Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:34:
Welke Discord moet er gejoined worden dan? :? PC Gaming Central? Waar moet ik mij dan vervolgens melden, want ik zie niet het kanaal geloof ik waar ik me zou moeten melden.

De PC Gaming Central Discord is de Discord uit de topicstart, btw.
[...]
Nou ja, een Discord joinen vind ik an sich niet zo heel erg, maar heb de meesten op mute staan ivm @everyone of @here spam. Dus als een LFG gestart wordt kan het best zijn dat ik notificaties mis, bijvoorbeeld.
Klopt dat is de discord inderdaad. Stamt nog uit het TD1 tijdperk en is nu huis van TD2.

En de @ spam is een bekend probleem waar niet alleen jij last van bent.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar moet ik mij op die Discord dan melden nu? :? Ik ben letterlijk net (en mogelijk als laatste) gejoined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Moet ik je dan hier vertellen dat je de readme moet lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:40:
Moet ik je dan hier vertellen dat je de readme moet lezen?
Ik heb geen idee wat je mij vertellen moet. Ik zie berichten dat ik 'de Discord moet joinen' en ik zie dat er een opruiming gaat plaatsvinden, tenzij je op Discord bent. Echt helder en duidelijk is dat niet, denk je wel? :?

En nee, niets persoonlijks, maar ik tast nu althans volledig in het duister. Dan vraag ik hoe en wat, maar heb verder totaal geen idee hoe en wat. Er wordt gerefereerd naar een kanaal dat ik niet zie, dan vraag ik hoe het zit en vervolgens moet ik schijnbaar een reeks aan text kanalen doorlezen (waarom kan dat niet gewoon in 1 textkanaal vraag ik mij dan af)? Het is verre van gebruiksvriendelijk in elk geval en werpt ook alleen maar barrières op... Is gewoon niet handig, zeg maar.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 19-03-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
MazeWing schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:07:
@Jaguar645
Ik zou me ook graag willen aanmelden bij de tweakers 1 of 2 clan. Speel op pc en mijn nickname op Uplay is mazewing.

Zal me dadelijk ook meteen op Discord aanmelden zodat ik dat al reeds gedaan heb en op een wachtlijst kom.

edit: inmiddels de stappen op Discord gedaan en mijn nickname in namedrop gezet.
ik heb je op de lijst gezet om te inviten als er ruimte is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
Onder het bericht staat welke stappen je moet uitvoeren:
- Meld je aan op de discord hier: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
- Typ in het kanaal rollen: .iam TD (dit zodat je alle The Division kanalen te zien krijgt)
- Meld in het kanaal Namedrop je ingame name

[ Voor 241% gewijzigd door Sporedd op 19-03-2019 13:07 . Reden: Page refresh... ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Waarom heeft de game geen communicatie mogelijkheden en Discord wel?
Er zitten letterlijk 2 VOIP channels voor 25 man in, mensen kunnen messages naar het clan bord sturen.

Ik ga niet dagelijks Discord checken voor de communicatie als ik op de PS4 speel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Uberhaupt vreemd om 3rd party software te gaan verplichting voor een game. Dit kan toch prima op het forum of in de game zelf ?

Nu wordt ik gekickt omdat ik geen zin heb om discord te installeren/registeren ondanks dat ik al 10+ jaar op tweakers zit.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Maak er dan geen Tweakers clan van, maar noem het iets anders.

Maar goed, dit gaat wel heel erg off-topic nu en de discussie duurt al veel te lang. @Donstil of ik zullen vanavond wel een nieuwe PS4 clan aanmaken voor Tweakers leden die geen behoefte hebben aan Discord. Ik zal deze ook wel gesloten maken, dus mocht je willen joinen, stuur mij of Donstil even een PM ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
xavento schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:21:
Uberhaupt vreemd om 3rd party software te gaan verplichting voor een game. Dit kan toch prima op het forum of in de game zelf ?

Nu wordt ik gekickt omdat ik geen zin heb om discord te installeren/registeren ondanks dat ik al 10+ jaar op tweakers zit.
Niets is verplicht om de game te spelen.

Aan deze clan zitten wel wat voorwaarden ja, dit staat er ook bij in de TS.
Op Discord heb je diverse voicekanalen in diverse categorieën (bijv. level 10-14, WT1, WT4 etc), er is een chat waar info gedeeld wordt, en je kunt daar een groep samenstellen. Dat gaat voor geen meter ingame. Dus als je een beetje efficient wilt opereren moet je Discord wel gebruiken. Het is puur een communicatiemiddel wat voor iedereen beschikbaar is en vrij toegankelijk is.

Dat jij dan geen zin hebt om het te installeren.. Tsjah, dan hebben we dus liever iemand die dit wel doet en daardoor bijdraagt aan de clan op Discord.

Maar goed, alles laat je vrij om zelf een clan op te zetten zonder deze verplichting, niemand houdt je tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2019 13:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Wat een onzin zeg, het gaat prima in de game. Daarnaast lijkt het me toch dat dit een community clan is? Waarom zou ik dan verplicht informatie op een random programma moeten gaan opzoeken?

Dit kan toch prima hier op het forum, en als je een groepje wilt maken dan kun je de clan chat gebruiken of gewoon, dit forum ?

Maar goed, er zijn honderden andere clans die geen eisen hebben dus ik vindt het wel prima, je duwt op deze manier enkel mensen weg.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
yo, laterrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:39
Misschien een apart topic maken voor al dat clangedoe hier? Zoals iemand hier al opmerkte, bijna de helft van de posts gaat erover.

Denk dat ik maar opnieuw ga beginnen, die progress bug irriteert me teveel, ik denk niet da thet direct opgelost gaat worden. En rushen naar level 30 is neit direct nodig, endgame neem ik wel als ik er klaar voor ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:53
aangezien dit langzaam aan een clan/discord forum topic begint te worden, doe ik er nog even een schepje boven op.. :)
Is voor de XBOX tweakerstwee clan discord vereist?
AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:33:
Misschien een apart topic maken voor al dat clangedoe hier? Zoals iemand hier al opmerkte, bijna de helft van de posts gaat erover.

Denk dat ik maar opnieuw ga beginnen, die progress bug irriteert me teveel, ik denk niet da thet direct opgelost gaat worden. En rushen naar level 30 is neit direct nodig, endgame neem ik wel als ik er klaar voor ben
Wat voor een progress bug bedoel je?

[ Voor 59% gewijzigd door ourplayground op 19-03-2019 13:34 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
xavento schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:27:
Wat een onzin zeg, het gaat prima in de game. Daarnaast lijkt het me toch dat dit een community clan is? Waarom zou ik dan verplicht informatie op een random programma moeten gaan opzoeken?

Dit kan toch prima hier op het forum, en als je een groepje wilt maken dan kun je de clan chat gebruiken of gewoon, dit forum ?

Maar goed, er zijn honderden andere clans die geen eisen hebben dus ik vindt het wel prima, je duwt op deze manier enkel mensen weg.
Dat is jouw mening. Mijn mening is dat je met je tijd mee moet gaan. Iedere clan gebruikt tegenwoordig Discord voor communicatie. Forums zijn statisch/traag/achterhaald om info mee te delen.

Alleen al een groep zoeken.. In Discord hop je gewoon in een kanaal en vraag je gewoon of er plek is, ipv een verhaal te typen dat veel mensen niet eens zien (ik lees de ingame chat nauwelijks, valt gewoon niet op). Het is gewoon veel sneller en flexibeler om dit zo te doen. Ook als je niet in een groepje wilt spelen maar gewoon wat met elkaar wilt ouwehoeren (= community gevoel) kan dat. Ingame gaat dat gewoon niet.

Dit was ook al het geval met TD1, en heeft altijd prima gewerkt. Als je het niet wilt is dat gewoon prima, je HOEFT niet in deze clan per sé? Er is een wachtlijst dus voldoende mensen die wél willen werken met Discord.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2019 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Poulske schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:11:
Waarom heeft de game geen communicatie mogelijkheden en Discord wel?
Er zitten letterlijk 2 VOIP channels voor 25 man in, mensen kunnen messages naar het clan bord sturen.

Ik ga niet dagelijks Discord checken voor de communicatie als ik op de PS4 speel.
nee voor PS4 snap ik je punt ook zeker wel hoor, want volgens mij heb sony dat prima geregeld met community's in de PS4 zelf. echter voor PC gebruiken veel gamers discord,
Uiteraard heb je het clan bord maar ik vraag me af of dat gelezen wordt.

zoals gezegd: meerendeel van de PC spelers gebruikt sowieso al discord. en een beetje met elkaar kunnen communiceren is wel zo handig. Ik geloof dat de clan van @Kju slack gebruikt (PS4 clan).

Deze "verplichting" is meer gekomen omdat we
1. met onze clanleden willen kunnen communiceren op een makkelijkere manier dan het clan bord wat niet word gelezen als je niet in-game zit.
2. er vanuit de discord veel vraag is naar plek

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Angeloonie
Genoeg geluld over clans, hier wat inhoudelijke tips & tricks. Iemand nog toevoegingen?

Combat:

- Minigunner heavies: Je kunt de kogelriem kapot schieten om ze zo constant te onderbreken.
- Schild-dudes: Je kunt ze natuurlijk in hun voeten schieten, maar je kunt ook door het kleine glazen raampje op het schild heen schieten.
- Als je de engineer/turret-dude neerschiet en hij heeft een turret staan, dan zal deze op vijanden gaan schieten.
- Turrets en grote robothonden hebben een klein munitiekistje naast de gun, die kun je kapot schieten om ze effectief uit te schakelen.
- Weakspots van bijv. grenade-dudes kun je laten ontploffen als ze al dood zijn en op de grond liggen.
- Als je iemand joined is al je signature weapon ammo weg. Ga dan naar de BoO en wissel je specialization en weer terug. Je ammo is dan weer bijgevuld.
- De special ammo kistjes kun je laten ontploffen.
- Als je special ammo oppakt kun je dit het beste met een sniper doen. De eerste kogel zal namelijk het effect al toepassen, dus met een AR verspil je dan alle special ammo.

Skills/perks:

- Als je veel solo speelt is de Hive Reviver ideaal aangezien hij jou zal reviven als je down gaat (en hij niet op cooldown zit).
- Je kunt skills modden.
- Kies in het begin voor de Accolades perk, deze geeft je veel extra XP om sneller te levelen.
- Als je handmatig skills stopt halveer je de cooldown. Bijv. als je een turret hebt staan maar naar een andere locatie gaat. Hou hiervoor de Q of E even ingedrukt en de turret verdwijnt en je cooldown is korter.

Crafting/modding:

- Weapon mods zijn permanent en de beste manier om tijdens het levelen je materials te verbruiken als je vol zit.
- Upgrade de crafting station wanneer je in WT4 zit. Hiervoor moet je in de crafting station X ingedrukt houden (en hopen dat je de materials hebt). Als je dit vroeger doet gaan de kosten van alle weapon mods omhoog.
- Pas op met skins! Als je een skin op 1 item equipped en je verkoopt/salvaged dit item, dan verlies je de skin (is een bug). Advies is om géén skins te gebruiken totdat dit gefixed is, of in je stash altijd 1 item te hebben voor iedere skin, zodat hij niet verloren gaat.

Loot/exploration:

- Op diverse locaties in de wereld hangen parachutes met kisten op onbereikbare locaties (bijv. aan stellages, bomen, antennes). Als je op de onderkant van de kist schiet komt er loot uit vallen. Er is ook een zijmissie met een Beekeeper waar tijdens de missie ergens zo’n kist hangt.
- Faction keys kun je vinden in de underground/riooltunnels. Deze zitten in kleine kastjes die aan de muur hangen en lootbaar zijn.
- De loot die dropt is gelinked aan het item met de hoogste gear score die je hebt in je inventory of stash. Als je bijv. een waardeloos pistooltje hebt die wel de hoogste GS heeft, bewaar deze dan in je stash.
- Tijdens veel missies en in de open wereld zijn er veel locaties met deuren die op slot zitten met een hangslot. Deze kun je kapotschieten.
- Bewaar je “trinkets”. Dit zijn de junk items (“Children’s Sock”, “Morphine”, “Fork”) die je uit rugtassen etc. haalt. Je krijgt er relatief weinig voor terug, en er is een vendor die bepaalde items wil hebben, en dan hoef je die niet meer te zoeken!
- Je kunt iedere 24 uur (echte tijd) de lootboxen in de Control Points opnieuw looten m.u.v. de grote oranje kist.
- Via het menu Progress > Collectibles kun je alle collectibles zien die je ontdekt hebt, en je kunt direct een waypoint zetten naar collectibles die je nog niet daadwerkelijk opgepakt hebt.

UI:

- Je kunt de inventory iets overzichtelijker maken door de Grid View aan te zetten. Ga hiervoor naar een willekeurig item, druk op X en kies “Grid View: On”
- Als je alle items in een bepaalde categorie als Junk wil markeren kun je als je in de categorie zit met Shift + Linkermuisklik alles direct als junk markeren (m.u.v. wat je aan hebt uiteraard).
- Om te matchmaken voor een missie hoef je niet per sé eerst naar de missie start te gaan, dit kan ook vanuit de world map.

