Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:56
Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:03:
[...]

Lijstje mist wel hele goeie games als Metal Gear Solid 5, Batman Arhkan Knight, Titanfall 2, Persona 5, Nioh en Resident Evil 7, Dragon quest 11 en Final fantasy 15 om maar wat op te noemen.
Persona 5 staat er al tussen.

Ik vind het persoonlijk een heel goed lijstje.

Laat mensen een top 10 maken. En je zult heel vaak: Spider-Man, Persona 5, HZD en God of War voorbij zien komen.

Ook Nier Automata is een echte sleeper hit.

Maar goed, het is ook een smaakkwestie. Daarom is de PS4 ook marktleider. Er is echt genoeg keuze voor iedereen. Niet alleen third-party games. Maar ook zat first-party exclusives.

[ Voor 26% gewijzigd door Sefaex op 15-01-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
SwooX schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:43:
Heeft iemand leuke suggesties voor mij?

Ik ben op zoek naar een leuk spel om voornamelijk de singleplayer van te spelen. Echter ben ik totaal niet van de spellen die de afgelopen pagina's voorbij zijn gekomen. Ik zat zelf te denken aan Horizon Zero Dawn en/of Spiderman. Ben benieuwd naar ervaringen en de eventuele suggesties.
Beide zijn erg goede games, Horizon heeft wel meer diepgang vind ik / Spinneman is lekker casual.

Mijn topper van afgelopen jaar was toch zeker God Of War, persoonlijk vond ik deze met kop en schouders boven al het andere uitsteken en in die zin op (bijna) gelijke hoogte/kwaliteit staan met mijn all-time favorite The Witcher 3. :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Spider-man is de Arkham Asylum van deze gen.

Dat Spidey casual is. Is natuurlijk bewust gedaan.
Spider-man is voor iedereen: jong en oud!

Dus het moet ook zo toegankelijk mogelijk zijn (ook goed voor de sales). Maar als je gewoon een goede filmische super helden ervaring wil. Dan is Spider-Man zeker aan te raden. Ook gameplay-wise een topgame.

Enige minpunt is (zoals eerder aangegeven) de moeilijkheidsgraad. Maar dat is imo ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alles op de lijst al uitgespeeld, behalve The Witness die heb ik namelijk niet. :7

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Sefaex schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:27:
En Arkham Knight dan?
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dus het moet ook zo toegankelijk mogelijk zijn (ook goed voor de sales). Maar als je gewoon een goede filmische super helden ervaring wil. Dan is Spider-Man zeker aan te raden. Ook gameplay-wise een topgame.

Enige minpunt is (zoals eerder aangegeven) de moeilijkheidsgraad. Maar dat is imo ook het enige.
Als in te moeilijk of te makkelijk?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er met de moeilijkheidsgraad dan? Je kan 'm heel makkelijk zetten of juist moeilijk toch? Of in het midden. Of vind je 'm te makkelijk? Persoonlijk zonder enige moeite de game op hard uitgespeeld, maar dat vond ik niet iets negatiefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:20:
[...]

Wat is er met de moeilijkheidsgraad dan? Je kan 'm heel makkelijk zetten of juist moeilijk toch? Of in het midden. Of vind je 'm te makkelijk? Persoonlijk zonder enige moeite de game op hard uitgespeeld, maar dat vond ik niet iets negatiefs.
Serieus? Kennelijk gemist, want ik let daar altijd bewust op. Ga hem dan snel opvoeren. Is echt te makkelijk nu. Daarnaast naar mijn idee iets te weinig afwisseling.
Dat maakt Arkham Knights voor mij juist de game van deze generatie.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jasphur schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Je zou ook de PS4 remaster van GTA San Andreas kunnen pakken :D
Waar ze alle goede muziek uit verwijderd hebben i.v.m. de rechten.... :-(

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty

Play #BlackOps4’s Blackout Battle Royale for free from January 17th to the 24th on PlayStation 4, Xbox One and PC.

Zet het in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Jorgen schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:55:
[...]

Als in te moeilijk of te makkelijk?
Spel is erg makkelijk. Zelf op de hoogste moeilijkheidsgraad ging ik nauwelijks dood. Maar goed, het verhaal en de gameplay maakt gelukkig VEEL goed. Maar een uitdagende game is het zeker niet.
Ha
Ben een fan van de Arkham games. Maar Arkham Knight vond ik toch echt de minste van de 3 (als je Origins niet meetelt).

Die Batmobile gevechten hebben de game een beetje verneukt. Spidey is voor mij de beste super-helden game van deze gen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Batman: Arkham Asylum was een van de, zowel niet de grootste verrassingen van 2009. Voor Asylum waren er gewoon niet of nauwelijks goede superhelden games. En ineens kwam (het toen nog onbekende) RockSteady met Arkham Asylum.

Deze game heeft de industrie veranderd (Net als Resident Evil 4 destijds). Je ziet ook dat daarna veel games het combat systeem van Asylum hebben gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:41:
[...]

Serieus? Kennelijk gemist, want ik let daar altijd bewust op. Ga hem dan snel opvoeren. Is echt te makkelijk nu. Daarnaast naar mijn idee iets te weinig afwisseling.
Dat maakt Arkham Knights voor mij juist de game van deze generatie.
Yep. Volgens mij krijg je die optie zelfs expliciet als je de game voor het eerst opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Sefaex schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:06:
[...]
Ha
Ben een fan van de Arkham games.
(...)
Die Batmobile gevechten hebben de game een beetje verneukt.
Kan het alleen maar met je eens zijn, de Batmobiel was iets té aanwezig in Arkham Knight. Afgezien daarvan vond ik 'm toch wel weer erg goed hoor.
Denk dat we met Asylum, City en Knight drie hele sterke Batman games hebben gehad. Asylum zal altijd op een iets hoger troontje staan omdat het de eerste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 16:07
Bas170 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 18:45:
[...]

Waar ze alle goede muziek uit verwijderd hebben i.v.m. de rechten.... :-(
Dan moet je nog even ergens een tweedehands disc versie zoeken denk ik. Of is die nooit uitgkomen op disc. Ik mis de nummers niet heel erg. Er zit nog zat moois in :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:54:
[...]
Dan moet je nog even ergens een tweedehands disc versie zoeken denk ik. Of is die nooit uitgkomen op disc. Ik mis de nummers niet heel erg. Er zit nog zat moois in :)
De PS2 versie van GTA:SA heb ik wel op disk :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wat is xcom2 toch ook een heerlijk spel. Na de metro redux nostalgia tour zag ik dat ik xcom2 ook ooit gekocht (plus?) had.

Nu alweer 2 avonden mee bezig. Lekker onthaasten en zuiver tactisch bezig zijn. Leuke afwisseling.
Laadtijden zijn wel tenenkrommend lang overigens.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 11:49
Jasphur schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Je zou ook de PS4 remaster van GTA San Andreas kunnen pakken :D
Nee, dat kan niet, want die bestaat helaas niet...
GTA SA is alleen maar rechtstreeks geport, niks aan geremasterd. Als ze daar wel een goede remaster van zouden maken dan zou ik hem wel nog eens willen spelen, maar een tijdje terug op de PC nog eens geprobeerd en het is me nu echt té janky (en ja toch ook de graphics doen een beetje pijn om nu naar terug te gaan).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
De hoeveelste star wars game is dat nu al dat ze cancellen? |:(

[ Voor 4% gewijzigd door KookSpook op 16-01-2019 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 20:00

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:02:
[...]

Precies. Weet je wat ik als eerste ga spelen? Bulletstorm.
Ben je al begonnen Bram? Ik gisterenavond na mijn diner en heb hm al bijna uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:11:
[...]

Ben je al begonnen Bram? Ik gisterenavond na mijn diner en heb hm al bijna uitgespeeld :P
Ja gisteren een uurtje ofzo. Ik moet zeggen dat ik er nog weinig aan vind. Het begin is wel grappig, maar als je dat gezien hebt, zie je wel heel erg hoe verouderd alles is. Continue onzichtbare muren overal bijvoorbeeld. De controls zijn ook achterlijk. Waarom kan ik niet sprinten met L3?

Ik speel nog wel even door, maar er is een kans dat ook dit shift-delete wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:50:
[...]

Ja gisteren een uurtje ofzo. Ik moet zeggen dat ik er nog weinig aan vind. Het begin is wel grappig, maar als je dat gezien hebt, zie je wel heel erg hoe verouderd alles is. Continue onzichtbare muren overal bijvoorbeeld. De controls zijn ook achterlijk. Waarom kan ik niet sprinten met L3?

Ik speel nog wel even door, maar er is een kans dat ook dit shift-delete wordt.
Herkenbaar :'( Dat sprinten was het eerste dat me irriteerde en het begin was sowieso niet zo leuk. Maar daarna wordt het wel lachen, het wordt een sport om de ennemies op de leukste manieren vast te prikken tegen de omgeving zoals grote cactussen enzo. Mooi joh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Laatste tijd speel ik weer eens wat God of War op ng+, blijft erg vermakelijk.
Vandaag kreeg ik een mail van Sony met een code voor een speciale platinum avatar, vanwege het halen van de platinum trophy (die ik 6 mei al heb gehaald). Altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guerilla is alvast onder de indruk van Death Stranding. :)

https://www.resetera.com/...st-is-so-impressed.93636/

Edit: Beetje jammer dit. Weinig aandacht voor detail helaas.

[YouTube: 300 IQ experiments in Resident Evil 2 demo]

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 16-01-2019 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:23:
Guerilla is alvast onder de indruk van Death Stranding. :)

https://www.resetera.com/...st-is-so-impressed.93636/

Edit: Beetje jammer dit. Weinig aandacht voor detail helaas.

