Ik ben ook niet van de multiplayer, maar dit lijkt me echt hilarisch.-SaveMe- schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:07:
[...]
Haha, lijkt mij echt geen zak aan, maar ik ben ook niet zo van de multiplayer
Cuphead inderdaad. Verrassend. Dacht dat die game van MS was.
https://store.playstation...yWs1=all&psappver=19.15.0
https://store.playstation...yWs1=all&psappver=19.15.0
Het is niet dat ik blind of slechtziend ben. Maar met die 1.05 update van Ghost of Tushima kun je de tekst groter zetten. Waardoor oa de ondertiteling groter is. Heel erg fijn
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
W.m.b. een optie die ze in elke game mogen stoppen! UI is regelmatig zo klein in games.Jasphur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:15:
Het is niet dat ik blind of slechtziend ben. Maar met die 1.05 update van Ghost of Tushima kun je de tekst groter zetten. Waardoor oa de ondertiteling groter is. Heel erg fijn
Yup, waarom er vrijwel nooit UI scaling is, is me al jaren een raadsel. Tv's variëren enorm in grootte, kamers (en dus afstanden) ook. Ik heb genoeg games die ik niet 100% comfy van de bank kan spelen want net te kleine lettertjes (50" op 3.7 meter).Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:29:
[...]
W.m.b. een optie die ze in elke game mogen stoppen! UI is regelmatig zo klein in games.
Herkenbaar. Had het vooral bij God of War best erg.Bundin schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:37:
[...]
Yup, waarom er vrijwel nooit UI scaling is, is me al jaren een raadsel. Tv's variëren enorm in grootte, kamers (en dus afstanden) ook. Ik heb genoeg games die ik niet 100% comfy van de bank kan spelen want net te kleine lettertjes (50" op 3.7 meter).
Gezien Ratchet en Clank ook voor PS5 gaat komen heb ik het vorige deel maar is uit de bibliotheek gehaald. Uiteindelijk wel geinige game. 2x uitgespeeld voor platinum! Nu wachten op het volgende deel. Nu het PS4 tijdperk bijna voorbij is, zit ik nog btje in speuren in oudere PS+ games waar ik eigenlijk te weinig mee heb gedaan.
Ik denk eigenlijk aan Infamous Second Son. Schijnt een HDR patch gehad te hebben. En deze game eigenlijk nooit echt een goede kans gegeven. Verder zou ik dolgraag Bloodborne voor de 20e keer installeren, maar ik al hoe dat gaat aflopen
Uncharted collection was ik lekker mee bezig. Tot ik een corrupte save game had. Twijfel over een herkansing. Heb alleen Thiefs end uitgespeeld.
Ik zat ook erg met Spiderman in gedachten. Of gewoon Ghost of Tsushima kopen. Maar opzich wil ik deze 2 games liever op de PS5 spelen.
Zie ik nog een top game uit de PS+ game collectie over het hoofd?
Ik denk eigenlijk aan Infamous Second Son. Schijnt een HDR patch gehad te hebben. En deze game eigenlijk nooit echt een goede kans gegeven. Verder zou ik dolgraag Bloodborne voor de 20e keer installeren, maar ik al hoe dat gaat aflopen
Ik zat ook erg met Spiderman in gedachten. Of gewoon Ghost of Tsushima kopen. Maar opzich wil ik deze 2 games liever op de PS5 spelen.
Staat er een waarschuwing bij dat het niet geschikt is voor journalisten?
@Lekkerboeie86 : That's You. Beste. Spel. Ooit. Bedank me later
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 30-07-2020 07:59 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Lekkerboeie86 Tearway Unfolded!!
Je gaat spelen, doorzetten tot de aftiteling, daarna weken genieten van het gevoel van fuck yeah dat heb ik toch maar ff mooi gedaan met bloed zweet en tranenLekkerboeie86 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:21:
Verder zou ik dolgraag Bloodborne voor de 20e keer installeren, maar ik al hoe dat gaat aflopen
[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 30-07-2020 09:30 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Jazeker,Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:21:
Gezien Ratchet en Clank ook voor PS5 gaat komen heb ik het vorige deel maar is uit de bibliotheek gehaald. Uiteindelijk wel geinige game. 2x uitgespeeld voor platinum! Nu wachten op het volgende deel. Nu het PS4 tijdperk bijna voorbij is, zit ik nog btje in speuren in oudere PS+ games waar ik eigenlijk te weinig mee heb gedaan.
Ik denk eigenlijk aan Infamous Second Son. Schijnt een HDR patch gehad te hebben. En deze game eigenlijk nooit echt een goede kans gegeven. Verder zou ik dolgraag Bloodborne voor de 20e keer installeren, maar ik al hoe dat gaat aflopenUncharted collection was ik lekker mee bezig. Tot ik een corrupte save game had. Twijfel over een herkansing. Heb alleen Thiefs end uitgespeeld.
Je mist met stip:
NieR: Automata
Daarnaast een kleine greep:
God of War
FF7 remake
The Last of Us 1&2
Doom: Eternal
Inside
The Witcher 3
Nee heb ik niet want ik kan niet lezen
Hij vroeg om een lijst van games die in PS Plus voorbij waren gekomen. Uit jouw lijst is dat alleen The last of us 1 volgens mij.Mr_Tomatohead schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:05:
[...]
Jazeker,
Je mist met stip:
NieR: Automata
Daarnaast een kleine greep:
God of War
FF7 remake
The Last of Us 1&2
Doom: Eternal
Inside
The Witcher 3
Maar om zelf even een paar te noemen:
Detroit Become Human
Shadow of the Colossus
MGS V The Phantom Pain
Nioh
Opzich allemaal games die ik gedownload heb en 10 minuten gespeeldDalim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:12:
[...]
Hij vroeg om een lijst van games die in PS Plus voorbij waren gekomen. Uit jouw lijst is dat alleen The last of us 1 volgens mij.
Maar om zelf even een paar te noemen:
Detroit Become Human
Shadow of the Colossus
MGS V The Phantom Pain
Nioh
Alleen Nioh nog nooit geprobeerd. Iedereen bedankt voor alle tips! Volgens mij ben ik nog heel druk met alle aanbevolen games uitspelen tot de PS5 daar is
Second Son is een aanrader, ziet er erg mooi uit en speelt lekker wegLekkerboeie86 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:21:
Ik denk eigenlijk aan Infamous Second Son. Schijnt een HDR patch gehad te hebben. En deze game eigenlijk nooit echt een goede kans gegeven. Verder zou ik dolgraag Bloodborne voor de 20e keer installeren, maar ik al hoe dat gaat aflopenUncharted collection was ik lekker mee bezig. Tot ik een corrupte save game had. Twijfel over een herkansing. Heb alleen Thiefs end uitgespeeld.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Bloodborne heb ik in februari gekocht maar nog maar een paar uur gespeeld, eerst AC Odyssey (zeer matige game) en TLOU2 uitgespeeld.
Zit nu te twijfelen tussen Life is Strange, Uncharted 1-3, Ghost of Tsushima en Bloodborne. Gigantisch veel lof gelezen over Bloodborne maar ik heb de meeste spellen tot nu toe op easy - medium gespeeld op TLOU2 na, dus de difficulty was zeer wennen. Zou het handig zijn om YT video's o.i.d. te kijken om de combat beter te snappen of is het helemaal zelf uitvogelen ook mogelijk? De tutorial was niet heel uitgebreid namelijk.
Zit nu te twijfelen tussen Life is Strange, Uncharted 1-3, Ghost of Tsushima en Bloodborne. Gigantisch veel lof gelezen over Bloodborne maar ik heb de meeste spellen tot nu toe op easy - medium gespeeld op TLOU2 na, dus de difficulty was zeer wennen. Zou het handig zijn om YT video's o.i.d. te kijken om de combat beter te snappen of is het helemaal zelf uitvogelen ook mogelijk? De tutorial was niet heel uitgebreid namelijk.
Verwijderd
Voor mij gaf Youtube filmpjes kijken het extra zetje wat ik nodig had om door het begin van Bloodborne te komen. Op een gegeven moment snap je de controls en is het alleen een kwestie van trial & error & levelen waardoor je sterker en zelfverzekerder wordt om bazen te verslaan en/of door een eng / moeilijk gedeelte te ploeteren.Brogala schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:59:
Bloodborne heb ik in februari gekocht maar nog maar een paar uur gespeeld, eerst AC Odyssey (zeer matige game) en TLOU2 uitgespeeld.
Ben onlangs weer opnieuw begonnen. Maar moet eigenlijk eerst nog verder met GoT, gameplay wise vind ik Bloodborne veel verslavender spelen dan GoT.
Zo uit m'n hoofd: TLOU, Shadow of the Colossus, Nioh, Batman Arkham Knight, Detroid, God of War 3 en ik mis vast nog een hoop. Ligt er natuurlijk ook aan wat je al gespeeld hebt.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:21:
Gebruikt er iemand hier een xbox controller (elite V2)?
Op een PlayStation 4? Nee ik denk het niet.Ramon27 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:22:
Gebruikt er iemand hier een xbox controller (elite V2)?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Zijn er trouwens nog meer mensen die het 10€ van Sony nog niet hebben gekregen? Om de een of andere reden heb ik die nog niet gekregen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb het tot nu toe ook niet gekregen.Oxigeon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:45:
Zijn er trouwens nog meer mensen die het 10€ van Sony nog niet hebben gekregen? Om de een of andere reden heb ik die nog niet gekregen
Van de week las ik dat ze het random uitdelen, hier lees ik dat ze het gefaseerd aan iedereen uitdelen.Oxigeon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:45:
Even afwachten dus om te zien of je het krijgt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kan nog tot 11 augustus. Maar het wordt random weggegeven, dus kans bestaat dat je het überhaupt niet krijgt.Oxigeon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:45:
Volgens mij is dat "altijd" zo geweest, in het verleden (en mijn eerste playstation was de 4 die ik zo'n 5 jaar heb oid) zijn er wel vaker van die kortings-/tegoedmailtjes e.d. (al dan niet samenhangend rondom speciale activiteiten) rondgestuurd en waren er mensen die ze niet gehad hebben. Soms heb ik ze wel gekregen en soms niet. Er lijkt geen echte samenhang in te zitten.Raem schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:59:
[...]
Kan nog tot 11 augustus. Maar het wordt random weggegeven, dus kans bestaat dat je het überhaupt niet krijgt.
Verwijderd
Ik heb ook nog geen 10 Euro gekregen en ik ben sinds dag 1 ergens in juni 2010 onafgebroken lid.
Ik heb precies hetzelfde. Ben ook met een soort cleanup bezig. Afgelopen week God of War uitgespeeld (nadat de disc 2 jaar in de la heeft liggen stof happen), supergame. Heb Red Dead Redemption 2 ook nog liggen, maar dat blijft een traag log ding waar ik tegenaan hik.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:21:
... Nu het PS4 tijdperk bijna voorbij is, zit ik nog btje in speuren in oudere PS+ games waar ik eigenlijk te weinig mee heb gedaan.
...
Nu zie ik dat Spider-Man GOTY Edition voor 25 euro in de sale is. Toch maar doen? Ik heb best genoten van de laatste Batman games, volgens mij zit ik dan wel goed, toch? Gewoon beetje lomp knokken en tussen gebouwen vliegen, klinkt wel goed eigenlijk. Wat zeggen de experts hier: 25 euro waard?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Spiderman is gewoon een titel die zich heeeeerlijk wegspeelt, precies wat je zegt: beetje lomp knokken en tussen gebouwen doorvliegen, maar alles wel grafisch in orde en echt leuk om te doen.spaceboy schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:30:
[...]
Nu zie ik dat Spider-Man GOTY Edition voor 25 euro in de sale is. Toch maar doen? Ik heb best genoten van de laatste Batman games, volgens mij zit ik dan wel goed, toch? Gewoon beetje lomp knokken en tussen gebouwen vliegen, klinkt wel goed eigenlijk. Wat zeggen de experts hier: 25 euro waard?
Hij staat hier op platinum, dus ja..
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Opzich vind ik Spiderman ook heel interessant, maar gezien het gerucht dat hij met Miles Morales mee komt in een bundel voor PS5 zou ik het heel graag nog even uitstellen.
Infamous ga ik denk ik mee beginnen vanavond of dit weekend. Ben nog niet klaar bij het PS+ lijstje wat hier allemaal voorbij is gekomen!
Infamous ga ik denk ik mee beginnen vanavond of dit weekend. Ben nog niet klaar bij het PS+ lijstje wat hier allemaal voorbij is gekomen!
Ik ben nu met Hitman, Tomb Raider en alle Uncharted delen (op driekwart nu) aan het uitspelen nog.
Ook nog eens MGS doen. Allemaal ps+ alleen voor hitman nieuwe maps gekocht.
