Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Email van ING, sorry maar The Division 2 voor de PC is niet meer te bestellen, kijk op de site is de voorraad juist weer aangevuld! :? Direct maar besteld, 36 euro nette prijs :)

//edit, net weer gekeken en nu ontbreekt de PC versie. Ik ben benieuwd wat er geleverd wordt...

[ Voor 21% gewijzigd door Loev op 26-03-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:20
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:41:
Ik vind moeilijkheid eigenlijk nog steeds wel een probleem. Ben nu level 18 en probeer een control point in southwest (level 16) te doen en het gaat gewoon niet. Vijanden gaan op zich snel genoeg dood, maar als er 6 tegelijk vanuit alle richtingen komen, is het snel klaar.
Hier had ik de eerste 20 uur ook last van. Op een gegeven moment geeft het gewoon het gevoel dat het allemaal niet meer uitmaakt en je toch wel doodgaat. Toen leerde ik beter gebruik maken van cover, vaker wisselen van positie. Zodra je het gevoel krijgt dat er een betere plekje te vinden is, meteen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56
Je kunt trouwens veel CP's ook "cheesen" door gewoon binnen te gaan zitten in de CP. Vaak zijn daar kamertjes waar de vijanden niet in gaan maar jij wel relatief veilig zit. Plus dat je ammo om de hoek hebt. Dat is bijna altijd mijn grootste probleem (met lvl 3 CP's), dat mijn ammo telkens op is :P Vind 10 mags spare ammo ook wel wat weinig eigenlijk.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:08:
[...]

Ik hoef er ook niet meteen doorheen te lopen. Maar als ik naar een control point ga, de activiteit start met zo'n flare, lijkt het mij logisch dat ik dat gebied ga veroveren, en dan vind ik het vreemd dat er meteen achter me ook tig vijanden ineens verschijnen. En dan heeft in cover zitten ook geen zin meer, want ze staan dan letterlijk aan 6 kanten op me te maaien. En dan heb je nog geluk als er niet zo'n stokslagen-mevrouw (?) naast je staat.
Moeilijk is zeker leuk, maar dat kan ook anders, lijkt me.
Hm, volgens mij als je die allies op roept komt er direct een nieuwe wave vijanden (vaak achter je). Volgens mij kan je het beste de boel eerst uitruimen en dan de allies oproepen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:56
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:17:
[...]

Hm, volgens mij als je die allies op roept komt er direct een nieuwe wave vijanden (vaak achter je). Volgens mij kan je het beste de boel eerst uitruimen en dan de allies oproepen.
deze tip ga ik proberen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:17:
[...]

Allies callen doet normaliter helemaal niets. Alleen alle vijanden die al in de buurt zijn komen dan op je af (zelfde effect als wanneer je zou gaan schieten).

Reinforcements komen pas later. Even uit mijn hoofd 2 waves uit de CP, en daarna bij defenden 3 waves van ergens buiten de CP. Ze komen voordat je het CP hebt overgenomen in ieder geval niet achter je, tenzij ze al in de buurt waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Gewoon meelopen met zo'n attacksquad (groen pistool), als je dan een CP pakt krijg je geen defense wave, is het gewoon clearen en hij is direct van jou :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Allies callen doet normaliter helemaal niets. Alleen alle vijanden die al in de buurt zijn komen dan op je af (zelfde effect als wanneer je zou gaan schieten).

Reinforcements komen pas later. Even uit mijn hoofd 2 waves uit de CP, en daarna bij defenden 3 waves van ergens buiten de CP. Ze komen voordat je het CP hebt overgenomen in ieder geval niet achter je, tenzij ze al in de buurt waren.
Jaah dit klopt en van buiten de CP komen ze pas als de leader gekilled is en de allies dat CP bereikt hebben.
Ook komen pas nieuwe waves zodra x aantal gedood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Nou bij mij komen ze echt meteen zodra ik die flare afschiet van achter me vandaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:46

Dazzler2120

FP ProMod
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:32:
Nou bij mij komen ze echt meteen zodra ik die flare afschiet van achter me vandaan. :?
Dan zou ik bij het clearen eens goed kijken of er in jouw omgeving niet al enemies zitten, ik heb hier namelijk nog geen last van gehad!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:32:
Dat kan in principe niet.. Tenzij je die flare midden in de CP afschiet, of dat er in de buurt gewoon al wat enemies stonden. Een reinforcement wave kan het simpelweg niet zijn, want die spawnen in de CP en later als jij in de CP zit er buiten.

Enige dat de flare doet is iedere enemy actief maken in de omgeving, dus als een random patrol in jouw buurt loopt kan die ook betrokken worden bij het gevecht. Die enemies zou je dus ook op je radar al kunnen zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik vind juist dat er veel variatie is in de manier waarop de tegenstanders werken en dat daarom de moeilijkheidsgraad omhoog is gegaan tov deel 1. Ben al heel wat keren dood gegaan, meestal toch echt omdat ik wat te overmoedig werd :). CP pakken is best makkelijk. Ik kijk meestal waar ik een beetje hoger kan staan, turret een eindje van me af gooien op een hoog punt, flare afschieten en enjoy... Het is wat lastiger als er 'veel' snipers/granaatgooiers zijn, dan moet je af en toe verplaatsen tussen wat dekkingen.

