Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Niet mee eens, Tweakers clans in alle games waar ik ze ben tegengekomen, vragen je toch om discord te joinen (Division, Destiny, MW etc|) is ook in deze tijd wel zo normaal tbh (op de PC dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
boe2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:32:
[...]

Nou, standaard is voice chat tussen de leden in je eigen party, perfect wat de meeste mensen willen, toch?
Maar ondertussen adverteer je volop je eigen discord server, als voorwaarde om de "tweakers" clan te joinen. Als iemand anders net hezelfde zou doen, maar dan zonder de naam tweakers, is zijn/haar post binnen de 5 minuten verwijderd onder de noemer "werving".
En hoe vind je die party? Juist het maken van een party is waar de Discord voor bedoeld is. Diverse kanalen in alle progressieniveau's. Even elkaar aanspreken en hop elkaar vinden ingame. Als je dit allemaal via de ingame chat moet gaan doen ben je veel langer bezig, als het überhaupt echt wil lukken.

Er staan in de TS diverse andere Discords, we spammen hier niets voor zover ik kan zien? Ook staan er clans zonder Discord bij, dus opties voor iedereen. (en als er wat ontbreekt dan horen we dit graag via DM bijv.)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2019 10:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Geronimous schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:15:
[...]

Vooropgesteld dat jij niet het alleenrecht hebt om 'Tweakers' clans aan te maken: waarom moeten mensen perse via een externe Discord zich aanmelden? Ik mag er van uitgaan dat het gewoon open for all is, en niet dat er door jou/jullie geselecteerd wordt?

[mbr]Bij deze het verzoek aan iedereen, op elk patform: als je een 'Tweakers clan' maakt, maak deze dan gewoon free to join, zonder aanmeldrestricties of screeningprocessen.[/mbr]
Hoeft helemaal niet, en inderdaad tweakers clans aanmaken mag iedereen. We hebben er binnen de 3 clans die er nu zijn alleen voor gekozen om te communicatie via discord te doen (zeker ook omdat dit een normaal platform is op de PC)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Poulske schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:30:
Maak het dan geen Tweakers clan, geef er een andere naam aan. Probleem opgelost.
Of neem gewoon Discord; ergo ook opgelost.
Tweakers zelfs heeft notabene een officieel kanaal maar voor games zou het overbodige luxe zijn? 8)7
Ingame functies zuigen, textchat heeft vaak genoeg een delay van 30-60 sec succes met daarmee een groep vinden oid en op Discord kan je veel makkelijker screens/informatie uitwisselen waar iedereen wat aan heeft dus niet enkel je 4 man squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik ga het intern bespreken, dus laat de discussie voor nu maar even los

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Angeloonie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:34:

Er staan in de TS diverse andere Discords, we spammen hier niets voor zover ik kan zien? Ook staan er clans zonder Discord bij, dus opties voor iedereen. (en als er wat ontbreekt dan horen we dit graag via DM bijv.)
Zou ik de TS updaten :)
PC
Op dit moment zijn er 3 clans te vinden voor PC. Namelijk Tweakers, Tweakers 2 en Tweakers 3
Deze clans opereren vanuit discord. Hier is ook de clan crew te vinden.
Om ervoor te zorgen dat de clan spaces optimaal worden gebruikt hanteren de clans het volgende beleid:
-Agents die geen lid zijn van de discord krijgen een discharge
-Agents die inactief zijn krijgen een discharge

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SinergyX schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:41:
[...]

Zou ik de TS updaten :)

[...]
Als wij de namen doorkrijgen komen die er gewoon bij te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Van het weekend voor het eerst het spel geprobeerd, nooit eerder echt looter shooters gespeeld op Borderlands en wat Anthem na.
Het spel bevalt goed, al vind ik de grind tot level 30 wel erg lang duren. Met name omdat je zo snel betere gear krijgt heeft het naar mijn idee weinig nut om nu veel tijd in gear te stoppen en goede combo's te maken. Dat maakt de gameplay ook wel wat saaier, je pakt gewoon het wapen met de beste DPS zonder te kijken of deze bij je build past. Ook is het standaard alles wat je overhoud na het inleveren bij projects gewoon scrappen, gear bewaren heeft geen zin omdat het een paar levels later alweer waardeloos is.

Maar ik heb het idee dat er wel aardig wat levensduur in de game zit dus het is nu gewoon even de grind volhouden om daarna lekker met level 30 gear een leuke character te gaan bouwen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben zo'n 20 uur in de game en vermaak mij samen met een buddy prima. Qua UI vind ik de game toch wat minder relaxed. Zo kan ik geen overzicht vinden van mijn totaal stats. Dus bijvoorbeeld critical hit % en damage etc. Dat is vrij irritant.

@Tsurany ik weet niet welke level je bent, ik ben nu level 20 en nu begin je items wat langer te houden. Ook worden de gear sets iets belangrijker (skillpoints, verschillende gele/rode/blauwe "dingetjes" die je nodig hebt voor mods etc). Nu is het zelfs zo dat wapens met de hoogste DMG niet perse de beste zijn. Je moet ook kijken naar de andere dingen zoals magazine grootte enzo.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2019 10:47 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
De enige verplichting is communicatie mogelijkheden met je clan. Dit was onder andere met destiny 2 ook een groot drama. Clan leden die mee leechen en op het moment dat er een raid is is iedereen onvindbaar.
Daarom dachten wij als oude TD1 spelers laten we het verstandiger aanpakken dit keer en een plek creëren voor iedereen die in TD2 met mede forum leden wil spelen.

Omdat de in game communicatie mogelijkheden nogal te wensen over laat en omdat er maar 50 spots per clan zijn dachten we dat dit een goede oplossing was.

Had van te voren niet verwacht dat dit zoveel gedoe op zou leveren omdat imo iedereen die op de PC speelt minstens van Discord gehoord heeft of het gebruikt.

De 3 clans die nu beheerd worden door een mannetje of 10 hebben als doel een plek bieden waarin gecommuniceerd en clan dingen gezamenlijk georganiseerd worden.

Als dit niet de bedoeling is gooien we gewoon alle clans uit de TS en gaan we allemaal onze eigen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:45
MrVegeta schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:45:
Ik ben zo'n 20 uur in de game en vermaak mij samen met een buddy prima. Qua UI vind ik de game toch wat minder relaxed. Zo kan ik geen overzicht vinden van mijn totaal stats. Dus bijvoorbeeld critical hit % en damage etc. Dat is vrij irritant.
.
In je inventory een tabje naar rechts en volgens mij krijg je dan een mooi overzichtelijke voorgeschoteld.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:10
Paulus07 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:54:
Ook heel nice die photomode :)
En de game ziet er zo belachelijk bruut uit :D

[Afbeelding] by Paul, on Flickr

Woah, dat ziet er inderdaad wel geweldig uit. Speel zelf op een mix van low/medium settings, zelfs dan ziet het er allemaal al mooi uit.

Heb wel last van dat de FPS na een paar uur spelen helemaal inkakt. Waar ik begin met ~60-80 FPS, gaat dit na 3-4 uur naar de 30-40 en dan begint het beeld ook te bevriezen als er wat actie is. Spel opnieuw opstarten lost het direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MrVegeta schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:45:
De UI is, in mijn ogen, pure bagger. Ontzettend onoverzichtelijk, essentiële stats ontbreken (DPS???) en navigatie kost enorm veel klikken. Maar dat lijkt een trend te zijn, welke AAA game die de afgelopen jaren is uitgebracht heeft nog een goede, duidelijke UI?
@Tsurany ik weet niet welke level je bent, ik ben nu level 20 en nu begin je items wat langer te houden. Ook worden de gear sets iets belangrijker (skillpoints, verschillende gele/rode/blauwe "dingetjes" die je nodig hebt voor mods etc). Nu is het zelfs zo dat wapens met de hoogste DMG niet perse de beste zijn. Je moet ook kijken naar de andere dingen zoals magazine grootte enzo.
Zit op level 25 nu, merk dat ik naar DPS en mag size kijk, dan winnen alle LMG's het eigenlijk wel. Maar iedere een of twee levels heb ik wel weer nieuwe gear. Ik heb nog weinig gear gezien waarvan de set rewards of special abilities echt opwegen tegen twee levels extra aan armor rating.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:20
BlueFoxOne schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:13:
[...]

Met missies enz kan je via de menu knop onder de clan knop (als je = indrukt) zien wie er online is van je vrienden maar ook van de clan.. zo kan je mensen weer vragen om mee te doen oa.
Ook de weekly cashes enz
Hmmm..vanavond eens kijken dan, want je kan wel mensen (vragen om te) joinen, maar niet daarbij aangeven wat je van plan bent te gaan doen, toch?

En dus is t voor die main missies iedere keer maar weer matchmaken om bij een paar niet-communicerende en veel-te-hard-rushende mensen te komen...

[ Voor 13% gewijzigd door Prullenbak84 op 25-03-2019 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Tsurany schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:51:
[...]

De UI is, in mijn ogen, pure bagger. Ontzettend onoverzichtelijk, essentiële stats ontbreken (DPS???) en navigatie kost enorm veel klikken. Maar dat lijkt een trend te zijn, welke AAA game die de afgelopen jaren is uitgebracht heeft nog een goede, duidelijke UI?

[...]

Zit op level 25 nu, merk dat ik naar DPS en mag size kijk, dan winnen alle LMG's het eigenlijk wel. Maar iedere een of twee levels heb ik wel weer nieuwe gear. Ik heb nog weinig gear gezien waarvan de set rewards of special abilities echt opwegen tegen twee levels extra aan armor rating.
Dps kan je goed checken in je shooting range, vind dat eigenlijk wel een leuke toevoeging.. kost wat meer tijd maar geeft wel een mooi inzicht.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
DPS is een beetje een meh getal, tenminste dat was het in 1.

Zeker omdat DPS niks zegt over hoeveel kogels je RAAK schiet. zoals @ourplayground zegt is de shooting range een goede toevoeging om het te testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ourplayground schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:58:
[...]

Dps kan je goed checken in je shooting range, vind dat eigenlijk wel een leuke toevoeging.. kost wat meer tijd maar geeft wel een mooi inzicht.
Ik pak nu gewoon de rekenmachine erbij. Als ik twee LMG's heb wil ik gewoon even snel kunnen vergelijken of 105 damage met 500 RPM beter is dan 85 damage met 600 RPM.

Natuurlijk is het niet het enige getal maar toch wel een redelijk cruciaal getal om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:57:
[...]

Hmmm..vanavond eens kijken dan, want je kan wel mensen (vragen om te) joinen, maar niet daarbij aangeven wat je van plan bent te gaan doen, toch?

En dus is t voor die main missies iedere keer maar weer matchmaken om bij een paar niet-communicerende en veel-te-hard-rushende mensen te komen...
Voor zover ik gezien heb niet, maar als je net aan t begin van bv een missie dit doet dan ziet men denk ik wel welke missie je op dat moment doet.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Als ik twee LMG's heb wil ik gewoon even snel kunnen vergelijken of 105 damage met 500 RPM beter is dan 85 damage met 600 RPM.
Met een karige stabiliteit is t allebei net niks ;)

Trouwens, wat is het verschil tussen "weapon handling" en "stability" ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Trouwens, wat is het verschil tussen "weapon handling" en "stability" ?
Weapon Handling is een bonus voor alle weapon stats m.u.v. damage en RoF, dus accuracy, stability en reload speed. :) Tevens ook nog weapon swap speed die sneller wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Angeloonie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Weapon Handling is een bonus voor ALLE weapon stats, dus accuracy, stability en reload speed. :)
O, ok. Goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:06:
[...]

True, maar DPS is natuurlijk ook maar een van de relevante cijfers. Een hoge DPS maar zeer onnauwkeurig schiet niet altijd op. Zelfde wanneer het magazijn in een seconde leeg is maar reloaden vijf seconden duurt, dan is een hoge DPS alsnog niet zaligmakend.

Maar DPS is wel dermate relevant dat ik het erg vreemd is dat dit zelf uitgerekend moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Is deze game prima alleen te spelen? Mijn meeste vrienden zitten op de PS4 en spelen het liefst gratis games als Fortnite/Apex, dus zullen geen geld uitgeven aan DIV2. De enige die the Division speelt heeft een xbox one (welke ik niet heb). Zit eraan te denken om hem dan maar voor de pc aan te schaffen en daar op solo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Tsurany schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:10:
[...]

True, maar DPS is natuurlijk ook maar een van de relevante cijfers. Een hoge DPS maar zeer onnauwkeurig schiet niet altijd op. Zelfde wanneer het magazijn in een seconde leeg is maar reloaden vijf seconden duurt, dan is een hoge DPS alsnog niet zaligmakend.

Maar DPS is wel dermate relevant dat ik het erg vreemd is dat dit zelf uitgerekend moet worden.
Daarom kun je je DPS testen in de shooting range. In TD1 kreeg je een DPS die (volgens mij) ook een schatting maakte van hoeveel je raak schiet obv je stability en accuracy. In TD2 kun je bij de shooting range een realistische DPS krijgen, waarbij zelfs je eigen vaardigheid mee telt. Vind ik op zich wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
Freshnub schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:15:
Is deze game prima alleen te spelen? Mijn meeste vrienden zitten op de PS4 en spelen het liefst gratis games als Fortnite/Apex, dus zullen geen geld uitgeven aan DIV2. De enige die the Division speelt heeft een xbox one (welke ik niet heb). Zit eraan te denken om hem dan maar voor de pc aan te schaffen en daar op solo te spelen.
Als je op de PC gaat spelen, waarom zoek je dan geen PC clan op? Zie de TS. Zijn er zat van en dan heb je vast wel iemand om mee te spelen, en mogelijk ook wat nieuwe PC vrienden ;)

Maar je kunt vrij veel alleen doen. Alleen op de hogere moeilijkheidsgraden wordt het wel wat lastig. Vooral de missies kunnen dan echt een hels karwei worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Ja, is goed te doen. Zeker omdat je ook kan matchmaken voor de (main) missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Angeloonie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:18:
[...]

Als je op de PC gaat spelen, waarom zoek je dan geen PC clan op? Zie de TS. Zijn er zat van en dan heb je vast wel iemand om mee te spelen, en mogelijk ook wat nieuwe PC vrienden ;)

Maar je kunt vrij veel alleen doen. Alleen op de hogere moeilijkheidsgraden wordt het wel wat lastig. Vooral de missies kunnen dan echt een hels karwei worden :P
Ja dat ben ik van plan te doen, maar hoe zit het spelen met totale strangers. Spelen mensen over het algemeen serieus en goed samen, of zijn er veel grappenmakers en moet ik dus een wel een geode clan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Freshnub schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:19:
[...]

Ja dat ben ik van plan te doen, maar hoe zit het spelen met totale strangers. Spelen mensen over het algemeen serieus en goed samen, of zijn er veel grappenmakers en moet ik dus een wel een geode clan vinden?
Tsja, iedereen is een stranger totdat je elkaar ontmoet toch? ;)

Tuurlijk zitten er wel grappenmakers tussen, maar volgens mij is het grootste deel wat bij ons zit in ieder geval gewoon relaxed aan het spelen. Tussendoor wat ouwehoeren enzo. En je kunt natuurlijk altijd met andere mensen blijven spelen totdat je het gevoel hebt dat je ergens land :)

Het zal ongetwijfeld beter werken dan met random spelers via de matchmaking, want daar kun je vaak dramatisch slecht mee communiceren ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
[...]

Ik ben (op xbox dan) nog geen vervelende mensen tegengekomen. Wel jammer dat weinig mensen hun mic gebruiken, en dus wordt er niet echt samengewerkt, maar over het algemeen kom je de missie wel goed door met elkaar. (heb t hier over random matchmaken, dus niet over de clan)

[ Voor 5% gewijzigd door Prullenbak84 op 25-03-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

PC
Op dit moment zijn er 3 clans te vinden voor PC. Namelijk Tweakers, Tweakers 2 en Tweakers 3
Deze clans opereren vanuit discord. Hier is ook de clan crew te vinden.
Om ervoor te zorgen dat de clan spaces optimaal worden gebruikt hanteren de clans het volgende beleid:
-Agents die geen lid zijn van de discord krijgen een discharge
-Agents die inactief zijn krijgen een discharge
-Discord Link: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (ook voor andere platformen)
Ik zou er ook even bijzetten dat je ook verplicht moet posten in #namedrop, ook als je nickname hetzelfde is in discord als ingame. Ik had deze post gemist, was discord gejoined en had de TD rol gekregen. Na 2 dagen was ik ineens gekicked.. door bovenstaand dus..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

De free-roam backups kunnen nog wel eens vaag zijn (iemand gewoon afk in een base), maar de missies zijn prima met randoms te doen. Slechts 1 missie tot 6x geprobeerd tot iedereen weg ging, de rest heb ik alle missies met randoms kunnen doen.

Ben er pas 3 tegen gekomen met een mic, maar ben nog geen missie tegengekomen, zelfs op hard, waar je met emotions en richting van je wapen niet genoeg communicatie zou hebben. Zelfs in Div1 deed ik veel op legendary zonder een woord te zeggen, beetje team weet wel wat het moet doen, heb je geen communicatie voor nodig.

Dit is op Xbox btw, op PC merk ik wel vaker dat mensen of een DC of gewoon crashen, heb ik helaas ook last van, dus blijf ik lekker op Xbox :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-03-2019 11:23 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
Thanks mannen duidelijk, dat wordt dan the division aanschaffen. Nog even kijken of het voor mijn ps4 wordt of toch de pc. Mijn pc staat nu alleen stof te happen, dus dit is een mooie gelegenheid om weer wat pc gaming te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Zelfs in Div1 deed ik veel op legendary zonder een woord te zeggen, beetje team weet wel wat het moet doen, heb je geen communicatie voor nodig.
helemaal waar, nodig is het niet. Maar het maakt het voor mij wel vele malen leuker als je wat kan praten. "wacht even", "snel, hierheen" of "zullen we met zn allen naar de volgende missie gaan?" of "Die activiteit hier vlakbij ook even samen doen?" Zijn al vrij simpele dingen die echt wel fijn zijn om gewoon te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Na een behoorlijke Division 1 verslaving, wilde ik Division 2 niet halen.
Toch maar gedaan dit weekend :+

lvl 16 nu, ff lvl 30 worden en DZ onveilig maken.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:30:
[...]

helemaal waar, nodig is het niet. Maar het maakt het voor mij wel vele malen leuker als je wat kan praten. "wacht even", "snel, hierheen" of "zullen we met zn allen naar de volgende missie gaan?" of "Die activiteit hier vlakbij ook even samen doen?" Zijn al vrij simpele dingen die echt wel fijn zijn om gewoon te zeggen.
Ik kan wel begrijpen dat overleg handig kan zijn en ook wel wat toevoegt aan t spel gevoel.
Maar mn vrouw ziet me al aankomen ha ha nee dat ga ik dr maar niet aan doen.
Tot nu toe is het allemaal wel duidelijk genoeg qua missies waar je heen moet en wat je moet doen.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
m0nk schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Ik zou er ook even bijzetten dat je ook verplicht moet posten in #namedrop, ook als je nickname hetzelfde is in discord als ingame. Ik had deze post gemist, was discord gejoined en had de TD rol gekregen. Na 2 dagen was ik ineens gekicked.. door bovenstaand dus..
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tsurany schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:10:
[...]

Op de shootingrange in white house heb je een DPS baan :)

Moet zeggen dat ik de shooting range wel erg nice vind om inderdaad wapens te vergelijken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:17:
[...]

Daarom kun je je DPS testen in de shooting range. In TD1 kreeg je een DPS die (volgens mij) ook een schatting maakte van hoeveel je raak schiet obv je stability en accuracy. In TD2 kun je bij de shooting range een realistische DPS krijgen, waarbij zelfs je eigen vaardigheid mee telt. Vind ik op zich wel handig.
DPS is een ding wat je kan testen op de shootingrange, wat wellicht nog interessanter is is de TTK (time to kill) waarin je kan zien hoe lang je er per wapen over doet om een groepje tegenstanders af kan schieten. Hierbij wordt ook je magazijn grootte en wisselsnelheid van het magazijn een belangrijke factor.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik ben trouwens benieuwd wanneer we echte gear sets (á la Sentry etc.) gaan krijgen in TD2. De bonusen van de brand sets zijn vrij beperkt, maar met gear sets kon je echt een specifieke richting in. Ben benieuwd of dit komt, want je zit met de Specializations natuurlijk ook al een bepaalde richting op, al mis ik daar een stukje flexibiliteit/keuzevrijheid qua skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:40
Hallo heb een probleem,

Division 2 gedownload en geïnstalleerd maar als ik opstart krijg ik wel geluid maar voor de rest zwart scherm met alleen maar een muis, hoe kan ik dit oplossen?