[YouTube: 300 IQ experiments in Resident Evil 2 demo]
Tja, het blijft een verouderde game. Het concept is het zelfde. Alleen in een modern jasje.

Maar dat je niet door ramen kunt schieten vind ik wel een gemiste kans imo. Maak je zo een vette remake. En dan kun je niet eens door ramen schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Re2 demo na 15 minuten maar weer verwijderd. Ik kan niks met die controls, ligt aan mij waarschijnlijk, ik ben gewoon niet compatible. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:39:
Re2 demo na 15 minuten maar weer verwijderd. Ik kan niks met die controls, ligt aan mij waarschijnlijk, ik ben gewoon niet compatible. :)
nog altijd makkelijker dan rockstar besturing..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 16:07
Even wat meer uitleg bij je Tweet :P
Want ik wist bij god niet wat Snow uit FFXIII met Deathstranding te maken zou hebben.
Upon taking the new #10yearchallenge, Troy reflected on how in 2009 he was the voice of Snow Villiers for Final Fantasy XIII and how in 2019 he is lending his vocal talent to “The Man in the Golden Mask” in Hideo Kojima’s latest project, Death Stranding.
Bron

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Altijd goed die Troy Baker in games

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:53:
[...]

Even wat meer uitleg bij je Tweet :P
Want ik wist bij god niet wat Snow uit FFXIII met Deathstranding te maken zou hebben.

[...]

Bron
Sorry. Weer een nieuw dingetje waarbij mensen een foto van zichzelf 10 jaar geleden met een foto van nu plaatsen. Troy speelde 10 jaar geleden dus die FF dude en hint nu naar zijn Death Stranding karakter in 2019, wat dus interpretabel kan zijn voor een release 2019. Of gewoon een nietszeggende tease natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:39:
Ik heb precies hetzelfde. Als ik denk aan klote controls en camera, dan denk ik altijd gelijk aan RE ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de camera in de RE2 demo eigenlijk wel prima. Maar ik ga wel ff wachten met aanschaffen. Het feit dat je op je TV én in third person speelt, maakt het geheel niet bijzonder angstaanjagend ofzo. RE7 in VR zal niet zo snel overtroffen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anton.net schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:15:
Is The Witness echt zo geweldig? Ik zie die game en Journey heel vaak in lijstjes staan.
Ik vond het vreselijk briljant, maar je moet er wel ECHT van houden. Het is echt een love it or hate it game naar mijn mening.

Ik adviseer mensen altijd om eerst youtube te checken als je twijfelt over de aankoop ervan.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08
-SaveMe- schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Als ik denk aan klote controls en camera, dan denk ik altijd gelijk aan RE ...
Let wel dat het bewust is he. Doordat je weet dat het lastiger is om jezelf te verdedigen door de controls en doordat de camera's soms zaken niet of niet goed laten zien, voelt het enger, beklemmender etc.......iig de eerste 3 delen.

Vanaf 4 werd hier iig behoorlijk afgeweken, daarna ben ik zelf de serie redelijk uit het oog verloren dus kan weinig zeggen over 5-6-7.......alleen dacht ik dat de gewone re7 gewoon een redelijk game was, maar door de vr toevoeging dat het idd echt een geweldige ervaring werd. Wellicht dat iemand hier nog iets over kan zeggen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:00:
[...]

Let wel dat het bewust is he. Doordat je weet dat het lastiger is om jezelf te verdedigen door de controls en doordat de camera's soms zaken niet of niet goed laten zien, voelt het enger, beklemmender etc.......iig de eerste 3 delen.
Ja, maar ik vind het ook enorm ouderwets aanvoelen. Ik ben er geen liefhebber van in elk geval. Erg irritant zo'n camera. Ook bij games als alone in the dark ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
-SaveMe- schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:10:
[...]

Ja, maar ik vind het ook enorm ouderwets aanvoelen. Ik ben er geen liefhebber van in elk geval. Erg irritant zo'n camera. Ook bij games als alone in the dark ...
En daar ben je duidelijk niet alleen in, gezien het principe grotendeels overboord geflikkerd is bij deel 4 (iig de camera, misschien de controls in iets mindere mate, het is al weer even geleden dat ik deeltje 4 speelde op mijn cube, en ik vond het nog steeds niet echt mijn ding dus ook niet heel veel gespeeld :P )

Maar vanuit de horror gedachte vind ik het wel weer geinig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phase schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Ik vond het vreselijk briljant, maar je moet er wel ECHT van houden. Het is echt een love it or hate it game naar mijn mening.

Ik adviseer mensen altijd om eerst youtube te checken als je twijfelt over de aankoop ervan.
Enerzijds is de game zeer zeker briljant. Anderzijds kwam ik op een gegeven moment echt op een punt waarbij ik werkelijk waar geen flauw idee meer had wat ik moest doen en in welke volgorde. Een hint systeempje voor puzzel n00bs zoals ik was wel handig geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:17:
[...]

Een hint systeempje voor puzzel n00bs zoals ik was wel handig geweest.
Ben ik heeeeelemaal met je eens, je wordt wel echt aan je lot overgelaten. Ik heb de game grotendeels met een vriend samengespeeld via shareplay, met twee man denken over iets was toch wel handig :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hamazaki schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:52:
[...]

nog altijd makkelijker dan rockstar besturing..
Ik vind zelfs rdr2 lekkerder besturen. Tis geen eenvoudige besturing van rdr2 maar het beweegt allemaal wel een stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
DigitalError in "[Multi] The Division 2"

The Division 2 Story Trailer is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Anton.net schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:15:
Is The Witness echt zo geweldig? Ik zie die game en Journey heel vaak in lijstjes staan.
Journey heb ik gespeeld. Sure, het was een 'unieke' ervaring. Maar ik begrijp niet waarom mensen het klasseren als 1 van de beste ps4 games. Journey duurt maar 2 uur, dat was ook de enige reden waarom ik het heb uitgespeeld. Als het langer duurde, was ik waarschijnlijk gestopt 8)7
Gezien je opmerking over Journey zal het wel eens tegen kunnen vallen.
Ik vond er echt geen fluit aan en aan Journey ook niet.
Echt verveling in game vorm.
Ja, het is vrij uniek maar er is nauwelijks gameplay en bij the Witness doe je echt 1000x dezelfde soort puzzel.
Ik snap waarom mensen het cool vinden maar het is misschien wel één van de beste love it or hate it voorbeelden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:31:
[...]

Gezien je opmerking over Journey zal het wel eens tegen kunnen vallen.
Ik vond er echt geen fluit aan en aan Journey ook niet.
Echt verveling in game vorm.
Ja, het is vrij uniek maar er is nauwelijks gameplay en bij the Witness doe je echt 1000x dezelfde soort puzzel.
Ik snap waarom mensen het cool vinden maar het is misschien wel één van de beste love it or hate it voorbeelden.
Ik vind Journey echt pure kunst. Prachtige magische ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik vind er echt geen zak aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34
Ik ben een tijdje terug met Rime begonnen. Nog niet zo ver, iets van anderhalf uur (rustig aan) gespeeld. Hoewel het een spel is dat totaal niet in mijn andere "ALS HET BEWEEGT MAAK JE HET DOOD!" spellen past vind ik dat Rime een fantastisch spel is. Erg dromerig, mooie muziek en het speelt ook soepel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: 10 Minutes of Metro Exodus Gameplay

Skill up noemt metro exodus de best uitziende console game (wel op xbox one x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:13:

Ziet er vet uit. Die gozer kan er alleen geen ene klote van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Vrijdag schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:53:
Ik ben een tijdje terug met Rime begonnen. Nog niet zo ver, iets van anderhalf uur (rustig aan) gespeeld. Hoewel het een spel is dat totaal niet in mijn andere "ALS HET BEWEEGT MAAK JE HET DOOD!" spellen past vind ik dat Rime een fantastisch spel is. Erg dromerig, mooie muziek en het speelt ook soepel.
Ja, vond het een bijzondere ervaring.

Visueel een plaatje en de muziek is de kers op de taart. Het einde is ook sterk gedaan _/-\o_
Je moet er wel van houden. Maar voor de afwisseling is zo'n game perfect.

Niet alles hoeft afgeknald te worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, Bulletstorm eraf gekieperd met nog wat andere meuk waarvan ik in mijn achterhoofd al weet dat ik het niet ga uitspelen, en meteen Metro Redux gedownload voor een verse playthrough voordat het nieuwe deel uitkomt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 11:48
Vrijdag schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:53:
Einde en plot zijn indrukwekkend en laat je nadenken over wat je precies hebt gedaan en gezien.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 23:25

Zorian

What the fox?

Ik had een PS4 welke na 15-30 minuten altijd op zwart beeld sprong en nergens meer op reageerde inclusief controller die disconnected werd.
Uiteindelijk met een schroevendraaier en een busje perslucht de boel ontdaan van stof, want hij werd best warm.
Alleen de stekker van de fan zat geen logica in, dus die trok ik kapot. Wou ook niet meer in elkaar.
De optical drive heb ik geeneens aangezeten maar die klikte en zoemde ook opeens.
Lang verhaal en veel frustraties kort, ik heb mijn frustraties even gebruikt om de PS4 te 'modden'.
Iets met verder stuk kan ie toch niet.
Lucht best op. :D Wel zonde, maar ja. Anders ging ie in 1 geheel de prullenbak in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:14
@Zorian Nice. En nu? Xbox kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nah, heb al een PC. PS4 was wel leuk voor erbij, maar helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zorian schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:07:
[...]