Neuh, ik kan niet zeggen dat het moeilijk is, maar ook niet makkelijk genoeg om niet uitdagend te zijn. Zelfs met randoms gaan de meeste missies wel prima. Uiteraard genoeg dood gegaan omdat men teveel verspreid of wat dan ook. Maar soms moet je er dan maar voor kiezen er een beetje tussenin te hangen en de targets goed te kiezen. En uiteindelijk valt er dan ook meer loot, dus dat is ook weer mooi meegenomen (alsof er nog niet genoeg te vinden is, maar dat terzijde).

Enige deel waar ik echt een schufthekel aan heb is dat laboratorium waar je besturing van naar de klote gaat. Maar ja, ook wel weer leuk bedacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik had een stuk of 10 waves toen ik het Washington Monument over probeerde te nemen. Heeft me een half uur gekost ofzo. Ze kwamen echt van alle omliggende gebieden aanrennen om me te doden, waaronder zeker 1 territory control event :p Wat ook niet helpt is dat de friendly NPC's gewoon beginnen te schieten als ze onderweg naar het control point al enemy NPC's tegenkomen, dan nemen ze dus gewoon extra waves mee.
Was al bang dat het de standaard zou worden voor de hogere level gebieden, maar het was echt een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Zojuist ineens een control point in constitution hall op mijn sloffen gedaan.

Voor de zekerheid die flare wat later gedaan. Weet dus niet of dat hielp...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:24

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Geen idee welke jij speelde, maar die mini-gun sta je minimaal 20 minuten op de tank te schieten. Ik heb er 900 kogels LMG (393) in geschoten en er was gok ~25% health pas vanaf. Bij tweede tank gebruikte we minigun op de gasten, maar zelfs laagste gasten moest je tot overheat schieten om ze neer te krijgen.

Daarna alsnog gehaald met 2 man, of met 4 man waren we flink bugged, maar met 2 man kregen we maar 1 elite, de rest ging weer normaal 1 headshot dood.

Of de scaling van 1 naar 4 man werkt niet jofel, of ik blijf de rest van alle missies met max 2-3 man spelen.

Maar moeilijkheid vind ik niet eens het probleem, het is meer de manier hoe AI later gaat reageren en dat je zo'n enorm stuk compleet opnieuw moet doen, terwijl gros van de missies maar meestal 1 wave is en 1 boss.
Scaling zal wel mis lopen, maar de miniguns zijn vooral goed tegen het lagere gepeupel. Ofwel: vooral gebruiken om het aantal enemies omlaag te brengen, niet zozeer om de grootste enemies aan te pakken. Voor de tijd van 1 grote enemy, kun je 6 anderen afgemaaid hebben. Dat geeft de rest van je groep weer de mogelijkheid om te bewegen en te flanken. Veel granaten tossen naar bosses werkt ook wel aardig, want enerzijds gaan ze stoppen met hun actie, anderzijds sloop je hun weakspots vrij eenvoudig, zonder uit cover te gaan.

Ik ben overigens nog niet op hoge moeilijkheidsgraden bezig geweest, maar ook op story difficulty werkt het beter om wat meer te focussen op de rest van het voetvolk, zodat je eventueel alleen de bosses overhoudt.

Kun je op dat stuk trouwens niet nog enorm ver terug trekken als het nodig is? Het maakt de AI niet uit of je ze neer maait bij het stuk waar ze spawnen of dat 300 meter eerder doet en dan lopen ze vaak nog handig om hetzelfde hoekje naar je toe.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:50:
Kun je op dat stuk trouwens niet nog enorm ver terug trekken als het nodig is? Het maakt de AI niet uit of je ze neer maait bij het stuk waar ze spawnen of dat 300 meter eerder doet en dan lopen ze vaak nog handig om hetzelfde hoekje naar je toe.
Dat deden we bij dat stuk ervoor, voordat je bij de haven komt, gewoon helemaal terug lopen en ze kwamen netjes naar je toe.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Martinspire schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Ik ben overigens nog niet op hoge moeilijkheidsgraden bezig geweest, maar ook op story difficulty werkt het beter om wat meer te focussen op de rest van het voetvolk, zodat je eventueel alleen de bosses overhoudt.
Dat geldt in het algemeen wel, simpelweg de zwakste vijanden zsm opruimen zodat er minder schietende enemies zijn. Liever 1 gele dan 6 rode zeg maar :P
Dit is idd een handige truc voor stukken waar je vast loopt. Je kunt vaak vrij ver terug, en de vijand komt dan rustig achter je aan. Vaak kun je best ver terug en kom je dan wel langs een mooie choke point waar je ze kunt opwachten. :) Laatst bijv in de Lincoln Memorial missie die bossfight simpel gemaakt door niet de grote open ruimte in te gaan maar gewoon het kleine resupply hokje in het begin. Vijanden kwamen allemaal via dezelfde route aan, en zelfs de boss kwam er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Wee Man schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:34:
[YouTube: The Division 2 Angry Review]

Angry Joe's review.

Ik heb er nu iets van 40 uur inzitten maar ben nog geen level 30. Er is gewoon zoveel te doen!
[off-topic]
Angry Joe!
Hij gebruikt waarempel nog steeds ondergetekende op gitaar als outro tune 8)
[/off-topic]

Voor de rest amuseer ik me prima met Division 2.
Was na de beta's een beetje skeptisch, maar het speelt lekker weg!

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:50:
Sidemissions idd bewaren tot einde, rest is niet zo boeiend, dus gewoon doen wat je tegen komt. Gear slopen en alle weapon mods craften die je unlocked, zit je dan nog capped, dan gewoon verkopen. Credits heb je ook voor recalibraten nodig later.
Blijven de sidemissions staan als je WT omhoog gaat? Dus alle sidemissions bewaren tot WT4?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Jackal131 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:52:
[...]

