Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Angeloonie schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:13:
[...]

Waarom niet? Waar gaat het fout?
We worden op een gegeven moment overspoelt door enemies en ik denk dat we niet genoeg dmg hebben om ze snel neer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58
WishmasterNL schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:14:
[...]

We worden op een gegeven moment overspoelt door enemies en ik denk dat we niet genoeg dmg hebben om ze snel neer te krijgen
Kan dan een paar oorzaken hebben:
- Je doet te weinig damage, zijn je wapens wel de hoogste GS die je kunt krijgen?
- De focus ligt niet op de objectives maar te veel op de enemies, moet je niet gewoon die benzinetanks slopen bijv? Als je dat niet zsm doet blijven de enemies spawnen.
- Te weinig/geen communicatie en iedereen zit overal verspreid, dus effectiviteit is 0,0 :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:08
Volgens mij zijn missies solo vaak makkelijker dan in een groep, tenzij je goed samen kan werken.
Ik heb in ieder geval alles solo gedaan en op 1 of 2 punten na, was alles goed te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Yukidaruma op 01-04-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Probeer het eens met z'n 2-en. Dan spawnen er een stuk minder enemies.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
1 april kikker in je bil

Clan update

We zijn inmiddels alweer even Live met de game en de clans, die erg succesvol blijken gezien we bijna al een Tweakers Vier kunnen gaan aanmaken. Dat is al 150+ man die elkaar gevonden hebben via GoT & Discord om samen TD2 te spelen!

De progressie verschilt enorm, er zijn spelers die al "klaar" zijn met de game en wachten op WT5, en er zijn spelers die nog geen level 30 zijn of pas net hun eerste stapjes in WT1 zetten. Dat maakt het ook allemaal zo mooi, en fijn dat iedereen elkaar wil helpen waar het kan, zowel op Discord als hier op het forum. Goed bezig allen!
Volgende stappen
En nu? Nu gaan we de clans wat strikter organiseren. Dit is nodig om het kaf van het koren te scheiden en te zorgen dat we optimale resultaten halen met de clan. Bungel je nu onderaan de clan leaderboards met weinig clan XP? Dan zul je waarschijnlijk een clan niveau teruggezet worden.
We hanteren de volgende niveau's
  1. Tweakers: Minimaal GS450 en 9,0 mil clan XP per week
  2. Tweakers Twee: Minimaal WT4 en 6,0 mil clan XP per week
  3. Tweakers Drie: Minimaal WT1 en 2,5 mil clan XP per week
  4. Indien nodig: Tweakers Vier: Minimaal level 25 en 1 mil clan XP per week
Voldoe je niet aan de eisen, dan zit je in de gevarenzone. Uiteraard verplaatsen we iedereen pas zodra de huidige week/clan caches uitgedeeld zijn.
Community
We hopen dat bovenstaande stappen bij zullen dragen aan een verhoogd communitygevoel, omdat je in een clan zult zitten met spelers die hetzelfde bereiken. Geen frustraties omdat de een erg achter loopt en de ander veel verder is, maar allemaal op een gelijkwaardig niveau qua progressie.
Om dit saamhorigheidsgevoel nog meer te versterken vragen we van alle leden van de Tweakers clans een bijdrage voor de Community BBQ. Zit je nu in de clan? Dan vragen we je een bedrag van €10,- te doneren voor de BBQ. Deze BBQ zal deze zomer plaats gaan vinden, de exacte datum wordt op een later moment gepeild met alle deelnemende spelers. De looptijd voor inschrijving is tot 31/05, dus wees op tijd met doneren. Iedereen die niet gedoneerd heeft wordt uit de clan gezet, maar er is tijd genoeg om te doneren, dus hopelijk komt het niet zo ver.
Met deze BBQ hopen we elkaar allemaal ook Face-2-Face te leren kennen. Met 150 man in de drie clans zou dit een behoorlijk gezellig feestje moeten worden in de achtertuin van @looyenss!

1 april kikker in je bil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
Mijn eerste 1 miljoen hit :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SknDPsEi17445EHCdqhdv0AM/full.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:10
[...]

Als het gaat om het stuk bij de benzine tanks en je speelt met meer dan 2, kan ik je aanraden dat er 2 zich bezig houden met de enemies en 1 of 2 met de tanks.
Als ik me niet vergis hebben we die missie met zijn 3-en gedaan en ik heb die hele tanks niet gezien omdat ik met enemies bezig was.
Een andere tip, ga je snel dood neem dan als skills de reviver (hive) en/of de chemlauncher met repair.
Wil je graag een offensieve skill ga dan voor de drone die kan schieten (naam ff kwijt), deze zorgt dat je enemies afgeleid worden.

[ Voor 56% gewijzigd door ourplayground op 01-04-2019 11:00 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SideShow schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:11:
Zo, ben ook maar geplooid. Vanwege geen goeie games momenteel (imo), en nieuwsgierig naar Division 2, deze maar gekocht :)

Uurtje of 2 gespeeld. Redelijk 'overspoeld' ... zoveel items, missions en zo ... Is dit normaal? Voel me compleet noob (eigenlijk niet zoveel zin om alles te leren momenteel). Naja, ben het wat gewend na Path of Exile te spelen, na 30 uur weet ik nog steeds niet wat ik moet maken van al die rare dingen die droppen.

In Division 2 hou ik het voorlopig maar bij solo hier en daar een missie doen, weet eigenlijk niet goed waarmee ik bezig ben, maar goed. Het schieten is toch leuk en het ziet er best goed uit, dusja, ik klaag niet.
Ik had/heb precies hetzelfde. Vooral:
weet eigenlijk niet goed waarmee ik bezig
Dat komt mede door het gebrek aan verhaal. Er is weinig urgency (naar mijn idee). Maar na ~30 uren gespeeld te hebben kan ik je een paar beginner tips geven waar je misschien wat mee kan.