Ook nog eens MGS doen. Allemaal ps+ alleen voor hitman nieuwe maps gekocht.
[ Voor 17% gewijzigd door SemperFidelis op 01-08-2020 09:17 ]
Op mijn 'echte' account heb ik het nog nooit gehad. Op mijn US account ben ik in de afgelopen 5 jaar echter al 2x verrast door een $10 store credit via een promotie mailtje.GRDavies75 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Volgens mij is dat "altijd" zo geweest, in het verleden (en mijn eerste playstation was de 4 die ik zo'n 5 jaar heb oid) zijn er wel vaker van die kortings-/tegoedmailtjes e.d. (al dan niet samenhangend rondom speciale activiteiten) rondgestuurd en waren er mensen die ze niet gehad hebben. Soms heb ik ze wel gekregen en soms niet. Er lijkt geen echte samenhang in te zitten.
Ik ben van het weekend met Spiderman begonnen. Maar ik zie het niet echt.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:42:
Opzich vind ik Spiderman ook heel interessant, maar gezien het gerucht dat hij met Miles Morales mee komt in een bundel voor PS5 zou ik het heel graag nog even uitstellen.
Kan ook zijn dat ik GoT net heb gedaan, maar de gevechten voelen "detached" (kan even geen ander woord verzinnen) dat webslingeren is op zijn minst onbeholpen te noemen. Animaties van gevechten vind ik niet echt 2020, de ene animatie loopt nogal abrupt door naar de volgende. Naja verhaal is Spiderman dus nooit echt bijzonder geweest dus dat hoort een beetje bij de franchise dat weet je van tevoren.
Misschien als ik niet eerst GoT had gedaan dat het anders had gevoeld, maar dit voelt voor mij gewoon als een game dat de Spiderman naam te gelde wilde maken en als je de films ook niet geweldig vindt zou ik hem pas gaan spelen als je echt niks anders meer hebt te doen.
Tis niet echt heel slecht, maar ik denk niet dat ik het einde ga halen van deze, heb eigenlijk nu al weinig behoefte om nog door te gaan, maar heb niks anders meer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Oh echt ja? Ik ben afgelopen week dus ook begonnen en ik snap wel een beetje wat je bedoelt (ik vond Batman nét iets snappy'er) maar ik vind de humor toch best wel okay. En het slingeren door de gebouwen heen moet je even aan wennen, de eerste maar uur voelde het onbeholpen, maar het gaat me nu al een stuk beter af. Vind vooral de uitzichten over de stad (HDR+ is echt tof) wel heel tof. Gewoon lekker relaxed, niet teveel bij nadenken. Af en toe een Frisk hideout clearen. Geen 10, maar zeker wel een 8 vind ik.Flagg schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:40:
[...]
Ik ben van het weekend met Spiderman begonnen. Maar ik zie het niet echt.
Kan ook zijn dat ik GoT net heb gedaan, maar de gevechten voelen "detached" (kan even geen ander woord verzinnen) dat webslingeren is op zijn minst onbeholpen te noemen. Animaties van gevechten vind ik niet echt 2020, de ene animatie loopt nogal abrupt door naar de volgende. Naja verhaal is Spiderman dus nooit echt bijzonder geweest dus dat hoort een beetje bij de franchise dat weet je van tevoren.
Misschien als ik niet eerst GoT had gedaan dat het anders had gevoeld, maar dit voelt voor mij gewoon als een game dat de Spiderman naam te gelde wilde maken en als je de films ook niet geweldig vindt zou ik hem pas gaan spelen als je echt niks anders meer hebt te doen.
Tis niet echt heel slecht, maar ik denk niet dat ik het einde ga halen van deze, heb eigenlijk nu al weinig behoefte om nog door te gaan, maar heb niks anders meer.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:11
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Ben nu al flink wat uurtjes met The Rise of tombraider bezig, game heeft mij wel verrast. Semi open wereld en een beetje het survival gevoel erin geeft een leuke twist aan de serie.
@Flagg Dat slingeren ging bij mij super soepel, heeft wat oefing nodig, Maar toen ik het eenmaal onder de knie had voelde het erg geod om lekker door de stad te slingeren.
Qua verhhaal was spiderman ook wel ok, sidemissies ben ik op een gegeven moment mee gestopt dat is niet meer dan vulling. Main story had ik weinig moeite mee om uit te spelen.
@Flagg Dat slingeren ging bij mij super soepel, heeft wat oefing nodig, Maar toen ik het eenmaal onder de knie had voelde het erg geod om lekker door de stad te slingeren.
Qua verhhaal was spiderman ook wel ok, sidemissies ben ik op een gegeven moment mee gestopt dat is niet meer dan vulling. Main story had ik weinig moeite mee om uit te spelen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Goedemorgen, ik heb sinds kort een 2de hands ps4 pro aangeschaft, nu wil ik deze beneden en boven gaan gebruiken, de kabels zitten netjes weg gewerkt achter een kast, nu wil ik een stroomkabel aanschaffen, het lijkt me dat een standaard c7 kabel moet werken maar als ik kijk op : https://www.allekabels.nl...abel/ps4-stroomkabel.html
Staat bij bijna alle dat het niet voor de ps4 pro geschikt is, gaan hun uit van de "oude" ps4 pro ?
Staat bij bijna alle dat het niet voor de ps4 pro geschikt is, gaan hun uit van de "oude" ps4 pro ?
You dont need pants for the victory dance
Vraag ik me bijna af of het een ps4 pro?Kiptandori schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:40:
Goedemorgen, ik heb sinds kort een 2de hands ps4 pro aangeschaft, nu wil ik deze beneden en boven gaan gebruiken, de kabels zitten netjes weg gewerkt achter een kast, nu wil ik een stroomkabel aanschaffen, het lijkt me dat een standaard c7 kabel moet werken maar als ik kijk op : https://www.allekabels.nl...abel/ps4-stroomkabel.html
Heb ook een 2e hands ps4 pro gekocht en daar moet een C13 stekker in.
Google zegt hetzelfde
Stekker die jij bedoelt zit op de ps4 oud en slim versie.
Heb CUH-7216B
Op nieuws: Revisie Sony PS4 Pro heeft andere voedingsconnector en is stiller
kan je de verschillen zien
Ik ben een week of 3 a 4 geleden aan Spiderman begonnen en ik herken deze kritiek persoonlijk niet. Wellicht een kwestie van persoonlijke voorkeur, of de mate (aantal uur per week/in 1 sessie) waarin je gamed?Flagg schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:40:
[...]
Ik ben van het weekend met Spiderman begonnen. Maar ik zie het niet echt.
Ik game maar een paar uur per week en ik zit nu pas rond de 50% progressie. Ik heb elke keer dat ik de PS aan zet ook echt wel zin om een stuk door de stad te slingeren. De gevechten bevallen me ook prima. (Het enige dat me irriteert zijn stealth stukken, waarom moet echt elke (Sony) game stealth elementen hebben,.. als ik dat wil koop ik MGS wel).
Ik denk dat dit mogelijk zelfs een van de weinige games zal zijn waarin ik uberhaupt dichtbij een platinum trophy ga komen. Meestal heb ik echt geen zin in alle onbenullige fetch dingen die je daarvoor moet doen, maar een beetje rondslingeren is gewoon leuk vind ik.
Ik snap je vraag dan echt wel niet hoor. Je hebt zelf het toestel al, dus dan kan je toch zelf wel kijken/zien welke connector/stekker het is ? En vervolgens refereer je naar een Tweakers artikel waar er in de reacties tot in detail beschreven staat wat het type stekker is dat je nodig hebt.Kiptandori schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:47:
Heb CUH-7216B
EDIT: even naar allekabels gaan kijken, en nu begrijp ik je vraag. Ja, weet ook niet waarom ze daar zeggen dat het niet op de Pro werkt. Hen misschien eens mailen ? Want dit is gewoon een standaard C7 stekker, dus waarom dat niet op de Pro zou gaan, is me niet duidelijk, tenzij ze nog uitgaan van het model met de C13 stekker. Sowieso idioot dat ze dit positioneren als een PS4 stroomkabel, want dat is gewoon gestandardizeerd, dus eender welke C7 kabel gaat werken.
[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 03-08-2020 11:22 ]
Op de nieuwe pro is inderdaad die stekker nodig en een standaard moet gewoon werken, is verder niets speciaals aan.
Mijn gaming buddies vinden Spider-Man niets omdat het slingeren bij hen niet echt klikt. Bij mij klikte het meteen en ik vind het briljant!
Mijn gaming buddies vinden Spider-Man niets omdat het slingeren bij hen niet echt klikt. Bij mij klikte het meteen en ik vind het briljant!
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ik ga gewoon een C7 proberen, zal het wel even hier laten weten of het werktTwixie schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:18:
[...]
Ik snap je vraag dan echt wel niet hoor. Je hebt zelf het toestel al, dus dan kan je toch zelf wel kijken/zien welke connector/stekker het is ? En vervolgens refereer je naar een Tweakers artikel waar er in de reacties tot in detail beschreven staat wat het type stekker is dat je nodig hebt.
EDIT: even naar allekabels gaan kijken, en nu begrijp ik je vraag. Ja, weet ook niet waarom ze daar zeggen dat het niet op de Pro werkt. Hen misschien eens mailen ? Want dit is gewoon een standaard C7 stekker, dus waarom dat niet op de Pro zou gaan, is me niet duidelijk, tenzij ze nog uitgaan van het model met de C13 stekker. Sowieso idioot dat ze dit positioneren als een PS4 stroomkabel, want dat is gewoon gestandardizeerd, dus eender welke C7 kabel gaat werken.
Fall Guys is beschikbaar
(gratis in ps+)
Fantastisch dit, zit hier meteen met een brede glimlach te spelen
Dit zou echt de next big thing kunnen worden!

Fantastisch dit, zit hier meteen met een brede glimlach te spelen
Ik hoorde mensen het al vergelijken met Rocket League. Dat werd toen ook ineens zo'n hit toen het op PSN kwam. Ga het ook maar eens proberenAnton.net schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:54:
Fall Guys is beschikbaar(gratis in ps+)
Fantastisch dit, zit hier meteen met een brede glimlach te spelen![]()
Ja in de gamer.nl podcast hadden ze het ook over "De next Rocket League", nu speel ik dat niet maar het triggerde mij wel. Style is leuk, gameplay ook wel.kazuka schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:53:
[...]
Ik hoorde mensen het al vergelijken met Rocket League. Dat werd toen ook ineens zo'n hit toen het op PSN kwam. Ga het ook maar eens proberen
Game is nog gratis tot 01/09 overigens.
Edit: Servers hebben het wel zwaar nu, kom nagenoeg geen games in.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 04-08-2020 14:33 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Leuke tip die Fall Guys! Ziet er erg komisch uit en een leuke twist in een multiplayer game
[ Voor 80% gewijzigd door b.o.n.s op 04-08-2020 14:46 ]
Voor wie zoekt:Anton.net schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:54:
Fall Guys is beschikbaar(gratis in ps+)
Fantastisch dit, zit hier meteen met een brede glimlach te spelen![]()
https://store.playstation...SF75508-PLUSINSTANTGAME/1
De servers hebben het wel moeilijk nu. Ze zijn er mee bezig blijkbaar...
Voor wie het nog niet kende: het is een soort wipeout battle royale game met een leuke artstyle.
Het is momenteel nog redelijk basic, maar ze beloven om deze game heel lang te ondersteunen en nieuwe maps toe te voegen. De basis is alleszins heel goed
Voor wie het nog niet kende: het is een soort wipeout battle royale game met een leuke artstyle.
Het is momenteel nog redelijk basic, maar ze beloven om deze game heel lang te ondersteunen en nieuwe maps toe te voegen. De basis is alleszins heel goed
Anton.net schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:02:
De servers hebben het wel moeilijk nu. Ze zijn er mee bezig blijkbaar...
🚨 We're going to switch off matchmaking for 30 mins so that we can BEEF the servers up to MAXIMUM BEEF
— Fall Guys (@FallGuysGame) 4 augustus 2020
We've basically skyrocketed right past our 'absolute highest number of expected players for the entire day' 😅
We just need 30 mins to brace ourselves and we should be 😙👌
@Kalder Ook de moeite om Fall Guys op twitter te volgen. Echt hilarisch, dat account
De potjes die ik kon spelen waren toch wel erg leuk al, lekker chaotisch. Ook best wat afwisseling in de basis “mappen”.
Op het moment ligt het alleen (nog) plat.
Edit: werkt weer.
Op het moment ligt het alleen (nog) plat.
Edit: werkt weer.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 04-08-2020 17:37 ]
Geinstalleerd, maar nog wel een hoop problemen. Matchmaking duurt erg lang, disconnected van de server of het spel die helemaal vast loopt.
Bij mij werkt het nu eindelijk, alleen wanneer ik na verslagen te zijn een match wil stoppen gaat de game buggen en gebeuren er random dingen op scherm, na een lange tijd zegt hij dan iets van dat hij de award data ofzo niet kon vinden of iets dergelijks.
Ik probeer het morgen nog wel een keer. Zo te lezen via hun twitter loopt het nog steeds niet lekker en krijgen ze nu ook een hoop negatieve reviews.
Hier gaat het nu wel goed. Aantal potjes zonder problemen kunnen spelen.
Dit gaat wel een hit worden denk ik, mijn vrouw (die nooit gamed) zei nu al "Hee dat is leuk, dat wil ik zo ook eens proberen" en ik zie dit met wat biertjes op zaterdag avond ook wel leuk zijn.
Eerste win is overigens ook in de pocket
[YouTube: Fall Guys: Ultimate Knockout PS4 - First Win]
Dit gaat wel een hit worden denk ik, mijn vrouw (die nooit gamed) zei nu al "Hee dat is leuk, dat wil ik zo ook eens proberen" en ik zie dit met wat biertjes op zaterdag avond ook wel leuk zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 04-08-2020 20:27 ]
Ben 'm aan het downloaden. Het ziet er echt hilarisch uit.Donstil schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:18:
Hier gaat het nu wel goed. Aantal potjes zonder problemen kunnen spelen.
Ter confirmatie: geen couch co-op toch?
Nee helaas niet, dat had het wel echt afgemaaktbram1984 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:40:
[...]
Ben 'm aan het downloaden. Het ziet er echt hilarisch uit.
Ter confirmatie: geen couch co-op toch?
Al gaan ze de game lang ondersteunen naar het schijnt, dus misschien komt het nog.
Edit: Blijf Devolver Digital toch wel een lekkere uitgever vinden, zo ook dit pareltje weer maar BroForce en Hotline Miami heb ik ook echt kapot gespeeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 04-08-2020 20:45 ]
Paar potjes kunnen spelen maar regelmatig ook time outs en connection lost.
Muziek mag trouwens ook uit.
Wat een irritante deuntjes.
Gameplay is wel lache hoor!
Heeft ook wel elementen van de Japanse spelshow Takeshi Castle.
Muziek mag trouwens ook uit.
Wat een irritante deuntjes.
Gameplay is wel lache hoor!
Heeft ook wel elementen van de Japanse spelshow Takeshi Castle.
Connectie is wel echt waardeloos hoor. Ben er al 4 of 5x uitgeklapt binnen een half uur.
Servers zijn ook overbelast, hebben ze netjes gemeld op Twitter en ze werken eraan om bij te schalen. Iedereen wil dit blijkbaar spelen, en terecht, heb me net ontzettend goed vermaakt. En de muziek? 100% aan laten staan natuurlijk
perfect voor de sfeer van het spel!
Ik probeer het nog eens te spelen, maar blijft nu steken in het matchmaking scherm om na tig minuten met een "no match found" melding te komen. Vanavond een paar potjes kunnen doen wat erg vermakelijk was, maar ik vind dat toch behoorlijk slecht op zo'n release dag.
Edit: er verschijnt nu ook een ingame melding dat matchmaking down is.
Edit: er verschijnt nu ook een ingame melding dat matchmaking down is.
[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 04-08-2020 22:37 ]
Ik ben oprecht blij dat ik afgelopen weekend de closed beta kon spelen, want vandaag was het echt een drama qua connecten!
Fall Guys pakt het strategisch precies aan zoals Rocket League en met succes. Als ze vol inzetten op nieuwe maps en enkel cosmetische paid content (dus geen P2W) dan kan dit een topper worden op langere termijn!
Fall Guys pakt het strategisch precies aan zoals Rocket League en met succes. Als ze vol inzetten op nieuwe maps en enkel cosmetische paid content (dus geen P2W) dan kan dit een topper worden op langere termijn!
Verwijderd
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2020 12:07 ]
Thanks, ik heb hem kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 07:55:
***members only***
Wel bijzonder dat er nog een grote update (want 8.0?) voor de PS4 komt, ik had eigenlijk niet veel features e.d. meer verwacht. Mooi meegenomen dus, iemand enig idee wat er nieuw is?Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 07:55:
***members only***
Vooral updates aan party/chat functionaliteiten en parental controlsDalim schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:36:
[...]
Wel bijzonder dat er nog een grote update (want 8.0?) voor de PS4 komt, ik had eigenlijk niet veel features e.d. meer verwacht. Mooi meegenomen dus, iemand enig idee wat er nieuw is?
https://www.playstationli...ps4-system-update-8-beta/
Nog verwachtingen voor de State of Play van vanavond?
Ik verwacht sowieso Call of Duty: Black Ops Cold War en verwacht eigenlijk dat ze ook wel wat aandacht zullen besteden aan de aanwezigheid van Spider-man in de Marvel's Avengers game.
Verder zou ik het wel prachtig vinden als ze ineens de opvolger van God of War zouden aankondigen voor op de PS4. Totaal niet realistisch natuurlijk, maar zou wel een toffe verrassing zijn. Ben sowieso wel benieuwd of ze de PS4 nog met titels gaan ondersteunen die wij nou niet zien aankomen.
Buiten dit heb ik niet echt verwachtingen en denk ik dat het niet al te boeiend zal zijn. Het zou al mooi zijn als ze wat meer laten zien van bijvoorbeeld Kena: Bridge of Spirits.
Ik verwacht sowieso Call of Duty: Black Ops Cold War en verwacht eigenlijk dat ze ook wel wat aandacht zullen besteden aan de aanwezigheid van Spider-man in de Marvel's Avengers game.
Verder zou ik het wel prachtig vinden als ze ineens de opvolger van God of War zouden aankondigen voor op de PS4. Totaal niet realistisch natuurlijk, maar zou wel een toffe verrassing zijn. Ben sowieso wel benieuwd of ze de PS4 nog met titels gaan ondersteunen die wij nou niet zien aankomen.
Buiten dit heb ik niet echt verwachtingen en denk ik dat het niet al te boeiend zal zijn. Het zou al mooi zijn als ze wat meer laten zien van bijvoorbeeld Kena: Bridge of Spirits.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Volgens mij was al ergens aangekondigd dat we geen AAA titels hoeven te verwachtendvd-linden schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:16:
Nog verwachtingen voor de State of Play van vanavond?
