Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:05:
[...]

Jij gametedtedt meer dan de rest van t.net bij elkaar volgens mij. :P
Nee man, valt behoorlijk mee hoor. Ik denk dat ik wel meer games probeer dan een gemiddeld iemand en dan meteen op het begin al 1 of 2 trophies trophies binnen hengel. Gaat ook al 10 jaar terug volgens mij. Oh en de kids spelen ook kiddo games op mijn account, dus dat schiet ook op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:04:
[...]

Holy shit ik heb er meer dan 2500 zie ik. Game ik dan meer dan Dennis?
Hmmzzz, ik heb 2867 trophies, en dat praktisch geheel op de PS4 en ik ben helemaal niet van de trophies :F
Maar wel van de games O-)

Over games gesproken, deze moet ook nog ergens worden ingevoegd:

Zo bruut :9

[ Voor 45% gewijzigd door -SaveMe- op 09-10-2018 18:55 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Das gek. Ik zit met 1495 trophies ook op ongeveer 75% van level 13. Dat zijn er veel minder dan @Verwijderd

En dat terwijl ik die meldingen heb uitgezet, haalt me uit de immersie.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:14:
Das gek. Ik zit met 1495 trophies ook op ongeveer 75% van level 13. Dat zijn er veel minder dan @Verwijderd
Hangt af van je soort trophies: platinum, gold, silver, bronze. Elk van de 4 krijgt een bepaalde score, en je levels, alsook procentuele progress in het level, hangen puur van die score af. @Verwijderd zal dus gewoon veel meer bronze hebben en daardoor een veel hogere trophy count.
Zie ook het trophy topic (hierboven al gepost) waar het in meer detail uitgelegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol ik ben net level 6 en 235 trophies _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een Playstation Exclusive:

Of het wat is... afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
@-SaveMe- houw wel vaak van dat soort games. In die genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:29:
@-SaveMe- houw wel vaak van dat soort games. In die genre.
Van de makers van Yakuza geloof ik. Die games trekken me niet echt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:02
Denken jullie dat ze dit jaar weer met mooie ps4 pro deals zullen komen tijdens black friday...Toen was di3 pro voor maar 300 in duitsland.

Kan de mijne voor een mooie prijs verkopen en dan nieuwe halen met weer 2 jaar garantie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:20:
[Afbeelding]

Net de 1600 trofeeën gehaald door Assassin's Creed Origins uit te spelen.
1 oktober met de game begonnen en net uitgespeeld. De tweede AC game
die ik uitgespeeld heb. De andere was Black Flag in de begin tijd van de PS4.
Daar zitten wel typisch veel bronze bekertjes bij 8)7

s0kkie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:55:
Internetverbindingen anno 2018 downloaden dat met gemak :+
400 Mbit hier maar bij lange na niet op de PlayStation helaas. Alles al geprobeerd (Draad, WiFi, direct op modem, DNS enz) maar niets helpt. Ik heb dat opgegeven. Ondanks dat ik weet dat het voor sommige wel snel gaat (Dus bespaar jezelf de moeite om dat te melden) ben ik hierin helaas niet alleen :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:47:
[...]

Daar zitten wel typisch veel bronze bekertjes bij 8)7

[...]

400 Mbit hier maar bij lange na niet op de PlayStation helaas. Alles al geprobeerd (Draad, WiFi, direct op modem, DNS enz) maar niets helpt. Ik heb dat opgegeven. Ondanks dat ik weet dat het voor sommige wel snel gaat (Dus bespaar jezelf de moeite om dat te melden) ben ik hierin helaas niet alleen :(
Ik hou het zijdelings wel 's in de gaten, de actief gemeten snelheid (Ziggo 400/40) op een Asus router met bandbreedtemonitoring. Op de PS4 heb ik deze zelden boven de 200 Mbit/sec uit zien komen. De Xbox One doet het op dat vlak vaak beter maar ook die heb ik nooit meer dan 270 Mbit/sec naar binnen zien hengelen ondanks dat het verder geen beperkingen kent op intern netwerk of dus de WAN verbinding. Maar goed, ergens wel dat als beiden aan staan en downloaden ze elkaar minimaal in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
Amaze86 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:42:
Denken jullie dat ze dit jaar weer met mooie ps4 pro deals zullen komen tijdens black friday...Toen was di3 pro voor maar 300 in duitsland.

Kan de mijne voor een mooie prijs verkopen en dan nieuwe halen met weer 2 jaar garantie.
Ik vond de aanbiedingen tijdens bv. Days of Play dit jaar een stuk minder scherp dan 2017, dus ik zou er niet op rekenen.
Het lijkt erop dat Sony de voorsprong wel groot genoeg vindt. En bv. een VR set aanbieding verwacht ik wel, die markt willen ze denk ik wel groter maken.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Ik hou het zijdelings wel 's in de gaten, de actief gemeten snelheid (Ziggo 400/40) op een Asus router met bandbreedtemonitoring. Op de PS4 heb ik deze zelden boven de 200 Mbit/sec uit zien komen. De Xbox One doet het op dat vlak vaak beter maar ook die heb ik nooit meer dan 270 Mbit/sec naar binnen zien hengelen ondanks dat het verder geen beperkingen kent op intern netwerk of dus de WAN verbinding. Maar goed, ergens wel dat als beiden aan staan en downloaden ze elkaar minimaal in de weg zitten.
Hier ook 400/40 van Ziggo. Met Ziggo lijkt het wel iets van doen te hebben overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:51:
[...]

Hier ook 400/40 van Ziggo. Met Ziggo lijkt het wel iets van doen te hebben overigens.
Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat er niet onbeperkt vanaf PSN of Xbox Live gedownload kan worden en er toch zeker ergens wel gecapt wordt, zodat mensen met 1 Gbps verbindingen of hoger niet alles dichttrekken. Ziggo past geen QoS toe op dat vlak en andere downloads gaan op dezelfde tijdstippen wel via de maximaal beschikbare bandbreedte. Maakt verder ook niet uit of je in de ochtend of avond meet wat dat betreft.

Verder prima, koop toch alles fysiek/op disc, maar sommige one day patches zijn wel erg absurd qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29

Ik had maar 1 jaar garantie bij MM Duitsland. Geen twee jaar.

Had de mijne voor €284,- maar mocht het weer komen zal ik er enkele kopen om veel goedkoper te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Donstil schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:51:
[...]
Het is al jaren zo dat de d/l en connecties van de ps4 op Ziggo niet super zijn.
Plaatjes in de store die langzaam laden en de sub-optimale d/l speed hebben daar het meeste last van.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36

OMX2000

By any means necessary...

theduke1989 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:17:
[...]

Had de mijne voor €284,- maar mocht het weer komen zal ik er enkele kopen om veel goedkoper te verkopen.
Moeilijk te zeggen, omdat de pro vaak uitverkocht is en wij niet zeker weten wat de reden is. In Japan wordt de pro sowieso goedkoper, maar het is onzeker of en wanneer ze dat ook in Europa gaan doorvoeren.

Ik verwacht zelf dat ze zeker Black Friday deals zullen aankondigen, dat zal Microsoft waarschijnlijk ook doen, en dat blijft toch de concurrent.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:17:
[...]

Is het niet zo dat de Europese wet standaard 2 jaar garantie voorschrijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Is het niet zo dat de Europese wet standaard 2 jaar garantie voorschrijft?
Is een advies van de EU
kan nog per land verschillen.

Als HP zegt dat je laptop 1 jaar garantie heeft dan is dat ook zo......echter kan je het wel aanvechten omdat een laptop langer dient mee te gaan dan 1 jaar.
en daar gaat weer een hoop tijd en gezeik overheen dus veel mensen kiezen voor een nieuwe dan.

Wellicht in Duitsland ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik heb sinds een paar dagen Nioh op m'n disc staan - aangeschaft uit de huidige sale. Ben nu bij de 3e boss aangekomen. Voor de bekenden: Die vrouwelijke vampier. Wat een b*tch. Sjees. Al diverse keren doodgegaan zonder dat ik ook maar 1 klap heb kunnen uitdelen.
Maar wat een gaaf spel is dit tot nu toe zeg. Ben al talloze keren doodgegaan tot ik uberhaupt bij deze 3e boss was.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Precies de reden dat ik Nioh tot nu toe heb overgeslagen, ik heb geen zin en tijd om continu te sterven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Heb ook de ziggo 400/40 maar ik trek nagenoeg altijd maximale snelheid uit de psn store.
Rond de 48-50MB/S.
Dus denk niet dat het aan ziggo ligt.
Op xbox haal ik max 180-200 mbit...
Maar moet wel zeggen is pas sinds geloof 5.00 firmware dat de snelheid zo is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:54

djfrankel

It's a trap!

MisterMichel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:28:
Ik heb sinds een paar dagen Nioh op m'n disc staan - aangeschaft uit de huidige sale. Ben nu bij de 3e boss aangekomen. Voor de bekenden: Die vrouwelijke vampier. Wat een b*tch. Sjees. Al diverse keren doodgegaan zonder dat ik ook maar 1 klap heb kunnen uitdelen.
Maar wat een gaaf spel is dit tot nu toe zeg. Ben al talloze keren doodgegaan tot ik uberhaupt bij deze 3e boss was.
Dit is gelijk ook een van de moeilijkste bosses in het spel, maar als je haar moveset door hebt is het goed te doen.
Ik heb de game lang laten liggen maar vorige week weer mee begonnen, ben nu in de 4e regio. Gelijk ook van de kortingen gebruik gemaakt om de season pass aan te schaffen. Kijk ook erg uit naar deel 2 die recent is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Face the (potential) end of the world in Shadow of the #TombRaider, the latest Deal of the Week on PlayStation Store:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf199664417

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1978/31331594008_7997407808_c.jpg

Een persoonlijke aanrader van mij vanaf €49,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
Twixie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

