Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:33:
Vandaag start de open beta van Avengers, dus check it out :P
Thanks! Gaat mijn zoontje als groot Avengers fan vast leuk vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Jasphur schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:00:
Ik verdrink de laatste tijd echt in de soundtrack van Ghost of Tsushima. Man, wat geeft deze soundtrack diepte aan het spel. Denk dat ik na mijn eerste play-through de game even laat liggen tot ik de PS5 heb en dan nog eens speel, maar dan met al die film filters aan.
Ik ben nu dus bezig met Far Cry 5 en daar vind ik ook best een goede soundtrack in zitten. Een goede score/soundtrack is echt zo belangrijk voor de sfeer :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dang, ze voegen gewoon low key even een co-op modus toe :o Die zag ik niet aankomen, erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Is het mogelijk om een PS+ abonnement op iDeal te zetten? Ik zie alleen bij games aankopen de optie iDeal, maar bij abo's niet. Net dit topic doorzocht maar ik werd er niet veel wijzer op, behalve dat games kopen/tegoed wel kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 18-08-2020 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
Brogala schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:24:
Is het mogelijk om een PS+ abonnement op iDeal te zetten? Ik zie alleen bij games aankopen de optie iDeal, maar bij abo's niet. Net dit topic doorzocht maar ik werd er niet veel wijzer op, behalve dat games kopen/tegoed wel kan.
Je kunt via iDeal geld toevoegen aan je saldo en daar kun je vervolgens je abonnement mee betalen. Bij verlenging moet je dan zorgen dat er weer voldoende saldo op je account staat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Raem schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:46:
[...]

Je kunt via iDeal geld toevoegen aan je saldo en daar kun je vervolgens je abonnement mee betalen. Bij verlenging moet je dan zorgen dat er weer voldoende saldo op je account staat.
En anders kan je via een retailer, zoals bijv. GameMania een digitale code aanschaffen middels iDeal.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hallo,

Mijn schoonpa heeft perongelijk mijn ps4 pro laten vallen. Nu is de ps4 pro aan de achterkant stuk. Nu wou ik proberen om de ps4 aan te doen alleen als ik de stekker van stopcontact in ps4 pro wil doen hoor ik gelijk wat geknetter. Nu durf ik de ps4 pro niet aan te doen.

Kan ik hem wel veilig aan doen of beter van niet?

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Grudgie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:53:
Hallo,

Mijn schoonpa heeft perongelijk mijn ps4 pro laten vallen. Nu is de ps4 pro aan de achterkant stuk. Nu wou ik proberen om de ps4 aan te doen alleen als ik de stekker van stopcontact in ps4 pro wil doen hoor ik gelijk wat geknetter. Nu durf ik de ps4 pro niet aan te doen.

Kan ik hem wel veilig aan doen of beter van niet?

Wat te doen?
Geknetter? Ik zou het niet doen dan :P Klinkt als kortsluiting, voor je het weet rookt die ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

RubenSaurus schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:58:
[...]

Geknetter? Ik zou het niet doen dan :P Klinkt als kortsluiting, voor je het weet rookt die ps4
Ja daar ben ik dus ook bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Grudgie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:05:
[...]

Ja daar ben ik dus ook bang voor.
Voor nu is ie toch stuk dus ik zou voorzichtig kijken of hij nog open te maken is en of je interne schade ziet of dat het alleen behuizing is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 21:54
Zo Bloodborne NG is uitgespeeld. Ik denk dat ik NG+ en de overgebleven Chalices voorlopig even geloof.
Nu de keus tussen God of War (wel mee begonnen maar snap geen zak meer van alle moves dus kan beter opnieuw beginnen na bekijken van skills guide) of Spiderman; Shadow of the Colossus en ergens onderop de stapel ligt ook nog Last of Us 1.

5x opdrukken per death, boss verslagen, levelup was wel een effectieve avond workout tijdens Bloodborne spelen. Dus misschien toch maar NG+ volhouden voor de sportieve motivatie :+

Edit: 5x opdrukken in God of War als Kratos "boy" zegt is misschien goede vervanging bedenk ik me nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Jelloz op 19-08-2020 09:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jelloz schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:46:
Zo Bloodborne NG is uitgespeeld. Ik denk dat ik NG+ en de overgebleven Chalices voorlopig even geloof.
Nu de keus tussen God of War (wel mee begonnen maar snap geen zak meer van alle moves dus kan beter opnieuw beginnen na bekijken van skills guide) of Spiderman; Shadow of the Colossus en ergens onderop de stapel ligt ook nog Last of Us 1.

5x opdrukken per death, boss verslagen, levelup was wel een effectieve avond workout tijdens Bloodborne spelen. Dus misschien toch maar NG+ volhouden voor de sportieve motivatie :+
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/YmQLj2KxaNz58g7Ofg/giphy.gif

Verwijderd

Oef... deze game is uit. Wil 'm eigenlijk wel graag spelen, maar moet GoT ook nog verder spelen.

