Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:56
Nouuuu, laten we dat maar even niet doen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:54:
Gisteren sinds lange tijd WipeOut Omega weer eens opgestart; ziet er zeer fraai uit in 4k/60fps. Ik was alleen even vergeten hoe moeilijk het ook weer was :P
Dat wordt weer even oefenen...
Die moet ik ook nog steeds oppakken...
Dat heb ik geprobeerd, maar man.... wat is die misselijkmakend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:18:
[...]

[...]

Dat heb ik geprobeerd, maar man.... wat is die misselijkmakend :r
Haha VR legs jonguh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
ralph075 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:18:
[...]
Maak je borst maar nat ;)
Het is wel weer even wennen om die schepen strak over de baan te jagen.
Deze tutorial video was wel behulpzaam, voornamelijk met het oog op kleine handigheidjes.
Excuus nummer één: Tegelijkertijd worden we natuurlijk ook gewoon ouder :P

In ander nieuws: vandaag viel de FF VII Remake op de mat en heb ik enkele minuutjes gespeeld. Behoorlijk indrukwekkend, wat hebben ze er een mooie game van gemaakt zeg. Tijdens de intro druipt het Final Fantasy sausje er al vanaf, heerlijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Toch nog wel twee games die ik graag wil toevoegen aan mijn collectie zijn Dreams en Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Jumpman schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:10:
Toch nog wel twee games die ik graag wil toevoegen aan mijn collectie zijn Dreams en Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2.
wtf, dan doe je dat dan toch?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Zijn er eigenlijk Playstation 4 PRO's met 500gb op de markt gebracht? De pro was altijd 1TB toch of vergis ik mij nu heel erg?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
EpicDnS schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:44:
Zijn er eigenlijk Playstation 4 PRO's met 500gb op de markt gebracht? De pro was altijd 1TB toch of vergis ik mij nu heel erg?
yep pro was altijd 1tb.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Phase schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:19:
[...]

Zeker eerst nog wat back log wegwerken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Is The Order: 1886 een aanrader? Zag deze in de sale staan voor €9,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
G.Scholtens schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:19:
Volgens mij bij release hoop backlash over geweest vanwege de duur etc. Ik heb hem echter voor 5$ gespeeld en is goed vermaak geweest! Samen met The Last of Us 1 en 2 de enige game die ik afgemaakt heb op de PS4 8)7

(God of War nog wel klaar liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
mfneed schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:22:
[...]

Volgens mij bij release hoop backlash over geweest vanwege de duur etc. Ik heb hem echter voor 5$ gespeeld en is goed vermaak geweest! Samen met The Last of Us 1 en 2 de enige game die ik afgemaakt heb op de PS4 8)7

(God of War nog wel klaar liggen)
Had wel filmpjes op YT gekeken en zag er inderdaad ook wel vermakelijk uit. Ga misschien toch de gok wagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:19:
Ik vind hem vet. Zeer hoge productiewaarde met dikke graphics. Schieten voelt ook goed. Wel kort en weinig replay value, maar ik heb erg genoten van het verhaal. Zeer jammer dat ze nooit met een vervolg zijn verder gegaan. De setting is echt heel tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
bram1984 schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:24:
[...]

Ik vind hem vet. Zeer hoge productiewaarde met dikke graphics. Schieten voelt ook goed. Wel kort en weinig replay value, maar ik heb erg genoten van het verhaal. Zeer jammer dat ze nooit met een vervolg zijn verder gegaan. De setting is echt heel tof.
Moet ook niet te lang, ander word de backlog zo groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Mensen die hier nog farcry 5 spelen?

Heb hem poosje geleden gekocht in de sale, maar kon niet echt verder.

Heb nu missies op staan als zoek de eden drugstrucks en boats. Of vind 2 buffel huiden.
Maar hoe? Hele wereld door vliegen / rijden in de hoop op of zijn er misschien tips?

Want op de kaart zelf zie je niet waar een buffel loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phase schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:19:
[...]

Ja you only live once enzo, MAAR je kan ook niet in mensen hun portemonee kijken hè, 60-70 piek is best een leuke verzameling boodschappen om maar is iets te noemen. (hoewel ik verwacht dat TH ietsjes goedkoper dan dat zal zijn).

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 14-09-2020 13:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24
G.Scholtens schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:42:

Heb nu missies op staan als zoek de eden drugstrucks en boats. Of vind 2 buffel huiden.
Maar hoe? Hele wereld door vliegen / rijden in de hoop op of zijn er misschien tips?

Die trucks en boten vind je vooral door een beetje rond te vliegen met de helicopter. Als je bij ze in de buurt bent zie je een icoontje verschijnen. Boten zijn meestal op het water ( :P ) en vrachtwagens in de buurt van die bloemenvelden.

Buffels zijn vooral in het noordelijke deel van de map. Meestal staan er langs de weg ook bordjes, en vaak liggen in huisjes mappen waar locaties op staan. Vergeet niet om de one-punch-kill drank te nemen, da's ook een trophy. En als je de juiste skill hebt, krijg je altijd dubbele huiden en kruiden.

Ik heb zelf net John en Faith uitgeschakeld en ben de regio's aan het schoonvegen. Ook al wat outposts bij Jacob gepakt, wel zo handig met fast travellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 14-09-2020 13:49 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:42:

Dat zijn missies die door het hele spel heen lopen. Het is niet zo dat je die selecteert en dat een waypointer je er naartoe brengt. Die dingen kom je gewoon toevallig tegen. Ze zijn ook helemaal niet essentieel voor het verhaal, dus ik snap niet helemaal waarom je niet verder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
bram1984 schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:56:
[...]

Dat zijn missies die door het hele spel heen lopen. Het is niet zo dat je die selecteert en dat een waypointer je er naartoe brengt. Die dingen kom je gewoon toevallig tegen. Ze zijn ook helemaal niet essentieel voor het verhaal, dus ik snap niet helemaal waarom je niet verder komt?
Dat vermoeden had ik al, maar als ik bij het dagboek kijk zijn dit de eerste missies.
Of zal ik de game al uithebben, die john deed is al dood in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de indie liefhebbers (en mijn eigen kids): Spelunky 2 is sinds vandaag uit en staat op een 91 Metacritic score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:01:
[...]

Dat vermoeden had ik al, maar als ik bij het dagboek kijk zijn dit de eerste missies.
Of zal ik de game al uithebben, die john deed is al dood in ieder geval.
Ja, maar wat ik al zei: je moet het zien als achtergrond missies. Geen aandacht aan besteden verder. Pas als je echt 100% completion wilt, kan je die nog proberen te halen als je de game hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
bram1984 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:12:
[...]

Ja, maar wat ik al zei: je moet het zien als achtergrond missies. Geen aandacht aan besteden verder. Pas als je echt 100% completion wilt, kan je die nog proberen te halen als je de game hebt uitgespeeld.
Hoe kom ik dan bij de missies die ik juist moet volgen voor het verhaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:05:
[...]

Hoe kom ik dan bij de missies die ik juist moet volgen voor het verhaal?
Gewoon op de map kijken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Maar hoe word het aangegeven op de kaart dan, ik heb echt geen idee meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:05:
[...]

google geprobeerd?

ruit met Amerikaans vlag icoontje?

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 15-09-2020 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:05:
[...]

Geen idee meer, maar kan niet missen. Check gewoon de icoontjes? Check de menu tab met missies die je kan selecteren? Zoek op Google of YouTube?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:11:
Voor de indie liefhebbers (en mijn eigen kids): Spelunky 2 is sinds vandaag uit en staat op een 91 Metacritic score.
Heb 'm gelijk gekocht. Ook al heb ik deel 1 ook maar tot 20% gespeeld ofzo. Respect voor je kids, de moeilijkheidsgraad is best bizar.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:01
Ik heb red dead redemption gekocht op Amazon. Blijkt een Duitse uitgave te zijn. Kan ik het spel nu wel in het Engels/Nederlands spelen? Is het spel nu niet gecensureerd? Want dan moet hij terug en koop ik bij bol.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Wauw, de demo van de nieuwe Crash krijg je alleen bij de digitale pre-order, normaal probeer je eerst een demo en dan ga je het pre-orderen of kopen 8)7
Dat is niet het nut van een demo |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gezien zowel Ashen als Outer Wilds echt pareltjes zijn vond ik het zonde om het niet te melden in dit topic :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

uchiha tijntje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:07:
[Twitter]