Al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd me drivers geüpgrade.

Setup is een 2700x met een RTX 2080,

Gr Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Tristan89 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:44:
Hallo heb een probleem,

Division 2 gedownload en geïnstalleerd maar als ik opstart krijg ik wel geluid maar voor de rest zwart scherm met alleen maar een muis, hoe kan ik dit oplossen?

Al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd me drivers geüpgrade.

Setup is een 2700x met een RTX 2080,

Gr Tristan
Hoeveel schermen heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan89
1 een 3440X1440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Als je windows toets + P probeert? Om van “output” te wisselen.
Ik ga ervanuit dat je besturingssysteem Windows is :+

Of een andere input in je 2080. Heb met de 1080 ook problemen gehad met de Displaypoort weergave. (Heb zelf ook een 3440x1440 scherm) Probeer bijv ook eens HDMI of vice versa.

[ Voor 47% gewijzigd door nickko op 25-03-2019 12:01 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan89
doet niks anders, heb wel me startbalk onderin en boven aan me balk met - verklein logo en +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
alt enter, wisselen tussen fullscreen en windowed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BlueFoxOne schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:34:
[...]

Ik kan wel begrijpen dat overleg handig kan zijn en ook wel wat toevoegt aan t spel gevoel.
Maar mn vrouw ziet me al aankomen ha ha nee dat ga ik dr maar niet aan doen.
Tot nu toe is het allemaal wel duidelijk genoeg qua missies waar je heen moet en wat je moet doen.
Dat is mijn 'probleem' ook een beetje, ik mag graag de Mic gebruiken om wat te ouwehoeren maar kan dit alleen als ik ook alleen thuis ben, heb mijn vriendin in het verleden al eens de kamer uitgestuurd als ze met een vriendin van haar aan de tel zat omdat ik dat allemaal niet hoef mee te krijgen.
Nadeel is dus dat ze liever ook niet hebt dat ik aan de klets ga via voice :P

Dat weerhoudt mij er ook een beetje van om met mensen van de clan bij te springen omdat ik het dan juist wel leuk is om ook een beetje te communiceren.
Met randoms heb ik iets minder moeite om geen voice te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Sipio schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:59:
[...]

Dat is mijn 'probleem' ook ewn beetje, ik mag graag de Mic gebruiken om wat te ouwehoeren maar kan dit alleen als ik ook alleen thuis ben, heb mijn vriendin in het verleden al eens de kamer uitgestuurd als ze met een vriendin van haar aan de tel zat omdat ik dat allemaal niet hoef mee te krijgen.

Dat weerhoudt mij er ook een beetje van om met mensen van de clan bij te springen omdat ik het dan juist wel leuk is om ook een beetje te communiceren.
Och, wij hebben geregeld een fluisteraar in de chat... *kuch* @Angeloonie *kuch*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
Sipio schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:59:
[...]

Dat is mijn 'probleem' ook een beetje, ik mag graag de Mic gebruiken om wat te ouwehoeren maar kan dit alleen als ik ook alleen thuis ben, heb mijn vriendin in het verleden al eens de kamer uitgestuurd als ze met een vriendin van haar aan de tel zat omdat ik dat allemaal niet hoef mee te krijgen.

Wees gerust, zo zijn er meer ;) Ik praat zelf ook niet heel veel, en als ik praat is het vaak wat zacht (@looyenss de echte whispermode is uit hoor). Zit in de gameroom boven de slaapkamer waar mijn vrouw ligt en de babykamer. :P Dus probeer het vaak te beperken tot het hoogst noodzakelijke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan89
looyenss schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:56:
alt enter, wisselen tussen fullscreen en windowed
Als ik alt+ enter doe, dan sluit hij het spel af en krijg ik de melding vastgelopen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Ik ben (op xbox dan) nog geen vervelende mensen tegengekomen. Wel jammer dat weinig mensen hun mic gebruiken, en dus wordt er niet echt samengewerkt, maar over het algemeen kom je de missie wel goed door met elkaar. (heb t hier over random matchmaken, dus niet over de clan)
Of je hebt mensen zoals ik, die wel een headset hebben, maar er geen gebruik van maken. Het geluid uit m'n headset (Sennheiser PC360) is echt brak vergeleken bij mijn koptelefoon (HD600), tot het punt dat het gewoon niet meer leuk is om naar te luisteren. Misschien toch maar eens een desktop mic aanschaffen.
Nu ik het toch over geluid heb, sommige muziek in dit spel is echt geweldig. Zoals de muziek bij de bossfight aan het einde van de Lincoln Memorial missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:24
Tristan89 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:02:
[...]

Als ik alt+ enter doe, dan sluit hij het spel af en krijg ik de melding vastgelopen :o
Heb je riva tuner statistic server geinstalleerd staan? (Word voor OSD van MSI Afterburner gebruikt)
Ik had namelijk hetzelfde probleem totdat ik dit pakket verwijderde.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Flghter1982 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:54:
[...]

ik denk dat dat wel moet lukken. dan schakel ik wel de overlay in zodat je ziet waar mijn focus punt ligt. keep you posted ;)
Nog gelukt? :+

Vraagje.. Stel ik heb die tracker, en ik kijk vervolgens naar het hoofd van een enemy. Dan moet ik nog steeds mijn muis gebruiken om te schieten, gaat de aim er dan niet vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik snap de "nood" van voice niet altijd.

Begrijpelijk in een raid situatie als er nog van alles geleerd moet worden.
Maar voor dit spel met de huidige missies vind ik het totaal niet nodig.

Mijn 1e pop is level 30 met ilevel 454.
Heb diverse challenging missies gedaan zonder voice en ging zeer goed.
Edit: Als dingen echt fout blijven gaan is een simpele chat zin vaak al genoeg.

Ook ben ik tijdens mij werk veel aan het bellen en praten, dus s'avonds heb ik niet zo heel veel behoefte om gehele conversaties aan te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Maxxus op 25-03-2019 13:23 ]

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Paulus07 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:54:
Ook heel nice die photomode :)
En de game ziet er zo belachelijk bruut uit :D

Echt hè. Ik loop ook aan de lopende band te klikken. Gisteren voor de laatste stronghold een selfie gemaakt van onze band of Brothers. Gewoon te leuk 😁

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:25
Kw4kje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:19:
[...]

Wachten op een Fix van UBI/Logitech. Logitech Software uitschakelen wanneer je de game opstart fix dit soort problemen voor nu. Bij mij werkt dit. https://www.thenerdmag.co...with-logitech-headphones/
Super bedankt voor je link. Had exact hetzelfde probleem met mijn G933. De optie:
Start Task Manager, select Processes, hit the “L” key, find something along the lines of “Logitech Surround Service“, end this process.
Werkt bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Heb mij afgelopen vrijdag aangemeld bij de PS4-clan. Gebruikersnaam: Coltpower_1987.

[ Voor 16% gewijzigd door Coltpower op 25-03-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12:03
Geef me nog even om Metro Exodus uit te spelen en ik koop het ook voor de ps4.
Als je me al wil toevoegen -> Derbiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan89
Thasquealer schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:26:
[...]

Heb je riva tuner statistic server geinstalleerd staan? (Word voor OSD van MSI Afterburner gebruikt)
Ik had namelijk hetzelfde probleem totdat ik dit pakket verwijderde.
JAJA riva verwijderd en het werkt _/-\o_

wat zou dat programma eigenlijk doen "?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Tristan89 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:28:
[...]

JAJA riva verwijderd en het werkt _/-\o_

wat zou dat programma eigenlijk doen "?
Als je je de OSD info van rivatuner/afterburner eerst uit hebt staan werkt die direct ;)
Kan je later gewoon weer aanzetten wanneer je ingame zit zonder problemen.
Vermoedelijk ziet de anti cheat het als ongewenste 3rd party applicatie tijdens de boot.
Dit was althans het geval tijdens de beta en mogelijk bewust gedaan zodat performance niet te analyseren was maar dat is meer speculatie dan bevestigd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17

Angry Joe's review.

Ik heb er nu iets van 40 uur inzitten maar ben nog geen level 30. Er is gewoon zoveel te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Yukidaruma schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:12:
[...]

Of je hebt mensen zoals ik, die wel een headset hebben, maar er geen gebruik van maken. Het geluid uit m'n headset (Sennheiser PC360) is echt brak vergeleken bij mijn koptelefoon (HD600), tot het punt dat het gewoon niet meer leuk is om naar te luisteren. Misschien toch maar eens een desktop mic aanschaffen.
Nu ik het toch over geluid heb, sommige muziek in dit spel is echt geweldig. Zoals de muziek bij de bossfight aan het einde van de Lincoln Memorial missie.
Ik gebruik zelf gewoon het standaard xbox one headsetje voor voicechat en de rest van de audio komt gewoon over de speakers, dus geluidskwaliteit is op die manier niet echt een issue.

Verder ben ik het met iedereen eens die zegt "het is niet nodig". Maar goed, dan kan ik net zo goed alles solo spelen. Het idee van een multiplayer spel is toch dat je met andere mensen speelt? En helemaal bij een spel zoals deze vind ik de hele ervaring aanzienlijk leuker als er ook wat sociale interactie bij komt kijken.

Ieder z'n meug natuurlijk, maar ik zou het dan bijvoorbeeld fijn vinden als ik kon matchmaken met mensen die een mic gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door Prullenbak84 op 25-03-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Merk op de pc overigens wel een flink FPS boost als ik de scaling ipv 100% op 85% zet. Grafisch zie ik eigenlijk geen verschil tussen de 2. Maar op 85% draait het stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Prullenbak84 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:49:
[...]
Verder ben ik het met iedereen eens die zegt "het is niet nodig". Maar goed, dan kan ik net zo goed alles solo spelen. Het idee van een multiplayer spel is toch dat je met andere mensen speelt? En helemaal bij een spel zoals deze vind ik de hele ervaring aanzienlijk leuker als er ook wat sociale interactie bij komt kijken.
In spellen als dit kan het de ervaring inderdaad een stuk leuker maken, mits er niet een oelewapper over alles heen schreeuwt. Bij Destiny 2 vond ik het ook veel leuker als er mensen waren om mee te praten. In spellen als Counter-Strike zit ik er dan weer niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Yukidaruma schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:10:
[...]

In spellen als dit kan het de ervaring inderdaad een stuk leuker maken, mits er niet een oelewapper over alles heen schreeuwt. Bij Destiny 2 vond ik het ook veel leuker als er mensen waren om mee te praten. In spellen als Counter-Strike zit ik er dan weer niet op te wachten.
Toch kan ik me tijden herinneren dat in bijvoorbeeld gears of war multiplayer op de xbox 360 iedereen gewoon een mic gebruikte, en je tijdens het spelen gewoon een beetje kon praten (en tussen de potjes door, of als je dood was, dus ook de tegenstanders hoorde). Veelal heb ik daar goede ervaringen mee (op inderdaad de enkele schreeuwer na) Vraag me vooral af waarom dat tegenwoordig helemaal over lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik begin nu eindelijk een beetje leuke gear te krijgen. Gear score zit op 316, dus zijn net lekker begonnen na lvl 30.

Misschien staart het mij volledig in het gezicht al, maar snap ik het zelf niet.....als ik een item heb, of een set van 2 van de 3 en ik wil deze gear behouden, moet ik dan met het recalibration station zaken aanpassen of..? Ik vind nog steeds dat ik heel snel iets beters krijg en dan dismantle/verkoop ik het weer, maar als ik iets heb gevonden wat ik echt wil behouden, wat is dan de beste tip?

Ik had al wat rondgespeurd, maar krijg beetje idee dat het nog niet optimaal werkt: https://www.reddit.com/r/..._2_has_taken_a_step_back/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Angeloonie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:38:
[...]

Nog gelukt? :+

Vraagje.. Stel ik heb die tracker, en ik kijk vervolgens naar het hoofd van een enemy. Dan moet ik nog steeds mijn muis gebruiken om te schieten, gaat de aim er dan niet vanaf?
krijg het niet goed voor elkaar om een filmpje te monteren. hij neemt de overlay (zichtpunt) niet mee in de video.

maar om je vraag te beantwoorden. als je rightclick (aim down sight) doet dan beweegt je cursor meteen naar je kijkpunt. dus als je vooruit loopt en uit je ooghoeken zie je een enemy die je aankijkt en dan aim down sight doet dan richt je er meteen op en hoef je alleen maar minimaal te corrigeren en schieten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
Paulus07 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:55:
Merk op de pc overigens wel een flink FPS boost als ik de scaling ipv 100% op 85% zet. Grafisch zie ik eigenlijk geen verschil tussen de 2. Maar op 85% draait het stuk beter :)
Knap dat je dat niet ziet.

Ik vind dat de game voor zijn grafische pracht echt super draait. Nu zit ik nu ook op een 2080 en kom vanaf een rx480, maar op 1440p met alles voluit heb ik gewoon 100 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Flghter1982 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:37:
[...]

krijg het niet goed voor elkaar om een filmpje te monteren. hij neemt de overlay (zichtpunt) niet mee in de video.

maar om je vraag te beantwoorden. als je rightclick (aim down sight) doet dan beweegt je cursor meteen naar je kijkpunt. dus als je vooruit loopt en uit je ooghoeken zie je een enemy die je aankijkt en dan aim down sight doet dan richt je er meteen op en hoef je alleen maar minimaal te corrigeren en schieten. :)
daar zijn toch wel toturials voor? die pubg streamers als shroud en danucd hebben het wel eens in een vid staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
looyenss schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:16:
[...]

daar zijn toch wel toturials voor? die pubg streamers als shroud en danucd hebben het wel eens in een vid staan
er is een streaming overlay addon. dan kunnen je streamers zien waar je naartoe kijkt etc. ik stream zelf niet dus dat truukje gaat bij mij niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Flghter1982 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:43:
[...]

er is een streaming overlay addon. dan kunnen je streamers zien waar je naartoe kijkt etc. ik stream zelf niet dus dat truukje gaat bij mij niet op :)
Kan je die niet in OBS toevoegen en dan met OBS recorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
nooit OBS gebruikt. als ik een video maak gaat dat eigenlijk altijd via Nvidia shadowplay en die is nogal wat limited met zijn opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Huh. Ik wish niet dat er zandstormen waren in Washington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Wee Man schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:09:
Huh. Ik wish niet dat er zandstormen waren in Washington.
Na de apocalyps wel :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

418O2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:06:
[...]

