tesla M3LR '21
Ok ik zit met een vraag die ik niet kan vinden. Soms heb je bij epic of legendary een second trait die geactiveerd word op basis van een aantal hexagons. Ik heb werkelijk waar geen enkel idee waar die hexagons op slaan. Heeft een van jullie het verlossende antwoord voor me?
Om het duidelijk te maken de trait word dus pas acties als er bijvoorbeeld 4 of minder hexagons actief zijn...
Om het duidelijk te maken de trait word dus pas acties als er bijvoorbeeld 4 of minder hexagons actief zijn...
Geen informatie beschikbaar
Dat zijn je punten in de categorieën: health, shield, skill.Viper_4111 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:41:
Ok ik zit met een vraag die ik niet kan vinden. Soms heb je bij epic of legendary een second trait die geactiveerd word op basis van een aantal hexagons. Ik heb werkelijk waar geen enkel idee waar die hexagons op slaan. Heeft een van jullie het verlossende antwoord voor me?
Die staan linksboven in het overzicht
Ik vind dat ook uiterst knullig gevisualiseerd... maar per gear item en mod item heb je rood, blauw of gele "perks" die perks bij elkaar opgeteld tellen dus voor een verhouding van het totaal aantal perks op je gear.Viper_4111 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:41:
Als je een gear item selecteert zie je vaak wel een rood, blauw of geel icoontje (hexagon) staan.
Het is lastig uit te leggen, maar hoop dat ik je er mee kan helpen
Wat ongelooflijk knullig verteld ja. Tering, maar nu duidelijk! Level 17 ondertussen en climbing, met 2 kids en op tijd naar bed is er niet zoveel speeltijd om snel te levelen.
Geen informatie beschikbaar
Zet je inventory op grind mode on, dan zie je ze al veel sneller. Enige uitzondering zijn de mod-slots, die hebben geen vormpje, maar enkel vierkantje (zouden ze gewoon als dezelfde icoontjes kunnen maken).
Mooiste ervan is, als je er wat breder over nadenkt, het is een bijzonder mooi systeem wat ze hebben bedacht. Onduidelijk initieel, maar als je het doorhebt, best briljant.
Alles wat je nu loot heeft nut, als je een wapen loot met lagere damage, kunnen de talents nog steeds nuttig zijn voor je god-roll wapen. Zo had ik dus een bijna perfecte mask, maar 'slechts' 17% elite damage. Loot ik later een andere mask, flut stats, maar met de perk met 28% elite damage. Die manier blijven drops tot je je uber build hebt, altijd relevant.
Maar voor je requirements op een skill, je moet daarin dus je mod-slots meerekenen. Een chest met 2x blauw, 1x rood stats en vervolgens 1x defensive slot geeft dus 3x blauw, 1x rood stats als je een mod in defensive gooit voor je talent-requirements. In de regel zijn stats beter dan slots, behalve als je specifiek voor iets gaat bouwen. Extra health op een armor-regen build heeft weinig nut, defensive slot met armor / regen en total armor is dan beter.
Dan heb je ook nog de cirkel, cirkel Dash en cirkel Up voor de talents, die enkel binnen hun zelfde icoontje te vervangen zijn. Een cirkel talent kan niet naar een cirkel Up, of andersom.
Mooiste ervan is, als je er wat breder over nadenkt, het is een bijzonder mooi systeem wat ze hebben bedacht. Onduidelijk initieel, maar als je het doorhebt, best briljant.
Alles wat je nu loot heeft nut, als je een wapen loot met lagere damage, kunnen de talents nog steeds nuttig zijn voor je god-roll wapen. Zo had ik dus een bijna perfecte mask, maar 'slechts' 17% elite damage. Loot ik later een andere mask, flut stats, maar met de perk met 28% elite damage. Die manier blijven drops tot je je uber build hebt, altijd relevant.
Maar voor je requirements op een skill, je moet daarin dus je mod-slots meerekenen. Een chest met 2x blauw, 1x rood stats en vervolgens 1x defensive slot geeft dus 3x blauw, 1x rood stats als je een mod in defensive gooit voor je talent-requirements. In de regel zijn stats beter dan slots, behalve als je specifiek voor iets gaat bouwen. Extra health op een armor-regen build heeft weinig nut, defensive slot met armor / regen en total armor is dan beter.
Dan heb je ook nog de cirkel, cirkel Dash en cirkel Up voor de talents, die enkel binnen hun zelfde icoontje te vervangen zijn. Een cirkel talent kan niet naar een cirkel Up, of andersom.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dito hier, maar hoef ook niet perse super snel te levellen. Ik (en mijn vrouw ook trouwens) vind het heerlijk om gewoon even een main mission te doen en 1 of 2 andere activiteiten. Er is zo veel te zien. En door de weeks een uurtje per dag (of 2, soms best lastig om te stoppenViper_4111 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:49:
Wat ongelooflijk knullig verteld ja. Tering, maar nu duidelijk! Level 17 ondertussen en climbing, met 2 kids en op tijd naar bed is er niet zoveel speeltijd om snel te levelen.
En 's weekends komen er wel wat uurtjes bij
Vind zelf ook heel mooi spel. Moet zeggen dat ik sfeertje in division 1 mooier vond. Maar deze is vermakelijker..
Hoe zit het met de mods nu level 21 en hele boel mods die ik niet kan gebruiken.
Alle moeten een hoge skill power hebben om toe te voegen. Dismantle jullie deze voor printer filament?.
Of bewaren jullie deze voor later?.
Alle moeten een hoge skill power hebben om toe te voegen. Dismantle jullie deze voor printer filament?.
Waarschijnlijk zit er een bug in de hoeveelheid skillpower die je nodigt hebt voor de mods? hierdoor is het onmogelijk om sommige mods te gebruiken helemaal op gearlvl 450..CallmeGod schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:44:
Hoe zit het met de mods nu level 21 en hele boel mods die ik niet kan gebruiken.
Dus hopelijk wordt dit binnenkort recht getrokken!
Dus je kan wel lagere mods gebruiken voor iets later.
Is inderdaad al gezegd dat er iets niet klopt met skillpowerBats13 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:47:
[...]
Waarschijnlijk zit er een bug in de hoeveelheid skillpower die je nodigt hebt voor de mods? hierdoor is het onmogelijk om sommige mods te gebruiken helemaal op gearlvl 450..
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik heb er rond de 15 en alle moeten een skill level van minimaal 300+ hebben.Terwijl deze mods alle rond de level 15-20 zijn.Bats13 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:47:
[...]
Waarschijnlijk zit er een bug in de hoeveelheid skillpower die je nodigt hebt voor de mods? hierdoor is het onmogelijk om sommige mods te gebruiken helemaal op gearlvl 450..
450 mods hebben tot ergens 9000 power nodig, haal je echt nooitCallmeGod schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:50:
[...]
Ik heb er rond de 15 en alle moeten een skill level van minimaal 300+ hebben.Terwijl deze mods alle rond de level 15-20 zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus de mods kunnen we gewoonweg niet gebruiken zoals ik het begrijp?SinergyX schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:52:
[...]
450 mods hebben tot ergens 9000 power nodig, haal je echt nooit
Bewaren jullie deze voor nu of ?
Bewaren, ze hebben bevestigd dat het een bug is, al verwacht ik dat die mods nog steeds focus voor utility builds zullen hebben, mocht ik er ooit eentje willen maken.CallmeGod schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:53:
[...]
Dus de mods kunnen we gewoonweg niet gebruiken zoals ik het begrijp?
Bewaren jullie deze voor nu of ?
wt5 5 april (sotg is nu)
3 gearsets en heroic missions zonder checkpointslooyenss schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:15:
wt5 5 april (sotg is nu)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ez
Maar heb jij dan ook dat de cutscene steeds opnieuw wordt weergegeven en dat je niks kan in de castle?Yukidaruma schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:01:
[...]
Als je de Jefferson Plaza missie hebt gedaan, moet je gewoon door naar het gebied links van de Base of Operations.
Castle is ook helemaal geen settlement. Je gaat er 1 keer naar toe. En als je inderdaad elke keer er naar binnen gaat heb je de cutscene.Ircghost schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:40:
[...]
Maar heb jij dan ook dat de cutscene steeds opnieuw wordt weergegeven en dat je niks kan in de castle?
Ok thanks voor de bevestigingnalyu schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:44:
[...]
Castle is ook helemaal geen settlement. Je gaat er 1 keer naar toe. En als je inderdaad elke keer er naar binnen gaat heb je de cutscene.
Ik weet het u morgen te zeggenHamazaki schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:05:
Hoe zien de graphics eruit op de ps4 met HDR? Wat zijn de persoonlijke ervaringen?
Maar ik verkies persoonlijk wel liever dat het vlot draait/zalig wegspeelt en verslavend werkt dan dat mn mond ervan open valt. RDR2 had ook zo een probleem
/galspuwmodus
Die missie in die Federal Bunker met die melee boss op het einde. Zoveel op gewiped inmiddels dat ik maar besloten heb er geen tijd meer in te steken. Gister met zijn 3 geprobeerd, vanavond met 2, turrets eruit etc. We worden voornamelijk gekilled doordat we hem moeten ontwijken maar ondertussen de andere ventjes door blijven spawnen. Krijg geen tijd om nieuwe plates te pakken ook.
Frustrerend...
Die missie in die Federal Bunker met die melee boss op het einde. Zoveel op gewiped inmiddels dat ik maar besloten heb er geen tijd meer in te steken. Gister met zijn 3 geprobeerd, vanavond met 2, turrets eruit etc. We worden voornamelijk gekilled doordat we hem moeten ontwijken maar ondertussen de andere ventjes door blijven spawnen. Krijg geen tijd om nieuwe plates te pakken ook.
Frustrerend...

Is wel grappig. Toen ik de eerste keer de missie met 4 deed, ook een keer of vier doodgegaan. Toen ik later met één iemand hem speelde, raakte hij niet eens de kamer overKaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
/galspuwmodus
Frustrerend...
Bijna level 30 hier, kan ik eindelijk eens aan de endgame beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 27-03-2019 21:10 ]
Ikzelf ben daar met mijn team ook heel vaak op gewiped. Uiteindelijk hebben wij het gehaald door op het moment dat de melee boss spawnt gewoon helemaal terug te lopen naar die kamer met dat water. Als je ver genoeg die kamer inloopt draait de melee boss vanzelf weer om.Kaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
/galspuwmodus
Frustrerend...
Bloodhound toch? Die ging gister wel lekker in een co-op party eigenlijk. Gewoon zorgen dat de persoon die aggro heeft de dodge roll onder de knie heeft terwijl de anderen al hun shit op hem droppen 
Heb net world tier 2 unlocked, gaat allemaal best voorspoedig. Gearscore uit m'n hoofd 296 en m'n wapens zijn echt kut dus wil die asap upgraden. Wil een fatsoenlijke rifle maar die dropt maar niet helaasch.
Vind de balans tussen solo en in groep spelen trouwens best prima. Speel iets defensiever alleen maar dat pakt dan vaak ook wel goed uit. Doe de meeste missies wel samen met 3 anderen, vind ik toch net wat leuker
Heb net world tier 2 unlocked, gaat allemaal best voorspoedig. Gearscore uit m'n hoofd 296 en m'n wapens zijn echt kut dus wil die asap upgraden. Wil een fatsoenlijke rifle maar die dropt maar niet helaasch.
Vind de balans tussen solo en in groep spelen trouwens best prima. Speel iets defensiever alleen maar dat pakt dan vaak ook wel goed uit. Doe de meeste missies wel samen met 3 anderen, vind ik toch net wat leuker
Tesla M3LR '21
Ik ben bezig om nog wat missies te doen en alle SHD tech op te pikken voor ik (alle) SHs doe.
Zo zoetjes aan eens tijd om aan een build te denken. Ik zag ergens een build gebaseerd op een schild plus chemical launcher, lijkt me wel interessant.
Zo zoetjes aan eens tijd om aan een build te denken. Ik zag ergens een build gebaseerd op een schild plus chemical launcher, lijkt me wel interessant.
Ja dat is hem.London schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:43:
Bloodhound toch?
Als dit de missie is die ik denk dat je bedoelt:Kaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
/galspuwmodus
Frustrerend...
Niet te doen! Totdat ik erachter kwam dat je lang in leven blijf als je rondjes blijft rennen. Mijn teamleden zagen dat en gingen dat ook doen. Zodra die gasten even stil gaan staan allemaal schieten en op tijd weer rondjes rennen. Dit herhaal je een keer of 3, 4 en dan lukt het wel. (Wel zorgen dat de meeste rode vijanden al weg zijn voordat de grote gele jongens komen)
Eerste keer dat ik deze coop deed gingen al mijn m8s dood, terug trekken tot in dat riool (of iig die ruimte ervoor met dat waterKaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
/galspuwmodus
Frustrerend...
