Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:57
bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:10:
[...]
Heeft SotTR een demo? Die heb ik even gemist.
Jazeker :)
Te vinden in de Store.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Rage 2 lijkt mij ook een erg leuke game te worden ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anton.net schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:42:
Ik ben ook niet onder de indruk van die nieuwe Obsidian game. Ik had gehoopt dat dit een nieuwe 'echte' Fallout kon zijn, maar daar lijkt het toch niet op.
Zier er redelijk saai uit. Lelijke HUD ook. Die fotootjes bij de health bars doen me denken aan zo'n goedkope tycoon game ofzo

Daarnet Wolfenstein 2 opgepikt. Ik was al een jaar aan het zeggen dat ik die game ging spelen, nu komt het er dus eindelijk van :P

Eerst nog Spyro 3 afmaken zodat ik klaar ben met de trilogie
Wolfenstein 2 is de grootste teleurstelling van 2018 (of was het alweer 2017...) terwijl ik The New Order en The Old Blood echt tof vond. Geen idee hoe het komt, maar ik kwam maar niet goed in de gameplay. Ik vond de cutscenes het leukste van de game :)

Ik hoop dat jij er een stuk meer plezier aan gaat beleven :).

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2019 20:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:11:
[...]

Te vinden in de Store.
Heel even gespeeld. Het ziet er erg fraai uit met HDR. Wel vrij donker. Verder gewoon weer Tomb Raider. Komt wel een keer. Eerst Metro vrijdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:31:
[...]

Heel even gespeeld. Het ziet er erg fraai uit met HDR. Wel vrij donker. Verder gewoon weer Tomb Raider. Komt wel een keer. Eerst Metro vrijdag. :)
Het is een prima game om eens doorheen te spelen. De reis is erg leuk deze keer. Je haat voor NPC's toen bij release is nog steeds niet terecht imo, maar goed. Zal hem binnenkort nog eens opstarten om de DLC te checken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:41:
[...]

Het is een prima game om eens doorheen te spelen. De reis is erg leuk deze keer. Je haat voor NPC's toen bij release is nog steeds niet terecht imo, maar goed. Zal hem binnenkort nog eens opstarten om de DLC te checken
Ja ik leen 'm later dit jaar wel een keer van een maat. Die is er nu mee bezig. Enige minpuntje dat ik trouwens heb is weer de besturing. Ik kan mijn vinger er niet echt op leggen, maar lopen en de camera draaien voelt nooit echt smooth bij de Tomb Raider spellen. Das een van de punten die ik bij Uncharted echt veel beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:11:
[...]

Te vinden in de Store.
Top, die haal ik ook even binnen :) SotTR staat relatief hoog op het lijstje, vond de voorgaande delen ook erg vermakelijk. Het probleem is alleen dat Metro en FC aankomende week uitkomen :'(

Ik las een paar dagen geleden dat iemand ook moeite had met het downloaden van Hitman (als PSN plus game), dat had ik ook (alleen epi 6 stond in de download en wilde nooit afronden), maar gisteren toch gelukt via de Store op de PS zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:45:
[...]

Wolfenstein 2 is de grootste teleurstelling van 2018
Nee dat was Red Dead Redemption 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Albinoraptor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:54:
[...]

Nee dat was Red Dead Redemption 2.
Online ben ik het met je eens. De SP en de wereld was briljant in mijn optiek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als metro exodus straks goeie reviews haalt, dan denk ik dat ik hem bestel dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:55:
Als metro exodus straks goeie reviews haalt, dan denk ik dat ik hem bestel dit weekend.
Er staat sinds gisteren een gelekte op MC. Een 90.

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/metro-exodus

Review is alleen niet te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:19:
[...]

Online ben ik het met je eens. De SP en de wereld was briljant in mijn optiek :)
Ja de wereld was briljant en qua techniek is RDR2 echt een kunstwerk.

Alleen ben ik geen kunstliefhebber maar een gamer en ik vond het op grond van gameplay echt een middelmatige game. Zoveel keuzes die ze hebben gemaakt op gameplay gebied zijn echt ergernissen geweest bij mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-10 19:10
RDR 2 was echt de grootste teleurstelling van 2018 voor mij. Hell, misschien wel van de afgelopen 10 jaar.

Wat was die game saai. Ik vond het een mooie game, de wereld was fantastisch, maar verder kon ik het er niet zo mee vinden. Ik heb hem dan ook niet uitgespeeld. De missie structuur was het gewoon niet, ik vond het niet zo spannend allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
RDR 2 was echt de grootste teleurstelling van 2018 voor mij. Hell, misschien wel van de afgelopen 10 jaar.

Wat was die game saai. Ik vond het een mooie game, de wereld was fantastisch, maar verder kon ik het er niet zo mee vinden. Ik heb hem dan ook niet uitgespeeld. De missie structuur was het gewoon niet, ik vond het niet zo spannend allemaal.
En daar is toch ook niets mis mee? Net zo goed als dat de ene persoon vrolijk wordt van de muziek van Adele en de ander van Hazes en derde van allebei en een vierde vind beide verschrikkelijk :)
insert voorbeeld van voetbalclub, van eten etc etc.....

Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, om dezelfde reden dat ik gta 5 overgeslagen heb, ik heb weinig met sandbox en ik geloof gelijk dat het verhaal, de setting etc fantastisch zal zijn, maar als ik juist die elementen zoek, dan is voor mij een film kijken dan een veel logischere keuze.

Toevallig deze week wel gta 5 voor het eerst heel even gespeeld en toegegeven ik vond de sfeer wel gelijk goed, wellicht dat ik dat over 5 jaar ook wel ga zeggen over rdr 2 :P
-------
mijn god of war overigens nog niet kunnen proberen :(
offtopic:
aandacht afgeleid door :X Worms op x360.....wilde altijd proberen om die game nog te maxen maar kon nooit de multiplayer achievement halen, ben daarmee geholpen en nou MOET ik die game afkrijgen....zie ook trophy topic :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:29:
[...]

