Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Scaling wanneer je co-op speelt werkt niet helemaal lekker heb ik het idee. Speelde gisteren met maat van mij (hij is L8, ik L16) en hij werd gebufft naar 15. Maar hij deed nauwelijks damage en enemies one-shotten hem. Voor mij was geen probleem. Andere keren werkt dit wel prima. Andere mensen ook ervaring mee?
nRealsus schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:01:
Iemand al de 'special gift' ontvangen voor als je de 3 games al in bezit had bij de pre-order?
Nope, nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Voor de mensen die ze pc clan willen joinen, de eerste is vol, de tweede is aangemaakt. Er zit geen verschil in, maar het is wel belangrijk dat je de info op discord leest en daar je username in her juiste kanaal post en NIET hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
NLxAROSA schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:33:
Scaling wanneer je co-op speelt werkt niet helemaal lekker heb ik het idee. Speelde gisteren met maat van mij (hij is L8, ik L16) en hij werd gebufft naar 15. Maar hij deed nauwelijks damage en enemies one-shotten hem. Voor mij was geen probleem. Andere keren werkt dit wel prima. Andere mensen ook ervaring mee?
Je items scalen ook mee. Dus als hij matige gear heeft dan merk je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Ryur schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:01:
Ik heb nu ook (eindelijk) mijn key ontvangen.
Nu aan het downloaden en UPlay trekt lekker mijn verbinding vol. Dus het spel is heel snel binnen.

Na de F1 Q maar spelen
ik heb de mijne ook eindelijk deze morgen gekregen, nu nog even wachten op medetweaker NLboy om de andere key te geven dan kan ik samen met de vrouw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_GG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-08 11:01
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:37:
Code nog steeds niet binnen van AMD. Word nou wel een beetje irritant :S
Balen! Ik heb die van mij ook Do gekregen en kunnen pre-loaden.
Met mijn GPU kreeg ik keuze uit 2/3 rewards en heb ik ze specifiek moeten selecteren, heb jij dit ook gedaan voor jouw rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Hebben mensen geen problemen met de fov en het gevoel dat het perspectief hierdoor een beetje vreemd is. Ik speel op 3440x1440 met alles op high/ultra met 68-110 fps.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vanmorgen weer een beetje gespeeld, hele fijne game hoor! alleen irritant die turrent bug, als ik hem plaats dan verdwijnt hij zomaar weer in mijn bag met 15 sec. cooldown.. meerdere keren gebeurt vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:44
zojuist krijg ik de in-game melding dat de server offline gaan voor maintenance.. lekker handig op zaterdag...

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ik ben wel op zoek naar een clan voor op de PC, als iemand dit leest van de Tweakers clan graag een invite 8)

ingame naam is Motion84

[ Voor 12% gewijzigd door Khaelos op 16-03-2019 10:57 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Hoe lang duurt de maintenance? Ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
1.5 uur volgens twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

MazeWing schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:55:
Hebben mensen geen problemen met de fov en het gevoel dat het perspectief hierdoor een beetje vreemd is. Ik speel op 3440x1440 met alles op high/ultra met 68-110 fps.
Nope, ik speel ook op die resolutie en vind niets vreemd. Kan je een screenshot posten waar je dit duidelijk ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 08-08 17:12
bookmark dit, https://twitter.com/TheDivisionGame

scheelt vragen stellen :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Phuncz schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:12:
[...]

Nope, ik speel ook op die resolutie en vind niets vreemd. Kan je een screenshot posten waar je dit duidelijk ziet ?
Ik zie dit ook in filmpjes op YouTube. Als je bijvoorbeeld voor een trap staat, dan zit er minder diepte in de trap dan je zou verwachten. Als ik kijk naar iemand die middels een custom resolutie (lagere verticale resolutie) een andere fov forceert, ziet het er stukken beter uit.

Dat vreemde perspectief is typisch een effect van een te lage fov. Behoorlijk jammer...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Ga dit spel toch ook maar spelen op de PC.
Lees verschillende issues over het niet uitgeven van keys.

Is dat inmiddels al opgelost, of wordt er over gecommuniceerd? Waar kan ik het beste het spel halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
patch notes voor de patch die ze nu erop aan het zetten zijn:

Bug fixes

Implemented a fix that should reduce occurrences of client crashes when using skills
Fixed an issue where players could be stuck in the wrong World Tier if they completed Strongholds without meeting the required Gear Score while in a group
Fixed an issue where players wouldn’t be able to talk to agent Kelso at the Castle Settlement
Fixed an issue where players could obtain multiple Ivory Keys from the same source
Fixed an issue where map progress would not be saved when completing Open World activities and Side missions in another players’ instance.
Fixed an exploit that allowed players to loot Supply Drops multiple times
Fixed a bug where players could buy blueprints repeatedly at the vendors by logging out and back in
Fixed an issue where combining the Dialed in talent with the Emet Mask could lead to greatly increased Accuracy and Stability

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Net het spel gekocht, na een uur downloaden en installeren zijn de servers offline. Games kort na release kopen blijft toch een beta test....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:43:
Net het spel gekocht, na een uur downloaden en installeren zijn de servers offline. Games bij kort na release kopen blijft toch een beta test....
Ik snap soms niet meer wanneer iemand iets een beta of een demo noemt.

Tijdens de gesloten/open beta, werd het overal een "Demo" genoemd, nu is het spel uit, gaan we het weer een "Beta" noemen omdat ze elke dag onderhoud uitvoeren/patches uitbrengen? Ik ben blij met het vele onderhoud deze week/dagen. Had ook anders gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:43:
Net het spel gekocht, na een uur downloaden en installeren zijn de servers offline. Games bij kort na release kopen blijft toch een beta test....
Als je dat toch al weet had je net zo goed kunnen wachten met kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem ook kopen, maar ik wacht nog wel even een maandje ofzo.
Dan zijn de meeste bugs er wel een eind uit, hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54
agoNITE schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:48:
Tijdens de gesloten/open beta, werd het overal een "Demo" genoemd, nu is het spel uit, gaan we het weer een "Beta" noemen omdat ze elke dag onderhoud uitvoeren/patches uitbrengen? Ik ben blij met het vele onderhoud deze week/dagen. Had ook anders gekund.
Mwah, dit is iets te lief voor de uitgevers... Het ook anders gekund, namelijk niet in 48 uur dat het spel uit is (inclusief Oceanië) al minimaal drie keer de servers eruit gooien voor onderhoud, en ervoor zorgen dat het gewoon meteen goed werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:54:
Ik wil hem ook kopen, maar ik wacht nog wel even een maandje ofzo.
Dan zijn de meeste bugs er wel een eind uit, hoop ik.
Het is absoluut geen bugfest. Geweldig game tot nu toe. Alleen maar mooi dat ze zo snel zijn met exploits e.d. meteen te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:01:
[...]

Het is absoluut geen bugfest. Geweldig game tot nu toe. Alleen maar mooi dat ze zo snel zijn met exploits e.d. meteen te fixen.
Da's fijn om te horen. Maar toch, ben niet zo'n day one player. Er liggen nog meer games op de stapel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Voor degenen die spelen en proberen om de Tweakers clan voor de PC te joinen:

De eerste clan zit al helemaal vol (GOT : Tweakers).
Als je zoekt op Tweakers Twee vind je de tweede clan die we hebben opgericht waar nog genoeg ruimte is.

Edit:
Zo lang de eerste vol zit worden join requests declined. Just saying.

[ Voor 14% gewijzigd door elbowlessgoat op 16-03-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:52:
[...]

Als je dat toch al weet had je net zo goed kunnen wachten met kopen :+
Achteraf had ik dat ook beter kunnen doen idd. Maar ik had zin om weer eens een AAA game te spelen en ik heb op het weekend na weinig tijd.

Eigen fout I guess :).
agoNITE schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:48:
[...]

Ik snap soms niet meer wanneer iemand iets een beta of een demo noemt.

Als een game er regelmatig uit ligt in de eerste paar uur om bugs te fixen, dan zie ik dat als een beta test.

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 16-03-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

WhateverSuitsU schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:58:
[...]

Dat ging inderdaad snel haha. Er is een club aangemaakt "Tweakers The Division 2".
Zal ik zo even joinen. En qua Xbox Community?

Zit er ingame trouwens nog een voor of nadeel aan een bepaalde club? Bv als je met mensen speelt die wel of niet in dezelfde zitten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Voor alle andere verzamelaars, wat doe je met je materials als die capped zijn? Ik gooi spul dat ik niet kan scrappen in m'n stash maar zelfs met alle upgrades zit die nu vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Martinspire schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:26:
[...]

Zal ik zo even joinen. En qua Xbox Community?

Zit er ingame trouwens nog een voor of nadeel aan een bepaalde club? Bv als je met mensen speelt die wel of niet in dezelfde zitten?
Ik weet niets van een Xbox community, wij doen alleen PC op het moment.

Ik weet dat er 1 achievement is waarvoor je dingen moet doen met mensen in je clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43
Wel jammer dat clans zo klein zijn, de xbox clan zit ook al vol zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Heb ook een join request gestuurd naar Tweakers Twee (LZ86) inderdaad jammer van de kleine clans. Tweakers 1 is al lvl 14 en twee nog steeds lvl 1 :(

[ Voor 43% gewijzigd door LZ86 op 16-03-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Heeft iemand anders ook last van crashes naar de desktop op de pc? Ik heb zowel dx11 als 12 geprobeerd, maar beide hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben begonnen met het kiezen van de drone, en wil de cooldown verlagen.

Is dit mogelijk? ik kan het nergens vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:22:
[...]

Als een game er regelmatig uit ligt in de eerste paar uur om bugs te fixen, dan zie ik dat als een beta test.
Dit moet je zien als een mmorpg; die heeft ook regelmatig maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
mpra schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:03:
Heeft iemand anders ook last van crashes naar de desktop op de pc? Ik heb zowel dx11 als 12 geprobeerd, maar beide hetzelfde probleem.
Hier ook last van sinds dinsdag, dx11 en 12. Later vandaag even op een andere pc testen. Zijn ook al veel reports hierover op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
PS4 clan gejoined. Nu ff Clanxp bij elkaar spelen.
Moet je daar nog iets specifieks voor doen of is het gewoon spelen en de clan xp komt er automatisch bij?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:33
Zo, eindelijk klaar met laden. Is er nog plek in de PS4 clan?

[ Voor 89% gewijzigd door jasperz89 op 16-03-2019 14:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Op Xbox een 2e Clan aangemaakt: TweakersTwee. Is open, dus je kunt jezelf meteen toevoegen.

En inderdaad had @WhateverSuitsU het over een Xbox Community genaamd "Tweakers The Division 2"

https://account.xbox.com/...e?clubid=3379888874372388

Beide kunnen wel in de TS worden opgenomen denk ik. Voor Xbox kunnen mensen nu dus TweakersTwee joinen, al kan bij Tweakers (zonder nummer) dus nog wel een opening komen voor mensen die de game niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Code kwam vannacht rond 5 uur oid binnen.. ruime 24 uur later :P maargoed we kunnen eindelijk spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:59
Merk dat ik weinig missies doe. Ik doe veel activities en control points etc.

Wel jammer dat je niet echt makkelijk met je clan leden kan communiceren ofzo. (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:19
Na een kleine 30 jaar alleen maar op consoles gespeeld te hebben en nu dus The Division 2 als eerste pc game aan het doen ben moet ik toch wel heel erg wennen aan de controls met muis en toetsenbord, voel me net een complete n00b :P . Toch is het me zojuist gelukt om de eerste main mission te completen zonder dood te gaan ;) Wat zijn eigenlijk een beetje de beste skills voor in het begin voor iemand die niet zo heel veel skills heeft? Ik heb de turret al unlocked en moet zeggen dat ik daar best veel profijt aan heb gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Joetje079 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:49:
Na een kleine 30 jaar alleen maar op consoles gespeeld te hebben en nu dus The Division 2 als eerste pc game aan het doen ben moet ik toch wel heel erg wennen aan de controls met muis en toetsenbord, voel me net een complete n00b :P . Toch is het me zojuist gelukt om de eerste main mission te completen zonder dood te gaan ;) Wat zijn eigenlijk een beetje de beste skills voor in het begin voor iemand die niet zo heel veel skills heeft? Ik heb de turret al unlocked en moet zeggen dat ik daar best veel profijt aan heb gehad.
Drone met repair. Die kan je eigen healen.
En assault turrent als afleiding als je solo speelt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er nog iets gedaan aan de shit load melee enemies? Verpesten voor mij een beetje de game.. gister is zelfs mijn hele groep gekapt omdat iedereen er lijp van werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:57:
Wordt er nog iets gedaan aan de shit load melee enemies? Verpesten voor mij een beetje de game.. gister is zelfs mijn hele groep gekapt omdat iedereen er lijp van werd
Heel irritant idd. Als er drie tegelijk komen lijkt ik haast kansloos.

Zeker als je ze met een goeie Shotgun nog 2x moet raken per stuk ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 13:39
Join request voor Tweakers Twee gestuurd, ingame name is Keeljoyy (pc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het nou precies met die mods, ik kan mij herinneren dat ik die in deel 1 overal oppakte maar nu zitten ze achter een soort van skill tree lijkt het wel?

En hoe zit het met wapens en kleurtjes. Sommige kan ik “pimpen” maar de meeste niet lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
cheiktwo schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:36:
[...]

Hier ook last van sinds dinsdag, dx11 en 12. Later vandaag even op een andere pc testen. Zijn ook al veel reports hierover op reddit.
Zelfde probleem gehad. Komt door mijn Logitech G533.. Deze losgekoppeld en heb nu geen problemen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
mpra schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:03:
Kwam dit tegen op Reddit, dit loste al mijn problemen op en sindsdien geen crash meer gehad:
Bug zat blijkbaar ook al in The Division 1 ..

Possible dx 12 random crash fix
  1. Go to directory where your game is installed
  2. Right click on TheDivision.exe and click Properties
  3. Go to Compatibility tab
  4. Check "Override high DPI scaling...." and set it to "Application"
  5. Check "Disable fullscreen optimisations"
Launch your game

Geen garantie dat het bij jouw werkt, gezien Dx11 bij jou ook voor problemen zorgt.
Maar mijn Dx12 crashes zijn met bovenstaande wel verholpen :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
The Division 2 crasht bij mij op de PC in ieder geval erg vaak. Al 4 keer in 1u28min playtime. Bij de laatste keer crashen stopte zelfs Uplay er mee en moest ik mijn PC geforceerd rebooten.

Echt een beta test dus :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Agent reporting for duty! 8) Zojuist het spel in ontvangst mogen nemen van de postbezorger. :)

Deel 1 helemaal 'grijs' gespeeld op PC en gisteravond besloten dat ik deel 2 op de Xbox One X wil spelen. Ben benieuwd! Heb de beta héél kort gespeeld, te kort om er iets over te zeggen, maar de eerste recensies zijn positief voor deel 2.

Oh, en een fysieke kaart. Nice! :*)

See out there you in the field!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:35:
Agent reporting for duty! 8) Zojuist het spel in ontvangst mogen nemen van de postbezorger. :)

Deel 1 helemaal 'grijs' gespeeld op PC en gisteravond besloten dat ik deel 2 op de Xbox One X wil spelen. Ben benieuwd! Heb de beta héél kort gespeeld, te kort om er iets over te zeggen, maar de eerste recensies zijn positief voor deel 2.

Oh, en een fysieke kaart. Nice! :*)

See out there you in the field!
Fysieke kaart? Bij welke versie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 13:39
xelfer schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:27:
The Division 2 crasht bij mij op de PC in ieder geval erg vaak. Al 4 keer in 1u28min playtime. Bij de laatste keer crashen stopte zelfs Uplay er mee en moest ik mijn PC geforceerd rebooten.

Echt een beta test dus :).
Tijdens de beta had ik daar ook veel last van. Bij mij was de fix om game mode uit te schakelen in Windows..

Voor de rest zet ik zo veel mogelijk uit, steam, msi afterburner en overlay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:37:
[...]

Fysieke kaart? Bij welke versie is dat?
Washington D.C.-edition. Inclusief artbook en 'Battleworn Secret Service DLC'. Was 60 euro bij Bol.com.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 16-03-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
jasperz89 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:43:
Zo, eindelijk klaar met laden. Is er nog plek in de PS4 clan?
Ik heb zojuist tweakers clan gejoind op de PS4. En er was nog meer dan voldoende plek.
Of zit ik in de verkeerde?
Clan naam was tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:43:
[...]
Washington D.C.-edition. Inclusief artbook en 'Battleworn Secret Service DLC'. Was 60 euro bij Bol.com.
Ooh das keurig. Ik had geen kaart bij mijn Gold edition 8)7
Freek0416 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb zojuist tweakers clan gejoind op de PS4. En er was nog meer dan voldoende plek.
Of zit ik in de verkeerde?
Clan naam was tweakers.
Nou dan zitten we in ieder geval samen in de verkeerde :)

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 16-03-2019 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:32:
ik ben begonnen met het kiezen van de drone, en wil de cooldown verlagen.

Is dit mogelijk? ik kan het nergens vinden :S
Ja, er zit op bepaalde gear(mods) 'skill cooldown reduction' bonussen of talents..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:12
Yonix schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:43:
[...]

Washington dc editie (PS4) was bij de MM even duur als de normale. Dus ook die editie aangeschaft al had ik wel iets van een steelbox verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Heel het zoeken naar clans werkt bij mij voor geen meter. Waar moet ik precies op zoeken voor de Tweakers clan? De meeste zoektermen welke ik heb geprobeerd geven blanco resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Wilt iemand mij en een maat van me even laten joinen in tweaker twee clan?

Sjengeleng1982
Rambie2008

thnx happy looting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
R0y. schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Washington dc editie (PS4) was bij de MM even duur als de normale. Dus ook die editie aangeschaft al had ik wel iets van een steelbox verwacht.
Washington dc Is gewoon de normale versie met preorder bonus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Edwins1984 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:26:
[...]

Kwam dit tegen op Reddit, dit loste al mijn problemen op en sindsdien geen crash meer gehad:
Bug zat blijkbaar ook al in The Division 1 ..

Possible dx 12 random crash fix
  1. Go to directory where your game is installed
  2. Right click on TheDivision.exe and click Properties
  3. Go to Compatibility tab
  4. Check "Override high DPI scaling...." and set it to "Application"
  5. Check "Disable fullscreen optimisations"
Launch your game

Geen garantie dat het bij jouw werkt, gezien Dx11 bij jou ook voor problemen zorgt.
Maar mijn Dx12 crashes zijn met bovenstaande wel verholpen :)
Heeft helaas niet geholpen bij mij :( Ik had in de beta en in The Division 1 geen problemen, lijkt wellicht toch iets anders te zijn. Crasht eigenlijk zoveel dat het zo ongeveer onspeelbaar is nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb ook nog een join request gestuurd naar Tweakers Twee, speel veel solo maar als ik team dan liefst met mede Tweakers. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Nipje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:56:
Heel het zoeken naar clans werkt bij mij voor geen meter. Waar moet ik precies op zoeken voor de Tweakers clan? De meeste zoektermen welke ik heb geprobeerd geven blanco resultaten.
Ik heb gewoon gezocht op naam. Tweakers.
Dit was op de ps4. Maar dat zou geen verschil moeten zijn toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Washington dc Is gewoon de normale versie met preorder bonus toch?
Normale versie met artbook en een map van Washington D.C.

Je kreeg ook de pre order bonus en het Battleworn Secret Service Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Turret is dus echt bugged op het moment (bij mij). De hele tijd verdwijnt dat ding na paar seconden, blijf aan de gang haha.

Vraag: ik heb een lvl 16 blueprint gekocht voor seeker mine. In mijn crafting station craft ik een mod, maar die landt telkens op lvl 25...dat is toch raar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:12
Freek0416 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:32:
[...]

Normale versie met artbook en een map van Washington D.C.

Je kreeg ook de pre order bonus en het Battleworn Secret Service Pack
Klopt, met een hoes er rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ik had met de division 2 wat benchmarks gedraaid op de pc en wat me opviel is dat met dx 12 wel 10 fps meer had dan dx 11 .
Met de zelfde instellingen 2160p/high met dx12 zit ik rond de 60 fps .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:57:
Je moet ook niet in cover blijven hangen.
Melee gasten zijn niet de ergste. Je moet ook nog andere tegen die het moeilijker maken.
Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:13:
Hoe zit het nou precies met die mods, ik kan mij herinneren dat ik die in deel 1 overal oppakte maar nu zitten ze achter een soort van skill tree lijkt het wel?

En hoe zit het met wapens en kleurtjes. Sommige kan ik “pimpen” maar de meeste niet lijkt het.
In division 1 waren de wapen mods als loot te grinden. In division 2 moet je ze craften in the white house. 1 maal gecraft is altijd in je bezit.
Je hoeft je ook noet druk te maken over het verliezen van een wapen mod.

Groene wapens kan je niet pimpen met een kleurtje. Maar vanaf blauw, paars,yellow en orange kan je dat wel doen.

Tip craft alleen wapen mods. Andere gear is onzin. Dat krijg je gewoon door te spelen.
Daarnaast kan je elke 24 uur langs je controlpoints gaan. In de supply room kan je dan wapens en andere gear uit kisten looten. Alleen de grote doos blijft dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:27
wel grappig dat er al zoveel level 30 zijn. Ik ga op mijn gemak en ben nog maar halverwege. Morgen wat volk vinden om nog wat main missies te doen in de eerste regios op de discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:09:
wel grappig dat er al zoveel level 30 zijn. Ik ga op mijn gemak en ben nog maar halverwege. Morgen wat volk vinden om nog wat main missies te doen in de eerste regios op de discord
Game was dinsdag al te spelen.
Sommige zijn zelfs al tier 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:27
Pykow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:38:
[...]

Game was dinsdag al te spelen.
Sommige zijn zelfs al tier 4.
i know, ik had hem ook dinsdag, maar neem mijn tijd ervoor

en sommigen moeten ook werken overdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

AntiChrist7 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 00:40:
[...]

Hier ook.... lekker op mijn gemak door DC aan het struinen. Ben er zelf 2 keer geweest. Wel echt tof om herkenningspunten te hebben. Ben net level 6...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TheRussianBadger is tevreden:

En ik weet meteen welke gun ik zsm wil gaan unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 23:05:
In division 1 waren de wapen mods als loot te grinden. In division 2 moet je ze craften in the white house. 1 maal gecraft is altijd in je bezit.
Je hoeft je ook noet druk te maken over het verliezen van een wapen mod.

Groene wapens kan je niet pimpen met een kleurtje. Maar vanaf blauw, paars,yellow en orange kan je dat wel doen.

Tip craft alleen wapen mods. Andere gear is onzin. Dat krijg je gewoon door te spelen.
Daarnaast kan je elke 24 uur langs je controlpoints gaan. In de supply room kan je dan wapens en andere gear uit kisten looten. Alleen de grote doos blijft dicht.
Aah duidelijk. Thnx!
[...]

Ja en sommige dus niet en zijn daardoor wat verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Najjra
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-08 17:53
Waar kan je een invite krijgen voor de ingame clan ? Zijn er nog vereiste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Vraagje, als ik mijn drone aangeef om een teammaat te healen. Hoe kan ik hem dan weer terug halen om mij weer te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Origins schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:56:
Vanmorgen weer een beetje gespeeld, hele fijne game hoor! alleen irritant die turrent bug, als ik hem plaats dan verdwijnt hij zomaar weer in mijn bag met 15 sec. cooldown.. meerdere keren gebeurt vandaag.
ik had dit gister ook een aantal keren, maar volgens mij schiet ik m dan zelf kapot, althans daar lijkt het op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mijn One X of klopt het dat er enorme framedrops zijn tijdens 4 players story missions? Het zou ook nog een combinatie van lag, audiolag en framedrops kunnen zijn maar het voelt af en toe verre van soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kor77
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11-2023
Knip. Voor doorverkoop hebben we https://tweakers.net/aanbod/

Voor weggeven: Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind, al gevonden :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2019 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• towkuzz
  • Laatst online: 11-06 16:19
Ik heb me net aangemeld voor de pc clan :)
Zou iemand kunnen accepteren ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00

tha_crazy

Mafketel

Kw4kje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:03:
Vraagje, als ik mijn drone aangeef om een teammaat te healen. Hoe kan ik hem dan weer terug halen om mij weer te healen?
snel double tappen op je key waarmee je de skill hebt gedeployed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Origins schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:56:
Hier ook last van, soms wel irritant.. naja altijd eigenlijk..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

shoombak schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:27:
Ligt het aan mijn One X of klopt het dat er enorme framedrops zijn tijdens 4 players story missions? Het zou ook nog een combinatie van lag, audiolag en framedrops kunnen zijn maar het voelt af en toe verre van soepel
https://forums.ubi.com/sh...Issues-Updated-March-15th
[Performance] Players may occasionally experience severe frame drops on all platforms.
Status: Investigating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Ik ook en in de avond ook nog sporten.
Het moet te halen zijn binnen 14 uur. Heb er zelf 18 uur in zitten.
Division 1 deed ik er 30 uur over. Maar toen was ik minder ingelezen en had ik de side missions te vroeg gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Mijn turret en drone zijn nu echt onspeelbaar geworden. Zeker niet een work around bekend? Heerlijk spel, maar ik moet toch wel op m'n spullen kunnen vertrouwen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Zat net ergens te lezen dat side missions altijd ~33% geven van je Total level requirement. Dus als je als laag level meegaat met een level 30er kan je dus powerlevelen.

Dus net meteen even uitgeprobeerd met 2 Tweakers.
100k exp per side mission en zo van level 12 naar 16 geboorte in een anderhalf uurtje als het niet minder was.

Alleen moet je dus wel telkens de party opnieuw joinen na een mission compleet.

Maar in principe 3 lvl 30ers doen allemaal apart een side mission. Dan kan je zo wel echt snel naar 30 :D

[ Voor 12% gewijzigd door PaRaDoX4 op 17-03-2019 12:40 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
PaRaDoX4 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:38:
Zat net ergens te lezen dat side missions altijd ~33% geven van je Total level requirement. Dus als je als laag level meegaat met een level 30er kan je dus powerlevelen.

Dus net meteen even uitgeprobeerd met 2 Tweakers.
100k exp per side mission en zo van level 12 naar 16 geboorte in een anderhalf uurtje als het niet minder was.

Alleen moet je dus wel telkens de party opnieuw joinen na een mission compleet.

Maar in principe 3 lvl 30ers doen allemaal apart een side mission. Dan kan je zo wel echt snel naar 30 :D
Where's the fun in that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Poulske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 13:12:
[...]

Where's the fun in that?
Het leuke aan lootshooters begint altijd rond eind level. Als ik even wat sneller door de eerste 26 heen mag ben ik altijd blij.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
WhateverSuitsU schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:37:
Mijn turret en drone zijn nu echt onspeelbaar geworden. Zeker niet een work around bekend? Heerlijk spel, maar ik moet toch wel op m'n spullen kunnen vertrouwen 😅
Same, ik merk dat ik me er enorm aan gaat ergeren, en dan ook nog die 15 sec. cooldown 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
PaRaDoX4 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Het leuke aan lootshooters begint altijd rond eind level. Als ik even wat sneller door de eerste 26 heen mag ben ik altijd blij.
Mwah, persoonlijk vind ik de reis naar de endgame net zo bijzonder. Vooral in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ieder zn ding toch?

Ik speel nou ook niet bepaald voor de story, zeker omdat er nogal lack aan is. Alles om de endspurt naar lvl 30 te versnellen is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Is er nog een soort community (discord o.i.d.) voor de PS4 clan van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Kaasdipje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:29:
Is er nog een soort community (discord o.i.d.) voor de PS4 clan van Tweakers?
Er is een PS4 clan genaamd Tweakers en ook een PS4 community die Tweakers The Division 2 heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Lijkt mij een strak plan dat alle informatie over clans op alle platformen in een topicwarning hieronder en in de startpost komen en die bijgewerkt worden indien nodig. ongeveer 50% van de berichten hier is over: ik wil of heb clan x op platform y gejoined accepteer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ok ik kom niet verder jongens.
Ik was zojuist World tier 2 na wat missies te hebben gespeeld met wat random gasten online.
Vervolgens start ik opnieuw op en ben ik weer World tier 1 en moet ik alle missies opnieuw halen.

Bullshit ik heb ze net toch gehaald :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Is er ook een PS4 clan. Met een team is dit spel een stuk leuker 😊

Even beter lezen... is gelukt.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Bash op 17-03-2019 16:33 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
TS aangepast voor de PC clans, als er PS4 clans zijn en XBOX clans, DM me dan ff dan zet ik de informatie erin...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• luckyjan
Het moment dat je merkt teveel uren achter elkaar in D2 gezeten te hebben. Van "Hee daar kan ik mooi opklimmen"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3zk1Q4u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik zoek mensen die tijd en zin hebben om het hunter trio aan te pakken. Minimaal lvl 30. Voeg me toe op PSN: SubArtic

Heb helaas geen mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik raad Discworld fans om eens goed de Space Administration HQ te doorzoeken ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)