Als je dan met zijn allen in diezelfde ruimte blijft staan, komt de boss (en overige enemies) stuk voor stuk even peaken.....
38 uur later ben ik level 30
.
Ik heb nu wel nog een paar optional missions openstaan die me crafting recepten geven. Blijven die openstaan als ik het verhaal naar WT1 push, of moet ik die dan opnieuw unlocken?
Ik heb nu wel nog een paar optional missions openstaan die me crafting recepten geven. Blijven die openstaan als ik het verhaal naar WT1 push, of moet ik die dan opnieuw unlocken?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zou persoonlijk voorlopig alle lower level skill mods bijhouden, die werken wel met lagere skillpowerCallmeGod schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:44:
Denk dat ik nu zo'n 80% van men items in de stash skill mods zijn.
Blijven gewoon openstaan. Die geven wel weapon mods als beloning, aangeraden wordt deze te doen en te craften voor je je bench gaat upgraden ivm materiaalkosten.boe2 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:25:
38 uur later ben ik level 30.
[ Voor 29% gewijzigd door BlaSfem0n op 28-03-2019 08:32 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Dat heb ik dus met 'Roach', gisteren met 3 randoms geprobeerd (allen lvl 14, me included). Echter ging 1 van hen vlak voor het begin van het gedeelte van 'Roach' weg. Met zijn 3en lvl 14, al die mobs, 'Roach' en weinig cheesy spots in de map, niet te doen.Kaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
Verhaal over gal etc
Patch Notes van vandaag:
Notes voor content update volgende week:
Content
- Performance improvements that should help and address the frame rate drops that some have been experiencing.
- Part 2 (and final) fix for the Skills-going-on-cooldown issue. The first part was already addressed, but with the client patch, they can also address the other reasons that caused this issue.
- Part 2 (and final) fix for the scaling issue when you play with players that have different levels. The first part addressed the NPC damage, and the second part will address the armor value that did not scale correctly when you had just (for example) green items on your agent. So this should improve the experience a lot.
- Some issues with specific headsets will also be addressed (where you lost the audio completely)
- The color of the nametag of clan-members will be changed and no longer be yellow. (the exact color is still unknown)
- When you opened an Apparel Cache, in some cases it would display a grey placeholder backpack instead of what you actually got – and that will be addressed.
- Navigate and “Mark as Junk” controls will be fixed on controllers
- "Push to Talk" will be enabled by default and you have no longer an open mike per default.
Content
- When the Update has dropped, you will get an additional mission where “plot happens” and you are finally able to attack the last Stronghold “Tidal Basin”
- Once you have completed that Stronghold, you will be promoted to World Tier 5
- On WT 5 the Gear Score Bracket is between 450 and 500
- Gear Sets will also be added to the Loot Pool
- There are three Gear Sets that will be added with this update. (True Patriot / Ongoing Directive / Hardwired)
- Gear Sets can drop from Black Tusk enemies or Invaded Missions
- With World Tier 5 you will also have Weekly Invasions where Strongholds and even more missions can become invaded that have not been invaded before (not just those that you needed to complete to unlock the Strongholds)
- On World Tier 5 you can also select the difficulty of Invaded Missions
- Heroic Difficulty becomes available on WT5
- Heroic Difficulty missions are very generous with rewards but they also don’t have exclusive loot that is locked behind Heroic Difficulty.
- You get more and better drops on Heroic Difficulty and – as mentioned above – Gear Set drops with in general – better rolls and towards the higher end of the Gear Score range.
- The rules will also change on Heroic Difficulty but we don’t have specific details on that.
- The Invasions are on a weekly reset.
- When you complete an Invaded Missions for the first time in that week, you will get a bonus reward
- When a mission is invaded, you can also replay it as invaded and on multiple difficulties.
- This is a military base
- In contrast to other “real world places” Tidal Basin has been constructed with the goal “How would a high-tech faction set up a base to make it defensible” / “What unique defenses could the Black Tusk have?” / “What is realistic high-tech that they could use to defend their home base?”
- That makes it very different from other missions/strongholds
- It has approx. the same size than Roosevelt Island.
- The strange stairs will be fixed – for those that caught the Kotuku article.
- There will also be a first balancing pass that will also drop with that update (Weapon Mods and Skill Mods will also be touched there)
- Many smaller and bigger bug-fixes that have been reported by the community will also be fixed
- PVP is not the focus of that update – but they are listening very closely what has been reported, so keep the discussion going.
- In general, while there is a first balancing pass, they also want the Gear Sets in the mix to really have the big picture and then go from there. This way they can avoid drastic balancing changes and can take it step by step.
[ Voor 54% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2019 08:52 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
yeey•Navigate and “Mark as Junk” controls will be fixed on controllers
https://forums.ubi.com/sh...intenance-March-28th-2019Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:48:
Patch Notes van vandaag:
- Performance improvements that should help and address the frame rate drops that some have been experiencing.
- Part 2 (and final) fix for the Skills-going-on-cooldown issue. The first part was already addressed, but with the client patch, they can also address the other reasons that caused this issue.
- Part 2 (and final) fix for the scaling issue when you play with players that have different levels. The first part addressed the NPC damage, and the second part will address the armor value that did not scale correctly when you had just (for example) green items on your agent. So this should improve the experience a lot.
- Some issues with specific headsets will also be addressed (where you lost the audio completely)
- The color of the nametag of clan-members will be changed and no longer be yellow. (the exact color is still unknown)
- When you opened an Apparel Cache, in some cases it would display a grey placeholder backpack instead of what you actually got – and that will be addressed.
- Navigate and “Mark as Junk” controls will be fixed on controllers
- "Push to Talk" will be enabled by default and you have no longer an open mike per default.
ContentWeekly Invasions
- When the Update has dropped, you will get an additional mission where “plot happens” and you are finally able to attack the last Stronghold “Tidal Basin”
- Once you have completed that Stronghold, you will be promoted to World Tier 5
- On WT 5 the Gear Score Bracket is between 450 and 500
- Gear Sets will also be added to the Loot Pool
- There are three Gear Sets that will be added with this update. (True Patriot / Ongoing Directive / Hardwired)
- Gear Sets can drop from Black Tusk enemies or Invaded Missions
- With World Tier 5 you will also have Weekly Invasions where Strongholds and even more missions can become invaded that have not been invaded before (not just those that you needed to complete to unlock the Strongholds)
- On World Tier 5 you can also select the difficulty of Invaded Missions
- Heroic Difficulty becomes available on WT5
- Heroic Difficulty missions are very generous with rewards but they also don’t have exclusive loot that is locked behind Heroic Difficulty.
