Slechte release date en timing van je vrouw/vriendin om een baby net voor de release van The division 2 plaats te laten vinden. Heb je het bonnetje nog ?

(Gefeliciteerd)
CptChaosNL is @
CH4OS
Heb je hem verder nodig, want kan hem zo berichtje sturen

Helaas krijg ik niks meer opgelost met de logitech Drivers en firmware.
Ik heb zelf ook de logitech G933.
De laatste updates hebben ervoor gezorgd dat ik The Division kan spelen, maar het geluid is helemaal mis.
In The division 2 hoor ik geen voetstappen, reload en transmitters (wanneer je een telefoon opraapt)
in Fifa 19 hoor ik geen commentaar meer.
In Battlefield hoor ik ook geen voetstappen meer of tanks die voorbij komen rijden.
Ik had er zelfs een topic voor aangemaakt hier op tweakers en eigenlijk alle suggesties uitgevoerd om het probleem op te kunnen lossen. Driver sweeper, G Hub en Logitech Gaming software gebruikt.
cCleaner gedraaid om ongebruikte regkeys weg te gooien.
Allemaal geen effect.
Ik heb mijn oude Kingston hyperx cloud uit de schuur gehaald en nu hoor ik alles weer.
Heb de microfoon ook terug gevonden, dus kijken of het nog een beetje qualiteit is.
geen zin om een nieuwe headset te moeten kopen, heb net een ultrawide monitor van 1000 euro aangeschaft.
SmashCruiser schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:32:
Lijkt mij niet heel essentieel voor de PS4 om gebruik te maken van Discord als er een goede Ingame support is. Dat eerst maar eens uit testen
[...]
De main missies zijn net als Division 1 zo makkelijk dat je er met een groep zo doorheen rent.
De Side missies zijn een stuk moeilijker geworden als je zo Solo speelt. Bij twee side missies heb ik erg veel moeite gehad omdat mijn DPS simpelweg te laag was waardoor ik gerushed werd en uit mijn cover moest.
Tot nu toe is er pas 1 Agent gejoined nav mijn request voor back up. En met zijn tweeën loop je er toch een stuk makkelijker doorheen.
Story missie Stronghold island piep je wel even anders dat de main missies makkelijk zijn

Gelukkig daarna in World tier 2 nog een keer moeten doen, maar dan is de missie net iets anders.