Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:25
Het zou goed kunnen dat Starfield en Cyberpunk in hetzelfde jaar uitkomen, net als Fallout en the Witcher in 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is cyberpunk 2077 pas echt in full production gegaan na het releasen van de laatste witcher 3 dlc in 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:29:
Volgens mij is cyberpunk 2077 pas echt in full production gegaan na het releasen van de laatste witcher 3 dlc in 2016.
En dan nu al een demo van 50 minuten aan de pers kunnen laten zien? Lijkt mij persoonlijk sterk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:07
Swiss Recon schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:31:
PS4 Pro nu bij Carrefour voor 349 euro ( alleen levering in België)
https://webshop.carrefour...aystation-4-pro-1tb-zwart
Bedankt voor de tip!! Gelijk besteld en laten leveren bij mijn ouders die in België wonen. Ga maandag voetbal kijken dus kan ik hem mooi oppikken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
*snip* dat mag in Console Budget Gaming topic

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2018 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:16
Zelfs voor de grootste Xbox haters zijn dat deals die je niet kan laten liggen _O-

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 14-06-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:48:
[...]

En dan nu al een demo van 50 minuten aan de pers kunnen laten zien? Lijkt mij persoonlijk sterk.
Als de game in 2019 uitkomt hadden ze dat vast al bekend gemaakt, ik denk dat de game pas in 2020 uitkomt. Net de lyrische preview van gamekings gezien en die geven ook aan dat de game nog lang niet uitkomt. 50 minuten gameplay klinkt veel maar ze hebben maar 1 missie gespeeld. Er schijnt bizar veel keuze te zijn hoe je een missie aanpakt met verschillende uitkomsten etc, net als TW3 maar dan nog uitgebreider dat heeft enorm veel tijd nodig. Ook het detail in de wereld is een enorme klus voor de designers, wie weet is er nog maar 1 van de 6 districten echt af.

Ik heb gelezen dat de helft van het CDPR team nog aan de TW3 heeft gewerkt tot de laatste DLC uitkwam. Recent is er nog een patch met HDR/pro support uitgekomen voor TW3 dus zelfs toen zat het volledige team nog niet op Cyberpunk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06

Quantum break multiplatform edition..
Vind maat vage vibe en krijg geen idee waar het over gaat. Ziet er mooi uit. Dat wel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
v8power67 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:02:
[video]
Vind maat vage vibe en krijg geen idee waar het over gaat. Ziet er mooi uit. Dat wel.
dan moet je luisteren naar wat die mensen van de game studio zitten te vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:01
Ik wil graag bomberman voor de ps4 kopen.
In nl is dit spel 40 euro.
Nu heb ik een site gevonden waar dit spel 30 euro is.

https://www.shop4nl.com/p...-r-shiny-edition-ps4-game

Maar volgens mij is dit een uk game? Kunnen deze gewoon op de nederlandse ps4 afgespeeld worden?
En kan ik dan gewoon multiplayer met vrienden?
Of moet ik ergens rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Aggressor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:32:

Maar volgens mij is dit een uk game? Kunnen deze gewoon op de nederlandse ps4 afgespeeld worden?
Maar wat kost het om hem in NL te laten bezorgen? Want gratis is alleen in de UK staat er. Dan ben je waarschijnlijk een euro of 3 goedkoper uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:01
DigitalError schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:45:
[...]

Maar wat kost het om hem in NL te laten bezorgen? Want gratis is alleen in de UK staat er. Dan ben je waarschijnlijk een euro of 3 goedkoper uit 8)7
Verzenden is 1.99

Maar ik zie wel vaker games in th uk die goedkoper zijn...
Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Volgens mij maakt het alleen uit als je digitaal zou willen kopen, op disc is het denk ik geen probleem. (Maar ik zou ook even een Google search doen voor de zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Chaoss Ik denk ook 2020 of anders hooguit eind 2019.
v8power67 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:02:
[video]
Ziet er inderdaad wel interessant uit. Zal wel een singleplayer van 10-15 uur zijn, dus die komt ooit wel een keer in een sale ofzo.

Ik heb Spider-Man maar in de pre-order gegooid. Als Angry Joe al enthousiast is, dan moet het wel goed zijn.

Gisteren na alle hype en ondanks de backlog maar weer een nieuwe NG+ playthrough van The Last of Us gestart. Ik zit er meteen weer helemaal in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Chaoss schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:25:
[...]

Als de game in 2019 uitkomt hadden ze dat vast al bekend gemaakt, ik denk dat de game pas in 2020 uitkomt. Net de lyrische preview van gamekings gezien en die geven ook aan dat de game nog lang niet uitkomt. 50 minuten gameplay klinkt veel maar ze hebben maar 1 missie gespeeld. Er schijnt bizar veel keuze te zijn hoe je een missie aanpakt met verschillende uitkomsten etc, net als TW3 maar dan nog uitgebreider dat heeft enorm veel tijd nodig. Ook het detail in de wereld is een enorme klus voor de designers, wie weet is er nog maar 1 van de 6 districten echt af.

Ik heb gelezen dat de helft van het CDPR team nog aan de TW3 heeft gewerkt tot de laatste DLC uitkwam. Recent is er nog een patch met HDR/pro support uitgekomen voor TW3 dus zelfs toen zat het volledige team nog niet op Cyberpunk.
Inderdaad, die game is echt nog lang niet af. Niet in de laatste plaats door de perfectionisten die ze zijn bij Cd Project Red. Ze maken geweldige games, maar geduld is een vereiste. Ik kan me herinneren dat The Witcher 3 ook (tot 2x toe?) maandenlang werd uitgesteld, nadat er al een releasedatum genoemd was... Wellicht dat ze hier ook van hebben geleerd en wat voorzichter zijn geworden met het noemen van een datum.

