Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Cardwizard schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:56:
[...]

Ik heb mijn vorige Pro ook verkocht om die reden, ik vond een spel spelen gewoon niet meer leuk met zoveel herrie, de nieuwe revisie is (in ieder geval tot nu) een heel stuk stiller
Ik heb inmiddels de Spiderman bundle aangeschaft, welke revisie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het financiele rapport en inverstor call lijkt erop aan te wijzen dat je geen pricedrop van de ps4 moet verwachten de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:48:
Het financiele rapport en inverstor call lijkt erop aan te wijzen dat je geen pricedrop van de ps4 moet verwachten de komende tijd.
Zullen toch wel wat zeer aantrekkelijke aanbiedingen komen met black friday en sinterkerst?
Of bedoel je een stucturele pricedrop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:04
@shoombak RDR bundel CUH-7216B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

Zullen toch wel wat zeer aantrekkelijke aanbiedingen komen met black friday en sinterkerst?
Of bedoel je een stucturele pricedrop?
Structurele prijsdrop zou ik sowieso niet verwachten (normaal gesproken zijn die meestal in November of December). Ik zou ook niet veel geks verwachten kwa acties tijdens black friday vanuit Sony zelf op het moment. Ik zou zeggen tijdens black friday 250 voor de ps4 en 350 voor de pro. Maar het kan zo zijn dat retailers zelf nog met scherpe acties komen, die buiten de advies prijzen van Sony zijn.

Trouwens nog een hele interessante post over de geschiedenis van price drops van een console
https://www.resetera.com/posts/14370376/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Heb het ding al een paar jaar, zit geen garantie meer op..
Je hebt 2 jaar garantie, daarna kun je de PS4 laten repareren door hun voor een X bedrag.
Als je dat het niet waard vind, kun je op zoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Zit nu toch te denken om de RDR2 pro bundle te halen! Dan kan ik namelijk RDR2 prima verkopen (heb ik al) en de extra DS4 raak ik ook wel krijt voor €40,- (denk ik?).

Dan kom ik ~330,- uit voor een pro.

Voor mijn PSVR zou het wat extra performance toevoegen, helaas een mooie plasma en dus geen 4k..

Voegt een pro dan nogsteeds grafisch iets toe of vooral stabielere framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:19:
Zit nu toch te denken om de RDR2 pro bundle te halen! Dan kan ik namelijk RDR2 prima verkopen (heb ik al) en de extra DS4 raak ik ook wel krijt voor €40,- (denk ik?).

Voor mijn PSVR zou het wat extra performance toevoegen, helaas een mooie plasma en dus geen 4k..

Er zijn wel wat games waarbij de pro grafisch en/of framerate wat toevoegt op 1080p. Maar bij sommige games valt het ook wel tegen vind ik. Voor VR voegt de betere image quality wel echt wat toe bij de meeste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:41
Al bij al was er vorig jaar niet eens zoveel korting op PlayStation.
Er was die actie vanuit Sony waarbij de PSVR overal goedkoop was.
In MM (duitsland?) was de pro ook even 299
Maar dat was ook het spannendste, het is zeker geen landelijke prijzenoorlog ofzo.
Maar als je goed kijkt zal er wel een aanbieding te vinden zijn. Zo was mn Pro vorig jaar +- €240 bij Carrefour in België. Die komen wel eens met gekke en goedkope bundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44

Winkiller

De Mopperpot

Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:56:
Sony heeft 86.1 miljoen ps4's verscheept sinds 30 september, Sony verwacht nu 97,5 miljoen ps4's te hebben verscheept op 30 maart 2019 ( dit was vorig kwartaal nog een verwachte 97 miljoen stuks).
Heb je aandelen of zo :? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@Predje in Duitsland Amazon/Saturn heb je die bundel voor 389 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:53:
Al bij al was er vorig jaar niet eens zoveel korting op PlayStation.
Toen je dit schreef, dacht ik al direct te reageren, gezien ik mijn PS4 Pro echt heel goedkoop had...
Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:53:
Maar als je goed kijkt zal er wel een aanbieding te vinden zijn. Zo was mn Pro vorig jaar +- €240 bij Carrefour in België. Die komen wel eens met gekke en goedkope bundels
...maar dan bleek jij zelfs net hetzelfde gedaan te hebben :).
Ik vraag me af of Carrefour er toen zelfs niet aan toe stak. Al was de korting die je kreeg wel in Bonuspunten, meen ik me te herinneren. Maar al bij al heb ik toen, ook al doordat ik nog €180 kreeg voor mijn oude PS4, een upgrade gedaan die me ongeveer €20 kostte, want de extra controller en GTSport wou ik sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Twixie Ja, je krijg voor redelijk wat geld aan waardebonnen. Dat maakte me niet uit, Ik moet toch wekelijks naar de supermarkt. :P
Is eigenlijk hetzelfde als cash geld..
Ik heb toen ook die Dualshock en GT Sport verkocht.
Als extra had ik nog Uncharted Lost Legacy meegenomen voor €27, waardoor ik een extra waardebon van €20 kreeg. Die actie was echt niet normaal 8)7
Ik ga het wel in de gaten houden, wie weet komt het terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RDR2 haalt een omzet van 725miljoen in zijn eerste 3 dagen. https://www.resetera.com/...d-of-all-time-725m.77843/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was hier dus echt eens benieuwd naar, want heb nog nooit zo een hype gezien die zich ook meteen vertaalde in een massa mensen die de game direct speelden. Maar $725M is toch echt wel sick. Ben eigenlijk nog verbaasd dat GTAV nog meer verkocht, maar dat was dan ook weer een game-reeks die gewoon iedereen kent.
Ook opvallend dat het wel de records neerzet op PSN, wat dus betekent dat het vooral de digitale sales zijn die de doorslag geven. Nochtans kost hij digitaal €70, terwijl je hem op disk gewoon vindt voor €53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij was gta5 zo groot dat ze binnen een week een miljard omzet hadden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:49:
Volgens mij was gta5 zo groot dat ze binnen een week een miljard omzet hadden gehaald.
Staat ook gewoon in je link he :). Ze haalden al $1B tijdens de eerste 3 dagen, en dat was dan nog niet eens een weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Een soort crosspost vanuit het RDR II topic:
@v8power67 zei daar dat RDR een stabielere framerate heeft wanneer je supersampling uitzet.
Ik heb dit geprobeerd, en nu merkte ik onmiddelijk dat mn Pro stiller is. Hij maakt zeker nog geluid, maar dat luid en intensief blazen is wel weg.

Iemand die hier toevallig meer over weet? Hoe zit het bij andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:15:
Een soort crosspost vanuit het RDR II topic:
@v8power67 zei daar dat RDR een stabielere framerate heeft wanneer je supersampling uitzet.
Ik heb dit geprobeerd, en nu merkte ik onmiddelijk dat mn Pro stiller is. Hij maakt zeker nog geluid, maar dat luid en intensief blazen is wel weg.

Iemand die hier toevallig meer over weet? Hoe zit het bij andere games?
Icm een FHD display? (dus geen 4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@The Inquisitor ja, mijn setup is momenteel een 32" 1080p monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:19:
zou dit het zelfde zijn op een FHD tv ipv monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@joey82 dat lijkt mij wel, supersampling is toch ook alleen maar voor oude spellen die niet Pro geoptimaliseerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Anton.net schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:19:
Dan is de kans groot dat als je supersampling uit zet, je pro stiller wordt. Ik heb het nog niet getest, maar wel vaker gehoord, en de theorie erachter verklaart het ook zeker: zonder SS draait het spel op 1080p, met SS op 4k (afhankelijk van de implementatie van de game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Toch via de site het e.e.a. ingevuld en de suggesties had ik allemaal al geprobeerd.

Nu €150 betaald en de PS4 staat klaar om straks op de post te gaan.

Enorm balen.. lig ik er 2 weken uit terwijl ik midden in RDR2 zit... (waar ik ook weer opnieuw mee kan beginnen!)..

