Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:13:
Spiderman, god of war, monster hunter world (in Azia), de opkomst van Fortnite en nu red dead redemption 2 hebben de verkopen van de ps4 zwaar opgekrikt.
Zou fortnite veel op ps4 gespeeld worden? Denk dat het door het gratis zijn EN beschikbaar ook op pc en telefoon/tablet heel erg makkelijk is voor ouders die geen geld/willen kunnen uitgeven aan gaming.......

Then again ik denk dat vanaf een jaartje of 10-11 veel kids toch idd wel een console willen......al hoewel ik me afvraag wat mijn zoon liever zou willen.......een pc is toch ook wel heel interresant, en da niet eens voor 120hz 4k tripple screen master race stuff :+
Maar meer idd fortnite, roblox, youtube niet te vergeten.........en hij is ook nog steeds dol op diverse flash games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Sagat schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:14:
[...]

Zou fortnite veel op ps4 gespeeld worden? Denk dat het door het gratis zijn EN beschikbaar ook op pc en telefoon/tablet heel erg makkelijk is voor ouders die geen geld/willen kunnen uitgeven aan gaming.......

Then again ik denk dat vanaf een jaartje of 10-11 veel kids toch idd wel een console willen......al hoewel ik me afvraag wat mijn zoon liever zou willen.......een pc is toch ook wel heel interresant, en da niet eens voor 120hz 4k tripple screen master race stuff :+
Maar meer idd fortnite, roblox, youtube niet te vergeten.........en hij is ook nog steeds dol op diverse flash games.
Youtube en Netflix doen ze op de telefoon (die in hun hand gegroeid zit) en soms op de smarttv.

Gamen doen ze op de PS4 samen met (en zoals) de rest van de klas.

Tenminste zo gaat het bij mijn broertjes en neefjes.

Vaak hebben de ouder geen dikke PC hoor en een PS4 wil er nog wel eens vanaf kunnen met de kerst.

Mijn ene broertje speelt elke seconde vrije tijd GTAV en de andere het hele weekend FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:18:
[...]

Youtube en Netflix doen ze op de telefoon (die in hun hand gegroeid zit) en soms op de smarttv.

Gamen doen ze op de PS4 samen met (en zoals) de rest van de klas.

Tenminste zo gaat het bij mijn broertjes en neefjes.

Vaak hebben de ouder geen dikke PC hoor en een PS4 wil er nog wel eens vanaf kunnen met de kerst.

Mijn ene broertje speelt elke seconde vrije tijd GTAV en de andere het hele weekend FIFA.
Hmmm, mijn zoon (10 overigens) heeft wel een telefoon maar juist door het gedrag dat jij omschrijft, nog maar zeer beperkt toegang. Youtuben mogen ze wel maar of op de tv of bij hun opa/oma op de desktop die in de woonkamer staat.

Mijn ps4 en switch worden meer door de kids gebruikt dan door mij zelf, maar dat vind ik ook prima, hele duidelijk regels afgesproken omtrent omgang met het apparaat, de controllers en fysieke media (al hoewel ongelukjes met de laatste wel een reden voor mij zijn om ook digital focussed te zijn).

Hou oud is jouw broertje zijn jouw broertjes als ik vragen mag? Want ik zie wel aankomen dat ik mijn kids wel meer ruimte ga moeten geven. Helemaal omdat pappa en mamma toch ook wel redelijk veel met hun eigen telefoon bezig zijn ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
Melantrix schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:24:
[...]

Ik heb een tv met bluetooth inderdaad, maar die ik heb ik al uitgezet (inclusief Wifi overigens). Dat van de controller met een BT antenne die misschien niet goed meer werkt is een goede, dat ga ik eens uittesten. Zal even kijken naar zo'n windows tooltje dat is wel handig. thanks!
Update hierover, ik heb gisteren thuis nog wat uitgeprobeerd maar bleef storingen houden. Uiteindelijk ps4 maar weer terug gezet op de oude plek en de beugel aangemeld voor retour. Vind het wel vreemd dat het bedoeld is voor achter de tv en dat het dan dus zo stoort.

Als iemand nog ideën heeft om wat koeling in een dichte tv kast te brengen, ik houdt me aanbevolen :P

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54
Melantrix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:28:
[...]

Update hierover, ik heb gisteren thuis nog wat uitgeprobeerd maar bleef storingen houden. Uiteindelijk ps4 maar weer terug gezet op de oude plek en de beugel aangemeld voor retour. Vind het wel vreemd dat het bedoeld is voor achter de tv en dat het dan dus zo stoort.

Als iemand nog ideën heeft om wat koeling in een dichte tv kast te brengen, ik houdt me aanbevolen :P
Geen idee hoe duur de kast is en of je er erg aan gehecht bent, maar anders gewoon de gatenzaag in de achterkant zetten :9

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/2/0/8/9200000010408027.jpg

Je kan eventueel ook nog een usb lader met meerdere poorten koppelen met usb casefans:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1EGFTQpXXXXalXFXXq6xXFXXX2/5-Pieces-lot-Gdstime-USB-50mm-DC-Cooling-Fan-5V-50x50x10mm-5cm-Computer-CPU-Case-Fans.jpg_640x640.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 02-11-2018 09:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:51
Is het hier al gemeld?
Er gaat een 2Tb versie van de Pro uitkomen in Japan
Wanneer: 21 november
Prijs: +- 350 euro
Nog geen nieuws of er een release in EU komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
2Tb is wel serieus lekker! :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09-10 11:31
Vrijdag schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:36:
[...]

Geen idee hoe duur de kast is en of je er erg aan gehecht bent, maar anders gewoon de gatenzaag in de achterkant zetten :9

[Afbeelding]

Je kan eventueel ook nog een usb lader met meerdere poorten koppelen met usb casefans:

[Afbeelding]
Haha, ik zou daar zelf nog wel toe in staat zijn nu, maar mijn vrouw gaat dat denk ik niet accepteren :+ Kast is wel van goede kwaliteit en van dik (volgens mij eiken) hout, dus het is ergens ook wel zonde om daar gaten in te gaan boren.

Ach ja, first world problems dit ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Sagat schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:26:
[...]

Hmmm, mijn zoon (10 overigens) heeft wel een telefoon maar juist door het gedrag dat jij omschrijft, nog maar zeer beperkt toegang. Youtuben mogen ze wel maar of op de tv of bij hun opa/oma op de desktop die in de woonkamer staat.

Mijn ps4 en switch worden meer door de kids gebruikt dan door mij zelf, maar dat vind ik ook prima, hele duidelijk regels afgesproken omtrent omgang met het apparaat, de controllers en fysieke media (al hoewel ongelukjes met de laatste wel een reden voor mij zijn om ook digital focussed te zijn).

Hou oud is jouw broertje zijn jouw broertjes als ik vragen mag? Want ik zie wel aankomen dat ik mijn kids wel meer ruimte ga moeten geven. Helemaal omdat pappa en mamma toch ook wel redelijk veel met hun eigen telefoon bezig zijn ;)
Broertjes zijn 15 en 16.
Zusje is 13.

Mijn dochter van 5 ziet niets anders dan mensen op telefoons. Overal.
Zelf weet ze ook al sinds haar 2e de weg op de telefoon. Toen vonden we geweldig dat ze al youtube aan kon zetten zelf.
Tegenwoordig zoekt ze zelf al ruime tijd op "kids klei".

Ik heb geen social media.. maar ook ik zit al snel op whatsapp of youtube (tv is mega saai tegenwoordig, 0 kwaliteit/inhoud en alleen maar gejank over zo'n beetje alles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
Predje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:49:
[...]

Broertjes zijn 15 en 16.
Zusje is 13.

Mijn dochter van 5 ziet niets anders dan mensen op telefoons. ).
goede opvoeding hoor :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Predje
Ik kan ze niet opsluiten. Jij hebt vast geen kinderen.

Schoolplein staat vol moeder op telefoon.
Dagje efteling.. wachtrijen vol mensen op telefoons.
Uiteten.. tafeltjes vol gezinnen op telefoons.
Dagje weg met de trein.. coupe vol zombies op telefoons.
Komt ze uit bed om 21:00 als ze niet kan slapen.. loopt naar beneden.. papa en mama op de telefoon..
Tante komt oppassen.. telefoon..
Wandelen met oma.. ff fotootje maken.. telefoon.

Maatschappij = telefoon.

Van ons moeten ze gewoon ouderwets buiten spelen, ze helpen mee met eten koken en tot ze naar bed gaan krijgen ze 100% aandacht van papa en mama. Wij doen spelletjes en praten. Vaak gaan we ook lekker dansen en gek doen.
Maar uiteindelijk blijft die verrekte telefoon overal.

[ Voor 17% gewijzigd door Predje op 02-11-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat Ga er maar vanuit dat fortnite op console extreem populair is bij de jonkies. Zou mij niet verbazen als fortnite meer wordt gespeeld op de ps4 dan op de pc. Toen ik van de zomer in Engeland hadden retailers allemaal van die reclamebordjes buiten staan met psn te goed voor Fortnite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Predje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:
[...]

Ik kan ze niet opsluiten. Jij hebt vast geen kinderen.

Schoolplein staat vol moeder op telefoon.
Dagje efteling.. wachtrijen vol mensen op telefoons.
Eet eten.. tafeltjes vol gezinnen op telefoons.
Dagje weg met de trein.. coupe vol zombies op telefoons.
Komt ze uit bed om 21:00 als ze niet kan slapen.. loopt naar beneden.. papa en mama op de telefoon..
Tante komt oppassen.. telefoon..
Wandelen met oma.. ff fotootje maken.. telefoon.

Maatschappij = telefoon.
ik heb er toevallig 2,

1 van 14 en 1 van 17 en die,,,,van 14 heeft ECHTE vriendjes en vriendinnetjes waar hij dagelijks bij gaat spelen,die van 17 heeft zijn handen vol aan stage en werk....het is maar net hoe je ze opvoed hoor :)

je krijgt ze zoals je ze opvoed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
joey82 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:59:
[...]

ik heb er toevallig 2,

1 van 14 en 1 van 17 en die,,,,van 14 heeft ECHTE vriendjes en vriendinnetjes waar hij dagelijks bij gaat spelen,die van 17 heeft zijn handen vol aan stage en werk....het is maar net hoe je ze opvoed hoor :)

je krijgt ze zoals je ze opvoed....

Dit is teveel op de man en ot.

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Melantrix schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:44:
[...]

Haha, ik zou daar zelf nog wel toe in staat zijn nu, maar mijn vrouw gaat dat denk ik niet accepteren :+ Kast is wel van goede kwaliteit en van dik (volgens mij eiken) hout, dus het is ergens ook wel zonde om daar gaten in te gaan boren.

