Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 18:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

YakuzA schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:59:
[...]

Of je accepteert gewoon dat iemand een andere mening heeft zonder het op de man te spelen ;)
Noem je dat op de man spelen?

Zeggen dat hij een sukkel is die geen mening verdient, da's op de man spelen.

Meningen zijn als poepgaatjes. Iedereen heeft er een maar niemand wil ze alsmaar horen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:53:
[...]

47 MB/s voor een externe schijf aan een relatief langzame interface op een console. Het is maar wat je traag vind.
Het spelen vanaf de schijf gaat prima, dus ik vindt het prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:03:
Ik heb afwijkende mening, ik vind RDR2 misschien wel het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb. Maar dat is duidelijk een kwestie van smaak
Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb ook enorm genoten.
Toen ik er midden in zat dacht ik ook "Beste game die ik ooit gespeeld heb" maar nu ben ik iets gematigder. Top 5 of 10 is hij hier zeker. Game van deze console generatie ook wel.

Hoe de wereld is weergegeven en daadwerkelijk leeft bijvoorbeeld is ongekend. Dat is overigens ook gelijk weer een minpunt, aangezien ze de markt nu wel verziekt hebben door de lat zo hoog te leggen. Elke normale open wereld game met het type wereld van voor RDR2 gaat leeg en dood aanvoelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Het wereldje van RDR2 is juist leeg en dood lol. Eens in de zoveel tijd kom je eindelijk iets tegen, verder ben je alleen mijlenver super traag paardje aan het rijden. En de paar dieren die je tegen komt maken het ook niet gelijk zo levender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:59:
[...]

Of je accepteert gewoon dat iemand een andere mening heeft zonder het op de man te spelen ;)
Haha op de man spelen ook echt. Overdrijven is ook een vak. Jij bent vast leuk op feestjes. :+

Lees zojuist dat mensen op de consoles input lag ervaren in de controls van Metro. Dat is best gaar. Hopelijk valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:10:
[...]
GTA 5 is inmiddels 4/5 jaar oud en kost nog steeds tussen de € 20,- en € 30,-.
Albinoraptor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:32:
Ik snap werkelijk niet dat mensen denken dat RDR2 dezelfde levensverwachting heeft als GTA5.
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 03:54:
Dat denk ik ook niet, maar eerder had je het over een half jaar.
Dan waren we beetje langs elkaar aan het praten. :)
Ik had het voornamelijk over de levensverwachting op lange duur, maar ik denk ook over een half jaar als het grootste deel van mensen de game wel hebben gespeeld, dat er niet veel een 2e play-through zullen doen en ik heb idd helemaal weinig vertrouwen in het online gebeuren, want een natte drol langs een muur zien glijden is spannender. :+
Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:39:
[...]

Hoe de wereld is weergegeven en daadwerkelijk leeft bijvoorbeeld is ongekend. Dat is overigens ook gelijk weer een minpunt, aangezien ze de markt nu wel verziekt hebben door de lat zo hoog te leggen. Elke normale open wereld game met het type wereld van voor RDR2 gaat leeg en dood aanvoelen.
Ikzelf heb dus wel enorm genoten van Horizon Zero Dawn, dat vond ik nou echt een geweldige open wereld game. Daar heb ik ook zonder probleem hele game op 100% gehaalt, heb geen enkele keer een fast-travel gebruikt omdat ik echt graag rond reisde in die wereld en ik me nooit verveelde.

[ Voor 26% gewijzigd door Albinoraptor op 15-02-2019 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:07:
[...]

[...]

[...]

Dan waren we beetje langs elkaar aan het praten. :)
Ik had het voornamelijk over de levensverwachting op lange duur, maar ik denk ook over een half jaar als het grootste deel van mensen de game wel hebben gespeeld, dat er niet veel een 2e play-through zullen doen en ik heb idd helemaal weinig vertrouwen in het online gebeuren, want een natte drol langs een muur zien glijden is spannender. :+
Nee dat denk ik ook niet. De game biedt echt te weinig pure fun om een tweede playthrough te rechtvaardigen, vind ik.
Blaat schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:27:
[...]

Noem je dat op de man spelen?

Zeggen dat hij een sukkel is die geen mening verdient, da's op de man spelen.

Meningen zijn als poepgaatjes. Iedereen heeft er een maar niemand wil ze alsmaar horen.
Dat dus.
Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:39:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb ook enorm genoten.
Toen ik er midden in zat dacht ik ook "Beste game die ik ooit gespeeld heb" maar nu ben ik iets gematigder. Top 5 of 10 is hij hier zeker. Game van deze console generatie ook wel.

Ik zou 'm persoonlijk niet eens in mijn top 5 zetten deze generatie. Top 10 denk ik ook niet, bij nader inzien.
s0kkie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:04:
Het wereldje van RDR2 is juist leeg en dood lol. Eens in de zoveel tijd kom je eindelijk iets tegen, verder ben je alleen mijlenver super traag paardje aan het rijden. En de paar dieren die je tegen komt maken het ook niet gelijk zo levender.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ja, de random events zijn herhalend, maar er gebeurt echt wel veel om je heen. Je kunt vogels tegenkomen die karkassen aan het pikken zijn, dieren die met elkaar aan het vechten zijn, ik heb zelfs iets van een hert/rendier voorbij zien komen die met zijn gewei vastzat aan een dode metgezel. Verder kom je continue mensen tegen die met zaken bezig zijn. Overal zie je kleine dieren wegschieten, je ziet insecten en stofjes door de lucht dwarrelen. Qua levendigheid is het toch wel de top, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Albinoraptor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:07:
Ikzelf heb dus wel enorm genoten van Horizon Zero Dawn, dat vond ik nou echt een geweldige open wereld game. Daar heb ik ook zonder probleem hele game op 100% gehaalt, heb geen enkele keer een fast-travel gebruikt omdat ik echt graag rond reisde in die wereld en ik me nooit verveelde.
Maar dat jij plezier hebt gehad aan een andere random open wereld titel doet eigenlijk niet ter zake voor mijn statement. Want dat kan natuurlijk altijd. Ik heb ook genoten van GOW met een soort van semi open wereld maar dat doet niets af aan het feit dat de wereld van RDR2 een factor 10 meer leeft dan de wereld in die game.
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:12:
Ik zou 'm persoonlijk niet eens in mijn top 5 zetten deze generatie. Top 10 denk ik ook niet, bij nader inzien.
Nee daarvoor had Sony hem moeten maken :+
s0kkie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:04:
Haha wat een onzin op de vroege morgen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even preventief:

Guys/Girls ik vind het een leuke en interessante discussie, maar laten we het bij meningen over spellen houden. Op de man spelen is niet de bedoeling.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:19:
[...]