Qua nieuwe aankondigingen verwacht ik niks. Ik hoop op wat nieuwe gameplay van RE8, Kena en Bugsnax. Verder zal er inderdaad wel aandacht uitgaan naar de Avengers game en andere games die binnenkort verschijnen (Project Cars, Tony Hawk, Wasteland). Far Cry 6 misschien? Al zal Ubisoft dat wel bewaren voor hun eigen stream.
Nou ja, als ik naar de tweet over deze State of Play van Sony zelf kijk is het niet helemaal uitgesloten:Alexknl schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:20:
[...]
Volgens mij was al ergens aangekondigd dat we geen AAA titels hoeven te verwachten
State of Play returns Thursday at 1:00pm Pacific!
— PlayStation (@PlayStation) 3 augustus 2020
What to expect:
▪️ A focus on upcoming PS4 & PS VR games
▪️ A few quick check-ins on third-party and indie games from June’s PS5 showcase
▪️ No big PS5 announcements!
Tune-in details: https://t.co/kgrDFZsHd2 pic.twitter.com/9AIPFnh3CT
Maar goed, het zal wel zo zijn als wat @Raem aangeeft. Met wat geluk krijgen we nog een verrassing en krijgen we inderdaad meer te zien van titels als Kena.
Kena gaat er ook niet zijn, is bevestigd.
Ik houd mijn verwachtingen laag
Black Ops Cold War zal er wel zijn gok ik. Net als Fifa en de andere eindejaarsklassiekers.
Waarschijnlijk info over Avengers en Crash 4. RE8 misschien..
Persoonlijk hoop ik op meer nieuws over Hitman 3, maar dat is misschien nog wat vroeg.
Verder een hoop indie en VR meuk waar eigenlijk (bijna) niemand op zit te wachten.
Misschien toch nog een reveal van een dikke cross gen game? Rocksteady game ofzo...
Ik houd mijn verwachtingen laag
Black Ops Cold War zal er wel zijn gok ik. Net als Fifa en de andere eindejaarsklassiekers.
Waarschijnlijk info over Avengers en Crash 4. RE8 misschien..
Persoonlijk hoop ik op meer nieuws over Hitman 3, maar dat is misschien nog wat vroeg.
Verder een hoop indie en VR meuk waar eigenlijk (bijna) niemand op zit te wachten.
Misschien toch nog een reveal van een dikke cross gen game? Rocksteady game ofzo...
Het zou iets van 40 minuten gaan duren toch? Vrij lang voor een SoP. Ik vermoed dat dit gewoon het slotstuk is voor wat betreft PS4 en current-gen content en we hierna enkel nog nieuws gaan krijgen dat gefocust is op de PS5.
Ik heb het gisteren voor het eerst gespeeld, en ik vond het wel geinig, maar ik zie mezelf die niet echt vaak meer spelen. Voor zover ik kon zien zijn de cosmetics de enige reden om te blijven spelen? (voor mij).msnguy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:39:
Ik ben oprecht blij dat ik afgelopen weekend de closed beta kon spelen, want vandaag was het echt een drama qua connecten!
Ik had niet het gevoel dat het een spel is waar je 'beter' in kan worden. Rocket League heeft bijvoorbeeld wel gameplay waarbij je zelf het verschil kan maken en waarbij je nieuwe skills kan leren en zodoende over tijd progressie boekt.
Na een aantal potjes begin je echt wel beter te worden, ben benieuwd! Ook met matchmaking erbij zal dit genoeg uitdaging bieden.nioz schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Ik heb het gisteren voor het eerst gespeeld, en ik vond het wel geinig, maar ik zie mezelf die niet echt vaak meer spelen. Voor zover ik kon zien zijn de cosmetics de enige reden om te blijven spelen? (voor mij).
Ik had niet het gevoel dat het een spel is waar je 'beter' in kan worden. Rocket League heeft bijvoorbeeld wel gameplay waarbij je zelf het verschil kan maken en waarbij je nieuwe skills kan leren en zodoende over tijd progressie boekt.
Dat zou een wel hele aangename verrassing zijn zeg!
Oké ik ga even wat filmpjes kijken dan. Las inderdaad ook dat als je 1-2 uurtjes ging grinden/levelen het ook een stuk makkelijker wordt. Mijn speelstijl met andere games is lekker veel ontwijken en dan op 'n gegeven moment aanvallen, maar in Bloodborne loont agressiever veel meer dus het is wel even wennen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:08:
[...]
Voor mij gaf Youtube filmpjes kijken het extra zetje wat ik nodig had om door het begin van Bloodborne te komen. Op een gegeven moment snap je de controls en is het alleen een kwestie van trial & error & levelen waardoor je sterker en zelfverzekerder wordt om bazen te verslaan en/of door een eng / moeilijk gedeelte te ploeteren.
Ben onlangs weer opnieuw begonnen. Maar moet eigenlijk eerst nog verder met GoT, gameplay wise vind ik Bloodborne veel verslavender spelen dan GoT.
Helaas heb ik net voor het eerst de waarschuwing gehad dat mijn PS4 Pro (late 2018 revision) te warm was
Ik vermoed dat de thermal paste echt dramatisch is aangebracht en dat de heatsink aardig vol zit, maar ik ben eigenlijk best wel bang om hem open te maken. Ik heb aardig wat PCs gebouwd / uit elkaar gehaald en dat ging altijd goed, maar als ik de filmpjes zie is de PSU connector voor velen erg lastig. En die connectors die je met een tangetje er vanaf haalt zien er ook wel erg eng uit... Ik wil sowieso de PS5 z.s.m. na launch day halen, dus ik twijfel een beetje of het het waard is om hem <half jaar voor nieuwe console nog open te schroeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 06-08-2020 17:27 ]
Verwijderd
Gewoon doen. Heb twee pro's op die manier een tweede leven gegeven. Beide veel minder lawaaierig.Brogala schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:24:
[...]
Oké ik ga even wat filmpjes kijken dan. Las inderdaad ook dat als je 1-2 uurtjes ging grinden/levelen het ook een stuk makkelijker wordt. Mijn speelstijl met andere games is lekker veel ontwijken en dan op 'n gegeven moment aanvallen, maar in Bloodborne loont agressiever veel meer dus het is wel even wennen.