Ach ja, first world problems dit ;)
Gewoon doen als ze weg is en er niks over zeggen :+ * Vrijdag wil verder niet stoken in een goed huwelijk hoor :P

Anders zit er niets anders op dan het kastje open te laten staan tijdens het gamen, of de console verplaatsen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Predje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:03:
[...]

Ow, ben jij er zo een...

Wil je het telefoonnummer van mijn collega? Die heeft ook de sleutel tot perfecte opvoeding gevonden!

Geloof mij nou maar dat die van 14 bij zijn ECHTE vriendjes lekker zit de youtube en dat in de pauze heel zijn schoolplein vol staat met telefoonzombies.

Maargoed we raken offtopic.. ik kan alleen slecht tegen mensen die het wat opvoeding betreft beter weten en denken te doen op basis van letterlijk 2 zinnen.

Zie modbreak.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
joey82 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:05:
[...]

ben ik er zo 1?

dat je zo in de verdediging schiet zegt al meer dan genoeg ;)

maargoed,dit gaat offtopic,zullen we maar niet doen....

Zie modbreak.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Predje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:06:
[...]

Zo'n ouder die graag verteld dat zijn kinderen het wel goed doen.
"Mijn kind doet zoiets niet", etc.

Zie modbreak.

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17:09
Jongens, opvoeden is lastig en afhankelijk van je kinderen en persoonlijke situaties. Elkaar lekker laten of een ander forum opzoeken.

Ontopic: hebben jullie de laatste Anthem streams gezien? Wat een bagger met hoe ze het spelen, wordt er misselijk van. Game zelf ziet er interessant uit en is lijkt gewoon een Destiny kloon waar ze dingen...beter?...anders?....doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Kansloze discussies weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Modbreak:Op zich vind ik kinderen en gamen niet geheel offtopic (zie ook mijn eigen post) MAAR
laten we wel normaal met elkaar omgaan!

Topic is overigens NIET op slot, dus iedereen kan en mag gewoon posten.

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 12:38 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:36

Tijntje

Hello?!

Ik vermoed dat ik het antwoord al wel weet maar toch maar eens hier de vraag stellen.
Ben helemaal nieuw met Playstation en heb afgelopen week de Pro binnengekregen met de Red Dead bundel. Nu heb ik al een PSN account aangemaakt net als mijn vrouw.
Voor mijn zoontje (5 jaar) heb ik een family account aangemaakt die onder mijn account hangt zodat ik daar wat controle op heb.
Nu wil ik graag al mijn spellen in het Engels spelen terwijl hij natuurlijk de voorkeur heeft voor Nederlands maar het lijkt er op dat de PS4 maar 1 taal instelling heeft die voor alle gebruikers geld.

Is het per spel of gebruiker aan te passen in welke taal het weergegeven moet worden?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Tijntje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:59:
Is het per spel of gebruiker aan te passen in welke taal het weergegeven moet worden?
Volgens mij is het een systeeminstelling en wordt de gekozen instelling gedeeld over alle gebruikers van dat systeem.
Maar pin me daar niet 100% op vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijntje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:59:
Ik vermoed dat ik het antwoord al wel weet maar toch maar eens hier de vraag stellen.
Ben helemaal nieuw met Playstation en heb afgelopen week de Pro binnengekregen met de Red Dead bundel. Nu heb ik al een PSN account aangemaakt net als mijn vrouw.
Voor mijn zoontje (5 jaar) heb ik een family account aangemaakt die onder mijn account hangt zodat ik daar wat controle op heb.
Nu wil ik graag al mijn spellen in het Engels spelen terwijl hij natuurlijk de voorkeur heeft voor Nederlands maar het lijkt er op dat de PS4 maar 1 taal instelling heeft die voor alle gebruikers geld.

Soms kan het in-game, maar de meeste spellen gaan uit van de systeemtaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:36

Tijntje

Hello?!

Daar was ik dus al bang voor :(
Lijkt me een toch redelijk voor de hand liggende scenario.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 16:35
Tijntje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:13:
Zou de systeemtaal dan lekker op NL zetten want elk spel kun je ingame dan wel weer op Engels zetten. Games die geen NL ondersteunen komen dan vanzelf wel op Engels te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22
Xecuter NL schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
Jongens, opvoeden is lastig en afhankelijk van je kinderen en persoonlijke situaties. Elkaar lekker laten of een ander forum opzoeken.

Ontopic: hebben jullie de laatste Anthem streams gezien? Wat een bagger met hoe ze het spelen, wordt er misselijk van. Game zelf ziet er interessant uit en is lijkt gewoon een Destiny kloon waar ze dingen...beter?...anders?....doen.

[YouTube: ANTHEM | New Open World Gameplay - World Events, New Enemies & More!]
Bah

Zag een paar dagen terug ook nieuwe beelden. En dacht ook even dat ik Destiny 2 aan het kijken was.
Eerste beelden zagen er nog veelbelovend uit. Maar dit gaat hem niet worden. Jammer!

Gelukkig komen er in het eerste kwartaal van 2019 genoeg andere vette games uit. Kijk het meest uit naar de Resident Evil 2 Remake _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Xecuter NL schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:

[YouTube: ANTHEM | New Open World Gameplay - World Events, New Enemies & More!]
Enerzijds idd erg ala Destiny. Anderzijds is dit gewoon het open world deel waarbij de vraag vooral is "hoe kun je dit anders interessant houden en vernieuwen?". Het is gewoon een wereld waar veel enemies staan en wat kleine missies te doen zijn. Ik denk echter wel dat Bioware beter is in het vertellen van een verhaal en het neerzetten van de wereld (iets wat ik bij Destiny erg miste, de intro van iemand die niet weet wie of wat ie is en hoe hij daar komt die vervolgens op pad gaat is vrij uitgemolken en daarbij kreeg je ook maar heel weinig info over de wereld en jezelf. Het is gewoon zoals het is en niemand die daar iets mee doet). De missies zullen wat meeslepender zijn. Al valt het me op dat het ook nu al vooral gaat om health-balkjes naar beneden te werken. Met als groot verschil dat je dus kunt vliegen. De wereld oogt nog steeds vrij groots en het ziet er mooi uit.

Een Destiny heb je op den duur ook wel de nieuwe content van gezien, dus om met max 4 man even door de main story te lopen lijkt me nog steeds wel interessant. De vraag is vooral hoe lang het duurt voordat de herhaling in treed en hoe groot de wereld nou echt is. Vooralsnog vind ik de premise ook hiervan een beetje flauw. Met veel overmacht ga je door de wereld heen, maar je bent vreemd genoeg wel onderdeel van de laatste enclave van de mensheid. Hoe de mensheid in die situatie kwam ziet er vooralsnog niet echt indrukwekkend uit, maar met wat meer moeite had dit nooit zo gelopen in ieder geval.

De laatste open wereld met fantasie/science fiction die me enorm wist te pakken was Horizon Zero Dawn en ik verwacht eigenlijk niet dat deze titel zich daarmee gaat matchen. Maar we gaan het zien. En hoewel de game er niet origineel uit lijkt te zien, zal ik me er vast prima mee vermaken. Vooral het coop aspect moet toch wel wat leuke situaties opleveren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
Tijntje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:13:
Ik denk dat het wel tegenvalt hoe veel je dat scenario zult zien... Wij zijn wat dat betreft volgens mij een beetje een apart land dat we onze entertainment liever in het Engels hebben (veel mensen dan). Veel andere landen daar willen de meeste volwassenen ook gewoon alles in hun eigen taal hebben (denk bv ook aan de nasynchronisatie in Duitsland).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:45:
[...]

Ik denk dat het wel tegenvalt hoe veel je dat scenario zult zien... Wij zijn wat dat betreft volgens mij een beetje een apart land dat we onze entertainment liever in het Engels hebben (veel mensen dan). Veel andere landen daar willen de meeste volwassenen ook gewoon alles in hun eigen taal hebben (denk bv ook aan de nasynchronisatie in Duitsland).
Aan de andere kant, in films kan het zo makkelijk. gewoon meerdere talen en eventueel subtitle opties en gaan
waarom dan niet hetzelfde bij games, de ruimte is er, de vertalingen zijn er? waarom mensen dan niet de vrijheid geven?

Enige dat ik kan verzinnen is dat we een klein rot landje zijn en dat het voor de grotere europese markten idd prima werkt zo :/
Oftewel exact wat je hierboven al aangeeft :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou wat ik tot nu toe van anthem heb gezien lijkt het net of er nauwelijks een verhaal in zit en dat he vooral steeds klusjes moet doen van npc’s. Dus daar mag EA wel wat meer duidelijk over maken.

Ander verhaal, dit zijn de top 10 verkopende best verkochte games op de ps4 en xbox one in de usa, zie je meteen hoe groot cod nog steeds is en cod ww2 een groot succes is. https://www.resetera.com/...ion-4-and-xbox-one.78720/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik krijg elke maand een gaming lootbox binnen. Deze keer zaten er ook weer leuke items in, maar ook 1 item waar ik zelf op dit moment weinig mee kan (kan niet in vitrine kast :P).

GoW

Het is "geprint" op hard karton. De beste controller ter wereld even ernaast zodat je kan inschatten hoe groot het is :P.

Wie het eerste komt eerste maalt, maar wel liefst mensen die het ook daadwerkelijk leuk vinden en niet omdat het gratis is replyen (en na ontvangst maar in de kliko gooien!) :) Ik stuur hem dan volgende week keer per post op na een DM met adres.

Edit: hij is vergeven aan Cardwizard. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2018 14:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:38:
Ik krijg elke maand een gaming lootbox binnen.
De kaart gun ik iemand anders... maar kan je wat meer over die maandelijkse gaming lootbox vertellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ralph075 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:06:
[...]

De kaart gun ik iemand anders... maar kan je wat meer over die maandelijkse gaming lootbox vertellen?
Ik heb dat via https://www.lootcrate.com. En dan de gaming lootcrate. Je hebt er ook van films, series etc. :) Dit als counterpart tegen de alpaca's en de eenhoorns van mijn vriendin :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:35
Even dubbel checken, ik heb nog nooit iets gekocht op black Friday, controllers gaan ook in de aanbieding toch?

En over taalinstellingen, onze console is ingesteld op Nederlands, mijn games Engels en die van mijn zoon Nederlands waar mogelijk.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik heb zojuist even een pauze ingelast met Spiderman. Prachtig spel met een leuk verhaal. Collectibles die een doel hebben en leuke side missies. Toch kriebelde het om aan de slag te gaan met Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds. Wauw! Dat ziet er weer erg gaaf uit en leuke nieuwe concepten. Toch weer heerlijk om op robotjacht te gaan d:)b

Daarna weer lekker verder rondslingeren in New York.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Gondor schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:29:
Even dubbel checken, ik heb nog nooit iets gekocht op black Friday, controllers gaan ook in de aanbieding toch?