Projects:

- Items die je niet wilt kun je het beste bewaren totdat je vol zit. Als je nieuwe projects unlocked kun je die items mogelijk meteen doneren, zonder dat je moet wachten op nieuwe drops.
- Als je alle items snel wilt doneren, dan kun je in het donatiescherm 2x op spatiebalk drukken om het in 1x te doen.
- Doneren van items kan ook via de world map, je hoeft niet terug naar de settlement hiervoor (wel om de rewards te claimen).

General:

- Met de chat kun je de game in 1x afsluiten ipv Log Out > Exit Game. Typ hiervoor /quit in de chat.
- Een groep verlaten kan snel via /leave.
- Iemand joinen kan via /join [naam]. (bijv. /join Angeloonie)
- Je kunt de delay op het moment wanneer je om hoekjes wilt gaan wanneer je in cover zit instellen via de settings.
- Je kunt instellen dat je altijd automatisch over obstakels heen klimt tijdens het rennen (Parkour Mode).
- Zie je bij het inloggen een “Weekly Challenge” melding? Ga dan naar Progress > Club Challenges en activeer de challenges.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2019 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het is natuurlijk ook van de zotte dat Ubisoft een limiet op het aantal spelers in een clan (50 spelers) heeft zitten. Anno 2019 zou zoiets ook niet meer nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:23:
Maak er dan geen Tweakers clan van, maar noem het iets anders.

Maar goed, dit gaat wel heel erg off-topic nu en de discussie duurt al veel te lang. @Kidjuh of ik zullen vanavond wel een nieuwe PS4 clan aanmaken voor Tweakers leden die geen behoefte hebben aan Discord. Ik zal deze ook wel gesloten maken, dus mocht je willen joinen, stuur mij of Kidjuh even een PM ;)
Ooh ik ging er ook al een maken 8)7
Dat gaan nu jullie doen begrijp ik?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:40:
Genoeg geluld over clans, hier wat inhoudelijke tips & tricks. Iemand nog toevoegingen?

Combat:

- Minigunner heavies: Je kunt de kogelriem kapot schieten om ze zo constant te onderbreken.
- Schild-dudes: Je kunt ze natuurlijk in hun voeten schieten, maar je kunt ook door het kleine glazen raampje op het schild heen schieten.
- Als je de engineer/turret-dude neerschiet en hij heeft een turret staan, dan zal deze op vijanden gaan schieten.
- Turrets en grote robothonden hebben een klein munitiekistje naast de gun, die kun je kapot schieten om ze effectief uit te schakelen.
- Weakspots van bijv. grenade-dudes kun je laten ontploffen als ze al dood zijn en op de grond liggen.
- Als je iemand joined is al je signature weapon ammo weg. Ga dan naar de BoO en wissel je specialization en weer terug. Je ammo is dan weer bijgevuld.
- De special ammo kistjes kun je laten ontploffen.
- Als je special ammo oppakt kun je dit het beste met een sniper doen. De eerste kogel zal namelijk het effect al toepassen, dus met een AR verspil je dan alle special ammo.

Skills/perks:

- Als je veel solo speelt is de Hive Reviver ideaal aangezien hij jou zal reviven als je down gaat (mits hij niet op cooldown zit).
- Je kunt skills modden (zat niet in TD1).
- Kies in het begin voor de Accolades perk, deze geeft je veel extra XP om sneller te levelen.
- Als je handmatig skills stopt halveer je de cooldown. Bijv. als je een turret hebt staan maar naar een andere locatie gaat. Hou hiervoor de Q of E even ingedrukt en de turret verdwijnt en je cooldown is korter.

Crafting/modding:

- Weapon mods zijn permanent en de beste manier om tijdens het levelen je materials te verbruiken als je vol zit.
- Upgrade de crafting station wanneer je in WT4 zit. Hiervoor moet je in de crafting station X ingedrukt houden (en hopen dat je de materials hebt). Als je dit vroeger doet gaan de kosten van alle weapon mods omhoog.
- Pas op met skins! Als je een skin op 1 item equipped en je verkoopt/salvaged dit item, dan verlies je de skin (is een bug). Advies is om géén skins te gebruiken totdat dit gefixed is, of in je stash altijd 1 item te hebben voor iedere skin, zodat hij niet verloren gaat. Of natuurlijk de skin van het item halen voordat je hem weg doet.

Loot:

- Op diverse locaties in de wereld hangen parachutes met kisten op onbereikbare locaties (bijv. aan steigers, bomen, antennes). Als je op de onderkant van de kist schiet komt er loot uit vallen. Er is ook een zijmissie met een Beekeeper waar tijdens de missie ergens zo’n kist hangt.
- Faction keys kun je vinden in de underground/riooltunnels. Deze zitten in kleine kastjes die aan de muur hangen en lootbaar zijn.
- De loot die dropt is gelinked aan het item met de hoogste gear score die je hebt in je inventory of stash. Als je bijv. een waardeloos pistooltje hebt die wel de hoogste GS heeft, bewaar deze dan in je stash.
- Tijdens veel missies en in de open wereld zijn er veel locaties met deuren die op slot zitten met een hangslot. Deze kun je kapotschieten.
- Bewaar je “trinkets”. Dit zijn de junk items (“Children’s Sock”, “Morphine”, “Fork”) die je uit rugtassen etc. haalt. Je krijgt er relatief weinig voor terug, en er is een vendor die bepaalde items wil hebben, en dan hoef je die niet meer te zoeken!

UI:

- Je kunt de inventory iets overzichtelijker maken door de Grid View aan te zetten. Ga hiervoor naar een willekeurig item, druk op X en kies “Grid View: On”
- Als je alle items in een bepaalde categorie als Junk wil markeren kun je als je in de categorie zit met Shift + Linkermuisklik alles direct als junk markeren (m.u.v. wat je aan hebt uiteraard).
- Om te matchmaken voor een missie hoef je niet per sé eerst naar de missie start te gaan, dit kan ook vanuit de world map.

Projects:

- Items die je niet wilt kun je het beste bewaren totdat je vol zit. Als je nieuwe projects unlocked kun je die items mogelijk meteen doneren, zonder dat je moet wachten op nieuwe drops.
- Als je alle items snel wilt doneren, dan kun je in het donatiescherm 2x op spatiebalk drukken om het in 1x te doen.
- Doneren van items kan ook via de world map, je hoeft niet terug naar de settlement hiervoor (wel om de rewards te claimen).

General:

- Met de chat kun je de game in 1x afsluiten ipv Log Out > Exit Game. Typ hiervoor /quit in de chat.
- Een groep verlaten kan snel via /leave.
- Iemand joinen kan via /join [naam]. (bijv. /join Angeloonie)
- Je kunt de delay op het moment wanneer je om hoekjes wilt gaan wanneer je in cover zit instellen via de settings.
- Je kunt instellen dat je altijd automatisch over obstakels heen klimt tijdens het rennen (Parkour Mode).
Thnx! tussen al het geneuzel over de clan is dit erg nuttig!

