Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 14:27
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:54:
Wat zijn titels die volgens jullie niet mogen ontbreken voor iemand met een PS4?

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Op dit moment bezig met Spiderman (bevalt goed) en een poging gedaan om The Last of Us Remastered te spelen maar ik kwam er moeilijk in.
Ben er zelf net aan begonnen, maar denk dat in dit rijtje The Last of Us wel bij kan:)

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 24-08 18:24

Dxue

PSN:EvilDrunk

mfneed schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:30:
[...]

Ben er zelf net aan begonnen, maar denk dat in dit rijtje The Last of Us wel bij kan:)
Hij zegt eronder dat die juist in die game er moeilijk in kan komen _O-

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 14:27
Dxue schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Hij zegt eronder dat die juist in die game er moeilijk in kan komen _O-
Wups xD alleen het lijstje bekeken _/-\o_

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 16:55
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:07:
Until Dawn leek mij trouwens ook wel grappig
Inderdaad veel lol mee gehad: vrouwlief ernaast op de bank roepen welke keuzes we in het verhaal moesten maken en welke creepy dingen nog zouden gaan gebeuren d:)b

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Predje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:56:
[...]

Een preorder gaat niet alleen over de kwaliteit van de game.
Het is ook een blijk van vertrouwen die je wil geven.

Alles wat je zegt zijn meningen.

Accepteer nou gewoon dat niet iedereen hetzelfde denkt.
Ja, zo kan je er ook in staan. Ik doe het alleen als ik voor 99,9% zeker bent dat de game volledig gepolished is bij release en dat ik niet na 6-12 maanden pas het uiteindelijke geperfectioneerde product speel, zoals bij TW3 het geval was. In dat opzicht is CDPR mijn vertrouwen geven wat voorbarig. Sowieso is dit een compleet nieuwe setting met totaal andere gameplay, dus het is afwachten hoe goed het wordt.
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:07:
Is bloodborne te doen? Dark Souls was ik legendarisch slecht in :')

Until Dawn leek mij trouwens ook wel grappig
Ik heb een uurtje of 20 in DS3 gestoken en ik werd er ook niet echt goed in. Bloodborne heb ik echter 4x uitgespeeld. Speelt totaal anders. Nog steeds moeilijk, maar veel lekkerder en directer.
sanre4l schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:51:
[...]

Kan zeker dat het je maar moet liggen. Over smaak valt niet te twisten.
Als ik het moet raten aan de hand van andere RPG games, dan is dit spel absoluut wel een masterpiece.
Qua wereld en verhaal is het zeker een meesterwerk, dat geef ik meteen toe. Qua gameplay vind ik het persoonlijk net als de meeste RPG's eigenlijk maar meh. Helaas ligt daar de focus niet zoveel op bij veel RPG ontwikkelaars, heb ik het idee. Een uitzondering daargelaten natuurlijk.

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:41
@Anton.net Ik heb zelf al zo'n 90 uur in Ni no Kuni 2 gestopt en dat is nog voor de DLC of hard mode er was. Ben nu eigenlijk aan het wachten op de laatste DLC voor ik weer verderga. Het speelt gewoon heerlijk, de grafische stijl is prachtig en het verhaal (hoewel een beetje kinderlijk en voorspelbaar) aandoenlijk.
Als je alleen het verhaal volgt, ben je er best wel snel mee klaar, maar alle sidecontent is het zeker waard.

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

rajackar

Blood minister

De resident evil 2 demo staat online!!!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind.

Nog beter, de dead or alive 6 beta is ook online.
Hoe kan GTA V nog steeds op plaats 4 staan?
Zijn er mensen die voor de lol een 2de account aanmaken en GTA opnieuw kopen?

• rajackar

rajackar

Blood minister

Anton.net schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:56:
Zijn er mensen die voor de lol een 2de account aanmaken en GTA opnieuw komen?
Er staat downloads, niet aankopen. Misschien mensen die hem opnieuw downloaden... :?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind.

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:12

Aight!

'A toy robot...'

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:54:
Wat zijn titels die volgens jullie niet mogen ontbreken voor iemand met een PS4?

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Op dit moment bezig met Spiderman (bevalt goed) en een poging gedaan om The Last of Us Remastered te spelen maar ik kwam er moeilijk in.
Geef The Last of Us zeker een 2e kans!!

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:12
Anton.net schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:56:
Zijn er mensen die voor de lol een 2de account aanmaken en GTA opnieuw kopen?
GTA is anders gewoon een mega franchise. Die was toch ook door de 100 miljoen verkochte exemplaren gegaan vorig jaar? Veel mensen die een console met een handjevol games (max) kopen, halen vaak GTA erbij omdat ze weten wat ze ervan kunnen verwachten (een grote sandbox, veel geweld en veel content). Net als dat velen Gran Turismo of bepaalde andere games halen. Er zijn vorig jaar zo enorm veel consoles verkocht dat ik best begrijp dat een deel daarvan ook GTA haalt. Zeker als ze die nog niet hadden gespeeld. Want waarom niet? Het is toch gewoon een prima game?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Predje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:56:
[...]

Een preorder gaat niet alleen over de kwaliteit van de game.
Het is ook een blijk van vertrouwen die je wil geven.
Waarom denken mensen toch altijd dat je het dan direct bij de ontwikkelaar afneemt, of dat het geld al bij de ontwikkelaar uit komt? Dat geld blijft gewoon bij de ondernemer waar je de pre-order doet en er komt ergens een streepje op een bestellijst. Er zitten waarschijnlijk nog tig schakels tussen: ondernemer, hoofdkantoor, groothandel, distributeur, uitgever en daarna pas een gamestudio (en wellicht mis ik dan nog wat). Het is niet dat elke gameshop en alle tussenliggende partijen telkens lijstjes gaan doorsturen van hun pre-orders en al met geld gaan schuiven maanden voor een release.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-08 14:17
Anton.net schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:16:
@Piet_Piraat7 Detroit: Become Human mag eigenlijk ook in je lijstje.
Uncharted Collection.
Tomb Raider trilogie, als je van Uncharted houdt.

