Gisteren laatste stronghold gedaan, kreeg de timer om naar laatste tier te gaan, had iets van gear 378 ofzo.
Dus ik denk de daily te gaan doen op challenging, dat was even andere koek, maar kom ik met 2 andere gasten die even al hun drops geven, uurtje later was ik 430 geared.
Vervolgens nog 3 uurtjes met ze doorgegaan, en nu volledig 450 geared met direct aantal juiste talents.
Zitten paar behoorlijk sterke talents tussen, met uiteindelijk was puzzelen en gear delen toch die 7 blue gehaald, zonder teveel inleveren op damage.
Bak aan kennis rijker en duidelijk, de noobtube is veruit de sterkste van de 3 specs.
Tsurany schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:52:
Is er een mogelijkheid om goed overzicht van je gear te krijgen? Ik ben nu bijna world tier 1 en ik merk dat ik steeds meer ga focussen op de juiste gear combinaties. Echter kan je maar een enkel item tegelijk bekijken waardoor ik constant tussen items zit te switchen om te zien welk item ook alweer de set compleet maakte en op welk item ik ook alweer rode of blauwe stats had. Ik mis een enkel overzicht waar je heel eenvoudig kan zien wat je in totaal hebt en direct het resultaat van een wissel kan zien.
In je inventory naar options -> grid mode on. Kan je veel beter zien welke stats er op items zitten dmv icoontjes. Enkel de slots kan je niet direct zien, maar die tellen namelijk ook mee met de aantal blue/red/yellow als er een mod in zit.