Review:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:51

HenkS

Da_king alias HenkS

Hi
Hopelijk in het goede topic:
Mijn ps4 doet het niet meer.... Ik heb een ps4 pro. Als ik op de aanknop drukdan piept ie kort. Blauwe led 1 seconde en dan gaat ie uit... Druk ik nog eems op aan dan doet hij dit zelfs niet meer tot ik de volledige stroom eraf haal. Dan exact hetzelfde gedrag.
Vorige week had ik dit ook. Toen naar een repair centrum gebracht. Die belde me na een dag op dat ik alleen de onderzoekskosten van 29 hoefde te betalen want hij deed het weer. Ik vond hun verhaal echt vaag van wat ze nu gedaan hadden.maar goed ik dacht 29 euro en hij doet t weer dus prima. Maar nu exact hetzelfde. Volgens mij hebben ze iets van een reset gedaan, maar ik kan op internet of youtube niks vinden voor een ps4 pro wat ik zou kunnen proberen.
Jullie een idee?

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
HenkS schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:10:
Hi
Hopelijk in het goede topic:
Mijn ps4 doet het niet meer.... Ik heb een ps4 pro. Als ik op de aanknop drukdan piept ie kort. Blauwe led 1 seconde en dan gaat ie uit... Druk ik nog eems op aan dan doet hij dit zelfs niet meer tot ik de volledige stroom eraf haal. Dan exact hetzelfde gedrag.
Vorige week had ik dit ook. Toen naar een repair centrum gebracht. Die belde me na een dag op dat ik alleen de onderzoekskosten van 29 hoefde te betalen want hij deed het weer. Ik vond hun verhaal echt vaag van wat ze nu gedaan hadden.maar goed ik dacht 29 euro en hij doet t weer dus prima. Maar nu exact hetzelfde. Volgens mij hebben ze iets van een reset gedaan, maar ik kan op internet of youtube niks vinden voor een ps4 pro wat ik zou kunnen proberen.
Jullie een idee?
Ik neem aan dat je garantietermijn voorbij is?
Heb je gekeken of het aan de voedingskabel ligt? Afhankelijk van pro versie (vroege versies) kan hier bijv je monitor voedingskabel voor gebruikt worden.

Heb je een andere stopcontact geprobeerd?

Heb je geprobeerd hem aan te zetten met de controller of alleen de knop op de PlayStation?

Je kan ook contact opnemen met reparatie centrum en vragen wat er precies mee gedaan hebben. Ze hebben onderzoekskosten gerekend en je (misschien) met een kapotte pro weer naar huis gestuurd. Dus spreek ze daarover aan.

Probeer je Pro ook aan te zetten zonder overige apparatuur aangesloten.

Het is een kwestie van potentiële oorzaken uitsluiten om tot de daadwerkelijke oorzaak te vinden dus probeer wat dingen uit. Wij zullen je zo op afstand beperkt kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:51

HenkS

Da_king alias HenkS

Dalim schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:23:
[...]

Ik neem aan dat je garantietermijn voorbij is?
Heb je gekeken of het aan de voedingskabel ligt? Afhankelijk van pro versie (vroege versies) kan hier bijv je monitor voedingskabel voor gebruikt worden.

Heb je een andere stopcontact geprobeerd?

Heb je geprobeerd hem aan te zetten met de controller of alleen de knop op de PlayStation?

Je kan ook contact opnemen met reparatie centrum en vragen wat er precies mee gedaan hebben. Ze hebben onderzoekskosten gerekend en je (misschien) met een kapotte pro weer naar huis gestuurd. Dus spreek ze daarover aan.

Probeer je Pro ook aan te zetten zonder overige apparatuur aangesloten.

Het is een kwestie van potentiële oorzaken uitsluiten om tot de daadwerkelijke oorzaak te vinden dus probeer wat dingen uit. Wij zullen je zo op afstand beperkt kunnen helpen.
Hi, tnx voor de tips. Dit alles allemaal al geprobeerd maar niks. Ik gazo naar een ander repair centrum hier om de hoek. Hopelijk een simpel voedingsissue ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Is het trouwens nuttig om het hier te vragen (of is er een apart coop-topic nodig?) wat recente leuke games zijn om coop (met elkaar, niet tegen elkaar) te spelen? Ik twijfel nu bijvoorbeeld aan Cupheads. Nog andere toppers die de laatste maanden zijn uitgekomen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

spaceboy schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:33:
Is het trouwens nuttig om het hier te vragen (of is er een apart coop-topic nodig?) wat recente leuke games zijn om coop (met elkaar, niet tegen elkaar) te spelen? Ik twijfel nu bijvoorbeeld aan Cupheads. Nog andere toppers die de laatste maanden zijn uitgekomen?
Wellicht kun je hier inspiratie uithalen? https://www.co-optimus.com/

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja goeie site, die bekijk ik ook regelmatig, maar dat voelt soms als zo'n overload. Ben altijd ook wel op zoek naar "first-hand-experiences". Maar goed dat je 't nog ff zegt, die gaan we ook ff doorscrollen... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
Er zijn niet zo heel veel goede coop games, dus toppers in de laatste maanden is al helemaal beperkt.

The usual suspects zijn:
Overcooked (1 en 2)
LittleBigPlanet 3
Rayman Legends
A way out

Wat minder bekende:
Trine (1 t/m 4)
Don't Starve together
Lovers in a dangerous spacetime
Guacamelee 1 en 2

Spellen die ik nog niet heb gespeeld maar wel op het lijstje staan:
Human fall flat
Portal knights
Unruly Heroes
Broforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Uit dit lijstje kan ik deze aanbevelen:
  • Rayman Legends (zat bij PS Plus)
  • A way out (zit in EA Access volgens mij
  • Lovers in a dangerous spacetime
  • Guacamelee 1 en 2
  • Broforce (zat bij PS Plus)
En ik weet niet met wie je het samen wil spelen, maar de LEGO games zijn erg leuk om samen met kinderen te spelen natuurlijk :)
  • LEGO City Undercover is GTA, maar dan kid-friendly
  • Later dit jaar komt de hele LEGO Star Wars Saga uit

[ Voor 26% gewijzigd door Canis Lupus op 21-08-2020 10:39 . Reden: LEGO games toegevoegd ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Welk genre zoek je? Veel (indie) platformers en 3rd person spellen kan je in co-op spelen. En natuurlijk de Lego spellen (die serieus leuk zijn :) )

Momenteel speel ik trouwens Far Cry 5, en die kan je ook in co-op spelen, wel alleen online trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Alienation, geweldige top-down twin stick shooter.
  • Earth Defense Force 4, Cheesy sci-fi third person shooter vs. reuzeninsecten en meer onzin.
  • Earth Defense Force 5, iets soepeler dan 4 - quality of life improvements
  • Earth Defense Force Iron rain, grafisch opgepoetst, nog niet geprobeerd).
  • Victor Vran, Diablo kloon
  • Vikings, matigere Diablo kloon, wel speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vrijdag schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:16:
[...]

Welk genre zoek je? Veel (indie) platformers en 3rd person spellen kan je in co-op spelen. En natuurlijk de Lego spellen (die serieus leuk zijn :) )

Momenteel speel ik trouwens Far Cry 5, en die kan je ook in co-op spelen, wel alleen online trouwens.
Ik zoek specifiek couch coop, het liefst geen shooter of sportgame. De rest is allemaal goed. Wat hiervoor genoemd is, hebben we ook allemaal al wel gespeeld op een uitzondering na. Zo zijn we net met Sundered klaar, ook een leuke. Liefst platformer dus, maar puzzelgame mag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
spaceboy schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Ik zoek specifiek couch coop, het liefst geen shooter of sportgame. De rest is allemaal goed. Wat hiervoor genoemd is, hebben we ook allemaal al wel gespeeld op een uitzondering na. Zo zijn we net met Sundered klaar, ook een leuke. Liefst platformer dus, maar puzzelgame mag ook.
Unravel 2
Move out

Die zag ik nog niet voorbij komen volgens mij. Dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Qua platform zou ik zeggen Rayman.

En anders Minecraft Dungeons/Diablo. Streets of Rage 4. Weet alleen niet zeker of die couch co-op heeft.

Edit: A Way Out is ook tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

Overcooked natuurlijk!!

edit: ah zag dat het al als tip gegeven werd :P Dan nog...

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 21-08-2020 12:15 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

https://www.co-optimus.co...tation-4/never-alone.html

Dit vond ik ook een mooi spel. Ook de achtergrond informatie die je krijgt tijdens het spelen is interessant :)

Child of Light is ook leuk:

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 21-08-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Canis Lupus schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:37:
[...]

Uit dit lijstje kan ik deze aanbevelen:
  • Rayman Legends (zat bij PS Plus)
  • A way out (zit in EA Access volgens mij
  • Lovers in a dangerous spacetime
  • Guacamelee 1 en 2
  • Broforce (zat bij PS Plus)
En ik weet niet met wie je het samen wil spelen, maar de LEGO games zijn erg leuk om samen met kinderen te spelen natuurlijk :)
  • LEGO City Undercover is GTA, maar dan kid-friendly
  • Later dit jaar komt de hele LEGO Star Wars Saga uit
Lego Worlds ook niet vergeten

Verder nog Overcooked 1 en 2. Dat kan erg verslavend zijn en is helemaal zonder geweld. Die eerste is alleen couch coop, die 2e ook nog online

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2020 18:29 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind 'Ultimate Chicken Horse' ook wel een aanrader. Had mijn zoontje eens ergens op YouTube gezien en ik dacht dat het maar niets ging zijn (zeker met zo een belachelijke naam :)) maar dat valt enorm goed mee. Je kan lokaal tot 4 spelers en je kan ook aanvullen met online spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Is een PS4 Slim in staat om beeld te upscalen naar 4k als 'ie detecteert dat 'ie aan 4k tv is gekoppeld?

Het viel mij gisteren namelijk op dat het beeld van het PS4 OS op mijn LG 55" 4k tv veel scherper was dan op mijn Sony 50" 1080p tv, vanaf dezelfde afstand.

Dat terwijl het beeld van mijn Nintendo Switch op de 55" 4k tv duidelijker minder scherp is dan op de 50" 1080 tv. Een Switch is zelf niet in staat om te upscalen naar 4k, dus dat moet de tv dan doen. Maar LG staat niet bekend om z'n excellente upscaling en dat zie je bij de Switch dus ook.

Vandaar dat het beeld van de PS4 op de LG 55" 4k tv mij in positieve zin verbaasde, wat bij mij de suggestie wekt dat de PS4 dat het upscalen zelf doet (zoals de Xbox One S dat bijvoorbeeld ook doet).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Rossi46 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:36:
Is een PS4 Slim in staat om beeld te upscalen naar 4k als 'ie detecteert dat 'ie aan 4k tv is gekoppeld?

Het viel mij gisteren namelijk op dat het beeld van het PS4 OS op mijn LG 55" 4k tv veel scherper was dan op mijn Sony 50" 1080p tv, vanaf dezelfde afstand.