Wat doet deze als ik vragen mag?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Ricloo86 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Bonus XP voor bijv. headshots, multikills, weakpoint kils etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Ricloo86 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Vooral handig om sneller te levelen

Lekker bezig @Angeloonie , druk op de zaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:34:
aangezien dit langzaam aan een clan/discord forum topic begint te worden, doe ik er nog even een schepje boven op.. :)
Wat mij betreft niet. Gewoon de Xbox Community joinen en vanuit daar mensen zoeken om mee te spelen. Dan heb je van beide Clan's mensen erbij. Clans is vooral voor de statistieken en mogelijk wat achievements interessant, maar voor coop voegt het weinig toe imo. Daarom zie ik de noodzaak om het allemaal te willen managen ook niet helemaal. Ingame is het effect namelijk nihil. De tegenstander ziet toch gewoon [GOT] als tag, dus ik zie niet waarom dat verder nog veel uitmaakt
Kan iemand hier eens een screenshot van tonen? Kan me niet herinneren die dingen te zien als ik underground ben

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 19-03-2019 14:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Loot: De supply rooms in de door jou bezette control points verversen iedere 24 uur de loot, m.u.v. de hoofdkist.

Wereld: Als een gebied onder jouw controle valt en de control points hebben voldoende resources, dan komen er meer activities beschikbaar in dat gebied (van een tooltip gepikt).

Progress: Onder progress (via hoofdmenu) kun je collectibles vinden die je wel hebt gespot, maar nog niet hebt opgeraapt. Je kan daar ook direct een waypoint zetten.
Progress: Vraag je je af waar die 'weekly challenge' melding iedere keer bij inloggen vandaan komt? Check onder progress de club challenges, daar kun je ze activeren en zie je wat je moet doen en wat de reward is.

Vast nog wel meer, maar dit zo uit het blote hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
NLxAROSA schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Loot: De supply rooms in de door jou bezette control points verversen iedere 24 uur de loot, m.u.v. de hoofdkist.

Wereld: Als een gebied onder jouw controle valt en de control points hebben voldoende resources, dan komen er meer activities beschikbaar in dat gebied (van een tooltip gepikt).
Was al verder aan het typen en had deze er nu al op staan. :P
Progress: Onder progress (via hoofdmenu) kun je collectibles vinden die je wel hebt gespot, maar nog niet hebt opgeraapt. Je kan daar ook direct een waypoint zetten.
Thanks!
Progress: Vraag je je af waar die 'weekly challenge' melding iedere keer bij inloggen vandaan komt? Check onder progress de club challenges, daar kun je ze activeren en zie je wat je moet doen en wat de reward is.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:45:
Het is natuurlijk ook van de zotte dat Ubisoft een limiet op het aantal spelers in een clan (50 spelers) heeft zitten. Anno 2019 zou zoiets ook niet meer nodig moeten zijn.
Erg vreemd inderdaad, maar wellicht is het (technisch) verklaarbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Kan iemand hier eens een screenshot van tonen? Kan me niet herinneren die dingen te zien als ik underground ben
Zie hier (direct na starten):

Het kleine kastje aan de muur met de kleurtjes aan de binnenkant als hij open is. Op 03:54 nog eentje.

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 19-03-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Wat mij betreft niet. Gewoon de Xbox Community joinen en vanuit daar mensen zoeken om mee te spelen. Dan heb je van beide Clan's mensen erbij. Clans is vooral voor de statistieken en mogelijk wat achievements interessant, maar voor coop voegt het weinig toe imo. Daarom zie ik de noodzaak om het allemaal te willen managen ook niet helemaal. Ingame is het effect namelijk nihil. De tegenstander ziet toch gewoon [GOT] als tag, dus ik zie niet waarom dat verder nog veel uitmaakt

[...]

Afbeeldingslocatie: https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https:%2F%2Fd1fs8ljxwyzba6.cloudfront.net%2Fassets%2Feditorial%2F2019%2F03%2Fthe-division-2-hyena-keys-true-sons-keys-outcast-key-boxes.jpg&sp=7e18e512c4022eda5b4e89a261c47c61

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Ooh ik ging er ook al een maken 8)7
Dat gaan nu jullie doen begrijp ik?
Ja excuus, kidjuh is de huidige clean leader. Ik bedoelde jou inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dhrax schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:10:
Erg vreemd inderdaad, maar wellicht is het (technisch) verklaarbaar ?
Verder dan ontwerpkeuze kom ik niet, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:48:
[...]
Verder dan ontwerpkeuze kom ik niet, eigenlijk.
Mja inderdaad, kan me zo voorstellen dat het omwille van tijd nu beperkt word aangeboden.
Misschien gaan ze bepaalde zaken nog wat uibereiden in de toekomst, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:29
Kan je ook Control Points verliezen?
Ik had namelijk bijna alle Control Points vrijgespeeld met bijna allemaal 50+ resources.

Gister start ik de spel op en heb nog maar 3 Control Points over, de rest is weer rood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
wh00pz schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:12:
Kan je ook Control Points verliezen?
Ik had namelijk bijna alle Control Points vrijgespeeld met bijna allemaal 50+ resources.

Gister start ik de spel op en heb nog maar 3 Control Points over, de rest is weer rood?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Iemand die zijn Castle settlement greyed out blijft?

Fix is wss de missie opnieuw spelen maar ben even benieuwd welke missie... Vanaf dat punt kon ik gewoon verder en kan nog steeds verder maar Castle settlment blijft greyed out... wil er wel eens heen:P

Dus de vraag, iemand enig idee welke missie het was/is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• looyenss
als je op heb gelet tijdens de story had je geweten waarom die greyed is (en voorlopig blijft :-P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:37:
als je op heb gelet tijdens de story had je geweten waarom die greyed is (en voorlopig blijft :-P)
Ah, komt nog:D thanks:P ander dingetje, probeer bij campus iemand te recruiten die er nie tstaat... zelfde geval?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Even een vraag, is het niet beter om bepaalde kistjes (die niet respawnen) pas open te maken als je level 30 bent? Bijvoorbeeld de grote gele kisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:35:
[...]

nee voor PS4 snap ik je punt ook zeker wel hoor, want volgens mij heb sony dat prima geregeld met community's in de PS4 zelf. echter voor PC gebruiken veel gamers discord,
Uiteraard heb je het clan bord maar ik vraag me af of dat gelezen wordt.

zoals gezegd: meerendeel van de PC spelers gebruikt sowieso al discord. en een beetje met elkaar kunnen communiceren is wel zo handig. Ik geloof dat de clan van @Kju slack gebruikt (PS4 clan).

Deze "verplichting" is meer gekomen omdat we
1. met onze clanleden willen kunnen communiceren op een makkelijkere manier dan het clan bord wat niet word gelezen als je niet in-game zit.
2. er vanuit de discord veel vraag is naar plek
We gebruiken inderdaad Slack maar het is niet verplicht. Het is wel handig om om hulp te vragen of aan te sluiten bij andere games die we samen spelen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mfneed schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:40:
Ah, komt nog:D thanks:P ander dingetje, probeer bij campus iemand te recruiten die er nie tstaat... zelfde geval?:P
Speel de game gewoon of kijk even op internet, we zijn geen helpdesk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:20:
[...]
Speel de game gewoon of kijk even op internet, we zijn geen helpdesk. ;)
Top! Bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Waar vind ik de gear die van de silver clan cache komt.. De game zegt inventory maar daar vind ik niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Frank1973 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:00:
Waar vind ik de gear die van de silver clan cache komt.. De game zegt inventory maar daar vind ik niks..
clan stash die in de clan ruimte zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:34:

[...]

Wat voor een progress bug bedoel je?
De missies "theatre leader outro" en "go to campus" zijn bij mij gebugged. Ze starten niet en geven als indicator 0m aan, waar ik ook ben. Het zijn wss enkel cutscenes, maar het iriiteert me wel dat het in de feed blijft staan.

Ik ben er wel in geslaagd om manueel campus binnen te geraken, maar er zitten wel wat andere dingen niet juist in. Zo had ik aquaponics unlockt voor ik de zijmissie had gedaan bijvoorbeeld.

Maar neits gamebreaking qua gameplay. Ik zit toch sowieso al achter op iedereen die al in de Darkzone/PvP zit, dus zo een ramp is het niet om opnieuw te beginnen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de nieuwe Ps4 clan voor spelers welke gewoon lol willen maken aangemaakt. Je zoekt hiervoor naar “Tweakers GD” (Geen discord).

We hebben als beleid: gewoon lekker spelen zonder verplichtingen of Discord lidmaatschappen.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/536576/vwiiaPrD.jpeg

Als je nu al in een andere clan zit dan stap je op de volgende manier uit je huidige clan:
To leave your clan in The Division 2, the first step you need to take is go into the menu. From there, select the Clan option from the upper left corner. Next, select Roster, which is the middle option in the following screen. Now, find yourself in the list of clan members. Double-click on your name (or just press the Select button after highlighting yourself; it’s space on PC). Lastly, in the next screen, scroll down to the Leave Clan option. Select it, and you’re out of the clan, like you were never there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik ben vandaag even de darkzone in geweest, wat landmarks gecleared, en daarmee loot opgepakt. Kan het kloppen dat je die loot niet hoeft te extracten zoals in division 1? Ik kon er zo mee naar buiten lopen..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ja je hebt wel en geen contaminated loot... imo een waardeloze aanpassing van de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Mochten er mensen zijn die geen clan hebben en lekker casual willen spelen dan kan onze clan gejoined worden, momenteel bestaan we uit vier man die altijd gezamenlijk Destiny gespeeld hebben. Echte eisen zijn er niet behalve lekker relaxed spelen! Onderstaande gamertags zijn bereikbaar voor een invite, laat wel even weten dat je van Tweakers af komt.

GodShieldRevs
quorumz
KunDun
MustangBoss71

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
@Donstil en @Bunta mogen jullie clans in de TS? en is het inderdaad Donstil PS4, Bunta Xbox?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:38:
@Donstil en @Bunta mogen jullie clans in de TS? en is het inderdaad Donstil PS4, Bunta Xbox?
Graag :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zo zo. Hoop gelul over clans en discord. |:(

Gelukkig zijn er genoeg clans beschikbaar waar dit soort voorwaarden niet aan vast zitten, het is een spelletje hoor! :+

Onze onzin clan [LIK] Sletjes is inmiddels uitgegroeid naar over de 20 leden. En geen enkel gedoe in de clan!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Geen gedoe? hoezo, doet harrie niet mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
OzzieMann schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:52:
Zo zo. Hoop gelul over clans en discord. |:(

Gelukkig zijn er genoeg clans beschikbaar waar dit soort voorwaarden niet aan vast zitten, het is een spelletje hoor! :+

Onze onzin clan [LIK] Sletjes is inmiddels uitgegroeid naar over de 20 leden. En geen enkel gedoe in de clan!
Dat is maar een kwestie van tijd met zulke leden :+ misschien join ik ook wel dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor een leek zoals ik is het best een overwhelming game moet ik zeggen :P Heb 1 nooit gespeeld dus alles in 2 is nieuw voor mij.

Net een co-op missie gedaan met 3 vreemden en dat was wel vermakelijk ook al gingen we 2x dood en werd er eentje mad over TS :') Heb gelukkig wel gezien hoe je iemand kan muten dus dat zal voortaan schelen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:57:
Geen gedoe? hoezo, doet harrie niet mee :+
Geen gedoe omdat het maar een spelletje is. We nemen het allemaal niet zo serieus.
DigitalError schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:04:
[...]

Dat is maar een kwestie van tijd met zulke leden :+ misschien join ik ook wel dan :P
Hoe meer leden hoe leuker het inlog scherm! :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Wtf moet ik nou eerst op een knop drukken om Rogue te gaan, voordat ik iemand kan pompen in die darkzone?? Had net de mooiste sneaky flank ooit, kan ik niet op m schieten :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zo net de clans optie unlocked op de xbox en de tweakerstwee en got club gejoined. Vinnieweiss op de Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Werkt bij andere fasttravel naar een missie wel? Druk dan pijltje omhoog maar we gebeurd nooit iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:42:
Werkt bij andere fasttravel naar een missie wel? Druk dan pijltje omhoog maar we gebeurd nooit iets.
Nee, fast travel naar een squad mate werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Dhrax schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Heb je Logitech G Hub wel geinstalleerd ?
Sinds de overstap van de oude omgeving naar G hub heb ik 0 issues meer gehad in D2 :)
Yep gedaan, Geen issues in Division 2 met crashes etc.
Maar wel dat sommige geluiden niet door komen.
Probleem zat hem niet alleen bij Division 2, maar ook bij Fifa 19 waarbij het commentaar weg was.
Heel vaag allemaal.

Heb nu mijn Kingston HyperX Cloud aangesloten, mijn headset hiervoor.
Goed zat momenteel. misschien dat ik later een nieuwe headset ga halen.
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Er zitten nu mensen in de clan die niets met Tweakers of de Discord server te maken hebben (dus gewoon random mensen)..
Random mensen moet je inderdaad eruit zien te vissen ;) Lijkt mij dat je naam hier droppen voldoende moet zijn als diegene niet op discord wilt zitten ;)
Vooral nu in de eerste weken. iedereen is nog bezig om Tier 4 te halen en daarna gaan we de Darkzone in etc.