En daar is toch ook niets mis mee? Net zo goed als dat de ene persoon vrolijk wordt van de muziek van Adele en de ander van Hazes en derde van allebei en een vierde vind beide verschrikkelijk :)
insert voorbeeld van voetbalclub, van eten etc etc.....

Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, om dezelfde reden dat ik gta 5 overgeslagen heb, ik heb weinig met sandbox en ik geloof gelijk dat het verhaal, de setting etc fantastisch zal zijn, maar als ik juist die elementen zoek, dan is voor mij een film kijken dan een veel logischere keuze.

Toevallig deze week wel gta 5 voor het eerst heel even gespeeld en toegegeven ik vond de sfeer wel gelijk goed, wellicht dat ik dat over 5 jaar ook wel ga zeggen over rdr 2 :P
-------
mijn god of war overigens nog niet kunnen proberen :(
offtopic:
aandacht afgeleid door :X Worms op x360.....wilde altijd proberen om die game nog te maxen maar kon nooit de multiplayer achievement halen, ben daarmee geholpen en nou MOET ik die game afkrijgen....zie ook trophy topic :+
Nee zeker niet hoor. En ik snap ook echt heel goed dat er mensen zijn die lyrisch zijn over RDR2. Ik zie de klasse van de game wel, maar persoonlijk vond ik het gewoon oprecht saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-10 22:04

Dhrax

Prog Lord

Albinoraptor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:02:
[...]
... en qua techniek is RDR2 echt een kunstwerk.
Daar ben ik het niet mee eens ...

Rockstar is het niet gelukt om een game te leveren met een steady framerate, op de X1X gaat het nog maar op de PS4Pro was het behoorlijk dramatisch. Zeer veel moeite om de 30fps vast te houden. De game voelt en speelt als een slideshow en de lage framerate maakt het er niet beter door.

Nee deze game is zeker geen technisch meesterwerkje. Techniek is meer dan enkel pracht en praal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 23:59

TDB

Cyrax0508 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:

Jammer dat ik het spel niet bij jouw vraag en aanbod zie staan. Ik had hem misschien wel willen overnemen :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
TDB schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:52:
[...]

Jammer dat ik het spel niet bij jouw vraag en aanbod zie staan. Ik had hem misschien wel willen overnemen :)
:) Hij is al een tijdje terug verkocht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
Dhrax schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Rockstar is het niet gelukt om een game te leveren met een steady framerate, op de X1X gaat het nog maar op de PS4Pro was het behoorlijk dramatisch. Zeer veel moeite om de 30fps vast te houden. De game voelt en speelt als een slideshow en de lage framerate maakt het er niet beter door.

Nee deze game is zeker geen technisch meesterwerkje. Techniek is meer dan enkel pracht en praal.
Je vergeet fake HDR dat zo ver gaat dat mijn televisie wordt genept en denkt dat er HDR content wordt afgespeeld. Dat maakt het helemaal af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:54:
[...]dat mijn televisie wordt genept en denkt dat er HDR content wordt afgespeeld.
Je TV wordt helemaal niet genept. Je TV ziet gewoon een HDR inputsignaal, en zal, net als eender welke andere HDR TV, dit aangeven als zijnde HDR. Je TV geeft er geen moer om wat er effectief in dat HDR signaal zit, en het kan even goed een zwart beeld zijn :).

Je opmerking is een beetje gelijk zeggen dat je TV denkt dat hij een HD signaal binnenkrijgt wanneer je een DVD via een upscaler speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Twixie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:05:
[...]

Je TV wordt helemaal niet genept. Je TV ziet gewoon een HDR inputsignaal, en zal, net als eender welke andere HDR TV, dit aangeven als zijnde HDR. Je TV geeft er geen moer om wat er effectief in dat HDR signaal zit, en het kan even goed een zwart beeld zijn :).

Je opmerking is een beetje gelijk zeggen dat je TV denkt dat hij een HD signaal binnenkrijgt wanneer je een DVD via een upscaler speelt.
Geen idee dat dat allemaal zo zit. Ik begreep dat er geen (echt) HDR signaal wordt uitgezonden bij het spelen van RDR2. Mijn televisie (en alle HDR toestellen denk ik?) geeft het wel aan op het moment dat ik RDR2 opstart.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 13-02-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Geen idee dat dat allemaal zo zit. Ik begreep dat er geen (echt) HDR signaal wordt uitgezonden bij het spelen van RDR2. Mijn televisie (en alle HDR toestellen denk ik?) geeft het wel aan op het moment dat ik RDR2 opstart.
Het signaal is gewoon HDR, maar (van wat ik me herinner) wat ze deden was eigenlijk gewoon een SDR render gaan extrapoleren naar HDR. Een beetje hetzelfde effect dat HDR TVs ook als feature hebben om SDR te 'converteren' naar HDR, wat natuurlijk ook fake is.

Je kan het een beetje vergelijken met upscalen van resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Twixie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Het signaal is gewoon HDR, maar (van wat ik me herinner) wat ze deden was eigenlijk gewoon een SDR render gaan extrapoleren naar HDR. Een beetje hetzelfde effect dat HDR TVs ook als feature hebben om SDR te 'converteren' naar HDR, wat natuurlijk ook fake is.

