Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Geronimous schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 08:02:
Misschien voorlopig toch maar je PS4 Berichten op 'Friends only' zetten om te voorkomen dat je je PS4 moet initialiseren:

https://www.theverge.com/...-ps4-message-crashing-bug
https://www.reddit.com/r/...your_messages_to_private/
Hmm ook maar even gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net de Arctis 7 even op mijn hoofd gehad en gewoon wat YouTube-liedjes mee geluisterd. Dat klinkt op zich prima. De hoofdtelefoon zit echter niet lekker op mijn hoofd. Ik heb het klitteband al veel verder naar het eind vastgemaakt en dan past hij al beter, maar dan drukt ook de metalen band op mijn hoofd. De onderste delen van de schelpen zitten dan alsnog te rotzooien met mijn oorlellen. Lang verhaal kort: ik denk niet dat ik deze headset langdurig kan dragen. Dan vind ik het jammer, maar gaat hij maandag terug. Ik hoop dat de HyperX Cloud II of de Sony Gold beter geschikt zijn voor grotere hoofden. Iemand eventueel nog een andere suggestie, voor maximaal € 125 of daaromtrent?

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 14-10-2018 17:57 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:31
Geronimous schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 08:02:
Misschien voorlopig toch maar je PS4 Berichten op 'Friends only' zetten om te voorkomen dat je je PS4 moet initialiseren:

https://www.theverge.com/...-ps4-message-crashing-bug
https://www.reddit.com/r/...your_messages_to_private/
Ik vraag dit voor mijn zoon. (en ook een beetje voor mij). Maar hoe zet ik in de ps4 op PS4 Berichten op 'Friends only. ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@harley2009

Op de PS4-->Settings-->Account Settings-->Privacy Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:07:
@harley2009

Op de PS4-->Settings-->Account Settings-->Privacy Settings.
Top. Is gelukt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
Jorgen schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:56:
Ik heb net de Arctis 7 even op mijn hoofd gehad en gewoon wat YouTube-liedjes mee geluisterd. Dat klinkt op zich prima. De hoofdtelefoon zit echter niet lekker op mijn hoofd. Ik heb het klitteband al veel verder naar het eind vastgemaakt en dan past hij al beter, maar dan drukt ook de metalen band op mijn hoofd. De onderste delen van de schelpen zitten dan alsnog te rotzooien met mijn oorlellen. Lang verhaal kort: ik denk niet dat ik deze headset langdurig kan dragen. Dan vind ik het jammer, maar gaat hij maandag terug. Ik hoop dat de HyperX Cloud II of de Sony Gold beter geschikt zijn voor grotere hoofden. Iemand eventueel nog een andere suggestie, voor maximaal € 125 of daaromtrent?
De Sony platinum doet bij mij pijn als ik hem langer dan een uur draag.

Het is jammer dat er geen fatsoenlijke headset bestaat met goed geluid, gewoon stereo en een goede microfoon. Het woordje game bij een headset maakt dat het vaak belachelijk uitziende troep is met slechte geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@giantgiantus dat vond ik ook wel het mooie aan de Arctis 7. Die ziet er tenminste redelijk normaal uit. Nu dus maar even verder kijken. Ik weet niet of het comfort van de Gold met de Platinum te vergelijken is, maar als jij zegt dat de Platinum al niet lekker zit, wacht ik nog wel even met de Gold te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 15:53

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zou graag een goede inear set zien. Wil gewoon niet altijd een koptelefoon op.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Christiano007 Met die huidige inears met die soort losse flubbers eromheen, krijg ik na verloop van tijd last van mijn oren. Nu 2 lange sessies van een paar uur gedaan. Dan moet ik ze uit, of van oor wisselen.

Misschien een raar idee, maar kan je ook gewoon een losse microfoon op je controller, of je PS4 aansluiten? Als die een beetje goed "luistert", hoef je helemaal niks op je hoofd te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Jorgen schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:51:
@giantgiantus dat vond ik ook wel het mooie aan de Arctis 7. Die ziet er tenminste redelijk normaal uit. Nu dus maar even verder kijken. Ik weet niet of het comfort van de Gold met de Platinum te vergelijken is, maar als jij zegt dat de Platinum al niet lekker zit, wacht ik nog wel even met de Gold te bestellen.
Heb wel een vrij groot hoofd. Mijn partner heeft er geen last van.

Zonder headset is inderdaad nog fijner. Game ook vaak met Sonos 5.1 setje. Echter soms is het voor anderen fijn als je koptelefoon op je kop hebt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door giantgiantus op 14-10-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Na heel lang wikken en wegen - en uiteindelijk "bedraad" afschieten (jammer Cloud II, Cloud Alpha en Void Pro) heb ik nog een paar headsets over in de vergelijking: Cloud Flight, Sony wireless Gold en Corsair HS70. En nog kom ik er niet uit. :-( Dan zie je ineens een aanbieding voorbijkomen voor de Siberia 840 (€ 201 ipv ruim € 300) en dan ga je weer verder kijken en lezen en... Pffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 18:53

iew

What the...?!

Jorgen schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:55:
@Christiano007 Met die huidige inears met die soort losse flubbers eromheen, krijg ik na verloop van tijd last van mijn oren. Nu 2 lange sessies van een paar uur gedaan. Dan moet ik ze uit, of van oor wisselen.

Misschien een raar idee, maar kan je ook gewoon een losse microfoon op je controller, of je PS4 aansluiten? Als die een beetje goed "luistert", hoef je helemaal niks op je hoofd te zetten.
Ik heb een tijdje de meegeleverde oordop met microfoon gebruikt als mic only op mijn gamepad en het geluid gewoon over mijn speakers, ik deed dat ding dan gewoon met het clipje aan de boord van mijn shirt,trui whatever..., ging prima.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:06
Jorgen schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:55:

De PlayStation camera kun je ook gebruiken als microfoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23
iew schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 00:30:
[...]

Ik heb een tijdje de meegeleverde oordop met microfoon gebruikt als mic only op mijn gamepad en het geluid gewoon over mijn speakers, (...)... ging prima.
Die gebruik ik ook, geluid gaat over mijn 5.1 Harman Kardon.
Maar om de lui in de party niet te laten meegenieten moet ik het geluid zó zacht zetten dat ik een hoop gamegeluiden mis. En aangezien ik veel op geluid doe (schakelen in GT Sport bv), is dat niet altijd fijn.
Daarom zit ik er aan te denken om voor BF V een (500 million LE Gold) headset aan te schaffen.
Beetje jammer maar het is de enige optie.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:48
Gisteravond eindelijk The Last Of Us uitgespeeld op ps4 pro in 4k. Wat blijft het toch een heerlijk spel. Eerder ook al twee keer uitgespeeld op de PS3. Nu kan ik eindelijk beginnen aan The Last Of Us: Left Behind. Ben benieuwd of die net zo tof is als het basisspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 18:53

iew

What the...?!

dvdkiwi schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:19:
[...]

Die gebruik ik ook, geluid gaat over mijn 5.1 Harman Kardon.
Maar om de lui in de party niet te laten meegenieten moet ik het geluid zó zacht zetten dat ik een hoop gamegeluiden mis. En aangezien ik veel op geluid doe (schakelen in GT Sport bv), is dat niet altijd fijn.
Daarom zit ik er aan te denken om voor BF V een (500 million LE Gold) headset aan te schaffen.
Beetje jammer maar het is de enige optie.
Ik vind 500 Million wel een beetje veel voor een headset, heb het dan ook niet zo ff liggen... ;)

Maar ff serieus, ik had daar niet echt last van en of jij zit dan wel erg dicht op je geluid/speakers, of het staat wel erg hard lijkt mij ? (bij mij staat het volume toch ook nooit echt zacht)
Misschien is een microfoon met goede background noise cancelling een betere optie ? Ik weet echter niet echt of dat ook bestaat.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23
*nvm. Goeiemorgen :+

[ Voor 110% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2018 10:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Pffffft DQ11 wat doe je me aan, van het weekend tot over de 80 uur playtime in mijn savegame, en nog steeds niet het echte laatste einde gehaald ;x.
/First World Problems :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 09:44
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:07:
Daarnaast is surround op hoofdtelefoons vooral een gimmick, ipv dat het echte surround is. De speakertjes zitten allemaal zo dicht bij elkaar en zo dicht bij je oren dat het nooit een echt surroundeffect kan geven.

[...]

*knip*
Misschien een ontzettende noob vraag, maar vooruit: Ik kom nog uit de tijd van Counterstrike 1.5 en heb sinds vorige week een PS4. Vroegah... kon je alleen met goede 5.1 set of koptelefoon de enemy horen lopen elders in de map. Is dit geen surround element? Ik bedoel... heeft niet iedere koptelefoon 'surround' in dat opzicht?

Je hoort dan letterlijk wel de enemy links voor je lopen. Volgens mij was dit geen 'surround' headset destijds.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualJac schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Vroegah... kon je alleen met goede 5.1 set of koptelefoon de enemy horen lopen elders in de map. Is dit geen surround element? Ik bedoel... heeft niet iedere koptelefoon 'surround' in dat opzicht?
Je hoort dan letterlijk wel de enemy links voor je lopen. Volgens mij was dit geen 'surround' headset destijds.
Koptelefoon kan alleen surround nabootsen door psycho-acoustische truuks. Daarbij wordt wat met faze-verschuivingen en dergelijke gespeeld om je hersenen te laten geloven dat sommige geluiden niet zuiver van links of rechts komen maar ook van voor/achter/...

Wat ik nu zelf niet zo goed begrijp is hoe zogenaamde Surround headsets überhaupt kunnen werken op de PS4. De connectie met de controller is via een mini-jack, dus fysiek krijgt de headset al maar puur 2-kanaals informatie binnen. Dus elke mogelijke surround-informatie is al verloren gegaan. Enige wat nog zou kunnen is wat vroeger ook courant was met Dolby Pro Logic waarbij een 3de surround kanaal analoog gecodeerd zit in het stereo-signaal. Maar dat eist dus al dat de PS4/controller het 5.1 signaal omzet naar Pro-Logic en dan in de headset terug gedecodeerd wordt, maar dat is allesbehalve 5.1 want voor zover ik weet is Pro-Logic maar 3 kanaals (L+R+surround).
Omgekeerd, zou de PS4/Controller de psycho-accoustische processing kunnen doen, maar dan zou in principe elke headset kunnen volstaan.

Of worden die Surround headsets voor PS4 op een andere manier aangesloten op de console ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Twixie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:39:
[...]
Koptelefoon kan alleen surround nabootsen door psycho-acoustische truuks. Daarbij wordt wat met faze-Omgekeerd, zou de PS4/Controller de psycho-accoustische processing kunnen doen, maar dan zou in principe elke headset kunnen volstaan.
Een mens heeft maar 2 oren ook. Elke stereo headphone kan inderdaad 3d geluid weergeven.
Zoek maar eens op "binaural audio demo".
Dit zijn dan wel fragmenten die al op de juiste manier zijn opgenomen.
Op de PS moet er inderdaad audio processing plaatsvinden, om het surround geluid om te rekenen naar virtueel surround met maar 2 audio kanalen.
Het klopt dat dit in feite met elke stereo headset mogelijk moet zijn.
Maar dan zou sony daar wel de software support voor moeten leveren, en daar verdienen ze niks aan.
Of worden die Surround headsets voor PS4 op een andere manier aangesloten op de console ?
ja, met eigen usb dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 09:44
M a r c o schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Een mens heeft maar 2 oren ook. Elke stereo headphone kan inderdaad 3d geluid weergeven.
Zoek maar eens op "binaural audio demo".
Dit zijn dan wel fragmenten die al op de juiste manier zijn opgenomen.
Op de PS moet er inderdaad audio processing plaatsvinden, om het surround geluid om te rekenen naar virtueel surround met maar 2 audio kanalen.
Het klopt dat dit in feite met elke stereo headset mogelijk moet zijn.
Maar dan zou sony daar wel de software support voor moeten leveren, en daar verdienen ze niks aan.

[...]

ja, met eigen usb dongle.
Misschien wel offtopic, maar ik probeer het terug te projecteren PS4 gaming: dus dit zou tijdens cs 1.5 door software icm de geluidskaart gedaan zijn? Dit was namelijk ook gewoon middels een simpele koptelefoon met headphone jack via m'n geluidskaart.

Ik ga vanmiddag eens proberen hoe m'n AKG klinkt ingeplugd in m'n controller. Of ik dan ook kan 'onderscheiden' waar enemies lopen. Als ik dit artikel lees vrees ik van niet.

[ Voor 5% gewijzigd door virtualJac op 15-10-2018 12:05 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of, zoals bij mijn headset, via optical cable!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:16
Twixie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Surround werkt alleen met een usb of optical kabel.
Zodra je met 3.5mm in de controller plugt heb je geen surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Alleen met de Sony PS eigen headsets werkt de (virtual) surround draadloos/controller plug :)

Qua draagcomfort en geluid zweer ik nog steeds bij de PS3 versie, t.o.v. de PS4 Gold versies :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

DualShock 4 controller van goud met diamanten moet $13.995,- opbrengen:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/10/gold-580x348.jpg

Iets voor iemand hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:58:

[Afbeelding]

Iets voor iemand hier?
Nog niet in 13995 jaar ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Het gekke is dan weer dat 3D audio vanuit de PSVR weer alleen werkt als je je headset met een jack kabel in de PSVR plugt.

Daarover gesproken: iemand enig idee of de bij de PSVR meegeleverde jack kabel ook lost te koop is? Ik heb nu een standaard jack kabeltje maar die is niet haaks en kraakt als ik 'm bij de PSVR gebruik. Hij zit ook niet zo straks als het PSVR kabeltje. Ik kan 'm in ieder geval niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[Afbeelding]

Iets voor iemand hier?
Zien we eruit als smakeloze rappers of voetballers? :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Laatste tijd toch best wel licht verslaafd aan HZD man _O- _O- _O-

Heb hem al eens helemaal uitgespeeld, maar vorige week opnieuw begonnen. Kan het spel gewoon niet weg leggen. Normaal speel ik dit soort games gewoon 1x omdat er nou niet echt keuzes zijn, maar het blijft gewoon leuk om doorheen te lopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik ben dit weekend begonnen. Zit er nog niet helemaal in, maar dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19

[Afbeelding]

Iets voor iemand hier?
Als het van echt goud is gemaakt dan is het een behoorlijk zware controller. Daar ga je niet comfortabel op kunnen gamen, zeker niet voor langere periodes.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En telkens je duimen openhalen aan de diamanten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

[Afbeelding]

Iets voor iemand hier?
niks voor mij, zonde om tegen de muur te gooien na een rage quit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Ik vind het wel wat, dus als jullie hem nou cadeau doen aan mij :+

En dan staat ie de volgende dag weer op eBay :P

[ Voor 27% gewijzigd door RubenSaurus op 15-10-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:25:
[...]
Het gekke is dan weer dat 3D audio vanuit de PSVR weer alleen werkt als je je headset met een jack kabel in de PSVR plugt.
Dat is eigenlijk nog niet zo gek. Dit is in lijn met wat ik hierboven al schreef, namelijk dat je ook 3D/surround geluid kunt krijgen uit een simpele stereo koptelefoon, als die processing ergens extern gebeurt. In dit geval is dat wellicht de PSVR break-out box die het surround geluid kan omzetten in een stereosignaal. Vandaar ook dat wireless headsets, die rechtstreeks uit de PS4 hun audio-signaal krijgen, hiervoor niet ondersteund zijn.

Bovendien zal de audio in PSVR games ook wel afzonderlijk gecodeerd worden en geen 5.1 of 7.1 schema volgen. Die schema's zijn specifiek gericht op setups met externe luidsprekers en laten je bvb ook niet toe van geluid van onder of boven je te doen komen. Normaal doe je VR niet met externe speakers en heeft 5.1 of 7.1 dus ook totaal geen zin. Wellicht daarom ook dat ze het hebben over 3D en niet Surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@bram1984 je hebt gelijk. Bij de xbox one is dit nu ook zo geregeld. Kan je die rare headsets uit de deur doen en middels een goede stereo headset en via Dolby Atmos of Sonic surround emulatie bewerkstelligen. Hoop dat Sony deze brug ook een keer oversteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 24-09 16:16
Ow oke, dan heb ik niks gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
NukaWorldNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:34:
Laatste tijd toch best wel licht verslaafd aan HZD man _O- _O- _O-

Heb hem al eens helemaal uitgespeeld, maar vorige week opnieuw begonnen. Kan het spel gewoon niet weg leggen. Normaal speel ik dit soort games gewoon 1x omdat er nou niet echt keuzes zijn, maar het blijft gewoon leuk om doorheen te lopen :*)
Hier hetzelfde. Langere games speel ik zelden vaker maar deze al 2x zo goed als volledig gedaan. De gfx gameplay verhaal wereld en sfeer zijn geweldig. Imo de beste PS4 game. Hopelijk loopt de samenwerking met Kojima zodanig dat de cutscenes, facial expressions e.d. op een hoger niveau komen :)
Ik zou hetzelfde over The Witcher 3 willen zeggen, hoe bizar goed ik die ook vind, er weer aan beginnen voelt als mount everest willen gaan beklimmen. Ik haak al af bij de gedachte :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb een dingetje met mijn PS4. Ding gaat niet automatisch meer in rustmodus? Staat ingesteld op automatisch na 20 minuten maar zelfs na enkele uren blijft het ding gewoon aan?
Iemand enig idee? Ik kan weinig online vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik had vanavond toch even een heftig schrik moment met mijn Pro:

Shadow of the Tomb Raider aan het spelen, ik hoor het heftige fan geluid zachtjes nog terwijl ik mijn headset op heb. Ik ben er zo aan gewend dat het nog nauwelijks opvalt. Dan ineens zegt mijn vriendin wat. Ik doe mijn headset af. Ze zegt het is stil! En inderdaad, stil. Muisstil! Geen enkel geluid te horen. Mijn Pro in fluister stand! Ik speel nog even door en het blijft stil... Na een minuut of 5 begin ik toch bang te worden dat ik zo de eerste grafische artifacten door overhitting te zien krijg. Ik sluit de game af en stel snel mijn savegame veilig in the cloud. Dan start ik de game weer op en kies continue. Niet veel later zit ik weer in de game. En mijn Pro draait weer vrolijk luidruchting mee. Vol opluchting en met een smile game ik de rest van de avond weer in tevredenheid door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:42:
@bram1984 je hebt gelijk. Bij de xbox one is dit nu ook zo geregeld. Kan je die rare headsets uit de deur doen en middels een goede stereo headset en via Dolby Atmos of Sonic surround emulatie bewerkstelligen. Hoop dat Sony deze brug ook een keer oversteekt.
Sony mag wat dat betreft sowieso weleens kijken naar hoe Microsoft het doet. Atmos ondersteuning op games is weliswaar zeldzaam bij games op de Xbox One maar wél aanwezig (ik noem een GoW 4 wat met Atmos toch echt meer toevoegt). Geluid vind ik vaak een ondergewaardeerd item bij games, voor mij is het de helft van de beleving, misschien nog meer dan beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

giantgiantus schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:34:
[...]

De Sony platinum doet bij mij pijn als ik hem langer dan een uur draag.

Het is jammer dat er geen fatsoenlijke headset bestaat met goed geluid, gewoon stereo en een goede microfoon. Het woordje game bij een headset maakt dat het vaak belachelijk uitziende troep is met slechte geluidskwaliteit.
Ik gebruik de aiaiai TMA-2, kost €150-€200 afhankelijk van de configuratie die je kiest (volledig modulair), en met de juiste kabel (ook die kun je kiezen) heb je gewoon een prima microfoon.
https://aiaiai.dk/headphones/tma-2

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die ps4 slim + Fifa 19 bundel nu al klaar? Ik kan hem niet meer vinden op de grote betrouwbare aanbieders als mediamarkt/ coolblue. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Een winkel of 4 hebben hem nog volgens de pricewatch daarnaast biedt Wehkamp hem ook nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:06
kan iemand mij hier misschien de juiste richting op helpen waar ik op tweakers moet kijken voor vragen over vragen over tv's? ik kan het even niet vinden

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:36:
kan iemand mij hier misschien de juiste richting op helpen waar ik op tweakers moet kijken voor vragen over vragen over tv's? ik kan het even niet vinden

alvast bedankt
Beeld en geluid en televisie en beamers? Ik zou niet weten waar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:06
bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Beeld en geluid en televisie en beamers? Ik zou niet weten waar anders.
dankjewel....

iemand ook een idee wanneer de eerste info/geruchten meestal komen over de blackfriday deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heeft iemand hier enig idee hoeveel mA de USB poorten van de PS4 pro kunnen leveren? Ik ga overstappen naar een dicht TV meubel en ga die actief koelen met Noctua NF-A14 fans, aangestuurd door de USB poorten van de individuele apparaten.

Voor zover ik weet zou een USB2.0 poort fysiek 500mA moeten kunnen leveren dus ik neem aan dat 2 fans die elk ongeveer 55mA trekken (afgezien van de startstroom) geen probleem zullen zijn?

Of maak ik een denkfout?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Waarschijnlijk zelfs 900mAh omdat het een USB3.0 poort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb er een action usb fan aan hangen om mijn meubel wat te koelen. Werkt prima, nooit over nagedacht of de playstation dat aan kan.
Zitten er risico's aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even een schaamteloze c&p uit het Read Dead topic...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/10/Schermafbeelding-2018-10-16-om-11.45.34-580x633.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:22
Ik ben op zoek naar een PS4 Pro (naast mn normale PS4) en zie in de pricewatch dat ie 399 kost.
Wat denken jullie zullen er nog interessantere prijzen komen aanstaande periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ja, black friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
-SaveMe- schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:51:
Even een schaamteloze c&p uit het Read Dead topic...

[Afbeelding]
10/10 IGN

Ik denk dat veel media keihard mee gaan in de hype en hem alleen al op de naam van Rockstar een 10 gaan geven

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertjeeuh
  • Laatst online: 06-07 19:02
Yo even vraagje over de Minecraft Edition van ps4.. ik ben van plan hem aan te schaffen. Maar ik maak me een beetje druk over dat ik in de demo versie nergens een Field of View slider zie... Een vriend van mij heeft de XBOX one Edition en daar kan hij de field of view aanpassen. Wat ik zelf erg prettig vindt. Maar nu vraag ik me af of dit ook zo bij de PS4 Edition is. Ik kan het voor de PS4 en XBOX one niet duidelijk vinden op internet. Als iemand mij uit de brand kan helpen zou fijn zijn! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee waneer black friday is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:25:
[...]