Ik ben zelf niet Tier 4 in gegaan en ga nu looten voor een mooie build tot max level.
Misschien een keer dark zone spelen, maar wil ook even een pauze inlassen ;) 35 uur in 1 week is veel voor mij haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Iemand die nog een leuke clan heeft? Ik speel casual, maar zou meer samen willen spelen. Tweakers 2 is nu ook vol. Mijn ingame nickname is Vuurvoske.NLD

Ps. Speel op de pc

[ Voor 6% gewijzigd door Vuurvoske op 19-03-2019 22:37 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:38:
Jazeker dat mag, ik ben GodShieldRevs en de rest van de jongens eerder genoemd kunnen ook inviten.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vandaag eindelijk begonnen en even gespeeld tot ik de clans unlocked had. Meteen even de Sletjes gejoined op de PS4 en morgen maar eens wat clanXP binnenharken voor de club :P heb me tot nu toe uitstekend vermaakt in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Zag net dat ik level 14 ben en 19 uur totaal speel tijd heb gehad. Ik rush niks en doe vooral op me eigen tempo. Main en side missies doe ik met random people omdat toch iets meer ervaring met zich mee brengt. Paar main en side missies klaar leave ik weer zodat ik alles rustig kan update qua wapens en gear.

Top spel, continue bezig met betere gear en alle operations points voorzien van resources.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
CallmeGod schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:36:
Zag net dat ik level 14 ben en 19 uur totaal speel tijd heb gehad. Ik rush niks en doe vooral op me eigen tempo. Main en side missies doe ik met random people omdat toch iets meer ervaring met zich mee brengt. Paar main en side missies klaar leave ik weer zodat ik alles rustig kan update qua wapens en gear.

Top spel, continue bezig met betere gear en alle operations points voorzien van resources.
Same, ben opnieuw begonnen na die progress bug en doe sidemissies enzo alleen, en matchmake voor main missies. Maar loop vooral op mijn gemak door washington dingen te completen (zoals een typische ubisoft speler) Eenmaal level 30 vraag ik wel na wat ik moet weten, want heb nooit de 1 gespeeld, dus geen idee van darkzone, conflict, specialisaties etc.

ik zit in de clan, dus zal wel mensen tegenkomen om mee te spelen dan. Maar als er nu nog in de story willen inspringen mag dat altijd. Moet dringend nog eens de discord checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Ola, net weer klaar met ff heerlijk spelen. Echter... ook voor de pc is tweakers 2 alweer vol... helaas maar komt er nog een 3 ?

Ik vermaak me overigens prima !

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:03:
Voor de mensen die in de Tweakers Twee clan zitten. Willen jullie nog je melden op discord en je ingame name doorgeven? We zullen donderdag gaan beginnen met mensen te verwijderen die dit niet gedaan hebben om ruimte te maken voor de mensen die op de wachtlijst staan.

We missen tot op heden de volgende mensen: (ik heb even ge @ waarvan ik aanneem dat dat de mensen zijn omdat de ingame naam overeen komt met een Tweakers naam Excuus als ik je verkeerd getagged heb ;))

Bartgast2 @Verwijderd
BL4iM
Cyphorix
DDeloeks
Freakin_Ninja
Keeljoyy
Motion84 @Verwijderd
Najjra @Najjra
Ndaghvos @ndagh
Nibborr @Nibbor
Nicokarper
NLFrenky @Verwijderd
Profane22 @ProfaNe
ProSkilz58
R6_BAD_Server
Rambie2008 @Rambie
Raptile-69 @raptile
SankonLock
Shihska @Verwijderd
Slipp3ryP1ckle
Sporedd @Sporedd
Sylvar2K
Vextyl
VincentkNL
Vortexmerc2 @Vortexmerc
Xavento @xavento
Xbrank
Xelferz @xelfer

- Typ in het kanaal rollen: .iam TD (dit zodat je alle The Division kanalen te zien krijgt)

Discord gebruiken we omdat we samen met Clan 1 ook spelen en dan is dit de weg voor ons om te communiceren en makkelijk groepen te maken/zoeken en te kunnen voicechatten. Als je enkel wil lurken daar opzich ook prima als je maar meeleest :)
Ik zit in de discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik merk dat ik altijd iemand anders zijn groep join, waardoor het lastig is de side missions te doen die ik graag wil. Hoe heb jij dit opgelost? Of join jij een groep en volg je hun?

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik speel het hele verhaal etc eerst nog solo. Heerlijk alles op dooie gemak ontdekken etc. Want de game ziet er echt bruut uit met de belichting en alle details etc. heerlijk! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Het zijn de details die een game naar een hoger niveau kunnen tillen. Erg tof gedaan van Massive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Vuurvoske schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:43:
[...]

Ik merk dat ik altijd iemand anders zijn groep join, waardoor het lastig is de side missions te doen die ik graag wil. Hoe heb jij dit opgelost? Of join jij een groep en volg je hun?
Ik ga alleen naar de side mission en vraag als ik daar ben aangekomen om backup.
Meestal na enkele minuten joint er wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heeft er iemand problemen met de textures op een Xbox? Ik merkte gisteren op dat sommige textures heel erg blurry zijn. met name reclame uitingen op gebouwen en vrachtwagens maar bijvoorbeeld ook de kleding van mijn personage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
De tering wat maakt deze game gehakt van je pc zeg.. zo graag wil je alles op ultra zetten bij dit soort games, maar steady 60/70fps is dan vaak een wens ipv werkelijkheid. Dus toch maar wat dingen teruggeschroefd voor een wat soepelere ervaring. Ziet er alsnog prachtig uit hoor daar niet van.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

alarma2nd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:13:
heeft er iemand problemen met de textures op een Xbox? Ik merkte gisteren op dat sommige textures heel erg blurry zijn. met name reclame uitingen op gebouwen en vrachtwagens maar bijvoorbeeld ook de kleding van mijn personage.
Digital Foundry heeft vastgesteld dat de consoles problemen hebben om texturen snel genoeg te streamen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56

Dit moest ik hebben.
Ben momenteel nog met iets anders bezig maar overweeg deze mogelijk wel aan te schaffen.
Is het goed te doen als singleplayer? Of is dat vooral om - zoals je zegt - te updaten?
Want anders laat ik hem liggen en wacht ik wel op days gone of rage 2..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
Korkss schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:17:
De tering wat maakt deze game gehakt van je pc zeg..
Ik kwam gisteren deze video tegen:

Zelf nog niet gekeken, maar klinkt wel interessant

[ Voor 22% gewijzigd door Sporedd op 20-03-2019 10:42 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik lees her en der dat de faction keys een reset zouden hebben van 24 uur. Echter, als ik naar de plekken ga waar ik zo'n 3 dagen geleden die keys heb gevonden, dan heeft er (bij mij in ieder geval) geen reset plaats gevonden. Ondervind ik hier een bug of klopt de info betreffende de reset van de faction keys niet?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb wel gigantische performance issues op de pc helaas. Draai hem op een i5 7600K, 16gb DDR4 RAM en een GTX1070 allemaal stock en geïnstalleerd op een SSD maar om de haverklap dat 'ie hangt. 2/3 seconden en dan staan er opeens 5 enemies voor je en ben je weer dood. In de regen is het helemaal verschrikkelijk.