Je kan het een beetje vergelijken met upscalen van resoluties.
Ah, duidelijk. Bedankt voor de info. In the end is het natuurlijk gewoon zo dat wij helemaal geen RDR2 in HDR aan het spelen waren. Het zag er in elk geval niet uit op mijn Oled televisie. Als ik daarna Spider-Man of God of War in de PS4 deed was het verschil voor mij in elk geval heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Nee zeker niet hoor. En ik snap ook echt heel goed dat er mensen zijn die lyrisch zijn over RDR2. Ik zie de klasse van de game wel, maar persoonlijk vond ik het gewoon oprecht saai.
Ik snap het persoonlijk niet. Ik snap wel dat mensen lyrisch zijn over de wereld en het verhaal, maar puur qua game en de fun die het moet geven, vind ik het pure middelmaat. Ik heb 'm helemaal uitgespeeld overigens.
Dhrax schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Een slideshow? Wellicht is er iets mis met je console? Ik heb geen enkele last gehad van de framerate. Ik heb me eerder verbaasd over hoe soepel alles op die schaal bleef draaien. Qua wereld, vergezichten en pop-in is de game absoluut een technisch meesterwerk. Jammer van de fake HDR alleen. En extra jammer dat niemand bij Rockstar daar netjes een statement over durft te geven.
Twixie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:05:
[...]

In mijn boekje heet dat anders gewoon je TV neppen. Het is gewoon SDR kwaliteit. Waarom moet daar een HDR signaal voor worden uitgestuurd? Pure misleiding. Er zit zelfs een HDR toggle in het menu. Echt, what the fuck? Je kan die toggle ook achterwege laten en geen HDR signaal uitsturen en vooraf aangeven dat RDR geen HDR heeft. Dat naai je de boel tenminste niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:23:
[...]
In mijn boekje heet dat anders gewoon je TV neppen. Het is gewoon SDR kwaliteit. Waarom moet daar een HDR signaal voor worden uitgestuurd? Pure misleiding. Er zit zelfs een HDR toggle in het menu. Echt, what the fuck? Je kan die toggle ook achterwege laten en geen HDR signaal uitsturen en vooraf aangeven dat RDR geen HDR heeft. Dat naai je de boel tenminste niet. :)
Het is de kijker neppen, niet de TV :). Onder de TV neppen, zou ik verstaan dat de TV daardoor iets speciaal doet, wat hij anders niet zou doen. Maar de TV speelt gewoon af wat hij binnenkrijgt, en inderdaad je kan dus eender welk SDR beeld in een HDR container steken en de TV zal gewoon zeggen dat het HDR is.
Je kan ook even goed een beeld van 720x576 pixels in een 4K signaal steken, en je zal met het blote oog zien dat je gewoon naar SD kijkt ipv 4K, terwijl de TV nog altijd zal zeggen dat het 4K is. Of je kan in alle 7.1 kanalen hetzelfde audio-signaal stoppen en je versterker zal zeggen dat het surround is, terwijl het eigenlijk gewoon mono is.

Nu, waar we het allemaal mee eens zijn, is dat het nep is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:23:
Een slideshow? Wellicht is er iets mis met je console? Ik heb geen enkele last gehad van de framerate. Ik heb me eerder verbaasd over hoe soepel alles op die schaal bleef draaien. Qua wereld, vergezichten en pop-in is de game absoluut een technisch meesterwerk. Jammer van de fake HDR alleen. En extra jammer dat niemand bij Rockstar daar netjes een statement over durft te geven.
[...]
Nah console is prima. Denk dat we een andere perceptie hebben van 'soepel draaien'.
De gebruikte hardware heeft gewoon niet genoeg power om die pop en vergezichten met een strakke framerate op je scherm te toveren. RDR2 is zo ongelofelijk traaaaaaag, zowel in gameplay als fps.

De laatste jaren heb ik amper nog gegamed op de consoles en eigenlijk enkel pc gebruikt. De stap 60+fps -> 25-30 fps is gewoon te groot voor mij denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Hoop dat die nu eindelijk wel uitkomt!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dhrax schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:44:
[...]

Nah console is prima. Denk dat we een andere perceptie hebben van 'soepel draaien'.
De gebruikte hardware heeft gewoon niet genoeg power om die pop en vergezichten met een strakke framerate op je scherm te toveren. RDR2 is zo ongelofelijk traaaaaaag, zowel in gameplay als fps.

De laatste jaren heb ik amper nog gegamed op de consoles en eigenlijk enkel pc gebruikt. De stap 60+fps -> 25-30 fps is gewoon te groot voor mij denk ik.
Ja maar :P

Als je nu pc performance met ps4 performance vergelijkt is het niet gek dat het traag oogt, alleen dan zou je het bij andere ps4 games ook moeten merken zou ik verwachten........waarbij het natuurlijk wel weer goed mogelijk is dat het bij RDR meer opvalt dan bij andere games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 18-10 21:56
Begint er steeds beter uit te zien.
Hoop echt dat de reviews goed zijn.

Want dan haal ik hem sowieso op day one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Sagat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Ja maar :P

Als je nu pc performance met ps4 performance vergelijkt is het niet gek dat het traag oogt, alleen dan zou je het bij andere ps4 games ook moeten merken zou ik verwachten........waarbij het natuurlijk wel weer goed mogelijk is dat het bij RDR meer opvalt dan bij andere games.
Klopt wat je zegt hoor, ik heb jaren op PS4 gegamed zonder issues. Ja tuurlijk, de 30fps vond ik altijd al een mindere factor maar vond ik nooit hinderlijk. RDR2 voelt gewoon niet lekker aan. Dat je er dan ook extra op gaat letten c.q. aan irriteren, bevorderd de speelervaring ook niet echt.

Uiteindelijk was RDR2 een uiterst teleurstellende ervaring voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rdr 2 speelt als een zonnetje op de pro hoor anders.

Een magere 79mc na 12 reviews, niet heel overtuigend ...
https://www.metacritic.co...ion-4/metro-exodus?ref=hp

O fuck, ik lees nu ook dat de game zware framedrops heeft op de ps4 pro en hele lange laadtijden.

[ Voor 45% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-02-2019 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSX-Sense heeft de Metro review al online:
https://www.psx-sense.nl/348314/review-metro-exodus/

Spoiler: Retegoede game, een 9.0!

Genieten geblazen dus!

En van Push Square
Thankfully, Metro: Exodus makes up for a lot of this with its deep and varied combat mechanics that allow you to approach any engagement with the enemy in a whole host of different ways. Stock up on guns and ammunition and assault an enemy stronghold all guns blazing, or wait until night falls and take a stealthy approach with your crossbow and silenced pistol once the guards have fallen asleep. The experience wholeheartedly supports both styles of play, along with every degree in-between. Break line of sight if the situation is getting too hot and hostiles will begin searching for Artyom, allowing you to create traps and kill zones that whittle away their numbers. What the open-ended nature doesn’t do for activities to engage with, it most certainly makes up for it with a welcome amount of combat variety.
Goede stealth _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door -SaveMe- op 13-02-2019 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
-SaveMe- schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:24:
PSX-Sense heeft de Metro review al online:
https://www.psx-sense.nl/348314/review-metro-exodus/

Spoiler: Retegoede game, een 9.0!

Genieten geblazen dus!

En van Push Square

[...]

Goede stealth _/-\o_
Push Square heeft hem wel een 6/10 gegeven
Maar op metacritic heeft hij een 81/100 uit 12 reviews.

Wat natuurlijk gewoon een nette score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:

O fuck, ik lees nu ook dat de game zware framedrops heeft op de ps4 pro en hele lange laadtijden.
Hij staat nu op 81 ;). Maar metascores zeggen niet altijd alles. Zo krijgt Kingdom Hearts een 8+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sefaex Vond het cijfer te laag van Push Square. Ik denk dat als je de laatste twee games leuk vond je deze zeker ook gaat bevallen.

Ik wacht nog met aanschaf, eerst nog andere games te spelen ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Hij staat nu op 81 ;). Maar metascores zeggen niet altijd alles. Zo krijgt Kingdom Hearts een 8+ :P
Snap ook niet wat er mager is aan een 79.

Was vroeger op school erg blij met een 7. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Metro ga ik sowieso wel halen. Post-apocalyptisch is mijn favoriete setting in games. Dan maakt de score voor mij niet uit, aangezien ik me sowieso altijd super vermaak in die werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:

Inmiddels boven de 80 inderdaad. Vanavond even wat reviews lezen, maar vooralsnog laat ik mijn pre-order staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-10 22:54
Merk dat er voor mij eigenlijk weinig games komen die ik wil spelen.
Broertje heeft anthem al gekocht dus ga hem proberen. Maar verder denk alleen days gone en verder niks. Gelukkig vermaak ik me altijd wel met gt sport !
En ja wou ookt rdr2 halen maar na alle negatieve berichten en kijken van gameplay ook uit de lijst gezet. Ooit voor 5 euro keertje ofzo..
Metro ook niks voor mij. Dus ja blijft weinig over.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:33
v8power67 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:02:
En ja wou ookt rdr2 halen maar na alle negatieve berichten en kijken van gameplay ook uit de lijst gezet. Ooit voor 5 euro keertje ofzo..
net als dat het niet met GTAV gebeurt, zal dit ook niet met RDR2 gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-10 22:54
maartend schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:12:
[...]

2e hands misschien dan. Meer wil ik er niet aan uitgeven, en als dan niet gebeurt, tja zal er dan ook niet wakker van liggen. Vermaak me dan wel met andere game.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
maartend schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:12:
[...]

Alleen wordt GTA nog altijd enorm veel gespeeld en ik kan me niet indenken dat Red Dead Online dezelfde levensduur gaat geven aan RDR2 als GTA Online voor GTA5 doet.

Dus ik verwacht dat RDR2 sneller in prijs omlaag gaat dan GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:33
Albinoraptor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:26:
[...]

Alleen wordt GTA nog altijd enorm veel gespeeld en ik kan me niet indenken dat Red Dead Online dezelfde levensduur gaat geven aan RDR2 als GTA Online voor GTA5 doet.
Ik vermoed dat die miljoenen RDR spelers (oke, nu nog offline) daar strax mogelijk wel eens heel anders over zullen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik weet het nog niet met die game, ga hem wel spelen en heb een pre-order staan maar sommige zaken zien er soms zo saai uit. Ook is dit weer de zoveelste game met het Sony sausje, het ziet er allemaal prachtig uit enz maar op een of andere manier zie je aan de cutscenes gelijk dat het een Sony game is, ook al is het telkens een andere studio. Voelt een beetje als truukje met elke keer een andere setting.

Maar zombies en een "open wereld" dus ik doe alsnog mee :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik lees over crashes, frame drops en lange laadtijden baadt mij dat toch zorgen voor metro exodus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

v8power67 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:16:
[...]

2e hands misschien dan. Meer wil ik er niet aan uitgeven, en als dan niet gebeurt, tja zal er dan ook niet wakker van liggen. Vermaak me dan wel met andere game.
5 euro... echt mijn hemel. Dat zijn 2 kopjes koffie. En daarvoor heb je een game van 100+ uur. Ik zou als ik jou was het spel niet eens voor 1 euro kopen want je gaat het toch niet boeiend vinden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
79 is mager, maar 85 is dan wellicht wel fantastisch zeker ? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:36
Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:09:
[...]

Ik weet het nog niet met die game, ga hem wel spelen en heb een pre-order staan maar sommige zaken zien er soms zo saai uit. Ook is dit weer de zoveelste game met het Sony sausje, het ziet er allemaal prachtig uit enz maar op een of andere manier zie je aan de cutescenes gelijk dat het een Sony game is, ook al is het telkens een andere studio. Voelt een beetje als truukje met elke keer een andere setting.

Maar zombies en een "open wereld" dus ik doe alsnog mee :P
O+ ?

Maar ik ben erg nieuwschierig, Sony sausje? Die moet je me eens uitleggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Mutatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:15:
[...]

O+ ?

Waarschijnlijk is dat omdat het er zo gelikt uit ziet? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:15:
[...]
O+ ?

Ja moet je ze maar eens naast elkaar leggen. Inhoud is anders maar ze zijn technisch altijd hetzelfde styletje.

Ik snap dat het verkoopt hoor en dat het geen populaire mening zal zijn in een dergelijk topic maar vind het wel opvallend altijd.

Zo ook in deze trailer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:25:
[...]

Ja moet je ze maar eens naast elkaar leggen. Inhoud is anders maar ze zijn technisch altijd hetzelfde styletje.

Ik snap dat het verkoopt hoor en dat het geen populaire mening zal zijn in een dergelijk topic maar vind het wel opvallend altijd.

Hmm oke, als ik Horizon ZD, Detroid of een Spiderman oid ernaast leg is het wel allemaal beetje eigen stijl maar wel allemaal weer semi realistisch vorm gegeven. Maar is het niet de techniek van tegenwoordig, shaders, materialen e.d. Samen met een soort hollywood trailer stijl en dat alles net een stuk afgewerkter dan het gros vd games?
Dat? Vond het een interessante opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:34:
[...]

Hmm oke, als ik Horizon ZD, Detroid of een Spiderman oid ernaast leg is het wel allemaal beetje eigen stijl maar wel allemaal weer semi realistisch vorm gegeven. Maar is het niet de techniek van tegenwoordig, shaders, materialen e.d. Samen met een soort hollywood trailer stijl en dat alles net een stuk afgewerkter dan het gros vd games?
Dat? Vond het een interessante opmerking
Ja dat is het misschien wel hoor maar bij andere games heb ik dat niet, dus het moet een combinatie van dingen zijn.

Als je bijvoorbeeld naar deze trouw scene kijkt, meisje oogt heel generiek, had zo in Spiderman, Uncharted, TLOU kunnen zitten bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je krijgt inderdaad een beetje het gevoel dat elke Sony game een third person adventure game is die zich afspeelt in een bos in de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:38:
[...]

Ja dat is het misschien wel hoor maar bij andere games heb ik dat niet, dus het moet een combinatie van dingen zijn.

Als je bijvoorbeeld naar deze trouw scene kijkt, meisje oogt heel generiek, had zo in Spiderman, Uncharted, TLOU kunnen zitten bijvoorbeeld.
Als ik er nu zo naar kijk kan ik wel een mix van die games in 1 zien :D Weet niet of ik dat een Sony sausje zou noemen, mss wel zoals bv Pixar films ook wel een herkenbaar iets hebben. Is dat niet toch meer een algemeen iets?
Een hollywood film trailer stijl herken je ook zo, en is een soort norm geworden.

@Nieuwevolger
Ik klaag er niet over, vermaak me daar juist goed mee :+
Na Horizon, Witcher 3, RDR2 nu Prey aan het spelen, fps voelt nu als met mn snuffert tegen een kijkdoos aan zit te loeren, beetje beklemmend/beperkter oid

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:25:
[...]

Prima. Hoe meer Sony saus, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier de devil may cry 5 demo gespeeld, ik kan niet echt in de combat komen, het dodgen van de aanvallen van de boss battle lukte mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:49:
[...]
Prima. Hoe meer Sony saus, hoe beter.
Nou dat zou ik ook zeggen alleen het moet wel onderscheidend blijven, dat was het altijd, dat is het nu nog maar dat betekend niet dat dit altijd zo zal blijven.

Ik ben benieuwd of Days gone niet een van de eerste grote tegenvallers gaat worden.
Mutatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:49:
[...]
Als ik er nu zo naar kijk kan ik wel een mix van die games in 1 zien :D Weet niet of ik dat een Sony sausje zou noemen, mss wel zoals bv Pixar films ook wel een herkenbaar iets hebben. Is dat niet toch meer een algemeen iets?
Een hollywood film trailer stijl herken je ook zo, en is een soort norm geworden.
Ja maar Pixar films zijn allemaal van dezelfde studio. Namelijk Pixar :)

Dat van de Hollywood film is overigens geen gegeven. Daarin zijn zat stylen te herkennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:41:
Je krijgt inderdaad een beetje het gevoel dat elke Sony game een third person adventure game is die zich afspeelt in een bos in de herfst.
Ja dat was precies wat ik dacht na het zien van de Spiderman trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:58:
[...]

Ja maar Pixar films zijn allemaal van dezelfde studio. Namelijk Pixar :)

Dat van de Hollywood film is overigens geen gegeven. Daarin zijn zat stylen te herkennen.
In hollywood blockbuster trailers zie ik wel een zelfde soort iets, Pixar idd logisch. Ik twijfel nog, het is lastig aan te duiden :+
Anywho, Sony staat ver voor op de concurrentie wat betreft hun exclusives. Al heeft veel een zelfde soort sausje, geef maar meer :9~

Ik begin wel warm te worden voor Days Gone, het trok me niet, vooral omdat ik niet veel heb met die hardrock Harry types op Harleys. Maar wie weet, de game opzich lijkt toch aardig tof te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:07:
Ik begin wel warm te worden voor Days Gone, het trok me niet, vooral omdat ik niet veel heb met die hardrock Harry types op Harleys. Maar wie weet, de game opzich lijkt toch aardig tof te worden
Ik ben benieuwd. Game type spreekt mij zoals gezegd wel aan maar heb te weinig gameplay gezien om te kunnen zeggen dat het tof wordt en ik ben bang dat dit een voorteken is.