Knap dat je dat niet ziet.

Ik vind dat de game voor zijn grafische pracht echt super draait. Nu zit ik nu ook op een 2080 en kom vanaf een rx480, maar op 1440p met alles voluit heb ik gewoon 100 fps
Ga ook lekker hier. Sinds kort een systeem met een 2700X & RTX2080 en draait als een zonnetje met alles op ultra. Temps ook lekker under load, GPU max temp 64c na een sessie van 3 uur en CPU 59c 8)

Zit alleen wel vast nu, moet praten met Kevin Hayes bij Campus maar die npc is gebugged.

https://forums.ubi.com/sh...e150092be0a9a514f79259f5b blijkbaar ben ik niet de enige dus hopelijk fixen ze dit snel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
London schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:20:
[...]

Ga ook lekker hier. Sinds kort een systeem met een 2700X & RTX2080 en draait als een zonnetje met alles op ultra. Temps ook lekker under load, GPU max temp 64c na een sessie van 3 uur en CPU 59c 8)
Dan hebben we grofweg hetzelfde systeem :)
Zit alleen wel vast nu, moet praten met Kevin Hayes bij Campus maar die npc is gebugged.

https://forums.ubi.com/sh...e150092be0a9a514f79259f5b blijkbaar ben ik niet de enige dus hopelijk fixen ze dit snel.
Heb het idee dat ze wel een paar van zulke bugs hebben. Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Ik vind het zo jammer dat je ze weinig ziet van het shirt wat je aanhebt. Ik zat al vaak wat verlekkerd te kijken naar de verschillende outfits die je kan kopen maar waar ik geen geld voor over had zoals die marine outfit.
Maar zo af en toe krijg je van die apparelcaches en ja hoor: die marine jas!
Heel gaaf en heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Ik dacht gisteren leuk ff zn masker te scoren...
moest naar een vijvertje en daarna een salut maken...
toen kwam er een Killer te voorschijn...…. en die loopt nu nog steeds rond haha
Wat een lastig figuur zeg, en gezien hij niet op de radar verschijnt en een hele irritante drone bezit...
volgends mij is hij zelfs level 35?? en ik 15....

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
WhateverSuitsU schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:36:
Ik begin nu eindelijk een beetje leuke gear te krijgen. Gear score zit op 316, dus zijn net lekker begonnen na lvl 30.

Misschien staart het mij volledig in het gezicht al, maar snap ik het zelf niet.....als ik een item heb, of een set van 2 van de 3 en ik wil deze gear behouden, moet ik dan met het recalibration station zaken aanpassen of..? Ik vind nog steeds dat ik heel snel iets beters krijg en dan dismantle/verkoop ik het weer, maar als ik iets heb gevonden wat ik echt wil behouden, wat is dan de beste tip?

Ik had al wat rondgespeurd, maar krijg beetje idee dat het nog niet optimaal werkt: https://www.reddit.com/r/..._2_has_taken_a_step_back/
In tier 1 moet je een bepaalde gearscore hebben om de stronghold te spelen om naar tier 2 te gaan. Dit nadat je ook nog een paar verplichte invaded main missies hebt gedaan. De snelste manier is om alle Gear die je oppakt welke hoger is dan wat je aan hebt te gebruiken (ook al is het verder slechte gear). Hierdoor is de Gear die dropt verder in het spel ook weer hoger en heb je dus snel de vereiste scorer. Deze manier kan je gebruiken bij alle tiers. In Tier 4 kan je wanneer je lvl 450 bent dan gaan kijken welke sets en stats je wil houden. Nou ja totdat binnenkort Tier 5 vrijgegeven wordt want dat wordt voorlopig de hoogste Tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 13:25
London schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:20:
[...]

Ik zat ook vast bij die missie, had toen nog niet alle Main missies gedaan, nadat ik deze gedaan had kon ik wel met Hayes praten. Had voor de zekerheid toen ook alle side missions maar gedaan en projecten, maar die hadden tot zover geen effect, miste toen echt nog een Main missie.
Ik denk dat het spel te vroeg die Quest laat zien, want ik kon heel die container niet in, maar in de campus stond wel dat ik met hem moest praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Wee Man schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:34:
Ik heb er nu iets van 40 uur inzitten maar ben nog geen level 30. Er is gewoon zoveel te doen!
Ik ken het. 40+ uur en net lvl 30.
Voor ik met de strongholds aan de slag ga, wil ik eerst alle overige side missions weggewerkt hebben (nog een stuk of 15). Veel te veel afleiding in dit spel _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eindelijk level 30 geworden. Gisteren even in een uurtje of twee de laatste drie levels gehaald door achter elkaar side missions te voltooien, dan gaat het hard. Die leveren altijd een derde van je XP bar op dus drie missies per level. En je krijgt dan nog veel XP van enemies plus nog XP van encounters op weg naar die side missions dus je stijgt echt keihard. Snap wel dat ze zeggen dat je die echt tot het eind moet bewaren.

Nu nog maar de story uitspelen want sommige missies heb ik in iemand anders z'n game voltooid maar niet in story mode dus die tellen kennelijk niet mee. Missies zoals de Lincoln Memorial al een paar keer gedaan maar enkel de story mode telt mee voor completion, ook al zijn de andere veel lastiger :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Echt, iedere keer als ik in whitehouse kom, schijt specilisation message en volledige invaded cutscene van de map.

Zodra ik spec wissel en van de bali weg koem, Invaded map cutscene

Echt dit soort shit zouden ze toch tijdens testen eruit moeten vissen. .... :r :r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:28

Dazzler2120

FP ProMod
Bokkie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:41:
Echt, iedere keer als ik in whitehouse kom, schijt specilisation message en volledige invaded cutscene van de map.

Echt dit soort shit zouden ze toch tijdens testen eruit moeten vissen. .... :r :r
Pfoe, ben dit soort problemen nog niet echt tegen gekomen, kan zijn dat het tijdens testing dus ook niet gevonden is, of dat een update na beta tests natuurlijk iets anders 'kapot' gemaakt heeft!

Nu paar uurtjes er in zitten, niet mega veel tijd om te gamen de laatste periode, maar voelt vet aan, iedere fight voelt wel aan alsof je er over na moet denken. Het zijn geen fights waar je makkelijk doorheen rent á la Destiny, dat vind ik wel vet. Hopelijk komende weken iets meer tijd om te gamen!
Is er een meer casual clan te vinden? Kan me voorstellen dat volgens de regels ik bij tweakers1/2/3/three redelijk snel gekickt word voor inactiviteit :P Ben de discord verder wel gejoind, gezien ik het wel een handige communicatie tool vind.
Speel overigens op PC

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Zit je telkens in je eigen sessie, of in iemand anders sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Om nog maar niet te beginnen over die bugged menu's met al die uitroeptekens terwijl je alles al aangeklikt hebt en dat ze zodra je het menu gesloten hebt en weer opent ze allemaal weer terug zijn.

