Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen maar ik vind deze PS4 exclusive serieus een van de tofste E3 trailers hebben. Nooit gedacht dat een trailer over een Tetris game dat voor elkaar zou krijgen, ik vind het knap! :P

Call me crazy maar dit lijkt me echt top om met een goede koptelefoon en een dik OLED scherm te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
kazuka schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:14:
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen maar ik vind deze PS4 exclusive serieus een van de tofste E3 trailers hebben. Nooit gedacht dat een trailer over een Tetris game dat voor elkaar zou krijgen, ik vind het knap! :P

Call me crazy maar dit lijkt me echt top om met een goede koptelefoon en een dik OLED scherm te spelen.

[video]
Tetris... "Fall"... But of course :+

Overigens vind ik het maar een nietszeggende trailer... Ja het is cool maar op de tekst en een heel klein stukje gameplay na lijkt het ook gewoon niks met Tetris te maken te hebben.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:00
Eindelijk Uncharted Lost Legacy uitgespeeld. Vind het jammer genoeg wel de minste van serie. Denk dat het nu tijd is om die laatste Dreamers Maze in Ni No Kuni 2 te halen, heb ik daar ook lekker platinum :)

Daarna maar eens kijken of ik eerst begin aan Kingdom Hearts (in ieder geval voor 3 er is) of eerst FF XV speel. Beide series zijn compleet nieuw voor mij, welke raden jullie aan om eerst te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
kazuka schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:14:

[video]
Tot die uit is, kun je misschien al genieten van Lumines Remastered - de PSP-klassieker die sinds deze week ook uit is op PS4/XBox One/Switch/PC. Komt van dezelfde game designer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:09
ghstly schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Nou ben ik niet bekend met PS NOW, maar ik kan me herinneren dat RDR op de PS3 er voor z'n tijd er best goed uitzag. Tuurlijk af toe een lage resolutie texture, maar toch.
Vergeleken met Xbox 360 versie was ie een stuk minder vanwege dat gedoe van complexe architectuur van PS3 destijds en instabiele framerate

YouTube: Red Dead Redemption: Xbox 360 vs PS3 Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Even over het lawaai van de pro met ‘grote’ games. Ik heb dat alleen als er een disc in zit. Zodra ik een grote digitaal spel speel gaan de fans tekeer, maar zodra de disc eruit is, speel ik het hele spel zonder lawaai. Hebben mensen daar wel eens op gelet?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Finraziel schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:07:
[...]

Tetris... "Fall"... But of course :+

Overigens vind ik het maar een nietszeggende trailer... Ja het is cool maar op de tekst en een heel klein stukje gameplay na lijkt het ook gewoon niks met Tetris te maken te hebben.
Het is toch wel echt Tetris:

Ziet er imho heel erg cool uit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuk als je net een dikke jonko gerookt hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Phydomir schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:59:
[...]

Het is toch wel echt Tetris:

[video]

Ziet er imho heel erg cool uit.
Ik zei het niet helemaal goed, ik bedoelde dat de trailer nog weinig zei over de gameplay. Maar Tetris met coole graphics dus, ziet er inderdaad wel geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Amdwarrior schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:20:
[...]

Vergeleken met Xbox 360 versie was ie een stuk minder vanwege dat gedoe van complexe architectuur van PS3 destijds en instabiele framerate

YouTube: Red Dead Redemption: Xbox 360 vs PS3 Comparison
Op de Xbox zag hij er toen iets beter uit maar op de PS3 was het geen lelijke game, ik heb me er toen geen moment aan gestoord.

Maar er is sinds 2010 veel veranderd, ik heb laatst mijn PS3 en RDR weer gestart met het idee om de game weer uit te spelen maar na 4 uurtjes was ik er wel klaar mee. Ja de resolutie is laag maar ook de textures zijn lelijk, de annimaties zeer matig, de besturing is stroef, de belichting is super simpel etc.etc.

Je kan een game van 8 jaar oud upgraden met een hogere resolutie zoals op de Xbox One gebeurd met RDR maar dat maakt de game imho nog niet mooi.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Chaoss schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:03:
[...]

Op de Xbox zag hij er toen iets beter uit maar op de PS3 was het geen lelijke game, ik heb me er toen geen moment aan gestoord.

Maar er is sinds 2010 veel veranderd, ik heb laatst mijn PS3 en RDR weer gestart met het idee om de game weer uit te spelen maar na 4 uurtjes was ik er wel klaar mee. Ja de resolutie is laag maar ook de textures zijn lelijk, de annimaties zeer matig, de besturing is stroef, de belichting is super simpel etc.etc.

Je kan een game van 8 jaar oud upgraden met een hogere resolutie zoals op de Xbox One gebeurd met RDR maar dat maakt de game imho nog niet mooi.
Mwa, dat is toch ook weer persoonlijk denk ik... Zelf heb ik daar niet zo'n last van. Heb hem een paar maanden geleden nog gespeeld (op de one s, dus geen hogere resolutie) en vond het er allemaal prima uitzien.
Mijn probleem is meer dat ik de game nogal overgewaardeerd vind. Het verhaal is echt afgezaagd en oersaai imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Chaoss schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:03:
[...]

HAha klopt ik had hem op Playstation now gespeeld even schrikken, Maar Gta 4 is erg die framerate is zo onstabiel alleen jammer dat ie voor geen meter draait op de pc anno 2018 nog steeds waardeloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:31
Broertje had Jurassic world evolution gekocht dus ik ook even getest.
Is best even een learning curve, maar als je eenmaal ervoor zit is het echt wel tof.
Zeer nette graphics op de pro ( geloof 1440p).
Draait heel stabiel, en speelt echt leuk.
Begon om 11 uur aan een sessie en ineens was het 2:30...
Zit best veel in waar je rekening mee moet houden.
En het is al paar keer zwaar misgegaan ( veel bezoekers verloren door carnivoren die los gingen :p ). Maar vind echt heel tof. Je bent heel de tijd echt vol bezig en als je echt het echt goed wil doen heb je geen moment rust.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uhjF3XDpRPtI6VWHgh0clNCd/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/news/2018/03/legendary_shmup_ikaruga_rated_for_release_on_ps4/large.jpg

Ikaruga is nu ook beschikbaar voor de PS4, via de Search kom je het spel niet tegen maar dit is de directe link: https://store.playstation...11525_00-APP0000000000000

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
v8power67 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:26:
…Je bent heel de tijd echt vol bezig en als je echt het echt goed wil doen heb je geen moment rust.
Ja, daar game ik dus niet voor he :P :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:51:
[...]

Ja, daar game ik dus niet voor he :P :+
Haha, mja ik normaal ook niet maar toch is dit anders al dan een shooter enz. Daar staat veel meer druk op etc. Dit ia toch wat relaxder, maar toch heb je weinig rust haha. Moeilijk uit te leggen. Maar vermaak me er prima mee.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kolere het begin van Detroit is wel stroef zeg.
Pakketje ophalen, huis schoonmaken, groter huis schoonmaken 8)7

Wel fijn dat de Ps4 dan het geluid van een stofzuiger maakt, dat past goed bij het thema.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 29-06-2018 15:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Donstil schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:39:
Kolere het begin van Detroit is wel stroef zeg.
Pakketje ophalen, huis schoonmaken, groter huis schoonmaken 8)7

Wel fijn dat de Ps4 dan het geluid van een stofzuiger maakt, dat past goed bij het thema.
Kun je er bij dit soort games ook gewoon voor kiezen om zoiets niet te doen? Met alle eventuele gevolgen van dien uiteraard. Of gaat de vrijheid in zo’n game weer niet zo ver?
Dit genre is qua ‘gameplay’ totaal niet mijn ding maar de setting en het thema lijken me absoluut wreed.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voxalizer schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:04:
[...]

Kun je er bij dit soort games ook gewoon voor kiezen om zoiets niet te doen? Met alle eventuele gevolgen van dien uiteraard. Of gaat de vrijheid in zo’n game weer niet zo ver?
Dit genre is qua ‘gameplay’ totaal niet mijn ding maar de setting en het thema lijken me absoluut wreed.
Er zijn wel wat keuzes maar dit wat ik bedoelde was wel verplicht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Is best even een learning curve, maar als je eenmaal ervoor zit is het echt wel tof.
En het is al paar keer zwaar misgegaan ( veel bezoekers verloren door carnivoren die los gingen :p ). Maar vind echt heel tof. Je bent heel de tijd echt vol bezig en als je echt het echt goed wil doen heb je geen moment rust.
Volgens mij is dat echt zo pareltje want amper media aandacht ondanks de film. Is het niet gewoon een tycoon spel maar dan met dino's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Amdwarrior schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:29:
[...]

Volgens mij is dat echt zo pareltje want amper media aandacht ondanks de film. Is het niet gewoon een tycoon spel maar dan met dino's?
Het is een park builer met dino's. Maar wel van de makers van planet coaster die heel goed ontvangen werd en als beste rollercoaster game gezien word volgens mij.
Ik heb net weer uren aan mijn eerst eiland gespendeerd. Heb nu alles gedaan, dus kan nu naar andere eilanden. Maar vermaak me nog prima met 1ste eiland eigenlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:12
Hmm ik zag die game wel zitten, tot ik reviews las...de game word totaal afgefakkeld en van wat ik lees kan ik me niet voorstellen er lol mee te hebben -O-
Als dat mee valt wil ik wel een poging doen.

Edit: lijkt toch mee te vallen als ik zo even rondkijk. Maar eens op de pc proberen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 29-06-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb ik een scène in Detroit afgerond (huis is weer netjes. Iedereen heeft ontbijt dus ik kan verder) moet hij ineens iets gaan downloaden. Na 45 minuten staat hij nog op 0%.

Gaat lekker zo met mijn Detroit ervaring 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:08:
Heb ik een scène in Detroit afgerond (huis is weer netjes. Iedereen heeft ontbijt dus ik kan verder) moet hij ineens iets gaan downloaden. Na 45 minuten staat hij nog op 0%.

Gaat lekker zo met mijn Detroit ervaring 8)7
Downloaden of het spel verder installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:22:
[...]

Downloaden of het spel verder installeren?
Dat is mij een beetje onduidelijk. Ik heb al iets van 6 scenes gespeeld en toen ineens kwam er een wit scherm met een Voortgangindicator.

Even weg geweest. Hij loopt nu door.
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1806/426475/XRIA2kEM.jpeg

Ze hadden vast ff storing ofz. Dit is trouwens voor “het inteview” zie ik. Daar ga ik nu verder.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 29-06-2018 21:43 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:05
Nog meer backlog! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7UOsfvf26S34VsK9jTy8MgNO/medium.jpg

Met 'Bloodborne' (tweedehands) had ik nog geluk, want bij GameMania hadden ze - door een fout in het systeem - alleen nog maar de GOTY-edition liggen en die heb ik nu voor de prijs van de 'normale' versie (tweedehands). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zit te kijken om een PS4 aan te schaffen, maar helaas heeft de slim geen optical audio out meer wat voor mij een must is. Wil daarom wel een Pro aanschaffen (sowieso leuk! :P). De aanbiedingen zijn niet zo goed als ze geweest zijn zie ik, ook niet in de afgelopen maanden.

De beste deals die ik nu zie zijn op Amazon incl. God of War voor ~407 of bij Binky's Gameplay (nooit van gehoord) voor ~366. Zijn er ergens nog betere deals die ik over het hoofd zie?

[ Voor 17% gewijzigd door noobynater op 30-06-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Binky is oke. zoek maar even in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hier mensen die Crash Bandicoot hebben gespeeld? Ben er gisteren aan begonnen (xbox) en vermaak me er echt heel erg mee. Nostalgie ten top! Maar wat ik me af vroeg is hoe de difficulty is ten opzichte van deel 1, 2 en 3. Heb deel 1 uitgespeeld en moet nog iets van 10 levels voor de time trials en de doosjes. Maar in mijn herinnering was deel 1 ook de moeilijkste. Klopt dat? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:27:
Hier mensen die Crash Bandicoot hebben gespeeld?
Ja ik, in 1996 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:29
@uchiha tijntje 1 is de moeilijkste, 2 is makkelijker, 3 is easy.

@Yonix Dat is toch het doosje van de gewone Bloodborne? Of heb je enkel de disc van GOTY gekregen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:05
Anton.net schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:38:
@uchiha tijntje 1 is de moeilijkste, 2 is makkelijker, 3 is easy.

@Yonix Dat is toch het doosje van de gewone Bloodborne? Of heb je enkel de disc van GOTY gekregen?
Doosje is van de gewone versie, disc is GOTY-edition. :)

Maar jeetje, wat is God of War ongelooflijk gaaf zeg! Dat gevecht met 'The Stranger' in het begin; wauw! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:02:
[...]
Maar jeetje, wat is God of War ongelooflijk gaaf zeg! Dat gevecht met 'The Stranger' in het begin; wauw! :D
ik kon hem lenen van iemand, hij is inderdaad geweldig.
Vanochtend heb ik hem net afgerond (platinum).
ik heb van frustratie alleen wel de difficulty op easy moeten zetten voor de Valkyrie Queen. Damn wat is die evil. (en zelfs op easy had ik nog een boel pogingen nodig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zo'n spel waar ik helemaal niks over gehoord of gelezen heb (zou er zelf ook niet snel naar kijken) maar n.a.v. je berichtje even een review gekeken, ziet er eigenlijk best tof uit :) Speelt het wel fijn met controller? Dit soort games lijken mij fijner met muis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Vandaag begonnen aan de nathan drake collection. Man man, wat een genot om te spelen! Bijna klaar met het eerste deel

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Jeetje, wat is Horizon Zero Dawn een vreselijk verslavend spel!
Ik dacht eerst dat het een grote hype was omdat het spel uit eigen land komt , maar wauw ik zit steeds weer met een mond vol tanden naar m'n scherm te kijken.
Ik denk dat m'n vriendin me kwijt is de aankomende weken. :9

Ik moet maar eens een reden gaan zoeken om een 4K TV in huis te halen. De Pro staat er inmiddels al. :o

Van Killzone dacht ik toen der tijd precies hetzelfde en ook die heeft de hype waar gemaakt moet ik eerlijk toegeven. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Sveninho schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:59:
Ik dacht eerst dat het een grote hype was omdat het spel uit eigen land komt , maar wauw ik zit steeds weer met een mond vol tanden naar m'n scherm te kijken.

Ik moet maar eens een reden gaan zoeken om een 4K TV in huis te halen. De Pro staat er inmiddels al. :o

Van Killzone dacht ik toen der tijd precies hetzelfde en ook die heeft de hype waar gemaakt moet ik eerlijk toegeven. _/-\o_
Horizon was de eerste game die ik kocht voor mijn ps4 pro en 4k tv. Echt een onwijs mooie game op 4k hdr!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tom schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Zo'n spel waar ik helemaal niks over gehoord of gelezen heb (zou er zelf ook niet snel naar kijken) maar n.a.v. je berichtje even een review gekeken, ziet er eigenlijk best tof uit :) Speelt het wel fijn met controller? Dit soort games lijken mij fijner met muis.
Ondanks dat het niets over Jurassic zegt. Ik heb Cities Skyline op de PS4 en dat is dikke prima. Na een kwartiertje weet je niet beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Schuimpje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Horizon was de eerste game die ik kocht voor mijn ps4 pro en 4k tv. Echt een onwijs mooie game op 4k hdr!
Ik zag de complete edition voorbij komen tijdens Days of Play en hebt gehapt. Gelukkig maar. :P
God of War zal nog even op me moeten wachten. De rest heb ik ook al aan de kant geschoven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Tom schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Went snel en eigenlijk geen problemen met controller, speelt super soepel.
En heb nu de sandbox eiland en is zo leuk lekker freestylen zonder geld limieten.
Vermaak me nu al flink ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

Sveninho schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:59:

Echt een geweldig spel, ik had ook steeds iets van even een uurtje spelen. Maar dat lukte me nooit, zat meteen weer uren na elkaar helemaal in dat spel haha.
Het nadeel is, het was het 2e spel (na Uncharted 4) wat ik op mijn PS4 (PRO) speelde, alle andere games die ik sindsdien heb gespeeld vallen een beetje tegen :+

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We krijgen binnenkort de 6.0 system software voor de PS4 en PS4 Pro.

Welke functies wil jij zien in de 6.0 update?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:02:

Nee, welke wil jij zien!. Ik zit nergens op te wachten. Ik kan games spelen, dus ik ben gelukkig ... :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07

• DTS-ondersteuning voor de Mediaspeler.
  • Trophy progress tracker zoals bij Xbox1.
  • Bluetooth ondersteuning voor toetsenbord en muis in de browser.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:08:
Nee, welke wil jij zien!. Ik zit nergens op te wachten. Ik kan games spelen, dus ik ben gelukkig ... :+
-1080p 60fps game recording.
-PSN naam veranderen.
-Meer handige apps.

En nog veel meer handige extra's.

Heb jij geen wensen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Nou dan doe ik ook maar een lijstje :P

- PSN nickname veranderbaar
- Tijd per gespeelde game makkelijk te bekijken
- Game icons aanpasbaar (soms is die van de reguliere versie mooier dan die van de deluxe versie bijvoorbeeld)
- Lelijke mapjes icoon bij elke folder weghalen en plaats laten maken voor een extra game icon

om maar wat dingen te noemen, niet echt super belangrijk allemaal maar gewoon om het wat mooier te maken :P

@Verwijderd je noemt meer handige apps en meer handige extra's, maar wat had je dan zoals in gedachte? wat mis je nog echt?

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 01-07-2018 12:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nee, echt niet. Ik kan games spelen zonder problemen. En daar heb ik een console voor. Al het andere kan me gestolen worden (al hoewel ik wel blij ben met Spotify integratie op de PS4).

Een nadeel van de Xbox vind ik ook de bloated interface en alle extra meuk die er standaard opzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
-SaveMe- schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:49:
[...]

Nee, echt niet. Ik kan games spelen zonder problemen. En daar heb ik een console voor. Al het andere kan me gestolen worden (al hoewel ik wel blij ben met Spotify integratie op de PS4).

Een nadeel van de Xbox vind ik ook de bloated interface en alle extra meuk die er standaard opzit...
Spotify is toch al geïntegreerd? Ik heb geen app moeten downloaden, stond standaard al op mijn PS4 pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:50:
[...]

Spotify is toch al geïntegreerd? Ik heb geen app moeten downloaden, stond standaard al op mijn PS4 pro.
Dat zeg ik toch! :9 Ik ben er erg blij mee. Erg tof om bij bepaalde games op mijn phone een playlist aan te kunnen zetten en die dan op de PS4 als background music te hebben! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:50:
[...]

hij zegt toch ook dat ie daar blij mee is :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:01
Dat je nickname niet te veranderen is, wat is daar het probleem van? Er is een aantal belangrijke keuzes die je in het leven moet maken, waaronder je PSN nickname. Daar moet je dan toch wel goed over na hebben gedacht. :+

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Uffeltje schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:58:
Dat je nickname niet te veranderen is, wat is daar het probleem van? Er is een aantal belangrijke keuzes die je in het leven moet maken, waaronder je PSN nickname. Daar moet je dan toch wel goed over na hebben gedacht. :+
is ook niet zozeer voor mijzelf, maar ik ken mensen die er minder goed over nagedacht hebben een jaar of 12 terug _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
DigitalError schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:51:
[...]

hij zegt toch ook dat ie daar blij mee is :P
Ik heb de tekst anders gelezen, zeker gezien de quote waar op word gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:15:
[...]

Ik heb de tekst anders gelezen, zeker gezien de quote waar op word gereageerd.
Apology accepted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:49:
[...]

Wat een gedoe lijkt me dat. PS4 en TV aan moeten zetten voor Spotify en dan bedienen met de controller ofzo? Via mobiel over AirPlay of Chromecast is mijn inziens toch veel praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:43:
@Verwijderd je noemt meer handige apps en meer handige extra's, maar wat had je dan zoals in gedachte? wat mis je nog echt?
Ik ben altijd op zoek naar verbeteringen.
Ook nieuwe uitvindingen die er nu nog niet zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:57

Stability en performance updates natuurlijk. Die hebben we nog nooit gehad.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:24

Aight!

'A toy robot...'

bram1984 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Wat een gedoe lijkt me dat. PS4 en TV aan moeten zetten voor Spotify en dan bedienen met de controller ofzo? Via mobiel over AirPlay of Chromecast is mijn inziens toch veel praktischer.
Als je ps4 de spotify app heeft gestart kan je gewoon met je mobiel of laptop je spotify beheren hoor.

Werkt best prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Helemaal geen gedoe. Als ik gewoon muziek wil luisteren doe ik het (natuurlijk) anders. Maar als ik een game aan het spelen ben is het soms wel lekker om je eigen muziek te horen tijdens het spelen en dan slinger ik een playlist aan via mijn phone (makkelijker dan via PS4 app interface) en dan hoor ik door mijn headset PS4 game sounds en mijn eigen muziek. Killer \m/ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
DigitalError schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:00:
[...]

is ook niet zozeer voor mijzelf, maar ik ken mensen die er minder goed over nagedacht hebben een jaar of 12 terug _O-
Guilty. Word er steeds weer aan herinnert.
Een nieuw account aanmaken vind ik geen optie. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik weet niet eens wat mijn nickname precies is van psn.

Voor de rest volledig eens met @-SaveMe- ik kan spellen er prima op spelen. De rest /care. Het hele social gebeuren heb ik sowieso dicht staan, leave me the f alone waarom denk je dat ik een game start!??! Go away!! :P

Het is voor mij dan ook echt alleen een gameconsole die in de mancave staat.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Donstil schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:27:
[...]

Ondanks dat het niets over Jurassic zegt. Ik heb Cities Skyline op de PS4 en dat is dikke prima. Na een kwartiertje weet je niet beter.
Is zo'n city builder game nou echt iets om op een console te spelen? Mijn mening blijft vooralsnog dat het op PC veel fijner aanvoelt.

Moet eerlijk toegeven dat ik nog steeds aan het wennen ben om na 6 jaar weer eens een playstation controller vast te hebben na altijd een PC gebruikt te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:35:Is zo'n city builder game nou echt iets om op een console te spelen? Mijn mening blijft vooralsnog dat het op PC veel fijner aanvoelt.
Maar heb je het ook geprobeerd? Anders is het natuurlijk niet zo gek veel waard die mening :)

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 01-07-2018 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:00

Wat @DigitalError zegt, tijd per gespeelde game makkelijk te bekijken. Verder is mijn enige wens dat de fan niet zo'n kabaal maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puntjes die ik graag zou willen zien:
  • Veeeeeeeeel meer themes. Ik snap echt niet dat dat er niet al lang in zit. Veel meer opties om alles te customizen, zoals de icoontjes, kleuren e.d.
  • Per persoon audio instellen in een party.
  • Alle functies op 1 plek. Nu moet je bijvoorbeeld naar meerdere menu's om alleen je audio in te stellen bijvoorbeeld. Ook video opties zijn onlogisch her en der verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Donstil schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Maar heb je het ook geprobeerd? Anders is het natuurlijk niet zo gek veel waard die mening :)
Ik zou het niet eens willen proberen op dit moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:27:
[...]

Dus dan boeit onze mening ook niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:27:
[...]

Surviving Mars, Cities Skylines, Prison Architect... Heb ze allemaal en het speelt gewoon heel soepel op de console, ze hebben de controls gewoon aangepast zodat je niet loopt te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:31:
[...]

Surviving Mars, Cities Skylines, Prison Architect... Heb ze allemaal en het speelt gewoon heel soepel op de console, ze hebben de controls gewoon aangepast zodat je niet loopt te klooien.
Juist voor dat soort games zou de touchpad ideaaaaal zijn.

Maar nee hoor.. dat stomme ding zit er op zonder ook maar een fatsoenlijke toepassing ervoor te hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
[...]

Oké top, surviving mars heb ik nog nooit geprobeerd, ook niet op PC. Wellicht een keer de moeite waard.

*snip* op de man reageren is niet nodig

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 01-07-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Overigens, over Spotify op de PS4, ik heb mijn Playstation 4 Pro via HDMI aan mijn TV gekoppeld, en van de TV naar mijn speakerset via S/PDIF verbonden. Alle geluid op de PS4 werkt perfect, maar wat is de geluidskwaliteit van de liedjes in de Spotify app toch een partij bedroevend ;( Ik lees hier wel meer over op het internet, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:35:
[...]

Is zo'n city builder game nou echt iets om op een console te spelen? Mijn mening blijft vooralsnog dat het op PC veel fijner aanvoelt.

Moet eerlijk toegeven dat ik nog steeds aan het wennen ben om na 6 jaar weer eens een playstation controller vast te hebben na altijd een PC gebruikt te hebben.
Zoals Diablo die uiteindelijk ook perfect speelde? Werkt echt prima, net als een shooter als je de controls een beetje onder de knie hebt.
itzmxtch schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:39:
[...]

Nee klopt, zeker niet die van jou met zo'n nutteloze reactie.
De enige nutteloze reactie plaats jij. Klagen over iets waar je niet eens ervaring mee hebt. Je vindt iets vies zonder ooit geproefd te hebben. Kunnen we niks mee.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 01-07-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
kuusj98 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:42:
Overigens, over Spotify op de PS4, ik heb mijn Playstation 4 Pro via HDMI aan mijn TV gekoppeld, en van de TV naar mijn speakerset via S/PDIF verbonden. Alle geluid op de PS4 werkt perfect, maar wat is de geluidskwaliteit van de liedjes in de Spotify app toch een partij bedroevend ;( Ik lees hier wel meer over op het internet, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Nu heb ik dan niet dezelfde setup, maar ik heb hetzelfde met de YouTube app!
Het geluid en het beeld lopen totaal niet gelijk. Kiezen of delen denk ik maar. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:10
kuusj98 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:42:
Dit heb ik dus ook ja. Op laag volume hoor je het al, maar zodra je het volume opschroeft wordt het echt bedroevend. Signaal clipped/vervormd dan al snel. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden en het verbaast me ook dat het nog steeds niet verholpen is.

Edit: alles via HDMI verbonden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
[...]

Zou je misschien kunnen vertellen hoe Surviving Mars speelt ten opzichte van cities skyline? Ik had zoveel zin in cities skyline, maar wat een miskoop (voor mij persoonlijk dan). Heb hem na een paar uur spelen weer weggedaan.

Ik miste vooral een doel in het spel, en wat ik ook niet echt leuk vond is het aanleggen van een uitgebreid wegennetwerk.

Surviving mars lijkt me een stuk interessanter maar toch twijfel ik mede doordat ik cities skylines niet leuk vond.

Jurassic park en tropico zijn andere opties die me ook leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

--_-- schreef op maandag 2 juli 2018 @ 00:03:
[...]

Zou je misschien kunnen vertellen hoe Surviving Mars speelt ten opzichte van cities skyline? Ik had zoveel zin in cities skyline, maar wat een miskoop (voor mij persoonlijk dan). Heb hem na een paar uur spelen weer weggedaan.

Ik miste vooral een doel in het spel, en wat ik ook niet echt leuk vond is het aanleggen van een uitgebreid wegennetwerk.

Surviving mars lijkt me een stuk interessanter maar toch twijfel ik mede doordat ik cities skylines niet leuk vond.

Jurassic park en tropico zijn andere opties die me ook leuk lijken.
Ik heb beide op console en ze spelen gewoon hetzelfde. Surviving mars lijkt iets gecompliceerder, maar zodra je achter de productie roulatie bent, is het ietwat minder uitdagend geworden. Het zijn city builders, het doel is wat je er zelf van maakt: een goede infrastructuur, iedereen gelukkig, of je kan evil gaan en rampen op los laten. Ik kan genieten van een klein stukje perfect gebouwde weg, met een boompje hier, een paadje daar en een mooi huis of iets dergelijks. Als het een niet je ding is, zal een andere setting niet veel veranderen. Het enige verschil tussen de twee is dat surviving mars een flinterdunne storyline heeft met kleine doelen: (maak een dome) wat meer tutorial is dan echt een campaign ;). Hoop dat dit helpt.

[ Voor 13% gewijzigd door Mauz1978 op 02-07-2018 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 10:43
Ben ook wel benieuwd naar zo'n city builder op de PS4. Vind het heerlijk om daarmee een beetje te klooien maar op de PC zit ik altijd in zo'n actieve houding en ben ik er na een uurtje wel zat van. Lijkt me wel fijn om op de bank op je gemak zo'n spel te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:57
poor Leno schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:34:
[...]

Juist voor dat soort games zou de touchpad ideaaaaal zijn.

Maar nee hoor.. dat stomme ding zit er op zonder ook maar een fatsoenlijke toepassing ervoor te hebben |:(
Inquisitor Martyr komt binnenkort uit. Ben benieuwd hoe de controls daar van zijn. Heb het laatst gekeken bij een vriend van me (speelt het op de pc) en dat ziet er wel gecompliceerd uit, hoop dat het goed geport wordt.

Zo'n touchpad lijkt me inderdaad wel heel handig voor builders en van die hack&slash achtige spellen.

Aan de andere kant, heb vroeger op de X360 ook Sacred 2 gespeeld en daar hadden ze de controls best goed gedaan. Gewoon de schouderknoppen als shift waardoor je meteen twaalf extra mogelijkheden had bij A/B en X/Y.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

MitchellHearth schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:27:
Ben ook wel benieuwd naar zo'n city builder op de PS4. Vind het heerlijk om daarmee een beetje te klooien maar op de PC zit ik altijd in zo'n actieve houding en ben ik er na een uurtje wel zat van. Lijkt me wel fijn om op de bank op je gemak zo'n spel te spelen :D
Ik heb het ook speciaal daarvoor gekocht. Op Mn werk zit ik heel de dag achter de pc in een actieve houding en tegen de RSI wil ik zon city builder op de bank spelen. Voor de puristen kan je wat minder (geen mods etc) maar het speelt echt heerlijk weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 10:43
Mauz1978 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:53:
[...]

Ik heb het ook speciaal daarvoor gekocht. Op Mn werk zit ik heel de dag achter de pc in een actieve houding en tegen de RSI wil ik zon city builder op de bank spelen. Voor de puristen kan je wat minder (geen mods etc) maar het speelt echt heerlijk weg.
Precies dat! En nu ik dus hier lees dat het heel erg meevalt qua besturing en dat ze er goed over hebben nagedacht zo met een controller begint het mij wel te kriebelen om het ook eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Bloodborne 2 duikt plotseling op bij Amazon Italië:

Afbeeldingslocatie: https://www.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/07/Schermafbeelding-2018-07-01-om-23.15.17.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:02:
@bram1984

Bloodborne 2 duikt plotseling op bij Amazon Italië:

[afbeelding]
Helaas hoogstwaarschijnlijk nep. Amazon Italië schijnt wel vaker neppe leaks te publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:04
Er is wet iets van een teaser van 'Bloodborne 2': https://www.techradar.com...everything-we-know-so-far.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:18:
  • Veeeeeeeeel meer themes.
Gratis thema's:

https://store.playstation.../1?platform=ps4&price=0-0

Betaalde thema's:

https://store.playstation...499%2C500-999%2C1000-1999

Er zijn heel veel thema's, plus je kunt er zelf ook 1 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat het een PS5 release titel wordt. Het is ook geen geheim dat Shuhei Yoshida een groot Bloodborne fan is. Hij moet die shit maar ff fixen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Gratis thema's:

https://store.playstation.../1?platform=ps4&price=0-0

Betaalde thema's:

https://store.playstation...499%2C500-999%2C1000-1999

Er zijn heel veel thema's, plus je kunt er zelf ook 1 maken.
Nou sorry maar ik vind dat niet veel voor een console die tig jaar oud is en duizenden spellen heeft.

En zelf maken? Je bedoelt een plaatje instellen en uit maar liefst 8 hele kleuren kan kiezen als menu achtergrond? En dat je de icoontjes niet zelf kan kiezen en dat het dan standaard PS blauw wordt als achtergrond van je icoontjes op je desktop? :/

Kan zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

Misschien kunnen we met de 6.0 update veel meer veranderen aan een eigen thema.
Zelf thema muziek kiezen en icoontjes ontwerpen bijvoorbeeld is mogelijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:04
Waar maken jullie je druk om, hoeveel tijd zit je nu in dat menu?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 14:58
Jumpman schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:12:
Waar maken jullie je druk om, hoeveel tijd zit je nu in dat menu?
Ieder zijn ding natuurlijk. Heb dat ding altijd gewoon standaard staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:18:
  • Veeeeeeeeel meer themes. Ik snap echt niet dat dat er niet al lang in zit. Veel meer opties om alles te customizen, zoals de icoontjes, kleuren e.d.
  • [b][li]Per persoon audio instellen in een party.[/li][/b]
  • Alle functies op 1 plek. Nu moet je bijvoorbeeld naar meerdere menu's om alleen je audio in te stellen bijvoorbeeld. Ook video opties zijn onlogisch her en der verdeeld.
Per persoon instellen zou inderdaad wel een gouden zijn..
Regelmatig met meerdere mensen in een voice party en dan heb je er altijd wel 1 die volume 100 heeft en de rest gewoon 25 :P

Wat @DigitalError zei is ook wel een goede.
Gewoon mijn in-game tijd per game bekijken is een hele leuke, vooral als je dit eventueel ook van andere mensen kan checken en vergelijken.

Verder tracking voor trophies zou nog steeds een hele goede zijn..Maar die hoop heb ik na pakweg 5 jaar ondertussen wel opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe in-game beelden Shenmue 3 ...

Vooralsnog ben ik niet heel enthousiast :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
-SaveMe- schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:59:
Nieuwe in-game beelden Shenmue 3 ...

[video]

Vooralsnog ben ik niet heel enthousiast :|
Uhm wat is dit?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Japanse games nooit heb gewaardeerd. Te veel cut scenes. Ik kijk niet naar een film. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sveninho schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:35:
[...]

Uhm wat is dit?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Japanse games nooit heb gewaardeerd. Te veel cut scenes. Ik kijk niet naar een film. :O
Is dat een eigenschap van Japanse games? Nog nooit eerder gehoord. Die ik heb gespeeld hebben nagenoeg geen cutscenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
bram1984 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:38:
[...]

Is dat een eigenschap van Japanse games? Nog nooit eerder gehoord. Die ik heb gespeeld hebben nagenoeg geen cutscenes.
Tot zover ik ze heb gespeeld wel. Veel te vertellen die gasten. :9
Dynasty Warriors (volgens mij is dit overigens Chinees), Finaly Fantasy, Yakuza en Kingdom Hearts.
Alleen al vanwege de cut scenes nooit afgemaakt. Vergeef me als die titels niet allemaal Japans zijn, dit was het eerste wat bij me opkwam.

[ Voor 9% gewijzigd door Sveninho op 02-07-2018 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Mauz1978 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Ik heb beide op console en ze spelen gewoon hetzelfde. Surviving mars lijkt iets gecompliceerder, maar zodra je achter de productie roulatie bent, is het ietwat minder uitdagend geworden. Het zijn city builders, het doel is wat je er zelf van maakt: een goede infrastructuur, iedereen gelukkig, of je kan evil gaan en rampen op los laten. Ik kan genieten van een klein stukje perfect gebouwde weg, met een boompje hier, een paadje daar en een mooi huis of iets dergelijks. Als het een niet je ding is, zal een andere setting niet veel veranderen. Het enige verschil tussen de twee is dat surviving mars een flinterdunne storyline heeft met kleine doelen: (maak een dome) wat meer tutorial is dan echt een campaign ;). Hoop dat dit helpt.
Bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat Surviving Mars ook een groot deel strategy was en proberen te overleven ipv puur city builder, en dat de focus helemaal niet zou liggen op een perfect wegennet en dergelijke. Maar dan laat ik hem aan me voorbij gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:24

Aight!

'A toy robot...'

--_-- schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:46:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat Surviving Mars ook een groot deel strategy was en proberen te overleven ipv puur city builder, en dat de focus helemaal niet zou liggen op een perfect wegennet en dergelijke. Maar dan laat ik hem aan me voorbij gaan :)
Als je de rampen aanzet dan is het wel echt overleven, dat is echt pittig maar wel vet :D

Alleen door het mooie weer kom ik er niet aan toe. Vindt het echt leuk om te spelen surviving mars, alleen is het wel meer van hetzelfde als je opnieuw start.

Recent is er wel een patch uitgekomen waar je bepaalde dingen kan instellen dus dat is wel cool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand hier de Red Faction Guerilla remaster al binnengehaald. Ik zie deze ineens in de Store staan. Lijkt me best een lekkere zomerse hersenloze knaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Ik had em vroeger op de X360 en ik vond het een saaie game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
bram1984 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:06:
Iemand hier de Red Faction Guerilla remaster al binnengehaald. Ik zie deze ineens in de Store staan. Lijkt me best een lekkere zomerse hersenloze knaller.
Ik heb het deel daarvoor op de PS2 echt helemaal kapot gespeeld samen met mijn broertjes. Wat een geweldige local multiplayer (jaja, split screen) heeft dat spel.

RFG heb ik zelf nooit gespeeld, maar ik lees dat het dezelfde ervaring geeft als deel 2. Dus inderdaad heerlijk hersenloos knallen.

edit: Ik zie nu dat ik deel 1 heb gespeeld en niet deel 2. Time flies…

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 03-07-2018 16:58 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:36
Iemand hier die The Golf Club 2 speelt of gespeeld heeft?
Met onze oude PS3 partysquad speelden we tijdens GTA5 online behoorlijk veel potjes golf, wat echt ontzettend leuk was.
Ook op de Wii vind ik het golf welke standaard bij de console zit erg vermakelijk.
Vorig jaar de laatste Everybody's Golf voor de PS4 gekocht en die is ondertussen ook al behoorlijk grijs gespeeld.
Conclusie: ik vermaak me wel met golfspelletjes. Niet in de laatste plaats omdat het zo heerlijk relaxt is; een welkome afwisseling tussen het intense shooter- en racegeweld door :)
Vanochtend eens gekeken of er nog leuke golfgames zijn voor de PS4 en The Golf Club 2 besteld voor een mooi prijsje (<20 euro).
Een iets serieuzere game ten opzichte van bovengenoemde games. Ik ben benieuwd!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 9 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.