Anyway, heb gisteren Hitman 2 van een vriend kunnen lenen. Ik heb heel veel zin in die game. Hitman 2016 heeft me echt positief verrast.
Hij gaf me ook Ni No Kuni 2 mee. Is het iets? @Yukidaruma zei er net toevallig iets over
Ik zit nu aan de 40 uur met Ni No Kuni 2.
Maar ben niet echt veel met de main story bezig.
Ben meer bezig met de zijmissies en skirmish battles (rts mini games). Het kingdom building vind ik persoonlijk ook best verslavend.

Enige minpunt, is dat het spel wel wat aan de makkelijke kant is. Ben in die 40 uur volgens mij bijna niet dood gegaan. Maar ja, zo'n laid back RPG is op zijn tijd ook wel fijn.
En als je echt een beetje uitdaging wil, kun je hem altijd op hard zetten. :)

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-08 15:21
Tom schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:00:
[...]

Waarom denken mensen toch altijd dat je het dan direct bij de ontwikkelaar afneemt, of dat het geld al bij de ontwikkelaar uit komt? Dat geld blijft gewoon bij de ondernemer waar je de pre-order doet en er komt ergens een streepje op een bestellijst. Er zitten waarschijnlijk nog tig schakels tussen: ondernemer, hoofdkantoor, groothandel, distributeur, uitgever en daarna pas een gamestudio (en wellicht mis ik dan nog wat). Het is niet dat elke gameshop en alle tussenliggende partijen telkens lijstjes gaan doorsturen van hun pre-orders en al met geld gaan schuiven maanden voor een release.
Alsof ik het doe zodat de programmeur van de game mijn naam ziet...
En alsof niet weet hoe het werkt..
En alsof een ontwikkelaar er heel erg veel om geeft of ik als persoontje wel/niet preorder..

Ik preorder voor mezelf.. zodat ik het gevoel heb dat ik de ontwikkelaar het gevoel geef ze te vertrouwen.
Zo kocht ik vroeger ook altijd alle games om de ontwikkelaar te supporten.. en letterlijk geen 1 ontwikkelaar kent mijn naam.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Tom schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:00:
[...]

Waarom denken mensen toch dat verkoopcijfers en waar er verkocht wordt en wanneer niet belangrijk is? Alsof als een game (bijna) klaar is er niet dagelijks gekeken wordt wat de preorders doen of de afgelopen week gedaan hebben. Zeker met sequels is het leuke informatie en kan indicatief zijn voor de overall verkoopcijfers gaandeweg.

Dat je preorder bij gamemania niet veel zegt op het moment zelf lijkt me logisch, de preorders bij de PS4 store zal ws dagelijkse statistieken genereren.

Omdat ze dan kunnen zien bij welk nieuws er een piek was. Was dat bij een trailer, of een making of, of een review van een grote gamesite.

Het is naïef om te denken dat die cijfers niet geanalyseerd worden.

Of het gezien wordt als een blijk van vertrouwen geen idee, mocht dat zo zijn dan kunnen ze ws makkelijker investeerders vinden om een volgend spel te financieren.

Lollig he zo'n andere insteek? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Pre orders aantal helpen een retailer bij het doen van de inkoop van een game. Maar goed, consument heeft er verder niet veel aan, daarnaast hoef je je echt niet loyaal te voelen aan een retailer of ontwikkelaar, jou geld krijgen ze wel.
RE2 demo is wel tof hoor. Deel 7 is de enige die ik gespeeld heb en dit smaakt eigenlijk veelal hetzelfde, wat prima is. Stuurt lekker en ziet er prima uit met goede HDR. Die komt er wel, alleen niet meteen.
Die beta van Dreams is ook een apart verhaal, het zou een open Beta worden, maar ze werken nu met een of ander gek invite systeem waarmee steeds een heel klein percentage in de beta kan komen.

• ExquisiteSteez
Graphics van RE2 demo vind ik ietsjes tegen vallen. Zeker na al die spetterende gameplay trailers/demo's van de afgelopen tijd.

Wellicht gaat het om een oude build. Maar goed, voor de rest speelt hij erg lekker. En die licht effecten zijn echt wel next level hoor. Zeker voor een remake.

Wel kut dat die demo zo snel voorbij is. Nieuwe trailer ziet er wel weer netjes uit.
Blij dat het spel op een vrijdag uit komt. :7

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 12-01-2019 01:04 (7%)

Resident Evil 2 Demo:

spoiler:
De demo was erg tof in mijn beleving, maar ik krijg alweer stuiptrekkingen van het politie bureau en de nauwe gangpaden. Ik heb besloten de toffe game pas te kopen als die rond de 19,99 is door kortingen. Voorlopig heb ik nog genoeg tofs te spelen.
De twee spoilers die erin zitten vatten de game zo'n beetje samen.
Demo van God Eater 3 in de store

Iemand die dat wat lijkt ?

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Dennis585 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:42:
De twee spoilers die erin zitten vatten de game zo'n beetje samen.
Serieus? Een politiebureau en nauwe gangpaden? Flinke plottwist inderdaad. :+

Dat is RE2 in een notendop volgens mij. En ik heb de game tot aan de demo nog nooit eerder gespeeld.

@-SaveMe- Ik ken het niet. Aanrader?
ik ken het ook niet zo. Wordt door sommige een RPG genoemd, maar lijkt me meer een action game. En erg 'oosters' ... Zal eens wat videos kijken ...

EDIT
Soort japanse Darksiders doet het me aan denken:

-SaveMe- wijzigde deze reactie 12-01-2019 13:09 (19%)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:53

mindcrash

Rebellious Monkey

-SaveMe- schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:08:
ik ken het ook niet zo. Wordt door sommige een RPG genoemd, maar lijkt me meer een action game. En erg 'oosters' ... Zal eens wat videos kijken ...
God Eater is min of meer de Monster Hunter van Bandai. Als je wil uitproberen of het wat is dan zou ik voor eind januari God Eater 2 oppikken in de store, omdat deze momenteel in de sale zit voor nog geen twee tientjes.

Maar goed, als je Japanse games en met allerlei wapentuig op monsters beuken die vaak een heel stuk groter zijn dan jezelf (zie ook Monster Hunter) een leuk tijdverdrijf vind dan is het zeker een aanrader ;)

mindcrash wijzigde deze reactie 12-01-2019 13:24 (52%)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19:03
Ik ben vanmorgen ook aan Ni no kuni 2 begonnen. De eerste indruk is goed, ik hou altijd wel van deze vrolijke kleurtjes enzo. Heeft een van jullie toevallig ook de DLC gekocht? Is dat iets, en voegt het zo aan het begin al wat toe? Ik kan op internet nog niet echt een review vinden.

• mindcrash
  • Laatst online: 01:53

mindcrash

Rebellious Monkey

Emmavdv schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:27:
Heeft een van jullie toevallig ook de DLC gekocht? Is dat iets, en voegt het zo aan het begin al wat toe? Ik kan op internet nog niet echt een review vinden.
Niet aan het begin iig, de eerste DLC is een multilevel dungeon waar je pas zonder gelijk dood te gaan zo rond level 50 in kan duiken. Of zo'n grindfest wat voor je is laat ik vooral aan jou :)

mindcrash wijzigde deze reactie 12-01-2019 13:49 (10%)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Ik lees op de frontpage dat Sony staat te pronken met een 8k tv.
Laat nu maar eens zien wat die ps5 kan :P

Eens dat de volgende generatie er is lijkt het me veel interessanter om te streven voor een hogere fps, scherpere textures, meer foliage, minder texture popping etc..
Dat zijn toch zaken waar veel meer winst kan worden gehaald, dan de marginale stap van 4k naar 8k

• rajackar

rajackar

Blood minister

Die RE2 demo is geweldig zeg. Maar idd de graphics vallen een klein beetje tegen. Vooral de reflecties zijn niet helemaal ok. Maar niets om de pret te drukken.
Ik zat er al helemaal in.
Kan echt niet wachten tot de game uit komt.
Ik overweeg zelfs voor het eerst een deluxe editie te kopen voor de mogelijk de originele soundtrack te hebben.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Anton.net schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:53:
Ik lees op de frontpage dat Sony staat te pronken met een 8k tv.
Laat nu maar eens zien wat die ps5 kan :P

Eens dat de volgene generatie er is lijkt het me veel interessanter om te streven voor een hogere fps, scherpere textures, meer foliage, minder texture popping etc..
Dat zijn toch zaken waar veel meer winst kan worden gehaald, dan de marginale stap van 4k naar 8k
Hellemaal met je eens. Mag van mij zelfs 1080p met ray tracing of een methode zoals in spiderman rond de 1440p maar ziet er bijna 4k uit. Maar dan met ray tracing en idd popin volledig weg. Maar helaas zullen ze weer gaan zoals altijd voor meest hoge resoluties want dat verkoopt lekker. En maximale graphics ipv 60fps.
Laten we hopen dat developers ons opties gaan geven voor graphics of framerate ! Zeker als er een zen 2 cpu inkomt moet 60fps veel makkelijker haalbaar zijn !

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 17:44
Zojuist Metro 2033 uitgespeeld, echt een heel toffe shooter, met een top verhaal en de sfeer is helemaal perfect.
Ik moet zeggen dat ik wel door de game heen vloog en het geen moment verveelde, toch bijzonder bij shooters, waar ik vaak op een gegeven moment heb van nou kom maar op met dat einde,

Nu gelijk door naar Metro Last Light.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Martinspire
v8power67 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:14:
[...]

Hellemaal met je eens. Mag van mij zelfs 1080p met ray tracing of een methode zoals in spiderman rond de 1440p maar ziet er bijna 4k uit. Maar dan met ray tracing en idd popin volledig weg. Maar helaas zullen ze weer gaan zoals altijd voor meest hoge resoluties want dat verkoopt lekker. En maximale graphics ipv 60fps.
Laten we hopen dat developers ons opties gaan geven voor graphics of framerate ! Zeker als er een zen 2 cpu inkomt moet 60fps veel makkelijker haalbaar zijn !
Toch hebben we nu ook wat games gezien die je de keuze bieden en niet elke dev is het eens met de publisher dus er zal vast nog wel eens wat te kiezen zijn. Mooie plaatjes voor promo en een setting om gewoon normaal mee te gamen

Een hoge resolutie zorgt ook minder alaising, dus zo slecht is het ook weer niet hoor.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:48
Veel games hebben ook een variabele resolutie volgens mij. Als het zwaar wordt schalen ze naar beneden. Hoe meer rekenkracht hoe minder ze naar beneden schalen.

Catch22 wijzigde deze reactie 12-01-2019 19:06 (21%)

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 18:59:
Een hoge resolutie zorgt ook minder alaising, dus zo slecht is het ook weer niet hoor.
Maar kijk naar ps4 pro. Meeste is niet 4k maar met goede TAA ( temporal anti aliasing) hoef je geen hoge resolutie te draaien om aliasing tegen te gaan.
Kijk uncharted 4 op een base ps4. Nagenoeg geen aliasing. En dat op slechts 1080p.
Dus ja resolutie is leuk maar er is meer om aliasing tegen te gaan. En vaak is dat goedkoper dan pure pixels pushen.
En het ging erover dat Sony nu 8k tv's verkoopt. En het dus zonde zou zijn als ze 8k resoluties zouden willen behalen met een ps5( denk dat een rtx titan van 2300 euro niet eens 8k normaal kan draaien).
Ik zelf zou liever ray tracing etc zien dan puur hoge resoluties willen behalen. Maar voor ps5 gewoon 4k native en klaar, hoger zou gewoon zonde zijn.
En dan nog het liefst 60fps met dynamische resolutie.

Heb nu 4k en hdr10 op een samsung qled 65 incher gezien bij mijn broer. Zag er leuk mooi uit zeker in gt sport. Maar moet zeggen na het opgehype rond hdr enz was ik best teleurgesteld. Was iets mooier qua kleuren maar zeker niet bizar.
En ja 4k is leuk maar meeste zitten er tever vandaan dat ze verschil niet eens zien. Broer zit kleine 3 meter van 65 inch is gewoon tever.
Neehoor ik zou echt veel liever frame rate en dingen ala ray tracing zien. Resolutie krijgt na 1440p zoals ze zeggen diminishing returns.
Een 1440p game met TAA zoals spiderman is mooier dan menig native 4k spel...

v8power67 wijzigde deze reactie 12-01-2019 19:32 (47%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Van wat ik begreep TAA er ook weer voor dat de image ook softer wordt. In dat opzicht helpt een hogere resolutie weer.

Maar goed, game graphics kunnen op z’n beetje in elk opzicht nog worden verbeterd tot het perfect is, draw distance, npc aantallen, textures, gezichten van npc, animates, physics, water tech en noem het maar op. Verwacht ook niet dat de ps6 volwaardig foto realisme heeft bereikt. Eerder de ps7 in 2038.

• Sagat
  • Laatst online: 08:32

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

bram1984 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:11:
[...]

Serieus? Een politiebureau en nauwe gangpaden? Flinke plottwist inderdaad. :+

Dat is RE2 in een notendop volgens mij. En ik heb de game tot aan de demo nog nooit eerder gespeeld.

@-SaveMe- Ik ken het niet. Aanrader?
Spoilertags kun je beter te veel dan te weinig gebruiken. Laten we elkaar hier dan niet op aanspreken.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Sagat schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:58:
[...]

Spoilertags kun je beter te veel dan te weinig gebruiken. Laten we elkaar hier dan niet op aanspreken.
Als ik moet kiezen tussen een forum vol met zwarte vlakken waar totaal niks boeiends in staat of een forum met mensen die gewoon even logisch nadenken over of iets een spoiler (het woord zegt het eigenlijk al letterlijk) is, dan ga ik voor het laatste.

Zoals de wiki het ook mooi en eigenlijk heel simpel verwoordt: Een spoiler is informatie die een deel van de plot verklapt van bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

bram1984 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 20:41:
[...]

Als ik moet kiezen tussen een forum vol met zwarte vlakken waar totaal niks boeiends in staat of een forum met mensen die gewoon even logisch nadenken over of iets een spoiler (het woord zegt het eigenlijk al letterlijk) is, dan ga ik voor het laatste.

Zoals de wiki het ook mooi en eigenlijk heel simpel verwoordt: Een spoiler is informatie die een deel van de plot verklapt van bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven.
Even tijd om lekker te polderen dan maar ;) ik ben het met je eens dat je niet een heel forum vol met zwarte balken wil, en dat het inderdaad weinig zin heeft om zaken als ' bij tombraider speel je met een vrouwelijk hoofdpersoon' in spoilers te zetten. Maar nog steeds ik het mijn (en ik denk ook onze qua mods) voorkeur dat als mensen twijfelen of iets een spoiler is, dat ze dan de spoiler tags toepassen.

Dus inderdaad, denk na of iets een daadwerkelijk een spoiler is, en bij twijfel liever teveel dan te weinig toepassen.
En als de feedback, zoals in dit geval, is dat het niet een spoiler is, dan kun je hem gerust aanpassen naar normale tekst. En andersom uiteraard ook. Mocht je ongewild toch iets posten wat als spoiler gezien wordt, pas je bericht dan ook z.s.m. aan.

En mocht iemand iets spoilen en niet op aanpas verzoeken reageren, maak dan gerust een TR aan.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19:12
In sommige andere subfora doet men nogal moeilijk over een aanpassing van de post om er spoilertags in te zetten. Hier loopt het over het algemeen goed gelukkig.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Voor nu (weer) een trial gestart voor PS Now. Gamepass op de Xbox eveneens, maar het aanbod vergelijkende steekt PS Now er toch wel bovenuit. Voor mezelf vind ik 10 Euro/maand voor zo'n dienst wel de max. tov de 15 die Now kost (heb namelijk al genoeg in bezit voor PS3 en PS4) maar dan nog vind ik het aanbod vrij indrukwekkend.

Maar 's kijken hoe lang het leuk blijft.
Exorcist schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:57:
Voor nu (weer) een trial gestart voor PS Now. Gamepass op de Xbox eveneens, maar het aanbod vergelijkende steekt PS Now er toch wel bovenuit. Voor mezelf vind ik 10 Euro/maand voor zo'n dienst wel de max. tov de 15 die Now kost (heb namelijk al genoeg in bezit voor PS3 en PS4) maar dan nog vind ik het aanbod vrij indrukwekkend.

Maar 's kijken hoe lang het leuk blijft.
Hoe is de kwaliteit tegenwoordig?

• dano_nl
  • Nu online
Ik ga waarschijnlijk mijn oude ps4 wegdoen en een pro kopen, weet iemand of de hdmi kabel die bij de gewone ps4 zit hetzelfde is als die bij de pro?

Meh

• maukoo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-08 18:30
Voor de mensen die ps now willen. Op marktplaats staan volop jaarabonnementen voor ongeveer 40 euro. Veel mensen hebben van de aanbieding van kpn gebruik gemaakt (internet+tv incl een dualshock 4 en 1 jaar PS+ of PS Now) maar willen het niet hebben en verkopen het.
dano_nl schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:08:
Ik ga waarschijnlijk mijn oude ps4 wegdoen en een pro kopen, weet iemand of de hdmi kabel die bij de gewone ps4 zit hetzelfde is als die bij de pro?
De HDMI kabel die bij de PS4 Pro zit kan 4k + HDR aan.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Origins schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:58:
Zojuist Metro 2033 uitgespeeld, echt een heel toffe shooter, met een top verhaal en de sfeer is helemaal perfect.
Ik moet zeggen dat ik wel door de game heen vloog en het geen moment verveelde, toch bijzonder bij shooters, waar ik vaak op een gegeven moment heb van nou kom maar op met dat einde,

Nu gelijk door naar Metro Last Light.
En hoever ben je al? Heb nu net dat gedeelte gehad dat je de kleine black one volgt, wat een fantastisch stuk is dat, lekkere afwisseling met aktie en stealth en het gaat maar door zonder een seconde langdradig te worden.

Als ik op een stoel had gezeten was het puntje afgesleten nu. :) En het is de 3de keer dat ik Last Light speel.

Edit: uitgespeeld. ;( Veel te kort... :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• rajackar

rajackar

Blood minister

bram1984 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 19:56:
[...]

Jezus hadden ze de base consoles niet gewoon op 30fps kunnen locken?
Dat was mijn reactie ook ja.
Hopelijk wel een cap in de full game.

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 17:44
Flagg schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:50:
[...]

En hoever ben je al? Heb nu net dat gedeelte gehad dat je de kleine black one volgt, wat een fantastisch stuk is dat, lekkere afwisseling met aktie en stealth en het gaat maar door zonder een seconde langdradig te worden.

Als ik op een stoel had gezeten was het puntje afgesleten nu. :) En het is de 3de keer dat ik Last Light speel.

Edit: uitgespeeld. ;( Veel te kort... :P
Ik gok halverwege nu, ben nu bij het stuk dat je in de metro met een boot moet overvaren.
Aantal spooky moments gehad! heerlijk die nauwe gangetjes en weten dat er iets aankomt maar wanneer is de vraag

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Origins schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:02:
[...]

Ik gok halverwege nu, ben nu bij het stuk dat je in de metro met een boot moet overvaren.
Aantal spooky moments gehad! heerlijk die nauwe gangetjes en weten dat er iets aankomt maar wanneer is de vraag
Dat stuk heb ik een paar keer over moeten doen ja. :+ Ondanks dat ik de automatische shotgun had, al zijn 6 shots net te weinig en is het laden tergend langzaam op dat stukje. :P

Er komt nog een leukere shotgun verderop en die kan ik echt aanraden, niet laten liggen dus al lijkt ie wat lomp. ;)

• Gregory76
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-08 21:01

Gregory76

Sony PlayStation freak

Zou er nou echt een redelijke reden zijn dat een PS4 max. 8 TB extern kan hebben?

Ik heb een 10 TB en die krijg ik dus niet aan de praat. Allemaal prima, 8 TB is op zich ook goed (ik regel wel een 8 ipv 10 schijf), maar ik vind het zo stom dat 8 TB kan en 2 TB méér niet.

Dit lijkt mij gewoon een kwestie van Sony die denkt "8 TB should be enough for everyone" (hint, hint).
Zal je zien dat er over een half jaar in FW 7.30 opeens een update komt met ondersteuning tot 16 TB...

:(

PSN: psnprofiles.com/GregNL76

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:17

The Inquisitor

Greetings weaklings

Flagg schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Dat stuk heb ik een paar keer over moeten doen ja. :+ Ondanks dat ik de automatische shotgun had, al zijn 6 shots net te weinig en is het laden tergend langzaam op dat stukje. :P

Er komt nog een leukere shotgun verderop en die kan ik echt aanraden, niet laten liggen dus al lijkt ie wat lomp. ;)
Haha ja mooi stuk is dat. Ik heb beide Redux delen op Steam toentertijd gekocht, maar mijn GPU vindt dat stukje daar nogal heavy, dus wanneer al die garnalen komen, daalt het aantal fps naar 15 soms, en dat maakt het extra moeilijk om goed te richten :+

Als ik dit weer allemaal lees heb ik ook meteen weer zin om beide deeltjes even weer een playthrough te geven (dat wordt dan de 5e keer volgens mij), en krijg steeds meer kriebels om Exodus bij release te kopen :9~

@Gregory76 het heeft waarschijnlijk te maken met het bestandssysteem. FAT32 kan ook maar een maximale partitie van 32GB lezen, en wordt nog steeds op veel apparaten gebruikt eigenlijk.

The Inquisitor wijzigde deze reactie 14-01-2019 10:29 (9%)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• hostje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:10
Gregory76 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:46:
Zou er nou echt een redelijke reden zijn dat een PS4 max. 8 TB extern kan hebben?

Ik heb een 10 TB en die krijg ik dus niet aan de praat. Allemaal prima, 8 TB is op zich ook goed (ik regel wel een 8 ipv 10 schijf), maar ik vind het zo stom dat 8 TB kan en 2 TB méér niet.

Dit lijkt mij gewoon een kwestie van Sony die denkt "8 TB should be enough for everyone" (hint, hint).
Zal je zien dat er over een half jaar in FW 7.30 opeens een update komt met ondersteuning tot 16 TB...

:(
Waarom zou je nou een 10TB aan de PS4 willen hangen vraag ik me dan af? Is dat omdat je die nog had liggen of ben je echt van plan om 200 spellen tegelijk te spelen en dus geïnstalleerd te hebben?

• Geronimous
  • Laatst online: 18:41

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
hostje schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:41:
[...]

Waarom zou je nou een 10TB aan de PS4 willen hangen vraag ik me dan af? Is dat omdat je die nog had liggen of ben je echt van plan om 200 spellen tegelijk te spelen en dus geïnstalleerd te hebben?
Soms heb ik ook nog wel ns zin om een oude game op te starten, maar geen zin om dat uren later pas te kunnen omdat ie nog gedownload/geinstalleerd moet worden. Dan is ze op de externe schijf hebben toch handig.
Bovendien, je kunt de schijf meenemen en op een andere PS4 aansluiten. Ook handig als je je PS4 moet initialiseren

FT-17 FTW!

Geronimous schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Soms heb ik ook nog wel ns zin om een oude game op te starten, maar geen zin om dat uren later pas te kunnen omdat ie nog gedownload/geinstalleerd moet worden. Dan is ze op de externe schijf hebben toch handig.
Bovendien, je kunt de schijf meenemen en op een andere PS4 aansluiten. Ook handig als je je PS4 moet initialiseren
Kan dat echt? Dan moet je wel met je eigen profiel inloggen neem ik aan?

• Geronimous
  • Laatst online: 18:41

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:25:
[...]

Kan dat echt? Dan moet je wel met je eigen profiel inloggen neem ik aan?
Ja, je moet wel inloggen met je PSN-ID om te kunnen spelen inderdaad. De games verschijnen netjes meteen in je hoofdmenu.

http://www.psnation.com/2...on-ps4-with-firmware-4-5/

Geronimous wijzigde deze reactie 14-01-2019 12:32 (13%)

FT-17 FTW!

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:51
Geronimous schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:30:
[...]

Ja, je moet wel inloggen met je PSN-ID om te kunnen spelen inderdaad. De games verschijnen netjes meteen in je hoofdmenu.

http://www.psnation.com/2...on-ps4-with-firmware-4-5/
Dit is wel interessant. Dan zou ik bijvoorbeeld een aantal leuke "party games" op een externe HDD spelen en die mee nemen naar vrienden om daar gewoon op hun PS4 te kunnen spelen :*). Wat controllers mee en gaan!

Neem aan dat je achteraf wel weer ff jouw account moet verwijderen van die PS4... En er is niet een maximum aantal accounts wat je mag instellen op verschillende PS4's?

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:10
MitchellHearth schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Dit is wel interessant. Dan zou ik bijvoorbeeld een aantal leuke "party games" op een externe HDD spelen en die mee nemen naar vrienden om daar gewoon op hun PS4 te kunnen spelen :*). Wat controllers mee en gaan!

Neem aan dat je achteraf wel weer ff jouw account moet verwijderen van die PS4... En er is niet een maximum aantal accounts wat je mag instellen op verschillende PS4's?
Jawel, volgens mij kun je nog maar 3 consoles linken aan je account, vroeger was dat 5 meen ik.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

schumi2004 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:08:
[...]

Jawel, volgens mij kun je nog maar 3 consoles linken aan je account, vroeger was dat 5 meen ik.
Gelukkig heb je guest login, lijkt me ideaal voor deze situaties, na het uitloggen kun je dan gelijk alles van je profiel laten verwijderen volgens mij. (dat je niet opeens trophies voor ' barbies happy house adventures' krijgt ofzo ;) )

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sagat schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:19:
[...]

Gelukkig heb je guest login, lijkt me ideaal voor deze situaties, na het uitloggen kun je dan gelijk alles van je profiel laten verwijderen volgens mij. (dat je niet opeens trophies voor ' barbies happy house adventures' krijgt ofzo ;) )
Serieus? Zijn trophies ook al reden voor gezichtsverlies? 8)7

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 24-08 22:43
Metro games hebben idd een toffe sfeer ja. Vond dat stukje dat je met die gast (ben even zijn naam kwijt) door de tunnels loopt en moet luisteren naar een pijp ook best creepy. Luister je een ander keertje nogmaals naar die pijp dan is het nogmaals creepy.

Metro Exodus ga ik zeker kopen, maar ik koop tegenwoordig niks meer op dag 1. Ik heb mijn les echt 100& geleerd nu met Fallout 76. Had er zoveel vertrouwen in en de volle 60 euro voor neergelegd. Man man man wat een domper was dat uiteindelijk en nog geen week later al voor de helft minder te koop. Nee ik wacht echt nu op alle games die uit zijn en dan koop ik het wel een keertje.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-08 16:35
Voor de liefhebbers van de PS2 klassieker:
Onimusha Remastered komt vandaag uit :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Ik heb inmiddels een uurtje of 20 in AC Odyssey zitten en denk eraan 'm weer te verkopen. Het voelt nog steeds als Origins 2.0 waarbij ik Origins tot nu toe toch echt beter vind. Die bounty hunters zijn stront-irritant en voegen niks toe (ze hadden toen blijkbaar al mobiele telefoons om elkaar te informeren) en in essentie is het niet meer dan een vraagteken op de map afvink spelletje die echt veel te cartoonesk, knullig en "gamey" aanvoelt. Het doet niks nieuws, ondanks dat het er bij vlagen prachtig uitziet. Zonde om dit nog 80 uur te gaan doen, denk ik.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik dacht juist dat iedereen zei dat Odyssey nog beter was dan Origins... Hij stond hoog op mijn lijstje want heb genoten van Origins...

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

The Inquisitor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:18:
Ik dacht juist dat iedereen zei dat Odyssey nog beter was dan Origins... Hij stond hoog op mijn lijstje want heb genoten van Origins...
Het is ook niet echt slecht of zo, alleen ik heb het allemaal wel al gezien in Origins. Ja er zitten wat subtiele veranderingen in en het leunt nog wat zwaarder de RPG kant op, maar heel erg boeiend is het niet verder. het voelt alleen wel een stuk knulliger aan dan Origins. Origins vind ik meer volwassen, om het even zo te zeggen. Ik denk dat ik een beetje burned out ben als het op open wereld games aankomt. Als ik even de uren van HZD, AC Origins + Black Flag + Syndicate, RDR2, Far Cry 4 + 5 + Primal bij elkaar optel (en dan heb ik ze nog steeds niet allemaal genoemd), dan schrik je denk ik. Daar komt straks Days Gone nog bij en dan is er nog die backlog met games die wel heel anders zijn.
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:25:
[...]

Het is ook niet echt slecht of zo, alleen ik heb het allemaal wel al gezien in Origins. .
Maak je niet druk. Dat gevoel had ik ook al toen ik 8 jaar geleden AC2 speelde op PC :+

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:25:
[...]

Het is ook niet echt slecht of zo, alleen ik heb het allemaal wel al gezien in Origins. Ja er zitten wat subtiele veranderingen in en het leunt nog wat zwaarder de RPG kant op, maar heel erg boeiend is het niet verder. het voelt alleen wel een stuk knulliger aan dan Origins. Origins vind ik meer volwassen, om het even zo te zeggen. Ik denk dat ik een beetje burned out ben als het op open wereld games aankomt. Als ik even de uren van HZD, AC Origins + Black Flag + Syndicate, RDR2, Far Cry 4 + 5 + Primal bij elkaar optel (en dan heb ik ze nog steeds niet allemaal genoemd), dan schrik je denk ik. Daar komt straks Days Gone nog bij en dan is er nog die backlog met games die wel heel anders zijn.
Hmm oke, ik wacht wel even op een goede prijsdaling. Voor een eurootje of 20, misschien 25, ga ik waarschijnlijk genoeg plezier hebben.

Achja, open worlds games kosten veel tijd inderdaad. Iedereen wilt altijd maar open world, maar ik vind linaire games helemaal niet zo erg, zeker niet als er een goed verhaal aan vast zit. Toevallig hebben we het hier dit weekend veel over Metro gehad: linaire shooter maar een fantastische game. Dan kun je tenminste in 8-10 uur een game uitspelen in plaats van 50 :D

The Inquisitor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:57:
[...]

Hmm oke, ik wacht wel even op een goede prijsdaling. Voor een eurootje of 20, misschien 25, ga ik waarschijnlijk genoeg plezier hebben.

Achja, open worlds games kosten veel tijd inderdaad. Iedereen wilt altijd maar open world, maar ik vind linaire games helemaal niet zo erg, zeker niet als er een goed verhaal aan vast zit. Toevallig hebben we het hier dit weekend veel over Metro gehad: linaire shooter maar een fantastische game. Dan kun je tenminste in 8-10 uur een game uitspelen in plaats van 50 :D
Precies. Weet je wat ik als eerste ga spelen? Bulletstorm. Gewoon ouderwets hersenloos knallen voor een paar uur. Lekker man. En daarna denk ik Gravity Rush 2. Daar ben ik zo doorheen als het goed is.

Twee games waar ik tegenaan hik zijn Prey en die laatste Deus Ex. Daar moet je echt ff goed inkomen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:02:
[...]

Precies. Weet je wat ik als eerste ga spelen? Bulletstorm. Gewoon ouderwets hersenloos knallen voor een paar uur. Lekker man. En daarna denk ik Gravity Rush 2. Daar ben ik zo doorheen als het goed is.

Twee games waar ik tegenaan hik zijn Prey en die laatste Deus Ex. Daar moet je echt ff goed inkomen.
Ja, dan heb je tenminste een beetje voortgang in die backlog :+

Ik heb even de intro van Bulletstorm geprobeerd en zag er prima uit. Inderdaad: hersenloos knallen, stomme humor, maar daar kan ik genoeg plezier aan beleven.

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-08 16:17
Heeft iemand leuke suggesties voor mij?

Ik ben op zoek naar een leuk spel om voornamelijk de singleplayer van te spelen. Echter ben ik totaal niet van de spellen die de afgelopen pagina's voorbij zijn gekomen. Ik zat zelf te denken aan Horizon Zero Dawn en/of Spiderman. Ben benieuwd naar ervaringen en de eventuele suggesties.

Once again open up your bag of tricks!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 24-08 13:50
SwooX schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:43:

Ik ben op zoek naar een leuk spel om voornamelijk de singleplayer van te spelen. Echter ben ik totaal niet van de spellen die de afgelopen pagina's voorbij zijn gekomen. Ik zat zelf te denken aan Horizon Zero Dawn en/of Spiderman. Ben benieuwd naar ervaringen en de eventuele suggesties.
Beide kopen. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Die zijn allebei tof. Metro Redux vind ik ook een must-play. En Bloodborne uiteraard, maar dat is een hate it or love it game. Far Cry 5 is zeer vermakelijk. God of War en Uncharted 4 (wellicht al langsgekomen). Dying Light, The Last of Us, Detroit, AC Origins/Odyssey.

• Barttjje
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 28-06 11:22

Vond Spiderman zelf echt gaaf om te spelen, de uitbreidingen zijn het in mijn ogen echter niet waard. Maar de game zelf is vrij makkelijk speelbaar en een erg leuk verhaal. Zeker het aanraden waard. :)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Barttjje schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:23:
[...]

de uitbreidingen zijn het in mijn ogen echter niet waard.
Kun je daar meer over kwijt? Is de prijs te duur voor de DLC of is het uberhaupt niet perse het spelen waard?

Ik zit eigenlijk te wachten op een complete edition voordat ik spider man koop, maar als de DLC verder niet boeiend zijn dan hoef ik niet te wachten

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-08 16:17
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:23:
[...]

Die zijn allebei tof. Metro Redux vind ik ook een must-play. En Bloodborne uiteraard, maar dat is een hate it or love it game. Far Cry 5 is zeer vermakelijk. God of War en Uncharted 4 (wellicht al langsgekomen). Dying Light, The Last of Us, Detroit, AC Origins/Odyssey.
Heb snel een paar filmpjes gekeken. Metro, Bloodborne en Dying Light vielen bij mij af. De rest leek me wel wat, maar sommigen toch nog een beetje twijfelachtig. Misschien toch gewoon een keer proberen.

Bedankt voor je antwoord. :)

Once again open up your bag of tricks!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:01
The Inquisitor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:07:
[...]

Bulletstorm geprobeerd, hersenloos knallen
Nou als je nadat je hem hebt uitgespeeld er voor gaat proberen om high scores te halen, wordt het opeens een hele tactische shooter, want op gegeven moment moet je levels goed kennen en weten op welke manier je welke skillshots moet gebruiken om hoogste score te behalen en de multiplier hoog te houden.

Heb ik me toen Bulletstorm uitkwam in 2011 (Pfft alweer tijd geleden) echt enorm mee vermaakt en uren mee bezig geweest om foutloze runs te doen. Toen hij onlangs uitkwam bij PS+ kende ik echt elk level nog en posities van de vijanden. :D

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

SwooX schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:38:
[...]

Heb snel een paar filmpjes gekeken. Metro, Bloodborne en Dying Light vielen bij mij af. De rest leek me wel wat, maar sommigen toch nog een beetje twijfelachtig. Misschien toch gewoon een keer proberen.

Bedankt voor je antwoord. :)
Albinoraptor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:56:
[...]

Nou als je nadat je hem hebt uitgespeeld er voor gaat proberen om high scores te halen, wordt het opeens een hele tactische shooter, want op gegeven moment moet je levels goed kennen en weten op welke manier je welke skillshots moet gebruiken om hoogste score te behalen en de multiplier hoog te houden.
Nee nee, Bram en ik wilde juist een linaire shooter die we konden uitspelen in circa 8 uur om onze backlog te ruimen, dan gaan we niet high scores halen hoor

The Inquisitor wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:00 (42%)

• Barttjje
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 28-06 11:22
The Inquisitor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Kun je daar meer over kwijt? Is de prijs te duur voor de DLC of is het uberhaupt niet perse het spelen waard?

Ik zit eigenlijk te wachten op een complete edition voordat ik spider man koop, maar als de DLC verder niet boeiend zijn dan hoef ik niet te wachten
Ze zijn niet heel duur, maar ook niet heel uitgebreid. Je loopt er opzich zo doorheen, wel erg leuk maar je mist niet veel als je gewoon de normale story speelt in mijn ogen.

• steefje
  • Laatst online: 15:00

Minder populair, maar daarom zeker niet minder leuk
- Batman Arkham Knight
- Hotline Miami
- Valiant Hearts
- Oddworld: New 'n' Tasty
- Trails
- Steamworld dig

Persoonlijk vind ik Spiderman, niet zo. Het is wat simpel en eentonig.

PSN ID Binloading_nl

• energydrank
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 25-06 11:03

energydrank

Sorry, Niet thuis!

Kingdom hearts? als je de "story so far" pakt krijg je iets van 7/8 games voor 30 euro ofzo en het is een geweldige series waar over een paar weken deel 3 van uitkomt!

maar voor velen in dit topic zal dit misschien wat gevoelig liggen :+

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

@Albinoraptor @The Inquisitor Nee hou op hoor met je high scores. Ik krijg al jeuk als ik eraan denk. Ik ga Bulletstorm lekker voor het flinterdunne verhaal en de hersenloze actie spelen en dan is het shift-delete.

• ExquisiteSteez
energydrank schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:
[...]

Kingdom hearts? als je de "story so far" pakt krijg je iets van 7/8 games voor 30 euro ofzo en het is een geweldige series waar over een paar weken deel 3 van uitkomt!

maar voor velen in dit topic zal dit misschien wat gevoelig liggen :+
Laatst geprobeerd met KH1 te beginnen. Maar die game voelt zo verouderd aan. Dat ik het na een uurtje weer heb uitgezet.

Als je KH wil proberen. Zou ik gewoon een story recap op youtube zoeken en straks meteen met KH3 beginnen. Scheelt je denk ik een hoop gestress. :P

• energydrank
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 25-06 11:03

energydrank

Sorry, Niet thuis!

ExquisiteSteez schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:39:
[...]

Laatst geprobeerd met KH1 te beginnen. Maar die game voelt zo verouderd aan. Dat ik het na een uurtje weer hebt uitgezet.

Als je KH wil proberen. Zou ik gewoon een story recap op youtube zoeken ne meteen met KH3 beginnen. Scheelt je denk ik een hoop gestress. :P
Of deel 1 skippen :P de games na 1 hebben de controls wel goed staan (IMO) :P

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Metallize
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23-08 16:09

Horizon zero dawn (het voelt zich aan als de witcher 3), meneertje spinnenman , zijn leuke singleplayer's
en Red Dead redemption 2 natuurlijk, en infamous .. second son en bloodborne

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:18:
@Albinoraptor @The Inquisitor Nee hou op hoor met je high scores. Ik krijg al jeuk als ik eraan denk. Ik ga Bulletstorm lekker voor het flinterdunne verhaal en de hersenloze actie spelen en dan is het shift-delete.
Vooral mensen op spikes stampen was erg leuk in die game. Net als bij Dying Light om zombies van het dak af te trappen. Ragdol +1

Metallize schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:49:
[...]

Horizon zero dawn (het voelt zich aan als de witcher 3), meneertje spinnenman , zijn leuke singleplayer's
en Red Dead redemption 2 natuurlijk, en infamous .. second son en bloodborne
Nou niet helemaal mee eens. HZD speelt een stuk soepeler. Anders had ik er nooit 127 uur in kunnen pompen. :P

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:35:
[...]

Nou niet helemaal mee eens. HZD speelt een stuk soepeler. Anders had ik er nooit 127 uur in kunnen pompen. :P
Eens, bij de Witcher kom ik er echt niet in, ondanks ik de setting en alles onwijs leuk vind. HZD vond ik alleen saai aan het begin, maar het speelt simpel.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-08 16:35
Jeetje sommige mensen kunnen echt alleen over dezelfde 3 games constant praten :F

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

s0kkie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:54:
Jeetje sommige mensen kunnen echt alleen over dezelfde 3 games constant praten :F
En sommige mensen over 1 film, een band, een voetbalclub, religie, hun goudvis :P

Maar, om terug te gaan naar goede games voor ps4, wellicht omdat het zo'n iets standaard is. Maar viel me op dat niemand fifa noemde en ook niemand gran tourisimo.

Verder diablo 3. En als je van arcade en of indie games houdt, dan kan je nog spelen tot de ps7 uit is ongeveer :+

Over 2 weken komt de beste actie game ooit uit, Kingdom Hearths 3. Mag je eigenlijk niet missen.

• steefje
  • Laatst online: 15:00
Of je gebruikt dit lijstje. Staan genoeg opties tussen

https://gamer.nl/artikelen/achtergrond/de-10-beste-ps4-games

PSN ID Binloading_nl

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Zou ik persoonlijk dan nog liever metacritic gebruiken, of desnoods eurogamer. Al hoewel ik van hun voornamelijk digital foundry bekijk en verder de site weinig bezoek. Gamer.nl is op zich ook prima natuurlijk, maar niet mijn lievelings site. (terwijl ik vroeger idd de tweakers mainpage en gamer.nl echt minimaal 1x per dag even checkte als internet routine).

Maar denk dat deze persoon meer opzoek was naar persoonlijk eravaringen. Oh dat betreft kan ik weinig zeggen over fifa (speel ik niet) en GT (nog amper gespeeld). Diablo 3 vond ik wel erg leuk! :Y

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 24-08 13:50
Sagat schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:12:
[...]

En sommige mensen over 1 film, een band, een voetbalclub, religie, hun goudvis :P

Maar, om terug te gaan naar goede games voor ps4, wellicht omdat het zo'n iets standaard is. Maar viel me op dat niemand fifa noemde en ook niemand gran tourisimo.

Verder diablo 3. En als je van arcade en of indie games houdt, dan kan je nog spelen tot de ps7 uit is ongeveer :+
Je zou ook de PS4 remaster van GTA San Andreas kunnen pakken :D

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Lijstje mist wel hele goeie games als Metal Gear Solid 5, Batman Arhkan Knight, Titanfall 2, Persona 5, Nioh en Resident Evil 7, Dragon quest 11 en Final fantasy 15 om maar wat op te noemen.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:48
Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:03:
[...]

Lijstje mist wel hele goeie games als Metal Gear Solid 5, Batman Arhkan Knight, Titanfall 2, Persona 5, Nioh en Resident Evil 7, Dragon quest 11 en Final fantasy 15 om maar wat op te noemen.
Je zou bijna gaan denken dat toplijstjes onzin zijn. Je kan sorteren op meest verkocht of hoogste reviewscores, maar wat de leukste zijn is toch vrij persoonlijk...

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Is The Witness echt zo geweldig? Ik zie die game en Journey heel vaak in lijstjes staan.
Journey heb ik gespeeld. Sure, het was een 'unieke' ervaring. Maar ik begrijp niet waarom mensen het klasseren als 1 van de beste ps4 games. Journey duurt maar 2 uur, dat was ook de enige reden waarom ik het heb uitgespeeld. Als het langer duurde, was ik waarschijnlijk gestopt 8)7
Pagina: 1 ... 74 ... 121 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True