Nee dit wordt echt pas 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:29
Ik heb een vraag.

Een vriend van mij heeft het spel NIER gekocht. Voor hem is het een stress-game in het begin.

Nu heb ik NIER uitgespeeld, maar is het mogelijk om zijn save-game op een manier in te laden? zodat ik het voor hem kan doen en hij zo verder kan? Anders is het weggegooid geld terwijl de game na de eerste boss missie echt geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Laatst online: 08:47
theduke1989 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:51:
Ik heb een vraag.

Een vriend van mij heeft het spel NIER gekocht. Voor hem is het een stress-game in het begin.

Nu heb ik NIER uitgespeeld, maar is het mogelijk om zijn save-game op een manier in te laden? zodat ik het voor hem kan doen en hij zo verder kan? Anders is het weggegooid geld terwijl de game na de eerste boss missie echt geweldig is.
Inloggen met zijn PS account op jou playstation? Dan pakt ie toch automatisch de safegames als deze uiteraard in de cloud opgeslagen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

theduke1989 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:51:
Ik heb een vraag.

Je kunt toch ook shareplay doen?
Dan kan hij de controle overgeven aan jouw. Ga jij door wat levels heen. En dan geef je de controle weer terug.
Kun je ook online chatten en wat tips geven.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@theduke1989 Waarom zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

https://www.playstation.c...-on-ps4-and-how-it-works/
Wat is Share Play?
Met Share Play speel je met een vriend alsof die in dezelfde kamer is. Je kunt een bezoeker uitnodigen op je scherm voor een sessie van maximaal 60 minuten. Als je vastzit in een game, of als je iemand een game wilt laten uitproberen, dan kun je met Share Play je controller overdragen aan een bezoeker. Die speelt in jouw plaats verder. Je kunt je bezoeker ook uitnodigen voor een lokale multiplayer-sessie via internet. Dit kan zelfs als de game online multiplayer niet ondersteunt. Je bezoeker hoeft de game niet te kopen om Share Play te kunnen gebruiken.

[ Voor 105% gewijzigd door bram1984 op 15-06-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17

Oekol

waka waka hey hey

Aggressor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 00:32:

Maakt niks uit er zijn geen restricties op de ps4. Eerder toen de pond/euro beter stond lees: jaren geleden. Kocht ik daar heel vaak via Amazon nieuwe games voor 42 euro incl verzenden terwijl ze hier in NL 60 euro waren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Leoon. schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:01:
[...]

Maakt niks uit er zijn geen restricties op de ps4. Eerder toen de pond/euro beter stond lees: jaren geleden. Kocht ik daar heel vaak via Amazon nieuwe games voor 42 euro incl verzenden terwijl ze hier in NL 60 euro waren.
Alleen dlc moet gekocht worden met een uk psn toch? Of kan dat ook met een nederlandse psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:07:
[...]

Alleen dlc moet gekocht worden met een uk psn toch? Of kan dat ook met een nederlandse psn?
Ja, nee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cyberpunk is toch geen next-gen release!!!
"I've heard a number of people say that [it's a next-gen game]," quest designer Patrick Mills told Game Informer. "The current console generation is what we're aiming for. We are aiming for Xbox One, PlayStation 4, and of course PC as well," Mills clarified.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 11:17

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Geen idee, koop ik zelf nooit. Maar zoals bram hieronder aangeeft blijkbaar in de UK store dan

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Dat hangt ervan af of de games verschillende CUSA-codes hebben. Als die verschillen en de code van de DLC verschilt ook, dan moet je ze op het juiste account kopen. Anders kun je ze ook met een Nederlands account kopen.

Games uit de UK hebben soms ook geen Nederlandse ondertiteling. Games uit Duitsland en Frankrijk hebben soms zelfs geen Engelse audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
DarkSide schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:59:
[...]

Je kunt toch ook shareplay doen?
Dan kan hij de controle overgeven aan jouw. Ga jij door wat levels heen. En dan geef je de controle weer terug.
Kun je ook online chatten en wat tips geven.
Ik zal in het weekend even kijken. Ik heb me nooit echt verdiept in ''extra features'' Voor mij was het altijd ik plaats de game in de console en spelen maar. En wanneer het vol raakt verwijder ik de game. En heb 1 malig een keer de functie save-cloud gedaan. Dus ik ben niet bewust van al die namen en features.,

Maar in het weekend als het werkt, dan is het mooi meegenomen en kan ik het voor hem doen tot de camp. en daarna kan hij weer alles omdat je dan kan saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Wie van jullie gebruikt er eigenlijk een headset voor games zoals call of duty (voetstappen die je graag wil horen bijvoorbeeld)?
En zo ja welke?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
@Schuimpje ik gebruik een goedkope Chinese headset. Maar qua geluid prima.
Kan het iedereen aanraden. Bij HZD hoor je gewoon de voetstappen van alle kanten gewoon.

https://www.amazon.de/Mul...keywords=sades+2017&psc=1 gaat om deze:

VERSATILE KOMPATIBILITÄT .: Kompatibel mit neuer Version Xbox One, PS4 / PC / Mac / Tablet / iPhone / Smartphone, etc.
• COMFORTABLE FIT.:Softness und gute Luftdurchlässigkeit Protein Ohrenschützer, Multi-Punkte-Druck Kopfbalken, Übereinstimmung mit menschlichen Körper Engineering Spezifikation
• SUPERIOR KLANG. : Game-Qualität Stereo Sound: Erfassen Sie die fliegenden Kugeln, Fußstapfen und alle Effekte in Spielen einfach und liefern einen klaren, klaren und reichen Klang.
• HIGH QUALITÄT MIKROFON.:Das omnidirektionale Kondensatormikrofon kann jedes Detail genau beim Sprechen von Klängen fangen, es ist viel empfindlich und viel häufiger Frequenzgang.
• GUTER SERVICE.:Try unsere PS4 PC Xbox One Gaming Headset auf unsere Kosten, wenn Sie nicht voll zufrieden sind, werden wir Ihr Geld ohne Verzögerung zurückerstatten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schuimpje schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:43:
Wie van jullie gebruikt er eigenlijk een headset voor games zoals call of duty (voetstappen die je graag wil horen bijvoorbeeld)?
En zo ja welke?
Als ik alleen zit gebruik ik altijd een headset. Ik heb de Platinum van Sony zelf.

Nog een aardige video van DF over Sony's first party E3 titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
En zo ja welke?
Ik gebruik zelf de Headset 2.0 van Sony zelf. Prima geluid, niet al te duur en best een lange accuduur.
Hoe de mic is weet ik niet, want ik speel geen spellen die een mic nodig hebben. (op Tearaway Unfolded na dan, maar dat is iets anders dan een chat :P )

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Laatst online: 29-09 19:55
Ik heb accountproblemen bij de PS4. Nooit de tijd genomen om het op te lossen maar zou het graag in orde krijgen. Mijn hoofdaccount wil de ps plus games niet delen naar de subaccounts. Er staat dat als je de hoofdaccount (primary) niet kunt instellen je PS zelf moet contacteren... maar ik zou niet weten hoe dat efficient te kunnen doen.

Zou het zijn omdat ik ook nog een PS3 heb op dezelfde account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:12
En zo ja welke?
Ik heb de Turtlebeach 500P. Prima draadloze headset, virtueel surround werkt naar mijn mening erg goed. Zit ook lekker en de accu gaat best lang mee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koja78 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:44:
Ik heb accountproblemen bij de PS4. Nooit de tijd genomen om het op te lossen maar zou het graag in orde krijgen. Mijn hoofdaccount wil de ps plus games niet delen naar de subaccounts. Er staat dat als je de hoofdaccount (primary) niet kunt instellen je PS zelf moet contacteren... maar ik zou niet weten hoe dat efficient te kunnen doen.

Volgens mij kan je PS Plus games niet delen tenzij de andere account ook Plus heeft.

Dat word ook gezegd in al die YouTube filmpjes over Gameshare op de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@ASNNetworks Weet dit ongetwijfeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Volgens mij kan je PS Plus games niet delen tenzij de andere account ook Plus heeft.
Op je primary systeem kan elke ingelogde user jouw games spelen. Je hebt hier helemaal geen PS+ op de Subaccounts voor nodig. Heb thuis een PS3 en PS4 en zelf PS+. Iedereen thuis, zonder PS+, kan alle PS+ games spelen op beide systemen. Meer zelfs, die users kunnen ook gewoon online gamen op de PS4 (er is wel een leeftijdsbeperking) dus zonder dat ze PS+ hebben.
Mijn hoofdaccount wil de ps plus games niet delen naar de subaccounts. Er staat dat als je de hoofdaccount (primary) niet kunt instellen je PS zelf moet contacteren... maar ik zou niet weten hoe dat efficient te kunnen doen.
Zie: http://manuals.playstatio.../settings/activation.html
En heeft dus niets met je PS3 te maken, je kan gewoon beide hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Dat word ook gezegd in al die YouTube filmpjes over Gameshare op de ps4.
Dat lijkt mij vrij onnozel dat je voor elk gezinslid een + account zou moeten kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50

Even naar je instellingen gaan en dan PSN instellingen. Daar moet je zorgen dat je PS4 als primair staat geactiveerd. Als dit niet lukt, dan heb je ergens een anders een PS4 die als primair staat met jouw account. Bijv als je bij iemand bent geweest en in hebt gelogd kan dat zijn gebeurd. Je PS3 staat hier helemaal los van, dus daar hoef je geen rekening mee te houden.

Als je het niet kan activeren, raad je aan om via https://account.sonyentertainmentnetwork.com/ in te loggen en via Media & Devices te kijken of daar een PS4 actief staat (zal wel moeten). En dan via “deactivate all devices” dat op te lossen. Dit kan 1x per 6 maanden. Lukt dit niet, dan zal je zoals je zelf hebt beschreven contact op moeten nemen met PS support. Dat betekent namelijk dat iemand al dat heeft gedaan. Wil niet direct paniek zaaien, maar enige scenario dat dit kan (jij dit zelf niet hebt gedaan en niemand je account gegevens hebt gegeven) is als je gehackt bent.

Als dit eenmaal is gelukt kan je al je aankopen (inclusief PS+ abonnement en de games ervan) delen met andere gebruikers. Alleen PS+ Cloud Saves werken niet en zaken zoals SharePlay.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 15-06-2018 11:19 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nog wat verse beelden uit de VR-game Astro Bot Rescue Mission:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:17:
Nog wat verse beelden uit de VR-game Astro Bot Rescue Mission:

[video]
Dit is die full version van Robot Rescue, zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
bram1984 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:19:

Dit is die full version van Robot Rescue, zeker?
Correct, deze game is gebaseerd op Robot Rescue uit The Playroom VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koja78
ASNNetworks schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Even naar je instellingen gaan en dan PSN instellingen. Daar moet je zorgen dat je PS4 als primair staat geactiveerd. Als dit niet lukt, dan heb je ergens een anders een PS4 die als primair staat met jouw account. Bijv als je bij iemand bent geweest en in hebt gelogd kan dat zijn gebeurd. Je PS3 staat hier helemaal los van, dus daar hoef je geen rekening mee te houden.

