Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Zegt toch niemand dat je zo snel mogelijk naar hoogste level moet gaan? Gearen is alleen wel gewoon een concreet onderdeel van de game..

[ Voor 31% gewijzigd door looyenss op 18-03-2019 16:49 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:22
Weekend ook begonnen met deze game, moet zeggen dat ik er wel echt even in moest komen, eerste uren vond ik het nog maar mwah maar misschien was dat omdat ik die missies al in de beta had gedaan. Nu ben ik inmiddels helemaal hooked:p Fijn ook om in gedachte te hebben dat als je de 30 hebt aangetikt er nog genoeg te doen is.

Ik speel het gewoon lekker rustig aan in mijn eentje voorlopig, vindt dat wel lekker in eigen pace en later ga ik wel coopen met wat vrienden

[ Voor 18% gewijzigd door Stylze op 18-03-2019 18:11 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:50
AntiChrist7 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:21:
Ok ik zal wss iets heel duidelijks missen, maar ik zit vast denk ik

mijn huidige missie is "theatre leader outro", maar die vind ik nergens (want staat overal op 0m), en tweede beschrijving is "ga naar campus". ik weet da thet in downtown west is, maar daar is letterlijk niks; ben er naartoe gewandeld, enige wat op de map te zien is, is een control point
Niemand dus die dit voorheeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
AntiChrist7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:21:
[...]

Niemand dus die dit voorheeft?
mischien dat ie onder de grond zit? geen sewer entrances in de buurt?

ik heb weleens gehad dat een missie bugged was en dat ik naar een herstart terug kwam en het gewoon werkte. een ander truukje is ook vaak om de dialogen uit te laten praten voordat je na het volgende punt gaat. maarja dan moet je wel eerst de missie vinden. anders ff googlen op de missie, er zijn vast al video's van "walkthrough" kan je ff spotten waar die start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Ben ook maar een the division 2 begonnen, ben nog solo aan het levelen is soms best pittig maar vermaak me er zeker mee :). Heb me wel alvast aan de clan toegevoegd fidodido1202 met name voor de endgame ben nu nog het spel even aan het ontdekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Mochten er mensen online zijn op de xbox. Stuur maar een pb of bericht op xbox (joeriRSD). We zijn nu met de clan online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Flghter1982 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:27:
[...]

mischien dat ie onder de grond zit? geen sewer entrances in de buurt?

ik heb weleens gehad dat een missie bugged was en dat ik naar een herstart terug kwam en het gewoon werkte. een ander truukje is ook vaak om de dialogen uit te laten praten voordat je na het volgende punt gaat. maarja dan moet je wel eerst de missie vinden. anders ff googlen op de missie, er zijn vast al video's van "walkthrough" kan je ff spotten waar die start.
heb al meermaals herstart en verified files gedaan. Er is gewoon geen campus settlement voor me (downtown west heeft geen symbolen op de map), of no dialogen/cutscenes

Ben naar de campus zelf dan geweest, poort is gewoon gesloten, kan er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
AntiChrist7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:00:
[...]

heb al meermaals herstart en verified files gedaan. Er is gewoon geen campus settlement voor me (downtown west heeft geen symbolen op de map), of no dialogen/cutscenes

Ben naar de campus zelf dan geweest, poort is gewoon gesloten, kan er niet in
dat is nog vrij bij het begin dus?

in dat geval kan je proberen een nieuwe character aan te maken om te zien of je niet gewoon bugged bent of iets dergelijks. hoor dit zelf voor het eerst en als google geen oplossing heeft dan zou ik dit in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Flghter1982 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:04:
[...]

dat is nog vrij bij het begin dus?

in dat geval kan je proberen een nieuwe character aan te maken om te zien of je niet gewoon bugged bent of iets dergelijks. hoor dit zelf voor het eerst en als google geen oplossing heeft dan zou ik dit in ieder geval proberen.
Ik wacht idd op de eerste hotfix/patch, als die het niet regelt begin ik idd wel opnieuw. Heb er wel al een reddit topic of twee over gevonden, ben dus niet alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Als je gewoon iemand joined (kom je in 'zijn wereld') en dan naar die locatie? Zo heb ik die control point in zuiden gevonden (eentje die geevacueerd is wegen aanval), die was namelijk ook niet bestaand op mijn map.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zometeen server-patch voor de skill cooldowns issue. :)

https://twitter.com/TheDi...tatus/1107747227525615616 en https://forums.ubi.com/sh...intenance-March-18th-2019

[ Voor 61% gewijzigd door NLxAROSA op 18-03-2019 22:14 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:14

MazeWing

The plot thickens...

Deze avond eindelijk eens echt tijd gehad om goed voor het spel te zitten moet ik zeggen dat het toch wel erg lekker speelt. Al vind ik de fov nog steeds belachelijk klein, stoor ik me er niet meer aan. Wel hoop ik dat ze ooit nog een slider toevoegen, echter lijkt me de kans daarop nihil als ik kijk naar deeltje 1.

Qua game zelf ben ik nu behoorlijk op dreef en begrijp grotendeels alle mechanics en de daadwerkelijke opzet. Ik ben wel bekend met loot games, echter is dat op Destiny na, allemaal RPG. Met dat in het achterhoofd is het verhaal (waarbij een wc-rol nog meer verhaal heeft) een minder groot minpunt en is het eigenlijk niets anders dan een manier om je naar een bepaalde locatie op de map te leiden.

Op het gebied van performance en stabiliteit heb ik niets aan te merken. Na bijna 6 uur gespeeld te hebben is de game nog geen enkele keer gecrashed of vastgelopen. Ook andere rariteiten ben ik niet tegengekomen. Ik speel op 3440x1440 met alles behalve shadows (die staan op high) op maximaal en de performance is gemiddeld zo rond de 80-90. In die zin wordt je snel verwend om op hoge framerates te gamen, want zodra er dipjes in de 60 zijn valt met dit al op.

Al bij al dus een spel waar ik nog wel wat uurtjes plezier mee ga hebben :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Jullie hebben gelijk. Voor de liefhebbers is er een PS4 Discord ;): https://discord.gg/rk6nd68

[ Voor 69% gewijzigd door Kidjuh op 19-03-2019 09:24 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gezocht op discord
drchaotica777
CptChaosNL
DikyStyle
Markroede
Mr.Donno
Soufroula
Ultronvortex
corne195
mightym0nk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ubisoft Forums: Page unavailable
Please check back later!

Leuke notes :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
helaas de game crashes nog niet opgelost.. heb er al weer 1 gehad na de patch.

edit: inmiddels 2. geen idee wat het nou veroorzaakt. het is puur random en als ik herstart start de game in windowed mode en moet ik alt + enter doen voor fullscreen.

[ Voor 52% gewijzigd door Flghter1982 op 18-03-2019 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
is er eigenlijk wel een patch geweest? want ik heb niks gedownload, ook uplay herstart

Ik ben er wel in geslaagd om campus te unlocken en de bank missie daarna te spelen, maar die vorige missies "theatre outro" en "go to campus" staan nog altijd in mijn feed, dat tikt wel mijn OCD als gamer aan. Misschien begin ik toch nog opnieuw, ik was sowieso al niet van plan te rushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
AntiChrist7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:48:
is er eigenlijk wel een patch geweest? want ik heb niks gedownload, ook uplay herstart

Ik ben er wel in geslaagd om campus te unlocken en de bank missie daarna te spelen, maar die vorige missies "theatre outro" en "go to campus" staan nog altijd in mijn feed, dat tikt wel mijn OCD als gamer aan. Misschien begin ik toch nog opnieuw, ik was sowieso al niet van plan te rushen
Was een server patch.
Agents, good news! We have identified several issues that were causing skills to immediately destroy themselves and go on a 15 second cooldown. Our development team has been hard at work during the weekend and throughout today to find a fix for those problems.

We will be able to solve most of these occurrences with the brief maintenance today, March 18th at 10:15 PM CET / 5:15 PM EST / 6:15 AM KST / 8:15 ACT. The servers will be down for approximately 15 minutes and you should encounter these issues way less often from this point on.

The team is continuing their work to resolve all the remaining issues on this topic with a future patch later this week. Until then you can try to avoid the talents EXTRA and OVERLAP which seem to be the culprit and can cause skills to act up even after maintenance, albeit still much less often.

We want to thank everybody for your continued reports, your feedback and most importantly your patience. The health of the game continues to be our highest priority!

https://forums.ubi.com/sh...intenance-March-18th-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kidjuh schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:30:
Guys van de PS4 clan, meldt je aan voor de Discord! We zitten bijna op 50 en dan moeten we helaas wel keuzes gaan maken tussen wel/niet communiceren.

https://discord.gg/TVhvhg
Ah zonde, ik zit niet op Discord maar ben wel een actieve speler enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 00:30:
[...]

Ah zonde, ik zit niet op Discord maar ben wel een actieve speler enz.
Goed excuus om het te installeren dan toch? Is ook een mobiele app voor, dus ook in combinatie met console prima te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 11-09 23:41
looyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:35:
Gezocht op discord
drchaotica777
CptChaosNL
DikyStyle
Markroede
Mr.Donno
Soufroula
Ultronvortex
corne195
mightym0nk
Heb je een discord link? Of maken we gebruik van de Tweakers discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Merk wel dat het extreem lastig is om deze game solo te spelen of ben ik gewoon heel slecht dan?:) en dan probeer ik backup te callen voor een Boss bijv, maar dan komt er niemand bij, die functie werkt niet echt goed?

[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 19-03-2019 07:59 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:13

Mach

[END]Avengers

Stylze schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:58:
Merk wel dat het extreem lastig is om deze game solo te spelen of ben ik gewoon heel slecht dan?:) en dan probeer ik backup te callen voor een Boss bijv, maar dan komt er niemand bij, die functie werkt niet echt goed?
Ik denk dat dit op papier als een aardige optie eruit zag, maar in de praktijk zitten spelers al in een groepje of (zeker als ze een hoger level hebben) hebben ze geen incentive om een (lagere) speler te helpen. Geen XP, geen gear, geen reward.

DUGG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Guys van de PS4 clan, meldt je aan voor de Discord! We zitten bijna op 50 en dan moeten we helaas wel keuzes gaan maken tussen wel/niet communiceren.

Beetje scheef om de PS4 clan op Discord te schuiven, zelf heb ik wel Discord maar ik kan me voorstellen dat niet iedere PS4 gamer Discord heeft.

Er zit trouwens ook gewoon een clan VOIP channel voor 25 personen in-game, dus het nut van Discord is mij even onduidelijk?

Overigens is de invite invalid :P

[ Voor 13% gewijzigd door Poulske op 19-03-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mach schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:02:
[...]

Ik denk dat dit op papier als een aardige optie eruit zag, maar in de praktijk zitten spelers al in een groepje of (zeker als ze een hoger level hebben) hebben ze geen incentive om een (lagere) speler te helpen. Geen XP, geen gear, geen reward.
Krijgt degene die helpt helemaal niks?:) dat is wel slecht geregeld dan idd

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:13

Mach

[END]Avengers

Stylze schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:13:
[...]

Krijgt degene die helpt helemaal niks?:) dat is wel slecht geregeld dan idd
Niet als hij of zij de main- of side missie al heeft gedaan. Uiteraard wel xp voor npc kills en loot drops maar verder niks.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cornelison schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:47:
[...]

Heb je een discord link? Of maken we gebruik van de Tweakers discord?
Staat in de topic start

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Gistermiddag al gejoined (discord uit de TS toch?)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Mach schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:14:
[...]

Niet als hij of zij de main- of side missie al heeft gedaan. Uiteraard wel xp voor npc kills en loot drops maar verder niks.
niet helemaal waar. ik heb namelijk een missie waar ik een "agent in need" moet helpen en daar unlock in een blueprint mee. weet niet of het er bij 1 blijft maar ik heb hem zeker :)

overigens heb ik zelf weinig moeite met solo missies. je moet gewoon niet te lang op 1 plek blijven zitten. van cover to cover moven en het liefst je gevecht beginnen met een granaat waar je 2-3 tegelijk uitschakelt en de 4e volop onder vuur neemt het moment dat ie ontploft. goeie start scheelt een hoop ellende ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:23
Voor de pc gamers
YouTube: The Division 2 Optimization, Easily Gain Performance Without Downgra...#
Hardware unboxed over de settings in division 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik heb die tobii eyetracking besteld voor the division 2. krijg hem woensdag binnen. ben zo benieuwd hoe dit mijn speel ervaring verbetered ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16

Hoezo Discord? Ik zit op de PS4 om geen gebruik hoeven te maken van dat soort ongein.
Je kunt toch gewoon de VOIP gebruiken op de PS4?