Helaas heb ik net voor het eerst de waarschuwing gehad dat mijn PS4 Pro (late 2018 revision) te warm wasIk merkte wel dat hij veel meer geluid is gaan maken afgelopen maanden en heb eergisteren de top cover eraf gehaald en even de fan uitgeblazen, maar daar zat amper stof. Overigens bijna m'n vingers gesloopt met de linkerkant van cover er vanaf krijgen
Ik vermoed dat de thermal paste echt dramatisch is aangebracht en dat de heatsink aardig vol zit, maar ik ben eigenlijk best wel bang om hem open te maken. Ik heb aardig wat PCs gebouwd / uit elkaar gehaald en dat ging altijd goed, maar als ik de filmpjes zie is de PSU connector voor velen erg lastig. En die connectors die je met een tangetje er vanaf haalt zien er ook wel erg eng uit... Ik wil sowieso de PS5 z.s.m. na launch day halen, dus ik twijfel een beetje of het het waard is om hem <half jaar voor nieuwe console nog open te schroeven.
Gisteren gedaan, en hij werktVerwijderd schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 19:55:
[...]
Gewoon doen. Heb twee pro's op die manier een tweede leven gegeven. Beide veel minder lawaaierig.
Was wel een aardig proces, eerst de bottom cover er vanaf halen wat extreem veel kracht vereiste, ik heb nu op 2 vingers een klein bloedblaartje

Vervolgens 2 schroeven die niet goed waren, leek alsof ze in de fabriek veel te hard erin waren gedraaid want er was amper meer iets om de schroevendraaier in te steken. Gelukkig met een tang ze er vanaf gekregen. Uiteindelijk toch nog de heatsink gevonden, en hij was compleet schoon... amper een stofje te bekennen. Iig werkt regelmatig stofzuigen en afstoffen dus wel heel goed, in combinatie met PS4 vrij hebben staan. Wel een thermal pad verloren die ik gelukkig na lang zoeken nog heb gevonden.
De thermal paste zat crimineel slecht, ik denk dat 40% van de CPU uberhaupt geen thermal paste meer had en de resterende 60% had een uitgedroogde erg dunne laag. Er zat wel een paar kilo buiten de CPU die ik niet eens goed los kreeg met alcohol. Toen weer in elkaar geschroeft en hij ging niet aan, maar dat bleek te komen omdat de power knop niet goed vast zit. Dus ik moet nog even de bottom case losschroeven en kijken wat er aan de hand is. Maar, wat een wereld van verschil qua geluid. Dacht eerst dat de fan kapot was omdat ik niks hoorde, maar hij werkte. Bij cutscenes waarbij mijn PS normaal opsteeg nu een zacht niet storend geluid.
Verwijderd
Ja je moet wel spierballen hebben!Brogala schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:14:
[...]
Gisteren gedaan, en hij werkt![]()
Was wel een aardig proces, eerst de bottom cover er vanaf halen wat extreem veel kracht vereiste, ik heb nu op 2 vingers een klein bloedblaartje. Vervolgens de PSU connector die muurvast aan het moederbord zat, uiteindelijk met een tang hem los weten te krijgen en toen losgewrikt met vingers. Was wel even spannend want die connector is eigenlijk niet zo tang geschikt.
Vervolgens 2 schroeven die niet goed waren, leek alsof ze in de fabriek veel te hard erin waren gedraaid want er was amper meer iets om de schroevendraaier in te steken. Gelukkig met een tang ze er vanaf gekregen. Uiteindelijk toch nog de heatsink gevonden, en hij was compleet schoon... amper een stofje te bekennen. Iig werkt regelmatig stofzuigen en afstoffen dus wel heel goed, in combinatie met PS4 vrij hebben staan. Wel een thermal pad verloren die ik gelukkig na lang zoeken nog heb gevonden.
De thermal paste zat crimineel slecht, ik denk dat 40% van de CPU uberhaupt geen thermal paste meer had en de resterende 60% had een uitgedroogde erg dunne laag. Er zat wel een paar kilo buiten de CPU die ik niet eens goed los kreeg met alcohol. Toen weer in elkaar geschroeft en hij ging niet aan, maar dat bleek te komen omdat de power knop niet goed vast zit. Dus ik moet nog even de bottom case losschroeven en kijken wat er aan de hand is. Maar, wat een wereld van verschil qua geluid. Dacht eerst dat de fan kapot was omdat ik niks hoorde, maar hij werkte. Bij cutscenes waarbij mijn PS normaal opsteeg nu een zacht niet storend geluid.
Hoop dat we de PS5 nooit hoeven te openen, of anders dat het makkelijker gaat dan met de PS4.
Maar wel fijn dat ie stiller is!
Ik had deze game gisteren getipt voor SoP, maar het nieuws kwam dus een dag later
Geen idee of het current gen of next gen is. Waarschijnlijk beide gok ik
Geen idee of het current gen of next gen is. Waarschijnlijk beide gok ik
Target locked - #DCFanDome - August 22. #suicidesquadgame pic.twitter.com/HrXZNKwo0f
— Rocksteady Studios (@RocksteadyGames) 7 augustus 2020
![]() |
Met Superman als bad guy?
Ziet er in ieder geval uit als een target op het hoofd van Superman.
Hoe groot zijn de thermal pads eigenlijk ongeveer? Ik heb hier een zelfknip pad van 9x5 cm. Kan ik hiermee alles vervangen?
Heb ook een tube koelpasta gekocht.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De pads zijn ongeveer 0,9*0,9*0,9 cm (1*1*1 werkte prima las ik online, het hoeft niet nauwkeurig), dus je hebt zeker genoeg oppervlakte. Dacht dat ik in mijn PS4 Pro 6+8 pads vond. Let wel op de dikte, ik las online iemand die met 2 cm brede pads het probeerde en toen opmerkte dat het contact tussen CPU en koeling niet goed was.Vrijdag schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:51:
Hoe groot zijn de thermal pads eigenlijk ongeveer? Ik heb hier een zelfknip pad van 9x5 cm. Kan ik hiermee alles vervangen?
Interessant dat het je gelukt is met een normale schroevendraaier, sloop je daarmee te schroeven niet? Ik had helaas geen pads liggen en online waren ze allemaal niet op voorraad, maar heb inmiddels nieuwe besteld en ga mijn PS opnieuw openschroeven om pads te vervangen en te kijken of ik mijn power button weer werkende kan krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:10:
[...]
Ja je moet wel spierballen hebben!Ik zat te klooien met die speciale Torx schroefjes. Uiteindelijk gewoon met een platkop schroevendraaier lopen rauzen. Wel nieuwe pads geplaatst toch? Dat scheelt ook namelijk.
Hoop dat we de PS5 nooit hoeven te openen, of anders dat het makkelijker gaat dan met de PS4.
Maar wel fijn dat ie stiller is!
