Er zitten aardige deals tussen waar ik enkele al van heb maar enkele ook weer niet.MisterMichel schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:01:
Zo, uit de nieuwe lijst van aanbiedingen weer een paar gekocht:Ik kan weer even vooruit
- Red Dead Redemption 2. Stond al een tijdje op 't lijstje, maar er was altijd wel een andere game die me meer interesseerde. Weet nog niet wanneer ik er aan ga beginnen. Had eigenlijk niet verwacht dat die al zo vlug in een aanbieding voorbij zou komen.
- OverCooked. Gisteravond meteen even opgestart en samen met m'n vrouw enkele levels gespeeld. Wat een geweldig chaotisch spel is het. Erg leuk om samen te werken maar uitkijken dat je niet gefrustreerd wordt als de ander in de weg loopt.
- Borderlands 2 Handsome Collection. Stond ook al een tijdje op het lijstje. Ik ben eigenlijk niet zo van de first person shooters maar de grafische stijl spreekt me wel heel erg aan. Ach, voor een tientje wil ik 'm best even proberen.
- Dirt Rally VR. Zo nu en dan een race game vind ik erg leuk om te doen. Nu ik die VR set heb, leek 't me ook leuk om Dirt Rally daarmee te spelen. Ben benieuwd of ik daar niet ziek van wordt zoals ik wel werd bij WipEout.
- Hellblade: Senua's Sacrifice. Deze spreekt me grafisch wel erg aan. Van wat ik gelezen heb, is het een middelmatige game maar je kunt er met zo'n 10 uur wel mee klaar zijn.
Eerst nog even Assassin's Creed Origins uitspelen. Zit nu op zo'n 55% completion dacht ik. Echt een vervelend spel. Iedere keer dat ik denk verder te willen gaan met het hoofdverhaal, is er weer ergens een vraagtekentje of uitroeptekentje (side missie) waar ik naar toe getrokken wordt.
Borderlands lijkt me ook wel iets dus maar twijfel nu vooral om F1 2018 aan te schaffen of niet, had de demo gespeeld maar vond het nogal veel gedoe. Moet er wel bij zeggen dat ik er niet voor ben gaan zitten maar heb het even snel gespeeld ook zie ik ze veel gedumpt worden op MP dus ik weet het nog niet.
DiRT is maar 8,99 dus daar kan ik geen buil aan vallen maar toch nog even checken of het überhaupt de moeite waard is, geld weg gooien kan altijd nog en DiRT 2.0 staat om de hoek dus tja.