Verwacht je echt dat iedereen met een laptop of tablet naast zich een game speelt?

Beetje vreemd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NLxAROSA schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:36:
[...]

Goed excuus om het te installeren dan toch? Is ook een mobiele app voor, dus ook in combinatie met console prima te gebruiken. :)
Mm ik probeer juist een beetje weg te blijven van dergelijke Social media platformen.

Maar goed ik kan anders zelf wel de Tweakers Twee Ps4 clan maken tegen de tijd dat het nodig is, dat lost het ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Flghter1982 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:59:
helaas de game crashes nog niet opgelost.. heb er al weer 1 gehad na de patch.

edit: inmiddels 2. geen idee wat het nou veroorzaakt. het is puur random en als ik herstart start de game in windowed mode en moet ik alt + enter doen voor fullscreen.
Patch was ook niet voor crashes, was puur hotfixen van de skills bug.

Heb je toevallig een Logitech headset?
Gezocht op discord
@drchaotica drchaotica777
@Verwijderd CptChaosNL
DikyStyle
Markroede
Mr.Donno
Soufroula
Ultronvortex
corne195
mightym0nk
Zouden er 2 van hier moeten zijn denk ik zo :P De rest vindt hij niet met @ tags.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Poulske
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Mm ik probeer juist een beetje weg te blijven van dergelijke Social media platformen.

Maar goed ik kan anders zelf wel de Tweakers Twee Ps4 clan maken tegen de tijd dat het nodig is, dat lost het ook op :)
Ja, ik hoef ook geen Discord voor een PS4 clan, ik doe met je mee ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2wdzdk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De Tweakers 2 clan voor de Xbox, zitten daar ook verplichtingen aan vast? Weet sowieso niet of ik deze game lang genoeg speel om me in een clan aan te melden en daarom heeft het wellicht weinig zin. (mede omdat ik niet altijd de mogelijkheid heb voor voice chat) maar bijv de verplichting voor discord pas ik ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Ja, ik hoef ook geen Discord voor een PS4 clan, ik doe met je mee ;)
[Afbeelding]
Nice, wie er het eerst ingelogd zit ff dat ding maken.
Dan stappen we over :) .

Gisteren overigens al een main mission zitten spelen met een GoT clan lid erbij. Ging best prima zonder discord zover ik door had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Sipio schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:03:
De Tweakers 2 clan voor de Xbox, zitten daar ook verplichtingen aan vast? Weet sowieso niet of ik deze game lang genoeg speel om me in een clan aan te melden en daarom heeft het wellicht weinig zin. (mede omdat ik niet altijd de mogelijkheid heb voor voice chat) maar bijv de verplichting voor discord pas ik ook voor.
Zolang die niet vol zit heeft het sowieso zin. Je helpt met je progressie mee aan het ontgrendelen van Clan tiers. Ik zit ook in Tweakers 2 en vooralsnog ben ik nog even solo bezig (vaak ook even helpen met de baby enzo.) maar zeker straks richting end-game en pvp is het leuk om te teamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Remmetje schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:07:
[...]

Zolang die niet vol zit heeft het sowieso zin. Je helpt met je progressie mee aan het ontgrendelen van Clan tiers. Ik zit ook in Tweakers 2 en vooralsnog ben ik nog even solo bezig (vaak ook even helpen met de baby enzo.) maar zeker straks richting end-game en pvp is het leuk om te teamen.
Zo over baby's gesproken, ik heb een dochtertje van 4 weken. Heel irritant dat The Division niet op pauze kan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:43
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:09:
[...]

Zo over baby's gesproken, ik heb een dochtertje van 4 weken. Heel irritant dat The Division niet op pauze kan :P
haha dacht ik toch even dat je wou zeggen dat die baby niet op pauze kan.... (gefeliciteerd met de kleine trouwens)
Goed te lezen dat je prioriteiten goed zijn.. :+

Even zonder gekheid, er is dus al een Xbox tweakers clan 1 en 2? Ik zie in de TS hier nog niks over staan?

edit: even de xbox aangeslingerd en gezocht: er is dus een Tweakerstwee (daar kan je op zoeken) clan.

[ Voor 12% gewijzigd door ourplayground op 19-03-2019 09:18 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
[...]

Hihi mee eens. Mijn zoontje is alweer 10 weken, de zwaarste weken zitten er wat dat betreft op.

Maar als je ergens in een hoekje staat gebeurd er meestal niets :)

Ik blijf mij trouwens verbazen hoeveel tijd ik al kwijt ben door enkel rondlopen door de straten en de verschillende events ik in de tussentijd heb kunnen doen. Ik ben level 11 nu maar heb bijna nog niets gezien van het 2e gebied (als je het gebied rond de white house niet mee telt).

@ourplayground Ja, de eerste Tweakers clan was op de dag van release in de avond al vol.

[ Voor 6% gewijzigd door Remmetje op 19-03-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:07:
[...]

Nice, wie er het eerst ingelogd zit ff dat ding maken.
Dan stappen we over :) .

Gisteren overigens al een main mission zitten spelen met een GoT clan lid erbij. Ging best prima zonder discord zover ik door had.
Prima, ik ben vanavond pas rond een uur of 21:00 online, dus zal ik wel niet zijn. Maar maakt verder ook niet uit, enige nadeel is dat we opnieuw moeten beginnen met Clan XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Patch was ook niet voor crashes, was puur hotfixen van de skills bug.

Heb je toevallig een Logitech headset?

[...]