Nee daarvoor had Sony hem moeten maken :+
Haha nou ik denk dat het qua gameplay serieus wel had gescheeld. :P

Nee, maar ik heb ook multiplats waar ik meer lol aan heb beleefd. Als ik zo even afgaande op mij trophy list een aantal titels moet noemen die ik leuker vond om te spelen, dan komt de game niet eens in mijn top 20, zo te zien. O-)

Dying Light
Arkham Knight
Metro 2033
Metro LL
AC Origins
Bloodborne
Uncharted 4
RE7
Spider-Man
Far Cry 5
Detroit
God of War
Titanfall 2
Wolfenstein
Wolfenstein 2
Shadow of the Colossus
Horizon
Uncharted LL
Doom

En zo zijn er nog een aantal (kleinere) titels en remasters/remakes die ik hoger noteer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
De vrijheid in RDR2 is schijnvrijheid. Die missies zijn zo enorm lineair dat t bijna ouderwets is.
Nee deze game viel me hard tegen. Maar Rockstar doet t gewoon niet echt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Haha nou ik denk dat het qua gameplay serieus wel had gescheeld. :P

Nee, maar ik heb ook multiplats waar ik meer lol aan heb beleefd. Als ik zo even afgaande op mij trophy list een aantal titels moet noemen die ik leuker vond om te spelen, dan komt de game niet eens in mijn top 20, zo te zien. O-)

Dying Light
Arkham Knight
Metro 2033
Metro LL
AC Origins
Bloodborne
Uncharted 4
RE7
Spider-Man
Far Cry 5
Detroit
God of War
Titanfall 2
Wolfenstein
Wolfenstein 2
Shadow of the Colossus
Horizon
Uncharted LL
Doom

En zo zijn er nog een aantal (kleinere) titels en remasters/remakes die ik hoger noteer.
Omdat de trophy lijst altijd zo een lekker goed beeld geeft.

Dan zou ik bijvoorbeeld meer plezier gehad hebben aan “that’s You” dan RDR2 8)7. Not gonna happen.

Wel een goeie voor een PS5 game trouwens. Breng een middelmatige game uit, pleur alle trophy’s in de eerste 30 minuten en aan het einde van de generatie ben je de game van de generatie :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
bram1984
Of je hebt gewoon heel weinig spellen gespeeld, kan ook. ;)
Had gekund haha, maar nee, ik ga al een tijdje mee op gamegebied maar om het bij deze generatie te houden heb ik de PS4 pro, de Xbox One X en de Switch in huis en op alledrie de consoles speel ik de grotere releases. Ik denk dat RDR2 gewoon helemaal in mijn persoonlijke straatje past, want ik heb er van begin tot eind gewoon enorm van genoten (alleen online ben ik niet aan begonnen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:06:
[...]
Lees zojuist dat mensen op de consoles input lag ervaren in de controls van Metro. Dat is best gaar. Hopelijk valt het mee.
Niet te hopen... mijn exemplaar komt pas laat in de namiddag volgens de tracking, dus duurt even voordat ik het kan proberen.

Anderzijds ben ik zo een slechte gamer dat ik het waarschijnlijk toch niet merk als het er is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Dan zou ik bijvoorbeeld meer plezier gehad hebben aan “that’s You” dan RDR2 8)7. Not gonna happen.

Wel een goeie voor een PS5 game trouwens. Breng een middelmatige game uit, pleur alle trophy’s in de eerste 30 minuten en aan het einde van de generatie ben je de game van de generatie :) .
Ik volg je niet meer. Ik kijk naar mijn trophy lijst, omdat ik niet alle games die ik heb gespeeld zo uit mijn hoofd kan opnoemen. Daar op afgaand zijn bovenstaande games allemaal games die ik leuker vond om te spelen.

@The Inquisitor De impressies in onderstaand topic worden steeds slechter. Super lange laadtijden, crashes, verneukt geluid, geen HDR slider. Ik lees zelfs dat sommige mensen gestopt zijn met spelen tot de volgende patch.

https://www.resetera.com/...ates-artyom.99155/page-12

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 15-02-2019 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:54:
Ik volg je niet meer. Ik kijk naar mijn trophy lijst, omdat ik niet alle games die ik heb gespeeld zo uit mijn hoofd kan opnoemen. Daar op afgaand zijn bovenstaande games allemaal games die ik leuker vond om te spelen.
Ooh ik dacht aan de gehaalde trophy’s zelf.

Nou goed niet alles is voor iedereen natuurlijk en zo ook RDR2 niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:57
Donstil schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Dit is niet wat Bram zegt natuurlijk he.
Neem even een kop koffie en lees zijn opmerking nog eens een keer ;)

*edit
Ah, je koffie heb je al zie ik :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2019 10:02 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Heerlijk zo een eeuwige discussie of een hooggewaardeerde game nu wel of niet goed is. Ga je nooit uitkomen. RDR2 is op veel vlakken fantastisch, maar er zijn ook zeker zaken die niet goed zijn. Ik heb er me niet zo enorm aan gestoord (behalve het wandelen in je camp), de sfeer maakt de game voor mij en die is heerlijk.
Zo trek ik Bloodborne weer niet, vind ik Spiderman niet zo bijzonder en is Batman Arkham Knnight voor mij het spel van deze generatie.

Zijn er nog mensen die voor de nieuwe Trials gaan? Daar kijk ik echt enorm naar uit!

[ Voor 8% gewijzigd door steefje op 15-02-2019 10:18 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:54:
[...]

@The Inquisitor De impressies in onderstaand topic worden steeds slechter. Super lange laadtijden, crashes, verneukt geluid, geen HDR slider. Ik lees zelfs dat sommige mensen gestopt zijn met spelen tot de volgende patch.

https://www.resetera.com/...ates-artyom.99155/page-12
Oh shit, klinkt niet best :/

"It's absolutely jarring how much more polished New Dawn is in comparison"

Gisteren zat je me nog uit te lachen, maar het blijkt nu toch een goed idee om New Dawn te kopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
[...]

