Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:11
Melantrix schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Klopt het dat je de eerste paar levels nog net met 2 personen kan spelen, maar daarna het eigenlijk niet kan? Ik heb het met mn vrouw gespeeld maar we kwamen in een leven waar de stations zo ver uit elkaar lagen dat je dat nooit haalde met z'n 2en.. :'(
De truc bij die levels is juist dat je allebei halffabricaten maakt en die halverwege het level aan elkaar doorgeeft zodat de ander het afmaakt.

Ik heb niet uitgeprobeerd of het spel in je ééntje makkelijker is omdat je elkaar dan niet in de weg loopt. In principe verhogen ze voor twee speler gewoon het aantal gerechten dat je moet maken.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 17:46
NoTimeRemains schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:15:
zijn er nog mogelijkheden om ergens bij een winkel een PS4 in te ruilen tegen een PS4Pro (met bijbetaling natuurlijk)?
Volgens mij doet Gamemania dat .. Ff op hun site klijken of bellen.

Of anders : https://www.remkogames.nl/ps4-inruilen-ps4-pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Melantrix schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Klopt het dat je de eerste paar levels nog net met 2 personen kan spelen, maar daarna het eigenlijk niet kan? Ik heb het met mn vrouw gespeeld maar we kwamen in een leven waar de stations zo ver uit elkaar lagen dat je dat nooit haalde met z'n 2en.. :'(
Nee dat klopt niet, heb spel pas geleden samen met mijn vriendin op 1 controller (beide 1 kant van de controller gebruiken) het spel uitgespeeld inclusief de uitbreidingen :P
Ik weet even niet welk level je bedoelt, heb je een nummer? Dan kan ik wel even kijken wat onze tactiek was als je wil.

Kan ook niet meer dan 5 potjes achter elkaar spelen ofzo, want daarna wordt ik gillend gek van de stress en gehaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-04 16:16

Schuimpje

Couch Warrior

B-Real schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:28:
[...]

Yep ik ook. Dus nog even geduld hebben, wellicht zelfs tot aan Black Friday?
Is eigenlijk ook maar beter voor mij, dan kan ik met dit mooie weer de tuin af maken ipv binnen zitten gamen :p
Mmm, zou niet zo'n slimme zet zijn denk ik?
Met alle nieuwe games (ook releasedata) die zijn aangekondigd denk ik dat veel gamers op zoek zijn naar een ps4 pro. Of een upgrade van ps4 naar de pro.
Zou het toch te verwachten zijn dat ze hierop inspelen?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05 06:00
Frank!in schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:54:
[...]

Nee dat klopt niet, heb spel pas geleden samen met mijn vriendin op 1 controller (beide 1 kant van de controller gebruiken) het spel uitgespeeld inclusief de uitbreidingen :P
Ik weet even niet welk level je bedoelt, heb je een nummer? Dan kan ik wel even kijken wat onze tactiek was als je wil.

Kan ook niet meer dan 5 potjes achter elkaar spelen ofzo, want daarna wordt ik gillend gek van de stress en gehaast.
Hmm oke, dan moet ik hem weer eens gaan proberen. Het heb een tijd geleden op de pc geprobeerd en toen leek het niet te kunnen. Zal kijken of ik hem voor de PS4 ergens op de kop kan tikken, mocht ik er niet uit komen hoor je wel weer van me :) Bedankt in ieder geval!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Veneficus schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:22:
[...]

:D

Briljant spel. Wij komen nog steeds niet langs de eindbaas van deel 1 |:(

En dan hebben we de expansion levels nog open staan O-)
Eindbaas? Wij zijn nog niet eens voorbij de 'pizza' levels haha. Geniale game though!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:11
Frank!in schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:54:
[...]
Heel herkenbaar :D

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Days Gone gameplay uit de kelders van de E3 :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Days Gone Gameplay from E3 2018 (PS4)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-05 16:40
@-SaveMe- Damn, het lijkt wel of er iedere dag nieuwe gameplay van Days Gone komt

[ Voor 87% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nu pas de tijd genomen om de verschillende E3 trailers te bekijken.

Potverdikke, The Last of Us Part II. Damn.

Cyberpunk lijkt me erg cool, toch vond ik de trailer wat tegenvallen. Maar goed, zal wel goed komen. De setting is gruwelijk.

Verder Nioh 2, Sekuro, Ghost of TsuWTF. Ze lijken me allemaal supergaaf maar toch... Het gaat een beetje veel samurai/Japan worden zo ineens.

Death Stranding lijkt me vooral weird. Weinig over te zeggen, was niet erg onder de indruk van de trailer eigenlijk.

Maar goed, The Last of Us 2 staat op eenzame hoogte. Vond de rest van de games op de E3 eigenlijk maar tegenvallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 13-06-2018 12:13 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik ben wel hyped voor Cyberpunk, maar dat komt vooral doordat ik weet wat de studio kan, als dit een overtreffende trap wordt van TW3 dan is het gewoon een goeie game. De E3 trailer was leuk, je krijgt wat van de wereld/sfeer mee maar het blijft CGI, ik vindt het verder een vrij niets zeggende trailer. Het schijnt dat er gameplay sessies zijn maar die worden niet getoond. H4et zou me verbazen als Cyberpunk al in 2019 uitkomt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-05 16:19
Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:35:
Ik ben wel hyped voor Cyberpunk, maar dat komt vooral doordat ik weet wat de studio kan, als dit een overtreffende trap wordt van TW3 dan is het gewoon een goeie game. De E3 trailer was leuk, je krijgt wat van de wereld/sfeer mee maar het blijft CGI, ik vindt het verder een vrij niets zeggende trailer. Het schijnt dat er gameplay sessies zijn maar die worden niet getoond. H4et zou me verbazen als Cyberpunk al in 2019 uitkomt.
En toch ga ik heel even de kat uit de boom kijken bij deze game. Dat komt vooral omdat ik in eerste instantie geen fan ben van first person games. Ik krijg dan toch net even een mindere band met de character dan wanneer ik hem/haar de hele tijd in beeld heb ala third person. Maar ik laat mij graag verrassen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-05 23:43
Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:35:
als dit een overtreffende trap wordt van TW3 dan is het gewoon een goeie game.
In dat geval is het wel wat meer dan 'gewoon een goeie game' denk ik .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:22
Yaaaash PS4 pro weer op voorraad! Is advies gelijk te kopen of is de verwachting dat de prijs nog wat omlaag gaat komende week(weken)? Vroeger was die nog wel eens €333-350 euro en er waren bundels natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04 10:30
Santee schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:49:
Yaaaash PS4 pro weer op voorraad! Is advies gelijk te kopen of is de verwachting dat de prijs nog wat omlaag gaat komende week(weken)? Vroeger was die nog wel eens €333-350 euro en er waren bundels natuurlijk.
Ik wacht nog even :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:29

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Just Cause 4 - Gameplay Preview | PlayStation Live From E3 2018

Ziet er vet uit. Meer just cause 2 vibe. Me likey!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik wacht ook nog even af ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Santee schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:49:
ik denk persoonlijk dat je die prijzen pas weer rond Black Friday gaat zien, dus afhankelijk van hoe lang je nog wilt wachten hangt daar je keuze vanaf.

Ikzelf zou hem gewoon kopen en tegen de tijd dat het dan black friday is ben je die paar tientjes allang weer vergeten (maar heb je wel al lekker kunnen gamen), het is sowieso een aanrader natuurlijk om vast ergens ps+ in te slaan voor weinig op dit moment.

[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 13-06-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-04 22:11

Bok

Er zijn toch ook wel webshops waar je bij een prijsverlaging het verschil terugkrijgt als je er om vraagt? Dan moet je er uiteraard wel binnen de tevredenheidsgarantie om vragen, maar dat zou makkelijk moeten lukken bij bedrijven met een soepel retourbeleid.

[ Voor 4% gewijzigd door Bok op 13-06-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bok schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
Er zijn toch ook wel webshops waar je bij een prijsverlaging het verschil terugkrijgt als je er om vraagt? Dan moet je er uiteraard wel binnen de tevredenheidsgarantie om vragen, maar dat zou makkelijk moeten lukken bij bedrijven met een soepel retourbeleid.
Ik denk dat er maar weinig webshops in mee gaan hoor, behalve als ze een bepaalde garantie geven vooraf maar anders heb je gewoon pech. Maar dan was je blijkbaar ook bereid die hogere prijs te betalen voor het product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bok schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
Vast wel. Laat je ons weten welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dark Knight
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-11-2024
Lijkt mij het beste om op zijn minst te wachten op een bundel met een nieuwe game voor die prijs (€399), vanwege de vele aanbiedingen in het verleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyberpunk is instabuy materiaal wanneer die uitkomt. Geblinddoekt en vastgebonden, ik koop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
-SaveMe- schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:43:
Cyberpunk is instabuy materiaal wanneer die uitkomt. Geblinddoekt en vastgebonden, ik koop het :)
is het al E3 2019 :P ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:43:
Ook met een 60 Metacritic en sub 20 fps performance op de consoles? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bok

Bok

DigitalError schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:39:
[...]

Ik denk dat er maar weinig webshops in mee gaan hoor, behalve als ze een bepaalde garantie geven vooraf maar anders heb je gewoon pech. Maar dan was je blijkbaar ook bereid die hogere prijs te betalen voor het product.
Daarom zeg ik ook soepel retourbeleid uiteraard :) Ik heb zelf de Pro bij Coolblue besteld gisteren met in mn achterhoofd dat de prijs wel eens zou kunnen zakken binnenkort.

Mijn tv komt daar ook vandaan, na 20 dagen was dat toestel ineens 100 euro goedkoper en kreeg dat gewoon op mijn rekening gestort na een mailtje. Ik zie Bol.com hier bijvoorbeeld ook wel aan meewerken.

Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de prestaties van de Pro. Ik kom vanaf een slim, maar vanwege de upgrade naar een 4K tv toch maar een Pro gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Bok schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:50:
[...]

Daarom zeg ik ook soepel retourbeleid uiteraard :) Ik heb zelf de Pro bij Coolblue besteld gisteren met in mn achterhoofd dat de prijs wel eens zou kunnen zakken binnenkort.

Mijn tv komt daar ook vandaan, na 20 dagen was dat toestel ineens 100 euro goedkoper en kreeg dat gewoon op mijn rekening gestort na een mailtje. Ik zie Bol.com hier bijvoorbeeld ook wel aan meewerken.

Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de prestaties van de Pro. Ik kom vanaf een slim, maar vanwege de upgrade naar een 4K tv toch maar een Pro gehaald. :)
Slim niet te koop :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bok

Bok

Nope! Verkocht aan een maat van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Bekijk op YouTube
[4K] Cyberpunk 2077: Complete E3 2018 Technical Analysis!

Analyse cyberpunk 2077 van digital foundry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 09:03
v8power67 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:10:
[video]
Ik word een beetje simpel van Digital Foundry. Het is natuurlijk goed dat ze alles testen, maar vind het veelal wel een beetje overdreven. Als ik de vergelijkingsvideo's zo nu en dan bekijk, moet ik echt heel erg mijn best doen om de verschillen te zien.

Enige wat interessant is, dat ze aangeven of iets 4K is en het aantal frames.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 21:42
Veel nieuwe details bekendgemaakt van TLOU 2!

MP Included!!

https://www.psx-sense.nl/...we-details-bekendgemaakt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:47:
[...]

Ook met een 60 Metacritic en sub 20 fps performance op de consoles? :+
Al is het een slideshow! I'm in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bok schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:50:
[...]

Ik zie Bol.com hier bijvoorbeeld ook wel aan meewerken.
Klopt, alleen geeft bol het enkel als shoptegoed retour.
Mediamarkt doet dit ook (cash), maar daarmee heb ik enkel ervaring in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Al is het een slideshow! I'm in :)
Doe dat vooral. Ik wacht dan lekker een half jaar zodat ik een gepatchte game krijg die wel af is. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nieuwe details Ghost of Tsushima.
#Het is mogelijk om de game met Japanse voice-overs te spelen.
#In de demo was geen user interface te zien, die zal in de uiteindelijk game wel aanwezig zijn.
#De speler kan de grote wereld vrij verkennen.
#De bedoeling is dat het gehele eiland beschikbaar is om te verkennen, men wil dat je verdwaalt op het eiland van Tsushima.
#Wat je ziet, daar kan je naartoe reizen.
#Er worden veel nieuwe gebieden toegevoegd aan de game, die erg interessant zijn om te verkennen.
#Het kan zonnig zijn, maar ook stormachtig en meer.
#De drie woorden die de toon zetten zijn: “modder, bloed en staal”.
#De gameplay is gebaseerd op dodelijke precisie met je wapens en de spanning loopt al op voordat de zwaarden getrokken zijn.
#Er zit ‘character progression’ in de game en het idee is dat je jezelf als samoerai blijft ontwikkelen.
#Dat suggereert dat je jezelf gaandeweg meer skills zult aanleren.
#De gevechten, zoals het duel aan het einde van de gameplay trailer, vinden plaats in een open-wereld. #Er is dus geen afgesloten arena.
#De studio is naar Japan geweest om daar specifieke geluiden op te nemen, waaronder van een vogel die je alleen daar kan vinden.
#Ghost of Tsushima wordt een “time machine” genoemd door Sucker Punch, omdat het op een accurate wijze de setting en locatie moet representeren.
#De game moet een originele ervaring zijn, die tegelijk een geloofwaardige hommage aan de geschiedenis is.
#Jin Sakai stelde zich in de demo wat stoïcijns op, maar hij kent ook compassie.
#Zijn traditionele vechtstijl zal niet in elke situatie werken, dus hij zal nieuwe manieren moeten proberen.
#Je kunt zowel vechten als stealth toepassen in de situaties waar je tegenaan loopt.
#Je bent één van de laatst overlevende samoerai en je doel is je community beschermen terwijl je de code van de samoerai naleeft.
toon volledige bericht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 18:37:
Nieuwe details Ghost of Tsushima.

[...]
Ik was zo onder de indruk van deze game, samen met The Last of Us II wel de game van de E3 van mij.
Ik ben trouwens blij dat je Japanse stemmen aan kunt zetten, vond het Engels maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-05 19:45
Voor de liefhebbers van Japan en samoerai valt er in ieder geval genoeg te genieten met 'Ghost of Tsushima', 'Nioh 2' en 'Shadows Die Twice' in het vooruitzicht. :9~

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Telltale (bekend van episodische avonturen zoals The Walking Dead, The Wolf Among Us, Batman, Tales from the Borderlands, Guardians of the Galaxy, Game of Thrones) gaat een nieuwe game maken die gebaseerd is op de populaire Netflix-serie Stranger Things.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:16:
[...]

Ik was zo onder de indruk van deze game, samen met The Last of Us II wel de game van de E3 van mij.
Ik ben trouwens blij dat je Japanse stemmen aan kunt zetten, vond het Engels maar vreemd.
Ik heb Metro destijds in het Russisch geprobeerd met Engelse subs, maar dat leidt echt gigantisch af. Ben bang dat dit met GoT ook het geval zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
[...]

Inderdaad een enorm pluspunt, altijd de originele voices aan indien mogelijk.

Ik houd met deze game verder nog even een slag om de arm. Het zag er best tof uit, maar de combat overtuigde me nog niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Interessant kijkvoer voor wie tijd heeft en animaties boeiend vindt. Naughty Dog legt de lat extreem hoog. Mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet geloven dat dit gameplay is.

Bekijk op YouTube
The Last of Us 2 - E3 Demo - Animation Analysis

Edit: Dit is trouwens een frame by frame analyse door een professionele animator.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2018 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:37:
Interessant kijkvoer voor wie tijd heeft en animaties boeiend vindt. Naughty Dog legt de lat extreem hoog. Mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet geloven dat dit gameplay is.

[video]

Edit: Dit is trouwens een frame by frame analyse door een professionele animator.
Stukken ervan gekeken. Het is gewoon bijna next gen wat ze doen. Ze hebben echt de beste animator mensen bij naughty gods.
En idd maakt het extra leuk omdat veel mensen het niet kunnen geloven maar deze video laast zien dat het gewoon technical wizards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ook Bol heeft weer een verse voorraad ps4 pro’s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaegan
  • Laatst online: 16-11-2020
Schuimpje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
Ook Bol heeft weer een verse voorraad ps4 pro’s!
Ik zie ze niet in voorraad waar zie jij ze ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 22-04 23:38
v8power67 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:33:
Stukken ervan gekeken. Het is gewoon bijna next gen wat ze doen. Ze hebben echt de beste animator mensen bij naughty gods.
En idd maakt het extra leuk omdat veel mensen het niet kunnen geloven maar deze video laast zien dat het gewoon technical wizards zijn.
Goeie typo! (tenzij ik de pun miste) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-04 23:43
PS4 Pro bij Carrefour is uitverkocht

[ Voor 70% gewijzigd door Swiss Recon op 14-06-2018 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Carrefour is meestal wel de winkel die met zo een gekke korting komt voor de ps4 Pro. Ik heb vorig jaar echt geluk gehad toen ik daar mijn pro heb kunnen kopen voor ongeveer 250 euro 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2018 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kaegan schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:54:
[...]

Ik zie ze niet in voorraad waar zie jij ze ?
Nou gewoon hier.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/0yn1u6lh5hi.jpeg

niet zulke enorme platen aub :)

[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2018 13:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DIt ga so ongelofelijk smullen worden ...

Bekijk op YouTube
Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition Trailer - E3 2018

Enige nadeel is dat hij al 31 augustus uitkomst. Dat is dan de 4e game van september die ik wil spelen.... maar welke het eerst? Ik denk toch Spider-man :/

En wat meer info over Dying Light 2...

Bekijk op YouTube
Dying Light 2 - How Narrative Choices Shape Its Open World

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 14-06-2018 00:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

[...]

Hier nog 1.
Vond het een prachtige trailer, maar ik ergerde meteen aan het Engels..
Dat haalt mij ook meteen uit zo'n game, waanzinnig Japanse sfeer waar iedereen Engels praat....Liever niet
Gewoon lekker in het Japans met wat ondertiteling.

Nu Dragonball Xenoverse 2 aan het spelen, en het eerste wat ik daar weer deed was de Japanse voice weer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vindt RDR2 wel de grote afwezige van de beurs! als je nagaat dat die game over een aantal maand uitkomt dan had ik tijdens de Sony of MS presentatie wel wat gameplay verwacht.
v8power67 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:10:
[video]
Die hele trailer is toch CGI? lijkt me dan totaal nutteloos om daar een analyse op uit te voeren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Swiss Recon schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:31:
PS4 Pro nu bij Carrefour voor 349 euro ( alleen levering in België)
https://webshop.carrefour...aystation-4-pro-1tb-zwart
Aangezien ik heel dicht tegen de belgische grens aan woon en dus ook vlakbij een carrefour winkel.
Heb ik bol.com gewoon is gevragen of ze bereid zijn iets met de prijs te doen.

Iets van nooit geschoten is altijd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Schuimpje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:51:
[...]

Aangezien ik heel dicht tegen de belgische grens aan woon en dus ook vlakbij een carrefour winkel.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:45
[...]

Dan kan je hem gewoon daar halen toch? Ik ben benieuwd de PS4 Pro is momenteel zo schaars dat Bol.com ze in Nederland toch wel verkoopt, denk ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Zo is het, maar ik denk dat Bol je uit gaat lachen. Er zit amper marge op die dingen en ze zijn momenteel niet aan te slepen. Maar ik hoop voor jou dat ik ongelijk krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Jumpman schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:07:
[...]

Dan kan je hem gewoon daar halen toch? Ik ben benieuwd de PS4 Pro is momenteel zo schaars dat Bol.com ze in Nederland toch wel verkoopt, denk ik.
Is ook zo, maar aangezien ik vaak bij bol bestel en altijd goede service krijg is het ook een stukje gun factor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Reactie van Bol komt er kortweg op neer dat er altijd wel prijs verschillen zijn en het niet te doen is om hier aan mee te doen en ze dus geen compensatie kunnen/willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ahww :(:)

Dan maar naar de Carrefour karren? Maakt toch niet uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:22
Geen V&A op het forum aub

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry als deze al voorbij is gekomen... maar dit ziet er zooo vet uit! Kan niet wachten *O*

Bekijk op YouTube
Beyond Good & Evil 2: E3 2018 Cinematic Trailer | Ubisoft [NA]

En hier kun je je inschrijven voor de Beta van Skull & Bones :D

https://www.ubisoft.com/en-us/game/skull-and-bones/

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 14-06-2018 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:19:
Sorry als deze al voorbij is gekomen... maar dit ziet er zooo vet uit! Kan niet wachten *O*

[video]
al ingeschreven voor de beta dan? ;)

https://beyondgoodandevil.../en-us/spacemonkeyprogram

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh die nog niet! thnx :D

Edit: Gedaan! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 14-06-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:40
Chaoss schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:40:

Die hele trailer is toch CGI? lijkt me dan totaal nutteloos om daar een analyse op uit te voeren.
Is dat wel zo? De trailer bevat wel tekenen dat het real time opgenomen is zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:11:
[...]

Is dat wel zo? De trailer bevat wel tekenen dat het real time opgenomen is zo lijkt het.
Volgens mij is het ook in engine. CDPR doet volgens mij niet aan CGI trailers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:21:
[...]

Volgens mij is het ook in engine. CDPR doet volgens mij niet aan CGI trailers ...
dus ze hebben alles met de hand getekend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:40
[...]

Volgens mij ook, achter de schermen werd een demo gespeeld, waarom dan een CGI trailer?
Zoals in het DF filmpje ook gezegd wordt, ze gaan toch niet dezelfde fout maken als met the witcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met CGI wordt in dit geval pre-rendered bedoeld. Alles wat erin gebeurt, is al vooraf vastgesteld waardoor er dus veel minder/geen variabelen zijn waarmee rekening gehouden kan worden. Dan kun je dus de hele boel upcranken naar onrealistisch goede graphics. Het zal best in-engine zijn, maar dat maakt het niet meteen representatief voor de final game. Daarom zien de cutscenes in veel games er ook beter uit dan gameplay.

De intro van de The Last of Us 2 trailer is ook in-game, maar pre-rendered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:40:
[...]

Met CGI wordt in dit geval pre-rendered bedoeld. Alles wat erin gebeurt, is al vooraf vastgesteld waardoor er dus veel minder/geen variabelen zijn waarmee rekening gehouden kan worden. Dan kun je dus de hele boel upcranken naar onrealistisch goede graphics. Het zal best in-engine zijn, maar dat maakt het niet meteen representatief voor de final game. Daarom zien de cutscenes in veel games er ook beter uit dan gameplay.

De intro van de The Last of Us 2 trailer is ook in-game, maar pre-rendered.
Pre-rendered ok, maar onder CGI versta ik toch wat anders, meer zoals in de movies ... zoals vroeger alle cut scenes werden gemaakt.

Maar ik heb vertrouwen in CDPR als dev. Afgaand alleen al op de Witcher series mogen we straks gewoon een dijk van een game qua gameplay verwachten, met dikke graphics voor de hardware waarop het draait. Die trackrecord hebben ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:45:
[...]

Pre-rendered ok, maar onder CGI versta ik toch wat anders, meer zoals in de movies ... zoals vroeger alle cut scenes werden gemaakt.

Maar ik heb vertrouwen in CDPR als dev. Afgaand alleen al op de Witcher series mogen we straks gewoon een dijk van een game qua gameplay verwachten, met dikke graphics voor de hardware waarop het draait. Die trackrecord hebben ze ...
Sorry als ik in herhaling val, maar als ik af moet gaan op TW3, dan zal de gameplay mij persoonlijk ontzettend tegen gaan vallen. Daarom ben ik ook heel blij dat de game first person is. TW3 blinkt verre van uit in animaties en controls en first person kan dat alles mooi verbloemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 02-05 13:36
Schuimpje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:02:
[...]

Is ook zo, maar aangezien ik vaak bij bol bestel en altijd goede service krijg is het ook een stukje gun factor :)
Zat de wereld maar zo in elkaar :'( :'(

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:02:
[...]

Sorry als ik in herhaling val, maar als ik af moet gaan op TW3, dan zal de gameplay mij persoonlijk ontzettend tegen gaan vallen. Daarom ben ik ook heel blij dat de game first person is. TW3 blinkt verre van uit in animaties en controls en first person kan dat alles mooi verbloemen. :)
Mja, TW3 is alles wat een RPG moet zijn. Alleen maar lof voor de game. En daarin sta ik niet alleen ;)

En Cyberpunk gaat Bungie laten zien hoe het wel moet :)

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 14-06-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:02:
[...]

Ben het helemaal met je eens Bram. Ik vond TW3 echt een drama. Krijg nog nachtmerries van dat paard. De wereld vond ik er an sich leuk uitzien maar het verhaal vond ik veel te pretentieus.

De setting van Cyberpunk vind ik dan wel weer geniaal, dus laten we hopen dat de game dit keer anders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:51
Zijn er hier eigenlijk mensen die geen PSplus hebben? En zo ja waarom, mis je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
twowheeler schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:27:
Zijn er hier eigenlijk mensen die geen PSplus hebben? En zo ja waarom, mis je het?
Waarom vraag je dit?
Je hebt het nodig om online te spelen. Daarnaast krijg je maandelijks 2 gratis games. Meer valt er niet over te vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:08:
[...]

Mja, TW3 is alles wat een RPG moet zijn. Alleen maar lof voor de game. En daarin sta ik niet alleen ;)

En Cyberpunk gaat Bungie laten zien hoe het wel moet :)
De meeste third person RPG's hebben inderdaad brakke animaties en een nog brakkere besturing, dus in die zin geef ik je gelijk. :P

Zonder gekheid: ik erken de kwaliteit van TW3. Echter bederven voorgenoemde punten totaal de hele speelervaring voor mij. Jammer voor mij, maar helaas.

Wat is de link met Bungie (die maakt first person MMO loot shooters) eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:34:
[...]

