PSN: Kidjuh
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PSN: Kjujay
Het kwartje valt hier niet.. hoop niet dat ik van die mega vieze doekjes op de verwarming ga hangen als ik D2 gespeeld heb. Dan krijg ik sowieso bonje met de vrouw.luckyjan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:41:
Het moment dat je merkt teveel uren achter elkaar in D2 gezeten te hebben. Van "Hee daar kan ik mooi opklimmen"
[Afbeelding]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Doekje is helemaal schoon maar ernstig gebruikt en "de vrouw" heeft het daar neergehangenKorkss schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:32:
[...]
Het kwartje valt hier niet.. hoop niet dat ik van die mega vieze doekjes op de verwarming ga hangen als ik D2 gespeeld heb. Dan krijg ik sowieso bonje met de vrouw.
Als je een doorgewinterde Division speler bent snapt je wat er bedoelt wordt
Zo doe ik tegenwoordig gelijk mijn mondkapje op als ik een ingepakt gebouw tegen kom. ‘Wegens verbouwing’, right!luckyjan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:37:
[...]
waar ligt de grens voor doorgewinterd? heb meer dan 500 uur Div1 gespeeld en snap wel waar het over gaat maar heb totaal die associatie niet als ik zo'n doekje over de kachel zie hangen thuisluckyjan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:37:
[...]
Doekje is helemaal schoon maar ernstig gebruikt en "de vrouw" heeft het daar neergehangen![]()
404 error: File not found | PSN: The_Bash
• Welke HDR instellingen gebruiken jullie? Ik heb hier een 55" Samsung Q8F (2018) staan en gebruik de default settings (brightness: 10, sharpness: 7, contrast: 15, HDR Peak: 3000, HDR UI: 400).
• Ik krijg regelmatig 'call outs' van andere Agents in het spel. Echter, ik zie ze niet - ook niet op de map. Heeft dat te maken met het feit dat ik nog vrij vroeg ik de story zit? Heb namelijk (pas) net de Washington Hotel-missie gedaan.
Verder: spel.speelt lekker weg. Heerlijk om weer in dat wereldje rond te mogen lopen.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Dat is een sleutel om een kistje van een bepaalde factie te kunnen openen. De kistjes zijn te vinden in missies maar ik ben er ook al één tegen gekomen in een control point. De sleutels zijn dan weer te vinden in kastjes aan muren in gangetjes, underground locaties, etc. daarmee kun je kistjes openen van de betreffende factie.Ricmaniac schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:42:
Wat is zo'n True sons key?
Ik heb er overigens tot op heden pas 4 van de True sons gevonden in de underground onderin het White House gebied.
Het kistje levert dan weer wat loot op, in mijn geval 2x een skill mod.
Is het iemand trouwens opgevallen dat er vollop "tanks" rondlopen in de bevrijde gebieden?
[ Voor 12% gewijzigd door TIGER1125 op 17-03-2019 20:55 ]
Ben vandaag begonnen met spelen dus weet het niet zeker maar kwam bij 1 missie zon True Son Cache tegen waarvoor je een key nodig hebt om die te openen.. dus ik gok die caches 1+1=3😋Ricmaniac schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:42:
Wat is zo'n True sons key?
Als het goed is moet je die call outs wel kunnen zien, misschien overbodig omdat je het al weet maar je kunt op de map selecteren dat je alleen die call outs ziet, op de x box is dit met de bumper buttons, ff iets naar rechts.Yonix schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:07:
Even snel twee vraagjes:
• Welke HDR instellingen gebruiken jullie? Ik heb hier een 55" Samsung Q8F (2018) staan en gebruik de default settings (brightness: 10, sharpness: 7, contrast: 15, HDR Peak: 3000, HDR UI: 400).
• Ik krijg regelmatig 'call outs' van andere Agents in het spel. Echter, ik zie ze niet - ook niet op de map. Heeft dat te maken met het feit dat ik nog vrij vroeg ik de story zit? Heb namelijk (pas) net de Washington Hotel-missie gedaan.
Verder: spel.speelt lekker weg. Heerlijk om weer in dat wereldje rond te mogen lopen.
*Heb voornamelijk solo gespeeld (met uitzondering van een paar call outs beantwoord) maar net voor een missie maar eens matchmaking gedaan en de groep zat zo vol en damn dan komt deze game echt goed tot zijn recht zeg, helemaal super om met 4 personen zo'n missie aan te pakken wat een knalwerk
Hoop wel dat ze snel die bug patchen dat skills vaak niet werken, maar daar zijn ze mee bezig begreep ik.
Je hebt volgens mij ook helemaal geen mogelijkheid met elkaar te praten als je random met mensen gaat spelen?.
Behalve als je elkaar gaat toevoegen in een partij toch?.
Ik join dus elke keer een mainmissie en zoek dan random mensen uit om te helpen.
Na deze missie leave ik weer omdat iedereen zijn eigen kant op gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs911 op 18-03-2019 10:06 ]
Ben benieuwd naar deze game overigens. Heb 1 nooit gedaan maar ben zeer positief verrast door de video's op YouTube dus wil het graag eens proberen.
Tesla M3LR '21
Mag nog het één en ander gefixed worden.
Maar zit al in Tier 2 stronghold. Volgende week ergens halen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
mijn huidige missie is "theatre leader outro", maar die vind ik nergens (want staat overal op 0m), en tweede beschrijving is "ga naar campus". ik weet da thet in downtown west is, maar daar is letterlijk niks; ben er naartoe gewandeld, enige wat op de map te zien is, is een control point
Normaal klik je 1 keer op de knop om de skill te deployen, probeer eens die knop vast te houden en dan schieten/vuren.
Bij een aantal werkt dit wel goed, zelf nog niet getest maar dat ga ik vanavond zeker doen.
London schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:51:
De servertjes staan lekker te roken of nietHeb net ff een key van cdkeys.com geplukt en nu downloaden maar hij komt maar mondjesmaat boven de 2mb/s uit. Nu al een minuut zelfs helemaal plat.
Ben benieuwd naar deze game overigens. Heb 1 nooit gedaan maar ben zeer positief verrast door de video's op YouTube dus wil het graag eens proberen.
Handig om platform te vermelden. PC/Xbox/PS4Thijs911 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:51:
Als iemand een clan zoekt kom bij de Dutch strikers iedereen is welkom
Mijn download op Xbox ging zaterdag iig snel. Plus ben nog op zoek naar een clan voor de Xbox versie die nog ruimte heeft.
Die zat gisteravond al vol als ik me niet vergis...Layumi schreef op maandag 18 maart 2019 @ 06:57:
Klopt het dat de PC clan Tweakers twee ook al vol zit?
I am the great Cornholio!
Zoek naar TweakersTwee daar is nog wel ruimte.Louw Post schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:16:
[...]
[...]
Handig om platform te vermelden. PC/Xbox/PS4![]()
Mijn download op Xbox ging zaterdag iig snel. Plus ben nog op zoek naar een clan voor de Xbox versie die nog ruimte heeft.
Xbox C#, .NET, Vissen
Klopt. Ik zou ook graag willen joinen aangezien ik zaterdag ook begonnen ben met het spel. Ben nog niet zo ver (lvl 11 geloof ik), al is het wel leuk om de missies co-op te doen. Jammer dat matchmaking niet werkt voor side missions terwijl je wel met een gevormde party de sidemissie kan doen als je er naar toe loopt.HaterFrame schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:33:
[...]
Die zat gisteravond al vol als ik me niet vergis...
Momenteel erg veel games die ik wil spelen, Division 2 staat op een lager pitje, maar wil de raidcontent (8man?) uiteindelijk wel een keer zien.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Als je world tier 1 haalt kan je naast de quartermaster een specialization kiezen. Daarin zit een talent tree verwerkt.Redfoxone schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:25:
Ik zie net dat er ook "Talents" zijn die je kan unlocken.
Ik ben t nog niet tegen gekomen in t spel..
Iemand die weet waar/hoe je die unlocked?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
@Angeloonie Angeloonie
@looyenss looyenss
Kunnen we een lijst met Clans verwachten in de TS?
Of misschien kan iedere Clan-oprichter even reageren op deze post en de lijst aanvullen. (clan+platform)
Weet niet welke clan men tweakers Div1 "buddy's" bijzitten
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
jazeker kunnen we dat, ik heb al een oproep gedaan aan de PS4 en XBOX community om clans te DM'en...Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:57:
@himlims_ himlims_
@Angeloonie Angeloonie
@looyenss looyenss
Kunnen we een lijst met Clans verwachten in de TS?
Of misschien kan iedere Clan-oprichter even reageren op deze post en de lijst aanvullen. (clan+platform)
vooralsnog alleen van @Kidjuh een reactie gehad
Verwijderd
Jammer om te lezen dat er weinig feedback is, bedankt voor het initiatief in ieder geval!looyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:58:
[...]
jazeker kunnen we dat, ik heb al een oproep gedaan aan de PS4 en XBOX community om clans te DM'en...
(misschien een mod vragen om zo'n topic warning/alert te plaatsen (zo'n rood blok bij het post venster))
Kom wel goed ;-) we zijn al met een soort opruim actie gestart omdat er zo weinig activiteit in de discord is (voor 100 man TD spelers...)BlaSfem0n schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:57:
Tweakers Twee (PC) is ook vol. Had nog invite gestuurd naar 1 voor die vol is maar ik denk dat ik niet accepted ben? Ben wel geregistreerd op de Discord (met TD role).
Weet niet welke clan men tweakers Div1 "buddy's" bijzitten
Jij bedankt voor de tips ;-) altijd welkom!Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:03:
[...]
Jammer om te lezen dat er weinig feedback is, bedankt voor het initiatief in ieder geval!![]()
(misschien een mod vragen om zo'n topic warning/alert te plaatsen (zo'n rood blok bij het post venster))
ik krijg wazige antwoorden op google...
als je raak kan schieten, zeker :-)Hamazaki schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:07:
kan ik de singleplayer in mijn eentje uitspelen met dit spel?
Voorlopig maakt het mij niet écht veel uit, ben nog aan het levelen en dan wil ik een beetje concentreren op het verhaal zonder het "geouwehoer" van Discord op de achtergrondlooyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:04:
[...]
Kom wel goed ;-) we zijn al met een soort opruim actie gestart omdat er zo weinig activiteit in de discord is (voor 100 man TD spelers...)
Ja het gewone verhaal etc. kan je solo. De raids echter niet. Er komen zelfs 8 man raids aan geloof ik.Hamazaki schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:07:
[ Voor 26% gewijzigd door BlaSfem0n op 18-03-2019 09:13 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Wordt ook pas spannend als er raids zijn e.d. maar het is nu verrekte lastig om met je clan in contact te komen als ze daar niet actief zijn. En vanwege de populariteit heb ik liever een wat makkelijker te bereiken groepje dan het huidige los zand clubjeBlaSfem0n schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:11:
[...]
Voorlopig maakt het mij niet écht veel uit, ben nog aan het levelen en dan wil ik een beetje concentreren op het verhaal zonder het "geouwehoer" van Discord op de achtergrond
ja, dat kan wel, en mocht je een bepaalde missie niet voorbij kunnen komen, dan kun je de missie altijd opstarten in matching mode, dan zoekt de game drie anderen die dezelfde missie willen doen (of die in een safe house op match hebben gedrukt).Hamazaki schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:07:
Voor de gewone gebieden waarvan de game denkt dat je misschien problemen kan krijgen (dus niet de missies), kun je altijd de hulp inroepen van je eigen allies, dat doe je door een flare gun af te schieten en dan helpen je NPC allies je. Dit is overigens afhankelijk van de control points die je al verovert hebt, maar het is soms wel erg handig (zelfs in coop) om ze in te roepen.
Ik speel zelf de game in coop en ik vind het eerlijk gezegd wel een leukere game om te spelen als je met meer man bent. Alleen zou ik de game een stuk saaier vinden denk ik.
Coop kan tot 4 man tegelijk, de raids die later komen kunnen tot 8 man tegelijk.
Maar single player is dus zeker mogelijk!
Wil ik even inhaken op het samenspelen.robinez schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:27:
[...]
ja, dat kan wel, en mocht je een bepaalde missie niet voorbij kunnen komen, dan kun je de missie altijd opstarten in matching mode, dan zoekt de game drie anderen die dezelfde missie willen doen (of die in een safe house op match hebben gedrukt).
Voor de gewone gebieden waarvan de game denkt dat je misschien problemen kan krijgen (dus niet de missies), kun je altijd de hulp inroepen van je eigen allies, dat doe je door een flare gun af te schieten en dan helpen je NPC allies je. Dit is overigens afhankelijk van de control points die je al verovert hebt, maar het is soms wel erg handig (zelfs in coop) om ze in te roepen.
Ik speel zelf de game in coop en ik vind het eerlijk gezegd wel een leukere game om te spelen als je met meer man bent. Alleen zou ik de game een stuk saaier vinden denk ik.
Coop kan tot 4 man tegelijk, de raids die later komen kunnen tot 8 man tegelijk.
Maar single player is dus zeker mogelijk!
Je moet kiezen voor call for backup terwijl je in de missie zit. Anders bestaat de kans dat je een sessie joined van iemand anders. Nadeel is dus dat het niet meetelt.
Daarnaast moet je call for backup steeds opnieuw aanzetten. Als er een verzoek is geweigerd of wanneer er 1 heeft gejoined. Moet je nog eens op call for backup klikken tot dat je vol zit.
Weet wel dat je met een volle squad veel meer npc krijgt en meer loot. Wel kan het pittiger zijn.
Je zit in een clan met 50 man met nog 50 anderen als backup. Je hoeft geen call voor backup aan te zetten maar ff een groepje te zoeken van clanleden die je willen/kunnen helpen.Pykow schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:32:
[...]
Wil ik even inhaken op het samenspelen.
Je moet kiezen voor call for backup terwijl je in de missie zit. Anders bestaat de kans dat je een sessie joined van iemand anders. Nadeel is dus dat het niet meetelt.
Daarnaast moet je call for backup steeds opnieuw aanzetten. Als er een verzoek is geweigerd of wanneer er 1 heeft gejoined. Moet je nog eens op call for backup klikken tot dat je vol zit.
Weet wel dat je met een volle squad veel meer npc krijgt en meer loot. Wel kan het pittiger zijn.
16 uur ingame en nu level 14. Speelt enorm chill: Caches zoeken, mensen helpen en gewoon lekker verkennen. Hiermee ben ik nog wel minstens een maand zoet denk ik
Is prima doenbaar. Wel handig is om de resurrection hive als skill equipped te hebben. Die geeft een gratis revive als je down bent, scheelt toch wat gevloek en teruglopenHamazaki schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:07:
[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 18-03-2019 10:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
gold = 99 euro
deluxe + pass 75 euro
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Vind het samen spelen vaak wel wat leuker dan solo, hoewel ik me tot nu toe prima vermaak. Ik zit al in de PS4 Tweakers clan, maar heb nog met niemand van die groep echt gespeeld. Meestal reageer ik gewoon op een distress call van andere agents en speel ik daar een tijdje mee.
@ me ff hier of voeg me toe op PS4 (NibborSneffets)
Er bestaat geen Deluxe voor TD2?Motaro schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:11:
vraag als ik the division 2 deluxe pak met year one pass dan krijg ik zelfde als ik voor the division 2 gold zou gaan maar dan voor minder geld ? of miss ik het en zit toch meer spul bij gold
gold = 99 euro
deluxe + pass 75 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2019 10:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
WhateverSuitsU heeft een TweakersTwee clan gemaakt.looyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:58:
[...]
jazeker kunnen we dat, ik heb al een oproep gedaan aan de PS4 en XBOX community om clans te DM'en...
Tevens is er een XBOX Club Tweakers The Division 2
Xbox C#, .NET, Vissen
Dit is een bug in de skills. Zodra je een item equipped met cooldown reduction werken je skills niet meer goed. Dan krijg je dit soort dingen. Deze bug wordt asap opgelost door Massive, en heeft de hoogste prio.boe2 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:10:
Gisteravond problemen met mijn turrets die na een paar seconden gewoon weer verdwenen. Vreemd, want daarvoor heeft het 2 dagen prima gewerkt.
(Nick in game = michaeltjeh)
[ Voor 8% gewijzigd door michaeltjeh1 op 18-03-2019 10:19 ]
Kijk dat is dus goede info! Snel maar even met 10% cooldown reduction gear eraf gooien!atomix9 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Dit is een bug in de skills. Zodra je een item equipped met cooldown reduction werken je skills niet meer goed. Dan krijg je dit soort dingen. Deze bug wordt asap opgelost door Massive, en heeft de hoogste prio.
Heb begrepen dat er 2 clans zijn op de PC en die ook vol zitten, maar als er een plekje vrij is/komt zou ik het graag horen
Komende dagen zullen er wel wat plekken vrij komen door de opschoning. Zorg er in ieder geval voor dat je op de discord zit(wordt nu ook een harde eis om in een van de clans te mogen), zodat je er op tijd bij bent.jaihel schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:39:
Is er een tweakers clan waar ik me bij aan kan sluiten? Ik ben een actieve speler, maar heb ook een fulltime baan en een gezin
Heb begrepen dat er 2 clans zijn op de PC en die ook vol zitten, maar als er een plekje vrij is/komt zou ik het graag horen
Oke, ik zit in de discord server. Is er nog een bepaald kanaal op de server die ik in de gaten moet houden?Tijgertje schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:44:
[...]
Komende dagen zullen er wel wat plekken vrij komen door de opschoning. Zorg er in ieder geval voor dat je op de discord zit(wordt nu ook een harde eis om in een van de clans te mogen), zodat je er op tijd bij bent.
Nee niet specifiek, ik zal 'pingen' zodra er plekken vrij zijn in Tweakers Twee.jaihel schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:04:
[...]
Oke, ik zit in de discord server. Is er nog een bepaald kanaal op de server die ik in de gaten moet houden?
zo noemt bol.com het. daarom vraag ik even na er zijn zo veel soorten en bijna elke winkel heeft eigen naam voorAngeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:14:
[...]
Er bestaat geen Deluxe voor TD2?
[Afbeelding]
https://www.bol.com/nl/p/...3WuAV2EAkYASABEgISS_D_BwE
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Motaro schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:28:
[...]
zo noemt bol.com het. daarom vraag ik even na er zijn zo veel soorten en bijna elke winkel heeft eigen naam voor
https://www.bol.com/nl/p/...3WuAV2EAkYASABEgISS_D_BwE
Qua inhoud is dat gewoon een standard met een secret service pack. Dus met 1 year pass* erbij is het gewoon een Gold met een secret service pack.
*year 1 passAngeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:30:
[...]
Staat toch duidelijk "Washington D.C. Edition"?
Qua inhoud is dat gewoon een standard met een secret service pack. Dus met season pass erbij is het gewoon een Gold met een secret service pack.

Verschil?
kijk nog maal naar die link wat bij Kies je editie staatAngeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:30:
[...]
Staat toch duidelijk "Washington D.C. Edition"?
Qua inhoud is dat gewoon een standard met een secret service pack. Dus met 1 year pass* erbij is het gewoon een Gold met een secret service pack.
Ah daar zie ik het idd. Maar goed, daar moet je nooit naar kijken, alles wat daar niet in "hun" lijstje staat mist daar al. Ze gaan geen aparte "Washington D.C. Edition" aanmaken in hun systeem, dus plakken ze hem maar onder DeluxeMotaro schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:52:
[...]
kijk nog maal naar die link wat bij Kies je editie staat
daarom vraag ik evenAngeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Ah daar zie ik het idd. Maar goed, daar moet je nooit naar kijken, alles wat daar niet in "hun" lijstje staat mist daar al. Ze gaan geen aparte "Washington D.C. Edition" aanmaken in hun systeem, dus plakken ze hem maar onder Deluxe
[ Voor 7% gewijzigd door Motaro op 18-03-2019 13:03 ]
ik heb wel zinKaasdipje schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:13:
Als er mensen op PS4 zijn die graag samen willen spelen, ik ben zelf momenteel level 10.
Vind het samen spelen vaak wel wat leuker dan solo, hoewel ik me tot nu toe prima vermaak. Ik zit al in de PS4 Tweakers clan, maar heb nog met niemand van die groep echt gespeeld. Meestal reageer ik gewoon op een distress call van andere agents en speel ik daar een tijdje mee.
@ me ff hier of voeg me toe op PS4 (NibborSneffets)
Aah dat is fijne info, ik had precies dit.atomix9 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Dit is een bug in de skills. Zodra je een item equipped met cooldown reduction werken je skills niet meer goed. Dan krijg je dit soort dingen. Deze bug wordt asap opgelost door Massive, en heeft de hoogste prio.
Dacht eigenlijk dat ze kapot geschoten werden ofz maar vond het al snel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja dat begrijp ik, maar weet niet op welke niveau iedereen precies zitlooyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:35:
[...]
Je zit in een clan met 50 man met nog 50 anderen als backup. Je hoeft geen call voor backup aan te zetten maar ff een groepje te zoeken van clanleden die je willen/kunnen helpen.
Zal vanavond even kijken wie zin heeft om mij te helpen om naar World Tier 3 en daarna hopelijk naar 4 te gaan
Ben nu bij de stronghold missie (op dat eiland) van WT2 om naar WT3 te gaan.
Moet zeggen dat ik dat de lastigste missie vindt van heel division 2.
Even in spoiler tags over de stronghold missie op het eiland:
Maar terug komen op "call for backup".
Het is heel irritant wanneer je voor Matchmaking kiest bij een missie, dat je dan iemand anders zijn sessie vaak joined, met als gevolg dat jij de missie niet voltooid en hij wel. Ik begrijp dat echt niet.
Das idd een k*tmissie jaPykow schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:56:
[...]
Ben nu bij de stronghold missie (op dat eiland) van WT2 om naar WT3 te gaan.
Moet zeggen dat ik dat de lastigste missie vindt van heel division 2.
Heb daar ook enige tijd over gedaan om er door te geraken

PSN: SchieveZot
Ik ben momenteel aan het twijfelen of ik het zal kopen, ben namelijk uitgekeken op Anthem.
Nu kan ik wel online kijken maar ik ben opzoek naar wat objectieve insights:
> Replay-ability
> Loot/rewards
Is een bug, wordt aan gewerkt. Heb het zelf ook gehad helaas.Pykow schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:56:
[...]
Maar terug komen op "call for backup".
Het is heel irritant wanneer je voor Matchmaking kiest bij een missie, dat je dan iemand anders zijn sessie vaak joined, met als gevolg dat jij de missie niet voltooid en hij wel. Ik begrijp dat echt niet.
Beetje te vaag om daar zo iets over te kunnen zeggen, wát wil je daarover weten?Kleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:38:
Dag allen! Kan iemand mij wat vertellen over de end-game in TD2?
Ik ben momenteel aan het twijfelen of ik het zal kopen, ben namelijk uitgekeken op Anthem.
> Replay-ability
> Loot/rewards
heb je deel 1 gespeeld?Kleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:38:
> Replay-ability
> Loot/rewards
Endgame kan ik niet veel over zeggen.Kleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:38:
> Replay-ability
> Loot/rewards
Ik was persoonlijk heel gehyped voor Anthem. Ik wou het echt goed vinden, en heb het na een week weggelegd.
Ondertussen was ik vrij negatief over The Division. "Niet mijn stijl". Na 1 weekend open beta heb ik mijn preorder geplaatst en dit weekend heb ik zo'n 15 uur gespeeld, en verwacht dat het mij nog wel maanden kan bezighouden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, deel 1 niet gespeeld.
Als ik een weekend vol speel, ben ik dan snel end game geared?Angeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:48:
[...]
Beetje te vaag om daar zo iets over te kunnen zeggen, wát wil je daarover weten?
Gaat het snel vervelen?
Is er veel diversiteit aan PVE content? (Laatste geloof ik niet, maar 3 dungeons).
Ik zit nu op 25 uur en heb net de hoogste World Tier bereikt. Dit kan vast sneller. Dan begint het echte gearen, en het perfectioneren van je gear kan natuurlijk best lang duren.Kleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:09:
[...]
[...]
Als ik een weekend vol speel, ben ik dan snel end game geared?
Gaat het snel vervelen?
Is er veel diversiteit aan PVE content? (Laatste geloof ik niet, maar 3 dungeons).
Vervelen.. Tsja, geen idee wat jij vervelen vindt. In TD1 moest je vaak dezelfde gebieden tientallen keren blijven farmen, maar als je dat in een groep doet blijft dat leuk.
Alles is PvE content.. Met hier en daar wat PvP elementen erbij. Naast de 3 Strongholds die je noemt heb je ook nog alle normale missies die je op hogere difficulties kunt doen.
Dat is al best snel. Ik ben net lvl30 op 30 uur tijd en moet de laatste stronghold nog doen.Angeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:12:
[...]
Ik zit nu op 25 uur en heb net de hoogste World Tier bereikt. Dit kan vast sneller.
https://www.reddit.com/r/...ides/endgame/introductionKleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:09:
[...]
[...]
Gaat het snel vervelen?
nee verveelt niet, want er is PvE genoeg te doen.Kleaudzak schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:09:
[...]
[...]
Gaat het snel vervelen?
Je bent snel gegeared, inderdaad zon 30 uur voor wt4 gear, maar dan is het nog verre van optimaal. Er is genoeg god roll gear te grinden in een wereld waar genoeg diversiteit is aan PvE content. Verkijk je niet op de 3 strongholds (dungeons in jou woorden) want daaromheen is er zat te doen.
Ik ben iemand die vrij snel afgeleid is door de loot en de NPC's die ik her en der tegenkom, totdat het tot mij doordringt dat ik eigenlijk onderweg was naar een objective. Dit gebeurt mij wel aardig vaak
Maar 30 uur moet te doen zijn als je je alleen maar bezig houdt met de verschillende missies.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit dus. Ik zie dat er eerder iemand een guide gepost heeft om zo snel mogelijk richting level 30 te gaan, maar dan ontzeg je jezelf een enorm groot deel van de ervaring imo.Jackal131 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:29:
Het is ook maar net HOE je speelt. Ik denk dat ik er nu zo'n 25 uur inzitten, en ben net level 16.
Ik ben iemand die vrij snel afgeleid is door de loot en de NPC's die ik her en der tegenkom, totdat het tot mij doordringt dat ik eigenlijk onderweg was naar een objective. Dit gebeurt mij wel aardig vaak![]()
Maar 30 uur moet te doen zijn als je je alleen maar bezig houdt met de verschillende missies.
Zelf ook level 14, en gisteren de hele dag bezig geweest met deels agent requests, deels sidequests met vrienden.
De setbonus op lagere levels zijn toch beetje te groot en divers, even zo snel gezien zijn het er minimaal 6, heb soms het idee dat vele mensen niet eens weten dat er al sets zijn op lagere lvls
Ook sommige encounters in missies zijn wat irritant, AI besluit ondanks vol in gunfire recht op je af te lopen (voornamelijk de armored bosses), ander moment heb je dezelfde die juist nonstop wegrent van gunfire. Grappig dat jij zo'n beetje 1 shotted kan worden door 1 granaat of flametrower, je health heeft ergens dan echt 0,0 effect.
Turrets zijn soms gimped (verdwijnen zo'n beetje het moment je ze neerzet), je drone besluit vast te zitten tegen een muur, ook leuk dat al je zelf een teargas grenade gooi, jijzelf ook last ervan hebt, maar als een tegenstander dit doet.. blijkbaar niet
Weet dus niet of ik echt blij ben met nieuwe armored-boss systeem, je zit soms clip naar clip erin te schieten, at random zie je z'n health zakken, of helemaal niet, en opeens *poef* hij is dood. De normale elites werken nog hetzelfde (armor -> gele heathbar).
Verder, de rest bevalt me wel. Soms irritant dat ze kleine dingen hebben veranderd (zoals reload-cancel), maar speelt grotendeels goed weg. Story-wise snap ik de ballen er niet van, verhaaltechnisch wordt er werkelijk niets uitgelegd waarom je bepaalde main-missies moet doen, of je recruit een freaking kapper voor je base? Ja, goed kapsel gaat je de oorlog winnen
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2019 15:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wow wacht even, de control points die je veroverd kunnen weer worden terug veroverd? Want ik ben heel enthousiast alle points aan het clearen om de map groen te krijgen, maar als deze na een tijd weer rood worden heeft dat weinig nut....Angeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:42:
Meest irritante bug die ik nu tegenkom is dat control points die door andere (enemy) NPC's aangevallen worden niet meer te veroveren zijn. Heb het nu 2x gehad dat ik nadat iedereen dood was (inclusief boss) er nog steeds "Enemy takeover in progress" stond en er niets meer te doen was.. Dus maar weglopen en wachten tot hij weer vol is.
Niet alleen dat, maar vijandelijke facties kunnen hem ook van elkaar overnemen. Bijv een control point van de Hyena's kan door de True Sons aangevallen en overgenomen worden. Dat is de situatie die ik beschrijf.Poulske schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:55:
[...]
Wow wacht even, de control points die je veroverd kunnen weer worden terug veroverd? Want ik ben heel enthousiast alle points aan het clearen om de map groen te krijgen, maar als deze na een tijd weer rood worden heeft dat weinig nut....
Daarnaast kun je inderdaad ook control points die je had veroverd weer verliezen (volgens mij gewoon #random).
Lijkt compleet random, ik heb het zelf pas 1x gezien, toen er direct naast een ? stond, bleek dus een gevecht te zijn die ze verlorenPoulske schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:55:
[...]
Wow wacht even, de control points die je veroverd kunnen weer worden terug veroverd? Want ik ben heel enthousiast alle points aan het clearen om de map groen te krijgen, maar als deze na een tijd weer rood worden heeft dat weinig nut....
Maar pak je hem terug, mag je niet nog een keer die grote gele kist openen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben na 16 uur spelen level 16 en heb ook echt geen haast. Vermaak me prima met me maat om gewoon lekker rond te rennen en alles af te schieten.boe2 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:31:
[...]
Dit dus. Ik zie dat er eerder iemand een guide gepost heeft om zo snel mogelijk richting level 30 te gaan, maar dan ontzeg je jezelf een enorm groot deel van de ervaring imo.
Zelf ook level 14, en gisteren de hele dag bezig geweest met deels agent requests, deels sidequests met vrienden.
Ondertussen ook lid van Tweakers Twee
Ehm, heel veel nut zelfs. Als je random activities rondom een control point doet in WT4 word dat punt +1 +2 of zelfs +5, moeilijker af te pakken en meer loot als reward...Poulske schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:55:
[...]
WT4.. dat is compleet ander niveau als waar gros hier zit momenteellooyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:20:
[...]
Ehm, heel veel nut zelfs. Als je random activities rondom een control point doet in WT4 word dat punt +1 +2 of zelfs +5, moeilijker af te pakken en meer loot als reward...
Beetje doorspelen dan ;-)SinergyX schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:22:
[...]
WT4.. dat is compleet ander niveau als waar gros hier zit momenteel
Tegen de tijd dat ik WT4 zit boeit me dat nog weinig, hopelijk kan ik direct dungeons in en alle world-zooi skippen, daar hebben ze hele multiplayer systeem zeer slecht in ontwikkeld.
Als je backup vraagt bij een side missie of control point, komt bij anderen binnen als 'freeroam', maar dat kan dus net zo goed een gast zijn die toevallig dood is gegaan en backup oproept, of gewoon met iemand door de straten wil huppelen.
Van de weet ik hoeveel keren dat ik een 'backup request' beantwoorde, heb ik welgeteld 2x echt moeten helpen bij een side missie en 1 controlpoint, de rest was veelal beetje aan het rondhangen in de base of deed gewoon helemaal niets meer.
Buiten die 24h dat je wat loot mag oppakken en fast travel, heb ik weinig toegevoegd nut gezien van die controlpoints, dat ik net zo goed via safe-houses en party-teleport kan werken.
De essentie is dat je gewoon je eigen ding kan doen imo.looyenss schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:32:
Dan denk ik dat je de essentie van een looter-shooter als deze een beetje mist
Nee, dat is in GTA. Uiteindelijke doel van The Division is je gear perfectioneren. Net als in bijv. andere looter games (nog niet eens shooters, maar bijv. World of Warcraft, Diablo etc.)boe2 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:33:
[...]
De essentie is dat je gewoon je eigen ding kan doen imo.
Tuurlijk kun je doen wat wilt, maar progressie, en dus gear verbeteren is en blijft het hoofdonderdeel van het spel.
denk dat @boe2 dat wel doorheeft maar meer de weg ernaar toe bedoeld :-PAngeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Nee, dat is in GTA. Uiteindelijke doel van The Division is je gear perfectioneren. Net als in bijv. andere looter games (nog niet eens shooters, maar bijv. World of Warcraft, Diablo etc.)
Tuurlijk kun je doen wat wilt, maar progressie, en dus gear verbeteren is en blijft het hoofdonderdeel van het spel.
Maar ook in World of Warcraft was het veel leuker om gewoon je eigen ding te doen ipv met een guide zo snel mogelijk naar de hoogste level te gaan zodat je enkel nog zeer repetitieve dagelijkse taken overhebt. Diablo 3 heeft dat probleem niet echt, maar daar is de tijd naar max level dan ook zeer kort.Angeloonie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Nee, dat is in GTA. Uiteindelijke doel van The Division is je gear perfectioneren. Net als in bijv. andere looter games (nog niet eens shooters, maar bijv. World of Warcraft, Diablo etc.)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)