ben ik nu gewoon gek, of is het geluid dat uit de controller komt, best goed te noemen? ik gebruik de sony headset die je bij de xperia z kreeg en de 1000xm2, hoor niet echt verschil tussen de 2. wel met het geluid dat uit de monitor komt (alhoewel de reviews het geluid als goed bestempelen).
maar goed, ben begonnen aan astro bot, maar heb enorme last van drifting

(had er geen last van op de oude pro, maar na de wissel dus wel. staat nu ook op een andere locatie, geen idee of dat wat uitmaakt. moet nu na 2 missies echt even de vr headset even uit en aan zetten om het beeld weer te resetten.
ik merkte ook bij youtube, dat het beeld enorm aan het trillen was. Maar zal de problemen in de juiste topic straks stellen)
Ben ook aan the last of us begonnen, maar apart is dat ik na het spelen de game had afgesloten en toen ik het weer opstartte, dat ik op een compleet andere plek verder op in de game verderging. De game heeft geen autosave of iets dergelijks dat je makkelijk kan laden (wat ik wel erg makkelijk vond met uncharted 4) en ik weet niet of ik daarom in een toekomstige savepunt verder ging in plaats van de laatste auto save punt.
ohwel, moet er maar aan wennen dat ik wat vaker de game save.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.