Als je het niet kan activeren, raad je aan om via https://account.sonyentertainmentnetwork.com/ in te loggen en via Media & Devices te kijken of daar een PS4 actief staat (zal wel moeten). En dan via “deactivate all devices” dat op te lossen. Dit kan 1x per 6 maanden. Lukt dit niet, dan zal je zoals je zelf hebt beschreven contact op moeten nemen met PS support. Dat betekent namelijk dat iemand al dat heeft gedaan. Wil niet direct paniek zaaien, maar enige scenario dat dit kan (jij dit zelf niet hebt gedaan en niemand je account gegevens hebt gegeven) is als je gehackt bent.

Als dit eenmaal is gelukt kan je al je aankopen (inclusief PS+ abonnement en de games ervan) delen met andere gebruikers. Alleen PS+ Cloud Saves werken niet en zaken zoals SharePlay.
We gaan dat vanavond eens bekijken. Gehacked is praktisch onmogelijk maar vorige keren lukte het niet op de PS4 om hem primair te zetten... we gaan zien zei de blinde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerste next gen JRPG is ook getoond achter gesloten deuren.
https://www.gameinformer....ening-behind-closed-doors

Hier een al wat oudere teaser trailer YouTube: 【Project Awakening】デビュー&#1...

Deze samen met project re fantasy lijken er al twee dikke jrpg's naar de ps5 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Weet niet of deze al gedeeld was maar coop gameplay en wat info van een dev.
Ziet er behoorlijk houterig uit. Graphics niet lelijk maar niet echt mooi ook. Maar weet niet of de game snel uitkomt.
Lijkt vooral een lage fps te hebben. Dus geen stabiele 30fps wat me de target lijkt.

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2018 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:57:
[video]
Weet niet of deze al gedeeld was maar coop gameplay en wat info van een dev.
Ziet er behoorlijk houterig uit. Graphics niet lelijk maar niet echt mooi ook. Maar weet niet of de game snel uitkomt.
Lijkt vooral een lage fps te hebben. Dus geen stabiele 30fps wat me de target lijkt.
Die liggen duidelijk een paar jaar achter in de animatie department.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
En zo ja welke?
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Perfect apparaat en altijd zonder problemen gewerkt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- Ik ga er stilaan vanuit dat ik Cyberpunk op de ps5 ga spelen hoor.
De ps5 komt misschien een half jaar na Cyberpunk uit. Dan wacht ik wel even op die Ps5 zodat ik een aangename framerate heb

Zelfde kan je eigenlijk zeggen over Death Stranding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil Cyberpunk spelen zodra die er is, ga niet nog langer wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:19:
@-SaveMe- Ik ga er stilaan vanuit dat ik Cyberpunk op de ps5 ga spelen hoor.
De ps5 komt misschien een half jaar na Cyberpunk uit. Dan wacht ik wel even op die Ps5 zodat ik een aangename framerate heb

Zelfde kan je eigenlijk zeggen over Death Stranding
Ik kan ook wel wachten. Meer moeite ga ik hebben met TLoU2, mocht die cross gen worden. Ik hoop echt van niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@bram1984 TLoU is een ander geval, die komt volgend jaar al uit. Dat is misschien 2 jaar voor de ps5, daar ga ik ook niet op wachten. TLoU speel ik gewoon op ps4 en later opnieuw op ps5 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
En daarbij was TLOU ook niet zo'n bugfest als The Witcher 3 toen het uitkwam. Wat natuurlijk ook wel logisch is gezien de verschillende type games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:49

s0kkie

Cowabunga

TLOU2 wordt 2019 en PS5 wordt op z'n minst 2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
En daarbij was TLOU ook niet zo'n bugfest als The Witcher 3 toen het uitkwam. Wat natuurlijk ook wel logisch is gezien de verschillende type games.
Dat ligt meer aan de dev en vind ik zodoende niet heel logisch. Horizon en AC Origins liepen vanaf het begin prima. Horizon was op release zelfs met polished dan het gros van de kleinere titels.

Edit: en zo klinkt het dus in het Japans.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 15-06-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:23
DigitalError schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:02:
[...]

pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Perfect apparaat en altijd zonder problemen gewerkt tot nu toe.
Mic ging bij mij na 1 jaar kapot en kreeg nieuwe headset. Die werkt nu al 2 jaar prima. Als je hem voor €70-90 kan scoren, prima ding! Laat alle headsets <€100 achter zich imo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:25:
[...]

Dat ligt meer aan de dev en vind ik zodoende niet heel logisch. Horizon en AC Origins liepen vanaf het begin prima. Horizon was op release zelfs met polished dan het gros van de kleinere titels.

Edit: en zo klinkt het dus in het Japans.

[video]
Ah dat klinkt al stukken beter en geloofwaardiger.

Ik weet niet, dit soort games horen voor mij gewoon in het Japans. Net zoals een Persona (5) bijvoorbeeld, die hoorde ik laatst ook iemand in het Engels spelen.. Mwehh.
Is voor mij toch een beetje zoals nagesynchroniseerde films of Engels sprekende Duitsers in Schindler's List. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
Met de Days of Play aanbiedingen en de E3 aankondigingen, toch maar wat aankopen gedaan. Uncharted 4 + Lost Legacy, Crash Bandicoot, Shadow of the Colossus, Final Fantasy XV en alle Kingdom Hearts spellen.
Langzaam maar zeker wordt het lijstje van de must-plays en klassiekers op het PlayStation platform die ik nog moet spelen kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Yukidaruma schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:33:
Met de Days of Play aanbiedingen en de E3 aankondigingen, toch maar wat aankopen gedaan. Uncharted 4 + Lost Legacy, Crash Bandicoot, Shadow of the Colossus, Final Fantasy XV en alle Kingdom Hearts spellen.
Langzaam maar zeker wordt het lijstje van de must-plays en klassiekers op het PlayStation platform die ik nog moet spelen kleiner.
Heel veel plezier. Jij hoeft de deur niet meer uit deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:33:
Ik begrijp het nut van zoveel games in één keer kopen nooit zo. Tegen de tijd dat je de helft uitgespeeld hebt, is de andere waarschijnlijk al meerdere malen voor dezelfde prijs langsgekomen of inmiddels goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:27

vhal

ಠ_ಠ

Enige tijd geleden Nier::Automata uitgespeeld, de vraag is wat ik nu maar eens op ga pakken. TLOU moet ik eigenlijk ook maar eens een keer halen maar gek genoeg trekt de game mij niet zo ondanks dat iedereen zegt dat je hem 'moet' spelen. Misschien toch Uncharted 4 maar of ik zin heb om alle voorgaande delen te spelen...:/

Of ik slinger BB/DS3 maar weer eens aan, dat is een beetje haat/liefde-relatie :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
vhal schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:28:
Enige tijd geleden Nier::Automata uitgespeeld, de vraag is wat ik nu maar eens op ga pakken. TLOU moet ik eigenlijk ook maar eens een keer halen maar gek genoeg trekt de game mij niet zo ondanks dat iedereen zegt dat je hem 'moet' spelen. Misschien toch Uncharted 4 maar of ik zin heb om alle voorgaande delen te spelen...:/

Of ik slinger BB/DS3 maar weer eens aan, dat is een beetje haat/liefde-relatie :P
ja, dat heb je :D :+ Je bent er namelijk vrij snel doorheen als je gewoon echt het verhaal volgt en de gameplay op makkelijk zet. En de voorgaande delen staan allemaal op 1 disc/download dus je hoeft niet eens van de bank af :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 15-06-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jasphur schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:38:
[...]
ja, dat heb je :D :+ Je bent er namelijk vrij snel doorheen als je gewoon echt het verhaal volgt en de gameplay op makkelijk zet. En de voorgaande delen staan allemaal op 1 disc/download dus je hoeft niet eens van de bank af :P
Het is eerder dat ik weinig trek heb in een blast-to-the-past qua graphics :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

vhal schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:39:
[...]

Het is het zeker waard om de voorgaande delen te spelen, ook al zijn de graphics wat achterhaald. Het voegt wel een hoop toe aan de beleving.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
vhal schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:39:
[...]

Ah ja, begrijpelijk. Maar toch zou ik dan even je kiezen op elkaar zetten voor 30 - 40 uur om de eerste drie delen te spelen. Anders ga je echt dingen missen in deel 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
Jasphur schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:38:
[...]

Haha, dat klopt. Zelf al een paar uurtjes in Uncharted 4 gestopt op de Explorer moeilijkheidsgraad. Met veel plezier de eerste 3 spellen gestpeeld, maar de gedeeltes met vuurgevechten waren een bron van veel irritatie. Deze makkelijkste moeilijkheidsgraad maakt het spel een stuk meer wat ik verwacht en wat het naar mijn mening zou moeten zijn. Nu is het voor mijn gevoel veel meer ontdekken/verhaal, met af en toe een vuurgevecht in plaats van andersom. In de eerste 3 delen had ik toch veel het gevoel dat ik van schietpartij naar schietpartij ging, met een beetje verhaal tussendoor.
Ook echt leuk hoe deel 4 begint met het ophalen van herinneringen uit de eerste 3 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Jasphur schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:48:
[...]

Ah ja, begrijpelijk. Maar toch zou ik dan even je kiezen op elkaar zetten voor 30 - 40 uur om de eerste drie delen te spelen. Anders ga je echt dingen missen in deel 4. :)
Nou zoveel mis je toch ook niet als je de vorige delen niet gespeeld hebt? Heb ze zelf wel gespeeld maar ieder verhaal is helemaal los te volgen. Dat je wat verwijzingen naar een vorig deel mist zou ik niet zo'n ramp vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:22
TLOU moet ik eigenlijk ook maar eens een keer halen maar gek genoeg trekt de game mij niet zo ondanks dat iedereen zegt dat je hem 'moet' spelen.
Hij is nou wel heel goedkoop in de us store.
Maar ik moet zeggen, van de week begonnen met spelen en het eerste stuk is erg indrukwekkend, maar dan daarna als je achter die Robbert of zo aan moet... Mweh...?
Ik hoop dat de game gewoon een beetje traag op gang komt. Voor nu merkte ik dat ik stiekem meer zin had in een infamous playthrough van second son, nadat ik die van de week als true hero uitgespeeld heb. Ik moet zeggen, dat is best leuk na eerst het spel als goodie two shoes doorgespeeld te hebben })
TLOU probeer ik binnenkort dan wel weer op te pakken, heb er nog wel vertrouwen in dat hij me gaat grijpen, moet er alleen even voor in the mood zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Deel 2 en 3 zien er bij vlagen nog prima uit hoor (mooier dan sommige current gen titels) en spelen lekker op 60fps.

En TLoU tja. Een van de beste games ooit gemaakt, in mijn optiek. De stealth is niet vlekkeloos (je AI buddies worden soms gemakshalve niet gezien door vijanden als ze er voor langs rennen), maar dat ben je zo vergeten door de fijne gameplay en het op een fantastische wijze vertelde verhaal en goede acteerwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Finraziel Dan zit je inderdaad nog helemaal aan het begin. De eerste 2 hoofdstukken na de proloog vind ik de zwaksten, dan heb je ook nog geen connectie met het verhaal of de personages

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
nieuws: Gerucht: AMD ontwikkelde Navi-gpu met Sony voor PlayStation 5

interessante theorie, ben benieuwd hoe sterk die ps5 gaat worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 06:59
@Finraziel
Wat @Anton.net zegt, je moet echt een stukje verder voordat je echt 'gegrepen' wordt in het verhaal.
Ik ben op de PS3 ook daar ergens gestopt, maar heb de remastered versie een tijdje geleden in een paar dagen uitgespeeld. Echt een geweldige game _/-\o_

De gameplay was ook even wennen en af en toe wat stug, maar als je er eenmaal in zit werkt het allemaal heel goed en past het bij de game.
Dit is echt zo'n game die ik uit m'n geheugen zou willen wissen en weer helemaal blanco zou willen spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Ik heb gezocht maar zie geen bericht ervan :

The Last of Us has sold over 17 million copies as of April 2018 !!!

https://www.resetera.com/...s-as-of-april-2018.49116/

This number includes units sold on PS3, PS4 and in hardware bundles.

Zo de kneiters!! Voorspelt veel goeds voor sony en tlou2!! En terecht tlou nog steeds een van mij favorieten!

Edit;
_/-\o_
For the record, that makes it Sony's best selling game ever. It topped Gran Turismo 3.!!

Holy crap!!!! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2018 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:12:
Ik heb gezocht maar zie geen bericht ervan :
nieuws: The Last of Us is 17 miljoen keer verkocht
Gewoon op de frontpage? En ja TloU is net als Uncharted wel een succesvolle verkoopkanon voor ND. Niet meer dan terecht dat er een tweede deel van verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Joosie200 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:25:
[...]

nieuws: The Last of Us is 17 miljoen keer verkocht
Gewoon op de frontpage? En ja TloU is net als Uncharted wel een succesvolle verkoopkanon voor ND. Niet meer dan terecht dat er een tweede deel van verschijnt.
Bedo3lde meer in het forum. Frontpage lees ik niet echt vaak :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
TLOU moet ik eigenlijk ook maar eens een keer halen maar gek genoeg trekt de game mij niet zo ondanks dat iedereen zegt dat je hem 'moet' spelen.
Mij dus ook niet. Ik start liever nogmaals Uncharted 1-3 op alvorens UC4 opnieuw uit te spelen. Ja, het zal qua verhaal, graphics net zo goed zijn als UC reeks maar de setting zelf spreekt mij minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:12:
[...]

Ik begrijp het nut van zoveel games in één keer kopen nooit zo. Tegen de tijd dat je de helft uitgespeeld hebt, is de andere waarschijnlijk al meerdere malen voor dezelfde prijs langsgekomen of inmiddels goedkoper.
Ik heb toevallig zelf ook 6 aankopen * gedaan gister.Bij mij was de reden hiervoor heel simpel. En mogelijk zelf niet eens van toepassing op psn. Maar op de xbox is mijn digital tegoed een keer verlopen. iets van 3 maanden van te voren kreeg ik een reminder, en daarna op 3 weken oid.... en die dus gemist. Gevolg geld weg, ging maar om 13 euro ofzo, maar ik vond dat wel irritant.

Hoewel ik de deals op playstation doorgaan beter vind dan bij de buren en de kans daardoor klein is dat mijn tegoed echt zou gaan verlopen wilde ik gewoon geen enkel risico lopen. Ik koop zelf eigenlijk hierom ook nooit tegoed meer (dit was een verjaardag of sk/kerst kado).
Alles via paypal, behalve dan voor mijn usa account, maar doordat ik als zoveel anderde games kocht heb ik the last guardian en hzd complete toch nog kunnen weerstaan in die store (16 en 20 dollar respectievelijk geloof ik, dirt cheap ).
Vroeger had ik wsl die ook gekocht en dan wsl dbz figther en/of gg rev xrd misschien ook nog wel meegenomen.....

anyways beetje lang verhaal voor een korte vraag, weet iemand of psn tegoed kan verlopen of is het onbeperkt houdbaar?

toch maar even google gebruikt en dit gevonden:
De PSN Card moet je binnen 12 maanden na activatie inwisselen. Wanneer het tegoed in je PSN Portemonnee staat is het onbeperkt geldig. Gebruik je tegoed dus wanneer jij wilt!

Ha dan was mijn strategie van het kaartje pas activeren bij noodzaak mogelijk nog gevaarlijker 8)7
ben wel benieuwd of jullie ervaringen overeenkomen met google.