Wat is de link met Bungie (die maakt first person MMO loot shooters) eigenlijk?
Bungie probeert ook een soort van FPS RPG ervaring te bieden met Destiny. CDPR gaat dat ook doen, maar dan een full RPG en goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Bungie probeert ook een soort van FPS RPG ervaring te bieden met Destiny. CDPR gaat dat ook doen, maar dan een full RPG en goed :)
Haha Destiny vind ik geweldig. TW3 kom ik niet doorheen. Diversiteit blijft leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Als we het dan toch over TW3 en CP2077 hebben...

Bekijk op YouTube
Discussing Ciri's Role in Cyberpunk 2077

Lijkt me wel tof gewoon als side mission ofzo of iets anders kleins in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
O nice gaat Cyberpunk 1st person worden ja? Wist ik helemaal niet. Dan heb ik ook wel wat meer vertrouwen in de gameplay, want ook mij stond dat wat tegen in TW3.

Maar goed we weten sowieso niet hoe Cyberpunk precies gaat zijn qua gameplay, zo'n studio staat ook niet stil natuurlijk.. Ik heb wel hoge verwachtingen in ieder geval, de setting spreekt me sowieso vele malen meer aan dan een TW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Maar das toch totaal niet vergelijkbaar, vind ik dan. Cyberpunk is een pure singleplayer RPG met dialogen enzo. Geen MMO, geen shooter met raids etc, geen shared wereld (als het goed is), compleet andere opzet qua side quests en NPC's etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:50:
[...]

Maar das toch totaal niet vergelijkbaar, vind ik dan. Cyberpunk is een pure singleplayer RPG met dialogen enzo. Geen MMO, geen shooter met raids etc, geen shared wereld (als het goed is), compleet andere opzet qua side quests en NPC's etc.
Ok, mijn punt komt niet goed uit de voeten :9 Geeft niks, met Cyberpubk ga ik me vele vele vele uren vermaken, met Destiny was is zo klaar ...

@giantgiantus inderdaad! En smaken verschillen, gelukkig maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:41:
O nice gaat Cyberpunk 1st person worden ja? Wist ik helemaal niet. Dan heb ik ook wel wat meer vertrouwen in de gameplay, want ook mij stond dat wat tegen in TW3.

Maar goed we weten sowieso niet hoe Cyberpunk precies gaat zijn qua gameplay, zo'n studio staat ook niet stil natuurlijk.. Ik heb wel hoge verwachtingen in ieder geval, de setting spreekt me sowieso vele malen meer aan dan een TW3.
Er zijn sowieso veel details naar buiten gekomen (op ResetERA staat het een en ander) over damage types, upgrades etc. Te voet is de game first person en bij voertuigen kun je schakelen tussen first en third person. Je bouwt ook iets van streetcred op als je sidequests doet en daarmee kun je weer bepaalde gebieden betreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Over verschillende smaken gesproken: wat kan het leven van een gamer toch mooi zijn als je niet te veel (technische) eisen stelt aan een game. Sinds gisteren heb ik een aantal triple A titels waaronder GoW (waar ik al wel ver in ben) aan de kant geschoven voor de indie-titel Hollow Knight.
Wat een ge-wel-di-ge game zeg. Soms is het wel heerlijk om even geen makkelijke en bombastische mainstream-games te spelen. Stiekem geniet ik hier meer van dan van GoW..

Edit: o wacht dit is redelijk off topic, deze game is helemaal niet op de PS4 te krijgen zie ik nu.. Nou whatever, m'n ps4 krijgt voorlopig ff rust, daar heb je de link! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spud82 op 14-06-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Spud82 Helemaal mee eens. Rime en Battle Chasers: Nightwar zijn twee recente voorbeelden daarvan voor mij!

Maar Hollow Knight lijkt mij dan weer niks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:51
Anton.net schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Waarom vraag je dit?
Je hebt het nodig om online te spelen. Daarnaast krijg je maandelijks 2 gratis games. Meer valt er niet over te vertellen :P
Misschien als je geen interesse hebt in online gamen en je games op schijf koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:21:
@Spud82 Helemaal mee eens. Rime en Battle Chasers: Nightwar zijn twee recente voorbeelden daarvan voor mij!

Maar Hollow Knight lijkt mij dan weer niks ;)
Is ook zeker niet voor iedereen, voor mij is het perfect. :)

Ja Rime heb ik hier ook nog in de wacht staan, maar dat is dan weer niet helemaal mijn ding ben ik bang. Die andere die je opnoemt ga ik eens opzoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over Cyberpunk, RPGsite heeft een mooie preview nav de E3 demo achter gesloten deuren. Hier een stukje uit de preview/impression:
One thing that blew away the entire demo room was the extent of life the city had as soon as V exited from her apartment. Giant crowds bustle through the city streets, not dissimilar to the crowds entering the Los Angeles Convention this week during E3. Street merchants dot the corners, and thugs peek into windows of parked cars looking for lootable valuables. CD Projekt's goal was to create the most believable city in a video game to date, and based on what we saw, it's safe to say they may have already succeeded. The city is subdivided into six districts with no loading screens of any sort, and is seemingly massive.
Ga snel het hele artikel lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Wel jammer dat ze de demo niet gewoon openbaar hebben getoond. Zo achter gesloten deuren, dat is toch niet meer van deze tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:48:
Wel jammer dat ze de demo niet gewoon openbaar hebben getoond. Zo achter gesloten deuren, dat is toch niet meer van deze tijd..
Die demo gaat echt wel de komende tijd ergens op internet verschijnen! It's the Internet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:31:
[...]
+ vaak extra kortingen. Ik koop eigenlijk al een tijd niets meer, maar heb wel nog een wishlist in de store en daar zie ik toch geregeld hoeveel extra met PS+ zou uitsparen. En soms ook eens een freebie zoals nu met COD:BO3 (tenzij dat eigenlijk een IGC game is, en dus verloopt - zou eens moeten einddatum checken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vergelijk de kostprijs van games gewoon met andere vrijetijdsbestedingen, zoals naar de Bios gaan, naar de kroeg gaan, etc. En dan zijn games vaak de goedkope optie per uur vermaak. Zo ook met PS+; als ik per jaar een avond heb dat ik online of coop speel, of 1 gratis game download, dan heb ik mijn uren vermaak er al weer uit. Avondje Pathé is duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ben wel benieuwd op wat voor een monster PC Cyberpunk draaide en in hoeverre de demo gelijk is aan het eindproduct of dat ze voor de consoles de graphics nog wat terug moeten schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Waar ik nog meer benieuwd naar ben is wanneer dat hele Cyberpunk gaat verschijnen. Als ik kijk naar de ambities van het project, CD Project kennende en hetgeen ze nu getoond hebben moet ik nog maar zien of die game überhaupt 2019 zal halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:14:
Waar ik nog meer benieuwd naar ben is wanneer dat hele Cyberpunk gaat verschijnen. Als ik kijk naar de ambities van het project, CD Project kennende en hetgeen ze nu getoond hebben moet ik nog maar zien of die game überhaupt 2019 zal halen...
Ik ben bang dat het een current Gen/ next Gen simultaneous release gaat worden :| Dus niet voor 2020 ben ik bang ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:48:
-SaveMe- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:50:
[...]

Die demo gaat echt wel de komende tijd ergens op internet verschijnen! It's the Internet :9
Deze game is qua verwachting bijna gelijk aan een Rockstar titel. CDPR weet dat natuurlijk ook en hiermee drijf je de geheimzinnigheid en hype alleen maar op. Ik verwacht niet dat deze demo online gezet gaat worden any time soon. Hooguit wat off screen footage van een journalist die stiekem heeft zitten filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Kijk ook erg uit naar Cyberpunk al verwacht ik niet dat deze fatsoenlijk gaat draaien op de PS4 (Pro). Maar laat mij uiteraard graag verrassen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:20:

Deze game is qua verwachting bijna gelijk aan een Rockstar titel. CDPR weet dat natuurlijk ook en hiermee drijf je de geheimzinnigheid en hype alleen maar op. Ik verwacht niet dat deze demo online gezet gaat worden any time soon. Hooguit wat off screen footage van een journalist die stiekem heeft zitten filmen.
Precies wat ik verwacht/bedoel :9

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 14-06-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk toch voornamelijk dat gameplay niet aan het publiek wordt getoond, omdat de game nog erg buggy is. Niet gek, de game is nog een eeuwigheid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:26:
Ik denk toch voornamelijk dat gameplay niet aan het publiek wordt getoond, omdat de game nog erg buggy is. Niet gek, de game is nog een eeuwigheid weg.
Dat is maar net de vraag. De game is volgens mij al langer dan 5 jaar in ontwikkeling. Ik denk dat ze best ver zijn, eigenlijk.
Pagina: 1 2 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.