Dit is een hele andere game dan een singe player shooter. Je moet Division 2 zien als een levende wereld waar jij in rondloopt. Om jou heen gebeuren dingen en jij moet beslissen of je daar wat mee wilt doen. Als je de mechanics (het schieten, cover, skills etc) leuk vindt dan ben je al een heel eind want dat is ongeveer 80% van de game. Loot hoef je je absoluut niet druk over te maken tot level ~25 (en eigenlijk dan zelfs nog niet). Alles looten wat je tegen komt? Kan je doen als je dat leuk vindt maar hoeft absoluut niet. Ik kijk bij mijn eigen karakter wanneer ik inlog even door mijn loot om te zien of er hogere cijfertjes zijn dan equip ik die.

En wat je "moet" doen qua spelen is helemaal aan jou. Soms loop ik een uurtje (of 2) rond om een nieuw safe house + settlement te openen en doe ik wat optionele quests (die met de vraagtekens). Soms duik ik op de main/side missions en soms ga ik op zoek naar de "telefoons" om wat verhaal te vinden.

Dat vind ik wel leuk gedaan trouwens, je moet best je best doen om wat van het verhaal mee te krijgen. Zitten veel kleine details in hier en daar. Hoop dat je er wat mee kan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
ourplayground schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:50:
[...]
Even hypothetisch, aangezien ik lekker op de Xbox speel...
Stel ben gear level 500, haal miljarden aan XP binnen, maar ik heb geen zin in een BBQ.. Dan is het tot ziens en bedankt?
Ook xbox spelers zijn welkom ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Lomp maar effectief, neem een 450 geared mee. De scaling gaat daar wel even de mist in, maar ik heb de missie nu 4x gedaan als hulp bij story, dan ben je tenminste klaar met de missie. Er zit volgens mij iets goed mis bij story en gear, ik ben tot 3x oneshotted tegen lvl29 mobs (452 geared) in story mode, maar WT1 hoef ik niet eens weg te duiken en kan gewoon gunblazing rondhuppelen.

Je zit xbox neem ik aan, kan ik je best wel helpen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
SinergyX schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:08:
[...]

Lomp maar effectief, neem een 450 geared mee. De scaling gaat daar wel even de mist in, maar ik heb de missie nu 4x gedaan als hulp bij story, dan ben je tenminste klaar met de missie. Er zit volgens mij iets goed mis bij story en gear, ik ben tot 3x oneshotted tegen lvl29 mobs (452 geared) in story mode, maar WT1 hoef ik niet eens weg te duiken en kan gewoon gunblazing rondhuppelen.

Je zit xbox neem ik aan, kan ik je best wel helpen.
Hier idem, ik zit in tweakersclan 2, nodig me maar uit als je hulp wil hebben.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ourplayground schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:13:
[...]

Hier idem, ik zit in tweakersclan 2, nodig me maar uit als je hulp wil hebben.
Volgens mij kunnen we best wat ruimen in eerste clan, dat de actieve uit twee ook naar 1 kunnen. Volgens mij zaten er aantal in de clan die volgens mij at random zijn gejoined.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
SinergyX schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:22:
[...]

Volgens mij kunnen we best wat ruimen in eerste clan, dat de actieve uit twee ook naar 1 kunnen. Volgens mij zaten er aantal in de clan die volgens mij at random zijn gejoined.
Moeten we dan ook een BBQ organiseren? ;)
Ik zit met een aantal vrienden in clan2, dus als er 3 a 4 plekken vrij zijn dan hoor ik het graag.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik wil graag een nieuwe monitor, denk dat ik ook maar een nieuwe clan begin en een BBQ organiseer :P

Tot die tijd blijf ik gewoon in [LIK] op de PS4 zitten, rete gezellig trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door RubenSaurus op 01-04-2019 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Helaas nu alweer 2x Roosevelt Island niet gehaald. Weer op het laatste stukje. Word nu wel een beetje vervelend.
Heb al een LFG geplaatst, maar no luck so far

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 20:10

Kju

Angeloonie schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:40:

Clan update

We zijn inmiddels alweer even Live met de game en de clans, die erg succesvol blijken gezien we bijna al een Tweakers Vier kunnen gaan aanmaken. Dat is al 150+ man die elkaar gevonden hebben via GoT & Discord om samen TD2 te spelen!