Nah, heb al een PC. PS4 was wel leuk voor erbij, maar helaas. ;(
het zal weer eens niet stuk gaan bij jou he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwevolger schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:13:

Hmm... dit maakt me eigenlijk iets minder enthousiast. Althans dan heb ik het over de omgeving en sfeer, de omgeving ziet er uit als mad max, niet als post apocalyptisch Rusland imo. Dit is sfeervoller: YouTube: AMAZING GAME ABOUT NUCLEAR APOCALYPSE ! Moscow Ruins in FPS Metro La...

Maar goed, misschien is het maar een stukje map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:09:
[...]

het zal weer eens niet stuk gaan bij jou he :+
Ding was al stuk, hij is nu alleen ietsje meer stuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:55
The Inquisitor schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:15:
[...]

Hmm... dit maakt me eigenlijk iets minder enthousiast. Althans dan heb ik het over de omgeving en sfeer, de omgeving ziet er uit als mad max, niet als post apocalyptisch Rusland imo. Dit is sfeervoller: YouTube: AMAZING GAME ABOUT NUCLEAR APOCALYPSE ! Moscow Ruins in FPS Metro La...

Maar goed, misschien is het maar een stukje map
Ziet eruit als een stukje. Maareh, je weet toch wel hoe groot Rusland is en dat het ook niet alleen een Metro in Moskou heeft liggen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rime is echt meesterlijk. gekocht voordat die in de plus kwam. Twee keer uitgespeeld. Subliem qua sfeer en geweldig hoe het thema in de game wordt verbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:21:
[...]

Ziet eruit als een stukje. Maareh, je weet toch wel hoe groot Rusland is en dat het ook niet alleen een Metro in Moskou heeft liggen ;)
Metro de game en het boek volgt alleen het metrosysteem van Moskou... gezien de radioactiviteit en verwoesting kunnen ze, volgens het verhaal, ook niet ineens aan de andere kant van Rusland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 06:18:
[...]

Metro de game en het boek volgt alleen het metrosysteem van Moskou... gezien de radioactiviteit en verwoesting kunnen ze, volgens het verhaal, ook niet ineens aan de andere kant van Rusland zijn.
In Exodus rijd je dus met een trein door Rusland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 06:45:
[...]

In Exodus rijd je dus met een trein door Rusland.
Goed punt.

Dan wacht ik verdere beelden nog even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:54
Tijden Black Friday een PS4 Pro (7200) met Spiderman gekocht. Spiderman toen 1x gespeeld en tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal mijn spel is.

Daarna CoD, BF V, GTA V en Gran Tourismo gespeeld. Gisteren toch maar eens besloten om Spiderman weer eens op te starten.

En ach, nog steeds niet mijn ding, aanvallen is voor mij vooral wat rammen op knoppen, door de stad slingeren resulteert nog erg vaak in frontaal op een gebouw klappen maar heb wel het idee dat het wat makkelijker en leuker wordt.
Zal vast even duren voordat ik er doorheen ben, maar ga het de komende tijd nog wel wat meer tijd gunnen.

Na een half uurtje hoorde ik wel voor het eerst de PS4 flink blazen, dat heb ik bij alle andere spellen nog niet eerder gehoord. Echter alles nog wel binnen het fatsoenlijke naar mijn mening en alleen hoorbaar als er even weinig geluid van de game komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 06:48:
[...]

Goed punt.

Dan wacht ik verdere beelden nog even af ;)
Geen zorgen, het wordt echt wel goed waarschijnlijk. Gisteren heb ik een paar uur in 2033 gepompt. Ik zit er weer helemaal in. Dat trage verkennen afwisselend met actie vind ik zo vet. Die game was zijn tijd echt ver vooruit. Het voelt nog steeds up-to-date allemaal en redelijk volwassen. Vrouwlief wordt alweer knettergek van me omdat ik weer continue "ARTYOM!" aan het roepen ben. :P

@B-Real Met knoppen rammen ga je niet heel ver komen, integendeel zelfs. Eén keer dodge is genoeg als je spidersense afgaat. Je moet vooral veel afwisselen met air attacks en gadgets. De combat is echt heel goed. On par met de Arkham games. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is als je die laatste niet gespeeld hebt.

Edit: Deze dude kan wel spelen. Iets aangenamer om naar te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 17-01-2019 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:50:
[...]

Ik vind Journey echt pure kunst. Prachtige magische ervaring.
Smaken verschillen ;-) Ik vond het echt helemaal niets en zo saai dat ik het einde niet eens heb gezien.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:19
Journey vond ik best een leuke game. Heb laatst ook Fl0w en Flower gespeeld, maar dat is wel pure bagger. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rajackar schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:47:
[...]

