Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:37
MisterMichel schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:01:
Zo, uit de nieuwe lijst van aanbiedingen weer een paar gekocht:
  • Red Dead Redemption 2. Stond al een tijdje op 't lijstje, maar er was altijd wel een andere game die me meer interesseerde. Weet nog niet wanneer ik er aan ga beginnen. Had eigenlijk niet verwacht dat die al zo vlug in een aanbieding voorbij zou komen.
  • OverCooked. Gisteravond meteen even opgestart en samen met m'n vrouw enkele levels gespeeld. Wat een geweldig chaotisch spel is het. Erg leuk om samen te werken maar uitkijken dat je niet gefrustreerd wordt als de ander in de weg loopt.
  • Borderlands 2 Handsome Collection. Stond ook al een tijdje op het lijstje. Ik ben eigenlijk niet zo van de first person shooters maar de grafische stijl spreekt me wel heel erg aan. Ach, voor een tientje wil ik 'm best even proberen.
  • Dirt Rally VR. Zo nu en dan een race game vind ik erg leuk om te doen. Nu ik die VR set heb, leek 't me ook leuk om Dirt Rally daarmee te spelen. Ben benieuwd of ik daar niet ziek van wordt zoals ik wel werd bij WipEout.
  • Hellblade: Senua's Sacrifice. Deze spreekt me grafisch wel erg aan. Van wat ik gelezen heb, is het een middelmatige game maar je kunt er met zo'n 10 uur wel mee klaar zijn.
Ik kan weer even vooruit :)

Eerst nog even Assassin's Creed Origins uitspelen. Zit nu op zo'n 55% completion dacht ik. Echt een vervelend spel. Iedere keer dat ik denk verder te willen gaan met het hoofdverhaal, is er weer ergens een vraagtekentje of uitroeptekentje (side missie) waar ik naar toe getrokken wordt.
Er zitten aardige deals tussen waar ik enkele al van heb maar enkele ook weer niet.
Borderlands lijkt me ook wel iets dus maar twijfel nu vooral om F1 2018 aan te schaffen of niet, had de demo gespeeld maar vond het nogal veel gedoe. Moet er wel bij zeggen dat ik er niet voor ben gaan zitten maar heb het even snel gespeeld ook zie ik ze veel gedumpt worden op MP dus ik weet het nog niet.

DiRT is maar 8,99 dus daar kan ik geen buil aan vallen maar toch nog even checken of het überhaupt de moeite waard is, geld weg gooien kan altijd nog en DiRT 2.0 staat om de hoek dus tja.
Ninja Theory is nu van Microsoft. De kans dat ze Hellblade gratis gaan weggeven bij Playstation lijkt me zeeeer klein

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Sagat schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Nou bij onze groene buren aka xbox topic was 'men' toch wel enthousiast over deze game. Persoonlijk heb ik de game even kort gesampled via mijn gamepass trial en ik vond het absoluut een toffe sfeer en ook erg mooie gfx. Hij staat bij mij op mijn lijst om te spelen als ik nogmaals gamepass neem of om een keer mee te nemen met een goede sale (boeit me dan niet echt of het ps of xb is :) zolang de prijs maar laag genoeg is voor mij als notoire cheap skate :+ )
Klopt helemaal. Ik heb hm voor 25 euro gehaald en het was het echt wel waard. Ja oke, je kunt er in een uurtje of 8 doorheen zijn, maar de sfeer is gaaf, de voiceovers zijn goed en het verhaal is fantastisch.

Interessante puzzels en Noorse folklore :9

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Krekatos
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:47
Krekatos schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:06:
Mijn PS4 speelt sinds vandaag geen geluid meer af via de tv.

Ik heb dit vaker gehad, was een kwestie van PS4 uit- en aanzetten en dan had ik weer geluid. Ditmaal niet. Ik heb een nieuwe HDMI-kabel geprobeerd en een andere ingang op de TV zonder succes. Ook op een andere tv geprobeerd en hetzelfde is het geval.

Het gekke is dat wanneer ik mijn headset aansluit op de controller, ik wel geluid heb via mijn headset. Het leek me dus te liggen aan de instellingen van de PS4. Na het menu ingedoken te zijn, kwam ik erachter dat alles stond zoals het hoort, dus HDMI-out/optical out (afhankelijk of ik met receiver speel of niet) en dus niet via de headset. Ook wanneer ik alleen de chat-audio via de headset wil laten verlopen en de overige audio via de tv, hoor ik alleen de chat-audio via mijn headset en niets via mijn tv.

Iemand een idee? Op het internet lees ik meerdere berichten, maar vooral dat het probleem aanwezig is en geen oplossingen.
Inmiddels opgelost. Oplossing: alle stekkers uit de PS4 halen, na een uurtje wachten weer opnieuw aansluiten en huppake, het werkt weer. Vreemd, maar het is nu wel weer opgelost.
Sagat schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:59:
[...]

Dus euh welke headset zou je adviseren dan? We moeten natuurlijk niet teveel van onze standaard discussies afwijken hier he ;)
Eerst een Astro A40 gehad. Goed geluid, maar mindere bouwkwaliteit. Nu al ruim drie jaar een Steelseries H en daar ben ik zeer content mee :)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Okay waarom is xcom 2 War of the Chosen zo'n leuk spel? :)

Komen de komende tijd voldoende leuke games aan maar /care, Ben inmiddels aan mijn derde complete run bezig. Eerste keer op easy omdat het alweer een poosje geleden was dat ik en xcom game had gespeeld, maar dat was wel erg easy (omschrijving klopte dus prrrima) Daarna op veteran en nu op ironman commander.

Hoe vaak ik inmiddels "oh fuck oh fuck oh fuck, retreat and find some cover!" heb gedacht weet ik niet maar ruimschoots te vaak. :P

Net op het verkeerde moment weer een pod triggeren als je net van plan was een turn te spenderen aan reloaden en je dus oog in oog met een sectopod staat zonder munitie.

Dus ik kan hem aanraden als je ff tussen 2 spellen zit. :)

Was helemaal vergeten hoe heerlijk die spellen heul vroeger al waren en nog niks verloren hebben qua pure gameplay.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Kh3 uitgespeeld, wat een game. Combat, verhaal en graphics waren allemaal top notch. Absoluut een waardig einde voor de saga. De laatste boss was weer eens lekker niveautje dark souls.
@Flagg Heerlijke game inderdaad, al heb ik de DLC War of the Chosen niet gespeeld. Maar ik vind het op normal al prima hoor, ironman is echt way too hardcore :)

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

-SaveMe- schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:02:
@Flagg Heerlijke game inderdaad, al heb ik de DLC War of the Chosen niet gespeeld. Maar ik vind het op normal al prima hoor, ironman is echt way too hardcore :)
Ik was teveel aan het saven en loaden voor mijn gevoel. Al deed ik alleen restart mission en niet een of twee turns terug en hopen op mazzel.

Door Ironman moet ik af en toe een kia accepteren of opnieuw beginnen en ben een kleine 25 missions in het spel dus dat laatste wordt het niet meer. Verwacht overigens niet dat ik het spel ga uitspelen zo hoor, ik ga een keer een pod te snel triggeren en een squad wipe krijgen, maar so far so good ben een viertal soldiers kwijtgeraakt nu, maar voornamelijk squadies of een verdwaalde corporal. Ze zullen gemist worden... Nou ja ze werden geraakt eigenlijk.

En je moet nu soms de beslissing nemen dat je de missie afbreekt en je je verlies neemt. Wordt echt een stuk intenser op die manier. Ik hoop in deze run iig één Chosen om te leggen.

War of the Chosen is wel een aanrader overigens, zo horen dlc's te zijn. Wordt een volledig nieuwe dimensie toegevoegd.

Nou daahaag lief dagboek. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:06
Krekatos schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:59:
[...]

Inmiddels opgelost. Oplossing: alle stekkers uit de PS4 halen, na een uurtje wachten weer opnieuw aansluiten en huppake, het werkt weer. Vreemd, maar het is nu wel weer opgelost.
Bij mij ook opgelost.

Op een of andere manier stond al mijn audio naar de headset. Dit veranderd en hij deed het weer.
Dacht dat ik dus een echt probleem had doordat het was ontstaan na een fw update.
Wordt een toppertje:

Alleen geen day one voor mij, too busy ...

EN, 100Gb cloud storage voor Plus members! _/-\o_
Expanded 100GB cloud storage is rolling out now to PS Plus members. Enjoy 10x more cloud storage for all those PS4 game saves! pic.twitter.com/JAFbUFDI39— PlayStation (@PlayStation) February 8, 2019

-SaveMe- wijzigde deze reactie 08-02-2019 11:21 (68%)

Weet iemand hoe de soundtrack apps bij spellen werken?

Ik heb de Shadow of the Tomb Raider soundtrack app en ik denk ik ga even muziek luisteren, maar ik kreeg een attentie over een missende map.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-04 16:00

Winkiller

De Mopperpot

Dennis585 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:30:

Ik heb de Shadow of the Tomb Raider soundtrack app en ik denk ik ga even muziek luisteren, maar ik kreeg een attentie over een missende map.
So apparently the file has no way to just play from the PS4. You have to insert a USB stick/flash drive into the PS4 with a folder named /MUSIC. When you click on the soundtrack it will copy it to the flash drive. Then you can either play it on the PS or computer or whatever.

Probeer dit eens ?

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• schumi2004
Dennis585 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:30:

Winkiller schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:35:
[...]

So apparently the file has no way to just play from the PS4. You have to insert a USB stick/flash drive into the PS4 with a folder named /MUSIC. When you click on the soundtrack it will copy it to the flash drive. Then you can either play it on the PS or computer or whatever.

Probeer dit eens ?
Dat dus ja.
Ik had hetzelfde, waarom kan ik dat niet direct op PS4 afspelen maar nee je moet dit op een USB stick zetten welke PS folder structuur heeft en dan pas kun je het afspelen.
Echt bezopen als je mij vraagt maar goed :?
Al die beelden van Metro worden gespeeld op een dikke gaming pc neem ik aan?
Benieuwd hoe het er op de ps4 gaat uitzien
Anton.net schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:56:
Al die beelden van Metro worden gespeeld op een dikke gaming pc neem ik aan?
Benieuwd hoe het er op de ps4 gaat uitzien
Ja, al betwijfel ik of je veel verschil op een YT video gaat zien. Met de nieuwste GPU's heb je volgens mij ook ray tracing met Metro Exodus.

Ik maak me niet zoveel zorgen. Grootste merkbare verschil als je echt aan het spelen bent, zal vermoed ik de framerate zijn.
Ik vind Metro LL nog steeds mooi, dus Exodus kan alleen maar mooier :)

-SaveMe- schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:48:
Ik vind Metro LL nog steeds mooi, dus Exodus kan alleen maar mooier :)
Precies dit. Last Light ziet er op veel vlakken gewoon prima uit. Belangrijk nog is de sfeer, audio en gameplay. Die zijn superstrak, dus dat gaat goed komen.

Nog maar een weekje. Echt heel veel zin in. _/-\o_
Een aantal dingen om naar uit te kijken:
11 februari; Shawn Layden op Dice Summit. Tussen de lijnen zal er wel wat nieuws zijn over de plannen van Playstation
13 februari: story trailer van Days Gone
20 februari: nieuws over Dreams

De hype voor Death Stranding wordt ook steeds groter. Er zijn een aantal tweets verschenen van mensen die de game al (deels) hebben mogen spelen. Wie weet zijn die geruchten over juni 2019 echt waar
Anton.net schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:00:
Een aantal dingen om naar uit te kijken:
11 februari; Shawn Layden op Dice Summit. Tussen de lijnen zal er wel wat nieuws zijn over de plannen van Playstation
13 februari: story trailer van Days Gone
20 februari: nieuws over Dreams

De hype voor Death Stranding wordt ook steeds groter. Er zijn een aantal tweets verschenen van mensen die de game al (deels) hebben mogen spelen. Wie weet zijn die geruchten over juni 2019 echt waar
De pers is sowieso uitgenodigd voor een Days Gone event op de 13e. Vermoedelijk krijgen we dus binnenkort previews.
PlayStation Europe

Rise from the battlefield and become the One-Armed Wolf when @SekirotheGame, from the creator of Bloodborne, slashes its was onto PS4 on 22nd March.

Voor @bram1984 en andere liefhebbers.

Ik heb Bloodborne en Nioh geprobeerd, maar dat soort spellen zijn te moeilijk voor mij.

Dennis585 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:30:
PlayStation Europe

Rise from the battlefield and become the One-Armed Wolf when @SekirotheGame, from the creator of Bloodborne, slashes its was onto PS4 on 22nd March.

[YouTube: Sekiro: Shadows Die Twice - Story Preview Trailer | PS4]

Voor @bram1984 en andere liefhebbers.

Ik heb Bloodborne en Nioh geprobeerd, maar dat soort spellen zijn te moeilijk voor mij.
Staat al in de pre-order. :)

En als ik het kan, kan jij het ook. :)

Hoe hoger je level, hoe makkelijker het wordt. Je bepaalt dus zelf hoe moeilijk de game is. ;)
Dennis585 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:30:
Sekiro wordt geen Dark Souls/Bloodborne ;)
Er zitten uiteraard een flink aantal dezelfde aspecten in maar overall zou het wat toegankelijker moeten zijn.

Dacht trouwens dat jij Nioh uitgespeeld had?

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:24
Had nog een bol bon liggen, dus vandaag eens God of War gekocht voor 20 euro. Ben eigenlijk wel benieuwd en even wat afwisseling tegenover Kingdom Hearts 3. :P
Heb wel de PSP versie gespeeld en vind het wel leuke spellen, dus dit gaat zeker leuk worden en volgens mij is deze weer wat anders dan de vroegere versies. We will see.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:39

Geteisem

Tech cvlt

Nee he... Sony plaatst auto-play video advertenties in de ‘Wat is nieuw’-sectie van de PS4 https://www.psx-sense.nl/...bcCvIKV8uMaQdL0wF-bDprPf4 :F

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

Wat een debielen. En ik jaarlijks maar betalen voor ps+...
Ik ben benieuwd hoe ver Sony dit kan drijven. Ik denk dat gamers een volkje is dat hier behoorlijk gevoelig voor is.

Sony heeft gezegd dat ze steeds meer willen inzetten op hun ps netwerk. zeker naar de volgende generatie toe. Jammer genoeg komen dit soort dingen er dan ook bij kijken :N

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:39

Geteisem

Tech cvlt

Anton.net schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:33:
Wat een debielen. En ik jaarlijks maar betalen voor ps+...
Dit dus, ik betaal ook al jaren braaf voor PS plus, maar als ik zelfs dan nog reclame door mijn strot geduwd krijg...

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

dvdkiwi schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:20:
[...]

Sekiro wordt geen Dark Souls/Bloodborne ;)
Er zitten uiteraard een flink aantal dezelfde aspecten in maar overall zou het wat toegankelijker moeten zijn.

Dacht trouwens dat jij Nioh uitgespeeld had?
Volgens mij wordt sekiro alles behalve toegankelijker, het tegen overgestelde zelfs.
Ik kan de bron zo even niet meer vinden maar dacht dat de titel "Shadows Die Twice" aangaf dat je na een death een tweede kans krijgt en dat het daarom iéts vergeeflijker zou zijn. 100% zeker weet ik het ook niet dus we wachten rustig af tot ie op de mat valt.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Je krijgt inderdaad een herkansing, maar dat hoeft het niet allemaal makkelijker te maken. Bij dark souls hielpt het sowieso altijd om je achter je schild te verstoppen. Volgens mij focust sekiro zich heel erg op goed getimed blocken en is er geen multiplayer meer.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
The Division 2 beta code, ik speel geen PS4 meer maar lette niet op bij het aanmelden... mocht iemand een Xbox code hebben dan zou dat top zijn.

44QF-7CND-FAPN

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19-04 07:28
Goedemorgen! Ik merk dat ik toch steeds vaker de game digitaal koop en ik wil daarom een TB extra als externe schijf. Is dit een beetje een betrouwbaar ding?

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:40
Jasphur schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:40:
Goedemorgen! Ik merk dat ik toch steeds vaker de game digitaal koop en ik wil daarom een TB extra als externe schijf. Is dit een beetje een betrouwbaar ding?
Ik zou voor minstens 2TB gaan en alle games daarop zetten. Is ergens een setting om de externe disk default te maken. Ook zou een externe wat sneller zijn de interne disk, raar maar waar.
Zelf heb ik 4TB en zie nu dat die al voor 75% vol staat. Staat dan ook alles op dat ik heb, en dat is o.a. de geheel Instant Game Collection.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-04 22:47
Geteisem schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:25:
Nee he... Sony plaatst auto-play video advertenties in de ‘Wat is nieuw’-sectie van de PS4 https://www.psx-sense.nl/...bcCvIKV8uMaQdL0wF-bDprPf4 :F
Die advertentie speelt pas af na 5 sec,gewoon scrollen.

Jammer dat er geen optie is om die advertenties uit te zetten.

• Spud82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-04 19:48
Ik hoop ook dat Sekiro goed pittig gaat worden. Eigenlijk de enige game waar ik echt naar uitkijk, game ook al een tijdje niet meer echt. Maar heb wel weer even zin in een wekenlange From Software obsessie. :)
To scratch that Diablo itch....

De vraag is alleen in welk leven ik het ga spelen ...

• schumi2004
Jasphur schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:40:
Ben zelf (en voor maatje) ook opzoek naar een degelijk maar vooral betrouwbare en snelle externe disc, sta ook open voor suggesties ;)
*snip* dat niet, daar hebben we slechte ervaringen mee...

Geronimous wijzigde deze reactie 09-02-2019 17:27 (6%)

The beauty of progress ...

:9

Eindelijk heb ik de Hitman Prologue op 100% gezet zoals ik wou. Voor degenen met PS+: Probeer Hitman eens nu die gratis is deze maand en leer het spel spelen. Er zit heel veel leuke uurtjes gameplay in.

_/-\o_

Ik ben momenteel bezig met de Spyro trilogie. Heb nu deel 1 uitgespeeld.
Best een leuke game voor tussendoor.
Het is wel een aanrader als je van platformers houdt

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Spud82 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:07:
Ik hoop ook dat Sekiro goed pittig gaat worden. Eigenlijk de enige game waar ik echt naar uitkijk, game ook al een tijdje niet meer echt. Maar heb wel weer even zin in een wekenlange From Software obsessie. :)
Dan kan ik je wellicht ook Salt and Sanctuary aanraden. Een 2D dark souls type game! Is pas sinds vorige week op mijn radar gekomen/m. Maar vind hem erg cool.

360Gamertag.....PSN ID

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20:11
Sagat schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Nou bij onze groene buren aka xbox topic was 'men' toch wel enthousiast over deze game.
Ja, maar zij zijn ook enthousiast over de XBox, dus tsja.. >:)

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-04 21:41

Pat-Juh

Patrick

Sinds vanmiddag hebben wij de PS4 Pro als vervanger van onze Ps3 Phat welke het begaf. Enkel ben ik op zoek naar een goede compatible afstandsbediening, deze gebruiken wij vaak in combinatie met Plex, Netflix, Prime, etc... Heeft iemand een aanrader¿?

Verder positief, Battlefield V is veel leuker op een console. Geen cheaters en gelijke hardware. Mijn Laptop kon BF redelijk aan maar was lang niet zo soepel als op de Ps4.

• Twixie
Pat-Juh schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:14:
Enkel ben ik op zoek naar een goede compatible afstandsbediening, deze gebruiken wij vaak in combinatie met Plex, Netflix, Prime, etc... Heeft iemand een aanrader¿?
Ofwel een Bluetooth afstandsbediening kopen, ofwel met HDMI CEC werken. Bij dat laatste gebruik je eigenlijk de IR van de TV en die stuurt dat dan door naar de PS4. Ik werk zo met een Logitech Harmony 650, en dat werkt prima. Bediening die ik gebruik: de 4 richtingen, Ok, Play, Pause, Ffw, Rewind... Wat ik niet heb zijn zaken als Subtitle of Audio bij het afspelen van een DVD/BluRay. Bij Netflix kan dat gewoon met de pijltjes, als ik me goed herinner.

Qua bluetooth heb je ook verschillende opties:
Bvb https://www.bol.com/nl/p/...i1mPLqWN7LlkaAjefEALw_wcB of: https://www.bol.com/nl/p/...y33lBhkmi3AoaAtUnEALw_wcB . Maar is dus vrij prijzig.

• Pat-Juh
  • Laatst online: 19-04 21:41

Pat-Juh

Patrick

Twixie schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Ofwel een Bluetooth afstandsbediening kopen, ofwel met HDMI CEC werken. Bij dat laatste gebruik je eigenlijk de IR van de TV en die stuurt dat dan door naar de PS4. Ik werk zo met een Logitech Harmony 650, en dat werkt prima. Bediening die ik gebruik: de 4 richtingen, Ok, Play, Pause, Ffw, Rewind... Wat ik niet heb zijn zaken als Subtitle of Audio bij het afspelen van een DVD/BluRay. Bij Netflix kan dat gewoon met de pijltjes, als ik me goed herinner.

Qua bluetooth heb je ook verschillende opties:
Bvb https://www.bol.com/nl/p/...i1mPLqWN7LlkaAjefEALw_wcB of: https://www.bol.com/nl/p/...y33lBhkmi3AoaAtUnEALw_wcB . Maar is dus vrij prijzig.
Van die laatste heb ik dus de Ps3 versie. Fijn ding maar een sloot aan opties die je weinig gebruikt. Thanks zal eens kijken naar die andere.

Ook ff kijken of zo'n Harmony werkt in combi met onze (antieke) Samsung TV en T-mobile setupbox.

Ook Apex Legends getest inmiddels en dat draait ook een partij fijner, enkel jammer van de learning curve om een controller te gebruiken ipv toetsenbord en muis :+ .

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-04 17:21
Welke headsets gebruiken jullie? Ik ben op zoek naar een goede headset. Ik heb eerst gekeken naar de Steelseries Arctis 5/7, maar lees dat de surround functionaliteiten op de PS4 niet werken. Heb nu de Plantronics RIG 800 HS op het oog. Zoek er een die goede surround functionaliteit heeft maar er niet te "alien" uit ziet. Iemand tips?

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:05
Lizardz schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:39:
Welke headsets gebruiken jullie? Ik ben op zoek naar een goede headset. Ik heb eerst gekeken naar de Steelseries Arctis 5/7, maar lees dat de surround functionaliteiten op de PS4 niet werken. Heb nu de Plantronics RIG 800 HS op het oog. Zoek er een die goede surround functionaliteit heeft maar er niet te "alien" uit ziet. Iemand tips?
PS4 wireless Gold headset. Voor mij prima ding, alleen jammer dat je nog steeds een USB dongle nodig hebt.

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Twixie
maar lees dat de surround functionaliteiten op de PS4 niet werken. Heb nu de Plantronics RIG 800 HS op het oog. Zoek er een die goede surround functionaliteit heeft maar er niet te "alien" uit ziet. Iemand tips?
Ik ben ook al een hele tijd aan het twijfelen, en denk dat ik ook voor de Wireless Gold ga gaan. Enkele voordelen: echt specifiek voor PS4, ondersteunt Virtual Surround, ook bruikbaar met kabeltje voor bvb PSVR.
Nadeel: USB dongle.

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:28
Sinds vanmiddag hebben wij de PS4 Pro als vervanger van onze Ps3 Phat welke het begaf. Enkel ben ik op zoek naar een goede compatible afstandsbediening, deze gebruiken wij vaak in combinatie met Plex, Netflix, Prime, etc... Heeft iemand een aanrader¿?

Verder positief, Battlefield V is veel leuker op een console. Geen cheaters en gelijke hardware. Mijn Laptop kon BF redelijk aan maar was lang niet zo soepel als op de Ps4.
Misschien de PDP PS4 Cloud Remote? Die zou je dan wel uit het buitenland moeten halen.

https://blog.us.playstati...the-cloud-remote-for-ps4/
https://www.pdp.com/cloud-remote

Of anders de Snap Remote (pricewatch unsorted: Afstandsbediening PS4)

wardjj wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:04 (21%)

• SteveWoz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-04 20:14

PlayStation app op je telefoon/tablet?

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online

https://www.nedgame.nl/pl...control--pdp-/5597224471/

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:15

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

poor Leno schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Ja, maar zij zijn ook enthousiast over de XBox, dus tsja.. >:)
En ook dat is terecht :)
offtopic:
Ik wilde nog verder gaan beargumenteren maar we weten allemaal hoe dat afloopt.

OT:
God of war uitverkocht bij bol :(

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:12
Dennis585 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:10:
Eindelijk heb ik de Hitman Prologue op 100% gezet zoals ik wou. Voor degenen met PS+: Probeer Hitman eens nu die gratis is deze maand en leer het spel spelen. Er zit heel veel leuke uurtjes gameplay in.

[Afbeelding]

_/-\o_
De proloog zijn toch alleen die twee trainingslevels op dat schip en die basis waarin dat vliegtuig staat?

PSN ID Binloading_nl

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20-04 22:04
Even over Hitman, op Amerikaans account was het trouwens enorm gehannes om de gratis Hitman versie (PSN+ game) in Hitman 2 te kunnen spelen.

Kon nergens Hitman 2 prologue vinden in de store, had wel alle legacy packs gedownload voor Hitman 2, maar schijnbaar moet je op US account pack het Snow Festival pack downloaden, dan heb je opeens wel de prologue te pakken.

Heb eerste missie in zowel Hitman als 2 lopen spelen, zijn volgens mij niet heel veel veranderingen qua gameplay, aantal kleine dingetjes die quality of gamelife iets fijner maken.
steefje schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:35:
[...]

De proloog zijn toch alleen die twee trainingslevels op dat schip en die basis waarin dat vliegtuig staat?
Klopt, maar er zijn meerdere oplossingen voor de missies en vele challenges te behalen.
Per map zijn er trofeeën te halen en er is geen platinum. Ik heb nu dus de prologue op 100%
en ik ben gisteren begonnen met de Paris map die je ook 100% kan halen en zo kun je 100%
halen met alle mappen uit Hitman 1 en 2.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-04 09:34
Albinoraptor schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:03:
Even over Hitman, op Amerikaans account was het trouwens enorm gehannes om de gratis Hitman versie (PSN+ game) in Hitman 2 te kunnen spelen.

Kon nergens Hitman 2 prologue vinden in de store, had wel alle legacy packs gedownload voor Hitman 2, maar schijnbaar moet je op US account pack het Snow Festival pack downloaden, dan heb je opeens wel de prologue te pakken.

Heb eerste missie in zowel Hitman als 2 lopen spelen, zijn volgens mij niet heel veel veranderingen qua gameplay, aantal kleine dingetjes die quality of gamelife iets fijner maken.
Is in de legacy pack in Hitman 2 de framerate ook stabieler? Ik vond deze in het level wat ik speelde in Hitman 1 (Marakech) niet lekker lopen.

PSN id: PENo1

@P.E.No.1

Tot nu toe loopt alles bij mij soepel op mijn PS4 Pro in Hitman 2.
Zelfs het drukke Parijs was soepel en zonder haperingen hier.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20-04 22:04
P.E.No.1 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:35:
[...]

Is in de legacy pack in Hitman 2 de framerate ook stabieler? Ik vond deze in het level wat ik speelde in Hitman 1 (Marakech) niet lekker lopen.
Kan ik je niet zeggen, zoveel levels heb ik niet geprobeerd in Hitman, want voortgang wordt niet meegenomen, dus heb eigenlijk alleen prologue in Hitman gespeeld en ben erna door gegaan met die legacy packs in Hitman 2.

Weet wel dat er ook aantal grafische dingen zijn gewijzigd dus kan goed zijn dat Hitman 2 wat meer gepolished is en dus wel beter loopt.
@P.E.No.1 Hitman 1 heeft locked 30 fps of unlocked tot 60fps.
Hitman 2 heeft een High Quality mode, waarbij je de framerate kan locken of unlocken (zoals bij Hitman 1). Daarnaast is er een dedicated High Framerate mode.
Wellicht heeft die een stabiele framerate.

• P.E.No.1
Anton.net schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:43:
@P.E.No.1 Hitman 1 heeft locked 30 fps of unlocked tot 60fps.
Hitman 2 heeft een High Quality mode, waarbij je de framerate kan locken of unlocken (zoals bij Hitman 1). Daarnaast is er een dedicated High Framerate mode.
Wellicht heeft die een stabiele framerate.
Ik heb geen PS4 Pro..die framerate lock heb ik wel gezien idd. Zal eens kijken..

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Van 't weekend toevallig ook begonnen met Hitman 2. Framerate issues niet echt gezien meen ik (Pro) maar ben ik ook niet bijster gevoelig voor. Spel bevalt me wel erg goed, meer dan Hitman (1) als ik ze vergelijk. Ligt er ook vaak maar net aan welke setting er is en of ik daar iets mee "kan" te ja of te nee, zo vond ik het level met het huis aan/op het strand echt wel goed in elkaar zitten met een goede sfeer.

Ook maar het voornemen om Blood Money hierna (uit) te spelen; ooit mee begonnen op de 360, later in de HD Trilogy op de 360, nog later de HD Trilogy op de PS3 en toen laten liggen. Wel jammer dat het er niet op de lijkt dat de remasters van Absolution samen met Blood Money niet fysiek lijkt uit te komen. Dan de PS3 of 360 maar erbij pakken :)

/verder Horizon Chase besteld..uit Brazilië...je moet wat als je per sé fysiek wilt :+

Exorcist wijzigde deze reactie 11-02-2019 15:46 (5%)

• maukoo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:53
Exorcist schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:13:

/verder Horizon Chase besteld..uit Brazilië...je moet wat als je per sé fysiek wilt :+
Deze game is ook verkrijgbaar in de play store. Ff uitproberen of het was is. Lijkt op een uitgebreide Outrun.

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:31
Tip: Als er iemand nog een extra controller zoekt:

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
maukoo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:42:
[...]

Deze game is ook verkrijgbaar in de play store. Ff uitproberen of het was is. Lijkt op een uitgebreide Outrun.
Het is meer een spiritueel vervolg op de Top Gear (SNES) serie :)
Duinday schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:49:

[Afbeelding]
Ziet er ook helemaal niet uit als totale troep. Garantie tot aan de deur?

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:50
bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:28:
[...]

Eerder tot na de betaling.

Wordt echt tijd voor een SSD upgrade voor m'n PS. Rete traag is ie geworden. |:(

Bwoah

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Nu online
Manmanman wat gaat dat annuleren en restitutie van een pre-order maar lastig..

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Alexknl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:59:
Manmanman wat gaat dat annuleren en restitutie van een pre-order maar lastig..
Niet pre-orderen. Problem solved. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Common sense isn't very common.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-04 22:47
Die plantronics RIG 800HS is ook alleen stereo op ps4.

Heb momenteel Steelseries Arctis 7 en hoor me vijanden goed in fps games. Wil je een goede vss dan moet je sony platinum halen,had die eerst alleen vond hem niet fijn zitten na 1 uurtje gamen.

• Duinday
bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:28:
[...]

Mag aannemen dat wettelijke garantie van toepassing is. Filmpje van de thumbnail gevonden:

YouTube: ACTION - RX4 (snakebyte) PS4 Controller (€24,95) | UNBOXING + REVIEW

Duinday wijzigde deze reactie 12-02-2019 04:48 (23%)

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:06
Duinday schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:49:

[Afbeelding]
To sum up ; It is a perfect second controller.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Nu online
Voxalizer schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 02:51:
[...]

Niet pre-orderen. Problem solved. :)
Helemaal mee eens. Was ook de eerste en laatste keer, voor The Division 2 beta, omdat ik m'n ubi account al aan de beta op pc gelinkt had :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

maukoo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:42:
[...]

Leuke game, speelt heerlijk weg en (voor een retro inspired game) vind ik de gfx best mooi.

Mijn enige klacht is dat het redelijk een one trick pony is. In principe zijn de hoofdmodes singele races en tournaments waar je x aantal races moet doen en dan bovenaan moet eindigen. Ik heb iets van 5 levels gespeeld en er lijkt iig niets meer dan dit in de hoofd modus te zitten, wel kan je elk level een upgrade race doen om je auto's te upgraden.

Maar wsl was ik niet de enige met die gedachte, want er is recentelijk een update gekomen met wat meer opties (oa timetrial).
En (maar dat moet ook met een goede arcade racer) hij word best snel pittig, maar wellicht ben ik gewoon niet zo'n goede racer. Maar mogelijk iets om rekening mee te houden als je een casual speler bent.

• Duinday
bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:28:
[...]

Dat denk ik ook. Ik was sarcastisch.
Sarcasme komt beter over met een smiley ;)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Duinday schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:11:
[...]

Dus je bent nu sarcastisch? :? :+

=========

Update over mijn god of war aanschaf, zondag stond ik voor een gesloten nedgame, en de intertoys er vlakbij had de game niet.

Had die dag meer te doen dus geen tijd om verder shops te bezoeken. Gister had ik wat tijd te doden, dus uitgebreid alle gameshops en intertoys afgegaan, zelfs nog even de mediamarkt meegepikt maar......god of war voor 20 was een week aktie, dus overal mocht ik weer 60 euro's af gaan tikken! Daar had ik geen zin in!

Ik had in de ochtend al wel online gekeken (en toen dus uitgevonden dat bol al uitverkocht was) maar zelfs in de middag stond de prijs bij wehkamp nog op 20 euro.......dus toch maar bestel gedaan! Als het goed is word de game vandaag bezorgd.......will keep u guys posted :+

Duinday schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:11:
[...]

Je hebt wettelijk 2 jaar garantie in de EU bij dit soort aankopen. Ik dacht dat iedereen dat wel wist, dus vond een smiley wat overbodig.

Morgen wordt een interessante dag trouwens. Er is een Days Gone event voor de pers en de Metro Exodus reviews komen online. Twee dagen van tevoren, dat moet wel een goede game betekenen. :9

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:52:
[...]

Je hebt wettelijk 2 jaar garantie in de EU bij dit soort aankopen. Ik dacht dat iedereen dat wel wist, dus vond een smiley wat overbodig.

Morgen wordt een interessante dag trouwens. Er is een Days Gone event voor de pers en de Metro Exodus reviews komen online. Twee dagen van tevoren, dat moet wel een goede game betekenen. :9
In principe ben ik het wel met je eens, maar zie mijn vorige reply. Ik ga hier zelf niet super straks op modereren (en ik verwacht mijn collega mods ook niet), maar het blijkt maar weer dat het snel mis gaat:
Sagat schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:36:
[...]

Ik ging er al half vanuit dat dit een soort van sarcasme/troll post was van sub-madaara. Laat ik iig bijdragen dat ik het verhaal ook op zijn minst 'nogal onwaarschijnlijk' vind .

En misschien voor ons allemaal (en dan niet eens per se over die post, maar in het algemeen), een geintje moet kunnen, maar het is het internet, het is tekst, dus sarcasme graag vergezellen van een smileytje zodat het makkelijk herkenbaar is.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:32
Turtlebeach 500p. Heeft (virtueel surround) en dat werkt imo prima. Kan horen of er er iemand voor/achter/boven/onder me loopt. Handig in shooters. Doodeng in Amnesia :+

• XhizorBE
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-02 13:35
Grappig en ook wat zielig filmpje tegen gekomen hoe ver iemand gaat om te kunnen cheaten op console.

YouTube: Console Cheater Exposed | Battlefield V | SMK Exclusive

Het is eigenlijk zodanig zielig dat het ergens wel grappig is :D

Btw geen schrik hebben het zijn geen aimbots of wallhacks en dergelijke, komt erop neer dat die gast meerdere playstations aansluit. Gewoon om te kunnen zien waar iedereen rond loopt :D

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

XhizorBE schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:03:
Grappig en ook wat zielig filmpje tegen gekomen hoe ver iemand gaat om te kunnen cheaten op console.

Btw geen schrik hebben het zijn geen aimbots of wallhacks en dergelijke, komt erop neer dat die gast meerdere playstations aansluit. Gewoon om te kunnen zien waar iedereen rond loopt :D
Ik vind het byzonder. Maar kan sowieso erg slecht tegen cheaten.

• schumi2004

Echt te bizar voor woorden hoever mensen gaan om een SPELLETJE te winnen.
Het is gewoon lachwekkend en sneu tegelijk.

• P.E.No.1
Sagat schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Ik vind het byzonder. Maar kan sowieso erg slecht tegen cheaten.
Dit dus. Wat voor plezier kan je daar uit halen. Het verzieken van een game voor iemand anders..losers zijn het..

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:22:
Ik zie dat Jim Ryan onze nieuwe baas is.
Ik heb nog geen mail van de zaak gehad hierover dus zal mij benieuwen :+

PSN: rubensaurus

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17:46
P.E.No.1 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:51:
[...]

Dit dus. Wat voor plezier kan je daar uit halen. Het verzieken van een game voor iemand anders..losers zijn het..
Bovenaan staan bij leaderboards is anders voor sommigen een e-peen waard.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:13:
[...]

Bovenaan staan bij leaderboards is anders voor sommigen een e-peen waard.
Ik las laatst dat in mijn * esports, de fighting games, ook mensen controlers gebruikten met macro's, erg pijnlijk en simpelweg triest. Zulke mensen mogen ook flinke boetes en schorsingen krijgen, het is natuurlijk ook het esports equivalent van doping.

* = mijn inzoverre interesse...in het sf4 tijdperk nog wel is wat tournooitjes gespeeld, maar ik was zo ongeveer malta als we het naar voetbal ek (kwalifikatie) vertalen :+

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:50

Jezus, dat is wel echt next level kansloos. :o
Sagat schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:00:
[...]

Ik las laatst dat in mijn * esports, de fighting games, ook mensen controlers gebruikten met macro's, erg pijnlijk en simpelweg triest. Zulke mensen mogen ook flinke boetes en schorsingen krijgen, het is natuurlijk ook het esports equivalent van doping.

* = mijn inzoverre interesse...in het sf4 tijdperk nog wel is wat tournooitjes gespeeld, maar ik was zo ongeveer malta als we het naar voetbal ek (kwalifikatie) vertalen :+
Zag laatst ook een filmpje van een Indische CS esport gamer die met cheats matches speelde.

Scriptje die je activeert een toetsencombinatie.

Ari Gold wijzigde deze reactie 12-02-2019 14:08 (35%)

Bwoah

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:12
Ari Gold schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:04:
[...]

Jezus, dat is wel echt next level kansloos. :o

[...]
Ik vind het nog wel humor eigenlijk. Wat je er mee opschiet weet ik niet, maar ik vind het grappig gevonden.

PSN ID Binloading_nl

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Toegegeven het is wel een creative cheat.

Mijn GoW is aangekomen btw! oOo

Ik kijk hier toch wel naar uit...

Hopelijk verknalt obsidian het niet ....

-SaveMe- schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:13:
Ik kijk hier toch wel naar uit...

[YouTube: New Combat Gameplay And Details For The Outer Worlds]

Hopelijk verknalt obsidian het niet ....
Lijkt me echt geen hol aan eerlijk gezegd. Ziet er voor mij persoonlijk uit als typisch zo'n game waarvan de controls echt ruk zijn omdat er veel te veel focus op het RPG component gelegd wordt.
Ik ben ook niet onder de indruk van die nieuwe Obsidian game. Ik had gehoopt dat dit een nieuwe 'echte' Fallout kon zijn, maar daar lijkt het toch niet op.
Zier er redelijk saai uit. Lelijke HUD ook. Die fotootjes bij de health bars doen me denken aan zo'n goedkope tycoon game ofzo

Daarnet Wolfenstein 2 opgepikt. Ik was al een jaar aan het zeggen dat ik die game ging spelen, nu komt het er dus eindelijk van :P

Eerst nog Spyro 3 afmaken zodat ik klaar ben met de trilogie

Anton.net wijzigde deze reactie 12-02-2019 17:44 (9%)

bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:26:
[...]

Lijkt me echt geen hol aan eerlijk gezegd. Ziet er voor mij persoonlijk uit als typisch zo'n game waarvan de controls echt ruk zijn omdat er veel te veel focus op het RPG component gelegd wordt.
Mja, ieder zijn smaak he. Ik ben gewoon van de echte RPGs. Een van de beste games van afgelopen jaar vod ik Elex, die is hier ook niet echt populair geweest. Deze lijkt mij een beetje in dat straatje te passen, dus ik heb er wel zin in ...

Dit lijkt mij dan weer pure fun te worden. Beter dan de nieuwe Far Cry in ieder geval.

bram1984 wijzigde deze reactie 12-02-2019 18:57 (19%)

• hostje
  • Laatst online: 18:36
Anton.net schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:42:

Daarnet Wolfenstein 2 opgepikt. Ik was al een jaar aan het zeggen dat ik die game ging spelen, nu komt het er dus eindelijk van :P
Ben er net klaar mee. Op zich wel grappig, maar vooral bizarre game. Het eerste level zet meteen de toon. Als je hem opstart weet je meteen wat ik bedoel. Maar ik hik nu een beetje op tegen het spelen van de dlc's (ik heb de deluxe editie). Denk dat ik er wel klaar mee ben voor nu en Shadow of the Tomb Raider nu ga oppakken.
bram1984 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:57:
Dit lijkt mij dan weer pure fun te worden. Beter dan de nieuwe Far Cry in ieder geval.

[YouTube: RAGE 2: 9 Minutes of New Pre-Beta Gameplay (2019)]
Deel 1 heb ik gespeeld maar volgens mij nooit uitgespeeld. Concept was leuk maar vond het al heel snel saai en eentonig worden. Ook de vele fetch missies zat niet echt veel variatie in imo.
Wellicht dat deel 2 wat verbeterd is maar voor nu ben ik nog sceptisch. Staat in elk geval niet op mijn radar.

Ik denk dat ik na Nioh Shadow of the Tomb raider op ga pikken; de demo beviel me uitstekend :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-02-2019 20:07 (7%)

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:06:
[...]

Deel 1 heb ik gespeeld maar volgens mij nooit uitgespeeld. Concept was leuk maar vond het al heel snel saai en eentonig worden. Ook de vele fetch missies zat niet echt veel variatie in imo.
Wellicht dat deel 2 wat verbeterd is maar voor nu ben ik nog sceptisch. Staat in elk geval niet op mijn radar.

Ik denk dat ik na Nioh Shadow of the Tomb raider op ga pikken; de demo beviel me uitstekend :)
Deel 1 was geen zak aan inderdaad. Deel 2 ziet er echter veel leuker uit wat mij betreft.

Heeft SotTR een demo? Die heb ik even gemist.
Pagina: 1 ... 82 ... 98 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True