Verder vermaak ik me ontzettend goed, gisteren de 3e Stronghold gedaan met clanleden van [LIK] (PS4) en WT1 gehaald. Nu een GS van 297 dus vanavond weer lekker verder en naar WT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:04:
[...]

Zit je telkens in je eigen sessie, of in iemand anders sessie?
Dit gebeurd standaard als je een stronghold of pre-missie doet en terug naar je eigen sessie ga, krijg je weer hele intro van die world map.

Ook die recruits blijven met een ! verschijnen, je priority missies resettten steeds met een !, heb nog steeds een ! bij mijn outfit, maar er is niets meer te zien, zijn die kleine dingen die wel op z'n tijd irritant zijn.

Maar meest irritant is nu wel de 'no respawn' op Roosevelt, je moet eerst berg mobs afmaken, 2 tanks, vervolgens nog meer gasten, dan de motor van een boot met nog meer mobs erbij. We deden normal met iedereen rond de 390, maar het blijft maar komen, met steeds meer elite gasten. Gaan we na ~30 minuten toch allemaal dood bij die motor van de boot, reset werkelijk dat hele stuk. Je merkt dat de AI naarmate ze echt sponges worden, ook maling hebben aan cover, gewoon 'in the open' op je af lopen en je nagenoeg one-shotten.

Kreeg echt een flashback naar die Div1 missie waar je in die loods bent die at random volledig de fik in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:25:
[...]

Dit gebeurd standaard als je een stronghold of pre-missie doet en terug naar je eigen sessie ga, krijg je weer hele intro van die world map.

Ook die recruits blijven met een ! verschijnen, je priority missies resettten steeds met een !, heb nog steeds een ! bij mijn outfit, maar er is niets meer te zien, zijn die kleine dingen die wel op z'n tijd irritant zijn.
Heb die introfilmpjes heel af en toe eens bij switchen sessie gehad, maar ook vrij beperkt. In mijn eigen sessies gelukkig nooit.
Maar meest irritant is nu wel de 'no respawn' op Roosevelt, je moet eerst berg mobs afmaken, 2 tanks, vervolgens nog meer gasten, dan de motor van een boot met nog meer mobs erbij. We deden normal met iedereen rond de 390, maar het blijft maar komen, met steeds meer elite gasten. Gaan we na ~30 minuten toch allemaal dood bij die motor van de boot, reset werkelijk dat hele stuk. Je merkt dat de AI naarmate ze echt sponges worden, ook maling hebben aan cover, gewoon 'in the open' op je af lopen en je nagenoeg one-shotten.

Kreeg echt een flashback naar die Div1 missie waar je in die loods bent die at random volledig de fik in gaat.
Gewoon niet dood gaan ;)
Als je die minigun(s) pakt kun je alles vrij makkelijk doen. Laatst nog gedaan met z'n drieen en eigenlijk weinig problemen. Stond op de rechter minigun en alles wat daar binnenkwam en aan de linkerkant over de kade liep was vrij snel dood. :P Met minigun de tanks slopen, 2 man die de motor aan het slopen waren en de derde (of evt 4e) blijft bij de minigun.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:28:

Gewoon niet dood gaan ;)
Als je die minigun(s) pakt kun je alles vrij makkelijk doen. Laatst nog gedaan met z'n drieen en eigenlijk weinig problemen. Stond op de rechter minigun en alles wat daar binnenkwam en aan de linkerkant over de kade liep was vrij snel dood. :P Met minigun de tanks slopen, 2 man die de motor aan het slopen waren en de derde (of evt 4e) blijft bij de minigun.
Geen idee welke jij speelde, maar die mini-gun sta je minimaal 20 minuten op de tank te schieten. Ik heb er 900 kogels LMG (393) in geschoten en er was gok ~25% health pas vanaf. Bij tweede tank gebruikte we minigun op de gasten, maar zelfs laagste gasten moest je tot overheat schieten om ze neer te krijgen.

Daarna alsnog gehaald met 2 man, of met 4 man waren we flink bugged, maar met 2 man kregen we maar 1 elite, de rest ging weer normaal 1 headshot dood.

Of de scaling van 1 naar 4 man werkt niet jofel, of ik blijf de rest van alle missies met max 2-3 man spelen.

Maar moeilijkheid vind ik niet eens het probleem, het is meer de manier hoe AI later gaat reageren en dat je zo'n enorm stuk compleet opnieuw moet doen, terwijl gros van de missies maar meestal 1 wave is en 1 boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Ik vind moeilijkheid eigenlijk nog steeds wel een probleem. Ben nu level 18 en probeer een control point in southwest (level 16) te doen en het gaat gewoon niet. Vijanden gaan op zich snel genoeg dood, maar als er 6 tegelijk vanuit alle richtingen komen, is het snel klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:28

Dazzler2120

FP ProMod
Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:41:
Ik vind moeilijkheid eigenlijk nog steeds wel een probleem. Ben nu level 18 en probeer een control point in southwest (level 16) te doen en het gaat gewoon niet. Vijanden gaan op zich snel genoeg dood, maar als er 6 tegelijk vanuit alle richtingen komen, is het snel klaar.
Kan aan mij liggen, maar dat is toch een genot? Moet je voorstellen hoe saai het spel zou zijn als je overal er gewoon doorheen kon lopen! Voor mij is dit dé reden om van dit spel te houden, je kan niet hersenloos een fight inlopen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Prullenbak84 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:41:
Goed je minimap in de gaten houden waar ze vandaan komen en op tijd van cover wisselen is wel nodig om niet te snel dood te gaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Geen idee welke jij speelde, maar die mini-gun sta je minimaal 20 minuten op de tank te schieten. Ik heb er 900 kogels LMG (393) in geschoten en er was gok ~25% health pas vanaf. Bij tweede tank gebruikte we minigun op de gasten, maar zelfs laagste gasten moest je tot overheat schieten om ze neer te krijgen.

Daarna alsnog gehaald met 2 man, of met 4 man waren we flink bugged, maar met 2 man kregen we maar 1 elite, de rest ging weer normaal 1 headshot dood.

Of de scaling van 1 naar 4 man werkt niet jofel, of ik blijf de rest van alle missies met max 2-3 man spelen.

Maar moeilijkheid vind ik niet eens het probleem, het is meer de manier hoe AI later gaat reageren en dat je zo'n enorm stuk compleet opnieuw moet doen, terwijl gros van de missies maar meestal 1 wave is en 1 boss.
Was op challenging, WT4.. Je moet best lang op de tanks schieten inderdaad, maar de enemies gaan vrij hard neer met de minigun. Telkens korte bursts werkt het beste. En vooral de weakspots raken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:46:
[...]

