Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:57
Netjes hoor

Eindelijk een PS+ game (Hitman) die ik ook echt ga spelen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:32

Donstil

Grab them by the 🐈.

bram1984 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:38:
Zijn er al mensen met Hong Kong Massacre begonnen? Ik zit bijna op het einde volgens mij. Je waant je in John Woo-achtige Matrix shootouts. Echt heel vet gedaan.
Ja ik zei het hierboven ergens al. Super toffe game voor tussendoor.

Ben nog niet zo gek ver denk ik (verhaal druk ik door. Interesseert me niet zo). Probeer die sterren ook een beetje te halen maar dat gaat mij nog niet zo super goed af 8)7

Vond de Gameplay van Hotline Miami altijd erg fijn maar de pixeltjes nooit zo. Dit is daar de perfecte (onofficiële) opvolger van.

Aanradertje.
Anton.net schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:32:
For Honor en Hitman Season 1 zijn de maandelijkse games
Aah cool. Had van Hitman niet alle levels gespeeld toen.

Is Seizoen 1 de hele game en is de game die nu uit is seizoen 2? Of is seizoen 1 een onderdeel van Hitman1.

Edit; zie het al Hitman: the complete first season is Hitman1 van na de reboot :)

Donstil wijzigde deze reactie 30-01-2019 17:47 (4%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:46
@Donstil wat ik begrijp uit de wiki pagina
Wikipedia: Hitman (computerspel)

Is S1 de hele hitman 1 game. En is hitman 2 het vervolg.
Hitman 1 in 2016 was eigenlijk slechts een intro pack, die enkel de eerste map bevatte. Vervolgens zijn een vijftal nieuwe maps (episodes) als DLC uitgekomen. Alles samen is dat dus season 1. Je krijgt nu dus volledig Hitman 1.

Hitman 2 is helemaal hetzelfde opgebouwd. Het verschil is dat ze Hitman 2 in 1 keer volledig hebben uitgebracht omdat er nogal kritiek was op dat systeem.

Ik heb het al eerder gezegd: maar ik kan jullie deze game echt aanrader. Kwalitatief gezien echt top.
Verwacht wel geen story driven game ofzo. Het gaat echt om de gameplay

Anton.net wijzigde deze reactie 30-01-2019 17:56 (18%)

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:44

Voxalizer

Stratocaster

Tip!

Zodra je seizoen 1 van Hitman aan je account hebt toegevoegd en 1x hebt opgestart kun je vervolgens de levels van seizoen 1 gratis in Hitman 2 Prologue downloaden en spelen. Heel seizoen 1 is dan dus speelbaar met de verbeterde Hitman 2 mechanics. Seizoen 1 zit namelijk ook in Hitman 2, en als je eigenaar bent van seizoen 1 kun je die nu dus ook al in Hitman 2 spelen zonder dat je daadwerkelijk hoeft te betalen voor de volledige Hitman 2.

Edit voor de duidelijkheid. Je moet de game zodra hij in PS Plus zit dus downloaden en eenmalig opstarten, vervolgens krijg je ingame een prompt met de melding dat je de mssies van seizoen 1 kunt downloaden voor Hitman 2.

Voxalizer wijzigde deze reactie 30-01-2019 18:02 (20%)

PSN / Steam: Voxalizer // Common sense isn't very common.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:55

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

Voor de mensen die kingdom hearts 3 gaan spelen op de pro. Zet de pro via menu op 1080p met supersampling uit voor beste fps( geen locked 60fps maar wel beter dan pro op hogere resolutie en ook dan xbox one x.)
Anders draait de pro op ergens iets lager dan 1440p( xox is wel 1440p) maar dropt dan veel onder de 50fps en soms onder 40..
De locked 30 fps modus is borked en heeft onregelmatige frame pacing dus speelt niet smooth ondanks 30fps..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:32

Donstil

Grab them by the 🐈.

Anton.net schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:53:
Hitman 1 in 2016 was eigenlijk slechts een intro pack, die enkel de eerste map bevatte. Vervolgens zijn een vijftal nieuwe maps (episodes) als DLC uitgekomen. Alles samen is dat dus season 1. Je krijgt nu dus volledig Hitman 1.

Hitman 2 is helemaal hetzelfde opgebouwd. Het verschil is dat ze Hitman 2 in 1 keer volledig hebben uitgebracht omdat er nogal kritiek was op dat systeem.

Ik heb het al eerder gezegd: maar ik kan jullie deze game echt aanrader. Kwalitatief gezien echt top.
Verwacht wel geen story driven game ofzo. Het gaat echt om de gameplay
Hitman 1 toen wel gespeeld.
Die modeshow missie en iets in Italië.

Geen idee waarom ik toen gestopt ben (zal wel wat beters uitgekomen zijn ofz) want vond het best gaaf toen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

@Voxalizer Je hebt er wel niet veel aan. Je krijgt geen extra content ofzo he.
Van Hitman 1 naar 2 zijn de graphics vooral aangepast, niet echt verbeterd imo. Sommige dingen zien er beter uit, andere dingen zien er slechter uit. Persoonlijk vond ik Hitman 1 zelfs mooier.

@Donstil Ja, dat zijn de 2 eerste maps (Paris en Sapienza).
Met PS+ krijg je nu dus ook de 4 andere maps

• Voxalizer

Voxalizer

Stratocaster

Ik heb Hitman 1 wel gespeeld destijds maar ik vond de episodische structuur echt waardeloos. Blij dat ze daar met Hitman 2 vanaf gestapt zijn. Bovendien waren lang niet alle missies even leuk. Paris, Sapienza en Hokkaido waren echt genieten, de rest vond ik maar matig.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor deel 2. De gameplay is erg vermakelijk maar ik vind het nogal vreemd hoe makkelijk de devs wegekomen met het feit dat er maar 6 missies in de game zitten. Nu zijn ze wel heel erg goed herspeelbaar, dat wel... Toch vind ik het te karig om full price aan te raden.
Maar goed, ik heb de game dan ook voor een tientje van iemand overgenomen.

v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:58:
Voor de mensen die kingdom hearts 3 gaan spelen op de pro. Zet de pro via menu op 1080p met supersampling uit voor beste fps( geen locked 60fps maar wel beter dan pro op hogere resolutie en ook dan xbox one x.)
Anders draait de pro op ergens iets lager dan 1440p( xox is wel 1440p) maar dropt dan veel onder de 50fps en soms onder 40..
De locked 30 fps modus is borked en heeft onregelmatige frame pacing dus speelt niet smooth ondanks 30fps..

[YouTube: [4K] Kingdom Hearts 3 Plays Best At 60fps - But Which Console Gets Closest?]
1440p of 1080p maakt ook niet uit inderdaad.
Jaja hoor, Tweakers heeft ook een nieuwtje te pakken 8)7

• loki504
  • Laatst online: 22:46
Anton.net schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:30:
Jaja hoor, Tweakers heeft ook een nieuwtje te pakken 8)7
Hoort dit niet eerder in [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten?

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02:09
_O- _O- hij werd op de frontpage ook al gedownmod :P

PSN: rubensaurus

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Anton.net schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:07:
@Voxalizer Je hebt er wel niet veel aan. Je krijgt geen extra content ofzo he.
Van Hitman 1 naar 2 zijn de graphics vooral aangepast, niet echt verbeterd imo. Sommige dingen zien er beter uit, andere dingen zien er slechter uit. Persoonlijk vond ik Hitman 1 zelfs mooier.
Ik dacht dat de aanpassingen qua verstoppen in menigtes en hoge begroeiing wel meegenomen waren in de levels van 1.

• Voxalizer

Voxalizer

Stratocaster

Klor schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:34:
[...]
Ik dacht dat de aanpassingen qua verstoppen in menigtes en hoge begroeiing wel meegenomen waren in de levels van 1.
Klopt, verder werken spiegels en beveiligingscamera's iets realistischer. Bovendien kun je op de Pro kiezen voor een 60 FPS optie.

• v8power67

v8power67

bram1984 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:19:
[...]

1440p of 1080p maakt ook niet uit inderdaad.
Nou daar ben ik niet hellemaal mee eens is toch 80% verschil in pixels.
Maar ik zou altijd voor de stabielere fps kiezen tov graphics.
Al gaat deze game niets voor mij worden, heb beetje bekeken maar zag er echt behoorlijk saai en gaar uit. Maar smaak etc.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 17:58:

[YouTube: [4K] Kingdom Hearts 3 Plays Best At 60fps - But Which Console Gets Closest?]
Wat me vooral opvalt is dat ze telkens dezelfde aanval doen, dat je zo'n enemy tig keer moet raken en dat het vooral combat -> cutscene -> combat -> cutscene is met een hoog hack&slash gehalte. En dat is dan een 88 waard?

Martinspire - PC, PS4, X1

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:24:
[...]

Wat me vooral opvalt is dat ze telkens dezelfde aanval doen, dat je zo'n enemy tig keer moet raken en dat het vooral combat -> cutscene -> combat -> cutscene is met een hoog hack&slash gehalte. En dat is dan een 88 waard?
Eens vind het er saai uitzien. Maar wist al dat dit niks voor mij zou zijn. Maar weet nu zeker.
Plus de graphics vind ik nou niet heel bijzonder. Sommige deden net alsog het pixar film kwaliteit benaderd maar komt niet eens in de buurt..

v8power67 wijzigde deze reactie 30-01-2019 19:42 (13%)

v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:19:
[...]

Al gaat deze game niets voor mij worden, heb beetje bekeken maar zag er echt behoorlijk saai en gaar uit. Maar smaak etc.
Ik zie het niet. Heb SotC ook op 1080p gespeeld in plaats van 1440p. Die fps merkte ik meteen. Resolutie amper waarneembaar een niet waarneembaar bij bewegend beeld.

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:24
Martinspire schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:24:
[...]

:+

Motormedia.nl Motor-forum.nl Motorshopper.nl Motormeuk.nl Motorstek.nl

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nice gratis Hitman. Altijd goed, ook leuk als je van plan bent S2 te kopen, dan krijg je alle legacy maps

Was al gezegd, ik miste een hele pagina aan comments

The Inquisitor wijzigde deze reactie 30-01-2019 20:38 (23%)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:16

Winkiller

De Mopperpot

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Zeggen dat je steeds dezelfde aanvallen uitvoert in kh3, is het zelfde als zeggen dat je steeds het zelfde doet in dark souls.

• v8power67

v8power67

Zijn 2 grote games in ps plus februari.
Plus van 10gb naar 100gb online savegame opslag.
Ik zeg lekker bezig daar bij sony d:)b
Ga beide games wel proberen maar vrees dat ik snel klaar ermee ben.

bram1984 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:43:
[...]
Ik zie het niet. (...) 1080p in plaats van 1440p (...) Resolutie amper waarneembaar een niet waarneembaar bij bewegend beeld.
Als ik op Youtube een video van bv Jackfrags bekijk zie ik wel degelijk verschil tussen 1080 en 1440, ook bij bewegende beelden. Dat tijdens zelf spelen het verschil niet of nauwelijks opvalt ervaar ik zelf ook.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-02 14:34
v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:19:
[...]

Hier hetzelfde vorige delen nooit gespeeld en deze zal ik ook niet spelen,voor mij is het niks.

• Catch22
  • Laatst online: 01:21
Winkiller schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:24:
[...]

Bummer - weer niets voor mijn PS4. :')
Bedankt voor deze topbijdrage

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:08:
[...]

Als ik op Youtube een video van bv Jackfrags bekijk zie ik wel degelijk verschil tussen 1080 en 1440, ook bij bewegende beelden. Dat tijdens zelf spelen het verschil niet of nauwelijks opvalt ervaar ik zelf ook.
Ik zit ook betrekkelijk ver van mijn TV, dus dan valt het sowieso niet zo snel op. Netflix 4K vs. HD zie ik dan wel meteen weer.

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 02:57

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 21:08:
[...]

Youtube is hier geen goede vergelijking in. 1440 heeft namelijk een hogere bitrate waardoor het er gegarandeerd beter uit ziet, zelfs als je het op een 1080p scherm kijkt.

Op zoek naar een (bij voorkeur Go) backend collega voor een startup in Groningen. Meer info bij de vacature!

• v8power67

v8power67

Gropah schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:38:
[...]

Youtube is hier geen goede vergelijking in. 1440 heeft namelijk een hogere bitrate waardoor het er gegarandeerd beter uit ziet, zelfs als je het op een 1080p scherm kijkt.
Maar stel de video is 4k encoded( hoogste bitrate youtube) en laat dan 2 beelden naast mekaar zien 1080p vs 1440p. Dan neem ik aan dat beide beelden op zelfde bitrate draaien en dus een vergelijking mogelijk is?
Heb niet veel verstand van bitrates en youtube enz maar is even een brain fart.

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Maar stel de video is 4k encoded( hoogste bitrate youtube) en laat dan 2 beelden naast mekaar zien 1080p vs 1440p. Dan neem ik aan dat beide beelden op zelfde bitrate draaien en dus een vergelijking mogelijk is?
Heb niet veel verstand van bitrates en youtube enz maar is even een brain fart.
Als je ze laat afspelen op 1080p of 1440p verschillen de bitrates, maakt niet uit of er een 4k versie beschikbaar is of niet. De bitrate die word gestreamed word afgestemd op de resolutie. Daarom kan het ook bij muziekvideos met een statisch plaatjes beter klinken als je een hogere resolutie neemt.

Enige manier om het te vergelijken via youtube is een scherm op 1080p en 1 op 1440p en dan op dezelfde (liefst hoogste) resolutie af te spelen. Of neem een andere bron die niet gecomprimeert is en vergelijk het dan.

Op zoek naar een (bij voorkeur Go) backend collega voor een startup in Groningen. Meer info bij de vacature!

• v8power67

v8power67

Gropah schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:59:
[...]

Als je ze laat afspelen op 1080p of 1440p verschillen de bitrates, maakt niet uit of er een 4k versie beschikbaar is of niet. De bitrate die word gestreamed word afgestemd op de resolutie. Daarom kan het ook bij muziekvideos met een statisch plaatjes beter klinken als je een hogere resolutie neemt.

Enige manier om het te vergelijken via youtube is een scherm op 1080p en 1 op 1440p en dan op dezelfde (liefst hoogste) resolutie af te spelen. Of neem een andere bron die niet gecomprimeert is en vergelijk het dan.
Ja okee dat is me opzich duidelijk.
Ik bedoelde alleen dat ze vaak in vergelijking videos 2 beelden naast elkaar doen bv ps4 pro vs xbox one x. Dan is de een bv 1440p en de ander 4k.
Nog steeds beide beelden in zelfde video.
Dan is dus zelfde bitrate en dus te vergelijken toch.
Zo kijk ik meestal naar vergelijkingen in resoluties tussen bv consoles. ( Digital foundry en nxgamer kijk ik vaak).

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

v8power67 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:06:
[...]

Ja okee dat is me opzich duidelijk.
Ik bedoelde alleen dat ze vaak in vergelijking videos 2 beelden naast elkaar doen bv ps4 pro vs xbox one x. Dan is de een bv 1440p en de ander 4k.
Nog steeds beide beelden in zelfde video.
Dan is dus zelfde bitrate en dus te vergelijken toch.
Zo kijk ik meestal naar vergelijkingen in resoluties tussen bv consoles. ( Digital foundry en nxgamer kijk ik vaak).
Daar gaat wat denk en reken werk in zitten, maar daar vertrouw ik digital foundry wel mee. Punt blijft wel dat het gecompressed word (zelfs de 4k) stream van youtube, dus een 1440p gameplay capture gestreamed op 4k via youtube zal er waarschijnlijk nog steeds minder mooi uitzien dan die 1440p native zien.

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-02 10:52

Dxue

PSN:EvilDrunk

laatst was er een discussie over couch co op games. Er waren vele suggesties gedaan. Nu heb ik een vraag over party games, ik zie dat jackbox party trilogy in de aanbieding is in de store, 3 party games gebundeld en je kan met meerderen spelen dmv je mobiel/tablet aan te sluiten zoals met die games die in een pack van 4 gekocht kon worden.

iemand hier ervaring met jackbox party? is het wat als party game? ik ben wel te porren voor party games en 20 euro voor flink wat avonden lachen is het zeker waard. maar hoe is de replay value? tijd om wat research te doen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Ik Ben toch wel benieuwd naar Rage 2

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Dit is trouwens niet de eerste keer dat Oosterse devs relatief technisch slechte prestaties aflevert met de unreal engine 4 op de consoles. 900p@30 is wel wel vaker een resolutie die langs komt met unreal engine 4 op ps4 door Japanse devs. Terwijl er een heleboel technisch veel indrukwekkende games 1080p halen. Notabene batman arkham knight en injustice 2 zien op unreal engine 3 zijn technisch veel beter.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:26

vhal

ಠ_ಠ

Nieuwevolger schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:33:
Zeggen dat je steeds dezelfde aanvallen uitvoert in kh3, is het zelfde als zeggen dat je steeds het zelfde doet in dark souls.
YOU DIED? :+

* vhal slaat KH3 dan maar over :P

Mijn V&A - - - ME is geen bezittelijk voornaamwoord

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-02 15:03

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Nieuwevolger schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:09:
Dit is trouwens niet de eerste keer dat Oosterse devs relatief technisch slechte prestaties aflevert met de unreal engine 4 op de consoles. 900p@30 is wel wel vaker een resolutie die langs komt met unreal engine 4 op ps4 door Japanse devs. Terwijl er een heleboel technisch veel indrukwekkende games 1080p halen. Notabene batman arkham knight en injustice 2 zien op unreal engine 3 zijn technisch veel beter.
Dit is imho ook soort van van toepassing op Street fighter 5.
Ik heb ze niet heel veel gespeeld, maar mortal kombat, injustice (1&2), sf4 (niet helemaal eerlijk omdat dit een poort van een last gen game is natuurlijk, maar geld ook voor injust1) zijn veel fijnere ervaringen omdat je niet de hele tijd naar allerlei laadschermen aan het kijken bent

Verder is monster hunter en re2 recentelijk wel een voorbeeld van technisch goed programmen van capcom volgens mij (waarbij wederom voetnoot, grafish en qua glitches/artificats viel re2 mee ook wat tegen.......ondanks dat het bij mij een demo betrof en wederom poort of misschien beter remake......) dus opzich kunnen ze het wel. Mits het dezelfde interne danwel externe programmeurs betreft ook nog is een keer. Waarschijnlijk niet en ben ik appels en peren aan het vergelijken.

Anyways, het punt wat ik wil maken, technisch qua laden vind ik sf5 een drama. opzich qua fps is het wel ok (moet met een fighter natuurlijk ook) maar qua laadtijden (zelfs op een pro in booste mode) is het echt prutswerk imho.
Met die andere fighters heb ik dat veel minder evaren. Zelfs met DBZ fighter om mijn humble xb1-sje niet.

Sagat wijzigde deze reactie 31-01-2019 10:33 (5%)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Winkiller
  • Laatst online: 21:16

Winkiller

De Mopperpot

Catch22 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:31:
[...]

Bedankt voor deze topbijdrage
Graag gedaan hoor, jij ook trouwens. (y)

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Ik ben die Dreams beta eens aan het bekijken. Heb een paar levels gedaan die anderen hebben gemaakt.
Ik heb geen idee hoe ze het maken, maar het ziet er veelbelovend uit. Benieuwd wat voor soort games er gemaakt gaan worden als Dreams langer uit is.

Eigenlijk zouden ze dit moeten aanbieden als gratis 'base' game bij de ps5. Hoe meer mensen Dreams gaan gebruiken, hoe beter

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23-02 14:30
Sagat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:31:
[...]

Dit is imho ook soort van van toepassing op Street fighter 5.
Ik heb ze niet heel veel gespeeld, maar mortal kombat, injustice (1&2), sf4 (niet helemaal eerlijk omdat dit een poort van een last gen game is natuurlijk, maar geld ook voor injust1) zijn veel fijnere ervaringen omdat je niet de hele tijd naar allerlei laadschermen aan het kijken bent

Verder is monster hunter en re2 recentelijk wel een voorbeeld van technisch goed programmen van capcom volgens mij (waarbij wederom voetnoot, grafish en qua glitches/artificats viel re2 mee ook wat tegen.......ondanks dat het bij mij een demo betrof en wederom poort of misschien beter remake......) dus opzich kunnen ze het wel. Mits het dezelfde interne danwel externe programmeurs betreft ook nog is een keer. Waarschijnlijk niet en ben ik appels en peren aan het vergelijken.

Anyways, het punt wat ik wil maken, technisch qua laden vind ik sf5 een drama. opzich qua fps is het wel ok (moet met een fighter natuurlijk ook) maar qua laadtijden (zelfs op een pro in booste mode) is het echt prutswerk imho.
Met die andere fighters heb ik dat veel minder evaren. Zelfs met DBZ fighter om mijn humble xb1-sje niet.
Framepacing van MH:W is vrij bagger op de consoles. Ook op de pc is de performance mweh.

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:01

Phase

Supremely Insane

Ik heb iets vreemd hier, en ik vraag me af of dat andere mensen ook al opgevallen is, of dat het ergens een setting is op mijn ps4:

Ik heb de netflix app op mijn ps4 staan, en mijn tv (samsung 55" geen idee welk model maar iig 1080p) heeft ook een netflix app. Ik merkte dat de beeldkwaliteit van de samsung app way beter is dan wat de ps4 netflix app weergeeft, en nadat ik dezelfde scene naast elkaar bekeek op beide apps bleek dat de ps4 netflix app ongeveer half de bitrate doet dan die van de samsung tv, hoewel beide op 1080p streamen.

Wordt de ps4 app van netflix gewoon geknepen for some reason of is het echt ergens een setting op mijn ps4 die niet goed staat? Voor zover als ik kan zien staat het allemaal optimaal ingesteld, maar ik kan het fout hebben natuurlijk.

Normaal gezien zou je zeggen, dan gebruik gewoon de samsung app voor netflix, maar punt is dat de ps4 wel aan mijn 5.1 receiver hangt (via optical) maar ik de tv daar niet op aan kan sluiten, en 5.1 geluid uit een fatsoenlijke set is beter dan uit een tv... Geen hdmi aanwezig op de receiver, dus dat soort constructies zijn uitgesloten helaas :(

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-02 15:03

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

FrankoNL schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:55:
[...]

Framepacing van MH:W is vrij bagger op de consoles. Ook op de pc is de performance mweh.
Really? Had hier niet eerder over gehoord, maar het spel zit bij mij nog op mijn pile of shame dus geen first hand experience. Helaas dus wel in lijn met was eerder gezegd werd.
Phase schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:04:
Ik heb iets vreemd hier, en ik vraag me af of dat andere mensen ook al opgevallen is, of dat het ergens een setting is op mijn ps4:

Ik heb de netflix app op mijn ps4 staan, en mijn tv (samsung 55" geen idee welk model maar iig 1080p) heeft ook een netflix app. Ik merkte dat de beeldkwaliteit van de samsung app way beter is dan wat de ps4 netflix app weergeeft, en nadat ik dezelfde scene naast elkaar bekeek op beide apps bleek dat de ps4 netflix app ongeveer half de bitrate doet dan die van de samsung tv, hoewel beide op 1080p streamen.

Wordt de ps4 app van netflix gewoon geknepen for some reason of is het echt ergens een setting op mijn ps4 die niet goed staat? Voor zover als ik kan zien staat het allemaal optimaal ingesteld, maar ik kan het fout hebben natuurlijk.

Normaal gezien zou je zeggen, dan gebruik gewoon de samsung app voor netflix, maar punt is dat de ps4 wel aan mijn 5.1 receiver hangt (via optical) maar ik de tv daar niet op aan kan sluiten, en 5.1 geluid uit een fatsoenlijke set is beter dan uit een tv... Geen hdmi aanwezig op de receiver, dus dat soort constructies zijn uitgesloten helaas :(
Vervelend! ik gebruik meestal de app van kpn via mijn decoder, en soms de ps3 nog (stiller en misschien /waarschijnlijk zuiniger dan ps4 pro leek me.....hoewel dat laatste misschien nog wel is een gevaarlijke aanname kan zijn) Bij mij is het echter zo dat het beeld vanuit de ps3 iets beter lijkt dan de kpn decoder, maar het is zo'n marginaal verschil dat het gebruiksgemak van een AB voor mij zwaarder weegt :)

Sagat wijzigde deze reactie 31-01-2019 16:54 (67%)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• steefje
  • Laatst online: 22-02 18:34

Beiden aangesloten op kabel? of een op Wifi en ander op kabel? Dat kan natuurlijk ook wat verklaren.

PSN ID Binloading_nl

• Phase

Phase

Supremely Insane

steefje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:29:
[...]

Beiden aangesloten op kabel? of een op Wifi en ander op kabel? Dat kan natuurlijk ook wat verklaren.
beide inderdaad via utp aangesloten. Heb het ook met meerdere series/films getest, en de netwerktest van ps4 geeft aan zo'n 160 mbps te kunnen downloaden, van de max 200 die ziggo mij levert, dus bandbreedte zal het probleem ook niet kunnen zijn.

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-02 08:38

Apart! Bij mij is het beeld op de KPN decoder juist slechter dan op mijn PS4 (Pro), wilde voor de grap eens kijken of het beter ging op de PS4, nu kijk ik niet anders meer..

• Dxue
  • Laatst online: 22-02 10:52

Dxue

PSN:EvilDrunk

aangezien het niet aan je netwerk ligt, misschien aan je kleurstelling met hdr? misschien dat je 4:2:2 hebt ipv 4:4:4 of nog lager? (ben niet helemaal thuis in die dingen)
Daar zou ik het nog kunnen voorstellen dat je dat kan instellen, anders zou ik het ook niet weten

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:47
Jorgen schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:21:
Ik snap het even niet met Steep. Ik heb destijds de versie met de Olympische Winterspelen gekocht. Volgens mij was dat een Gold + Olympic Games editie. Als ik nu in de store de Steep X Games Gold Edition aanklik, mag ik die niet kopen, want de season pass is reeds in bezit.

Als ik de losse season pass aanklik, zegt hij ook dat die niet beschikbaar is, want de season pass bonus is reeds in bezit.

