Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

dvd-linden schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:23:
[...]

Wat ik me voornamelijk bij Wreckfest afvraag is in hoeverre het racen goed aanvoelt en of het lang leuk blijft. En dan bedoel ik puur het race aspect. Oftewel, zit het racen goed in elkaar en blijft het langere tijd leuk?

Overigens ken ik Flatout wel, maar heb het nooit gespeeld.

[...]
Dat kan ik niet voor je bepalen. Het voelt qua auto's wel goed aan, voornamelijk dikke amerikaanse bakken met soepele vering en dat zie je in de game ook terug. Niet alleen soms vechten met je eigen auto, maar dan komt er ook weer een tegenstander die je een "kusje" geeft. Als je vrije baan hebt, kan je vooral de Class A auto's flink in een drift gooien en deze ook wel vasthouden.

Mijn favoriete circuit is de closed loop oval. Dat is een Oval, waarbij 1 rechtstuk door midden is geknipt en je moet keren. Chaos alom, want auto's rijden in beide richtingen zonder scheiding. Vooral na een paar ronden als het pack uit elkaar geslagen is en je overal auto's tegenkomt.

Er zitten redelijk wat circuits in, waarbij je genoeg variatie hebt. Vooral later in je career worden de races wel een stukje moeilijker en 1ste worden is geen zekerheidje.

Of je het langere tijd leuk vind, dat kan niemand voor je bepalen. Ik speel het af en toe tussendoor als ontspanning. GT Sport is trouwens echt geen hardcore racegame, daar kan je je ook langere tijd mee vermaken zonder enige kennis van auto's. Je kan GT Sport wel moeilijker maken als je wil. Ik race in GT Sport intussen met een Racerig en dan wordt het een stuk leuker. Wreckfest speel ik lekker met een controller op de bank. :) (Wat met GT Sport ook prima kan) Voor een leuke prijs ( <20€ ) zijn beide eigenlijk no-brainers.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:36
Misschien een stomme vraag, maar is er nu een fatsoenlijke manier om de Ps4 extern te beheren (installeren en verwijderen van games, gebruik van de store etc) met een iPhone. Ik gebruik daar nu remote play voor om gewoon in te loggen op mijn Ps4, maar dat is redelijk omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:36
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:02:
Misschien een stomme vraag, maar is er nu een fatsoenlijke manier om de Ps4 extern te beheren (installeren en verwijderen van games, gebruik van de store etc) met een iPhone. Ik gebruik daar nu remote play voor om gewoon in te loggen op mijn Ps4, maar dat is redelijk omslachtig.
Voor de store kun je de Playstation App gebruiken. Je kunt daarin ook aangeven dat je games wilt downloaden naar je PS4.
Vervolgens je PS4 instellen dat nieuwe content automatisch gedownload en geïnstalleerd wordt. Games verwijderen moet je nog wel vanaf je PS4 zelf doen.

https://support.playstati...c-Download-of-PS4-Content

[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 24-07-2020 09:10 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:02:
Via je webbrowser kan je wel gewoon bij de Playstation store, vanuit daar kan je games kopen en/of installeren (die komen dan op een wachtrij te staan en gaan downloaden zodra je je PS4 aanzet)

Volgens mij is het niet mogelijk om verder data te beheren op de PS4, want dan zou ook ergens online opgeslagen moeten zijn welke data er steeds op je PS4 aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Raem schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:09:
[...]

Voor de store kun je de Playstation App gebruiken.
Vervolgens je PS4 instellen dat nieuwe content automatisch gedownload en geïnstalleerd wordt. Games verwijderen moet je nog wel vanaf je PS4 zelf doen.

https://support.playstati...c-Download-of-PS4-Content
Dank. Maar de store werkt niet echt fijn op de iPhone. Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:10:
[...]

Is de PC een optie? Dat werkt een stuk beter dan vanaf een mobiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:10:
[...]

Ik gebruik de store op m'n telefoon eigenlijk alleen om maandelijks de Plus games te downloaden, dus geen idee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Flapperbol schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:11:
[...]

Is de PC een optie? Dat werkt een stuk beter dan vanaf een mobiel :P
Ja het is ook niet echt een probleem natuurlijk. Maar er is voor Sony wel wat werk nog te berichten. De interface van de app en de store werkt in mijn ogen slecht op iPhone. Niet echt van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Stef120 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:40:
Heb best wel m'n lol met Wreckfest.
Zitten een paar hele belachelijke races tussen.

Last man standing met mobiele grasmaaiers of enorme graan dors wagens weet ik veel.

Maar daarnaast ook toffe oval races, off-road drift en head to head
bruh, heb jij die race met de rijdende bankstellen al gehaald? Zonder af te schalen naar de makkelijkste settings :P

Dat vind ik trouwens ook nog wel een mooie aan Wreckfest. Je beloning wordt deels bepaald door een difficulty multiplier. Dus hoe moeilijker je het maakt hoe hoger je beloning bij een goed resultaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 24-07-2020 09:17 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:17
Jasphur schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:16:
[...]

bruh, heb jij die race met de rijdende bankstellen al gehaald? Zonder af te schalen naar de makkelijkste settings :P
Whaha die ja, niet te doen!!! 8)7 _O-
Paar geprobeerd maar heb het achter me gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Jasphur schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:36:
[...]

Je kan elke race opnieuw de moeilijkheidsgraad aanpassen. Dus als je een bepaald circuit goed kan dan kun je het jezelf moeilijker maken door de AI slimmer te maken en/of rij hulpen uit te zetten en/of heftigere schade en/of nog een paar mogelijkheden weet ze niet meer uit mijn hoofd.

Daarnaast heeft Wreckfest enorm veel circuits dus opzich ben je er best lang zoet mee, zeker als je alles 100 wilt halen. Ik vermaakt mij na een uur of 40 nog steeds prima met de game, zeker ook omdat de AI niet altijd reageert zou als je zou verwachten. :)
Dat is al een hele aardige speeltijd. En qua bugs, want daar had die game in eerste instantie nog wel mee te kampen toch? Veel tegengekomen of is de huidige versie van de game wat dat betreft gewoon goed speelbaar?
dvdkiwi schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:37:
[...]

