Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
spinnenman schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:52:
[...]

Waarschijnlijk had ik het spel ook wel voor 60/70 euro gekocht, dus mij hoor je zeker niet klagen _/-\o_
De disc versie wordt ongetwijfeld nog goedkoper ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:47

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

Waarschijnlijk had ik het spel ook wel voor 60/70 euro gekocht, dus mij hoor je zeker niet klagen _/-\o_
Ik ga hm ook zeker in huis halen (weet nog niet of ik hm bij de release al haal), heb erg genoten van FC5 (en de voorgaande delen), en aangezien ik een fallout mis dit jaar,.......

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

[...]

Serieus? Ik weiger de volle mep voor een letterlijke reskin te betalen. Daar werk je dit soort praktijken overigens alleen maar mee in de hand, dus slim is het ook niet.

Ik vind het wel keurig dat ze er maar € 45,- voor vragen, hoewel ik dat ook nog teveel vind. Er komen deze periode sowieso genoeg games uit dus deze haal ik wel een keer als die onder de € 20,- zit.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Spider-Man moet ook nog even een GOTY krijgen op disc

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:22

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

spinnenman schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:27:
https://store.playstation...13885_00-FCBSTDPREORDER00

Enig idee waarom de nieuwe FarCry 'maar' €45,- kost? Zelfs al is dit FarCry 5.5, dit is niks voor Ubisoft..
Ziet eruit als een soortvan 'blood dragon' maar dan voor FC5.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

YakuzA schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Ziet eruit als een soortvan 'blood dragon' maar dan voor FC5.
Ik vermoed dat deze iets langer is. Dit moet je meer zien als een Primal.
The Inquisitor schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:10:
Spider-Man moet ook nog even een GOTY krijgen op disc
Spiderman heeft ook zoveel prijzen gewonnen enzo 8)7

Een nederige complete edition zou wel mooi zijn

Anton.net wijzigde deze reactie 09-01-2019 13:15 (10%)

Anton.net schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Spiderman heeft ook zoveel prijzen gewonnen enzo 8)7

Een nederige complete edition zou wel mooi zijn
Maakt weinig uit toch? Er zijn gigantische kut games met een GOTY edition. Gewoon een marketing term die niks met prijzen te maken heeft. Is gewoon de originele game met alle DLC erbij.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:17:
[...]

Maakt weinig uit toch? Er zijn gigantische kut games met een GOTY edition. Gewoon een marketing term die niks met prijzen te maken heeft. Is gewoon de originele game met alle DLC erbij.
Dit ja.

Maakt mij verder weinig uit of het GOTY, ultimate, complete, the awesome package of welke term ook heeft, als alle DLC er maar meteen in zit.

Ja, want volgens mij heeft deze game ook niet al teveel prijzen gewonnen. :+

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:45
De term GOTY is helemaal uitgehold. Dan hebben ze de bundels van Darksiders leuker genoemd. Warmastered en Deathinitive edition.
Vrijdag schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:30:
De term GOTY is helemaal uitgehold. Dan hebben ze de bundels van Darksiders leuker genoemd. Warmastered en Deathinitive edition.
Dat zijn echter geen GOTY edities, maar remaster edities. Hoewel ik die titels echt compleet amateuristisch vind overkomen. Alsof ze een prijsvraag onder middelbare scholieren hebben gehouden wat de tagline van die remasters zou moeten worden.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:45
bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:39:
[...]

Dat zijn echter geen GOTY edities, maar remaster edities. Hoewel ik die titels echt compleet amateuristisch vind overkomen. Alsof ze een prijsvraag onder middelbare scholieren hebben gehouden wat de tagline van die remasters zou moeten worden.
Heb je een punt, maar die versies komen wel met alle dlc, dat dan weer wel. Ik vind die titels juist wel grappig, ze passen in elk geval wel bij de spellen.

Maar als uitgevers bijvoorbeeld een term als "complete" of "final" editie zouden gebruiken is dat duidelijker. Alleen marketingtechnisch is dat niet zo sexy.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vrijdag schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:41:
[...]

Heb je een punt, maar die versies komen wel met alle dlc, dat dan weer wel. Ik vind die titels juist wel grappig, ze passen in elk geval wel bij de spellen.

Maar als uitgevers bijvoorbeeld een term als "complete" of "final" editie zouden gebruiken is dat duidelijker. Alleen marketingtechnisch is dat niet zo sexy.
Wat dacht je van de Red Faction Guerilla remaster?

re-Mars-tered

• spinnenman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09:53

spinnenman

Ik doe het morgen wel

bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 12:53:
[...]

Serieus? Ik weiger de volle mep voor een letterlijke reskin te betalen. Daar werk je dit soort praktijken overigens alleen maar mee in de hand, dus slim is het ook niet.

Ik vind het wel keurig dat ze er maar € 45,- voor vragen, hoewel ik dat ook nog teveel vind. Er komen deze periode sowieso genoeg games uit dus deze haal ik wel een keer als die onder de € 20,- zit.
@bram1984 , dat ben ik 100 % met je eens. Ik ben alleen een groot fan van de FarCry games, dus hoe erg het ook tegen mijn principes in gaat.. ik trap er toch in. O-)
spinnenman schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:06:
[...]

@bram1984 , dat ben ik 100 % met je eens. Ik ben alleen een groot fan van de FarCry games, dus hoe erg het ook tegen mijn principes in gaat.. ik trap er toch in. O-)
Ik ook. Ik heb ze allemaal gespeeld. Alleen Primal, Blood Dragon en FC2 heb ik niet helemaal uitgespeeld.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:35:
[...]

Ik ook. Ik heb ze allemaal gespeeld. Alleen Primal, Blood Dragon en FC2 heb ik niet helemaal uitgespeeld.
Ik heb Primal helemaal grijs gespeeld, fantastisch spel. Blood Dragon had leuke humor maar de stijl vond ik iets minder.

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-02 16:34
Haha, die My PS4 life video... 1118 uur gespeeld, top 3 games Dark Souls 3, Bloodborne en FIFA...En 689 trofeeën verdiend... confronterend :p

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:17
Tarz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:16:
Haha, die My PS4 life video... 1118 uur gespeeld, top 3 games Dark Souls 3, Bloodborne en FIFA...En 689 trofeeën verdiend... confronterend :p
Heb mijn video ook gegenereerd maar ik zie games voorbij komen die ik of mijn maten niet eens hebben, strange.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-02 14:27

Geteisem

Tech cvlt

schumi2004 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:28:
[...]

Heb mijn video ook gegenereerd maar ik zie games voorbij komen die ik of mijn maten niet eens hebben, strange.
Dat is wel gek ja, bij mij klopte die zeker wel.

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• schumi2004
Geteisem schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:31:
[...]

Dat is wel gek ja, bij mij klopte die zeker wel.
Nou wellicht heeft mijn password change die ik via de website gedaan heb er mee te maken.
Ik heb het idee dat dat niet helemaal goed gegaan is, na de ww change kon ik niet inloggen en nu een dag later is mijn avatar corrupt, kan ik niet mijn friends list ophalen enzo.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-02 14:27

Geteisem

Tech cvlt

schumi2004 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:33:
[...]

Nou wellicht heeft mijn password change die ik via de website gedaan heb er mee te maken.
Ik heb het idee dat dat niet helemaal goed gegaan is, na de ww change kon ik niet inloggen en nu een dag later is mijn avatar corrupt, kan ik niet mijn friends list ophalen enzo.
Zou goed kunnen ja maar irritant, hopelijk snel gefixed.

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-02 15:58

MeNTaL_TO

The future is not set

schumi2004 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:28:
[...]

Heb je niet de 'Five years of adventure'-video gekeken ipv je persoonlijke video?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• schumi2004
MeNTaL_TO schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:11:
[...]

Heb je niet de 'Five years of adventure'-video gekeken ipv je persoonlijke video?
Zal toch niet, ik check het nog eens.
Ik zag wel enkele spellen van mezelf voorbij komen met realistische statistieken maar zal nog eens controleren.

/edit
Je kon wel eens gelijk hebben 8)7 |:(

schumi2004 wijzigde deze reactie 10-01-2019 08:43 (6%)
Reden: iets te fanatiek :P

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:55
schumi2004 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:14:
[...]

Zal toch niet, ik check het nog eens.
Ik zag wel enkele spellen van mezelf voorbij komen met realistische statistieken maar zal nog eens controleren.

/edit
Je kon wel eens gelijk hebben 8)7 |:(
Realistisch statistieken? Er wordt gesproken over miljoenen vijanden - per game - die je verslagen hebt :+ :>

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-02 21:29

Dxue

PSN:EvilDrunk

Jorgen schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:49:
[...]

Realistisch statistieken? Er wordt gesproken over miljoenen vijanden - per game - die je verslagen hebt :+ :>
beetje ego strelen :P

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Jorgen schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:49:
[...]

Realistisch statistieken? Er wordt gesproken over miljoenen vijanden - per game - die je verslagen hebt :+
Git gud, scrub :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Jorgen
Ergonomiestudie van Sony:

:P

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
hij doet het niet :+

PSN: rubensaurus

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10:42
bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:45:
[...]

Geen zombies en ik kan me ook geen nazi's herinneren. De game speelt zich af in een post-apocalyptisch Rusland. Hele vette setting al zeg ik het zelf. Het ene moment is het horror in een donkere tunnel, het andere moment doe je een stealth sectie en schakel je mensen uit, en weer een ander moment loop je buiten in weidse levels. Pacing is heel goed en zeer gevarieerd.

Ik vind het persoonlijk met afstand de vetste singleplayer shooter(s) van de afgelopen 2 generaties.

Metro Redux (remaster van beide games op de PS4) is ook regelmatig in de aanbieding. Ik heb 'm ooit een keer digitaal voor een tientje ingeslagen na de disc versie verkocht te hebben. Gewoon om nog eens keer op te starten. Maar ook voor 3 tientjes dubbel en dwars waard.

Vooral als je een Half-Life itch hebt, zijn dit perfecte games.

[YouTube: Metro Redux - Uncovered Trailer - Eurogamer]
Gisteren toch maar even opgestart (en ik kon me herinneren dat je in het verleden ook over Metro erg enthousiast was) Maar wat een vette game is het zeg.
Je wordt zo diep die game ingezogen erg bizar, puntje van je stoel, het onbekende verkennen en niet weten wat er komen gaat terwijl het voor me gevoel totaal geen creepy game is.

Heerlijke game, dank Bram.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ik kwam vorige maand midden in het spel zonder kogels te zitten in metro 2033. de volgende keer ga ik de spartaanse style kiezen :P

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:30:
[...]

Zou kunnen, maar kan het me niet meer herinneren. Is ook alweer een paar jaar geleden dat ik de games gespeeld heb. Man, als ik geen backlog zou hebben, zou ik meteen een nieuwe playthrough starten deze week.
Lol ik ben eergisteren weer begonnen met redux, GoW en bl2vr kunnen wel ff wachten met uitspelen Exodus created an itch I had to scratch. :)
Origins schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Gisteren toch maar even opgestart (en ik kon me herinneren dat je in het verleden ook over Metro erg enthousiast was) Maar wat een vette game is het zeg.
Je wordt zo diep die game ingezogen erg bizar, puntje van je stoel, het onbekende verkennen en niet weten wat er komen gaat terwijl het voor me gevoel totaal geen creepy game is.

Ik ben nu voor de derde keer bezig en heb er nog steeds "last" van dat ik een onbehaaglijk/kortademig gevoel irl krijg als ik aan het eind van mijn filter ben. Echt zo ontzettend goed gedaan. _/-\o_

Flagg wijzigde deze reactie 10-01-2019 10:50 (43%)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Origins schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Haha klasse. Tip: zorg ff dat je die revolver pimpt met een demper. Die is erg lekker voor stealth.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mooi die mede-enthousiastelingen over Metro :) Die pre-order begint nu wel enorm te jeuken.

Maar anderzijds, eerst nog even Detroit uitspelen, en uh.. de rest van de stapel :z

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10:42
The Inquisitor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:51:
Mooi die mede-enthousiastelingen over Metro :) Die pre-order begint nu wel enorm te jeuken.

Maar anderzijds, eerst nog even Detroit uitspelen, en uh.. de rest van de stapel :z
Ik heb hierna gelukkig nog Last Light liggen om vervolgens denk ik toch naar Exodus te gaan :)

Een simpele screenshot van mij, maar het ademt wel echt sfeer, de lichtinval, het onbekende, soms gezelschap ook vaak alleen.

Echt een toffe ervaring.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Metallize
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17-02 03:20
Hmm ik heb gisteren de nieuwe god of war eens opgestart, en gespeeld , het ziet er aardig uit ... maar pfff , ik kan er maar niet inkomen , zelfs op de " tell me a story " kan ik de boss fights moeilijk verslaan :P, de controls zijn me te houterig ... ik zal wel te oud worden voor zo'n fighting games, of ik moet het op performance mode proberen want het is niet te doen in 4k

Metallize wijzigde deze reactie 10-01-2019 13:21 (27%)

Origins schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:45:
[...]

Ik heb hierna gelukkig nog Last Light liggen om vervolgens denk ik toch naar Exodus te gaan :)

Een simpele screenshot van mij, maar het ademt wel echt sfeer, de lichtinval, het onbekende, soms gezelschap ook vaak alleen.

Echt een toffe ervaring.

[Afbeelding]
Last Light is ook zo vet man. Enjoy it.

• ilyasselbouichi
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11-01 08:19
Is de ps4 slim wit nou duurder dan de normale versie? zoja wat is de prijsverschil dan?
ilyasselbouichi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:46:
Is de ps4 slim wit nou duurder dan de normale versie? zoja wat is de prijsverschil dan?
Ik denk dat de witte varianten momenteel niet meer worden gemaakt
hoge vraag met laag aanbod --> hoge prijs

• Dxue

Dxue

ilyasselbouichi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:46:
ik weet niet of je aan het trollen bent of dat je echt niet de pricewatch wilt gebruiken... 8)7

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• ilyasselbouichi
Hey kijk is! nog een internet gangster.
Reageer gewoon normaal of gewoon niet... niet iedereen op tweakers is een elektronica genie.

• ilyasselbouichi
Thanks Anton!

• Dxue

Dxue

ilyasselbouichi schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:59:
Reageer gewoon normaal of gewoon niet... niet iedereen op tweakers is een elektronica genie.
als jij vindt dat een pricewatch bekijken je een electronica genie voor moet zijn, dan biedt ik hierbij mijn excuses aan aan jou. Ik weet niet wanneer mijn status is geupgrade naar een internet gangster/ electronica genie. In mijn beleving is het niet erg moeilijk voor bijna iedereen om in de pricewatch te filteren voor een witte ps4. Heb het net voor je gezocht en kan geen witte slim ps4 meer vinden, dus daar zou IK dan de conclusie uittrekken dat die niet meer nieuw te koop zijn in de vele winkels die in de tweakers pricewatch staan. En daardoor dus ook geen objectieve antwoord op je vraag kan geven, hooguit zeer hoogstwaarschijnlijke speculaties gebaseerd op economie (zoals gedaan door poster boven mij).

Maar goed, dat is mijn mening

Dxue wijzigde deze reactie 10-01-2019 16:08 (1%)
Reden: tweaker verandert in elektronica na beter lezen

• schumi2004
En met maar 4 forum reacties tegenover een dikke 470 vind ik dat je best wel even op je woorden mag letten.

Wist je trouwens dat Tweakers een mooie berichten edit button heeft zodat je je vorige bericht kunt editten als er niemand na je gereageerd heeft of gewoon een aanvulling wilt geven? ;)

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Bovendien staat er in de guidelines van dit forum dat je eerst eigen inzet moet tonen, zoals bijvoorbeeld het openen van de pricewatch ofzo :P

PSN: rubensaurus

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-02 19:44
Binnenkort komt Resident Evil 2 uit en dat lijkt me een geweldige game! Maar ik wil alvast goed beginnen maar weet zo niet met welk deel ik het beste kan beginnen. Er zijn nogal wat delen.. De gewone resident evil of de zero of een andere? Iemand hier die daar wat meer over kan vertellen?

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:24
Resident Evil 2 demo is sinds vanmiddag al te downloaden via de Nieuw-Zeelandse PSN store (voor de mensen die niet tot morgen kunnen wachten).
Ik had toevallig al een Nieuw-Zeelandse account.
Omdat Knack 2 destijds door een fout gratis te downloaden was op launch day. :D

Ben de RE2 demo nu aan het downloaden. Jaren naar uitgekeken, dus ben benieuwd hoe het speelt. _/-\o_
Waarom zou je een electronica genie moeten zijn om een prijs na te kijken? Wat jij doet is gewoon lui een vraag stellen en zelf geen enkele moeite doen. Een prijs kan iedereen opzoeken, lijkt me.

• Stef120
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:19
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:30:
Demo van re2 demo morgen in de store!
Ja, maar die is ook eenmalig te spelen toch?

Sowieso onwijs zin in RE2, zag een trailer ergens met een shot van die krokodil in het riool. Holy Crap!!!

Eerst nog even Subnautica uitspelen en dan maar eens die demo snel checken.

• Dxue

Dxue

G*dver de g*dver, door jullie ben ik gaan zoeken naar resident evil 2 en heb de filmpjes gekeken. Ik heb 7 nog niet gespeeld (wil ik ooit nog halen om via vr te spelen) en nu nog een game op de wishlist. Wat heb ik gedaan door deze topic te gaan volgen... Morgen maar eens kijken of ik de demo ga spelen of toch god of war verder spelen. Maar paar weken laten liggen en het kost dan best wel moeite om de controls weer uit te figureren (niet dat ik ze onder de knie had na 4 korte avondjes). Ik denk dat ik in dit tempo ongeveer 5 games heb uitgespeeld tegen de tijd dat de ps6 uit is (ja 6, niet 5 😂)

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20-02 00:07
Beter! Maar Destiny heeft wat mij betreft al teveel imagoschade opgelopen om nog interessant te zijn. Zelfde geldt voor Destiny kloon Anthem, waarbij ik EA niet vertrouw. Ik verwacht prima reviews en dat daarna de game binnen een half jaar omgebouwd wordt tot een microtransactionfestijn.

Voor mij voorlopig single player games en/of games van ontwikkelaars/publishers die mij nog niet genaaid hebben.
Ik ben de laatste paar maanden helemaal verslaafd aan Black Ops IIII op mijn PS4 Pro. Ik heb bijna geen tijd voor andere spellen. Hitman 2 Prologue en Resident Evil 2 demo staan nog klaar om te testen, maar ik heb bijna geen tijd ervoor. :+ Voordeel hiervan is wel dat ik geen nieuwe spellen hoef te kopen en ik kan wachten op een leukere prijs met een spel die op mijn verlanglijst staat. Ik heb wel voorgenomen dat dit mijn laatste Call of Duty is die ik zoveel ga spelen, want ik hou bijna geen tijd over voor andere dingen/spellen.

Ik ga trouwens ook geen aanbiedingen en PS+ nieuws meer posten door tijdgebrek, dus als iemand het stokje wil overnemen, zie ik dat graag.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

RE2 demo hier:

https://store.playstation...14426_00-BH2R0000000DEMO1

Wek netjes van Capcom. Bij RE7 had je de Kitchen VR demo en ook het eerste uur van het spel zelf, waarbij je vrij in het huis rond kon lopen. Ik wil meer en vaker demo's zien.
Het gebrek aan demo's vind ik ook een gemis.
Ik heb afgelopen jaar vrij weinig nieuwe games gekocht/gespeeld die me wel aanstonden maar waar ik toch nog een beetje twijfelde. Ik denk dat oa Metro, TLOU2 en The Division 2 ook niet zomaar in het winkelmandje gaan. Een demo zou me wellicht over de streep kunnen trekken.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

@dvdkiwi

Voor The Division en andere spellen waren er soms weekends waarin je de spellen gratis een weekend kon proberen.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

Klopt, maar dan moet je in dat weekend ook maar net tijd hebben en je moet maar net weten ;)

dvdkiwi schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:49:
Ik heb afgelopen jaar vrij weinig nieuwe games gekocht/gespeeld die me wel aanstonden maar waar ik toch nog een beetje twijfelde. Ik denk dat oa Metro, TLOU2 en The Division 2 ook niet zomaar in het winkelmandje gaan. Een demo zou me wellicht over de streep kunnen trekken.
Metro wordt geen pre-order, maar die gaat zeker gespeeld worden.

TLoU2 gaat in het mandje zodra ik kan pre-orderen, digitaal. Dat is voor mij echt een blinde day-one aankoop. Daar neem ik zelfs een vrije dag voor, waarschijnlijk.

• Hamazaki
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:49:
beetje kort door de bocht maar, het niet uitbrengen van een demo vind ik gemis aan zelfvertrouwen, punt. :)

gow, hzd en spiderman enz hebben geen demo gehad natuurlijk, maar toch...

Hamazaki wijzigde deze reactie 11-01-2019 09:47 (10%)

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 11:40
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:33:
[...]

Metro wordt geen pre-order, maar die gaat zeker gespeeld worden.

TLoU2 gaat in het mandje zodra ik kan pre-orderen, digitaal. Dat is voor mij echt een blinde day-one aankoop. Daar neem ik zelfs een vrije dag voor, waarschijnlijk.
Het is natuurlijk per persoon verschillend.
Het gaat er ook maar net om hoeveel vertrouwen je in een uitgever hebt.
Zelf zou ik TLOU2 ook nu al preorderen als het kon, en zal dat ook direct doen wanneer het echt kan.

Daarnaast zou ik ook nu al een ps5, psvr2, horizon zero dawn 2 en cyberpunk 2077 reserveren en betalen.
Geen seconden twijfel.

Helaas wordt dit vertrouwen ook wel ooit beschadigd door bijvoorbeeld een Mass Effect Andromeda..
Was toevallig gister m'n oude games aan het sorteren en dacht eraan bij het zijn van de collectors editions van ME 1, 2 en 3 :)

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02 20:01
Ik ben nu bijna 10 uur bezig geweest in Assassin's Creed: Origins. En ik moet zeggen dat ik het spel erg leuk vind!
Grafisch ziet het er goed uit, het paard/kameel/unicorn/... rijden gaat heel soepel, geluid is meer dan prima.
Gezichtsanimaties daarentegen zijn maar matig.
Controls zijn behoorlijk goed. Af en toe dat ik iets wil maar m'n character dat niet van plan is.

Ik moet me dwingen om de hoofdmissies te volgen. Voor ik 't weet zie ik weer ergens een vraagtekentje of een sidemissie waar ik naar toe ga. Gewoon erg leuk dus! d:)b

PSN ID: MrMichel_75

Predje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 09:55:
[...]

Het is natuurlijk per persoon verschillend.
Het gaat er ook maar net om hoeveel vertrouwen je in een uitgever hebt.
Zelf zou ik TLOU2 ook nu al preorderen als het kon, en zal dat ook direct doen wanneer het echt kan.

Daarnaast zou ik ook nu al een ps5, psvr2, horizon zero dawn 2 en cyberpunk 2077 reserveren en betalen.
Geen seconden twijfel.

Helaas wordt dit vertrouwen ook wel ooit beschadigd door bijvoorbeeld een Mass Effect Andromeda..
Was toevallig gister m'n oude games aan het sorteren en dacht eraan bij het zijn van de collectors editions van ME 1, 2 en 3 :)
Ik ook PS5 en HZD2, maar VR zou ik nog even mee afwachten. Daar zal vast niet meteen heel veel content voor zijn. Ook Cyberpunk zou ik persoonlijk niet blind doen. Ik vond TW3 weinig aan en ik weet verder nog te weinig van die game.

• estorino
  • Registratie: maart 2000
Metallize schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:58:
Hmm ik heb gisteren de nieuwe god of war eens opgestart, en gespeeld , het ziet er aardig uit ... maar pfff , ik kan er maar niet inkomen , zelfs op de " tell me a story " kan ik de boss fights moeilijk verslaan :P, de controls zijn me te houterig ... ik zal wel te oud worden voor zo'n fighting games, of ik moet het op performance mode proberen want het is niet te doen in 4k
Same here, na alle lovende verhalen en Game of the Year prijzen, heb ik hem gekocht in een aanbieding op disc. Ruim drie uur gespeeld op "tell me a story", niet extreem moeilijk, maar vooral niet leuk, ik liep me kapot te ergeren tijdens het gevecht met de "stranger". Het is gewoon niet mijn soort spel, ik heb hem maar weer verkocht.. Op zich jammer, want ik ben erg benieuwd naar het verhaal en het zag er indrukwekkend uit. Maar de gameplay is niks voor mij. Niet getreurd, ik heb Horizon Zero Dawn nog op mijn backlog, daar ga ik nu aan beginnen!
estorino schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:37:
[...]

Same here, na alle lovende verhalen en Game of the Year prijzen, heb ik hem gekocht in een aanbieding op disc. Ruim drie uur gespeeld op "tell me a story", niet extreem moeilijk, maar vooral niet leuk, ik liep me kapot te ergeren tijdens het gevecht met de "stranger". Het is gewoon niet mijn soort spel, ik heb hem maar weer verkocht.. Op zich jammer, want ik ben erg benieuwd naar het verhaal en het zag er indrukwekkend uit. Maar de gameplay is niks voor mij. Niet getreurd, ik heb Horizon Zero Dawn nog op mijn backlog, daar ga ik nu aan beginnen!
Stranger gevecht is een van mijn meest epische game momenten ooit.

Edit:

Weet niet of er spoilers in zitten, dus je bent gewaarschuwd.

bram1984 wijzigde deze reactie 11-01-2019 10:48 (11%)

• estorino
  • Registratie: maart 2000
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:40:
[...]
Stranger gevecht is een van mijn meest epische game momenten ooit.
In mijn ervaring kwam er maar geen einde aan het gevecht en de move patterns van je tegenstander zijn er om je te helpen hem te verslaan, dat begrijp ik, maar ik houd gewoon helemaal niet van dat herhalende. Spider-man was voor mij het spel van 2018 en zelfs daar had ik een milde hekel aan de bossfights. Ruimte om te bewegen en volledige vrijheid in hoe je een gevecht insteekt, dat zie ik het liefst. :)
estorino schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:50:
[...]

In mijn ervaring kwam er maar geen einde aan het gevecht en de move patterns van je tegenstander zijn er om je te helpen hem te verslaan, dat begrijp ik, maar ik houd gewoon helemaal niet van dat herhalende. Spider-man was voor mij het spel van 2018 en zelfs daar had ik een milde hekel aan de bossfights. Ruimte om te bewegen en volledige vrijheid in hoe je een gevecht insteekt, dat zie ik het liefst. :)
Zo zijn maar een heel selectief aantal boss fights in GoW en dat is vooral om het cinematische effect. De troll gevechten bijvoorbeed, zijn gewoon weer een kwestie van je aanvallen en dodges timen. En ook dat laatste zit gewoon in het stranger gevecht.

GoW heeft zat vrijheid.

• Predje
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:33:
[...]

Ik ook PS5 en HZD2, maar VR zou ik nog even mee afwachten. Daar zal vast niet meteen heel veel content voor zijn. Ook Cyberpunk zou ik persoonlijk niet blind doen. Ik vond TW3 weinig aan en ik weet verder nog te weinig van die game.
TW3 is mijn #1 game all time.
En ontwikkelaar CD Projekt Red is 1 van de weinige ontwikkelaars welke zijn klanten hoog in het vaandel heeft staan.

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:39
Ik wilde gsiter de Hitman 2 demo (prologue) even doen maar vergis ik me nou of is deze precies hetzelfde als toen van Hitman 1 van een tijdje terug? Dat je een missie moet doen op een nepboot?

PSN id: PENo1

Predje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:18:
[...]

TW3 is mijn #1 game all time.
En ontwikkelaar CD Projekt Red is 1 van de weinige ontwikkelaars welke zijn klanten hoog in het vaandel heeft staan.
Tja ik vond het echt volkomen kut spelen en haakte al snel af. Nu heeft Cyberpunk wel als voordeel dat het first person is. Dat scheelt vaak in de controls en hoe de animaties (die ik ook niet erg sterk vind in TW3) eruit zien. Dus ik denk dat ik me daar minder aan ga ergeren. Maar dan nog vind ik Cyberpunk nog in te veel nevelen gehuld. Als de game op het begin weer in een zelfde staat als TW3 is, kun je beter een jaar wachten. Dan is de framerate beter, zit er HDR in (bij wijze van), is er een alternatief control scheme en werkt het menu beter.

• Predje
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Tja ik vond het echt volkomen kut spelen en haakte al snel af. Nu heeft Cyberpunk wel als voordeel dat het first person is. Dat scheelt vaak in de controls en hoe de animaties (die ik ook niet erg sterk vind in TW3) eruit zien. Dus ik denk dat ik me daar minder aan ga ergeren. Maar dan nog vind ik Cyberpunk nog in te veel nevelen gehuld. Als de game op het begin weer in een zelfde staat als TW3 is, kun je beter een jaar wachten. Dan is de framerate beter, zit er HDR in (bij wijze van), is er een alternatief control scheme en werkt het menu beter.
Allemaal persoonlijk.
Ik speel TW3 ook maar op de PS4 zonder HDR.
Zou het helemaal uit kunnen spelen op 15 fps.

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11:35
Spider-Man vond ik geweldig, totdat ik de hideouts begon te doen in de 2e DLC... Geen idee wat ze daar hebben gedaan dat het ineens zoveel onmogelijker is dan alles tot dan toe, maar dit is het eerste spel waar ik uit frustratie een controller bijna kapot heb geslagen. Geef me dan maar lekker Dark Souls of Bloodborne :)

Vorige week ook Assassin's Creed Origins gekocht in de sale. Laatste AC hiervoor was Black Flag en ondanks de vele veranderingen voelt het toch nog steeds als een AC game. Heb nu ongeveer de helft van de zones ontdekt en ga dan ook gelijk voor het wegwerken van alle vraagtekens en side quests. Tot nu toe vermaak ik me wel, maar hopelijk hebben ze in Odyssey een paar gare dingen in gevechten opgelost.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

P.E.No.1 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:21:
Ik wilde gsiter de Hitman 2 demo (prologue) even doen maar vergis ik me nou of is deze precies hetzelfde als toen van Hitman 1 van een tijdje terug? Dat je een missie moet doen op een nepboot?
Exact hetzelfde. Ik kwam er ook achter gister.
Behind the scenes bij Metro

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Predje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:37:
[...]

Allemaal persoonlijk.
Ik speel TW3 ook maar op de PS4 zonder HDR.
Zou het helemaal uit kunnen spelen op 15 fps.
Dat je beter kan wachten is sowieso zo. Dat is eigenlijk met iedere grote open wereld game. En helemaal titels als Cyberpunk die barsten de systemen en mechanics met een developer die niet bekend staat om zijn polish. Je kan er bijna donder op zeggen dat die game 6-12 maanden na release een betere ervaring levert dan op releasedag.

• P.E.No.1
  • Laatst online: 11:39
spinnenman schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:51:
[...]

Exact hetzelfde. Ik kwam er ook achter gister.
Raar toch? Of loopt Hitman 2 door in de episodische content die Hitman kreeg ofzo?

PSN id: PENo1

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

P.E.No.1 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Raar toch? Of loopt Hitman 2 door in de episodische content die Hitman kreeg ofzo?
Ik geloof dat het meer als tutorial bedoeld is, ze gebruiken denk ik dezelfde tutorial voor 2.

• Predje
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:05:
[...]

Dat je beter kan wachten is sowieso zo. Dat is eigenlijk met iedere grote open wereld game. En helemaal titels als Cyberpunk die barsten de systemen en mechanics met een developer die niet bekend staat om zijn polish. Je kan er bijna donder op zeggen dat die game 6-12 maanden na release een betere ervaring levert dan op releasedag.
Een preorder gaat niet alleen over de kwaliteit van de game.
Het is ook een blijk van vertrouwen die je wil geven.

Alles wat je zegt zijn meningen.

Accepteer nou gewoon dat niet iedereen hetzelfde denkt.

• Hamazaki
  • Niet online
raad iemand nog nfs payback aan ? is wel gunstig geprijsd in de store. de reviews vielen tegen destijds.

• schumi2004
Hamazaki schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:07:
raad iemand nog nfs payback aan ? is wel gunstig geprijsd in de store. de reviews vielen tegen destijds.
Als de reviews destijds tegenvielen zullen deze nu niet veel anders zijn en zou ik het alleen kopen als het een leuke deal is voor een spel erbij maar dat is mijn mening.

• Hamazaki
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Als de reviews destijds tegenvielen zullen deze nu niet veel anders zijn en zou ik het alleen kopen als het een leuke deal is voor een spel erbij maar dat is mijn mening.
ik hecht meer waarde aan de user ervaringen dan de reviews eigenlijk. vandaar de vraag.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:20
Prima om een keer doorheen te spelen. Niet iets om je dagen mee te vermaken, maar op zich een aardige SP. Moet het racen je alleen wel liggen...

Martinspire - PC, PS4, X1

Eigenlijk zo jammer dat de NFS serie zo bergafwaarts is gegaan.
Vroeger speelde ik heel veel Most Wanted en Carbon. Underground 2 heb ik ook veel gespeeld.

Ben een autoliefhebber, maar heb al jaren geen race game meer gespeeld. Veel racegames voelen ofwel te veel als een sim, ofwel te arcade. NFS viel daar mooi tussen in imo
Forza Horizon lijkt me wel een vette game, maar heb geen Xbox en 1 game is niet genoeg om me over te halen

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
@Anton.net Forza Horizon 3 en 4 kan je ook op de PC spelen (mits je em digitaal aanschaft. Het is dan een play anywhere titel)

Acid_Burn wijzigde deze reactie 11-01-2019 13:43 (36%)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:41

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Anton.net schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:26:
Eigenlijk zo jammer dat de NFS serie zo bergafwaarts is gegaan.
Vroeger speelde ik heel veel Most Wanted en Carbon. Underground 2 heb ik ook veel gespeeld.

Ben een autoliefhebber, maar heb al jaren geen race game meer gespeeld. Veel racegames voelen ofwel te veel als een sim, ofwel te arcade. NFS viel daar mooi tussen in imo
Forza Horizon lijkt me wel een vette game, maar heb geen Xbox en 1 game is niet genoeg om me over te halen
Ik heb forza horzon kort via gamepass gespeeld, maar als je van arcade racers houdt, is het wellicht goed genoeg om de console voor aan te schaffen.
(mocht je verder echt helemaal niets anders leuk op het ding te spelen hebben dan verpats je hem weer)

De kwaliteit druipt werkelijk waar van de game af. En zelfs op mijn s-je en peasant hd resolutie ziet het er al fantastisch uit, 4k zal deze game helemaal super mooi zijn verwacht ik.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Jorgen
Forza Horizon 4 zou voor mij ook tot nog toe de enige exclusieve game zijn die ik op de XBOX zou willen spelen. Vorige week getest, maar volgens systemrequirementslab zou mijn GTX 960M van de laptop niet sterk genoeg zijn. Heb het idee dat er op de Switch en PS4 geen vergelijkbare open world racers zijn. Of kent iemand een goed alternatief?

• sanre4l
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-02 13:01
bram1984 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Kan zeker dat het je maar moet liggen. Over smaak valt niet te twisten.
Als ik het moet raten aan de hand van andere RPG games, dan is dit spel absoluut wel een masterpiece.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:24
Wat zijn titels die volgens jullie niet mogen ontbreken voor iemand met een PS4?

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Op dit moment bezig met Spiderman (bevalt goed) en een poging gedaan om The Last of Us Remastered te spelen maar ik kwam er moeilijk in.

• Sandrioni
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-02 16:07
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:54:
Wat zijn titels die volgens jullie niet mogen ontbreken voor iemand met een PS4?

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Op dit moment bezig met Spiderman (bevalt goed) en een poging gedaan om The Last of Us Remastered te spelen maar ik kwam er moeilijk in.
GTA V ?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Hamazaki
  • Niet online
alsjeblieft, niet dat rukspel :r

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:20:
Forza Horizon 4 zou voor mij ook tot nog toe de enige exclusieve game zijn die ik op de XBOX zou willen spelen. Vorige week getest, maar volgens systemrequirementslab zou mijn GTX 960M van de laptop niet sterk genoeg zijn. Heb het idee dat er op de Switch en PS4 geen vergelijkbare open world racers zijn. Of kent iemand een goed alternatief?
Hoe heet het racespel van Ubisoft? Das toch aardig een kopie dacht ik. The Crew 2. Al heb ik een xbox one X puur voor Forza Horizon 4 en BC. Dus wanneer Sony met de PS5 BC aan gaat bieden van PS4 titels ben ik zo om. Al dan niet icm Horizon Zero Dawn 2 als launch titel aub :9
@Acid_Burn Ja klopt. Maar ben eigenlijk gestopt met gamen op pc. Zwaarste wat ik heb is een GTX960m, net als @Jorgen. :P
NFS speelde ik vroeger wel op pc. Zo'n games hebben eigenlijk ook nood aan een pc, met hogere fps

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 00:27

rajackar

Blood minister

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Bloodborne!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind.

• Yukidaruma

Reeds uitgespeeld:

- Red Dead Redemption 2
- Horizon Zero Dawn
- God of War
- Uncharted 4
- Ratchet & Clank

Bloodborne
Ni no Kuni 2

Ik wil ook nog Gravity Rush en Tearaway toevoegen, maar die heb ik beide nog nooit uitgespeeld. De paar uurtjes die ik in beide heb zitten gaven wel een zeer goede indruk.

Yukidaruma wijzigde deze reactie 11-01-2019 15:07 (15%)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:24
Is bloodborne te doen? Dark Souls was ik legendarisch slecht in :')

Until Dawn leek mij trouwens ook wel grappig

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 11-01-2019 15:08 (29%)

• Yukidaruma
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:07:
Het is niet moeilijker of makkelijker dan Dark Souls. Het speelt wel iets anders, maar het concept is hetzelfde.
Dan hebben de devs toch iets verkeerd gedaan :+

• Dxue

Dxue

De reacties lezend uit het verleden, zal je hoogstwaarschijnlijk niet legendarisch goed in bloodborne worden O-).

Wat betreft games, ik zou zeggen wachten op of misschien wel meteen de psvr halen. Mooie ervaring en best wel een aantal goede games. Zorg ervoor dat je wel ruimte hebt om je armen 360 te kunnen swingen om niet per ongeluk dingen aan te stoten.

@Piet_Piraat7 Detroit: Become Human mag eigenlijk ook in je lijstje.
Uncharted Collection.
Tomb Raider trilogie, als je van Uncharted houdt.

Anyway, heb gisteren Hitman 2 van een vriend kunnen lenen. Ik heb heel veel zin in die game. Hitman 2016 heeft me echt positief verrast.
Hij gaf me ook Ni No Kuni 2 mee. Is het iets? @Yukidaruma zei er net toevallig iets over

• sanre4l
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-02 13:01
bram1984 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:07:
[...]

What's not to like? Ik vind de gameplay juist interessant. Toffe groene wereld vol natuur. Je kunt lopen, springen en vliegen wanneer je wilt. Schieten ziet er wel tof uit en ook het feit dat je dikke caves en onderwater kan exploren lijkt me cool. Het enige wat mij enorm tegenstaat is dat het MMO is. Alleen daarom ga ik de game al niet halen waarschijnlijk. Maar als dit gewoon een soort Far Cry/AC achtige opzet had gehad, dan had ik 'm zeker gehaald.
Het voelde zeker lekker aan het vliegen en schieten maar de wereld zag er echt leeg uit.
Krijg het gevoel alsof het RPG aspect er niet echt volop in zit.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Ik vond hem wel ok... alleen, was hem afgelopen zomer gaan spelen op de Xbox en een paar dagen later mijn Xbox ingeleverd omdat ik hem inruilde voor korting op een One X. Maar die One X kwam pas een maand later en daar zat Forza Horizon 4 bij, dus die eerst gespeeld, en daarna kan ik eigenlijk niet meer van NFS Payback genieten. Het probleem is wat mij betreft dat NFS vast blijft houden aan de drift mechanics waarbij je elke bocht driftend door moet. Grippy rijden is gewoon niet snel in die game. Ze hebben dat overgenomen van Burnout, en wat mij betreft heeft Criterion daarmee de hele NFS serie de nek omgedraaid. Erg jammer dat EA daar zo aan vast blijft houden, ook als een andere studio de nieuwe NFS maakt.
Anyway, als je hem goedkoop kunt krijgen en je houdt van arcade racers dan zou ik hem nog wel een kans geven, maar betaal er niet te veel voor (jammer dat PS4 geen EA Access heeft...)

Gamertag: Finraziel42

Pagina: 1 ... 73 ... 85 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True