Hoe kan zoiets te kapot gaan zonder aan te raken!
Maar heb je t wel getest met een andere controller :?

En heb je je de auto-upload van je savegames naar je online storage niet aanstaan?? (Of heb je geen PSN lidmaatschap) :X

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het nergens bevestigd dat met supersampling uit de game op 1080p draait. Maar zou best kunnen aangezien ik SS uit heb staan en de pro van mij was nog nooit zo stil en heb nog geen één keer een framedrop gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
poor Leno schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:42:
[...]

Maar heb je t wel getest met een andere controller :?

En heb je je de auto-upload van je savegames naar je online storage niet aanstaan?? (Of heb je geen PSN lidmaatschap) :X
Ja, getest met 2 verschillende DS4 en ook move en aim controller.. niets kan connecten met de PS4.
Helaas geen plus account, dus geen savegames nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:57:
Volgens mij is het nergens bevestigd dat met supersampling uit de game op 1080p draait. Maar zou best kunnen aangezien ik SS uit heb staan en de pro van mij was nog nooit zo stil en heb nog geen één keer een framedrop gemerkt.
Wie moet dat bevestigen dan?

De PS4 weet toch dmv HDMI dat er een 1080p display aangesloten is, daardoor is de output sowieso 1080p. Supersampling is juist om dit te overriden en alsnog een 4k output te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 07:40

SKB

Predje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:19:

Ik zit met hetzelfde dilemma :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
The Inquisitor schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:05:
[...]

Wie moet dat bevestigen dan?

De PS4 weet toch dmv HDMI dat er een 1080p display aangesloten is, daardoor is de output sowieso 1080p. Supersampling is juist om dit te overriden en alsnog een 4k output te geven.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:57:
PS4 Pro, when outputting at 2160p, seems to render at a resolution of 3840x2160 using checkerboard rendering. However, there appears to be an issue with the reconstruction which causes pixel counts to come in at 1920x2160 in most cases. PS4 Pro renders natively at 1920x1080 when the system is outputting at 1080p with supersampling disabled.
Ook hier een opmerking over de probleem met de reconstructie van de 1920x2160 naar 3840x2160 resolutie.

Edit even de juiste persoon erin gequote my bad.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 30-10-2018 15:15 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

v8power67 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

[...]

[YouTube: Red Dead Redemption 2 PS4 Pro vs Xbox One X Frame Rate Comparison]

[...]

Ook hier een opmerking over de probleem met de reconstructie van de 1920x2160 naar 3840x2160 resolutie.

Edit even de juiste persoon erin gequote my bad.
Oke, maar we hebben het dus over een 1080p monitor met SS uit. Dan output de PS4 pro dus 1080p aan een 1080p monitor, dat zei ik net ook. Jouw quote bevestigt dat.

Begreep al niet dat je mij quotte :9

[ Voor 3% gewijzigd door The Inquisitor op 30-10-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
The Inquisitor schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Oke, maar we hebben het dus over een 1080p monitor met SS uit. Dan output de PS4 pro dus 1080p aan een 1080p monitor, dat zei ik net ook. Jouw quote bevestigt dat.
Klopt had verkeerde gequote. Heb andere quote toegevoegd.
Maar ook op een 4k tv kan je dit toepassen gewoon 1080p resolutie selecteren in settings van ps4 pro.

Alleen ja dan krijg je 1080p op 4k tv dat zal vast niet mooi overkomen... Dan heb je liever de hogere resolutie. Maar wie toch de locked 30fps wil kan dat toch doen dan.

Vraag me wel af hoe rockstar dat gedaan heeft dan. Is op 1080p hij gewoon de ps4 versie zonder pro flag en doet boostmode dan de performance verbeteren tov base ps4.
Of heeft hij wel pro flag maar draait gewoon 1080p met volle ps4 pro hardware erachter dus zoveel overhead dat hij niet meer dropt onder 30fps.

Hoe dan ook hoop ik op een fix voor de checkerboarding ( of wat ze ook gebruiken) bug die beeld niet echt verbeterd.
Anders ga ik als ik de game haal gewoon op 1080p/ 30 locked spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 30-10-2018 15:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:09
4 uur lang RDR2 gespeeld...ennnn nope, niet mijn game. Zit veel te veel naar een poppetje op een paard (of paard en wagen) te kijken. Ziet er wel prachtig uit voor zo'n open world game. Ook heb ik het aim systeem altijd al lastig gevonden van Rockstar, ook bij GTA (hoewel ik GTA altijd fantastisch vind).

TLDR: Frustrerend schieten en alles is zooooo traag. En ik ben constant mijn hoed kwijt ;)

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De PS4 pro met RDR2 op Amazon DE is zojuist opgehoogd van 385 naar 424 euro terwijl ik nét wilde bestellen! Shit. Op Amazon UK is de bundel nog 350 pond (= 393 euro) dus ik denk dat ik die maar koop. Moet er dan nog wel even een UK -> EU verloopstekker bij kopen vrees ik. Een voordeel is dat het RDR2 doosje dan wel Engels is in plaats van Duits :)

Edit: De UK variant wordt hij bij afrekenen niet 350 maar 410 pound... dat wordt verder zoeken

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 31-10-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

v8power67 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Vraag me wel af hoe rockstar dat gedaan heeft dan. Is op 1080p hij gewoon de ps4 versie zonder pro flag en doet boostmode dan de performance verbeteren tov base ps4.
Of heeft hij wel pro flag maar draait gewoon 1080p met volle ps4 pro hardware erachter dus zoveel overhead dat hij niet meer dropt onder 30fps.
Dat laatste. Want zodra er een 4k versie is dan is de game al pro enhanced, en vaak betekent dat een stabielere of hogere framerate (bijv 60 vs 30 fps) voor FHD gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Met SS uit ziet de game er wel minder uit op 1080p.
Bomen etc zijn net iets minder scherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@stin00 bij Saturn, Mediamarkt en EBay (ook Saturn) is het nog 389 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 21:22
Xecuter NL schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:27:
4 uur lang RDR2 gespeeld...ennnn nope, niet mijn game. Zit veel te veel naar een poppetje op een paard (of paard en wagen) te kijken. Ziet er wel prachtig uit voor zo'n open world game. Ook heb ik het aim systeem altijd al lastig gevonden van Rockstar, ook bij GTA (hoewel ik GTA altijd fantastisch vind).

TLDR: Frustrerend schieten en alles is zooooo traag. En ik ben constant mijn hoed kwijt ;)

Just my 2 cents.
Schieten in RockStar games heb ik ook nooit top gevonden. Alleen in Max Payne 3 hebben ze het echt goed gedaan.

GTA V vond ik ook niks aan.

Maar RDR vind ik wel vet. Alleen al om de setting. Heb nu 2-3 uurtjes gespeeld. En vind het wel ERG langzaam op gang komen. Nou heb ik weinig tegen slower paced games. Maar ik vond het eerste gedeelte ronduit slaapverwekkend. Zullen best mensen zijn die na de eerste uurtjes zullen afhaken.

Maar goed, dit soort games moet je imo de tijd geven. Die worden na een paar uurtjes alleen maar beter.

Ga nu verder met Spider-Man. En als ik die uit heb, ga ik wel weer verder met RDR2. Heeft voor mij geen haast. Neem er mijn tijd voor.
stin00 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:29:
De PS4 pro met RDR2 op Amazon DE is zojuist opgehoogd van 385 naar 424 euro terwijl ik nét wilde bestellen! Shit. Op Amazon UK is de bundel nog 350 pond (= 393 euro) dus ik denk dat ik die maar koop. Moet er dan nog wel even een UK -> EU verloopstekker bij kopen vrees ik. Een voordeel is dat het RDR2 doosje dan wel Engels is in plaats van Duits :)
Als ik het geen haast heeft, zou ik gewoon wachten tot Black Friday.