Dus kennelijk bezit ik X Games (ik kan rare spelletjes met omhoogschietende stootzakken en zo doen), de Olympic Games en de normale season pass. Als ik echter klik op X Games DLC (alleen X Games) of X Games Pass (X Games, Rocket Wing & 90's) dan kan ik die beide wel kopen.

Snap ik niet...
Iemand die Steep ook heeft en dit snapt?

• Phase

Phase

Supremely Insane

Ik heb geen 4k scherm dus hdr instellingen zijn hier niet aan de orde voor zover als ik weet. Decoder staat er ook los van, want die gebruik ik niet: heb ci++ module achter in tv zitten maar ook die doet verder niets. Gaat hier echt om een netflix app van een smart tv zelf. Dat gezegd hebbende, wellicht ligt het niet aan de ps4 app van netflix maar is de app op de tv zelf gewoon te goed :x

Nou ja zeg... ik wilde aan jullie vragen om een bepaalde ep van een random serie op te zetten op de ps4 netflix app en dan de bitrate te checken, maar terwijl ik dit typte dacht ik dat ik wel mijn eigen cijfers erbij moest vermelden. Blijkt dat de ps4 app nu iets meer dan 5mbps doet en die van de tv ergens rond de 4.6.

Fuck me sideways zeg, ligt er blijkbaar maar net aan waar netflix zin in heeft..

Ik geef het op, iig thanks voor het meedenken 😊

• v8power67

v8power67

Net een code voor os 6.5 beta 2 gekregen via mn usa account.
Zie er alleen niks interessants tussen staan...
Naja test hem wel.

• Antifon
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 10-02 01:07
Phase schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:38:
Ik heb geen 4k scherm dus hdr instellingen zijn hier niet aan de orde voor zover als ik weet. Decoder staat er ook los van, want die gebruik ik niet: heb ci++ module achter in tv zitten maar ook die doet verder niets. Gaat hier echt om een netflix app van een smart tv zelf. Dat gezegd hebbende, wellicht ligt het niet aan de ps4 app van netflix maar is de app op de tv zelf gewoon te goed :x

Nou ja zeg... ik wilde aan jullie vragen om een bepaalde ep van een random serie op te zetten op de ps4 netflix app en dan de bitrate te checken, maar terwijl ik dit typte dacht ik dat ik wel mijn eigen cijfers erbij moest vermelden. Blijkt dat de ps4 app nu iets meer dan 5mbps doet en die van de tv ergens rond de 4.6.

Fuck me sideways zeg, ligt er blijkbaar maar net aan waar netflix zin in heeft..

Ik geef het op, iig thanks voor het meedenken 😊
Heb een soortelijke ervaring met Spotify via de Playstation; erbarmelijke kwaliteit en op hogere volumes zelfs makkelijk hoorbare vervorming. Met Spotify via tv of chromecast bijvoorbeeld totaal geen last van. Netflix gebruik ik nooit via de Playstation, maar ik kan me idd voorstellen dat de bandbreedte (soms) geknepen wordt. Ooit wel eens naar gezocht en meer mensen hebben dit probleem (met Spotify iig), maar geen reden of oplossing kunnen vinden.
Jorgen schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:33:
[...]

Iemand die Steep ook heeft en dit snapt?
Haha ik wilde hetzelfde vragen. Heb even gewingsuit en daarna moest ik snowboarden en vervolgens naar een of andere basis, maar geen idee waar die is. Toen heb ik 'm weer uitgezet.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:48

BlackEyedAngel

Just a nice guy

v8power67 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:40:
Net een code voor os 6.5 beta 2 gekregen via mn usa account.
Zie er alleen niks interessants tussen staan...
Naja test hem wel.
Same here, maar wil ik de voucher krijgen via de mail dan is het van

Unfortunately we are now at capacity for this stage, we will reach out if more Beta users are needed.

:{ ;(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Jorgen
bram1984 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:05:
[...]

Haha ik wilde hetzelfde vragen. Heb even gewingsuit en daarna moest ik snowboarden en vervolgens naar een of andere basis, maar geen idee waar die is. Toen heb ik 'm weer uitgezet.
Ik heb Steep al een paar maanden in huis voordat hij in Plus zat, maar ik vind de manier van updates/DLC kiezen dit keer echt heel onduidelijk. Is wel een zeer prettige game trouwens.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-02 19:51
Twixie schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:25:
[...]

Hoe oud is hij ? Het is me na al die tijd nog altijd niet duidelijk wat de minimum leeftijd is voor online. Ik heb in elk geval al meldingen gezien van mensen wiens kind al 13 was, en ook nog altijd niet online kon spelen.
Die is 11, maar welke leeftijd we toen hebben ingevuld is mij onbekend. Nu weer het volgende probleem. Nieuw account aangemaakt voor mijn jongste broertje met een andere leeftijd, krijg ik het niet voor elkaar een PayPal account toe te voegen. Het PayPal account is al in gebruik bij mijn oudste broertje en dat werkt perfect.

User en wachtwoord kloppen, daarna krijg ik ‘er is een error opgetreden’ waarna ik het weer opnieuw mag proberen.

Bij mij werkt wel alles soepel, zonder gezeur.

Iemand ideeen hoe dit verholpen kan worden of toevallig hetzelfde probleem heeft?

• DigitalError
DeeleNL schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:18:
[...]

Die is 11, maar welke leeftijd we toen hebben ingevuld is mij onbekend. Nu weer het volgende probleem. Nieuw account aangemaakt voor mijn jongste broertje met een andere leeftijd, krijg ik het niet voor elkaar een PayPal account toe te voegen. Het PayPal account is al in gebruik bij mijn oudste broertje en dat werkt perfect.

User en wachtwoord kloppen, daarna krijg ik ‘er is een error opgetreden’ waarna ik het weer opnieuw mag proberen.

Bij mij werkt wel alles soepel, zonder gezeur.

Iemand ideeen hoe dit verholpen kan worden of toevallig hetzelfde probleem heeft?
had ik vorig jaar ook al geprobeerd, ook geen succes, alsof je het niet aan 2 accounts mag koppelen

DigitalError wijzigde deze reactie 31-01-2019 23:24 (7%)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:50
Waarom zou je er überhaupt een betaalmogelijkheid aan koppelen?

• DeeleNL
DigitalError schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 23:20:
[...]

had ik vorig jaar ook al geprobeerd, ook geen succes, alsof je het niet aan 2 accounts mag koppelen
Heel vreemd, als ik het probeer via playstation.com/nl en vervolgens een PayPal account toe voeg aan zijn PSN ID, krijg ik de melding: 'reeds gekoppeld'. Als Sony het nou eens duidelijk zou omschrijven in de zin van: 'reeds gekoppeld aan een ander account'.

