Daar zou die patch voor helpen maar op twitter staat nu dat het niet goed ging met die patch en ze hem uitstellen.Kidjuh schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:37:
Wat is er nou aan de hand met Castle? Blijft grijs bij mij..
Hallo agents, ik heb een clan gemaakt. Iedereen is welkom die clanloos is. Momenteel super casual dus geen raids etc etc gewoon bedoeld als "dak" boven je hoofd en zonder druk werken aan clan doelen om de clan te levelen. Hoofd doel is om nu gewoon de game te spelen zoals je zelf wil maar wel bij een clan te horen.
Wellicht dat het later wat minder casual gaat worden met raids etc maar voor nu gewoon super laid back.
Solo spelers dus ook gewoon welkom en iedereen is uiteraard gewoon vrij om dingen onderling via clanchat af te spreken mbt missies doen etc.
Clan: Baking Soda INC (bsi)
EDIT: PC
Wellicht dat het later wat minder casual gaat worden met raids etc maar voor nu gewoon super laid back.
Solo spelers dus ook gewoon welkom en iedereen is uiteraard gewoon vrij om dingen onderling via clanchat af te spreken mbt missies doen etc.
Clan: Baking Soda INC (bsi)
EDIT: PC
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Ik doe altijd ALT F4. Werkt primaNLxAROSA schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:54:
[...]
Thanks voor de tip, gelijk op Discord aangemeld.
[...]
Top, wist ik niet, thanks!
Inmiddels zit ik met mijn vrienden in een clan. Van wat ik zie is het wel flink aanpoten als je in een kleine clan zit.
Wtf hebben ze eigelijk met m’n geliefde Pulse skill gedaan? Een range van 25m??? Ik sta in een room, ik pulse, ik zien 4 hayena’s lopen, pulse scanner zegt: 0 threats found
zo’n korte range slaat dus nergens op en volledig onbruikbaar. Vond de skills in TD1 op 1 of andere manier beter uitgewerkt en meer teambased gericht. Voor de rest is het een gave game.

[ Voor 35% gewijzigd door Rudios op 15-03-2019 00:41 ]
Whole lot of stars ***
Lijkt mij wel sterk dat de zones aan de linkerkant zo kaal en leeg zijn.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zo, gisteren level 30 geworden en meteen gas erop om mijn gear level omhoog te krijgen. Ik vermaak me echt top met deze game! Waar ik niemand over hoor is de soundtrack, die is naar mijn mening echt top.
Mensen die mij willen toevoegen in hun clan: SubArtic (PS4)
Ik heb op de PS4 een community gemaakt genaamd Tweakers The Division 2.
Deze staat open voor iedereen om te joinen. Is wellicht ook makkelijk straks als de Tweakers clan al vol zit om toch mensen te vinden om mee te spelen.
Deze staat open voor iedereen om te joinen. Is wellicht ook makkelijk straks als de Tweakers clan al vol zit om toch mensen te vinden om mee te spelen.
Bij mij is het geluid stuk.BvanOsch schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:35:
Zo, gisteren level 30 geworden en meteen gas erop om mijn gear level omhoog te krijgen. Ik vermaak me echt top met deze game! Waar ik niemand over hoor is de soundtrack, die is naar mijn mening echt top.
Ik heb geen geluid bij reloaden en hoor geen voetstappen.
En mijn logitech headset is nu constant surround en dat is kut.
Weet niet of andere hier ook last van hebben ? Andeds ga ik denk ik de steelseries 7 headset halen ofzo.
Heb nu logitech g933
Heb een club gemaakt voor Xbox members. "Tweakers Division 2".Martinspire schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 00:02:
Hebben we voor Xbox trouwens nog een Xbox Community of gebruiken we gewoon de standaard Tweakers groep?
Gekke vraag maar waar kan ik die vinden?Heb een club gemaakt voor Xbox members. "Tweakers Division 2".
Xbox C#, .NET, Vissen
Nieuwe logitech software geinstalleerd? G Hub ipv Gaming software?Pykow schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:24:
[...]
Bij mij is het geluid stuk.
Ik heb geen geluid bij reloaden en hoor geen voetstappen.
En mijn logitech headset is nu constant surround en dat is kut.
Weet niet of andere hier ook last van hebben ? Andeds ga ik denk ik de steelseries 7 headset halen ofzo.
Heb nu logitech g933
En staan je geluidsinstellingen wel goed op Headset?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik doe veel vanuit de Xbox app. App openen, linksbovenin op hamburgermenu klikken. Clubs en dan find club.
Volgends mij heb ik hem gevonden.Ik doe veel vanuit de Xbox app. App openen, linksbovenin op hamburgermenu klikken. Clubs en dan find club.
Xbox C#, .NET, Vissen
Misschien handig als we hieronder ergens links krijgen naar posts over de verschillende clans?
De Tweakscrew (PS4) is te vinden onder de clan Sletjes met tag LIK, dus [LIK]. Communicatie om af te spreken of gewoon slap te ouwehoeren gebeurt via Slack. We spelen meerdere games, dus het is niet alleen beperkt tot TD2.
De Tweakscrew (PS4) is te vinden onder de clan Sletjes met tag LIK, dus [LIK]. Communicatie om af te spreken of gewoon slap te ouwehoeren gebeurt via Slack. We spelen meerdere games, dus het is niet alleen beperkt tot TD2.
[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 15-03-2019 10:26 ]
PSN: Kjujay
Graag! Zeker aangezien er nu volgens mij per versie (ps4/xbox/pc) meerdere clans zijn...Kju schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:41:
Misschien handig als we hieronder ergens links krijgen naar posts over de verschillende clans?
De Tweakscrew (PS4) is te vinden onder de clan Sletjes met tag LIK, dus [LIK]. Communicatie om af te spreken of gewoon slap te ouwehoeren gebeurt via Slack.
Of een melding in de startpost
Battle.net Spud#2543
Damn, dacht ik eens slim te zijn en bij G2A te bestellen.
Is mijn key nog niet vrijgegeven
Enige idee hoelang het kan duren voordat een Key online komt?
Ik ben zo benieuwd naar het spel!
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 15-03-2019 10:03 ]
Anoniem: 93248
Join ik dit in game of via een Ubisoft app/site?Kju schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:41:
De Tweakscrew (PS4) is te vinden onder de clan Sletjes met tag LIK, dus [LIK]. Communicatie om af te spreken of gewoon slap te ouwehoeren gebeurt via Slack.
Laatste update van gaming software.Angeloonie schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:34:
[...]
Nieuwe logitech software geinstalleerd? G Hub ipv Gaming software?
En staan je geluidsinstellingen wel goed op Headset?
Als ik de settings wijzig heeft dat geen effect. Dts, surround aan of uit doet niets meer.
Vandaag testen. Heb ook mn oude headset erbij gehaald
Heb de drivers nu up to date en opnieuw opgestart.
Geluid is zelfs zachter geworden en geluid settings aanpassen in G Hub heeft zelfde resultaat.
Lijkt net of de headset geen andere instellingen ondersteund of blijft hangen.
Ik weet niet of je nog een suggestie hebt ?
[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 15-03-2019 10:40 ]
De game is aan het downloaden PS4. Van het weekend vermaak ik me wel met F1 en Division 2.
Mocht er nog ergens een plek in een clan zijn om mee te spelen voor fun en later serieus, ik houd me beschikbaar;.
Mocht er nog ergens een plek in een clan zijn om mee te spelen voor fun en later serieus, ik houd me beschikbaar;.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Aangezien de eerste Tweakers clan al vol zit is er nu ook een "Tweakers Twee" Clan (don't ask cijfers mochten kennelijk niet >.>) We hebben gewoon dezelfde tag dus kunnen elkaar snel spotten ingame
Atm kun je mij ingame een request sturen op Vivacio of zoeken naar de clan uiteraard
[edit]
Betreft hier btw de PC editie!
Atm kun je mij ingame een request sturen op Vivacio of zoeken naar de clan uiteraard
[edit]
Betreft hier btw de PC editie!
[ Voor 6% gewijzigd door Jaguar645 op 15-03-2019 11:23 ]
Xbox, PC of PS4?Jaguar645 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:45:
Aangezien de eerste Tweakers clan al vol zit is er nu ook een "Tweakers Twee" Clan (don't ask cijfers mochten kennelijk niet >.>) We hebben gewoon dezelfde tag dus kunnen elkaar snel spotten ingame![]()
We hebben plek. Serieus zijn we alleen niet...sten123 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:33:
De game is aan het downloaden PS4. Van het weekend vermaak ik me wel met F1 en Division 2.
PSN: Kjujay
Wachten op een Fix van UBI/Logitech. Logitech Software uitschakelen wanneer je de game opstart fix dit soort problemen voor nu. Bij mij werkt dit. https://www.thenerdmag.co...with-logitech-headphones/Pykow schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:22:
[...]
Laatste update van gaming software.
Als ik de settings wijzig heeft dat geen effect. Dts, surround aan of uit doet niets meer.
Vandaag testen. Heb ook mn oude headset erbij gehaald
Heb de drivers nu up to date en opnieuw opgestart.
Geluid is zelfs zachter geworden en geluid settings aanpassen in G Hub heeft zelfde resultaat.
Lijkt net of de headset geen andere instellingen ondersteund of blijft hangen.
Ik weet niet of je nog een suggestie hebt ?
ahja had er wel even bij gemogen
Gaat niet alleen daar fout maar bijvoorbeeld ook bij Bol.com. Krijg van hen net dit bericht:Ryur schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:02:
"Digitale content wordt geleverd door de leverancier. Tot onze spijt bemerken wij dat er geen codes zijn doorgegeven. Inmiddels is dit in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling en loopt er navraag bij de leverancier. Als er codes worden vrijgegeven dan versturen wij deze per email. Houd je email dus in de gaten, en controleer je spamfilter als je een hotmail/msn/ live account hebt. Onze emails verdwijnen regelmatig in de spamfilters bij deze emailservers."
Ook via AMD Rewards zijn er vertragingen, maar dat is blijkbaar vaker het geval, ook met andere games.
Edit:
Plots is op Bol.com de prijs (voor PC versie) ook gestegen met 22 euro, van 45 naar 67
Edit 2:
Inmiddels is heel het product van de website verwijderd. Ik ben benieuwd.
[ Voor 7% gewijzigd door Nipje op 15-03-2019 11:54 ]
De AMD code heb ik al binnen, maar ik speel niet op de PC
Misschien later nog eens proberen, maar vond M/K niet echt fijn werken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AMD rewards loopt prima geen vertraging .
Gisteren een mail gehad en meteen pre load .
Bij mij en ook bij mijn broertje stond er een uur geleden nog dat de key nog niet beschikbaar is. Gaat dus zeker niet in alle gevallen goed (PC versie). Gefaseerde uitlevering mogelijk.Beaudog schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:45:
[ Voor 4% gewijzigd door Nipje op 15-03-2019 11:55 ]
Misschien zijn ze op moeten ze nieuwe aanvragen .
Heb je een url voor me? Krijg die webshop niet gevonden?Joetje079 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:42:
Ik heb de game ook maar besteld via ING voor 36 euro. Ik ben sinds deze week in het bezit van mijn eerste game pc (een redelijk vlotte met een i7 en een 2070 rtx) dus ik hoop dat het een beetje gaat lukken met muis en toetsenbordDeel 1 goed mee vermaakt op de ps4!
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
https://www.ing.nl/punten/productdetail/7013561_154750Vuurvoske schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:26:
[...]
Heb je een url voor me? Krijg die webshop niet gevonden?
momenteel niet op voorraad
Legion 7i i9 3080 32gb
Op Reddit heeft schijnbaar een AMD medewerker geroepen dat alle keys uitgegeven zijn en dat iedereen die nog geen key heeft gekregen waarschijnlijk frauduleus zijn, wat niet zo is voor veel mensen. Lekkere PR voor AMD.Beaudog schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:45:
Ik helaas nog nietSinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:38:
De AMD code heb ik al binnen, maar ik speel niet op de PCMisschien later nog eens proberen, maar vond M/K niet echt fijn werken.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Vraagje...
Items die ik niet gebruik, wat kan ik daar het beste mee doen?
Grijze items gewoon vendoren of moet ik die ook deconstructen?
Groene items eerst aanbieden voor project en anders deconstructen?
Blauw? Paars? Gold?
Items die ik niet gebruik, wat kan ik daar het beste mee doen?
Grijze items gewoon vendoren of moet ik die ook deconstructen?
Groene items eerst aanbieden voor project en anders deconstructen?
Blauw? Paars? Gold?
Ryur schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:02:
Nipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:34:
Gaat niet alleen daar fout maar bijvoorbeeld ook bij Bol.com. Krijg van hen net dit bericht:
Het zou te maken kunnen hebben met het bericht van Gamesplanet dat ik enkele dagen geleden postte: na de launch van de game zijn keys voor PC alleen nog te verkrijgen via Ubisoft zelf en de Epic store. Dus het zou mogelijk kunnen zijn dat webwinkels geen voorraad meer aangeleverd krijgen.markklok schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:31:
[...]
https://www.ing.nl/punten/productdetail/7013561_154750
momenteel niet op voorraad
In mijn geval was het een fysieke exemplaar voor de PS4 welke vandaag is binnengekomen. (INGwebshop)Wee Man schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:10:
[...]
[...]
[...]
Het zou te maken kunnen hebben met het bericht van Gamesplanet dat ik enkele dagen geleden postte: na de launch van de game zijn keys voor PC alleen nog te verkrijgen via Ubisoft zelf en de Epic store. Dus het zou mogelijk kunnen zijn dat webwinkels geen voorraad meer aangeleverd krijgen.
Legion 7i i9 3080 32gb
Had woensdag al een Tweakers clan aangemaakt op PS4 met als naam: Tweakers . Kiek maar welke je joint, lijkt mij juist wel mooi om het een beetje serieus aan te pakken dat iemand wel moeite doet om Projects te halen.
PSN: Kidjuh
Heeft iemand hem via de ING al binnen? Er stond dat ze hem op de 15e zouden leveren, hier zat ie iig niet tussen de post. Komt de pc versie digitaal of heb ik gewoon geen geluk?
Ik net maar even een key geregeld via een wel goeie site
Zie zoveel positieve berichten en ik vond deel 1 echt heerlijk wegspelen.
Straks maar is ff downloaden want nu nog.....work work work......
Zie zoveel positieve berichten en ik vond deel 1 echt heerlijk wegspelen.
Straks maar is ff downloaden want nu nog.....work work work......
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik kan mijn Supply Crate backpack trophy niet claimen. Maar ik ben tijdens de open beta wel in DZ East geweest. Heeft iemand anders dit ook?
Ergens op Reddit gelezen dat dit inderdaad een bug is.Wee Man schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:21:
Ik kan mijn Supply Crate backpack trophy niet claimen. Maar ik ben tijdens de open beta wel in DZ East geweest. Heeft iemand anders dit ook?
Kan alleen de link even niet vinden...

PSN ID: Ancta
Hier ook niks ontvangen helaasNipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:55:
[...]
Bij mij en ook bij mijn broertje stond er een uur geleden nog dat de key nog niet beschikbaar is. Gaat dus zeker niet in alle gevallen goed (PC versie). Gefaseerde uitlevering mogelijk.
Zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn eerdere berichten in dit topic inzake levering van PC keys. Er zijn via verschillende kanalen vertragingen opgetreden, zie de posts in dit topic boven die van jou.iaxe393 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:55:
Heeft iemand hem via de ING al binnen? Er stond dat ze hem op de 15e zouden leveren, hier zat ie iig niet tussen de post. Komt de pc versie digitaal of heb ik gewoon geen geluk?
Ik heb hem vandaag binnengekregen (gisteren besteld via ING).
Vriendin was zo aardig om hem
A ) te installeren
B ) controleren dat de 30gb update netjes is geïnstalleerd.
Als ik thuis kom van werk kan ik lekker potje spelen 🤗😎
Vriendin was zo aardig om hem
A ) te installeren
B ) controleren dat de 30gb update netjes is geïnstalleerd.
Als ik thuis kom van werk kan ik lekker potje spelen 🤗😎
Legion 7i i9 3080 32gb
Ga hem vanavond waarschijnlijk ook proberen! Hopen dat mijn i5 7600 hem een beetje kan draaien. En zo niet, dan ehh tja... balen.
Niet alleen de keys hebben vertraging op gelopen, de reviews laten ook lang op zich wachten.
De game zit bomvol content. Kan me voorstellen dat reviews wat langer duren bij een game als deze. Zijn ze wel snel? Dan zijn ze in mijn ogen niet accuraat. Tevens zijn er al genoeg "reviews in progress" beschikbaar met daarin conclusies tot op heden.schumi1986 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:29:
Niet alleen de keys hebben vertraging op gelopen, de reviews laten ook lang op zich wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 15-03-2019 15:38 ]
Ik lees in verschillende reviews in progress dat de reviewer geen zin heeft om verder te schrijven omdat hij geen zin heeft om te stoppen met spelenschumi1986 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:29:
https://www.windowscentral.com/division-2-xbox-one-review "I struggled to pry myself away from playing to write this. It's that addictive."
https://www.usgamer.net/a...sion-2-review-impressions "Maybe I'll burn out or tire of shooting dudes behind cover, but right now, I'm all in-to the point that I really want to stop writing these review impressions so I can go back to playing."
Je zou zeggen dat die van de ING gewoon fysiek verzonden worden.Nipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:00:
[...]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn eerdere berichten in dit topic inzake levering van PC keys. Er zijn via verschillende kanalen vertragingen opgetreden, zie de posts in dit topic boven die van jou.
Prima dat ze een dagje later komen, maar zet er dan niet bij dat als je de pre-order plaatst via ING dat je 'gewoon' de dag erna kan spelen.
Ik begrijp dat het een grote game is maar dat is toch geen excuus?Nipje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:38:
[...]
De game zit bomvol content. Kan me voorstellen dat reviews wat langer duren bij een game als deze. Zijn ze wel snel? Dan zijn ze in mijn ogen niet accuraat. Tevens zijn er al genoeg "reviews in progress" beschikbaar met daarin conclusies tot op heden.
Kijk naar RDR2 ook erg groot maar wel gewoon optijd.
Zou UBI de reviewers te laat een key hebben gegeven?
Het gebeurd echt zelden dat een grote game uitkomt zonder review, meestal minimaal 1 dag van te voren.
Dikke game! (mijn review)
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Bij mij zat hij in de brievenbus vanmorgen (pc versie) Gewoon een doosje met 6 dvd's en een downloadcode voor de mensen zonder dvd-drive zoals ikiaxe393 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:55:
@TheDivisionGame
13 min.13 minuten geleden
Meer
Head's up, Agents! We're performing a quick server restart in 30 minutes. Expected downtime is approximately 5 minutes.
Wel netjes dat ze dit ook ingame tonen.
Nu even pauze
13 min.13 minuten geleden
Meer
Head's up, Agents! We're performing a quick server restart in 30 minutes. Expected downtime is approximately 5 minutes.
Wel netjes dat ze dit ook ingame tonen.
Nu even pauze
[ Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 15-03-2019 16:58 ]
Ik heb hem vandaag binnengekregen voor de PC, gisteren besteld. Er zitten 6 dvd's bij en de key!iaxe393 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:55:
Goed om te horen dat de ING levert. Ik hoop dat degene die via een keyseller de game besteld hebben ook nog hun bestelling kunnen krijgen.
Hier achteraf ook, de postbode had hem in de verkeerde bus gedaanJoetje079 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:40:
[...]
Bij mij zat hij in de brievenbus vanmorgen (pc versie) Gewoon een doosje met 6 dvd's en een downloadcode voor de mensen zonder dvd-drive zoals ikStraks maar eens mee beginnen. Het is mijn eerste pc game dus ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken
Sta hem nu met 1.2mb/s te downloaden gezien hij niet mn 'normale' snelheid pakt
Heb hem maar aangezet en kijk vannacht wel of hij te spelen is.
Key van een maat gekregen die hem bij zijn CPU oid kreeg. Zijn account page laat alleen nog steeds de gamekey niet zien terwijl er bij staat dat het de 15e beschikbaar moet zijn. Meer mensen die hem van AMD rewards hebben maar nog steeds niet kunnen downloaden?
Jup, hier ook.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:51:
Key van een maat gekregen die hem bij zijn CPU oid kreeg. Zijn account page laat alleen nog steeds de gamekey niet zien terwijl er bij staat dat het de 15e beschikbaar moet zijn. Meer mensen die hem van AMD rewards hebben maar nog steeds niet kunnen downloaden?
https://www.reddit.com/r/..._rewards_issues/?sort=top
En we zijn niet de enige.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Net de Washington editie opgepikt bij de Mediamarkt. Mijn vriendin en ik hadden er beide 1 gereserveerd (foutje) dus ook 2 x de pre order code ontvangen. De eerste die mij een DM stuurt krijg een pre order code.
Let op:PS4
Update: code is vergeven
Update: code is vergeven
[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 15-03-2019 18:38 ]
Dm gezonden.R0y. schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:12:
Net de Washington editie opgepikt bij de Mediamarkt. Mijn vriendin en ik hadden er beide 1 gereserveerd (foutje) dus ook 2 x de pre order code ontvangen. De eerste die mij een DM stuurt krijg een pre order code.
Net hier ons exemplaar binnengekregen
Even?!! 13uur. Helpt pauzeren en weer starten?Freek0416 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:44:
Jeej hij is binnen! Snel in de ps4 gestopt en nu even geduld hebben 🥳
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 15-03-2019 18:39 ]
Heerlijk spel! Heb deel 1 maar een uurtje gespeeld, maar vind het moeilijk om me los te rukken van dit deel. Alleen jammer dat ik er al een paar keer uit ben gegooid door een slechte server, hopelijk lossen ze dat snel op
Denk eerder dat het door het moment van release oid komt dan de gameSteven030 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:42:
Heerlijk spel! Heb deel 1 maar een uurtje gespeeld, maar vind het moeilijk om me los te rukken van dit deel. Alleen jammer dat ik er al een paar keer uit ben gegooid door een slechte server, hopelijk lossen ze dat snel op
Dat kan, het was ook echt ten tijden van de release van deel 1 dat ik het gespeeld hadRicmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Denk eerder dat het door het moment van release oid komt dan de gamevind deze namelijk erg als division 1.5 aanvoelen
Wat is jullie d/l snelheid voor Div2?
Hier komt ie niet boven de 5mb/s en dropt ie naar de 300kB/s tot ik hem restart. Lijkt erop dat de servers druk zijn
Hier komt ie niet boven de 5mb/s en dropt ie naar de 300kB/s tot ik hem restart. Lijkt erop dat de servers druk zijn
Vanmiddag na werk begonnen met downloaden van update. Toen was het nog 13 uur, nu nog 36.....iaxe393 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:52:
Wat is jullie d/l snelheid voor Div2?
Ook maar overstag gegaan en het spel gekocht. Had het idee om vanavond nog te spelen echter zie ik dat niet gebeuren met de downloadsnelheid. Wat een aanfluiting anno 2019.
Ik heb een 500Mbit (56MB/s) verbinding en de snelheid die ik op dit moment heb is nog niet eens 300 KB/s...
En het mooie is dat ik de rest van het weekend geen tijd heb om te spelen....
Juist dat is weer een reden waarom elk spel gewoon op steam hoort te verschijnen!
Edit: na een paar keer op de pauze knop gedrukt te hebben download ik nu met 30 MB/s
Ik heb een 500Mbit (56MB/s) verbinding en de snelheid die ik op dit moment heb is nog niet eens 300 KB/s...
Juist dat is weer een reden waarom elk spel gewoon op steam hoort te verschijnen!
Edit: na een paar keer op de pauze knop gedrukt te hebben download ik nu met 30 MB/s
[ Voor 9% gewijzigd door MazeWing op 15-03-2019 20:46 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Iemand al de 'special gift' ontvangen voor als je de 3 games al in bezit had bij de pre-order?
Code nog steeds niet binnen van AMD. Word nou wel een beetje irritant
Ik ook niet van G2ARicmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:37:
Begint ook heel irritant te worden ja.
Met uPlay heb ik op download snelheid niks te klagen, slurpt op een lekkere snelheid (glasvezel, T-mobile) alle software netjes binnen zoals het hoort. Met Steam heb ik altijd 'problemen' dat de volledige download snelheid niet gehaald wordt.MazeWing schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:39:
Ook maar overstag gegaan en het spel gekocht. Had het idee om vanavond nog te spelen echter zie ik dat niet gebeuren met de downloadsnelheid. Wat een aanfluiting anno 2019.
The Division 2 zelf is wel een groot drama (helaas) .....
Rond een half uurtje of korter crasht de hele bende naar desktop

Toevallig meer mensen die tegen ditzelfde probleem aanlopen en een oplossing hebben gevonden?
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Mijn pre order code werkt niet.. de uplay site geeft aan dat de code ongeldig is
Iemand die dit ook heeft gehad?
Wel even gespeeld. Wat mij opvalt:
- geluid van de wapens en hoe ze schieten (terugval) speelt heerlijk.
- aimen vind ik wel wat moeilijker (PS4) dan bij the division 1
- bereik van pulse is belabberd
Maar de rest is zo tof!
Maar de rest is zo tof!
Ben ik de enige die het spel een hele rare fov vind hebben? Ik heb haast het idee dat er weinig "diepte" in het spel zit en het perspectief enigszins verstoord wordt door de betreffende fov. Ik kan me geen enkel spel herinneren dat me dit idee gaf. Helaas is het onmogelijk de fov aan te passen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mijn code donderdagavond ontvangen, vervolgens gepreload, vandaag lekker knallen. Grote kans dat dit mijn goty wordt.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:37:
Als ik zo de problemen lees over de servers en bugs, begin ik het idee te krijgen waarom er "uitleverings problemen" zijn van de keys.
Ze houden de nieuwe mensen opzettelijk tegen om zoveel mogelijk problemen op te lossen voordat de massa eraan komt.
maar ik zit dus ook op mijn amd reward te wachten. Grappig dat die mickey van amd op reddit nog zo gezegd had geen enkel problemen te verwachten na het fiasco met resident evil 2. Bij de rest van de games zou het allemaal op rolletjes verlopen. Nou... ik merk het
Ze houden de nieuwe mensen opzettelijk tegen om zoveel mogelijk problemen op te lossen voordat de massa eraan komt.
maar ik zit dus ook op mijn amd reward te wachten. Grappig dat die mickey van amd op reddit nog zo gezegd had geen enkel problemen te verwachten na het fiasco met resident evil 2. Bij de rest van de games zou het allemaal op rolletjes verlopen. Nou... ik merk het

[ Voor 36% gewijzigd door fuqua op 15-03-2019 22:46 ]
Welke problemen? Op PC draait allemaal prima in ieder geval.fuqua schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:43:
Als ik zo de problemen lees over de servers
Zo te lezen speel je op de PS4, voor mijn (Xbox) preorder code moest ik hem via Microsoft activeren. Dus ik gok dat het op een vergelijkbare manier voor de PS4 zou moeten? (maar dan via de Playstation store oid?)R0y. schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:15:
Mijn pre order code werkt niet.. de uplay site geeft aan dat de code ongeldig isIemand die dit ook heeft gehad?
Maar de rest is zo tof!
Op de pc loopt het super , spel opgestart en voor ik het wist zat ik er weer helemaal in .
Speel op 2160p geen problemen met servers of andere dingen.
Speel op 2160p geen problemen met servers of andere dingen.
Gisteren gepreload. Eerst was de snelheid bagger via Uplay. Twee keer gepauzeerd en daarna snelheid tussen de 22 mb/s en 30 mb/s. Prima te doen dus.
Gisteravond heel even mn karakter gevormd. Vanmiddag voor het eerst gespeeld. Redelijk strak op 60fps op 2560x1440. met heel af en toe een drop naar 55 a 58 fps. Prima speelbaar ! Geen problemen gehad met crashes. Enige was dat de servers voor onderhoud eruit gingen... Morgen maar weer gamen. (nachtdiensten nu)
Wordt na The Division wel weer mijn spel om te spelen voorlopig. Heerlijk !
Gisteravond heel even mn karakter gevormd. Vanmiddag voor het eerst gespeeld. Redelijk strak op 60fps op 2560x1440. met heel af en toe een drop naar 55 a 58 fps. Prima speelbaar ! Geen problemen gehad met crashes. Enige was dat de servers voor onderhoud eruit gingen... Morgen maar weer gamen. (nachtdiensten nu)
Wordt na The Division wel weer mijn spel om te spelen voorlopig. Heerlijk !
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Op de Xbox is de Clan (ingame) Tweakers vol. Maar een nieuwe aanmaken? Of heeft iemand dat al gedaan? En was die Xbox community al aangemaakt, iets makkelijker om daar mensen te vragen om mee te spelen omdat je toch niet weet wie er in de andere groepen dan online is. 50 is wel een heel laag aantal. Mag wel naar de 1000 imo
[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2019 01:53 ]
Dat ging inderdaad snel haha. Er is een club aangemaakt "Tweakers The Division 2".Martinspire schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:45:
Op de Xbox is de Clan (ingame) Tweakers vol. Maar een nieuwe aanmaken? Of heeft iemand dat al gedaan? En was die Xbox community al aangemaakt, iets makkelijker om daar mensen te vragen om mee te spelen omdat je toch niet weet wie er in de andere groepen dan online is. 50 is wel een heel laag aantal. Mag wel naar de 1000 imo
Beetje jammer dat de clans zo snel vol zijn. Ik zat te kijken om de PC clan te joinen, maar die zat al vol
Ik heb nu ook (eindelijk) mijn key ontvangen.
Nu aan het downloaden en UPlay trekt lekker mijn verbinding vol. Dus het spel is heel snel binnen.
Na de F1 Q maar spelen
Nu aan het downloaden en UPlay trekt lekker mijn verbinding vol. Dus het spel is heel snel binnen.
Na de F1 Q maar spelen
Zit ook klaar voor de F1
Maar daarna snel weer verder met de game, gisteren een paar uurtjes gespeeld en damn dit spel knalt lekker weg
Maar daarna snel weer verder met de game, gisteren een paar uurtjes gespeeld en damn dit spel knalt lekker weg
13 uur 😳baronruud schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:36:
[...]
Even?!! 13uur. Helpt pauzeren en weer starten?
Bij mij stond er 2,5 uur. Maar ik heb hem wel een keer uit moeten zetten omdat die niet verder ging.
Ook de PS4 clan gejoined (unomomentodado). Gisteren even hard voor geleveld want komende 10 dagen weg van de PS4. Daarna kan ik clan xp bijdragen. Geen idee nog hoe overigens
In de mail staat activeren in uplay, vervolgens krijg je een code voor het platform waar je op speelt. Heb de code ook al in de PlayStation store proberen in te voeren maar dat werkt ook niet.Louw Post schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:21:
[...]
Zo te lezen speel je op de PS4, voor mijn (Xbox) preorder code moest ik hem via Microsoft activeren. Dus ik gok dat het op een vergelijkbare manier voor de PS4 zou moeten? (maar dan via de Playstation store oid?)
Straks maar eens naar de MM bellen.
Op de pc een clan verzoekje gedaan bij GoT 1 (R6_BAD_SERVER)
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)