[ Voor 24% gewijzigd door Sefaex op 30-10-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou RDR sowieso nooit in duitsland kopen. zie deze tekst:

The USK and censorship
Violence in video games is a controversial subject in Germany, and German localisations of violent games are often heavily cut by the publishers to permit a public release. Usually this entails a simple removal or reduction of depictions of blood and gore, but often extends to cuts in the content or plot of the game, as was the case in games such as Phantasmagoria, Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh, Counter-Strike, Grand Theft Auto, Wolfenstein: The New Order or South Park: The Stick of Truth.
All games that are released to the public are required to carry a certificate given by the USK (Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle - Voluntary Monitoring Organisation of Entertainment Software). If the USK refuses certification of a title, it may be, and often is, placed upon the index of media harmful to youth kept by an offshoot of the Federal Ministry of Family Affairs. The compulsory nature of the USK label was a consequence of the 2003 modification of the Jugendschutzgesetz, or youth protection laws.
The 2003 changes to the Jugendschutzgesetz also announced an intent to extend the restrictions on the depiction of violence in video gaming, leaving open the possibility of banning any depiction of violence in video gaming, which was met by widespread outcry from the video gaming community in Germany. The then in power CDU/SPD coalition government announced an intention to enact this in 2005, but in November 2006 it was announced that such restrictions would not be enacted at this time

Bron Wikipedia

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sagat ik koop ze ook nooit in Duitsland normaal gesproken maar voor zover ik weet is er geen sprake van censuur in RDR 2, daarom wel de bundel met de Pro in Duitsland gekocht

Meestal zijn de spellen daar zelfs alleen Duitstalig wat ook nu niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:27
Sinds begin PlayStation 3 tijdperk wordt de Duitse certificatie meestal als standaard gebruikt voor de rest van Europa. Zo kon je bijvoorbeeld bij de multiplayer van de The Last of Us’ in de Europese versie geen tegenstanders onthoofden (gelukkig maar) door de iets strengere Duitse wetgeving. Natuurlijk gelden er uitzonderingen met betrekking tot bijvoorbeeld het gebruik van hakenkruizen en dat soort Tweede Wereldoorlog gerelateerde zaken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:05:
Dit klopt niet. Ook met SuperSampling krijg je 1080p output. Ik zou zelfs zeggen: uiteraard, want een FHD TV kan helemaal niet overweg met een 4K signaal.
Wat SS doet is de game renderen op 4K, maar dan met anti-aliasing downsamplen naar 1080p.
v8power67 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:19:
Klopt had verkeerde gequote. Heb andere quote toegevoegd.
Maar ook op een 4k tv kan je dit toepassen gewoon 1080p resolutie selecteren in settings van ps4 pro.
Alleen ja dan krijg je 1080p op 4k tv dat zal vast niet mooi overkomen... Dan heb je liever de hogere resolutie. Maar wie toch de locked 30fps wil kan dat toch doen dan.
Volgens mij kan dat nog goed meevallen, qua beeld, zeker als de TV ietwat deftig upscalet.
Wat ik een bizar gemis vind, is dat wanneer je je PS4 in 1080p forceert, je toch geen SuperSampling kan enablen. De PS4 komt dan immers zeggen dat hij een 1080p display nodig heeft. Ik wou daar wat mee experimenteren omdat ik zelfs op 4K aliasing zie in veel games, terwijl ik wellicht nauwelijks verschil zie tussen 1080p en 4K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
Zooitje games via HumbleBundle voor PS4, gewoon in NL te claimen.

https://www.humblebundle....rdic-playstation-bundle-2

Tier 1 - €0,88

Lock’s Quest (PS4)
Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut (PS4)

Tier 2 - €9,86

This Is the Police (PS4)
The Dwarves (PS4)
Red Faction II (PS4)
Black Mirror (PS4)
Destroy All Humans! 2 (PS4)

Tier 3 - €13,19

Titan Quest (PS4)
Darksiders Warmastered Edition (PS4)
Sine Mora EX (PS4)
Battle Chasers: Nightwar (PS4)

ATTENTION: Two keys will be provided to redeem all the games in your bundle. One key will be provided to redeem Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut and an additional key will redeem all other games. You will not be able to add money to unlock additional content after your initial purchase.

[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 30-10-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 03-10 09:29
maartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:43:

Tier 1 - €0,88

Lock’s Quest (PS4)

Tier 2 - €9,86

This Is the Police (PS4)
The Dwarves (PS4)
Red Faction II (PS4)
Black Mirror (PS4)

Tier 3 - €13,19

Titan Quest (PS4)
Sine Mora EX (PS4)

ATTENTION: Two keys will be provided to redeem all the games in your bundle. One key will be provided to redeem Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut and an additional key will redeem all other games. You will not be able to add money to unlock additional content after your initial purchase.
Koop al jaren niks meer daar. Vroeger echt toffe first party games voor een prikkie. Nu alleen maar indië-games etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 07:29
Ik vond the dwarves wel gave boeken en titans quest heeft ook wel mijn interesse, bedankt voor de tip!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 11:22
Ik overweeg momenteel een PS4 (slim) aan te schaffen, en zou graag eens jullie advies willen. Ik heb ondertussen heel het inleidende topic gelezen maar blijf toch met nog vragen zitten, waar ik hoop dat jullie antwoord op kunnen geven.

Momenteel speel ik vooral op mijn Nintendo Switch, en ik heb ook een laptop waar ik prima een spelletje op kan draaien. Dat laatste doe ik minder, omdat ik vooral wat meer casual speel en niet veel zin heb om te wachten op opstarten en settings aanpassen enzo. Mijn switch pak ik er voor een half uurtje ofzo bij, en kan het dan vrij snel weer wegleggen. Wat me echter tegen begint te staan is de prijs van 3th party games op mijn Switch, bijvoorbeeld de LEGO games, die ik erg leuk vind, zijn gewoon twee keer zo duur. Nu vraag ik mij af, pakt de PS4 er makkelijk bij voor een korte speelsessie? Of is het wat dat betreft meet zoals PC gamen? Hoe lang duurt het om het aparaat op te starten?

Ook moeten er natuurlijk nog genoeg games zijn om te spelen. Op de Switch heb ik me erg vermaakt met Xenoblade Chronicles 2 en Zelda BOTW. Ook de Mario games vallen over het algemeen goed in de smaak. Ik zat zelf al te denken aan Horizon Zero Dawn en de Final fantasy series. Hebben jullie nog aanraders voor games die een beetje in mijn straatje passen? Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10
Emmavdv schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:57:
Ik overweeg momenteel een PS4 (slim) aan te schaffen, en zou graag eens jullie advies willen. Ik heb ondertussen heel het inleidende topic gelezen maar blijf toch met nog vragen zitten, waar ik hoop dat jullie antwoord op kunnen geven.

Momenteel speel ik vooral op mijn Nintendo Switch, en ik heb ook een laptop waar ik prima een spelletje op kan draaien. Dat laatste doe ik minder, omdat ik vooral wat meer casual speel en niet veel zin heb om te wachten op opstarten en settings aanpassen enzo. Mijn switch pak ik er voor een half uurtje ofzo bij, en kan het dan vrij snel weer wegleggen. Wat me echter tegen begint te staan is de prijs van 3th party games op mijn Switch, bijvoorbeeld de LEGO games, die ik erg leuk vind, zijn gewoon twee keer zo duur. Nu vraag ik mij af, pakt de PS4 er makkelijk bij voor een korte speelsessie? Of is het wat dat betreft meet zoals PC gamen? Hoe lang duurt het om het aparaat op te starten?

Ook moeten er natuurlijk nog genoeg games zijn om te spelen. Op de Switch heb ik me erg vermaakt met Xenoblade Chronicles 2 en Zelda BOTW. Ook de Mario games vallen over het algemeen goed in de smaak. Ik zat zelf al te denken aan Horizon Zero Dawn en de Final fantasy series. Hebben jullie nog aanraders voor games die een beetje in mijn straatje passen? Alvast bedankt!
Ik laat mijn PS4 in rest mode staan (soort sleep mode) waarbij hij ook updates in de achtergrond al kan downloaden. Als ik de PS4 met de controller aan zet kan ik met een paar seconden spelen (de game waar ik mee bezig was staat dan zelfs nog open precies waar ik gebleven was).
Installeren is ook easy, je duwt het schijfje er in of drukt op download en dan is het alleen even wachten. Ik zet het gewoon aan en ga wat anders doen, tegen de tijd dat ik de game wil gaan spelen staat het dan wel klaar.

Edit: horizon zero dawn ga je als botw liefhebber trouwens inderdaad echt wel waarderen, denk er alleen aan dat je geen glider hebt ;) zelf meermaals bijna van een berg gesprongen voor ik me dat herinnerde. Verder heb ik nog niet echt genoeg PS4 ervaring om je echt games aan te raden (Xbox is meer mijn main console).

Is a hat in time er niet ook voor PS4? Dat is ook wel een aanrader als je van Mario achtige games houdt.

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 31-10-2018 09:09 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik heb boost mode uitgezet en RDR2 is ineens een stuk stiller. Af en toe spint de fan wel op, maar het wordt geen straaljager meer gedurende de hele speelsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 07:40

SKB

stin00 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:29:
Lag hier ook in het winkelmandje :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
psych schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:07:
Ik vond the dwarves wel gave boeken en titans quest heeft ook wel mijn interesse, bedankt voor de tip!
Ben nog niet bijgelezen, dus mogelijk heeft iemand anders je al gewaarschuwd, maar console versie van Titan quest schijnt best matig te zijn!
maartend schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:43:

Tier 1 - €0,88

Lock’s Quest (PS4)

Tier 2 - €9,86

This Is the Police (PS4)
The Dwarves (PS4)
Red Faction II (PS4)
Black Mirror (PS4)

Tier 3 - €13,19

Titan Quest (PS4)
Sine Mora EX (PS4)

Ondanks bovenstaande thanks voor deze tip! Tier 3 valt voor mij af omdat ik die games al heb of dus niet ken (of wil :P )

Tier 2 heeft met destroy all humans en the dwarves 2 tempters, waar ik van die laatste dan even een trailer en of review moet zien. Giana is een goede platformer (toch @uchiha tijntje ?) maar die heb ik al op pc. Speel deze games wel liever op console.

Verder vwb Humble bundle in het algemeen, ik ben nog erg blij met ze, als ik alleen pc gamer was zou ik me zeker abboneren op de humble monthly, krijg je voor weinig heel veel gaming plezier mee. Maar toegeven ik hou wel van indie/retro en sp games, als je dat minder leuk vind, is het volgens mij inderdaad een stuk minder interresant.

[ Voor 70% gewijzigd door Sagat op 31-10-2018 10:05 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Emmavdv schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:57:

Sony heeft geen Mario of Zelda. Maar de PS4 is imo wel koning qua exclusives:

God of War
Horizon Zero Dawn
Spider-Man
Persona 5
Yakuza 0
Tearaway Unfolded
The Last of Us Remastered
Uncharted 4
Uncharted The Nathan Drake Collection (Uncharted 1 t/m 3)
Uncharted The Lost Legacy
Ratchet & Clank
Tearaway Unfolded
The Last Guardian
Shadow of the Colossus
Gravity Rush Remastered
Gravity Rush 2
Detroit: Become Human
Until Dawn
Bloodborne

En waarschijnlijk ben ik nog een hoop games vergeten. Het mooie aan dit lijstje is ook dat de meeste games gewoon te koop zijn voor 1-3 tientjes.

Waar je voor Switch games imo veel te veel geld betaald. Is de Uncharted Collection bijv vrij vaak in de Amerikaanse Sale te vinden voor $8 (ja 3 topgames voor nog geen tientje).

Ik raad je dan ook aan een extra Amerikaanse account aan te maken (puur voor de aanbiedingen). Altijd handig om erbij te hebben.

Succes in ieder geval. Een miskoop zal je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sagat schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:59:
[...]
Tier 2 heeft met destroy all humans en the dwarves 2 tempters, waar ik van die laatste dan even een trailer en of review moet zien. Giana is een goede platformer (toch @uchiha tijntje ?) maar die heb ik al op pc. Speel deze games wel liever op console.
Zeker weten :) Echt een hele toffe en uitdagende 2d platformer.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Sony heeft geen Mario of Zelda. Maar de PS4 is imo wel koning qua exclusives:

God of War
Horizon Zero Dawn
Spider-Man
Persona 5
Yakuza 0
Tearaway Unfolded
The Last of Us Remastered
Uncharted 4
Uncharted The Nathan Drake Collection (Uncharted 1 t/m 3)
Uncharted The Lost Legacy
Ratchet & Clank
Tearaway Unfolded
The Last Guardian
Shadow of the Colossus
Gravity Rush Remastered
Gravity Rush 2
Detroit: Become Human
Until Dawn
Bloodborne

En waarschijnlijk ben ik nog een hoop games vergeten. Het mooie aan dit lijstje is ook dat de meeste games gewoon te koop zijn voor 1-3 tientjes.

Waar je voor Switch games imo veel te veel geld betaald. Is de Uncharted Collection bijv vrij vaak in de Amerikaanse Sale te vinden voor $8 (ja 3 topgames voor nog geen tientje).

Ik raad je dan ook aan een extra Amerikaanse account aan te maken (puur voor de aanbiedingen). Altijd handig om erbij te hebben.

Succes in ieder geval. Een miskoop zal je niet doen.
Regulars op got hier weten, ik ben een all format gamer en hou van games en waar ik het op speel boeit me niet. Zelfs op antieke hardware zijn er vaak nog games die me wel (even) kunnen entertainen.
offtopic:
Letterlijk laatst heerlijk punch out gespeeld op mijn nes, via een crt (8>

Dat gezegd hebbende ik ben het helemaal eens met bovenstaande, niets mis met een switch, die heb ik zelf ook en die heeft ook geweldige en zelfs prachtige games ondanks dat hij technisch minder krachtig is dan de xb of ps4, maar de combinatie van veel aanbod/keuze, sterke exclusives en idd snel kortingen op games, you can't beat ps4.
De enige voetnoot die je kan plaatsen is juist doordat de xbone wat minder populair is, die games vaak nog sneller de budget bak in gaan. (zo zag ik laatst een wolfenstein bundel met beide deel 1 games voor 16 euro op xb1, voor ps4 niet goedkoper dan 25 gezien, om maar is een voorbeeld te noemen)

psplus en psnow zijn ook interessante opties als je voor weinig geld snel veel en divers wil gamen btw.
(en natuurlijk ook de varianten hiervan op xb1, maar ander topic mocht je daar meer info over willen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Twixie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:38:
[...]

Dit klopt niet. Ook met SuperSampling krijg je 1080p output. Ik zou zelfs zeggen: uiteraard, want een FHD TV kan helemaal niet overweg met een 4K signaal.
Wat SS doet is de game renderen op 4K, maar dan met anti-aliasing downsamplen naar 1080p.
Correct, ik heb het verkeerd geformuleerd, maar de game output 4k, dat is wat ik bedoelde. En verandert verder niets aan de rest van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Sefaex schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:07:
Mwa... Ik heb toevallig gisteren Uncharted 1 uitgespeeld maar moest mezelf er aardig doorheen slepen. Die game is niet echt goed oud geworden als je het mij vraagt, matige graphics ondanks de remaster, irritante quicktime events, afgezaagd verhaal, matige gunplay... Ik hoop echt dat deel 2 veel beter is anders denk ik niet dat ik de trilogie uit ga zingen.
Desondanks was het geen miskoop, heb hem inderdaad ook voor 10 dollar in mijn geval meegenomen in een sale. Vooralsnog vraag ik me alleen af waarom mensen deze serie games zo geweldig vinden (ik hoop dus omdat volgende delen veel beter zijn).

Beyond two souls vond ik trouwens overigens ook echt super, maar je moet wel een beetje van het interactieve film format houden. Heavy rain staat klaar maar nog geen tijd voor gehad en Detroit become human mag (gezien mijn enorme backlog) eerst wat goedkoper worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omnom
  • Laatst online: 02-10 15:09
Finraziel schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:14:
[...]
Ik hoop echt dat deel 2 veel beter is anders denk ik niet dat ik de trilogie uit ga zingen.
Dat is-tie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Deel 3 is geen grote stap t.o.v. deel 2. Deel 4 is echter een totaal andere orde van grootte en een verschrikkelijk mooie, goede en meeslepende game.

Steekt met kop en schouders boven de rest uit imo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
Blaat schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:42:
[...]

Deel 3 is geen grote stap t.o.v. deel 2. Deel 4 is echter een totaal andere orde van grootte en een verschrikkelijk mooie, goede en meeslepende game.

Steekt met kop en schouders boven de rest uit imo.
Dit ging over deel 2 t.o.v. deel 1 toch?

Deel 1-3 ontloopt elkaar niet heel veel vond ik maar ik vond 2 wel duidelijk beter dan 1 van wat ik me ervan kan herinneren. Deel 4 is inderdaad van een andere orde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

omnom schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:47:
[...]

Dit ging over deel 2 t.o.v. deel 1 toch?

Deel 1-3 ontloopt elkaar niet heel veel vond ik maar ik vond 2 wel duidelijk beter dan 1 van wat ik me ervan kan herinneren. Deel 4 is inderdaad van een andere orde :)
Zeker! Ik deed alleen een aanvulling op je post! We zij het met elkaar eensch. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

Mwa... Ik heb toevallig gisteren Uncharted 1 uitgespeeld maar moest mezelf er aardig doorheen slepen. Die game is niet echt goed oud geworden als je het mij vraagt, matige graphics ondanks de remaster, irritante quicktime events, afgezaagd verhaal, matige gunplay... Ik hoop echt dat deel 2 veel beter is anders denk ik niet dat ik de trilogie uit ga zingen.
Desondanks was het geen miskoop, heb hem inderdaad ook voor 10 dollar in mijn geval meegenomen in een sale. Vooralsnog vraag ik me alleen af waarom mensen deze serie games zo geweldig vinden (ik hoop dus omdat volgende delen veel beter zijn).

Beyond two souls vond ik trouwens overigens ook echt super, maar je moet wel een beetje van het interactieve film format houden. Heavy rain staat klaar maar nog geen tijd voor gehad en Detroit become human mag (gezien mijn enorme backlog) eerst wat goedkoper worden.
Herkenbaar, ik vond de Uncharted trilogie ook niet zo fantastisch en heb het uiteindelijk ook niet afgemaakt. Smaken verschillen, terwijl ik wel uitkijk naar de nieuwe Tomb Raider. Maar goed, deze discussie was al gevoerd :p

Heavy Rain is super! heb hm gespeeld op de PS3 en heb nu de Beyond/Heavy Rain bundel. Ben bezig met Beyond en Heavy Rain wil ik daarna herspelen. Kijken of ik het even goed kan doen als op de PS3... :) Detroit komt komende maand mijn kant op, daar zie ik ook enorm naar uit.

Oja en op de PC doe ik Fahrenheit nog even opnieuw, hou van Quantic Dream :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
The Inquisitor schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

Herkenbaar, ik vond de Uncharted trilogie ook niet zo fantastisch en heb het uiteindelijk ook niet afgemaakt. Smaken verschillen, terwijl ik wel uitkijk naar de nieuwe Tomb Raider. Maar goed, deze discussie was al gevoerd :p
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je ze kan spelen 'in de tijd van toen'.

De PS4 is mijn eerste Playstation en had de games dus nooit eerder gespeeld. Als je eraan gaat beginnen met het idee dat je een Uncharted 4-achtige ervaring krijgt (zal niet zo zijn maar ik chargeer even) dan valt het wel tegen. Ik vond ze ook niet fantastisch maar ik heb er wel van kunnen genieten. Zeker omdat ze zo oud zijn. Vond vooral de besturing echt niet best af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Er is m.i. niets mis met Uncharted 1.
Zeker geen afgezaagd verhaal, wellicht wat verouderde graphics maar er zijn heel wat nieuwere spellen die het er een stuk slechter vanaf brengen.

Bedenk ook dat het een ps3 spel was en dat remaster niet gelijk betekent dat er iets compleet nieuws voor in de plaats is gekomen. Dat zag je ook al bij de ps3...de zogenaamde remasters van ps2 games bleven ook achter bij de dedicated ps3 games.
Wel zo dat uncharted 2 en 3 wat volwassener waren maar het zijn nog steeds remasters voor de ps4.

Dat de Uncharted 4 van een andere orde is, is niet meer dan logisch....speciaal voor ps4 gemaakt.
De Lost legacy vind ik daarentegen een beetje zwak qua verhaal.

M.i. moet je ze allemaal spelen om de hele cyclus te waarderen.
Als de Topic starter met Uncharted 1 al moeite heeft, is het wellicht niet zijn soort spel?

(ik heb bijvoorbeeld niets met RDR......ik ken alleen de 1e en die was zo traag dat ik na een paar uur opgegeven heb) Ieder het zijne natuurlijk :-)

[ Voor 6% gewijzigd door LaFleche op 31-10-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Tja, als je niet van verouderde gameplay houdt. Kun je ook een story recap op youtube kijken. En meteen met deel 4 beginnen.

Maar voor de volledige ervaring zou ik ze in ieder geval proberen. En niet meteen bij deel 1 stoppen. Deel 2 is echt STUKKEN beter.

Deel 2 wordt ook gezien als één van de beste games van de last gen. Sowieso het proberen waard.

The Last of Us Remastered is trouwens ook best vaak in de sale voor $8. Die moet je imo als nieuwe PS4 gebruiker ook spelen (deel 2 komt volgend jaar uit)

Persoonlijk vind ik The Last of Us nog beter dan de Uncharted games. The Last of Us is meer van het survivalen. Terwijl je in Uncharted zo 500 man neer knalt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Maar ieder zijn ding natuurlijk. Alle Naughty Dogs games zijn topgames.

Behalve Jak 2 (GTA clone)....uhhh wat hebben ze het verneukt na Jak 1 (maar goed, daar hebben we het nu even niet over). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
[...]

Toch via de site het e.e.a. ingevuld en de suggesties had ik allemaal al geprobeerd.

Nu €150 betaald en de PS4 staat klaar om straks op de post te gaan.

Enorm balen.. lig ik er 2 weken uit terwijl ik midden in RDR2 zit... (waar ik ook weer opnieuw mee kan beginnen!)..

Hoe kan zoiets te kapot gaan zonder aan te raken!
Iemand toevallig ervaring ermee dat je een upgrade kunt vragen?
Lees overal dat ze simpelweg een refurbished PS4 terug sturen (hopelijk wel zo nieuw of nieuwer dan die van mij was en niet een hele oude die bij iemand in de garage lag) en daarna de mijne gaan maken en die weer naar iemand anders sturen.

Zou het mogelijk zijn om tegen wat extra betaling een refurbished PRO terug te krijgen? Of is dat te makkelijk gedacht :P (het is toch maar net wat ze uit het rek pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
LaFleche schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:15:
Er is m.i. niets mis met Uncharted 1.
Zeker geen afgezaagd verhaal, wellicht wat verouderde graphics maar er zijn heel wat nieuwere spellen die het er een stuk slechter vanaf brengen.

Bedenk ook dat het een ps3 spel was en dat remaster niet gelijk betekent dat er iets compleet nieuws voor in de plaats is gekomen. Dat zag je ook al bij de ps3...de zogenaamde remasters van ps2 games bleven ook achter bij de dedicated ps3 games.
Wel zo dat uncharted 2 en 3 wat volwassener waren maar het zijn nog steeds remasters voor de ps4.

Dat de Uncharted 4 van een andere orde is, is niet meer dan logisch....speciaal voor ps4 gemaakt.
De Lost legacy vind ik daarentegen een beetje zwak qua verhaal.

M.i. moet je ze allemaal spelen om de hele cyclus te waarderen.
Als de Topic starter met Uncharted 1 al moeite heeft, is het wellicht niet zijn soort spel?

(ik heb bijvoorbeeld niets met RDR......ik ken alleen de 1e en die was zo traag dat ik na een paar uur opgegeven heb) Ieder het zijne natuurlijk :-)
Ik ga deel 2 zeker ook nog wel proberen, maar was het alleen niet zo eens met de inschatting dat deel 1, naar hedendaagse standaarden, een top game is (maar het is natuurlijk subjectief).

Overigens zegt het feit dat het een remaster van PS3 is niet direct alles. Beyond two souls is dat ook* en die vond ik echt prachtig. Maar in het geval van Uncharted 1 was het meen ik ook nog eens een launch titel van de PS3 waarbij ze vermoed ik absoluut nog niet door hadden hoe de kracht van dat apparaat te gebruiken. Voor mij voelde het dan ook stiekem meer als een PS2,5 game.

Edit* trouwens, the last of us ook en hoewel ik die nog niet verder gespeeld heb dan het eerste stukje (kwam er om een of andere reden toen niet in) was die ook echt veel mooier.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 31-10-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Iemand toevallig ervaring ermee dat je een upgrade kunt vragen?
Lees overal dat ze simpelweg een refurbished PS4 terug sturen (hopelijk wel zo nieuw of nieuwer dan die van mij was en niet een hele oude die bij iemand in de garage lag) en daarna de mijne gaan maken en die weer naar iemand anders sturen.

Zou het mogelijk zijn om tegen wat extra betaling een refurbished PRO terug te krijgen? Of is dat te makkelijk gedacht :P (het is toch maar net wat ze uit het rek pakken)
Toen ik nog een PSP had en deze net na garantieperiode stuk ging kon ik hem ook terugsturen en een gereviseerde kopen. Ik vroeg toen of ik hem mocht omwisselen voor een witte (had een zwarte) maar daar wilden ze helemaal niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
The Inquisitor schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Toen ik nog een PSP had en deze net na garantieperiode stuk ging kon ik hem ook terugsturen en een gereviseerde kopen. Ik vroeg toen of ik hem mocht omwisselen voor een witte (had een zwarte) maar daar wilden ze helemaal niets mee doen.
Het is waarschijnlijk zo'n geautomatiseerd en gefragmenteerd proces dat de mensen waar je contact mee op zou kunnen nemen niet eens weten waar en wie de mensen zijn die je PS4 behandelen en terugsturen.
Daardoor is het naar verwachting onmogelijk om iets te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Finraziel schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

Ik ga deel 2 zeker ook nog wel proberen, maar was het alleen niet zo eens met de inschatting dat deel 1, naar hedendaagse standaarden, een top game is (maar het is natuurlijk subjectief).

Overigens zegt het feit dat het een remaster van PS3 is niet direct alles. Beyond two souls is dat ook* en die vond ik echt prachtig. Maar in het geval van Uncharted 1 was het meen ik ook nog eens een launch titel van de PS3 waarbij ze vermoed ik absoluut nog niet door hadden hoe de kracht van dat apparaat te gebruiken. Voor mij voelde het dan ook stiekem meer als een PS2,5 game.

Edit* trouwens, the last of us ook en hoewel ik die nog niet verder gespeeld heb dan het eerste stukje (kwam er ook een of andere reden toen niet in) was die ook echt veel mooier.
op https://nl.ign.com/unchar...n-drake-collection-review hebben ze een leuke anecdote over de broncode van Uncharted 1....verklaart ook wellicht dat het oppoetswerk aan deze versie niet zo goed gelukt is als bij de andere ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Finraziel schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

Edit* trouwens, the last of us ook en hoewel ik die nog niet verder gespeeld heb dan het eerste stukje (kwam er om een of andere reden toen niet in) was die ook echt veel mooier.
Tja ..the last of us was 1 van de laatste grote games voor de ps3 en kwam ook heel snel op de ps4.
Ze hadden toen wel door hoe ze de kracht van de ps3 konden gebruiken. Daar kan ik ook zeggen dat ik het veschil tussen de ps3 en ps4 (ik heb ze beide) als ik ze niet naast elkaar leg niet direct zie... zo goed is de ps3 versie dus al..... (ik heb ooit eens ergens gelezen dat ze nagenoeg iedere bit van het video geheugen van de ps3 voor dit spel gebruikt hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
LaFleche schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Tja ..the last of us was 1 van de laatste grote games voor de ps3 en kwam ook heel snel op de ps4.
Ze hadden toen wel door hoe ze de kracht van de ps3 konden gebruiken. Daar kan ik ook zeggen dat ik het veschil tussen de ps3 en ps4 (ik heb ze beide) als ik ze niet naast elkaar leg niet direct zie... zo goed is de ps3 versie dus al..... (ik heb ooit eens ergens gelezen dat ze nagenoeg iedere bit van het video geheugen van de ps3 voor dit spel gebruikt hebben).
30fps vs 60fps zie ik meteen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ben Uncharted 2 maar gelijk gaan spelen en tot nu toe heb ik er inderdaad wel een duidelijk betere indruk van :)
Zit nu aan het begin van Borneo, net het museum gedaan. De stealth mechanics zijn ook best leuk gedaan. Denk dat ik me hier wel meer mee ga amuseren :)
LaFleche schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Tja, de graphics zijn ook niet het belangrijkst wat mij betreft hoor... maar het was meer een opstapeling. En het is ook niet dat ik deel 1 nou echt slecht vond, alleen ook bepaald niet meer een must play of zo.
Maar in de levensduur van de PS3 zag je volgens mij inderdaad wel heel duidelijk dat er zeg maar een erg hoge skill ceiling was in het coden van dat ding :+ waardoor ze uiteindelijk dus wel echt hele mooie dingen er uit wisten te halen (voor die generatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Finraziel schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:11:
Tja, de graphics zijn ook niet het belangrijkst (...)
Ik ben kortgeleden aan Skyrim begonnen en kan dat beamen, maar toch was het in het begin wel even schrikken :$

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ November 2018:

Yakuza Kiwami (PS4)
Bulletstorm: Full Clip Edition (PS4)
Jackbox Party Pack 2 (PS3)
Arkedo Series (PS3)
Burly Men At Sea (PS Vita + PS4)
Roundabout (PS Vita + PS4)

https://blog.eu.playstati...-plus-games-for-november/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:04
dvdkiwi schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Ik ben kortgeleden aan Skyrim begonnen en kan dat beamen, maar toch was het in het begin wel even schrikken :$
Mja de schok is in het begin wel aanwezig, maar als je een uurtje aan het spelen bent is het al wat minder erg. Een Tony Hawk Pro Skater 2 doen na zoveel jaar is bv wel even schrikken maar speelt nog steeds erg lekker bv. Al merk je dan wel hoe je sommige games aan het romantiseren bent en ze toch nog wel wat minder goed zijn als dat je jezelf al die jaren hebt wijs gemaakt.

Ik vind de meeste games er wel prima uitzien tegenwoordig. Veel beter gaan ze eigenlijk niet echt worden. Natuur kan men al vrij makkelijk nabootsen (zie RDR). Robots ook wel (zie HZD). Mensen blijft overigens nog wel iets waar je het nog makkelijk aan kunt zien. Ik had verwacht dat het met/na LA Noire wel wat sneller zou gaan maar je ziet het nog altijd makkelijk.

Grafisch vind ik Spiderman wat knapper dan Red Dead eigenlijk. De wereld is veel voller en je gaat er veel sneller doorheen. RDR doet het goed allemaal, maar je herkent er nog steeds een game in. Dat de ballen van je paard krimpen vind ik weer een detail waar ik makkelijk zonder kan, maar bv sneeuw, de waterplassen of de sporen van een kar zijn erg mooi gemaakt.

Ik merk alleen bij RDR dat er veel josti-gameplay in zit. Dingen die je wel kunt doen maar wat eigenlijk geen reet aan is. Het verplaatsen van een hooibaal en andere klusjes in je home zijn wat mij betreft wat nep. Ook de traagheid van bepaalde zaken. Het zal vast met een reden zijn, maar doe mij maar wat meer snelheid. En het indrukken/inhouden van knoppen. Bij Spiderman of Detroit krijgt de game er commentaar op, maar bij Rock Star is het ineens vernieuwend. Eerder irritant en kan wat mij betreft gewoon weg.

Fast Travel wordt ook irrelevant gemaakt. Je kunt het alleen vanuit je kamp doen (en ook nog eens met het trage lopen en bekijken van de kaart), waarbij je ineens een lijstje krijgt ipv de kaart en iets moet selecteren. Ben je elders dan zoek het maar uit of ga je cinematic mode (wat met de random events ook niet lekker werkt). Allemaal veel beperkingen op zaken die wat mij betreft niet beperkt hoeven worden. Rockstar wil graag dat je vooral traag door de game gaat om maar te kunnen melden hoe lang je over shit doet. Bij andere games zou je er bv de helft van de tijd over doen omdat het daar allemaal vloeiender, automatischer en sneller gaat.

Ik beleef daardoor meer plezier van een andere game een uurtje spelen dan dat ik met Red Dead doe. Moet ook na een tijdje stoppen met spelen omdat het allemaal zo traag gaat. En dat komt van iemand die de langzamere gameplay van een Battlefield prefereert boven een COD. Vooralsnog vind ik AC Odyssey een leukere game dan Red Dead 2. Daar heb je wel snelheid in de gameplay, doe je behoorlijk wat in een uurtje, bereik je echte doelen en heb je meer vrijheid in wat je wilt gaan doen zonder te hoeven denken aan vermoeidheid, je gesteldheid, je paard, etc. Prima dat sommigen de traagheid aan RDR fijn vinden maar ze zijn wat mij betreft erin doorgeslagen. Het wordt ook zeker niet mijn game van het jaar.

[ Voor 68% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2018 17:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opzich geen probleem met de traagheid in rdr2, op het niet kunnen sprinten in het kamp na. Vindt het gebrek aan uitdaging een groter probleem, als je eenmaal goed achter cover zit, schiet je ze als servetjes neer door de auto aim.

Games als Horizon, forza horizon 4 en rdr2 hebben al laten zien hoe extreem mooi omgevingen kunnen worden gemaakt en met next gen verwacht ik dat we heel dicht bij foto realisme komen. Alleen zullen character modellen en animaties (vooral in open world games) nog een beetje achterlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
voor de paar mensen die geen RDR2 spelen, er is een nieuwe ps+ double discounts sale

https://blog.eu.playstati...y-on-playstation-store-3/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
DigitalError schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:14:
voor de paar mensen die geen RDR2 spelen, er is een nieuwe ps+ double discounts sale

https://blog.eu.playstati...y-on-playstation-store-3/
Thanks! Ik ga eens een kijkje nemen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09-10 11:31
Ik las in dit topic dag iemand vroeg naar ervaringen over een vebos mount. Ik heb daar even naar gekeken en uiteindelijk gekocht omdat mijn PS4 pro wat moeite heeft met koelen in t kastje waar hij normaal in zit.

Echter, nu hij achter de tv hangt (aan de tv zelf, niet de muur) heb ik af en toe best wel input lag. Hebben meer mensen een dergelijk setup en hebben jullie hier wel/niet last van?

Wat ik raar vindt is dat hij soms echt helemaal niet of zeer vertraagd reageert, maar soms kan ik echt normaal spelen zonder wat voor probleem dan ook. Ik vraag me dan ook of of het ligt aan de positie of dat er iets anders fout gaat, vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jullie ervaringen!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Hopen dat de PS4 Pro rond Black Friday / Cyber Monday een keer in de sale komt, dan ga ik toch zwichten. Jullie aanhalen van de Uncharted-reeks zorgt toch weer voor kriebels, die er al waren omtrent RDR2.

Iemand een idee of ik iets kan verwachten qua sale of gaat me dat zwaar tegenvallen, en kan ik beter tijd voor geld kiezen door 'm een dezer dagen al te halen?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Family Guy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:56:
Hopen dat de PS4 Pro rond Black Friday / Cyber Monday een keer in de sale komt, dan ga ik toch zwichten. Jullie aanhalen van de Uncharted-reeks zorgt toch weer voor kriebels, die er al waren omtrent RDR2.

Iemand een idee of ik iets kan verwachten qua sale of gaat me dat zwaar tegenvallen, en kan ik beter tijd voor geld kiezen door 'm een dezer dagen al te halen?
Even wachten kost natuurlijk niks en je kunt dus net zo goed nog even bekijken of hij bijv bij bol, mediamarkt of Amazon in de sale komt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01
Melantrix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:46:
Ik las in dit topic dag iemand vroeg naar ervaringen over een vebos mount. Ik heb daar even naar gekeken en uiteindelijk gekocht omdat mijn PS4 pro wat moeite heeft met koelen in t kastje waar hij normaal in zit.

Echter, nu hij achter de tv hangt (aan de tv zelf, niet de muur) heb ik af en toe best wel input lag. Hebben meer mensen een dergelijk setup en hebben jullie hier wel/niet last van?

Wat ik raar vindt is dat hij soms echt helemaal niet of zeer vertraagd reageert, maar soms kan ik echt normaal spelen zonder wat voor probleem dan ook. Ik vraag me dan ook of of het ligt aan de positie of dat er iets anders fout gaat, vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jullie ervaringen!
Misschien zit de tv in de weg van het bluetooth signaal van je controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
DaTimMan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:06:
[...]

Misschien zit de tv in de weg van het bluetooth signaal van je controller?
Dat is inderdaad één van mijn theorieen, maar ik zou het ergens vreemd vinden. Dergelijke beugels zijn op de markt, met goede reviews!, om dit juist achter je tv te kunnen plaatsen. Daarnaast zou ik dan verwachten dat het altijd lagged, en daar heb ik dus geen last van. Het doet het soms wel, soms niet. Vandaar dat ik even benieuwd ben of er meer mensen zijn met soortgelijke setups en of ze daar ook last van hebben of niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01
Melantrix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:08:
[...]

Dat is inderdaad één van mijn theorieen, maar ik zou het ergens vreemd vinden. Dergelijke beugels zijn op de markt, met goede reviews!, om dit juist achter je tv te kunnen plaatsen. Daarnaast zou ik dan verwachten dat het altijd lagged, en daar heb ik dus geen last van. Het doet het soms wel, soms niet. Vandaar dat ik even benieuwd ben of er meer mensen zijn met soortgelijke setups en of ze daar ook last van hebben of niet. :)
Wat voor TV heb je? staat daar soms bluetooth zelf op aan, dat kan ook nog wel eens invloed hebben. Als je het weer hebt kan je natuurlijk even naast je TV gaan staan om te kijken of het dan beter is.

Ik heb ook dat te veel afstand tussen PS en controller ook voor lag zorgt, misschien is het verschil tussen in je kastje/naast de tv naar achter de tv net teveel? Ik kan me ook voorstellen dat misschien een oude controller wat minder range heeft dan een nieuwe, misschien een keer gevallen en BT antenne wat geraakt.

Als je een hele grote TV hebt kunnen beide factoren van invloed zijn. Volgens mij zijn er windows tools om te testen of je controller nog goed is. Een controller reset helpt je misschien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
DaTimMan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:14:
[...]

Wat voor TV heb je? staat daar soms bluetooth zelf op aan, dat kan ook nog wel eens invloed hebben. Als je het weer hebt kan je natuurlijk even naast je TV gaan staan om te kijken of het dan beter is.

Ik heb ook dat te veel afstand tussen PS en controller ook voor lag zorgt, misschien is het verschil tussen in je kastje/naast de tv naar achter de tv net teveel? Ik kan me ook voorstellen dat misschien een oude controller wat minder range heeft dan een nieuwe, misschien een keer gevallen en BT antenne wat geraakt.

Als je een hele grote TV hebt kunnen beide factoren van invloed zijn. Volgens mij zijn er windows tools om te testen of je controller nog goed is. Een controller reset helpt je misschien ook.
Ik heb een tv met bluetooth inderdaad, maar die ik heb ik al uitgezet (inclusief Wifi overigens). Dat van de controller met een BT antenne die misschien niet goed meer werkt is een goede, dat ga ik eens uittesten. Zal even kijken naar zo'n windows tooltje dat is wel handig. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

reuzekind schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Dank voor de tip, ik heb hem besteld en gekozen voor achteraf betalen. Kan ik geen bult aan vallen lijkt me mocht het toch niet legit zijn :)
Korte update. Vorige week een bezorgafspraak gemaakt voor vanavond. Vanmorgen had ik nog geen track & trace code ontvangen, dus contact gezocht met de verkoper en geen reactie gekregen. Kijk ik net in mijn Bol.com account en zie ik dat de verkoper niet meer actief is op Bol. Contact gezocht met de helpdesk, en die kunnen me niet meer vertellen dan dat zijn account verwijderd is door klachten en/of slechte service en dat ze m'n bestelling zullen annuleren. Verder geen tegemoetkoming. Heb aangegeven dat ik het wel netjes had gevonden als ik als koper met een openstaande bestelling ook op de hoogte was gebracht van heit feit dat de verkoper van mijn bestelling verwijderd was van Bol, en geen bestellingen meer af kan handelen.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitgelekte folders wijzen erop dat ps4 spiderman bundel 199 dollar gaat kosten in de us op blackfriday (hoeft niet perse veel te vertellen over deals in de eu)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
reuzekind schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:28:
[...]

Korte update. Vorige week een bezorgafspraak gemaakt voor vanavond. Vanmorgen had ik nog geen track & trace code ontvangen, dus contact gezocht met de verkoper en geen reactie gekregen. Kijk ik net in mijn Bol.com account en zie ik dat de verkoper niet meer actief is op Bol. Contact gezocht met de helpdesk, en die kunnen me niet meer vertellen dan dat zijn account verwijderd is door klachten en/of slechte service en dat ze m'n bestelling zullen annuleren. Verder geen tegemoetkoming. Heb aangegeven dat ik het wel netjes had gevonden als ik als koper met een openstaande bestelling ook op de hoogte was gebracht van heit feit dat de verkoper van mijn bestelling verwijderd was van Bol, en geen bestellingen meer af kan handelen.
Klopte mijn vermoeden dus wel;) oplichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:26:
Uitgelekte folders wijzen erop dat ps4 spiderman bundel 199 dollar gaat kosten in de us op blackfriday (hoeft niet perse veel te vertellen over deals in de eu)
Daar komt geloof ik nog BTW bij.

Dus ga er maar vanuit dat het hier gewoon €225-€250 gaat kosten (alsnog een nette prijs, daar niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snellie123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08 19:02
Iemand enig idee hoe het zit met het aanbod van de PS4 Slim, dat de pro slecht leverbaar is is al genoeg besproken. Ik heb weer wat meer tijd om te gamen en met de RDR2 ben ik toch echt omgehaald om (weer) een ps4 aan te schaffen. Het aanbod van ps4 slim is alleen zeer beperkt en de prijzen beginnen bij de 300 terwijl deze een jaar geleden rond de 200 zat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@snellie123 Ik begrijp niet echt wat je vraag nu is?
Eind deze maand is het black friday, dan is er korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snellie123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08 19:02
Sorry, had iets duidelijker moeten zijn:)
Vroeg me gewoon af hoe het kan dat er maar een paar webwinkels zijn die de ps4 slim aanbieden tegen bedragen boven de 300 terwijl die vorige jaar voor veel minder te koop stond.

Maar ik ga idd maar black friday afwachtem

[ Voor 9% gewijzigd door snellie123 op 01-11-2018 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
snellie123 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:58:
Vroeg me gewoon af hoe het kan dat er maar een paar webwinkels zijn die de ps4 slim aanbieden tegen bedragen boven de 300 terwijl die vorige jaar voor veel minder te koop stond.

het is heel logisch, juist omdat er maar een paar zijn kunnen die dus een hogere prijs vragen. en dat de ps4 zo goedkoop was was echt alleen maar in aanbiedingen en black friday enzo dus het valt allemaal wel mee.
de ps4 wordt gewoon ontzettend goed verkocht dus ze zien de noodzaak ook niet om er een korting tegenaan te gooien want mensen kopen hem toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spiderman, god of war, monster hunter world (in Azia), de opkomst van Fortnite en nu red dead redemption 2 hebben de verkopen van de ps4 zwaar opgekrikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
snellie123 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:58:

€300 voor een Slim 1TB is gewoon een normale prijs. Soms heb je bundel aanbiedingen. Zoals die Fifa 19 bundel met 2 controllers voor €325. Maar voor zover ik weet is een losse Slim nooit goedkoper geweest.

Vorig jaar kon je tijdelijk een 500GB Slim voor €188 kopen bij Intertoys.
Dat was een zeer nette deal. Alleen zou ik toch echt de 1TB variant nemen. RDR2 alleen al is +100GB.

Voor iets meer dan €200 kun je wel een 2e handse Slim met 1TB vinden. Als het geen haast heeft, zou ik gewoon even wachten tot Black Friday.

Garanties heb je niet, en wij hebben niet zulke mooie deals als in de VS. Maar ik denk dat er wel console deals zullen zijn. Hou Amazon.de ook in de gaten, daar kon je vorig jaar een PS4 Pro voor €284 incl kopen.
Kan me nog ook een Mafia bundel aanbieding herinneren; PS4 Slim 1TB + Mafia 3 voor €199. Amazon.de heeft wel vaker leuke dealtjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 01-11-2018 19:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

Terwijl iedereen aan de RDR2 is net nog even de laaste Horizon DLC trophies binnen gehaald.
Moest alleen nog NG+ en Ultra Hard en die gecombineerd gedaan.
Viel me uiteindelijk nog best mee hoe pittig dat was.
En het viel me ook weer op wat een enorm goede game dit toch is. Echt een genot om te spelen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:00

vhal

ಠ_ಠ

"Mijn" Pro is inmiddels ook weer terug van "reparatie" @ Coolblue vanwege unrecognized disc errors. Ik zet het bewust even tussen aanhalingstekens want volgens mij heb ik "gewoon" een refurb gekregen daar het serienummer afwijkend is. :/ Allemaal best maar zeg dan niet dat er onderdelen vervangen zijn.

Het viel mij sowieso al op dat de PS in een blanco doos werd terug gestuurd, ergens baal ik wel daar ik hem zelf verstuurd heb in de originele doos + overdoos die ik nu kwijt ben.

Daarnaast was mijn oude Pro gewoon stil, ik hoop dat deze geen herriebak is... :P

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 01-11-2018 22:17 ]

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
@vhal nogal logisch dat die stil was. Hij deed niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

vhal schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:14:
"Mijn" Pro is inmiddels ook weer terug van "reparatie" @ Coolblue vanwege unrecognized disc errors. Ik zet het bewust even tussen aanhalingstekens want volgens mij heb ik "gewoon" een refurb gekregen daar het serienummer afwijkend is. :/ Allemaal best maar zeg dan niet dat er onderdelen vervangen zijn.

Het viel mij sowieso al op dat de PS in een blanco doos werd terug gestuurd, ergens baal ik wel daar ik hem zelf verstuurd heb in de originele doos + overdoos die ik nu kwijt ben.

Daarnaast was mijn oude Pro gewoon stil, ik hoop dat deze geen herriebak is... :P
Als dat niet is waarvoor je hebt betaald cq wat erin met je is afgesproken, dan hoef je dat natuurlijk niet te accepteren.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 46 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.