Blijven de sidemissions staan als je WT omhoog gaat? Dus alle sidemissions bewaren tot WT4?
Blijven staan ja, en bewaren tot WT4 kan, maar dan heeft het enkel nut voor caches. Beste lijkt mij om ze te bewaren tot level 26 oid, je krijgt per sidemissies 1/3e van je XP, dus dan ben je veel sneller level 30. Vanaf level 30 heeft XP enkel nut voor Proficiency Caches (=loot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar aangeschaft vandaag! :D

Nog onmisbare tips voor de echte Division beginner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:54:

Niet doodgaan helpt heel veel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Zie de TS voor een lijstje tips & tricks.

Maar vooral: laat je niet gek maken, en speel lekker op je eigen tempo. De endgame gaat nergens heen, dus ga gewoon rustig door het spel heen en ontdek alles rustig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Blijven staan ja, en bewaren tot WT4 kan, maar dan heeft het enkel nut voor caches. Beste lijkt mij om ze te bewaren tot level 26 oid, je krijgt per sidemissies 1/3e van je XP, dus dan ben je veel sneller level 30. Vanaf level 30 heeft XP enkel nut voor Proficiency Caches (=loot).
AH, ok. Ben nu lvl 30 en heb nog zo'n 15 sidemission staan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Jackal131 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:59:
[...]

In dat geval zou ik die nog even langer bewaren tot je op WT4 zit. Dan kun je namelijk direct veel hoge GS items krijgen via de caches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Je moet aardig door het verhaal rushen volgens mij als je geen level 30 wilt zijn voordat je aan side-missions begint. De Base of Operations is nog niet eens op max level voor mij en ik heb al een aantal caches gekregen op level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13

Lekker relaxed er door heen gaan. Leuke groep gasten waar je gezellig mee kan knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Yukidaruma schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:04:
Je moet aardig door het verhaal rushen volgens mij als je geen level 30 wilt zijn voordat je aan side-missions begint. De Base of Operations is nog niet eens op max level voor mij en ik heb al een aantal caches gekregen op level 30.
Ik had alle (side-)missies al gedaan en was nog geen level 30 :P Maar heb dan ook erg gerushed.
Ga nog wel een 2e character maken en die rustig spelen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Jackal131 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:59:
[...]

Ik heb er ook nog een heel stel staan. Ik bewaar ze voor Tier 5 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:41:
Ik vind moeilijkheid eigenlijk nog steeds wel een probleem. Ben nu level 18 en probeer een control point in southwest (level 16) te doen en het gaat gewoon niet. Vijanden gaan op zich snel genoeg dood, maar als er 6 tegelijk vanuit alle richtingen komen, is het snel klaar.
Kleine tip, als je bij een control point komt en je ziet om je heen allemaal rood op je minimap (vol of gestippeld lijntje om je minimap), zorg dan eerst dat je de vijanden die niet bij de control point horen afschiet.
Als jij namelijk je back up roept, dan komen die gastjes die eerst nog ver weg stonden "lekker hun eigen ding aan het doen", jou tegenstanders helpen.
Als het goed is moet je dus als je naar een control point kijkt alleen maar rood in het bovenste deel van de cirkel van je minimap zien. Zie je meer, dan eerst naar links, rechts of terug lopen om die gastjes af te knallen.
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Ik had alle (side-)missies al gedaan en was nog geen level 30 :P Maar heb dan ook erg gerushed.
Ga nog wel een 2e character maken en die rustig spelen :+
Ik zie de story meer als de proloog :) gisteren heb ik de laatste main mission gedaan, nu opmaken voor de strongholds. Wel alle control points veroverd en nog geen sidemissies gedaan, deze heb ik bewaard voor als ik level 30 ben (nu dus). Kortom nu begint de game pas echt :)

[ Voor 22% gewijzigd door ourplayground op 26-03-2019 13:10 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wee Man schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:34:
[YouTube: The Division 2 Angry Review]

Angry Joe's review.

Ik heb er nu iets van 40 uur inzitten maar ben nog geen level 30. Er is gewoon zoveel te doen!
Net gekeken, ben het aardig met hem eens, met name het verhaal en diepgang ervan is gewoon niet-bestaand. Kwam gisteren een random missie tegen, dove vrouw in appartement met vriendin, d'r broer en 2 gasten moesten iets halen, kwamen niet terug, of jij even kan kijken.

Vervolgens missie gedaan, krijg je die base-operator 'well done', niets terug naar NPC's, niets dankjewel, niets vervolg (blijven ze daar? Gaan ze weg?). Niets betekende NPC's en namen (behalve Kelso :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Net gekeken, ben het aardig met hem eens, met name het verhaal en diepgang ervan is gewoon niet-bestaand. Kwam gisteren een random missie tegen, dove vrouw in appartement met vriendin, d'r broer en 2 gasten moesten iets halen, kwamen niet terug, of jij even kan kijken.

Vervolgens missie gedaan, krijg je die base-operator 'well done', niets terug naar NPC's, niets dankjewel, niets vervolg (blijven ze daar? Gaan ze weg?). Niets betekende NPC's en namen (behalve Kelso :P).
Heb je ook alle tapes e.d. gechecked?

Wie is Elllis bijv. En Kelso? Daar zijn nog heel veel vragen over. Ik denk dat de DLC's nog wat meer verhaal toe zullen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Heb je ook alle tapes e.d. gechecked?

Wie is Elllis bijv. En Kelso? Daar zijn nog heel veel vragen over. Ik denk dat de DLC's nog wat meer verhaal toe zullen voegen.
Die tapes zijn enkel wat loshangende stukjes tussen de diverse story-missies, maar daar mis je ook enige vorm van interactie met de rest. Ze hadden zoveel meer story-wise kunnen doen, Joe zat daar aardig goed. Je moet het landelijk SHD netwerk opgooien, maar vervolgens 0,0 communicatie buiten je zone.

Wie Kelso is boeit me weinig, het is enkel de enige NPC die mij is bijgebleven (kill them all), zeker in die missie waar ze foetsie lijkt te zijn en als badass die gang komt doorvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Weet iemand hoe het precies zit met de armor op Heavy enemies? Ik zie wel altijd een gebroken schild als ik ze raak, maar nergens een indicatie van hoeveel armor er nog over is.
Ik kom ook geregeld vijanden met een eigen naam tegen in de wereld. Is dit gewoon willekeurig, of zijn dit speciale events?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prullenbak84

-Niks kopen, geen wapens of gear craften (wel mods)
- junk eerst aan projecten geven, daarna verkopen of deconstructen
- friendly control points regelmatig bezoeken om supplies te doneren en gear te halen (kisten worden iedere 24uur gevuld)
- eerste perks die je wilt zijn die met bonus xp.
- de pulse skill heb je je helemaal niks aan.

Dat is zo’n beetje wat ik geleerd heb in de eerste 10 levels. Zit nu op 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Yukidaruma schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:06:
Weet iemand hoe het precies zit met de armor op Heavy enemies? Ik zie wel altijd een gebroken schild als ik ze raak, maar nergens een indicatie van hoeveel armor er nog over is.
Ik kom ook geregeld vijanden met een eigen naam tegen in de wereld. Is dit gewoon willekeurig, of zijn dit speciale events?
Je kunt bij die heavies idd niet zien hoeveel armor er nog over is. (Nog leuk: tijdje terug met 3 man een bounty gedaan waarbij een named heavy met hamer bijna onkillbaar leek. Letterlijk met z'n drieën tientallen mags geleegd op hem en nog niet dood. Zelfs met signature weapons ging zijn armor ogenschijnlijk niet stuk.
Uiteindelijk ging zijn armor toch stuk en kregen we hem neer, maar zelfs helmloos duurde het nog best lang voor hij neer was.)

Named enemies zijn een soort open world minibosses. Volgens mij redelijk random, maar wel aan bepaalde gebieden gebonden. Je krijgt er ook een kaart (als in kaartendek) van die je kunt verzamelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

Gisteren helaas dood gegaan op het eind bij een mini-boss, waar ik heen werd gestuurt na het droppen van supplies van een control zone.

Helaas na mijn dood geen spoor meer van deze NPC ...
Kan ik dit later nogmaals doen of is het een eenmalig iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Dhrax schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:19:
Gisteren helaas dood gegaan op het eind bij een mini-boss, waar ik heen werd gestuurt na het droppen van supplies van een control zone.

Helaas na mijn dood geen spoor meer van deze NPC ...
Kan ik dit later nogmaals doen of is het een eenmalig iets ?
Je kan dit nogmaals doen.
Op de map kun je naar 'bounties' gaan, daar moet je hem opnieuw kunnen starten.

(correct me if I'm wrong.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

Ghostley schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Je kan dit nogmaals doen.
Op de map kun je naar 'bounties' gaan, daar moet je hem opnieuw kunnen starten.

(correct me if I'm wrong.)
Zal vanavond eens checken, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Ik heb dit spel ook afgelopen weekend aangeschaft. Even gespeeld en op een begeven moment in een groot gevecht komt er een RC autootje naar mij toe gereden met explosieven erop, ik was stomverbaasd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Zeph schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:20:
Ik heb dit spel ook afgelopen weekend aangeschaft. Even gespeeld en op een begeven moment in een groot gevecht komt er een RC autootje naar mij toe gereden met explosieven erop, ik was stomverbaasd :P
Wacht maar tot je de andere variant hiervan tegenkomt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:28:
[...]

BattleBots is er niets bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Die geupgrade bakjes scheuren in een rechte lijn toch? Dodgen en afmaken daarna?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Yukidaruma schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:32:
[...]

BattleBots is er niets bij :D
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:59:
[...]

Die geupgrade bakjes scheuren in een rechte lijn toch? Dodgen en afmaken daarna?
:Y

1e keer schrok ik mij wel de pleuris overigens _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:00:
[...]

[...]

Mijn buddy had niet helemaal door de het "baddies" waren.
Gaaf! Bestuurbare bakjes! Zouden wij die kunne.... ahhhhhhhhhhh HIJ KOMT ACHTER MIJ AAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:07:
[...]

-Niks kopen, geen wapens of gear craften (wel mods)
- junk eerst aan projecten geven, daarna verkopen of deconstructen
- friendly control points regelmatig bezoeken om supplies te doneren en gear te halen (kisten worden iedere 24uur gevuld)
- eerste perks die je wilt zijn die met bonus xp.
- de pulse skill heb je je helemaal niks aan.

en zo snel mogelijk (lees,zo laag mogelijk lvl) de mods voor je wapens craften. de costs hiervoor gaan omhoog.
Als je ze 1 keer maakt, komen ze beschikbaar voor al je gear, ongeacht level van het wapen waar je het opzet of dubbele ofzo. Je verbruikt ze niet!
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:00:
[...]

[...]

haha, die ken ik maar al te goed :P

Ook die gast in de sewers! Meestal helemaal leeg, maar als hij dan een keer niet leeg is...
>:)

[ Voor 17% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-03-2019 16:06 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:05:
[...]
en zo snel mogelijk (lees,zo laag mogelijk lvl) de mods voor je wapens craften. de costs hiervoor gaan omhoog.
Als je ze 1 keer maakt, komen ze beschikbaar voor al je gear, ongeacht level van het wapen waar je het opzet of dubbele ofzo. Je verbruikt ze niet!
En de mods voor je skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:13:
[...]

En de mods voor je skills?
Mods voor je skills zijn nutteloos om te craften. Naast het feit dat je die ontzettend veel vind, zijn het ook geen permanente unlocks maar daadwerkelijk items in je inventory (dit t.o.v. weapon mods). Ik heb werkelijk nog geen enkele skill mod gecraft en heb er toch zo'n 50 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Van mij mag World Tier 5 al wel komen, ben geloof ik iets te hard door de content heen gegaan. Gearscore 450.

Wellicht maar gaan focussen op de Weapon Mods uit de Control Points.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
Ik had dus compleet gemist dat je een Dodge roll kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Laatst online: 30-08 22:16
[...]
Nou, toen ik 'm tegenkwam had ik zo'n Hostel 1 gevoel... Voor diegenen die de film hebben gezien: dat moment dat die enkel pezen werden doorgezaagd en dat slachtoffer mocht wegrennen... Heb die scene nog even op YouTube gezocht maar hij is iets te grof om hier zomaar neer te zetten ;). Ik keek hem in de bioscoop toen hij uitkwam en er verlieten mensen, letterlijk, kotsend de zaal. Fun facts: het geluid is gemaakt door kippenbotjes te breken en een deel van het geschreeuw is echt, de acteur had een stoelpoot op zijn voet geplaatst toen hij weer ging zitten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:16:
[...]

Mods voor je skills zijn nutteloos om te craften. Naast het feit dat je die ontzettend veel vind, zijn het ook geen permanente unlocks maar daadwerkelijk items in je inventory (dit t.o.v. weapon mods). Ik heb werkelijk nog geen enkele skill mod gecraft en heb er toch zo'n 50 oid.
En secondair (zoals Joe ook aangeeft) heb je er behoorlijke skillpower voor nodig, skillpower dat blijkbaar op de cijfers 0,0 effect heeft (die clip erna met die dummies was best humor). Stack red lijkt toch nog steeds the place to be.

(ik mis mijn deployable shield... die mobiele shields zijn werkelijk in 1 schot al kapot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:01:
[...]

Met randoms is altijd kut, dan krijg je idd vaak dat soort gezeik dat iedereen wat anders aan het doen is. Een juiste groep hebben is een wezenlijk verschil (zit je al in een clan bijv?).

[...]

Ik kan mij eerlijk gezegd geen enkele missie herinneren die echt moeilijk was. Meestal was de moeilijkheid een combinatie van dom bezig zijn bij mij. Bijv. te veel naar voren gaan of naast een spawnpoint gaan staan (_O- die zijn zo lame). Key is echt gewoon met mensen spelen die niet maar wat doen :P

[...]

Die vind ik af en toe ook wel erg irritant ja, laatst ook gehad dat ik een CP aan het clearen was, en dat er zo'n supply convoy terug kwam en vervolgens nog 50 enemies erbij kwamen :P
Ik zit in de tweakers clan 1 op de PC. (Echte mannen clan :+ )
De key is inderdaad om met mensen te spelen die ook weten wat ze doen.

Juist door de spawnpoints ga ik dood ;) rush ik net te ver naar voren en gaat er opeens een deur achter mij open. Suprise butt sex >:)

Nu hunten voor Pistol P50 om de exotic deagle te krijgen.
Daarna hunten voor de exotic P90. Als iemand zin heeft om mee te doen (Wel tier 4)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Gister toch maar het spel gekocht, ondanks mijn lopende WoW abbo. Wat een feest weer, deel 1 ongeveer grijs gespeeld, maar daarna weer naar WoW gegaan.

Vanavond weer eens goed gaan zitten en een paar levels halen, ik heb hier al een hoop goede tips gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Ik zit bij de clan “Tweakers Drie” en een vereiste is dat je aangemeld moet zijn bij de discord. Dat is allemaal nieuw voor me als nieuwbakken pc gamer dus ik heb net zo’n account aangemaakt en me aangemeld bij de Tweakers Discord. Maar er wordt gevraagd of ik mijn division 2 naam wil achter laten in de “namedrop” channel. Misschien een beetje een domme vraag maar waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Ik als division noob ben eindelijk level 30. Zag op youtube een tip om dan in de darkzone wat runs te maken. Ging samen met een maat die ook level 30 is. We werden compleet geslacht door 2 lui, heel irritant. Toch maar weer die darkzone uit om wat betere gear te vinden ofzo?!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Babbit
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-11-2024
Joetje079 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:16:
Ik zit bij de clan “Tweakers Drie” en een vereiste is dat je aangemeld moet zijn bij de discord. Dat is allemaal nieuw voor me als nieuwbakken pc gamer dus ik heb net zo’n account aangemaakt en me aangemeld bij de Tweakers Discord. Maar er wordt gevraagd of ik mijn division 2 naam wil achter laten in de “namedrop” channel. Misschien een beetje een domme vraag maar waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt ;)
Als je de server bent gejoined moet je in het rollen kanaal ".iam TD" typen, dan verschijnen alle Division gerelateerde kanalen en daar staat namedrop ook tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
nevermind hij doet het :D

[ Voor 71% gewijzigd door Khaelos op 26-03-2019 22:15 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:57
eindelijk voorbij de buggy reactivate shd network geraakt, kan ik eindelijk verde.

Zolang ik nog geen level 30 ben moet ik nog niet teveel kijken naar het craften/gearen/recalibrating neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
AntiChrist7 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 00:42:

Zolang ik nog geen level 30 ben moet ik nog niet teveel kijken naar het craften/gearen/recalibrating neem ik aan?
Craft sowieso alle weapon attachments wanneer je er een blueprint voor krijgt. Je hoeft het maar één keer te doen per attachment, het kost weinig, je verzuipt sowieso in de crafting mats en ze zijn op elk level te gebruiken. Wapens/gear kun je tijdens levelen wel eens craften als je pech hebt en al een paar levels lang geen vervangende drops krijgt.

Skill mods craften, calibrating en een build minmaxing kun je gerust tot level 30 links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Babbit schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Als je de server bent gejoined moet je in het rollen kanaal ".iam TD" typen, dan verschijnen alle Division gerelateerde kanalen en daar staat namedrop ook tussen.
Waar kan ik dat rollenkanaal precies vinden? Ik snap er nog niet veel van, mijn excuses ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kunnen we niet gewoon een aparte draad maken voor alles wat met Angeloonie's discordkanaal te maken heeft?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Babbit
Joetje079 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 05:49:
[...]

Waar kan ik dat rollenkanaal precies vinden? Ik snap er nog niet veel van, mijn excuses ;)
Links in Discord zie je een lijst met kanaal categorien en kanalen, Rollen staat onder welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is er een mogelijkheid om goed overzicht van je gear te krijgen? Ik ben nu bijna world tier 1 en ik merk dat ik steeds meer ga focussen op de juiste gear combinaties. Echter kan je maar een enkel item tegelijk bekijken waardoor ik constant tussen items zit te switchen om te zien welk item ook alweer de set compleet maakte en op welk item ik ook alweer rode of blauwe stats had. Ik mis een enkel overzicht waar je heel eenvoudig kan zien wat je in totaal hebt en direct het resultaat van een wissel kan zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Is er ergens een site, met alle of veel info over de Conflict mode?

Ik snap nog niks van de win/verlies condities, want die zijn zo variable.

Soms verlies/win ik al voordat de tegenstander of ik op 0 sta. En vaak is er ook niet eens 750 bij domination nodig om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:52:
Is er een mogelijkheid om goed overzicht van je gear te krijgen? Ik ben nu bijna world tier 1 en ik merk dat ik steeds meer ga focussen op de juiste gear combinaties. Echter kan je maar een enkel item tegelijk bekijken waardoor ik constant tussen items zit te switchen om te zien welk item ook alweer de set compleet maakte en op welk item ik ook alweer rode of blauwe stats had. Ik mis een enkel overzicht waar je heel eenvoudig kan zien wat je in totaal hebt en direct het resultaat van een wissel kan zien.
De UI is gemaakt voor consoles. Aka, verschrikkelijk dus. Ik kreeg als tip om in het character screen een tabje naar rechts te gaan. Daar staat informatie over je karakters zoals crit hit etc.

Vraagje van mijn kant. Van level 1-15 heb ik voornamelijk rifles gebruikt. Ik vond de kruising tussen een sniper (ze hebben goeie range en single shot) en een assault rifle (groter magazine en hoge rpm) erg fijn. Maar de rifles (zelfs de gele) die ik heb gekregen zijn maar 1.7-2k in damage met een rpm van 50 (oid) terwijl ik nu ook een assault rifle heb van 2.1k en rpm 500 (oid). Ja da's makkelijk kiezen dan. Vraag is dus, zijn rifles waardeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:09:
[...]

De UI is gemaakt voor consoles. Aka, verschrikkelijk dus. Ik kreeg als tip om in het character screen een tabje naar rechts te gaan. Daar staat informatie over je karakters zoals crit hit etc.

Vraagje van mijn kant. Van level 1-15 heb ik voornamelijk rifles gebruikt. Ik vond de kruising tussen een sniper (ze hebben goeie range en single shot) en een assault rifle (groter magazine en hoge rpm) erg fijn. Maar de rifles (zelfs de gele) die ik heb gekregen zijn maar 1.7-2k in damage met een rpm van 50 (oid) terwijl ik nu ook een assault rifle heb van 2.1k en rpm 500 (oid). Ja da's makkelijk kiezen dan. Vraag is dus, zijn rifles waardeloos?
Ik heb nu gearscore 390 of zo, en gebruik nog steeds een rifle als main. Vind het heerlijk. Goede range, goede damage, redelijk snel reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:07
Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar wat is nu eigenlijk verschil tussen de 3 dark zones?
https://www.pcgamesn.com/the-division-2/brand-sets-bonuses
Hier staan de bonuses van Sets. Er is eerder ook een plaatje voorbij gekomen in dit topic, die was iets mooier. Misschien kan een dergelijke lijst aan het start topic toegevoegd worden.

[ Voor 82% gewijzigd door SmashCruiser op 27-03-2019 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
SmashCruiser schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:15:
Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar wat is nu eigenlijk verschil tussen de 3 dark zones?
Volgensmij zijn er 2 die wel aan genormaliseerde spullen doen, als in, iedereen zelfde gear, en 1tje niet.

Had dat ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babbit
[...]

Totaal niet eigenlijk. Ikzelf gebruikte tot level 30 ook de hele tijd een assault rifle maar nou is mijn main weapon al een tijdje een rifle. Een MK20/Mk17 met RPM 275 MAG 24 Reload 2.2s doet ongeveer 38,7k damage per shot nu op Gearscore 450, Ik zelf vind hem super fijn, goede accuracy, fijne fire rate en is echt geweldig voor dark zone en free roam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Babbit
Er is om de dag steeds een van de drie een Occupied Dark zone, bij deze is je gearscore belangrijk want er is geen normalization. Verder zijn het gewoon drie verschillende darkzones, dus andere omgevingen en andere factions. Occupied darkzone is te herkenen aan de rode tint op de map met een mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

Ik gebruik de hele game ( nu level 30) de rifle als wapen 1 en assault als wapen 2.
Zoek naar MK16 (volgens mij) of SIG deze hebben voor mij nu 8-10K damage met 300+ RPM.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:07
Babbit schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:23:
[...]

Er is om de dag steeds een van de drie een Occupied Dark zone, bij deze is je gearscore belangrijk want er is geen normalization. Verder zijn het gewoon drie verschillende darkzones, dus andere omgevingen en andere factions. Occupied darkzone is te herkenen aan de rode tint op de map met een mes.
Normalization als in scaling?
Verder is de Loot nog steeds gebasseerd op je Tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babbit
SmashCruiser schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:27:
[...]

Normalization als in scaling?
Verder is de Loot nog steeds gebasseerd op je Tier?
Normalization is inderdaad scaling, dus occupied is een stuk moeilijker en iedereen schiet eerder want je kan mensen meteen neerschieten zonder rogue te activeren. Loot is verder inderdaad hetzelfde gewoon gebaseerd op je eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
boe2 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:39:
Kunnen we niet gewoon een aparte draad maken voor alles wat met Angeloonie's discordkanaal te maken heeft?
Daar heb je discord voor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren laatste stronghold gedaan, kreeg de timer om naar laatste tier te gaan, had iets van gear 378 ofzo.

Dus ik denk de daily te gaan doen op challenging, dat was even andere koek, maar kom ik met 2 andere gasten die even al hun drops geven, uurtje later was ik 430 geared.

Vervolgens nog 3 uurtjes met ze doorgegaan, en nu volledig 450 geared met direct aantal juiste talents.

Zitten paar behoorlijk sterke talents tussen, met uiteindelijk was puzzelen en gear delen toch die 7 blue gehaald, zonder teveel inleveren op damage.

Bak aan kennis rijker en duidelijk, de noobtube is veruit de sterkste van de 3 specs.
In je inventory naar options -> grid mode on. Kan je veel beter zien welke stats er op items zitten dmv icoontjes. Enkel de slots kan je niet direct zien, maar die tellen namelijk ook mee met de aantal blue/red/yellow als er een mod in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Ik zit al een tijdje met mijn oude k*t headset te spelen omdat mijn Logitech G533 (Draadloos) Nog niet werkt. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals het Downloaden van de GHub. Ook heb ik het spel opnieuw geinstalleerd maar nog steeds heb ik geen geluid. Ook stottert mijn beeld erg als ik mijn Dongle in mijn PC Heb zitten.

Heeft iemand hiervoor toevallig een oplossing voor gevonden?

Groejtsss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Goeie, thnx! Hele tab nog nooit gezien.
Je loopt gewoon erg achter in de rifle department. Ik heb nu rifles van 30k damage met ~250RPM en snipers van 60k damage met ~70RPM. Dat terwijl mijn beste LMG maar 13k damage doet aan ~680RPM en mijn beste AR maar 8k damage doet aan 750RPM.
https://www.pcgamesn.com/the-division-2/brand-sets-bonuses
Hier staan de bonuses van Sets. Er is eerder ook een plaatje voorbij gekomen in dit topic, die was iets mooier. Misschien kan een dergelijke lijst aan het start topic toegevoegd worden.
Interessant, ga ik eens doorbladeren, thnx! :)
SinergyX schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:11:
In je inventory naar options -> grid mode on. Kan je veel beter zien welke stats er op items zitten dmv icoontjes. Enkel de slots kan je niet direct zien, maar die tellen namelijk ook mee met de aantal blue/red/yellow als er een mod in zit.
Ga ik naar kijken, thnx!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 17:00

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Nou ik ben al weer helemaal verslaafd, helemaal geweldig weer. Een leuk bijkomend ding is dat mij grafische kaart wat te kort komt, dus ook weer een mooi moment om die te upgraden.

Verder ben ik tussen de missies door lekker aan het rond struinen en de stad verkennen. Ik heb nog geen haast om heel snel level 30 te halen, dat komt vanzelf wel.

Voor nu zeker geslaagd, zeker omdat het “survival” element uit deel 1, wat min of meer over dit deel is heen gegoten. Ik vond persoonlijk survival het leukste van deel 1.

Ik zal vandaag eens op discord kijken en mij aanmelden, samen is veel leuker dan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:12:
Je loopt gewoon erg achter in de rifle department. Ik heb nu rifles van 30k damage met ~250RPM en snipers van 60k damage met ~70RPM. Dat terwijl mijn beste LMG maar 13k damage doet aan ~680RPM en mijn beste AR maar 8k damage doet aan 750RPM.
Apart want die gele rifles zijn dezelfde level als mijn andere wapens. Nou ja, maar even door grinden! Zag trouwens dat er geen specialization voor rifles is. Enkel snipers, demo en survival.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:23:
[...]

Apart want die gele rifles zijn dezelfde level als mijn andere wapens. Nou ja, maar even door grinden! Zag trouwens dat er geen specialization voor rifles is. Enkel snipers, demo en survival.
Ik heb ze gisteren even doorgebladerd en volgens mij is de Sniper specialization ook relevant voor rifles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
Voor de ps4-gebruikers.
Draait de cd veel tijdens het spelen? Door omstandigheden maakt die bij mij dan enorm veel lawaai dus zou hem dan eventueel digitaal aankopen (ook al is er nu nog 20€ verschil..)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
[...]
. Vraag is dus, zijn rifles waardeloos?
Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Voor mij: Ja. Net als LMG's en shotguns, trouwens. Ik markeer die bijna altijd ongezien als junk, of ik share er een paar aan t eind van een missie (als je extra lmg's of rifles wil, kun je dus best mijn groep joinen ;) ). Maar dit is allemaal voorkeur.
In TD1 kwam ik eigenlijk altijd bij de combinatie AR/SMG of SMG/Marksman rifle uit en dat is in dit deel niet anders (nou ja, wel iets anders, want ik vind de marksman rifles in dit deel ku...ehm...minder fijn. Omdat ze meteen door je scope inzoomen. Dus meestal is t gewoon AR met flinke range en stability in slot 1, en een SMG in slot 2)

Het fijne aan een paar go-to wapentypes is dat je daardoor ook een hoop gear meteen af kan schrijven (+10% lmg damage? mark as junk)...Houdt een beetje overzicht in de chaos :P

[ Voor 12% gewijzigd door Prullenbak84 op 27-03-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Als bij dat clangebeuren zoek op Tweakers krijg ik, wat ik ook probeer, ik geen clans te zien (op PC).
Hoe ga ik die clans vinden?

Of is het een kwestie van Discord, namedrop en dan wachten op een invite?

[ Voor 0% gewijzigd door Eleshar op 27-03-2019 10:49 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Wait, what? Wordt die armory van elk controlpoint elke dag gevuld, ook als je level 21 bent?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dirk IJntema schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:55:
[...]

Wait, what? Wordt die armory van elk controlpoint elke dag gevuld, ook als je level 21 bent?
Niet de grote gele kist, maar al de rest wel ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
boe2 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Als je trouwens vrienden/vreemden in hun map helpt met het veroveren van een control point, die in jou map al veroverd is, dan is de grote gele kist wel weer beschikbaar.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
Eleshar schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:48:
Als bij dat clangebeuren zoek op Tweakers krijg ik, wat ik ook probeer, ik geen clans te zien (op PC).

Het zou kunnen zijn dat hun op invite only staat en dus niet vindbaar.. Denk dat dan idd kwestie van discord joinen en daar stappen volgen ..

Ik zit er overigens niet in dus weet niet hoe of wat bij hun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
boe2 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Precies dat. En gisterenavond kwam er bij mij vrolijk een high end wapen uit zo'n groene kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is het nou een bug dat L2 in het mod/attachment screen zowel mark als junk als select categorie is, of gebruik ik het verkeerd? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babbit
Eleshar schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:48:

Discord inderdaad, de clans staan namelijk op invite-only om te voorkomen dat er mensen joinen die niet op discord zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 17:00
shoombak schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:02:
Is het nou een bug dat L2 in het mod/attachment screen zowel mark als junk als select categorie is, of gebruik ik het verkeerd? :')
jep. Tijdelijke oplossing is de mods naar je stash verplaatsen en daar als junk markeren

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babbit
shoombak schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:02:
Dat verklaart een hoop, had niet gezien dat die hetzelfde waren, ik dacht al dat het aan mij lag dat dat mod menu niet werkte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Derbiss schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:40:
Voor de ps4-gebruikers.
Draait de cd veel tijdens het spelen? Door omstandigheden maakt die bij mij dan enorm veel lawaai dus zou hem dan eventueel digitaal aankopen (ook al is er nu nog 20€ verschil..)?
Nope, alleen bij het opstarten tijdelijk.
Enige herrie daarna is af-en-toe de fan, maar heb niet het idee dat hij opstijgt zoals bij sommige andere games.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Babbit schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:04:
[...]

Discord inderdaad, de clans staan namelijk op invite-only om te voorkomen dat er mensen joinen die niet op discord zitten.
Duidelijk, thanks :)

Morgenavond Discord maar eens joinen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Prullenbak84 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat dit heel persoonlijk is.
Nou, als je 2 guns hebt met beide ~2k dmg maar de ene heeft 50 rpm vs 500 rpm terwijl ze dezelfde level zijn dan kan je objectief wil zeggen dat de ene slechter is dan de ander :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
MrVegeta schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Nou, als je 2 guns hebt met beide ~2k dmg maar de ene heeft 50 rpm vs 500 rpm terwijl ze dezelfde level zijn dan kan je objectief wil zeggen dat de ene slechter is dan de ander :p
Haha true :)

Maar of rifles in het algemeen goed zijn, is wel meer persoonlijk, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1886 rifle, is het absoluut waard, al is het maar met een lever-action rifle RDR2 style rond te lopen :P

Rifle is het segment tussen de AR en sniper, net als die exotic is het best leuk mee te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
SinergyX schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:49:
1886 rifle, is het absoluut waard, al is het maar met een lever-action rifle RDR2 style rond te lopen :P
Ja maar dan wil ik ook een cowboyhoed.
Pagina: 1 ... 21 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)