Hier heb ik ook last van, terwijl ik de setting zo heb staan dat dit wel zou moeten gebeurenAlexknl schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:33:
Vraag m.b.t. restmode; ik heb mijn PS4 in restmode staan, en dan zou die games up-to-date moeten blijven houden wanneer hij in restmode staat. Echter, games downloaden/installeren is geen probleem, dat doet hij gewoon, maar vaak als ik mijn PS4 aan zet, gaat hij opeens een flinke update uitvoeren voor Black Ops 4 bijvoorbeeld. Dit zou hij toch in restmode moeten doen? Waarom doet hij dit updaten dan niet? Vreemd..
Verwijderd
https://store.playstation...12443_00-CODBO4THEGAME001
De Gratis Proefversie van Blackout eindigt 24 januari 2019.
Mooi om even geprobeerd te hebben. Scheelt me weer geld. Ik zal wel te oud worden voor deze meuk, maar mijn proefversie eindigt nu ongeveer. Verwijderen die handel. Ik begrijp het niet waarschijnlijk. Heb net 20 minuten op die map rond gerend. Ik ben 2 zombies een volgens mij een team maat tegengekomen die ik blijkbaar niet neer moest schieten. Zeer onduidelijke interface ook. Geen idee wat ik allemaal oppakte en hoe te equippen. Weg ermee.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:11:
Gratis Blackout Battle Royale van Black Ops 4 spelen:
https://store.playstation...12443_00-CODBO4THEGAME001
De Gratis Proefversie van Blackout eindigt 24 januari 2019.
staat ook 6 posts boven je
livestream met Anthem devs op twitch momenteel
https://www.twitch.tv/anthemgame
[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 17-01-2019 22:22 ]
Mooi ruk geïmplementeerd dus.. Dit is ook mijn probleem. Ik zet mijn PS4 juist in rustmodus als ik weet dat er een update komt die dag (Destiny 2, copying duurt 30 minuten minimaal), en daar wil ik niet op hoeven wachten als ik thuis kom.Tim01 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:59:
[...]
Het zijn geen "push" updates maar de PS4 kijkt gewoon op een bepaald moment op de dag of er updates zijn en download die dan. Het kan dus idd zo zijn dat je updates nog moet downloaden als die op dezelfde dag zijn uitgekomen
Snap best dat ze niet ieder half uur checken omdat dan de servers het zwaarder hebben. Maar de rest mode heeft zo weinig zin voor mij..
Meteen weer verder kunnen spelen en downloads pushen is me anders toch wel aardig wat waard.Segafreak83 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Mooi ruk geïmplementeerd dus.. Dit is ook mijn probleem. Ik zet mijn PS4 juist in rustmodus als ik weet dat er een update komt die dag (Destiny 2, copying duurt 30 minuten minimaal), en daar wil ik niet op hoeven wachten als ik thuis kom.
Snap best dat ze niet ieder half uur checken omdat dan de servers het zwaarder hebben. Maar de rest mode heeft zo weinig zin voor mij..
Maar dat werkt dus niet.. Dat is juist het probleem!bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:48:
[...]
Meteen weer verder kunnen spelen en downloads pushen is me anders toch wel aardig wat waard.
Is het dan geen idee om de play on demand functie te gebruiken? Dan moet die wel checken en tegen de tijd dat je thuis bent, is de update klaarSegafreak83 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Mooi ruk geïmplementeerd dus.. Dit is ook mijn probleem. Ik zet mijn PS4 juist in rustmodus als ik weet dat er een update komt die dag (Destiny 2, copying duurt 30 minuten minimaal), en daar wil ik niet op hoeven wachten als ik thuis kom.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Denk dat hij downloads pushen vanaf de store bedoelt. Koop je een game in de store, druk je op download,’kom je thuis issie klaar. Mooi toch.Segafreak83 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 23:00:
[...]
Maar dat werkt dus niet.. Dat is juist het probleem!
Ik heb echt nul last hoor.Segafreak83 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 23:00:
[...]
Maar dat werkt dus niet.. Dat is juist het probleem!
Edit: Iemand al met Ace Combat 7 bezig hier?
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2019 08:35 ]
[YouTube: MORTAL KOMBAT 11 Gameplay Demo 20 Minutes FULL REVEAL (2019) PS4/Xbox One/PC]
s0kkie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:45:
Deze komt er ook weer day 1 voor mij![]()
[YouTube: MORTAL KOMBAT 11 Gameplay Demo 20 Minutes FULL REVEAL (2019) PS4/Xbox One/PC]
Meh
Graphics zien er weer een stuk beter uit.
Er komt ook een CE en SE

Zeker. Het uitstel heeft goed gedaan. Ik heb het idee dat Sony hier wel het een en ander van verwacht en de nodige polish vereist. Ik vind de motion blur in de wielen van de motor er ook vet uit zien.Sefaex schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:03:
[...]
Graphics zien er weer een stuk beter uit.
Er komt ook een CE en SE
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hopelijk is de melee combat wat meer punchy geworden en zit er een lekker loot systeem in. Dan wordt het dag 1 voor mij, waarschijnlijk.
Simpelweg een combi van een TLOU wereld/vibe met wat open wereld dingen van rdr2/hzd/etc.
Niets unieks zoals een Death Stranding bijv.
Hopelijk zie ik het totaal verkeerd!
Ik zie zat unieks. De motor, je bent een biker, geïnfecteerde hordes die je op zeer diverse wijzen kunt bestrijden, geïnfecteerde dieren. Dat zie jij dus vaker?Predje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:14:
Days Gone geeft mij persoonlijk een 13 in dozijn gevoel..
Simpelweg een combi van een TLOU wereld/vibe met wat open wereld dingen van rdr2/hzd/etc.
Niets unieks zoals een Death Stranding bijv.
Hopelijk zie ik het totaal verkeerd!
Death Stranding is nogal een lijpe vergelijking. Niets is zoals Death Stranding (waar we overigens nog amper wat van weten, gameplay-wise), dus in dat geval geeft iedere game je een 13 in 1 dozijn gevoel?
Days Gone is qua setting/mechanics naar mijn mening unieker dan 95% van de open wereld games die de afgelopen jaren zijn uitgekomen.
TW3 heeft een unieke fantasy wereld en een mega goed verhaal met veel keuzemogelijkheden.bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:27:
[...]
Ik zie zat unieks. De motor, je bent een biker, geïnfecteerde hordes die je op zeer diverse wijzen kunt bestrijden, geïnfecteerde dieren. Dat zie jij dus vaker?
Death Stranding is nogal een lijpe vergelijking. Niets is zoals Death Stranding (waar we overigens nog amper wat van weten, gameplay-wise), dus in dat geval geeft iedere game je een 13 in 1 dozijn gevoel?
Days Gone is qua setting/mechanics naar mijn mening unieker dan 95% van de open wereld games die de afgelopen jaren zijn uitgekomen.
HZD heeft een unieke post-apocalyptische wereld met robot-dino's en een zeer agiele redhead.
Spiderman is uniek door het slingeren en de grappige nerdy commands
RDR2 is een unieke cowboygame die vol inzet op immersie (volgens sommige teveel)
TLOU heeft zombie's en survivors, geweldige wereld in Amerika en mooi muziek. Vooral de band tussen het meisje en de man.
Days Gone is ook weer een open wereld, ook weer zombies, ook weer post-apocalyptische. Ok uniek is dat dit keer je (robot)paard een motor is... Ook weer gitaarmuziek zoals TLOU.
Nogmaals ik hoop het mis te hebben.
Hopelijk is het verhaal het beste wat we ooit gezien hebben.
Grafisch hebben we al beter gezien.
Muziek zal prima zijn, maar ook niet nieuw en altijd nog smaak.
Geniet ondertussen nog van wat screenshots van Days Gone;

De video overtuigd me nu vele malen meer dan die van een tijd geleden, game ziet er onwijs goed uit, het is maar goed dat ze wat meer de tijd hebben genomen voor de game.Anton.net schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:06:
Ik heb alle maps van Hitman2 1 keer gespeeld. Het was de moeite.
Hitman blijft toch een heel leuke game, met unieke gameplay.
In vergelijking met Season 1 is deze game wel 'more of the same'.
Er zijn wat nieuwe wapens, nieuwe mogelijkheden en de graphics zijn aangepast. De reflecties in ramen en spiegels zijn wel indrukwekkend, maar de rookeffecten bijvoorbeeld hebben een downgrade gekregen in vergelijking met Season 1.
Uiteindelijk draait het vooral om de maps, dat is een persoonlijke voorkeur...
Miami vond ik een goede map. Bij mijn playthrough ben ik niet eens in de buurt gekomen van de racetrack zelf, dus die map ga ik zeker nog verder onderzoeken. Mumbai en Santa Fortuna zijn ook uitgebreide maps. Sapienza uit deel Season 1 blijft wel mijn favoriet.
Het is wel handig dat je de maps van Season 1 opnieuw kan downloaden in Hitman 2. Deze krijgen dan ook de aangepaste graphics etc. Het is me wel niet gelukt om m'n progression van Season 1 over te zetten, of gaat dat niet?
Al bij al zijn Hitman 1 en 2 dikke aanraders
Ook een nieuwe video van Days Gone
[YouTube: Days Gone – World Series: The Farewell Wilderness | PS4]
Graphics zien er niet slecht uit. Wie weet gaat deze game me toch kunnen overtuigen![]()
Aan het einde zie je ook de box art, had ik nog niet gezien
Ik hoop ook voor de studio dat dit een hit gaat worden.
Verwijderd
Games Under €20 is back!
Pick up Rise of the #TombRaider, Batman: Arkham Collection, The Witcher 3 and more for just a handful of your shiny coins:
https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf206128017
leuke aanbieding
13 euro. PS4, Battlefield™ 1 en Titanfall™ 2 Ultimate Bundle
Leukste is ; je hoeft geen PLus lid te zijn voor deze prijs
https://store.playstation...02387_00-BF1TF2ULTIMATE00
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 18-01-2019 10:19 ]
TW3 is een fantasy RPG en met die setting worden we bijna doodgegooid. Heel uniek ja.
HZD heeft inderdaad een unieke setting en is ook een geweldige game, maar doet qua opzet weinig nieuws in vergelijking met de gemiddelde Ubisoft open wereld game. De setting van Days Gone is met alles bij elkaar net zo uniek, wat mij betreft.
Van Spider-Man zijn zat games. Net als het superhelden genre an sich. Is FIFA nu ook uniek omdat het samen met PES de enige voetbalgame is?
TLoU heeft geïnfecteerden, maar geen hordes. Kijk eens naar de gameplay met die hordes. Vrij uniek wat je er allemaal mee kan doen (een hek opblazen en meelokken naar een vijandig kamp bijvoorbeeld). Dat is nogal een significant verschil. Is verder ook niet open wereld en heeft ook geen geïnfecteerde dieren.
Tja, en je screenshots. Je hebt Days Gone blijkbaar totaal niet gevolgd of je maakt een een geintje, maar de vervoersmiddelen in die games zijn vrij random, waarbij in Far Cry niet eens motors zitten, maar quads (plank = mis). De motor in Days Gone fungeert als iets wat je de hele game bij je hebt net als je paard in RDR2. Je moet 'm onderhouden en repareren, je moet 'm aftanken, je kunt 'm upgraden en je inventory draag je mee op je motor. Dat is in nagenoeg niets vergelijkbaar met Watch Dogs, Far Cry en GTA.
Dying light weet dat wel weer een orginele twist aan het genre te geven, je hebt state of decay 2 die multiplayer gefocust is een aanzienlijk lager budget heeft. De rest van de huidige zombie games zijn niet eens het vernoemen waard.
Days gone komt in dat opzicht nog het dicht in de buurt van de AAA open world walking dead like game.
Dit inderdaad, met als toevoeging dat Days Gone volgens diverse pre- en interviews ook heel erg verhaal gedreven gaat zijn. Je krijgt ook keuzes voorgeschoteld die invloed hebben op de relatie met diverse NPC's. In hoeverre dat impact gaat hebben, is uiteraard even afwachten.Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:18:
Zoveel open world zombie games zijn er ook weer niet hoor. Resident evil en the last of us zijn voornamelijk verhaal gedreven.
Dying light weet dat wel weer een orginele twist aan het genre te geven, je hebt state of decay 2 die multiplayer gefocust is een aanzienlijk lager budget heeft. De rest van de huidige zombie games zijn niet eens het vernoemen waard.
Days gone komt in dat opzicht nog het dicht in de buurt van de AAA open world walking dead like game.
Dying Light (4 jaar oud inmiddels) is wat mij betreft de laatste echt goede noemenswaardige open wereld zombie/infected titel. Maar die is first person met de nadruk op parkour en melee combat en geen hordes. Dus behalve de vijanden en de open wereld ook niet te vergelijken.
Ik hoop echt dat Bend al die negatieve criticasters de mond gaat snoeren en een pareltje gaat afleveren. Sympathieke gasten die hun hele hebben en houden de afgelopen jaren in deze game hebben gestoken. Het zijn zelf trouwens ook bikers.
Edit: enige waar ik me echt zorgen om maak, is de framerate als er 200 van die lui in je beeld verschijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2019 10:29 ]
ook met alle dlc's van battlefield toch ?maartend schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:11:
edit ; oke, iemand plaatste al de hele lijst. Me afterburner
leuke aanbieding
Leukste is ; je hoeft geen PLus lid te zijn voor deze prijs
https://store.playstation...02387_00-BF1TF2ULTIMATE00
Season pack zit er bij, dus ik vermoed van wel. denk ik. WaarschijnlijkHamazaki schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:23:
[...]
ook met alle dlc's van battlefield toch ?
ja, vanochtend de eerste 2 missies gedaan van ace combat 7. Een missie duurt ongeveer 20 minuten tot nu toe. Mijn eerste indruk:bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 06:36:
[...]
Edit: Iemand al met Ace Combat 7 bezig hier?
Dit is denk ik geen game voor iedereen, Alhoewel er een versimpeld control schema is (die standaard aanstaat) zullen de meesten al snel overschakelen op de expert control schema die je veel meer mogelijkheden geeft kwa vlieg controle, maar ook gelijk wel een heeeeeeeel stuk moeilijker is.
De missies zijn tot nu toe erg gaaf, ze bestaan uit meerdere onderdelen die je achterelkaar moet zien af te werken. Bijvoorbeeld, schakel 10 gronddoelen uit, vernietig vervolgens de AA guns en een vliegveld en schakel daarna 5 drones uit. Ondertussen wordt je natuurlijk flink achterna gezeten door mig fighters die je ook moet aanvallen om te overleven. Het is pure heerlijke chaos bovenin de lucht op die manier, erg intens.
Met het afronden van een missie verdien je currency, waarmee je in een aircraft skilltree nieuwe type wapens en upgrade parts kunt kopen per type straaljager.
Daarnaast is er nog een multiplayer (nog niet geprobeerd) en een VR gedeelte met aparte missies (dat ga ik vanmiddag proberen).
Even ruwweg, er zijn zo'n 20 campaign missies (met hoge herspeelbaarheid, ivm ranking systeem en currency beloning voor de aircraft upgrades (die ook echt merkbaar zijn), voor VR zijn er 3 missies.
Grafisch is de game heel erg goed, de wolken zien er geweldig uit en bijvoorbeeld icing merk je ook in het vlieggedrag (en zie je ook op het scherm). De straaljagers zien er super uit en de grond is ook zeer geloofwaardig weergegeven. Al met al frafisch dik in orde dus.
Na het afronden van een missie kun je deze volledig terugkijken in een soort van replay video, zeker met de top gun achtige muziek eronder (de muziek is fantastisch) is het net een top gun film op sommige momenten. Na de replay video (die je door kunt klikken) krijg je nog een volledige analyse van je missie en worden op basis daarvan de currency credits toegekend.
Samenvattend,
voor liefhebbers van dit genre is het een must buy, voor mensen die er weinig mee hebben denk ik dat je deze beter kunt overslaan, voor die mensen wordt het vrij snel saai vermoed ik.
Hamazaki schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:23:
[...]
ook met alle dlc's van battlefield toch ?
De bundel bevat:
- Battlefield™ 1-basisspel
- Battlefield 1 Premium Pass met 4 thematische uitbreidingspakketten: They Shall Not Pass, In the Name of the Tsar, Turning Tides en Apocalypse.
- Red Baron Pack, Lawrence of Arabia Pack en Hellfighter Pack – met thematische wapens, voertuigen en emblemen.
Ik speelde vroeger altijd Eagle One: Harrier Attack! Maatje van me had altijd Ace Combat, dus wij hadden altijd een discussie welke beter was!robinez schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:01:
[...]
ja, vanochtend de eerste 2 missies gedaan van ace combat 7. Een missie duurt ongeveer 20 minuten tot nu toe. Mijn eerste indruk:
Dit is denk ik geen game voor iedereen, Alhoewel er een versimpeld control schema is (die standaard aanstaat) zullen de meesten al snel overschakelen op de expert control schema die je veel meer mogelijkheden geeft kwa vlieg controle, maar ook gelijk wel een heeeeeeeel stuk moeilijker is.
De missies zijn tot nu toe erg gaaf, ze bestaan uit meerdere onderdelen die je achterelkaar moet zien af te werken. Bijvoorbeeld, schakel 10 gronddoelen uit, vernietig vervolgens de AA guns en een vliegveld en schakel daarna 5 drones uit. Ondertussen wordt je natuurlijk flink achterna gezeten door mig fighters die je ook moet aanvallen om te overleven. Het is pure heerlijke chaos bovenin de lucht op die manier, erg intens.
Met het afronden van een missie verdien je currency, waarmee je in een aircraft skilltree nieuwe type wapens en upgrade parts kunt kopen per type straaljager.
Daarnaast is er nog een multiplayer (nog niet geprobeerd) en een VR gedeelte met aparte missies (dat ga ik vanmiddag proberen).
Even ruwweg, er zijn zo'n 20 campaign missies (met hoge herspeelbaarheid, ivm ranking systeem en currency beloning voor de aircraft upgrades (die ook echt merkbaar zijn), voor VR zijn er 3 missies.
Grafisch is de game heel erg goed, de wolken zien er geweldig uit en bijvoorbeeld icing merk je ook in het vlieggedrag (en zie je ook op het scherm). De straaljagers zien er super uit en de grond is ook zeer geloofwaardig weergegeven. Al met al frafisch dik in orde dus.
Na het afronden van een missie kun je deze volledig terugkijken in een soort van replay video, zeker met de top gun achtige muziek eronder (de muziek is fantastisch) is het net een top gun film op sommige momenten. Na de replay video (die je door kunt klikken) krijg je nog een volledige analyse van je missie en worden op basis daarvan de currency credits toegekend.
Samenvattend,
voor liefhebbers van dit genre is het een must buy, voor mensen die er weinig mee hebben denk ik dat je deze beter kunt overslaan, voor die mensen wordt het vrij snel saai vermoed ik.
Maar ik haal hem denk ik wel als hij voor een mooi prijsje voorbij komt!
Zou wel eens geinig kunnen zijn ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ja en terugkomend op Days Gone: die schijnt daar speelbaar te zijn. Hopelijk volgen er wat previews de komende dagen.Anton.net schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:31:
Vandaag begint dus Pax South, waar Sony voor de eerste keer 2 show floors heeft gehuurd.
Idd jammer dat VR maar zo karig is. Ik zou het zeker overwegen als de campaign in VR speelbaar zou zijn.bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:06:
@robinez Nice, thanks. Ik ben vooral benieuwd naar het VR gedeelte. Erg jammer dat het niet de volledige campaign is. Anders had ik 'm zeker gehaald.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zo kort door de bocht is het niet wat hij zegt. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn. Het feit dat er plots hordes zombies inzitten, maakt het spel niet uniek. In die zin ook al meegemaakt in de Death Rising serries.bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:18:
@Predje Je houdt er zo te zien van om kort door de bocht te gaan.
- Ik ben zelf ook nog niet bijzonder enthousiast.
PSN ID Binloading_nl
Prima, ik vind het wel kort door de bocht. Ik zeg dan ook niet dat alleen de hordes het spel uniek maken, maar de combinatie van verschillende aspecten. Als je dan met van die flauwe screenshots aan komt om je punt kracht bij te zetten, dan snap je niet helemaal wat het spel juist probeert te doen, maar goed. Ik ben blij dat het niet de zoveelste RPG fantasy open wereld of semi-realistische open wereld is met een gekke dictator en paarden en een shitload aan voertuigen. Het survival aspect vind ik wel tof, dus laat Dying Light 2 ook maar komen.steefje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Zo kort door de bocht is het niet wat hij zegt. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn. Het feit dat er plots hordes zombies inzitten, maakt het spel niet uniek. In die zin ook al meegemaakt in de Death Rising serries.
- Ik ben zelf ook nog niet bijzonder enthousiast.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat is nooit zo geweest in Mortal Kombat en ik hoop persoonlijk ook dat het nooit zou gebeuren, vooral omdat je dan uiteindelijk op een punt komt waarbij bijvoorbeeld je alleen nog maar je romp en je hoofd hebt en dan kan je niks meer doen om maar even een voorbeeld te geven.Jorgen schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:43:
Ik heb net die eerder geposte video van MK11 zitten kijken en vroeg me af of er zoiets bestaat als een schademodel in vechtgames? Als je in een F1-game of GT botst, moet je de auto op een gegeven moment repareren en alles werkt minder goed en ziet er beschadigd uit. Als ik zo kijk naar MK11 dan zouden na sommige klappen spelers geen gezicht meer hebben, of maar een halve arm, waarna het karakter weer opstaat en met 2 armen en 2 ogen verder vecht alsof er niks gebeurd is. Zou tof zijn als je à la Karate Kid een aangepast move moest doen (Kraanvogeltrap / Crane Kick) omdat je nog maar 1 been kan gebruiken.
Daarnaast:
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Uiteraard is er een schademodel in fighters, maar niet in alle fighters (net zoals dat het niet in alle racegames zit). Neem UFC of Fight Night, daar zit een (goed) schademodel in. Over het algemeen zit er geen schademodel in hedendaagse fighters omdat deze zelden zijn gebaseerd op werkelijkheid (MK, Street Fighter V, Soul Calibur enz.enz.)Jorgen schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:43:
Ik heb net die eerder geposte video van MK11 zitten kijken en vroeg me af of er zoiets bestaat als een schademodel in vechtgames? Als je in een F1-game of GT botst, moet je de auto op een gegeven moment repareren en alles werkt minder goed en ziet er beschadigd uit. Als ik zo kijk naar MK11 dan zouden na sommige klappen spelers geen gezicht meer hebben, of maar een halve arm, waarna het karakter weer opstaat en met 2 armen en 2 ogen verder vecht alsof er niks gebeurd is. Zou tof zijn als je à la Karate Kid een aangepast move moest doen (Kraanvogeltrap / Crane Kick) omdat je nog maar 1 been kan gebruiken.
Grappig, UFC games hebben dit wel wat je beschrijft. Voor games als mortal kombat zal het waarschijnlijk de gameplay negatief beinvloeden.Jorgen schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:43:
inmiddels ook een Ace Combat 7 VR missie gedaan. Je krijgt wat je er van verwacht, het is erg spectaculair om in een straaljager die fights te doen. Het begint in een hangar waar je je straaljager kan bekijken en dan moet je vertrekken vanaf een vliegdekschep in missie 1. De dogfights zijn vele malen intenser (en ik vind ze ook moeilijker) dan die in 2D.bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:06:
@robinez Nice, thanks. Ik ben vooral benieuwd naar het VR gedeelte. Erg jammer dat het niet de volledige campaign is. Anders had ik 'm zeker gehaald.
Erg indrukwekkend is het als en andere straaljager vlak over je heen vliegt, die audio effecten zijn echt bizar goed. Grafisch ziet het er goed uit.
Kwa gevoel doet het me denken aan de battlefront VR missie. Motion sickness heb je niet echt (altans ik merk er niets van). Het loopt soepel genoeg om sickness te voorkomen. Als je door de wolken heen vliegt dan voelt dat ook echt zo, zeker doordat je waterdruppels (die bevriezen) op je vizier ziet. Zodra je je richting gevoel echt kwijt bent dan kun je even kort de autopilot aanzetten die je vliegtuig weer automatisch horizontaal zet.
de eerste missie heb ik iets langer dan 35 minuten over gedaan. Het is wel jammer dat de hele game niet in VR te spelen is. De ervaring is natuurlijk compleet anders dan gewoon op een 2D scherm.
Ik zie het maar als een mooie bonus bij deze game.
F1 en GT zijn eerder simulaties en MK leunt stevig op de fantasie kantJorgen schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:43:
Het zullen hele korte potjes dan moeten zijn en dat haalt alle fun gelijk uit de game. De X-rays blijven altijd tof om te doen en worden elke meer bruter. Van mij mogen ze het er altijd in laten, mij verveelt het nooit om te doen
(HEUL) Vroeger had je art of fighting, in die games kreeg je beurs gezichten, bloedneuzen en blauwe ogen, maar nets als met sommige race games, cosmetic damage onlys0kkie schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:50:
[...]
F1 en GT zijn eerder simulaties en MK leunt stevig op de fantasie kant
Het zullen hele korte potjes dan moeten zijn en dat haalt alle fun gelijk uit de game. De X-rays blijven altijd tof om te doen en worden elke meer bruter. Van mij mogen ze het er altijd in laten, mij verveelt het nooit om te doen
Verder had je (nog steeds heul vroeger, maar net ietsjes minder) ook cyberbots ofzo. Dan vocht je wel is waar met en tegen robots, als iemand daar men een arm rakketten kon afvuren ofzo, dan kon je je aanvallen focussen op die arm en hem daadwerkelijk eraf slaan........maar ik ken het spel niet goed genoeg om te weten of dat enigsinds diepgang had, of dat het neerkwam op een 'vega-tje' uit street fighter (als je dat personage genoeg raakt verliest hij zijn klauw en facemask
10 second ninja DONE
Tof dat UFC wel zoiets heeft.
Your Friendly Neighborhood Moderator
https://www.resetera.com/...on-revealed.94085/page-16
Time is never wasted when you're wasted all the time.
ik speel met een controller, maar met een hotas lijkt me het echt wel de ultieme game voor. Op reddit zijn de hotas gebruikers in ieder geval mega enthousiast erover.Phase schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:34:
@robinez Speel je die game met een controller of met een hotas? Ik heb zelf namelijk een hotas4 gekocht toendertijd om Elite Dangerous mee te spelen, en dit lijkt me eigenlijk ook echt een coole game voor mezelf om meer gebruik te maken van dat ding. Ik twijfel nog, maar dat ligt meer aan mijn backlog dan aan wat anders eigenlijk.
Als je al een hotas 4 hebt, zou ik echt niet twijfelen, dat is een supervette controller ervoor!
Een andere leuke is Battlefield Anniversary Bundle voor €15. Dat is BF1, BF4, BF-HL telkens met alle DLC.maartend schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:11:
leuke aanbieding
Lost ook een probleem op dat ik al een tijd had: als je al basisgame hebt, kon je niet meer de Premium versie kopen en was je verplicht van de Premium add-on te kopen in de plaats. Echter, telkens was de Premium versie spotgoedkoop terwijl de Premium add-on voor BF4 of BF-HL telkens de volle €50 kostte !!

Blijkbaar wordt die Anniversary Bundle dus gewoon als een aparte game gezien, waardoor je die wel kan kopen, zelfs al heb je al een van de games in de bundle. Is dus duidelijk dat bovenstaand probleem een zuiver PS Store issue is...
Anyway, aangezien ik eigenlijk ook al tijdje geinteresseerd was in BF1, is dit ineens een zeer mooie deal, althans voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 19-01-2019 13:19 ]
Verwijderd
Net 20 min geprobeerd. Vond het lastig. Menu's niet echt geoptimaliseerd voor VR. Werd een beetje licht in m'n hoofd. Voor mij niet overtuigend genoeg om te kopen en/of een aimcontroller voor te halen.Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:36:
Firewall zero hour geprobeerd, behoorlijk leuke game, wel veel wachten. Het aimen met ds4 is wel lastig.
De menu's zijn inderdaad raar, doordat je moet aimen om ergens op de drukken. Daarnaast denk ik dat de game echt de aim controller nodig heeft om het optimale eruit te halen. De dualshock 4 werkt niet heel lekker om te gebruiken als wapen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 15:48:
[...]
Net 20 min geprobeerd. Vond het lastig. Menu's niet echt geoptimaliseerd voor VR. Werd een beetje licht in m'n hoofd. Voor mij niet overtuigend genoeg om te kopen en/of een aimcontroller voor te halen.
Met de aim werkt het heel intuïtief. Mikken gaat dan super simpel.Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:40:
[...]
De menu's zijn inderdaad raar, doordat je moet aimen om ergens op de drukken. Daarnaast denk ik dat de game echt de aim controller nodig heeft om het optimale eruit te halen. De dualshock 4 werkt niet heel lekker om te gebruiken als wapen.
Blijkbaar is deze demo al eens getoond op e3 2018.bram1984 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:30:
Hier komen lovende tweets voorbij van mensen die Days Gone gespeeld hebben. Ook Cory Barlog vindt het vet.
https://www.resetera.com/...on-revealed.94085/page-16
Ik las ook dat de controls niet super zijn, ook met de framerate zijn nog steeds problemen in die demo.
Ze hebben natuurlijk nog een paar maanden om het te fixen, maar blijf toch sceptisch
Dat Cory het leuk vindt zegt niets. Hij vindt alles leuk, zeker als het van Sony komt

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 19-01-2019 19:26 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb de tip hier gemist (als die gegeven is) anders had ik graag hetzelfde gedaan!Jumpman schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:24:
Vorige maand was de actie van de Game Mania, waar je je oude PlayStation 4 Pro met € 1,00 toe kon inruilen voor een nieuwe PlayStation 4 Pro CUH-7216b. Deze had ik helaas gemist. Ik heb toen een maand geleden wel een PlayStation 4 Pro CUH-7216b bij Intertoys kunnen kopen voor € 288,00. Vandaag mijn oude PlayStation 4 Pro zelfs met winst verkocht en mensen zelfs nog tegen elkaar opbieden, gezien een nieuwe PlayStation 4 Pro nu € 398,00 kost en schaars is.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Net nog even getest: de USB charge analyzer geeft 5V en 0.5A aan. Dus iedere standaard USB lader zou prima moeten voldoen lijkt me.Sp33dFr34k schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 22:58:
[...]
Nooit van gehoord of gezien, heb je een bron voor een snellader die meer dan 5v output?
[...]
Dat is leuk, maar een iPhone lader is maar 1A, dat is nog een heel verschil met "onder de 2A".
Misschien als de batterij echt bijna helemaal leeg is, dat er dan op een hoger amperage wordt geladen. Maar dat kan ik dus pas testen als de batterij bijna leeg is. Aangezien ik maar af en toe game kan dat nog even gaan duren.
*kan enkele minieme spoilers zoals bosses bevatten*
Voor mij geen Metro, Cyberpunk, Days Gone, TLOU2 of iets dergelijks; van alle aangekondigde games is dit (voorlopig) de enige game waar ik naar uit kijk.
From Software staat natuurlijk bekend om hun Souls games en hebben daarmee prima werk afgeleverd,
des te benieuwder ben ik naar een niet-Souls game van deze makers (al zullen er hier en daar wel enkele raakvlakken zijn). Combat ziet er weer puik uit, net als het artistieke stijltje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lijkt een beetje op Tenchu,oh wat vond ik die vet op ps2dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:50:
Wat nieuwe info over Sekiro: Shadows Die Twice:
*kan enkele minieme spoilers zoals bosses bevatten*
[YouTube: The New Progression System of Sekiro: Shadows Die Twice]
Kwam toch nog een soortgelijke game uit op ps4,die zag er ook vet uit pfff.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ghosts of Tsushima bedoel je?Amaze86 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:54:
[...]
Kwam toch nog een soortgelijke game uit op ps4,die zag er ook vet uit pfff.
Ziet er ook heel tof uit ja. Alleen heb ik daar qua gameplay nog te weinig van gezien waardoor ik nog niet helemaal zeker weet wat voor soort game dat gaat worden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
heel veel plezier, met die c8 samen moet het helemaal goedkomenvinom schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:09:
Vanaf morgen ben ik een trotse bezitter van een splinternieuwe Playstation 4 Pro. Waarom? Omdat ik maar al te graag de exclusives wil spelen, en eigenlijk na jaren twijfelen eindelijk overstag gegaan. Vandaag alvast de nieuwe God of War tweedehands op de kop getikt, dat was mijn favoriet op de Playstation 3. Daarna Spiderman aanschaffen zodat mijn zoontje ook kan meespelen en kan kijken. Ik ben een pc gamer, maar ik denk dat het toch wel genieten gaat worden qua graphics in combinatie met HDR en een OLED C8!
Which reminds me....DigitalError schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:25:
[...]
heel veel plezier, met die c8 samen moet het helemaal goedkomen
* Wildfire zwengelt zijn C8 en PS4 Pro aan
Is een mooie combi. Uncharted: The Lost Legacy ziet er super uit. Jammer dat ik door de rest van de Uncharted games al heen ben (op de PS3 en natuurlijk deeltje 4 op de PS4).
[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 20-01-2019 17:38 ]
Komt zeker in me collectie,nu las ik dit erover:
Sekiro---Tenchu
The Tenchu series has an interesting history. Activision purchased the rights to the series from Sony Music Entertainment, and later sold those rights to ... FromSoftware. It might be a coincidence, but FromSoftware’s partner in creating Sekiro is ... Activision. The two companies co-published a Tenchu game, called Tenchu: Wrath of Heaven, in 2003, with FromSoftware handling the game in Japan and Activision handling publishing worldwide.
Pretty weird, right? I’m not saying that Sekiro is a stealth sequel to Tenchu, but I will say that you wouldn’t expect a spiritual successful to Tenchu to be released any other way. This is purely speculation, but the Tenchu connection could be a case of a business relationship where Activision didn’t want to publish a game based on an IP that FromSoftware owns.
Er is een eigen topic toch?Nieuwevolger schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:45:
Pff, Nog 9 dagen tot het hoogte punt van de ps4 uitkomt.
Huh komt The Last of Us 2 uit over 9 dagen?Nieuwevolger schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:45:
Pff, Nog 9 dagen tot het hoogte punt van de ps4 uitkomt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
nieuws: Revisie Sony PS4 Pro heeft andere voedingsconnector en is stiller
Ik heb afgelopen week een PS4 Pro binnen gekregen en deze had dus nog de oude aansluiting
Kijk naar het typenummer: CUH70/71/72.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:08:
@vinom welke type heb jij?
Ik heb afgelopen week een PS4 Pro binnen gekregen en deze had dus nog de oude aansluiting
CUH72xxx is de nieuwste, met de kleine aansluiting voor de voeding.
Waar heb je de Pro gekocht?
Dit kan sommige retailers hebben nog wat oude voorraad. De laatste versie van de normale Sony PlayStation 4 Pro is de CUH-7216b.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:08:
De CUH-7216b is overigens een stuk minder premium afgewerkt, als de eerdere PlayStation 4 Pro’s.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 20-01-2019 22:53 ]
edit; nu na een kwartier gaat hij weer aan. Ik startte net dus een vers geïnstalleerde game op toen dit gebeurde en nu hij weer aan is, wederom geprobeerd die game te starten, geeft hij weer een error maar crasht niet. Dan maar eens die game overnieuw installeren..
edit; Misschien even oververhit geweest? Vreemd..
[ Voor 41% gewijzigd door Alexknl op 21-01-2019 01:24 ]
Ik ga het vanavond zien, ik had hem bij Bol besteld. Hoop toch eigenlijk wel op de laatste revisie.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:08:
Verwijderd
Dank je, alleen lees ik overal dat de níeuwe dus de “8 kantige” voedingsstekker heeft...Anton.net schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:11:
[...]
Kijk naar het typenummer: CUH70/71/72.
CUH72xxx is de nieuwste, met de kleine aansluiting voor de voeding.
Waar heb je de Pro gekocht?
Gekocht bij 1 van de grotere webshops.
Dit weekend wat meer verdiept in Days Gone.bram1984 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:12:
[...]
Prima, ik vind het wel kort door de bocht. Ik zeg dan ook niet dat alleen de hordes het spel uniek maken, maar de combinatie van verschillende aspecten. Als je dan met van die flauwe screenshots aan komt om je punt kracht bij te zetten, dan snap je niet helemaal wat het spel juist probeert te doen, maar goed. Ik ben blij dat het niet de zoveelste RPG fantasy open wereld of semi-realistische open wereld is met een gekke dictator en paarden en een shitload aan voertuigen. Het survival aspect vind ik wel tof, dus laat Dying Light 2 ook maar komen.
Op basis van de screenshots en eerder filmpjes was ik zoals aangegeven niet onder de indruk en trok het me niet aan. Raar aangezien ik groot fan ben van de eerste paar seizoenen van Walking Dead.
Anyway; ik heb mijn mening bij moeten stellen en ben ook niet te flauw om dat even terug te koppelen
De manier waarop je vooraf volledig moet plannen/voorbereiden/etc. voordat je een horde kunt benaderen gaat toch wel heel uniek en spannend worden.
Het feit dat de zombies sneller gaan zijn en je niet als een domme trein achtervolgen maar echt verschillende routes nemen en je beter snel ergens op kunt klimmen.
Sowieso het feit op zichzelf dat je echt 300 zombies achter je aan kunt hebben lijkt me toch wel gaaf worden!
Hopelijk krijgt de wereld echt een Walking Dead vibe en vind je overal briefjes enzo van mensen voor de ramp. Dat soort dingen vind ik geweldig in TLOU en HZD.. soort kijkje in de geschiedenis van die wereld.
Dat je ergens een huisje kunt vinden waar de bewoners dood boven in bed liggen met een vaarwelbriefje.
Daarnaast hoop ik dat de wereld constant gevaarlijk voelt en je alleen even "veilig" bent als je op je motor zit en je dus even snel genoeg bent. De momenten van de motor af zullen dreigend moeten voelen waarbij je elke stap 10 stappen vooruit moet denken.
Ik zie nu in ieder geval wel de potentie dat dit een unieke game kan zijn!
https://www.resetera.com/...ow-about-days-gone.94606/
Ik weet dat de PS3 bij iedere revisie minder premium werd uitgevoerd; zo verdwenen bij de Slim op een gegeven moment de luxe knoppen en indicatielichtjes.Jumpman schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:50:
[...]
De CUH-7216b is overigens een stuk minder premium afgewerkt, als de eerdere PlayStation 4 Pro’s.
Wat is er bij deze Pro gewijzigd?
Haha, de 1e reactie op die uitgebreide post; "This may be one of the few PS exclusives I am not interested in.".bram1984 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:46:
@Predje Hier nog een hele shitload aan info over de game:
https://www.resetera.com/...ow-about-days-gone.94606/
Volgens mij is er nog veel te winnen aan "hype".
Persoonlijk hoop ik op een beter uitgewerkte versie van het concept van State Of Decay (XBox/PC game).Predje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:29:
[...]
Dit weekend wat meer verdiept in Days Gone.
Op basis van de screenshots en eerder filmpjes was ik zoals aangegeven niet onder de indruk en trok het me niet aan. Raar aangezien ik groot fan ben van de eerste paar seizoenen van Walking Dead.
Anyway; ik heb mijn mening bij moeten stellen en ben ook niet te flauw om dat even terug te koppelen
De manier waarop je vooraf volledig moet plannen/voorbereiden/etc. voordat je een horde kunt benaderen gaat toch wel heel uniek en spannend worden.
Het feit dat de zombies sneller gaan zijn en je niet als een domme trein achtervolgen maar echt verschillende routes nemen en je beter snel ergens op kunt klimmen.