Dat terwijl het beeld van mijn Nintendo Switch op de 55" 4k tv duidelijker minder scherp is dan op de 50" 1080 tv. Een Switch is zelf niet in staat om te upscalen naar 4k, dus dat moet de tv dan doen. Maar LG staat niet bekend om z'n excellente upscaling en dat zie je bij de Switch dus ook.

Vandaar dat het beeld van de PS4 op de LG 55" 4k tv mij in positieve zin verbaasde, wat bij mij de suggestie wekt dat de PS4 dat het upscalen zelf doet (zoals de Xbox One S dat bijvoorbeeld ook doet).
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hmmm, zit ik dan mezelf voor de gek te houden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Rossi46 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:39:
[...]

Hmmm, zit ik dan mezelf voor de gek te houden? :+
Ik gok dat die 1080p ook geen Oled is? :P dus dan ziet het er sowieso al beter uit op je LG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wie weet of dit mogelijk is?

Werken de controllers van de PS4 door een muur. Achter de muur van mijn kamer zit namelijk een kelderkast waar ik normaal gesproken alle apparatuur heb staan zoals bijvoorbeeld het modem, versterker en tv box. Nu zou ik daar ook graag de PlayStation plaatsen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
NL Fotografie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 16:43:

Werken de controllers van de PS4 door een muur. Achter de muur van mijn kamer zit namelijk een kelderkast waar ik normaal gesproken alle apparatuur heb staan zoals bijvoorbeeld het modem, versterker en tv box. Nu zou ik daar ook graag de PlayStation plaatsen.
Geen idee, maar ik denk dat je het sneller had uitgeprobeert dan hier te typen en dan te wachten op antwoord,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

NL Fotografie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 16:43:

Ze werken met Bluetooth.
Dus zonder info over waar de muur van gemaakt is, en wat dan de afstand naar de bank is, kun je niet zoveel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
maartend schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 16:44:
[...]

Geen idee, maar ik denk dat je het sneller had uitgeprobeert dan hier te typen en dan te wachten op antwoord,
Geen lange HDMI liggen anders had ik dit wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
YakuzA schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 17:00:
[...]

Ze werken met Bluetooth.
Dus zonder info over waar de muur van gemaakt is, en wat dan de afstand naar de bank is, kun je niet zoveel.
Het is een bakstenen muur en de afstand naar de bank is vanaf de PS4 ongeveer 6 meter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
NL Fotografie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Dan test het andersom... laat je PS4 in de huidige ruimte staan of zet hem nog iets meer richting waar jij straks zit en ga zelf aan de andere kant van die muur staan met de controller. Eventueel met iemand anders er bij om je te vertellen of je nog verbinding hebt.
Uiteindelijk is dat de enige manier om het zeker te weten. Het is van te veel factoren afhankelijk (bijvoorbeeld ook aanwezigheid van andere apparaten op dezelfde frequenties) waardoor wij het je echt niet met enige zekerheid kunnen zeggen of het betrouwbaar gaat werken of niet.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
NL Fotografie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Dan ga je toch met je controller in die kast zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Na al die jaren in mijn bieb te hebben gestaan gister een beginnetje gemaakt met Knack, en inderdaad, erg leuke en licht verslavende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik zit te denken om te upgraden naar de Sony Platinum Headset. Mensen met deze headset: Hoe is het bereik van de headset?

Ik gebruik al jaren de oude Sony Gold Headset (V1) en ben er op zich erg tevreden mee. Bouwkwaliteit, beter geluid en ook de 3D audio feature zijn voor mij redenen om toch te willen upgraden. Van wat ik zo op internet lees is de Platinum een prima headset. Zeker nu bekend is dat hij in de toekomst ook op de PS5 zal werken zou ik deze graag willen aanschaffen.
Waar ik verder erg gecharmeerd van ben aan deze headsets is dat ik de dongle gewoon in een andere PS4 of laptop kan prikken en zonder enige moeite door kan gaan met het gebruik van de headset.

Toch heb ik wat kleine irritaties aan de Gold headset waarvan ik me afvraag of deze met de Platinum headset zijn verholpen.
Vooral het bereik laat wat te wensen over. Ik zit ongeveer drie meter van mijn TV af en ik merk af en toe dat de geluidskwaliteit door andere signalen wat verminderd. Heel af en toe hoor ik zelfs wat lichte haperingen en/of audio plops. Dit gebeurd vooral wanneer ik mijn telefoon dicht naast me op de bank heb liggen of een iPad op schoot heb.

Wanneer ik de dongle met een verlengkabel aansluit en dichter bij me neerleg heb ik nergens last van. Maar goed, dat is natuurlijk niet echt een gewenste oplossing, zeker niet wanneer dit op de duurdere Platinum headset nog steeds zou gebeuren.

Ervaringen?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Voxalizer schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:11:
Ik zit te denken om te upgraden naar de Sony Platinum Headset. Mensen met deze headset: Hoe is het bereik van de headset?

Ik gebruik al jaren de oude Sony Gold Headset (V1) en ben er op zich erg tevreden mee. Bouwkwaliteit, beter geluid en ook de 3D audio feature zijn voor mij redenen om toch te willen upgraden. Van wat ik zo op internet lees is de Platinum een prima headset. Zeker nu bekend is dat hij in de toekomst ook op de PS5 zal werken zou ik deze graag willen aanschaffen.
Waar ik verder erg gecharmeerd van ben aan deze headsets is dat ik de dongle gewoon in een andere PS4 of laptop kan prikken en zonder enige moeite door kan gaan met het gebruik van de headset.