En over taalinstellingen, onze console is ingesteld op Nederlands, mijn games Engels en die van mijn zoon Nederlands waar mogelijk.
niemand weet 100% zeker wat er op black friday in de aanbieding gaat, maar er is wel een vermoeden, het zal dus afwachten worden tot de 23e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:02
Voegt de Frozen Wilds nog veel gameplay toe aan Horizon ZD?? Dacht dat het maar een paar uur was toch.... heb platinum gehaald en is tot nu toe mij favoriete spel op de PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Cardwizard schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:00:
Voegt de Frozen Wilds nog veel gameplay toe aan Horizon ZD?? Dacht dat het maar een paar uur was toch.... heb platinum gehaald en is tot nu toe mij favoriete spel op de PS4
10-12 uur volgens gamespot.
Als het je favoriete spel is zou ik er niet over twijfelen, zeker niet om die 8 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Dat is wel flink wat ✌🏼 Moet alleen het spel zelf ook weer kopen, helaas is het geen stand-alone uitbreiding

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:00:
Favoriet zal wel meevallen, anders had je die shit natuurlijk allang gekocht. ;)

Ik heb er overigens een uur of 20 over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@bram1984 Absoluut favoriet, had alleen het spel niet meer dus kon de uitbreiding niet spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Horizon Zero Dawn ga ik nooit verkopen. 2x helemaal uitgespeeld inclusief de dlc. Nee deze blijf altijd in mijn collectie. Zo'n mooi en tof spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@NukaWorldNL denk dat ik de complete editie maar aanschaf en het spel ook nog een keer helemaal uitspeel, dan is de DLC ook niet te kort :D

Is ook al zo lang geleden dat ik die heb gespeeld, denk dat ik wel weer even moet wennen ook

[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 03-11-2018 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
Dat is wel het jammere van DLC's dat dat pas uitkomt wanneer je al lang en breed met een ander spel bezig bent. Ik heb veel liever dat de release van de base game gewoon wordt uitgesteld en je een compleet spel krijgt. Al heb ik begrepen dat ze bij Guerrilla Games in eerste instantie geen DLC hadden geplant.

Ik zat er namelijk laatst ook aan te denken om de Frozen Wilds te kopen maar ook ik heb Horizon al jaren niet meer aangeraakt en ben inmiddels compleet vergeten hoe de controls en tactieken zijn. Ik had het spel bij de launch gekocht en vond het een geweldig spel, binnen een maand of dergelijk op platinum gezet. Een van de betere exclusives inderdaad.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Cardwizard schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:16:
@NukaWorldNL denk dat ik de complete editie maar aanschaf en het spel ook nog een keer helemaal uitspeel, dan is de DLC ook niet te kort :D

Is ook al zo lang geleden dat ik die heb gespeeld, denk dat ik wel weer even moet wennen ook
Die editie heb ik _/-\o_ Nog een keer spelen kan ik zeker aanraden. Zeker als je het verhaal al een beetje vergeten bent. Kan je mooi opnieuw beginnen en meteen de dlc spelen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

reuzekind schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:28:
[...]

Korte update. Vorige week een bezorgafspraak gemaakt voor vanavond. Vanmorgen had ik nog geen track & trace code ontvangen, dus contact gezocht met de verkoper en geen reactie gekregen. Kijk ik net in mijn Bol.com account en zie ik dat de verkoper niet meer actief is op Bol. Contact gezocht met de helpdesk, en die kunnen me niet meer vertellen dan dat zijn account verwijderd is door klachten en/of slechte service en dat ze m'n bestelling zullen annuleren. Verder geen tegemoetkoming. Heb aangegeven dat ik het wel netjes had gevonden als ik als koper met een openstaande bestelling ook op de hoogte was gebracht van heit feit dat de verkoper van mijn bestelling verwijderd was van Bol, en geen bestellingen meer af kan handelen.
Nog een update: vandaag post van Bol! Super tof van ze d:)b

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jDeJ7f/4-BDE8579-AE36-41-E4-8-D64-F14-F4-F549817.jpg

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem met dlc, vond het bij games als horizon en the witcher 3 juist fijn om weer terug te keren na een tijdje met nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Nieuwevolger ik heb ook geen probleem met DLC, ik zie wel liever dat het standalone is aangezien een spel dat ik heb uitgespeeld heb daarna verkocht wordt.

Denk zelf dat ze zo’n DLC dan ook vaker verkopen, ikzelf had dan bv Frozen Wilds al lang aangeschaft.

Maar nu is het al zo lang geleden dat ik het hele spel nog wel een keer wil spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Zo Horizon ZD complete edition is alweer aan het downloaden (18 eurootjes) eerste game die ik 2 keer heb aangeschaft volgens mij, eerst verder met RDR2 al kriebelt het wel om weer wat robots te gaan jagen met Aloy *;

@NukaWorldNL kijk digitale aankoop nu, zit er voor altijd aan vast nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Cardwizard schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:48:
Zo Horizon ZD complete edition is alweer aan het downloaden (18 eurootjes) eerste game die ik 2 keer heb aangeschaft volgens mij, eerst verder met RDR2 al kriebelt het wel om weer wat robots te gaan jagen met Aloy *;

@NukaWorldNL kijk digitale aankoop nu, zit er voor altijd aan vast nu ;)
Dat is helemaal een mooie prijs voor zo'n editie _/-\o_

Bij mij kriebelt het ook nog soms hoor, maar ik heb de game nu echt 2x helemaal binnenste buiten gespeeld. Voor mij is het echt tijd voor andere topgames. Ben nu bezig met Detroit Become Human en binnenkort gaat bijna al mijn tijd naar Fallout 76.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb gisteren weer wat uurtjes kunnen steken in HZD en moet zeggen dat ik er nu wat beter in zit. Tijdje geleden meldde ik hier dat ik er niet zo weg van was, maar ondertussen heb ik een stuk meer plezier met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Cardwizard schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:48:
Zo Horizon ZD complete edition is alweer aan het downloaden (18 eurootjes) eerste game die ik 2 keer heb aangeschaft volgens mij
Waar kan je 'm voor €18 downloaden ?
PS store kost het spel nog €49'99

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:25
Wobcat schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:42:
[...]

Waar kan je 'm voor €18 downloaden ?
PS store kost het spel nog €49'99
Waarschijnlijk in de US store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Wobcat US store inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Ok, thanks, even kijken hoe ik daar ga/kan downloaden (y)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Op de website van Gamemania zie ik toevallig dat Hellblade op 4 december nog een fysieke release krijgt.

Ik moet die game nog steeds eens spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Anton.net schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:40:
Op de website van Gamemania zie ik toevallig dat Hellblade op 4 december nog een fysieke release krijgt.

Ik moet die game nog steeds eens spelen
Wow serieus?

Daar zit ik juist al een lange tijd stiekem op te wachten. Heb grotere games nog steeds liever fysiek. Kleine games koop ik wel gewoon digitaal.

Edit: shop4nl geeft het ook aan. Dan wacht ik nog even met kopen en koop ik de fysieke versie wel op 4 december.

[ Voor 11% gewijzigd door NukaWorldNL op 03-11-2018 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hellblade moet ik ook nog een keer doen. Ik pak 'm gewoon digitaal denk ik.

@NukaWorldNL Hellblade is toch juist niet echt een hele grote game? Je bent er in minder dan 10 uur doorheen.

Hier trouwens iemand al Paw Patrol geprobeerd? Volgens mij een leuk spelletje voor de kiddo's. Het ziet er ook niet al te moeilijk uit.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 05-11-2018 09:59 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

haha wat ik nu toch tegenkom op marktplaats: https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:25

Gregory76

Sony PlayStation freak

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha.
Beschrijving
Exclusieve red dead redemption 2 simulator geschikt voor playstation, xbox of pc.
Ondersteund 4k hdr en is VR ready.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:58:

@NukaWorldNL Hellblade is toch juist niet echt een hele grote game? Je bent er in minder dan 10 uur doorheen.

Hier trouwens iemand al Paw Patrol geprobeerd? Volgens mij een leuk spelletje voor de kiddo's. Het ziet er ook niet al te moeilijk uit.
Mijn zoon van 5 is helemaal verknocht. Het is een extreem brakke mobile port maar verder een prima spel. 40 euro is erg duur voor wat het is als product maar als ik zie wat een lol de kleine man heeft, is het mij het prima waard.

Hellblade Senua's sacrafice is wel erg goed. Ietsjes minder geschikt voor de allerkleinsten natuurlijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:04:
[...]

Mijn zoon van 5 is helemaal verknocht. Het is een extreem brakke mobile port maar verder een prima spel. 40 euro is erg duur voor wat het is als product maar als ik zie wat een lol de kleine man heeft, is het mij het prima waard.

Hellblade Senua's sacrafice is wel erg goed. Ietsjes minder geschikt voor de allerkleinsten natuurlijk. :o
Thanks. Is hij (Paw Patrol) ook in co-op te spelen? Het is jammer dat er geen disc versie van is. Anders was het een mooi cadeautje voor Sinterklaas geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:09:
[...]

Thanks. Is hij (Paw Patrol) ook in co-op te spelen? Het is jammer dat er geen disc versie van is. Anders was het een mooi cadeautje voor Sinterklaas geweest.
Nee, geen co-op helaas. Was wel een aardige toevoeging geweest. Ik heb een tweeling dus dat maakte vechten om de controller wel een ding. Nu heeft eentje bedacht dat hij liever met zijn lego speelt. Dus heeft zoon 1 het rijk alleen.

Als je het niet erg vindt om de Britten te steunen: https://www.amazon.co.uk/...2782-Patrol/dp/B07FSB9XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:15:
[...]

Nee, geen co-op helaas. Was wel een aardige toevoeging geweest. Ik heb een tweeling dus dat maakte vechten om de controller wel een ding. Nu heeft eentje bedacht dat hij liever met zijn lego speelt. Dus heeft zoon 1 het rijk alleen.

Als je het niet erg vindt om de Britten te steunen: https://www.amazon.co.uk/...2782-Patrol/dp/B07FSB9XXX
Ah hij is er wel. Dan is de hamvraag of die ook in het Nederlands te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Met 8 uur kom je er ook makkelijk doorheen, als je iets vlugger puzzelt zelfs rapper.
Wel fantastisch spel verder, en tevens mijn eerste (ahum en enige) platina trophy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL

Naja de game is toch standaard 30 euro en met kleine games bedoel ik meer games zoals Unravel, Journey etc. Hellblade heb ik liever als dat kan dan toch wel fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 11:22
Ik heb nog een vraag over de PS4, waar het internet mij geen antwoord op lijkt te kunnen geven. De PS4 wordt na aanschaf ook mijn dvd speler. Is het mogelijk om via de PS4 de dvd te rippen, zodat ik die ook gewoon op mn laptop kan kijken (met een USB stick ofzo)?

Ook is het nu een reële optie om voor een tweedehands te gaan. Nu is de betreffende potentiële verkoper mn vader, en ik weet dat hij netjes met z'n spullen omgaat, maar zijn er nog zaken waar ik speciaal op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:16:
Is het mogelijk om via de PS4 de dvd te rippen, zodat ik die ook gewoon op mn laptop kan kijken (met een USB stick ofzo)?
Nee, niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij het kopen van de Playstation van je vader zou ik dat gewoon in goed vertrouwen doen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 10-10 12:45
Ik ben voor mijn zoontje ook aan het kijken naar een PS4, nu is een nieuwe kopen wellicht wat te veel geld voor hem (naast de console nog een extra controller, spellen).

Zijn er bepaalde modellen die je beter kunt ontwijken op de 2ehands markt of bepaalde mankementen om op te letten?

Mijn voorkeur zou wel uitgaan van het kopen van een mede tweaker, daar heb ik een beter gevoel bij dan marktplaats.

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
louzy82 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:56:
Ik ben voor mijn zoontje ook aan het kijken naar een PS4, nu is een nieuwe kopen wellicht wat te veel geld voor hem (naast de console nog een extra controller, spellen).

Zijn er bepaalde modellen die je beter kunt ontwijken op de 2ehands markt of bepaalde mankementen om op te letten?

Mijn voorkeur zou wel uitgaan van het kopen van een mede tweaker, daar heb ik een beter gevoel bij dan marktplaats.
Ik zou vooral kijken naar ps4 die rond 1 jaar oud is, met bon!
Kijken of hij niet te veel lawaai maakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

louzy82 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:56:

Je kan ook met black friday een ps4 (slim) op de kop tikken? Voorgaande jaren waren er altijd wel goede aanbieding. Vaak ook met een extra controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 10-10 12:45
Jay-v schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:38:
[...]

Je kan ook met black friday een ps4 (slim) op de kop tikken? Voorgaande jaren waren er altijd wel goede aanbieding. Vaak ook met een extra controller.
Dat is inderdaad nog wel een optie.

Geen idee hoe goed de prijzen zijn met black friday/ cyber monday maar het is de moeite om erop te wachten inderdaad.
Hopelijk is dan niet alleen de Pro in de aanbieding maar ook het eerdere model.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betwijfel overigens of Black Friday hetzelfde wordt als vorig jaar..

Kwam dit oudere bericht tegen..
https://www.nu.nl/economi...erbedrijf-mediamarkt.html

"Black Friday heeft een flinke hap genomen uit de winst van Ceconomy. De kortingen die het moederbedrijf van MediaMarkt toen gaf, drukten de winst. En een significante omzetstijging bleef uit.

De recordverkopen op Black Friday en de dagen erna gingen ten koste van de belangrijke verkoopmaand december, maakt het Duitse bedrijf vrijdag bekend"

Dus of MM weer gaat stunten, is maar de vraag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
poor Leno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:22:

"Black Friday heeft een flinke hap genomen uit de winst van Ceconomy. De kortingen die het moederbedrijf van MediaMarkt toen gaf, drukten de winst. En een significante omzetstijging bleef uit.

De recordverkopen op Black Friday en de dagen erna gingen ten koste van de belangrijke verkoopmaand december, maakt het Duitse bedrijf vrijdag bekend"

ik heb zo'n gevoel dat ehm hoe formuleer ik dit goed ( ben vaak slecht in dit soort opmerkingen ) als er 1 schaap over de dam is volgen er meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Nuja, als blijkt dat MM niet mee gaat doen heb je natuurlijk ook kans dat andere aanbieders in dat gat springen. Misschien met als slogan "Wij zijn wél gek!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:21:
[...]

Nuja, als blijkt dat MM niet mee gaat doen heb je natuurlijk ook kans dat andere aanbieders in dat gat springen. Misschien met als slogan "Wij zijn wél gek!" :+
Nja we zullen zien.. maar ik denk niet dat er aanbieders zijn die het zich wel kunnen veroorloven om PSPro's voor 284,- de deur uit te doen zoals MM vorig jaar.. En zeker niet zo vlak voor de feestdagen :/

En gezien de geringe voorraad van de (lange) afgelopen tijd, denk ik niet dat we weer iets spectaculairs moeten verwachten..

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 06-11-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:27:
[...]

Nja we zullen zien.. maar ik denk niet dat er aanbieders zijn die het zich wel kunnen veroorloven om PSPro's voor 284,- de deur uit te doen zoals MM vorig jaar.. En zeker niet zo vlak voor de feestdagen :/
Waren ze bij Amazon.de niet vorig jaar ook ongeveer dezelfde prijs? Collega van me heeft toen een witte Pro gekocht, alleen weet ik uit mijn hoofd de prijs niet meer. Was wel enorm goedkoop in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:29:
[...]

Waren ze bij Amazon.de niet vorig jaar ook ongeveer dezelfde prijs? Collega van me heeft toen een witte Pro gekocht, alleen weet ik uit mijn hoofd de prijs niet meer. Was wel enorm goedkoop in elk geval.
Ja klopt, alleen Amazon had een veel kleinere oplage toen en was binnen no-time uitverkocht.

Maar nog even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:30:
[...]

Ja klopt, alleen Amazon had een veel kleinere oplage toen en was binnen no-time uitverkocht.

Maar nog even geduld ;)
Ah vandaar :)

Op dit moment heb ik zelf nog voldoende aan mijn PS4 OG. Onlangs een 2tb schijf in gemetseld en omdat ik toch op een pc monitor speel heb ik ook geen profijt van de 4k resolutie. Dat de Pro sneller is is mij niet een hele nieuwe console waard, wacht liever op de volgende generatie, whenever that may be :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 15:47
Moet zeggen dat de prijs bij Amazon.de ook niet slecht is met € 299 voor PS4 Slim + 2x DS. Zit te twijfelen om hem nu te kopen of toch te wachten op Black Friday. Vraag me af of het dan veel goedkoper wordt?

https://www.amazon.de/Pla...Controller/dp/B07HHPX4N1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Lipton1 ik zat ook eeuwig te wachten op een leuke aanbieding na de verkoop van een zeer luidruchtige Pro, mijn advies: kun je het missen? Dan gewoon kopen, ik zou wel voor een 1TB gaan i.p.v. 500GB, denk dat je daar meer aan hebt dan 2 controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Lipton1 Als je het nu wil hebben moet je het gewoon kopen..
Maar echt een koopje zou ik die bundel niet noemen hoor. Dat komt neer op ongeveer 250 euro voor een kale 500gb slim met duitse verpakking.
No thanks :P

Ik verwacht dat het met black Friday minstens 50 euro goedkoper gaat zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 06-11-2018 13:10 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 13:20

Canis Lupus

Vosbot

Tested: Gisteren mijn PS4 Pro van 1e verdieping van trap af laten vallen, stuiterde alle treden van de (beklede) trap af. Op wat krassen na leek hij het nog prima te doen, alleen de dongle van mijn Gold Wireless 7.1 headset is aan vervanging toe 8)7

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ze wel moeten, anders gaat de concurrent met de verkopen op black friday er van door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:10:
[...]

Ik denk dat ze wel moeten, anders gaat de concurrent met de verkopen op black friday er van door.
dan hoop ik wel dat de 1tb ( slim ) voor een mooie prijs te krijgen zal zijn in ipv de 500gb versie :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
Canis Lupus schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:04:
Tested: Gisteren mijn PS4 Pro van 1e verdieping van trap af laten vallen, stuiterde alle treden van de (beklede) trap af. Op wat krassen na leek hij het nog prima te doen, alleen de dongle van mijn Gold Wireless 7.1 headset is aan vervanging toe 8)7
Spel voor jou dan?

Afbeeldingslocatie: https://resources.budgetgaming.nl/boxarts/117369_Crash_Bandicoot_Nsane_Trilogy_PS4_Kopen.jpg

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Voor iedereen die niet weet wat ze moeten verwachten met black friday: budgetgaming had vorig jaar een lijst met alle deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:10:
[...]

Dat zei ik dus net, niemand kan zich die enorme stunts veroorloven.. Dus er zullen wel aanbiedingen zijn, maar ik verwacht niet dat het zoals vorig jaar was.

Ook gezien de geringe voorraden, zal niemand 'er mee vandoor gaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:35
Anton.net schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:23:
Voor iedereen die niet weet wat ze moeten verwachten met black friday: budgetgaming had vorig jaar een lijst met alle deals.
Dankjewel voor de link. Beloofd niet veel voor hardware, minimaal 80% is game.
Waarschijnlijk moet ik de volle pond betalen voor een DS4, camera en move ding straks.
Toch nog een stiekem hoop komende weken.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 15:47
Cardwizard schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:52:
@Lipton1 ik zat ook eeuwig te wachten op een leuke aanbieding na de verkoop van een zeer luidruchtige Pro, mijn advies: kun je het missen? Dan gewoon kopen, ik zou wel voor een 1TB gaan i.p.v. 500GB, denk dat je daar meer aan hebt dan 2 controllers
Hebben games zoveel ruimte nodig dan? Was namelijk niet van plan om 10 spellen tegelijk te spelen. Mij leek een twee controller juist wel tof, bijvoorbeeld FIFA of Co-Op shooter
Anton.net schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:03:
@Lipton1 Als je het nu wil hebben moet je het gewoon kopen..
Maar echt een koopje zou ik die bundel niet noemen hoor. Dat komt neer op ongeveer 250 euro voor een kale 500gb slim met duitse verpakking.
No thanks :P

Ik verwacht dat het met black Friday minstens 50 euro goedkoper gaat zijn
Hehe okay, heb geen haast. Dan wacht ik nog rustig af tot BF en sla dan mijn slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 13:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik wacht op een PS4 Pro aanbieding en hoop toch wel op Black Friday / Cyber Monday mijn slag te slaan. Anders wordt 't maar een kille decembermaand :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lipton1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:24:
[...]

Hebben games zoveel ruimte nodig dan? Was namelijk niet van plan om 10 spellen tegelijk te spelen. Mij leek een twee controller juist wel tof, bijvoorbeeld FIFA of Co-Op shooter
Ja, gaat erg hard. Ik heb 1TB pro en er nu een 1.5TB externe aan gehangen, want alles zat al goed vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
De ps+ games van deze maand zijn inmiddels te downloaden!

https://store.playstation...SF75508-PLUSINSTANTGAME/1

[ Voor 40% gewijzigd door Aegean op 06-11-2018 14:36 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Meteen aan het downloaden. Bulletstorm lijkt me wel lachen, weinig nadenken en schieten, is soms ook leuk na werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
The Inquisitor schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:48:
Meteen aan het downloaden. Bulletstorm lijkt me wel lachen, weinig nadenken en schieten, is soms ook altijd leuk na werk :)
Fixed ;)

Ook Roundabout maar aan het downloaden. Want ik zie een dame met rood haar O+

Pagina: 1 ... 47 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.