- You get more and better drops on Heroic Difficulty and – as mentioned above – Gear Set drops with in general – better rolls and towards the higher end of the Gear Score range.
- The rules will also change on Heroic Difficulty but we don’t have specific details on that.
Tidal Basin
- The Invasions are on a weekly reset.
- When you complete an Invaded Missions for the first time in that week, you will get a bonus reward
- When a mission is invaded, you can also replay it as invaded and on multiple difficulties.
Other Updates / Fixes that will be included in the Tidal Basin update
- This is a military base
- In contrast to other “real world places” Tidal Basin has been constructed with the goal “How would a high-tech faction set up a base to make it defensible” / “What unique defenses could the Black Tusk have?” / “What is realistic high-tech that they could use to defend their home base?”
- That makes it very different from other missions/strongholds
- It has approx. the same size than Roosevelt Island.
- The strange stairs will be fixed – for those that caught the Kotuku article.
- There will also be a first balancing pass that will also drop with that update (Weapon Mods and Skill Mods will also be touched there)
- Many smaller and bigger bug-fixes that have been reported by the community will also be fixed
- PVP is not the focus of that update – but they are listening very closely what has been reported, so keep the discussion going.
- In general, while there is a first balancing pass, they also want the Gear Sets in the mix to really have the big picture and then go from there. This way they can avoid drastic balancing changes and can take it step by step.
Hier staat die zooi van die teamkleuren dan weer niet bij, en wat andere dingen wel.
Iemand gaat om 12:30 vast wel vertellen wat er wel/niet in zitDigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:32:
[...]
https://forums.ubi.com/sh...intenance-March-28th-2019
Hier staat die zooi van die teamkleuren dan weer niet bij, en wat andere dingen wel.
Wel prettig dat ze die maintenance willekeurig plannen, vorige week woensdag vrijdag vrij = maintenance, nu donderdag vrij = weer maintenance?
[ Voor 5% gewijzigd door shoombak op 28-03-2019 09:49 ]
Haha same hereshoombak schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:44:
Wel prettig dat ze die maintenance willekeurig plannen, vorige week woensdag vrijdag vrij = maintenance, nu donderdag vrij = weer maintenance?

Hahaha ik heb hetzelfde. Dacht ooo mooi even knallen voor ik naar werk moet (13:00 beginnen) dat zit er dus niet inshoombak schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:44:
Vorige week ook al zoiets alleen geen idee welke dag dat was

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gisteren TD2 geleverd door ING
In pakket zitten 6! DVD's
Ik heb niks aan het hoesje, gaat mij alleen om de key. Als iemand het hoesje graag wil hebben dan stuur ik hem graag op tegen verzendkosten. DM dan even.
Volgens mij heb ik deze missie gisteren solo gedaanKaap schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:46:
/galspuwmodus
Frustrerend...
Zodra die boss je wil slaan een dodge rol doen, dan blijft hij even 5 seconden stil staan, dmg doen, dodge rol, dmg enz enz
AntiChrist7 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:10:
[...]
Is wel grappig. Toen ik de eerste keer de missie met 4 deed, ook een keer of vier doodgegaan. Toen ik later met één iemand hem speelde, raakte hij niet eens de kamer over
Bijna level 30 hier, kan ik eindelijk eens aan de endgame beginnen
Babbit schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:31:
[...]
Ikzelf ben daar met mijn team ook heel vaak op gewiped. Uiteindelijk hebben wij het gehaald door op het moment dat de melee boss spawnt gewoon helemaal terug te lopen naar die kamer met dat water. Als je ver genoeg die kamer inloopt draait de melee boss vanzelf weer om.
London schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:43:
Bloodhound toch? Die ging gister wel lekker in een co-op party eigenlijk. Gewoon zorgen dat de persoon die aggro heeft de dodge roll onder de knie heeft terwijl de anderen al hun shit op hem droppen
Prullenbak84 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:54:
[...]
Als dit de missie is die ik denk dat je bedoelt:
Niet te doen! Totdat ik erachter kwam dat je lang in leven blijf als je rondjes blijft rennen. Mijn teamleden zagen dat en gingen dat ook doen. Zodra die gasten even stil gaan staan allemaal schieten en op tijd weer rondjes rennen. Dit herhaal je een keer of 3, 4 en dan lukt het wel. (Wel zorgen dat de meeste rode vijanden al weg zijn voordat de grote gele jongens komen)
funkiej schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:21:
[...]
Eerste keer dat ik deze coop deed gingen al mijn m8s dood, terug trekken tot in dat riool (of iig die ruimte ervoor met dat water) was de truuk. Vanaf daar kon ik iedereen stuk voor stuk reviven en de boss komt af en toe peaken om zich vervolgens weer om te draaien.
Als je dan met zijn allen in diezelfde ruimte blijft staan, komt de boss (en overige enemies) stuk voor stuk even peaken.....
JMaster schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:34:
[...]
Dat heb ik dus met 'Roach', gisteren met 3 randoms geprobeerd (allen lvl 14, me included). Echter ging 1 van hen vlak voor het begin van het gedeelte van 'Roach' weg. Met zijn 3en lvl 14, al die mobs, 'Roach' en weinig cheesy spots in de map, niet te doen.
Vanmorgen nog eens solo geprobeerd, ik dacht van ik kite hem de gang in zodat ik alle enemies van 1 kant krijg, dan kan ik het controleren. Die boss blijkt dus aan een leash te zitten. Zodra je de kamer uitloopt, daar waar die ammo box zit, loopt hij terug de kamer in, encounter eindigt niet.Griffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:44:
[...]
Volgens mij heb ik deze missie gisteren solo gedaan![]()
Zodra die boss je wil slaan een dodge rol doen, dan blijft hij even 5 seconden stil staan, dmg doen, dodge rol, dmg enz enz
Cheesed maar goed, ik ben van die klote encounter af.
Idem hier, gisteren solo gedaan. Zoveel mogelijk van de andere mannetjes gedood voor die boss kwam en dan telkens wegsprinten van hem, omdraaien en recht erop af, dodge roll vlak naast hem, omdraaien, schieten (op armen) en opnieuw. Ik vond die hamerkerels eerst erg moeilijk maar nu maak ik ze zo af; dankzij die dodge roll vlak voor zijn voeten geeft hij een mep met zijn hamer maar mist hij en dan staat hij even stil inderdaad.Griffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:44:
[...]