De gameplay die wel getoond wordt zag er verder ook niet zo bijster interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swwwwwwweeeeeeeeet! Deeltje 1 was erg leuk, dus benieuwd naar het vervolg...

[YouTube: Dragon Quest Builders 2 | “A Day in the Life of a Builder” Gameplay Video | PS4]

Donstil schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:13:
[...]

Ik ben benieuwd. Game type spreekt mij zoals gezegd wel aan maar heb te weinig gameplay gezien om te kunnen zeggen dat het tof wordt en ik ben bang dat dit een voorteken is.

De gameplay die wel getoond wordt zag er verder ook niet zo bijster interessant uit.
De gameplay wordt juist met iedere trailer beter. Je kan enorm goed zien dat het uitstel veel goeds heeft gedaan. Animaties en melee zijn sterk vooruitgegaan een de graphics ook.

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 06:48:
[...]

De gameplay wordt juist met iedere trailer beter. Je kan enorm goed zien dat het uitstel veel goeds heeft gedaan. Animaties en melee zijn sterk vooruitgegaan een de graphics ook.
Ik hoop dat je gelijk hebt 👍🏼

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Nieuwevolger schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:54:
Iemand hier de devil may cry 5 demo gespeeld, ik kan niet echt in de combat komen, het dodgen van de aanvallen van de boss battle lukte mij totaal niet.
Ik vond er ook niet zoveel aan, terwijl ik deel 1, 3 en 4 met veel plezier heb gespeeld. Ik houd het er maar op dat mijn smaak is veranderd.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zo, toch even Far Cry New Dawn besteld, komt morgen aan :9 Straks nog even Metro Exodus bestellen en dan heb ik de komende weken weer genoeg te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
The Inquisitor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:08:
Zo, toch even Far Cry New Dawn besteld, komt morgen aan :9 Straks nog even Metro Exodus bestellen en dan heb ik de komende weken weer genoeg te doen.
waarom iemand dan FC new dawn op release dag koopt snap ik dan niet :*)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hamazaki schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Ziet er leuk uit en heb genoten van FC5 dus lijkt me prima. Via ING kost het 29 euro dus zoveel lol kan ik er wel uithalen.
Hamazaki schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Ik snap überhaupt niet waarom je 2 shooters tegelijk koopt die over een paar weken waarschijnlijk de helft goedkoper zijn. Maar hey, iedereen is anders hè. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:19:
[...]

Ik snap überhaupt niet waarom je 2 shooters tegelijk koopt die over een paar weken waarschijnlijk de helft goedkoper zijn. Maar hey, iedereen is anders hè. :)
Beetje afwisseling, mooi toch.

Jullie hoeven het ook niet te begrijpen, als ik maar plezier heb.
Ziezo, de Metro Exodus order staat ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:19:
[...]

dat bedoelde ik ook eigenlijk, maar goedkoper dan 29 euro ga je new dawn niet vinden de komende maanden. lijkt me een prima deal.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hamazaki schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:23:
[...]

dat bedoelde ik ook eigenlijk, maar goedkoper dan 29 euro ga je new dawn niet vinden de komende maanden. lijkt me een prima deal.
En Metro kost me maar 15 euro want had nog cadeaubonnen die gingen vervallen :) Ik heb al tijden geen games gekocht omdat ik niets interessant genoeg vond, en nu komen er precies 2 games waar ik naar uitkeek.
The Inquisitor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:22:
[...]

Beetje afwisseling, mooi toch.

Jullie hoeven het ook niet te begrijpen, als ik maar plezier heb.
Ziezo, de Metro Exodus order staat ook.
Zo is het.

Ik zal FCND ooit wel een keer oppakken, maar haast heb ik er absoluut niet mee. Ik heb 5 nog niet zolang geleden uitgespeeld en dit is in principe een reskin op dezelfde map. Dus wellicht dat ik die over een paar jaar oppik. Dan gaat mijn postapocalyptische interesse toch meer uit naar Metro en straks Rage 2. Wisten jullie dat die laatste op de consoles naar verluidt op 60fps gaat draaien?

• Farabi
  • Niet online
shiitt ik zit nog elke dag ac origins te spelen. RE2, metro, FC new dawn ik loop zooo achter straks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
God of War is trouwens ook GOTY bij de DICE awards geworden en is daarmee Zelda voorbij. Lekker bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:39:
[...]

Snap ook niet wat er mager is aan een 79.

Was vroeger op school erg blij met een 7. :D
Nepgamert, je hoort alleen maar games met een 9 of hoger goed te vinden!

(en om mijn eigen advies op te volgen qua sarcasme ;) :P )
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:32:
[...]

5 euro... echt mijn hemel. Dat zijn 2 kopjes koffie. En daarvoor heb je een game van 100+ uur. Ik zou als ik jou was het spel niet eens voor 1 euro kopen want je gaat het toch niet boeiend vinden. :)
Als mede cheapskate gamer ga ik er helemaal in mee dat 5 euro een prima prijs is. Als je een game niet interessant vind. Maar het is wel een grote titel en je het toch is wil het daarom toch proberen, dan zou ik er ook geen geld voor over hebben.

Dus ja, als je lang genoeg wacht is vrijwel alles voor die prijs te vinden. En kan me zo voorstellen dat deze game ook nog wel is in ps now komt......then again, juist door de populariteit wellicht ook niet. Maar ik had het dus met gta5, die ligt ook voor zulke prijzen bij CEX etc, mits je genoegen neemt met de last gen versie.

[ Voor 56% gewijzigd door Sagat op 14-02-2019 09:39 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:30:
God of War is trouwens ook GOTY bij de DICE awards geworden en is daarmee Zelda voorbij. Lekker bezig.
Dik waard! Ik heb zelden zulke epische en memorabele momenten meegemaakt als in GoW. Ben zo benieuwd naar deel 2!
Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Nepgamert, je hoort alleen maar games met een 9 of hoger goed te vinden!

(en om mijn eigen advies op te volgen qua sarcasme ;) :P )

[...]

Als mede cheapskate gamer ga ik er helemaal in mee dat 5 euro een prima prijs is. Als je een game niet interessant vind. Maar het is wel een grote titel en je het toch is wil het daarom toch proberen, dan zou ik er ook geen geld voor over hebben.

Dus ja, als je lang genoeg wacht is vrijwel alles voor die prijs te vinden. En kan me zo voorstellen dat deze game ook nog wel is in ps now komt......then again, juist door de populariteit wellicht ook niet. Maar ik had het dus met gta5, die ligt ook voor zulke prijzen bij CEX etc, mits je genoegen neemt met de last gen versie.
Ik weet niet of ik het goed lees, maar bedoel je RDR2 die ooit eens in PS Now gaat komen? Dat gaat nooit gebeuren, denk ik.

Edit: Far Cry New Dawn reviews zijn blijkbaar ook los, 73 op MC.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 14-02-2019 13:44 ]

bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Ik weet niet of ik het goed lees, maar bedoel je RDR2 die ooit eens in PS Now gaat komen? Dat gaat nooit gebeuren, denk ik.

Edit: Far Cry New Dawn reviews zijn blijkbaar ook los, 73 op MC.
Op een gegeven moment daalt de losse verkoop naar zo goed als 0. Als je dan toch nog wat van die shark card meuk kan verkopen aan ps now spelers...waarom dan niet?

Maar het zal niet op korte termijn zijn.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:06:
[...]

Op een gegeven moment daalt de losse verkoop naar zo goed als 0. Als je dan toch nog wat van die shark card meuk kan verkopen aan ps now spelers...waarom dan niet?

Maar het zal niet op korte termijn zijn.
Er is volgens mij nog nooit een Rockstar titel in Plus langsgekomen (correct me if I'm wrong). GTA 5 is inmiddels 4/5 jaar oud en kost nog steeds tussen de € 20,- en € 30,-. Ik zie RDR de komende 15 jaar niet langskomen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik snap werkelijk niet dat mensen denken dat RDR2 dezelfde levensverwachting heeft als GTA5.

GTA5 is veel toegankelijker en spreekt meer mensen aan. GTA Online (ook al waren er geen heist in begin) was interessanter dan RDR Online ooit zal worden.

Ben het met je eens dat het bij Rockstar Games vaker tijd duurt voordat men eens denkt aan een sale of flinke prijsverlaging.

Maar over een half jaar speelt mss nog maar een handje vol mensen RDR2 / RDR Online terwijl er nu nog 6 jaar na release miljoenen wordt verdient met GTA5. En denk niet omdat beide games van Rockstar zijn je ze kan vergelijken qua levensduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:32:
Ik snap werkelijk niet dat mensen denken dat RDR2 dezelfde levensverwachting heeft als GTA5.

GTA5 is veel toegankelijker en spreekt meer mensen aan. GTA Online (ook al waren er geen heist in begin) was interessanter dan RDR Online ooit zal worden.

Ben het met je eens dat het bij Rockstar Games vaker tijd duurt voordat men eens denkt aan een sale of flinke prijsverlaging.

Maar over een half jaar speelt mss nog maar een handje vol mensen RDR2 / RDR Online terwijl er nu nog 6 jaar na release miljoenen wordt verdient met GTA5. En denk niet omdat beide games van Rockstar zijn je ze kan vergelijken qua levensduur.
Eind december stond RDR2 gewoon nog op plek 2 in de top 10 van globale wekelijkse sales met 700k units hoor. In diezelfde lijst staat Spider-Man als PS4 exclusive op de 5e plek en die kwam begin september uit. Het zou mij verbazen als RDR2 binnen een half jaar uit deze lijst is verdwenen.

In de UK staat de game op de eerste plaats per 8 februari.

https://www.chart-track.c.../index_test.jsp&ct=110015

Ik vraag me af waarop je baseert dat de game over een half jaar nog maar door een handje vol mensen gespeeld wordt. Het is een van de grootste (zo niet, de grootste) en meest populaire entertainment producten ooit. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:10:
[...]

Er is volgens mij nog nooit een Rockstar titel in Plus langsgekomen (correct me if I'm wrong). GTA 5 is inmiddels 4/5 jaar oud en kost nog steeds tussen de € 20,- en € 30,-. Ik zie RDR de komende 15 jaar niet langskomen. ;)
Red dead redemption 1 in 2012 (tsss dat je dat al vergeten was, ik heb het schaamteloos van wiki geleend :P) en uit mijn hoofd ook bully en rockstar table tennis.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:57
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:49:
Ik vraag me af waarop je baseert dat de game over een half jaar nog maar door een handje vol mensen gespeeld wordt. Het is een van de grootste (zo niet, de grootste) en meest populaire entertainment producten ooit. :?
Ik weet niet hoe populair de RDR2 multiplayer is maar het wordt een hele kluif om de populariteit van GTA online te evenaren.
Ik ken aardig wat lui die nog steeds GTA online spelen en van alle lui die ik ken die RDR2 spelen/speelden is er nauwelijks iemand die RDR online speelt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:01:
[...]

Ik weet niet hoe populair de RDR2 multiplayer is maar het wordt een hele kluif om de populariteit van GTA online te evenaren.
Ik ken aardig wat lui die nog steeds GTA online spelen en van alle lui die ik ken die RDR2 spelen/speelden is er nauwelijks iemand die RDR online speelt.
Ongetwijfeld, maar ik denk dan vooral ook dat de SP de komende jaren nog veel gespeeld gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie

Laat dat online maar gigantisch crashen en laat ze maar flinke sp content maken :) Dat online heeft heel GTA verknalt voor mij :X :+

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:42
dvdkiwi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:01:
[...]