Heb medium preset n.a.v. de benchmark. Vsync uit al geprobeerd evenals Frame limiter maar niets helpt helaas :(

edit: Zie wel dat ik niet de laatste GeForce drivers heb. Maar ff testen :+

[ Voor 8% gewijzigd door London op 20-03-2019 10:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:38
Jaguar645 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:03:
Voor de mensen die in de Tweakers Twee clan zitten. Willen jullie nog je melden op discord en je ingame name doorgeven? We zullen donderdag gaan beginnen met mensen te verwijderen die dit niet gedaan hebben om ruimte te maken voor de mensen die op de wachtlijst staan.

We missen tot op heden de volgende mensen: (ik heb even ge @ waarvan ik aanneem dat dat de mensen zijn omdat de ingame naam overeen komt met een Tweakers naam Excuus als ik je verkeerd getagged heb ;))

Bartgast2 @Verwijderd
BL4iM
Cyphorix
DDeloeks
Freakin_Ninja
Keeljoyy
Motion84 @Verwijderd
Najjra @Najjra
Ndaghvos @ndagh
Nibborr @Nibbor
Nicokarper
NLFrenky @Verwijderd
Profane22 @ProfaNe
ProSkilz58
R6_BAD_Server
Rambie2008 @Rambie
Raptile-69 @raptile
SankonLock
Shihska @Verwijderd
Slipp3ryP1ckle
Sporedd @Sporedd
Sylvar2K
Vextyl
VincentkNL
Vortexmerc2 @Vortexmerc
Xavento @xavento
Xbrank
Xelferz @xelfer

Discord gebruiken we omdat we samen met Clan 1 ook spelen en dan is dit de weg voor ons om te communiceren en makkelijk groepen te maken/zoeken en te kunnen voicechatten. Als je enkel wil lurken daar opzich ook prima als je maar meeleest :)
Done, ik praat niet veel op het forum. Vooral veel kijken. Maar ik speel zeer zeker actief mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Derbiss schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:40:
[...]

Dit moest ik hebben.
Ben momenteel nog met iets anders bezig maar overweeg deze mogelijk wel aan te schaffen.
Is het goed te doen als singleplayer? Of is dat vooral om - zoals je zegt - te updaten?
Want anders laat ik hem liggen en wacht ik wel op days gone of rage 2..
Goed te doen als singleplayer, maar hoe bedoel je te updaten?

Dit spel is echt een loot spel, ik speel altijd solo en missies met random people.
Dit vanwege de extra ervaring die je krijgt daardoor. Als ik solo rondloop is het vooral base upgrade, resources vinden en upgrade. Je bent immers nergens aan verplicht en kunt doen wat je zelf wilt.

Voor mij persoonlijk haal ik hierdoor veel plezier met dit spel, omdat ik niet met een group door de levels wil rushen.
Ik leave dan ook vaak direct na een missie omdat ik me eigen weg wil behandelen en niet die van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De eerste dagen was het ronduit vervelend om met randoms te spelen, maar nu de rushers uit de weg zijn is het best leuk om met randoms missies te doen. Ben level 16, en kan een hele avond echt chill spelen met vreemden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
  • Laatst online: 22-06 14:58
London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:49:
Heb wel gigantische performance issues op de pc helaas. Draai hem op een i5 7600K, 16gb DDR4 RAM en een GTX1070 allemaal stock en geïnstalleerd op een SSD maar om de haverklap dat 'ie hangt. 2/3 seconden en dan staan er opeens 5 enemies voor je en ben je weer dood. In de regen is het helemaal verschrikkelijk.

Heb medium preset n.a.v. de benchmark. Vsync uit al geprobeerd evenals Frame limiter maar niets helpt helaas :(

Ik draai hem vrij "goed" met een i5 7600 (non-k) en GTX 1070, 16 gb ram, op ultrawide. Merk wel dat als ik in een full group een main missie doe dat mijn FPS wat omlaag gaat. Wat voor settings speel je? Ik zit zelf mid-high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

overdoseh schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:16:
[...]

Ik draai hem vrij "goed" met een i5 7600 (non-k) en GTX 1070, 16 gb ram, op ultrawide. Merk wel dat als ik in een full group een main missie doe dat mijn FPS wat omlaag gaat. Wat voor settings speel je? Ik zit zelf mid-high.
Medium fullscreen 3440x1440. Drivers updaten heeft ook niet geholpen. Hij blijft stutters houden. Alsof je tegen een onzichtbare muur oploopt soms. En dan opeens 2 seconden later loopt 'ie weer goed. Wat vervelend zeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
CallmeGod schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:59:
[...]

Goed te doen als singleplayer, maar hoe bedoel je te updaten?

Dit spel is echt een loot spel, ik speel altijd solo en missies met random people.
Dit vanwege de extra ervaring die je krijgt daardoor. Als ik solo rondloop is het vooral base upgrade, resources vinden en upgrade. Je bent immers nergens aan verplicht en kunt doen wat je zelf wilt.

Voor mij persoonlijk haal ik hierdoor veel plezier met dit spel, omdat ik niet met een group door de levels wil rushen.
Ik leave dan ook vaak direct na een missie omdat ik me eigen weg wil behandelen en niet die van hun.
Updaten enkel omdat jij het in je post zie ;).
Voor mij is het simpel; heb al een aantal video'tjes ervan gezien en als het op je eigen tempo rustig de regio's verkennen/veilig maken is en geregeld upgraden (gear,..) dat lijkt het me tof. Anders..
Maar ik kan me wel vinden in je uitleg. Even die prijsafdaling afwachten dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Laatst online: 22-06 14:58
London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Medium fullscreen 3440x1440. Drivers updaten heeft ook niet geholpen. Hij blijft stutters houden. Alsof je tegen een onzichtbare muur oploopt soms. En dan opeens 2 seconden later loopt 'ie weer goed. Wat vervelend zeg.
En beweegt er dan niets meer? Ik bedoel, het is niet dat de omgeving nog wel beweegt op dat moment? Een complete freeze dus?

Ik denk dat je, net zoals ik, last hebt van een quad core met 4 threads. Dit soort games, net als BF1, BFV, lopen niet zo goed op een i5 quadcore. 8)7

Je CPU zal wel op 100% zitten, waardoor hij vast blijft hangen. Ik speel zelf overigens op 2560 x 1080.

[ Voor 7% gewijzigd door overdoseh op 20-03-2019 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

overdoseh schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:28:
[...]

En beweegt er dan niets meer? Ik bedoel, het is niet dat de omgeving nog wel beweegt op dat moment? Een complete freeze dus?

Ik denk dat je, net zoals ik, last hebt van een quad core met 4 threads. Dit soort games, net als BF1, BFV, lopen niet zo goed op een i5 quadcore. 8)7

Je CPU zal wel op 100% zitten, waardoor hij vast blijft hangen. Ik speel zelf overigens op 2560 x 1080.
Nee alles freezed gewoon. Zal m'n cpu wel zijn ja, die draait inderdaad constant op 100%. Zal de resolutie ook eens omlaag gooien dan. Had wel verwacht dat ik hem met mijn specs op 3440x1440 zou kunnen spelen maar helaasch.

edit: Resolution detail stond op 100.. Nu op 85% gezet en so far so good. CPU alsnog wel 100% constant maar dat is normaal ingame lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 20-03-2019 11:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:13:
De eerste dagen was het ronduit vervelend om met randoms te spelen, maar nu de rushers uit de weg zijn is het best leuk om met randoms missies te doen. Ben level 16, en kan een hele avond echt chill spelen met vreemden :)
Ja dat gaat hier ook wel goed, wij spelen met zijn tweeën (ook rond level 16) en doen er bij de grote missies twee randoms bij. Gaat leuk en je hoeft wat minder naar loot te zoeken zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:38:
[...]

Nee alles freezed gewoon. Zal m'n cpu wel zijn ja, die draait inderdaad constant op 100%. Zal de resolutie ook eens omlaag gooien dan. Had wel verwacht dat ik hem met mijn specs op 3440x1440 zou kunnen spelen maar helaasch.

edit: Resolution detail stond op 100.. Nu op 85% gezet en so far so good. CPU alsnog wel 100% constant maar dat is normaal ingame lijkt me.
Ik had zelf last van freezes toen ik mijn logitech G933 aangesloten had. Die heb ik weggedaan en alles was opgelost.

Helaas draait Division 2 niet helemaal 100% soepel.
Ik speel op High settings met hier een daar een tweak en zelfs met Resolution scale 85%.
Hierdoor haal ik eigenlijk altijd wel 90FPS + of zelfs op 120FPS (gelocked omdat ik een 120hz 1440p ultrawide heb aangesloten)
Maar als ik lang speel (zeg na 2 uur) dan krijg ik stutters om de paar seconde / 1 minuut.
Ik herstart dan gewoon de game en dan is alles weer goed.
Lijkt ook een beetje op lag. frames lijken niet erg te zakken (zeg minimaal 70fps)

Ik had het vermoede dat het te maken heeft met Clan Chat (of chatbox algemeen) of geheugen dat volloopt of toch internet (toeval)

Ik draai zelf op 120hz 1440 Ultrawide, GTX1080 (non ti), i7-7770k (standaard clock) en 16GB ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:38:
[...]

Hoewel de i5 CPU een makkelijke en voor een gedeelte natuurlijk ook een terechte zondebok is, gebeurt het ook wel bij betere CPUs.

https://forums.ubi.com/sh...entary-FPS-drops-hitching
https://forums.ubi.com/sh...60-CPU-Performance-Issues
https://www.reddit.com/r/...ug_unofficial_megathread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Je kunt natuurlijk proberen om de game op DX11 ipv DX12 te laten draaien, misschien helpt dat voor de performance. (of andersom als je nu DX11 draait)

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2019 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58

LankHoar

Langharig tuig

Waar blijft de Tweakers review van deze game? Laat wel erg lang op zich wachten zo.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
LankHoar schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:22:
Waar blijft de Tweakers review van deze game? Laat wel erg lang op zich wachten zo.
Misschien hebben ze hem overgeslagen omdat ze toch al wisten dat het een goede game zou worden :+

Waarom neemt werken altijd zo veel vrije tijd in beslag? :P

[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 20-03-2019 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:59
Geen tijd om te reviewen, te druk bezig met spelen :P

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wachten denk ik tot dat ze in de End-game zitten.
Alles voor World Tier 1 is een opwarming ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Angeloonie
Lol deze tip kwam ik net tegen: als je een hond hoort blaffen is de kans groot dat er een parachute met crate in de buurt hangt (dus bijv. in een boom oid).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38

MazeWing

The plot thickens...

Alhoewel het spel er grafisch erg mooi uitziet vind ik het wel jammer dat je niets van verlichting kapot kan schieten. Dit zou het spel nog mooier en dynamischer maken en zelfs van invloed kunnen zijn op de gameplay...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MazeWing schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:18:
Alhoewel het spel er grafisch erg mooi uitziet vind ik het wel jammer dat je niets van verlichting kapot kan schieten. Dit zou het spel nog mooier en dynamischer maken en zelfs van invloed kunnen zijn op de gameplay...
Nog geen seconde bij stil gestaan, maar ben het helemaal met je eens.
Zeker als je dan ook nog als gear een nachtkijker kan opzetten.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Hmmm, ik kan toch echt lantaarns op straat kapot schieten...
En bovenop het museum (1 van de eerste missies) staat een groot zoeklicht en dat is eveneens kapot te schieten.
Maar inderdaad helaas geen invloed op gameplay, behalve dat de NPC's in alert status gaan.

Soms in de donkere straten of hoekjes zou een flash-light (al dan niet tactical op je wapen) een wens zijn.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Wellicht heb ik er overheen gekeken, maar is het ook mogelijk om je gemarkeerde junk in 1 keer naar je stash te plaatsen zonder eerst weer helemaal terug te gaan naar je basis? Het lukte mij ook niet om meerdere items gelijk naar mn stash te doen, moest alles 1 voor 1 doen. Sommige gear wil ik namelijk in mijn stash bewaren voor Projects

[ Voor 10% gewijzigd door Motabeatz op 20-03-2019 15:39 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Echt? ik ben er niet speciaal naar op zoek gegaan maar lampen van lantaarnpalen kan ik iig gewoon kapot schieten,

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:49:

Heb je DX11 geprobeerd? DX12 geeft betere fps in de lage regionen maar wat ik heb gemerkt is dat ik stutters en regelmatige ontzettende mouse jitter/janking krijg wanneer me cpu naar 100% gaat.
Wanneer ik DX11 aan zet ipv DX12 dan gaat me CPU alsnog naar 100% maar merk daar helemaal niks van.
Vaak helpt het verlagen van settings ook niet echt omdat de CPU alsnog zwaar belast word, vaak nog zwaarder bij het teveel verlagen van settings die op de GPU werken.

Maar als je het nog niet geprobeerd heb, zou ik DX11 proberen.

Let je op het dubbelposten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9tYSijE0jrcRPW8HFcfntzSU/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 20-03-2019 21:47 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Pagina: 1 ... 16 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)