Zouden er 2 van hier moeten zijn denk ik zo :P De rest vindt hij niet met @ tags.
ja ik heb de logitech g933 maar draai nog op de oude logitech software. dus niet die Ghub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Flghter1982 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:24:
[...]

ja ik heb de logitech g933 maar draai nog op de oude logitech software. dus niet die Ghub.
Uhh, waarom dan? Die nieuwe software lost veel Logitech problemen op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:26:
[...]

die crashes kunnen gerelateerd zijn aan logitech dus? well, can't hurt to update. als dat de crashes oplost ben ik een happy camper. heb er al 3 gehad in afgelopen uur. not the end of the world maar wordt wel iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Flghter1982 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:27:
[...]

die crashes kunnen gerelateerd zijn aan logitech dus? well, can't hurt to update. als dat de crashes oplost ben ik een happy camper. heb er al 3 gehad in afgelopen uur. not the end of the world maar wordt wel iritant.
Ik kon het eerste uur de game niet spelen zonder dat hij na een paar minuten vast liep met (Logitech G430). Vervolgens Logitech Gaming Software er af gegooid en die nieuwe Logitech G Hub er op gezet, en sindsdien geen enkel probleem gehad. (ja 1x een vage runtime error exact tegelijk met iemand anders in de groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:29:
[...]

Ik kon het eerste uur de game niet spelen zonder dat hij na een paar minuten vast liep met (Logitech G430). Vervolgens Logitech Gaming Software er af gegooid en die nieuwe Logitech G Hub er op gezet, en sindsdien geen enkel probleem gehad. (ja 1x een vage runtime error exact tegelijk met iemand anders in de groep).
ga ik proberen. ik vond die logitech gaming software zoiezo al brak en was meer lazy van mij kant af dat ik nog niet had ge-update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 12:57
Lijkt mij niet heel essentieel voor de PS4 om gebruik te maken van Discord als er een goede Ingame support is. Dat eerst maar eens uit testen
Stylze schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:58:
De main missies zijn net als Division 1 zo makkelijk dat je er met een groep zo doorheen rent.
De Side missies zijn een stuk moeilijker geworden als je zo Solo speelt. Bij twee side missies heb ik erg veel moeite gehad omdat mijn DPS simpelweg te laag was waardoor ik gerushed werd en uit mijn cover moest.

Tot nu toe is er pas 1 Agent gejoined nav mijn request voor back up. En met zijn tweeën loop je er toch een stuk makkelijker doorheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Poulske schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:19:
[...]

Prima, ik ben vanavond pas rond een uur of 21:00 online, dus zal ik wel niet zijn. Maar maakt verder ook niet uit, enige nadeel is dat we opnieuw moeten beginnen met Clan XP.
Ik vind het zonder Discord ook prima hoor. Voor degenen die willen natuurlijk wel! Niks moet een verplichting zijn binnen je hobby ;). Lijkt me wel handig om met z'n allen in een clan te zitten met het zicht op clan exp.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

[...]

Slechte release date en timing van je vrouw/vriendin om een baby net voor de release van The division 2 plaats te laten vinden. Heb je het bonnetje nog ? :+ (Gefeliciteerd)
Gezocht op discord
drchaotica777
CptChaosNL
DikyStyle
Markroede
Mr.Donno
Soufroula
Ultronvortex
corne195
mightym0nk
CptChaosNL is @CH4OS
Heb je hem verder nodig, want kan hem zo berichtje sturen ;)
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Helaas krijg ik niks meer opgelost met de logitech Drivers en firmware.
Ik heb zelf ook de logitech G933.
De laatste updates hebben ervoor gezorgd dat ik The Division kan spelen, maar het geluid is helemaal mis.
In The division 2 hoor ik geen voetstappen, reload en transmitters (wanneer je een telefoon opraapt)
in Fifa 19 hoor ik geen commentaar meer.
In Battlefield hoor ik ook geen voetstappen meer of tanks die voorbij komen rijden.

Ik had er zelfs een topic voor aangemaakt hier op tweakers en eigenlijk alle suggesties uitgevoerd om het probleem op te kunnen lossen. Driver sweeper, G Hub en Logitech Gaming software gebruikt.
cCleaner gedraaid om ongebruikte regkeys weg te gooien.
Allemaal geen effect.

Ik heb mijn oude Kingston hyperx cloud uit de schuur gehaald en nu hoor ik alles weer.
Heb de microfoon ook terug gevonden, dus kijken of het nog een beetje qualiteit is.
geen zin om een nieuwe headset te moeten kopen, heb net een ultrawide monitor van 1000 euro aangeschaft.
SmashCruiser schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:32:
Lijkt mij niet heel essentieel voor de PS4 om gebruik te maken van Discord als er een goede Ingame support is. Dat eerst maar eens uit testen

[...]

De main missies zijn net als Division 1 zo makkelijk dat je er met een groep zo doorheen rent.
De Side missies zijn een stuk moeilijker geworden als je zo Solo speelt. Bij twee side missies heb ik erg veel moeite gehad omdat mijn DPS simpelweg te laag was waardoor ik gerushed werd en uit mijn cover moest.

Tot nu toe is er pas 1 Agent gejoined nav mijn request voor back up. En met zijn tweeën loop je er toch een stuk makkelijker doorheen.
Story missie Stronghold island piep je wel even anders dat de main missies makkelijk zijn ;)
Gelukkig daarna in World tier 2 nog een keer moeten doen, maar dan is de missie net iets anders.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground

[...]

De story missions zijn inderdaad relatief makkelijk (op een enkele granaat gooiende klootzak na). Wat grappig is, is dat je een missie kan herspelen op difficulty "story" "normal" "hard"etc.
Dit impliceert inderdaad dat story mode makkelijker is dan normal mode..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Als je kiest voor Call for backup, dan wordt er maar 1 uitnodiging gestuurd.
Nadat diegene heeft gejoined, moet je weer Call for backup doen tot dat je een volle squad hebt.
Ook in de gaten houden dat een backup call geweigerd kan worden, ook dan moet je de backup call opnieuw aanzetten. Hopelijk fixen ze dit of is er een sneltoets om dit te doen.
Nu is het steeds ESC > Social > G > ESC en weer verder spelen. en dat minimaal 3x per missie OF vaker wanneer mensen je aanbod weigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:35:
[...]

[...]

CptChaosNL is @CH4OS

[...]

[...]
ja in de discord en dan specifiek in #namedrop, we gaan namelijk kicken morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
[...]

Helaas krijg ik niks meer opgelost met de logitech Drivers en firmware.
Ik heb zelf ook de logitech G933.
De laatste updates hebben ervoor gezorgd dat ik The Division kan spelen, maar het geluid is helemaal mis.
In The division 2 hoor ik geen voetstappen, reload en transmitters (wanneer je een telefoon opraapt)
in Fifa 19 hoor ik geen commentaar meer.
In Battlefield hoor ik ook geen voetstappen meer of tanks die voorbij komen rijden.
ik heb geen enkel van die problemen. geluid komt prima door en de surround werkt 1 op 1. ik weet precies waar een enemy zich bevind aan de hand van het geluid. zou bijna zeggen dat er een defect in je headset is. zitten namelijk meerdere speakers in. denk dat er bij jouw dan 1 stuk is die dan die geluidsbron waarneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
@Pykow zoals @Angeloonie ook al aangeeft is het makkelijkst de gaming software verwijderen en dan de ghub installeren. Dat werkte bij mij ook na diverse alternatieve pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:58:
@Pykow zoals @Angeloonie ook al aangeeft is het makkelijkst de gaming software verwijderen en dan de ghub installeren. Dat werkte bij mij ook na diverse alternatieve pogingen.
heb ik echter 1 probleem. ik heb ook een Logitech G19 keyboard en deze werkt niet met G-hub.

wellicht maar een keer kijken naar iets nieuws als dit inderdaad de oplossing blijkt. verwacht niet dat ze de G19 nog supporten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Flghter1982 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:00:
[...]

heb ik echter 1 probleem. ik heb ook een Logitech G19 keyboard en deze werkt niet met G-hub.

wellicht maar een keer kijken naar iets nieuws als dit inderdaad de oplossing blijkt. verwacht niet dat ze de G19 nog supporten :(
en de logitech surround killen in je taskmanager werkt ook niet? en heb je wel de laatste versie van gaming software? (niet via de update knop maar verwijderen en handmatig versie 9 nog wat downloaden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CptChaosNL is @CH4OS
En nu kan iedereen dat! :+ Waarom maak je mij wakker? :(

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 19-03-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:01:
[...]

en de logitech surround killen in je taskmanager werkt ook niet? en heb je wel de laatste versie van gaming software? (niet via de update knop maar verwijderen en handmatig versie 9 nog wat downloaden)
ja alle laatste versies net opnieuw geinstalleerd to be sure na een uninstall van de oude software.

ik heb nu de gaming software afgesloten. als ik een uur kan spelen zonder crash weet ik dat dit het probleem is en kan ik verder troubleshooten. kan inderdaag gerelateerd zijn aan 1 van de services die de software opstart. als dat de surround is dan de gamingsoftware dan zou het mooi zijn. kan ik het display van het keyboard blijven gebruiken en de audio via de G-hub opvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:37:
[...]

De story missions zijn inderdaad relatief makkelijk (op een enkele granaat gooiende klootzak na). Wat grappig is, is dat je een missie kan herspelen op difficulty "story" "normal" "hard"etc.
Dit impliceert inderdaad dat story mode makkelijker is dan normal mode..
Volgens mij is het vooral dat op story de spawns wat beter aansluiten op het verhaal. En wellicht dat de boss de enige gouden enemy is in het level. Maar op zich vind ik het een prima opzet.

Verder speel ik de game gewoon solo uit. Bevat het tenminste nog redelijk wat uitdaging en heb je de tijd om nog wat rond te kijken en te exploren. Als je met anderen speelt heb je gauw de neiging om er doorheen te rushen. Ik vind het zonde om niet te genieten van de schitterende omgeving. Zoveel detail, zoveel objecten in beeld en dan ook nog de mooie architectuur van de stad zelf. Eergister nog door plekken gelopen waar ik IRL een keer geweest ben (bv air & space museum) en kan onderstrepen dat ze het goed hebben nagemaakt. De National Mall is ook erg mooi om te zien. Kon alleen het WW2 memorial niet vinden/plaatsen. Verder is het jammer dat het stuk naar de Jefferson Memorial niet open is. Had een mooi stuk geweest voor screenshots. En daardoor is de Rosenvelt en Martin Luther King memorial ook niet open. Ik heb nog hoop dat het DLC wordt, maar waarschijnlijk wordt het kijken vanaf de uitersten. Erg mooi stuk om te bezoeken en het meeste is nog gratis ook.
Sipio schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:03:
Heb hem aangemaakt zonder verdere verplichtingen. Wellicht dat we na een tijd nog eens wat inactieve accounts gaan opschonen, maar in principe is het nu vooral voor de achievements, perks en samenspelen. Doordat we opsplitsen is het wellicht handiger om de Xbox Community Tweakers The Division 2 in de gaten te houden die ik eerder al linkte.

Heb verder de TS niet ingelicht over deze stuff omdat het al 30x in het topic genoemd was en je met 1 zoekactie de linkjes ook wel hebt. *snip* stoken hoeft dan ook niet...

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2019 10:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:03:
[...]

Volgens mij is het vooral dat op story de spawns wat beter aansluiten op het verhaal. En wellicht dat de boss de enige gouden enemy is in het level. Maar op zich vind ik het een prima opzet.

Verder speel ik de game gewoon solo uit. Bevat het tenminste nog redelijk wat uitdaging en heb je de tijd om nog wat rond te kijken en te exploren. Als je met anderen speelt heb je gauw de neiging om er doorheen te rushen. Ik vind het zonde om niet te genieten van de schitterende omgeving. Zoveel detail, zoveel objecten in beeld en dan ook nog de mooie architectuur van de stad zelf. Eergister nog door plekken gelopen waar ik IRL een keer geweest ben (bv air & space museum) en kan onderstrepen dat ze het goed hebben nagemaakt. De National Mall is ook erg mooi om te zien. Kon alleen het WW2 memorial niet vinden/plaatsen. Verder is het jammer dat het stuk naar de Jefferson Memorial niet open is. Had een mooi stuk geweest voor screenshots. En daardoor is de Rosenvelt en Martin Luther King memorial ook niet open. Ik heb nog hoop dat het DLC wordt, maar waarschijnlijk wordt het kijken vanaf de uitersten. Erg mooi stuk om te bezoeken en het meeste is nog gratis ook.

[...]
Heb hem aangemaakt zonder verdere verplichtingen. Wellicht dat we na een tijd nog eens wat inactieve accounts gaan opschonen, maar in principe is het nu vooral voor de achievements, perks en samenspelen. Doordat we opsplitsen is het wellicht handiger om de Xbox Community Tweakers The Division 2 in de gaten te houden die ik eerder al linkte.

Heb verder de TS niet ingelicht over deze stuff omdat het al 30x in het topic genoemd was en je met 1 zoekactie de linkjes ook wel hebt. Als dat dan op een presenteerblaadje moet worden aangegeven omdat TS zich niet om de overige platformen bekommerd, dan zal me dat een zorg zijn.
*snip* Waarom eerst een TR aanmaken en dan zelf alsnog op de man reageren in het topic?

TS bekommert zich wel over de andere platformen, sterker nog, die zijn zelfs aanwezig in de discord

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2019 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Voor mensen die offensief met een sniper spelen willen, sloop die scope er af. Je levert wel headshot damage in maar je hebt een veel beter overzicht. Bijkomend voordeel is dat je crosshair rood wordt als je op iemand richt. Ik vermaak me er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
gstoffers schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:08:
Voor mensen die offensief met een sniper spelen willen, sloop die scope er af. Je levert wel headshot damage in maar je hebt een veel beter overzicht. Bijkomend voordeel is dat je crosshair rood wordt als je op iemand richt. Ik vermaak me er prima mee.
mee eens, maar de stability is meestal wel een dingetje.. Ik speel nu met een sub (mp5) en een rifle met 4x scope (sig 716) vooral de rifle is interessant omdat die wat stabieler is met een aardige rpm..

In de categorie ander nieuws:
Ik begreep dat de level upscaling niet erg goed werkt. Je damage scaled wel mee als je iemand joined die hoger is, maar je damage niet... kortom je wordt binnen no time "ge-one-shot".
Laten we hopen dat dit snel wordt opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door ourplayground op 19-03-2019 10:25 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Op de console doe ik dit standaard, daar werkt aim-assist wel, met scope dus niet :P
En anders gewoon een max 4x scope, die hebben standaard geen crosshair visie.
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:03:
[...]

Het lijkt wel te schalen op de spelers, deed gisteren op lvl20 dezelfde missie als eerder, nu opeens begint 1 van de delen ervan met een gele boss, vervolgens 2 (melee met hammer, die was niet zo leuk), daarna nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Flghter1982 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:57:
[...]

ik heb geen enkel van die problemen. geluid komt prima door en de surround werkt 1 op 1. ik weet precies waar een enemy zich bevind aan de hand van het geluid. zou bijna zeggen dat er een defect in je headset is. zitten namelijk meerdere speakers in. denk dat er bij jouw dan 1 stuk is die dan die geluidsbron waarneemt.
Ik heb naast de logitech G933 ook de G530 aangesloten zitten.
Als ik bij mijn speakers DTS aan en uit zet, dan hoor je het geluid veranderen.
Op de headset hoor je niets.

Ik weet 100% zeker dat het niet een kappote speaker is, maar in de software of firmware.
Want ik kan dus het surround en andere geluid instellingen niet wijzigen, RGB kleuren instellen werkt ook niet.
moet dan wisselen tussen effecte om een VASTE kleur weer in te kunnen stellen.
Dus ik kan momenteel alleen aan en uit zetten, geluid harder of zachter en mic dempen.

Update van de laatste driver heeft er alleen voor gezorgd, dat ik niet crash in Division 2.
Maar na 1 week begin ik het wel beu te raken dat het geluid niet goed werkt.
Ik heb het opgegeven ;)
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:02:
[...]
En nu kan iedereen dat! :+ Waarom maak je mij wakker? :(
Sorry hoor, wil je alleen maar helpen ;(
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:22:
[...]

Het lijkt wel te schalen op de spelers, deed gisteren op lvl20 dezelfde missie als eerder, nu opeens begint 1 van de delen ervan met een gele boss, vervolgens 2 (melee met hammer, die was niet zo leuk), daarna nog 1.
Klopt daarom wil je ook met een volle squad spelen.
Betere loot en meer spelers om te killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drchaotica
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:50:
[...]

ja in de discord en dan specifiek in #namedrop, we gaan namelijk kicken morgenavond.
Ik ben op de discord en ingame inderdaad drchaotica777... omdat er iemand anders in UPlay waarschijnlijk al mijn inlog had gekozen :(

Tot nu toe weinig hier in het topic geweest; besteed mijn tijd liever in Washington DC ;)
Level 20 of zo nu in game, maar vooral lekker in de DZ aan het spelen en daar al level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
drchaotica schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Ik ben op de discord en ingame inderdaad drchaotica777... omdat er iemand anders in UPlay waarschijnlijk al mijn inlog had gekozen :(

Tot nu toe weinig hier in het topic geweest; besteed mijn tijd liever in Washington DC ;)
Level 20 of zo nu in game, maar vooral lekker in de DZ aan het spelen en daar al level 40.
Wat zijn je ervaringen in DZ versus Division 1? Zijn er nog steeds van die (in mijn optiek irritante) rogue gasten??

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaPrinciple
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik zet ook nergens een scope op, zonder overzicht wordt je zo snel geflankeerd. Daarom speel ik nu met een goede rifle voor vijanden op afstand; hoge damage, stabiel en redelijke rpm zodat ik het me kan veroorloven eens te missen :-) of bodyshot te doen ipv headshot.

Ik twijfel alleen nog tussen shotgun of smg als secondary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:38:
[...]

Wat zijn je ervaringen in DZ versus Division 1? Zijn er nog steeds van die (in mijn optiek irritante) rogue gasten??
Ja ik weet niet wat jij irritant vind maar 20 minuten met randoms spelen en ze dan net voor de helikopter dood knallen zit er nog in, me like :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Ja ik weet niet wat jij irritant vind maar 20 minuten met randoms spelen en ze dan net voor de helikopter dood knallen zit er nog in, me like :)
Ja, dat is dus irritant.. haha

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drchaotica
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:38:
[...]

In de DZ is het eigenlijk heel, heel erg rustig... op dit moment
Slechts een enkele rogue player gezien en afgestraft en een paar keer zelf ook rogue gegaan om The Thieves Den te vinden. Slechts een keer een groep van rogues getroffen en kansloos in het gevecht...
Ten opzichte van Division 1 op dit moment leuker om in te spelen en met betere loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
komt er nog een 3de tweakers clan ? ik zie dat tweakers twee al vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

[...]

De main missies hebben de eerste keer spelen (story) een vast enemy level (lager tov je eigen level is dus mogelijk). De side missies schalen meteen mee met het level van je karakter (dus zelfde level tov je eigen level).

Door het schalen van de side missies, schaalt ook de XP die je er voor krijgt. Meer XP voor dezelfde missie als je deze op een hoger level speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Voor de mensen die in de Tweakers Twee clan zitten. Willen jullie nog je melden op discord en je ingame name doorgeven? We zullen donderdag gaan beginnen met mensen te verwijderen die dit niet gedaan hebben om ruimte te maken voor de mensen die op de wachtlijst staan.

We missen tot op heden de volgende mensen: (ik heb even ge @ waarvan ik aanneem dat dat de mensen zijn omdat de ingame naam overeen komt met een Tweakers naam Excuus als ik je verkeerd getagged heb ;))

Bartgast2 @Verwijderd
BL4iM
Cyphorix
DDeloeks
Freakin_Ninja
Keeljoyy
Motion84 @Verwijderd
Najjra @Najjra
Ndaghvos @ndagh
Nibborr @Nibbor
Nicokarper
NLFrenky @Verwijderd
Profane22 @ProfaNe
ProSkilz58
R6_BAD_Server
Rambie2008 @Rambie
Raptile-69 @raptile
SankonLock
Shihska @Verwijderd
Slipp3ryP1ckle
Sporedd @Sporedd
Sylvar2K
Vextyl
VincentkNL
Vortexmerc2 @Vortexmerc
Xavento @xavento
Xbrank
Xelferz @xelfer

- Meld je aan op de discord hier: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
- Typ in het kanaal rollen: .iam TD (dit zodat je alle The Division kanalen te zien krijgt)
- Meld in het kanaal Namedrop je ingame name

Discord gebruiken we omdat we samen met Clan 1 ook spelen en dan is dit de weg voor ons om te communiceren en makkelijk groepen te maken/zoeken en te kunnen voicechatten. Als je enkel wil lurken daar opzich ook prima als je maar meeleest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
ourplayground schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:15:
[...]

mee eens, maar de stability is meestal wel een dingetje.. Ik speel nu met een sub (mp5) en een rifle met 4x scope (sig 716) vooral de rifle is interessant omdat die wat stabieler is met een aardige rpm..

In de categorie ander nieuws:
Ik begreep dat de level upscaling niet erg goed werkt. Je damage scaled wel mee als je iemand joined die hoger is, maar je damage niet... kortom je wordt binnen no time "ge-one-shot".
Laten we hopen dat dit snel wordt opgelost.
De riffle gebruikt met lage levels (MK 17 en sig) maar lijkt niet fijn te werken nu in Tier 4. Met een assault rifle schiet ik de vijanden veel sneller dood. Ik denk dat het komt omdat die vijanden veel meer armor hebben en dat die weggeschoten wordt door het aantal hits of iets dergelijks. Niet alleen door damage want anders kan ik het niet verklaren.

Gisteren de Daily missie met 3 randoms gespeelt op Challenge maar dat was bij de eind boss echt niet te doen haha. Eerst maar eens goede lvl 450 gear zien te scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Kick me er maar uit

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:59:
komt er nog een 3de tweakers clan ? ik zie dat tweakers twee al vol is.
Maak je toch gewoon zelf een derde clan en meld je die hier?
Staat iedereen vrij dat te doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:18:
[...]

Maak je toch gewoon zelf een derde clan en meld je die hier?
Staat iedereen vrij dat te doen lijkt mij.
Uiteraard kan dat, maar we zijn momenteel bezig om GoT 1 en 2 op te schonen zodat daar plaats is. Dan kun je prima GoT 3 aanmaken, maar het is leuker als er plaats voor iedereen in 1/2 is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Hoe gaan jullie door het spel heen?
Clearen jullie gebied voor gebied? Dus main story, side missions en die kistjes (shd techs?) of rushen jullie main story en gaan jullie later terug om de rest te doen?

Het spel is best uitgebreid vooral ook met die challenges. Daar ben ik nog niet mee begonnen, ik doe eerst main story, side missions en die kistjes verzamelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
jaihel schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:33:
Clearen jullie gebied voor gebied? Dus main story, side missions en die kistjes (shd techs?) of rushen jullie main story en gaan jullie later terug om de rest te doen?

Het spel is best uitgebreid vooral ook met die challenges. Daar ben ik nog niet mee begonnen, ik doe eerst main story, side missions en die kistjes verzamelen.
Denk dat iedereen het anders doet.. Ben zelf zo snel mogelijk naar WT4 gegaan. Voornamelijk door enkel nog main/side missies en control points te doen vanaf level 7 ofzo. Tussen WT3 en WT4 moet je gear flink omhoog dus dan wat meer random stuff doen.

Maar ik ga ook nog een keer met een 2e character beginnen om alles wat rustiger aan te doen en de tijd te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Initieel de hele zone, maar het gaat op bepaald punt zo snel, dat je opeens 3 extra zones hebt, had ik even wat minder zin meer in :P Nu gewoon rustig wat oude punten pakken.

Plus het verhaal gaat opeens best vaag, je krijgt amper meer info wat je moet doen, of waarom, dus toen was het gewoon doorgaan en knallen wat er te knallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 16:38
Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:27:
[...]

Ik weet 100% zeker dat het niet een kappote speaker is, maar in de software of firmware.
Want ik kan dus het surround en andere geluid instellingen niet wijzigen, RGB kleuren instellen werkt ook niet.
Dus ik kan momenteel alleen aan en uit zetten, geluid harder of zachter en mic dempen.

Update van de laatste driver heeft er alleen voor gezorgd, dat ik niet crash in Division 2.
Ik heb het opgegeven ;)
Heb je toevallig de mogelijkheid, om van USB naar AUX input te gaan met je headset?
Dat heeft voor mij het probleem opgelost.
Ik gebruik een Logitech G633 Artemis spectrum by the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
- Meld je aan op de discord hier: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
- Typ in het kanaal rollen: .iam TD (dit zodat je alle The Division kanalen te zien krijgt)
- Meld in het kanaal Namedrop je ingame name

Discord gebruiken we omdat we samen met Clan 1 ook spelen en dan is dit de weg voor ons om te communiceren en makkelijk groepen te maken/zoeken en te kunnen voicechatten. Als je enkel wil lurken daar opzich ook prima als je maar meeleest :)
bij mij komt de melding "invite invalid" als ik de uitnodiging accepteer.

edit: laat maar, ik zat al in die channel vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 19-03-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16

Ik heb een hekel aan al die vraagtekens in een gebied >:) . Zodra ik er weer één zie, dan moet ik die wegwerken. Op die manier gaat het allemaal niet zo snel :*)
De side missies doe ik nog niet, doe ik later wel.

Gisteren liep ik uit een safehouse en kwam buiten een NPC tegen die een bounty voor me had. Ik wist niet dat bounties op die manier gepresenteerd werden. Die bounty was trouwens een pittig gevecht (vooral omdat ik solo was). Door tijdsdruk moest ik helaas de bounty rushen, wat niet goed afliep. Uitdagend!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ik doe zelf van alles wat de ene avond pak ik een paar missies op en op andere avond ga ik de vraagtekens af en doe ik wat random dingen en ben ik op zoek naar de collectebles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Kidjuh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:35:
[...]

Ik vind het zonder Discord ook prima hoor. Voor degenen die willen natuurlijk wel! Niks moet een verplichting zijn binnen je hobby ;). Lijkt me wel handig om met z'n allen in een clan te zitten met het zicht op clan exp.
Dat sowieso, misschien dat we toch één clan kunnen blijven gebruiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground

Het is best persoonlijk hoe je je game speelt. Persoonlijk gaat het mij meer om de endgame en daardoor heb ik de tactiek van mijn eerder geposte filmpje aangenomen om zo snel mogelijk naar level 30 te komen om vanuit daar de side missies te doen en gear te grinden. Maar ieder zijn ding...:)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik loop in de richting van de volgende main missie. Als er side mission, control points in de buurt zijn pak ik die eerst en tegen de tijd dat ik bij de main missie ben zit ik op de juiste level om deel te nemen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:14

MazeWing

The plot thickens...

@Jaguar645
Ik zou me ook graag willen aanmelden bij de tweakers 1 of 2 clan. Speel op pc en mijn nickname op Uplay is mazewing.

Zal me dadelijk ook meteen op Discord aanmelden zodat ik dat al reeds gedaan heb en op een wachtlijst kom.

edit: inmiddels de stappen op Discord gedaan en mijn nickname in namedrop gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door MazeWing op 19-03-2019 12:09 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:27:
[...]

Ik heb het opgegeven ;)
Heb je Logitech G Hub wel geinstalleerd ?
Sinds de overstap van de oude omgeving naar G hub heb ik 0 issues meer gehad in D2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:26:
Uiteraard kan dat, maar we zijn momenteel bezig om GoT 1 en 2 op te schonen zodat daar plaats is. Dan kun je prima GoT 3 aanmaken, maar het is leuker als er plaats voor iedereen in 1/2 is natuurlijk.
Ja opschonen is natuurlijk fijn maar zolang daar voorwaarden aan hangen waar niet iedereen in mee wil gaan blijf je bezig. Dan is een derde clan zonder (bijvoorbeeld Discord) misschien juist wel interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vind het wel raar om nu al opruiming te gaan houden, doe dat dan vanaf volgend seizoen of zo. Nu hebben de spelers de clan naar het huidige niveau getild en krijgen ze stank voor dank. Ook snap ik niet helemaal waarom Discord verplicht is. Dat is er pas als er daadwerkelijk veel samen gespeeld zou worden en (in elk geval 's avonds) is dat nu nog niet het geval. Dus beetje zinloos naar mijn idee om nu al deze acties te moeten gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:26:
[...]

Uiteraard kan dat, maat we zijn momenteel bezig om GoT 1 en 2 op te schonen zodat daar plaats is. Dan kun je prima GoT 3 aanmaken, maar het is leuker als er plaats voor iedereen in 1/2 is natuurlijk.
"We" moet je wel wat gaan doen ouwe fluisterkoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:28:
Vind het wel raar om nu al opruiming te gaan houden, doe dat dan vanaf volgend seizoen of zo. Nu hebben de spelers de clan naar het huidige niveau getild en krijgen ze stank voor dank. Ook snap ik niet helemaal waarom Discord verplicht is. Dat is er pas als er daadwerkelijk veel samen gespeeld zou worden en (in elk geval 's avonds) is dat nu nog niet het geval. Dus beetje zinloos naar mijn idee om nu al deze acties te moeten gaan doen.
Er zitten nu mensen in de clan die niets met Tweakers of de Discord server te maken hebben (dus gewoon random mensen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:29:
[...]

"We" moet je wel wat gaan doen ouwe fluisterkoning
Geef captain rang dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:29:
Er zitten nu mensen in de clan die niets met Tweakers of de Discord server te maken hebben (dus gewoon random mensen)..
Nou, ik ben dus CptChaosNL, moet ik dan ook de zoveelste Discord joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:28:
Er is in de discord zelf vraag naar plek. Discord is de plek waar met elkaar gecommuniceerd wordt aangezien de game zelf daar geen plek voor bied.

De mensen die procentueel het meeste hebben bijgedragen zijn ook gewoon actief in de discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Lid op Tweakers en reaguurder in dit topic lijkt mij wel een vereiste ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
CH4OS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:30:
[...]
Nou, ik ben dus CptChaosNL, moet ik dan ook de zoveelste Discord joinen?
Je moet niks. Maar dan heb je dus ook geen fatsoenlijke communicatie met de rest van je clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welke Discord moet er gejoined worden dan? :? PC Gaming Central? Waar moet ik mij dan vervolgens melden, want ik zie niet het kanaal geloof ik waar ik me zou moeten melden.

De PC Gaming Central Discord is de Discord uit de topicstart, btw.
looyenss schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:33:
Je moet niks. Maar dan heb je dus ook geen fatsoenlijke communicatie met de rest van je clan.
Nou ja, een Discord joinen vind ik an sich niet zo heel erg, maar heb de meesten op mute staan ivm @everyone of @here spam. Dus als een LFG gestart wordt kan het best zijn dat ik notificaties mis, bijvoorbeeld.

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 19-03-2019 12:35 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)