Je vergeet gemakshalve hoe gta online in het begin was, weinig content en weinig te doen. Dus eigenlijk zoals RDR online nu is.. Dus ik zou RDR online niet gelijk zo uitvlakken. :O

Ik zit trouwens niet te wachten op het online gebeuren, trekt mij bij gta ook niet. Liever SP content, maar dat gaat helaas niet gebeuren. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Gummiebeer op 14-02-2019 17:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Omdat hij het een teleurstellende game vond :) Iets als eigen mening projecteren op de hele gaming community :p

• RubenSaurus
Ik denk persoonlijk ook dat RDR2 Online in de verste verte niet kan tippen aan GTA Online qua spelersaantallen en opbrengst, ik zie echt niemand in mijn lijst het spelen in tegenstelling tot GTA toendertijd.
Zelf vond ik het ook maar matig en kon me er maar kort mee vermaken voor ik het zat was, alles voelt ook ontzettend traag aan (persoonlijke mening).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:51
De gameplay van RDR2 is extreem zwak. Leuke gamelay is net waarom mensen een MP spelen.

RDR2 was voor mij ook de teleurstelling van 2018, de enige game die niet aan mijn verwachtingen voldeed.
De reviews waren extreem goed, maar al snel hoorde je langs alle kanten dat het toch niet zo geweldig was.

Maar dan nog, de SP moet je gewoon gespeeld hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:08:
De gameplay van RDR2 is extreem zwak. Leuke gamelay is net waarom mensen een MP spelen.

RDR2 was voor mij ook de teleurstelling van 2018, de enige game die niet aan mijn verwachtingen voldeed.
De reviews waren extreem goed, maar al snel hoorde je langs alle kanten dat het toch niet zo geweldig was.

Maar dan nog, de SP moet je gewoon gespeeld hebben
Ik vind het qua gameplay ook geen topper, maar desondanks denk ik wel dat de game nog jaren gespeeld en flink verkocht gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat vind ik van alle andere online multiplayer games ook, schijnen toch nog een paar mensen te zijn die het wel leuk vinden. Raar volk. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Iemand ervaring met het verplaatsen van games van interne naar externe schijf. Heb een nieuwe 5tb 2.5 inch Seagate schijf as gesloten en heb 170 GB verplaatst. Duurde een klein uurtje. Is dit normaal? Vind het persoonlijk best traag.

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10 10:43

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:01:
Iemand ervaring met het verplaatsen van games van interne naar externe schijf. Heb een nieuwe 5tb 2.5 inch Seagate schijf as gesloten en heb 170 GB verplaatst. Duurde een klein uurtje. Is dit normaal? Vind het persoonlijk best traag.
uitgaande van 100 tot 150 megabyte per seconde is dat 60*60(=3600)*100=360.000 megabyte. dat is ongeveer 360000/1024=351 gigabyte. jij zit ongeveer op de helft. of je hebt heeel veel kleine bestanden die je moet overzetten wat verklaart dat je geen hoge snelheden kan halen, of de ps4 wilt niet sneller.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:01:
47 MB/s voor een externe schijf aan een relatief langzame interface op een console. Het is maar wat je traag vind.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik heb afwijkende mening, ik vind RDR2 misschien wel het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb. Maar dat is duidelijk een kwestie van smaak

• Albinoraptor
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:01:
[...]

Omdat hij het een teleurstellende game vond :) Iets als eigen mening projecteren op de hele gaming community :p
Natuurlijk heeft het invloed dat het voor mij een teleurstellende game was, maar dat betekent nog niet dat ik niet meer rationeel ben. :)

Game zal een vast en zeker zijn hardcore fans blijven houden, maar in mijn omgeving en ook als je in RDR2 topic leest zijn er genoeg mensen waar op gegeven moment hun mening veranderd omdat gameplay echt zo traag is en enkele gameplaykeuzes gewoon regelrecht het gameplezier in de weg zit.
bram1984 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:44:

Ik vind het qua gameplay ook geen topper, maar desondanks denk ik wel dat de game nog jaren gespeeld en flink verkocht gaat worden.
Natuurlijk zal het beter verkopen in toekomst dan menig andere game. Maar je kan mij niet wijsmaken dat je verwacht dat RDR2 over 6 jaar nog in top 10 van meest verkochte games staat, zoals die lijst waar jezelf mee kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:03:
Ik heb afwijkende mening, ik vind RDR2 misschien wel het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb. Maar dat is duidelijk een kwestie van smaak
Of je hebt gewoon heel weinig spellen gespeeld, kan ook. ;)
Albinoraptor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:09:
[...]

Natuurlijk heeft het invloed dat het voor mij een teleurstellende game was, maar dat betekent nog niet dat ik niet meer rationeel ben. :)

Game zal een vast en zeker zijn hardcore fans blijven houden, maar in mijn omgeving en ook als je in RDR2 topic leest zijn er genoeg mensen waar op gegeven moment hun mening veranderd omdat gameplay echt zo traag is en enkele gameplaykeuzes gewoon regelrecht het gameplezier in de weg zit.

[...]

Natuurlijk zal het beter verkopen in toekomst dan menig andere game. Maar je kan mij niet wijsmaken dat je verwacht dat RDR2 over 6 jaar nog in top 10 van meest verkochte games staat, zoals die lijst waar jezelf mee kwam.
Dat denk ik ook niet, maar eerder had je het over een half jaar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 03:54:
[...]
Of je hebt gewoon heel weinig spellen gespeeld, kan ook. ;)
Of je accepteert gewoon dat iemand een andere mening heeft zonder het op de man te spelen ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1 ... 83 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.