Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:25:
Is weer hele discussie gaande over cross play. Hier mensen die dit missen ? Heb echt het idee dat Microsoft en Nintendo nu de marktleider willen pakken omdat ze de marktleider zijn, maar vorige gen waren de rollen omgedraaid qua crossplay en gezeik erom..

Ik zelf geef er geen fuck om. Speel voornamelijk sony exclusieve games en als ik al 3rd party speel is het singleplayer.
En snap wel dat sony zijn 80 milioen userbase niet wil delen met de anderen want zou geld kunnen kosten.
Andere kant is het niet pro consument en dat kan ze ook weer geld kosten.
Hoe dan ook heel gedoe weer..
Denk toch beste als sony toegeeft erin.
Zeker met oog op next gen.
Op ERA boeit niemand crossplay, laat staan dat de mainstream consument überhaupt weet wat het is.

Dat account locken moeten ze wel iets mee, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Is weer hele discussie gaande over cross play. Hier mensen die dit missen ? Heb echt het idee dat Microsoft en Nintendo nu de marktleider willen pakken omdat ze de marktleider zijn, maar vorige gen waren de rollen omgedraaid qua crossplay en gezeik erom..
Geef er ook niet veel om, daarnaast is nog steeds:
PS4 + PC + mobile > X1 + Switch + PC + mobile

Maarja, nu is het probleem meer dat op een Epic account dat je ooit gebruikt hebt op de PS4 niet meer op een andere console kan gebruiken

DigitalError schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:29:
[...]

het gaat er op dit moment vooral om dat sony accounts gijzeld van mensen die fortnite op de switch willen spelen, mensen die geld hebben betaald voor items enzo die ze niet mee kunnen nemen en uberhaupt een heel nieuw account aan moeten maken terwijl het geen sony account is maar een EPIC account. Snap eerlijk gezegd ook niet dat EPIC niet zo veel gelazer over zich heen krijgt want die zijn mede schuldig aan dit probleem.
Maar dat is het grappige juist! Sony gijzelt die accounts absoluut niet! Epic doet dat!

Het probleem is meer:
- Sony staat niet toe (en MS en Nintendo dacht ik ook niet) dat je een save game over kan zetten naar een andere console
- Sony (en MS en Nintendo) staan (normaal gesproken) niet toe dat 'content' dat je koopt op de PS4 niet dan kan gebruiken op een andere console anders zou men inkomsten gaan missen want consumenten gaan dan steeds datgene kopen wat ze willen hebben waar het het goedkoopst is

Dus dat is iets van Sony.

Maar Sony zal er vervolgens niet mee zitten als je op een Epic account dat je op je PC geactiveerd hebt, waar je extra's hebt gekocht via de PC en een keertje hebt gebruikt op de PS4 vervolgens gaat gebruiken op de Switch of X1.

Sony zit er echter wel weer mee als het account op de PS4 initieel geactiveerd is, je van alles hebt gekocht op de PS4 en dat dan wil gaan gebruiken op, zeg, de Switch. Dan zouden ze willen dat de content die dan gekocht is op PS4 niet beschikbaar moet zijn op de Switch.

En hier komt dan het Epic probleem:
- Epic houdt niet bij wat op welk platform gekocht is
- Epic houdt niet bij op welk platform een Epic account initieel geactiveerd is
- gezien de 'content' die mensen voor Battle Royale kopen, vbucks, die je dan weer kan uitgeven aan een Battle Pass of skins maar op elk platform waar je 'm kan spelen, zeg ik koop vbucks op PC en geeft die vbucks uit op de PS4 dan zou Sony daar geen problemen mee hebben als je dat overzet naar de Switch, MAAR Epic houdt die data niet bij en het is ook nogal lastig bij te houden met die vbucks want volgens de regels zouden dan alleen de vbucks moeten verdwijnen maar die zijn vast al uitgegeven, etc., etc.

Kortom om aan Sony's regels te voldoen EN omdat ze zelf dingen niet bijgehouden hebben waar een Epic account origineel geactiveerd is zorgt EPIC er dan maar voor dat als je een account ooit eens op PS4 hebt gebruikt het dan maar gemarkeerd wordt als "nah uh, mag niet op andere console".......

Die regels zin er niet voor niks natuurlij, en ook MS en Nintendo hanteren normaal dezelfde regels, maar geven Fortnite de vrije hand op 1 of andere manier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Volgens mij is het gewoon klantvriendelijk als cross platform gaming (met name bij coop spellen) gewoon standaard mogelijk wordt. Dus snap niet helemaal goed dat mensen hier tegen kunnen zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:26:
Volgens mij is het gewoon klantvriendelijk als cross platform gaming (met name bij coop spellen) gewoon standaard mogelijk wordt. Dus snap niet helemaal goed dat mensen hier tegen kunnen zijn.
Ben er niet op tegen maar geef er ook niet om.
Maar alle heisa eromheen vind ik wel onnodig.
Geloof vorige gen dat de rollen andersom waren en hoorde je niemand erover. Dus ja.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

v8power67 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:59:
[...]

Ben er niet op tegen maar geef er ook niet om.
Maar alle heisa eromheen vind ik wel onnodig.
Geloof vorige gen dat de rollen andersom waren en hoorde je niemand erover. Dus ja.
Alle heisa? Volgens mij is er niet zoveel heisa? Behalve voor het Fortnite verhaal en dat is op zich best logisch en dat heeft weinig met de vorige gen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:59:
[...]

Alle heisa? Volgens mij is er niet zoveel heisa? Behalve voor het Fortnite verhaal en dat is op zich best logisch en dat heeft weinig met de vorige gen te maken.
Blijkbaar was die heisa dus ook nog onterecht als ik bericht hier boven moet geloven. Heb zelf geen onderzoek gedaan maar andere wel.
En er is best een heisa met sensatie berichten van sites, en op forums allerlei topics erover.
Naja misschien is heisa verkeerd woord ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Wie cared zelfs om fortnite op switch, bagger performance en zolang dat niet gefixt gaat zijn ben je altijd in het nadeel tov een xbox speler want die loopt rond tegen de 60fps terwijl jij 30 zou moeten hebben maar bij momenten maar 25 haalt.
Dus voor mij is heel de ''heisa'' zowiezo onbestaand :P

Veel betere ervaring op Paladins, is wel 60 fps op Switch zowel docked als handheld.
Over die heisa, tis ook maar alleen heisa als je het allemaal gaat opzoeken, ik heb vorige week ofzo een paar vids erover gezien in mn YouTube feed van gaming channels maar sindsdien er niets meer over gezien want ik zoek het ook niet op op forums.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flash $ale in de US PS store t/m maandag:
http://www.playstationlif...-2018-psn-flash-sale/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

v8power67 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:50:
[...]

Blijkbaar was die heisa dus ook nog onterecht als ik bericht hier boven moet geloven. Heb zelf geen onderzoek gedaan maar andere wel.
En er is best een heisa met sensatie berichten van sites, en op forums allerlei topics erover.
Naja misschien is heisa verkeerd woord ervoor.
Men wil lezen en horen wat men wil lezen en horen. :) Er zijn over ieder onderwerp wel sensatieberichten of topics te vinden. Hoe klein of groot het onderwerp wel niet is.

Ik heb twee vrienden die een PS4 hebben, maar ik zou het wel tof vinden als ik bijvoorbeeld even een potje Fifa met hen zou kunnen spelen, ongeacht platformkeuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:02:
[...]

Men wil lezen en horen wat men wil lezen en horen. :) Er zijn over ieder onderwerp wel sensatieberichten of topics te vinden. Hoe klein of groot het onderwerp wel niet is.

Ik heb twee vrienden die een PS4 hebben, maar ik zou het wel tof vinden als ik bijvoorbeeld even een potje Fifa met hen zou kunnen spelen, ongeacht platformkeuze. :)
Tja zoals ik al zei ik snap dat mensen het willen.
Maar ik snap ook dat het niet gebeurt.
Maar ik vind het niet eens iets wat op mijn lijstje zou staan voor keuze console, of wat ik in de toekomst zou willen zien.
Plus denk ik dat EA het niet eens zou willen doen kost ze teveel moeite, anders zou crossplay ps4/pc en xbox/pc al gebeurt zijn.
En dat geld voor ontzettend veel spellen en developers.
Maja vins wel weer genoeg over dit topic zo. Is echt een gevalletje ieder zn mening ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

v8power67 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:31:
[...]

Tja zoals ik al zei ik snap dat mensen het willen.
Maar ik snap ook dat het niet gebeurt.
Maar ik vind het niet eens iets wat op mijn lijstje zou staan voor keuze console, of wat ik in de toekomst zou willen zien.
Plus denk ik dat EA het niet eens zou willen doen kost ze teveel moeite, anders zou crossplay ps4/pc en xbox/pc al gebeurt zijn.
En dat geld voor ontzettend veel spellen en developers.
Maja vins wel weer genoeg over dit topic zo. Is echt een gevalletje ieder zn mening ;)

Ik zelf geef er geen fuck om. Speel voornamelijk sony exclusieve games en als ik al 3rd party speel is het singleplayer.
En snap wel dat sony zijn 80 milioen userbase niet wil delen met de anderen want zou geld kunnen kosten.
Andere kant is het niet pro consument en dat kan ze ook weer geld kosten.
Hoe dan ook heel gedoe weer..
Denk toch beste als sony toegeeft erin.
Zeker met oog op next gen.
Jij stelde de vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:01:
Ik mis het niet omdat ik amper multiplayer speel maar objectief gezien vindt het wel bekrompen van Sony. Wat ik persoonlijk wel echt heel erg jammer vind is dat Sony ook geen mods toestaat, met name voor rpg's is dit erg interessant. Microsoft gaat dit wel toestaan en dat is echt wel een pluspunt voor veel gamers hiermee zal Xbox eerder aansluiting vinden bij pc gamers. Sony is in bepaalde opzichten gewoon te star.
Als ik me niet vergis dan kan je bij de Bethesda games op de PS4 wel gebruik maken van Mods ondertussen(betaald en onbetaald).
Ok, in vergelijking met de PC is het natuurlijk helemaal niets maar de eerste stappen zijn in ieder geval gezet.

Mogen er altijd meer zijn van mij, maar echte mods kunnen natuurlijk ook erg simpel het Achievement/Trophy systeem kapot maken dus snap het ook wel dat Sony en Microsoft er niet erg happig op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Haha dat is waar, en dan kap ik het bij deze voor mezelf ook weer af :P
Heb antwoorden gehad en meningen gelezen dus heb gekregen wat ik vroeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48
Wat betreft dat crossplay blokkeren: Sony heeft een machtspositie. Veel mensen hebben een Playstation. Sony hoopt denk ik dat men een PS4 koopt als men met vrienden wilt spelen die op de PS4 spelen. Met crossplay zouden ze dat niet meer hoeven te doen.

Sony realiseert zich neit goed dat de meeste mensen geen 2e console erbij gaan halen, en dat crossplay alleen maar wat toevoegt inplaats van wegneemt. Misschien met de druk van de communities, al geloof ik best dat Sony in dat soort zaken altijd al heel erg star is geweest en niet snel zullen veranderen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:19
Heeft hier iemand ervaring met alternatieve ps4 controllers die op een xbox controller lijken? Zoals bijv. De nacon revolution pro en de hori onyx.

Ik heb al jaren playstations en xboxen naast elkaar in huis staan. Maar ik kan maar nooit wennen aan de ps controllers. Dus ik ben op zoek naar een alternatief. Maar de reviews zijn nogal wisselend.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Edgenumber schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:53:
Heeft hier iemand ervaring met alternatieve ps4 controllers die op een xbox controller lijken? Zoals bijv. De nacon revolution pro en de hori onyx.

Ik heb al jaren playstations en xboxen naast elkaar in huis staan. Maar ik kan maar nooit wennen aan de ps controllers. Dus ik ben op zoek naar een alternatief. Maar de reviews zijn nogal wisselend.
Hier de Hori Onyx. Hij is draadloos en dat vind ik wel fijn. Geen grote batterij verder, maar speelt prima en voelt solide en kwalitatief aan. Nog geen problemen gehad, al speel ik de laatste tijd niet zo heel vaak meer op mn PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2018 13:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Argh. Zoveel te doen maar Trails Fusion is veelte verslavend.
Gelukkig heb ik een ruggengraat, maar mijn handen jeuken om de controllers weer op te pakken

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Jasphur schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:48:
Argh. Zoveel te doen maar Trails Fusion is veelte verslavend.
Gelukkig heb ik een ruggengraat, maar mijn handen jeuken om de controllers weer op te pakken
Door Trials is de touchpad van mijn 1e DS4 een beetje vervaagd, je moet dat ding indrukken om de track opnieuw te beginnen, haha. Enorm mee vermaakt!

Over tijdje een nieuwe Trials! Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:39:
[...]

Als ik me niet vergis dan kan je bij de Bethesda games op de PS4 wel gebruik maken van Mods ondertussen(betaald en onbetaald).
Ok, in vergelijking met de PC is het natuurlijk helemaal niets maar de eerste stappen zijn in ieder geval gezet.

Mogen er altijd meer zijn van mij, maar echte mods kunnen natuurlijk ook erg simpel het Achievement/Trophy systeem kapot maken dus snap het ook wel dat Sony en Microsoft er niet erg happig op zijn.
Normaal zijn trophies disabled zodra je dingen met mods gaat doen, geen issue dus :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:10:
[...]

Normaal zijn trophies disabled zodra je dingen met mods gaat doen, geen issue dus :)
Bij de betaalde mods (oftewel Creation Club mods) zijn de trophies gewoon enabled.
Nou wil ik niet 1.2.3 zeggen dat de dingen die daarmee worden toegevoegd een grote invloed hebben op een grote RPG zoals Skyrim en Fallout(vooral wapens en armor).
Maar zulke dingen kunnen natuurlijk wel een grote invloed hebben op de wat kleinere RPG's of zelfs action games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aenea schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:07:
[...]

Door Trials is de touchpad van mijn 1e DS4 een beetje vervaagd, je moet dat ding indrukken om de track opnieuw te beginnen, haha. Enorm mee vermaakt!

Over tijdje een nieuwe Trials! Can't wait!
Heb jij ook al die challenges gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog suggesties welke games een absolute must have zijn betreft offline storylines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:22:
Nog suggesties welke games een absolute must have zijn betreft offline storylines?
Games als Heavy rain en Beyond to souls zijn echte story driven games. Met wat meer gameplay is het verhaal van The Last of Us naar mijn mening ook erg goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Mauz1978 op 25-06-2018 10:01 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijzonder dit. Volgens VG Tech hanteert FC5 toch een dynamische resolutie op alle consoles. DF zegt dat de X native 4K doet.

https://www.resetera.com/...l-consoles-vg-tech.51310/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Jasphur schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:38:
[...]

Heb jij ook al die challenges gedaan?
Oef, is al weer een hele tijd geleden dat ik het gespeeld heb (2014 denk) dus 'challenges' zegt me zo niks. Weet wel dat ik op een gegeven moment niet heel erg ver meer kwam en dat ik redelijk ver van 'trophy completion' was...

Zal 'm binnenkort weer eens opstarten, kan me herinneren dat ik nog een DLC heb die ik nooit gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:51
Aenea schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:27:
[...]

Oef, is al weer een hele tijd geleden dat ik het gespeeld heb (2014 denk) dus 'challenges' zegt me zo niks. Weet wel dat ik op een gegeven moment niet heel erg ver meer kwam en dat ik redelijk ver van 'trophy completion' was...

Zal 'm binnenkort weer eens opstarten, kan me herinneren dat ik nog een DLC heb die ik nooit gespeeld heb.
Die challagens zijn nogal suf vind ik zelf. Ik probeerde gewoon zoveel mogelijk ritten op platinum te krijgen, dat is al een een flinke uitdaging. Tot en met medium wel aardig gelukt, vanaf hard werd dat bijna onmogelijk en bij Expert was ik al blijf als ik deze überhaupt kon finishen.

Heerlijks spel al vond ik Trials HD beter

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 10:25
Meh, viel me tegen. Don't get me wrong. Staan zeker paar leuke dingen en, en doorgaans zijn de sales bij sony (imho uiteraard) veel beter dan van ms, maar er zat voor mij weinig bij deze keer. Trine collection was een maybe en tombraider voor +- 7 dollar is ook netjes, maar die komt vast nog wel is in de plus :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Edgenumber schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:53:

Kan je geen mayflash convertor acthige oplossing gebruiken? in theorie kan je dan je xb1 (elite) controller dan op ps4 gebruiken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:40:
Weet iemand wanneer Warface FF in de NL PS Store komt te staan?

2 weken geleden stond die in het PS Store nieuws op het PS Blog,
maar die kwam voorlopig alleen in bepaalde landen uit.

Ik heb me net in het sweet gegoogled maar kon niks hierover vinden.
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/890/40692590040_88953e1951_o.png

Warface FF (Only in France, UK, Poland, Russia)

8th June

Ik heb nog geen nieuws gevonden of het spel ook bij ons in NL gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:19
Sagat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:46:
[...]

Kan je geen mayflash convertor acthige oplossing gebruiken? in theorie kan je dan je xb1 (elite) controller dan op ps4 gebruiken.
zou kunnen, maar dan mis ik die touch pad. Dus ik denk dat ik eens zo'n hori onyx probeer. die zijn niet zo heel duur. Thnx voor het meedenken overigens.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:33
steefje schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:31:
[...]

Heerlijks spel al vond ik Trials HD beter
Jup helemaal met je eens, vind ook bij deze trails dat er veelste veel levels die echt veelste makkelijk zijn en dan een aantal wat uitdagender, geloof dat ik eerste 5 stages bijna bij elke baan 1e keer goud had.

Vond de verdeling bij Trials HD stukken beter en minder bullshit zoals maak 10 flips in je run.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo, heb weer wat backlog gecreëerd. Na een hele tijd eigenlijk alleen maar PUBG op mijn pc gespeeld te hebben, via marktplaats alle Assassins Creed's op de kop getikt (die op de PS4 zijn uitgekomen). Moet nu alleen Origins nog maar die pik ik wel over een tijdje op.

Oja ook nog ff Horizon zero Dawn gescoord.. Die moest ik ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51

Satom

Verzamel ervaringen

Chrosser schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:10:
Oja ook nog ff Horizon zero Dawn gescoord.. Die moest ik ook nog ;)
Is het een aanrader/must-have? Trailer ziet er wel goed uit, maar ergens twijfel ik nog :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:10
Satom schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:55:
[...]
Is het een aanrader/must-have? Trailer ziet er wel goed uit, maar ergens twijfel ik nog :X
Ja toch wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
Satom schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:55:
[...]
Twijfel? 7(8)7

Horizon is briljant. Vernieuwende gameplay, intuitieve combat, boeiend verhaal. Game of the Year ware het niet dat Zelda ook uitkwam...

Koop ook maar meteen Frozen Wilds erbij ;)

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veneficus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:11:
[...]

Twijfel? 7(8)7

Horizon is briljant. Vernieuwende gameplay, intuitieve combat, boeiend verhaal. Game of the Year ware het niet dat Zelda ook uitkwam...

Ga hem zelf ook zeker nog halen! Maar eerst een 4k tv. Wil maximaal genieten van Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 10:43
Hmm over Horizon gesproken... Ik heb een hele tijd geleden de main quest uitgespeeld en het spel verkocht (achteraf beetje spijt van). In hoeverre is Frozen Wilds de moeite waard om nog te spelen als je de main quest hebt gespeeld?

En ik geloof dat je de saves ook kan gebruiken in de Complete Edition toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51

Satom

Verzamel ervaringen

Veneficus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:11:
[...]

Twijfel? 7(8)7

Haha verdorie, had gehoopt dat je dit niet zou zeggen. Heb nog te veel spellen open staan. Goed, toch maar eens Marktplaats gaan afstruinen ben ik bang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Satom schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:22:
[...]
Haha verdorie, had gehoopt dat je dit niet zou zeggen. Heb nog te veel spellen open staan. Goed, toch maar eens Marktplaats gaan afstruinen ben ik bang :+
Waarom nu kopen dan? Speel gewoon eerst de games waar je nu mee bezig bent. HZD gaat echt niet weglopen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:19
Anton.net schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:23:
[...]

Waarom nu kopen dan? Speel gewoon eerst de games waar je nu mee bezig bent.
Haha, dat probeer ik ook altijd. Is een tijdje goed gedaan, maar de PS4 backlog begint langzaam weer te groeien..
God of War is nu €38,- bij bol.com. Had nog een cadeaukaart van €10,- liggen, dus de backlog moet nog weer even verder wachten, GOW krijgt voorrang. :9

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
AC Origins is nu €33,- bij YGZ en dan nog eens €3,- verzendkosten naar DE.
Is dit nog een prima bedrag of wordt het nog goedkoper?

Daarnaast heb ik games als BLOPS3 / HZD die ik nog moet uitspelen. dus heb nog wel tijd, maar hoor dat Origins heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
theduke1989 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:33:
AC Origins is nu €33,- bij YGZ en dan nog eens €3,- verzendkosten naar DE.
Is dit nog een prima bedrag of wordt het nog goedkoper?

Daarnaast heb ik games als BLOPS3 / HZD die ik nog moet uitspelen. dus heb nog wel tijd, maar hoor dat Origins heel goed is.
Tja, hangt er van af wanneer je het wil spelen. AC games gaan uiteindelijk altijd wel naar 20 euro.
Dat geldt eigenlijk voor de meeste games van Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:46
God of War - PS4 op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000088671344 Hele dikke deal!

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
Sinds vandaag is /me Yonix weer eigenaar van een PlayStation 4. Dit keer de Pro! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QTYGUJI8dEFu9Fj4g5tZ00at/medium.jpg

Dit ter voorbereiding op Marvel's Spider-Man die in september uit zal komen; kan ik meteen ook de toffe exclusives spelen die ik al die tijd heb moeten missen. Beginnend met Horizon Dawn! 8)

Trouwens, iemand nog tips m.b.t. aanschaf van Plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Yonix schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:22:
Sinds vandaag is /me Yonix weer eigenaar van een PlayStation 4. Dit keer de Pro! :*)

[afbeelding]

Dit ter voorbereiding op Marvel's Spider-Man die in september uit zal komen; kan ik meteen ook de toffe exclusives spelen die ik al die tijd heb moeten missen. Beginnend met Horizon Dawn! 8)

Trouwens, iemand nog tips m.b.t. aanschaf van Plus?
Qua ps+ pis je net naast de pot, was 2 weken lang voor rond de 37 euro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
DigitalError schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:29:
[...]

Qua ps+ pis je net naast de pot, was 2 weken lang voor rond de 37 euro te krijgen.
Spijtig, dan pak ik nu even een maandje. Wie weet wat er komende maand nog aan aanbieding(en) voorbij kan komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Yonix schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:30:
[...]

Spijtig, dan pak ik nu even een maandje. Wie weet wat er komende maand nog aan aanbieding(en) voorbij kan komen. :)
Als je nu een maand pakt is je voordeel ten opzichte van het wachten ook al bijna verdwenen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
itzmxtch schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:54:
[...]

Als je nu een maand pakt is je voordeel ten opzichte van het wachten ook al bijna verdwenen 8)7
Daar is een mooi Engels spreekwoord voor :

pennywise pound foolish

8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vanaf middernacht is 'The Awesome Adventures of Captain Spirit' in Europa gratis beschikbaar voor PS4. De game speelt zich af in hetzelfde universum als 'Life is Strange', is naar verluidt goed voor twee uur gameplay en dient als een opwarmertje/demo voor 'Life is Strange 2'. Die opvolger wordt op 27 september 2018 verwacht. (Voetnoot voor de hunters: Captain Spirit bevat geen trophies.)

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakmans op 25-06-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Tweakmans schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:03:
Vanaf middernacht is 'The Awesome Adventures of Captain Spirit' in Europa gratis beschikbaar voor PS4. De game speelt zich af in hetzelfde universum als 'Life is Strange', is naar verluidt goed voor twee uur gameplay en dient als een opwarmertje/demo voor 'Life is Strange 2'. Die opvolger wordt op 27 september 2018 verwacht. (Voetnoot voor de hunters: Captain Spirit bevat geen trophies.)

[video]
Ik zeg geen nee tegen een gratis spel. Thank you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Maar waarom kan ik hem alleen reserveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Yonix schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:58:
[...]

Uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Yonix schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:58:
[...]

Word vrijdag verwacht. Vind ik snel genoeg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sveninho schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:31:
[...]

Ik zeg geen nee tegen een gratis spel. Thank you! :)
Een echte Nederlander ;)

Ik ben er niet in geinteresseerd, the Telltale en Life is Strange games zijn niks voor mij, ook niet voor noppes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:03:

[video]
Bij mij staat er bij die game: Gratis Demo Proberen.
Dus niet helemaal gratis en ik laat em varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
-SaveMe- schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:21:
[...]

Een echte Nederlander ;)

Ik ben er niet in geinteresseerd, the Telltale en Life is Strange games zijn niks voor mij, ook niet voor noppes :)
In eerste instantie doet hij me denken aan Bully van de PS2. Vandaar mijn interesse. 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:33:
[...]

Bij mij staat er bij die game: Gratis Demo Proberen.
Dus niet helemaal gratis en ik laat em varen.
Je moet het zien als een prolog voor Life is Strange 2. Daarom staat hij er als demo in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Vraag aan hen met een Amerikaans account;
Waar kan ik het beste saldo aanschaffen voor aankopen?
Via eBay kom ik er wel, maar ik zou toch graag een beetje genieten van de wisselkoers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
MitchellHearth schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:18:
Hmm over Horizon gesproken... Ik heb een hele tijd geleden de main quest uitgespeeld en het spel verkocht (achteraf beetje spijt van). In hoeverre is Frozen Wilds de moeite waard om nog te spelen als je de main quest hebt gespeeld?

En ik geloof dat je de saves ook kan gebruiken in de Complete Edition toch?
Ik weet niet precies wat je bedoelt met die laatste zin. Frozen Wilds is grote een sidequest, en je kunt 'm op elk moment doen. NewGame+ laat je na het voltooien van de main quest het spel opnieuw beginnen met je huidige gear en skills.

Ik zou Frozen Wilds juist na de main quest doen, want hij is een stuk pittiger. Afhankelijk van de difficulty setting ga je de eerste encounter al niet overleven als je niet al op max level zit...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sveninho schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:40:
Via eBay kom ik er wel, maar ik zou toch graag een beetje genieten van de wisselkoers!
Met een CC bij Amazom.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 03-10 16:09
zijn er hier mensen die hun ps4 pro hebben opengeschroefd en schoon hebben gemaakt? en eventueel koelpasta hebben vervangen? Ik ben benieuwd of dit een beetje veilig te doen is. Ik vind namelijk dat die zo af en toe bijna opstijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@harrybeuker

Ik heb veel gelezen over de PS4 Pro schoonmaken en pasta vervangen.
Het werkt voor een paar dagen stil en daarna is het weer een jet engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 03-10 16:09
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:
@harrybeuker

thanks! dan laat ik de pasta voor wat het is. Zal eens de koeler schoonmaken. Ik lees ook verhalen dat er 2 soorten koelers gebruikt worden voor de ps4. Daar zit ook nog verschil in qua geluidproductie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
harrybeuker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:46:
[...]

thanks! dan laat ik de pasta voor wat het is. Zal eens de koeler schoonmaken. Ik lees ook verhalen dat er 2 soorten koelers gebruikt worden voor de ps4. Daar zit ook nog verschil in qua geluidproductie
Dit is debunked destijds door iemand die ze getest heeft. Video heb ik ergens in dit topic geplaatst.
Was echt nagenoeg geen verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 26-06-2018 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tja, mijn pro is ook een soort jet engine. Maar tijdens het gamen merk ik er niet heel veel van.
Je moet het ook in perspectief plaatsen, hiervoor had ik een x360 en als ik die nog wel eens aan sluit weet ik weer wat echt lawaai is ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
rajackar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:51:
Tja, mijn pro is ook een soort jet engine. Maar tijdens het gamen merk ik er niet heel veel van.
Je moet het ook in perspectief plaatsen, hiervoor had ik een x360 en als ik die nog wel eens aan sluit weet ik weer wat echt lawaai is ;)
Gahha ja de x360 kolere dat was echt soms bizar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

v8power67 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:54:
[...]

Gahha ja de x360 kolere dat was echt soms bizar :P
Ik zou soms zweren dat hij daadwerkelijk een paar centimeter in de lucht hing ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Sveninho schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:40:
Offgamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
rajackar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:55:
[...]

Ik zou soms zweren dat hij daadwerkelijk een paar centimeter in de lucht hing ;)
Qua volume ooit een amd thunbderbird gehad met een overclockerts cooler erop..dat was mijn luidste gaming apparaat, daarna toch echt mijn eerste ps4........echter ik moet toegeven dat ik een x360 elite als referentie heb, ik had ook een (near) launch x360, die nog wel wat luider was (en met een kleine schijf dus speelde zo goed als al mijn games vanaf fysieke media......)

Mijn pro is gelukkig wel stil, heb hem amper gehoord bij diverse games, waar mijn og zelfs bij life is strange al ging opstijgen......nou niet bepaald de zwaarste game die je kan verzinnen.

Maar gelukkig zijn zowel de oude x360 als de og ps4 en de TB cpu en lawaai cooler allemaal weg :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:
@harrybeuker

Ik heb geen ervaring met Pro's, maar dit vind ik toch wel vreemd... waarom zou hij een paar dagen stil zijn en dan ineens weer herrie gaan maken? Enige wat ik me voor kan stellen is dat er prut prut (eh... slechte pasta dus :+) gebruikt is die na een paar keer verhit worden niet meer goed werkt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Sagat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Qua volume ooit een amd thunbderbird gehad met een overclockerts cooler erop..dat was mijn luidste gaming apparaat, daarna toch echt mijn eerste ps4........echter ik moet toegeven dat ik een x360 elite als referentie heb, ik had ook een (near) launch x360, die nog wel wat luider was (en met een kleine schijf dus speelde zo goed als al mijn games vanaf fysieke media......)

Mijn pro is gelukkig wel stil, heb hem amper gehoord bij diverse games, waar mijn og zelfs bij life is strange al ging opstijgen......nou niet bepaald de zwaarste game die je kan verzinnen.

Maar gelukkig zijn zowel de oude x360 als de og ps4 en de TB cpu en lawaai cooler allemaal weg :)
Tja, gelukkig wordt het allemaal wat stiller.
Een thunderebird heb ik ook nog gehad. Bijna alweer vergeten maar idd dat ding was niet koel te houden.
Mijn PC hoor ik tegenwoordig helemaal niet meer en dat is eigenlijk best heel prettig.

Ik vind het ook wel vreemd dat er zo'n verschil in de pro's lijkt te zitten wat lawaai betreft.
Ik hoor die van mij best goed maar ik kan er wel mee leven. Heb meestal het geluid ook wel redelijk aan staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
rajackar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:07:
[...]

Tja, gelukkig wordt het allemaal wat stiller.
Een thunderebird heb ik ook nog gehad. Bijna alweer vergeten maar idd dat ding was niet koel te houden.
Mijn PC hoor ik tegenwoordig helemaal niet meer en dat is eigenlijk best heel prettig.

Ik vind het ook wel vreemd dat er zo'n verschil in de pro's lijkt te zitten wat lawaai betreft.
Ik hoor die van mij best goed maar ik kan er wel mee leven. Heb meestal het geluid ook wel redelijk aan staan ;)
haha ik kom dus van nintendo af, dus eigenlijk werd het allemaal steeds luider. Ook mijn pc werden in eerste instanties met grotere coolers dus luidruchtiger al hoewel dat idd verbeterd is. Is ook nog wel een wens van me wanneer ik eindelijk die pc upgrade ga doen......mogelijk als mijn zoon of dochter aan de eigen pc mag/moet.....dan schuif ik deze door en koop ik zelf iets krachtigers en stillers :)

Maar normaliter is een console die herrie maakt geen groot probleem, maar met lichte slapers etc speel ik 's avonds vaak met geluid niet al te hard en dan erger ik me er al aan, en is het helemaal vervelend als er mensen wakker van worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:50:
[...]

Ik heb geen ervaring met Pro's, maar dit vind ik toch wel vreemd... waarom zou hij een paar dagen stil zijn en dan ineens weer herrie gaan maken? Enige wat ik me voor kan stellen is dat er prut prut (eh... slechte pasta dus :+) gebruikt is die na een paar keer verhit worden niet meer goed werkt.
Zoals ik al zei zijn dat de ervaringen met mensen die de koelpasta vervangen hebben.
En dat is niet 1 ervaring, maar honderden op bijvoorbeeld YouTube en forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:35:
[...]

Zoals ik al zei zijn dat de ervaringen met mensen die de koelpasta vervangen hebben.
En dat is niet 1 ervaring, maar honderden op bijvoorbeeld YouTube en forums.
Ja, het zal ook wel, was niet mijn bedoeling je voor leugenaar uit te maken of zo :P
Ik vraag me alleen af hoe dat dan kan... Je zou denken dat er weinig verschil zit tussen een dag nadat je het gedaan hebt en een paar weken of zo.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Finraziel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Ja, het zal ook wel, was niet mijn bedoeling je voor leugenaar uit te maken of zo :P
Ik vraag me alleen af hoe dat dan kan... Je zou denken dat er weinig verschil zit tussen een dag nadat je het gedaan hebt en een paar weken of zo.
eens, het is onlogisch dat het even werkt en dan niet meer, kan me niet voorstellen dat 100-en mensen el cheapo coolpasta gebruiken en/of het verkeerd toepassen.

Ik meen ook hier gelezen te hebben dat mensen het deden en dat de ps4 wel stiller werd....dat is ook naar verwachting, mogelijk moet je het dan 2 of 3 jaar later opnieuw doen, maar na een paar dagen is gewoon weird.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat

Dat van een paar dagen is letterlijk een ervaring wat ik gevonden heb.
De PS4 Pro is gewoon een console die erg warm wordt en dus luidruchtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:45:
@Sagat

ok maar even flauw gezegd: source 'some dude on the internet said', ik heb zelf geen hand on ervaringen met het open maken van de ps4, maar ik heb in het verleden wel diverse computer cpu's geinstalleerd inclusief koelpasta aanbrengen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het dan even goed ging maar een paar dagen later niet meer. En nogmaals het is onlogisch, daarmee zeg ik niet onmogelijk he, dus ook ik noem je zeker geen leugenaar dat voorgesteld.

En ja de pro word warm, maar het is raar dat er ruwweg 2 batches lijken te zijn, de luidruchtige en de stilleren, wat overigens ook gold voor vanilla ps4's. Waarbij naarmate je CUH (uit mijn hoofd, mogelijk heb ik de afkorting fout) nummer meehielp en de meeste hogere nummers steeds stiller werden, maar nog steeds waren er soms hogere nummer nog steeds luidruchtig en lagere juist stil

Heeft natuurlijk ook te maken, met plaasting ps4, stof, huiseren etc etc. Maar was het ook niet zo dat er zowel in china als in japan geproduceerd werd, en dat de japanse wel wat stiller waren......?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:45:
@Sagat

Ik heb ook louter positieve ervaringen over het vervangen van de koelpasta gelezen. Kun je je bron(nen) met ons delen, Dennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

https://www.google.nl/sea...52...0i13k1.0.TF_CjUuFiYQ

Plus hier op Tweakers had er ook al iemand slechte ervaringen mee.
En er zijn al een paar filmpjes gepost hierover hier. Er is geen super
pasta die eeuwig werkt.

Conclusie: de PS4 Pro is en blijft luidruchtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
@bram1984

Hier doet iemand vloeibare metalen koelpasta op de ps4 pro. Is zo'n beetje het beste wat er op de markt is.
De ps4 pro word maximaal 6 graden koeler en qua geluid zegt hij ook dat het ietsje stiller is maar niet echt veel stiller.
Dit is dezelfde dude die de 2 pro fans getest heeft en ook concluderde dat die ook amper verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:34:
@bram1984

https://www.google.nl/sea...52...0i13k1.0.TF_CjUuFiYQ

Plus hier op Tweakers had er ook al iemand slechte ervaringen mee.
En er zijn al een paar filmpjes gepost hierover hier. Er is geen super
pasta die eeuwig werkt.

Conclusie: de PS4 Pro is en blijft luidruchtig.
Wat moet ik precies met een Google overzicht (waarvan de eerste hit nota bene luidt "I replaced my PS4 Pro thermal paste and it instantly runs quieter ...")?

Jij zegt "honderden" voorbeelden te hebben dat de Pro een aantal dagen na vervangen koelpasta, weer net zo luidruchtig is als voorheen. Ik begrijp het verband met een "replacing thermal paste ps4 pro" Google search niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eigenlijk de conclusie die voor alle luidruchtige consoles zo is:

'I did this to my original PS4 and it worked for a matter of a month or two and then got just as bad again.'

Gevonden door even te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:38:
@bram1984
[video]
Hier doet iemand vloeibare metalen koelpasta op de ps4 pro. Is zo'n beetje het beste wat er op de markt is.
De ps4 pro word maximaal 6 graden koeler en qua geluid zegt hij ook dat het ietsje stiller is maar niet echt veel stiller.
Dit is dezelfde dude die de 2 pro fans getest heeft en ook concluderde dat die ook amper verschillen.
Jij was toch ook lyrisch over nieuwe koelpasta? Of vergis ik mij?

Bij mijn unit ligt het echt aan de game. Vooral Sony exclusives hebben er zo nu en dan last van, maar bij het gros de games (nu bijvoorbeeld in Fallout 4) is hij gewoon fluisterstil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:48:
[...]

Jij was toch ook lyrisch over nieuwe koelpasta? Of vergis ik mij?

Bij mijn unit ligt het echt aan de game. Vooral Sony exclusives hebben er zo nu en dan last van, maar bij het gros de games (nu bijvoorbeeld in Fallout 4) is hij gewoon fluisterstil.
Dat was bij mijn ps4, die had hele slechte koelpasta (athans sommige) waardoor het vervangen ervan echt gigantisch verschil oplevert!
Heb het met de pro nog niet geprobeerd ivm dat ik nog garantie heb en ik er niet zo last van heb. Mijn ps4 was destijds echt veel luidruchtiger dan mijn pro nu ooit word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Wat moet ik precies met een Google overzicht (waarvan de eerste hit nota bene luidt "I replaced my PS4 Pro thermal paste and it instantly runs quieter ...")?

Jij zegt "honderden" voorbeelden te hebben dat de Pro een aantal dagen na vervangen koelpasta, weer net zo luidruchtig is als voorheen. Ik begrijp het verband met een "replacing thermal paste ps4 pro" Google search niet helemaal.
Als je verder gaat lezen dan de openings post lees je dat het niet lang werkt.
Tuurlijk werkt het de eerste paar dagen/weken, maar daarna is het weer zoals ervoor.

En dat is niet alleen met PS4 Pro koelpasta, maar met alle elektronica met koelpasta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
als je het geluid iets harder zet tijdens het gamen, hoor je de ventilatoren niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 26-06-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 19:17
Hamazaki schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:21:
als je het geluid iets harder zet tijdens het gamen, hoor je de ventilatoren niet meer.
Niet zo'n goed idee als er mensen in de kamer ernaast proberen te slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:16:
[...]

Tuurlijk werkt het de eerste paar dagen/weken, maar daarna is het weer zoals ervoor.

En dat is niet alleen met PS4 Pro koelpasta, maar met alle elektronica met koelpasta.
Misschien na 2 jaar dat je je koelpasta eens moet vervangen, als je betere koelpasta gebruikt dus iets van Arctic Silver is dat echt niet opeens weer slechter na 8 dagen.

Maar betere koelpasta zal altijd helpen, de vraag is hoeveel en of het de moeite waard is. Maar onzin als na aantal dagen werkt de nieuwe koelpasta niet meer, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Yukidaruma schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:29:
[...]

Niet zo'n goed idee als er mensen in de kamer ernaast proberen te slapen.
Gewoon weer naar de ventilatoren luisteren rond die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:16:
[...]

Mijn oude ps4 doet het nu nog steeds prima bij mijn broer voor al ruim 1.5jaar. en nog steeds stiller dan toen ik hem nieuwe kocht.
Goede koelpasta word niet binnen paar weken hard en verliest zijn koelmogelijkheden.
Maar ik had denk ik wel een ps4 met slechte koelpasta en met mx4 erop was het echt bizar groot verschil.
Maar blijkbaar zit op de pro al goede koelpasta waardoor verschil heel klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hamazaki schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:43:
[...]

Gewoon weer naar de ventilatoren luisteren rond die tijd..
Koptelefoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
mwahh, vind ik niks tijden het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:01:
[...]

mwahh, vind ik niks tijden het gamen.
Heb je wel eens een goede geprobeerd dan? Ik vind het persoonlijk een hele hoop meer immersie toevoegen ten opzichte van mijn 5.1 set. Bovendien hoor ik veel kleine details in het geluid die over mijn speakers niet echt opvallen, tenzij je ze goed hard zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Welke headset gebruik jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot nu toe heb ik de PS3 Wireless 7.1, de Tritton Katana en de Wireless Platinum gebruikt (en de Gold getest, maar meteen teruggestuurd). Over alle 3 erg tevreden. Die laatste is mijn actieve op dit moment.

De PS3 headset werd wat oud en ging rafelen, dus die heb ik ingewisseld voor de Katana, maar die deed weer geen 4K HDR via de HDMI passthrough box, dus die heb ik verkocht en toen de Platinum gehaald.

Het kan natuurlijk altijd nog gekker en beter met de betere Astro's e.d. maar dat heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Thanks! Gebruik de Steelseries H, een dure headset. Erg tevreden over, maar begint wat kuurtjes te vertonen. Als die ooit aan vervanging toe is zal ik die Platinum ook eens overwegen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:25:
@bram1984 Thanks! Gebruik de Steelseries H, een dure headset. Erg tevreden over, maar begint wat kuurtjes te vertonen. Als die ooit aan vervanging toe is zal ik die Platinum ook eens overwegen ...
Die is inderdaad flink aan de prijs. Kan me voorstellen dat de Platinum tegen gaat vallen qua geluid. Aan de andere kant heb je wel weer 3D audio in games als Uncharted 4, Horizon en volgens mij ook God of War.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 19:17
Koptelefoon is inderdaad ook een optie, kan de Sennheiser GSP500 en GSP600 wel aanraden. Vind het zelf toch wel leuker om zo ongeveer een meter van het scherm te zitten (55" :+) met het volume op standje 11.
Pagina: 1 ... 7 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.