Ga ik dat proberen, bedankt!

• DeeleNL
Twixie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 06:22:
Waarom zou je er überhaupt een betaalmogelijkheid aan koppelen?
Als ik met dat account een gratis demo wil downloaden wordt er een melding je beeldscherm op gegooid dat je je betaalgegevens moet bijwerken.. daarom. Kan je dat omzeilen zodat je alleen met bijv. een Playstation Store voucher kan betalen?
Sony over z'n verwachtingen van de toekomst van playstation:

"The earnings call/q+a is going on at the moment.

There's nothing very noteworthy so far, though one question asked about risks and opportunities in the game business looking out 5 years.

In terms of risks, the speaker mentioned - multiplatform f2p games getting bigger in the market, games going to the cloud could affect the hardware business (though he said sony thinks it will take much longer than 5 years for hardware to become redundant), and most interestingly, he flagged that some competitors are reducing their revenue share on their platforms. I guess the latter is a reference to what's happening in the PC store space between Epic and Valve, the potential for a race to the bottom in terms of revenue share on stores. He said on this front that third party publishers are supportive of Sony's position as they are offering 'immersive experiences', and will continue to look to provide the best immersive experiences - I presume he means premium experiences by this, that as long as Sony supports the promotion of higher dollar-value products, and doesn't try to devalue the market for others, third parties are, by his take, happy with rev share.

But yeah, it's interesting how quickly that's landed on their radar. And it'll be interesting to see if this starts to become a competitive pressure in the console business. The relatively more captive audience on consoles perhaps makes it less likely that devs would 'take sides' with one store over the other for the sake of revenue share alone as they appear to have in the PC space - the cost of switching stores in the console space is much higher for the consumer, consumer reach would still be the primary concern when picking console storefronts - but still, especially in the early days of a new cycle, it might be a lever that could be pulled by a console platform holder to improve support."

https://www.resetera.com/...-5mil.97000/post-17462419

• Twixie
DeeleNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:50:
[...]
Als ik met dat account een gratis demo wil downloaden wordt er een melding je beeldscherm op gegooid dat je je betaalgegevens moet bijwerken.. daarom. Kan je dat omzeilen zodat je alleen met bijv. een Playstation Store voucher kan betalen?
Kun je dan niet gewoon zorgen dat er op de PS4 ook een account van een meerderjarige staat, en daar je aankopen/downloads op doen ? Games en demos e.d. zijn gewoon voor iedereen op die PS4 speelbaar.
Hier koop ik ook gewoon alles zelf, zelfs als mijn zoon van 8 bvb iets met zijn zakgeld wil kopen van de PSN store.

• DeeleNL
Twixie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:26:
[...]

Kun je dan niet gewoon zorgen dat er op de PS4 ook een account van een meerderjarige staat, en daar je aankopen/downloads op doen ? Games en demos e.d. zijn gewoon voor iedereen op die PS4 speelbaar.
Hier koop ik ook gewoon alles zelf, zelfs als mijn zoon van 8 bvb iets met zijn zakgeld wil kopen van de PSN store.
Die staat er inderdaad al op door het account van de oudste. Die heeft een PayPal koppeling en kan dus gewoon games downloaden. Het verzilveren van een code in de store door een zelf in de winkel aangeschafte PSPlus card kan natuurlijk altijd. Het enige nadeel is dat ze dan moeten switchen van account als ze iets willen downloaden? Lijkt me een simpele oplossing..

• Twixie
DeeleNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:32:
[...]
Die staat er inderdaad al op door het account van de oudste. Die heeft een PayPal koppeling en kan dus gewoon games downloaden. Het verzilveren van een code in de store door een zelf in de winkel aangeschafte PSPlus card kan natuurlijk altijd. Het enige nadeel is dat ze dan moeten switchen van account als ze iets willen downloaden? Lijkt me een simpele oplossing..
De oudste was 11, zei je. Ik vind het toch vrij gevaarlijk om zomaar een PayPal of Credit Card koppeling te maken aan zijn account. Het is door zo'n toestanden dat je vaak leest over ouders die ineens een enorme rekening hebben omdat zoon- of dochterlief constant dingen bijkocht in f2p games.

En ja, dan moet er geswitcht worden, maar nog gemakkelijker is het van gewoon alles via de website te kopen (store.playstation.com), inclusief demos. Toegegeven, hoe ouder ze worden, hoe meer controle ze zelf gaan willen hebben, en hoe meer ze gaan zagen omdat alle aankopen incl. demos, via papa moeten. Maar voorlopig ben ik daarvan nog gespaard met mijn zoon van 8 :).

• DeeleNL
Twixie schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:41:
[...]

De oudste was 11, zei je. Ik vind het toch vrij gevaarlijk om zomaar een PayPal of Credit Card koppeling te maken aan zijn account. Het is door zo'n toestanden dat je vaak leest over ouders die ineens een enorme rekening hebben omdat zoon- of dochterlief constant dingen bijkocht in f2p games.

En ja, dan moet er geswitcht worden, maar nog gemakkelijker is het van gewoon alles via de website te kopen (store.playstation.com), inclusief demos. Toegegeven, hoe ouder ze worden, hoe meer controle ze zelf gaan willen hebben, en hoe meer ze gaan zagen omdat alle aankopen incl. demos, via papa moeten. Maar voorlopig ben ik daarvan nog gespaard met mijn zoon van 8 :).
Ik had er wel bij moeten vertellen dat aankopen beveiligd zijn met een wachtwoord dat ze niet weten :+
Bedankt voor je reacties

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:54
Heeft iemand een goede guide hoe je 2 accounts kan instellen met een maat, zodat je games kan delen?

PSN: Kidjuh

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20:09
DeeleNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Ik had er wel bij moeten vertellen dat aankopen beveiligd zijn met een wachtwoord dat ze niet weten :+
Bedankt voor je reacties
Als je Paypal hebt gekoppeld dan is er geen extra wachtwoord nodig toch?

(Of dat is een extra beveiliging die ik zelf heb uitgezet :+)

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• DeeleNL
vuurtjih schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Als je Paypal hebt gekoppeld dan is er geen extra wachtwoord nodig toch?

(Of dat is een extra beveiliging die ik zelf heb uitgezet :+)
Onder Settings op je PS4 kan je iets vinden over betalingen. Daar kan je aanvinken dat bij betaling een wachtwoord beveiliging wel of niet actief moet zijn ;) . Heb de PS4 niet in de buurt dus kan niet exact aangeven hoe dat aangegeven wordt!