Oh shit, klinkt niet best :/

"It's absolutely jarring how much more polished New Dawn is in comparison"

Gisteren zat je me nog uit te lachen, maar het blijkt nu toch een goed idee om New Dawn te kopen :P
Haha ja, geen speld tussen te krijgen. :P

Ik wacht nog even wat ervaringen af hier, maar ik denk dat ik 'm niet eens uitpak vanavond. Wel balen. Ik houd van Metro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:49:
[...]

Haha ja, geen speld tussen te krijgen. :P

Ik wacht nog even wat ervaringen af hier, maar ik denk dat ik 'm niet eens uitpak vanavond. Wel balen. Ik houd van Metro.
Zal toch wel gepatched kunnen worden?

Voor wat betreft geweldige games, dat is gelukkig voor iedereen anders, vind het alleen maar tof om over mensen hun goede ervaringen te lezen al hoewel ik bloodborne, RDR2 en zelfs TLOU helaas niet op korte termijn verwacht te spelen. Als het een beetje meezit morgen wel wat tijd vrij voor god of war, daar wel veel zin in :Y

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:09:
[...]

Zal toch wel gepatched kunnen worden?

Voor wat betreft geweldige games, dat is gelukkig voor iedereen anders, vind het alleen maar tof om over mensen hun goede ervaringen te lezen al hoewel ik bloodborne, RDR2 en zelfs TLOU helaas niet op korte termijn verwacht te spelen. Als het een beetje meezit morgen wel wat tijd vrij voor god of war, daar wel veel zin in :Y
Ja en dat gaat ook wel gebeuren, maar als ik de game thuis heb liggen, dan ga ik 'm toch wel installeren. Ik wil gewoon de gepolijste Metro ervaring hebben en als dat over een maand pas is en de game is goedkoper, is dat alleen maar mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jezus, wat ben ik slecht in Hitman ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
Heb je ook moeite met stealth net zoals ik? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Heb je ook moeite met stealth net zoals ik? >:)
Ik kom nooit verder dan gewoon iedereen af te knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@The Inquisitor Er zijn gelukkig ook nog positieve ervaringen:
I'm about 9 hours into the game and so far it has been great for me.
No crashes or anything and it looks stunning on the pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:40:
[...]

Volgens mij is er 1 mission waarbij je stealth moet blijven omdat ze je anders meteen afknallen (op dat militaire terrein uit mijn hoofd). Weet nog dat ik er erg lang over deed...
bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:40:
@The Inquisitor Er zijn gelukkig ook nog positieve ervaringen:

[...]
Dat maakt me blijer :) Wellicht zit er een verschil in de performance van een pro en niet-pro, aangezien ook veel geluid (atmos?) gerelateerd zijn

[ Voor 4% gewijzigd door The Inquisitor op 15-02-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:42:
[...]

Volgens mij is er 1 mission waarbij je stealth moet blijven omdat ze je anders meteen afknallen (op dat militaire terrein uit mijn hoofd). Weet nog dat ik er erg lang over deed...

[...]

Dat maakt me blijer :) Wellicht zit er een verschil in de performance van een pro en niet-pro, aangezien ook veel geluid (atmos?) gerelateerd zijn
Ik snap nu trouwens wat ze met het geluid bedoelen. Wow, die voetstappen zijn wel echt irritant. Moet je maar even een walkthrough op YouTube checken. Als je simpelweg omdraait, lijkt het net alsof je 20 stappen zet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaHell66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-10 09:40
Gisteravond Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration uitgespeeld, wat een bazengame. Lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad met een game.. Ben nu bezig met de extra missie Bloedbanden (Bloodties), houdt me ook al een paar uur bezig.. Ga absoluut binennkort Shadow of the Tombraider halen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DaHell66 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:51:
Gisteravond Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration uitgespeeld, wat een bazengame. Lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad met een game.. Ben nu bezig met de extra missie Bloedbanden (Bloodties), houdt me ook al een paar uur bezig.. Ga absoluut binennkort Shadow of the Tombraider halen!
Ik vond de Baba Yaga DLC leuk, lekker raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45
Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:27:
Ook als je zo'n story mission in het begin selecteerd bij mission planning, want dan wordt je bijna aan het handje gehouden hoe je de targets moet elimineren.
Enige is dan beetje letten op juiste vermomming, maar zo krijg je mss beetje handigheid erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Ook als je zo'n story mission in het begin selecteerd bij mission planning, want dan wordt je bijna aan het handje gehouden hoe je de targets moet elimineren.
Enige is dan beetje letten op juiste vermomming, maar zo krijg je mss beetje handigheid erin?
Ik ben inmiddels al bij de 6e missie. Daar wordt niet meer zoveel uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
[...]

Tja dan kom je niet ver. Je moet geduld hebben en rustig alles checken. Zo moeilijk is t ook weer niet

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
[...]

There are no witnesses when there is nobody to witness

Kan ook een leuke tactiek zijn :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Fancy a new challenge this weekend? Tekken 7, Tennis World Tour, Dragon Ball FighterZ and more are discounted on PS Store, but only until Monday:

https://blog.eu.playstati...ighterz-more/#sf207826969

Vele games in de aanbieding nu met dit lente weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Moet je voor Barman Arkham Knight eerst de vorige 2 delen kennen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Jorgen schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:45:
Nee niet echt. Er zitten wel gameplay elementen in die ook in de vorige delen zaten en ook wel wat verwijzingen, maar die worden ook goed aangevuld en verteld voor iemand die niet bekend is met het verhaal (zo ver ik me kon herinneren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:45:
Het is een nieuw verhaal, maar het begin borduurt direct verder op het einde van volgens mij deel 2. Daarbij zijn de eerdere delen volgens veel mensen ook beter, dus je hebt weinig reden om ze niet te proberen. Vooral Asylum en City zijn briljant en als remaster op de PS4 verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Oeps dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door Flagg op 16-02-2019 10:03 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Ik snap nu trouwens wat ze met het geluid bedoelen. Wow, die voetstappen zijn wel echt irritant. Moet je maar even een walkthrough op YouTube checken. Als je simpelweg omdraait, lijkt het net alsof je 20 stappen zet.
Hehe ben blij dat ik gewoon met xcom2 ben verder gegaan geloof ik, net pas de download aangezet.

Misschien even wachten op de eerste patch.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Flagg Gisteren paar uurtjes gespeeld. Ik stoor me er gelukkig niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 07:00:
Mijn pakketje is niet bezorgd, dus krijg hm pas vandaag...

Maar goed om te horen dat jij je er niet aan stoort, dan ga ik hem vanavond gauw testen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Shit... Was ik al bang voor, maar ik moet eerst xcom afmaken van het weekend. :)

Had ik bijna een goede reden gehad om te wachten. :P

Ben er ook bang voor dat een FPS nu heel hectisch aanvoeld na 3 volledige xcom playtroughs back to back gedaan te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33

Zorian

What the fox?

Iemand een idee wat te doen? Situatie als volgt: PS4 waarbij de gebruiker onder geen voorwaarde de chat/berichtenfunctie mag gebruiken. Nou heb ik een hoofdaccount met PSN account (hij weet het wachtwoord niet van het PSN account) gemaakt, en een sub account welke per se onder de 18 moest zijn om die restrictie te kunnen opleggen. So far so good.
Moest echter per se een nieuw PSN account maken op het subaccount, dus gedaan. Ook hier weet ie het wachtwoord niet van. Prima, berichten restricted.

Nou kan ik dus op het 'berichten-restricted' account geen games online doen omdat ie 18- is? How do I do this? :? Bijvoorbeeld Need For Speed start geeneens op omdat "your account cannot go online". :/

En nee, simpelweg berichten uitgooien op het hoofdaccount bij de privacy settings is geen optie omdat ie het dan zelf weer terug kan omzetten, tenzij ik dus die settings kan afschermen met een code oid.

Hulp is welkom hoe ik dit oplos. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 16-02-2019 18:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Afgelopen week Detroit uitgespeeld, was wel erg goed moet ik zeggen. Nu maar eens kijken voor de laatste Tomb Raider of Spiderman :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zorian schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:59:
Hulp is welkom hoe ik dit oplos. :9
Heel kort: niet mogelijk.

Je hebt 2 keuzes:
Afschermen, maar niet online
of
Online, maar niet afschermen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-10 22:54
SToRM666 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:29:
Afgelopen week Detroit uitgespeeld, was wel erg goed moet ik zeggen. Nu maar eens kijken voor de laatste Tomb Raider of Spiderman :)
Damn moet detroit ook nog spelen.. maar moet echt in the mood zijn voor zo een game.
Ben nu meer van het makkelijke gt sport opstarten en beetje rondjes rijden..
Enne als ik mag aanraden spiderman vond ik echt geniaal, speelt heerlijk verhaallijn goed en mega graphics!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De verwachtingen voor Spiderman zijn wel vrij hoog moet ik zeggen en Detroit was wel boven verwachting goed.
Het spel wat ik nog altijd vaak opstart is Rocket League, dat blijft toch erg vermakelijk als ik zin heb in een spel zonder veel bij na te denken.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

En, bevalt ie?

Ik heb er nu ook een paar uur inzitten; de voetstappen storen me niet, maar als je er op let is het inderdaad vervelend. Zo nu en dan een audio cut, en als je een cold boot doet van het spel is de laadtijd echt absurd lang.

Als je eenmaal speelt is het prima; ook al ervaar ik hier en daar ineens enorme framedrops. Het spel had trouwens best weer lineair mogen zijn zoals de voorgaande delen wat mij betreft... nu loop ik telkens dezelfde route naar de trein en terug.

@SToRM666 Detroit was inderdaad heerlijk! Heb ook enorm genoten ervan. Ik wil nog een tweede playthrough doen en agressieve ipv pacifistische keuzes kiezen. Maar dat zal nog wel even duren voordat ik daar aan toe kom :)

[ Voor 14% gewijzigd door The Inquisitor op 16-02-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:45:
[...]

En, bevalt ie?

Ik heb er nu ook een paar uur inzitten; de voetstappen storen me niet, maar als je er op let is het inderdaad vervelend. Zo nu en dan een audio cut, en als je een cold boot doet van het spel is de laadtijd echt absurd lang.

Als je eenmaal speelt is het prima; ook al ervaar ik hier en daar ineens enorme framedrops. Het spel had trouwens best weer lineair mogen zijn zoals de voorgaande delen wat mij betreft... nu loop ik telkens dezelfde route naar de trein en terug.

@SToRM666 Detroit was inderdaad heerlijk! Heb ook enorm genoten ervan. Ik wil nog een tweede playthrough doen en agressieve ipv pacifistische keuzes kiezen. Maar dat zal nog wel even duren voordat ik daar aan toe kom :)
Ik vind het eigenlijk wel vet. De opbouw en gameplay loop zijn echt tof gedaan. Ik heb het idee dat ik al 10 uur rondzwerf in het eerste gebied.

Waarom loop je telkens terug naar de trein dan? Ik ben pas één keer teruggeweest in al die tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 16-02-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:55:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel vet. De opbouw en gameplay loop zijn echt tof gedaan. Ik heb het idee dat ik al 10 uur rondzwerf in het eerste gebied.

Waarom loop je telkens terug naar de trein dan? Ik ben pas één keer teruggeweest in al die tijd.
Staat op de kaart dat het moet dus dan doe ik dat :P kan dus beter gewoon alles verkennen...

10 uur al? Wauw, dacht dat het maar 3 uur zou duren ofzo. Grove misinschattig.

[ Voor 5% gewijzigd door The Inquisitor op 16-02-2019 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel vlb
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-03-2021
epic victory royale!!!! hahahah☺☻☺☻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:59:
Nou kan ik dus op het 'berichten-restricted' account geen games online doen omdat ie 18- is? How do I do this? :? Bijvoorbeeld Need For Speed start geeneens op omdat "your account cannot go online". :/
Het is grote kloterij, zoals we hier zeggen, maar online wordt geblokkeerd louter op leeftijd van het PSN account en in Europa is er geen setting om daar rond te werken. Enige oplossing is om een nieuw PSN account te maken en te liegen over geboortedatum (en die goed bij te houden). Heb ik ook moeten doen voor mijn zoon van 8. Gewoon 10 afgetrokken van geboortejaar. Nadeel is wel dat je dan niets meer qua Parental Controls kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33

Zorian

What the fox?

ralph075 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:14:
[...]

Heel kort: niet mogelijk.

Je hebt 2 keuzes:
Afschermen, maar niet online
of
Online, maar niet afschermen
Jammer dat dit geen optie is. Naja, dan maar creatief wezen.
Twixie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:50:
[...]

Het is grote kloterij, zoals we hier zeggen, maar online wordt geblokkeerd louter op leeftijd van het PSN account en in Europa is er geen setting om daar rond te werken. Enige oplossing is om een nieuw PSN account te maken en te liegen over geboortedatum (en die goed bij te houden). Heb ik ook moeten doen voor mijn zoon van 8. Gewoon 10 afgetrokken van geboortejaar. Nadeel is wel dat je dan niets meer qua Parental Controls kunt doen.
Ja dat is de crux. De persoon is 18+ maar berichten mogen niet gebruikt gaan worden.
Oh well.

[ Voor 52% gewijzigd door Zorian op 17-02-2019 01:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Zorian schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:59:
[...]

Jammer dat dit geen optie is. Naja, dan maar creatief wezen.

[...]

Ja dat is de crux. De persoon is 18+ maar berichten mogen niet gebruikt gaan worden.
Oh well.
De adviezen dat er niets mogelijk is kloppen volgens mij niet helemaal, er is best wel wat mogelijk qua afscherming met ouderlijk toezicht.

Tot je laatste toevoeging dat het om een 18+ account gaat.., het is denk ik alleen mogelijk restricties op te leggen vanuit een ouder account voor een kind account.

Zoek even online naar wat Sony heeft staan hierover, het verandert soms wel eens.

Leeftijdsbeperking voor online ligt aan de services die gebruikt worden, en of er überhaupt wel PS+ aanwezig is op een account op die PS4.
EA online is vanaf 13+. Er zijn ook spellen die een harde eis hebben van 16 of 18 jaar, ligt eraan wat er op het doosje staat en wie de eigenaar van de service is. Call of duty is 18+, maar kan je gewoon spelen met een account van 13 jarige, mits de ouders dit niet hebben afgeschermd.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:59:
[...]
Oh well.
Ok, was me eerst niet helemaal duidelijk wat je wou doen.
Ik zou dan eens proberen met een account aanmaken met leeftijd tussen 17 en 18. In dat geval ga je die wél als child account kunnen aanmaken en Parental Controls kunnen gebruiken. Ik dacht alleszins dat er in die Controls ook opties zaten ivm chat en zo.
Ik denk ook dat 17 wel oud genoeg is om online te mogen gamen op PSN.
pasajo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:51:
[...]
EA online is vanaf 13+. Er zijn ook spellen die een harde eis hebben van 16 of 18 jaar, ligt eraan wat er op het doosje staat en wie de eigenaar van de service is. Call of duty is 18+, maar kan je gewoon spelen met een account van 13 jarige, mits de ouders dit niet hebben afgeschermd.
Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat de PEGI rating helemaal niet meespeelde in het feit of je al dan niet online kan spelen. Het ijkt me een vaste leeftijd die bepaald wordt door PSN en niets anders. Zelfs YouTube wordt geblokkeerd, alsook 7+ games als Plants vs Zombies of Minecraft.
Ik zou uit nieuwsgierigheid eigenlijk eens test accounts met alle leeftijden van 13 tot 18 moeten aanmaken en zien wat ze wel/niet online kunnen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:51
Gisteren heb ik Wolfenstein II uitgespeeld. De eerste uren waren behoorlijk pover, maar naar het einde toe werd het heel goed. De level designs waren soms wel wat simpel en er had wat meer variatie in wapens mogen zijn. De cutscenes en algemene sfeer van de game is wel geweldig. Al bij al heb ik veel plezier gehad.
Er zijn ook redelijk wat side missions maar die heb ik (nog) niet gedaan.

Ook met de Spyro trilogie ben ik klaar. Leuke game.
Nog een tip voor trophy hunters: Spyro 3 heeft een redelijk makkelijke platinum.
(Bij deel 1 en 2 moet je alle gems verzamelen voor plat, bij deel 3 moet dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:55
Ben ik nou een van de weinige die Spiderman hype niet snap }:| Eindbazen die niks voorstellen erg flauwe zij missies

Begrijp me niet verkeerd ondanks minpunten heb ik me prima mee vermaakt alleen had meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:13
Amdwarrior schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:04:
Ben ik nou een van de weinige die Spiderman hype niet snap }:| Eindbazen die niks voorstellen erg flauwe zij missies

Begrijp me niet verkeerd ondanks minpunten heb ik me prima mee vermaakt alleen had meer van verwacht.
Vind de boss fights tot nu toe ook tegen vallen. Hadden ze zeker wel meer meen kunnen doen.
maar vermaak me er prima mee.

Hopelijk word het allemaal beter in het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:33

Hoofdmissies zijn ook meer van hetzelfde. De stukjes met
spoiler:
Miles en MJ
hadden ze van mij ook achterwege mogen laten. Verder wel een leuke game voor tussendoor.

[ Voor 10% gewijzigd door maukoo op 17-02-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online

Ik snap je wel hoor. Ik vind het een redelijk eentonig spel. Speelt soepel weg, ziet er mooi uit..dat wel. Ik was er halverwege klaar mee

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:53
Ik ben er nu aan begonnen na God of War, en het is toch best vermakelijk. Alsof je een Spiderman filmt speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:33
vinom schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:28:
Ik ben er nu aan begonnen na God of War, en het is toch best vermakelijk. Alsof je een Spiderman filmt speelt.
Dit gevoel had ik in de eerste paar missies ook idd. Maar later kakt het toch iets in en wordt het eentonig.
spoiler:
slinger naar missie, schakel badguys uit, loop rond/zoek iets/los korte puzzel op, schakel weer een groepje badguys uit of achtervolg een badguy.
en zo verder. God of war is ook steeds hetzelfde doen maar daar stoorde het me niet.

[ Voor 8% gewijzigd door maukoo op 17-02-2019 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
vinom schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:28:
Heb je de Spiderman films wel eens gezien?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spiderman wordt juist spectaculairder als je tegen het einde zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk wel een van de weinigen ja. Ook al vind je de game niet leuk, de hype is niet zo heel moeilijk te snappen, lijkt me. Spider-Man is de meest populaire superheld ter wereld en zijn manier van voortbewegen is een van de meest iconische. En dat ook nog eens in een stad als New York. Tel daarbij op de gelikte graphics, de besturing die zeer lekker werkt, de ontwikkelaar en zijn reputatie en het feit dat de first party support van Sony erachter zit, en de hype is niet zo heel moeilijk te snappen.

@Anton.net Ik vind de besturing in de Wolfenstein games echt kut. Helemaal niet secuur zoals bij bijvoorbeeld CoD en Apex. Als je dan ook nog ziet dat je wapen zo enorm groot in beeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:12
Ik snap de Spiderman hype wel, maar ik snap ook heel goed waarom mensen het weinig interessant vinden.

Spiderman strips en films zijn natuurlijk ontzettend populair, dus dat heeft wel aantrekkingskracht. Het spel ziet er erg goed uit, maar toch heb ik vanaf het begin al moeite om me er echt in vast te bijten en het uit te spelen.

Het is niet mijn soort spel, ik heb niet zoveel met Spiderman/superhelden en de missies zijn telkens meer van hetzelfde. Is het daarmee een slecht spel? Denk het niet, meer een persoonlijk dingetje. Ooit ga ik hem nog wel eens uitspelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
For honor singelplayer uitgespeeld, best leuk om een keer door te spelen als je van de setting houd. Heb nu resident evil 2 besteld : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:39:
[...]

@Anton.net Ik vind de besturing in de Wolfenstein games echt kut. Helemaal niet secuur zoals bij bijvoorbeeld CoD en Apex. Als je dan ook nog ziet dat je wapen zo enorm groot in beeld
Kan zijn. Ik speel eigenlijk amper FPS, dus kan er niet over oordelen. Ben niet zo'n fan van first person.
Volgens mij zijn de 3 Wolfenstein games en DOOM zelfs de enige FPS die ik deze generatie echt heb gespeeld 8)7
Binnenkort ga ik wel eens naar die nieuwe Metro kijken.
Bij Wolfenstein stoorde is me alleszins niet aan de besturing

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 18-02-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de eerste reaction lees over Anthem, dan is dat niet best. Ik had altijd wel hoop gehad voor Anthem en Bioware, maar nu is het toch wel tijd om je zorgen te gaan maken om bioware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Nieuwevolger schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:17:
Als ik de eerste reaction lees over Anthem, dan is dat niet best. Ik had altijd wel hoop gehad voor Anthem en Bioware, maar nu is het toch wel tijd om je zorgen te gaan maken om bioware.
dat niet alleen, EA heeft BioWare gepushed om Anthem voor Maart uit te brengen ivm de afsluiting van het fiscale jaar en dat heeft de game geen goed gedaan. Verder kunnen we pas echt oordelen na aankomende vrijdag als er de langverwachte day one patch uitgebracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:20:
[...]

dat niet alleen, EA heeft BioWare gepushed om Anthem voor Maart uit te brengen ivm de afsluiting van het fiscale jaar en dat heeft de game geen goed gedaan. Verder kunnen we pas echt oordelen na aankomende vrijdag als er de langverwachte day one patch uitgebracht is.
Uitstel was waarschijnlijk beter geweest, maar volgens had Bioware alle tijd van de wereld al gekregen voor Anthem en was de game dik 5 jaar in ontwikkeling.

Daarnaast lijkt het erop dat de frostbyte ook voor veel ellende heeft gezorgd bij bioware. De engine lijkt niet echt geschikt voor de grote werelden die bioware wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:26:
[...]

Uitstel was waarschijnlijk beter geweest, maar volgens had Bioware alle tijd van de wereld al gekregen voor Anthem en was de game dik 5 jaar in ontwikkeling.

Daarnaast lijkt het erop dat de frostbyte ook voor veel ellende heeft gezorgd bij bioware. De engine lijkt niet echt geschikt voor de grote werelden die bioware wilt maken.
Nee precies, die frostbyte is hier niet voor gemaakt en dat verklaart ook deels al die laadschermen waar iedereen op reddit over klaagt (als zijn ze nog wat optimalisaties aan het doorvoeren die met die patch meekomen zeiden ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
EA is voor mij een onkruid geworden dat altijd wel terugkomt.
Ze gaan die game zolang ondersteunen dat ze uiteindelijk toch veel gaan cashen met DLC.
Als Anthem nu niet succesvol is, zullen ze wel zorgen dat het dat over 2 jaar wel is

Ik vind het trouwens best gek dat ze Apex en Anthem relatief dicht tegen elkaar hebben gezet, in Q1 dan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:36:
EA is voor mij een onkruid geworden dat altijd wel terugkomt.
Ze gaan die game zolang ondersteunen dat ze uiteindelijk toch veel gaan cashen met DLC.
Als Anthem nu niet succesvol is, zullen ze wel zorgen dat het dat over 2 jaar wel is

Ik vind het trouwens best gek dat ze Apex en Anthem relatief dicht tegen elkaar hebben gezet, in Q1 dan nog
Dat zou dan alleen met ingame aankopen moeten gaan (waarvan de prijs nu zo is dat het makkelijk ingame te grinden is) want alle story DLC is gratis omdat BioWare de spelers niet wil scheiden door een paywall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DigitalError schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Ik ben heel benieuwd wat je bron is, of moet EA er weer met de haren bijgesleept worden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Flagg schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:50:
[...]

Ik ben heel benieuwd wat je bron is, of moet EA er weer met de haren bijgesleept worden? ;)
Officieel staat het nergens natuurlijk, maar waarom zouden ze anders zo gefixeerd zijn op de verkoop van 5-6 miljoen exemplaren van Anthem voor het eind van het fiscale jaar (en daar is wel een artikel over van EA maar weet even niet meer waar het staat want dat was al 1,5 week geleden).

Hetzelfde geld voor deze mega rommelige release, BioWare wilde dat iedereen op dezelfde dag kon beginnen maar EA moest het weer toevoegen aan Premier met early access zodat mensen hun abo zouden nemen.
Wat je nu ziet is dat de day one patch nog niet uit is en mensen onwijs veel bugs ervaren de eerste week (ja het is echt een drama op de subreddit) omdat die patch pas vrijdag uitkomt als de 'echte' release is.

