• JoteW
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 30-11 09:48

JoteW

FIFA / F1

Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!

Twente komt eraan!

• DenHond
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 29-11 22:52
JoteW schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:28:
Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!
Handig linkje:
https://www.androidcentra...p-your-playstation-4-sale

Als je niet wil backuppen:
Settings--> account management --> Activate as your primary ps4-->Deactivate

Daarna:
Settings-->initialization--> Initialize ps4 (kan lang duren)

Hier zwiert hij er alles af en kan de nieuwe eigenaar hem opstarten zoals jij dat deed de eerste keer (account aanmaken enz...).

Spellen die je digitaal heb aangekocht hangen vast aan je Playstation account, dat wil je niet aan de nieuwe koper geven (daar deze account vast hangt aan je email en evt betaalmiddelen).
Indien je een ps5 gaat kopen later kan je dat account terug gebruiken voor op je ps5.
Leegzwieren en zien dat je bent uitgelogd is dus de boodschap :)

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Ik wil een DS4 controller kopen, lijkt bijna overal uitverkocht te zijn. Is dat tijdelijk of is Sony met de productie gestopt? Dat laatste kan ik me niet voorstellen overigens.

Motor-forum.nl

• Jurgen69
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Het is niet te hopen, ik verslijt er zo'n 2 per jaar (drift linker stick). Het is al erg genoeg dat de productie van de PS4 pro gestopt is om die oerlelijke PS5 te promoten. Imitaties niet meegeteld is de originele ps4 controller inderdaad bijna nergens te krijgen en waar ie nog wel te koop is, oa Nedgame kost ie ineens 90 euro.. Bizar.. Bij Amazon binnenkort weer leverbaar.. Geen idee wat de reden is

• slommer
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:53
Bij intertoys gewoon op voorraad voor €60? (of de verkeerde? nog geen 1 nodig gehad nl)
Liep er toevallig langs dit weekend

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.

Motor-forum.nl

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:12
Bananeman schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:33:
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.
De lokale gameshop hier heeft ze nog op voorraad.

https://www.geekstore.nl/...laystation-4-accessoires/

Ik heb geen ervaring met online bestellingen bij hun. Maar als fysieke winkel hebben ze prima service, dus ik verwacht dat het met online bestellingen ook prima gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

*opgelost*

[Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2021 10:05]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:49
Het nieuwe Pinball FX topic. De game gaat in Early Acces in maart 2022. Details in de startpost

[Multi] Pinball FX (2022)

i5 3470 8GB GTX 1650

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik moet voor een vriend zijn zoontje's ps4 fixen, ik vermoed een defecte hdd, nu heb ik die hier nog wel paar liggen, maar die komen allemaal uit laptopjes en hebben wrs nog een windows (partitie) erop staan, als ik deze inbouw en via een usb stick in fat32 de software er opnieuw opknal, doet de software deze dan netjes even formateren, of krijg ik daar gezeik mee en heb ik die eerst zelf leeg te gooien, en te formateren?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:04
Vraagje, mijn zoontje speelt vaak F1 via een stuur, en nu nog via een bedrade headset aangesloten via de tv.
Nu wil hij graag een (goedkope) bluetooth headset. Nu heb ik er een paar geprobeerd maar geen van alle worden kennelijk ondersteund door de playstation 4.

Wat is dus een goedkope bluetooth headset die ik op de ps4 kan aansluiten. In principe is geluid voldoende, microfoon gebruikt hij toch niet?
Of kan ik iets doen om toch een bluetooth headset aan te sluiten?

Tijd van werken, tijd van rusten

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 02:17
Driek schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:51:
Wat is dus een goedkope bluetooth headset die ik op de ps4 kan aansluiten. In principe is geluid voldoende, microfoon gebruikt hij toch niet?
Of kan ik iets doen om toch een bluetooth headset aan te sluiten?
Als ik me niet vergis ondersteunt de PS4 geen Bluetooth headsets. Lang geleden ook eens opgezocht omdat mijn zoontje een Sony bluetooth headset had voor zijn iPad en we die ook op PS4 wilden gebruiken.
Daarmee dat al die wireless headsets ook met hun eigen USB dongle komen.

Misschien dat er USB dongles zijn om eender welke bluetooth headset te connecteren, maar ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het werkt, dus Googlen is een must.

EDIT: maar als het probleem de lange kabel richting TV is: waarom niet gewoon inpluggen in de DualShock4 controller ? (Denk dat dat moet gaan, zelfs al gebruikt hij een stuurtje).

[Voor 10% gewijzigd door Twixie op 29-11-2021 12:08]

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:04
Twixie schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:07:
[...]

Als ik me niet vergis ondersteunt de PS4 geen Bluetooth headsets. Lang geleden ook eens opgezocht omdat mijn zoontje een Sony bluetooth headset had voor zijn iPad en we die ook op PS4 wilden gebruiken.
Daarmee dat al die wireless headsets ook met hun eigen USB dongle komen.

Misschien dat er USB dongles zijn om eender welke bluetooth headset te connecteren, maar ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het werkt, dus Googlen is een must.

EDIT: maar als het probleem de lange kabel richting TV is: waarom niet gewoon inpluggen in de DualShock4 controller ? (Denk dat dat moet gaan, zelfs al gebruikt hij een stuurtje).
Ja, ik had er al op gegoogled, maar kennelijk zijn er wel headsets die out of the box werken.
Ik zie eigenlijk dat het makkelijkst een usb dongle is.

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1 ... 175 176 177 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee