Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:31
Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 12:19
JoteW schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:28:
Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!
Handig linkje:
https://www.androidcentra...p-your-playstation-4-sale

Als je niet wil backuppen:
Settings--> account management --> Activate as your primary ps4-->Deactivate

Daarna:
Settings-->initialization--> Initialize ps4 (kan lang duren)

Hier zwiert hij er alles af en kan de nieuwe eigenaar hem opstarten zoals jij dat deed de eerste keer (account aanmaken enz...).

Spellen die je digitaal heb aangekocht hangen vast aan je Playstation account, dat wil je niet aan de nieuwe koper geven (daar deze account vast hangt aan je email en evt betaalmiddelen).
Indien je een ps5 gaat kopen later kan je dat account terug gebruiken voor op je ps5.
Leegzwieren en zien dat je bent uitgelogd is dus de boodschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil een DS4 controller kopen, lijkt bijna overal uitverkocht te zijn. Is dat tijdelijk of is Sony met de productie gestopt? Dat laatste kan ik me niet voorstellen overigens.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 22:42
Het is niet te hopen, ik verslijt er zo'n 2 per jaar (drift linker stick). Het is al erg genoeg dat de productie van de PS4 pro gestopt is om die oerlelijke PS5 te promoten. Imitaties niet meegeteld is de originele ps4 controller inderdaad bijna nergens te krijgen en waar ie nog wel te koop is, oa Nedgame kost ie ineens 90 euro.. Bizar.. Bij Amazon binnenkort weer leverbaar.. Geen idee wat de reden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:47
Bij intertoys gewoon op voorraad voor €60? (of de verkeerde? nog geen 1 nodig gehad nl)
Liep er toevallig langs dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Bananeman schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:33:
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.
De lokale gameshop hier heeft ze nog op voorraad.

https://www.geekstore.nl/...laystation-4-accessoires/

Ik heb geen ervaring met online bestellingen bij hun. Maar als fysieke winkel hebben ze prima service, dus ik verwacht dat het met online bestellingen ook prima gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-06 22:28
*opgelost*

[ Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2021 10:05 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 13:38
Het nieuwe Pinball FX topic. De game gaat in Early Acces in maart 2022. Details in de startpost

[Multi] Pinball FX (2022)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik moet voor een vriend zijn zoontje's ps4 fixen, ik vermoed een defecte hdd, nu heb ik die hier nog wel paar liggen, maar die komen allemaal uit laptopjes en hebben wrs nog een windows (partitie) erop staan, als ik deze inbouw en via een usb stick in fat32 de software er opnieuw opknal, doet de software deze dan netjes even formateren, of krijg ik daar gezeik mee en heb ik die eerst zelf leeg te gooien, en te formateren?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Vraagje, mijn zoontje speelt vaak F1 via een stuur, en nu nog via een bedrade headset aangesloten via de tv.
Nu wil hij graag een (goedkope) bluetooth headset. Nu heb ik er een paar geprobeerd maar geen van alle worden kennelijk ondersteund door de playstation 4.

Wat is dus een goedkope bluetooth headset die ik op de ps4 kan aansluiten. In principe is geluid voldoende, microfoon gebruikt hij toch niet?
Of kan ik iets doen om toch een bluetooth headset aan te sluiten?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driek schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:51:
Wat is dus een goedkope bluetooth headset die ik op de ps4 kan aansluiten. In principe is geluid voldoende, microfoon gebruikt hij toch niet?
Of kan ik iets doen om toch een bluetooth headset aan te sluiten?
Als ik me niet vergis ondersteunt de PS4 geen Bluetooth headsets. Lang geleden ook eens opgezocht omdat mijn zoontje een Sony bluetooth headset had voor zijn iPad en we die ook op PS4 wilden gebruiken.
Daarmee dat al die wireless headsets ook met hun eigen USB dongle komen.

Misschien dat er USB dongles zijn om eender welke bluetooth headset te connecteren, maar ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het werkt, dus Googlen is een must.

EDIT: maar als het probleem de lange kabel richting TV is: waarom niet gewoon inpluggen in de DualShock4 controller ? (Denk dat dat moet gaan, zelfs al gebruikt hij een stuurtje).

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 29-11-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Nu online
Twixie schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:07:
[...]

Als ik me niet vergis ondersteunt de PS4 geen Bluetooth headsets. Lang geleden ook eens opgezocht omdat mijn zoontje een Sony bluetooth headset had voor zijn iPad en we die ook op PS4 wilden gebruiken.
Daarmee dat al die wireless headsets ook met hun eigen USB dongle komen.

Misschien dat er USB dongles zijn om eender welke bluetooth headset te connecteren, maar ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het werkt, dus Googlen is een must.

EDIT: maar als het probleem de lange kabel richting TV is: waarom niet gewoon inpluggen in de DualShock4 controller ? (Denk dat dat moet gaan, zelfs al gebruikt hij een stuurtje).
Ja, ik had er al op gegoogled, maar kennelijk zijn er wel headsets die out of the box werken.
Ik zie eigenlijk dat het makkelijkst een usb dongle is.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Voor wie problemen heeft met de disc drive of een ventilator die hard blijft draaien (ps4 pro): zet de console verticaal neer. Wat een wereld van verschil. (Let er wel op dat je een vertical stand gebruikt of zelf pootjes eronder zet, anders blokkeer je de lucht gaten)

Bij mij las hij niet altijd alle games meer en bleef hij een tikkend geluid maken. Verticaal worden alle games direct gelezen. Daarnaast maakt hij ook een heel stuk minder herrie, lijkt wel alsof de airflow beter is als je hem verticaal neer zet. Volgens mij zuigt hij ook de lucht aan de linkerkant van de console aan en blaast hij het aan de rechterkant naar buiten. Dus als je hem op de linkerkant zet dan kan de warme lucht boven afgevoerd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 29-12-2021 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bananeman schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:53:
Ik wil een DS4 controller kopen, lijkt bijna overal uitverkocht te zijn. Is dat tijdelijk of is Sony met de productie gestopt? Dat laatste kan ik me niet voorstellen overigens.
Ik weet niet of het nog relevant is, maar bij Playstation direct kan je ze voor de normale prijs kopen:

https://direct.playstatio...troller-for-ps4-jet-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 14:15
Anoniem: 306567 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:49:
[...]

Ik weet niet of het nog relevant is, maar bij Playstation direct kan je ze voor de normale prijs kopen:

https://direct.playstatio...troller-for-ps4-jet-black
Iemand geprobeerd dit te bestellen? Niet dat ik als wachttijd 4 weken krijg voorgeschoteld...

Origineel bij de ps4 (slim) is toch de kleur "Jet Black"? Ik had de fout gemaakt door mijn "reserve" ps4 controller pas 1,5 jaar na aanschaf te openen. Helaas, de rechter joystick werkt niet naar behoren en ik kan het waarschijnlijk niet meer opvoeren als Dead on Arrival... :(

Ik had de MediaMarkt nog gebeld, die melden dat Playstation is op dit moment niet betrouwbaar in zijn leveringen en dus afwachten of wat zij bestellen ook echt binnenkomt.

[ Voor 16% gewijzigd door cisco202 op 01-01-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cisco202 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:57:
[...]

Iemand geprobeerd dit te bestellen? Niet dat ik als wachttijd 4 weken krijg voorgeschoteld...

Origineel bij de ps4 (slim) is toch de kleur "Jet Black"? Ik had de fout gemaakt door mijn "reserve" ps4 controller pas 1,5 jaar na aanschaf te openen. Helaas, de rechter joystick werkt niet naar behoren en ik kan het waarschijnlijk niet meer opvoeren als Dead on Arrival... :(

Ik had de MediaMarkt nog gebeld, die melden dat Playstation is op dit moment niet betrouwbaar in zijn leveringen en dus afwachten of wat zij bestellen ook echt binnenkomt.
Is gewoon op voorraad bij Playstation dus dit kan je gewoon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gzambbas
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 14:09
Vraag, als ik de PS4 aandoe gaat blauwe led branden en hoor je een korte piep. Vervolgens duurt het wel een minuut (zonder iets te doen) en krijg dan pas het startscherm van playstation ervoor. Betreft dit een HD probleem of zou de voeding langzaam overlijden? Of is dit iets anders. Als hij eenmaal opgestart is geen enkel probleem meer en werkt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat bedoel je met het startscherm; een zwart scherm met het Playstation logo of het menu?
Hier even getimed en na 15 sec krijg ik het PS logo te zien, na 40 sec zit ik in het menu (PS4 Pro).
Heb je het daadwerkelijk getimed of is "wel een minuut" een schatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me dan wel beter van hem telkens in Rest Mode te zetten. Ik zal straks eens timen, maar ik denk niet dat ik meer dan 20" moet wachten eer ik het Home Menu te zien krijg.
Verder ook: zijn er USB devices aangesloten ? Zo ja welke ? Al moet ik zeggen dat ik zelf een externe USB drive heb voor extra games en het dus bij mij zeker niet ineens lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gzambbas
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 14:09
Duurt wel een minuut voordat ik startscherm te zien krijg.zojuist aangedaan duurt minuut en dan is het piep piep en nu kwam daarna het startscherm van ps ervoor met de spellen.

Keren ervoor hou ik zwart scherm zonder iets erop. Ook de sony tv gaat niet meer automatisch van tv naar ps. Voorheen deed die het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:02
Je zou nog kunnen proberen om als de PS aanstaat, een rebuild te doen.
Zie hier voor meer info: https://www.androidcentra...4-faster-database-rebuild

Het kan, afhankelijk van wat er op de hdd staat, nog wel even duren, dus doe het niet vlak voordat je wil gaan gamen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 07-01-2022 10:21 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyLoco88
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-01-2022
Goedemiddag allemaal,

ik ben niet heel bekend op Tweakers dus ik hoop dat ik de vraag in het juiste forum stel. In mijn vrije tijd speel ik regelmatig op mijn PS4 voetbalgerelateerde games. Nu dacht ik; wat kan het kwaad om dat te delen met de wereld middels een livestream.
Ik verwacht geen wonderen en honderden volgers, dit is puur voor de lol. Mijn vraag aan jullie is: wat heb ik nodig?

- PS4 camera (?)
- microfoon (wil ik eventueel ook voor andere doeleinden gebruiken. Dus ik dacht zelf aan een externe)
- koptelefoon?
- Twitch account om te streamen

Ik hoor graag wat ik mis of waar ik op moet letten. Alle tips en adviezen zijn welkom. Mocht deze vraag in een ander topic horen, dan hoor ik het ook graag..
Als er iemand via PB info kan en wil geven is dat ook heel fijn natuurlijk

Gr John

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyLoco88 op 13-01-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil de PS4 slim van mijn zoon aan de muur hangen, dus verticaal , met een paar beugels. Het zit het beste als ie ook nog 'op de kop' komt te hangen, dus ps logo op de kop en diskdrive onder. Gaat dat problemen opleveren of kan dit gewoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik kwam Shadow of the Colossus nog tegen in mijn bieb dus besloot die eens te gaan spelen.
Intro: mooi.
Open wereld: mooi.
Eerste Colossus: groot :D
En toen moest ik dat beest gaan beklimmen....
Ik dacht dat de controls in RDR2 houterig waren maar het kan dus nog een slag erger. Half uur met het beest lopen stoeien en niet hoger gekomen dan zijn linkerbeen. Zelfs Dark Souls als newbie is makkelijker te leren dan dit.
Jammer maar deze game gaat er gelijk weer af, wat een tegenvaller :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Superkiwi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:42:
Ik kwam Shadow of the Colossus nog tegen in mijn bieb dus besloot die eens te gaan spelen.
Intro: mooi.
Open wereld: mooi.
Eerste Colossus: groot :D
Ik dacht dat de controls in RDR2 houterig waren maar het kan dus nog een slag erger. Half uur met het beest lopen stoeien en niet hoger gekomen dan zijn linkerbeen. Zelfs Dark Souls als newbie is makkelijker te leren dan dit.
Jammer maar deze game gaat er gelijk weer af, wat een tegenvaller :/
De controls zijn niet ideaal inderdaad, maar elke colossus heeft eigenlijk een vast pad dat je kan volgen.

Probeer het anders aan de hand van deze gids:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@Vrijdag oké, ik ga het nog een kans geven ;)
Jammer dat ik er al gelijk een guide bij moet pakken maar het is niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Superkiwi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:48:
@Vrijdag oké, ik ga het nog een kans geven ;)
Jammer dat ik er al gelijk een guide bij moet pakken maar het is niet anders.
Ach, ik speel dit soort spellen ook gewoon in de "dad-gamer-mode". Heb niet de tijd noch energie om vele uren ergens aan kwijt te zijn, dan is het net werk :P Daarom was het eerste wat ik deed een guide opzoeken. Maar ik vond het in mijn geval ook terecht. Want ondanks dat ik de PS2, PS3 én de PS4 versies heb, ben ik alleen met de PS4 versie verder gekomen dan alleen de eerste Colossus ook maar gezíen te hebben :')

Hetzelfde heb ik met de Silent Hill reeks trouwens. Vind ik geweldig, maar heb geen enkel spel daarvan tot nu toe uitgespeeld :+

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 17-01-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heb al sinds launch een PS5 en een half jaar daarvoor de PS4 Slim al de deur uitgedaan.

Nooit gedacht dat ik hem nog nodig zou hebben, maar van het weekend een PS4 gehaald en kunnen Jailbreaken.

Was even vergeten hoeveel herrie die krengen maken 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greatsword schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:50:
Heb al sinds launch een PS5 en een half jaar daarvoor de PS4 Slim al de deur uitgedaan.

Nooit gedacht dat ik hem nog nodig zou hebben, maar van het weekend een PS4 gehaald en kunnen Jailbreaken.

Was even vergeten hoeveel herrie die krengen maken 8)7
En waar heb je hem dan precies voor nodig gehad?

Wat betreft de herrie, is het een ps4 pro?

Een deel kan je oplossen door de console verticaal neer te zetten, dan is de airflow veel beter. Daarnaast ook altijd handig om de koelribben te controleren, vaak zit hier stof in waardoor de lucht er niet meer doorheen kan.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 306567 op 17-01-2022 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Anoniem: 306567 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:53:
[...]

En waar heb je hem dan precies voor nodig gehad?

Wat betreft de herrie, is het een ps4 pro?

Een deel kan je oplossen door de console verticaal neer te zetten, dan is de airflow veel beter. Daarnaast ook altijd handig om de koelribben te controleren, vaak zit hier stof in waardoor de lucht er niet meer doorheen kan.
Nodig is een groot woord, maar op deze manier kan ik in ieder geval de Closed Network Test van Elden Ring spelen. Die was vorige maand alleen tijdelijk speelbaar voor geselecteerde kandidaten.

Nee, de originele PS4, wilde er niet al te veel aan uitgeven maar 100,- was nog de moeite ;)

Thanks voor de tips, zal er eens naar kijken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:42:
...
Ik dacht dat de controls in RDR2 houterig waren maar het kan dus nog een slag erger. Half uur met het beest lopen stoeien en niet hoger gekomen dan zijn linkerbeen.
Ik had al moeite gewoon om die smalle brug over te komen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Twixie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:48:
[...]

Ik had al moeite gewoon om die smalle brug over te komen :D.
Die cutscene aan het begin bedoel je toch niet zeker? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:12:
[...]
Die cutscene aan het begin bedoel je toch niet zeker? :P
Het is al lang geleden, maar ik meen dat je in het begin, wanneer je de wereld intrekt, al direct over een smalle richel moet boven een afgrond en ik het met de controls best lastig vond om nauwkeurig te sturen. En dan bij de eerst kolos duurde het sowieso al even eer ik door had wat ik moest doen :p. Daarna nooit meer aangeraakt eigenlijk (gebeurt me wel te vaak als ik een game start - grotendeels door tijdsgebrek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
Ik ga mijn PS4 pro 1TB verkopen, zeer compleet (incl: VR set (v2), 2 PS moves, aim controller, camera + wat games), wat kan ik daar ongeveer voor vragen? Ik zie PS4 pro's voorbij komen op MP voor rond de 400 zonder veel extra's/games, zijn de 2e hands prijzen echt zo hoog op het moment?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 16:16
@Svennie Vragen en krijgen zijn 2 verschillende dingen.
Daarnaast is de PS4 nieuw niet meer te krijgen (tenminste, ze zeggen dat ze gemaakt worden maar ik zie ze nergens aangeboden worden) en de 5 erg slecht. Dat drijft de prijzen op de 2e hands markt wat op.

[ Voor 19% gewijzigd door jongetje op 20-01-2022 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Pro wordt ook niet meer gemaakt door Sony, wat ook een reden is waarom de 2dehands prijzen een pak hoger liggen dan voor een niet-Pro versie. Al lijkt €400 zonder games me toch heel hoog gegrepen.

Verder denk ik dat je de PSVR (met camera en move controllers) beter apart verkoopt. Daar kan je ook nog ruim 200 euro voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
Thanks @jongetje en @Twixie

Dus dan zou ik de PS4 Pro voor 300 of zo te koop kunnen zetten en de PSVR voor200? Dat is meer dan ik dacht dat ik er voor zou krijgen, zou mooi zijn

EDIT: mocht iemand nieuwsgierig zijn: voor de VR Set heb ik 230 gekregen en er was een bod voor 250 maar toen had ik al toegezegd op 230, de PS4 is het hoogste bod nu 260

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 25-01-2022 08:07 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:49

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Van mijn vrouw vandaag deze game gekregen voor de verjaardag 🤩Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/To9KQ1SeXs7ac1e7ofQKz3RMO9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aH1mYDt39xGKNWLU4BgFPP1G.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDjSNmXJ_4yH9ZhvITghuE84TDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FFvwPqwX47eDETOhqG9gfCSA.jpg?f=fotoalbum_large

Net van een vriend voor de verjaardag gekregen 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:02
Linksquest schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]

Spel waarvoor ik een PS5 wil aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik speel momenteel Elden Ring op de PS4 Pro en moet zeggen dat het allemaal erg soepel draait, dat had ik niet verwacht. Natuurlijk heeft de PS4 moeite met het inladen van vergezichten maar dat doet verder niets aan de game af. Net als bij Bloodborne en Dark Souls draait deze game om de gameplay en die wordt vooralsnog niet verstoord door enige vorm van framedrops of stutter. Nu ben ik daar toch niet zo gevoelig voor dus dat scheelt ook weer.
Mooi om te zien dat mijn oude Pro'tje nog makkelijk mee kan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoor van een collega ook veel goede dingen over Eldin Ring, misschien dat ik hem ook een keer ga proberen, ben zelf gisteren met Ghost of Tsushima begonnen, maar die ziet ook tof uit. Speel hem op mijn PS4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:20
Superkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:43:
Ik speel momenteel Elden Ring op de PS4 Pro en moet zeggen dat het allemaal erg soepel draait, dat had ik niet verwacht. Natuurlijk heeft de PS4 moeite met het inladen van vergezichten maar dat doet verder niets aan de game af. Net als bij Bloodborne en Dark Souls draait deze game om de gameplay en die wordt vooralsnog niet verstoord door enige vorm van framedrops of stutter. Nu ben ik daar toch niet zo gevoelig voor dus dat scheelt ook weer.
Mooi om te zien dat mijn oude Pro'tje nog makkelijk mee kan :)
Ik speel hem ook op de ps4 pro en ben over het grafische zeer ter spreken, alsmede de gameplay. Maar 1 ding is wel kut en zeker in een soulsborne game. De laadtijden. Elke keer als een baasgevecht in de dood eindigt moet ie opnieuw laden en voor mijn gevoel is dat ieder keer een eeuwigheid, Dat is op een ps5 en xbox x een heel stuk korter. Logisch natuurlijk maar dat maakt het er niet minder jammer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
In vergelijking met Bloodborne en Dark Souls vind ik de laadtijden in Elden Ring eigenlijk niet eens zo heel lang. In Bloodborne waren ze (ook na de patch) langer heb ik het idee. Uiteraard zullen ze op next-gen korter zijn maar die referentie heb ik niet ;)

Dan maar wat minder dood gaan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:31

Aight!

'A toy robot...'

maartend schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:23:
[...]

Spel waarvoor ik een PS5 wil aanschaffen
Ja hier ook, maar niet te doen hahaha. Heb me zelfs ingeschreven bij zo een telegram groep.
Schijnt dus wel het een en ander geleverd te zijn bij de MM maar binnen 30 minuten uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aight! schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:27:
[...]

Ja hier ook, maar niet te doen hahaha. Heb me zelfs ingeschreven bij zo een telegram groep.
Schijnt dus wel het een en ander geleverd te zijn bij de MM maar binnen 30 minuten uitverkocht.
Mwagh, ik heb geduld. Is het spel betaalbaar en de PS5 ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had hem zelf ook op mijn lijstje voor de PS5 staan, net als Ghost of Tsushima, toevallig alle 2 voor de verjaardag gekregen, waar ik erg blij mee ben. Mijn PS4 Pro kan nog wel even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:10:
Van mijn vrouw vandaag deze game gekregen voor de verjaardag 🤩[Afbeelding]
Van deze,
Linksquest schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]

zit in deze een easter egg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZowYTjrfskQ_mawF6RUKkOnfvCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDK6BNFS99uyRNJqRgLFUMEC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf Ghost niet gespeeld, maar kenners zullen het wel weten schijnt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bedankt voor de tip, zal zeker mijn ogen openhouden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06 23:27
Linksquest schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:06:
Hoor van een collega ook veel goede dingen over Eldin Ring, misschien dat ik hem ook een keer ga proberen, ben zelf gisteren met Ghost of Tsushima begonnen, maar die ziet ook tof uit. Speel hem op mijn PS4 pro.
Zalige game Ghost of Tsushima, veel speelgenot gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Orginele Digimon World krijgt mogelijk een remake

Oh my .......
Please do this! Speel dit spel nog steeds en dat al sinds release toen die op de PSX uitkwam, wat is dit een geweldige game!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Triple Stars schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:15:
[...]

Zalige game Ghost of Tsushima, veel speelgenot gewenst.
Thnx, heb nu ongeveer 6 uur in het spel zitten en bevalt goed, doe meestal als ik speel de livestream aanslingeren 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers die eventueel graag Ghost of Tsushima willen kopen, ik heb een video samen gesteld met wat elementen uit mijn 20 uur livestreams.

[YouTube: Ghost of Tsushima: Director's Cut - Beautiful Moments (PS4)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 14:24
Heeft iemand nog een foolproof stappenplan hoe ik Universal Media Player werkend krijg icm met de PS4? Ik krijg het maar niet aan de praat. Ik heb de meest recente versie van UMS, meest recente versie van Java, maar wat ik ook doe de PS4 verschijnt niet in USM. Wel mijn Philips Hue bridge en mijn Smart TV. Zelfs als ik mijn firewall helemaal uitschakel verschijnt de PS4 niet. Ik gebruik Windows 10.

Ik heb even geprobeerd of Plex werkt en dat had ik binnen no-time aan de praat. Dat programma gebruik ik echter liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb er zelf nog nooit iets mee gedaan, maar wel even de moeite genomen om eens te zoeken voor je.

Heb je hier iets aan?

[YouTube: How To Create Universal Media Server For Ps4 In PC For Windows 10]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers die eventueel graag Kena: Bridge of Spirits willen kopen, ik heb een video samen gesteld met wat elementen uit mijn 5 uur livestreams.

[YouTube: Kena: Bridge of Spirits - Beautiful Moments (PS4)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ben ik het alleen, of is er iets heel erg goed mis met de 9.50 firmware update?

Ik heb opeens geen PS-Plus abonnement meer en kan ook geen games meer starten.
Gisteren kon ik Fallout 76 nog opstarten, maar na de update... helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:38:
Ben ik het alleen, of is er iets heel erg goed mis met de 9.50 firmware update?

Ik heb opeens geen PS-Plus abonnement meer en kan ook geen games meer starten.
Gisteren kon ik Fallout 76 nog opstarten, maar na de update... helemaal niets.
Zie de FP: nieuws: PS5-spelers klagen over online problemen bij games na recente systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de PS4 hier.
Maar, erg opmerkelijk dat het gebeurde na de update.

Weer een DDOS'je aan de gang? :P

Of misschien een update omtrent het hele nieuwe PS Plus gebeuren wat ze gaan veranderen, maar wat dingetjes hebben verkloot ondertussen?
(Aangezien het hele probleem met Plus te maken heeft, zal dat mij niet eens zo verbazen)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 23-03-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Op de PS4 hier.
Maar, erg opmerkelijk dat het gebeurde na de update.

Weer een DDOS'je aan de gang? :P
Oh ja, PS4 topic :+

Maar er zal onderhuids inderdaad genoeg aan de gang zijn waardoor PS4 bezitters ook issues ervaren met PSN/PS Now/PS+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Exorcist schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Oh ja, PS4 topic :+

Maar er zal onderhuids inderdaad genoeg aan de gang zijn waardoor PS4 bezitters ook issues ervaren met PSN/PS Now/PS+.
Jajaja, helaas heb ik nog geen PS5 kunnen aanschaffen. :+

Ik denk zelf zoals ik hierboven al zei dat het iets te maken heeft met de PS Plus verandering die ze willen doorvoeren.
Alleen, helaas gaan nieuwe dingen niet altijd goed met playstation netwerk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heel stom, maar ik had gisteren geen problemen na de update, heb rond 13:30 voor het laatst gespeeld, dus misschien dat ik daarom nog geluk heb gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
Nog meer mensen die sinds enkele dagen continu een "update je profiel nu!" scherm krijgen na _elke_ keer opstarten/rebooten? Ik wil niks ontvangen qua aanbiedingen, niet per mail, niet op mijn console. Maar het blijft maar terugkomen.

Ja, rondje drukken en het gaat weg, maar ik wil het gewoon helemaal niet zien. Vreselijk irritant dat gepush dat ze je willen spammen en dat je daar oké mee moet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nee, dit heb ik nog niet gehad, maar vrij irritant als ze daarna nu opeens mee gaan beginnen. Hoop dat het een software fout is en ze het fixen, je betaald tenslotte voor de hardware en eventueel de diensten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Vrijdag schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:44:
Nog meer mensen die sinds enkele dagen continu een "update je profiel nu!" scherm krijgen na _elke_ keer opstarten/rebooten? Ik wil niks ontvangen qua aanbiedingen, niet per mail, niet op mijn console. Maar het blijft maar terugkomen.

Ja, rondje drukken en het gaat weg, maar ik wil het gewoon helemaal niet zien. Vreselijk irritant dat gepush dat ze je willen spammen en dat je daar oké mee moet zijn :(
Yeppa. Hier ook, nog niet gevonden hoe weg te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Linksquest schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:59:
Nee, dit heb ik nog niet gehad, maar vrij irritant als ze daarna nu opeens mee gaan beginnen. Hoop dat het een software fout is en ze het fixen, je betaald tenslotte voor de hardware en eventueel de diensten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4S5YfgTuQK9gsLTS2JCu1XLKig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/03sxW9Lp7GqZ8pgaErF0t0Ex.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKBwVwqO-kRXHDPeSaidIDuBzAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASWzAPJywk4VJvw4lxPVUGex.jpg?f=fotoalbum_large
Deze twee schermen zie ik. Dan laat ik de vakjes open, want ik wil geen spam. Maar het blijft dus elke keer terugkomen.

Eerder kreeg ik nog vragen over wie allemaal naar mijn profiel mag kijken, vriendschapsverzoeken mag sturen etc. Dat heb ik allemaal al op niemand/alleen vrienden gezet. Dit blijft dus over. En no way dat ik die vinkjes ga aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Dit zag ik ook de laatste twee keer dat ik hem opstartte (ik zet hem misschien eens op twee keer per week aan). Ik dacht dat ik het de eerste keer misschien niet goed had bevestigd dat ik op beide kanalen geen spam wil, maar als ik dit zo lees dan blijf je het eventueel zien totdat je een van twee aanvinkt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toen ik de console twee keer en en uit zette kreeg ik niks. Nu heb ik de console eens opnieuw opgestart en nu krijg ik het wel, alles doorlopen en systeem weer opnieuw opgestart en hij blijft inderdaad terug komen.

Ik heb even op Reddit gekeken en daar komt het probleem bij veel mensen ook voor, een oplossing is er dus nog niet, dus ik ga er echt van uit dat er bij Sony iemand heeft lopen slapen toen ze deze update hebben uitgerold en dat de melding maar 1x had moeten komen.

https://www.reddit.com/r/...that_i_update_my_profile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Er is nieuwe systeemsoftware uitgekomen. Desondanks kreeg ik nog steeds de melding waar ze me vragen op welke manier ik gespamd wil worden.

Een zoektocht op internet kwam op bijna dezelfde pagina als @Linksquest , namelijk deze: https://www.reddit.com/r/..._the_update_your_profile/

Ik heb die stappen gevolgd:
1. Ga naar Settings
2. Accountmanagement
3. Account information
4. Communication preferences (inloggen met wachtwoord)
5. NIKS aangevinkt en accepteren (in de redditpost wordt gezegd wel aanvinken en daarna opnieuw deze stappen en alles uitvinken. Dat is wellicht ook nog een optie)
6. Voor de zekerheid opnieuw opgestart
7. PROFIT! *)

Het is nu weg.

