Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01:06
waarom moeten we nog zo lang wachten op deze prachtige game? :'(

ze hebben de trailer wel echt heel goed in elkaar gezet

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
energydrank schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:20:
[...]

waarom moeten we nog zo lang wachten op deze prachtige game? :'(

ze hebben de trailer wel echt heel goed in elkaar gezet
Lijkt wel of ik iets mis... ik hoor vaak een hoop over deze game en dat het kei goed is enzo...
Vind het er niet uit zien, bij elkaar geraapt en het spreekt me totaal niet aan.
Niets aan wat ik zie springt eruit, dat het dat zou moeten zijn.

Wie kan het uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
Predje schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:22:
[...]

Lijkt wel of ik iets mis... ik hoor vaak een hoop over deze game en dat het kei goed is enzo...
Vind het er niet uit zien, bij elkaar geraapt en het spreekt me totaal niet aan.

Wie kan het uitleggen?
het is (IMO) niet echt iets wat uit te leggen is.
je moet de games spelen en het verhaal begrijpen om te snappen wat er aan de hand is, wat er gebeurt en waarom, waarvan zelfs veel daarvan nog niet beantwoord is en hopelijk beantwoord gaat worden in de nieuwe game.

AKA als je het echt wilt snappen zou je de games zelf moeten spelen en dan overal echt goed op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:22:
[...]

Wie kan het uitleggen?
Het is de beste actie rpg serie die er bestaat. Goeie combinatie van een donker final fantasy verhaal met lichte disney elementen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:59:
Je kan ook moeilijk ergens een fan van worden als je de game niet wil spelen.
Wat een onzin, smaken verschillen en als ik zie dat iets niet mijn smaak is dan ga ik mijzelf niet forceren om het alsnog leuk te gaan vinden. Dan ga ik me namelijk alleen maar meer ergeren.
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:32:
[...]

Het is de beste actie rpg serie die er bestaat. Goeie combinatie van een donker final fantasy verhaal met lichte disney elementen.
En weer onzin, dit is een mening en geen feit.

[ Voor 28% gewijzigd door RubenSaurus op 17-12-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
energydrank schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:26:
AKA als je het echt wilt snappen zou je de games zelf moeten spelen en dan overal echt goed op letten.
Het is geen kwestie van niet willen hoor, ik ken het gewoon oprecht niet.
Kan het gaan spelen om er zelf achter te komen, kan het ook in een forum even vragen.
Disney spreekt me zo op het eerste gezicht niet direct aan.
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:32:
[...]

Is The Witcher 3 niet de beste RPG? Wat zegt Wiki hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Predje schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:41:
[...]

Kan het gaan spelen om er zelf achter te komen, kan het ook in een forum even vragen.
Nouja, ieder zn eigen smaak toch? :P
Je kan ook bijvoorbeeld gewoon een Summary kijken op youtube(laatst nog in het KH3 topic hier gegooid)
En anders zijn er genoeg andere games die jij wel leuk zal vinden die ik bijvoorbeeld niet leuk vind.

Persoonlijk heb ik (tegenwoordig) ook niet zoveel met Disney maar Kingdom hearts gaat er wel goed mee om IMO.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:26
Ik begrijp niet hoe de fans nu al weten dat deze game zo geweldig wordt.
Als ik het goed begrijp is dit een vervolg op een game van 13 jaar geleden. In die 13 jaar is er extreem veel veranderd. Wat toen geweldig was, zegt niets over vandaag. Studio's en technieken zijn niet meer hetzelfde.

Bij KH krijg ik het gevoel alsof er een kleine minderheid is die een heel grote sentimentele waarde hecht aan de vorige delen, die ze in hun jeugd hebben gespeeld. Daardoor is iedere scheet van KH een masterpiece.
Voor mij ziet het er uit als een goedkope versie van Ratchet & Clank ofzo, gemaakt voor de extreme Disney fan. Ik zie de hype niet :P
Ik ga het wel eens proberen, zeker als het goede beoordelingen (na release) krijgt. Ik ben wel benieuwd waarom de fans het zo geweldig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:41:
[...]

[...]

Is The Witcher 3 niet de beste RPG? Wat zegt Wiki hierover?
Verhaal is vrij simpel, er zijn 13 varianten van de badguy en de good guy is opgeslits in iets van 5 personen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Anton.net schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:47:
Bij KH krijg ik altijd het gevoel dat er een kleine minderheid is die een heel grote sentimentele waarde hechten aan de vorige delen, die ze in hun jeugd hebben gespeeld. Dardoor is iedere scheet van KH een masterpiece.
Dit exact. Kingdom Hearts de beste action RPG... Laat me niet lachen. Over smaak valt niet te twisten maar je moet wel een beetje realistisch blijven. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
Het is dus niet zo heel gek om je af te vragen wat er zo geweldig is aan KH3..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Predje schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:57:
Ik dacht ook al die tijd iets gemist te hebben, en na de trailers dacht ik dat er iets aan mij stuk was omdat ik het nog steeds niet begreep.

Maar er zijn dus gewoon enkele fans die wellicht ietwat te rooskleurig naar een game uit het verre verleden kijken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
is inderdaad niet zo heel gek.
Voor mij persoonlijk is het gewoon eindelijk het einde aan het verhaal die ik vroeger op de ps2 speelde met 2 maten in de vroege ochtend omdat we de game zo vet vonden.
Als ik het goed begrijp is dit een vervolg op een game van 13 jaar geleden. In die 13 jaar is er extreem veel veranderd. Wat toen geweldig was, zegt niets over vandaag. Studio's en technieken zijn niet meer hetzelfde.

Bij KH krijg ik het gevoel alsof er een kleine minderheid is die een heel grote sentimentele waarde hecht aan de vorige delen, die ze in hun jeugd hebben gespeeld. Daardoor is iedere scheet van KH een masterpiece.
Voor mij ziet het er uit als een goedkope versie van Ratchet & Clank ofzo, gemaakt voor de extreme Disney fan. Ik zie de hype niet :P
Ik ga het wel eens proberen, zeker als het goede beoordelingen (na release) krijgt. Ik ben wel benieuwd waarom de fans het zo geweldig vinden :)
het is heel goed te begrijpen dat Studio's en Technieken niet meer hetzelfde zijn (en maar goed ook anders krijg je telkens dezelfde zooi voor geschotelt met een nieuwe skin erover heen en andere namen :P) Maar het verhaal achter de game is echt extreem zorgvuldig uitgedacht, Disney heeft eigenlijk vrij weinig met het hele verhaal te maken, je zou het zo kunnen vervangen door How i Met Your Mother, waar Xenahort(de Main Villian) alle meiden waar Ted iets mee heeft gehad ofzo moet vinden om het doel te bereiken wat hij voor ogen heeft. Ook al zou dit net niet helemaal goed erin passen omdat de Disney werelden precies dat ene vleugje toevoegen aan de games waardoor het zo goed samenvalt.

maarja zoals ik al vaker heb gezegt: ieder zn eigen smaak toch? en daar kunnen we het denk ik ook het beste bij laten, anders wordt het straks Camp KH3 VS. Camp [insert favoriete game hier]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Nee hoor, het spreekt mij ook totaal niet aan.
En iedereen weet toch ook gewoon dat Bloodborne de beste RPG aller tijden is O-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
rajackar schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:16:
[...]

Nee hoor, het spreekt mij ook totaal niet aan.
En iedereen weet toch ook gewoon dat Bloodborne de beste RPG aller tijden is O-)
Je autocorrect is stuk, maar ik zal het even goed neerzetten voor de mensen die het niet weten.

The Witcher 3

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• energydrank
DigitalError schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:19:
[...]

Je autocorrect is stuk, maar ik zal het even goed neerzetten voor de mensen die het niet weten.

The Witcher 3

zo he, Volgens mij is die van jou ook stuk, wacht laat me jullie beide even helpen!

Skyrim

Geen Probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DigitalError schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:19:
[...]

The Witcher 3

Hahaha! Dit blijft altijd leuk. Het begint te lijken op de eeuwige discussie of David Lynch of Stanley Kubrick de beste regisseur is ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
rajackar schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:23:
[...]

Hahaha! Dit blijft altijd leuk. Het begint te lijken op de eeuwige discussie of David Lynch of Stanley Kubrick de beste regisseur is ;)
Vlak Uwe Boll niet uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor nu zelfs dat kh3 eruit ziet als een slechte versie van ratchet and clank? eehm, Square Enix heeft complete werelden van Pixar films nagemaakt. Helemaal de big hero 6 wereld ziet er te gek uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hahaha! Waarom heeft die man eigenlijk nog geen lifetime achievement award gekregen?
Postal is toch absoluut de beste slechte film ooit. En ja, ik heb zombie strippers gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Bij KH krijg ik het gevoel alsof er een kleine minderheid is die een heel grote sentimentele waarde hecht aan de vorige delen, die ze in hun jeugd hebben gespeeld.
Dat heb ik dus met Beyond Good and Evil. Gespeeld toen ik een tiener was en ik vond het briljant (mede door een steengoede Nederlandse ingesproken versie) Nu komt deel 2 dan eindelijk eraan na 16 jaar maar voor de mensen die deel 1 niet gespeeld hebben snap ik het best als ze de game totaal niet volgen noch zoiets hebben van: die game moet ik hebben.

Ik heb KH nooit echt gespeeld. Af en toe weleens bij klasgenootjes gezien. Maar het sprak me idd niet aan door de combi van een FF verhaal met Disney personages. En dat is toch de kern van elke KH. Ik heb ook geen zin om dan eerst de KH remix door te moeten voor ik het aanstaande deel zou moeten begrijpen.

BGE2 daarentegen kom maar door. Zelfs al is het een prequel ala RDR2 en RDR. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 16:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gummiebeer schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:18:
[...]

Ik heb eerder het idee dat het de hdd is die je iets hoort tikken. Tenminste, dat is mijn redenering aangezien het ik het eigenlijk alleen hoor tijdens een game pauzeren.
YouTube: Playstation 4 Pro CUH-7116b vs CUH-7216b noise comparison/Lautstärke...

In dit filmpje hoor je het ook op 5:22. Een lichte ratel er door heen.

En ook in dit filmpje hoor je het duidelijk:

YouTube: Ps4 Pro CUH 7216B coil whine. Red Dead Redemption

[ Voor 12% gewijzigd door TiMMieJ op 17-12-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
een van de redenen waarom ik de gamemania-inruilactie heb overgeslagen. ik heb nu 0 gezeik met mijn huidige pro. geen zin in russische roulette.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

[PS4/XBO] Kingdom Hearts III
En het is niet eens een PS4 exclusive |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:25:
Ik hoor nu zelfs dat kh3 eruit ziet als een slechte versie van ratchet and clank? eehm, Square Enix heeft complete werelden van Pixar films nagemaakt. Helemaal de big hero 6 wereld ziet er te gek uit.
Is toch prima. Ik hoop oprecht dat de game tof wordt voor jou. Ik houd zelf zeker van Pixar films, maar ik heb geen enkele behoefte erin rond te lopen in een game.

Je doet overigens wel je best om mensen te triggeren hè, met superlatieven als "beste actie RPG ooit gemaakt" die je als feit presenteert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
dat is dus precies wat ik gisteren zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Tegenwoordig is het inderdaad niet meer een Exclsuive, was het een grote tijd wel(de oude games zijn nog wel Exclusive)
bram1984 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:47:
[...]

Je doet overigens wel je best om mensen te triggeren hè, met superlatieven als "beste actie RPG ooit gemaakt" die je als feit presenteert. :P
Hier ben ik het wel mee eens ja, je gaat af en toe net ietsje te ver, een klein beetje de knop terug draaien mag wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:47:
[...]

Is toch prima. Ik hoop oprecht dat de game tof wordt voor jou. Ik houd zelf zeker van Pixar films, maar ik heb geen enkele behoefte erin rond te lopen in een game.

Hoe kom je erbij ? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:01:
Net wou ik Black Ops IIII sluiten op mijn PS4 Pro via het menu:

Poef, beeld zwart en de PS4 Pro gaat uit.
Opnieuw opstarten met de controller ging niet.
Met de aan knop van de Pro opgestart en toen ging die de database repareren.
Toen startte die opnieuw op en ging die mijn externe SSD uit voorzorg repareren.
Nu doet de Pro het weer gewoon, maar het was even schrikken.

Vroeger op de 'gewone' PS4 gebeurde mij dat ook weleens.
Nu maar hopen dat mijn Pro het voorlopig naar behoren blijft doen.
Dit heb ik ook weleens, en enkel met BO4. Lijkt ergens aan CoD te liggen aangezien ik er met andere games nooit last van heb.
Arunia schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:11:
Ik heb nog steeds zeer regelmatig dat de PS4 op zwart gaat tijdens het menu, of spellen of wat dan ook. Geluid gaat door. Dus het moet een handshake zijn qua beeld.
Maar weer eens zoeken wat de instellingen voor 4k etc ook al weer waren. Was toen ook al moeilijk vinden en dacht dat ik het had.
Echter, als ik de kabel zou moeten vervangen, zou ik eigenlijk ook de kabel van de versterker naar de tv moeten vervangen (geen idee wat de kwaliteit daar van is).
Mag ik de suggestie doen om een ander theme te proberen?
Ik heb vergelijkbare problemen gehad met een alternatief theme.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb de KH3 trailer even gekeken om te zien "what all the fuss is about". Ik dacht even dat het een grapje was met die Disney-figuren.

Pass.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gratis kerst Theme op psn:

[YouTube: Happy Holidays 2018 EN Playstation 4 Theme]

Zelf ff zoeken in de store :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 15:09

Joran

<3 natalee

Ik wilde toch maar mijn originele ps4 (nog uit een gta5 bundel :o) upgraden naar een pro, maar de 'goedkope' editie lijkt overal uitverkocht.

Gelukkig is de bartsmit website al tijden in onderhoud (zou vorige maand live moeten gaan?). Dus bij de fysieke winkel hadden ze er nog genoeg liggen.

Ik zie toch wel verschil in rdr2 zeg, helemaal blij :)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player count van alle ps4 games lijkt te zijn gelekt. http://gamstat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:19:
Player count van alle ps4 games lijkt te zijn gelekt. http://gamstat.com
is niet gelekt...

Is als ik het goed heb berekend op hoeveel spelers 1 trophy voor een spel hebben behaald. Er zijn gamers die trophies verbergen dus die kunnen niet worden meegeteld. het is o.a. daarom niet 100% betrouwbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 17-12-2018 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:16
Ik heb er verder geen problemen mee dat de Pro iets tikt of rateld. Mocht die toch stuk gaan dan is er altijd nog de garantie periode. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat erg dan? Hoe maar gamers kunnen genieten van een game hoe beter.

Ps4 heeft al de beste exclusives dus daar hoef je hier over te klagen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:25:
Square Enix heeft complete werelden van Pixar films nagemaakt. Helemaal de big hero 6 wereld ziet er te gek uit.
Dat is nu juist wat ik zo absurd vind. Je zit met een hoop franchises die gewoon op een hoop gegooid worden omdat ze allemaal toevallig Disney zijn, zelfs al hebben ze niets met elkaar te maken.
Is gelijk een gerecht maken met Wagner pizza, Herta worst, Buitoni saus, Maggi blokjes, Nesquik poeder, Actiplus yoghurt, Kitkat repen, rijstpap van La Laitiere, Kitkat repen en Friskies kattebrokjes. Het is niet omdat het allemaal van Nestlé is dat het zal smaken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28
@endless heb eigenlijk altijd default op gehad. Maar wellicht te proberen. Heb het ook in spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• energydrank
Twixie schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:38:
[...]

Dat is nu juist wat ik zo absurd vind. Je zit met een hoop franchises die gewoon op een hoop gegooid worden omdat ze allemaal toevallig Disney zijn, zelfs al hebben ze niets met elkaar te maken.
Is gelijk een gerecht maken met Wagner pizza, Herta worst, Buitoni saus, Maggi blokjes, Nesquik poeder, Actiplus yoghurt, Kitkat repen, rijstpap van La Laitiere, Kitkat repen en Friskies kattebrokjes. Het is niet omdat het allemaal van Nestlé is dat het zal smaken :P.
kijk, Dit klopt niet helemaal, ze twisten de werelden een beetje waardoor het juist precies wel goed valt binnen Kingdom hearts. alle werelden zijn als het ware Verbonden aan elkaar(doormiddel van het verhaal), terwijl ze dat niet horen te zijn, je reist tussen die werelden door een soort ruimteschip waardoor alle werelden alsnog als hun eigen aparte verhaal zijn waarin jij de wereld herstelt waardoor de disney film waar die op is gebaseerd weer goed loopt zeg maar, terwijl er ook een Rode Draad door alle werelden loopt die uiteindelijk dus weer samen komen in het verhaal van Kingdom Hearts.

Of zoals jij het dus zegt: Wordt het ipv een Wagner pizza, Heta Worst, Buitoni saus, Maggi Blokjes, nesquik poeder, Actiplus yoghurt, Kitkat repen, Rijstepap, (nog meer) kitkat repen en Friskies kattenbrokjes dus bijvoorbeeld: Aardappelen, Sperzieboontjes en een Speklapje die samen je Avond eten vormen :P

maar hey: ik zeg het nu al in bijna iedere post en dus zal ik het gezellig nog een keertje doen: ieder zn eigen smaak toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:27:
[...]

Is dat erg dan? Hoe maar gamers kunnen genieten van een game hoe beter.

Ps4 heeft al de beste exclusives dus daar hoef je hier over te klagen :)
hij bedoelde dat al die meuk niet hier gepost hoeft te worden omdat er al een eigen topic voor het spel is, en het is ook geen exclusive voor de ps4 (wat normaliter meer posts in het console topic oplevert) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:11
Nog meer mensen waarbij de Pro 7200 moeite heeft met het renderen van beeld in Assasins Creed Origins?

Soms krijg ik hele artifarcten in beeld of soms duurt het erg lang voordat iets ingetekend word. Bijvoorbeeld als ik de map laadt en dan inzoom op een bepaalde plek, een stad oid en dan duurt het een paar seconden voordat de details zijn ingeladen. Dit geldt ook als ik met mn paard door de woenstijn ren. Ik zie vrij dichtbij ineens stenen op poppen. Ik had hier met mn 7100 geen last van.

Ik ben nu ‘even’ 40GB aan het updaten voor GT Sport om te kijken of de Pro ook moeite heeft met het renderen van die wereld.

Anders even terug naar GameMania. Dat moet ik sowieso want de rumble in mn controller maakt een herrie. Heel irritant.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Moet je een code van Sony voor krijgen in je mailbox, volgens reddit ook enkel voor usa/Canada en enkel als je bent ingeschreven voor de Sony nieuwsbrief.

Dit was toch de info erover gisterenavond, geen idee of het naar EU is uitgebreid vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die US only, want in de NL store kan ik em niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hamazaki schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:39:
[...]

een van de redenen waarom ik de gamemania-inruilactie heb overgeslagen. ik heb nu 0 gezeik met mijn huidige pro. geen zin in russische roulette.
Precies, dat was ook mijn motivatie om het niet te doen. Nieuwer is niet áltijd beter.

Mijn huidige Pro blaast af en toe iets harder, en is totaal niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:07:
[...]

Volgens mij is die US only, want in de NL store kan ik em niet vinden.
Hmmm, dat is minder ... Dan maar ff meepakken op mijn US accountje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
Joran schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:18:
Ik wilde toch maar mijn originele ps4 (nog uit een gta5 bundel :o) upgraden naar een pro, maar de 'goedkope' editie lijkt overal uitverkocht.

Gelukkig is de bartsmit website al tijden in onderhoud (zou vorige maand live moeten gaan?). Dus bij de fysieke winkel hadden ze er nog genoeg liggen.

Ik zie toch wel verschil in rdr2 zeg, helemaal blij :)
Ik stond eigenlijk in de startblokken om de Pro ook te gaan halen dit weekend maar door tijdgebrek lukte dit niet helemaal. Tja en dan ga je wat reviews lezen. Allemaal lovend enzo, maar het merendeel concludeert dat de upgrade naar een Pro niet erg lonend is wanneer je een 1080P scherm hebt, zoals ik heb. (4K gaat er ergens volgend jaar wel komen denk ik). In PSVR (heb ik wel) zie je ook wel degelijk verschil, maar weer niet enorm?

Kijk, ik ga mijn huidige PS4 niet inruilen. Ik heb nog nooit een console verkocht en dat zal ik met de OG PS4 ook niet doen. Ik zit me hier dus af te vragen of die 300 Euro investering het waard is puur en alleen voor Boost mode, supersampling en PSVR.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo'n kwatsch dat een pro op 1080p geen meerwaarde heeft ....Alleen al het supersampling (native of door PS4 OS) is de meerwaarde waard. Nooit meer shimmeringen en artifacts door AA, gewoon retestraks beeld. En dan vaak ook nog meer detials en een stabielere framerate.

Maar ik zal wel gek wezen ... :F

EDIT
mooi overzicht van alle PS4 releases in 2019!

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 17-12-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:38:
[...]

Oke, hier kan ik niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

-SaveMe- schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:41:
Zo'n kwatsch dat een pro op 1080p geen meerwaarde heeft ....Alleen al het supersampling (native of door PS4 OS) is de meerwaarde waard. Nooit meer shimmeringen en artifacts door AA, gewoon retestraks beeld. En dan vaak ook nog meer detials en een stabielere framerate.

Maar ik zal wel gek wezen ... :F
Ach zo belangrijk is dat beetje graphics ook weer niet. Je speelt games toch vooral voor de gameplay?
Mijn ouwe witte ps4 doet het nog prima.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de reacties hier lees was de inruil actie van de gamemania één groot succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:11
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:46:
Als ik de reacties hier lees was de inruil actie van de gamemania één groot succes.
Je bedoelt met die Coil Whine? Nou, als ik dat van te voren had geweten hehe maar daar heb ik gelukkig geen last. Ondertussen is GTsport klaar met updaten. Dus ik ga eens kijken wat de 7200 daarmee doet

Edit. GT sport werkt goed. Dus zal misschien aan AC liggen. Ik ben bijna klaar met Origins en dan kan ik aan Odessy beginnen. En zien wat mn machine daarmee doet

[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 17-12-2018 19:20 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
YakuzA schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:45:
[...]

Ach zo belangrijk is dat beetje graphics ook weer niet. Je speelt games toch vooral voor de gameplay?
Mijn ouwe witte ps4 doet het nog prima.
Nee inderdaad, waarom ik ooit ben overgestapt van PS3 naar PS4 snap ik nog steeds niet......

De Pro is gewoon “smoother” met alles, en boeit je dat niet, dan is er nog de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O boy, beta van toekomst best scorende ps4 exclusive komt eraan op de 18e! https://mobile.twitter.co...tml%231074716593781923840

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:08:
O boy, beta van toekomst best scorende ps4 exclusive komt eraan op de 18e! https://mobile.twitter.co...tml%231074716593781923840
Hou eens op.

Ben verder wel benieuwd naar dreams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Cardwizard schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:06:
[...]
Nee inderdaad, waarom ik ooit ben overgestapt van PS3 naar PS4 snap ik nog steeds niet......

De Pro is gewoon “smoother” met alles, en boeit je dat niet, dan is er nog de PS3 :P
Je ad ridiculum gaat niet op omdat je de games van tegenwoordig niet op de ps3 kan spelen :Y)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:53:
[...]

Hou eens op.

Ben verder wel benieuwd naar dreams.
Met wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Met opmerkingen maken die nergens op slaan, eerst met die KH3 meuk van je "beste RPG op PS4" en nu met dreams, het is gewoonweg geen feit en niemand weet of het überhaupt zo goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij realistisch om te denken dat dreams een 95 of 96 haalt op metacritic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:22
Denman schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:38:
[...]

Ik stond eigenlijk in de startblokken om de Pro ook te gaan halen dit weekend maar door tijdgebrek lukte dit niet helemaal. Tja en dan ga je wat reviews lezen. Allemaal lovend enzo, maar het merendeel concludeert dat de upgrade naar een Pro niet erg lonend is wanneer je een 1080P scherm hebt, zoals ik heb. (4K gaat er ergens volgend jaar wel komen denk ik). In PSVR (heb ik wel) zie je ook wel degelijk verschil, maar weer niet enorm?

Kijk, ik ga mijn huidige PS4 niet inruilen. Ik heb nog nooit een console verkocht en dat zal ik met de OG PS4 ook niet doen. Ik zit me hier dus af te vragen of die 300 Euro investering het waard is puur en alleen voor Boost mode, supersampling en PSVR.
Ik heb een Launch pro, net mijn extra og ps4 ingeruild voor een extra pro. 120 euro voor nieuwe garantie, grotere hdd en sneller systeem en een nieuwe controller. Echt een superdeal man. Zeker wel waard. Waarom zou je een og persee willen houden? Die van mij was 5 jaar. Was gewoon wachten op blod of Eject ellende.

En ja, groot verschil op PS vr. Ik heb dit specifiek getest op og vs pro.

Ook onlangs psvr V2 gekocht en v1 verkocht op marktplaats. Upgrade kostte 68 euro en dubbel en dwars waard. Geen kabel ellende meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb een Launch pro, net mijn extra og ps4 ingeruild voor een extra pro. 120 euro voor nieuwe garantie, grotere hdd en sneller systeem en een nieuwe controller. Echt een superdeal man. Zeker wel waard. Waarom zou je een og persee willen houden? Die van mij was 5 jaar. Was gewoon wachten op blod of Eject ellende.

Ook onlangs psvr V2 gekocht en v1 verkocht op marktplaats. Upgrade kostte 68 euro en dubbel en dwars waard. Geen kabel ellende meer.
Kabel ellende? Geen last van met de V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bram1984 schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:29:
[...]

De V1 kan geen HDR en 4k doorgeven, dus mag je iedere keer je kabels om gaan wisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
MaxHardcore schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:40:
[...]

Tja wat ik zeg: ik heb vanaf de NES een heleboel consoles gekocht, en nog nooit verkocht. Ik ben in dat opzicht een verzamelaar en games hebben een grote rol in m’n jeugd ( en in zekere zin nu ook nog) gespeeld. Ook al is de Pro ook een “PS4”, het is toch een andere console, en no way dat ik een apparaat waar ik ruim 3200 uur op gespeeld heb en gewoon deel uit maakt van mijn collectie de deur uit doe.

Daarbij heeft nog nooit ook maar 1 console mij in de steek gelaten. Ik klop het af, maar bijvoorbeeld de Red Ring of death heb ik op m’n 360 nooit gezien, en daar heb ik toch wel ettelijke uren op gespeeld en was een veel voorkomend probleem. M’n huidige launch PS4 is ook probleemloos. En zo heb ik nooit echt storingen gehad.

Ik ben dan wel in de gelukkige omstandigheid dat ik financieel niet perse gebruik hoef te maken van een inruilactie, maar het moet wel een keuze zijn waar ik iets van merk, anders vind ik het alsnog zonde :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:29:
[...]
Duidelijk de V2 nog niet geprobeerd. Iedereen heeft het over het HDR Passthru issue, maar gewoon het kabelmanagement aan de headset zelf is zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:13:
[...]

De V1 kan geen HDR en 4k doorgeven, dus mag je iedere keer je kabels om gaan wisselen..
Weleens van een switch gehoord? Nog nooit in mijn leven de kabel om moeten wisselen. Overigens kan deze wel degelijk 4K doorgeven. HDR is een ander verhaal, maar zoals gezegd eenvoudig op te lossen.

@Twixie Ok ik heb er geen problemen mee, dus geen idee. Kabel hangt gewoon achter me.

Edit: Ah de headphone jack kan in de headset zie ik. Dat kan zeker handig zijn. Ik gebruik echter zelden een headset tijdens mijn VR sessies.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 18-12-2018 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:22
bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 07:11:
[...]

Weleens van een switch gehoord? Nog nooit in mijn leven de kabel om moeten wisselen. Overigens kan deze wel degelijk 4K doorgeven. HDR is een ander verhaal, maar zoals gezegd eenvoudig op te lossen.

@Twixie Ok ik heb er geen problemen mee, dus geen idee. Kabel hangt gewoon achter me.

Edit: Ah de headphone jack kan in de headset zie ik. Dat kan zeker handig zijn. Ik gebruik echter zelden een headset tijdens mijn VR sessies.
De V1 is ook prima, maar de V2 is veel comfortabeler.

Ik heb geupgrade omdat ik mijn oude headset weg zou geven aan familie. Uiteindelijk ging dat niet door en heb ik hem verkocht op marktplaats.

Anders had ik dit waarschijnlijk ook niet gedaan want ook ik vond de v1 prima.

Het grote verschil zit hem in de veel dunnere kabel zonder knopjes en stekkers (even dik als laadkabeltje ds4) die rechtstreeks naar je "CPU" gaat. Daardoor is de headset veel lichter op je hoofd. Het knoppenpaneeltje zat bij mij wel eens in de weg, die knoppen zitten nu in de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MaxHardcore Ah okay. Mja, ik speel misschien maar 5-10% van mijn totale gametijd echt VR, dus ik vind het wel prima zo. Geen zin om zoveel moeite te gaan doen nu alles eigenlijk gewoon prima werkt.

Edit: Ik las gisteren trouwens een gerucht dat Microsoft mogelijk 2 of 3 SKU's gaat lanceren de volgende generatie. Ik ben benieuwd of dat waar is en vooral of het slim is. Ben ook benieuwd wat Sony daar tegenover gaat zetten. Wel goed (maar ergens ook jammer) dat er nog geen leaks zijn.

@Chaoss / @Sagat Is het misschien leuk om een soort next-gen geruchten topic te maken (of heb ik die over het hoofd gezien?), of zijn jullie bang dat dit uit de hand loopt?

[ Voor 54% gewijzigd door bram1984 op 18-12-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:56

Pat-Juh

Patrick

bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:19:
@MaxHardcore Ah okay. Mja, ik speel misschien maar 5-10% van mijn totale gametijd echt VR, dus ik vind het wel prima zo. Geen zin om zoveel moeite te gaan doen nu alles eigenlijk gewoon prima werkt.

Edit: Ik las gisteren trouwens een gerucht dat Microsoft mogelijk 2 of 3 SKU's gaat lanceren de volgende generatie. Ik ben benieuwd of dat waar is en vooral of het slim is. Ben ook benieuwd wat Sony daar tegenover gaat zetten. Wel goed (maar ergens ook jammer) dat er nog geen leaks zijn.

@Chaoss / @Sagat Is het misschien leuk om een soort next-gen geruchten topic te maken (of heb ik die over het hoofd gezien?), of zijn jullie bang dat dit uit de hand loopt?
Agh wellicht is het zo iets als de

Ps 4 Slim en Pro... En nog iets er tussenin. Wellicht gaan de prijzen van die "regular" naar het peil vd One X en de top-tier nog een stapje er boven (bijvoorbeeld SSD opslag, iets meer pracht en praal of luxere functies..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Juh schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:30:
[...]

Agh wellicht is het zo iets als de

Ps 4 Slim en Pro... En nog iets er tussenin. Wellicht gaan de prijzen van die "regular" naar het peil vd One X en de top-tier nog een stapje er boven (bijvoorbeeld SSD opslag, iets meer pracht en praal of luxere functies..)
Ja dat is het dus ook, dus daar hoeft geen misverstand over te bestaan. Ik vraag me alleen af of het slim is je userbase direct al aan het begin van een generatie zo te verdelen. Als er dan ook nog verschillen in framerate gaan zijn krijg je nog gezeur met multiplayer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:41:
[...]
Als er dan ook nog verschillen in framerate gaan zijn krijg je nog gezeur met multiplayer waarschijnlijk.
Het werkt nu prima in de multiplayer voor mij en vele anderen met het framerate verschil tussen de Slim en Pro. Hetzelfde voor het verschil tussen de Xbox One S en Xbox One X.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:19:

Er is al een ps5 topic, prima om dat soort zaken daar te discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:51:
[...]

Er is al een ps5 topic, prima om dat soort zaken daar te discussiëren.
In principe is alles omtrent Xbox daar off-topic, dus dan moet het een gemeenschappelijk topic worden. Ik vind beide wel interessant om in één topic te bespreken.

@Verwijderd Voor zover ik weet zijn er nu ook geen daadwerkelijke 30- vs 60fps games in multiplayer, correct me if I'm wrong. Dat kan de volgende generatie zomaar wel het geval zijn. Niet dat mij het overigens heel erg boeit, aangezien ik geen multiplayer games speel. Sowieso komt de snelste PS hier in huis naar alle waarschijnlijkheid.

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 18-12-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:43:
[...]

In principe is alles omtrent Xbox daar off-topic, dus dan moet het een gemeenschappelijk topic worden. Ik vind beide wel interessant om in één topic te bespreken.

@Verwijderd Voor zover ik weet zijn er nu ook geen daadwerkelijke 30- vs 60fps games in multiplayer, correct me if I'm wrong. Dat kan de volgende generatie zomaar wel het geval zijn. Niet dat mij het overigens heel erg boeit, aangezien ik geen multiplayer games speel. Sowieso komt de snelste PS hier in huis naar alle waarschijnlijkheid.
Volgens mij heeft h1z1 battle royal een 60 fps mode voor de pro die beduidend beter presteert dan de ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nieuwevolger

PUBG is ook een goed voorbeeld van verschil in multiplayer op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik vond altijd een zonde dat mensen alleen fifa en cod speelden op hun ps4 zonder een exlusive erin te steken. (nog steeds zonde natuurlijk)

ik heb in het weekend mijn backlog verkocht en hiermee de drang gestopt om spellen perse uit te spelen. heerlijk om alleen nog fifa te hebben. af en toe een potje en klaar. het is zo wat rustiger aan mn hoofd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 18-12-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
Iemand nog leuke ideeën/tips? wil mijn playstation pro dichtbij de tv ergens ophangen kom op google wel een muurbeugel tegen maar misschien heeft iemand hier wel een origineel tip.

Acties:
  • +12 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:38:
Iemand nog leuke ideeën/tips? wil mijn playstation pro dichtbij de tv ergens ophangen kom op google wel een muurbeugel tegen maar misschien heeft iemand hier wel een origineel tip.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b2/19/73/b2197352053df816eacb7b52ec53d1e1.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Pat-Juh schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:30:
[...]
Wellicht gaan de prijzen van die "regular" naar het peil vd One X en de top-tier nog een stapje er boven (bijvoorbeeld SSD opslag, iets meer pracht en praal of luxere functies..)
Een console van meer dan 500 euro verkoopt niet, je was er zeker niet bij tijdens het ps3 debacle en de immens snelle officiele pricedrop ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
@poor Leno

Thx dat ziet er gaaf uit proberen waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:26
Katmi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:03:
[...]

Een console van meer dan 500 euro verkoopt niet, je was er zeker niet bij tijdens het ps3 debacle en de immens snelle officiele pricedrop ? :P
Ik begrijp dit argument wel, maar vaak wordt het toch te makkelijk als excuus aangehaald.
De launch van de ps3 is meer dan 10 jaar geleden. In die 10 jaar jaar is er inflatie geweest (ook nog een versterkt door een crisis)
Daarnaast is er nog de hele cryptohype die de prijzen van GPU's in de hoogte heeft gejaagd.
Ik vind 450-550 euro eigenlijk wel een aanvaardbare prijs voor de PS5. Ik heb liever dat ze de prijs verhogen dan dat ze gaan besparen op componenten. Bij de Pro hebben ze ook moeten besparen op de CPU om het ding aan 400 te kunnen verkopen.

500 euro is over 1,5 jaar een realistischer bedrag dan in 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Katmi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:03:
[...]

Zeker wel, daarom zelf ook gewcht met de PS3 des tijds. Enige is... als je nu kijkt naar de GPU prijzen, deze zijn ook gestegen. Kort door de bocht gezien, een degelijke hexa of octa core CPU en GPU kost al gauw 450-500 exclusief andere hardware (ik weet het kortingen, deals, kartels, etc...) maar goed als Sony en Microsoft een stap sneller en verder willen zal dit geld moeten kosten. Ik verwacht minstens een hexa/octa core cpu en 7tflops GPU met 16gb gedeeld geheugen...

Anyway. Verkeerde topic hiervoor denk ik ;). Ik ga wat gamespecifieke topics doorpluizen om te kijken of ik een egpu of PS4 ga kiezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Crypto bubbel in pc land is al bijna 3 maanden geleden gebarsten, 2dehands ligt vol met een GTX 1060 6gb en RX580 8gb kaartjes voor ver onder de 200 euro, en dat zijn nog steeds 1080p/60fps gpu's.

1070's zijn ook een stuk goedkoper dan een jaar geleden en 1080 heeft ook leuke koopjes van mensen die naar een RTX 2070/2080 upgraden, momenteel is het eigenlijk het beste moment in jaren om een pc te bouwen, 16gb ddr4 ram is ook een stukje goedkoper dan vorig jaar.

Bij de pro hadden ze trouwens geen keuze qua cpu, er was bij AMD nog steeds niks anders dan de Jaguar cpu, Ryzen/zen apu's waren nog niet klaar eind 2016.

Trouwens de ps3 was ook geen 500 euro, het ''luxe'' model met grootste HDD was bijna een whopping 700 euro, ik heb ergens tussen de 700 en 750 betaald voor een ps3 met Killzone op launch ochtend.

@Pat-Juh een degelijke hexa core moet zeker geen 350-400 euro kosten, een i5 8400 klopt een i7 7700k in games of is nek aan nek en heeft me in September 185 euro gekost…
Anyway allemaal redelijk on topic dus ga het hierbij laten, maar de ps3 is in de industrie nog altijd gezien als de prijs flop van de voorbije generaties dus snap echt niet dat sommige hier dan een potentiele next gen console van meer dan 500 euro zitten te verdedigen.

Mag je nog de labels inflatie en wat nog eraan hangen, maar als je een console richting 600-650 euro prijst dan prijs je ook een heel groot deel van je klanten basis buiten kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 15:16
Katmi schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:56:
@Pat-Juh een degelijke hexa core moet zeker geen 350-400 euro kosten, een i5 8400 klopt een i7 7700k in games of is nek aan nek en heeft me in September 185 euro gekost…
Volgens mij bedoelde hij de CPU + GPU samen die dat wel zouden kosten. 7 Tflops haal je niet met een 580 of een 1060... De goedkoopste 1070s benaderen nu de 300 euro, doe daar een redelijke CPU bij en je komt inderdaad wel in de buurt van dat bedrag.
Maar goed, dat is dan natuurlijk wel nu, en consumentenprijzen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Finraziel schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:20:
[...]

Volgens mij bedoelde hij de CPU + GPU samen die dat wel zouden kosten. 7 Tflops haal je niet met een 580 of een 1060... De goedkoopste 1070s benaderen nu de 300 euro, doe daar een redelijke CPU bij en je komt inderdaad wel in de buurt van dat bedrag.
Plus die 300 euro voor een 1070 is voor een complete gpu. Waar je in een console praat over een apu.
Dus dan hoef je alleen een gpu die en cpu die in een apu te hebben ( is moeilijker natuurlijk dan ik nu doe vertellen maar als voorbeeld.)
Dus dat scheelt mega kosten. Plus massa productie dus grote deal dus mooie prijzen.
Ik zeg 10 a 12tflops( amd flops dus lager dan nvidia)
Ryzen 50 watt cpu erin met denk 6 a 8 cores 12/16 threads en iets van 3ghz. 16 a 24 gb ram.
Heb je mega mooi spul en dan ergens eind 2020 denk wel betaalbaar.
Nieuwe ryzen 3 is goedkoop en snel. En navi gpu word ook midden segment volgens rumours en dan 2070 performance zou ziek zijn!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
[...]

Volgens mij bedoelde hij de CPU + GPU samen die dat wel zouden kosten.
Is me bij nader lezen nu ook opgevallen in zijn post ja :+ nuja ik heb mijn hexa core en 1060 gtx dan 360 euro betaald, spreken we over mijn hele 1080p/60fps gaming pc heb ik 650 euro uitgegeven, dat ga ik nooit aan een ps5 geven tenzij het 1080p/60 doet of 4k/60 en dan nog zou ik eerst eens lang nadenken, een console heeft voor mij ( en vele andere ) nog steeds een plafond qua max retail prijs.

Heb me al laten vangen met de ps3 omdat ik van een gaming high af kwam na de ps2 maar achteraf bekeken was dat gewoon belachelijk veel geld voor gewoon een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00
[...]

7 tflops waar haal je dat vandaan? Hoogstens 4tlfops (16bit integers) zit ook gewoon een AMD RX 480 in met 8 poep (jaguar) cpu cores. (vergelijkbaar met atom). Een 480 kun je 2e hands al voor €135,- op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Bliksem B schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:37:
[...]

7 tflops waar haal je dat vandaan? Hoogstens 4tlfops (16bit integers) zit ook gewoon een AMD RX 480 in met 8 poep (jaguar) cpu cores. (vergelijkbaar met atom). Een 480 kun je 2e hands al voor €135,- op de kop tikken.
Dat zei @Pat-Juh wat hij minstens in de volgende generatie zou verwachten. Jij hebt het volgens mij over de huidige pro maar daar ging het dus niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Finraziel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:39:
[...]

Dat zei @Pat-Juh wat hij minstens in de volgende generatie zou verwachten. Jij hebt het volgens mij over de huidige pro maar daar ging het dus niet over.
Dat dus ja... om wel voor “noemenswaardige” stap te zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
599 is trouwens het bedrag dat ik heb betaald voor de ps4 en pro samen (eerst 400 voor de ps4, toen verkocht voor 180 en voor 380 weer een pro gekocht).

Maar als je ziet hoe goed de ps4 verkoopt als die even 199 kost, dan zie je wel hoe prijs gevoelig de consument is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Nieuwevolger schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:15:
599 is trouwens het bedrag dat ik heb betaald voor de ps4 en pro samen (eerst 400 voor de ps4, toen verkocht voor 180 en voor 380 weer een pro gekocht).

Maar als je ziet hoe goed de ps4 verkoopt als die even 199 kost, dan zie je wel hoe prijs gevoelig de consument is.
Mwa, je ziet dat mensen op sales af komen, maar de pro is het hele jaar al slecht leverbaar terwijl deze lekker vlak onder zijn launch prijs bleef hangen. Het is niet dat hij toen onverkocht in de winkel bleef liggen.

Zelf overigens 219 kwijt aan mijn pro :+ (voor 100 een launch PS4 overgekocht en die voor 119 euro omgeruild voor een pro bij gamemania in de actie laatst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

De gemiddelde consument snapt en geeft ook geen reet om specs. Prima voor bedrijven als Sony en co., want de ideale Cash cow natuurlijk.

Heb zelf ook een PS4 (jaartje na launch aangeschaft) en een Pro (met het oog op VR toen bij release) aangeschaft. Maar als ze dit elke generatie gaan flikken weet ik niet of ik doorga met dat sponsoren, de Pro is gewoon wat de PS4 had moeten zijn. Maar het wordt doorgaans geslikt als zoete koek.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Geteisem schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:08:de Pro is gewoon wat de PS4 had moeten zijn. Maar het wordt doorgaans geslikt als zoete koek.
niet mee eens. toen de PS4 gelaunched werd, waren er geen 4K tv's op de markt (betaalbaar).

De Pro was noodzakelijk, omdat 4K tv's mainstream begonnen te worden. Sony had natuurlijk iets nodig om hun nieuwe 4K HDR tv's te promoten.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 19-12-2018 09:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Geteisem schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:08:
De gemiddelde consument snapt en geeft ook geen reet om specs. Prima voor bedrijven als Sony en co., want de ideale Cash cow natuurlijk.

Heb zelf ook een PS4 (jaartje na launch aangeschaft) en een Pro (met het oog op VR toen bij release) aangeschaft. Maar als ze dit elke generatie gaan flikken weet ik niet of ik doorga met dat sponsoren, de Pro is gewoon wat de PS4 had moeten zijn. Maar het wordt doorgaans geslikt als zoete koek.
Dan heeft de gemiddelde consument groot gelijk.

Specs zijn volledig oninteressant behalve voor wat geeks die graag consolewars willen uitvechten op fora. :)

Het gaat erom dat de spellen soepel spelen op de gewenste resolutie, met welke hardware ze dat voor elkaar krijgen is echt niet interessant.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grootste doelgroep is ook alleen maar geïnteresseerd z'n beetje in het spelen van FIFA, COD en GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Degenen die de singleplayer van Onrush nog willen gaan spelen raad ik aan om een flinke dosis geduld mee te nemen. De servers lijken niet geschikt voor de hoeveelheid spelers die ze nu te verduren krijgen met als gevolg de ene na de andere disconnect.
Zit je midden in een toernooi en verlies je connectie dan ben je al je progressie van dat toernooi kwijt omdat de game alleen progressie opslaat als je verbonden bent.
Gisteren bv een toernooi tot 7 keer toe moeten herstarten omdat na 3 van de 4 races de connectie verloren ging. Erg slecht, dit verwacht je niet van Codemasters :F

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:42:
Degenen die de singleplayer van Onrush nog willen gaan spelen raad ik aan om een flinke dosis geduld mee te nemen. De servers lijken niet geschikt voor de hoeveelheid spelers die ze nu te verduren krijgen met als gevolg de ene na de andere disconnect.
Zit je midden in een toernooi en verlies je connectie dan ben je al je progressie van dat toernooi kwijt omdat de game alleen progressie opslaat als je verbonden bent.
Gisteren bv een toernooi tot 7 keer toe moeten herstarten omdat na 3 van de 4 races de connectie verloren ging. Erg slecht, dit verwacht je niet van Codemasters :F
"dit verwacht je niet van Codemasters "

Driveclub vergeten haha? (zelfde devs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Driveclub was van Evolution Studios (makers van de Motorstorm series), die studio is na Driveclub door Sony gesloten en een deel van dat team zit nu bij Codemasters (toch?). Met Codemasters games (F1, Dirt etc) heb ik volgens mij nog nooit zulke problemen gehad.

@Nieuwevolger hieronder: dat wist ik ja. Maar Codemasters is eindverantwoordelijke, zij brengen tenslotte de game uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:53:
Driveclub was van Evolution Studios (makers van de Motorstorm series), die studio is na Driveclub door Sony gesloten en een deel van dat team zit nu bij Codemasters. Met Codemasters games (F1, Dirt etc) heb ik volgens mij nog nooit zulke problemen gehad.
Ja, maar onrush is dus gemaakt door het team bij codemaster die bestond uit voornamelijk Evolution studios werknemers.

@dvdkiwi Ik denk dat de ontwikkelaar zelf veel beter inzicht heeft in de servers en netcode dan de publisher. Sony had driveclub waarschijnlijk ook niet gereleased als ze wisten dat de game het eigenlijk niet zou doen voor maanden.

[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 19-12-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
Finraziel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:07:
[...]

Mwa, je ziet dat mensen op sales af komen, maar de pro is het hele jaar al slecht leverbaar terwijl deze lekker vlak onder zijn launch prijs bleef hangen. Het is niet dat hij toen onverkocht in de winkel bleef liggen.

Zelf overigens 219 kwijt aan mijn pro :+ (voor 100 een launch PS4 overgekocht en die voor 119 euro omgeruild voor een pro bij gamemania in de actie laatst).
Ja de pro verkoopt prima, maar met die cijfers win je alsnog geen console war.

Een high-spec console verkoopt miljoenen, een medium-spec console kan tientallen miljoenen verkopen, zolang het totale pakket de moeite waard is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Martinspire schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:25:
[...]

Ja de pro verkoopt prima, maar met de cijfers win je alsnog geen console war
Ja de XOne heeft betere specs, maar met specs alleen win je alsnog geen console war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Geteisem schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:08:

Voor mij moet de volgende generatie ook heel wat meer bieden wil ik nog instappen. Bijna iedereen waar ik mee game is ook over gestapt naar de pc (ik dus ook) dus de drang is hoe dan ook minder. RDR2 was de eerste game dit jaar die ik op de PS4 heb gespeeld en als je eenmaal aan het spelen bent is het allemaal wel te doen, maar het opstarten, menu en de hele ervaring voelt voor mij persoonlijk achterhaald en sloom aan.

Gamen op de console blijft natuurlijk voordeliger, maar als je een redelijk budget voor gaming over/beschikbaar hebt dan wil je eigenlijk gewoon het best mogelijke wat de markt te bieden heeft en nu is het gewoon steeds terug schakelen vanaf de pc. Het is alleen niet realistisch of ze moeten met 2 modellen uit komen. Een €400 model zal vele malen beter verkopen dan een €1000+ versie ook al zou die laatste mijn voorkeur hebben (met bijbehorende prestaties dan :+ ).
Pagina: 1 ... 65 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.