Burnout Paradise al gespeeld?

Inderdaad jammer dat Driveclub niet meer gemaakt wordt, dat was een heerlijke mix tussen sim en arcade.
Van dezelfde studio kwamen de Motorstorm games, ook spijtig dat we die niet meer zullen zien ;(
Hetzelfde geldt overigens voor ModNation Racers.
Nee, nog nooit een Burnout gespeeld. Weet ook niet waarom, maar die serie trekt me op de een of andere manier niet echt. Maar goed, misschien dat als ik het eens zou proberen daar anders over ga denken hoor.
PsychoBoyJack schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:09:
[...]

Waarom probeer je EA Acces niet voor een maandje? Daar staat Heat nu ook tussen.

4 euro per maand...
Helemaal niet eens aan gedacht. Bedankt voor de tip! Is wellicht wel eens het overwegen waard.
thunder8 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:01:
[...]

Dat kan ik niet voor je bepalen. Het voelt qua auto's wel goed aan, voornamelijk dikke amerikaanse bakken met soepele vering en dat zie je in de game ook terug. Niet alleen soms vechten met je eigen auto, maar dan komt er ook weer een tegenstander die je een "kusje" geeft. Als je vrije baan hebt, kan je vooral de Class A auto's flink in een drift gooien en deze ook wel vasthouden.

Mijn favoriete circuit is de closed loop oval. Dat is een Oval, waarbij 1 rechtstuk door midden is geknipt en je moet keren. Chaos alom, want auto's rijden in beide richtingen zonder scheiding. Vooral na een paar ronden als het pack uit elkaar geslagen is en je overal auto's tegenkomt.

Er zitten redelijk wat circuits in, waarbij je genoeg variatie hebt. Vooral later in je career worden de races wel een stukje moeilijker en 1ste worden is geen zekerheidje.

Of je het langere tijd leuk vind, dat kan niemand voor je bepalen. Ik speel het af en toe tussendoor als ontspanning. GT Sport is trouwens echt geen hardcore racegame, daar kan je je ook langere tijd mee vermaken zonder enige kennis van auto's. Je kan GT Sport wel moeilijker maken als je wil. Ik race in GT Sport intussen met een Racerig en dan wordt het een stuk leuker. Wreckfest speel ik lekker met een controller op de bank. :) (Wat met GT Sport ook prima kan) Voor een leuke prijs ( <20€ ) zijn beide eigenlijk no-brainers.
Ik doelde vooral op het feit of het rijden gewoon degelijk en goed aanvoelt en niet bijvoorbeeld zweverig zoals @dvdkiwi over NFS zei. Maar uiteindelijk is dat iets wat je inderdaad zelf moet ervaren.

En ik moet zeggen dat ik racegames over het algemeen wel langere tijd leuk vind als het lekker rijdt en er wel een bepaalde moeilijkheidsgraad in zit. Daarom kom ik steeds terug met het Driveclub voorbeeld: dat was voor mij denk ik de ideale racegame qua combi tussen arcade en sim, het zag er goed uit en de moeilijkheidsgraad was prima.

GT Sport zal ongetwijfeld wel een goede game zijn, maar ik vind de Gran Turismo games vaak net even iets te statisch qua rijden/racen en daar heb ik momenteel even geen zin in. Wellicht dat ik die serie weer eens op pak als deeltje 7 uitkomt.

Iig, bedankt voor de informatie allen! Ik denk dat ik deze maand gewoon Grid en Wreckfest allebei maar ga aanschaffen. Dan binnenkort Mario Kart op de Switch er nog even bij en dan is mijn honger wat racegames betreft wel weer even gestild.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@dvd-linden Mja, ik ben ook wel een type speler die levels 100 keer achter elkaar kan spelen om het maar op perfect te halen :P Dan zit je al snel op 40 uur. Dus of het voor jou dan dezelfde ervaring geeft, geen idee.

Mbt bugs, heb nog geen gekke bugs gezien en ben nog geen game breaking bug tegengekomen. En wat lekker rijden betreft: in Wreckfest kun je zelf de gevoeligheid van je controller buttons en sticks aangeven.
Dus je kan zeggen dat R2 helemaal indrukken dat dat volledig gas is of dat je bij een klein beetje inknijpen al volledig gas geeft. Dus behoorlijk naar smaak in te richten zeg ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Jasphur schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:04:
@dvd-linden Mja, ik ben ook wel een type speler die levels 100 keer achter elkaar kan spelen om het maar op perfect te halen :P Dan zit je al snel op 40 uur. Dus of het voor jou dan dezelfde ervaring geeft, geen idee.

Mbt bugs, heb nog geen gekke bugs gezien en ben nog geen game breaking bug tegengekomen. En wat lekker rijden betreft: in Wreckfest kun je zelf de gevoeligheid van je controller buttons en sticks aangeven.
Dus je kan zeggen dat R2 helemaal indrukken dat dat volledig gas is of dat je bij een klein beetje inknijpen al volledig gas geeft. Dus behoorlijk naar smaak in te richten zeg ik.
Ow, maar ik durf te stellen dat ik zo ook wel enigszins in elkaar zit. Heb Trackmania Turbo niet voor niks platinum (en ja, daar ben ik best trots op :+). Als het maar goed rijdt en de tracks leuk zijn.

Maar thanks in ieder geval!

