Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
vhal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:17:
Kak, volgens mij is die discreader in mijn PS4Pro aan het overlijden, hij leest de schijfjes niet meer en na wat getik,herrie en ander onheilsspellend geluid komt hij met een 'unrecognized disc' melding. Nou staat het vol met vergelijkbare meldingen op internet dus blijkbaar ben ik niet de enige. Gek genoeg werkt hij wel als ik de console verticaal zet maar dan zal de zwaartekracht wellicht een handje helpen.

Gelukkig zit er nog 3 mdn garantie op :+
Ja maar getik van je cd-lens is sowieso wel een defect...
balen man..

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:54

vhal

ಠ_ಠ

xaliton schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Ja maar getik van je cd-lens is sowieso wel een defect...
balen man..
Het is niet anders, zojuist heb ik hem maar even aangemeld bij Coolblue. Normaal koop ik mijn games digitaal maar uitgerekend Gran Turismo Sport heb ik als fysieke disc en laat ik die game nou erg vaak spelen :')

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
Kak, volgens mij is die discreader in mijn PS4Pro aan het overlijden, hij leest de schijfjes niet meer en na wat getik,herrie en ander onheilsspellend geluid komt hij met een 'unrecognized disc' melding. Nou staat het vol met vergelijkbare meldingen op internet dus blijkbaar ben ik niet de enige. Gek genoeg werkt hij wel als ik de console verticaal zet maar dan zal de zwaartekracht wellicht een handje helpen.

Heb ik ook. Geen garantie meer hrlaas. Dus lekker
digitaal

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lekker dan voor een apparaat van 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:31:
Gisteravond na ruim 2 uur eindelijk de 3e boss in Nioh verslagen. Pfft, wat een rotgevecht was dat zeg. Geweldig gevoel toen ze eindelijk lag - en zelfs bij die laatste klap maakte ik nog een flinke sprong achteruit. "Stel dat ze toch nog leeft..."

Nu kan ik weer gewoon verder een paar side missies oppakken. Erg leuk spel.
Haha, ik ben bij exact dezelfde boss in Nioh. Het stukje er naar toe rennen levert soms wat problemen op (of ik mis een shrine). Maar inderdaad een erg pittige fight.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
srvdp schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

Haha, ik ben bij exact dezelfde boss in Nioh. Het stukje er naar toe rennen levert soms wat problemen op (of ik mis een shrine). Maar inderdaad een erg pittige fight.
Dan denk ik dat je een shrine mist. Je hoeft namelijk maar 2 trapjes af waar je maar 1 kleine enemy hebt.
spoiler:
Die shrine kun je bereiken door een kleine drop te maken van een flinke richel. Op die richel staat een spear-
dude. Ter hoogte van die persoon kun je een kleine drop maken.

Edit: even in een spoiler gezet hoe je bij die shrine kunt komen.

[ Voor 7% gewijzigd door MisterMichel op 11-10-2018 12:15 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Dan denk ik dat je een shrine mist. Je hoeft namelijk maar 2 trapjes af waar je maar 1 kleine enemy hebt.
spoiler:
Die shrine kun je bereiken door een kleine drop te maken van een flinke richel. Op die richel staat een spear-
dude. Ter hoogte van die persoon kun je een kleine drop maken.

Edit: even in een spoiler gezet hoe je bij die shrine kunt komen.
Toch even op onderzoek uit in die zone, bedankt voor de tip! :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
vhal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Het is niet anders, zojuist heb ik hem maar even aangemeld bij Coolblue. Normaal koop ik mijn games digitaal maar uitgerekend Gran Turismo Sport heb ik als fysieke disc en laat ik die game nou erg vaak spelen :')
Weet je. Ik heb sinds kort de 500M editie.
Ik ben bang als deze kapot gaat dat ze het gewoon vervangen voor een standaard PS4 Pro.
Ben wel benieuwd hoe ze zoiets op willen lossen. Zouden ze nog gewoon een batch aan 500M's hebben liggen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@xaliton ws vervangen ze 'gewoon' de lezer, althans dat vermoed ik. Het was nog even een gedoe om een geschikte USB-stick qua grootte te zoeken om de savedgames uit de PS4 te trekken, ik heb nl. geen PS+ :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Inderdaad. De componenten zijn hetzelfde, dus die kunnen ze gewoon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Dead Redemption 2 heeft veel multiplayer trophies.... bleeeergh

Alle trophies hier

Gelukkig ben ik niet zo van de trophies en ook bij de vorige Rockstar games had ik er altijd maar weinig. Zolangs de SP maar goed is, kan het mij verder niet boeien :)

[ Voor 49% gewijzigd door -SaveMe- op 11-10-2018 13:03 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 18:53

iew

What the...?!

-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:01:
Red Dead Redemption 2 heeft veel multiplayer trophies.... bleeeergh

Alle trophies hier

Gelukkig ben ik niet zo van de trophies en ook bij de vorige Rockstar games had ik er altijd maar weinig. Zolangs de SP maar goed is, kan het mij verder niet boeien :)
Trophies boeien mij ook helemaal niets, daar speel ik een spel sowieso niet voor.
RDR2 online zal ik wel spelen maar alleen samen met mijn jongere broer, ik hoop wel dat net als in RDR1 je een eigen private server kunt opzetten (instance) anders zal ik het denk ik niet spelen.

Samen ronddwalen en dingen doen vind ik leuk, PVP hoeft voor mij niet.
Ik hoop dan ook dat het niet dat net als in GTAV is en bepaalde futures zijn uitgeschakeld wanneer je een private sessie aanmaakt.
GTAV was ik al snel zat.

Maar goed we zullen zien hoe het uitpakt, in eerste plaats heb ik em toch voor de single player gekocht.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
Want een auto van €40.000 kan nooit defect gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xaliton schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Ik ben bang als deze kapot gaat dat ze het gewoon vervangen voor een standaard PS4 Pro.
Ben wel benieuwd hoe ze zoiets op willen lossen. Zouden ze nog gewoon een batch aan 500M's hebben liggen"?
Ze vervangen alleen de binnenkant, obviously.
Ik heb ooit ook eens mijn originele PS4 moeten binnendoen vanwege spontane reboots. De eerste keer teruggekregen, moest ik niets speciaal doen, en kon ik hem direct gebruiken, maar het probleem bleek ook niet opgelost. Dus terug binnengebracht, en toen ik hem weer terug kreeg, bleek wel dat ik ineens het toestel moest heractiveren en er nog een andere actief stond. Het serie-nummer was nochtans hetzelfde gebleven, dus was duidelijk dat de binnenkant vervangen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Twixie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:20:
[...]

Want een auto van €40.000 kan nooit defect gaan ?
Niet als het schijnbaar een common probleem is dat je overal op internet en hier leest, en ook nog eens buiten de garantie gebeurt,

Dat iets kapot kan gaan kan natuurlijk altijd, maar dat is niet waar ik op reageerde.

iets met context.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:29
The Inquisitor schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Niet als het schijnbaar een common probleem is dat je overal op internet en hier leest, en ook nog eens buiten de garantie gebeurt,
Je hoort en ziet ook alleen de mensen die een probleem hebben. Die andere miljoenen mensen waarbij het wel goed gaat, gaan dat niet op een forum zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Standaard riedeltje natuurlijk, maar doodgaan hoort juist bij dit soort games. Het is een gameplay mechanic waaruit de extreem verslavende risk & reward factor voortkomt.

Moet zeggen dat ik die pure euforie wel een beetje mis sinds Bloodborne. :P
[...]
Ga dan maar Hollow Knight spelen. Geweldige game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Twixie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:23:
[...]

Ze vervangen alleen de binnenkant, obviously.
Ik heb ooit ook eens mijn originele PS4 moeten binnendoen vanwege spontane reboots. De eerste keer teruggekregen, moest ik niets speciaal doen, en kon ik hem direct gebruiken, maar het probleem bleek ook niet opgelost. Dus terug binnengebracht, en toen ik hem weer terug kreeg, bleek wel dat ik ineens het toestel moest heractiveren en er nog een andere actief stond. Het serie-nummer was nochtans hetzelfde gebleven, dus was duidelijk dat de binnenkant vervangen was.
Waarschijnlijk gewoon omdat ze je PS4 een reset naar fabrieksinstellingen hebben gegeven. Is vrij gebruikelijk voor bedrijven om te doen bij reparaties, of stond al je data er nog op?

De spontage reboots? Hebben we het dan gewoon over de PS4 touch knop die te warm werd en het rubbertje eronder uitzette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Ga dan maar Hollow Knight spelen. Geweldige game.
Wellicht ooit nog een keer, maar ik ben niet echt een fan van sidescrolling games. Salt & Sanctuary ben ik ook na een paar uur mee gestopt, hoewel ik prima snap wat die game goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xaliton schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:24:
[...]
Waarschijnlijk gewoon omdat ze je PS4 een reset naar fabrieksinstellingen hebben gegeven. Is vrij gebruikelijk voor bedrijven om te doen bij reparaties, of stond al je data er nog op?
Goeie vraag, en ik weet het niet meer :). Dacht overigens dat mijn MAC adressen ook gewijzigd waren, wat ook een bevestiging was van nieuwe interiors.
xaliton schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:24:
De spontage reboots? Hebben we het dan gewoon over de PS4 touch knop die te warm werd en het rubbertje eronder uitzette?
Ik ken de details eigenlijk niet meer juist. Dacht dat het begon met games die niet meer wilden opstarten of gwoon heel snel crashten (o.a. PvZ). Uiteindelijk een database repair of factory settings geprobeerd en daar kreeg ik spontaan een reboot temidden het proces.

Nu ik er zo over nadenk, denk ik inderdaad dat hij al factory reset was telkens ik hem terug kreeg. De eerste keer dat ik hem terug kreeg terug begonnen met alles te configureren, en al na 10 minuten liep het mis toen ik een 2de account wou aanmaken en het ding terug spontaan uitviel.

Ik weet dat ik alleszins naar Sony moest bellen om hem na herstelling terug geactiveerd te krijgen en ik de persoon nog redelijk arrogant vond omdat hij 'bij wijze van uitzondering' toch ging toestaan van hem terug te activeren 8)7 . Zou er dat nog maar aan mankeren na 2x repair 8)7 .