Je kan dat natuurlijk ook virtueel doen. Bvb gewoon op de console zelf door de bibliotheek lopen. Enig nadeel is dat je dan wel alle games geïnstalleerd moet staan hebben, anders mag je gelijk nog een paar uur wachten eer je kan spelen. Zelf gebruik ik een externe 4TB schijf.
Verder zijn er ook nog manieren om je hele verzameling bij te houden. Vroeger gebruikte ik Game Collector (www.collectorz.com). Nu houd ik nog enkel mijn PS3 en PS4 games bij in een grote Excel (die dan ook voor 90% bestaat uit de gratis PS+ games). Daar kan ik ook geijk de Metacritic score zien, wat je in een kast vol doosjes ook niet ziet :). Het is niet omdat een cover er aantrekkelijk uitziet dat de game ook goed is.
Yup, maar....ik ga er vanuit dat de meest games die ik koop of goed zijn, of in mijn interesse gebied vallen. Dus dan vind ik de MC score net iets minder spannend. MEt de plus games is het wel heel erg nuttig.
Moet je die er dan zelf bijzoeken of heb je een soort van import functie in je excel gebouwd?

Wellicht een mooi voorbeeld, zoals er laatst over TLOU gesproken werd, als ik hem dan ook in mijn kast zie, ben ik eerder geneigd hem te willen spelen.....terwijl hij als het goed is geinstalleerd klaar staat (hmmm maybe not, wellicht nog niet opnieuw gedownload naar mijn ps4 toen ik naar een pro ging :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:38:
Precies de reden dat ik Nioh tot nu toe heb overgeslagen, ik heb geen zin en tijd om continu te sterven :D
Standaard riedeltje natuurlijk, maar doodgaan hoort juist bij dit soort games. Het is een gameplay mechanic waaruit de extreem verslavende risk & reward factor voortkomt.

Moet zeggen dat ik die pure euforie wel een beetje mis sinds Bloodborne. :P

DS3 is niet helemaal mijn setting. Nioh moet ik ooit nog wel een keer proberen, maar ben om een of andere reden bang dat die tegen gaat vallen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:15:
Face the (potential) end of the world in Shadow of the #TombRaider, the latest Deal of the Week on PlayStation Store:

[Afbeelding]

Verkoopt voor geen meter dus als ze deze nu al in de sale gooien.

@Twixie Nieuwsgierigheid: wat is exact de gedachte achter het bijhouden van al je games in Excel? Wat doe je met die lijst verder?

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2018 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Standaard riedeltje natuurlijk, maar doodgaan hoort juist bij dit soort games. Het is een gameplay mechanic waaruit de extreem verslavende risk & reward factor voortkomt.

DS3 is niet helemaal mijn setting. Nioh moet ik ooit nog wel een keer proberen, maar ben om een of andere reden bang dat die tegen gaat vallen.
Haha tsjah, daarover verschillen we van mening weet ik al, dus die discussie begin ik niet opnieuw :) Maar als Nioh al moeilijk is (of het er nu bij hoort of niet) op easy of geen niveau in te stellen is, voel ik er niets voor.

Ieder zijn ding. De setting van Nioh lijkt me wel leuk overigens.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• MisterMichel
Zoals ik al eerder gemeld heb hier, heb ik een tijdje geleden de Days of Play competitie gewonnen. Afgelopen vrijdag heb ik de doos met PS-Pro, PS-VR en een bonus spel mogen ontvangen.
Oorspronkelijk zou ik een Limited edition van de PS Slim krijgen, maar door lange wachttijden, kon ik kiezen tussen een PS Pro nu of de limited edition een tijd later. Ik heb gekozen voor de PS Pro. Ter compensatie hebben ze er nog een recent spel bij gedaan: Spiderman.
Dank je wel Sony!!!

Hieronder een paar foto's waarbij ik hulp kreeg van m'n dochtertje bij het uitpakken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EkGjWUHop0g2e7QnoIRaW84K/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UPgk9CqwT5aNSqkfEugbgWFX/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FjceK92np794k88LLqcfSmxm/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zUNmGka4yGWfOLmiZfDt5edu/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cyuyGwmqSjeuRfm9VlRgJVRd/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Spider-man erbij is niet mis :) Leuk man, veel pleizer

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dochtertje is meer enthousiast over het bubbel papier zie ik haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Fantastisch, hoe enthousiast ze kijkt. Ennuh... mooie spullen. :D
Veel plezier met de nieuwe PS4 Pro!!!

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:21
Gefeliciteerd! Ik zou inderdaad ook voor de PS4 Pro gekozen hebben. Erg leuke prijs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
Heel gaaf! Gefeliciteerd!
Weet je toevallig nog welke antwoorden je gegeven had op de God of War en Fifa vragen? Ik heb die van mij opgeschreven, ben benieuwd of ik enigszins in de buurt zat. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
@MisterMichel Nice! Heel veel plezier, en vergeet niet je dochter af en toe nieuw bubbeltjesplastic te geven

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Duitsland bij de MediaMarkt was ie zelfs 285,- :>