Gisteren ben ik overigens aan Knack begonnen. Ff heel iets anders, maar speelt wel lekker en oogt best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51
Knack vond ik verrassend leuk :)
Erg vrolijke game en het speelt lekker weg.
Heb nog hoop dat deeltje 2 nog een keer in de plus komt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:38:
Knack vond ik verrassend leuk :)
Erg vrolijke game en het speelt lekker weg.
Heb nog hoop dat deeltje 2 nog een keer in de plus komt.
Dat zou zeker mooi zijn! Deeltje 1 heb ik nu ook uit Plus geplukt. En inderdaad, het speelt lekker weg en is vrolijk. En daar had ik wel ff zin in na the Last of Us II en the Last of Us Remastered.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:38
Ghost of Tsushima doet het heel goed precies. Moet zeggen dat ik het ook een heel leuke game vind!

En deze DLC komt ook nog naar PS4 (toch lichtjes onverwacht?)
Ga ik eventueel eens uit een sale meepikken.
[YouTube: The Outer Worlds: Peril on Gorgon – Official Trailer | PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Is days gone nu de moeite waard? De reviews waren niet denderend. Zie dat de user reviews over het algemeen positiever zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ze Jin in die tweets bij zijn voornaam aanspreken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 24-07-2020 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:26:
Is days gone nu de moeite waard? De reviews waren niet denderend. Zie dat de user reviews over het algemeen positiever zijn?
Ik ben nu denk ik op ongeveer 80% (in de vorige sale meegepakt) en hoewel het natuurlijk geen grote titel is, kan ik me er prima in vermaken. Maar ik ben dan ook wel een liefhebber van tragische helden, zombies, post-apocalyptische werelden, motorrijden en een beetje rondcrossen door gebieden.

Speel het ook op easy, gaat mij gewoon om de ervaring. Het hoofdverhaal is natuurlijk niet origineel, maar de zijverhalen en gewoon kleine gebeurtenissen in de wereld maken dat het wel "levend" aanvoelt. Ook vind ik de muzieknummers die sporadisch voorbijkomen erg mooi, en de voice acting is in orde.

Bugs ben ik eigenlijk nauwelijks tegengekomen, en ook op mijn OGPS4 speelt het nog prima. Als je twee tientjes hebt liggen, de setting staat je aan en je wil eens een niet Ubisoft sandbox, dan kan je je er geen buil aan vallen. De deluxe versie vind ik trouwens niet echt de moeite waard, voegt weinig tot niets relevants toe. Dan kan je dat tientje beter aan een ander spel besteden, zoals de eerste twee Dead Islands, HZD oid :)

Als ik Days Gone uit heb ga ik trouwens maar eens beginnen aan Far Cry 5, de Gold Edition is nu ook voor twee tientjes te krijgen. Op zich ook wel weer prima zomervermaak. Ik verwacht daar ook weer een Ubi spel van, maar het is alweer een hele tijd geleden dat ik Far Cry 4 heb gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 24-07-2020 14:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:15
Ik heb hem zelf ook gekocht, moet er nog aan beginnen ben nu met spiderman bezig, maar het lijkt me een leuke game.

Aan reviews hecht ik niet te veel waarde vaker spellen gespeeld die mindere reviews kregen die ik heel leuk vond, en ook spellen gespeeld die hele goede reviews kregen en die ik niet veel aan vond dus het zegt ook niet alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De lage beoordeling bij release kon ik destijds wel begrijpen omdat er ook behoorlijk wat bugs in zaten en er serieuze performance problemen waren. Ik kocht het spel een jaar later en vond het echt heel tof. Het begin is traag maar wordt naar verloop van tijd steeds boeiender. De wereld die ze gemaakt hebben is wel intrigerend en er zit ook een degelijk verhaal in verweven. Het is Bend's eerste poging om een AAA console game uit te brengen nadat ze voornamelijk actief waren op de Vita en dat merk je wel aan sommige dingen die een beetje klungelig of low-budget aanvoelen echter je kunt ook zien dat de makers er met veel passie aan hebben gewerkt. De potentie voor een hele mooie opvolger op de PS5 is er zeker.

Knap trouwens weer die verkoopcijfers van GoT! Het risico voor het maken van een compleet nieuwe IP blijft groot maar deze generatie heeft het voor Sony toch veel opgeleverd en heel goed uitgepakt. Ik hoop wel dat ze ook Dreams blijven ondersteunen want dat soort unieke ervaringen komen toch niet vaak voorbij. De doelgroep is natuurlijk een stuk kleiner en dat zie je nu ook aan het aantal spelers (~ 500.000 volgens Gamstat). Da's niet heel veel maar het feit dat ze zojuist PSVR support hebben gereleased is veelbelovend en ik hoop dat ze de scope nog verder kunnen uitbouwen op de PS5. Grotere levels en meer assets zou daar een easy win moeten zijn lijkt me.

Ben net klaar met Medievil (leuke throwback naar het origineel op de PS1 en nog best pittig!) en nu begonnen aan FF7 Remake. Daarna enkel nog Ghost of Tsushima en ik ben klaar met deze generatie Playstation :P Hierna even een uitstapje maken naar Xbox Gamepass op de PC voor Halo MCC en Flight Simulator totdat de PS5 uit is. Wat hebben we het toch zwaar als gamers dit jaar! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Meer mensen net €10 op hun account bijgeschreven gekregen ivm 10 jaar PS Plus? Net gebaar!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Canis Lupus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:39:
Meer mensen net €10 op hun account bijgeschreven gekregen ivm 10 jaar PS Plus? Net gebaar!
???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Haha nee, ik kreeg 100 euro. Jij maar een tientje ja? :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:43:
[...]

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Zijn er eigenlijk websites waar je de prijs van aanbiedingen op psn bij kan houden? Wil bijvoorbeeld graag de nieuwe modern warfare kopen, maar speel alleen de single player dus 70€ is way to much.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:34:
Zijn er eigenlijk websites waar je de prijs van aanbiedingen op psn bij kan houden? Wil bijvoorbeeld graag de nieuwe modern warfare kopen, maar speel alleen de single player dus 70€ is way to much.
PSprices.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
En budgetgaming.nl als je op zoek bent naar fysieke discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51
Mr_Tomatohead schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:41:
[...]