• Twixie
Kidjuh schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:54:
Heeft iemand een goede guide hoe je 2 accounts kan instellen met een maat, zodat je games kan delen?
Je moet elkaars PS4 als primary instellen, wat verre van ideaal is.
Dus op jouw PS4: is jouw secondary PS4, is zijn primary PS4. Jij kan dan ook zijn games spelen. Op zijn PS4: is jouw primary PS4, en zijn secondary PS4, en dan kan hij ook jouw games spelen.
Bemerk dat op die manier op jouw PS4 niemand anders dan jij jouw games kan spelen. Idem voor je maat zijn games op zijn PS4. Dus als er broertjes en zo ook moeten kunnen spelen, dan gaat het al niet meer.

Twixie wijzigde deze reactie 01-02-2019 11:07 (6%)

• v8power67

v8power67

Een van de rumours zou zijn dat er een ps plus premium komt;
ps plus and ps plus premium (premium beta early access, private server creation, 4k free remaster)
(Zie ps5 speculatie topic.)
Nou zou ik dit toejuichen omdat bv backwards compatible zo ong wel zeker is. Maar tijd steken in het ulgraden van oude games naar ps5 spec kost tijd en dat kost geld.
Tuurlijk Microsoft deed het ook met aantal titels en gratis. Maar doet dit meer om weer beetje terug te komen in de race. Of ze next gen dit gratis doen is ook maar de vraag.
Op deze manier kunnen ze het opvangen door een duurder abo, en kunnen ze bv bepaalde studio inhuren om dit per game te doen.
Liefst zie ik het ook voor noppes.
Maar snap dat dit nou eenmaal geld kost en dit icm andere premium toevoegingen zou mij wel intresseren.

Edit ;
En ps4 toch best verkochte console wereldwijd 2018. Leek even de switch te worden maar heeft met 17.7 mil vs 17.4 mil gewonnen !!
https://www.resetera.com/...calendar-year-2018.97007/
Wat een beest die ps4 !!

PS4
Q1 2018 : 2,5M
Q2 2018 : 3,2M
Q3 2018 : 3,9M
Q4 2018 : 8,1M
17,7M

Switch
Q1 2018 : 2,93M
Q2 2018 : 1,88M
Q3 2018 : 3,19M
Q4 2018 : 9,42M
17,4M

v8power67 wijzigde deze reactie 01-02-2019 12:56 (21%)

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Waarbij de Switch shipped is volgens mij en PS4 echt verkocht.

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Dat zal wel meevallen volgens mij is de console market een hele andere dan de PC. Als Epic met een console komt is het een ander verhaal natuurlijk. Maar dat zal de komende generatie nog niet gebeuren denk ik.

• v8power67

v8power67

PSN generated more revenue than Nintendo's total revenue and Microsoft's whole gaming division revenue for 2018

https://www.resetera.com/...n-revenue-for-2018.97022/

Once again, revenue generated from Sony's Network services (PSN) in 2018 is higher than Nintendo's total revenue for 2018.

So for the calendar year 2018 (using the current conversion rates), MS gaming division made 11.5 billions, Nintendo made around 10 billions, Playstation made 20.72 billions. Almost the same as both combined.

DAMN sony is on fire!!!!

• Twixie
Zoontje wou een headset voor chat in o.a. Human Fall Flat, en had daarom een goedkope headset (Turtle Beach P50) gekocht. Helaas heeft die het nog geen 2 weken overleefd en is de plug kapot terwijl de kabel niet vervangbaar is. Geen idee hoe het gebeurd is, hij beweert van niets te weten en lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het van de kat is :). Sowieso zag ik in consumer reviews ook al melding van sommigen bij wie de plug heel rap kapot ging.

Anyway, ik ben dus daarom al effen aan het zien naar headset met vervangbare kabel. Maar omdat ik eerlijk gezegd ook wel geinteresseerd ben, met name voor virtual surround, ben ik de Wireless Gold aan het overwegen. Positieve is dat die zowel draadloos als wired bruikbaar is, en omwille van dat laatste dus evenzeer op de iPad (al ga ik zoon wellicht gewoon goedkoop koptelefoontje laten gebruiken voor on-the-go).

Ik geraak echter nauwelijks wijs uit die Surround feature. Ik weet dat er specifieke profielen zijn voor bepaalde games, maar wil dat dan zeggen dat je helemaal geen Surround kan met andere games, of zijn die profielen meer tweaks/fine-tuning voor die games, en heb je in principe voor elk game dat 5.1 of 7.1 supporteert via reguliere speakers ook virtual surround ?
EDIT: ook virtual surround in films is iets dat me interesseert... Krijg ik virtual surround (echt gebaseerd op de 5.1 of 7.1 kanalen) bij een BluRay ? En wat met Netflix ?

Twixie wijzigde deze reactie 01-02-2019 17:26 (6%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22:51

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

@Jasphur @bram1984 Nou, inderdaad, krijg mijn broek niet meer omhoog ... :+

• Jorgen
@Twixie surround en virtual surround zijn een soort marketing gimmicks bij headsets. Als er al voldoende verschillende drivers/speakertjes in de headsets zitten, dan zitten ze ook zo dicht op elkaar dat je er niet veel van merkt.

• Mast3rWill
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-02 11:38

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

BlackEyedAngel schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:53:
[...]

Same here, maar wil ik de voucher krijgen via de mail dan is het van

Unfortunately we are now at capacity for this stage, we will reach out if more Beta users are needed.

:{ ;(
Dit ervaarde ik gister ook, zojuist nog eens geprobeerd via de mail en ik krijg nu wel een code.
Anthem even geprobeerd. Gameplay is op zich wel tof, maar de vraag is even voor hoe lang. Verder helaas een veel te hoog Destiny gehalte met magische powers en onzichtbare schilden en capes en dat soort ellende. Daar knap ik echt op af.
Destiny vond ik de gunplay nog wel tof en heb dan ook solo de campaign uitgespeeld. Anthem demo kon me echt totaal niet boeien. Gelukkig maar, zit toch al vol met games :)

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:56
Ik vind de gameplay en overall quality bij anthem toch een stuk hoger liggen dan bij destiny, ook heeft anthem een stuk meer diepgang. Ben blij als ie uit is. :)

• v8power67

v8power67

Vind anthem wel lachen. Had vip demo gespeeld maar was weinig spelen door de problemen.
Maar nu heb ik al effe gespeeld. Leuke wapens opgepikt en begin beter te worden.
Speel met die hele wendbare javelin( mede door de vip demo kan ik alle javelins spelen).
Heb mn ps4 op 1080p en supersampling uitgezet waardoor hij soms richting de 60fps kan.
En ja speelt soepel ziet er leuk uit en ja idee is leuk.
Waar ik destiny en destiny 2 erg snel opgegeven heb( denk na uurtje of 2) want hele gedoe boeide me niet. Lijkt deze meer bij me te passen. Plus krijg hem gratis want broertje heeft hem al gekocht de duurste versie digitaal( account sharen).