Hopelijk volgt NL dit jaar ook. Zet 23 November maar in de agenda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
[...]
[...]
Ik denk dat je je met Nioh ook best kunt vermaken. De sfeer is anders dan BloodBorne, de moveset is heel anders dan BloodBorne en de setting is heel anders dan BloodBorne. Echter, de euforie als je eenmaal een boss hebt verslagen is hetzelfde als bij BloodBorne. Ook de diverse shortcuts die je kunt openen zijn leuk aanwezig. Het is niet 1 grote wereld als bij BloodBorne waarbij je na een hele tijd ineens weer bij het begin uitkwam - wat overigens een geweldig level design was bij BloodBorne. In Nioh heb je losse missies met ieder een los level design. Je kunt vanuit een map ook kiezen welke missie je wilt gaan doen.
Nu met de aanbiedingen is deze het overwegen waard.
Raem schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:00:
Heel gaaf! Gefeliciteerd!
Weet je toevallig nog welke antwoorden je gegeven had op de God of War en Fifa vragen? Ik heb die van mij opgeschreven, ben benieuwd of ik enigszins in de buurt zat. :P
Nee, eerlijk gezegd heb ik de antwoorden niet onthouden.

Voor de rest @allen: dank voor de meldingen :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:15:
[...]
Moet je die er dan zelf bijzoeken of heb je een soort van import functie in je excel gebouwd?
Ja, ik zoek het zelf op. Is al mijn maandelijkse routine de eerste dinsdag van de maand: PS+ games allemaal 'kopen' en mijn Excel updaten (PEGI rating, #players, Metacritic...).
@Twixie Nieuwsgierigheid: wat is exact de gedachte achter het bijhouden van al je games in Excel? Wat doe je met die lijst verder?
Dan heb ik mooi een overzicht van al mijn games en de belangrijkste eigenschappen. Ben ermee begonnen toen ik meer en meer digitale games begon te hebben door PS+ en daarna ook soms wel eens een game digitaal kocht. De enige plaats waar je zag wat je had, was de Downloadlijst in de Store, maar die vind ik een regelrechte ramp, zeker eens je aantal games serieus begint toe te nemen. Mijn Downloadlijst is momenteel al bijna 1000 entries groot (daar zitten ook DLCs, Themes, Avatars.... tussen).

De sheet is klein begonnen, maar in de loop der jaren serieus uit de hand gelopen eigenlijk :). Zo houd ik ook bij welke DLCs ik heb, wat er geïnstalleerd staat of niet, hoeveel diskspace het in neemt. Enz... ziet er momenteel zo uit :

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2qame0m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/294s8de.jpg

Buiten gewoon een overzicht van mijn collectie te hebben, gebruik ik het soms ook wel eens om te filteren. Bvb als mijn zoontje vraagt om een spel, kan ik filteren op PEGI, of op aantal spelers als we samen willen spelen, enz...
Zoals ik hier paar dagen geleden meldde heb ik vroeger (lees:PS2 tijden en ouder) nog mijn gehele collectie in Collectorz Game Collector gehad. Die kon dan ook een website ervan genereren enz... Zou eens moeten kijken hoe goed die vandaag ook digitale games ondersteunt en de extra veldjes die ik zelf bijhoudt. Maar de tool is eigenlijk ook veel te duur, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Ja, ik zoek het zelf op. Is al mijn maandelijkse routine de eerste dinsdag van de maand: PS+ games allemaal 'kopen' en mijn Excel updaten (PEGI rating, #players, Metacritic...).

[...]

Dan heb ik mooi een overzicht van al mijn games en de belangrijkste eigenschappen. Ben ermee begonnen toen ik meer en meer digitale games begon te hebben door PS+ en daarna ook soms wel eens een game digitaal kocht. De enige plaats waar je zag wat je had, was de Downloadlijst in de Store, maar die vind ik een regelrechte ramp, zeker eens je aantal games serieus begint toe te nemen. Mijn Downloadlijst is momenteel al bijna 1000 entries groot (daar zitten ook DLCs, Themes, Avatars.... tussen).

De sheet is klein begonnen, maar in de loop der jaren serieus uit de hand gelopen eigenlijk :). Zo houd ik ook bij welke DLCs ik heb, wat er geïnstalleerd staat of niet, hoeveel diskspace het in neemt. Enz... ziet er momenteel zo uit :

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Buiten gewoon een overzicht van mijn collectie te hebben, gebruik ik het soms ook wel eens om te filteren. Bvb als mijn zoontje vraagt om een spel, kan ik filteren op PEGI, of op aantal spelers als we samen willen spelen, enz...
Zoals ik hier paar dagen geleden meldde heb ik vroeger (lees:PS2 tijden en ouder) nog mijn gehele collectie in Collectorz Game Collector gehad. Die kon dan ook een website ervan genereren enz... Zou eens moeten kijken hoe goed die vandaag ook digitale games ondersteunt en de extra veldjes die ik zelf bijhoudt. Maar de tool is eigenlijk ook veel te duur, vind ik.
Damn, diepe shit man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
Twixie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik vind het top, ben zelf echte al te lui om mijn steam library netjes te voorzien van tags om het mooi te filteren. Maar mocht je je excel willen delen dan hou ik me aanbevolen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