Enig idee waneer black friday is?
Serieus? Het had sneller geweest om het op google in te tikken 8)7 |:(

23 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Twixie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:14:
[...]

Ik merk het nu ook. Was me gisteren niet opgevallen. Ziet er uit als een tijdelijke storing imaar van Sony zou het me nog niet verbazen mocht het met opzet zijn...
Naar aanleiding van deze berichten ook geprobeerd. Werkt zowel via de app als via de website niet 8)7. Ik heb dus ook via kaart aangeschaft en wil geen automatische verlenging.

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 17-10-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:35:
[...]
Werkt zowel via de app als via de website niet 8)7
De store in de app is gewoon een in-app browser naar de website, dus is normaal dat het in de app ook niet werkt. Enige manier is dus op de console zelf. Zal het eens in de gaten houden, maar als dit probleem ook weken hetzelfde blijft, is dat nog erger dan dat PS3 download queue issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 01-10 08:27
s0kkie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:51:
Kan het auto-renewal gebrabbel niet lekker in het PS Plus topic?
Excuses je hebt gelijk, ik was me er niet van bewust dat deze bestond. O-)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

System Software 6.02 is er nu met stabiliteits verbeteringen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Eindelijk de door iedereen zo lang verwachte stabiliteit verbeteringen. Misschien wel voor dat hele bootloopverhaal wat dan wel weer goed is. Hoewel sony al eerder aangaf dat het fixed was.

[ Voor 14% gewijzigd door RaijRaij op 17-10-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
En bedankt ;)

Weer een spel aangeschaft: Divinity Original Sin Enhanced Edition voor 9,99 is echt geen geld.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Sinds een kleine 2 weekjes een ps4 pro.

Ik was tot nu toe heel tevreden over mijn LG Oled E7N maar de hdr game mode van deze tv is echt ontzettend donker (heb de beste instellingen al van internet geplukt).

Heb nu 2 games en vooral fifa is echt donker.

Vooral geen LG Oled kopen dus.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

schumi1986 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:26:

Ik was tot nu toe heel tevreden over mijn LG Oled E7N maar de hdr game mode van deze tv is echt ontzettend donker (heb de beste instellingen al van internet geplukt).

Erg vervelend! Heb zelf een LG OLED C8 en herken deze problemen helemaal niet, dus om meteen alle LG OLED's af te raden is wat mij betreft onzin.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^ Mee eens. Zelden zo;n onzin gelezen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Winkiller schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:20:
Ik kan via de browser en store, dan op je naam klikken, dan abonnementenbeheer de boel uitzetten hoor.

[Afbeelding]
Zal dat is thuis bekijken.
ik kan nu ook op uitschakelen kiezen maar weet haast zeker dat ik het op de console al heb uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Fietsbel schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:33:
^^ Mee eens. Zelden zo;n onzin gelezen.
Ik zou zeggen google eens LG Oled hdr game mode

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

schumi1986 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:36:
[...]

Ik zou zeggen google eens LG Oled hdr game mode
Vaak komt dit doordat de NITS slider niet goed staat in game. HDR is extreem kritisch als het op instellingen aan komt.

Het gelijk afdoen als een LG probleem is de reinste onzin.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Ok, genoeg over de TV's. Willen jullie hier verder over discusiëren dan graag naar de juist subfora.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:01
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:13:
Maar waar zijn de performance verbeteringen? -O-

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:13:
Zou ie nu niet meer crashen als iemand je een raar bericht stuurt? :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33
Is er niet een speciaal Sony/Netflix actie topic? }:O

:+ :> _O-

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:48:
Is er niet een speciaal Sony/Netflix actie topic? }:O

:+ :> _O-
Nee maar wel een ps+ topic.

Dus graag daar verder, zal later berichten verplaatsen (ben nu mobiel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/483548/vjQOVg1Z.jpeg

Houd dit in dat er Ingame niet gekozen kan worden? 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:33:
[Afbeelding]

Houd dit in dat er Ingame niet gekozen kan worden? 8)7
ben bang van wel, waren vorige week ook al posts over voorbijgekomen hier dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

https://www.amazon.de/ask.../?source=allQuestionsPage
https://www.amazon.de/ask.../?source=allQuestionsPage

Tenzij die bundel versie anders is, zou je iig wel Engels moeten kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah mooi.

Installatie loopt dus ga het zo zien.
DigitalError schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:48:
ben bang van wel, waren vorige week ook al posts over voorbijgekomen hier dacht ik.
Aah had ik ff gemist. Ook met FIFA erbij (welke ik niet ga spelen) een prima deal overigens.

Installeer hem nu even om te kijken of ik hem wel kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:02

OMX2000

By any means necessary...

Ik vind het niet heel indrukwekkend eerlijk gezegd. Ik heb het veel op de PS1 gespeeld, maar ik krijg hier niet het gevoel van dat het enorm veel mooier en leuker is om te spelen. Ziet er een beetje kitscherig uit, als dat ergens op slaat.

Maar goed ik vind SF V ook tegenvallen, ik vind SF IV gewoon leuker om te spelen

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hier ook het red dead redemption ps4 pro pakket besteld bij bol.com
Weten jullie toevallig of ze ook echt kunnen leveren op 26 oktober?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
whatupdoc schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:22:
Hier ook het red dead redemption ps4 pro pakket besteld bij bol.com
Weten jullie toevallig of ze ook echt kunnen leveren op 26 oktober?
tenzij iemand hier bij bol werkt (en dat betwijfel ik) kun je het beter aan bol zelf vragen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Als ze zeggen dat ze leveren op 26 Oktober dan is dat ook zo tenzij er zich de dag ervoor een probleem voordoet met de leverancier van hun of dergelijke, maar dat zijn helaas last minute probleempjes en kan je niet op voorhand weten.

Iemand trouwens opgevallen op die ps4 pro verpakking met red dead dat de CUH nummer is aangepast ?
De spiderman bundle was nog CUH-7116B, de red dead bundle is CUH-7216B, wilt uiteraard weinig zeggen zo een kleine bump, en na bijna 2 jaar met de Pro op de markt ga ik er ook niet vanuit dat ze nu opeens het noise level hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:29
@Katmi Ja, is hier al eens gemeld geloof ik. Ze beweren dat die revisie iets stiller is.
Maar eerst zien, dan geloven ;)
Een stillere pro zou wel goed zijn natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 17-10-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Aah mooi.

Installatie loopt dus ga het zo zien.

[...]

Aah had ik ff gemist. Ook met FIFA erbij (welke ik niet ga spelen) een prima deal overigens.

Installeer hem nu even om te kijken of ik hem wel kan verkopen.
En en en? Zeer benieuwd, want dan haal ik hem ook als het kan >:) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22

Dan mankeert er iets aan jouw instellingen,heb zelf ook E7 en hier ziet HDR en geweldig uit,niks te donker.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

ik snap wat je bedoelt. ik heb de sony xe93, die veel helderder is dan een oled (een van de helderste tv's voor HDR) , vond hem in het begin ook wat aan de donkere kant. bij andere spellen moet ik mijn ogen dichtknijpen door de felheid even overdreven gezegd. dus het ligt aan fifa en niet aan je tv.

Daarnaast is niet iedereen net als ons fel gewend denk ik, want de rest is tevreden met de helderheid. het is toch een smaken ding uiteindelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 18-10-2018 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren Laser League gedownload en met 2 van mijn buren als team online gegamed. Wat een hartstikke leuk spel is dat zeg. Voor wie hem nog niet heeft: nu gratis met PSN. Ik vind het wel een aanrader.
Blaat schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:09:
Heeft iemand hier enig idee hoeveel mA de USB poorten van de PS4 pro kunnen leveren? Ik ga overstappen naar een dicht TV meubel en ga die actief koelen met Noctua NF-A14 fans, aangestuurd door de USB poorten van de individuele apparaten.

Voor zover ik weet zou een USB2.0 poort fysiek 500mA moeten kunnen leveren dus ik neem aan dat 2 fans die elk ongeveer 55mA trekken (afgezien van de startstroom) geen probleem zullen zijn?

Of maak ik een denkfout?
Kan je er niet beter toch óók luchtopeningen in maken? Ik neem aan dat er ook kabels in en uit moeten?

@schumi1986
Ik heb met hetzelfde paneel (LG C7) geen enkel probleem. Tip: gebruik de settings van Rtings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMX2000 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:25:
[...]

Ik vind het niet heel indrukwekkend eerlijk gezegd. Ik heb het veel op de PS1 gespeeld, maar ik krijg hier niet het gevoel van dat het enorm veel mooier en leuker is om te spelen. Ziet er een beetje kitscherig uit, als dat ergens op slaat.

Maar goed ik vind SF V ook tegenvallen, ik vind SF IV gewoon leuker om te spelen
Hmmm ik ben het spel na deel 2 ook redelijk uit het oog verloren (soul calibur, niet street fighter ;) ) maar zou het jammer vinden als je gelijk heb, laatst een mede fighting game collega uit spanje ontmoet en zowel hij als zijn broer(tje) hadden erg veel lol met de beta gehad. Ik ga zelf iig eerst wat reviews checken en door mijn standaard wens om cheap te gamen en grote backlog en weinig tijd situatie sowieso de game niet gelijk kopen tenzij hij echt near perfect is.

v.w.b. sf5, persoonlijk vind ik sf4 ook leuker, wellicht is dat zelfs mijn favo sf allertijden, maar 5 word wel steeds beter. Ik vind het wel een perfect voorbeeld van een spel wat voor de massa en 'esports' gemaakt is, en niet voor de hardcore fan. Nu proberen ze het met patches en updates verder te finetunen (wat met sf4 natuurlijk net zo goed gedaan is). En het wordt steeds beter, maar kan me niet voorstellen dat ik het ooit leuker dan 4 ga vinden.
Ben ook heel benieuwd hoe de (wat mij betreft) onvermijdelijk sf6 gaat worden straks.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:57
Anton.net schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:01:
@Katmi Ja, is hier al eens gemeld geloof ik. Ze beweren dat die revisie iets stiller is.
Maar eerst zien, dan geloven ;)
Een stillere pro zou wel goed zijn natuurlijk
Deze link op youtube gevonden. De nieuwe versie lijkt inderdaad een heel stuk stiller te zijn!

YouTube: 新型PS4 Pro (CUH-7200) のフ&#1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Thodekroo

Nu die net nieuw is is die nog stiller. Wacht maar tot je die al een jaartje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
De nieuwe Pro (CUH-7216B) schijnt de zelfde voedingskabel te gebruiken als de Slim, een C7-kabel (250V / 2,5A), in tegenstelling tot de C17 (250V / 10A maximum volgens specificaties) bij de vorige Pro's.

Dat zou betekenen dat de nieuwe Pro minder stroom verbruikt, mogelijk minder warmte produceert en daardoor makkelijker/stiller te koelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:20
Sinds dit weekend weer een PS4 Pro in huis. Helaas heeft de console zelf nogal wat last van coil whine. Ik heb nu de Spider-Man bundle, maar denk dat ik de game in de verpakking laat, de hele set retourneer en volgende week een RDR 2 bundle haal voor hetzelfde geld. Niet alleen vanwege het 'defect', maar ik denk ook dat ik meer plezier ga beleven met RDR2 dan Spider-Man.

Ik zag ook dat de Spider-Man bundel de PS4 type CUH7116B betreft, en de nieuwe RDR2 bundel de CUH7216B. Wellicht ook een kleine verbetering ergens :X

edit; ohw ik ben stom, posts boven mij gaat het al over versie 2 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Alexknl op 18-10-2018 11:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JDFS schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 06:49:
[...]

En en en? Zeer benieuwd, want dan haal ik hem ook als het kan >:) !
Bij het starten is zelfs Nederlands gewoon een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:57
Alexknl schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:38:
Sinds dit weekend weer een PS4 Pro in huis. Helaas heeft de console zelf nogal wat last van coil whine. Ik heb nu de Spider-Man bundle, maar denk dat ik de game in de verpakking laat, de hele set retourneer en volgende week een RDR 2 bundle haal voor hetzelfde geld. Niet alleen vanwege het 'defect', maar ik denk ook dat ik meer plezier ga beleven met RDR2 dan Spider-Man.

Ik zag ook dat de Spider-Man bundel de PS4 type CUH7116B betreft, en de nieuwe RDR2 bundel de CUH7216B. Wellicht ook een kleine verbetering ergens :X

edit; ohw ik ben stom, posts boven mij gaat het al over versie 2 8)7
Weet je zéker dat de spidermanbundel niet al de CUH72XX is? Ik las op een Amerikaans forum dat zowel de spiderman als de RDR2 bundel de CUH72XX bevatten. Het staat onder op de doos.

Edit: Ik zie op bol.com bij zowel de Spiderman als de RDR2 bundel bij de specificaties dit staan:

Verpakkingsinhoud :- Sony PlayStation 4 Console (CUH-7000 model)

Ik hoop dat dit niet klopt :?

[ Voor 10% gewijzigd door Thodekroo op 18-10-2018 12:04 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.