En inderdaad super fijn dat hij stiller is, ik kan eindelijk weer met speakers ipv koptelefoon spelen
Mag hopen dat Sony met de PS5 zijn zaakjes wat beter op orde heeft mbt de assemblage, al die koeling is leuk maar je hebt er niks aan als de helft van de hitte niet wordt overgedragen.
Ik heb iets raars met Spider-man. Ik heb de GOTY editie op PSN gekocht en ben druk aan het spelen. Ik heb alle DLC gedownload, maar bij The Heist annuleerde ik per ongeluk halverwege de download (weet niet eens meer precies hoe). In het spel zelf staat The Heist nu niet geïnstalleerd maar als ik (ook vanuit het spel zelf naar de PS Store ga) kijk in de store kan ik hem niet downloaden omdat hij al op mijn PS4 staat...? Wat nu? In de instellingen kan ik niet (bij data management) specifieke DLC verwijderen. Hele spel verwijderen en opnieuw downloaden?
Was dat via de Store op de PS4 zelf? Probeer anders eens de website want die weet totaal niet wat je geïnstalleerd hebt.spaceboy schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 08:36:
kan ik hem niet downloaden omdat hij al op mijn PS4 staat...?
Het was op de PS4 zelf. Ik ben nu uiteindelijk verder, ik heb de game afgesloten en de PS4 een keer helemaal uitgezet. Vreemd genoeg zegt PS Store zélf nu ook weer "gewoon" dat hij nog niet geïnstalleerd was. Nu dus aan het downloaden....Twixie schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:29:
[...]
Was dat via de Store op de PS4 zelf? Probeer anders eens de website want die weet totaal niet wat je geïnstalleerd hebt.
Spider-Man is trouwens wel een tikkie repetitief aan het worden, maar misschien doe ik het gewoon te lang achter elkaar...
Josh Leman, a designer at @insomniacgames, has been creating a Ratchet & Clank game in #DreamsPS4, with the help of community made assets! 😱
— Media Molecule (@mediamolecule) 10 augustus 2020
We'll be live at 5PM BST tomorrow,, 11th August, chatting to Josh and checking out the game's progress! We can't wait! 🔩 #MadeInDreams pic.twitter.com/tiTGtATPSy

Mooi om te zien wat er allemaal mee gemaakt wordt, ook door professionals.
Hyper Scape, de Battle Royale game van Ubisoft, is nu te downloaden:
https://store.playstation...16763_00-HYPERSCAPE000001
En er is ook gratis DLC voor PS Plus leden:
https://store.playstation...16763_00-S1PLUS0000000000
https://store.playstation...16763_00-HYPERSCAPE000001
En er is ook gratis DLC voor PS Plus leden:
https://store.playstation...16763_00-S1PLUS0000000000
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2020 15:57 ]
Ik krijg geen SMS'jes meer binnen met mijn 2staps verificatie code ... Tientallen keren geprobeerd, verschillende devices, verschillende browsers en van al die keren 1 keer een SMSje binnen gekregen, maar te laat waardoor hij al verlopen was ...
Iemand anders ook problemen?
Iemand anders ook problemen?
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik had van de week dat probleem.
Kon ook niet meer inloggen met mijn wachtwoord, dus deze gereset.
Uiteindelijk heb ik het de volgende dag weer geprobeerd en kreeg toen direct mijn MFA sms.
Kon ook niet meer inloggen met mijn wachtwoord, dus deze gereset.
Uiteindelijk heb ik het de volgende dag weer geprobeerd en kreeg toen direct mijn MFA sms.
Nou, ik kon het toch niet laten. Voor twee tientjes de Gold Edition van Far Cry 5 gekocht. Met alle uitbreidingen en FC3 remastered.
Ik ga niet op vakantie dit jaar, en alle concerten zijn afgelast. Ik mag dit van mezelf
Ik ga niet op vakantie dit jaar, en alle concerten zijn afgelast. Ik mag dit van mezelf
Dat was altijd mijn hoop, dat elke Sony studio ook iets in Dreams maakt. Zou graag iets willen zien van bijvoorbeeld Naughty Dog of Guerilla. Dat is ook iets wat je goed kunt promoten: "Play Dreams levels from the creators of The Last of Us, Horizon Zero Dawn and God of War!"Raem schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:36:
[Twitter]
[Afbeelding]
Mooi om te zien wat er allemaal mee gemaakt wordt, ook door professionals.
Onlangs had MM zelfs een muziekvideo gemaakt voor een nummer van Noah Cyrus (het zusje van), ook erg tof:
Ik verdrink de laatste tijd echt in de soundtrack van Ghost of Tsushima. Man, wat geeft deze soundtrack diepte aan het spel. Denk dat ik na mijn eerste play-through de game even laat liggen tot ik de PS5 heb en dan nog eens speel, maar dan met al die film filters aan.
Dat waren dan karige vakanties en concerten geweest, als dat de besparing was.Vrijdag schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:39:
Nou, ik kon het toch niet laten. Voor twee tientjes de Gold Edition van Far Cry 5 gekocht. Met alle uitbreidingen en FC3 remastered.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nergens straatmuzikanten te zien en geen El Balkonia vanwege aanhoudende hitteFlagg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:43:
[...]
Dat waren dan karige vakanties en concerten geweest, als dat de besparing was.
Nou moet ik aan een citytrip van mij denken. In een hotelkamer op de royal mile in Edinburgh lag ik languit in zo'n vrijstaand bad met een glas champagne, ramen open terwijl er buiten een doedelzakspeler kerstliedjes aan het spelen was.Vrijdag schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:49:
[...]
Nergens straatmuzikanten te zien en geen El Balkonia vanwege aanhoudende hitte
Best citytrip ever!!!

Dit was mijn "balkon".
Hm, had al mijn bedenkingen bij de aankomende Avengers games, maar op basis van de SkillUp preview ga ik 'm definitief overslaan, klinkt niet best.
Dat klinkt best wel als een eindbaasFlagg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:41:
[...]
Nou moet ik aan een citytrip van mij denken. In een hotelkamer op de royal mile in Edinburgh lag ik languit in zo'n vrijstaand bad met een glas champagne, ramen open terwijl er buiten een doedelzakspeler kerstliedjes aan het spelen was.
Best citytrip ever!!!
[Afbeelding]
Dit was mijn "balkon".
Vandaag start de open beta van Avengers, dus check it out
Voor de volledigheid, hier de URL naar de store:Anton.net schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:33:
Vandaag start de open beta van Avengers, dus check it out
https://store.playstation...23880_00-7069782113349663
PSN: LinQ-NL
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.