Sowieso het feit op zichzelf dat je echt 300 zombies achter je aan kunt hebben lijkt me toch wel gaaf worden!
Hopelijk krijgt de wereld echt een Walking Dead vibe en vind je overal briefjes enzo van mensen voor de ramp. Dat soort dingen vind ik geweldig in TLOU en HZD.. soort kijkje in de geschiedenis van die wereld.
Dat je ergens een huisje kunt vinden waar de bewoners dood boven in bed liggen met een vaarwelbriefje.
Daarnaast hoop ik dat de wereld constant gevaarlijk voelt en je alleen even "veilig" bent als je op je motor zit en je dus even snel genoeg bent. De momenten van de motor af zullen dreigend moeten voelen waarbij je elke stap 10 stappen vooruit moet denken.
Ik zie nu in ieder geval wel de potentie dat dit een unieke game kan zijn!
Vond het erg vet hoe je daar moest zorgen voor voedsel en voorzieningen maar ook de verhoudingen tussen de personen in je kamp in stand moest houden. Wel was deze game redelijk buggy en klungelig.
Het plastic is kwalitatief veel minder mooi afgewerkt als van mijn CUH-7016b, ook voelen de connectors goedkoper aan.MartijnS72 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:50:
[...]
Ik weet dat de PS3 bij iedere revisie minder premium werd uitgevoerd; zo verdwenen bij de Slim op een gegeven moment de luxe knoppen en indicatielichtjes.
Wat is er bij deze Pro gewijzigd?
Maar ja, mijn CUH-7216b heeft een Nidec fan, dus dat maakt de upgrade goed.
Ja ik weet niet hoe vaak je ResetERA bezoekt, maar ik heb daar nog nooit zoveel verdeeldheid bij een game gezien als bij deze. Op zich is er wel veel hype, maar er zijn ook veel mensen sceptisch vanwege het feit dat Bend nog niet zoveel ervaring met zo'n grote titel heeft.Predje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:51:
[...]
Haha, de 1e reactie op die uitgebreide post; "This may be one of the few PS exclusives I am not interested in.".
Volgens mij is er nog veel te winnen aan "hype".
Ik heb nog nooit van die site gehoord.bram1984 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:11:
[...]
Ja ik weet niet hoe vaak je ResetERA bezoekt, maar ik heb daar nog nooit zoveel verdeeldheid bij een game gezien als bij deze. Op zich is er wel veel hype, maar er zijn ook veel mensen sceptisch vanwege het feit dat Bend nog niet zoveel ervaring met zo'n grote titel heeft.
IMHO moeten ze betere trailers maken en meer gameplay van topkwaliteit laten zien.
Dan heb je natuurlijk wel een game (of CGI) nodig waarbij je kunt laten zien.
Indien je dat niet hebt is het terecht dat mensen sceptisch zijn. Bij een echte goede hypetrailer kijken mensen niet naar de ontwikkelaar. Of zijn ze juist totaal verrast.
Insomniac bijv. wist met spiderman een gigantische hype te creëren met hun gameplaytrailers.
Ook voor HZD en RDR2 was de hype groot door de trailers.
Days Gone verdient iig meer/betere marketing, daar valt nog veel te winnen.
State of decay 2 bedoel je? Die is al uit.SD5k schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:03:
[...]
Persoonlijk hoop ik op een beter uitgewerkte versie van het concept van State Of Decay (XBox/PC game).
Vond het erg vet hoe je daar moest zorgen voor voedsel en voorzieningen maar ook de verhoudingen tussen de personen in je kamp in stand moest houden. Wel was deze game redelijk buggy en klungelig.
In het begin was het erg buggy en makkelijk, maar er is gigantisch veel verandert en ik moet zeggen het is de moeite waard om het weer te spelen!
Het plastiek van mijn 72 voelt ook iets goedkoper dan mijn vorige 71. Maar dat verschil is echt verwaarloosbaar. Een 'gewone' consument gaat dat niet merken.Jumpman schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:09:
[...]
Het plastic is kwalitatief veel minder mooi afgewerkt als van mijn CUH-7016b, ook voelen de connectors goedkoper aan.
Maar ja, mijn CUH-7216b heeft een Nidec fan, dus dat maakt de upgrade goed.
Het enige echte verschil (bij mij) is dat het PS logo slechter is. Nu is het zo een goedkope blinkende sticker. (Is bij mij niet eens 100% recht uitgesneden). Bij de vorige versie zag dat er beter uit.
Weet ook niet goed waar het aan ligt. De vibe in de game voelt niet goed / te doods (haha) aan. Misschien heb ik nog te weinig diepgang gezien in de trailers / gameplay.
Maar goed, ik heb sowieso geen tijd om deze te spelen. Moet nog zo veel titels uitspelen.
Niet? NeoGAF wel? ERA is een soort van opvolger. Zo ongeveer het meest toonaangevende game forum ter wereld. De medewerkers van Digital Foundry zitten er bijvoorbeeld ook op. En veel developers (Cory Barlog postte bijvoorbeeld actief mee in de God of War topics) en ook een dude van Insomniac deed mee in de Spider-Man topics.Predje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:36:
[...]
Ik heb nog nooit van die site gehoord.
IMHO moeten ze betere trailers maken en meer gameplay van topkwaliteit laten zien.
Indien je dat niet hebt is het terecht dat mensen sceptisch zijn. Bij een echte goede hypetrailer kijken mensen niet naar de ontwikkelaar. Of zijn ze juist totaal verrast.
Insomniac bijv. wist met spiderman een gigantische hype te creëren met hun gameplaytrailers.
Ook voor HZD en RDR2 was de hype groot door de trailers.
Days Gone verdient iig meer/betere marketing, daar valt nog veel te winnen.
De game is nog 3/4 maanden verwijderd, dus die trailers komen wel. Die laatste is de eerste in een serie. Sony gaat die hype nog wel verder opbouwen. Ik ben in ieder geval wel hyped.
Dat moeten ze juist niet doen. CGI hoop ik nooit meer te zien in de gaming wereld, dat is bedrog. Ze moeten gewoon tonen wat ze hebben. Geen nood om een kut game te gaan hypen alsof het een masterpiece is. Dan vermijd je situaties als No Man's Sky en Fallout 76.Predje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:36:
[...]
Ik heb nog nooit van die site gehoord.
Als er geen gameplay van 'topkwaliteit' is, moet je ook niet doen alsof die er wel is.
Ik zeg niet dat Days Gone een slecht spel gaat zijn, maar het staat totaal niet op het niveau van Naughty Dog games, GoW, of zelfs HZD of Detroit.
Days Gone wordt gemaakt door Bend Studio. Dat is zowat de onderste studio uit het arsenaal van Sony.
Ze hebben een aantal redelijke handheld games gemaakt, maar dat is het dan ook.
Je mag gerust enthousiast zijn over Days Gone, maar objectief gezien moet je niet verwachten dat dit een topgame wordt.
Bij sommige games is de CGI juist heel vet en totaal geen bedrog. Zolang het maar duidelijk is dat het CGI is zoals bij Blizzard games.
Een game en ontwikkelaar moet gewoon zijn strepen verdienen.
Bij de ene ontwikkelaar is gewoon het feit dat het hun nieuwe game is al genoeg hype.
Dit kan soms ook tegenvallen (ME:A bijv) of bij studio's waarbij de eerste gameplaytrailers niets lijken op de game bij launch..
Andere games kunnen met eerlijke gameplaytrailers mensen warm krijgen voor de game (Spiderman/HZD).
Waar het nu steeds over ging is dat Days Gone een deel van de mensen hyped heeft en een ander deel van de mensen sceptisch. Heel terecht.
Willen ze vooraf meer mensen hyped krijgen zullen ze dus met beter (wel eerlijk) materiaal moeten komen.
Dat viel mij ook op ja, dacht dat het aan mij lagGummiebeer schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:00:
Wat mij verbaasd over de 'nieuwe' pro is het feit dat de steunpootjes (whats in a name) niet echt op gelijke hoogte zijn. Daardoor wiebelt de Pro iets omdat de middelste pootje te hoog staat. Opgelost met viltjes onder de hoeken, maar premium is anders..
Ja ok, maar ik heb geen Xbox One of game PC staan, dus zou graag iets soortgelijks op de PS4 zien.timetje100 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:49:
[...]
State of decay 2 bedoel je? Die is al uit.
In het begin was het erg buggy en makkelijk, maar er is gigantisch veel verandert en ik moet zeggen het is de moeite waard om het weer te spelen!
Ik denk eerlijk gezegd dat niemand op het niveau van Naughty Dog zit. Alleen Santa Monica komt erbij in de buurt en dat is ook pas sinds de laatste God of War. En ook Horizon Zero Dawn is pas de titel die Guerilla echt toegang tot de spreekwoordelijke champions league heeft gegeven. Eens moet de eerste keer zijn. Voor Bend kan dit deze titel zijn. Quantic Dream zit ook hoog qua polish, maar die maken hele specifieke titels. Mogelijk zijn die weer slecht in open wereld games. Een Ready at Dawn had ook weinig ervaring tot aan The Order. En die titel scoorde niet heel hoog, maar was wel van een erg hoog niveau qua graphics en polish. Weinig inhoud alleen, maar ik vond het meer waard dan het MC cijfer dat er nu aan hangt.Anton.net schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:20:
[...]
Dat moeten ze juist niet doen. CGI hoop ik nooit meer te zien in de gaming wereld, dat is bedrog. Ze moeten gewoon tonen wat ze hebben. Geen nood om een kut game te gaan hypen alsof het een masterpiece is. Dan vermijd je situaties als No Man's Sky en Fallout 76.
Als er geen gameplay van 'topkwaliteit' is, moet je ook niet doen alsof die er wel is.
Ik zeg niet dat Days Gone een slecht spel gaat zijn, maar het staat totaal niet op het niveau van Naughty Dog games, GoW, of zelfs HZD of Detroit.
Days Gone wordt gemaakt door Bend Studio. Dat is zowat de onderste studio uit het arsenaal van Sony.
Ze hebben een aantal redelijke handheld games gemaakt, maar dat is het dan ook.
Je mag gerust enthousiast zijn over Days Gone, maar objectief gezien moet je niet verwachten dat dit een topgame wordt.
Als Days Gone een solide 8 haalt gemiddeld, ben ik al meer dan tevreden.
Ik vind de vibe juist allesbehalve dood aanvoelen. Er zitten bijvoorbeeld ook geïnfecteerde dieren in. Welke game heeft dat nu. Ook hebben de freakers (of zombies) ook een echte cyclus van eten, drinken en slapen en bepaalde momenten dat ze naar buiten komen).Chrosser schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:51:
Het lijkt mij persoonlijk ook geen leuke titel terwijl ik bijvoorbeeld wel The Last of Us gruwelijk vind.
Weet ook niet goed waar het aan ligt. De vibe in de game voelt niet goed / te doods (haha) aan. Misschien heb ik nog te weinig diepgang gezien in de trailers / gameplay.
Maar goed, ik heb sowieso geen tijd om deze te spelen. Moet nog zo veel titels uitspelen.
En om even wat leuke facts uit die eerdere post te vermelden:
Meerdere eindes
Morele RPG keuzes
Geen laadtijden
99% van de gebouwen kun je binnengaan
6 regios's met bossen, sneeuw en andere settings
Dynamische dag- en nacht cyclus met dynamisch weer
1200 dynamische events
Geen Ubisoft torens systeem
Veel collectibles en loot
Diepe upgrade mogelijkheden voor je motor
Veel exploring
Dat klinkt voor mij als de ultieme Walking Dead simulator. Als in ieder geval de gameplay goed is, is een goed verhaal voor mij een bonus. Het enige waar ik me zorgen om maak is hoe de performance zal zijn als er 300 of meer van die gasten achter je aan zit.
Is bij de Slim ook zo. Deze wiebelt als ik op de hoek waar de stroomkabel in gaat duw (rechtsachter).Gummiebeer schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:00:
Wat mij verbaasd over de 'nieuwe' pro is het feit dat de steunpootjes (whats in a name) niet echt op gelijke hoogte zijn. Daardoor wiebelt de Pro iets omdat de middelste pootje te hoog staat. Opgelost met viltjes onder de hoeken, maar premium is anders..
Verwijderd
Resident Evil heeft geïnfecteerde honden.bram1984 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:01:
[...]
Er zitten bijvoorbeeld ook geïnfecteerde dieren in. Welke game heeft dat nu.
In de gaming industry wordt vaak alles onder de 85-90 gezien als mehhh. Er zijn genoeg vette games met een iets lagere metascore. Cijfers zeggen niet alles!
Days Gone is geen titel die ik op day one ga halen. Maar kijk er wel erg naar uit. Zal hem denk ik iets later halen.
P.S. Review embargo van RE2 verloopt trouwens morgen om 17:00. Ben erg benieuwd!
Heb in het spoiler topic gekeken op reset (heb het origineel toch al tig keer uitgespeeld). En vind het wel jammer dat er bepaalde enemies uit het origineel niet in de remake zitten. Maar verder zijn de reacties wel ERG positief. Ik verwacht wel goede scores.
[ Voor 27% gewijzigd door Sefaex op 21-01-2019 14:37 ]
*kuch kuch Bloodborne *kuch kuch.bram1984 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:01:
[...]
Er zitten bijvoorbeeld ook geïnfecteerde dieren in. Welke game heeft dat nu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.