* = van die 6 aankopen eigenlijk maar 2 'full price/grote game'. een sf5 char pack en gt sport......de rest was indie/psn spul. Waar ik overigens wel heel blij mee ben, maar nu met angst en beven de psn plus games bekijken de komende maanden :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Mij dus ook niet. Ik start liever nogmaals Uncharted 1-3 op alvorens UC4 opnieuw uit te spelen. Ja, het zal qua verhaal, graphics net zo goed zijn als UC reeks maar de setting zelf spreekt mij minder aan.
Persoonlijk vind ik TLoU qua verhaal en vooral emotie juist beter dan Uncharted. Ook de gameplay is veel meer grounded en het keiharde geweld trekt mij ook een stuk meer (nee er is niks mis met me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:26:
[...]

Persoonlijk vind ik TLoU qua verhaal en vooral emotie juist beter dan Uncharted. Ook de gameplay is veel meer grounded en het keiharde geweld trekt mij ook een stuk meer (nee er is niks mis met me).
Same here. The Last of Us vind ik echt vele male beter dan Uncharted. Ligt veel meer in mijn straatje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:55:
[...]

Ik heb toevallig zelf ook 6 aankopen * gedaan gister.Bij mij was de reden hiervoor heel simpel. En mogelijk zelf niet eens van toepassing op psn. Maar op de xbox is mijn digital tegoed een keer verlopen. iets van 3 maanden van te voren kreeg ik een reminder, en daarna op 3 weken oid.... en die dus gemist. Gevolg geld weg, ging maar om 13 euro ofzo, maar ik vond dat wel irritant.
Dat is wel pech. In principe verlopen Xbox tegoed en codes niet. Met uitzondering van bonustegoed, tegoed uit rewards en tegoed uit omgezette Microsoft Points: die zijn tot 1 jaar na storting geldig.
[...] anyways beetje lang verhaal voor een korte vraag, weet iemand of psn tegoed kan verlopen of is het onbeperkt houdbaar?

toch maar even google gebruikt en dit gevonden:
De PSN Card moet je binnen 12 maanden na activatie inwisselen. Wanneer het tegoed in je PSN Portemonnee staat is het onbeperkt geldig. Gebruik je tegoed dus wanneer jij wilt!

Ha dan was mijn strategie van het kaartje pas activeren bij noodzaak mogelijk nog gevaarlijker 8)7
ben wel benieuwd of jullie ervaringen overeenkomen met google.
[...]
PlayStation tegoed en codes zijn volgens de kleine letters wel beperkt houdbaar, zoals je zelf al hebt gevonden.

Let ook op dat Sony vorig jaar de voorwaarden heeft gewijzigd en dat geld in je portemonnee nu niet meer onbeperkt geldig is:

"6. PSN-portemonnee en geld toevoegen
Uw Account heeft een bijbehorende PSN-portemonnee indien u in een land woont dat een PlayStation®Store heeft. [...] Denk eraan dat:
[...]
(ix) U de gelden binnen 24 maanden na toevoeging aan de PSN-portemonnee dient te gebruiken."

Ik gebruik zelf wel tegoedkaarten als ik die met korting kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zit nu te twijfelen of ik niet the last of us en the witcher 3 meepak ipv red dead 2 alvast te preorderen. Speel al kingdom Come dus in nog een soort middeleeuwse rpg heb ik voorlopig geen zin in. En the last of us spreekt me niet aan maar voor die prijs wil ik het wel proberen. Eigenlijk zou Sony net als Steam een refund optie moeten aanbieden. Als je binnen X uur cancelt = geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:35
iemand een idee of er aan de nieuwe PS4 Pro stock die deze week overal is binnen gekomen een CUH wijziging is ? ( dus een CUH hoger dan 7116B )

Niet voor een specifieke reden ( buiten misschien eindelijk een stillere fan ) maar vroeg me gewoon af of na een tekort van 2 maanden intern dingen hebben gewijzigd die een nieuwe CUH vereisen.

Helaas vind je op webshops bijna nooit de CUH terug in de productinfo, enkel op de MM site spreken ze altijd van een A/B/C/D/E chassis. ( B chassis = 7116B op de Pro en E chassis = 2166A op de Slim. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:37:
[...]

Dat is wel pech. In principe verlopen Xbox tegoed en codes niet. Met uitzondering van bonustegoed, tegoed uit rewards en tegoed uit omgezette Microsoft Points: die zijn tot 1 jaar na storting geldig.

[...]

PlayStation tegoed en codes zijn volgens de kleine letters wel beperkt houdbaar, zoals je zelf al hebt gevonden.

Let ook op dat Sony vorig jaar de voorwaarden heeft gewijzigd en dat geld in je portemonnee nu niet meer onbeperkt geldig is:

"6. PSN-portemonnee en geld toevoegen
Uw Account heeft een bijbehorende PSN-portemonnee indien u in een land woont dat een PlayStation®Store heeft. [...] Denk eraan dat:
[...]
(ix) U de gelden binnen 24 maanden na toevoeging aan de PSN-portemonnee dient te gebruiken."

Thanks. 2 jaar kan ik ook wel mee leven.

Probleem was ook dat het tegoed destijds op mijn x360 stond die ik een stuk minder gebruikte dan mijn ps4.

En ja, tegoedkaarten met korting is idd geweldig. Bijna gratis geld :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
MartijnS72 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:37:

Waar koop je die met korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Katmi schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:57:
iemand een idee of er aan de nieuwe PS4 Pro stock die deze week overal is binnen gekomen een CUH wijziging is ? ( dus een CUH hoger dan 7116B )

Niet voor een specifieke reden ( buiten misschien eindelijk een stillere fan ) maar vroeg me gewoon af of na een tekort van 2 maanden intern dingen hebben gewijzigd die een nieuwe CUH vereisen.

Helaas vind je op webshops bijna nooit de CUH terug in de productinfo, enkel op de MM site spreken ze altijd van een A/B/C/D/E chassis. ( B chassis = 7116B op de Pro en E chassis = 2166A op de Slim. )
Ik kan hier morgen antwoord op geven. Heb zojuist de ps4 pro besteld bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:39:
[...]

Waar koop je die met korting?
Dat was meestal bij Wehkamp, maar ook bij bol.com en Media Markt als ik een kortingscode had waar ik toch niets anders mee van plan was te kopen. Helaas hebben deze winkels al tijden of geen kortingscodes, of geen PSN-kaarten meer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

Joosie200 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Dat had ik ook voor ik hem speelde. Ben veel meer van de minder duistere games zonder monsters of zombie's. Zoals uncharted. Om die reden ook niet gekocht, maar kon hem toen ineens van iemand lenen, en shit wat heeft TLoU mij gegrepen toen ik hem speelde. En een van de weinige titels die ik een 2e keer heb gespeeld. En ik denk dat er nog een 3e keer gaat komen.
Ik heb later zelfs een special edition versie gekocht omdat ik die gewoon bij mijn verzameling wilde hebben.
Je moet in het begin even doorspelen om echt dieper in het verhaal te komen, ik denk vanaf hoofdstuk 4 ofzo wordt hij echt goed.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:23
Vanmiddag bij de Intertoys Doom maar eens opgepikt :) Zag hem liggen voor tientje en wil die eigenlijk 2 jaar geleden al spelen op de PC, maar vond €50 te duur ^^

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Nou, ik heb toch maar de oude Uncharted delen gekocht :) Qua graphics lijkt het allemaal mee te vallen van wat ik zag op youtube, ik had erger verwacht. Nu even door deel 1 t/m 3 heen fietsen en tegen die tijd koop ik deel 4 wel :P

TLOU koop ik wel als deel 2 uit is, dan kan ik ze mooi achter elkaar spelen

* vhal heeft geen haast :+

[ Voor 20% gewijzigd door vhal op 16-06-2018 08:52 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:51:
Nou, ik heb toch maar de oude Uncharted delen gekocht :) Qua graphics lijkt het allemaal mee te vallen van wat ik zag op youtube, ik had erger verwacht. Nu even door deel 1 t/m 3 heen fietsen en tegen die tijd koop ik deel 4 wel :P

Ik ken dat. Ik had uncharted 1 op de ps3 en die verkocht zodat ik dan zonder schuldgevoelens (niet dat ik daar erg last van heb :P ) kon kopen op ps4 in de collectie, maar als ik niet uitkijk is de ps5 er al voordat ik ook maar enigsinds iets verder ben in deze game(s).

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En here we go, as expected :)

off-screen footage van Cyberpunk!

Ok, ok, tis niet veel, maar toch :9

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 16-06-2018 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

vhal schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:51:

Uncharted 1 is wel het meest verouderd, niet alleen vanwege de tijd, maar ook omdat het de 1e game in de serie was waarbij je duidelijk merkt dat ze bij deel 2 veel beter wisten wat ze wilden en geluisterd hebben naar kritieken uit deel 1. Ondanks dat is het nog steeds een erg goede game die nog altijd prima speelbaar is, maar deel 2 en 3 zijn echt nog ijzersterk en eigenlijk een must play.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb genoten van alle Uncharted games, zelfs die op de PS Vita.
Ik ben een echte fan van dit soort games.

Nu ben ik bezig met Gears of War 4 op de Xbox One X afgewisseld met H1Z1 en PES 2018 op de PS4 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Heb mijn ps4 pro net opgehaald en het is de CUH7116B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:24
Zojuist Trials Fusion eens voor het eerst aangeslingerd; best een grappig spelleke :)
Ik voorzie weer vele uurtjes plezier!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-09 07:42

Bok

Ik heb ook een 7116B en sinds woensdag heb ik deze in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:18

R.G

Bok schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:01:
[...]

Ik heb ook een 7116B en sinds woensdag heb ik deze in mijn bezit.
Hoe zijn de fans bij uc4 of gow?
Of horizon ?

Hoorbaar? Of opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
EDIT; verwijder deze post :(

[ Voor 91% gewijzigd door BBTM op 16-06-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is de sega collection dezelfde als die op de ps3 is uitgebracht? Of zijn het hele andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hamazaki schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:13:
Is de sega collection dezelfde als die op de ps3 is uitgebracht? Of zijn het hele andere spellen?
Deels. Er zitten een paar nieuwe titels in, maar je moet zelf maar kijken of dat interessant genoeg voor je is:

http://www.ign.com/articl...c-ps4-and-xbox-one-leaked

Oh ja, en voor degenen die op jacht zijn naar een PS4 Pro: BOL heeft er as we speak een aantal op voorraad en die kan eventueel morgen al worden afgeleverd.

Net er eentje gekocht in combinatie met de VR refresh en een setje Move controllers.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:13:
Er zit veel overlap in. Maar wel een spel of 5-8 erbij vergeleken met de x360 en ps3 versie dacht ik. (En sonic 3 zit er niet in, wel in de 360 versie :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

R.G schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:20:
[...]

Hoe zijn de fans bij uc4 of gow?
Of horizon ?

Hoorbaar? Of opgelost?
Heb net 3 uurtjes horizon gespeeld en de ps4 nauwelijks gehoord. Weet niet of er een nieuw type fan in zit of iets dergelijks. Maar de ‘herrie’ die ik op sommige youtube filmpjes hoor heb ik nog niet gehad. *afkloppen*

Pagina: 1 ... 3 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.