Toch heb ik wat kleine irritaties aan de Gold headset waarvan ik me afvraag of deze met de Platinum headset zijn verholpen.
Vooral het bereik laat wat te wensen over. Ik zit ongeveer drie meter van mijn TV af en ik merk af en toe dat de geluidskwaliteit door andere signalen wat verminderd. Heel af en toe hoor ik zelfs wat lichte haperingen en/of audio plops. Dit gebeurd vooral wanneer ik mijn telefoon dicht naast me op de bank heb liggen of een iPad op schoot heb.

Wanneer ik de dongle met een verlengkabel aansluit en dichter bij me neerleg heb ik nergens last van. Maar goed, dat is natuurlijk niet echt een gewenste oplossing, zeker niet wanneer dit op de duurdere Platinum headset nog steeds zou gebeuren.

Ervaringen?
Ik ben van de gold naar de platinum gegaan. Ik had nog de 1e gold versie. Deze is 2x gebroken bij de scharnieren. Dit was een bekend probleem. Ik ben erg tevreden met de Platinum versie. Sowieso is de bouwkwaliteit veel beter. M'n vrienden zeiden dat de microfoon ook beter was, want m'n stem was helderder zeiden ze. Qua geluid is het net als de gold een geweldig product. Ik heb het idee dat ik (na fine-tunen) de voetstappen van enemies net wat beter hoor dan met de gold. Dat heeft voor mij prioriteit. Jij speelt misschien andere games en zal meer op zoek zijn naar andere eigenschappen. Het connecten is sneller dan bij mijn gold. Het bereik vind ik lastig om te zeggen. Ik zit 1,5 meter van m'n TV. Dus heb nooit iets gemerkt hierin. Wanneer ik naar de keuken loop valt het geluid wel weg als ik voorbij een muur loop, maar dit is niet heel belangrijk. Ik ben al met al zeer tevreden met deze headset.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Voxalizer Ik weet niet of je de PS5 meteen gaat halen, maar dan kan je net zo goed even op de Pulse 3D headset wachten, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:53
Meer mensen die last hebben met digitale games na de PS4 software update?
Bij mn digitale games krijg ik een error dat ik geen license heb. Als ik activate als primary wil doen of license restore in de settings krijg ik error CE-30035-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Henkie_NtA schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:28:
Bij mn digitale games krijg ik een error dat ik geen license heb. Als ik activate als primary wil doen of license restore in de settings krijg ik error CE-30035-1
Ja, hier hetzelfde

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Henkie_NtA schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:28:
Ik heb het ook en op allestoringen.nl schiet het aantal klachten ook omhoog over het playstation netwerk: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network/

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 26-08-2020 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:53
Lijkt bij mij nu opgelost. Zonder dat ik er iets aan gedaan heb overigens, dus was denk ik toch een PSN issue.

[ Voor 61% gewijzigd door Henkie_NtA op 26-08-2020 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

D. Ninjai schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:38:
[...]

Ik heb het ook en op allestoringen.nl schiet het aantal klachten ook omhoog over het playstation netwerk: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network/
nieuws: Sony lijkt te kampen met storing op PlayStation Network ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

PS+ Games voor September:

Player Unknown's Battleground
Street Fighter V

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:37:
@Voxalizer Ik weet niet of je de PS5 meteen gaat halen, maar dan kan je net zo goed even op de Pulse 3D headset wachten, lijkt me.
Deze headset overweeg ik inderdaad ook. De PS5 komt er sowieso maar ik weet nog niet of dat direct bij launch zal zijn. Lees wel dat deze headset backwards compatible is met de PS4 dus dat is op zich wel interessant met het oog op de toekomst.

Ligt ook aan de release datum van de Pulse headset. Als ze direct bij release van de PS5 beschikbaar zijn is het de moeite om te wachten. Mijn Golds doen het nog en ze zijn nog niet helemaal uit elkaar gevallen, haha.

@Monda Bedankt voor de reactie. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:44:
[...]

Deze headset overweeg ik inderdaad ook. De PS5 komt er sowieso maar ik weet nog niet of dat direct bij launch zal zijn. Lees wel dat deze headset backwards compatible is met de PS4 dus dat is op zich wel interessant met het oog op de toekomst.

Ligt ook aan de release datum van de Pulse headset. Als ze direct bij release van de PS5 beschikbaar zijn is het de moeite om te wachten. Mijn Golds doen het nog en ze zijn nog niet helemaal uit elkaar gevallen, haha.

@Monda Bedankt voor de reactie. :)
Ik gok wel dat deze meteen beschikbaar is. Ze hebben de accessoires ook direct laten zien, dus ik zou het gek vinden als we daar dan maanden op moeten wachten.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik gebruik voor het eerst een 2e controller op mijn ps4. had een paar vragen.

-welk profiel is het beste? gast of een vaste aanmaken?