In Duitsland bij de MediaMarkt was ie zelfs 285,- :>

Hopelijk volgt NL dit jaar ook. Zet 23 November maar in de agenda :D
Ik had hem vorig jaar in december voor €330 bij de MM. Tijdens Black Friday was ik op vakantie, beetje slechte timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Twixie Dan ben je meer tijd kwijt aan administratie dan aan gamen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik vind het top, ben zelf echte al te lui om mijn steam library netjes te voorzien van tags om het mooi te filteren.
Haha een disk terug in t doosje doen is soms te veel moeite _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik vind het top, ben zelf echte al te lui om mijn steam library netjes te voorzien van tags om het mooi te filteren. Maar mocht je je excel willen delen dan hou ik me aanbevolen!
Als je iets minder de diepte in wil gaan kan je nog de PSDLE extensie overwegen. Is in iedergeval een goeie start om je spellijst te exporteren in een keer.
https://repod.github.io/psdle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty titel van Infinity Ward verschijnt op nieuwe generatie consoles:

https://www.psx-sense.nl/...ieuwe-generatie-consoles/

Eind 2019 de PS5? Ik heb er al zin in en misschien gaat het Ghosts II worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst zien, dan geloven Dennis, artikel bevestigd niet veel. Sony kan nog altijd van plannen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt inderdaad weinig. Kan ook een cross gen titel zijn waarvan de PS5 versie/patch in 2020 komt.

Het zou mij verbazen, volgend jaar de PS5. Er zit nog zat rek in de PS4 en de sales ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:33:
[...]
Als je iets minder de diepte in wil gaan kan je nog de PSDLE extensie overwegen. Is in iedergeval een goeie start om je spellijst te exporteren in een keer.
Dit vergeten te melden hierboven, maar inderdaad is PSDLE wel een must have, waarmee je ook een CSV file kunt exporteren van je library. Zeker DLC heeft niet altijd een logische naam, terwijl je die op de PS3 wel expliciet moet downloaden. Gelukkig is op dat vlak de PS4 een pak gebruiksvriendelijker omdat je gewoon alles ziet wat je hebt, geïnstalleerd of niet, en ook van alles welke DLC er is en of je ze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:16:
@Twixie Dan ben je meer tijd kwijt aan administratie dan aan gamen :9
Valt wel mee. Zoals ik al zei groeit zoiets gaandeweg. Enige dat af en toe nog wat tijd vergt, is als ik weer een nieuw idee heb dat ik eraan toevoeg. Bvb gisteren toegevoegd dat veldjes grayed out zijn, als ze niet van toepassing zijn (bvb PSVR kan alleen als het een PS4 game is).
Gewoon een spel toevoegen als ik het 'gekocht' heb is nog geen minuut werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:45:

Er staat "next gen title", kan ook zijn dat ze er mee bedoelen dat ze CoD naar de volgende generatie van awesome willen tillen. Ik ben er dus, net zoals de rest, wat skeptisch over. Zeker gezien de planning. Bij de PS4 werd er in Februari geannounced en mid November gereleased, maar bij de PS3 zat er bijna anderhalf jaar tussen. Maar zelfs als de planning van de PS3 word aangehouden, release mid november is na de release van de volgende CoD (die de laatste tijd steevast eind oktober begin november is).

Maar we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:45:

Lol Dat wil je er dan wel heel graag in lezen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:15

[Afbeelding]

Bij game mania is hij voor dezelfde prijs in de aanbieding met als voordeel dat het om de fysieke versie gaat.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Lol Dat wil je er dan wel heel graag in lezen. :)
Nou ja op zich wel begrijpelijk. IW is volgende jaar aan de beurt met CoD. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

It's official: PSN Online ID changes are happening. Here are the first details:

https://blog.eu.playstati...ion-preview-program-soon/

Testing with select users soon, full rollout in early 2019:

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:14:
It's official: PSN Online ID changes are happening. Here are the first details:

https://blog.eu.playstati...ion-preview-program-soon/

Testing with select users soon, full rollout in early 2019:
Jullie zijn snel op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar niet snel genoeg.

Ik lees dat sommige oude (ps3) games problemen gaan ondervinden met een naamsverandering, dat klinkt veel belovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:36:
[...]

Haha tsjah, daarover verschillen we van mening weet ik al, dus die discussie begin ik niet opnieuw :) Maar als Nioh al moeilijk is (of het er nu bij hoort of niet) op easy of geen niveau in te stellen is, voel ik er niets voor.

Ieder zijn ding. De setting van Nioh lijkt me wel leuk overigens.
Nou ja, ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het klopt over dat het onderdeel is van de gameplay, maar dat jij dat soort games minder tof vindt dan ik. Dat klopt inderdaad. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Nou ja, ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het klopt over dat het onderdeel is van de gameplay, maar dat jij dat soort games minder tof vindt dan ik. Dat klopt inderdaad. :P
Schaam me er totaal niet voor. Heb lekker AC Origins uitgespeeld op easy :D Love it.

Meestal speel ik wel op normal trouwens, maar vrijwel nooit hoger dan dat. Geen zin in. Until Dawn Rush of Blood was een uitzondering, omdat het een korte game is en je zilveren trophies kreeg voor een hoger niveau :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Schaam me er totaal niet voor. Heb lekker AC Origins uitgespeeld op easy :D Love it.

Meestal speel ik wel op normal trouwens, maar vrijwel nooit hoger dan dat. Geen zin in. Until Dawn Rush of Blood was een uitzondering, omdat het een korte game is en je zilveren trophies kreeg voor een hoger niveau :D
Vooral niet doen ook. :)

Ik heb Far Cry 5 op het begin van Hard terug op Normal gezet. Werd me ook iets te pittig en die game draait nou juist niet om doodgaan en mechanics leren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:54

[Afbeelding]

Alleen staat hij bij mij gewoon nog op 59,99 euro :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Ik heb HZD op easy uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:39:
Ik lees dat sommige oude (ps3) games problemen gaan ondervinden met een naamsverandering, dat klinkt veel belovend.
Ze geven volgens mij al geen zier meer om de PS3. Zo is er al ettelijke maanden een probleem met de Download Queue dat ze ook maar niet opgelost krijgen (telkens je er naar vraagt, zijn ze het nog aan het onderzoeken).
Heb het hier ook eens gepost, dacht ik, maar aan de vele reacties (lees:geen) is het duidelijk dat PS3 toch redelijk dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:56:
[...]

Alleen staat hij bij mij gewoon nog op 59,99 euro :(
Even inloggen:

https://store.playstation...id/STORE-MSF75508-DOTW2/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[Afbeelding]

Net te vroeg, die kan ik echt niet meer inpassen tussen DQ11 uitspelen en dat RDR2 uitkomt ;x

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad € 49,99 bij mij. Ik leen hem binnenkort van een maat als FC5 uit is.

Even afwachten ook wat de Spider-Man DLC gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

Net te vroeg, die kan ik echt niet meer inpassen tussen DQ11 uitspelen en dat RDR2 uitkomt ;x
Ik heb de game in 3 dagen met plezier uitgespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:29:
[...]

Niet iedereen gamed 24/7 8)

EDIT

Boom! :9

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 10-10-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:29:
[...]
Ik zie in mijn trophies dat ik de originele TR (en de 2e) ook in 3 dagen heb gedaan. Zou dus wel kunnen, maaaaaarrrrrr

Keuzes, keuzes, keuzes.... :X

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik was er ook doorheen met een dag of 4, vond hem ook vrij kort en was naar mijn smaak iig niet de beste Tomb Raider ooit, kan er niet echt de vinger opleggen waarom overigens.

Just cause 4 geef ik een tientje voor, heb 3 een uur of 6 gespeeld en ik vond het zo saaaai. Dat was echt continu hetzelfde, dingen opblazen en aan elkaar haken is een uur leuk, en dan nog een paar uur ook prima, dan nog een paar uur doorgrinden in de hoop dat er verandering zou komen. Niet dus... <delete> :)

Maar ja dat zegt iemand die GTA V ook geen reet aan vindt. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:02:
[...]

Just cause 4 geef ik een tientje voor, heb 3 een uur of 6 gespeeld en ik vond het zo saaaai. Dat was echt continu hetzelfde, dingen opblazen en aan elkaar haken is een uur leuk, en dan nog een paar uur ook prima, dan nog een paar uur doorgrinden in de hoop dat er verandering zou komen. Niet dus... <delete> :)
Als iets fun is om te doen heb ik er geen probleem mee dat een hele tijd te doen. En door het sandbox gehalte is ook telkens net weer anders. Zo hadden er van mij in Spider-Man wel het dubbele aantal bases gemorgen, die waren erg fun om te clearen. Replayen van die je hebt gehaald is dat dan weer niet om de een of andere reden ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteravond echt iets raars.. de Netflix app op de PS gaf bijna geen titels en bij alles stond 'dat ze problemen hadden om de titles te benaderen' oid..

Bij de app telkens opnieuw herstarten, kwamen er steeds andere tevoorschijn die ik niet in een lijst had gezien.. En nu de app het weer doet staan die titels niet meer op Netflix..

Ik herinner me nog een paar: Heat, Face/Off, Golden Compass, Harry Potter 1 en The Hateful eight :)

Zou ik een sneak preview hebben gekregen van wat er nog komt?? :D

Als je erop klikte stond er alleen "add to my list" (geen play enzo) wat ik gedaan had, maar vandaag staan ze er niet meer in ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:54
Ik zie het al. Via de link in het artikel kwam ik op de Digital Deluxe Edition uit. Die is 59,99. De normale versie is inderdaad 49,99... verleidelijk... maar ben nog wel effe bezig met Spidey. Als ik die uit heb, is het waarschijnlijk al weer Black Friday of wellicht al kerst, dus ik denk hem dan wel op te pikken voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De meest nutteloze trailer voor JC evhur :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, teveel games staan al in de wachtrij. Deze sluit achteraan aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 05:47
bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:51:
[...]

Vooral niet doen ook. :)

Ik heb Far Cry 5 op het begin van Hard terug op Normal gezet. Werd me ook iets te pittig en die game draait nou juist niet om doodgaan en mechanics leren. :P
Speel AC Oddyssey maar eens op hard, kan je ook je lol op. Denk trouwens dat jij dit spel wel kan waarderen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Speel AC Oddyssey maar eens op hard, kan je ook je lol op, denk trouwens dat jij dit spel wel kan waarderen. ;-)
Ik denk het ook, maar ik haal 'm pas volgend jaar denk ik. Origins zit nog iets te vers in het geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 05:47
bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:49:
[...]

Ik denk het ook, maar ik haal 'm pas volgend jaar denk ik. Origins zit nog iets te vers in het geheugen.
Ik vond Origins een leuk spel, maar nu ik die nieuwe speel realiseer ik me pas hoe karig en "saai" Origins eigenlijk was.

Deze is zoveel beter.

best gek dat je later tot zo een conclusie kan komen. :) Ik snap je overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:51:
[...]

Ik vond Origins een leuk spel, maar nu ik die nieuwe speel realiseer ik me pas hoe karig en "saai" Origins eigenlijk was.

Deze is zoveel beter.
Dat maakt mij nog nieuwsgieriger naar deze game. Maar toch moet die nog even wachten er staan nog wat games vooraan in de rij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mensen hier die de NLziet app gebruiken op de PS4? Hier klapt hij er continu uit of begint hij niet met afspelen 8)7
[...]

Ik speel doorgaans op de setting die standaard is. Dat is toch hoe de game bedoelt is enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:51:
[...]

Deze is zoveel beter.

best gek dat je later tot zo een conclusie kan komen. :) Ik snap je overigens wel.
Haha nou dat belooft wat. Ubi is lekker bezig de laatste tijd. Ik kan inmiddels vaststellen dat ik FC5 net zo tof vind als 3. Heel misschien nog wel iets toffer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sitmark
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:56
Wie me graag toevoegt om eens een potje firewall zero hour te spelen, pm me maar. Wat een machtig goede implementatie van een vr multiplayer shooter!

Ja matchmaking kan beter, soms valt de host weg,.. maar in game voelt het helemaal juist aan. Kleine zaken als een damage overview, levels van spelers zouden nog leuk zijn. De 9maps die er nu zijn, zijn gevarieerd en goed gebalanceerd. Het levellen en credits systemgaat met de juiste snelheid om uitgedaagd te blijven. Dit is ècht een game om de psvr met aim controller voor te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sitmark
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:56
Denman schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:20:
Heeft die overbelasting van de store misschien ook betrekking op de betalingen? Ik heb zojuist met iDeal 4 tientjes toegevoegd voor Firewall Zero Hour, is afgeschreven maar staat er na een kwartier nog niet bij terwijl dat voorheen altijd instant was.

Ik zit klaar met m’n Aim Controller en heb zin om te knallen :(

Edit: het is net na uiteindelijk 20 minuten alsnog toegevoegd. Downloading 8)
Wat vinden de mede tweakers van deze game? Of is dit nog altijd een niche?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Nou we kunnen in 2019 eindelijk onze PSN naam veranderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterMichel
Gisteravond na ruim 2 uur eindelijk de 3e boss in Nioh verslagen. Pfft, wat een rotgevecht was dat zeg. Geweldig gevoel toen ze eindelijk lag - en zelfs bij die laatste klap maakte ik nog een flinke sprong achteruit. "Stel dat ze toch nog leeft..."

Nu kan ik weer gewoon verder een paar side missies oppakken. Erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
NukaWorldNL schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 02:19:
Nou we kunnen in 2019 eindelijk onze PSN naam veranderen.
Niet echt als je daarmee wat oudere games niet meer kan spelen... :-(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De progressie van die games en vooral je huidige games verwdijnen ook, en volgens mij je trophies etc ook?

Kun je gewoon net zo goed een nieuw account aanmaken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:17:
[...]

Haha nou dat belooft wat. Ubi is lekker bezig de laatste tijd. Ik kan inmiddels vaststellen dat ik FC5 net zo tof vind als 3. Heel misschien nog wel iets toffer zelfs.
Nu laat je me weer zin hebben in FC5. Stop eens, zo kan ik nooit mijn huidige stapel games uitspelen. Jammer dat er nergens een FC5 Gold edition in de aanbieding is (bij voorkeur bij Bol want heb nog een cadeaubon liggen).

Maar net zo tof zeg je? Kan iemand Vaas verslaan dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Eindelijk naam wijzigen 😁

[ Voor 77% gewijzigd door Schuimpje op 11-10-2018 09:13 ]

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
MisterMichel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:31:
Gisteravond na ruim 2 uur eindelijk de 3e boss in Nioh verslagen. Pfft, wat een rotgevecht was dat zeg. Geweldig gevoel toen ze eindelijk lag - en zelfs bij die laatste klap maakte ik nog een flinke sprong achteruit. "Stel dat ze toch nog leeft..."

Nu kan ik weer gewoon verder een paar side missies oppakken. Erg leuk spel.
Hino-Enma vond ik ook zo vervelend, maar vooral Paralysis was gewoon zo irritant, was ook blij dat ik die voorbij was.
Boss fights erna worden wel erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:01
Geronimous schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:49:
[...]

Niet echt als je daarmee wat oudere games niet meer kan spelen... :-(
En ook niet als de namen die je echt wilt al in gebruik zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Origins schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Hino-Enma vond ik ook zo vervelend, maar vooral Paralysis was gewoon zo irritant, was ook blij dat ik die voorbij was.
Boss fights erna worden wel erg tof!
Ik had speciaal voor dit gevecht alles aangetrokken wat ook maar een beetje paralysis kon tegenwerken. Dat heeft me enorm geholpen. Probleem waar ik vooral last van had was dat ik op een gegeven moment geen Elixirs meer op voorraad had waardoor ik ipv 8 elixirs maar 5 elixirs kreeg nadat ik doodging. En die dingen heb ik gruwelijk hard nodig gehad.
Het gave uiteindelijk wel was dat ik de moveset van haar redelijk goed in de gaten had - maar dat heeft me tientallen deaths gekost. (Van de dichtsbijzijnde shrine naar boss gevecht en dood en reload duurde nog geen 3-4 minuten. Kun je nagaan hoevaak ik dood gegaan ben.)

Ben benieuwd naar de rest van het spel - dit schijnt wel een van de lastigere bosses te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:00:
[...]

Nu laat je me weer zin hebben in FC5. Stop eens, zo kan ik nooit mijn huidige stapel games uitspelen. Jammer dat er nergens een FC5 Gold edition in de aanbieding is (bij voorkeur bij Bol want heb nog een cadeaubon liggen).

Maar net zo tof zeg je? Kan iemand Vaas verslaan dan? :)
Haha Vaas blijft inderdaad een geniale boef. Alleen deel 3 heeft 2 grote manco's en dat zijn de radiotorens en het tweede eiland wat echt ronduit saai is. De hele jungle setting is daar verdwenen.

Deel 5 heeft juist geen radiotorens (wel een hilarische verwijzing ernaar, op het begin) en een heel natuurlijk aanvoelende missie structuur. Het voelt veel minder als icoontjes op de kaart afwerken. En ook de bad guys (vooral Joseph Seed) zijn goed gedaan. De graphics vind ik er ook voor het eerst echt next gen uitzien (dat had ik bij deel 4 totaal niet). HDR is ook zeer fraai in deze game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Anton.net schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

En ook niet als de namen die je echt wilt al in gebruik zijn :/
Je bedoelt: Super_Extreme_3lite_Command0_K1ller ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Haha Vaas blijft inderdaad een geniale boef. Alleen deel 3 heeft 2 grote manco's en dat zijn de radiotorens en het tweede eiland wat echt ronduit saai is. De hele jungle setting is daar verdwenen.

Deel 5 heeft juist geen radiotorens (wel een hilarische verwijzing ernaar, op het begin) en een heel natuurlijk aanvoelende missie structuur. Het voelt veel minder als icoontjes op de kaart afwerken. En ook de bad guys (vooral Joseph Seed) zijn goed gedaan. De graphics vind ik er ook voor het eerst echt next gen uitzien (dat had ik bij deel 4 totaal niet). HDR is ook zeer fraai in deze game.
Volledig met je eens! Vaas was geniaal, en vanaf de helft van de game werd het een beetje matig. Maar toch heb ik er goede herinneringen aan.

Klinkt goed! Ik ga hm zeker halen, daar is geen twijfel meer over mogelijk. Ik heb helaas geen HDR tv :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Buiten de grafische pracht om, vond ik FC5 niet bijzonder. Ik had telkens het idee dat ik dezelfde dingen aan het doen was en ben dan ook afgehaakt. Het schieten voelde voor mij ook net niet, lastig uit te leggen maar klopte niet voor mijn gevoel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

steefje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Ik had telkens het idee dat ik dezelfde dingen aan het doen was
Volgens mij kunnen we dat toch over elke game zeggen? Er zit variatie in, maar uiteindelijk doe je hetzelfde. Sidequests zijn bij 90% van de games ook van A naar B iets brengen/schieten/gooien/etc. Vooral bij open world games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Buiten de grafische pracht om, vond ik FC5 niet bijzonder. Ik had telkens het idee dat ik dezelfde dingen aan het doen was en ben dan ook afgehaakt. Het schieten voelde voor mij ook net niet, lastig uit te leggen maar klopte niet voor mijn gevoel.
Oh dat klopt deels wel, hoewel ik de zijmissies (op de verzamelshit na) best tof en soms origineel vind. Er zit ook lekker veel humor in. En mooie verwijzingen naar bijvoorbeeld Blood Dragon. Het schieten vind ik eigenlijk het lekkerst van alle delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Kak, volgens mij is die discreader in mijn PS4Pro aan het overlijden, hij leest de schijfjes niet meer en na wat getik,herrie en ander onheilsspellend geluid komt hij met een 'unrecognized disc' melding. Nou staat het vol met vergelijkbare meldingen op internet dus blijkbaar ben ik niet de enige. Gek genoeg werkt hij wel als ik de console verticaal zet maar dan zal de zwaartekracht wellicht een handje helpen.

Gelukkig zit er nog 3 mdn garantie op :+

Strava

Pagina: 1 ... 40 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.