Volgens mij heb ik deze missie gisteren solo gedaan![]()
Gisteren had ik bij een control point die ik over wilde nemen, een hostage situatie, een transport en een heavy patrol, echt alles spawnde op een kruising, was niet te doen.
Had je ook increased defenses op de Control Point?Griffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:57:
Gisteren had ik bij een control point die ik over wilde nemen, een hostage situatie, een transport en een heavy patrol, echt alles spawnde op een kruising, was niet te doen.
Dat maakt hem écht pittig.
Ben trouwens nog op zoek naar wat clan-maatjes.
Spelen nu met man of 10-12; iedereen is welkom!
DM als je interesse hebt

EDIT: Voor PC

PC/XBOX/PS?kostenaci schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:10:
[...]
Had je ook increased defenses op de Control Point?
Dat maakt hem écht pittig.
Ben trouwens nog op zoek naar wat clan-maatjes.
Spelen nu met man of 10-12; iedereen is welkom!
DM als je interesse hebt![]()
Xbox C#, .NET, Vissen
En lukte het uiteindelijk echt niet of duurde het gewoon lang?Griffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:57:
Op zich zou dit te doen moeten zijn, mits je een goede positie kunt vinden. Weet niet welke CP het was, sommigen zijn gewoon zwaar irritant (bijv. de Navy Hill in het oosten vind ik waardeloos. Layout en cover is prut.)
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2019 11:28 ]
Zou dit niet alle problemen die men hier heeft gepost over elites/named die niet stuk te krijgen zijn op moeten lossen?Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:48:
• Part 2 (and final) fix for the scaling issue when you play with players that have different levels. The first part addressed the NPC damage, and the second part will address the armor value that did not scale correctly when you had just (for example) green items on your agent. So this should improve the experience a lot.
Dus goed nieuws voor iedereen, je kan je missies nu wel afmaken
Battle.net Spud#2543
Weet niet exact wat ze met "armor value" bedoelen. Kan de enemy armor value zijn, maar het kan ook zijn dat de armor value van de speler niet op de juiste manier scaled wanneer je iemand met hoger level joined.TepelStreeltje schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:32:
[...]
Zou dit niet alle problemen die men hier heeft gepost over elites/named die niet stuk te krijgen zijn op moeten lossen?
Dus goed nieuws voor iedereen, je kan je missies nu wel afmaken
Of zelfs allebei misschien
Probleem is alleen wel dat de rest niet stil blijft staan. Meestal neem ik even een lange afstand, plaats ik mijn turret en focus ik op de overige mannetjes. Die turret raakt dan ook nog even wat maar gaat vooral dienen als afleiding voor de big boss zodat ik weer verder kan lopen.AlphaPrinciple schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:55:
[...]
Idem hier, gisteren solo gedaan. Zoveel mogelijk van de andere mannetjes gedood voor die boss kwam en dan telkens wegsprinten van hem, omdraaien en recht erop af, dodge roll vlak naast hem, omdraaien, schieten (op armen) en opnieuw. Ik vond die hamerkerels eerst erg moeilijk maar nu maak ik ze zo af; dankzij die dodge roll vlak voor zijn voeten geeft hij een mep met zijn hamer maar mist hij en dan staat hij even stil inderdaad.
Wel is het irritant als het niet lukt om de rest goed weg te werken. Dan ga je snel down.
Gister WT1 bereikt en had eigenlijk wel credits verwacht. Benieuwd of dat nog ergens gaat vallen. Ook staat er nog een side mission op 0m en ik weet niet waar die zit. Andere nieuwe sidemission nog maar eens proberen.
Maar als ik het goed begrijp is die Tidal Basin pas bij WT5 wat je pas bereikt na alle missies 4x te herspelen? Weet niet of ik daar wel veel zin in heb eigenlijk. Ook dat je progressie vrijwel helemaal weg is na de finale is erg jammer.
Wellicht ga ik de komende tijd eerder de collectibles eens zoeken. Mis er nog maar een paar dus dat is met een kaart of iets wel snel te vinden. Vind het erg leuk om alle gesprekken mee te krijgen, zelf zoeken ben ik niet zo van.
En ik denk dat ik WT2 ook nog wel wil halen, gezien er aardig wat wordt beloofd met invaded missies. En mn n00btube moet ook even getest worden haha.
In ieder geval heb ik WT bereikt met vrijwel alles solo te doen en moet zeggen dat dit eigenlijk wel prima lukte. Slechts een paar plekken die solo erg irritant maakten omdat er geen andere speler voor afleiding kan zorgen. En bij 1 stronghold kwam ik niet verder omdat de deur niet opende, maar verder geen problemen gehad eigenlijk. Tel daarbij de mooie wereld en ik heb me al aardig wat uurtjes prima vermaakt.
[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2019 11:42 ]
Het was River side gas station.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:28:
[...]
En lukte het uiteindelijk echt niet of duurde het gewoon lang?
Op zich zou dit te doen moeten zijn, mits je een goede positie kunt vinden. Weet niet welke CP het was, sommigen zijn gewoon zwaar irritant (bijv. de Navy Hill in het oosten vind ik waardeloos. Layout en cover is prut.)
Het is uit eindelijk gelukt, eerst die heavy patrol gedaan, daarna control points, en op alles geschoten wat vervolgens bewoog
Zie je wel dat het niet te doen wasGriffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:39:
[...]
Het was River side gas station.
Het is uit eindelijk gelukt, eerst die heavy patrol gedaan, daarna control points, en op alles geschoten wat vervolgens bewoog
Vind het vaak juist wel leuk als er wat extra bij komt. Anders is de CP zo gigantisch voorspelbaar (3 waves, verdedigen, 3 waves, klaar)
Enige keer dat het kut is, is als er een spawn ineens naast je gebeurt ofzo
Je armor schaalde niet goed omhoog als je een speler met een hoge level joinde. Dat zeiden ze in State of the Game in ieder geval...Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:35:
[...]
Weet niet exact wat ze met "armor value" bedoelen. Kan de enemy armor value zijn, maar het kan ook zijn dat de armor value van de speler niet op de juiste manier scaled wanneer je iemand met hoger level joined.
Of zelfs allebei misschien
Nee zeker, maar niet te doen is niet perse negatief voor mij, eerder uitdagender.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:41:
[...]