-ik kan mijn gewenste controller instellingen niet wijzigen bij crash nitro gaming. dit lukt alleen maar met 1 controller. ik had de controllers geswitched maar de dan blijft de andere controller weer op de standaardinstellingen staan. hoe kan ik beide controllers naar mijn wens inrichten? (knopindeling)
Hamazaki schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:38:
ik gebruik voor het eerst een 2e controller op mijn ps4. had een paar vragen.
-welk profiel is het beste? gast of een vaste aanmaken?
Niet zeker of ik je vraag goed begrijp. Je hebt toch een 2de controller omdat er ook een 2de persoon (mee) zal gamen op de PS4 ? Dan maak je toch gewoon een PSN account en profiel aan voor die persoon ? Guest zou ik alleen maar gebruiken als het eerder uitzonderlijk is dat er iemand komt meegamen, bvb iemand die op bezoek is.
Hamazaki schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:38:
-ik kan mijn gewenste controller instellingen niet wijzigen bij crash nitro gaming. dit lukt alleen maar met 1 controller. ik had de controllers geswitched maar de dan blijft de andere controller weer op de standaardinstellingen staan. hoe kan ik beide controllers naar mijn wens inrichten? (knopindeling)
Nog minder zeker of ik je vraag begrijp, maar ik heb dan ook Crash Nitro niet. Kan er dan ook niet echt zinnig op antwoorden O-) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Deel 1 was al een pareltje, maar erg kort helaas. Dit ziet er gelijk al vele malen beter uit, sowieso een day 1 game voor mij _/-\o_ :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Dit ziet er toch wel insane goed uit. En het laatste deel was ook nog eens een hele toffe game! Good times!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

s0kkie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:07:
[YouTube: Little Nightmares II - Gameplay Trailer | PS4]

Deel 1 was al een pareltje, maar erg kort helaas. Dit ziet er gelijk al vele malen beter uit, sowieso een day 1 game voor mij _/-\o_ :o
Deel 1 was echt super, maar wel te korte speelduur voor zijn prijs toen (releasedate gekocht), dus met deel 2 ga ik wachten. Tenzij er uit reviews blijkt dat deze een stuk langer is dan de magere 4, 5 uurtjes...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:07:
[YouTube: Little Nightmares II - Gameplay Trailer | PS4]

Hmmm had gehoopt dat deze dit jaar nog zou komen. Ze zijn er wel lang mee bezig zeker? Deel 1 is al 3 jaar geleden. Lijkt me erg lang voor zo'n game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Een Monty Python-achtige game volledig opgebouwd met renaissancekunst? Het onderstaande voorproefje van The Procession to Calvary ziet er lekker absurd uit.

De maker geeft zelf ook wat meer uitleg over de game op de PlayStation-blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die niet meer kan inloggen op de website store.playstation.com ? Sinds gisteren al, krijg ik de melding " Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server." onmiddellijk nadat ik mijn paswoord ingeef. Dus er kan bezwaarlijk sprake zijn van een time-out. Heb ook al alle PS/Sony cookies gewist, maar ook dat hielp niet.
Ook inloggen met de account van mijn zoon lukt niet. Werkt overigens ook niet met andere browser (Edge ipv Chrome).

EDIT: bizar, het lijkt aan mijn (nieuwe) PC te liggen. Op mijn oude Surface kan ik nog gewoon inloggen. Maar op mijn nieuwe PC krijg ik die foutmelding zowel met Chrome als Edge... :? :?

[ Voor 24% gewijzigd door Twixie op 28-08-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen gevonden dat nog iemand in deze thread een hele tijd terug hetzelfde probleem had. @Katmi , als je hier nog leest, heb je uiteindelijk een oplossing gevonden ??
Katmi schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:01:
Iemand een idee waarom ik niet kan inloggen op PC op de Store ? als ik wil aanmelden krijg ik '' Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server.'' in rode tekst bovenaan de login box.

Username en wachtwoord zijn correct, PS App op de telefoon lukt het wel maar soms kijk ik liever naar de store op PC. Modem ook al eens herstart maar eigenlijk kan het mijn internet niet zijn want elke andere site en programma werkt op mn PC.

Is al van gisterenavond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
The Last Campfire is enkele dagen geleden aan de Playstation Store toegevoegd.
Ziet er fijn uit, ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Tweakmans schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:03:
The Last Campfire is enkele dagen geleden aan de Playstation Store toegevoegd.
Ziet er fijn uit, ga ik zeker proberen.

[YouTube: The Last Campfire - Launch Trailer | PS4]
Fijn spel, ik heb hem zelf op de Nintendo Switch (die vind ik meer geschikt voor dit soort spellen).
Speelt heerlijk relaxed weg.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen, die net zoals ik heel hard op de remake van Mafia 1 zitten te wachten! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb er elke keer als ik gameplay zie gemengde gevoelens over Maffia. Ik heb de eerste Maffia nooit gespeeld maar de laatste wel en ik ben geloof ik een van de weinige die die game goed vind :+ in dat opzich ben ik wel benieuwd naar een remake maar de animaties zien er zo houterig uit. Ben bang dat me dat helemaal uit de game haalt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hebben jullie nog toegang tot Detroit Become Human Deluxe Edition? Die zat in juli 2009 bij PlayStation+. Maar in mijn library zie ik de game niet meer terug. Wel de soundtrack en ‘art’, maar de game zelf niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Twixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:46:
Ben ik de enige die niet meer kan inloggen op de website store.playstation.com ? Sinds gisteren al, krijg ik de melding " Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server." onmiddellijk nadat ik mijn paswoord ingeef. Dus er kan bezwaarlijk sprake zijn van een time-out. Heb ook al alle PS/Sony cookies gewist, maar ook dat hielp niet.
Ook inloggen met de account van mijn zoon lukt niet. Werkt overigens ook niet met andere browser (Edge ipv Chrome).