En budgetgaming.nl als je op zoek bent naar fysieke discs.
Budgetgaming doet ook aanbiedingen in de PS store ;)
Er staat nu een heel overzicht van de zomeruitverkoop.

Werkt niet als je zoekt op game, maar toch handig.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 24-07-2020 22:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Canis Lupus en @spaceboy waar zien jullie dat?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Noppes Nada

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Zie wel dat Sony via Twitter aangeeft i.v.m. 10 jaar PlayStation Plus elk bedrag dat je in hun wallet stort in Bitcoin, dat ze dat weer dubbel aan je terugstorten. Wees er snel bij zou ik zeggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Blijft raar, bijna alles wat Sony uitdeelt gaat alleen naar bepaalde groepen..

Kerst thema heb ik bijvoorbeeld ook niet gehad. En ja, ik heb alle marketing aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

spaceboy schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:43:
[...]

Beetje te snel gereageerd 😁
Maar is dus inmiddels door meerdere mensen bevestigd 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canis Lupus schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 07:33:
[...]
Beetje te snel gereageerd 😁
Maar is dus inmiddels door meerdere mensen bevestigd 😋
Klopt, op Reddit stond het ook al. Hier helaas nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Zag een theorie dat mensen die zelden of nooit spellen digitaal kopen het zouden ontvangen maar als je vaker in de store koopt niet.

Geen idee of dat klopt hoor.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
Segafreak83 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 00:24:
[...]

Kerst thema heb ik bijvoorbeeld ook niet gehad. En ja, ik heb alle marketing aanstaan.
Dat lijkt een beetje de aanpak van Sony ja... Ik vind dat toch erg twijfelachtige marketing. Ik denk dat veel mensen alleen maar boos worden als zij dan niks krijgen. Zelfde met die kortingscodes een tijdje terug.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vrijdag schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 07:53:
Zag een theorie dat mensen die zelden of nooit spellen digitaal kopen het zouden ontvangen maar als je vaker in de store koopt niet.

Geen idee of dat klopt hoor.
Als dat zo is, krijg ik die "bonus" niet, want ik koop alles digitaal. Zal het in de gaten houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@dvd-linden @Jasphur @thunder8 Wreckfest vind ik een heerlijke game! Helaas heb je voor de platinum trophy ook 2 online trophies nodig, maar op die 2 na heb ik de game dus zo goed als op platinum staan.

De game heb ik van begin tot eind in 1 ruk (niet in 1 sessie ;) ) helemaal uitgespeeld, alle races compleet. Heerlijk verslavend om alles op goud te krijgen (beetje hetzelfde als @dvd-linden met TrackMania heeft, maar dan wel een stuk makkelijker). Ik moet wel zeggen dat ik na alles compleet gereden te hebben de game ook niet meer heb aangeraakt.

Mocht iemand de online trophies nog willen doen voor de platinum, DM me gerust, ik help jou (en mezelf dus ;) ) er graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
Welke ‘groepen’ probeer je te insinueren?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
[...]

Zullen we een online petitie starten...heb geen zin in demonstraties ivm epidemie.

Zelf nog niks ontvangen,dag is lang :)

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 25-07-2020 11:35 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Zou het kunnen dat alleen PS+ leden die ook de volle 10 jaar PS+ lid geweest zijn de bonus gestort krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

ik heb ook de 10 piek storecredit gekregen, maatje van me weer niet. Maar ik ben zelf ook al ps+ member sinds het bestaat, dus zou best kunnen dat het daar aan ligt idd

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

ralph075 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Zou het kunnen dat alleen PS+ leden die ook de volle 10 jaar PS+ lid geweest zijn de bonus gestort krijgen?
Zou kunnen heb inderdaad ook al sinds het begin PS+ en kreeg ook die €10 :)
Leuk gebaar van Sony inderdaad.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

YakuzA schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:33:
[...]

Welke ‘groepen’ probeer je te insinueren?
Hij insinueert niks volgens mij.

Maar naar welke groepen denk jij dat hij naar insinueert?

8)7 :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Kalder schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:00:
[...]

Zou kunnen heb inderdaad ook al sinds het begin PS+ en kreeg ook die €10 :)
Leuk gebaar van Sony inderdaad.
Check, ik ben ook PS Plus members sinds dag 1. Dus 1 euro voor elk jaar 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Flagg schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 16:31:
[...]

Hij insinueert niks volgens mij.

Maar naar welke groepen denk jij dat hij naar insinueert?

8)7 :P
Geen idee.
Daarom de vraag, aangezien ‘bijna alles van Sony’ naar ‘bepaalde groepen’ gaat

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
YakuzA schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 21:34:
[...]

Geen idee.
Daarom de vraag, aangezien ‘bijna alles van Sony’ naar ‘bepaalde groepen’ gaat
Voel je jezelf aangevallen ofzo?

Daarmee bedoel ik simpelweg dat het lijkt als het random naar mensen gestuurd wordt, zonder een aanwijsbare reden.

Als ze er bijvoorbeeld nu bij hadden gezet: "Omdat je 10 jaar lid bent, krijg je van ons €10".

Is het meteen duidelijk en geen giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Segafreak83 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 21:43:
[...]

Voel je jezelf aangevallen ofzo?
Nope, je post klonk alleen wat raar, net alsof jij niet bij de ‘bepaalde groepen’ hoorde.

Het klinkt een beetje vaag en raar, en dan mag ik niet vragen wat je bedoeld?
Daarmee bedoel ik simpelweg dat het lijkt als het random naar mensen gestuurd wordt, zonder een aanwijsbare reden.
Als je dit gewoon gepost had zonder vage bewoordingen die precies het tegenovergestelde aangeven als deze opmerking, dan was het idd duidelijk.
Als ze er bijvoorbeeld nu bij hadden gezet: "Omdat je 10 jaar lid bent, krijg je van ons €10".

Is het meteen duidelijk en geen giswerk.
Klopt.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 25-07-2020 23:28 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Welkom op Tweakers, man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die €10 is random en je kant het krijgen tot 8 augustus.Hou je mail in de gaten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 01:10:
Die €10 is random en je kant het krijgen tot 8 augustus.Hou je mail in de gaten :)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
In al die jaren dat ik PS+ heb, heb ik nog nooit wat van Sony gekregen. Geen thema's, avatars of wat dan ook. Zelfs die infografiek van een tijd terug werkte niet bij mij :')
Ik verwacht dan ook niets van ze.

Misschien omdat ik alle marketing crap heb uitgeschakeld maar soit. Minder spam is me ook wat waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.embed.ly/1/display?key=fd92ebbc52fc43fb98f69e50e7893c13&url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Frglb8hmhs0d51.png

[ Voor 46% gewijzigd door Amaze86 op 26-07-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
"Some selected users"

Die "selection" zijn dus de users die vanaf begin af aan onafgebroken PS+ lid geweest zijn ;)
Het wordt "randomly delivered" onder die "selected users".

Tenzij er iemand zich meldt die niet onafgebroken lid is vanaf het begin, dan is het anders. Dat heb ik echter nog nergens gezien. Iedereen, die ik er tot nu toe over gehoord heb dat ie €10 heeft ontvangen, was lid vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik weet het niet 100% cker maar ik dacht dat ik ook vanaf het begin al PS+ heb, echter nog geen krediet ontvangen...

Over PS+ gesproken, recent COD single player en daarna Star Wars Battlefront Single Player uitgespeeld, beide best vermakelijk. Vandaag begonnen met Tomb Raider, heb er nog maar een paar uurtjes inzitten maar die game heeft me wel verrast! Pareltje zou ik zeggen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds het begin PS+ lid en ik heb ook nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Ben toch wel benieuwd wat de achterliggende gedachte aan die 10 euro tegoed actie is. Heeft Sony rekening ermee gehouden dat dit tot veel verwarring gaat leiden op het internet? Dat de mensen die niks krijgen zich mogelijk genaaid zullen voelen? Neem aan dat ze op de 1 of andere manier verwachten onder aan de streep meer winst te gaan maken met deze actie. Ben heel nieuwsgierig naar hoe men tot die conclusie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

ralph075 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:22:
[...]

"Some selected users"

Die "selection" zijn dus de users die vanaf begin af aan onafgebroken PS+ lid geweest zijn ;)

Tenzij er iemand zich meldt die niet onafgebroken lid is vanaf het begin, dan is het anders. Dat heb ik echter nog nergens gezien. Iedereen, die ik er tot nu toe over gehoord heb dat ie €10 heeft ontvangen, was lid vanaf het begin.
Ik weet niet of dat het is, ik heb wel vanaf begin ps plus maar heb tussentijds wel een keer één of twee maanden geskipt omdat ik vergeten was om het te verlengen. Maar heb wel die €10 cadeau gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door ralph075 op 26-07-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kalder schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:23:
[...]

Ik weet niet of dat het is, ik heb wel vanaf begin ps plus maar heb tussentijds wel een keer één of twee maanden geskipt omdat ik vergeten was om het te verlengen. Maar heb wel die €10 cadeau gekregen.
Dat onafgebroken heb ik er zelf bij verzonnen, eigenlijk :X Leek me logisch, maar heb ik nergens specifiek gehoord, besef ik me nu.

Maar wel in het begin lid geworden en nog steeds een actief account, zoiets dan misschien. Het lijkt er in ieder geval wel sterk op dat het accounts zijn die sinds het begin van PS+ lid zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mr_Tomatohead schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:13:
Ben toch wel benieuwd wat de achterliggende gedachte aan die 10 euro tegoed actie is. Heeft Sony rekening ermee gehouden dat dit tot veel verwarring gaat leiden op het internet? Dat de mensen die niks krijgen zich mogelijk genaaid zullen voelen? Neem aan dat ze op de 1 of andere manier verwachten onder aan de streep meer winst te gaan maken met deze actie. Ben heel nieuwsgierig naar hoe men tot die conclusie komt.
Maar je hebt toch nergens recht op? Hoezo voel je je dan genaaid? Sony mag lekker doen wat ze willen en met tegoed strooien aan wie dan ook en er is weinig wat we daar aan kunnen (of zouden moeten willen) doen.

Misschien krijg je een tientje korting, misschien ook niet. Het is niet het einde van de wereld. Ik denk dat hier een aantal iets te gefocust zijn op het krijgen van tegoed en er inmiddels helemaal overheen kijken dat je met een tientje ook weer geen schokkende zaken kunt doen in de store. Het is leuk, maar geen must. Als je je aankopen laat afhangen van dat tientje, dan vraag ik me af of gamen wel de goede hobby voor je is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:52:
[...]

Maar je hebt toch nergens recht op? Hoezo voel je je dan genaaid? Sony mag lekker doen wat ze willen en met tegoed strooien aan wie dan ook en er is weinig wat we daar aan kunnen (of zouden moeten willen) doen.

Misschien krijg je een tientje korting, misschien ook niet. Het is niet het einde van de wereld. Ik denk dat hier een aantal iets te gefocust zijn op het krijgen van tegoed en er inmiddels helemaal overheen kijken dat je met een tientje ook weer geen schokkende zaken kunt doen in de store. Het is leuk, maar geen must. Als je je aankopen laat afhangen van dat tientje, dan vraag ik me af of gamen wel de goede hobby voor je is.
Mensen hebben nergens recht op, maar ik zie dat het in dit topic toch al voor wat niet positief sentiment zorgt. Marketing doe je toch om klanten aan je te binden en uiteindelijk meer winst te halen? Ben vanuit dat perspectief heel benieuwd naar de achterliggende filosofie achter deze actie. Ook omdat er niet duidelijk gecommuniceerd wordt op basis van wat winnaars bepaald worden.

Mij kan dat tientje ook weinig schelen (heb niet eens plus op het moment) en daar koop je inderdaad weinig wereldschokkends mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

_/-\o_
Het is een soort loterij, beschouw het ook zo, ik heb ook al een keer 3 maanden gratis Netflix gehad (al was het een tegoed van 30 euro, wat voor mij geen 3 maanden is, maar vond het een leuk gebaar van Sony. Ze hoeven helemaal niets weg te geven.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Ik zie het wel. krijg ik het, krijg ik het, if not, then not. Hoeft niet moeilijker en dramatischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
ralph075 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:22:
[...]

"Some selected users"

Ik ben absoluut niet vanaf het begin lid. Wel sinds ik de PS4 kocht, zon 5 jaar geleden, onafgebroken lid. En wel de 10 euro tegoed kado...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
Net een maand lid. En ook 10 euro 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En welke game gaan mensen halen met hun gratis 10tje? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:50
Jasphur schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:24:
En welke game gaan mensen halen met hun gratis 10tje? :D
Ik heb na de eerdere enthousiaste reacties vanuit dit forum Wreckfest gekocht d:)b
Zaterdag avond met een maatje lekker de hele avond races gereden (y)

Ik had de 10 euro trouwens ook, maar ben volgens mij ook vanaf dag 1 al lid van PSN :*)
Wel beetje jammer van de willekeur mbt deze actie :/ maar misschien dat de korting gefaseerd naar alle PSN Plus gebruikers wordt verspreidt? :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

SpeedyNick schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:45:
[...]

Ik heb na de eerdere enthousiaste reacties vanuit dit forum Wreckfest gekocht d:)b
Zaterdag avond met een maatje lekker de hele avond races gereden (y)
Bevalt goed dus? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
Zeker! We hebben meer van dit soort spellen nodig, ik mis Burnout :'( Speelde zelfs mijn ouders, vooral de crashes in deel 2 en 3 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

SpeedyNick schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:12:
[...]

Zeker! We hebben meer van dit soort spellen nodig, ik mis Burnout :'( Speelde zelfs mijn ouders, vooral de crashes in deel 2 en 3 _O-
Burnout Paradise is ook te krijgen op de PS4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

thunder8 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:50:
[...]

Burnout Paradise is ook te krijgen op de PS4 toch?
Klopt maar ik kan me voorstellen dat mensen na 12 jaar een beetje uitgekeken zijn op burnout paradise.
Het zou wel leuk zijn als we eens een nieuwe burnout zouden krijgen :)
We hebben deze hele generatie geen nieuwe Burnout game gehad, alleen de remaster van burnout paradise die ook al op de PS3 uit was.

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 27-07-2020 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
Kalder schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Klopt maar ik kan me voorstellen dat mensen na 12 jaar een beetje uitgekeken zijn op burnout paradise.
Het zou wel leuk zijn als we eens een nieuwe burnout zouden krijgen :)
We hebben deze hele generatie geen nieuwe Burnout game gehad, alleen de remaster van burnout paradise die ook al op de PS3 uit was.
Alhoewel genoeg mensen die mening niet met mij zullen delen, vind ik de delen voor Paradise City beter.
Waren natuurlijk allemaal losse races en (crash) missies, waardoor dit voor een leek (kuch, moeders) makkelijker op te pakken was ;)

Mooie herinneringen aan deel 3 met de oudjes op de camping spelen tijdens een druilerige dag <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
SpeedyNick schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:12:
[...]

Ik mis inderdaad de burnouts zoals deel 2 en 3 :) Paradise heb ik nooit echt leuk gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ik kan de reactie van speedyrick wel bevestigen. Het is 1 van de weinige racers die online erg leuk zijn om te rijden. Ten eerste, omdat je gewoon weet dat iedereen jou gaat beuken en omdat je weet dat jij ook hen kunt beuken. Sterker, de rest verwacht gewoon dat je gaat beuken. Als je dat niet doet, dan krijg je er toch wel 1 terug. Maar juist die dynamiek van beuken of gebeukt worden, maakt het een hele andere online racer.

Zelf rij ik vooral defensief, maar soms heb ik ook van die potjes dat ik er gewoon hard in hak, zeker als ik wat plekken verloren heb. Zelf iemand heel hard de vangrail in beuken en een groot deel van zijn health af zien lopen, geeft een goed gevoel, maar iemand een poging zien doen en zichzelf alleen de vangrail in zien vliegen, is eigenlijk nog beter :P

En er zijn eigenlijk genoeg banen in de game, dat je eigenlijk nooit echt snel in de harhaling valt. Elke week wordt de selectie aangepast en als je maximaal een uurtje of 10 per week online speelt, dan gaat het gewoon erg lekker.

Pluspunt is verder dat er minimale verschillen tussen auto's zitten en je na een paar maanden ook niet ineens gedomineerd wordt. Elke auto die je ziet, kun je zelf ook rijden en meestal niet veel moeite om te halen. Maar zelfs al pak je een ander, dan zit er nog steeds weinig tussen. Veel andere games worden elke maand wat lastiger omdat men er beter in komt en je dan als leek niet echt meer mee kunt komen, maar daar heb ik met Wreckfest eigenlijk weinig last van.

Daarbij komt nog dat elke ronde eigenlijk wel anders aan voelt. Doordat de baan niet glad is en de physics goed in elkaar zitten, kan elk rondje weer net wat anders lopen en dat houdt de game ook erg fris. Ik heb sommige banen nu al 100 keer gedaan en vind ze nog elke keer uitdagend. Bij een F1 game wordt dat toch vaak wel minder.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2020 13:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Martinspire schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:17:
[...]

Ik kan de reactie van speedyrick wel bevestigen. Het is 1 van de weinige racers die online erg leuk zijn om te rijden. Ten eerste, omdat je gewoon weet dat iedereen jou gaat beuken en omdat je weet dat jij ook hen kunt beuken. Sterker, de rest verwacht gewoon dat je gaat beuken. Als je dat niet doet, dan krijg je er toch wel 1 terug. Maar juist die dynamiek van beuken of gebeukt worden, maakt het een hele andere online racer.

Zelf rij ik vooral defensief, maar soms heb ik ook van die potjes dat ik er gewoon hard in hak, zeker als ik wat plekken verloren heb. Zelf iemand heel hard de vangrail in beuken en een groot deel van zijn health af zien lopen, geeft een goed gevoel, maar iemand een poging zien doen en zichzelf alleen de vangrail in zien vliegen, is eigenlijk nog beter :P

En er zijn eigenlijk genoeg banen in de game, dat je eigenlijk nooit echt snel in de harhaling valt. Elke week wordt de selectie aangepast en als je maximaal een uurtje of 10 per week online speelt, dan gaat het gewoon erg lekker.

Pluspunt is verder dat er minimale verschillen tussen auto's zitten en je na een paar maanden ook niet ineens gedomineerd wordt. Elke auto die je ziet, kun je zelf ook rijden en meestal niet veel moeite om te halen. Maar zelfs al pak je een ander, dan zit er nog steeds weinig tussen. Veel andere games worden elke maand wat lastiger omdat men er beter in komt en je dan als leek niet echt meer mee kunt komen, maar daar heb ik met Wreckfest eigenlijk weinig last van.

Daarbij komt nog dat elke ronde eigenlijk wel anders aan voelt. Doordat de baan niet glad is en de physics goed in elkaar zitten, kan elk rondje weer net wat anders lopen en dat houdt de game ook erg fris. Ik heb sommige banen nu al 100 keer gedaan en vind ze nog elke keer uitdagend. Bij een F1 game wordt dat toch vaak wel minder.
Heb nog geen race online gedaan met wreckfest, dus kan daar nog niet over oordelen. Maar het is inderdaad een hele leuke racer, waar hele volkstammen beter in thuis horen dan in GT Sport. ;) Beuken en gebeukt worden is een way of life in deze game en dat maakt het leuker, omdat je het verwacht en zo hoort. Zal binnenkort toch een een race online doen. :)

Bij een normale racer kost een beuk je 9 vd 10 keer de race, omdat je de verloren tijd nooit meer goed kan maken. En met catch-up functies is het gewoonweg ook niet leuk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Makkelijk gesteld en je hebt deels gelijk, maar kinderen en minima willen ook wel eens wat leuks kopen. Als je dan je budget ineens verdubbelen kan, maakt zo'n tientje wel een boel uit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
dvd-linden schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:23:
[...]

Bedankt voor het advies. Dan laat ik NFS voor wat het is. Vind het wel jammer, zou toch wel weer eens zin hebben in een goede NFS. Lekker racen, beetje customizen/tunen en mooie graphics. Misschien dat Heat nog eens voor een mooie prijs voorbij komt, maar die game is het volgens mij ook allemaal net niet.
De meeste recente NFSs zijn inderdaad heel matig, maar de laatste (NFS Heat) is weer dikke pret hoor.
Het is naar mijn mening een mix tussen Underground 2 en (de originele) Most Wanted, wat ook mijn 2 favoriete games uit de serie zijn.

In Heat kan je ook weer lekker losgaan met het pimpen van je bak (heerlijk!) en het racen zelf is ook ouderwets leuk. Het verhaal vond ik wel kort en zeer cringy, maar dat laatste is eigenlijk ook nooit anders geweest. Dan is kort en cringy een betere combinatie dan lang en cringy :+

Heat is alleen wel weer redelijk duur, aangezien het eind vorig jaar uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Nogmaals bedankt voor de reacties allen. Leuk om zoveel enthousiasme over Wreckfest te lezen. Nog een laatste vraag die met Wreckfest te maken heeft (en tevens de laatste post die ik voorlopig aan de game wijd): is het het waard om de Deluxe edition te kopen? Ik zie namelijk dat deze (groten)deels om customization draait en daar heb ik persoonlijk weinig mee. Je krijgt ook 20 extra auto's las ik, maar ik vraag me dus af of dat veel meerwaarde heeft in deze game.

Overigens ga ik eerst GRID aanschaffen, want heb nu toch net ff iets meer zin in een dergelijke racer.

Knack heb ik alweer bijna uit trouwens. Leuk tussendoortje waar je snel doorheen loopt, maar meer ook niet. (Kan ook niet al teveel verwachten van een dergelijke game uit 2013 natuurlijk.)

@Dalim: Precies! Als die game nou minstens een tientje goedkoper was geweest was het een ander verhaal geweest. Dus daar wacht ik nog even mee en wellicht dat ik die ooit nog eens oppik als die voor een lagere prijs voorbij komt. Het zou wel fijn zijn als ze met de NFS franchise weer de goede kant op gaan iig!

[ Voor 17% gewijzigd door dvd-linden op 27-07-2020 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
dvd-linden schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:02:
@Dalim: Precies! Als die game nou minstens een tientje goedkoper was geweest was het een ander verhaal geweest. Dus daar wacht ik nog even mee en wellicht dat ik die ooit nog eens oppik als die voor een lagere prijs voorbij komt. Het zou wel fijn zijn als ze met de NFS franchise weer de goede kant op gaan iig!
Ik bedenk me trouwens net dat Heat ook in EA Access zit. Dus als je het niet erg vind om een maandje aan NFS te wijden kan je het makkelijk voor 5 euro uitspelen. Zo had ik het ook gedaan.

En ik pluk hem wel over een jaar goedkoop op uit de store on weer lekker te pimpen en te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:29
Hi all. Sinds vorige week in het blije bezig van een PS4 Pro en druk met games zoeken (en gamen natuurlijk).
Gaat best goed (hoewel het irritant is als je spel wil spelen je soms wel 2 uur verder bent voor je echt kan beginnen vanwege grote updates die eerst installed moeten worden).

