Gekocht bij de clan vendor. Krijgt de kleuren van de clan en het logo 

ik speel op deze,London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:49:
Heb wel gigantische performance issues op de pc helaas. Draai hem op een i5 7600K, 16gb DDR4 RAM en een GTX1070 allemaal stock en geïnstalleerd op een SSD maar om de haverklap dat 'ie hangt. 2/3 seconden en dan staan er opeens 5 enemies voor je en ben je weer dood. In de regen is het helemaal verschrikkelijk.
Heb medium preset n.a.v. de benchmark. Vsync uit al geprobeerd evenals Frame limiter maar niets helpt helaas
edit: Zie wel dat ik niet de laatste GeForce drivers heb. Maar ff testen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
dan zal ik wel een fucked-up combo krijgen van die Sletjes clanluckyjan schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:16:
Gekocht bij de clan vendor. Krijgt de kleuren van de clan en het logo
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door RubenSaurus op 20-03-2019 17:04 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Yonix op 20-03-2019 20:38 ]
soms staat er ook een peiltje bij omhoog of omlaag. dan weet je of je op het juitse niveau zit.Yonix schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:34:
Is it me of is de map/minimap gewoon onoverzichtelijk? Soms sta ik op een locatie waar volgens de map diverse nodes zouden moeten zijn of (ammo) caches, maar die krijg ik dan toch echt niet gevonden ...Kan mij niet herinneren dat dit in D1 ook een ding was.
Oh, en zijn er meer mensen die last hebben van geluid dat wegvalt? Opeens geen regen meer, terwijl het nog wel regent, of de muziek die plotseling stopt - en wat dan niet lijkt te kloppen met wat er gebeurd 'on screen'.
En het selecteren van mod slots in het weapons menu gaat ook niet echt vlekkeloos. Als ik op 'arrow down' druk of de joystick/thumbstick gebruik spring ik sporadisch door de lijst. Trouwens, ik merk dat met meerdere lijsten in menu's - dat navigeren niet compleet vlekkeloos verloopt.
Verder vermaak ik mij prima met het spel, maar het zijn van die kleine dingen die je soms een beetje uit het spel/de flow kunnen halen - en ook getackeld hadden kunnen worden na de beta.
Stond op DX11 maar resolution detail 100 > 85% did the trick. Nu heeeeel soms nog een hapering maar dat is te overzien.NosferatuX schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:08:
[...]
Heb je DX11 geprobeerd? DX12 geeft betere fps in de lage regionen maar wat ik heb gemerkt is dat ik stutters en regelmatige ontzettende mouse jitter/janking krijg wanneer me cpu naar 100% gaat.
Wanneer ik DX11 aan zet ipv DX12 dan gaat me CPU alsnog naar 100% maar merk daar helemaal niks van.
Vaak helpt het verlagen van settings ook niet echt omdat de CPU alsnog zwaar belast word, vaak nog zwaarder bij het teveel verlagen van settings die op de GPU werken.
Maar als je het nog niet geprobeerd heb, zou ik DX11 proberen.
[ Voor 18% gewijzigd door London op 20-03-2019 20:56 ]
Tesla M3LR '21
Weapons craften zou ik pas toen op level 30 denk ik. Nu craft je iets en 1 minuut later dropt er in een missie ofzo alweer een beter wapen!London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:52:
[...]
Stond op DX11 maar resolution detail 100 > 85% did the trick. Nu heeeeel soms nog een hapering maar dat is te overzien.
Wát een game, zit er helemaal inMorgen nog werken en dan 8 dagen vrij. Worden donkere dagen
Ben nog maar level 10 en speel voornamelijk solo maar het is best goed te doen. Bepaalde zaken zijn nog wel onduidelijk maar daar kom ik vanzelf wel achter. Bijv het craften, wil graag een wapen maar heb 0 recipes. Zal wel met m'n level te maken hebben.
En qua items dismantle is nu gewoon alles. Verdien wel wat met trinkets verkopen maar voor de rest zie ik ook nog geen noodzaak om iets te kopen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Bij mij kan het na een x aantal uur spelen achter elkaar gewoon veel stutters opleveren. dat FPS dropt naar 12 frames. Ik heb mijn vinger er nog niet op kunnen leggen wat de oorzaak hiervan is.London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:52:
[...]
Stond op DX11 maar resolution detail 100 > 85% did the trick. Nu heeeeel soms nog een hapering maar dat is te overzien.
Wát een game, zit er helemaal inMorgen nog werken en dan 8 dagen vrij. Worden donkere dagen
Ben nog maar level 10 en speel voornamelijk solo maar het is best goed te doen. Bepaalde zaken zijn nog wel onduidelijk maar daar kom ik vanzelf wel achter. Bijv het craften, wil graag een wapen maar heb 0 recipes. Zal wel met m'n level te maken hebben.
En qua items dismantle is nu gewoon alles. Verdien wel wat met trinkets verkopen maar voor de rest zie ik ook nog geen noodzaak om iets te kopen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 20-03-2019 23:31 ]
Hmm, als laadtijden een minpunt is, dan heeft reviewer Anthem niet gespeeld gok ik?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ben ik toch ook wel benieuwd naar de redenering van Tweakjurjorank schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:35:
[...]
Hmm, als laadtijden een minpunt is, dan heeft reviewer Anthem niet gespeeld gok ik?
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 21-03-2019 08:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 54% gewijzigd door Angeloonie op 21-03-2019 09:07 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Playstation 5
Ook op de PS4 Pro zijn de laadtijden vaak wat langer. Als ik naar de laadtijden op PC kijk dan is dat wel een behoorlijk verschil, daar laad alles een stuk sneller.Stylze schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:20:
Ik heb best wel lange laadtijden hoor ,maar speel dan ook op de gewone ps4.
Maar na anthem ben ik wel wat gewend:)
Playstation 5
De review is ook gebaseerd op een playtrough op de PS4 pro dus dat zal het wel verklaren. Ik stoor me er in ieder geval niet zo erg aan als in AnthemStylze schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:20:
Ik heb best wel lange laadtijden hoor ,maar speel dan ook op de gewone ps4.
Maar na anthem ben ik wel wat gewend:)
Laadtijden hebben niets met je videokaart te maken. Speel ook nog met een oude GTX 980. Maar wel met een SSD, en die heeft de meeste impact op laadtijden, en is niet echt duur meer te noemen.Stylze schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:35:
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor pc je hebt.
Heb ook gewoon het geld niet om zoo belachelijk veel neer te leggen voor een videokaart etc. Hopelijk wordt dat Google stadia wat:)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Gewoon al die bonus items kopen?Ricloo86 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:43:
Ik moet van Ubisoft mijn punten opmaken tot een bepaald aantal voor 1 april.
Iemand nog tips hoe deze het nuttigst te besteden?
Moet alleen jij dat of is dit een algemene regel van Ubi?Ricloo86 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:43:
Ik moet van Ubisoft mijn punten opmaken tot een bepaald aantal voor 1 april.
Iemand nog tips hoe deze het nuttigst te besteden?
Mooi paars met een lief poesje op je voorhoofd!DigitalError schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:40:
[...]
dan zal ik wel een fucked-up combo krijgen van die Sletjes clan
Iedereen op de ps4, voel je vrij om te joinen trouwens#ad
State of the game live nu:
https://www.twitch.tv/thedivisiongame
https://untappd.com/user/OzzBier
What are the new rules linked to Club Units?ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:49:
[...]
Moet alleen jij dat of is dit een algemene regel van Ubi?
Xbox C#, .NET, Vissen
dat gaat ongetwijfeld over het laden van de textures, ik vind het ook bloed irritant in deze game, the division 1 had overigens precies hetzelfde probleem.Flghter1982 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:59:
ja ik vind die laadtijden ook erg raar. jullie spelen toch niet op een aardappel? als er iets opmerkelijk is aan de game is het wel het afwezig zijn van laadtijden. alles loopt vlekkeloos in elkaar over van missie naar missie.
Of ik kijk door een iets te grote division bril, maar ik heb hier op de Xbox One X dus geen last van.. heel af en toe zie ik de verte in een keer een boompje wat meer textuur krijgen, maar dat is niet erg storend in mijn perceptie. Ik zal er vanavond eens meer op letten.robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:16:
[...]
dat gaat ongetwijfeld over het laden van de textures, ik vind het ook bloed irritant in deze game, the division 1 had overigens precies hetzelfde probleem.
Ik speel op de ps4 pro, wat je doet is je rent naar een omgeving, vervolgens zie je om je heen een low texture omgeving voor alle details, dan moet je soms tot wel 1 minuut !!!! wachten voordat alle textures om je heen geladen zijn. Het is wel zo dat de grotere gebouwen wel redelijk snel laden (zoals de ramen en muren en zo), maar alle details zoals bijvoorbeeld opschriften van gebouwen, posters, zijkanten van auto's en ga zo maar door, dat kan afhankelijk van waar je staat dus wel tot 1 minuut duren voordat alles om je heen scherp is.
In de review vinden ze het wel acceptabel, ik zelf vind het te belachelijk voor woorden dat deze bug er al sinds the division 1 in zit op de ps4, het is 2019 als je andere games ziet dan hoeft dat tegenwoordig toch echt niet meer, dat is echt een tekortkoming van die engine die ze gebruiken.
De game zelf is overigens wel leuk om te spelen (vooral in coop).
Volgens mij heeft dit te maken met caching of het in standby zetten van de game/console. Op de Xbox One X ook heel veel last van gehad, maar na een reboot van de console heb ik het niet meer gezien.robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:16:
[...]
dat gaat ongetwijfeld over het laden van de textures, ik vind het ook bloed irritant in deze game, the division 1 had overigens precies hetzelfde probleem.
Ik speel op de ps4 pro, wat je doet is je rent naar een omgeving, vervolgens zie je om je heen een low texture omgeving voor alle details, dan moet je soms tot wel 1 minuut !!!! wachten voordat alle textures om je heen geladen zijn. Het is wel zo dat de grotere gebouwen wel redelijk snel laden (zoals de ramen en muren en zo), maar alle details zoals bijvoorbeeld opschriften van gebouwen, posters, zijkanten van auto's en ga zo maar door, dat kan afhankelijk van waar je staat dus wel tot 1 minuut duren voordat alles om je heen scherp is.
In de review vinden ze het wel acceptabel, ik zelf vind het te belachelijk voor woorden dat deze bug er al sinds the division 1 in zit op de ps4, het is 2019 als je andere games ziet dan hoeft dat tegenwoordig toch echt niet meer, dat is echt een tekortkoming van die engine die ze gebruiken.
Wellicht heeft dat voor een trauma gezorgdjorank schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:35:
[...]
Dropt die bij jou vanzelf als je solo doodgaat?Martinspire schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:52:
[...]
(al helpt die revive ability wel enorm in solo)
PSN: Kidjuh
ik speel zelf op de pc met een 1080-ti en heb daar zelf dus geen last van. geen idee hoe erg dat probleem is op low-mid tier pc's. maar dat zou kunnen natuurlijk. vind daarintegen wel dat als je een game reviewed je toch wel minimaal de recommended specs moet hebben voor een goede test. maar het was al vast gesteld dat deze review based was op een ps4robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Nouja, dat krijg je als je mensen gaat kicken en Discord als primair communicatie middel gaat "verplichten". Bovendien, wat is er mis met 30 man? Je krijgt toch nog steeds clan XP?Kidjuh schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:02:
Goed, er zijn inmiddels 4 verschillende PS4 Tweakers clans opgericht sinds ik op dag van de launch Tweakers heb opgericht. Iemand die hier leader van wilt worden? Geen zin om hier leader van te zijn als je van volle clan naar 30 members gaat, ga ik liever in een volle clan zitten als member.
Wat een flauwekul weer. Discord is een van de meest populaire en gebruikte communicatiemiddelen tegenwoordig. Er zijn steeds minder pc gamers die dit programma niet geïnstalleerd hebben staan. Als het merendeel van de mensen communiceren via Discord en dit vervolgens als verplichting aangegeven is omdat het aantal mensen in de clan beperkt is tot 50, is dat niet zo raar. Als een clan 200+ mensen zou kunnen bevatten, was dit waarschijnlijk nooit zo geweest.Poulske schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Nouja, dat krijg je als je mensen gaat kicken en Discord als primair communicatie middel gaat "verplichten". Bovendien, wat is er mis met 30 man? Je krijgt toch nog steeds clan XP?
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Vooralsnog geen probleem mee gehad. Wel een keer dat een enemy dat ding sloopte voor ie klaar was, maar dat was het.ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:00:
[...]
Dropt die bij jou vanzelf als je solo doodgaat?
Bij mij ben ik er nog niet achter waar het aan ligt maar de ene keer dropt ie wel en de andere keer dropt ie niet...
Verder is het een leuke feature, maar soms ook irritant, dat je moet aanwijzen wie er gehealed of gerevived wordt. Zou makkelijker zijn als gewoon iedereen in de straal van die hive effect heeft op de reviver of bij de drone als jet gaat om restore.
Voor een PS4 clan is toch geen discord nodig? Voor pc kan ik dit wel begrijpenneolite schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:20:
[...]
Wat een flauwekul weer. Discord is een van de meest populaire en gebruikte communicatiemiddelen tegenwoordig. Er zijn steeds minder pc gamers die dit programma niet geïnstalleerd hebben staan. Als het merendeel van de mensen communiceren via Discord en dit vervolgens als verplichting aangegeven is omdat het aantal mensen in de clan beperkt is tot 50, is dat niet zo raar. Als een clan 200+ mensen zou kunnen bevatten, was dit waarschijnlijk nooit zo geweest.
PSN: SchieveZot
Out of combat kan je dat toch gewoon via je builds doen?Martinspire schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:31:
[...]
Vooralsnog geen probleem mee gehad. Wel een keer dat een enemy dat ding sloopte voor ie klaar was, maar dat was het.
Ik vind het verder jammer dat je niet gewoon on-the-fly kunt wisselen naar 1 van je 8 main skills. Dat je daarbinnen dan een favoriet kiest lijkt me prima maar ik vind het zo zonde dat het lang duurt om bv te wisselen tussen drone en turret.
Maar gaat toch om de PS4 clan? Console heb je weinig extra nut om aparte app/programma te draaien voor wat simpele communicatie, als je gewoon parties, groups en LFG heb.neolite schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:20:
[...]
Wat een flauwekul weer. Discord is een van de meest populaire en gebruikte communicatiemiddelen tegenwoordig. Er zijn steeds minder pc gamers die dit programma niet geïnstalleerd hebben staan. Als het merendeel van de mensen communiceren via Discord en dit vervolgens als verplichting aangegeven is omdat het aantal mensen in de clan beperkt is tot 50, is dat niet zo raar. Als een clan 200+ mensen zou kunnen bevatten, was dit waarschijnlijk nooit zo geweest.
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2019 11:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox C#, .NET, Vissen
We hebben wel plek hoor. Je moet alleen wel bereid zijn om onze tag te dragenNikkiNailz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:38:
Oh, lees nu de clan berichten pas. Ik (PSN: Un4-NL) zal dan ook wel gekicked worden want ik ben niet op Discord en ben het ook niet van plan om te gaan gebruiken voor een console game.
Ben voorlopig nog wel even zoet met levelen, level 30 is nog niet in zicht.
PSN: Kjujay
Ik heb geen probleem met Discord, gebruik het zelf ook voor PC games, maar om het voor een PS4 clan te "verplichten" vind ik van de zotte. Terwijl er gewoon VOIP clan channels ingame zitten.neolite schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:20:
[...]
PSN: Flix20-NL
Daarvoor is de clan Tweakers GD (Geen Discord) opgericht. Je bent van harte welkom.NikkiNailz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:38:
Oh, lees nu de clan berichten pas. Ik (PSN: Un4-NL) zal dan ook wel gekicked worden want ik ben niet op Discord en ben het ook niet van plan om te gaan gebruiken voor een console game.
Ben voorlopig nog wel even zoet met levelen, level 30 is nog niet in zicht.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit geldt voor iedereen.ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:49:
[...]
Moet alleen jij dat of is dit een algemene regel van Ubi?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Sterker nog, je speelt eerst een Campaign vol met missies en side quests. Vervolgens kun je door extra activiteiten in elk gebied te doen langzaam levelen naar 30, strongholds zijn ook getrapt, een bij 26, 28 en de laatste bij 30. Na het doen van deze laatste stronghold ga je naar World Tier 1.Flix20 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:55:
Na me opzich best vermaakt te hebben met Div1 maar toch ook vrij rap afgehaakt te zijn na voor de zoveelste keer dezelfde missie achter elkaar te spelen.