EDIT: bizar, het lijkt aan mijn (nieuwe) PC te liggen. Op mijn oude Surface kan ik nog gewoon inloggen. Maar op mijn nieuwe PC krijg ik die foutmelding zowel met Chrome als Edge... :? :?
Ik herinner me vaag iets wat er op lijkt en wat veroorzaakt werd doordat ik google-meuk blokkeerde, wat ook weer een captcha blokkeerde.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:16:
[...]
Ik herinner me vaag iets wat er op lijkt en wat veroorzaakt werd doordat ik google-meuk blokkeerde, wat ook weer een captcha blokkeerde.
Bizar, zonder iets te doen werkt het vandaag blijkbaar weer gewoon. Ik ben me niet bewust van enige wijzigingen ivm netwerk, cookies, ad-block, etc... Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:26:
Hebben jullie nog toegang tot Detroit Become Human Deluxe Edition? Die zat in juli 2009 bij PlayStation+. Maar in mijn library zie ik de game niet meer terug. Wel de soundtrack en ‘art’, maar de game zelf niet... :?
Hier staat die nog gewoon in mijn library. Staat hij ook niet tussen 'aankopen' of bij 'PS plus' in je library ? Want daar zou die ook moeten staan, zelfs al is die niet (meer) geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Gister Knack uitgespeeld. Top game. Heerlijk tussendoor te spelen. Binnenkort deel twee maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Twixie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Hier staat die nog gewoon in mijn library. Staat hij ook niet tussen 'aankopen' of bij 'PS plus' in je library ? Want daar zou die ook moeten staan, zelfs al is die niet (meer) geïnstalleerd.
Tnx voor je reactie! Volgens mij niet, laatst dus echt goed zitten zoeken. Ook even gecheckt of ik 'em destijds wel echt had 'gekocht' als PS+ game, maar ook dat klopte allemaal.

Vanavond nog maar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:27:
[...]
Vanavond nog maar eens kijken :)
Je kan altijd eens inloggen op store.playstation.com en zie of hij daar als 'Gekocht' staat, en als dat zo is, heb je een knop om te Downloaden naar je PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Twixie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:29:
[...]

Je kan altijd eens inloggen op store.playstation.com en zie of hij daar als 'Gekocht' staat, en als dat zo is, heb je een knop om te Downloaden naar je PS4.
Scherp! En ja hoor, hij staat er tussen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
In je library view op de PS4 heb je ook de optie om een game te verbergen (vind ikzelf handig voor bv oude demo’s of oninteressante psplus games).
Misschien heb je dat een keer gedaan, via de options knop kan je de verborgen games toch inzien.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Zojuist even een maandje PSN gekocht voor mijn zoon op de ps4.

Op de ps4 zelf naar de store, paypal als betaal optie toegevoegd. Hoefde enkel mijn password in te vullen. En 2 klikjes later was het geregeld.

Maar ik heb 2fa aanstaan bij paypal wat dus volledig genegeerd werd, dus ik vroeg mij af. Mis ik ergens een setting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Days Gone voor €4,77 bij de Mediamarkt. Lijkt me een foutje, maar wie weet leveren ze wel gewoon.

https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1515775.html

Sekiro ook, maar die is al uitverkocht. Misschien in de winkel ook voor die prijs te krijgen.
https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1589271.html

Edit: schijnbaar heel veel PS4 games voor €4,77 nu.
https://www.mediamarkt.nl...rt=price#filter-container

[ Voor 24% gewijzigd door Raem op 02-09-2020 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Raem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:21:
Days Gone voor €4,77 bij de Mediamarkt. Lijkt me een foutje, maar wie weet leveren ze wel gewoon.

Sekiro ook, maar die is al uitverkocht. Misschien in de winkel ook voor die prijs te krijgen.

Day's gone mag ik zo gaan ophalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
R0y. schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:57:
[...]

Ik ben in de winkel geweest en kreeg ze ook mee voor €4,77.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:23:
[...]

Ik ben in de winkel geweest en kreeg ze ook mee voor €4,77.
Ik zie op de site alleen 7,77 staan. Typo van jou?
R0y. schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:57:
[...]

Daar ga je denk ik geen spijt van krijgen. Dikke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:24:
[...]

Ik zie op de site alleen 7,77 staan. Typo van jou?
Staan inmiddels niet meer op de site zie ik. Stonden een stuk of 10 games voor €4,77 waaronder Days Gone en Sekiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:27:
[...]

Staan inmiddels niet meer op de site zie ik. Stonden een stuk of 10 games voor €4,77 waaronder Days Gone en Sekiro.
Okay. Mja 7,77 is ook niet slecht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

"product tijdelijk niet beschikbaar" ondertussen, jammer, had days gone wel willen kopen voor 4,77 of zelfs 7,77... dan maar wachten tot hij een keer goedkoop in de sale is ergens.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
Raem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:21:

Ben ik een keer netjes aan het werk zonder tweakers te F5-en; mis ik zo'n prijsfout... |:(
Medewerker zei al dat het foutje op de website was en dat het weer gerepareerd was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Jelloz schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:58:
[...]

Ben ik een keer netjes aan het werk zonder tweakers te F5-en;
Ja, en dáár gaat het dus fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha zal dit wat zijn?

€ 23,92 | Draadloze Voor PS4 Game Controller Dual Trillingen Elite Gamepad Joystick Voor PS3/Pc Video Gaming Console
https://a.aliexpress.com/_mNfy7wR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:40:
Haha zal dit wat zijn?

€ 23,92 | Draadloze Voor PS4 Game Controller Dual Trillingen Elite Gamepad Joystick Voor PS3/Pc Video Gaming Console
Only one way to find out he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Kalder schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:40:
"product tijdelijk niet beschikbaar" ondertussen, jammer, had days gone wel willen kopen voor 4,77 of zelfs 7,77... dan maar wachten tot hij een keer goedkoop in de sale is ergens.
Dat spel mag je ongeachte de prijs eigenlijk niet laten liggen. Ik was zeer sceptisch over de game, want de reviews waren zeer wisselend. Ik heb er, tevens van de aanvullende challanges, echt enorm van genoten. Zit in mijn top3 PS4 games.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
steefje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:49:
[...]

Dat spel mag je ongeachte de prijs eigenlijk niet laten liggen. Ik was zeer sceptisch over de game, want de reviews waren zeer wisselend. Ik heb er, tevens van de aanvullende challanges, echt enorm van genoten. Zit in mijn top3 PS4 games.
Klopt, same here. Ik speel een spel nooit uit op platinum want als ik de verhaallijn heb uitgespeeld ben ik er vaak wel klaar mee. Dit is de enige game die ik wel op platinum heb uitgespeeld. Staat ook zeker in mijn top 3 ps4 games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Binnenkort free to play on PS4;

Lijkt me een vette game, alleen eerst cyberpunk ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:40:
Haha zal dit wat zijn?

Ik zei eerder: only one way to find out, dus ik heb hem gewoon besteld, zodra ie binnen is maak ik wel een sort of review hier in dit topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phase schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:01:
[...]

Ik zei eerder: only one way to find out, dus ik heb hem gewoon besteld, zodra ie binnen is maak ik wel een sort of review hier in dit topic :)
Haha. Op die close up ziet het er wel vercrackt uit. Dus ik durf het niet aan voor die 2 maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

PS5 ga ik toch niet direct bij launch al kopen (denk ik, maar ik sluit het niet uit).

In het ergste geval heb ik 29,50 (incl verzendkosten) wasted, in het beste geval heb ik er een fijne controller bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die problemen heeft om op afstand via de web-store downloads te starten ? Ik doe dit altijd met de PS Plus games, maar sinds deze maand lukt dit niet meer. Ik krijg steeds de volgende melding :
Helaas wordt <naam-spel> op dit moment niet in de wachtrij geplaatst om naar PlayStation®4 te worden gedownload. Probeer het opnieuw.
Wanneer ik mijn PS4 aan zet, dan lukt het ineens wel. Het is precies of dit niet meer gaat in de ruststand, die ik al altijd gebruik heb en nooit problemen opleverde.

Overigens zie ik ook dat mijn Downloadlijst helemaal overhoop gehaald is. Halfweg de eerste page krijg ik allemaal stokoude PS3 en Vita titels te zien, die ik al jaren niet meer gedownload heb. Mijn PS4 games staan ineens behoorlijk achteraan mijn 56 pagina's tellende Downloadlijst... Op zich niet zo erg, kan altijd gemakkelijk downloaden via de PS4 zelf, of via browser met de PSDLE plugin, maar ik vind het wel maar vreemd. Vooral ook omdat al die oude PS3/Vita games een datum (is dat de aankoopdatum ?) van 3/6/2020 hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Gisteren sinds lange tijd WipeOut Omega weer eens opgestart; ziet er zeer fraai uit in 4k/60fps. Ik was alleen even vergeten hoe moeilijk het ook weer was :P
Dat wordt weer even oefenen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:54:
Gisteren sinds lange tijd WipeOut Omega weer eens opgestart; ziet er zeer fraai uit in 4k/60fps. Ik was alleen even vergeten hoe moeilijk het ook weer was :P
Dat wordt weer even oefenen...
Die moet je in VR doen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 12:07
Twixie schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:12:
Ben ik de enige die problemen heeft om op afstand via de web-store downloads te starten ? Ik doe dit altijd met de PS Plus games, maar sinds deze maand lukt dit niet meer. Ik krijg steeds de volgende melding :

[...]

Wanneer ik mijn PS4 aan zet, dan lukt het ineens wel. Het is precies of dit niet meer gaat in de ruststand, die ik al altijd gebruik heb en nooit problemen opleverde.

Overigens zie ik ook dat mijn Downloadlijst helemaal overhoop gehaald is. Halfweg de eerste page krijg ik allemaal stokoude PS3 en Vita titels te zien, die ik al jaren niet meer gedownload heb. Mijn PS4 games staan ineens behoorlijk achteraan mijn 56 pagina's tellende Downloadlijst... Op zich niet zo erg, kan altijd gemakkelijk downloaden via de PS4 zelf, of via browser met de PSDLE plugin, maar ik vind het wel maar vreemd. Vooral ook omdat al die oude PS3/Vita games een datum (is dat de aankoopdatum ?) van 3/6/2020 hebben.
Sony is the (manier van handling voor de) entitlements in de Store aan het aanpassen met het oog op de komst van de PS5. Mogelijk komt het daardoor. Vind het overigens nog steeds een draak van een ding qua filter/sorting mogelijkheden.
Pagina: 1 ... 170 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.