Ik lees nu een gerucht dat er een titanfall battle royal maandag uit gaat komen.

• DigitalError
Nieuwevolger schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:43:
Ik lees nu een gerucht dat er een titanfall battle royal maandag uit gaat komen.
Jij gooit vaak maar wat dingen hier in dit topic he, doe er eens een link bij zodat we het zelf kunnen bekijken :P

Is het een expension van TitanFall 2 of een standalone game?

• v8power67

v8power67

https://www.resetera.com/...nday-update-see-op.97180/

Rumor: A Free-to-Play 'Titanfall' Battle Royale Game Is Stealth Releasing This Monday (Update: See OP)
Yes. We've heard from multiple sources and seen tangible evidence that the game exists and that the information in the OP is based on real information.

That being said, we're keeping this marked as a rumor for now until there is official confirmation from EA, which shouldn't be too long according to the OP.
Sources who have played and have knowledge of the game confirm to me that Respawn is set to announce and release Apex Legends on Monday Feb 4, a free to play Titanfall Hero Battle Royale game for PC, PS4, and Xbox One.
Edit: zou wel Parkour hebben en ziplines. Maar dus geen titans.
There is parkour and zip lines in the game.

v8power67 wijzigde deze reactie 02-02-2019 14:54 (8%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
v8power67 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:51:
https://www.resetera.com/...nday-update-see-op.97180/

Rumor: A Free-to-Play 'Titanfall' Battle Royale Game Is Stealth Releasing This Monday (Update: See OP)

[...]

[...]

Edit: zou wel Parkour hebben en ziplines. Maar dus geen titans.
There is parkour and zip lines in the game.
Dan heet het dus geen titanfall meer lijkt me? Maar klinkt een beetje ongeloofwaardig om dat out of the blue ineens te releasen. Mij lijkt een aankondiging met hype veel belangrijker voor zo'n titel?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:56
Weekend deal The forest 10,99 doen of niet? Lijkt het op Dying light alleen zonder klimmen en klauwen maar wel met base building :P ?

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:51:
[...]

Dan heet het dus geen titanfall meer lijkt me? Maar klinkt een beetje ongeloofwaardig om dat out of the blue ineens te releasen. Mij lijkt een aankondiging met hype veel belangrijker voor zo'n titel?
Nee heet iets anders maar is wel van de makers en ook zelfde spel alleen dan met de piloten ofzo.
Naja ben niet van battle royale en ook titanfall boeit me niet zo.
Of een stealth release slim is weet ik niet, maar gebeurt wel vaker.

Daarnet viel m'n ps4 plots uit.
Toen ik hem opnieuw opstartte, had hij een minuutje nodig om bij te komen en vervolgens de software te herstellen. Ik kreeg de melding dat het om fout ce-36329-3 ging
Nu lijkt alles weer normaal..

Iemand ervaring?
Benieuwd hoe deze game gaat uitpakken...

Kan alle kanten opgaan... zeker geen insta buy

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:09
-SaveMe- schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:58:
Benieuwd hoe deze game gaat uitpakken...

[YouTube: Outward's Open-World RPG Makes You A Nobody...and Treats You Like It]

Kan alle kanten opgaan... zeker geen insta buy
Die splitscreen local coop klonk heel erg cool... alleen lijkt de rest van de game weer het type te zijn wat ik echt niet kan voorschotelen aan de mensen waar ik eventueel local coop mee zou kunnen spelen want dat zijn niet van die hardcore gamers... Zoiets lijkt me heel erg cool, maar dan juist in een wat toegankelijkere RPG zodat het niet uitmaakt als het twee weken duurt voor je weer samen kunt spelen en dat je partner niet zo goed is als jij.

Gamertag: Finraziel42

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-02 10:34
*snip* om aanbiedingen vragen is ongewenst. Kijk in Console Budget Gaming topic

Geronimous wijzigde deze reactie 03-02-2019 13:59 (75%)

• DigitalError
Het wordt hier ook met de dag mooier he, we leven in een tijdperk waar alle reclamefolders online te bekijken zijn. Ga lekker gewoon eens kijken zou ik zeggen.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:09
Endevour schreef op zondag 3 februari 2019 @ 08:49:
Iemand die weet of aankomende week ps4 pro ergens in de aanbieding is? Zou graag een ps4 pro willen aanschaffen
Onwaarschijnlijk... Maar: https://nl.pepper.com/search?q=PS4
Je kunt daar ook een alert instellen zodat je automatisch een bericht krijgt als er een post langskomt die matcht.
Maar als het vorige jaar een indicatie is dan denk ik niet dat de Pro snel weer flink in de aanbieding gaat. Als je er nu een wil hebben dan zou ik even bedenken of je echt wil wachten om een paar tientjes te besparen. Het lijkt me erg sterk dat je meer gaat kunnen besparen, tenzij je nog een maand of 9 wil wachten tot het volgende feestdagen seizoen weer begint. Het zou misschien kunnen dat hij goedkoper wordt als er nieuws komt van de PS5, maar ik schat de kans daarop niet heel hoog in.

Gamertag: Finraziel42

Finraziel schreef op zondag 3 februari 2019 @ 07:43:
[...]

Die splitscreen local coop klonk heel erg cool... alleen lijkt de rest van de game weer het type te zijn wat ik echt niet kan voorschotelen aan de mensen waar ik eventueel local coop mee zou kunnen spelen want dat zijn niet van die hardcore gamers... Zoiets lijkt me heel erg cool, maar dan juist in een wat toegankelijkere RPG zodat het niet uitmaakt als het twee weken duurt voor je weer samen kunt spelen en dat je partner niet zo goed is als jij.
Divinity Original Sin I en II hebben ook local coop, maar die zijn nog meer hardcore. Ik vind coop bij dit soort games ook niet zo goed passen, zijn meer games om zelf helemaal in op te gaan. Games als Diablo enzo zijn dan veel meer geschikt om samen te spelen ...

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

DigitalError schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:43:
Het wordt hier ook met de dag mooier he, we leven in een tijdperk waar alle reclamefolders online te bekijken zijn. Ga lekker gewoon eens kijken zou ik zeggen.
Ja maar... als er nou eens een zoekmachine bestond waar je gewoon "PS4 pro aanbiedingen" in zou kunnen typen en dan automagisch resultaten krijgt...

PS4 game community, Youtube, PVoutput

Budgetgaming.nl is je grote vriend :)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• DigitalError
dvdkiwi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:08:
Budgetgaming.nl is je grote vriend :)
je weet dat hij een geintje maakte he? :P ;)

Pagina: 1 ... 80 ... 86 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True