De progressie verschilt enorm, er zijn spelers die al "klaar" zijn met de game en wachten op WT5, en er zijn spelers die nog geen level 30 zijn of pas net hun eerste stapjes in WT1 zetten. Dat maakt het ook allemaal zo mooi, en fijn dat iedereen elkaar wil helpen waar het kan, zowel op Discord als hier op het forum. Goed bezig allen!
Volgende stappen
En nu? Nu gaan we de clans wat strikter organiseren. Dit is nodig om het kaf van het koren te scheiden en te zorgen dat we optimale resultaten halen met de clan. Bungel je nu onderaan de clan leaderboards met weinig clan XP? Dan zul je waarschijnlijk een clan niveau teruggezet worden.
We hanteren de volgende niveau's
  1. Tweakers: Minimaal GS450 en 9,0 mil clan XP per week
  2. Tweakers Twee: Minimaal WT4 en 6,0 mil clan XP per week
  3. Tweakers Drie: Minimaal WT1 en 2,5 mil clan XP per week
  4. Indien nodig: Tweakers Vier: Minimaal level 25 en 1 mil clan XP per week
Voldoe je niet aan de eisen, dan zit je in de gevarenzone. Uiteraard verplaatsen we iedereen pas zodra de huidige week/clan caches uitgedeeld zijn.
Community
We hopen dat bovenstaande stappen bij zullen dragen aan een verhoogd communitygevoel, omdat je in een clan zult zitten met spelers die hetzelfde bereiken. Geen frustraties omdat de een erg achter loopt en de ander veel verder is, maar allemaal op een gelijkwaardig niveau qua progressie.
Om dit saamhorigheidsgevoel nog meer te versterken vragen we van alle leden van de Tweakers clans een bijdrage voor de Community BBQ. Zit je nu in de clan? Dan vragen we je een bedrag van €10,- te doneren voor de BBQ. Deze BBQ zal deze zomer plaats gaan vinden, de exacte datum wordt op een later moment gepeild met alle deelnemende spelers. De looptijd voor inschrijving is tot 31/05, dus wees op tijd met doneren. Iedereen die niet gedoneerd heeft wordt uit de clan gezet, maar er is tijd genoeg om te doneren, dus hopelijk komt het niet zo ver.
Met deze BBQ hopen we elkaar allemaal ook Face-2-Face te leren kennen. Met 150 man in de drie clans zou dit een behoorlijk gezellig feestje moeten worden in de achtertuin van @looyenss!
Eh.. 10 euro bijdragen, anders een kick? 1 april! :+

toch..? :F

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Clan update

Iedereen die niet gedoneerd heeft wordt uit de clan gezet, maar er is tijd genoeg om te doneren, dus hopelijk komt het niet zo ver.
Dit geldt niet voor clans op de Xbox neem ik aan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:28
MrVegeta schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:52:
[...]

Ik had/heb precies hetzelfde. Vooral:

Dat vind ik wel leuk gedaan trouwens, je moet best je best doen om wat van het verhaal mee te krijgen. Zitten veel kleine details in hier en daar. Hoop dat je er wat mee kan.
Klopt als een bus.
Zaterdag begonnen en ik ben wel gecharmeerd.
Ik zit nog maar aan level 2 en heb net 'Eleanor' (?) bevrijd; de gameplay van die hele missie is wel enorm top - level per level clearen en dan op het einde zwaar knallen. Een risicovolle aanpak wordt zowel beloond als afgestraft. Enkel dat looten, ik doe nu bijna alles mee maar lijkt me effectief handiger om te checken of het van pas komt. Enig puntje dat ik nu wel al geleerd heb is die riolen induiken als je kan -> die sleutels komen later van pas, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:56
Mochten er mensen uit een PS4 clan worden gekicked onder het mom van te weinig Clan XP, bij onze clan Tweakers GD is nog genoeg plaats. :)

Wij hebben geen verplichtingen en spelen gewoon lekker voor de lol.
Dus wees welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Poulske schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:25:
Mochten er mensen uit een PS4 clan worden gekicked onder het mom van te weinig Clan XP, bij onze clan Tweakers GD is nog genoeg plaats. :)

Dus wees welkom!
Dat zijn allemaal pc clans gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Tja er lijkt op de PC meer vraag te zijn naar tweakers clans dan we dachten. Vandaar de aanscherping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
De vraag is niet zozeer groter dan bij andere spellen maar de cap is veel kleiner, een magere 50 waar je bij andere spellen al gauw beschikking hebt over 100-500 leden. Ik vind het nog steeds een rare keuze maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Voor mensen die relaxede clan op de pc willen zoek op de "The Dirty Hole". Of stuur mij even een PMtje.
Nu met mannetje of 12 maar iedereen mag joinen alle levels en leeftijden. Spelen puur voor de fun zowel PvP als PvE!

Meeste zitten al op T4 maar nooit beroerd om andere te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DigitalError schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:53:
De vraag is niet zozeer groter dan bij andere spellen maar de cap is veel kleiner, een magere 50 waar je bij andere spellen al gauw beschikking hebt over 100-500 leden. Ik vind het nog steeds een rare keuze maargoed.
Zal ergens wel een keuze zijn geweest voor 'iets', de rewards schalen nu niet met aantal mensen, zou je met 500 man zitten heb je die hoogste chest natuurlijk factor 10 sneller klaar. Met 50 man max kan je denk ik redelijk wat data vergaren voor de mogelijke schaling als ze clans gaan vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babbit
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-11-2024
Poulske schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:25:

Dus wees welkom!
Maak je maar geen zorgen hoor de Tweakers PS(Van Dsicord) groep heeft pas een lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:33
Onlangs begonnen met deze game, zit nu op lvl 6. Alle tips zijn welkom :) vind het een erg gaaf spel. Speel tot nu toe vooral in mn eentje maar heb al een main missie in een groep gedaan. Wat is handig om niet te vergeten? NPC's de resources brengen die ze nodig hebben? Zsm projecten completen? Alle junk uit elkaar halen ipv verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

DigitalError schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:27:
Ik wil graag een nieuwe monitor, denk dat ik ook maar een nieuwe clan begin en een BBQ organiseer :P

Tot die tijd blijf ik gewoon in [LIK] op de PS4 zitten, rete gezellig trouwens.
Ik heb van de zomer al een bbq met alleen maar sletjes! Wordt alleen maar vlees geserveerd om aan te [LIK]ken.

:+ Neem het allemaal niet te serieus! Bij mij mag je €10,- doneren en dan hoef je geen BBQ bij te wonen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:23:
Onlangs begonnen met deze game, zit nu op lvl 6. Alle tips zijn welkom :) vind het een erg gaaf spel. Speel tot nu toe vooral in mn eentje maar heb al een main missie in een groep gedaan. Wat is handig om niet te vergeten? NPC's de resources brengen die ze nodig hebben? Zsm projecten completen? Alle junk uit elkaar halen ipv verkopen?
Buiten de algemene tips om lekker je eigen ding te doen, is er eigenlijk niets dat je fout kunt doen... Al je suggesties kun je dus doen :P
Projects completen waarmee je blueprints unlocked zijn uiteraard erg nuttig. Ook junk verkopen is nuttig want credits zijn altijd bruikbaar. Materials van deconstructen zit je vrij snel vol mee, maar ook handig..

Check ook even de tips & tricks in de TS, staat misschien nog wat handige info in voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Kju schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:33:
[...]

Dit inderdaad. Is er uberhaupt een animocheck gedaan op een BBQ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:23:
wat mij met TD1 hielp was tutorials op YT kijken, er staan best een zwik leuke filmpjes die je goed uitleggen waarom je iets beter eerst kan doen. Zo krijg je ook wat meer inzicht in de mechanics achter het geheel. Ik deed in TD1 veel side missions eerst om te levelen en je DMG en DPS omhoog te krijgen zodat de eindbazen van de missies wat makkelijker omgingen.

Er is echt heel veel op youtube te vinden om je te helpen _/-\o_

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kju schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:33:
[...]

Hoop van niet, anders wordt me mooi een BBQ door de neus geboord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik krijg echt heel vaak een error waardoor het spel automatisch afsluit. Vaak bij het verlaten van The White house, maar ook midden in main missions. Ik ben pas lvl 7 maar laat de game lekker links liggen tot dit eruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
overdoseh schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:38:
Ik krijg echt heel vaak een error waardoor het spel automatisch afsluit. Vaak bij het verlaten van The White house, maar ook midden in main missions. Ik ben pas lvl 7 maar laat de game lekker links liggen tot dit eruit is.
waar speel je op?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

overdoseh schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:38:
Als je 'm op DX12 hebt staan, probeer eens op DX11. Dat loste bij mij iig het probleem op. Op de PC dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
De looptijd voor inschrijving is tot 31/05, dus wees op tijd met doneren. Iedereen die niet gedoneerd heeft wordt uit de clan gezet, maar er is tijd genoeg om te doneren, dus hopelijk komt het niet zo ver.
Opzich een leuk initiatief hoor zo'n BBQ, maar om los van een BBQ nou mensen 10 euro te laten betalen om in een clan te zitten...
Een donatie is een onverplichte betaling, maar je maakt het met een kick wel verplicht.
Ik zie ter zijner tijd wel of ik gekicked word, dan maken we voor de spelers die niet van verplichte "donaties" houden wel weer een nieuwe no nonsense GoT clan. :)
Iedereen kan wel 10 euro missen, maar niet iedereen heeft behoefte aan een BBQ. En ik heb ook nog mijn principes om niet voor een clan toegang te betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 01-04-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Angeloonie simpel en misschien te simpel antwoord: als het geen 1 april-grap is, zoek ik wel een andere clan.

Hoor het wel...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Een settlement is op lockdown. Hoe los ik dat op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nalyu
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-09 23:06
Wee Man schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:49:
Als je de settlement heb geselecteerd zie je een lijn naar iets op de map. Daar moet je de vijanden verslaan en kan je weer naar de settlement fast travellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sweepje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 08:59
Wee Man schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:49:
Er is dan een nabije activiteit die je moet doen om het op te lossen. Deze is dan herkenbaar met een rode lijn vanaf de settlement naar de activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jammer dat ik waarschijnlijk uit tweakers 2 gekickt ga worden... Hoop op een 1 april grap.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
HaterFrame schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:10:
Jammer dat ik waarschijnlijk uit tweakers 2 gekickt ga worden... Hoop op een 1 april grap.
100% dat het een grap is, anders krijgen ze geleuter met Tweakers dat hun een clan namens dit forum beheren en daar geld voor vragen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
DigitalError schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:12:
[...]

100% dat het een grap is, anders krijgen ze geleuter met Tweakers dat hun een clan namens dit forum beheren en daar geld voor vragen ;)
Heeft Tweakers totaal geen issue mee als het afgesproken aandeel daarin wordt afgedragen voor hun volgende personeelsuitje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
Ik heb net mijn specialisatie gekregen en de cutscene dat de black tusk zijn gekomen. De Campus Settlement is rood en daar staat bij dat deze bezet is door de black tusk. Hetzelfde staat bij the Theater Settlement, namelijk dat deze bezet is door de black tusk, maar toch is de settlement groen, en kan ik naar fast travellen.

Ik heb nog geen missies of iets dergelijks gedaan, en vermoed dat dit niet klopt. Niet alleen omdat in de beschrijving staat dat ie bezet is, maar ook omdat ik van anderen waarmee ik samen speel heb gehoord dat je de settlements eerst moet bevrijden voordat je er naar toe kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DENNIS79 schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:25:
Ik heb net mijn specialisatie gekregen en de cutscene dat de black tusk zijn gekomen. De Campus Settlement is rood en daar staat bij dat deze bezet is door de black tusk. Hetzelfde staat bij the Theater Settlement, namelijk dat deze bezet is door de black tusk, maar toch is de settlement groen, en kan ik naar fast travellen.

Ik heb nog geen missies of iets dergelijks gedaan, en vermoed dat dit niet klopt. Niet alleen omdat in de beschrijving staat dat ie bezet is, maar ook omdat ik van anderen waarmee ik samen speel heb gehoord dat je de settlements eerst moet bevrijden voordat je er naar toe kan gaan.
Theater was bij mij ook groen, Campus rood. Geen problemen mee ondervonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Zijn er hier mensen die een control point lvl 3 solo doen? ik ben gisteren de halve dag bezig geweest en ik krijg het niet voor elkaar, met name omdat de groene gasten die ik oproep de pijp uitgaan en ik dan opnieuw kan beginnen... erg frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
DENNIS79 schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:25:

Als je goed kijkt zie je een rood lijntje van de settlement ergens naar toe gaan. Dat is een blockade. Dat is een nieuwe activiteit die je kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Joetje079 op 01-04-2019 18:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
1 april kikker in je bil

Gelukkig hadden velen het direct door. :P
Dus wees gerust, er veranderd niets behalve dat er op een gegeven moment wel gekeken zal worden naar actieve/minder actieve/inactieve leden, maar dat duurt nog wel even aangezien het nog te vroeg is om daar echt iets mee te kunnen. Dus speel lekker door, geniet en vooral: zoek elkaar op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grindtegel schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:57:
Zijn er hier mensen die een control point lvl 3 solo doen? ik ben gisteren de halve dag bezig geweest en ik krijg het niet voor elkaar, met name omdat de groene gasten die ik oproep de pijp uitgaan en ik dan opnieuw kan beginnen... erg frustrerend
Jup, met gemak zelfs en zonder hulp van allies. Wat voor een build heb je?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Tsurany schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:18:
[...]

Jup, met gemak zelfs en zonder hulp van allies. Wat voor een build heb je?
ik was al bang voor deze reactie :+

build is nu nog : bij elkaar geraapt zooitje, wel gearlvl 451 maar nog niet geoptimaliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
morgenochtend om 9.30 weer een half uurtje onderhoud:
https://twitter.com/TheDi...tatus/1112756719464136705

blijkbaar dus alleen division 1

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 01-04-2019 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Dit is onderhoud voor the Division, niet Division 2 😂😁

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cinerama schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:31:
[...]

staat duidelijk 2 bij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cinerama schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:31:
[...]

beetje raar dat er 20 Division 2 logo's staan dan, het kan mij ook niet verrotten want ik moet toch werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grindtegel schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:22:
[...]

ik was al bang voor deze reactie :+

build is nu nog : bij elkaar geraapt zooitje, wel gearlvl 451 maar nog niet geoptimaliseerd
Dan zou ik daar eens beginnen, gearscore zegt eigenlijk ontzettend weinig. De betere talents hebben vaak eisen aan de hoeveelheid reds of blues, daarvoor moet je wel echt een build maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

looyenss schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:33:
[...]

staat duidelijk 2 bij...
Agents, The Division maintenance incoming April 2nd at 09:30 AM CEST / 3:30 AM EDT / 12:30 AM PDT, approximately 30 minutes. #TheDivision

In de hele tekst wordt er niet over deel 2 gesproken

En

Thank you for your feedback Agent. This maintenance is for The Division, not The Division 2 :)

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cinerama schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:38:
[...]

Agents, The Division maintenance incoming April 2nd at 09:30 AM CEST / 3:30 AM EDT / 12:30 AM PDT, approximately 30 minutes. #TheDivision

En

Thank you for your feedback Agent. This maintenance is for The Division, not The Division 2 :)
Staat toch echt een div2 plaatje in de tekst. Ach het is overdag en dan werk ik gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cinerama schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:38:
[...]

En

en toch blijft het dom dat zowel op de twitterpagina als de pagina op hun forum 20 keer het logo van DIV2 staat, maak dan lekker een aparte pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

luckyjan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:03:
[...]

Hogere gearscore doet helemaal niets behalve dat je met bepaalde caches hogere gearscore caches krijgt (bijv. de clan en proficiency cache).
Maar hoe verklaar je dan dat hogere gearscore altijd veel hogere armor heeft, om maar een voorbeeld te noemen. Aangezien ik TD1 scheel heb gespeeld weet ik dat rolls belangrijk zijn, maar kan het me nog steeds niet voorstellen dat dit beter is op lage gearscore omdat de base stats veel lager zijn. Zo merk ik dat ik nu in WT1 maxed (gearscore van 350) gewoon 10x sneller iemand neer heb dan dat ik er in het begin doorheen rende. Ik heb alleen maar hogere gear geequipped, voor de rest nergens naar gekeken.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Iemand nog meer mee gemaakt dat je op WT4 een challange missie aan het doen bent en gewoon op het einde 0,0 damage doet ?

elite gasten in een grote pak waarbij je ze normaal op hun ammo kist schiet en crit damage doet (of tenminste zo gele marker krijgt) maar nu totaal niks uit maakt.
4 man schieten erop en er gebeurde niets.
Uiteindelijk door heel mijn ammo heen en dood gegaan.

Of een sniper die bijna dood is en vervolgens gaat schuilen en met full health + armor tevoorschijn komt ?
Ben er maar mee gekapt, want dit leek mij een bug.
Andere missies op challange gingen altijd wel goed.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@Pykow wachten tot de uitroeptekens boven hun hoofd verdwijnen, dan zijn ze wel kwetsbaar.

@Rudios Hoge GS geeft wel een grotere kans op betere stats maar is geen garantie. GS zelf doet niks, het gaat puur om de rest van de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als trouwens challenge AI zo blijft, blijf ik wel vrolijk hard spelen, ongelofelijk wat simpel is de AI.

Cover als je 4 man op je hebt schieten? Tuurlijk niet, als je meer dan genoeg armor hebt kan je makkelijk vol op mensen inlopen en even wat one-shotten. 1 zo'n gast geen probleem, 2 wordt leuk, maar 5 gelijktijdig is gewoon dom. En je ziet die paarse gasten met shield gewoon vol meelopen.

Gelijktijdig vraag je je af waar zo'n shield van hun van gemaakt is, gok ergens tegen de 1,2mil HP minimaal (100 kogels a 12k stuk minimaal), pak jij je shield erbij.. 215k wat zo goed als 1 shot van zelfs een paarse gast :P

Snap best dat ze iets moesten doen tegen de shieldies in Div1 (zeker als ze in covermode gingen), of tegen belachelijke HP van set-shields, maar dit is bijna lachwekkend.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2019 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
pfoe eindelij ktier 4. Na tier 5 eindelijk eens inlezen wat voor build ik wil en wat voor dingen ik nog kan unlocken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:33
Gisteren mijn eerste niet leuke momentje als Division2 groentje. Samen met een random persoon ben ik een missie aan het doen die best even duurt, bij de laatste boss gaan we dood en hij zegt 'sorry gotta go, bye!'. Zelf een paar keer tevergeefs geprobeerd maar telkens dood en dan maar afgesloten, niemand meer kunnen vinden ook om te joinen : (. Neem aan dat de hele missie nu opnieuw moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

@TepelStreeltje heb jij ergens gisteravond de Call for help functie gebruikt? Of gebruikt iemand op PS4 toevallig jouw tweakers-id als game-id? ;)
Ik was net bezig in een side missie dus kon er niet op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:28:
Gisteren mijn eerste niet leuke momentje als Division2 groentje. Samen met een random persoon ben ik een missie aan het doen die best even duurt, bij de laatste boss gaan we dood en hij zegt 'sorry gotta go, bye!'. Zelf een paar keer tevergeefs geprobeerd maar telkens dood en dan maar afgesloten, niemand meer kunnen vinden ook om te joinen : (. Neem aan dat de hele missie nu opnieuw moet.
Yep, er is geen save functie qua missies, dus je begint weer opnieuw als je ze niet afrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

OzzieMann schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:51:
@TepelStreeltje heb jij ergens gisteravond de Call for help functie gebruikt? Of gebruikt iemand op PS4 toevallig jouw tweakers-id als game-id? ;)
Ik was net bezig in een side missie dus kon er niet op reageren.
Helaas zijn er meer Tepelstreeltjes :(
En ik speel niet op de PS4, dus ik was het niet!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
speelt iemand dit spel zonder psn plus solo hier? ik wil alleen het verhaal uitspelen, maar het is nog zo onduidelijk of dit allemaal kan zonder psn plus..

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 02-04-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Pykow schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:07:
Iemand nog meer mee gemaakt dat je op WT4 een challange missie aan het doen bent en gewoon op het einde 0,0 damage doet ?

elite gasten in een grote pak waarbij je ze normaal op hun ammo kist schiet en crit damage doet (of tenminste zo gele marker krijgt) maar nu totaal niks uit maakt.
4 man schieten erop en er gebeurde niets.
Uiteindelijk door heel mijn ammo heen en dood gegaan.

Of een sniper die bijna dood is en vervolgens gaat schuilen en met full health + armor tevoorschijn komt ?
Ben er maar mee gekapt, want dit leek mij een bug.
Andere missies op challange gingen altijd wel goed.
Ik dacht al dat we iets niet goed deden. We kwamen dit tegen in Capitol Hill.
Iedereen out of ammo en die armored dude liep nog vrolijk rond.

[ Voor 3% gewijzigd door Eleshar op 02-04-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Iemand hier die hem speelt op een console (liefst PS4 Pro) in combinatie met een (externe) SSD? Die traag ladende textures worden met elke patch erger en nu zou het zijn dat het met een SSD veel minder of zelf verholpen moet zijn.

Zit heel erg te overwegen om een externe SSD te kopen voor m'n Pro en ben benieuwd naar ervaringen. Heb geen zin om mijn 2TB interne HD te vervangen door een SSD puur alleen om dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Black-Hole schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:16:
Iemand hier die hem speelt op een console (liefst PS4 Pro) in combinatie met een (externe) SSD? Die traag ladende textures worden met elke patch erger en nu zou het zijn dat het met een SSD veel minder of zelf verholpen moet zijn.

Zit heel erg te overwegen om een externe SSD te kopen voor m'n Pro en ben benieuwd naar ervaringen. Heb geen zin om mijn 2TB interne HD te vervangen door een SSD puur alleen om dit probleem.
Ik speel op de One X met een Samsung T3 500 gig er aan. Op de slaapkamer staat nog een normale Xbox one zonder externe HDD/SSD. Het verschil is behoorlijk groot en ja, alles laadt een stuk sneller en texture popping is veel minder aanwezig op de X, maar zeker niet volledig weg.

In mijn PS4 pro heb ik wel een interne SSD geplaatst, gaat als de brandweer en volgens mij altijd sneller dan een externe HDD. Dat heeft Sony beter voor elkaar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door WhateverSuitsU op 02-04-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Rudios schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:51:
[...]

Maar hoe verklaar je dan dat hogere gearscore altijd veel hogere armor heeft, om maar een voorbeeld te noemen. Aangezien ik TD1 scheel heb gespeeld weet ik dat rolls belangrijk zijn, maar kan het me nog steeds niet voorstellen dat dit beter is op lage gearscore omdat de base stats veel lager zijn. Zo merk ik dat ik nu in WT1 maxed (gearscore van 350) gewoon 10x sneller iemand neer heb dan dat ik er in het begin doorheen rende. Ik heb alleen maar hogere gear geequipped, voor de rest nergens naar gekeken.
Ja dat heb ik ook gedaan om zo snel mogelijk naar Tier 5 te gaan. Maar nu in Tier 5 bij gearscore 450 en missies op Challenge zijn er best veel vijanden die als ze dicht bij je in de buurt komen je meteen killen hoeveel armor je ook hebt. Dan is het belangrijk ze op afstand te houden en snel neer te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:24:
[...]