Smaken verschillen ;-) Ik vond het echt helemaal niets en zo saai dat ik het einde niet eens heb gezien.
Terwijl het einde juist een soort van het hoogtepunt van de game is. Ik moet zeggen dat ik die game ook niet voor de gameplay heb gespeeld maar meer voor de ervaring. Ik wist dat het kort was, dus ik was er zo doorheen. Sommige games moet je op een bepaalde wijze benaderen om het te waarderen, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:54
bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:29:
[...]

@B-Real Met knoppen rammen ga je niet heel ver komen, integendeel zelfs. Eén keer dodge is genoeg als je spidersense afgaat. Je moet vooral veel afwisselen met air attacks en gadgets. De combat is echt heel goed. On par met de Arkham games. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is als je die laatste niet gespeeld hebt.
Ook een kwestie van gewenning waarschijnlijk. Ik heb nu in totaal misschien max 2 uur in het spel zitten. Dus het is allemaal lastig als je een paar jaar niet gegamed hebt en überhaupt nooit dit soort spellen hebt gespeeld.

Gran Tourismo was ook wat roestig in het begin en inmiddels is het racen, zelfs met een controller, daar ook weer heerlijk.

Komt wel, kost alleen wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Toch maar weer een PS4 gehaald. :$ Wil nog best graag RDR2 en Spiderman spelen.
Voor een mooi prijsje een nog verzegelde gloednieuwe PS4 Slim op de kop weten te tikken op V&A. :D Spelletjes ook beide 2ehands van V&A voor een zacht prijsje.
Iemand nog aanraders qua games verder? Co-op games (online of offline) lijken me ook best tof. Splitscreen games ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Is het niet een idee een lijstje musthaves in de startpost of topicwarning op te nemen, eventueel tot stand gekomen dmv een poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 10:50
dvdkiwi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:26:
Is het niet een idee een lijstje musthaves in de startpost of topicwarning op te nemen, eventueel tot stand gekomen dmv een poll?
Goed idee. Musthaves/aanraders voor games en aanraders voor headphones (top 5) misschien ook?

alhoewel ik denk dat niemand dat gaat lezen aangezien de search ook niet gebruikt wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ari Gold schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:33:
alhoewel ik denk dat niemand dat gaat lezen aangezien de search ook niet gebruikt wordt. :P
Touché ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Geen zorgen, het wordt echt wel goed waarschijnlijk. Gisteren heb ik een paar uur in 2033 gepompt. Ik zit er weer helemaal in. Dat trage verkennen afwisselend met actie vind ik zo vet. Die game was zijn tijd echt ver vooruit. Het voelt nog steeds up-to-date allemaal en redelijk volwassen. Vrouwlief wordt alweer knettergek van me omdat ik weer continue "ARTYOM!" aan het roepen ben. :P
Als deze het niveau van 2033 en LL haalt dan wordt het sowieso een instabuy voor mij. Kopen ga ik hem toch wel, de vraag is alleen voor welke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ari Gold schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:33:
[...]

Goed idee. Musthaves/aanraders voor games en aanraders voor headphones (top 5) misschien ook?

Nee maar wij kunnen er dan wel op modereren, vooral als het dan in de TW staat.

En ik heb dat ook vaker in TS-en gezien. Huidige toppers en gewoon wat toppers per genre.

[ Voor 49% gewijzigd door Sagat op 17-01-2019 10:36 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 17:39
Ik heb van mijn zusje de normale editie van dragon age inquisition meegekregen. Nu was ik echter aan het kijken in de store, en zag dat het betreffende spel in de actie was, namelijk 9 euro met DLC. De DLC los is een stuk duurder. Nu ben ik nog niet aan het spel begonnen, maar is het voor de DLC de moeite waard om het spel nog een keer aan te schaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Emmavdv schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:13:
Ik heb van mijn zusje de normale editie van dragon age inquisition meegekregen. Nu was ik echter aan het kijken in de store, en zag dat het betreffende spel in de actie was, namelijk 9 euro met DLC. De DLC los is een stuk duurder. Nu ben ik nog niet aan het spel begonnen, maar is het voor de DLC de moeite waard om het spel nog een keer aan te schaffen?
Ik vond zelf de DLC wel leuk. Maar daarvoor geldt zeker dat het meer van hetzelfde is. Vind je de main game leuk en heb je daarna zin in meer dan is de DLC zeker de moeite waard ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:09
Gisteren Street Fighter V Arcade Edition en Mortal Kombat XL aangeschaft via de store. Ik had SF V Arcade Edition bij Bol besteld voor 35,00 en kwam in de store toen de game tegen voor 19,99. Toen zag ik MK XL voor 14,99. Beide games nu voor dezelfde prijs als de fysieke versie via Bol. Die gaat dus weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Emmavdv schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:13:
De laatste dlc schijnt wel goed te zijn, maar ik denk als je de base game hebt uitgespeeld, je er wel klaar mee bent eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:23:
Street Fighter V Arcade Edition
(...) 19,99

Mortal Kombat XL
(...)14,99.
Dat zijn lekkere prijzen voor deze toffe games :)
Heb ze beiden ook maar het komt er niet van om er echt goed in te duiken en dat is toch wel een vereiste bij fighting games.
Elke keer als ik denk "nu ga ik ze weer eens oppakken" komt er toch weer een andere game om de hoek kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gaan we hier de pareltjes opnoemen? en die in een poll zetten? Kan op basis van de categorieën die tweakers aanhoudt in het forum eventueel?
  • Actie en avontuur
  • Racing
  • RPG
  • Shooters
  • Strategy
  • Sport en simulatie
En dan alleen Exclusives?

[ Voor 38% gewijzigd door Chrosser op 17-01-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Digitale games leverden 96 miljard euro op in 2018'

Bron: https://gamer.nl/artikele...-miljard-euro-op-in-2018/

Ik ben ook helemaal digitaal deze generaties met de PS4 Pro, Xbox One X , Wii U en Switch.
Ik heb alleen hard copies van Gears of War (disc) en Zelda: Breath of the Wild (cartridge).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:23:
Gisteren Street Fighter V Arcade Edition en Mortal Kombat XL aangeschaft via de store. Ik had SF V Arcade Edition bij Bol besteld voor 35,00 en kwam in de store toen de game tegen voor 19,99. Toen zag ik MK XL voor 14,99. Beide games nu voor dezelfde prijs als de fysieke versie via Bol. Die gaat dus weer terug.
Leuk man, neem ook is een kijkje in het fighting community forum
[Multi] Tweakers Fighting Community

Of als je iets wil leren over Vlijmen 8)7 |:(
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57002
dvdkiwi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:48:
[...]

Dat zijn lekkere prijzen voor deze toffe games :)
Heb ze beiden ook maar het komt er niet van om er echt goed in te duiken en dat is toch wel een vereiste bij fighting games.
Elke keer als ik denk "nu ga ik ze weer eens oppakken" komt er toch weer een andere game om de hoek kijken ;)
tsk tsk, heb je genoeg gevraagd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 17-01-2019 12:50 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
@Sagat maar waar ligt Vlijmen nou dan ? ;) (Je link is verkeerd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:02:

Ik ben ook helemaal digitaal deze generaties met de PS4 Pro, Xbox One X , Wii U en Switch.
Ik heb alleen hard copies van Gears of War (disc) en Zelda: Breath of the Wild (cartridge).
Van die 96 miljard komt wellicht een tientje of 4 van mij..de overige honderden Euro's zijn allemaal fysieke exemplaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wist je dat nummer 7 een game is geplublished bij Sony. Ook opvallend is dat Tencent betrokken is bij 5 van de 10 games in dat lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
418O2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:37:
LOL wtf......dit topic nog nooit gezien, Vlijmen ook niet btw (wat dat betreft zou ik het is moeten lezen _O- )

aangepast :$ :')

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 17-01-2019 12:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-10 01:06
418O2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:37:
vlakbij 's-Hertogenbosch :P

De nieuwe Metro game ziet er wel echt prachtig uit, hij staat hier in de pre-order, wel voor de PC omdat ik zulke games het liefste speel op PC maar oke :P

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:09

Ik vind doorverkopen altijd wel chill, daarom heb ik het liefst fysieke games. Ook zijn nieuwe releases vaak gewoon duurder digitaal. Maar waar ik vroeger nooit een digitale game kocht, doe ik dat nu wel regelmatig als er een leuke aanbieding is. Voor nieuwe releases loop ik toch even naar de winkel. Soms vraagt de Store € 69,99 voor een nieuwe game.

@Sagat :

Thnx, ik zag het topic al eens voorbij komen. Zoals je ziet aan mijn nickname heb ik ook wel wat met fighters :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 17-01-2019 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:30:
[...]
tsk tsk, heb je genoeg gevraagd :P
Ik weet het...
Echter, zomaar even een avondje meedoen zonder enkele uren/dagen/weken oefenen is niet echt een goed idee.
Dan ga ik vaker dood dan in mijn eerste Bloodborne playthrough ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik lees hier van alles over de nieuwe Metro game maar als ik zo kijk lijkt het mij niet zo heel erg boeiend eigenlijk en snap ik niet waar die hype vandaan komt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/geQO3uMTxgb1OvkKVrvnS7FV/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:45:
Ik lees hier van alles over de nieuwe Metro game maar als ik zo kijk lijkt het mij niet zo heel erg boeiend eigenlijk en snap ik niet waar die hype vandaan komt :+
Omdat jij dus niet de voorgaande delen niet hebt gespeeld ;)
Probeer de beide Redux versie eens zou ik zeggen, en laat je onderdompelen in de omgeving door de atmosfeer en meeslepen met het sterke verhaal (gebaseerd op het gelijknamige boek)

Edit: hihi ik weet al dat het een grap was hihi, je hoeft me niet te quoten om dat duidelijk te maken

[ Voor 8% gewijzigd door The Inquisitor op 17-01-2019 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-10 01:06
The Inquisitor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:53:
[...]

Probeer de beide Redux versie eens zou ik zeggen, en laat je onderdompelen in de omgeving door de atmosfeer en meeslepen met het sterke verhaal (gebaseerd op het gelijknamige boek)
Inderdaad! Metro 16 en 17 waren geweldig! echt ze hebben Amsterdam zo goed neergezet in die beide versie's, zoveel details, de mensen die rondlopen, compleet anders dan alle andere Simulator games tot nu toe :+

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

energydrank schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:56:
[...]

Inderdaad! Metro 16 en 17 waren geweldig! echt ze hebben Amsterdam zo goed neergezet in die beide versie's, zoveel details, de mensen die rondlopen, compleet anders dan alle andere Simulator games tot nu toe :+
Nou wat wil je nog meer? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
dvdkiwi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:15:
[...]

Ik weet het...
Echter, zomaar even een avondje meedoen zonder enkele uren/dagen/weken oefenen is niet echt een goed idee.
Dan ga ik vaker dood dan in mijn eerste Bloodborne playthrough ;)
Valt wel mee hoor. Ons intiële groepje was niet zo heel hoog qua skills. Daarna kwamen @KneoK en @Volrath_ erbij, die weten wel waar de knopjes zitten ;) (en die hadden het nog zwaar vs een andere speler tijdens een sessie die ik gemist heb)

Maar ik heb zelf sf5 ook geparkeerd hoor. Dus neem je niets kwalijk ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:35
Vraag m.b.t. restmode; ik heb mijn PS4 in restmode staan, en dan zou die games up-to-date moeten blijven houden wanneer hij in restmode staat. Echter, games downloaden/installeren is geen probleem, dat doet hij gewoon, maar vaak als ik mijn PS4 aan zet, gaat hij opeens een flinke update uitvoeren voor Black Ops 4 bijvoorbeeld. Dit zou hij toch in restmode moeten doen? Waarom doet hij dit updaten dan niet? Vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:33:
Vraag m.b.t. restmode; ik heb mijn PS4 in restmode staan, en dan zou die games up-to-date moeten blijven houden wanneer hij in restmode staat. Echter, games downloaden/installeren is geen probleem, dat doet hij gewoon, maar vaak als ik mijn PS4 aan zet, gaat hij opeens een flinke update uitvoeren voor Black Ops 4 bijvoorbeeld. Dit zou hij toch in restmode moeten doen? Waarom doet hij dit updaten dan niet? Vreemd..
Heb je ook in de settings aangegeven dat hij dit moet doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

The Inquisitor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/ef2c133e8c8d257ca8e0d91652d5c491/tenor.gif?itemid=8604199

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja dat had ik al door, zie 2e reactie.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:35
bram1984 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:36:
[...]

Heb je ook in de settings aangegeven dat hij dit moet doen?
Jazeker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Alexknl schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:33:
Het zijn geen "push" updates maar de PS4 kijkt gewoon op een bepaald moment op de dag of er updates zijn en download die dan. Het kan dus idd zo zijn dat je updates nog moet downloaden als die op dezelfde dag zijn uitgekomen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:14
Ik heb alle maps van Hitman2 1 keer gespeeld. Het was de moeite.
Hitman blijft toch een heel leuke game, met unieke gameplay.
In vergelijking met Season 1 is deze game wel 'more of the same'.
Er zijn wat nieuwe wapens, nieuwe mogelijkheden en de graphics zijn aangepast. De reflecties in ramen en spiegels zijn wel indrukwekkend, maar de rookeffecten bijvoorbeeld hebben een downgrade gekregen in vergelijking met Season 1.
Uiteindelijk draait het vooral om de maps, dat is een persoonlijke voorkeur...
Miami vond ik een goede map. Bij mijn playthrough ben ik niet eens in de buurt gekomen van de racetrack zelf, dus die map ga ik zeker nog verder onderzoeken. Mumbai en Santa Fortuna zijn ook uitgebreide maps. Sapienza uit deel Season 1 blijft wel mijn favoriet.
Het is wel handig dat je de maps van Season 1 opnieuw kan downloaden in Hitman 2. Deze krijgen dan ook de aangepaste graphics etc. Het is me wel niet gelukt om m'n progression van Season 1 over te zetten, of gaat dat niet?
Al bij al zijn Hitman 1 en 2 dikke aanraders :)

Ook een nieuwe video van Days Gone

Graphics zien er niet slecht uit. Wie weet gaat deze game me toch kunnen overtuigen :/
Aan het einde zie je ook de box art, had ik nog niet gezien

[ Voor 12% gewijzigd door Anton.net op 17-01-2019 18:54 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.