Gezien zowel Ashen als Outer Wilds echt pareltjes zijn vond ik het zonde om het niet te melden in dit topic :)
Dat van Outer Wilds hoor ik vaker, maar ik heb hem toendertijd gekocht maar nooit echt in de game kunnen komen, dus die ligt nog ergens op een backlog. Misschien toch eens beter voor gaan zitten als ik the last of us 2 eindelijk eens uit heb.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:09:
Wauw, de demo van de nieuwe Crash krijg je alleen bij de digitale pre-order, normaal probeer je eerst een demo en dan ga je het pre-orderen of kopen 8)7
Bij mij gaat het niet helpen wat ik pre-order zo goed als nooit, maar enige wat we kunnen doen is massaal boycotten. Ik vraag me af of 'we' dit echter voor elkaar gaan krijgen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:19
Bij sommige spellen weet je dat mensen het toch wel kopen. De demo is dan meer een beloning voor de pre-order dan een kans om te proberen.

Zelfde was bij THPS1+2 het geval. Maar aangezien het vrij goed ontvangen word denk ik dat er weinig mensen na het spelen van de demo spijt hebben gehad van de pre-order.

De rest van ons kan ook gewoon tot release wachten en dan kopen aan de hand van reviews etc.

Persoonlijk zou ik ook liever een demo om te proberen zien zoals vroeger maar denk dat deze demos gewoon voor een heel ander doel gemaakt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Sagat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:52:
[...]

Bij mij gaat het niet helpen wat ik pre-order zo goed als nooit, maar enige wat we kunnen doen is massaal boycotten. Ik vraag me af of 'we' dit echter voor elkaar gaan krijgen :D
Ja ik heb de game gisteren al geannuleerd bij bol >:)

• Vrijdag
Is dat niet bij heel veel seriematige spellen tegenwoordig zo? Alleen bij een reservering krijg je toegang tot de alpha/beta/whatever. Vooral als het een digitale reservering is, is dat wel lekker. Die kan je dan niet meer annuleren :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Als je straks een PS5 bezit en een PS Plus-abbo hebt, krijg je 18 bekende games in je collectie. (Bron)
  • God of War
  • Bloodborne
  • Monster Hunter World
  • Final Fantasy XV
  • Fallout 4
  • Mortal Kombat X
  • Uncharted 4: A Thief's End
  • Ratchet & Clank
  • Days Gone
  • Until Dawn
  • Detroit: Become Human
  • Battlefield 1
  • inFamous: Second Son
  • Batman Arkham Knight
  • The Last Guardian
  • The Last of Us Remastered
  • Persona 5
  • Resident Evil VII biohazard

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Black Ops alpha is nu gratis te downloaden.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Is er al bekend welke spellen je ook op de ps5 kunt spelen kun je je ps4 spellen op de ps5 gebruiken of moet je betalen voor de upgrade kan het op internet niet vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Formula one schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:09:
Is er al bekend welke spellen je ook op de ps5 kunt spelen kun je je ps4 spellen op de ps5 gebruiken of moet je betalen voor de upgrade kan het op internet niet vinden
Normaal is er backward compatibility en ga je '99%' (volgens Sony) van de PS4 games op de PS5 kunnen spelen. En daarvoor moet je niet opnieuw betalen. Gewoon disc insteken, ofwel de PS4-versie op je PS5 downloaden van de Store.
Ze zullen dus eerder komen met een lijst van games met known issues, dan games die wel werken :).

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:43

ikookhier

>hijdiehieris<

:X

[ Voor 97% gewijzigd door ikookhier op 17-09-2020 22:20 ]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Superkiwi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:43

ikookhier

>hijdiehieris<

:X
Wrong topic

[ Voor 93% gewijzigd door ikookhier op 17-09-2020 22:22 ]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hallo mede Tweakers,

Aantal weken terug had ik hier een bericht neergezet over dat mijn PS4 pro door mijn schoonvader was gevallen op de grond. Nu is het zo dat ik dat wel via de verzekering van hem krijg vergoed. Dat is het probleem gelukkig niet.

Nu is het zo dat ik de PS4 niet durf aan te zetten omdat als ik de stroomkabel achter in de PS aansluit ik een geknetter hoor, geen goed teken.

Nu zit er in mijn ps4 een 2tb schijf waar al mijn games en saved games opstaan. Nu had ik de afgelopen maanden geen PS Plus meer. Omdat ik niet super veel gamed.

Nu heb ik 2 dingen. Als ik over aantal dagen of weken het geld krijg van de verzekering ga ik dan PS4 pro eerst kopen zodat ik toch weer gelijk ga gamen of koop ik gelijk een ps5 omdat ik die toch al wil gaan kopen, alleen hoe goed leverbaar is de ps5 dan?

En hoe krijg ik mijn saved games etc van mijn 2tb schijf die nu nog zit in de ps4 op de nieuwe ps4 of ps5? Of krijg ik die niet van mijn schijf af en kan ik de saved games alleen via de cloud afhalen door middel van PS Plus en daar het recente van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Grudgie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:45:
Hallo mede Tweakers,

Aantal weken terug had ik hier een bericht neergezet over dat mijn PS4 pro door mijn schoonvader was gevallen op de grond. Nu is het zo dat ik dat wel via de verzekering van hem krijg vergoed. Dat is het probleem gelukkig niet.

Nu is het zo dat ik de PS4 niet durf aan te zetten omdat als ik de stroomkabel achter in de PS aansluit ik een geknetter hoor, geen goed teken.

Nu zit er in mijn ps4 een 2tb schijf waar al mijn games en saved games opstaan. Nu had ik de afgelopen maanden geen PS Plus meer. Omdat ik niet super veel gamed.

Nu heb ik 2 dingen. Als ik over aantal dagen of weken het geld krijg van de verzekering ga ik dan PS4 pro eerst kopen zodat ik toch weer gelijk ga gamen of koop ik gelijk een ps5 omdat ik die toch al wil gaan kopen, alleen hoe goed leverbaar is de ps5 dan?

En hoe krijg ik mijn saved games etc van mijn 2tb schijf die nu nog zit in de ps4 op de nieuwe ps4 of ps5? Of krijg ik die niet van mijn schijf af en kan ik de saved games alleen via de cloud afhalen door middel van PS Plus en daar het recente van?
Van wat ik allemaal lees in het PS5 topic zal het lastig worden er eentje op launch te krijgen. En om je saves te krijgen kun je of via de cloud met PS+ of via een USB stick ze overzetten. In beide gevallen zul je dus alsnog de oude PS4 aan moeten zetten want als je die schijf in een nieuwe PS4 propt gaat ie opnieuw formatteren helaas. (Voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

RubenSaurus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:50:
[...]

Van wat ik allemaal lees in het PS5 topic zal het lastig worden er eentje op launch te krijgen. En om je saves te krijgen kun je of via de cloud met PS+ of via een USB stick ze overzetten. In beide gevallen zul je dus alsnog de oude PS4 aan moeten zetten want als je die schijf in een nieuwe PS4 propt gaat ie opnieuw formatteren helaas. (Voor zover ik weet)
Ben bang dat als ik de PS4 aandoe ik kortsluiting of iets veroorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Upload de PS4 die saves niet standaard naar de cloud dan? Ik zou eigenlijk verwachten dat ze daar al staan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Finraziel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:54:
Upload de PS4 die saves niet standaard naar de cloud dan? Ik zou eigenlijk verwachten dat ze daar al staan.
Als ik een nieuwe PS koop en ik koop ook weer PS Plus krijg ik al mijn saved games weer terug, als ik je nu goed begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Begonnen met Crysis Remastered dat vandaag uitgekomen is, heerlijk nostalgisch ook 8)
Op de PS4 Pro is er een mogelijkheid voor softwarematige RTX, dat is ook wel vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:46
Grudgie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:17:
[...]

Als ik een nieuwe PS koop en ik koop ook weer PS Plus krijg ik al mijn saved games weer terug, als ik je nu goed begrijp.
Alleen degene die tijdens je actieve PS Plus abonnement geüpload zijn naar de cloud.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:17:
[...]
Bedoel je dat je op dit moment geen actieve PS Plus hebt ? Want dan heb je wel het probleem wat @Raem hier aanhaalt. Als je nog PS Plus hebt, dan loopt dat natuurlijk gewoon door, los van welke console je hebt/koopt, dus als je een nieuwe PS4 koopt, heb je gewoon nog altijd PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 21:54
Zo God of War eind-credits gehaald + secret ending bekeken, gros van de sidequests wel gehaald op de valkyries en die 2 optional worlds na.
Spoedig met Death Stranding beginnen, Spiderman kon me nog niet zo boeien dus dat komt later wel keertje.

Moet toch wel lachen om al die wazige dingen in Death Stranding; supernatuurlijke toestanden, douchen/toilet gaan in zoveel detail, die music/acteur credits die steeds popuppen.

[ Voor 26% gewijzigd door Jelloz op 20-09-2020 14:38 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

spaceboy schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:01:
[...]

Heb 'm gelijk gekocht. Ook al heb ik deel 1 ook maar tot 20% gespeeld ofzo. Respect voor je kids, de moeilijkheidsgraad is best bizar.
Even een self-quote: ondertussen ben ik met Spelunky eindelijk door de eerste wereld heen. Man man. Ik word oud. Wat een werelds spel. Eigenlijk supersimpel, maar zo waanzinnig goed random opgebouwde levels elke keer dat je het gevoel hebt dat elk level specifiek zo bedoeld is. Mijn eerste shortcut is gemaakt. Vraag me af of ik ooit verder dan dit ga komen... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vast een hele stomme vraag: Ik wil voor mijn neefje de laatste versie van CoD aanschaffen voor de PS4 via marktplaats aangezien de nieuwe versie al bijna uitkomt.

Moet ik ergens mee rekening houden als het gaat om het online kunnen spelen? Moet iemand het spel fysiek verwijderen uit zijn PS4 library oid? I.v.m. online code? Of is de dvd voldoende om te installeren en activeren op een andere PS4 + account? Sorry ben echt een leek als het gaat om de Ps4.:D

[ Voor 10% gewijzigd door Workaholic op 20-09-2020 14:27 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Workaholic schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:27:
Vast een hele stomme vraag: Ik wil voor mijn neefje de laatste versie van CoD aanschaffen voor de PS4 via marktplaats aangezien de nieuwe versie al bijna uitkomt.

Moet ik ergens mee rekening houden als het gaat om het online kunnen spelen? Moet iemand het spel fysiek verwijderen uit zijn PS4 library oid? I.v.m. online code? Of is de dvd voldoende om te installeren en activeren op een andere PS4 + account? Sorry ben echt een leek als het gaat om de Ps4.:D
Disc is voldoende om het spel te installeren en te spelen. Eventuele gebruikte codes die erbij zitten voor DLC kun je niet nog een keer gebruiken.
Om online te kunnen spelen heb je een PS+ abonnement nodig en moet de leeftijd op het account op 18 jaar of ouder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Raem schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:37:
[...]

Disc is voldoende om het spel te installeren en te spelen. Eventuele gebruikte codes die erbij zitten voor DLC kun je niet nog een keer gebruiken.
Om online te kunnen spelen heb je een PS+ abonnement nodig en moet de leeftijd op het account op 18 jaar of ouder staan.
Weet je toevallig of je dan niet alle CoD Modern Warfare Black Ops seasons kunt spelen omdat die al zijn uitgegeven? Online bedoel ik dan? Of bedoel je met DLC gratis goodies etc?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Workaholic schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
[...]

Weet je toevallig of je dan niet alle CoD Modern Warfare Black Ops seasons kunt spelen omdat die al zijn uitgegeven? Online bedoel ik dan? Of bedoel je met DLC gratis goodies etc?
Ik speel zelf geen CoD, dus weet niet hoe het met de seasons werkt. Maar ik bedoelde inderdaad DLC codes voor bijvoorbeeld skins of wapens ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Ben nog maar eens aan Dark Souls remastered begonnen, wordt eens tijd dat ik die uitspeel :P
Leek me wel een goed moment nu, als voorbereiding op Demon's Souls binnenkort.

En als je nog een leuke kartgame zoekt, kan ik Team Sonic Racing zeker aanraden! Persoonlijk vond ik die leuker dan Crash Team Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hebben mensen hier the Last of Us 2 op een niet-pro PS4 gespeeld? Ik heb hem tweedehands gekocht met het doel om hem op de PS5 te spelen, maar nu twijfel ik toch. Als ik hem nu speel dan heb ik meer tijd voor andere launchtitels.

In de Tweakers review is 1 van de minpunten dat er performanceproblemen zijn op de Pro. Hoe zit dit met een niet-pro? Neem aan dat het prima speelbaar is, toch?

Denk wel dat het voor enig geluidsoverlast gaat zorgen qua fans :P

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 21-09-2020 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
yinx84 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:01:
Hebben mensen hier the Last of Us 2 op een niet-pro PS4 gespeeld? Ik heb hem tweedehands gekocht met het doel om hem op de PS5 te spelen, maar nu twijfel ik toch. Als ik hem nu speel dan heb ik meer tijd voor andere launchtitels.

In de Tweakers review is 1 van de minpunten dat er performanceproblemen zijn op de Pro. Hoe zit dit met een niet-pro?

Kijk gewoon naar de analyze video van Digital Foundry, maar als je het wilt weten zonder te kijken : draait gewoon prima op 30 fps op een base PS4.
De Pro had gewoon ergens een paar hiccups die voor drops zorgen, zie je ook in de Digital Foundry analyze en zij zeggen waar precies maar ik neem aan dat dat gepatched is ondertussen ( geen idee heb al een paar maanden geen PS4 meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

In de Tweakers review is 1 van de minpunten dat er performanceproblemen zijn op de Pro. Hoe zit dit met een niet-pro? Neem aan dat het prima speelbaar is, toch?

Yep tot 2x toe zelfs, en draait prrrrima. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55

Heb 'm zelf gespeeld op een 'simpele' PS4 (slim). Niks van problemen gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee hoe laat ze doorgaans verschijnen (nog niet beschikbaar in ieder geval), maar vandaag gaat de VR update voor Minecraft live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Die issues op de Pro waren verwaarloosbaar hoor. Ik kon zelf niet wachten, maar als ik jou was zou ik dat op dit punt wel doen. Volgens NX Gamer (bekende dude op Twitter/YouTube) gaan we snel (deze of volgende week?) meer van Sony horen over de next gen upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Het is eigenlijk voor het eerst dat ik uitkijk naar een game in de wereld van Harry Potter.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24

JSchut

.....

Ik heb hem vorige week uitgespeeld op een launch PS4. Totaal geen problemen gehad. Draaide als een zonnetje. Mijn idee was ook om hem op de PS5 te gaan spelen. Maar kon echt niet wachten. Geen spijt van iig.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
JSchut schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik heb hem vorige week uitgespeeld op een launch PS4. Totaal geen problemen gehad. Draaide als een zonnetje. Mijn idee was ook om hem op de PS5 te gaan spelen. Maar kon echt niet wachten. Geen spijt van iig.
Zelfde gedachte gehad voor ik RDR2 kocht, maar hij draait ook prima op een normale ps4. Ik wil vooral de exclusives nog kopen (moet god of war, spiderman nog doen, last of us 2 nog doen). Next gen weet ik nog niet welke richting ik op ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

(jarig!)
twowheeler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:31:
[...]
moet god of war nog doen

Next gen weet ik nog niet welke richting ik op ga
Wij wel :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Haha, ja ik begrijp dat dat de volgende aankoop moet worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

(jarig!)
twowheeler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:40:
[...]

Haha, ja ik begrijp dat dat de volgende aankoop moet worden
Nouja, ik doelde meer op dit:

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Nieuwe tv meubel krijgt ruimte voor 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zelden zo'n nietszeggende teaser trailer gezien. Neemt niet weg dat GoW5 een instabuy is natuurlijk... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

(jarig!)
spaceboy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:49:
[...]

Zelden zo'n nietszeggende teaser trailer gezien. Neemt niet weg dat GoW5 een instabuy is natuurlijk... :9
Idd. Toch krijg ik nog steeds kippenvel elke keer dat ik die trailer kijk _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Bas170 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:51:
[...]

Idd. Toch krijg ik nog steeds kippenvel elke keer dat ik die trailer kijk _/-\o_
"Watch it, BOY!"

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

(jarig!)
"Prepare yourself"

RAGNARÖK
IS COMING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 22:29
iemand een idee hoe veilig een "quick Initialization" is?
Ik hoop binnenkort mijn PS4 Pro te verkopen. Ik weet nog van de verkoop van mijn gewone PS4 dat een Full Initialize echt uren lang duurde. Dat is niet handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:49:
[...]

Ik hoop niet dat ze wéér met een excuus verhaal komen om al je skills en armor weer af te nemen in het komende deel, dat hebben ze nu al te vaak gedaan in de GoW reeks.
Zou leuk zijn als je in het volgende deel je save file kan laden en verder kan met de skills en armor van het laatste deel.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 22-09-2020 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

(jarig!)
Ike. schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:16:
[...]

Ik hoop niet dat ze wéér met een excuus verhaal komen om al je skills en armor weer af te nemen in het komende deel, dat hebben ze nu al te vaak gedaan in de GoW reeks.
Zou leuk zijn als je in het volgende deel je save file kan laden en verder kan met de skills en armor van het laatste deel.
Lijkt mij niet handig, met bepaalde gear combinaties ben je behoorlijk overpowered in de laatste GoW.
Juist het opbouwen van skills en armor maakt het een uitdaging en geeft een gevoel van progressie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:49:
iemand een idee hoe veilig een "quick Initialization" is?
Ik hoop binnenkort mijn PS4 Pro te verkopen. Ik weet nog van de verkoop van mijn gewone PS4 dat een Full Initialize echt uren lang duurde. Dat is niet handig.
Geen idee maar je wiped je PS4 pro toch voor je hem verkoopt en niet pas als de koper er is, dus wat maakt het uit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ambition88 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:45:
[...]

Geen idee maar je wiped je PS4 pro toch voor je hem verkoopt en niet pas als de koper er is, dus wat maakt het uit?
Vergeet ook niet de PS4 te deactiveren

https://www.playstation.c...e-a-playstation-4-system/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ambition88 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:45:
[...]

Jaa zit wat in. Maar zolang hij niet verkocht is maken we er af en toe gebruik van. Dus wil hem eigenlijk was terug naar fabrieksinstellingen zetten als de koper daadwerkelijk komt op dagen. Maar goed dat duurt dus meerdere uren om hem volledige reset te geven. Daarom was ik benieuwd of een quick of full initialize nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:22:
[...]

Jaa zit wat in. Maar zolang hij niet verkocht is maken we er af en toe gebruik van. Dus wil hem eigenlijk was terug naar fabrieksinstellingen zetten als de koper daadwerkelijk komt op dagen. Maar goed dat duurt dus meerdere uren om hem volledige reset te geven. Daarom was ik benieuwd of een quick of full initialize nodig is.
Wat mij verteld werd in de gamemania destijds toen ik mijn PS4 pro in ruilde voor een nieuwe model PS4 pro (want ze moesten er nog even op spelen om te kijken of het werkte), is dat een quick initialize voldoende is als je hem gewoon doorverkoopt, maar dat het zeker nog wel mogelijk is dat er data op je drive staat en dat een zeer ervaren persoon delen hiervan nog wel terug kan toveren. Aangezien ik toen helemaal geen andere apps op de PS4 had staan of bij was ingelogd dan de store ben ik gewoon voor de quick initialize gegaan (ik kon ook voor full kiezen maar dan moest ik later terug komen). Vergeet niet je device te de-activeren trouwens!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Fall Guys Ultimate Knockout is een geweldige game voor af en toe. Ik zou het eigenlijk nooit downloaden, maar na de verhalen toch eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:22:
[...]

Ja dan is het wel tricky idd. Hoe doe je dat eigenlijk als een verkoper langs komt en hem wilt testen? als hij volledig is gereset, kan je dan gewoon een guest account aanmaken en een random spel erin stoppen om te laten zien dat hij werkt of? ga die van mijn van de week ook op mp zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ambition88 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:14:
[...]

Ja dan is het wel tricky idd. Hoe doe je dat eigenlijk als een verkoper langs komt en hem wilt testen? als hij volledig is gereset, kan je dan gewoon een guest account aanmaken en een random spel erin stoppen om te laten zien dat hij werkt of? ga die van mijn van de week ook op mp zetten. :)
Ja dat is volgens mij geen probleem. Zodra hij helemaal gereset is kan je met een guest account en een schijfje hem gewoon testen.

Die van mij zojuist verkocht!! Nu is het echt tijd voor de nieuwe PS5.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-09-2020 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ike. schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:16:
[...]

Je bedoeld zoals elke nieuwe game overal en altijd doet, omdat je anders de hele game overpowered bent en de game niet zoveel aan is omdat je geen opbouw en afwisseling hebt? :)

Nee dat zou ik niet verwachten :+

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 24-09-2020 14:20 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Cool, wat zie ik nu, CastleStorm 2 is uit! Iemand hem al geprobeerd??

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Vraag van mij is beantwoord door forumpost in andere topic.

[ Voor 87% gewijzigd door LightTwi op 24-09-2020 15:59 ]

• Ike.
  • Niet online
/edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ike. op 24-09-2020 16:00 ]

• LightTwi
Oh Ike., je hebt geantwoord nu net ik mijn vraag had ingetrokken door dit bericht: Tweakmans in "[PS] Playstation Plus"
Zo te zien is het PS5 exclusive.

Ik ben dan ook benieuwd naar wat mogelijk is met die PS+ Collection bundle. Kunnen andere PS+ gebruikers de bundel alsnog claimen door in te loggen bij iemand met een PS5 en dan alsnog het spelen op hun eigen PS4 bijv. omdat het dan in hun library staat etc... Wel jammer dat ik nog niet weet waar ik aan toe ben m.b.t. PS4 en die Collection bundle... en ook hoelang je die Collection bundle kan claimen. Alleen de eerste maand van PS5 release maakt dat alleen pre-orderaars het krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door LightTwi op 24-09-2020 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Alle PS Plus eigenaren kunnen deze collectie van 18 games toch gewoon downloaden in november, ongeacht of ze een PS5 preorder hebben of niet ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

spaceboy schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:49:
Cool, wat zie ik nu, CastleStorm 2 is uit! Iemand hem al geprobeerd??
Ok. Ik ben zo uberstom geweest om dit spel zonder review te kopen. 20 euro door de plee. Echt nog nooit zo'n beroerde besturing van een game gezien. Laat het een les zijn...

• LightTwi
dvdkiwi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:41:
Alle PS Plus eigenaren kunnen deze collectie van 18 games toch gewoon downloaden in november, ongeacht of ze een PS5 preorder hebben of niet ;)
Hoe bedoel je precies? Ook PS4 bezitters met PS+ bedoel je? Bron? En misschien nog best lastig een PS5 scoren in november zonder pre-order verwacht ik, dat de volgende batch pas net voor Kerstmis komt bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

De bron vermeld het volgende:

Today, Sony announced that PS5 owners with an active PS Plus membership will have immediate access to something called the PlayStation Plus Collection..

Ik lees dat als volgt:
Als je een PS5 hebt, wanneer dan ook, dan kan je deze games gratis spelen.
Je hebt nu dus geen pre-order nodig. En je kunt net zo goed in jan 2021 je PS5 halen en toegang krijgen tot deze games. Zolang je maar PS+ hebt.

Heb je nog een ps4. Dan kom je niet in aanmerking voor deze games.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• LightTwi
DarkSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
De bron vermeld het volgende:

Today, Sony announced that PS5 owners with an active PS Plus membership will have immediate access to something called the PlayStation Plus Collection..

Ik lees dat als volgt:
Als je een PS5 hebt, wanneer dan ook, dan kan je deze games gratis spelen.
Je hebt nu dus geen pre-order nodig. En je kunt net zo goed in jan 2021 je PS5 halen en toegang krijgen tot deze games. Zolang je maar PS+ hebt.

Ok, duidelijk genoeg, dankjewel. Weet ik dat ook weer. Echter op dezelfde website: "Sony hasn’t said if the Collection is for a limited time only, or whether the library will change over time." Dus enige onduidelijkheid m.b.t. duur en samenstelling blijft er nog steeds.

• Superkiwi
DarkSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
Ik was in de veronderstelling dat die collectie de Plus games van november zouden zijn, verkeerd gedacht dus.
Op zich niet zo'n ramp natuurlijk, daar de meeste al eens in de Plus hebben gezeten.

Benieuwd wat dan de Plus games gaan worden :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

PS+ Games oktober?
Geen idee of het waar is. Maar kwam deze al eerder tegen als waarschijnlijk.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Superkiwi
Die zitten er vaker naast met hun glazen bol ;)

Pagina: 1 ... 171 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.