Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:26

Mauz1978

Console War Veteran

--_-- schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:46:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat Surviving Mars ook een groot deel strategy was en proberen te overleven ipv puur city builder, en dat de focus helemaal niet zou liggen op een perfect wegennet en dergelijke. Maar dan laat ik hem aan me voorbij gaan :)
Als dat je ding is kan ik je het juweeltje frostpunk echt aanraden. De scenario’s zijn wat kort maar er worden er meer toegevoegd. Echter is deze vooralsnog alleen op de pc te spelen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@dvdkiwi Ik heb deel 1 gespeeld en die was echt slecht, Deel 2 krijgt ook slechte reviews, dus ik begin er niet meer aan ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmm, ik lees en zie juist positieve dingen :/
Zal 'm de komende dagen eens aan het tandje voelen om het zelf te ondervinden ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:54:
Mmm, ik lees en zie juist positieve dingen :/
Zal 'm de komende dagen eens aan het tandje voelen om het zelf te ondervinden ;)
Ben benieuwd wat je er van vindt, mss overtuig je me nog om het toch te proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:24:
Iemand hier die The Golf Club 2 speelt of gespeeld heeft?
Ik heb em gespeeld en het is een goeie golf game.
Ik mis 'the green' nu al. Binnenkort weer even op-
starten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:31
Jasphur schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:56:
[...]

Ik heb het deel daarvoor op de PS2 echt helemaal kapot gespeeld samen met mijn broertjes. Wat een geweldige local multiplayer (jaja, split screen) heeft dat spel.

RFG heb ik zelf nooit gespeeld, maar ik lees dat het dezelfde ervaring geeft als deel 2. Dus inderdaad heerlijk hersenloos knallen.

edit: Ik zie nu dat ik deel 1 heb gespeeld en niet deel 2. Time flies…
Deel 1 haha uit 2001 alweer wel geweldig spel voor die tijd behoorlijk vernieuwde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

This week on PS Store, Plus Double Discounts kick off and you can pick up some big savings on Persona 5, Hitman and more:

https://blog.eu.playstati...tion-store-2/#sf193079950

Even kijken of er wat leuks bij zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:24:
Iemand hier die The Golf Club 2 speelt of gespeeld heeft?
Met onze oude PS3 partysquad speelden we tijdens GTA5 online behoorlijk veel potjes golf, wat echt ontzettend leuk was.
Ook op de Wii vind ik het golf welke standaard bij de console zit erg vermakelijk.
Vorig jaar de laatste Everybody's Golf voor de PS4 gekocht en die is ondertussen ook al behoorlijk grijs gespeeld.
Conclusie: ik vermaak me wel met golfspelletjes. Niet in de laatste plaats omdat het zo heerlijk relaxt is; een welkome afwisseling tussen het intense shooter- en racegeweld door :)
Vanochtend eens gekeken of er nog leuke golfgames zijn voor de PS4 en The Golf Club 2 besteld voor een mooi prijsje (<20 euro).
Een iets serieuzere game ten opzichte van bovengenoemde games. Ik ben benieuwd!
Er zit ook een leuke golf in super monkeyball (zowel deel 1 als 2) maar ik weet niet of die games ook op ps4 speelbaar zijn. Denk dat het sowieso leuke games voor je zijn, mits je langs de wat veroudere graphics kan heenkijken :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@v8power67

The Crew 2 Review:

https://gamer.nl/artikelen/review/the-crew-2/

Een magere 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Crew 1 kreeg in het begin ook redelijk slechte reviews (Vond het tijdens release ook een waardeloos spel).
Maar na een heleboel patches, updates en nieuwe content was het uiteindelijk toch best wel een leuk spel.(Uiteraard niet in de categorie GT Sport en dergelijke) Maar gewoon leuk.

Dus ik verwacht een beetje hetzelfde bij The Crew 2, wacht een half jaartje en dan opeens is die 5 een solide 7.
Blijf Ubisoft he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17
Op zich geen hele rare opmerkingen in de meeste reviews. Gebrek aan PvP en dat er met zo'n grote map toch nog weinig content in zit, blijft inderdaad raar. Sure het is volgens mij meer dan de vorige game, maar met 6 races in 1 categorie, ben je daar toch wel snel op uitgekeken.

Vooral raar dat de racebanen geen verschillende layouts toestaan voor races is een rare beslissing.

Ik heb me wel met de game vermaakt, maar na het behalen van de 4 ultimates en alle LIVE races, zit er niet heel veel meer in. Grinden ga ik sowieso niet doen, maar ik wil op zich nog best de collectibles halen want die zijn eigenlijk best wel leuk om te doen. Al vind ik sommige locaties wat te cryptisch om te zoeken en ook de dieren laten zich maar moeilijk vinden. Het is jammer dat je niet nog een hint krijgt in welke richting je ongeveer moet zoeken.

Daarnaast is het raar dat je zo'n fans-systeem hebt om dingen te scoren, maar dat het tijdens races ineens weer uitstaat. Waarom dan niet wat meer fans nodig hebben voor de targets, maar laat me lekker fans krijgen voor mooie drifts en jumps.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2018 11:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik ben nog steeds druk met Assassin's Creed: Origins. Man man man, wat een uitgebreide game. Nou wil ik ook wel alle ?-tjes bezoeken, maar dan nog. Wat een giga grote map! Level 41 nu and rising. :P
Ben nog niet begonnen aan de uitbreidingen.

Make music, not war

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:49:
Ik ben nog steeds druk met Assassin's Creed: Origins. Man man man, wat een uitgebreide game. Nou wil ik ook wel alle ?-tjes bezoeken, maar dan nog. Wat een giga grote map! Level 41 nu and rising. :P
Ben nog niet begonnen aan de uitbreidingen.
Alle ?-tjes in RPG'S en open wereld games worden mijn dood nog eens :P .
Ik zal en moet ze allemaal bezoeken no matter what game...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:52:
[...]

Tja, het zal onze van nature aanwezige nieuwsgierigheid wel zijn. Wat zou er achter zo'n "?" verborgen zitten? Een vijandig kamp? Een dorpje? Het is ook gewoon fantastisch om door het landschap te lopen/rijden en te kijken naar al de landerijen en schitterende steden/dorpen. Wat een werk is daar in gaan zitten...

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
[...]

Om nog maar te zwijgen van geheime "?" missies zoals in bijvoorbeeld FFXII :P
Deze missies kun je dan alleen maar unlocken door op een bepaalde volgorde met bepaalde mensen op bepaalde locaties op bepaalde momenten in de game te praten.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ps4 remote play vraagje.....kan je iets van een netwerk trace doen? Ik had het idee dat in mijn vorige woning mijn ps4 'buitemom' bij mijn pc uitkwam voor remote play. Dus via internet in plaats van lokaal.
kreeg ook een soort bericht in de trent van, ps4 cannot be found looking on the internet o.i.d.

Ik zit er aan te denken om een aktie spel via remote play te doen, maar met internet lag is dat niet te doen.
mijn pc en ps4 zijn beiden bekabeld, maar er zit dus wel 3x netwerk apparatuut tussen
ps4- via 100mbit switchje naar experiabox.......naar een of ander sitecom router/ap barrel (ook 100mbit) naar mijn pc. en dit is eigenlijk identiek aan hoe het in mijn vorige woning was......dus ik verwacht dezelfe resultaten.

Zou ik dan eventueel met portforwarding kunnen opvangen?
Ik ga het binnenkort iig even testen en kijken hoe het voelt :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:18
Komt me heel bekend voor altijd alles willen zien, alles hebben gedaan etc.
Maar er is 1 medicijn voor, speel No Man's Sky, te veel om te zien, idealle game om van je completionist tik af te komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:13
[...]

Ik heb daar ook enorm veel last van.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:56:
ps4 remote play vraagje.....kan je iets van een netwerk trace doen? Ik had het idee dat in mijn vorige woning mijn ps4 'buitemom' bij mijn pc uitkwam voor remote play. Dus via internet in plaats van lokaal.
kreeg ook een soort bericht in de trent van, ps4 cannot be found looking on the internet o.i.d.

Ik zit er aan te denken om een aktie spel via remote play te doen, maar met internet lag is dat niet te doen.
mijn pc en ps4 zijn beiden bekabeld, maar er zit dus wel 3x netwerk apparatuut tussen
ps4- via 100mbit switchje naar experiabox.......naar een of ander sitecom router/ap barrel (ook 100mbit) naar mijn pc. en dit is eigenlijk identiek aan hoe het in mijn vorige woning was......dus ik verwacht dezelfe resultaten.

Zou ik dan eventueel met portforwarding kunnen opvangen?
Ik ga het binnenkort iig even testen en kijken hoe het voelt :)
Je kan altijd je internet kabel uit de router halen, dan weet je meteen of het via je eigen netwerk gaat of toch via internet probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:16:
[...]

Je kan altijd je internet kabel uit de router halen, dan weet je meteen of het via je eigen netwerk gaat of toch via internet probeert?
ja goed idee, kijken of het dan blijft doorgaan.
Gisteren overigens getest
bit trip runner
Werkt beter dan via steam link 'de andere kant op' (dus vanaf mijn pc op kantoor/retro hok naar tv in woonkamer via steam link) al hoewel ik dat eigenlijk ook nog niet opnieuw getest heb. Helaas net teveel lag om speelbaar te zijn. Is ook niet gek gezien het type spel.
10 second ninja
Die wilde ik eigenlijk spelen en door de natuur van het spel had ik er weinig hoop voor, maar het speelde nog best goed! Ik denk dat ik het zeker kan gebruiken om te oefenen, als ik echt voor mijn perfect runs wil gaan is het beter om het direct op de ps4 te spelen. Desondanks positief verrast.
Street fighter 5
Wederom weet je van te voren dat je dit spel niet wil streamen, maar ik ben een scrub en zeker niet iemand die lange combo's met allerlei 1 frame links maakt, dus derpen tegen de ai ging best goed. Ben best vergekomen in survival zonder me (veel) te ergeren aan wat mis gaat door lag. Het is niet perfect maar zeker te doen! in mijn vorige set up vond ik dit absoluut niet het geval.
Gran tourismo sport
Dit speelde heerlijk, denk dat dit mijn goto spel word als ik 'moet' streamen. De gfx zijn net was fletser dan op de tv zelf (omdat je natuurlijk eerst helemaal calibreert op je tv) maar het rijdt gewoon prima. Uiteraard niet 1 op 1 (en online wil je daarom denk ik ook niet) maar zeker niet storend.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben toch maar eens begonnen met The Surge. Ziet er best mooi uit op de Pro. Gameplay is ook leuk... totdat ik bij de eerste boss kwam, dang wat een difficulty spike. Had tot op dat moment nergens moeite mee, ging allemaal easy ...

Heb wat filmpjes bekeken en vanavond nog maar eens een poging wagen. ik kan toch niet stranden bij de eerste boss :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Evolution Soccer 2018 is de PlayStation Store deal van de week:

https://store.playstation...08251_00-PES2018EU0000000

Een echte no-brainer voor €6,99 en een persoonlijke aanrader van mij.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:46:

_/-\o_
Die prijs is echt bijzonder. Als voetbalhater zit ik toch even te twijfelen. :+
Dat demo filmpje ziet er wel erg mooi uit.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:25
MitchellHearth schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Precies dat! En nu ik dus hier lees dat het heel erg meevalt qua besturing en dat ze er goed over hebben nagedacht zo met een controller begint het mij wel te kriebelen om het ook eens te proberen.
Zeker de moeite waard. Het speelt heerlijk weg en de besturing voel direct heel natuurlijk en gemakkelijk aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:45:
[...]

Voor die prijs gewoon een keer proberen en misschien zit er in jou wel een Ronaldo of Messi verscholen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:10:
[...]

Voor die prijs gewoon een keer proberen en misschien zit er in jou wel een Ronaldo of Messi verscholen.
kan jij op de moeilijkste niveau tegenstanders verslaan met dit spel ? ik kreeg al pijn in mijn vingers voor een gelijkspel :P. ik speel dan ook met mindere teams zoals chievo in de masterleague. vroeger won ik altijd op de moeilijkste graad, nu lukt het echt niet meer.

ik had het spel verkocht, misschien toch maar eens aanschaffen voor dit bedrag, omdat het de laatste versie is met CL erin + final konami updates + finale option files :D

dan heb ik tenminste niet meer de angst dat mijn option file om zeep wordt gehulpen door de updates. ik blijf het liefst een jaar achter door deze issue.

[ Voor 33% gewijzigd door Farabi op 05-07-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

musiman schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:45:
[...]

Je kan beginnen met de LITE versie, die is gratis en kan je alvast een beetje wedstrijdjes spelen en het "Ultimate Team" gedeelte spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij een voetbal spel snap je deze prijs in deze tijd van het jaar, maar desalniettemin erg mooie deal idd. Ik heb zelf teveel backlog dus ik sla em toch over. Maar ik wens iedereen veel lol met deze game toe!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik heb F1 2017 voor 13,99 gekocht. Nog even in de zomer lekker racen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamazaki schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:56:
[...]

kan jij op de moeilijkste niveau tegenstanders verslaan met dit spel ?
Ik speel op Prof niveau en dan win ik al niet altijd meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Uncharted 1-3 nog de moeite waard op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
itzmxtch schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:02:
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RPGmaker MV komt naar de consoles. Kun je zelf jRPGs maken of die van anderen spelen. En het is nog gratis ook. Of het wat is ... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:45:
@dvdkiwi Ik heb deel 1 gespeeld en die was echt slecht, Deel 2 krijgt ook slechte reviews, dus ik begin er niet meer aan ...
Game een beetje aan de tand gevoeld en het zit allemaal uitstekend in elkaar.
Het is wel wat overweldigend in het begin want er is zo veel te customizen en er zijn zo veel opties tot het spelen van een potje dat je haast niet weet waar te beginnen.
Qua gameplay is dit wel wat anders dan Everybody's Golf; waar laatstgenoemde een vrij simpele doch erg vermakelijke arcadegolfer is, is The Golf Club 2 wel even van een ander niveautje. Onder andere de chip shots en de putts eisen flink wat precisie. (+10 op een 18 hole course is geen uitzondering)
Gelukkig zit de game vol met tutorials zodat je na verloop van tijd vol vertrouwen mee kunt doen aan een Major ;)
Van wat ik lees in reviews (onder andere deze) is dat het juist een vooruitgang is tov deel 1.
Ik ga me hier wel een flinke tijd mee vermaken tussen al het schiet- en racegeweld door d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Ja!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Twijfel gevalletje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
Poll: Uncharted 1-3 nog de moeite waard op de PS4?
Yes
Nope
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400693&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:23:
RPGmaker MV komt naar de consoles. Kun je zelf jRPGs maken of die van anderen spelen. En het is nog gratis ook. Of het wat is ... :?

[video]
Helemaal top.
Zelf al jaren bezig met het ontwikkelen van games in RPG Maker MV en de voorgangers dus dat klinkt erg goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:46:

_/-\o_
Top!
Zie dat er meerdere games zijn met 'dubbele' korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sveninho schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 07:30:
[...]

Top!
Zie dat er meerdere games zijn met 'dubbele' korting.
Heb zelf sf4 gekocht.....voor de derde keer :X (heb em al voor steam en x360, en over dlc updates etc wil ik al helemaal niet nadenken :P )
Het gemak van het spel op mijn primaire console hebben is fijn, en ik wilde stiekum de 360 disc versie altijd al nog kopen puur voor de dlc costumes (spel lag voor 10tje ofzo bij cash convertors) maar nu dus voor 7.50
En schijnbaar nog 2extra costumes vs de x360/ps3 disc release.

Mijn zoon vind het ook geweldig om uit costumes te kunnen kiezen dus ja.......dan zeg je geen nee he O-)

Ben benieuwd of de trophies nog zijn aangepast, maar anders gaat dat een lastig verhaal worden (wat het sowieso toch al is bij mij, maar dat geheel terzijde)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:18:
[...]

Heb zelf sf4 gekocht.....voor de derde keer :X (heb em al voor steam en x360, en over dlc updates etc wil ik al helemaal niet nadenken :P )
Het gemak van het spel op mijn primaire console hebben is fijn, en ik wilde stiekum de 360 disc versie altijd al nog kopen puur voor de dlc costumes (spel lag voor 10tje ofzo bij cash convertors) maar nu dus voor 7.50
En schijnbaar nog 2extra costumes vs de x360/ps3 disc release.

Mijn zoon vind het ook geweldig om uit costumes te kunnen kiezen dus ja.......dan zeg je geen nee he O-)

Ben benieuwd of de trophies nog zijn aangepast, maar anders gaat dat een lastig verhaal worden (wat het sowieso toch al is bij mij, maar dat geheel terzijde)
SF4? Welk spel is dat?
Het moet wel heel tof zijn als je 3 copies hebt, :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sveninho schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:27:
[...]

SF4? Welk spel is dat?
Het moet wel heel tof zijn als je 3 copies hebt, :o
Street fighter 4

En ja, ik vind het absoluut een tof spel, maar fighting games zijn niet voor iedereen :)

Mocht je echter maar een klein beetje interesse hebben in het genre, of vroeger sf2 tof gevonden hebben, dan kan je er voor 7,50 geen buil aan vallen imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik had vorig jaar Mass Effect Andromeda in de pre-order voor 70 euro gekocht. Op het laatste moment geannuleerd vanwege de slechte reviews... Nu is het spel maar 7 euro in de PS Store, dus dat is natuurlijk wel de moeite waard om toch even een blik te werpen.
De eerste paar uurtjes even gespeeld en het is gewoon een prima spel! Ziet er prima uit en met vlagen zelfs erg goed! Hier ga ik me wel mee vermaken alleen al vanwege de goede sfeer. Zeker het geld waard...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
ReCreator schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:42:
Ik had vorig jaar Mass Effect Andromeda in de pre-order voor 70 euro gekocht. Op het laatste moment geannuleerd vanwege de slechte reviews... Nu is het spel maar 7 euro in de PS Store, dus dat is natuurlijk wel de moeite waard om toch even een blik te werpen.
De eerste paar uurtjes even gespeeld en het is gewoon een prima spel! Ziet er prima uit en met vlagen zelfs erg goed! Hier ga ik me wel mee vermaken alleen al vanwege de goede sfeer. Zeker het geld waard...
Ik ben zelf ook recent begonnen met ME:A en a tig patches is het best een redelijk spel geworden. De grootste frustratie voor mij is de onnodig complexe UI.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:29:
[...]

Street fighter 4

En ja, ik vind het absoluut een tof spel, maar fighting games zijn niet voor iedereen :)

Mocht je echter maar een klein beetje interesse hebben in het genre, of vroeger sf2 tof gevonden hebben, dan kan je er voor 7,50 geen buil aan vallen imho.
Aha! Street Fighter vond ik leuk in de arcades vroeger en op de Nintendo. Nooit op de nieuwere consoles.
Ik ben meer van Tekken en Dead Or Alive. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
7 euro ? link ? ik kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sveninho schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:50:
[...]

Aha! Street Fighter vond ik leuk in de arcades vroeger en op de Nintendo. Nooit op de nieuwere consoles.
Ik ben meer van Tekken en Dead Or Alive. :)
Tsja 'not gonna twist ja arm' maar met die games heb je interesse in het genre, en sf4 doet het gewoon ontzettend goed. Ik denk dat je er meer lol van hebt dan van 2 biertjes op een terras :+

Tekken 7 ben ik nu aan het hunten, net een deal van 23 euro gemist :( maar denk dat die sooner or later ook in de verzameling komt, ik ben in tegenstellng tot jou blijven haken in de 2d fighters dus gaat een flinke uitdaging worden om er een klein beetje goed in te worden.

Doa is leuk voor de eyecandy ;) maar na een deel nooit behoefte gehad om deze nogmaals te kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:58:
[...]

Tsja 'not gonna twist ja arm' maar met die games heb je interesse in het genre, en sf4 doet het gewoon ontzettend goed. Ik denk dat je er meer lol van hebt dan van 2 biertjes op een terras :+

Tekken 7 ben ik nu aan het hunten, net een deal van 23 euro gemist :( maar denk dat die sooner or later ook in de verzameling komt, ik ben in tegenstellng tot jou blijven haken in de 2d fighters dus gaat een flinke uitdaging worden om er een klein beetje goed in te worden.

Doa is leuk voor de eyecandy ;) maar na een deel nooit behoefte gehad om deze nogmaals te kopen.
Je brengt me wel in de verleiding. Ik heb al te veel onaangeraakte games wegens tijdgebrek. :9
2D blijft leuk, je kan alleen springen en rennen haha! Ik moet meteen aan Mortal Kombat denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Game is (deels terecht) behoorlijk afgebrand maar na de eerste of tweede grote patch was het echt al prima. Je hebben toen op een geven moment de gezichtsanimaties aangepast en wat meer schaduw in de gezichten aangebracht en doen wat het grafisch al prima. Qua gameplay is het natuurlijk lastig omdat ze op moeten boxen tegen deel 1,2,3...
Game nooit uitgespeeld. Zelfs niet heel ver gekomen. Vanaf morgen vakantie. Misschien maar weer een oppakken nadat ik Prey heb uitgespeeld (in de Steam sale opgepikt voor 14 euro.), wat een toffe game is dat zeg. Snap niet dat ik die vorig jaar gemist heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Phydomir op 06-07-2018 10:16 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sveninho schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:05:
[...]

Je brengt me wel in de verleiding. Ik heb al te veel onaangeraakte games wegens tijdgebrek. :9
2D blijft leuk, je kan alleen springen en rennen haha! Ik moet meteen aan Mortal Kombat denken.
haha MK heb ik dan minder mee. jaar geleden ofzo al mk xl gekocht maar amper gespeeld. En het leuke van sf4 is dat het easy to learn, hard to master is. Op default difficulty of wellicht net een tikje lager kan je met 'rennen en springen' een heel eind komen, maar op de hogere moeilijkheidsgraden kom je daarmee niet weg, om maar te zwijgen van mp.

Ik heb zelf ook veel te veel games in den backlog, maar voor dit geld........mochten de russen bommen gaan gooien dan gaan ze deze niet meer van me afnemen......ofzo :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Hamazaki schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:52:
[...]

Voila.

Weet niet of je extra korting krijg met Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Sveninho schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:38:
[...]

Voila.

Weet niet of je extra korting krijg met Plus?
5,99 staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hamazaki schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:52:
[...]

Sterker nog, 6 euro. Wel met PsPlus abo :)

https://store.playstation...02491_00-ME4RECRUITSTNDRD

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik heb geen plus. Vandaar dat ik het niet zie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46
Hamazaki schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:40:
Ik heb geen plus. Vandaar dat ik het niet zie dan?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ah indeed! Even ingelogd en voila nieuwe prijs.

Rocket League voor een tientje. Nu word het lastig. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Sveninho op 06-07-2018 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vieyra
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-06-2024
Rocket league game of the year is 12,50 :) Samen met mass effect gekocht, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zie de huidige sale nu pas. Ik heb nog geen Dishonored games gespeeld, maar die complete collectie dat is me potverdikke wel een koopje zeg!

Dat is dus Dishonored 1 met alle DLC en Dishonored 2 met alle DLC voor in totaal 24 euro.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voxalizer schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:43:
Zie de huidige sale nu pas. Ik heb nog geen Dishonored games gespeeld, maar die complete collectie dat is me potverdikke wel een koopje zeg!

Dat is dus Dishonored 1 met alle DLC en Dishonored 2 met alle DLC voor in totaal 24 euro.
Doen! Geweldige games! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels AC: Origins uitgespeeld, wel zonder DLC. Waarschijnlijk ga ik die later nog wel kopen alleen voor nu even helemaal klaar met AC.

Overigens zijn Dishonored 1 en 2 het absoluut waard en helemaal voor die prijs incl de DLC's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ooit nog een 4K versie van Rocket League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het vooral op de Xbox dus vandaar. Maar duidelijk dus. Playstation wel Xbox nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

To help mark @PlayStationUK’s support of today’s @PrideInLondon parade, you can now deck your PS4 out in the refreshed Pride theme, free on PS Store:

https://store.playstation...00000FATP2018#sf193144106

Voor de trotse Tweaker.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:29
Zo vermaak me nog steeds 3xtreem goed met Jurassic world evolution!!
Zal wel apart zijn want vond no mans sky bij release ook zo'n 100 uur hartstikke leuk.
Maar heb nu 4 van de 5 eilanden op 5 sterren. Ben zelfs trophys aan het doen want zijn gewoon leuk.
Ja zitten minpunten aan maar toch tot op heden lukt het allemaal. Uitdagingen vind ik soms echt pittig. Maar lukt wel. Dus ja. Geef hem tot nu toe een dikke 9!

Deze game ziet er wel echt godsgruwelijk goed uit. Ben niet van dit soort games maar die graphics en physics zijn gewoon bijna next gen!
En dat met 1800p checkerboarding!!
Zo zie je maar dat resolutie leuk is maar er is veel meer dan alleen resolutie!
Hoop ook echt dat ze next gen niet blindstaren op 4k. Veel liever checkerboarding zodat andere effecten die veel meer impact hebben gepusht kun en worden !
( Liever zie ik alles 60fps en dat 100% stabiel en dan maar zien wat de graphics doen maja..)

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2018 14:50 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:34:
PlayStation Europe

To help mark @PlayStationUK’s support of today’s @PrideInLondon parade, you can now deck your PS4 out in the refreshed Pride theme, free on PS Store:

https://store.playstation...00000FATP2018#sf193144106

Voor de trotse Tweaker.

:+
Hoezo is dit voor de trotse Tweaker?

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
P.E.No.1 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:06:
[...]

Hoezo is dit voor de trotse Tweaker?
Slaat inderdaad nergens op, maar het zal wel vaag afgeleid zijn van de Pride Parade...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Tweakmans schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:11:
[...]

maar het zal wel vaag afgeleid zijn van de Pride Parade...
Trots> Zo trots als een pauw> pauwenveren>Gerard Joling>Homo>Pride Parade

Zoiets? :+

[ Voor 18% gewijzigd door fonsmeister op 08-07-2018 10:51 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:03
Mis ik de grap of weten jullie nou echt niet wat pride betekent?

edit @Verwijderd Ja dat was mijn punt :P dat jij het snapte was wel duidelijk. Ik doelde op de mensen die over jou aan het zeuren waren.

[ Voor 52% gewijzigd door Finraziel op 08-07-2018 09:15 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Finraziel

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/pride

De vertaling naar Nederlands is in de meeste gevallen: Trots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het najaar zat nog niet vol genoeg met games...
Darksiders III, along with the rest of publisher THQ Nordic’s portfolio, is scheduled to get a blowout at Gamescom next month – but some details may have already leaked. A Microsoft Store page has attached a 26th November release date to the forgotten threequel, which has been kept underwraps since its reveal last year.

It looks like there’ll be three editions available, with two including 24 hour early access if you’re willing to pay extra for the privilege. The Blade & Whip Edition also pledges two DLC packs, so it sounds like there’s some post-release support planned for the title. That’s assuming that all of this is accurate, of course – THQ Nordic is yet to comment either way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@-SaveMe-

De Darksider games waren leuk.

Deel 1 heb ik uitgespeeld, maar deel 2 was voor mij op het einde iets te moeilijk.

Darksiders III komt er bij mij dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Darksiders 3 ligt hier met release zeker op de mat!

Beide delen uitgespeeld op deathinitive niveau. Qua uitdaging was dat lekker pittig. Paar keer goed gevloekt maar wel gehaald. Vooral deel 2 was shoer vermakelijk en lekker uitgebreid. Death was dan ook een tof character.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Scrisissszzz schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:08:

Beide delen uitgespeeld op deathinitive niveau. Qua uitdaging was dat lekker pittig. Paar keer goed gevloekt maar wel gehaald. Vooral deel 2 was shoer vermakelijk en lekker uitgebreid. Death was dan ook een tof character.
Ik vond deel 1 de betere van de 2. Deel 1 gaf mij het zelda gevoel qua dungeon structuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
maukoo schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:22:
[...]

Ik vond deel 1 de betere van de 2. Deel 1 gaf mij het zelda gevoel qua dungeon structuur.
Smaken verschillen :)

Ik speelde ze na Bloodborne daarom vond ik 2 leuker. De wat meer fast paced actie met Death icm met de moeilijkheidsgraad gaf me een beetje bloodborne gevoel ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Met dit geweldige weer heb ik wel zin om lekker in de tuin te spelen. Nu heb ik remote play op de iPhone geprobeerd en dat werkt qua snelheid top. Echter de dualshock wordt niet ondersteund en ook mfi (made for iPhone) controllers worden niet goed ondersteund (geen L3 en R3). Ik zoek dus eigenlijk een relatief goedkope Android phone die remote play ondersteund (Sony wss het handigst denk ik). Groot en helder scherm zou fijn zijn zodat het buiten gebruiken ook kan. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:56:
Groot en helder scherm zou fijn zijn zodat het buiten gebruiken ook kan. Iemand tips?
Gewoon TV buitenzetten, deden wij ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
giantgiantus schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:56:
Met dit geweldige weer heb ik wel zin om lekker in de tuin te spelen. Nu heb ik remote play op de iPhone geprobeerd en dat werkt qua snelheid top. Echter de dualshock wordt niet ondersteund en ook mfi (made for iPhone) controllers worden niet goed ondersteund (geen L3 en R3). Ik zoek dus eigenlijk een relatief goedkope Android phone die remote play ondersteund (Sony wss het handigst denk ik). Groot en helder scherm zou fijn zijn zodat het buiten gebruiken ook kan. Iemand tips?
Zou voor in de tuin een goedkope android tablet met een goed scherm niet fijner zijn dan een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
--_-- schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:08:
[...]

Zou voor in de tuin een goedkope android tablet met een goed scherm niet fijner zijn dan een telefoon?
Mij leek die standaard op de Ps4 controller wel fijn. Dan krijg je echt een soort handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
giantgiantus schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:14:
[...]

Mij leek die standaard op de Ps4 controller wel fijn. Dan krijg je echt een soort handheld.
Oké, daar zit wat in. Ik zat zelf aan een tablet te denken met een hoesje dat je als standaard kan gebruiken voor op een tafel bijvoorbeeld. Maar kan me voorstellen dat je de telefoon optie de voorkeur geeft. Zelf zou ik de voorkeur geven aan een groter scherm.

Voor een telefoon zou ik eens naar Motorola kijken, die komen er vaak redelijk goed uit met prijs/kwaliteit verhouding. Of een goedkope China phone maar daar ben ik verder niet zo bekend mee. Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09

BlackEyedAngel

Just a decent guy

poor Leno schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:48:
[...]

Gewoon TV buitenzetten, deden wij ook :D
Lekker de 65 inch tv het balkon op slepen :o

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:08:

Op de release niet ben ik bang, teveel andere games. Maar hij komt hier zeker. Me erg vermaakt met beide delen, gewoon op normal dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:09

MaDLiVe

.-Observer-.

--_-- schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:10:
[...]

Oké, daar zit wat in. Ik zat zelf aan een tablet te denken met een hoesje dat je als standaard kan gebruiken voor op een tafel bijvoorbeeld. Maar kan me voorstellen dat je de telefoon optie de voorkeur geeft. Zelf zou ik de voorkeur geven aan een groter scherm.

Voor een telefoon zou ik eens naar Motorola kijken, die komen er vaak redelijk goed uit met prijs/kwaliteit verhouding. Of een goedkope China phone maar daar ben ik verder niet zo bekend mee. Succes iig!
Werkt remote play wel met non-Sony android devices? Daar was altijd wat gedoe mee en er waren wel wat gemodde apks van de remote play app te vinden op xda developers maar die worden al maanden niet meer bijgehouden (en werken daarom ook niet). Ben hier zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:30:
[...]

Smaken verschillen :)

Ik speelde ze na Bloodborne daarom vond ik 2 leuker. De wat meer fast paced actie met Death icm met de moeilijkheidsgraad gaf me een beetje bloodborne gevoel ;)
Ik heb 1 nooit gespeeld volgens mij, maar wel 10 minuten deel 2 (die zat bij Plus) en meteen verwijderd. Ik vond het meuk.

De zin in Spider-Man begint hier nu toch wel te komen. Nog 2 maanden en dan ploft de pre-order hier op de mat. Ik ben ook erg benieuwd hoe de game het zal doen qua verkopen.

Het begin van dit filmpje blijft ook zo lekker. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op zondag 8 juli 2018 @ 23:06:
[...]

Lekker de 65 inch tv het balkon op slepen :o
voor 75-100 euro kan je (verwacht ik, niet de pricewatch ingedoken) wel een 24" full hd monitortje vinden die voor gamers ook voldoet.
Iig meer portable dan grote tv. Maar ik zou zelf idd ook voor een tablet gaan denk ik. Afhankelijk of je wel of niet buiten ook op een tafel kan of wil gamen.

Of toch gewoon een switch of vita. Then again beiden missen wsl net de ps4 games die je zou willen spelen al hoewel de vita ook remote play doet toch? Heb je best of both worlds. De vita voor games die net niet lekker spelen met remote play lag, en voor de rest lekker streamen.

Vraag me alleen wel af of alle buiten gamers dan geen last hebben van muggen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:33:
[...]

Vraag me alleen wel af of alle buiten gamers dan geen last hebben van muggen?
Ik had afgelopen weekend in ieder geval géén last van muggen. Wel van de lag zo af en toe, wat wellicht door de wifi verbinding zal komen. Bij Assassin's Creed: Origins (ja, nog steeds niet uitgespeeld; level... 45 of zo nu) lukte het soms niet om de headshots te doen; resultaat: ik werd ontdekt. Nou ja, dan maar niet stealth/sluipen/"assassinaten" en gewoon bruut met het zwaard rondzwaaien. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
'Buiten spelen' is top! Lekker dat campinggevoel zo in m'n tuintje met Fifa en Overwatch aan, want aan diepgravende games doe ik op de een of andere manier niet met dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik zit voor de grap even op mijn PSN account te kijken via de browser en zie bij de maandspellen staan dat er een verloopdatum op zit... Wat houdt dit in?

Voorbeeld

Trackmania Turbo
Begint op 04/04/2018
Verloopt op 10/05/2019
Resterend -

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:14:
Ik zit voor de grap even op mijn PSN account te kijken via de browser en zie bij de maandspellen staan dat er een verloopdatum op zit... Wat houdt dit in?

Voorbeeld

Trackmania Turbo
Begint op 04/04/2018
Verloopt op 10/05/2019
Resterend -
De datum waarop je huidige PSN abonnement afloopt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Volgens mij heeft het te maken met de licentie, stel je gaat op vakantie naar een plek zonder internet ( :o dat is geen vakantie maar gevangenis :P ) dan zou je het spel zonder de licentie te vernieuwen kunnen gebruiken........then again een jaar is best een lange periode zonder check vind ik zelf.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

[...]

Oke, ik hoop dat dit de reden is. :)

Maar het is wel confronterend om te zien hoeveel spellen ik de afgelopen jaren al gekocht heb... Wat een lijst! En dan probeer ik wel door de lijst van gratis spellen heen te kijken.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Klopt.

Het is tevens de makkelijkste/snelste manier om te vinden wanneer je PS Plus verloopt :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

YakuzA schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Klopt.

Het is tevens de makkelijkste/snelste manier om te vinden wanneer je PS Plus verloopt :)
Top! Dan weet ik nu dus ook voor welke datum ik op een abo aanbieding in moet gaan. :P Gelukkig nog een jaartje de tijd.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
MaDLiVe schreef op maandag 9 juli 2018 @ 07:10:
[...]

Werkt remote play wel met non-Sony android devices? Daar was altijd wat gedoe mee en er waren wel wat gemodde apks van de remote play app te vinden op xda developers maar die worden al maanden niet meer bijgehouden (en werken daarom ook niet). Ben hier zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in :)
Je hebt gelijk dat werkt niet.

Ik ging er vanuit omdat remote play op Windows/Mac beschikbaar is dat het voor android er ook wel vrij beschikbaar zou zijn, maar niet dus.

Maakt het zoeken naar telefoons voor hem wel een stuk makkelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:13
musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:37:
[...]

Ik had afgelopen weekend in ieder geval géén last van muggen. Wel van de lag zo af en toe, wat wellicht door de wifi verbinding zal komen. Bij Assassin's Creed: Origins (ja, nog steeds niet uitgespeeld; level... 45 of zo nu) lukte het soms niet om de headshots te doen; resultaat: ik werd ontdekt. Nou ja, dan maar niet stealth/sluipen/"assassinaten" en gewoon bruut met het zwaard rondzwaaien. :P
Ik moet nog enkel die verdomde olifanten afmaken en heb de basegame volledig uitgespeeld, alsook de platinum binnen. Maar ben dr ff klaar mee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Le Enfant! schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:21:
[...]

Ik moet nog enkel die verdomde olifanten afmaken en heb de basegame volledig uitgespeeld, alsook de platinum binnen. Maar ben dr ff klaar mee. :X
Ik heb nu twee olifanten naar de andere wereld geholpen, maar er is ook een arena met twee(!) van die krengen...

Platinum... ik weet niet of mij dat gaat lukken. :P Morgen maar weer verder, want vanavond mag @The Inquisitor ff mijn account gebruiken (Dirt Rally). :)
Ik ga vanavond lekker aan de barbecue (afsluiting van het seizoen bij mijn orkest).

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kleine snippit gameplay van Darksiders 3...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ziet er goed uit. Ik heb 1&2 laatst gekocht in de Steam sale zodat ik deze kon herspelen (origineel gespeeld op PS3), maar ik verveel me onderhand al met deel 1 en heb moeite om verder te gaan gek genoeg...
Pagina: 1 ... 10 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.