Ik speel op de One X met een Samsung T3 500 gig er aan. Op de slaapkamer staat nog een normale Xbox one zonder externe HDD/SSD. Het verschil is behoorlijk groot en ja, alles laadt een stuk sneller en texture popping is veel minder aanwezig op de X, maar zeker niet volledig weg.

In mijn PS4 pro heb ik wel een interne SSD geplaatst, gaat als de brandweer en volgens mij altijd sneller dan een externe HDD. Dat heeft Sony beter voor elkaar ;)
Thanks, goed om te horen dat het in ieder geval minder aanwezig is. Erger me er steeds meer aan en vind het echt afbreuk doen aan de hele sfeer in de game.

Vindt een 2TB interne SSD net wat te prijzig voor alleen dit texture probleem. Laadtijden vind ik zelf wat minder belangrijk, en met andere games heb ik verder geen problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Black-Hole op 02-04-2019 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb een XBOX one met een zn groene HD er aan waar DV2 op staat.
Het laden van textures valt heel af en toe een beetje op maar echt last heb ik er niet van en het duurt ook maar max een seconde of 1 a 2.
Ik zal eens wat games verwijderen/verplaatsen en DV2 naar de interne HD verplaatsen kijken of dat uit maakt.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 15-09 17:00
Black-Hole schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:31:
[...]

Thanks, goed om te horen dat het in ieder geval minder aanwezig is. Erger me er steeds meer aan en vind het echt afbreuk doen aan de hele sfeer in de game.

Vindt een 2TB interne SSD net wat te prijzig voor alleen dit texture probleem. Laadtijden vind ik zelf wat minder belangrijk, en met andere games heb ik verder geen problemen.
Deze is precies niet veel duurder dan de samsung t3 500gb

pricewatch: Crucial MX500 2,5" 2TB

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
BlueFoxOne schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:34:
[...]

Ik heb een XBOX one met een zn groene HD er aan waar DV2 op staat.
Het laden van textures valt heel af en toe een beetje op maar echt last heb ik er niet van en het duurt ook maar max een seconde of 1 a 2.
Ik zal eens wat games verwijderen/verplaatsen en DV2 naar de interne HD verplaatsen kijken of dat uit maakt.
Op de PS4 Pro duurt het soms echt 10 seconden of langer voordat bepaalde textures laden... Vooral in settlements is het goed merkbaar.

Maar ook textures van bomen, bussen, trucks, posters, graffiti, wat niet eigenlijk :X laden vaak erg langzaam.

Op de Ubisoft support forums loopt er een heel lang topic over zonder een echt antwoord van Massive. Ze weten er wel van maar zeggen verder niets.
SchieveZot schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:37:
[...]

Deze is precies niet veel duurder dan de samsung t3 500gb

pricewatch: Crucial MX500 2,5" 2TB
Voor 70,- heb ik ook een T5 250GB SSD

[ Voor 20% gewijzigd door Black-Hole op 02-04-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
ik vraag me af of een NVMe disk niet de moeite is?
Kan de PS4 de snelheid hiervan aan?

bv dit:
pricewatch: Delock 42600 M.2 NVMe PCIe SSD - USB 3.1 Gen 2 Type-C female Zwart
pricewatch: Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

luckyjan schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:27:
[...]

Ja dat heb ik ook gedaan om zo snel mogelijk naar Tier 5 te gaan. Maar nu in Tier 5 bij gearscore 450 en missies op Challenge zijn er best veel vijanden die als ze dicht bij je in de buurt komen je meteen killen hoeveel armor je ook hebt. Dan is het belangrijk ze op afstand te houden en snel neer te leggen ;)
Op hogere niveaus lijkt armor inderdaad een stuk minder relevant. Een build gebouwd rondom armor en regeneration werkt een stuk slechter omdat vijanden gewoon op je afrennen en met een enkel schot neer hebben.

Lijkt alsof damage versus elites en crit chance builds op dit moment de beste optie zijn. Full glass cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft de ps4 een NVME slot :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
boe2 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:57:
[...]

Nope, moet via SATA aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
boe2 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:57:
[...]

nee, vandaar de externe NVMe enclosure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Black-Hole schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:01:
[...]

Nope, moet via SATA aangesloten worden.
USB bedoel je? :P (type c)

Lijkt me pure overkill, denk niet dat USB op de Pro en X al die 5Gbps halen, dat een SSD al vaak rustig aan kan doen qua snelheid.
Tsurany schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:51:
[...]

Op hogere niveaus lijkt armor inderdaad een stuk minder relevant. Een build gebouwd rondom armor en regeneration werkt een stuk slechter omdat vijanden gewoon op je afrennen en met een enkel schot neer hebben.

Lijkt alsof damage versus elites en crit chance builds op dit moment de beste optie zijn. Full glass cannon.
De 5%/sec kneepad heeft nog z'n nut en zeker waard om de 7 defense te pakken, maar dmg vs elite werkt volgens mij ook niet helemaal jofel, ik doe dezelfde 12k dmg met mijn LMG op een elite of ik nu 88% vs elite heb op 32%.

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 02-04-2019 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:28:
Groentje nr 2 (level 3) present ;)
Voeg maar toe voor de volgende keer; ik respecteer de regels.
Derbiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
SinergyX schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:07:
[...]