Misschien ben ik te cynisch, maar ik denk dat het niet "per ongeluk een stagiair" is geweest. Dat ze gewoon gegokt hebben dat de meeste gebruikers gewoon alles aanvinken om er af te zijn.
/onderbuikgevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zou heel goed kunnen, maar het is de laatste tijd toch goed raak met PlayStation, eerst door een update dat gedoe dat je Plus abonnement verlopen was, en nu deze grap weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@Vrijdag ik lees net dat versie 9.51 voor de PS4 is uitgebracht, ben nu op het werk dus heb het nog niet kunnen testen, maar hopelijk fixt deze update het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Linksquest schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:56:
@Vrijdag ik lees net dat versie 9.51 voor de PS4 is uitgebracht, ben nu op het werk dus heb het nog niet kunnen testen, maar hopelijk fixt deze update het probleem.
Bij mij was het vandaag weg zonder de update. En nee, ik heb geen toestemming gegegeven.

En na de update is het weer terug. Fijn

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 14-04-2022 12:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

maartend schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:52:
[...]

Bij mij was het vandaag weg zonder de update. En nee, ik heb geen toestemming gegegeven.

En na de update is het weer terug. Fijn
Hier ook, krijg hem met geen mogelijkheid weg, is dat ik zometeen werken moet, maar ga morgen bellen, of die soms denken dat wij een PS5 gaan kopen op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Inmiddels is het gelukt, heb wel 3x de stappen van @Vrijdag moeten doorlopen, maar uit eindelijk is hij weg gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heeft iemand van jullie ook last bij Horizon 2: Forbidden West, dat het geluid soms raar doet? Met raar bedoel ik haperend, niet telkens maar soms als hij moet overschakelen van geluid of bij een gevecht dat hij moeite heeft.

Speel hem op de PlayStation 4 Pro uit december 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Versie 9.60 is nu te downloaden van de ps4, hij is ongeveer 480mb groot en heeft alleen prestatie verbeteringen met zich mee gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Is er een mogelijkheid om iets te doen aan dat de ps4 nog >100gb vrij heeft en dat dan een spel als bv warzone zegt: u moet nog 9.9GB vrij maken terwijl de update maar 5.5GB is. Die ene keer dat ik dan eens met vrienden speel verwacht ik dat alles wel up to date is en gewoon op de achtergrond is geïnstalleerd. Maar door dit soort ongein moet hij eerst alles gaan downloaden, en dan nog het ergste is het installeren wat ontiegelijk lang duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik ben bang dat je echt iets komt te verwijderen, dat de update zelf 5gb is, kan het zijn dat hij in game ook nog iets gaat downloaden.

Wat ook kan is dat Sony voor PlayStation updates ruimte vrij wilt houden. Maar hoe dan ook, zo ver mij bekend is, kun je dit niet omzeilen. Wat je wel kunt doen is een externe Harde schijf eraan hangen en iets van een game daarheen kopiëren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
drusloos schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:21:
Is er een mogelijkheid om iets te doen aan dat de ps4 nog >100gb vrij heeft en dat dan een spel als bv warzone zegt: u moet nog 9.9GB vrij maken terwijl de update maar 5.5GB is. Die ene keer dat ik dan eens met vrienden speel verwacht ik dat alles wel up to date is en gewoon op de achtergrond is geïnstalleerd. Maar door dit soort ongein moet hij eerst alles gaan downloaden, en dan nog het ergste is het installeren wat ontiegelijk lang duurt
Dat komt omdat er eerst een hele kopie wordt gemaakt van de install van het spel zelf, die wordt dan gepatcht en daarna wordt de oude verwijderd. Zeker met spellen die inmiddels zo enorm groot zijn als CoD is dat nogal problematisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Linksquest schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:23:
Ik ben bang dat je echt iets komt te verwijderen, dat de update zelf 5gb is, kan het zijn dat hij in game ook nog iets gaat downloaden.

Wat ook kan is dat Sony voor PlayStation updates ruimte vrij wilt houden. Maar hoe dan ook, zo ver mij bekend is, kun je dit niet omzeilen. Wat je wel kunt doen is een externe Harde schijf eraan hangen en iets van een game daarheen kopiëren.
Jaa ik heb al een externe harde schijf, maar warzone zelf draait heel slecht vanaf een harde schijf op een of andere manier. Dus ik moet hem op de console houden. Maar idd dan heb je nog een paar kleine games en dan is die alweer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik loop er zelf ook telkens tegen aan, dus sommige games dan ook maar tijdelijk verwijderen.

Ik zelf moet mijn Playstation 4 Pro vandaag gaan open schroeven, hij leest heel slecht tot niet meer een disk, digitale games geen probleem. Je hoort wel dat de drive spint, gooit de schijf er na een paar seconden van zelf uit en slikt hem dan ook weer in. Dan gaat hij weer laden en dan krijg ik een foutmelding dat hij de disk niet kan lezen.

En aangezien ik hem toch vanavond open maak, maak ik hem meteen helemaal schoon en voorzie ik hem meteen van nieuwe koelpasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Laatst online: 13-06 21:05
Heb hier 2 ps4 controller die niet echt normaal meer functioneren. Iemand tips wat ik ik het beste kan doen? Repair kit kopen? Zoja welke? Is er een (web)shop die zulke dingen repareert tegen een relatief klein prijsje? Somebody suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nietdatikweet schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:53:
Heb hier 2 ps4 controller die niet echt normaal meer functioneren. Iemand tips wat ik ik het beste kan doen? Repair kit kopen? Zoja welke? Is er een (web)shop die zulke dingen repareert tegen een relatief klein prijsje? Somebody suggesties?
Wat werkt er precies niet meer? Misschien zijn ze slechts alleen vuil en is schoonmaken een optie.

[ Voor 11% gewijzigd door Linksquest op 10-06-2022 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Laatst online: 13-06 21:05
@Linksquest beide controllers hebben hetzelfde probleem. De linker analoge sticks neigt naar rechts te gaan. Zeer irritant tijdens het games voor FPS games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat lijkt me een drift probleem, probeer dit eens.

[ Voor 33% gewijzigd door Linksquest op 11-06-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 21:08
Ligt het puur aan mij of is er een verschil tussen op de pc ps now games en de console ps now games?
Op de pc zie ik onder andere resident evil 7 en dead cells.
Op console zijn die niet aanwezig .
En nope heb op de pc niet gekeken of ze opstarten , maar ze staan er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zo ver mij bekend is, zou er nog geen verschil tussen console en PC moeten zijn, heb ook even voor je gezocht maar kan helaas niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
sfx32 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:59:
Ligt het puur aan mij of is er een verschil tussen op de pc ps now games en de console ps now games?
Op de pc zie ik onder andere resident evil 7 en dead cells.
Op console zijn die niet aanwezig .
En nope heb op de pc niet gekeken of ze opstarten , maar ze staan er wel tussen.
Heb even gekeken en ik zie ze op PC ook erbij staan. Lijkt me een bug, want er staat PS3 bij en ik kan ze ook niet starten. Dead Cells komt eind juni overigens wel naar de nieuwe PS+ dienst, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar raden jullie aan een refurbished ps4 te kopen? Betrouwbare partijen of ervaringen hiermee? met games bundel of beter apart?

[ Voor 20% gewijzigd door Trank00l op 13-06-2022 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik zou zo wie zo kijken naar een website met garantie, GooHoo is redelijk betrouwbaar, net als Rebuy.

Of je een bundel of zonder bundel pakt dat zou je voor je zelf moeten bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Linksquest schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:59:
Ik zou zo wie zo kijken naar een website met garantie, GooHoo is redelijk betrouwbaar, net als Rebuy.

Of je een bundel of zonder bundel pakt dat zou je voor je zelf moeten bepalen.
Ik zie echt heel veel slechte reviews over beide partijen. Heb je er wel goede ervaringen mee?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Met verkoop bij Rebuy alleen, kwa koop met GooHoo tot heden geen probleem.

Reviews zie ik toch positief: https://nl.trustpilot.com/review/gooplaystation4.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:19
Zijn er trouwens PC CPU heatsink mods voor de PS4 pro oid? Dat er voor zorgt dat de console stiller is/kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Er zou een ventilator moeten zijn voor de Pro die hem wel stiller maakt, maar een heatsink even geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:04
Wou vandaag weer eens playstationen.
Maar krijg hem niet aan.

Ik hoor wel de piepjes dat die opstart maar hij geeft geen beeld.
De TV herkent de playstation wel. Want ik zie een "actieve" hdmi poort die van mijn playstation als die aanstaat.
Als ik mijn playstation uit zet is deze ook niet actief.

Ik heb ook geprobeerd om in safe modus te zetten. Uitgezet, 7 seconden ingedrukt, hoor je 2 piepjes.
Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd, die wel werkt van bijvoorbeeld laptop naar monitor.

TV Hdmi poort werkt ook met als ik daar de decoder op aan zet.
Dus het zit echt in de playstation.

Is er nog een manier om de playstation te resetten op het device zelf?
Als ik google vind ik alleen maar manieren via die safe modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zo ver mijn kennis gaat, zou hij alleen met beeld via het menu reset kunnen worden, wat je kunt doen is een video erbij pakken, die manier doen en dan op goed geluk de juiste keuze maken.

Maar ik twijfel of het gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:04
Ik heb mijn tv gereset en toen deed die het opeens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Daar had ik nog even niet aan gedacht, maar dat kon inderdaad ook, ik heb dat een keer gehad bij mijn oude LG TV dat soms HDMI 1 opeens geen geluid meer had. En na het resetten van de TV deed deze het opeens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 21:08
Is er iemand die weet hoe je in de nieuwe ps premium ,games net als vroeger een hartje aanvinkt waardoor het in een aparte "map" kwam met je favorieten?
Ik ben iemand die graag heel de lijst doorspit en dan steeds een game die leuk lijkt een hartje te geven en dan ziet in die lijst wat ik wil spelen/proberen.
Pagina: 1 ... 177 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.