Had mezelf voorgenomen even de kat uit de boom te kijken met div2, maar na wat beelden gezien te hebben toch maar gezwicht.
Eerste indruk is dikke prima.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Schijnt met de cooldown van je andere skill te maken te hebben, stond iets over op Reddit dat ie dan niet automatisch dropt maar kan het nu (op werk) niet 1-2-3 terugvinden.ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:00:
[...]
Dropt die bij jou vanzelf als je solo doodgaat?
Bij mij ben ik er nog niet achter waar het aan ligt maar de ene keer dropt ie wel en de andere keer dropt ie niet...
Verder is het een leuke feature, maar soms ook irritant, dat je moet aanwijzen wie er gehealed of gerevived wordt. Zou makkelijker zijn als gewoon iedereen in de straal van die hive effect heeft op de reviver of bij de drone als jet gaat om restore.
Er is ook een XBOX Club "Tweaker The Division 2" waar we eventueel buiten t spel kunnen communiceren.Sipio schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:05:
Ik heb me gisteren aangemeld voor de Tweakers2 clan (xbox) was geen verplichting voor discord dacht ik te hebben begrepen, alleen een vraag over de clan tag, gaat dat automatisch of moet je die zelf toevoegen (wellicht domme vraag maar ik zag die optie iig niet)
Mocht ik trouwens deze game niet lang genoeg spelen om echt een voordeel te zijn ten opzichte van de clan zal ik mezelf uiteraard verwijderen om toegang te geven tot andere spelers die beter bijdragen mocht er ruimte te kort zijn.
Xbox C#, .NET, Vissen
Poulske schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Nouja, dat krijg je als je mensen gaat kicken en Discord als primair communicatie middel gaat "verplichten". Bovendien, wat is er mis met 30 man? Je krijgt toch nog steeds clan XP?
Handig he zo'n forum is waar 300 verschillende mensen tegelijk over één onderwerp praten en PC, PS4 en XBOX door elkaar heenlopen? Als je zelf al over posts heen leest...Kidjuh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:35:
[...]
Ik vind het zonder Discord ook prima hoor. Voor degenen die willen natuurlijk wel! Niks moet een verplichting zijn binnen je hobby. Lijkt me wel handig om met z'n allen in een clan te zitten met het zicht op clan exp.
[ Voor 3% gewijzigd door Kidjuh op 21-03-2019 12:30 ]
het zou best kunnen dat het alleen maar optreedt op de playstation 4. Zeker gezien het feit dat het in the division 1 exact hetzelfde was en je daar ook niet echt van andere platformen dat soort berichten las.ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:18:
[...]
Of ik kijk door een iets te grote division bril, maar ik heb hier op de Xbox One X dus geen last van.. heel af en toe zie ik de verte in een keer een boompje wat meer textuur krijgen, maar dat is niet erg storend in mijn perceptie. Ik zal er vanavond eens meer op letten.
Hadden wij gisteren ook last van. Leek te komen doordat we de ruimte te vroeg opende, dus na het killen van de NPC & oppakken van de sleutels even een momentje wachten tot je linksboven echt ziet, free hostage.BlueFoxOne schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:38:
Ik heb nu al twee keer gehad dat bij een Rescue missie die je ergens tegen het bevrijde poppetje gewoon in de ruimte blijft staan waar die in opgesloten zat en de missie niet afrond...
De deur is open en ik zie verder niks wat ik nog kan doen..
Iemand dit ook mee gemaakt?
op de xbox.
De ingame/clan chat lijkt ook niet echt goed te werken. Zijn nu een aantal keer in de clan chat gegaan, maar op een of andere manier horen we elkaar niet, of 1 iemand die geen voice heeft. Xbox party chat is dan stabieler.BlueFoxOne schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:09:
[...]
Er is ook een XBOX Club "Tweaker The Division 2" waar we eventueel buiten t spel kunnen communiceren.
Handig maar geen verplichting... het GOT Tag gaat denk ik vanzelf.
[ Voor 29% gewijzigd door JPM85 op 21-03-2019 13:01 ]
Hmm ik zal er eens op letten, volgends mij stond dat er toen al en dat ging niet weg.JPM85 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:59:
[...]
Hadden wij gisteren ook last van. Leek te komen doordat we de ruimte te vroeg opende, dus na het killen van de NPC & oppakken van de sleutels even een momentje wachten tot je linksboven echt ziet, free hostage.
Xbox C#, .NET, Vissen
niet te doen? D1 was echt simpel ik schiet alles LEK en op tier 5corset schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:56:
D1 is bij mij snel afgevallen.. ik vond het als solo speler niet leuk meer. Gewoon omdat het solo bijna niet meer te doen was
Wel hoorde ik van een of andere mode in een ander gebied waar je met 0 begint en naar een chopper moet vechten
Heb je de mogelijkheid om een kort stukje combat op te nemen? Ben heel benieuwd hoe dit werkt. Natuurlijk staan er op YouTube mooie demofilmpjes, maar ik wil geen marketingfilmpje, maar gewoon echt hoe het er uit ziet.Flghter1982 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:36:
net voor het eerst met de Tobi Eye tracker 4c gespeeld in division 2. echt wauw! zo vet
alles werkt echt super accuraat, alleen de extended view moet nog uit op het moment omdat dat nog niet perfect werkt maar wordt onderzocht zover ik weet. de rest is gewoon heel nice.. richten waar je kijkt.. cover to cover, enemies spotten en grenades gooien alleen maar door er naar te kijken. helemaal het aim down sight op de plek waar je kijkt is echt een aanwinst. scheelt je zo 0.5 - 1 seconden met richten en kan het verschil zijn tussen life en death. erg blij mee
Ja maar dan moet je dus buiten combat zijn. Zodra ik een deur open doe ben ik in combat en kan ik niet meer een andere skill kiezen die beter past bij de locatie die je binnengaat. Soms is healing beter, andere keren een turret of drone, etc. Dat ik dan een minuut moet wachten is mij best, maar laat me kiezen. Nu gebruik ik de overige 80% van abilities gewoon niet omdat het te specifieke abilities zijn die maar in bepaalde situaties handig zijn.SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:36:
[...]
Out of combat kan je dat toch gewoon via je builds doen?
Absoluut! Inmiddels zijn we al met 10 man sterk.Jackal131 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:59:
[...]
Daarvoor is de clan Tweakers GD (Geen Discord) opgericht. Je bent van harte welkom.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
eerlijk gezegd is dit nooit een verplichting geweest, zie post kidjuh:Donstil schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:54:
[...]
Absoluut! Inmiddels zijn we al met 10 man sterk.
Wel leuk spelen > Geen verplichtingen van een extra platform > Tweakers GD
#AD
Kidjuh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:35:
[...]
Ik vind het zonder Discord ook prima hoor. Voor degenen die willen natuurlijk wel! Niks moet een verplichting zijn binnen je hobby. Lijkt me wel handig om met z'n allen in een clan te zitten met het zicht op clan exp.
PSN: SchieveZot
PSN ID: Ancta
Ja, okay, zo ver was ik ookDevion schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:05:
Een clan heeft pas nut met 4 spelers, anders unlock je niks (lees: geen ClanXP). Om met je maat te coopen kan je beter gewoon normale invites doen
[ Voor 4% gewijzigd door Ghostley op 21-03-2019 14:16 ]
PSN ID: Ancta
PSN: Flix20-NL
Je zoekt op de clantag Lik en dan kom je ons vanzelf tegen..Flix20 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:22:
Zie dat er voor de PS4 ook een clan is.
Hoe kan ik daarbij aansluiten om toch wel wat met meerdere te kunnen spelen?
PSN: Kjujay
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Yes, had Looyens paar dagen terug al PM gestuurd met de nieuwe link.MyKey schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:23:
@Kidjuh FYI de discord invite link is expired, doet het niet meer.
Ah oke, wat is de nieuwe link? Heb zojuist de clan gejoinedKidjuh schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:24:
[...]
Yes, had Looyens paar dagen terug al PM gestuurd met de nieuwe link.
Leuk! https://discord.gg/rk6nd68MyKey schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:40:
[...]
Ah oke, wat is de nieuwe link? Heb zojuist de clan gejoined
Er zijn verschillende Tweakers PS4 clans, maar als je in-game de clan reinforcement hebt vrijgespeeld kun je op clan naam zoeken.Flix20 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:22:
Zie dat er voor de PS4 ook een clan is.
