Ben ik de enige die problemen heeft om op afstand via de web-store downloads te starten ? Ik doe dit altijd met de PS Plus games, maar sinds deze maand lukt dit niet meer. Ik krijg steeds de volgende melding :
Helaas wordt <naam-spel> op dit moment niet in de wachtrij geplaatst om naar PlayStation®4 te worden gedownload. Probeer het opnieuw.
Wanneer ik mijn PS4 aan zet, dan lukt het ineens wel. Het is precies of dit niet meer gaat in de ruststand, die ik al altijd gebruik heb en nooit problemen opleverde.
Overigens zie ik ook dat mijn Downloadlijst helemaal overhoop gehaald is. Halfweg de eerste page krijg ik allemaal stokoude PS3 en Vita titels te zien, die ik al jaren niet meer gedownload heb. Mijn PS4 games staan ineens behoorlijk achteraan mijn 56 pagina's tellende Downloadlijst... Op zich niet zo erg, kan altijd gemakkelijk downloaden via de PS4 zelf, of via browser met de PSDLE plugin, maar ik vind het wel maar vreemd. Vooral ook omdat al die oude PS3/Vita games een datum (is dat de aankoopdatum ?) van 3/6/2020 hebben.