Dat kan ik niet voor je bepalen. Het voelt qua auto's wel goed aan, voornamelijk dikke amerikaanse bakken met soepele vering en dat zie je in de game ook terug. Niet alleen soms vechten met je eigen auto, maar dan komt er ook weer een tegenstander die je een "kusje" geeft. Als je vrije baan hebt, kan je vooral de Class A auto's flink in een drift gooien en deze ook wel vasthouden.dvd-linden schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:23:
[...]
Wat ik me voornamelijk bij Wreckfest afvraag is in hoeverre het racen goed aanvoelt en of het lang leuk blijft. En dan bedoel ik puur het race aspect. Oftewel, zit het racen goed in elkaar en blijft het langere tijd leuk?
Overigens ken ik Flatout wel, maar heb het nooit gespeeld.
[...]
Mijn favoriete circuit is de closed loop oval. Dat is een Oval, waarbij 1 rechtstuk door midden is geknipt en je moet keren. Chaos alom, want auto's rijden in beide richtingen zonder scheiding. Vooral na een paar ronden als het pack uit elkaar geslagen is en je overal auto's tegenkomt.
Er zitten redelijk wat circuits in, waarbij je genoeg variatie hebt. Vooral later in je career worden de races wel een stukje moeilijker en 1ste worden is geen zekerheidje.
Of je het langere tijd leuk vind, dat kan niemand voor je bepalen. Ik speel het af en toe tussendoor als ontspanning. GT Sport is trouwens echt geen hardcore racegame, daar kan je je ook langere tijd mee vermaken zonder enige kennis van auto's. Je kan GT Sport wel moeilijker maken als je wil. Ik race in GT Sport intussen met een Racerig en dan wordt het een stuk leuker. Wreckfest speel ik lekker met een controller op de bank.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL