Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Toevallig deze trailer ontdekt voor Pode, een game die in februari uitkwam. Ziet er best interessant uit.
Pode is a co-op puzzle exploration game about a rock and a fallen star working together to solve ancient puzzles in a stunning environment inspired by Norwegian art and culture. All with a beautiful soundtrack by the legendary Austin Wintory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@Sagat de topicwarning betreft de PS4 Pro beschikbaarheid kan er inmiddels wel uit btw.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:33
Twixie schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:58:
Is er iets veranderd aan de manier waarop HITMAN2 de episodes van HITMAN 1 ondersteunt ? Ik had een download genaamd "Legacy: Hokkaido" maar die is nergens meer te bespeuren in mijn Download Lijst. De enige HITMAN2 download die ik nu heb is die nieuwe gratis Hawke's Bay.
Na het downloaden van hitman 1 kreeg ik bij het opstarten van 2 een melding dat ik de legacy pack van 1 kon downloaden. Ik heb dat in-game gedaan en dan redirect hij vanzelf naar de goeie legacy pack van 1 in ps store. Ik had eerst ook dat geneuzel met hokkaido wat in downloads bleef staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

v8power67 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:36:
[...]

[Afbeelding]

Broertje zit op 12000 of 13000 uur gecombineerd ergens.
Dat is 6 uur per dag gemiddeld? En dan zegt @MRE-Inc vaak dat ik teveel tijd over heb...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:19:
[...]

Dat is 6 uur per dag gemiddeld? En dan zegt @MRE-Inc vaak dat ik teveel tijd over heb...
Tja hij is echt verslaafd eraan, en ook erg goed erin.
En net als ik niet zo van het sociale leven. Dus ja dan hou je tijd over ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

v8power67 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:34:
[...]

Tja hij is echt verslaafd eraan, en ook erg goed erin.
Dat geloof ik graag. Ze zeggen niet voor niets dat als je ergens goed in wilt zijn het 10.000 uur gedaan moet hebben. ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nu een paar uurtjes in the division 2 bete zitten, vindt het nog niet veel aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 20:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zo saai dat je al meerdere uren hebt zitten spelen :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
BlackEyedAngel schreef op zondag 3 maart 2019 @ 04:33:
Zo saai dat je al meerdere uren hebt zitten spelen :?
Beetje makkelijke opmerking... Een game als dit, bedoeld om honderden, zo niet duizenden uren in te besteden, is het natuurlijk niet zo gek om even door te bijten als je twijfelt om te zien of het wat wordt. Eigenlijk is het het toppunt van onze instant gratification now maatschappij als elke game je binnen een half uur versteld moet doen staan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rudi Vader in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"

Voor wie zijn PS nog wil ombouwen naar een SSD?

[ Voor 24% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2019 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Waarschijnlijk dinsdag een aankondiging van een Borderlands 1 remaster.

Deze studio is er waarschijnlijk mee bezig en daarbij zijn de trophy´s al gelekt.

https://twitter.com/blind_squirrel_

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/uboxbv54mne21.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/57bx63g5mne21.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xtuge3g5mne21.jpg

Van mij mag het hoor. Borderlands blijft super leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
NukaWorldNL schreef op zondag 3 maart 2019 @ 11:48:
Waarschijnlijk dinsdag een aankondiging van een Borderlands 1 remaster.

Deze studio is er waarschijnlijk mee bezig en daarbij zijn de trophy´s al gelekt.

https://twitter.com/blind_squirrel_

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Van mij mag het hoor. Borderlands blijft super leuk om te spelen.
Hmmm... tja op de PS4 kun je de originele niet meer spelen natuurlijk, maar voor PC en Xbox zou ik zeggen speel die gewoon opnieuw. Het type graphics lijkt me niet iets wat heel veel gaat winnen van zo'n remaster.
Verder is de game zeker leuk (heb er 366 uur inzitten volgens Steam en heb hem ook op de Xbox gespeeld), maar eigenlijk is deel 1 toch wel duidelijk minder verfijnd dan 2 en zelfs tps (vooral qua balans in characters).

Ik hoop dat ze binnenkort eindelijk eens wat laten horen over 3... en dat die recht kan doen aan de serie, niet dat ze er de zoveelste Destiny/Division/Anthem carbon copy kloon game van maken (met uiteraard genoeg microtransactions want that's where the money's at), of dat het té veel multiplayer focussed wordt (velen vonden Borderlands al vooral multiplayer gericht, maar ook genoeg mensen speelden hem solo).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Borderlands battle royale online only. Met heel veel skinpacks. En een "ik-betaal-graag-vantevoren-zonder-dat-ik-weet-wat-ik-krijg" pas voor anderhalve keer de prijs van het spel zelf.

Ik hoop dat ik het fout heb.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje off topic, maar hoe link je eigenlijk naar een reactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
bram1984 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Beetje off topic, maar hoe link je eigenlijk naar een reactie?
rechtsklikken op de datum en dan kopiëren ;)
En gefeliciteerd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 03-03-2019 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:01:
[...]

rechtsklikken op de datum en dan kopiëren ;)
En gefeliciteerd ;)
Thanks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kijk, gewoon een klein leermoment als verjaardagscadeautje ;)

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maukoo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:23:
[...]
Na het downloaden van hitman 1 kreeg ik bij het opstarten van 2 een melding dat ik de legacy pack van 1 kon downloaden. Ik heb dat in-game gedaan en dan redirect hij vanzelf naar de goeie legacy pack van 1 in ps store. Ik had eerst ook dat geneuzel met hokkaido wat in downloads bleef staan.
Eens op mijn PS4 zelf gecheckt en inderdaad staat daar nog altijd de Legacy Pack als DLC voor Hitman 2. Dus blijkbaar is er geen 1-1 mapping tussen de DLCs die je op de console ziet, en de downloads die in de Store beschikbaar zijn.
Ook bizar: die gratis Hawke's Bay episode staat op mijn PS4 onder Hitman 1 ipv Hitman 2. Precies nogal een rommeltje hoe die games hun DLCs managen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overmorgen verloopt het preview embargo voor Days Gone. Als het goed is krijgen we veel nieuwe info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:56:
Overmorgen verloopt het preview embargo voor Days Gone. Als het goed is krijgen we veel nieuwe info.
Vriend van me heeft hem gespeeld op een pers event in Belgie en die was er behoorlijk enthousiast over. Wordt echt weer een topper, no doubt about it! :*)

Oh enne, ben nu bezig met Divinity Original Sin 2 Definitive Edition en man, man, man, man, man, wat een dijk van een game. Wat een complexiteit, diepgang, story, quests, wereld, vette combat, etc, etc. Kunnen de grote studios nog wat van leren. Met terugwerkende kracht mijn GOTY voor 2018. Sorry GoW :9

[ Voor 29% gewijzigd door -SaveMe- op 04-03-2019 12:10 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
Voor de mensen die niet veel of hellemaal niet in gt sport topic meelezen.
De game krijgt deze maand 2 gratis!!!! Dlc's.

Eerste komt morgen met 5 auto's en vermoedelijk een track.
https://www.gtplanet.net/...h-5-adds-toyota-gr-supra/
Met de nieuwe toyota supra erin!!

En dan einde van de maand geloof de 28e krijgen we :
https://www.gtplanet.net/...o-sport-later-this-month/
SUPER FORMULA is coming to the world-famous game, Gran Turismo Sport, which more than 5 million people plays!

On the update coming this spring, which will have SF19 machines, you can choose the engine from Honda / M-TEC one or Toyota / TRD one, and their sounds are well-reproduced.

And the boost system will be newly introduced! You can use it in accordance with the overtaking system.

GT League will have a new series for SUPER FORMULA cars, and SF cars will be introduced in the Brand Central.

The keyword of SUPER FORMULA is “Quick & Light”.

SF19 succeeds the philosophy, and is on higher level!

Please experience the performance of SUPER FORMULA racers!
Super gaaf dus, en mocht je twijfelen over de game , kan alleen maar zeggen hij is echt heel goed. En vaak in de aanbieding. Zijn al meer dan 110 autos gratis toegevoegd en 35 locaties.
Voor mij nog steeds met echt heel veel gemak de beste racer deze generatie, en mijn game of the generation!!

En met meer dan 7 miljoen spelers ;
https://www.gtplanet.net/...-digitals-latest-figures/

Zijn er altijd genoeg online om mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@v8power67

Vanaf dat GT Sport uitkwam heb ik het een maandje elke dag gespeeld en er veel van genoten.

Is het de moeite waard om GT Sport weer te installeren na een lange tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 22:02
GT sport nog nooit aangeraakt. Is het een must dit te spelen met een stuurtje? Of is het met een controller ook een leuke game?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:09:
@v8power67

Vanaf dat GT Sport uitkwam heb ik het een maandje elke dag gespeeld en er veel van genoten.

Ik vind van wel. Zoveel gratis dlc. Zoveel nieuwe banen. En er is heel veel gepatched. Weet zeker dat het voor jou aanvoelt als een nieuwe game. Plus er is heel veel singleplayer content toegevoegd.
En tja je hebt de game al gekocht dus proberen is het altijd de moeite waard :)
Tricto schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:17:
GT sport nog nooit aangeraakt. Is het een must dit te spelen met een stuurtje? Of is het met een controller ook een leuke game?
Ik speel zelf met controller en ben wel eens in de top 10 geraakt van snelste tijden.
Maar voor meer plezier en zeker met laatste updates snelste tijden online is een stuur wel een must ja.
Maar ik speel al sinds launch zonder en vermaak me echt heel goed ermee.

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 04-03-2019 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:10
Ik speel het met een controller en vermaak me kostelijk. Als je een beetje van racen houdt dan bied dit spel echt enorm veel plezier.

Van een oude Mini Cooper tot F1 wagens en alles wat er tussen zit. Wil je het jezelf makkelijk maken door een auto te tunen en op superzachte en grippy banden te rijden? Dat kan!
Wil je het jezelf moeilijk maken en in een auto racen met veel minder vermogen en op banden die amper grip hebben t.o.v. de concurrentie? Ook dat kan!

Heb het spel nog niet met een stuurtje gespeeld, ben er wel reuze benieuwd naar, maar met een controller is het goed te doen. Als je jezelf op een gegeven moment wilt meten met de beste rondetijden van de wereld dan ben je wel een stuurtje nodig, maar met de controller heb je echt wel genoeg fun (zeker als je niet beter weet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Neem het met een korrel zout :+

Gelekt via een Peruaanse retailer.

Afbeeldingslocatie: https://www.gamekings.tv/wp-content/uploads/D0s_p8zWsAE4U_O-1024x1016.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:17
B-Real schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:20:
Als je jezelf op een gegeven moment wilt meten met de beste rondetijden van de wereld dan ben je wel een stuurtje nodig, maar met de controller heb je echt wel genoeg fun (zeker als je niet beter weet).
Je wordt tijdens online races ingedeeld bij lui die op hetzelfde niveau als jij zitten, dus is het imo niet echt noodzakelijk om met de snelste tijden op de leaderboards mee te komen. Dankzij het ratingsysteem zijn op elk niveau de races spannend en dat is precies waar de kracht van GT Sport zit.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:29:

[Afbeelding]
Ik geloof ook wel in een release dit jaar ja. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
NukaWorldNL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:29:

[Afbeelding]
Zou idd best kunnen. Uncharted 1-3 kwamen ook in oktober/november uit ook al zegt dat helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:09:
@v8power67

Persoonlijk vond ik het wel erg gaaf. Zeker de singleplayer uitdagingen. Heb alles goud gehaald en dat was hier en daar lekker pittig. Zie dat ook maar 2.5% dit heeft behaald. Driveclub is uiteindelijk ook een topgame geworden. Weet niet welke racer is beter vond. Eindelijk allebei gewoon erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pff, heb de the 4th survivor missie in resident evil 2 gehaald, man wat intense was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

(jarig!)
Nieuwevolger schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:49:
Pff, heb de the 4th survivor missie in resident evil 2 gehaald, man wat intense was dat.
Cool! Ik moet zeggen dat ik die missies behoorlijk pittig vind. Maar wel een vette uitdaging hoor. Sowieso tof dat je die gratis DLC krijgt.

Heb nu wel de trophy voor onder de 5 uur uitspelen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:56:
[...]

Cool! Ik moet zeggen dat ik die missies behoorlijk pittig vind. Maar wel een vette uitdaging hoor. Sowieso tof dat je die gratis DLC krijgt.

Heb nu wel de trophy voor onder de 5 uur uitspelen :)
Je moet echt zorgen dat je je genoeg sterke ammo over hebt voor het tweede deel van de missie, want dan wordt het echt lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De eerste trailer voor Trine 4: The Nightmare Prince is vandaag verschenen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Gisteren de storyline van God of War uitgespeeld, man man.. wat een onwijs dikke game! Ik dacht dat na het spelen van horizon zero dawn het moeilijk zou worden een nog betere titel te vinden, niets blijkt minder waar. Petje af!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Schuimpje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:49:
Gisteren de storyline van God of War uitgespeeld, man man.. wat een onwijs dikke game! Ik dacht dat na het spelen van horizon zero dawn het moeilijk zou worden een nog betere titel te vinden, niets blijkt minder waar. Petje af!
'There's always a bigger fish' - Qui Gon Jin :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Schuimpje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:49:
Gow 2018 komt nog niet eens in de buurt van HZD, maar goed dat is mijn mening ;) (spelbeleving, graphics, verhaal, gameplay, sfeer)

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 05-03-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:56:
[...]

Gow 2018 komt nog niet eens in de buurt van HZD, maar goed dat is mijn mening ;) (spelbeleving, graphics, verhaal, gameplay, sfeer)
Klopt heb je helemaal gelijk in! Ik wist alleen niet beter na het spelen van HZD haha. Tot GoW :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schuimpje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Klopt heb je helemaal gelijk in! Ik wist alleen niet beter na het spelen van HZD haha. Tot GoW :P
Gabaseerd op mijn zeer beknopte ervaring met beide gaat mijn voorkeur ook uit naar GoW....maar kan maar zo dat dit veranderd wanneer ik er echt tijd in stop. Wel vond ik de gezicht animatie was beter bij GoW......op een of andere manier vond ik vooral bij de kleuter fase dit niet al te best in HZD, het haalde me uit de immersie.......

Maar alleen maar goed dat er toch 2 games zijn die gewoon ontzettend goed zijn? Het zijn natuurlijk ook beiden games met net even andere accenten dus ook geen enkele reden om ze niet beiden te kopen (hooguit tijd gebrek, maar ik geloof dat ik beide games voor minder dan 40 euro totaal gescoord heb.....dan is imho zelfs tijdsgebrek geen excuus ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthem-bug zorgt voor uitvallende PlayStation 4-consoles:

https://gamer.nl/artikele...e-playstation-4-consoles/

Het zou je maar gebeuren, mijn garantie op de PS4 Pro is al afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:22:
Anthem-bug zorgt voor uitvallende PlayStation 4-consoles:

https://gamer.nl/artikele...e-playstation-4-consoles/

Het zou je maar gebeuren, mijn garantie op de PS4 Pro is al afgelopen.
Stond gisteren al op de frontpage en eergisteren al op Reddit :P

nieuws: Anthem-spelers klagen over geheel afsluitende PlayStation 4-consoles

Lees ook even rustig de reacties door zou ik zeggen. Is niet alleen een faal van EA/BioWare maar ook van Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:00:
[...]

Gabaseerd op mijn zeer beknopte ervaring met beide gaat mijn voorkeur ook uit naar GoW....maar kan maar zo dat dit veranderd wanneer ik er echt tijd in stop. Wel vond ik de gezicht animatie was beter bij GoW......op een of andere manier vond ik vooral bij de kleuter fase dit niet al te best in HZD, het haalde me uit de immersie.......

Maar alleen maar goed dat er toch 2 games zijn die gewoon ontzettend goed zijn? Het zijn natuurlijk ook beiden games met net even andere accenten dus ook geen enkele reden om ze niet beiden te kopen (hooguit tijd gebrek, maar ik geloof dat ik beide games voor minder dan 40 euro totaal gescoord heb.....dan is imho zelfs tijdsgebrek geen excuus ;) )
Ik had dat juist bij de volwassen Aloy. Ik vond haar een beetje scheel kijken/loensen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maukoo schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:38:
[...]

Ik had dat juist bij de volwassen Aloy. Ik vond haar een beetje scheel kijken/loenzen haha.
Zo ver ben ik dus nog niet gekomen :X
maar.......haha lijkt erop dat ze wel consequent zijn, dit ligt ook wel in het verlengde van wat ik dus zag bij kleuter Aloy....
Ik vond de omgeving overigens WEL mooi, en niet alleen mooi, echt breathtaking heel erg mooi, vandaar dat iets minor als de gezichts dingetjes juist de immersie verstoren. Oh en die robotten ook OMG mooi (lol krijg gewoon weer zin om te spelen nu :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:43:
[...]

Zo ver ben ik dus nog niet gekomen :X
maar.......haha lijkt erop dat ze wel consequent zijn, dit ligt ook wel in het verlengde van wat ik dus zag bij kleuter Aloy....
Ik vond de omgeving overigens WEL mooi, en niet alleen mooi, echt breathtaking heel erg mooi, vandaar dat iets minor als de gezichts dingetjes juist de immersie verstoren. Oh en die robotten ook OMG mooi (lol krijg gewoon weer zin om te spelen nu :+ )
Het valt meer mensen op:

YouTube: Horizon Zero Dawn (Is Aloy Cross Eyed?)

Verder wel een tof spel. Ben ergens halverwege afgehaakt door God of War destijds. Binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Stond gisteren al op de frontpage en eergisteren al op Reddit :P

nieuws: Anthem-spelers klagen over geheel afsluitende PlayStation 4-consoles

Lees ook even rustig de reacties door zou ik zeggen. Is niet alleen een faal van EA/BioWare maar ook van Sony.
Klopt, ik had er gisteren helemaal overheen gelezen op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:25
maukoo schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:38:
[...]

Ik had dat juist bij de volwassen Aloy. Ik vond haar een beetje scheel kijken/loensen haha.
Wat is daar mis mee? Sommige mensen loensen nu eenmaal. Waarom zouden game characters helemaal perfect moeten zijn?

[ Voor 32% gewijzigd door Destiny op 05-03-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 18:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Volgens mij is het niet scheel kijken maar een overdreven uitwerking van de dev's die willen laten zien dat Aloy naar iemand kijkt die dichtbij staat.

Loensen is iets totaal anders. Dat is dat 1 oog een eigen willetje heeft en onverwachte kanten op draait.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:10:
Volgens mij is het niet scheel kijken maar een overdreven uitwerking van de dev's die willen laten zien dat Aloy naar iemand kijkt die dichtbij staat.

Loensen is iets totaal anders. Dat is dat 1 oog een eigen willetje heeft en onverwachte kanten op draait.
Goed verwoord......laat ik het zo zeggen, voor mij was 'het issue' (dat, nogmaals, echt onder 'nitpicken/zeuren valt....echt heel erg minor) dat de gezichts uitdrukkingen, vooral bij Aloy dus, wat onnatuurlijk of niet passend bij de situatie over kwamen, en ja de ogen is waar het voor mij het meest opviel.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 05-03-2019 11:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die Aloy een irritante personage vond? eigenlijk het enige minpunt voor me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:19:
ben ik de enige die Aloy een irritante personage vond? eigenlijk de enige minpunt voor me.
Die gevoelens zullen wederzijds zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:19:
ben ik de enige die Aloy een irritante personage vond? eigenlijk het enige minpunt voor me.
Ik wil echt keihard met haar trouwen O+

...maar ik heb dan ook een fetish voor meisjes met rood haar O+ :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:25:
[...]

Ik wil echt keihard met haar trouwen O+

...maar ik heb dan ook een fetish voor meisjes met rood haar O+ :P
ik werd niet goed van haar puberachtige jankhoofd.. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:28:
[...]

ik werd niet goed van haar puberachtige jankhoofd.. :9
Afbeeldingslocatie: https://cdn.marieclaire.nl/cache.php?mode=fit&w=720&h=466&url=http://cdn.marieclaire.nl/source/Hannah_c_Chloe_Leenheer12-thumbnail.jpg

You were saying? O+

Edit: Dit is daadwerkelijk de dame die model heeft gestaan voor het gezicht van Aloy. Dus het is ontopic. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 05-03-2019 11:38 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Blaat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:38:
[...]

[Afbeelding]

You were saying? O+

Edit: Dit is daadwerkelijk de dame die model heeft gestaan voor het gezicht van Aloy. Dus het is ontopic. :P
Nou, lijkt er totaal niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:46:
[...]

Tja, ik kan wel allemaal foto's gaan posten die de gelijkenis tonen, maar dat google je zelf maar.

Het is in elk geval niet uit de lucht gegrepen. Zat artikelen online die dat bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

(jarig!)
Ik vond Aloy juist een erg cool personage. Maar goed meningen verschillen ;)
Over die ogen, het was me nog nooit opgevallen en ik heb HZD echt wel veel gespeeld. Volgens mij ga je bij echte mensen ook rare dingen zien als je zo lang naar iemands ogen blijft kijken ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Blaat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:53:
[...]

Tja, ik kan wel allemaal foto's gaan posten die de gelijkenis tonen, maar dat google je zelf maar.

Het is in elk geval niet uit de lucht gegrepen. Zat artikelen online die dat bevestigen.
Oke tof, maar ik snap niet waarom je zo een issue van maakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:56:
[...]

Overall heeft GoW toch meer indruk op mij gemaakt. Alles voelde veel hoogwaardiger en meer volwassen aan. Maar beide toppers.
Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:46:
[...]

Dat ligt dan meer aan jou denk ik. Zij heeft model gestaan voor Aloy. Lijkt er behoorlijk op en das ook niet gek lijkt me, als je ergens model voor staat..

https://www.google.com/se...IwQ9QEwAXoECAYQBg#imgrc=_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:27:
[...]

Overall heeft GoW toch meer indruk op mij gemaakt. Alles voelde veel hoogwaardiger en meer volwassen aan. Maar beide toppers.

[...]

Dat ligt dan meer aan jou denk ik. Zij heeft model gestaan voor Aloy. Lijkt er behoorlijk op en das ook niet gek lijkt me, als je ergens model voor staat..

https://www.google.com/se...IwQ9QEwAXoECAYQBg#imgrc=_
Aloy heeft een veel dikkere kop/wangen dan dat meisje. Daar gaat het al mis. (Ronde hoofdje)

Als je dat niet ziet ligt het dus aan jou denk ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 05-03-2019 12:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis PS+ spellen zijn te downloaden nu:

https://store.playstation...SF75508-PLUSINSTANTGAME/1

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 19:04
Voor mij was het in eerste instantie ook een dealbreaker, ik kon niet wennen aan d'r snoetje, na een uur maar gestopt destijds.

Blij dat ik haar nog een kans heb gegeven, op een gegeven moment is het best een leuke dame;) Het hoeft niet altijd liefde op het eerste gezicht te zijn;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Aloy heeft een veel dikkere kop/wangen dan dat meisje. Daar gaat het al mis. (Ronde hoofdje)
Ok. Geen speld meer tussen te krijgen. d:)b
Goeie maand, jammer genoeg heb ik ze allebei al. Ik kan CoD nu wel fysiek weer verkopen eventueel. Kunnen ze niet een keer 12 maanden PS Plus weggeven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Blaat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:53:
[...]

Ik zou eerder zeggen dat ze inspiratie is geweest voor het gezicht, maar het lijkt er inderdaad niet voor de 100% op. Hier en daar wat dikker, verder geen sproeten en volgens mij ook een andere kleur ogen. Dat ze de motion capturing heeft gedaan, lijkt me prima, maar het is niet hetzelfde gezicht. Beiden prima snoetjes overigens :P

En loenen vond ik niet, maar dat is bij games eerder dat de ogen wellicht niet op de goede focusafstand zijn ingesteld bij het animeren, maar dat maakt vrij weinig uit imo.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2019 12:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:45:
[...]

Ik zou eerder zeggen dat ze inspiratie is geweest voor het gezicht, maar het lijkt er inderdaad niet voor de 100% op. Hier en daar wat dikker, verder geen sproeten en volgens mij ook een andere kleur ogen. Dat ze de motion capturing heeft gedaan, lijkt me prima, maar het is niet hetzelfde gezicht. Beiden prima snoetjes overigens :P

En loenen vond ik niet, maar dat is bij games eerder dat de ogen wellicht niet op de goede focusafstand zijn ingesteld bij het animeren, maar dat maakt vrij weinig uit imo.
Beetje een non-discussie, maar Guerilla heeft zelfs haar gezicht ingescand. Als je de gelijkenis niet ziet, tja, dan is dat dan maar zo, denk ik. Ik vind het persoonlijk overduidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/news/2017/03/meet_the_real-life_aloy_from_horizon_zero_dawn/attachment/1/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
bram1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:48:
[...]

Beetje een non-discussie, maar Guerilla heeft zelfs haar gezicht ingescand. Als je de gelijkenis niet ziet, tja, dan is dat dan maar zo, denk ik. Ik vind het persoonlijk overduidelijk.

[Afbeelding]
Inscannen != final product

Nogmaals: ja ze is gebruikt als basis, maar Aloy verschilt voldoende. Genoeg andere foto's die dat verschil laten zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Inscannen != final product

Nogmaals: ja ze is gebruikt als basis, maar Aloy verschilt voldoende. Genoeg andere foto's die dat verschil laten zien.
Klopt. Zeg ik ergens dat ze er exact hetzelfde uitziet? Ze lijkt erop, that's all. Zelfde mond, zelfde vorm ogen, zelfde neus. Het is geen Nathan Drake -> Nolan North verschil in ieder geval. Het feit dat ze motion capturing heeft gedaan is dus totaal niet relevant voor de gelijkenis in het gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:48:
[...]Ik vind het persoonlijk overduidelijk.
Mja, mocht het een bekende actrice geweest zijn, zou ik haar er toch niet in herkend hebben, denk ik.
Maar die foto maakt toch ook weer zeer duidelijk dat Aloy echt wel scheel kijkt. Bedek afwisselend elk oog, en je ziet dat haar rechteroog duidelijk naar links (voor haar) kijkt, terwijl haar linkeroog recht vooruit kijkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Sjesus, waar maken we ons druk over... Hebben jullie ook dat pukkeltje in haar nek gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:33:
Sjesus, waar maken we ons druk over...
Wat is 'druk maken'. Het is wel een feit dat ik bij screenshots e.d. die ik al gezien had van HZD wel vaak de indruk had dat er iets niet klopte, maar er nooit de vinger op kon leggen (ook niet echt zocht).

Als ik nu nog eens rondkijk naar screenshots, lijkt het toch echt wel dat Guerilla een probleem heeft met het modelleren van de ogen.
Hier nog een voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2017/04/aloy_closeup.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, ze loenst een misschien een beetje, ik zie het probleem nog steeds niet. Misschien is het by design, misschien een oversight, maar wat maakt het uit. De game wordt er niet anders door en het blijft een mooi game hoofd (imho) ...

Of om met jou te spreken, in die foto: heeft ze nou zoveel sproeten? Of is het acne? Of heeft Guerilla moeite met het modelleren van skin ?

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 05-03-2019 13:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Wellicht al bekend maar nog niet hier voorbij zien komen:
Horzion Zero Dawn 10 miljoen keer verkocht.
Niet slecht voor een Nederlands spelletje met een schele hoofdpersoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 13:24

Trouble

Everything is awesome

Ik vind dat dat juist wel iets natuurlijks hebben, dat haar ogen niet helemaal perfect zijn.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:22:
Wellicht al bekend maar nog niet hier voorbij zien komen:
Horzion Zero Dawn 10 miljoen keer verkocht.
Niet slecht voor een Nederlands spelletje met een schele hoofdpersoon ;)
v8power67 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
Was je al voor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:41
Komen er binnenkort nog mooie PS4 exclusives? Ik lees wel wat over Days Gone maar als ik zie hoe raar die op de motor door de bossen rijdt komt het op mij niet over als een hoogwaardige game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Je bent niet alleen sneller op de baan dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Niet gedacht dat er zo'n discussie zou ontstaan door m'n lof over GoW haha. Ik heb bij HZD geen last gehad van Aloy of haar gezicht. Ik heb dan meer moeite met Kratos.. boy boy boy boy boy boy, om koppijn van te krijgen. Heb een paar keer op 't punt gestaan te stoppen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:43:
Komen er binnenkort nog mooie PS4 exclusives? Ik lees wel wat over Days Gone maar als ik zie hoe raar die op de motor door de bossen rijdt komt het op mij niet over als een hoogwaardige game
Days Gone met morgen splinternieuwe previews. Ik verwacht stiekem een topper. Het journaille op Twitter klinkt over het algemeen heel erg enthousiast, ondanks dat ze er niks over mogen zeggen.

Verder in oktober The Last of Us 2, als de geruchten kloppen. En dan zijn er nog Death Stranding en Ghost of Tsushima zonder releasedatum.

En dan zijn er nog de kleinere titels als Dreams en Concrete Genie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

MGS4 en Dead Space 3 deze maand nieuw op PS Now _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En als je NU al iets super vets wil spelen, dan ga je gewoon Divinity Original Sin 2 Definitive Edition spelen :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Schuimpje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:55:
Niet gedacht dat er zo'n discussie zou ontstaan door m'n lof over GoW haha. Ik heb bij HZD geen last gehad van Aloy of haar gezicht. Ik heb dan meer moeite met Kratos.. boy boy boy boy boy boy, om koppijn van te krijgen. Heb een paar keer op 't punt gestaan te stoppen :P
Lag niet aan jouw hoor, mensen hadden deze week weer een andere game nodig om over te zeiken is hier de nationale sport geworden.

De ene denkt dat zijn mening daadwerkelijk zo interessant is dat ie die moet spuien en dan heb je de mensen die het nodig vinden er tegenin moeten gaan. Allebei even nutteloos, maar ze vinden zichzelf blijkbaar erg belangrijk.

Het is op zich best vermakelijk maar zou een apart topic moeten zijn eigenlijk. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Flagg schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Lag niet aan jouw hoor, mensen hadden deze week weer een andere game nodig om over te zeiken is hier de nationale sport geworden.

De ene denkt dat zijn mening daadwerkelijk zo interessant is dat ie die moet spuien en dan heb je de mensen die het nodig vinden er tegenin moeten gaan. Allebei even nutteloos, maar ze vinden zichzelf blijkbaar erg belangrijk.

Het is op zich best vermakelijk maar zou een apart topic moeten zijn eigenlijk. :P
Net als dat een mening over het geven van een mening vet interessant is om te lezen natuurlijk! :>

Meningen zijn als poepgaatjes. Iedereen heeft er een maar je hoeft hem niet altijd te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

Ja ik vind het vrij bizar dat het gezicht van Aloy een struikelblok is? Net alsof je met al het moois in HZD constant op haar gezicht focust, beetje mierenn***en en zeuren om niets :P....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Blaat schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Meningen zijn als poepgaatje. Iedereen heeft er een maar je hoeft hem niet altijd te horen.
Hahaha, nog nooit gehoord deze _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Naja, je moet wel iets hebben om over te discussiëren in dit topic. Anders wordt het ook zo saai.

> Hoi ik heb een PS4!
< Ik ook!
> Echt waar? Cool.
....
*tumbleweed*

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier veel nieuwe gameplay. Ik vind het er echt bijzonder vermakelijk uitzien. Previews zijn ook positief.

Pre-order staat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Ja ik vind het vrij bizar dat het gezicht van Aloy een struikelblok is? Net alsof je met al het moois in HZD constant op haar gezicht focust, beetje mierenn***en en zeuren om niets :P....
Tssss, je mag kritiek leveren op deze interessante discussie :P maar dan wel terecht he, volgens mij had ik zelf al aangegeven dat het nitpicken was. En dat zowel HZD als GoW beide topgames zijn met fantastische gfx (en zelfs gezegd dat er eigenlijk geen enkele reden te verzinnen is om beide games niet te hebben omdat ze voor bizar lage prijzen weggaan).

En het leidde ook nog is naar foto's van de actrice of iig persoon die model stond voor Aloy, dat vind ik oprecht interesseant.

En ja, mensen vinden het toch leuk om te vergelijken en dan hun mening te delen. Ik zou persoonlijk niet klagen als ik een lambo of ferrari zou krijgen, maar als je een rijke olie sjeik bent zou je je wellicht serieus kunnen ergeren als die auto dan groen is terwijl je rood veel mooier vind.......ofzo :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 23:52
Schuimpje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Bij Shadow of the Tomb Raider begint het onnatuurlijke, opgeblazen gezicht van Lara Croft bij mij ook steeds meer een 'struikelblok' te worden. Het leidt op de een of andere manier enorm af, terwijl de rest van de game (omgevingen) er verder prima uit ziet. Dit is hier in dit topic ook al eerder besproken. Dus ik kan me wel iets voorstellen bij het gegeven dat een gezicht van een bepaald karakter in een game voor iemand een struikelblok kan zijn (hoewel het mij er niet van zal weerhouden de game uit te spelen).

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/gBPQMbrpHXM/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:20:
Hier veel nieuwe gameplay. Ik vind het er echt bijzonder vermakelijk uitzien. Previews zijn ook positief.

Pre-order staat in ieder geval.

[YouTube: 8 Things You Didn’t Know About Days Gone - New Days Gone Gameplay]
Ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Vanwege een schrijnend tekort aan liquide middelen doe ik geen reservering maar Days Gone ga ik zeker spelen :9

Voor TLOU2 ga ik, zodra er een releasedatum is, ook gewoon vrij voor nemen. Plak ik één of twee dagen aan mijn vrije weekend zodat ik ongestoord kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

hostje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Bij Shadow of the Tomb Raider begint het onnatuurlijke, opgeblazen gezicht van Lara Croft bij mij ook steeds meer een 'struikelblok' te worden. Het leidt op de een of andere manier enorm af, terwijl de rest van de game (omgevingen) er verder prima uit ziet. Dit is hier in dit topic ook al eerder besproken. Dus ik kan me wel iets voorstellen bij het gegeven dat een gezicht van een bepaald karakter in een game voor iemand een struikelblok kan zijn (hoewel het mij er niet van zal weerhouden de game uit te spelen).

[Afbeelding]
Ha, dat ziet er inderdaad raar uit! Ben benieuwd of me dat op gaat vallen wanneer ik de game ga spelen (eerst nog even FC:ND en Spiderman uitspelen).

En dat terwijl ze in het echt niet boller is geworden :>

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/95/5d/10/955d10ba1b1f96b81c95fb4fd644e9c9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

oke, dit was echt interessant om te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

[Afbeelding]
Ik wilde Shadow of the Tomb Raider eigenlijk ook nog aanschaffen, maar inderdaad als Lara Croft er zo'n dikke kop in heeft dan laat maar hoor, walgelijk!

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Lara is dan ook weer een paar jaartjes ouder als voorheen. het is daarom ook niet meer dan normaal dat haar metabolisme langzamer is geworden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:33:
[...]

Ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Vanwege een schrijnend tekort aan liquide middelen doe ik geen reservering maar Days Gone ga ik zeker spelen :9

Voor TLOU2 ga ik, zodra er een releasedatum is, ook gewoon vrij voor nemen. Plak ik één of twee dagen aan mijn vrije weekend zodat ik ongestoord kan spelen.
Achteraf betalen. :P

Anyway, als ik het zo lees:

Motorrijden is fun. Deze fungeert ook als quick save als je ernaast staat. Het geluid ervan is ook erg goed.

Gunplay voelt en klinkt lekker en stealth zit ook goed in elkaar.

Graphics zijn goed, wel wat dips als je op volle snelheid rond scheurt. Ben dus benieuwd hoe het gaat met een horde.

Alle vijanden in de game kunnen elkaar aanvallen. Dus je kunt voldoende originele shit uithalen.

Geen realtime cutscenes zoals in Uncharted/God of War. Dus je krijgt een "cut" voordat een cutscene begint. Op zich prima, maar ik hoop dan wel dat wapens en kleding ook te zien zijn in de cutscenes.

Verhaal zelf is rond de 30 uur. Alles doen is rond de 60 uur.

Morele/dialoog keuzes lijken verdwenen te zijn. Werkte blijkbaar minder goed dan verwacht.

Supplies zijn schaars, dus je moet voorzichtig te werk gaan.

Alle freakers e.d. drinken, eten en slapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[...]

[Afbeelding]
Fat people shaming :(

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

En toch zou ik lara doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 23:52
Het is niet eens zozeer het 'bolle', maar meer het onnatuurlijke. Kijk maar naar het plaatje dat ik erbij heb geplaatst. In Rise zag ze er veel 'echter' uit. In Shadow is het meer 'cartoony'. Het gezicht en haar ogen kloppen gewoon niet op de een of andere manier. En ja, als je dat eenmaal is opgevallen dan blijft dat afleiden, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hostje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:14:
[...]

Het is niet eens zozeer het 'bolle', maar meer het onnatuurlijke. Kijk maar naar het plaatje dat ik erbij heb geplaatst. In Rise zag ze er veel 'echter' uit. In Shadow is het meer 'cartoony'. Het gezicht en haar ogen kloppen gewoon niet op de een of andere manier. En ja, als je dat eenmaal is opgevallen dan blijft dat afleiden, helaas.
Daar heb ik echt geen last van gelukkig. Komt denk ik omdat je 95% van de tijd gewoon haar achterkant ziet?
Pagina: 1 ... 88 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.