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 11-10-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Ben van plan tijdens black friday over ruim een maand een PS4 Pro te kopen, omdat mijn huidige PS4 (de 1e versie, dus niet de slim) echt een teringherrie maakt en daar gewoon niet meer mee te gamen valt (heb wel stofvrij gemaakt, maar help niks). Weet iemand hoe dit zit met bijv. het meenemen van ps plus? Is dit aan je playstation of aan je account verbonden? Kan ik ook DLC's gewoon meenemen? (heb bijv. namelijk de zombie chronicles dlc van black ops 3 die ik nog wel graag wil spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zit allemaal aan je PSN account, niet aan je playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:44:
Zit allemaal aan je PSN account, niet aan je playstation.
Inderdaad. Logisch ook. Zou een hoop mensen erg boos maken als dat aan een stuk hardware zou zijn gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Oh oke, heel chill :)
Weet niet of dit alleen bij mijn ps4 het geval is maar lijkt wel of ie op het punt staat op te stijgen
Heb daarom bijna een jaar mn ps4 niet meer aangeraakt (speel ook op pc) maar met bo4 en rdr2 op komst krijg ik toch wel weer zin om op een ps4 te spelen
Ik las ook dat mensen de koelpasta vervangen hebben, heeft iemand hier dat ook geprobeerd en heeft dat veel geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
The Inquisitor schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
Dat maakt wel dat iedereen die geen garantie meer heeft en meer dan 300 euro heeft betaald nog wel terug naar de winkelier kan gaan, aangezien de PS4 Pro pas sinds November 2016 op de markt is.:
UNETO-VNI Tabel met gemiddelde gebruiksduurverwachtingen
In de Nederlandse wetgeving over consumentenkoop is bepaald dat de verkoper bij een gebrekkig product ook buiten de fabrieksgarantieperiode na aflevering aansprakelijk kan zijn. U moet dan als consument aantonen dat het apparaat bij aanschaf geen gebrek had en dat u een bepaalde gebruiksduur mocht verwachten. Het is dus belangrijk te weten wat de normale prestaties zijn van het apparaat dat u heeft gekocht. Omdat de wet daar niet concreet over is, heeft UNETO-VNI onderzoek gedaan naar de gemiddelde gebruiksduur van een groot aantal apparaten.

Computer (pc, notebooks, tablets, gameconsoles)
Aankoopprijs € 0 - 299 - 2 jaar - 24 maanden
≥ € 300 - 3 jaar - 36 maanden
Dat betekent niet dat je zomaar recht hebt op een nieuwe console zonder bijbetalen. En sowieso succes met het behalen van je recht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:30:
[...]

Wellicht ooit nog een keer, maar ik ben niet echt een fan van sidescrolling games. Salt & Sanctuary ben ik ook na een paar uur mee gestopt, hoewel ik prima snap wat die game goed maakt.
Zonde. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Hee welkom bij de Club. Mijn Ps4 Pro is daar al twee keer voor weg geweest. Ik heb bol nu zover dat hij gecrediteerd wordt (aankoop laten ontbinden enz, ging niet van harte). Precies wat jij hierboven beschrijft. De console verticaal zetten lost het maar even op overigens, dat stopte er alle twee de keren na een paar dagen hier ook mee.

Laser inclusief rails is € 10,- op internet overigens mocht iemand dit buiten de garantie krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 11-10-2018 17:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@Donstil gedeelde smart is halve smart :P Ik wacht het wel even af waar in hoeverre het gerepareerd kan worden. Ik ben benieuwd wat ze bij jou hebben gedaan maar gezien je verdere actie is het ws. niet al te positief verlopen. Anders is het een goede reden om alleen digitale games te kopen :+

Overigens wel vrij bijzonder dat in de afgelopen uren enkele alhier hetzelfde ervaren maar gelukkig zijn er miljoenen PS4s zonder problemen en beschouw ik dit maar als single incident...... /s

[ Voor 27% gewijzigd door vhal op 11-10-2018 17:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Reacties verwijderd en topic warning aangepast.

Nogmaals: het is beter om een TR in te dienen dan daadwerkelijk te gaan reaguren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 19:11
Aaah je hebt zojuist puur goud aan reacties weggehaald. Wel goed dat de pro wordt genoemd in het roze vak der ordnung. Nu nog mensen die het daadwerkelijk lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darksiders III krijgt na release twee DLC packs:
The Crucible

Fury’s presence has been requested by a strange entity wishing to test her skills in battle. Never one to back down from a challenge, Fury accepts the invitation and gains access to a location known only as the Crucible. Here Fury will fight wave after wave of enemies, competing for a chance to unlock new rewards and items.

Keepers of the Void

On a quest from Vulgrim, Fury must travel into the Serpent Holes to remove an ancient threat that resides there. The Serpent Holes are riddled with new puzzles and enemies eager to test Fury’s abilities. If Fury prevails, she will unlock all new weapon from the Hollows, as well as the biggest prize of them all: The Abyssal Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Al een tijdje opzoek naar een nieuwe headset voor de PS4, nu zie ik dat vandaag deze in de aanbieding is bij bol: Headset

Iemand ervaring met deze?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Over de Disk Read Errors van PS4 pro gebruikers hier, iemand er wel eens aan gedacht de lens van de laser te reinigen?

Ik heb een tijdje last gehad van DRE's maar na een klein beurtje met Isopropyl alcohol heb ik nergens last meer van. Het disk compartiment is niet helemaal stof dicht namelijk en een kleine vervuiling kan nogal wazige problemen opleveren.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Twixie en andere PS3 gebruikers:

Sony heeft firmware 4.83 uitgebracht voor de PlayStation 3

https://gearnuke.com/ps3-firmware-update-4-83-changelog/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:27:
Da's alleszins verrassend. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer de laatste update was. Maar veel verwacht ik er wel niet van. Zal inderdaad maar gewoon voor die PSN ID Change zijn. Of die bug met de Downloadqueue gaat gefixed zijn, betwijfel ik, gezien het een server side issue is.

EDIT: is via de webstore alleszins nog niet gefixt. Ik merk dat er nog altijd een tiental items in mijn PS3 queue zitten en die zijn er ook niet uit te krijgen (foutmelding als je op 'Annuleren' klikt).

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 12-10-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
Iemand een tip hoe ik de Pep Power Quests in Dragon Quest XI gemakkelijker kan voltooien. De Quests zijn niet moeilijk, maar er moet toch een gemakkelijkere manier zijn om je personages makkelijker ge’pep’t te krijgen???

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:42:
maar er moet toch een gemakkelijkere manier zijn om je personages makkelijker ge’pep’t te krijgen???
Tuurlijk, ff rondbellen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10 16:43
Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:51:
Al een tijdje opzoek naar een nieuwe headset voor de PS4, nu zie ik dat vandaag deze in de aanbieding is bij bol: Headset

Iemand ervaring met deze?
https://www.bol.com/nl/p/...latform/9200000067171619/

net deze aangeschaft :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Nice! Mooie aankoop, ik twijfel inderdaad tussen deze of de draaloze arctis 7

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:11
Pricedrop ps4 pro met +-$50 in japan, gaan zelfs al geruchten dat de ps4 pro tijdens black friday €275 zal kosten.

Denk dat we dan toch een ps5 aankondiging krijgen tijdens E3 2019...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

Nice! Mooie aankoop, ik twijfel inderdaad tussen deze of de draaloze arctis 7
Dat is een keuze die je zelf moet maken..

Mijn keuze was
  • Leuke prijs(nu helemaal)
  • Draad (nooit lege accu)
  • review's waren prima

[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 12-10-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Amaze86 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:29:
Pricedrop ps4 pro met +-$50 in japan, gaan zelfs al geruchten dat de ps4 pro tijdens black friday €275 zal kosten.

Denk dat we dan toch een ps5 aankondiging krijgen tijdens E3 2019...
Bron? 275 is echt onwaarschijnlijk
ohjee weer ps5 geruchten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Waarom is 275 onwaarschijnlijk? Hij was vorig jaar met Black Friday ook bijna die prijs(€284) op Amazon.de en de Duitse MM.
Edit: Ok, leverbaarheid is natuurlijk een probleem. Nog anderhalve maand om dat te verbeteren. :)

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 12-10-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:48
Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Rumour has it dat we in 2022 waarschijnlijk met de PS5 aan de slag kunnen. Niet verder vertellen!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Vrijdag schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Rumour has it dat we in 2022 waarschijnlijk met de PS5 aan de slag kunnen. Niet verder vertellen!
No shit Sherlock? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:48
Real shit :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:42:
Iemand een tip hoe ik de Pep Power Quests in Dragon Quest XI gemakkelijker kan voltooien. De Quests zijn niet moeilijk, maar er moet toch een gemakkelijkere manier zijn om je personages makkelijker ge’pep’t te krijgen???
Ik weet niet hoe je iemand sneller in Pep mode kan krijgen. Maar wanneer iemand in Pep mode zit kun je deze naar de backline zetten zodat ze in Pep mode blijven. Doe dit bij iedereen die je nodig hebt voor de quest en zet ze daarna allemaal naar de frontline om je Pep Skill te doen voor de quest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Dat is een keuze die je zelf moet maken..

Mijn keuze was
  • Leuke prijs(nu helemaal)
  • Draad (nooit lege accu)
  • review's waren prima
Ik heb draadloos en ook nooit een lege accu. ;)

Gewoon even inpluggen als je klaar bent. Bedrade controller vind ik niet erg, maar headset vind ik best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
bram1984 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Ik heb draadloos en ook nooit een lege accu. ;)

Gewoon even inpluggen als je klaar bent. Bedrade controller vind ik niet erg, maar headset vind ik best irritant.
Prima ik zie het wel voor die 55 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
Raem schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Ik weet niet hoe je iemand sneller in Pep mode kan krijgen. Maar wanneer iemand in Pep mode zit kun je deze naar de backline zetten zodat ze in Pep mode blijven. Doe dit bij iedereen die je nodig hebt voor de quest en zet ze daarna allemaal naar de frontline om je Pep Skill te doen voor de quest.
Heel slim! Dat ik daar zelf niet aangedacht heb. Thanks!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Prima ik zie het wel voor die 55 euro :)
Is ook zo. Hoe lang is het snoer eigenlijk? Volgens mij zit ik überhaupt te ver voor een snoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
bram1984 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Is ook zo. Hoe lang is het snoer eigenlijk? Volgens mij zit ik überhaupt te ver voor een snoer.
Die gaat in je controller, dus is niet snel te ver! Ik gebruik mijn Beats met mic in het snoertje, dan is het alleen oppassen dat de mic niet achter je shirt etc. gaat zitten, maar verder werkt het prettig!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou geinig zijn mocht hij de 'PSV' gaan heten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe goed werkt die virtual surround eigenlijk bij die headsets ? Ik game nog altijd gewoon met stereo speakers en vindt het zo zonde dat ik geen surround heb. Jammer genoeg niet echt de goede woonkamer layout om 5.1 kwijt te kunnen. Dus misschien is een headset ook wel iets voor mij, moet ik me ook geen zorgen maken om de slapende kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Hoe goed werkt die virtual surround eigenlijk bij die headsets ? Ik game nog altijd gewoon met stereo speakers en vindt het zo zonde dat ik geen surround heb. Jammer genoeg niet echt de goede woonkamer layout om 5.1 kwijt te kunnen. Dus misschien is een headset ook wel iets voor mij, moet ik me ook geen zorgen maken om de slapende kinderen.
Zou het niet weten morgen heb ik hem pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:06
Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Aan de reviews te lezen, werkt de 7.1 Surround niet op de PS4. Ook is de partychat volume niet via de headset te regelen. Dat vind ik zelf erg belangrijk omdat ik altijd mensen te hard of te zacht hoor.