En ik weet dat lang niet alles wat de mensen nu tegenkomen in de day one patch gefixed gaat worden maar toch een heel aantal zaken wel die ik op reddit lees. Maar mensen haten het gebruik van de zoekfunctie (net als hier op tweakers) en dus zie je 100 keer dezelfde vragen gesteld worden over iets waar de developers al lang antwoord op gegeven hebben.

Ik haat EA niet (ben het ook niet altijd eens met hun beslissingen maar dat is wat anders) ik haat BioWare niet en ik haat Anthem ook niet.
Sterker nog: ik heb ontzettend veel genoten van de VIP en Open Demo en had daar al 32 uur in zitten dus ik gok dat ik mezelf wel ga vermaken de komende tijd en dan mijn eigen oordeel geef als ik door het verhaal heen ben.

[ Voor 57% gewijzigd door RubenSaurus op 18-02-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer even wat progressie met Metro Exodus gemaakt. Hele brute game tot nu toe. So far mijn GOTY. Grafisch wellicht de mooiste game op de PS4 samen met Detroit. En voor iedereen die die zich zorgen maakt over de inputlag waar veel mensen het over hebben:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben dan wel benieuwd welke games je nog meer hebt gespeeld dit jaar, want zoveel nieuwe games zijn er nog niet uitgekomen haha, @bram1984 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:50:
Ben dan wel benieuwd welke games je nog meer hebt gespeeld dit jaar, want zoveel nieuwe games zijn er nog niet uitgekomen haha, @bram1984 .
Niet heel veel, vandaar dat ik ook aangeef tot nu toe. Het jaar duurt nog lang. Volgens mij qua pure 2018 titels alleen Hong Kong Massacre en Apex Legends.

Sekiro en Days Gone kunnen het ook worden en wellicht RE2 en Rage 2, mocht ik die nog halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:50:
Als er nog niet veel uit is is het juist makkelijker toch om GOTY te roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik vind Detroit ook helemaal niet de mooiste game op ps4 eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:10:
Ik vind Detroit ook helemaal niet de mooiste game op ps4 eigenlijk
Welke dan wel? Detroit is echt met afstand het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb. Is ook niet gek, want de game is heel compact qua levels, dus ze konden op sommige punten echt voluit gaan.

God of War, Uncharted 4 en Horizon zien er ook goed uit, maar Detroit zit bijna tegen het fotorealistische aan. Helemaal op een OLED met HDR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind graphics het minst belangrijke aspect aan games maar als ik zou moeten zeggen welke game ik grafisch het mooist vind van wat ik op de PS4 gespeeld heb? Zonder enige twijfel RDR2. Die vergezichten en de algehele sfeer... Als de rest van de game nou ook zo goed was geweest, hehe.

Gran Turismo Sport ziet er ook geweldig uit, zeker wanneer de zon wat lager aan de hemel staat.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Voxalizer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:49:
Ik vind graphics het minst belangrijke aspect aan games maar als ik zou moeten zeggen welke game ik grafisch het mooist vind van wat ik op de PS4 gespeeld heb? Zonder enige twijfel RDR2. Die vergezichten en de algehele sfeer... Als de rest van de game nou ook zo goed was geweest, hehe.

Gran Turismo Sport ziet er ook geweldig uit, zeker wanneer de zon wat lager aan de hemel staat.
RDR2 is misschien wel de slechtste uitgekomen game qua graphics op de ps4 in mijn ogen..(vergeleken met AAA spellen)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 19-02-2019 11:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Als we het dan toch over fotorealisme hebben is GT Sport inderdaad een goede kandidaat:

Afbeeldingslocatie: https://www.teamvvv.com/wp-content/uploads/2017/03/iokdiz.gif

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/10JbpL9rY59OqA/giphy.gif

Ik vind graphics het minst belangrijke aspect aan games
100% eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ze zijn mooi meegenomen, maar inderdaad minder belangrijk. Zeker mee eens.

Red Dead heeft zeker mooie vergezichten, maar qua geheel kom het mijn inziens niet in de buurt van wat Detroit neerzet. De game heeft ook geen echte HDR, wat sowieso al een dik minpunt is. Als ik nu zie wat Metro Exodus neerzet. Ook de textures zijn het op sommige momenten net niet. Dan vind ik titels als God of War, Horizon, Uncharted 4, RE2 toch aanzienlijk beter over het geheel gezien.

Dit is trouwens een Pro screenshot (niet van mij). Ongekend hoeveel sfeer deze game heeft.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/metroexodus_201902170zekl6.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat plaatje heeft de sfeer van de eerste Bioshock game, daar was het ook echt spot on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:30:
Dat plaatje heeft de sfeer van de eerste Bioshock game, daar was het ook echt spot on.
Ja kan je nagaan hoe het er op een high-end PC uitziet met ray tracing. Ik kijk nu al mijn ogen uit op mijn cheap ass console'tje. :P

De weer effecten zijn ook heel vet gedaan met een volledige dag en nacht cyclus. Geloof dat een nacht/dag 45 minuten duurt, dus het voelt ook echt lang. Niet zoals in sommige andere games maar een kwartiertje ofzo. Gisteren zat ik 's nachts in een zandstorm en dan is het gewoon echt pikzwart. Ook je zaklamp helpt niet. Dan moet je echt je nightvision gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:40:
[...]

Ja kan je nagaan hoe het er op een high-end PC uitziet met ray tracing. Ik kijk nu al mijn ogen uit op mijn cheap ass console'tje. :P

De weer effecten zijn ook heel vet gedaan met een volledige dag en nacht cyclus. Geloof dat een nacht/dag 45 minuten duurt, dus het voelt ook echt lang. Niet zoals in sommige andere games maar een kwartiertje ofzo. Gisteren zat ik 's nachts in een zandstorm en dan is het gewoon echt pikzwart. Ook je zaklamp helpt niet. Dan moet je echt je nightvision gebruiken.

Alstublaft 8) Ziet er inderdaad op pc met raytracing wel walgelijk goed uit.
Hopelijk ps5 raytracing op 1080p in gt sport (was een rumour dat gt sport raytracing ondersteund op ps5) ik zeg yes please!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47
v8power67 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:03:
[...]

[YouTube: [4K] Metro Exodus PC/RTX Analysis: The Next Level In Real-Time Visuals]
Hopelijk ps5 raytracing op 1080p in gt sport (was een rumour dat gt sport raytracing ondersteund op ps5) ik zeg yes please!!
Alleen komt Gran Turismo Sport waarschijnlijk weer vier jaar na de console release uit. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:03:
[...]