Zie je wel dat het niet te doen wasHet was enkel uitdagender
Vind het vaak juist wel leuk als er wat extra bij komt. Anders is de CP zo gigantisch voorspelbaar (3 waves, verdedigen, 3 waves, klaar)
Enige keer dat het kut is, is als er een spawn ineens naast je gebeurt ofzoBijv. bij een supply convoy na de eerste enemies gekilled te hebben..
Anders wordt alles net als in Div 1 rush en run. Nu moet je soms toch wat meer nadeken over je cover en zeker nu de ai wat meer flankt.
Daar was dit item ook op gebaseerd (SotG). Dus dan is het duidelijk: het zou niets uit moeten maken voor het niet doodkrijgen van de elites.Prullenbak84 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:44:
[...]
Je armor schaalde niet goed omhoog als je een speler met een hoge level joinde. Dat zeiden ze in State of the Game in ieder geval...
Dacht dat je het wel negatief bedoelde ("niet te doen" klinkt niet echt positief zeg maar).Griffx schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:54:
[...]
Nee zeker, maar niet te doen is niet perse negatief voor mij, eerder uitdagender.
Anders wordt alles net als in Div 1 rush en run. Nu moet je soms toch wat meer nadeken over je cover en zeker nu de ai wat meer flankt.
Ben het met je eens dat het lekker uitdagend is. Zeker door de betere AI. Al is het op sommige momenten wel wat wisselvallig. Bijv. enemies die gewoon door het open naar je toelopen, of enemies onderweg zijn naar cover (en nog 1-2 meter moeten lopen) en dan vervolgens toch maar terug lopen naar hun oude cover (5-6 meter teruglopen door het open) oid.
Maar over het algemeen is de AI lekker tactisch bezig met flanken. Hebben ze goed uitgewerkt
Onderhoud is klaar, servers zijn weer up!
Klopt ik zie nu ook dat het er negatiever staat dan bedoeldAngeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:57:
Dacht dat je het wel negatief bedoelde ("niet te doen" klinkt niet echt positief zeg maar).
Ben het met je eens dat het lekker uitdagend is. Zeker door de betere AI. Al is het op sommige momenten wel wat wisselvallig. Bijv. enemies die gewoon door het open naar je toelopen, of enemies onderweg zijn naar cover (en nog 1-2 meter moeten lopen) en dan vervolgens toch maar terug lopen naar hun oude cover (5-6 meter teruglopen door het open) oid.
Maar over het algemeen is de AI lekker tactisch bezig met flanken. Hebben ze goed uitgewerkt
En, welke kleur hebben clan members nu?DigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:57:
Onderhoud is klaar, servers zijn weer up!
Dat geel was wel geniaal, hoe vaak we niet op straat riepen, named boss en dan een clip leeg schotenAngeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:03:
[...]
En, welke kleur hebben clan members nu?
geen ideeAngeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:03:
[...]
En, welke kleur hebben clan members nu?
Geen clanmembers online?
Dat vervelende werk ook altijd wat zoveel tijd in beslag neemt.
[ Voor 16% gewijzigd door OzzieMann op 28-03-2019 12:18 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Vind alleen de AI totaal niet schalen omhoog, je ziet op lagere level goed dat wanneer een elite een armor heeft, hij rustig 'in the open' op je blijft schieten, maar hoe lager, hoe meer hij cover gaat zoeken.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Maar speel je hard of challenging, hebben die gasten zo ziekelijk veel armor, dat ze dus 70% van de tijd gewoon pointblank of je af komen rennen, pas als je ~90% van de armor heb weggeschoten gaan ze weer wegduiken.
Ook hun target-logica is bijna aim-cheat precies, staan ze rustig compleet andere kant op te schieten, *flop* 180 no scope staan ze op jouw te schieten. Hoewel dat op z'n tijd humor heeft
https://xboxclips.com/Sin...5a-4284-a421-6e3b73463eb9
Let goed op die gast waardoor ik 99,9% zeker zou dood gaan
https://xboxclips.com/Sin...2f-495f-8ee0-60aa79a1f80b
Op het einde, AI supressed, schiet vervolgens door de box voordat hij omhoog komt, werkelijk 0,01sec nadat supressed afsloopt.
https://xboxclips.com/Sin...e7-428a-bbf9-17808edf8a06
Of zo'n boss die gewoon insta-99% damage doet (bij 0:20), en dat direct daarna bij teamgenoot doet.
Uitdaging is 1, maar randje cheaten vind ik gewoon jammer als dat wordt weggezet als 'moeilijkheidsgraad'.
Goed, uiteindelijk kan je alles wel halen (ok, no-respawn stukken kunnen écht irritant zijn), maar krijg soms wel het idee dat het allemaal wat goedkoop 'moeilijker' wordt gemaakt.
Eens dat de AI af en toe aan het cheaten is.SinergyX schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Vind alleen de AI totaal niet schalen omhoog, je ziet op lagere level goed dat wanneer een elite een armor heeft, hij rustig 'in the open' op je blijft schieten, maar hoe lager, hoe meer hij cover gaat zoeken.
Maar speel je hard of challenging, hebben die gasten zo ziekelijk veel armor, dat ze dus 70% van de tijd gewoon pointblank of je af komen rennen, pas als je ~90% van de armor heb weggeschoten gaan ze weer wegduiken.
Ook hun target-logica is bijna aim-cheat precies, staan ze rustig compleet andere kant op te schieten, *flop* 180 no scope staan ze op jouw te schieten. Hoewel dat op z'n tijd humor heeft
https://xboxclips.com/Sin...5a-4284-a421-6e3b73463eb9
Let goed op die gast waardoor ik 99,9% zeker zou dood gaan
https://xboxclips.com/Sin...2f-495f-8ee0-60aa79a1f80b
Op het einde, AI supressed, schiet vervolgens door de box voordat hij omhoog komt, werkelijk 0,01sec nadat supressed afsloopt.
https://xboxclips.com/Sin...e7-428a-bbf9-17808edf8a06
Of zo'n boss die gewoon insta-99% damage doet (bij 0:20), en dat direct daarna bij teamgenoot doet.
Uitdaging is 1, maar randje cheaten vind ik gewoon jammer als dat wordt weggezet als 'moeilijkheidsgraad'.
Goed, uiteindelijk kan je alles wel halen (ok, no-respawn stukken kunnen écht irritant zijn), maar krijg soms wel het idee dat het allemaal wat goedkoop 'moeilijker' wordt gemaakt.
Bijv. ook dat je als je op Challenging een nade aan het aimen bent ze al doorhebben dat je dit aan het doen bent

Ik verwacht dat ze dit ook nog wel iets gaan finetunen. Niet per se de damage output, maar het cheatgedrag (ze kunnen bijv. soms zelfs door cover heen schieten).
Ik hoop dat dit opgelost is met de patch. Gebeurd toch best vaak dat de AI door de cover schiet in plaats van eerst netjes op te staan.SinergyX schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:19:
[...]https://xboxclips.com/SinergyXL/a51b48c8-7a2f-495f-8ee0-60aa79a1f80b
Ondertussen World Tier 2 bereikt. Vanavond maar eens kijken hoe ik de gearscore wat omhoog krijg, zit pas op 302 en heb iets van 325 nodig voor de volgende stronghold.
Weet moet of je vandaag je checkpoints al geloot hebt (dus degene die al groen zijn), maar dat kun je bijv. doen om betere gear te krijgen. Zorg gewoon dat je altijd de items met hoogste GS equipped, ook al is het paars of zijn de stats niet goed. Alle items van WT1-WT3 zijn nutteloos. Dus gewoon GS pompen, want dan krijg je ook hogere GS drops.Yukidaruma schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:03:
[...]
Ik hoop dat dit opgelost is met de patch. Gebeurd toch best vaak dat de AI door de cover schiet in plaats van eerst netjes op te staan.
Ondertussen World Tier 2 bereikt. Vanavond maar eens kijken hoe ik de gearscore wat omhoog krijg, zit pas op 302 en heb iets van 325 nodig voor de volgende stronghold.
Dus CP looten, hogere GS aandoen, volgende CP looten etc.
Uiteraard kun je ook gewoon de CP's gaan veroveren voor die grote lootcrate. Belangrijkste is iig om de hoogste GS items gewoon direct aan te doen, en niet pas na een uur je inventory opruimen zeg maar
Ondanks de af en toe cheatende AI vind ik het wel erg goed gedaan. Ik speel al lang geen shooters meer maar de laatste keer dat ik zo onder de indruk was van een AI was de originele F.E.A.R.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:27:
[...]
Eens dat de AI af en toe aan het cheaten is.
Bijv. ook dat je als je op Challenging een nade aan het aimen bent ze al doorhebben dat je dit aan het doen bent
Ik verwacht dat ze dit ook nog wel iets gaan finetunen. Niet per se de damage output, maar het cheatgedrag (ze kunnen bijv. soms zelfs door cover heen schieten).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je hoeft die stukken toch niet effectief aan te hebben? Gewoon bij hebben (of zelfs in stash zetten, alhoewel ik dat niet echt vertrouw) zou al moeten werken. Ongeveer hetzelfde systeem als in Destiny.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:11:
[...]
Weet moet of je vandaag je checkpoints al geloot hebt (dus degene die al groen zijn), maar dat kun je bijv. doen om betere gear te krijgen. Zorg gewoon dat je altijd de items met hoogste GS equipped, ook al is het paars of zijn de stats niet goed. Alle items van WT1-WT3 zijn nutteloos. Dus gewoon GS pompen, want dan krijg je ook hogere GS drops.
Dus CP looten, hogere GS aandoen, volgende CP looten etc.
Uiteraard kun je ook gewoon de CP's gaan veroveren voor die grote lootcrate. Belangrijkste is iig om de hoogste GS items gewoon direct aan te doen, en niet pas na een uur je inventory opruimen zeg maar
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
F.E.A.R.MrVegeta schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:27:
[...]
Ondanks de af en toe cheatende AI vind ik het wel erg goed gedaan. Ik speel al lang geen shooters meer maar de laatste keer dat ik zo onder de indruk was van een AI was de originele F.E.A.R.
Toch bizar dat AI in sommige spellen nog steeds zo "dom" kan zijn en in een enorm oud spel al beter was
Niet per se, maar als je van WT1 naar WT4 wil gaan is nagenoeg iedere drop wel een upgradeBlaSfem0n schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:38:
[...]
Je hoeft die stukken toch niet effectief aan te hebben? Gewoon bij hebben (of zelfs in stash zetten, alhoewel ik dat niet echt vertrouw) zou al moeten werken. Ongeveer hetzelfde systeem als in Destiny.
Dit wordt volgens mij express gedaan - AI is niet dom omdat ze niet beter kunnen - de hunters (nog niet zelf encountered) vechten blijkbaar zeer vergelijkmaar als players en zijn daardoor extreem lastig te killen. Je hebt denk ik die simpele kills nodig om het leuk en engaging te houden vanaf een game/dev perspectief.
De hunters gedragen zich idd anders dan andere AI, maar ze zijn vooral gevaarlijk omdat ze wat meer skills hebben, rete veel damage doen en direct healen als hun armor weg is.Chief_GG schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:59:
Dit wordt volgens mij express gedaan - AI is niet dom omdat ze niet beter kunnen - de hunters (nog niet zelf encountered) vechten blijkbaar zeer vergelijkmaar als players en zijn daardoor extreem lastig te killen. Je hebt denk ik die simpele kills nodig om het leuk en engaging te houden vanaf een game/dev perspectief.
De domme AI zal waarschijnlijk deels zo geprogrammeerd zijn (bijv. die in het open naar je toe lopen), maar je ziet soms ook wel dat het "slimme" gedrag van de AI toch faalt (zie mijn voorbeeld waarbij de AI bijna veilig is in nieuwe cover maar dan terug gaat rennen).
Naar mijn idee zijn de toevoeging van rode en paarse vijanden aan de hoge difficulties vooral bedoeld als simpele kills. Volgens mij hebben die ook een "dommere" AI dan de Elites.
Klinkt best eng, zomaar de hoogste gearscore items gebruiken. Ik gebruik nu een leuke LMG en m'n gear heeft redelijk wat elite dmg, lmg damage en veel crit chance/damage. Als ik nu simpelweg de hoogste gearscore aantrek, zit ik ineens met veel skill power en hazard protection, raak ik zo een groot gedeelte van m'n damage kwijt.
Maar die tip om alle CP's langs te gaan is wel een goede, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik doe eigenlijk geen nieuwe meer overnemen sinds ik WT1 heb bereikt, zodat ik in WT4 al die mooie gele dozen kan openen voor max reward.
Maar die tip om alle CP's langs te gaan is wel een goede, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik doe eigenlijk geen nieuwe meer overnemen sinds ik WT1 heb bereikt, zodat ik in WT4 al die mooie gele dozen kan openen voor max reward.
best eng? het is maar een spelletje he... en na 15 minuten vind je al weer een beter item.Yukidaruma schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:49:
Klinkt best eng, zomaar de hoogste gearscore items gebruiken. Ik gebruik nu een leuke LMG en m'n gear heeft redelijk wat elite dmg, lmg damage en veel crit chance/damage. Als ik nu simpelweg de hoogste gearscore aantrek, zit ik ineens met veel skill power en hazard protection, raak ik zo een groot gedeelte van m'n damage kwijt.
Zodra er iets dropt wat hoger is equip ik het gelijk en de rest gaat door de shredder, het heeft toch allemaal niet zo veel nut tot WT5 dropt volgende week.
Misschien een enorme noobvraag maar wat is het idee zodra je lvl 30 bent, geven worldquests en controlepoints dan nog steeds betere loot of moet ik verplicht main missies op hogere moeilijkheidsgraad doen?
Je kunt van WT1 naar WT4 gaan in een paar uurtjes, dus die oude gear is al snel nutteloos. Qua wapens misschien niet direct swtichen, maar ook daar zul je vrij snel iets beters met veel meer damage vinden.Yukidaruma schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:49:
Vanaf level 30 vind je enkel nog level 30 items voor zover ik weet. Als je World Tier 1 unlocked zijn alle drops gebaseerd op je huidige hoogste Gear Score.shoombak schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:31:
Misschien een enorme noobvraag maar wat is het idee zodra je lvl 30 bent, geven worldquests en controlepoints dan nog steeds betere loot of moet ik verplicht main missies op hogere moeilijkheidsgraad doen?
Dus als ik WT1 speel met een gearscore van 450 krijg ik ook drops van level 450? Dat zou wel handig zijn, hoef ik niet zinloos te spelen.Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:46:
Vanaf level 30 vind je enkel nog level 30 items voor zover ik weet. Als je World Tier 1 unlocked zijn alle drops gebaseerd op je huidige hoogste Gear Score.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee dat dan weer niet, de World Tiers hebben een bepaalde range aan GS drops. WT1 is tot 300, 2 300-350, 3 350-400 en 4 400-450Tsurany schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:48:
[...]
Dus als ik WT1 speel met een gearscore van 450 krijg ik ook drops van level 450? Dat zou wel handig zijn, hoef ik niet zinloos te spelen.
Ah jammer, moet ik er toch maar doorheen buffelenAngeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:50:
[...]
Nee dat dan weer niet, de World Tiers hebben een bepaalde range aan GS drops. WT1 is tot 300, 2 300-350, 3 350-400 en 4 400-450
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat gaat vrij snel hoorTsurany schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:51:
[...]
Ah jammer, moet ik er toch maar doorheen buffelen
WT1-3 had ik geloof ik in 1,5 uur gedaan, WT3 naar WT4 duurde iets langer, heb toen denk ik een uurtje (solo) moeten farmen voor betere GS zodat ik die laatste stronghold kon doen. Al met al kun je binnen 2-3 uurtjes wel in WT4 zitten.
Idd, had ik er eigenlijk al bij moeten zetten heheYukidaruma schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:55:
En volgende week WT5 met 450-500.
Jammer dat WT5 op 5 april komt en in eerder in de week, Zit juist ff lekker weekie thuis volgende week 
Dit weekend lvl 30 aan tikken en dan begint het lekkere grote farmen, zin in
Battle.net Spud#2543
Ik begrijp ergens dat dat het doel is hoor, maar is dat haasten niet zonde? Het is toch ook het idee dat je het spel speelt, om het spel te spelen? Anders zit je straks volgend weekend in WT5 met je gear score 500, en dan? Voor mijn gevoel heb je dan het spel een beetje "uitgespeeld", toch?Angeloonie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:53:
[...] Al met al kun je binnen 2-3 uurtjes wel in WT4 zitten.
Is het spelen in WT1 t/m 4 niet ook gewoon de endgame al? En dat je gewoon door gaat naar de volgende als het te makkelijk begint te worden? Dat is toch mijn plan wel een beetje. Op die manier heb ik nu ook door de eerste 30 levels heen aan het gaan. Rustig activities doen totdat ik het aanbevolen level heb (ongeveer) voor de volgende main mission. Gaat zelfs dan nog best rap (level 22 in 31 uur ofzo)
Dit dus. Dat is toch prima? Dan heb je een week de tijd om lekker WT1 t/m4 te doen. Wat is hier jammer aan?Jammer dat WT5 op 5 april komt en in eerder in de week, Zit juist ff lekker weekie thuis volgende week
[ Voor 18% gewijzigd door Prullenbak84 op 28-03-2019 16:09 ]
Op GS500 zitten is 1, om daarna je perfecte samenstelling van Gear te creëren is 2Prullenbak84 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:05:
[...]
Ik begrijp ergens dat dat het doel is hoor, maar is dat haasten niet zonde? Het is toch ook het idee dat je het spel speelt, om het spel te spelen? Anders zit je straks volgend weekend in WT5 met je gear score 500, en dan?
Is het spelen in WT1 t/m 4 niet ook gewoon de endgame al? En dat je gewoon door gaat naar de volgende als het te makkelijk begint te worden? Dat is toch mijn plan wel een beetje. Op die manier heb ik nu ook door de eerste 30 levels heen aan het gaan. Rustig activities doen totdat ik het aanbevolen level heb (ongeveer) voor de volgende main mission. Gaat zelfs dan nog best rap (level 22 in 31 uur ofzo)
[...]
Dit dus. Dat is toch prima? Dan heb je een week de tijd om lekker WT1 t/m4 te doen. Wat is hier jammer aan?
Ja ok. Dat is leuk natuurlijk, en dat heb ik in TD1 ook gedaan. Maar toen zat ik toch wel een beetje met een probleem. Want dan heb je leuke gear bij elkaar verzameld, en daar kan je dan niet zo heel veel meer mee.DigitalError schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:09:
[...]
Op GS500 zitten is 1, om daarna je perfecte samenstelling van Gear te creëren is 2en daar kan best wat tijd in gaan zitten aangezien je niet zelf bepaalt wat er dropt
De game maakt het je niet echt makkelijk om WT1-4 rustig aan te doen, de loot vliegt om je oren en je GS stijgt als een raket.
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)