Zelf heb ik de Kingston Hyper-X waar ik de 7.1 alleen gebruik bij Rainbow Six Siege. Zo hoor ik toch beter waar iemand zit. Bij Battlefield heb ik het absoluut niet. Maar buiten Rainbow Six gebruik ik het nooit. Vind Stereo veel mooier klinken. Sowieso als je ook muziek erbij speelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zalaroth op 12-10-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Excuses, dubbelpost

[ Voor 91% gewijzigd door Jorgen op 12-10-2018 16:08 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Daarnaast is surround op hoofdtelefoons vooral een gimmick, ipv dat het echte surround is. De speakertjes zitten allemaal zo dicht bij elkaar en zo dicht bij je oren dat het nooit een echt surroundeffect kan geven.
Jorgen schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:30:
Ik heb een fijne hoofdtelefoon van Sony, maar de in de kabel verwerkte microfoon werkt kennelijk niet met mijn PS4 Pro. Kan ik gewoon een ander kabeltje kopen om toch voicechat te kunnen gebruiken, of moet ik me gaan verdiepen in headsets?
Eerst dacht ik om gewoon mijn normale Sony hoofdtelefoon te gaan gebruiken met een kabel met ingebouwde microfoon. Het is namelijk een fantastische hoofdtelefoon. Nu met de Steelseries in de aanbieding begin ik toch weer te twijfelen.

Wat zou in dezen de beste koop zijn? Mijn gebruik is eigenlijk enkel voor af en toe een multiplayer, waarin ik de voicechat gebruik. (Destiny 2 en The Division). Mijn opties lijken te zijn:

Eigen pricewatch: Sony MDR-1R (Zilver) en dan voorzien van een geschikte jackkabel met werkende microfoon
pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart nu voor € 115 bij bol.com
pricewatch: Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition) voor € 82
of bijv pricewatch: Medion Erazer X83017 of pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal (zie ook mijn vergelijkingslijstje: https://tweakers.net/pric...87;1166675;434356;639421/)

Wat zouden jullie doen? Is de steelseries de extra 3 tientjes waard ten opzichte van de Sony Gold? Kan ik met een jackkabel met microfoon niet voor veel minder geld veel beter uit zijn, of is een goede microfoon dan niet te vinden? Toch beter een van de andere opties kiezen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 12-10-2018 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
Ik gebruik de HyperX Cloud II het meest. Vind de 1.7 simulatie ook beter dan de Sony Gold. (En ja, simulatie is nep bla bla bla, maar voor Rainbow Six geeft me dit gewoon meer voordeel.)

Als party chat audio 'n probleem is switch ik even over naar m'n oude Sony Wireless 7.1 Gold waar je party audio heel makkelijk kan afstellen vanaf de headset. Ik gebruik de Sony niet veel meer omdat de oorschelpen en hoofdband aan het afbrokkelen zijn waardoor ik iedere keer stukjes zwart op m'n hoofd/oren heb. :+

Een 'volgende' headset voor mij moet dus gewoon een aparte chat audio regelaar hebben, en toch een 1.7 optie.
Aangezien je dit beide bij de Arcits 3 niet hebt, vind ik het geen goede PS4 headset. En voor die opties betaal je namelijk wel. Voor PC is het uiteraard een totaal ander verhaal.

Maar ieder z'n voorkeur. Ik zou voor de Sony Gold gaan. (Al heb ik wel de éérste versie)

[ Voor 3% gewijzigd door Zalaroth op 12-10-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Heb zelf de Steelseries Arctics en de Plantronics 800 HS. Die laatste heeft geen surround en toch ligt de Arctic te verstoffen. De 800HS zit veel beter, heeft een beter stereo geluid, is veel lichter/slanker ondanks de 24 uur dat je hem kan gebruiken en ik kan de chat apart regelen en nog een goede mic ook. Veruit mijn beste gameheadset ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Zalaroth heb je ook ervaring met de Arctis 7? Het prijsverschil met de Gold is nu namelijk gehalveerd. (Van € 144 voor € 115). De surround van de Arctis 7 werkt enkel op pc zie ik, maar daar geloof ik sowieso al niet zo erg in. En voor mij is het toch meer de party chat. Ik heb het gamegeluid normaalgesproken gewoon over mijn surroundset. Die enkele keer dat ik alles over de headset wil horen, is dan natuurlijk wel fijn als het geluid goed in orde is. Wat ik zie is dat je bij de Arctis 7 wel de verhouding tussen chat- en gamegeluid zelf kunt regelen.
@Beakzz De 800HS is nog weer duurder dan dat de Arctis 7 standaard al is. Qua geluid zullen ze beide mijn MDR-1r niet overtreffen vermoedelijk. Welke Arctis heb jij? 3, 5, 7, Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:36:
@Zalaroth heb je ook ervaring met de Arctis 7? Het prijsverschil met de Gold is nu namelijk gehalveerd. (Van € 144 voor € 115). De surround van de Arctis 7 werkt enkel op pc zie ik, maar daar geloof ik sowieso al niet zo erg in. En voor mij is het toch meer de party chat. Ik heb het gamegeluid normaalgesproken gewoon over mijn surroundset. Die enkele keer dat ik alles over de headset wil horen, is dan natuurlijk wel fijn als het geluid goed in orde is. Wat ik zie is dat je bij de Arctis 7 wel de verhouding tussen chat- en gamegeluid zelf kunt regelen.
Ik las juist dat de party audio NIET op PS4 te regelen is. Of ik ben scheel, maar dat zou ik eens even uitzoeken als ik jou was. Als dat wel te regelen is, is de optie aantrekkelijker. Ik heb geen ervaring met de Arctis, dit is wat ik net las tussen de reviews bij de bol.com aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Beakzz De 800HS is nog weer duurder dan dat de Arctis 7 standaard al is. Qua geluid zullen ze beide mijn MDR-1r niet overtreffen vermoedelijk. Welke Arctis heb jij? 3, 5, 7, Pro?
Het is duidelijk te horen hoor, stereo vs. surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Twijfel nu om me arctis 3 te annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nick25 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:42:
Twijfel nu om me arctis 3 te annuleren :)
en welke ga je dan kiezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:56:
[...]

en welke ga je dan kiezen??
geen idee hij is al verstuurd misschien ff proberen :)
Lees er toch wel positieve verhalen over...

[ Voor 9% gewijzigd door Nick25 op 12-10-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:07:
Eigen pricewatch: Sony MDR-1R (Zilver) en dan voorzien van een geschikte jackkabel met werkende microfoon
Wow, was al vergeten dat ik die zelf ook heb 8)7 . Ligt welliswaar geen stof te happen omdat hij in een mooi hoesje zit O-) . Anyway, ik dacht dat die ook een microfoontje had. Of bedoel je dat je de kabel wil vervangen door een met een betere microfoon ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

Wow, was al vergeten dat ik die zelf ook heb 8)7 . Ligt welliswaar geen stof te happen omdat hij in een mooi hoesje zit O-) . Anyway, ik dacht dat die ook een microfoontje had. Of bedoel je dat je de kabel wil vervangen door een met een betere microfoon ?
Er zitten 2 kabels bij. 1 met volume/microfoon en 1 zonder. Er staat op dat deze voor iPhones/Apple is. Ik dacht dat dit puur marketingpraat was, maar kennelijk werkt het echt enkel met iPhones en co. Bij mijn partychat werkte hij gewoon echt niet. Dus wellicht een andere kabel met microfoon zodat ik deze headset kan gebruiken. En anders dus kiezen uit eerdergenoemde opties. Waar ik eerst dacht dat een Wireless Gold het zou gaan worden, ben ik toch gaan twijfelen door de HyperX en Arctis 7. Daarnaast altijd prima ervaringen met Medion, maar daar is bijna niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:34:
[...]
Er zitten 2 kabels bij. 1 met volume/microfoon en 1 zonder. Er staat op dat deze voor iPhones/Apple is. Ik dacht dat dit puur marketingpraat was, maar kennelijk werkt het echt enkel met iPhones en co.
Zal het ook eens moeten testen. Ik kan me trouwens niet herinneren dat er 2 kabels bij waren, ofwel heb ik de andere direct in de doos gelaten... ook al zo lang geleden. Echter, ik ben vrij zeker dat de microfoon werkte met Android, want ik had die gekocht voor conference calls en heb geen iPhone.
EDIT: net ook eens getest met mijn OnePlus3 en ik kan toch echt wel de microfoon gebruiken en lijkt dus gewoon de normale analoge microfoon-werking waarvan ik dan zou denken dat die op PS4 ook werkt. Straks eens testen.
EDIT2: ook eens specs op gezocht en wat IOS specifiek is, zijn de volume controls. Maar de micro zou dus volgens mij gewoon moeten werken.

EDIT3: blijkbaar zou de micro wel werken maar extreem stil zijn op de PS4 : https://community.eu.play...t-Sony-MDR1R/m-p/22597643 .

[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 12-10-2018 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05

Prijsverschil is er zeker, maar het draagcomfort vind ik het dat wel waard. Bestel gewoon 2 opties bij Bol.com en stuur er weer één terug. Welk model ik heb van Arctis heb weet ik niet uit mijn hoofd aangezien die op zolder is beland, maar zal het even checken van het weekend.
Zalaroth schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:40:
[...]

Ik las juist dat de party audio NIET op PS4 te regelen is. Of ik ben scheel, maar dat zou ik eens even uitzoeken als ik jou was. Als dat wel te regelen is, is de optie aantrekkelijker. Ik heb geen ervaring met de Arctis, dit is wat ik net las tussen de reviews bij de bol.com aanbieding.
Waar heb je dat vandaan? Het komt zelfs langs in de promo vid en ik heb het best lang gebruikt. Weet alleen niet zeker of het op de pc ook werkt. Hadden ze het daar niet over het pc model op de PS4?

https://www.plantronics.com/nl/nl/product/rig-800hs

Edit : laat maar...ik ben wel scheel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Gwent een enorm leuke mini game, maar een full story based RPG op basis van dit kaartspel hoeft voor mij niet...

Voor wie toch geinteresseerd is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:57:
[...]

Zal het ook eens moeten testen. Ik kan me trouwens niet herinneren dat er 2 kabels bij waren, ofwel heb ik de andere direct in de doos gelaten... ook al zo lang geleden. Echter, ik ben vrij zeker dat de microfoon werkte met Android, want ik had die gekocht voor conference calls en heb geen iPhone.
EDIT: net ook eens getest met mijn OnePlus3 en ik kan toch echt wel de microfoon gebruiken en lijkt dus gewoon de normale analoge microfoon-werking waarvan ik dan zou denken dat die op PS4 ook werkt. Straks eens testen.
EDIT2: ook eens specs op gezocht en wat IOS specifiek is, zijn de volume controls. Maar de micro zou dus volgens mij gewoon moeten werken.

EDIT3: blijkbaar zou de micro wel werken maar extreem stil zijn op de PS4 : https://community.eu.play...t-Sony-MDR1R/m-p/22597643 .
Dank voor het testen. Ik heb ook geen Apple spullen en eigenlijk nooit de knopjes of de microfoon gebruikt onder Android of Windows. M'n gesprekspartner hoorde enkel het klikken van de volumeknopjes, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Nick25 op 12-10-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Ze geven volgens mij al geen zier meer om de PS3. Zo is er al ettelijke maanden een probleem met de Download Queue dat ze ook maar niet opgelost krijgen (telkens je er naar vraagt, zijn ze het nog aan het onderzoeken).
Heb het hier ook eens gepost, dacht ik, maar aan de vele reacties (lees:geen) is het duidelijk dat PS3 toch redelijk dood is.
Dit probleem van die que ervaar ik al een jaar. Wordt volgens mij niks aan gedaan. Maar speel nog regelmatig op de ps3, laatst nog 10 games voor 30 euro gehaald bij de gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:27:

https://gearnuke.com/ps3-firmware-update-4-83-changelog/
4.82 was gehackt, dus het enige wat dit doet is een fix voor het lek. Dat is ook de enige firmware die de ps3 krijgt.. Net zoals de vita trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik snap dat Sony weinig meer doet voor de PS3, het houd een keer op, nog even en die console is 2 generaties oud.

Ga er maar vanuit dat er een tijd komt dat je met de PS3 niet meer op het Psn kunt komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ga de Arctis 7 proberen, vanwege de aanbieding van bol.com. Hij komt toch vaak beter uit de test dan de HyperX Cloud II en de Sony wireless 7.1 Gold. Als het niks is, stuur ik hem terug en ga ik een keuze maken tussen laatstgenoemde 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:50:

Ga er maar vanuit dat er een tijd komt dat je met de PS3 niet meer op het Psn kunt komen.
Dat kunnen ze niet maken, omdat heel veel mensen gekochte games hebben die ze moeten kunnen downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 11:18

Ik heb precies hetzelfde. Was helemaal klaar om hem terug te brengen naar Mediamarkt, dus de PS4 geinitialiseerd. Om niet voor schut te staan aan de servicedesk, wat schijfjes geprobeerd. En natuurlijk leest ie opeens alles weer. Kleine hickup met AC Origins, maar ook die schijf leest ie weer.

Nog een keer geinitialiseerd, en nog steeds geen problemen.

Overigens lees ik ook veel op internet en dit draadje dat het laten fixen door Sony vaak geen moer helpt: het probleem is zo weer terug.
Ik ga hem dus niet terugbrengen onder de garantie, of hij moet er echt mee ophouden voor november. En anders is er nog altijd de ifixit way :) Meteen een goed excuus de thermal paste te vervangen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Zalaroth schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:40:
[...]

Party audio is wel gewoon te regelen op de PS4: https://manuals.playstati.../ps4/party/p_screens.html

Ik gebruik deze headset/headphone voor mijn PS4 en die steek ik gewoon in m'n gamepad: https://www.jbl.nl/over-e...ck-GLOBAL-Current#start=1

Deze gebruik ik ook op m'n Iphone maar dan wel draadloos, microfoon zit aan de draad.
Oplaadtijd is 2 uur en houd het gegarandeerd 18 uur vol, ik vind dit een erg fijne headphone.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Ik bedoel via de headset zelf als volume regelaar, niet via PS4. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zalaroth op 13-10-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Zalaroth schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

Ik bedoel via de headset zelf als volume regelaar, niet via PS4. :P
okee, tsja zolang het maar goed af te stellen is maakt het mij niet uit via wat..., en wellicht snap ik niet goed wat je bedoelt en de noodzaak er van.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
iew schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

okee, tsja zolang het maar goed af te stellen is maakt het mij niet uit via wat..., en wellicht snap ik niet goed wat je bedoelt en de noodzaak er van.
Welke headset bedoel jij @iew ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Nick25 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Welke headset bedoel jij @iew ?
Ik gebruik de JBL E55BT.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:09:
[...]

Dat kunnen ze niet maken, omdat heel veel mensen gekochte games hebben die ze moeten kunnen downloaden.
Sony is niet verplicht tot in het einde der tijden de service in de lucht te houden hoor... Uiteindelijk gaat het echt wel down, of verandert het op zo'n manier dat de PS3 niet meer er op kan. Dat is het nadeel van digitaal, je bent afhankelijk van de store die online moet blijven (hoewel het natuurlijk ook niet zo is dat fysieke media onfeilbaar zijn). Als het zover is zullen ze het nog wel een eind van tevoren aankondigen zodat mensen alles wat ze willen hebben nog een keer kunnen downloaden, en dan was het dat.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
iew schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Ik gebruik de JBL E55BT.
Ah ok ik krijg vandaag via bol arctis 3 binnen.
Net black ops 4 gekocht & 2tb hardeschijf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

iew schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Ik gebruik de JBL E55BT.
Ik de E65BTNC :D bijna dezelfde maar dan met noice canceling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:03:
[...]
Uiteindelijk gaat het echt wel down, of verandert het op zo'n manier dat de PS3 niet meer er op kan. Dat is het nadeel van digitaal, je bent afhankelijk van de store die online moet blijven (hoewel het natuurlijk ook niet zo is dat fysieke media onfeilbaar zijn).
Dat is absoluut het risico met digitaal, en zeker digitaal waarbij je afhankelijk blijft van een online service. Dit zie je bvb al met online-only games. Vroeg of laat gaan die offline en is je aankoop niets meer waard.
Ik zou me echter niet al te veel zorgen maken om Sony. Uiteindelijk hebben ze er toch wel vrij veel bij te verliezen mochten ze ineens de stekker helemaal uit de PS3 trekken. Het is ook niet dat ze nog zoveel kosten hebben om de store-servers in de lucht te houden. Ik zie dat ik nog verschillende PS3 games heb, die al lang uit de Store verdwenen zijn, maar toch nog te downloaden zijn.
Ik denk dat de imago-schade die ze zouden lijden mocht ineens de hele PS3 downloads verdwijnen, toch vrij groot zou zijn. Zelfs al wordt de PS3 een bepaald moment niet meer ondersteunt, wil je niet ineens alle PS3 eigenaars toegang tot hun digitale content ontzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Twixie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Dat is absoluut het risico met digitaal, en zeker digitaal waarbij je afhankelijk blijft van een online service. Dit zie je bvb al met online-only games. Vroeg of laat gaan die offline en is je aankoop niets meer waard.
Ik zou me echter niet al te veel zorgen maken om Sony. Uiteindelijk hebben ze er toch wel vrij veel bij te verliezen mochten ze ineens de stekker helemaal uit de PS3 trekken. Het is ook niet dat ze nog zoveel kosten hebben om de store-servers in de lucht te houden. Ik zie dat ik nog verschillende PS3 games heb, die al lang uit de Store verdwenen zijn, maar toch nog te downloaden zijn.
Ik denk dat de imago-schade die ze zouden lijden mocht ineens de hele PS3 downloads verdwijnen, toch vrij groot zou zijn. Zelfs al wordt de PS3 een bepaald moment niet meer ondersteunt, wil je niet ineens alle PS3 eigenaars toegang tot hun digitale content ontzeggen.
Ik denk dat het een simpele berekening gaat worden.