Nu zag ik ook een PS Plus wat interessant lijkt.
Als nederlander uiteraard op zoek naar kortng ervoor ;)
Zo kwam ik bij Ossu.nl uit voor maar 24 euro voor 1 jaar.

Zou bijna denken te mooi om waar te zijn.
Ook al geen online reviews van die winkel.

Kan ik het gewoon aanschaffen of gewoon rustig verder zoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

slommer schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:41:
Hi all. Sinds vorige week in het blije bezig van een PS4 Pro en druk met games zoeken (en gamen natuurlijk).
Gaat best goed (hoewel het irritant is als je spel wil spelen je soms wel 2 uur verder bent voor je echt kan beginnen vanwege grote updates die eerst installed moeten worden).

Die update ellende kan je grotendeels voorkomen door je PS4Pro in rustmodus te zetten ipv uit en automatisch updaten in te stellen. Dan kan je console op de achtergrond de updates downloaden en installeren. Kost misschien wel meer stroom, maar ik heb liever dat dan uren wachten tot een update binnen is en geinstalleerd wordt. Hou wel je schijfruimte in de gaten, sommige games hebben flink ruimte nodig voor updaten.

24 euro voor 1 jaar PLUS is wel heel goedkoop. 36€ is volgens mij het laagste wat ik bij officiële winkels heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
slommer schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:41:

Met zulke aanbiedingen koop je vaak een account waar het abonnement op actief is. Zo ook bij ossu.nl
U ontvangt een account met 12 maanden licentie.
Ik zou er niet aan beginnen. Dat account kan geblokkeerd worden, vaker verkocht worden waardoor jij er niks meer mee kan en de maandelijkse games kun je na 1 jaar niet meer spelen, omdat je dan waarschijnlijk weer een nieuw account moet kopen. En ik heb eigenlijk geen idee of je dan wel online kan met games die je digitaal onder je eigen account hebt gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 27-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:29
Raem schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Met zulke aanbiedingen koop je vaak een account waar het abonnement op actief is. Zo ook bij ossu.nl

[...]

Ik zou er niet aan beginnen. Dat account kan geblokkeerd worden, vaker verkocht worden waardoor jij er niks meer mee kan en de maandelijkse games kun je na 1 jaar niet meer spelen, omdat je dan waarschijnlijk weer een nieuw account moet kopen. En ik heb eigenlijk geen idee of je dan wel online kan met games die je digitaal onder je eigen account hebt gekocht.
Zie het ook idd nu ja. Mooi verstopt tussen een berg tekst met NL en Engels achter elkaar door zodat het niet opvalt.
Voor die paar euro per maand niet de moeite waard idd.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
Raem schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:56:
[...]
En ik heb eigenlijk geen idee of je dan wel online kan met games die je digitaal onder je eigen account hebt gekocht.
Ja hoor dat kan gewoon. Zolang de PS4 als primary staat ingesteld op de account met PS Plus, kunnen alle accounts op desbetreffende PS4 online spelen.

@slommer
Ik heb nog wel een code voor PS Plus liggen die ik bij bol.com had gekocht halfjaar geleden, tot op heden niet gebruikt. Pm me maar mocht je interesse hebben (helaas kan ik hem je niet voor 24 euro aanbieden :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Dalim op 27-07-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:05

Mauz1978

Console War Veteran

Ook een tientje ontvangen, leuk! En ik ben lang lid, maar geen 10 jaar en ik heb ook aardig wat digitale content in de loop der jaren gekocht.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS+ games augustus:

Call of Duty: Moderen Warfare 2 Campaign Remastered en Fall Guys: Ultimate Knockout.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Zeer goede maand imo.
Fall Guys heb ik veel goede dingen over gehoord, ga ik zeker proberen! (zit momenteel nog in beta, maar wordt meteen in ps+ gelauncht, zoals Rocket League ooit)

Voor CoD MW2 remaster was ik op een sale aan het wachten. Ga ik ook zeker spelen.
CoD trouwens vanaf morgen al beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer Call of Duty MW2? hadden we die een tijdje geleden ook al niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:17:
weer Call of Duty MW2? hadden we die een tijdje geleden ook al niet?
Dat was 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mauz1978 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:30:
Ook een tientje ontvangen, leuk! En ik ben lang lid, maar geen 10 jaar en ik heb ook aardig wat digitale content in de loop der jaren gekocht.
PsychoBoyJack schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:13:
[...]

Ik ben absoluut niet vanaf het begin lid. Wel sinds ik de PS4 kocht, zon 5 jaar geleden, onafgebroken lid. En wel de 10 euro tegoed kado...
Nou, daar gaat mijn theorie :Z

Anderszijds alleen maar fijn, kan iedereen tot 11 augustus toch nog hopen op een code in de mail te mogen ontvangen (y)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UNQGuI1V8_6JAeSMCI1By8oLbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SoHWNAjn98p8sltrkIUZwY8O.jpg?f=fotoalbum_large

Cuphead. *O*

https://www.resetera.com/...ead-coming-to-ps4.256866/

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 28-07-2020 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is world war z de moeite waard voor €12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:10:
PS+ games augustus:

Call of Duty: Moderen Warfare 2 Campaign Remastered en Fall Guys: Ultimate Knockout.
Vet! Fall Guys staat hoog op mijn lijstje! Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:45:
is world war z de moeite waard voor €12?
Zeker vermakelijk. Ook alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:57:
[...]

Vet! Fall Guys staat hoog op mijn lijstje! Ben benieuwd.
Haha, lijkt mij echt geen zak aan, maar ik ben ook niet zo van de multiplayer :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nice, Cuphead!

CoD MW2 remaster is nu trouwens verkrijgbaar via ps+. (Ik kon het via de website claimen, de store op de ps4 zelf was nog niet geüpdatet)
Pagina: 1 ... 168 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.