Was op challenging, WT4.. Je moet best lang op de tanks schieten inderdaad, maar de enemies gaan vrij hard neer met de minigun. Telkens korte bursts werkt het beste. En vooral de weakspots raken uiteraard.
Best lang is beetje onzin als het gaat om 900 LMG kogels, zelfs bosses (volle gele) hebben niet eens zoveel nodig, had ik dus tegen de ~4000 kogels nodig voor 1 tank.

Ik gooi het wel onder groepje 'endcontent bugs' (die zijn er genoeg :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan pas op level 30 aan de slag met world tiers? Tot level 30 hoef je niet echt rekening met dingen te houden toch? Lees hier en daar dat het vrijhouden van side-missions wel een goed idee is gezien de EXP boost. Maar voor de rest?

Wat doen jullie trouwens met de gear die je niet nodig hebt? Zijn crafting materials belangrijk? Of verkopen jullie alles? Credits lijken ook niet echt handig, meeste dingen bij de vendor zijn vrij trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Gisteravond nogmaals de Roosevelt Island stronghold gedaan met 3 randoms, na 7 keer het einde op te moeten doen heb ik het eindelijk gehaald. Op naar de laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:49:
[...]

Best lang is beetje onzin als het gaat om 900 LMG kogels, zelfs bosses (volle gele) hebben niet eens zoveel nodig, had ik dus tegen de ~4000 kogels nodig voor 1 tank.

Ik gooi het wel onder groepje 'endcontent bugs' (die zijn er genoeg :P).
Vind het ook wel wat vreemd idd (helemaal op een explosieve benzinetank :P) maar het is gewoon een soort van "timed" fase waarbij je ipv een timer met "verdedig voor 2 minuten" een tank moet slopen. :P
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:50:
Je kan pas op level 30 aan de slag met world tiers? Tot level 30 hoef je niet echt rekening met dingen te houden toch? Lees hier en daar dat het vrijhouden van side-missions wel een goed idee is gezien de EXP boost. Maar voor de rest?

Wat doen jullie trouwens met de gear die je niet nodig hebt? Zijn crafting materials belangrijk? Of verkopen jullie alles? Credits lijken ook niet echt handig, meeste dingen bij de vendor zijn vrij trash.
Sidemissions idd bewaren tot einde, rest is niet zo boeiend, dus gewoon doen wat je tegen komt. Gear slopen en alle weapon mods craften die je unlocked, zit je dan nog capped, dan gewoon verkopen. Credits heb je ook voor recalibraten nodig later.

[ Voor 41% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Angeloonie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:46:
[...]

Ik heb de stronghold roosevelt (story) denk ik 6x opnieuw moeten doen met een groep van 4. (3 random gasten)
Ze gingen niet samen op 1 punt zitten, waardoor de damage output te laag was en je gewoon opeens in je eentje tegenover 3 man kwam te staan.
Was erg frustrerend.

Ik heb hem later nog met een maat gedaan (ik was toen wel World Tier 4 en hij level 30)
Toen kwam er maar 1 elite en heel weinig yellow bars. Was super easy.

Er zitten 2 moeilijke missies in Division 2.
1. Roosevelt island
2. Headquater (Missie waarbij het op het laatst donker wordt en er een elite komt met brandende granaten + 100 mobs op je af komen rennen.) Ik moest deze missie op Hard mode spelen voor Exotic deagle.
Ging zelf 3x dood en we hebben hem in 2x moeten halen.

Moeilijkheidsgraad in Division 2 is lastig.
soms gaat het makkelijk en soms komen er random gasten uit het niets op je af en dan leg je het af.
Vooral in de open world heb ik dit wel eens gehad.
Ben ik aan het vechten op een control point, komen er random gasten op mij af.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nibbor schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:29:
[...]

Ik zat ook vast bij die missie, had toen nog niet alle Main missies gedaan, nadat ik deze gedaan had kon ik wel met Hayes praten. Had voor de zekerheid toen ook alle side missions maar gedaan en projecten, maar die hadden tot zover geen effect, miste toen echt nog een Main missie.
Ik denk dat het spel te vroeg die Quest laat zien, want ik kon heel die container niet in, maar in de campus stond wel dat ik met hem moest praten.
Yes, na een level 22 main mission kon ik met hem praten :)

Thanks!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Pykow schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Ik heb de stronghold roosevelt (story) denk ik 6x opnieuw moeten doen met een groep van 4. (3 random gasten)
Ze gingen niet samen op 1 punt zitten, waardoor de damage output te laag was en je gewoon opeens in je eentje tegenover 3 man kwam te staan.
Was erg frustrerend.

Ik heb hem later nog met een maat gedaan (ik was toen wel World Tier 4 en hij level 30)
Toen kwam er maar 1 elite en heel weinig yellow bars. Was super easy
Met randoms is altijd kut, dan krijg je idd vaak dat soort gezeik dat iedereen wat anders aan het doen is. Een juiste groep hebben is een wezenlijk verschil (zit je al in een clan bijv?).
.

Er zitten 2 moeilijke missies in Division 2.
1. Roosevelt island
2. Headquater (Missie waarbij het op het laatst donker wordt en er een elite komt met brandende granaten + 100 mobs op je af komen rennen.) Ik moest deze missie op Hard mode spelen voor Exotic deagle.
Ging zelf 3x dood en we hebben hem in 2x moeten halen.
Ik kan mij eerlijk gezegd geen enkele missie herinneren die echt moeilijk was. Meestal was de moeilijkheid een combinatie van dom bezig zijn bij mij. Bijv. te veel naar voren gaan of naast een spawnpoint gaan staan (_O- die zijn zo lame). Key is echt gewoon met mensen spelen die niet maar wat doen :P
Moeilijkheidsgraad in Division 2 is lastig.
soms gaat het makkelijk en soms komen er random gasten uit het niets op je af en dan leg je het af.
Vooral in de open world heb ik dit wel eens gehad.
Ben ik aan het vechten op een control point, komen er random gasten op mij af.
Die vind ik af en toe ook wel erg irritant ja, laatst ook gehad dat ik een CP aan het clearen was, en dat er zo'n supply convoy terug kwam en vervolgens nog 50 enemies erbij kwamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Dazzler2120 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:43:
[...]

Kan aan mij liggen, maar dat is toch een genot? Moet je voorstellen hoe saai het spel zou zijn als je overal er gewoon doorheen kon lopen! Voor mij is dit dé reden om van dit spel te houden, je kan niet hersenloos een fight inlopen.
Ik hoef er ook niet meteen doorheen te lopen. Maar als ik naar een control point ga, de activiteit start met zo'n flare, lijkt het mij logisch dat ik dat gebied ga veroveren, en dan vind ik het vreemd dat er meteen achter me ook tig vijanden ineens verschijnen. En dan heeft in cover zitten ook geen zin meer, want ze staan dan letterlijk aan 6 kanten op me te maaien. En dan heb je nog geluk als er niet zo'n stokslagen-mevrouw (?) naast je staat.
Moeilijk is zeker leuk, maar dat kan ook anders, lijkt me.
Pagina: 1 ... 20 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)