Hoe kan ik daarbij aansluiten om toch wel wat met meerdere te kunnen spelen?
Een clan join je met je hele account, dus als je op 1 character accept zitten al je characters in de clan.Ghostley schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:12:
[...]
Ja, okay, zo ver was ik ook
Maar als ik bijv. de tweakers clan wil joinen met char 1.
En die andere lekker voor met z'n tweeen wil houden. (Of een andere clan)
ik denk dat dat wel moet lukken. dan schakel ik wel de overlay in zodat je ziet waar mijn focus punt ligt. keep you postedAngeloonie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:33:
[...]
Heb je de mogelijkheid om een kort stukje combat op te nemen? Ben heel benieuwd hoe dit werkt. Natuurlijk staan er op YouTube mooie demofilmpjes, maar ik wil geen marketingfilmpje, maar gewoon echt hoe het er uit ziet.
Juist het bericht van Kidjuh deed dat wel vermoeden.SchieveZot schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:56:
eerlijk gezegd is dit nooit een verplichting geweest, zie post kidjuh:
Kidjuh schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:30:
Guys van de PS4 clan, meldt je aan voor de Discord! We zitten bijna op 50 en dan moeten we helaas wel keuzes gaan maken tussen wel/niet communiceren.
https://discord.gg/TVhvhg
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 21-03-2019 15:04 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Die mooie vrachtwagentjes ken ik zeker en bij mij zien die er gewoon scherp uit. Ook in D1 heb ik daar geen last van gehad.robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:40:
[...]
Bijvoorbeeld, ga naar de theater settlement, loop naar beneden en dan naar buiten, dan zie je bijvoorbeeld 2 vrachtwagens opzij rijden om je er door te laten. Op de playstation zijn dit enorm blurry low res vrachtwagens. Sta nu maar eens 1 minuut stil en dan zie je langzaam dat alle textures om je heen geladen worden zodat ook dit scherp wordt.
Dit was ook zo in the division 1 en helaas nog niet opgelost in de engine voor de playstation 4 voor the division 2, dus ik verwacht hier ook geen oplossing voor. Maar ik vind het wel enorm storend, zeker als ik de games van de laatste 2 jaar er naast leg die daar geen last van hebben (battlefield V, Anthem, God of War en ga zo maar door). Dit is eigenlijk de enige game waar dit zo duidelijk in plaats vindt.
Is vast al vermeld in dit forum, maar ik zie dat je er een "gratis" TD2 key bij krijgtFlghter1982 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:36:
net voor het eerst met de Tobi Eye tracker 4c gespeeld in division 2. echt wauw! zo vet
alles werkt echt super accuraat, alleen de extended view moet nog uit op het moment omdat dat nog niet perfect werkt maar wordt onderzocht zover ik weet. de rest is gewoon heel nice.. richten waar je kijkt.. cover to cover, enemies spotten en grenades gooien alleen maar door er naar te kijken. helemaal het aim down sight op de plek waar je kijkt is echt een aanwinst. scheelt je zo 0.5 - 1 seconden met richten en kan het verschil zijn tussen life en death. erg blij mee
Haha jazekerlooyenss schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:21:
gaat het nog steeds over discord en eventuele communicatie verplichtingen...
Heb wat geprobeerd maar ik mis de sound en de overlay neemt ie niet op met recording. dus je ziet niet waar ik kijk op de video en daar gaat het juist omFlghter1982 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:54:
[...]
ik denk dat dat wel moet lukken. dan schakel ik wel de overlay in zodat je ziet waar mijn focus punt ligt. keep you posted
mooi dat het op de xbox goed werkt, op de ps4 in ieder geval niet.ourplayground schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:27:
[...]
Die mooie vrachtwagentjes ken ik zeker en bij mij zien die er gewoon scherp uit. Ook in D1 heb ik daar geen last van gehad.
Wow dit is wel extreem. Ik merk het op mijn oude PS4 af en toe bij vrachtwagens. Maar dit zijn gewoon complete player models die later geladen worden...robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:02:
[...]
mooi dat het op de xbox goed werkt, op de ps4 in ieder geval niet.
ik heb even op youtube een filmpje opgezocht waarin je het goed kan zien hoe the division kwa texture streaming draait op een ps4 pro. Bij mij is het exact hetzelfde als in deze video op de ps4 pro.