[YouTube: [4K] Metro Exodus PC/RTX Analysis: The Next Level In Real-Time Visuals]
Yep, gezien vanochtend. Vette shit hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Jumpman schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:16:
[...]

Alleen komt Gran Turismo Sport waarschijnlijk weer vier jaar na de console release uit. ;)
Hoezo? Met backwards compatibility is gt sport meteen ps5 compatibel. En dan hoeven ze alleen een en ander te patchen en hoppa.
Daarom denk ik dat ze gt sport zo uitgebracht hebben in 2017. Was toen wat karig qua content. Maar denk dat hij zelfs als ps5 er is gewoon nog gesupport word.
Dus met nieuwe banen en autos. En hopelijk dus met support voor bv ray tracing mits dit met ps5 mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@v8power67 Ik vraag me dan weer af hoeveel raytracing nu echt gaat toevoegen in een snelle racegame. Ik denk dat je er vrij weinig van gaat zien als je echt aan het spelen bent. Zonde van de resources. Kan je beter op 4K 60fps spelen.

Het voegt vooral veel toe aan statische omgevingen en langzame games zoals je in de Metro video ziet. Gewoon licht dat door alle objecten realtime berekend wordt en invloed heeft op alle andere objecten eromheen en vice versa. Tenzij je je auto natuurlijk aan de kant zet en op je gemak naar de belichting gaat zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:49:
@v8power67 Ik vraag me dan weer af hoeveel raytracing nu echt gaat toevoegen in een snelle racegame. Ik denk dat je er vrij weinig van gaat zien als je echt aan het spelen bent. Zonde van de resources. Kan je beter op 4K 60fps spelen.

Het voegt vooral veel toe aan statische omgevingen en langzame games zoals je in de Metro video ziet. Gewoon licht dat door alle objecten realtime berekend wordt en invloed heeft op alle andere objecten eromheen en vice versa. Tenzij je je auto natuurlijk aan de kant zet en op je gemak naar de belichting gaat zitten kijken.
Reflecties van de autos. Belichting etc. Als ze zoals metro bv hun global illumination op ray tracing draaien.
Plus je vergeet replays en fotomodus die al geniaal is in gt sport maar met ray tracing nog veel mooier.
Ik zie dit liever dan 4k.. maar ik ben dan ook echt niet overtuigd met 4k hdr.. speel op pc op 1200p( 1920x1200) en dan alles ultra is mooier dan wat ik gezien heb op mn mijn broer zijn 4k hdr qled tv met ps4 pro. Ik ben niet zo resolutie geil.
Geef mij maar alles op 1080p/60 met ultra settings( eventueel ray tracing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:02:
[...]

Reflecties van de autos. Belichting etc. Als ze zoals metro bv hun global illumination op ray tracing draaien.
Plus je vergeet replays en fotomodus die al geniaal is in gt sport maar met ray tracing nog veel mooier.
Ik zie dit liever dan 4k.. maar ik ben dan ook echt niet overtuigd met 4k hdr.. speel op pc op 1200p( 1920x1200) en dan alles ultra is mooier dan wat ik gezien heb op mn mijn broer zijn 4k hdr qled tv met ps4 pro. Ik ben niet zo resolutie geil.
Ik bedoel meer dat je die resources net zo goed aan dingen kan spenderen die meteen wat meer opvallen. Als je de settings hoger kunt zetten door de resolutie te verlagen, vooral doen. Ik zie alleen de meerwaarde van ray tracing in een race game niet, even los van de foto modus.

Ik vraag me dan af wat je vergelijkt. Als je exact dezelfde game pakt, lijkt het me sterk dat het er zonder HDR op 1200p mooier uitziet dan op 4K met HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:02:
[...]
Indeed, liever een full HD resolutie met goede AA of supersampling en veel details en verre draw distance, dan 4K met minder bling bling ... :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:18:
[...]

Ik bedoel meer dat je die resources net zo goed aan dingen kan spenderen die meteen wat meer opvallen. Als je de settings hoger kunt zetten door de resolutie te verlagen, vooral doen. Ik zie alleen de meerwaarde van ray tracing in een race game niet, even los van de foto modus.

Ik vraag me dan af wat je vergelijkt. Als je exact dezelfde game pakt, lijkt het me sterk dat het er zonder HDR op 1200p mooier uitziet dan op 4K met HDR.
Mja ik was niet echt onder de indruk van samsung qled 65 inch met hdr aan ps4 pro op 4k.
Gt sport ziet er iets leuker uit qua kleuren maar vond mijn oude lg tv bijna mooier ogen qua kleuren. ( Okee zwart is echt zwart op die qled en bij mij grijzig).Hebben flink lopen spelen met instellingen maar werd niet veel beter.
Plus als je op pc ultra settings kan draaien en de pro doet medium... Dan is 4k leuk maar textures enz zijn dan allemaal minder. Daarom heb ik liever 1080p misschien 1440p, met alles ultra. 60fps en goede TAA.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 19-02-2019 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Tja, ik heb ook liever elke game op 1080p/60fps dan 4k/30fps. Dan maar geen HDR. Ik heb gewoon liever dat alle games, ongeacht het genre, op 60 fps kunnen draaien voordat devs er meer grafische pracht tegenaan gooien. Gelukkig beginnen meer en meer games op de Pro deze keuze te bieden. Prima ontwikkeling.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voxalizer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:47:
Tja, ik heb ook liever elke game op 1080p/60fps dan 4k/30fps. Dan maar geen HDR. Ik heb gewoon liever dat alle games, ongeacht het genre, op 60 fps kunnen draaien voordat devs er meer grafische pracht tegenaan gooien. Gelukkig beginnen meer en meer games op de Pro deze keuze te bieden. Prima ontwikkeling.
Ligt bij mij echt aan de game. Een titel als Uncharted, The Last of Us of Detroit mogen van mij meer eyecandy hebben op een locked 30fps, helemaal als ik daarbij ook HDR krijg. Dat is me in dat geval echt veel meer waard dan 60fps.

Als ik bijvoorbeeld zie hoeveel shimmering een Rise of the Tomb Raider heeft op de 1080p high framerate mode. Dat zag er niet uit.
Pagina: 1 ... 84 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.