Er zijn X PS3 gebruikers nog actief op psn. Die gebruikers spenderen per jaar Y en het kost Z om het in de lucht te houden.

Wanneer X onder een bepaalde drempel komt en Z aanzienlijk hoger wordt dan Y. Exit PS3 op psn.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 11:18
Misschien voorlopig toch maar je PS4 Berichten op 'Friends only' zetten om te voorkomen dat je je PS4 moet initialiseren:

https://www.theverge.com/...-ps4-message-crashing-bug
https://www.reddit.com/r/...your_messages_to_private/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Goede tip, toch maar even op friends only gezet. Geen zin in die gekkigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had alles op mijn accounts al bijna dicht en net heb ik het 'lucht' dicht gemaakt. :+

Een paar dagen geleden nog een vriendschapsverzoek van een nep 'mooie vrouw'
en daar trap ik natuurlijk niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:03:
[...]
Dank voor het testen. Ik heb ook geen Apple spullen en eigenlijk nooit de knopjes of de microfoon gebruikt onder Android of Windows. M'n gesprekspartner hoorde enkel het klikken van de volumeknopjes, verder niks.
Heb eens getest en ook op mijn MDR-1R werkt de microfoon totaal niet met de PS4. Vind ik wel raar, want gezien hij wel met mijn Android telefoon werkt, betekent het dat hij gewoon de standaard analoge connecties gebruikt van een 4-pin minijack. Blijkbaar verwacht/doet de PS4 toch iets speciaal, wat dan zou betekenen dat enkel headsets die speciaal voor PS4 gemaakt zij, zouden werken ? Ik heb ook nog ergens oortjes van bij mijn telefoon. Zal die eens opsnorren en ermee testen, maar verwacht dus dat die ook niet gaan werken.

EDIT: al wat uitleg gevonden hier : https://community.eu.play...-not-working/m-p/24970256
DS4 was only ever meant to support Manual volume controll and manual mute button on inline 3.5mm cable mics...
One primary reason for this is because SIE DS4 does not run on Apples specs on the mic feed...
3Volts 500micro amps... is IOS mic feed...
2Volts 350micro amps... is DS4 compliance mic feed...
Zal dus inderdaad een kwestie zijn van een andere minijack kabel met built-in microphone die wel op 2V kan werken. Weet wel niet of dat gemakkelijk gaat te vinden zijn, voorlopig nog niets gevonden, ook niet bij onze Chinese vrienden.

[ Voor 28% gewijzigd door Twixie op 14-10-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Twixie vreemd hè? Je zou toch verwachten - zeker bij zo iets universeels als een 3,5 mm jack - dat het gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:22:
@Twixie vreemd hè? Je zou toch verwachten - zeker bij zo iets universeels als een 3,5 mm jack - dat het gewoon werkt.
Ja, zie ook mijn edit. Meer dan dat heb ik niet gevonden met Google. Vreemd dat het zo moeilijk is om de uitleg te vinden of microfoonkabeltje. Ik vind het ook vreemd dat het met mijn Android telefoon ook gewoon werkt. Moet dan zijn dat die telefoon gewoon zelf juiste voltage/vermogen kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Twixie ik kon zelf ook geen losse 3,5 mm jack inclusief microfoon vinden. Dan nu dus maar een arctis 7 proberen. Ik had uiteindelijk heel graag mijn mdr-1r gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Jorgen schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:34:
[...]

Er zitten 2 kabels bij. 1 met volume/microfoon en 1 zonder. Er staat op dat deze voor iPhones/Apple is. Ik dacht dat dit puur marketingpraat was, maar kennelijk werkt het echt enkel met iPhones en co. Bij mijn partychat werkte hij gewoon echt niet. Dus wellicht een andere kabel met microfoon zodat ik deze headset kan gebruiken. En anders dus kiezen uit eerdergenoemde opties. Waar ik eerst dacht dat een Wireless Gold het zou gaan worden, ben ik toch gaan twijfelen door de HyperX en Arctis 7. Daarnaast altijd prima ervaringen met Medion, maar daar is bijna niks over te vinden.
Apple wisselt 2 van de items op zo'n 3,5mm plug om, voor 1 of andere vage reden. Dus ja dan werkt het inderdaad niet. Geloof dat er 4 verschillende vlakken op zitten waarvan Apple er dus 2 omdraait. Die houdt zich dus niet aan de standaard maar gezien ze geen 3,5mm poort meer op de nieuwe iPhones hebben zitten, is dat probleem op zich voorbij (ware het niet dat ze nog steeds geen usb-aansluiting gebruiken).

Dus dat je 2 adapters hebt, kan wel kloppen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb deel 1 met veel plezier gespeeld en kijk dus ook erg uit naar het vervolg!

Weer eens wat anders :) Nu nog wachten op een Westerse release datum....
Maar het blijven rare jongens die japanners :)

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 14-10-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Mijn arctis 3 is dikke prima!
Goed geluid geen apparte mic niveau mja ag voor 50 euro(normaal 99) prima ding!

Pagina: 1 ... 41 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.