[YouTube: Ps4Pro and Division 2 textures pop in]
jezus wat een graphicsrobinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:02:
[...]
ik heb even op youtube een filmpje opgezocht waarin je het goed kan zien hoe the division kwa texture streaming draait op een ps4 pro. Bij mij is het exact hetzelfde als in deze video op de ps4 pro.
Holy kolere zeg, dat is echt extreem. Draait hij bij jou intern op of externe schijf? (kan toch ook bij PS4?).robinez schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:02:
[...]
De graphics zelf vallen wel mee hoorFlghter1982 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:05:
[...]
jezus wat een graphicsben ik ff blij dat ik op de pc speel. is een heeel groot verschil. hoog tijd voor een opvolger van de consoles want deze zijn inmiddles wat achterhaalt denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2019 16:16 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen of juist wel? Zoals jij het zegt, heb je er ook last van. Als ik spawn bij base heb ik even korte inlaad van textures, maar dat hele stuk dat hij naar binnenloopt, alles is meteen op de juiste textures. Zal straks wel clip maken hoe dat oogt.Poulske schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:16:
Speel ook op de PS4 pro en heb hier eigenlijk geen last van, meestal komen de textures al na een paar tellen.
niet heel slecht maar als je op 1440p alles ultra en 144hz speelt zie je wel veel verschil. maar daar zit de prijs dan ook in.SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:14:
De graphics zelf vallen wel mee hoor
https://xboxclips.com/Sin...5d-4ff7-9ff0-706237542ef8
Dit is een random clip, maar soortgelijke speelde ik op PC en merkte niet bijzonder veel verschil, op een i7 en Vega56.
https://xboxclips.com/Sin...31-493c-8d56-8c03c1c1fdc8
Dit stuk op HDR vond ik persoonlijk zeer indrukwekkend, maar ook 0,0 popin/texture laden te ontdekken.
Geen last, dus bij mij komt de situatie zoals in het filmpje niet voor.SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:21:
[...]
Geen of juist wel? Zoals jij het zegt, heb je er ook last van. Als ik spawn bij base heb ik even korte inlaad van textures, maar dat hele stuk dat hij naar binnenloopt, alles is meteen op de juiste textures. Zal straks wel clip maken hoe dat oogt.
Mja een Xbox One X met SSD is ook rete snel. Ik ben werkelijk nergens texture wisselingen tegengekomen of popin. Alles staat gewoon als een huis, hoe snel ik ook rond draai of sprint. Als je bij diverse monumenten naar de bordjes loopt met wat tekst erbij, is ook alles meteen high-res en leesbaar. Ik herken dit echt totaal niet. Nou kan het aan die SSD liggen, maar ik hoor ook niemand anders erover als ik met anderen speel.SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:14:
[...]
Holy kolere zeg, dat is echt extreem. Draait hij bij jou intern op of externe schijf? (kan toch ook bij PS4?).
Ik heb heel soms popin of wat 'naladen', maar valt me nergens op dat er ergens nog een texure op hogere kwaliteit moet worden ingeladen.
[...]
De graphics zelf vallen wel mee hoor
https://xboxclips.com/Sin...5d-4ff7-9ff0-706237542ef8
Dit is een random clip, maar soortgelijke speelde ik op PC en merkte niet bijzonder veel verschil, op een i7 en Vega56.
https://xboxclips.com/Sin...31-493c-8d56-8c03c1c1fdc8
Dit stuk op HDR vond ik persoonlijk zeer indrukwekkend, maar ook 0,0 popin/texture laden te ontdekken.
Op bol is hij er nog maar wel met weekje vertraging..weet niet of ik de link hier mag zetten?mrmoustache schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:42:
Ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik wil The Division 2 kopen voor PC. Helaas kan ik nergens een kopie vinden om te kopen? Ik heb het dan over een fysieke kopie.
Mediamarkt (45 euro): uitverkocht
GameMania (60 euro): uitverkocht
NedGame (55 euro excl verzendkosten): levertijd 2-5 dagen
Heeft iemand misschien een tip waar ik een fysieke kopie kan aanschaffen?
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq