Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sowieso niet vergeten.
Deze zomermaanden (vooral de komende 2 weken weer) heeft de gemiddelde ps4 toch iets meer moeite nodig om koel te blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:47
Deze gekocht in Taiwan voor €70 incl de drums.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/mVSPeo/taiko.jpg

Game is geheel in het Engels _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
even over de luidruchtigheid van de pro:

ik ben iemand die heel weinig gamed. max 1,5 uur per dag of soms dagen lang niet. eigenlijk nooit meer dan 10 uur in de week. volgens mij is dit best weinig, Bij mij blaast de pro ook als een gek soms, daarom denk ik dat dit niet met de koelpasta te maken heeft, het ding zelf is gewoon luidruchtig met pro enhanced games.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 26-06-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:43:

[afbeelding]

En hoe heet de game? Mijn Taiwanees is wat roestig .... :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:22
-SaveMe- schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:49:
[...]
En hoe heet de game? Mijn Taiwanees is wat roestig .... :+
Dat zal Taiko no Tatsujin: Drum Session! zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:53:
[...]

Dat zal Taiko no Tatsujin: Drum Session! zijn.
Thanks ;)

Dat ik daar niet op kwam :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Sveninho schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:40:
Vraag aan hen met een Amerikaans account;
Waar kan ik het beste saldo aanschaffen voor aankopen?
Via eBay kom ik er wel, maar ik zou toch graag een beetje genieten van de wisselkoers!
https://mobile.pcgamesupp...ny-Playstation-Network-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Dank! Opties dus op deze manier.

[ Voor 6% gewijzigd door Sveninho op 26-06-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:43:

[afbeelding]

Was je daar op vakantie o.i.d, of geimporteerd? Lijkt me toch wel geinig, helemaal als het volledig engels is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:40:
En sowieso niet vergeten.
Deze zomermaanden (vooral de komende 2 weken weer) heeft de gemiddelde ps4 toch iets meer moeite nodig om koel te blijven.
Ik ben dol op mijn ps4, en mocht mijn huis platbranden ofzo, dan zal dit de eerste console zijn die ik terugkoop maar.....ik vind het nog steeds jammer dat het ontwerp dus niet goed lijkt te zijn, of misschien accurater, het produktieproces. Want nogmaals, er zijn ook mensen met wel een stille ps4. Inclusief de mijne, al hoewel ik voornamelijk indie en 2d spel.
Maar een GT doet bijvoorbeeld toch ook wel mooi gfx op het scherm tonen, en mijn eerste pro test was de doom demo, op mijn vanilla ps4 leverde dit een bak herrie op, op mijn pro eigenlijk niets byzonders (binnenkort nog is herstesten, had de game laast bijna gekocht maar toch andere keuzes gemaakt, kijken of dat slim was :P )

Anyways TLDR, tuurlijk is het weer van invloed, maar als andere consoles het wel kunnen met minder herrie ook met warm weer, waarom moet de (of iig sommige) ps4 en pro's wel herrie maken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:
@harrybeuker

Ik heb veel gelezen over de PS4 Pro schoonmaken en pasta vervangen.
Het werkt voor een paar dagen stil en daarna is het weer een jet engine.
Als ik de kap er af haal en even goed schoonspuit met compressed air is ie weer voor een hele tijd stuk rustiger hoor! Laatste keer was 2 maanden geleden, nu begint ie pas weer echt goed herrie te maken af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Het zijn toch maar allemaal dingen die je niet zou moeten doen als de console van in het begin juist is ontworpen, want is weldegelijk mogelijk om een stille console te hebben die ook krachtig is.

Hopelijk is daar bij de PS5 toch beter aandacht aan besteed ipv die lotterij over een luide of een stille Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Katmi schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:14:
Het zijn toch maar allemaal dingen die je niet zou moeten doen als de console van in het begin juist is ontworpen, want is weldegelijk mogelijk om een stille console te hebben die ook krachtig is.

Hopelijk is daar bij de PS5 toch beter aandacht aan besteed ipv die lotterij over een luide of een stille Pro.
tja, ik maak m'n pc ook regelmatig schoon en die is ook gewoon goed ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Sagat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:50:
[...]

Ik ben dol op mijn ps4, en mocht mijn huis platbranden ofzo, dan zal dit de eerste console zijn die ik terugkoop maar....
Hoezo ren je niet naar buiten met je console? :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:23:
[...]

Inderdaad en daarna ff kijken hoe het met vrouw en kinderen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:47
Sagat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:44:
[...]

Was je daar op vakantie o.i.d, of geimporteerd? Lijkt me toch wel geinig, helemaal als het volledig engels is.
Was er op vakantie.

Demo is trouwens te vinden in de Japanse Playstation store.

Game is erg leuk, zelfs al ben je niet echt into de Japanse muziek(al zitten er ook wel wat herkenbare en catchy dingen tussen als Ryu's theme :D ), alleen ben ik veel beter met de controller dan met de drum

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor degenen met ventilatie problemen op de Pro:

Haal eens de top cover eraf. Merk je verschil? Waarschijnlijk wel. Dat komt door de luchtaanvoer...

Wat je kunt doen, is meten waar de ventilator zit, teken een mooi rondje ter grootte van de ventilator en boor een zooi gaatjes bovenop.

Probleem opgelost en je garantie gaat er niet aan. En mocht je t niet meer willen, koop je een nieuwe top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Katmi schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:14:

Stof in apparatuur zal je altijd houden hoe goed je iets ook ontwerpt. Vind het daarom al heel prettig dat je bij de Pro en Slim gewoon de boven kap er af kan schuiven zonder schroefjes of wat ook en 'm dan fijn schoon kan maken.

Ben het met je eens dat nieuwe koelpasta endezo wel erg ver gaat...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Als ik 't goed heb, wordt vandaag de PSPlus selectie bekend gemaakt voor volgende maand. Ben benieuwd wat we nu weer 'krijgen'. Als het weer zo'n sterke lijst wordt als afgelopen maanden, hoef ik voorlopig niet meer naar de PSStore voor aanschaf van nieuwe games.

Ik ben sinds een dag of 10 begonnen aan XCOM 2, deze zit bij de huidige selectie. Wat een geweldig spel is dat zeg! Je moet wel van taktische turn-based spellen houden. Rustig de taktieken uitdenken, soldaten positioneren en maar hopen dat de aliens je niet eerder zien en aan flarden schieten.
Ondertussen ben ik al diverse missies verder en ik wil niet zeggen dat het makkelijker wordt, verre van zelfs, maar de mechanismes en de sterktes en zwaktes van je soldaten begin ik steeds beter onder de knie te krijgen.

Voor mij is dit wel weer een topmaand gebleken van de PSPlus. XCOM 2 is zeker een aanradertje! d:)b

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat er nog niemand is gekomen met een soort koelkast sleeve waar je je PS4 in kan zetten :P

Dat van die kap eraf ga ik ook eens proberen.Tijdje geleden via de ventilatie gaten wat stof eruit gezogen, maar kan geen kwaad het nog eens te doen met de kap eraf. Daarnaast kan het bloedheet worden in mijn woonkamer, dus dat dat ding dan extra aan het blazen is vind ik niet zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:18:
Voor degenen met ventilatie problemen op de Pro:

Haal eens de top cover eraf. Merk je verschil? Waarschijnlijk wel. Dat komt door de luchtaanvoer...

Wat je kunt doen, is meten waar de ventilator zit, teken een mooi rondje ter grootte van de ventilator en boor een zooi gaatjes bovenop.

Probleem opgelost en je garantie gaat er niet aan. En mocht je t niet meer willen, koop je een nieuwe top. :)
Zoiets? Ga je dan niet heel veel stof binnen trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny 2 is aankomend weekend gratis te spelen via een trial:

https://store.playstation...06172_00-DESTINY2EPBNDPRE

Vanaf vrijdag 29 juni om 09:01 uur kan de game gratis gespeeld worden en het gratis weekend duurt tot en met maandag 2 juli 19:00 uur. Om vrijdag direct in de game te duiken, kan je de trial alvast pre-loaden.

Een echte aanrader om even meesterlijk het weekend door te knallen en
te testen of de PS4 Pro tegen die gemaakte hitte kan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:07:
[...]

[video]
En ga je de fan dan niet juist extra goed horen? Je mist dan de dempende werking van een gesloten kap. Bij de Xbox One S hoor je - zelfs bij een exemplaar met "fluisterstille" ventilator - geluid ontsnappen door de ventilatiegaten aan de bovenkant.

Plus, krijgen andere onderdelen op het moederbord, de voeding en hdd nog wel voldoende koeling door het veranderen van de luchtstroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:46:
[...]

En ga je de fan dan niet juist extra goed horen? Je mist dan de dempende werking van een gesloten kap. Bij de Xbox One S hoor je - zelfs bij een exemplaar met "fluisterstille" ventilator - geluid ontsnappen door de ventilatiegaten aan de bovenkant.

Plus, krijgen andere onderdelen op het moederbord, de voeding en hdd nog wel voldoende koeling door het veranderen van de luchtstroom?
Ik denk dat je de fan juist minder hoort omdat er veel meer gekoeld wordt en omdat hij dus minder hard hoeft te werken. Maar ik denk wel dat je je hele airflow verneukt ja.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:23:
[...]

Mijn dochter had een nachtmerrie gehad, waar het huis overstroomd was.....en ze vertelde me dat ze de switch gered had......errr ok, misschien is de gaming liefde van een ouder (mijn vrouw heeft er HE-LE-MAAL niets mee) dus toch genoeg om bepaalde prioriteiten over te brengen :P

Daarna vertelde ze dat ze zelfs alle games had weten te redden, en semi-autist die ik ben...is mijn reactie dan 'schat, weet je hoeveel games pappa heeft? dat gaat niet' 8)7 |:(

Tot zover parenting 101 :+

Maar om je vraag te beantwoorden, in miijn hypothetische voorbeeld was ik zelf niet aanwezig :> anders durf ik emotioneel niet te zeggen wat ik zou doen, rationeel is een ps4 gewoon een afspeel device waarvan er tig in de winkel liggen dus niet bepaald de moeite waard om lichamelijke schade voor te riskeren (en dit heb ik ook nog wel even met dochterlief besproken....dat ze in echt calamiteiten geen seconde over games en gaming devices moet nadenken maar wel over haar eigen veiligheid)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:18
Iemand al tie-breaker mail gehad voor days of play?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

This week’s PlayStation Store discounts: Dragonball FighterZ:

https://store.playstation...ADRAGON%20BALL%20FIGHTERZ

Vanaf €39,99.

Andere aanbiedingen:

https://blog.eu.playstati...-league-more/#sf192665458

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:36:
[...]

Was er op vakantie.

Demo is trouwens te vinden in de Japanse Playstation store.

Game is erg leuk, zelfs al ben je niet echt into de Japanse muziek(al zitten er ook wel wat herkenbare en catchy dingen tussen als Ryu's theme :D ), alleen ben ik veel beter met de controller dan met de drum
R---Ryu theme? Nani?!

Must buy :P

Ik heb ook een tijdje guitar hero gespeeld en vond dat ook erg leuk, en tuurlijk je kan dat ook met controller spelen, maar juist met zo'n drum, lijkt me dat absoluut meerwaarde hebben. Misschien is kijken wat play asia of een gelijksoortige winkel vraagt om zoiets deze kant op te sturen.
Waarschijnlijk ben ik weer is te gierig......maar ondanks dat ik interesse in deze game hebt vind ik het nou niet bepaald een top aanbieding. Ben wel even benieuwd hoe dat bj 'jullie' is? Wie gaat de game voor deze prijs nu wel halen?

[ Voor 36% gewijzigd door Sagat op 27-06-2018 11:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
MisterMichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:44:
Als ik 't goed heb, wordt vandaag de PSPlus selectie bekend gemaakt voor volgende maand. Ben benieuwd wat we nu weer 'krijgen'. Als het weer zo'n sterke lijst wordt als afgelopen maanden, hoef ik voorlopig niet meer naar de PSStore voor aanschaf van nieuwe games.

Ik ben sinds een dag of 10 begonnen aan XCOM 2, deze zit bij de huidige selectie. Wat een geweldig spel is dat zeg! Je moet wel van taktische turn-based spellen houden. Rustig de taktieken uitdenken, soldaten positioneren en maar hopen dat de aliens je niet eerder zien en aan flarden schieten.
Ondertussen ben ik al diverse missies verder en ik wil niet zeggen dat het makkelijker wordt, verre van zelfs, maar de mechanismes en de sterktes en zwaktes van je soldaten begin ik steeds beter onder de knie te krijgen.

Voor mij is dit wel weer een topmaand gebleken van de PSPlus. XCOM 2 is zeker een aanradertje! d:)b
Vondt het vroeger op de PC al een geweldig spel X-Com : Enemy Unknown.
Wilde dan ook XCOM 2 halen voor de PS4 toen vlak daarna hij in de PSPlus kwam.

Heb nog niet gespeeld want zit nu meer ff in GT Sport en Driveclub maar gaat zeker gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 10:43
Matig... Misschien ook maar goed voor mijn portemonnee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Edit: Er zit wel een vette maar vergezochte theorie in. Spoiler voor de mensen die deel 1 nog niet hebben uitgespeeld.

spoiler:
De cult in de trailer(s) heeft als naam "Seraphites". Deze naam is afgeleid van de naam van de dochter van Joel, die stierf aan een open buikwond, wat het ritueel in de TLoU2 trailers weer verklaart. Joel zou mogelijk de leider van de Seraphites kunnen zijn?

[ Voor 82% gewijzigd door bram1984 op 27-06-2018 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je kunt nu de eerste twee chapters van Unravel 2 gratis spelen:

HIERRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-SaveMe- schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:59:
Je kunt nu de eerste twee chapters van Unravel 2 gratis spelen:

HIERRRRR
Gewoon lekker kopen, dan kun je het hele spel spelen :P

Het is echt een heel tof spel! Zowel coop als singleplayer. Zowel voor de doorgewinterde platformer icm time trials als de casual platformer.
:)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 21:33

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Dit weekend unravel two gekocht, leuk spel om met de vrouw te spelen. Echter na een tijdje gespeeld te hebben krijgt de ps4 pro freezes waarna er niks anders op zit dan de aan/uit knop vast te houden. 1 keer werd het beeld ook blokkerig (schaakpatroon).
Het gekke is dat hij dit bij gta5 of hitman en Wolfenstein dus niet doet. Lijkt me dus geen hitte probleem...

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Nee juist niet.. er komt meer koele lucht binnen, waardoor de ventilator minder hard hoeft te werken.

Voor de overige componenten, die lucht moet sws eerst door de ventilator, die trekt ie vanaf de zijkant nu. En dan dus ook van boven. Dus dat maakt niets uit :)
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:07:
[...]

Nee, je boort kleine gaatjes (veel) in een rondje ter grootte van de ventilator en aan de achterkant kun je van dat dunne spons/stof spul plakken die bijvoorbeeld ook voor speakers zit. (Niet te dik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@poor Leno Heb jij dit zelf ook gedaan? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

kromme schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:21:
Dit weekend unravel two gekocht, leuk spel om met de vrouw te spelen. Echter na een tijdje gespeeld te hebben krijgt de ps4 pro freezes waarna er niks anders op zit dan de aan/uit knop vast te houden. 1 keer werd het beeld ook blokkerig (schaakpatroon).
Het gekke is dat hij dit bij gta5 of hitman en Wolfenstein dus niet doet. Lijkt me dus geen hitte probleem...
Als je op de PS button drukt gaat hij dan wel correct terug naar het menu?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06
Om te testen of je ps4 pro dus koeling problemen heeft gewoon die boven plaat eraf halen en zwaarste game spelen die je hebt.
Als dan stiller is dan met plaat erop( wie slim is doet eerst testen zonder en dan tijdens deze sessie de klep er weer op plempen en kijken kf hij dan luider word).
Zo ja dan zou ik een 2e kap kopen van marktplaats of ebay en dan idd beetje hobbyen ermee. ( Je kan ook stoffilter van een pc fan gebruiken misschien).

Dit kan ook :

https://www.reddit.com/r/..._ps4_pro_cooling_mod_140_ºf_118_ºf_55db_45db/?utm_source=reddit-android

Stock 60 ° 55db
Modded 48° 45 db

Lijkt dus echt te werken !!

Of als je geld hebt te verspillen :
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

De kolere wat sexy !!
Maar kan je beter dikke pc bouwen denk van dat geld.
Correctie: dit is een dikke pc met ingebouwde ps4 pro wtffff haha te gek!!

Enne blijf dus weg van die externe coolers:

Edit:

Iets anders dreams is blijkbaar zo bizar gaaf dat je spellen kan maken wat lijkt op ori(xbox) en unravel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mxdECU1cJmeTCZBs7V4CIUgy/medium.gif

Voor meer dreams :
For more Dreams, check out these as well:

* [Spa...

[ Voor 65% gewijzigd door v8power67 op 27-06-2018 16:25 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:36:
@poor Leno Heb jij dit zelf ook gedaan? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk. :)
Nee niet bij de Pro, want die van mij is (nog) heel stil, zelfs bij volle bak Battlefield 1 :X

Hetzelfde heb ik wel eerder wel gedaan met de gesloten behuizing van een gewone Gen 1 PS4 van een kameraad en daar werkte het ook heel goed bij.

Bij mijn eigen Gen 1 heb ik toentertijd (na garantie) geen gaatjes geboord, maar wel speciale koelpasta ertussen gesmeerd en dat werkte ook heel goed :)

Hier een goed videootje :)

Je hoort goed dat nadat de top eraf is, dat ie vrij snel zichzelf terug schroeft.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cYnSVAKl6_g]

Maar probeer het anders eerst zonder de top, kijken wat dat voor jou doet :)

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 27-06-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
poor Leno schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:26:
[...]

Nee juist niet.. er komt meer koele lucht binnen, waardoor de ventilator minder hard hoeft te werken.

Voor de overige componenten, die lucht moet sws eerst door de ventilator, die trekt ie vanaf de zijkant nu. En dan dus ook van boven. Dus dat maakt niets uit :)

[...]

Nee, je boort kleine gaatjes (veel) in een rondje ter grootte van de ventilator en aan de achterkant kun je van dat dunne spons/stof spul plakken die bijvoorbeeld ook voor speakers zit. (Niet te dik) :)
Ik heb serieus nog een stuk speakerdoek liggen haha. Misschien over een tijdje maar eens proberen met die gaten. Eerst maar eens schoonmaken en de garantie afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:55:
[...]

Ik heb serieus nog een stuk speakerdoek liggen haha. Misschien over een tijdje maar eens proberen met die gaten. Eerst maar eens schoonmaken en de garantie afwachten.
Het moet wel die stijve en vrij dunne zijn.. als je echt dat doek hebt, dat is vrij slap dus dan zal je het echt heel strak moeten spannen.. Anders even naar de bouwmarkt voor luchtig filter spons ofzo..

Maar je garantie gaat er niet aan hoor als je gaatjes boort in de top ;)

Mocht t mislukken ofzo, kun je gewoon een nieuwe erop zetten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

De gratis PS+ games van juli:

Absolver (PS4)
Heavy Rain (PS4)
Rayman HD (PS3)
Extreme Exorcism (PS3)
Space Overlords (PS Vita + PS4)
Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...-absolver-and-heavy-rain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 21:33

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

YakuzA schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:52:
[...]

Als je op de PS button drukt gaat hij dan wel correct terug naar het menu?
Nope...

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@poor Leno Staat BF1 bekend als zwaar voor de fan dan? Probeer eens God of War, hoewel je die waarschijnlijk niet hebt. Bij mij maakt 'ie alleen bij exclusives lawaai, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:20:
@poor Leno Staat BF1 bekend als zwaar voor de fan dan? Probeer eens God of War, hoewel je die waarschijnlijk niet hebt. Bij mij maakt 'ie alleen bij exclusives lawaai, eigenlijk.
Volgens mij is BF1 vd zwaardere :X

Maar zoals ik al zei, probeer eens een lawaai spel zonder top.. kijken of tbij jou werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:24:
[...]

Volgens mij is BF1 vd zwaardere :X

Maar zoals ik al zei, probeer eens een lawaai spel zonder top.. kijken of tbij jou werkt :)
TV is stuk, dus dat wordt dan volgende week. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

-geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

_/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:50:
@bram1984

-geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

_/-\o_
Dennis, zit je internet tijd er onderhand niet weer op voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, was een inkoppertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
De KarmaKoning heeft ruzie met de KarmaKeizer? :P ik ga vast popcorn pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt. Er is namelijk geen TV discussie gaande. Ik gaf een verklaring voor het op dit moment niet kunnen testen van een game. Iets met een kant noch een wal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:59:
De KarmaKoning heeft ruzie met de KarmaKeizer? :P ik ga vast popcorn pakken :+
Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/8fbf2bf075f395a9df30115bc5ed30a1/tumblr_inline_n5w9zuF7ny1sbkq1w.gif
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:05:
[...]

Niet echt. Er is namelijk geen TV discussie gaande. Ik gaf een verklaring voor het op dit moment niet kunnen testen van een game. Iets met een kant noch een wal.
Naaah sjeez brompot brampot wat laat jij je kennen zeg :+

[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 27-06-2018 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn TV is stuk, dus ik ben niet in de stemming. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:37:
Mijn TV is stuk, dus ik ben niet in de stemming. :p
Probeer deze app eens. :+

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Of gebruik je Vita als scherm! :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fietsbel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:43:
Of gebruik je Vita als scherm! :P
Dat is ook remote play. ;)

Maar nee, sowieso geen zin om te gamen nu en al helemaal niet op zo'n mini scherm. Beetje sporten en WK kijken is meer ff mijn ding nu. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:45:
[...]

Dat is ook remote play. ;)

Maar nee, sowieso geen zin om te gamen nu en al helemaal niet op zo'n mini scherm. Beetje sporten en WK kijken is meer ff mijn ding nu. :)
Maar had jij niet net zo'n nieuwe UHD HDR ding :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Die van jou nooit iig :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Maar had jij niet net zo'n nieuwe UHD HDR ding :?
Jazeker. Draait op Android, dus daar heb je het al. Blijft in een reboot loop hangen. Dinsdag komt er een monteur het moederbord vervangen.

Hopelijk dient Dennis geen topic report in nu. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:54:
[...]

Hoe kom je daar nou weer bij? De game is al lang aangekondigd voor o.a. PS4. Het PS4 logo is hier zelfs te zien: https://www.cyberpunk.net/en
Beetje late reactie.

Het is ook niet meer dan een gevoel wat ik er bij heb, uiteraard kan ik niets bewijzen. Maar logo's op de website hecht ik geen waarde aan. Men plaatst daar de logo's van de huidige consoles ze kunnen er moeilijk een PS5 logo neer zetten. CDPR brengt zijn games uit wanneer ze klaar zijn dus ze weten zelf ook niet wanneer die game uit komt.

Tevens waren de behind closed doors beelden op de E3 pre-alpha beelden, daar gaat bij een game van dit formaat nog minstens 2-3 jaar overheen. Ook maak je mij niet wijs dat de graphics van de trailer ingame op een PS4 draaien dan gaat die game een dikke downgrade krijgen.

Ook heeft de ceo van CDPR iets gezegt in de trend van "ik wacht al 30 jaar op deze game dus gamers kunnen ook nog wel een paar jaar wachten".

Alles bij elkaar denk ik dat de game niet voor 2021 uitkomt en dan op de PS5.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:42
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:20:
Staat BF1 bekend als zwaar voor de fan dan? Probeer eens God of War, hoewel je die waarschijnlijk niet hebt. Bij mij maakt 'ie alleen bij exclusives lawaai, eigenlijk.
Ik heb ze beiden en kan het volgende melden:
God of War: PS4 blaast enkel in het menu.
BF1: PS4 blaast af en toe tijdens het spelen.
In beide gevallen ongeveer even hard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Chaoss Het leek alsof je specifiek de PS4 bedoelde in plaats van de huidige generatie consoles, vandaar de verwarring. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: btw ik ben overstag gegaan en heb Detroit gekocht (2e hands op schijf. Kan hij daarna weer weg) maar daarmee is de Pro ook wel echt een stofzuiger zeg. Koelere wat een herrie, harder dan met GOW schat ik.

bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:54:
[...]
Ik kan iets zeggen over een bepaald type uitkering en internet credits kopen maar ik doe het niet :+

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 27-06-2018 22:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Mijn PS4 pro begint al hard te blazen wanneer ik FIFA 18 speel, heb de PS4 net een week.. Bij NfS Payback helemaal geen last tot mijn verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil Nog harder? Blijft toch gek dat het alleen bij bepaalde games is. Een van de GoW updates op het begin zorgde ervoor dat die van mij een stuk stiller werd, wat zou betekenen dat het niet eens per se aan de hardware ligt. Wel vreemd dat Sony zich er nooit echt over heeft uitgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:45:
Edit: btw ik ben overstag gegaan en heb Detroit gekocht (2e hands op schijf. Kan hij daarna weer weg) maar daarmee is de Pro ook wel echt een stofzuiger zeg. Koelere wat een herrie, harder dan met GOW schat ik.
Zo gek... Bij mij is mijn pro een stuk stiller bij Detroit dan bij God of War. Bij Detroit is hij zelfs vaak fluister stil.
Raar al die verschillen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:33:
@Donstil Nog harder? Blijft toch gek dat het alleen bij bepaalde games is. Een van de GoW updates op het begin zorgde ervoor dat die van mij een stuk stiller werd, wat zou betekenen dat het niet eens per se aan de hardware ligt. Wel vreemd dat Sony zich er nooit echt over heeft uitgesproken.
Had het toen bij HZD niet te maken dat in de menu's de framerate geen limiet kende en dat de PS daarom zo ging blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:22
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:34:
[...]
Had het toen bij HZD niet te maken dat in de menu's de framerate geen limiet kende en dat de PS daarom zo ging blazen?
Dat heb ik ook ergens een keer gelezen. Eigenlijk wel raar, menu's zijn vaak statische dingen, dus kun je ook af met veel minder frames.
Misschien kan Sony wel een limiter inbouwen gebaseerd op het gebruikte scherm. Je hebt toch niets aan 150FPS op een 60 Hz scherm. Uiteraard netjes een optie bij de systeeminstellingen zodat mensen wel zelf de keuze houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:34:
[...]

Ja de HZD map is 3D en 60fps, maar dit is later wel verholpen met een patch.

God of War blaast ook het hardst als je de map of het menu opent. Je zou juist denken dat gameplay veel intensiever is voor het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik zou de games even na elkaar moeten draaien om er echt wat zinnigs over te zeggen. Voor mijn gevoel is het nu harder (Het is nu wel warm in huis maar ten tijden van GOW was dit ook zo) maar het zou zomaar gelijk kunnen zijn, het is in ieder geval niet zachter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 22:03

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gisteravond Uncharted 4 eindelijk uitgespeeld. Verhaal is goed maar wel voorspelbaar, maar My God :9~ wat een vette graphics uit de PS PRO. Nu nog ergens the lost legacy op de kop tikken, en dan ga ik daadwerkelijk aan de gang met al mijn Assassins Creed's.

ps. ik weet het, lig echt achter :o :o

[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 28-06-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16
Zo gek is dat niet voor, verschillende games belasten de hardware op verschillende manieren. Op de pc kun je dat makkelijk zien dat games vaak de cpu en gpu helemaal niet maximaal belasten. Dat betekent dan dat er ergens anders een bottleneck is (kan eventueel ook bedoeld zijn, zoals het aantal frames beperken).
Een game die het onderste uit de kan haalt en de hardware tot het uiterste drijft zal dan ook voor meer geluid zorgen omdat een volledig belaste chip meer warmte genereert.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:51:
[...]

God of War blaast ook het hardst als je de map of het menu opent. Je zou juist denken dat gameplay veel intensiever is voor het systeem.
Dit heb ik bij Battlefield 1 ook. In de game geen geluid, zit je een tijdje in het menu dan moet de fan op schakelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:51:
[...]

Zo even uit mijn hoofd: ik heb nog steeds wel dat mijn PS4 begint te blazen als ik de game op pauze zet. Dus niet de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 22:51

Satom

Verzamel ervaringen

Dat heb ik dus met elk spel, dat geblaas, als ik terug ga naar home/op de PS knop druk met een spel actief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:04:
[...]

Zo gek is dat niet voor, verschillende games belasten de hardware op verschillende manieren. Op de pc kun je dat makkelijk zien dat games vaak de cpu en gpu helemaal niet maximaal belasten. Dat betekent dan dat er ergens anders een bottleneck is (kan eventueel ook bedoeld zijn, zoals het aantal frames beperken).
Een game die het onderste uit de kan haalt en de hardware tot het uiterste drijft zal dan ook voor meer geluid zorgen omdat een volledig belaste chip meer warmte genereert.
Ja, ik bedoel meer dat je het bij sommige games meer verwacht en bij sommigen weer niet waarvan je het meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:41:
Gisteravond Uncharted 4 eindelijk uitgespeeld. Verhaal is goed maar wel voorspelbaar, maar My God :9~ wat een vette graphics uit de PS PRO. Nu nog ergens the lost legacy op de kop tikken, en dan ga ik daadwerkelijk aan de gang met al mijn Assassins Creed's.

ps. ik weet het, lig echt achter :o :o
Ik beong met Assassins Creed na Uncharted 4 en kon er totaal niet in komen door de slechte controlls, ben benieuwd of je hetzelfde gaat ervaren of er geen problemen mee zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Homeland schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Ik beong met Assassins Creed na Uncharted 4 en kon er totaal niet in komen door de slechte controlls, ben benieuwd of je hetzelfde gaat ervaren of er geen problemen mee zal hebben.
Ben er inderdaad ook bang voor, vooral omdat ik het ook op volgorde van originele verschijningsdatum wil gaan spelen. De oudere games zijn nog meer clunky dan de laatste delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:00
Ben onlangs begonnen met Red Dead Redemption op de PS4 via PS Now. Kun je 7 dagen gratis proberen. In het begin vond ik het wel slikken. Framerate is niet altijd stabiel en de graphics zijn niet crisp. Ik heb begrepen dat de PS3-versie sowieso niet al te best was maar er is geen sprake van inputlag en ben blij dat ik het toch uiteindelijk kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Helemaal geen last van gehad als "clunky controls azijnzeiker". Ik vind Origins bijvoorbeeld heerlijk spelen. Door de mindere animaties is het niet zo straks als de gemiddelde ND game, maar verder geen klachten hoor. Het is nog altijd vele malen beter dan bijvoorbeeld TW3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Uncharted nathan drake's collection zojuist ontvangen. Gauw een begin aanmaken zodat ik snel aan Uncharted 4 kan beginnen. Ben benieuwd!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
D. Ninjai schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:47:
Ben onlangs begonnen met Red Dead Redemption op de PS4 via PS Now. Kun je 7 dagen gratis proberen. In het begin vond ik het wel slikken. Framerate is niet altijd stabiel en de graphics zijn niet crisp. Ik heb begrepen dat de PS3-versie sowieso niet al te best was maar er is geen sprake van inputlag en ben blij dat ik het toch uiteindelijk kan spelen.
Nou ben ik niet bekend met PS NOW, maar ik kan me herinneren dat RDR op de PS3 er voor z'n tijd er best goed uitzag. Tuurlijk af toe een lage resolutie texture, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Schuimpje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:23:
Uncharted nathan drake's collection zojuist ontvangen. Gauw een begin aanmaken zodat ik snel aan Uncharted 4 kan beginnen. Ben benieuwd!
Als je door wilt, ga dan niet op zoek naar de treasures (voegen aan de eerste play through niks toe) en zet de moeilijkheid op easy of normal.

Veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:06:
[...]

Helemaal geen last van gehad als "clunky controls azijnzeiker". Ik vind Origins bijvoorbeeld heerlijk spelen. Door de mindere animaties is het niet zo straks als de gemiddelde ND game, maar verder geen klachten hoor. Het is nog altijd vele malen beter dan bijvoorbeeld TW3.
Ook als je het vergelijkt met de eerdere Assassins Creed's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:17
bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:06:
[...]

Serieus? Ik ben vorige week begonnen met AC: Orgins, maar vind het echt niet fijn spelen. Misschien zit GOW nog iets te vers in mijn geheugen, maar ik heb hem na 3 uur spelen weer in de hoek gegooid.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chrosser schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Ook als je het vergelijkt met de eerdere Assassins Creed's?
Ik heb Black Flag en Syndicate uitgespeeld, beide wel vóór Uncharted 4 volgens mij. Tja, ik kan niet zeggen dat ik mij aan de besturing heb gestoord.
steefje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:49:
[...]

Serieus? Ik ben vorige week begonnen met AC: Orgins, maar vind het echt niet fijn spelen. Misschien zit GOW nog iets te vers in mijn geheugen, maar ik heb hem na 3 uur spelen weer in de hoek gegooid.
Ja serieus, heb er weinig tot moeite mee gehad, los van de klassieke AC missprongen. Klimmen en rondrennen en rijden op een beest voelt voor mij vloeiend genoeg. Het gros van de open wereld games heeft het een stuk slechter voor elkaar dan AC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:57:
Ja serieus, heb er weinig tot moeite mee gehad, los van de klassieke AC missprongen. Klimmen en rondrennen en rijden op een beest voelt voor mij vloeiend genoeg. Het gros van de open wereld games heeft het een stuk slechter voor elkaar dan AC.
Ben er nu ook mee bezig (wel op de PC) en voelt allemaal vrij soepel aan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag over Warface is nu beantwoord:

Welcome to the ranks of Warface!

The renowned shooter comes to PS4 this August. Prepare for the fight:

https://blog.eu.playstati...-this-august/#sf192755578

H1Z1 was ook al een meesterlijke Battle Royale die ik vaak speel.
Warface ga ik zeker ook proberen en ik hoop dat het genieten gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:35
steefje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:49:
[...]

Same here. Ben direct vanuit Horizon: Zero Dawn begonnen. De controls zijn bij AC echt een stukje onhandiger/lomper. Had het idee dat Aloy soepeler kon bewegen. Eerste uren waren daardoor echt een gevecht met de controller. Ben nu op rank 22 en begin er eindelijk een beetje in te komen. Verhaal kan me nog steeds gestolen worden, maar de kills zijn leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:50:
Mijn vraag over Warface is nu beantwoord:

Welcome to the ranks of Warface!

The renowned shooter comes to PS4 this August. Prepare for the fight:

https://blog.eu.playstati...-this-august/#sf192755578

H1Z1 was ook al een meesterlijke Battle Royale die ik vaak speel.
Warface ga ik zeker ook proberen en ik hoop dat het genieten gaat worden.
Ben benieuwd!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SierraPapa schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:26:
[...]

Same here. Ben direct vanuit Horizon: Zero Dawn begonnen. De controls zijn bij AC echt een stukje onhandiger/lomper. Had het idee dat Aloy soepeler kon bewegen. Eerste uren waren daardoor echt een gevecht met de controller. Ben nu op rank 22 en begin er eindelijk een beetje in te komen. Verhaal kan me nog steeds gestolen worden, maar de kills zijn leuk.
Ik ben het met je eens als het gaat om schieten met de boog, maar wat al het andere betreft hoop ik echt dat HZD2 op Origins gaat lijken. In HZD zit geen parkour en je blijft soms achter de meest lullige rotsjes hangen. Ik hoop echt dat er freerunnen in deel 2 zit. Ook het zwemmen en paardrijden werkt beter in Origins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand nog een gouden tip voor als je Ps4 Pro geen discs meer leest?

Ik heb hem al herstart, stroomloos gehad, update opnieuw geïnstalleerd via recovery, opnieuw geinstalleerd via recovery en ben hem nu aan het herstellen vanaf USB.

Je hoort dat de ps4 de disc pakt, leest, uitwerp geluid maakt terwijl de disc er niet uitkomt en weer gaat lezen.

Vervolgens krijg ik dan deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1806/425997/768Q5tHC.jpeg

Lijkt helaas af te streven op een garantie afhandeling.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 28-06-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als een kapotte/vieze laser(kop) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:51:
Klinkt als een kapotte/vieze laser(kop) ...
Ja lijkt mij ook. Drive wordt met al die digitale downloads bijna niet gebruikt dus zou zomaar kunnen.

Ik lees alleen online dat de garantie afhandeling nog al eens enorm beroerd uitvalt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Ja lijkt mij ook. Drive wordt met al die digitale downloads bijna niet gebruikt dus zou zomaar kunnen.

Ik lees alleen online dat de garantie afhandeling nog al eens enorm beroerd uitvalt 8)7
Achjoh. WD-40 en ducttape fixed alles :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Status update. Ding verticaal en hij leest weer schijven. Horizontaal en het is gelijk weer foute boel.

Duidelijk een defect dus maar zo kan ik wel Detroit ff uitspelen :)
poor Leno schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:59:
[...]

Achjoh. WD-40 en ducttape fixed alles :>
Hahaha dit niet ben ik bang :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:10:
Status update. Ding verticaal en hij leest weer schijven. Horizontaal en het is gelijk weer foute boel.
Dan is de laser denk ik niet goed uitgelijnd meer, zit mss beetje los. Zou hem zeker aanbieden ter garantie. Na Detroit dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:04

Oxigeon

En zo is dat!

Tussen de middag op het werk eventjes ingelogd in de Playstation store om de gratis BF1 DLC te "kopen". Toen ik thuis kwam maar mijn mail gecheckt en daar kreeg ik echt een verontrustend mailtje binnen van Sony.

Ik zou de 2-staps verificatie hebben aangezet en mijn playstation ID hebben gewijzigd. Met het ID wordt mijn mailadres bedoeld. Meteen proberen in te loggen in de hoop dat het een nep mailtje was. Maar helaas bleek het ergste waar. Ik ben/was gehackt. De hacker heeft de 2-staps verificatie aangezet en het mailadres gewijzigd in de zijne.

Direct maar contact gezocht met Sony. Na enkele vragen zagen ze inderdaad dat mijn account was overgenomen door iemand uit het buiteland. Mijn account werd omgezet naar banned en de 2-stapsverificatie werd eraf gehaald. Om mij weer toegang te geven tot het account vroegen ze me om een kopie van mijn ID. Dit heb ik dan ook maar meteen gestuurd. Nu schijnt het zo te zijn dat ik morgen weer lekker kan gamen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:45:
Tussen de middag op het werk eventjes ingelogd in de Playstation store om de gratis BF1 DLC te "kopen". Toen ik thuis kwam maar mijn mail gecheckt en daar kreeg ik echt een verontrustend mailtje binnen van Sony.

Ik zou de 2-staps verificatie hebben aangezet en mijn playstation ID hebben gewijzigd. Met het ID wordt mijn mailadres bedoeld. Meteen proberen in te loggen in de hoop dat het een nep mailtje was. Maar helaas bleek het ergste waar. Ik ben/was gehackt. De hacker heeft de 2-staps verificatie aangezet en het mailadres gewijzigd in de zijne.

Direct maar contact gezocht met Sony. Na enkele vragen zagen ze inderdaad dat mijn account was overgenomen door iemand uit het buiteland. Mijn account werd omgezet naar banned en de 2-stapsverificatie werd eraf gehaald. Om mij weer toegang te geven tot het account vroegen ze me om een kopie van mijn ID. Dit heb ik dan ook maar meteen gestuurd. Nu schijnt het zo te zijn dat ik morgen weer lekker kan gamen.
Wel benieuwd hoe je 'gehackt' bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:04

Oxigeon

En zo is dat!

-SaveMe- schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:49:
[...]

Wel benieuwd hoe je 'gehackt' bent....
ja die reden denk ik wel te weten. Volgens mij is Sony ooit gehackt geweest? Of hebben ze een oproep gedaan het wachtwoord te wijzigen. Dit heb ik toen gewijzigd. Ik dacht afgelopen dagen het wachtwoord nog maar eens te wijzigen wat makkelijker te onthouden is. Ik denk dat dat het wachtwoord was wat ik toendertijd ook had en helaas ben ik nu de pineut.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 8 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.