Lijkt me pure overkill, denk niet dat USB op de Pro en X al die 5Gbps halen, dat een SSD al vaak rustig aan kan doen qua snelheid.
idd overkill:

The PS4 USB 3.0 has a SuperSpeed transfer rate of 5 Gbit/s which can transfer about 625mb/s

https://www.ps4storage.com/ps4-usb-ports/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
[...]

[...]

De 5%/sec kneepad heeft nog z'n nut en zeker waard om de 7 defense te pakken, maar dmg vs elite werkt volgens mij ook niet helemaal jofel, ik doe dezelfde 12k dmg met mijn LMG op een elite of ik nu 88% vs elite heb op 32%.
Toch jammer, aangezien usb-c 10Gbps kan halen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
[...]

Ging uit van intern aansluiten ;) Maar anders inderdaad via USB 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

[...]

Volgens mij heeft geen enkele console een type-c aansluiting. Of nouja, de Switch wel, maar daar is deze game niet voor uit en die heeft alleen micro-sd opslag...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:47:
[...]

Volgens mij heeft geen enkele console een type-c aansluiting. Of nouja, de Switch wel, maar daar is deze game niet voor uit en die heeft alleen micro-sd opslag...
C->A kabeltje erbij, zal wel moeten werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:27
Nou ik ben ook aanbeland in World Tier 1. Dat lijkt allemaal best te doen, maar die invaded missie (ik weet even niet welke, jefferson trade center of grand washington hotel) vond ik weer een partij moeilijk! Ik heb voor WT1 volgens mij best een aardige GS, iets van 260 ofzo, dus ik zou toch graag even doorklappen naar WT2 nu ik toch lekker bezig ben. Maar dat wordt nog een kluif denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Prullenbak84 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:16:
Nou ik ben ook aanbeland in World Tier 1. Dat lijkt allemaal best te doen, maar die invaded missie (ik weet even niet welke, jefferson trade center of grand washington hotel) vond ik weer een partij moeilijk! Ik heb voor WT1 volgens mij best een aardige GS, iets van 260 ofzo, dus ik zou toch graag even doorklappen naar WT2 nu ik toch lekker bezig ben. Maar dat wordt nog een kluif denk ik.
Vanavond online?? Dan kunnen we even met een groepje knallen :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hamazaki schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:01:
speelt iemand dit spel zonder psn plus solo hier? ik wil alleen het verhaal alleen uitspelen, maar het is nog zo onduidelijk allemaal of dit kan zonder psn plus..
Ik zou het even op Twitter vragen aan PlayStation of Ubisoft. Ik zou er in ieder geval niet op rekenen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor Division 1 kon je volledig solo spelen zonder XBL/PSN, in de store bij Div 2 staat enkel 'for online multiplayer', maar stuur gewoon bericht op Twitter, die gasten reageren bijzonder snel op vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Een noob-vraagje maar is het aangeraden om zijmissies te laten tot je een hoog level hebt?
Ik snap wel waarom maar het is zonde dat je ze niet direct kan meepikken.
Is het het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Derbiss schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:20:
Een noob-vraagje maar is het aangeraden om zijmissies te laten tot je een hoog level hebt?
Is het het waard?
Door alleen control points en main missons te doen kan je in principe het verhaal op level 30 eindigen.
Daarna begin de endgame met de verschillende tiers. na enkele missies per tier ben je in tier 4 a 5 aanbeland. Ik denk dat dan de side missies leuk zijn voor het farmen van betere gear en wapens.
Mocht je dat farmen niet zo interessant vinden dan zou ik je aanraden gewoon lekker de side missies mee te pakken.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Derbiss schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:20:
Is het het waard?
Een side mission is standaard een derde van de XP die je nodig hebt per level. Mocht je aan het einde van de storyline geen level 30 zijn dan zijn die side missions wel handig om daar te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
ourplayground schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:23:
[...]

Door alleen control points en main missons te doen kan je in principe het verhaal op level 30 eindigen.
Daarna begin de endgame met de verschillende tiers. na enkele missies per tier ben je in tier 4 a 5 aanbeland. Ik denk dat dan de side missies leuk zijn voor het famren van betere gear en wapens.
Mocht je dat farmen niet zo interessant vinden dan zou ik je aanraden gewoon lekker de side missies mee te pakken.
Ok bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Tsurany schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:24:
[...]

Een side mission is standaard een derde van de XP die je nodig hebt per level. Mocht je aan het einde van de storyline geen level 30 zijn dan zijn die side missions wel handig om daar te geraken.
en ook bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Nu world tier 2 bereikt en zie dat ik Gear score van 304 heb. Nu moet ik voor de missies een gearscore van 325 halen.
Alleen zie ik geen missies meer alleen side missions en dingen veroveren.
Wordt denk ik een hele klus om 304 naar 325 te tillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
CallmeGod schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:28:
Nu world tier 2 bereikt en zie dat ik Gear score van 304 heb. Nu moet ik voor de missies een gearscore van 325 halen.
Alleen zie ik geen missies meer alleen side missions en dingen veroveren.
Wordt denk ik een hele klus om 304 naar 325 te tillen.
Replay en anders lfg random bounty of missie doen, capture points pakken, lootboxes zoeken (meer dan genoeg), haal je bijzonder snel :P

Extreme geval, laat een 450 wat missies meehuppelen, hij dropt alle loot naar jou, alles meteen max gearscore voor die tier :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 02-04-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
Joetje079 schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:44:
[...]

Als je goed kijkt zie je een rood lijntje van de settlement ergens naar toe gaan. Dat is een blockade. Dat is een nieuwe activiteit die je kan doen.
Het werkt bij mij toch niet helemaal goed. Die blockade start niet op. En ik kan de campus settlement, terwijl hij rood gekleurd is, wel gewoon binnen stappen.
Pagina: 1 ... 24 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)