Moet er zelf ook niet aan denken om zo'n rode ps4 op/in tv-meubel te hebben staan
Maar dat heb ik bij elke console die gekke kleurtjes en/of stickers heeft
Mijn vrouw zou hem mooi gevonden hebben: haar lievelingskleur is rood. En aangezien de PS3 bij mij bovenop de PS4 staat, zie je het lelijke logo van Spiderman niet, dus zou het bij mij in de woonkamer niet hebben misstaan.Kaasdipje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:
.Zijn er nog mensen hier die de Spider-Man Playstation Pro Edition halen? Ik zit er aan te denken om hem te halen als upgrade over de Slim variant, maar m'n vriendin vindt de kleur niet zo mooi. Is niet zo handig aangezien hij in de woonkamer staat inmiddels.
Make music, not war
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van je post ? Hoop je dat er hier wat positieve reacties komen zodat je tegen haar kan zeggen 'jamaar, X, Y en Z op Tweakers hebben hem ook en vinden hem ook mooi !' . Ik vrees dat dat weinig indruk zal maken op je vriendinKaasdipje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:
.Zijn er nog mensen hier die de Spider-Man Playstation Pro Edition halen? Ik zit er aan te denken om hem te halen als upgrade over de Slim variant, maar m'n vriendin vindt de kleur niet zo mooi. Is niet zo handig aangezien hij in de woonkamer staat inmiddels.
Verwijderd
Dat is er toch wel net iets over...
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 07-08-2018 20:56 ]
Mijn vriendin vind hem iig mooiKaasdipje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:
![]()
[afbeelding]
Dat.Yukidaruma schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:05:
[...]
Bedoel je de melding dat het een PSVR titel is en dat je moet bevestigen dat je weet wat dat betekent?
Gejat van de frontpage: Soundfall, een 'ritmische actiegame' die ook voor PS4 uitkomt.
Vraag me af hoe de besturing/gameplay precies gaan werken...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iHnJQFKX-RM]
Vraag me af hoe de besturing/gameplay precies gaan werken...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iHnJQFKX-RM]
Die kon ik gewoon accepteren, jij daar niet? Vond het wel een beetje een vage melding, maar ik kon het spel wel gewoon in de winkelwagen stoppen verder.
Dat is als een normale dag voor mij. Where queen equals wife. Hoef ik geen game voor aan te schaffen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:07:
Opdrachten doen tijdens het vliegen en de queen happy maken.
Hij is glans afgewerkt. Dat is voor mij een no go.Kaasdipje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:
![]()
[afbeelding]
Iemand overcooked 2 al geprobeerd? Deze week zelf helaas te druk maar het eerste deel was brilliant :-)
Ik probeer Sky Force Reloaded te kopen (in de aanbieding).
"U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden."
Want?!
Edit: browser afgesloten en opnieuw gestart = probleem opgelost.
Want?!
[ Voor 19% gewijzigd door Gregory76 op 08-08-2018 10:26 ]
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Huh? Nee dat zou gelijk moeten gebeuren eigenlijk. Je zet eerst geld op PSN, dan van uit de game koop je de vbucks en zodra ik dan terug de game in ga na PSN schermen zie ik de vbucks gelijk op lopen.datadevil schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:36:
Ik heb van het weekend voor het eerst op de PS$ v-bucks gekocht in Fortnite, via ideal (ING), en nu staat nog steeds het saldo er niet bij. Is dat iets wat een tijdje duurt (synchronisatie Ideal>psn>fortnite) of zou er iets mis zijn?
Op de PC stond het er gelijk de vorige keer..
De volgende E3 is nog wel even heeeeel wat later
[ Voor 14% gewijzigd door Aenea op 08-08-2018 09:54 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
More big name #PS4 games have been added to the #PlayStation Store Summer Sale, including #GodofWar #FarCry5 #CODWWII and more:
https://blog.eu.playstati...-summer-sale/#sf195095729
Meer games bij de summersale gekomen.
More big name #PS4 games have been added to the #PlayStation Store Summer Sale, including #GodofWar #FarCry5 #CODWWII and more:
https://blog.eu.playstati...-summer-sale/#sf195095729
Meer games bij de summersale gekomen.
Dan gebruik je waarschijnlijk ook de app.Homeland schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:25:
Ik kan max 3 gratis games tegelijk aan de winkelwagen toevoegen, ga ik naar de winkelwagen, zitten er nog maar 2 gratis games in... Mag dus iets van 3x die games toe gaan voegen. De store (en wish-list) werkte altijd al vrij brak maar dit is wel een nieuw dieptepunt.
Edit: en nu krijg ik het bericht "U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden".
Ik ben zelf app gebruiker via ios en heb exact hetzelfde, 3 games dan koop, dan rinse repeat........meer dan 3 is crash en opnieuw beginnen.
Ik gebruik juist altijd even snel de app op mijn tel, omdat ik dan gelijk de games kan scoren op het moment dat er bekend is (en meestal lees ik het hier) dat de games binnengehengeld kunnen worden.
Want als hollander is het natuurlijk mijn gruwelijke angst dat ik mijn 'gratis' games misloop.......terwijl mijn ps3 stof vangt
(vind het vaak genoeg wel interessante games, maar combinatie trage interface, minder fijne controllers die dan ook vaak een lege batterij hebben......en ook, ik ben retro gamers en vind oudere gfx dus niet erg, maar bij keuze kies ik toch vaak voor mooier)
en mijn vita nog aangeschaft moet worden (even als mijn psvr)
10 second ninja DONE
Belg hier en ben net zoSagat schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:25:
[...]
Want als hollander is het natuurlijk mijn gruwelijke angst dat ik mijn 'gratis' games misloop.......terwijl mijn ps3 stof vangt
(vind het vaak genoeg wel interessante games, maar combinatie trage interface, minder fijne controllers die dan ook vaak een lege batterij hebben......en ook, ik ben retro gamers en vind oudere gfx dus niet erg, maar bij keuze kies ik toch vaak voor mooier)
en mijn vita nog aangeschaft moet worden (even als mijn psvr)
Hier zelfs zo dat het issue met de Downloadqueue nog altijd enorm op mijn zenuwen werkt, zelfs al zou ik wellicht nog geen enkele van die PS3 games ondertussen gespeeld hebben. Heb overigens in het PS3 topic al eens gevraagd of er nog zijn met dat probleem, maar die thread is nagenoeg dood. Dus misschien hier eens proberen: is er iemand bij wie de downloadqueue via de website/app wél nog werkt met PS3 ? Er is al maanden een probleem mee, waarbij je foutmeldingen krijgt en de games ook door de PS3 niet opgepikt worden. Enige manier om games op de PS3 te krijgen is via de Store op de PS3 zelf (wat een nogal pijnlijke ervaring is). Zie : https://community.eu.play...ntent/m-p/25764695#M68267
Dying light the following voor 18 eurotjes in de PS store. Opzich een game die ik nog niet gespeeld heb en wel vaak mijn interesse had. Nog de moeite waard om deze alsnog te kopen?
Ja erg ondergewaardeerd vooral co op heel erg vet begin is moeilijk omdat je amper skills hebt.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:48:
Dying light the following voor 18 eurotjes in de PS store. Opzich een game die ik nog niet gespeeld heb en wel vaak mijn interesse had. Nog de moeite waard om deze alsnog te kopen?
Nou, nee.Twixie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:25:
[...]
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van je post ? Hoop je dat er hier wat positieve reacties komen zodat je tegen haar kan zeggen 'jamaar, X, Y en Z op Tweakers hebben hem ook en vinden hem ook mooi !' . Ik vrees dat dat weinig indruk zal maken op je vriendin.
Ik was gewoon benieuwd of er anderen waren die hem gingen halen en/of uitkijken naar Spiderman.
Eens je je eerste zombie van een dak getrapt hebt, wil je niets anders meer. Zeker niet als je de body-slam trap onder de knie krijgt.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:48:
Typisch zo'n ding waarvan je je afvraagt waarom het erin zit, maar als je het doet snap je hoe briljant het is. Net als die scheppen bij Far Cry 5. Waarom zou je 9 scheppen nodig hebben en waarom kun je die gooien? Nou omdat dat gewoon hilarisch is

Meer van dat soort mechanics graag
Sky Force Reloaded =Gregory76 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:45:
Ik probeer Sky Force Reloaded te kopen (in de aanbieding).
Want?!
Vooral wanneer je met zijn tweeën speelt. Heerlijk retro in een modern jasje en gave graphics.
Veel plezier ermee!
Make music, not war
Zaterdag ga ik voor het eerst met drie vrienden op de bank gamen, dus ik moet wat leuke multiplayer spellen hebben. Zijn er nog tips van spellen die ik MOET hebben?
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
Eigenlijk allemaal voornamelijk voor dit doel gekocht ooit (of ze zaten bij PS+), maar het komt er nooit van
Maar als ik een briljant spel mis hoor ik het graag
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
Eigenlijk allemaal voornamelijk voor dit doel gekocht ooit (of ze zaten bij PS+), maar het komt er nooit van
Als je houd van FPS is call of duty fantastisch. Zowel local multipayer als zombies. De zombie map van black ops 3 (die vorige maand gratis was) is zeer vermakelijk.jongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
namelijk voor dit doel gekocht ooit (of ze zaten bij PS+), maar het komt er nooit van
Bij base.com betaal je €17,50 incl voor de fysieke versie. Heb je hem in 2-3 dagen in huis (wordt verzonden vanuit Zwitserland).Lekkerboeie86 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:48:
Enige nadeel van base is dat je alleen met CC kunt betalen.
Verder wel een topgame ja. Voor deze prijs zeker de moeite waard.
@jongf7
Resident Evil 5 was één van mijn favoriete co-op game op de last gen. Het is geen Mario Kart die je gezellig met zijn vieren kunt spelen.
Maar als je een goede couch co-op game zoekt voor 2 man, en een beetje van survival-horror/action adventure games houdt. Dan kan ik Resident Evil 5 Remastered zeker aanraden.
Spel is digitaal vrij vaak in de aanbieding voor €8. En fysiek kost hij 2 tientjes.
[ Voor 31% gewijzigd door Sefaex op 08-08-2018 11:53 ]
Gang beasts past ook wel in dat rijtje:jongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Zaterdag ga ik voor het eerst met drie vrienden op de bank gamen, dus ik moet wat leuke multiplayer spellen hebben. Zijn er nog tips van spellen die ik MOET hebben?
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
https://store.playstation...04865_00-GANGBEASTSPS04EU
@jongf7 De aller aller aller leukste multiplayer die ik zelf ooit gespeeld heb was Split Second op de PS3
(en nog verder terug: Red Faction en Burnout 3 op de PS2)
Die had zo'n toffe split screen multiplayer. Voor de PS4 zou ik het eigenlijk niet weten. Ik doe met vrienden vaak om en om missie in Crash Bandicoot, GTA, Just Cause of AC o.i.d.. Zijn altijd er gezellige avonden
Die had zo'n toffe split screen multiplayer. Voor de PS4 zou ik het eigenlijk niet weten. Ik doe met vrienden vaak om en om missie in Crash Bandicoot, GTA, Just Cause of AC o.i.d.. Zijn altijd er gezellige avonden
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2018 11:53 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nee helaas, werkt echt voor geen meter, ik probeer het telkens wel weer optimistisch maar ik eindig altijd met handmatig games downloaden op de 3Twixie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:44:
[...]
Dus misschien hier eens proberen: is er iemand bij wie de downloadqueue via de website/app wél nog werkt met PS3 ?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Heb hier nu wel iemand gevonden die het eens getest heeft, en bij hem werkt het nog gewoon. Lijkt dus enkel maar bij sommige accounts te zijn, wat mij doet vrezen dat het gewoon niet meer opgelost gaat worden. Het vreemde is wel dat het bij iedereen sinds mei verkeerd gelopen is.Phase schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:58:
[...]
nee helaas, werkt echt voor geen meter, ik probeer het telkens wel weer optimistisch maar ik eindig altijd met handmatig games downloaden op de 3
Blijkbaar had hij verkeerd getest, en hij bevestigt dat het bij hem inderdaad ook niet werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 08-08-2018 12:23 ]
Deze lijkt me wel briljant ja, ga ik downloadendutchgio schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:50:
[...]
Gang beasts past ook wel in dat rijtje:
https://store.playstation...04865_00-GANGBEASTSPS04EU
Deze....jongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
musiman schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:23:
[...]
Sky Force Reloaded =![]()
Vooral wanneer je met zijn tweeën speelt. Heerlijk retro in een modern jasje en gave graphics.
Veel plezier ermee!
Make music, not war
Met 3 of 4 multiplayeren is ook Diablo3 erg goed. En inderdaad skyforce echt wel cool.
Ik heb met zijn 2-en toen we echt 8+ uur konden spelen afgelopen vrijdag "A way out" gedaan en daar hebben we erg van genoten!
Ik heb met zijn 2-en toen we echt 8+ uur konden spelen afgelopen vrijdag "A way out" gedaan en daar hebben we erg van genoten!
[ Voor 9% gewijzigd door psych op 08-08-2018 14:40 ]
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Toch wil ik die Bioware bundel ook wel kopen hoor
Die is nu 19,99 en dan heb je Mass Effect Andromeda Deluxe Recruit Edition en Dragon Age Inquisition Game of The Year Edition. Ook al zijn de meningen verdeeld over deze games (ik heb me eerlijk gezegd best vermaakt met Dragon Age Inquisition destijds, maar nooit uitgespeeld). Het blijft wel een mooie prijs voor 2 games en toch wil ik als fan van de Mass Effect serie toch die Andromeda een kans geven 
Edit: Naja toch maar gewoon gekocht
. Bedoel 2 games in 1 bundel voor 2 tientjes vind ik alsnog een mooie deal. Meteen ook Borderlands Handsome Collection gekocht voor een 10tje. Dat zijn nou mooie prijzen op PSN
Edit: Naja toch maar gewoon gekocht
[ Voor 19% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-08-2018 15:41 ]
de titel klinkt een beetje gay, maar dat is okjongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
......
is het checken waard: lovers in a dangerous spacetime
Overcooked 2jongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Zijn er nog tips van spellen die ik MOET hebben?
even jullie hulp nodig.
Ik heb 2 ps4's staan voor beide kids. hadden allebij een los PSN abo en 1 is er verlopen. Ik weet dat dit op 1 verder kan maar weet even niet hoe te configureren. het gaat er enkel om dat ze beide online kunnen gamen (fortnite vooral). De gedownloade games die ze gratis krijgen komen volgens mij voor 1 systeem zo ie zo te vervallen.
PS4 1 kind A is verlopen
PS4 2 kind B is actief
Moet ik nu op beide systemen beide accounts zetten. Systeem 1 kind B primair maken en systeem 2 secundair of moet dit anders? krijg het maar niet duidelijk
Dank voor de hulp
Ik heb 2 ps4's staan voor beide kids. hadden allebij een los PSN abo en 1 is er verlopen. Ik weet dat dit op 1 verder kan maar weet even niet hoe te configureren. het gaat er enkel om dat ze beide online kunnen gamen (fortnite vooral). De gedownloade games die ze gratis krijgen komen volgens mij voor 1 systeem zo ie zo te vervallen.
PS4 1 kind A is verlopen
PS4 2 kind B is actief
Moet ik nu op beide systemen beide accounts zetten. Systeem 1 kind B primair maken en systeem 2 secundair of moet dit anders? krijg het maar niet duidelijk
Dank voor de hulp
@jongf7 Mantis Burn racing is ook erg leuk, 4 player split screen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
FIghting games!psych schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:40:
Met 3 of 4 multiplayeren is ook Diablo3 erg goed. En inderdaad skyforce echt wel cool.

Tekken 7
Mortak Kombat XL
DBZ fighters
en natuurlijk Street fighter 5!
En dan gewoon winner stays on, lol gegarandeerd.
10 second ninja DONE
GANGBEASTjongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
Sowieso zou ik op beide systemen beide accounts zetten zodat elkeen nog met zijn eigen account kan spelen en zo zijn eigen trophies heeft e.d. Elk account kan 1 PS4 als primary aanduiden. Op die PS4 heeft iedereen dan de voordelen van dat account.vankleef schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:44:
Ik heb 2 ps4's staan voor beide kids. hadden allebij een los PSN abo en 1 is er verlopen.
PS4 1 kind A is verlopen
PS4 2 kind B is actief
Moet ik nu op beide systemen beide accounts zetten. Systeem 1 kind B primair maken en systeem 2 secundair of moet dit anders?
Dus in jouw geval zal kind A van alle PS+ voordelen kunnen genieten op de PS4 die kind B als primary aanduidt. Op de andere PS4, die dus niet primary is voor kind B, zal enkel kind B de voordelen van PS+ hebben.
Als elk kind dus enkel op zijn eigen PS4 speelt, zoals je hierboven aangeeft, moet je PS4 1 activeren als primary voor het account van kind B. Kind B zal dan wel enkel op zijn secundaire PS4 spelen maar toch nog altijd de voordelen van zijn account hebben (bvb IGC games spelen, online, zelf gekochte games spelen). Kind A zal op PS4 1 echter ook de voordelen van het account van Kind B (IGC, online, gekocht spellen van kind
Zie: https://manuals.playstati.../settings/activation.html
Het is overigens niet alle voordelen die je hebt, zo zal kind A geen cloud saves meer kunnen doen van zijn saved games, omdat dat bepaald wordt door de status van je account, en niet door de status van de PS4 waarop je speelt.
EDIT: na snel googlen lees ik dat alle accounts op dat Primary systeem cloud saves zouden kunnen doen. Kan dat moeilijk geloven, dus zal vanavond eens checken. Wij hebben 1 PS4 voor alle 4 de gezinsleden met enkel ikzelf een PS+ abonnement. Ik was overtuigd dat de saves van de andere gezinsleden niet in de cloud gestored worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 08-08-2018 17:49 ]
Ik ben met dezelfde instelling aan Andromeda begonnen. Na al die patches is het wel een redelijke spel.NukaWorldNL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:49:
toch wil ik als fan van de Mass Effect serie toch die Andromeda een kans geven
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit heb ik nog niet eerder gezien: in de nieuwe Tomb Raider kun je de moeilijkheidsgraad van de gevechten, de puzzels en de omgeving afzonderlijk instellen. Liever denken dan knallen? Of liever omgekeerd? Het wordt allemaal mogelijk.
Meer gedetailleerde info vind je op de site van Square Enix.

@Tweakmans Op dat vlak doet Tomb Raider het dan wel goed. Ze waren ook 1 van de eersten die de keuze gaven tussen een framerate of graphics mode
Ik ben wel benieuwd naar Red Dead, maar ik ben bang dat de graphics een beetje teleur gaan stellen. Het is geen dealbreaker, maarja, het stoort wel..
Opzich was ik wel hyped voor de game zelf, maar de vorige trailers konden me nog niet echt overtuigen
Ik ben wel benieuwd naar Red Dead, maar ik ben bang dat de graphics een beetje teleur gaan stellen. Het is geen dealbreaker, maarja, het stoort wel..
Opzich was ik wel hyped voor de game zelf, maar de vorige trailers konden me nog niet echt overtuigen
[ Voor 46% gewijzigd door Anton.net op 08-08-2018 22:05 ]
Vandaag op aanraden het spel unravel 2 gedeinstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar wederom loopt dit spel vast en krijg ik error code CE-34878-0. Het gebeurd alleen bij dit spel.
Keep it calm...en lek mig de zuk
Broforce vind ik altijd geniaal om te spelen met vrienden.jongf7 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:31:
Ik heb al:
Tricky towers
Sportfriends
Overcooked
Knowledge is power
Micro machines
FIFA
Towerfall assesion
Trials fusion
Worms
Trackmania
Little big planet
Rocket League
Top! Dit zou ik veel meer willen zien bij dit soort games.Tweakmans schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:53:
Dit heb ik nog niet eerder gezien: in de nieuwe Tomb Raider kun je de moeilijkheidsgraad van de gevechten, de puzzels en de omgeving afzonderlijk instellen. Liever denken dan knallen? Of liever omgekeerd? Het wordt allemaal mogelijk.
[afbeelding]
puzzels...het grootste ding waar ik hekel aan heb in games. natuurlijk, omdat ik er slecht in ben...
@Hamazaki En ik precies andersom, daarom vind ik deze optie zo tof
@Hamazaki @Jasphur Haha, inderdaad! Ik ben ook een echte puzzelaar. 
En de exploration zou ik ook op hard zetten, met name al vanwege het ontbreken van de "white paint". Dan is het klauteren en springen naar rotspunten veel uitdagender.
En de exploration zou ik ook op hard zetten, met name al vanwege het ontbreken van de "white paint". Dan is het klauteren en springen naar rotspunten veel uitdagender.
Make music, not war
Dit. Ik erger me hier altijd aan. Alle Sony exclusives gooien je hier ook altijd mee dood. Alsof we achterlijk zijn.musiman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:45:
@Hamazaki @Jasphur Haha, inderdaad! Ik ben ook een echte puzzelaar.
Verwijderd
Introducing the 500 Million Limited Edition PS4 Pro: https://play.st/2M3JvDT
Built to commemorate 500 million PlayStation systems sold worldwide. Thank you! #PS4Pro500M:
Built to commemorate 500 million PlayStation systems sold worldwide. Thank you! #PS4Pro500M:
Meer dan 500 miljoen PlayStation-consoles zijn wereldwijd dankzij jou verkocht: de originele PlayStation, PS2, PSP, PSP Go, PS3, PS Vita, PS Vita TV en meest recent de PlayStation 4.
Om dit te vieren nodigen we je niet alleen uit om een kijkje te nemen naar de iconische momenten waardoor we deze historische mijlpaal hebben kunnen bereiken in de video hierboven, maar lanceren we ook een speciale 2TB PS4 Pro en DUALSHOCK 4 draadloze controller.
Verkrijgbaar vanaf 24 augustus
Om dit te vieren nodigen we je niet alleen uit om een kijkje te nemen naar de iconische momenten waardoor we deze historische mijlpaal hebben kunnen bereiken in de video hierboven, maar lanceren we ook een speciale 2TB PS4 Pro en DUALSHOCK 4 draadloze controller.
[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 09-08-2018 15:05 ]
En als bedankje krijgen we allemaal €50,- PSN shoptegoed? For the players, jeweetzelluf
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
@Sefaex Ik was je seconden voor.
Doorzichtig is wel erg mooi, toch wacht ik op de PS4 Pro Slim ivm minder herrie en minder groot.
Doorzichtig is wel erg mooi, toch wacht ik op de PS4 Pro Slim ivm minder herrie en minder groot.
Stond op het punt mijn Witte Pro te verkopen, omdat ik de Spider-Man PS Pro in de pre-order heb staan. Maar denk dat ik deze ga halen.
Voor €100 extra krijg je: 1TB meer schijfruimte, PS4 Camera, Vertical Stand (die er imo altijd standaard bij hoort te zitten) en een PS Pro met een vet ontwerp. Dat laatste is natuurlijk een smaakkwestie.
Geen slechte deal.
Vooral voor mensen als mij die 3 kwart van hun games digitaal kopen.
Voor €100 extra krijg je: 1TB meer schijfruimte, PS4 Camera, Vertical Stand (die er imo altijd standaard bij hoort te zitten) en een PS Pro met een vet ontwerp. Dat laatste is natuurlijk een smaakkwestie.
Geen slechte deal.
[ Voor 13% gewijzigd door Sefaex op 09-08-2018 15:19 ]
Is die camera nog ergens nuttig voor eigenlijk? Heb die al vanaf release en die zit nog steeds in de doos.Sefaex schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:16:
Stond op het punt mijn Witte Pro te verkopen, omdat ik de Spider-Man PS Pro in de pre-order heb staan. Maar denk dat ik deze ga halen.
Geen slechte deal imo.
Volgens mij alleen als je VR hebt.Beakzz schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:19:
[...]
Is die camera nog ergens nuttig voor eigenlijk? Heb die al vanaf release en die zit nog steeds in de doos.
Of voor games als Just Dance etc etc.
Ik had liever een 2e controller gehad ipv die camera. Maar goed, toch mooi meegenomen.
Inderdaad voor de PSVR.Beakzz schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:19:
[...]
Is die camera nog ergens nuttig voor eigenlijk? Heb die al vanaf release en die zit nog steeds in de doos.
Maar zónder PSVR: dan kun je inloggen met je gezicht naar de camera en jouw DS4 onder je gezicht. Ook kun je spraakcommando's naar de PS4 sturen om bijvoorbeeld een bepaald spel te starten.
Hier kun je daarover lezen.
Ook kun je, wanneer je een stream van jouw spel maakt, gelijk jouw gezicht in de hoek toevoegen. Lees hier wat nog meer kan.
Make music, not war
Volgens mij is er toch een minderheid die zijn console op zijn kant zet hoor...Sefaex schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:16:
Vertical Stand (die er imo altijd standaard bij hoort te zitten)
Wat dat er mee te maken heeft, snap ik niet. Tenzij je het hebt op de HDD size, maar wie echt veel games koopt, gebruikt wellicht al lang een externe HDD dan. Voor een dikke 100 euro heb je dan direct 4TB.Sefaex schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:16:
Bovenkant lijkt weeral glossy te zijn. Jammer
Verwijderd
@Twixie
Meer Harde Schijf ruimte is welkom en ik denk dat 2TB ook de nieuwe standaard lijkt te worden.
Meer Harde Schijf ruimte is welkom en ik denk dat 2TB ook de nieuwe standaard lijkt te worden.
Ik denk het niet.Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:48:
@Twixie
Ik denk dat 75% van iedereen die een PS4 heeft genoeg heeft aan 500gb. Waarom zou Sony dan in het 'standaard' model een duurdere harde schijf zetten.
Verwijderd
Waar blijven de echte goede deals, ipv dit soort meuk...Sefaex schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:16:
Geen slechte deal.
De deals waar zelfs mensen zeggen dat ze gaan upgraden naar een pro van hun PS4 OG.
Want naast mensen die streven voor 4K mogelijkheden met hun 4K TV zie ik nog steeds weinig redenen om 300-400 euro neer te leggen voor een PS 4,5 (60 fps is de enige goede reden voor mij persoonlijk, maar niet zoveel geld waard).
In den beginne waren er diverse inruilacties, daar heb ik toen gebruik van gemaakt en mij OG ingeruild voor een Pro voor 150 euro. Verwacht niet dat deze nog eens terug komen helaas.Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:53:
[...]
Waar blijven de echte goede deals, ipv dit soort meuk...
De deals waar zelfs mensen zeggen dat ze gaan upgraden naar een pro van hun PS4 OG.
Want naast mensen die streven voor 4K mogelijkheden met hun 4K TV zie ik nog steeds weinig redenen om 300-400 euro neer te leggen voor een PS 4,5 (60 fps is de enige goede reden voor mij persoonlijk, maar niet zoveel geld waard).
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 09-08-2018 16:56 ]
Hangt ervan af wat voor games je speelt. Speel je alleen indies of kleine games. Dan heb je aan 500GB ruim voldoende.Ike. schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:53:
[...]
Ik denk het niet.
Ik denk dat 75% van iedereen die een PS4 heeft genoeg heeft aan 500gb. Waarom zou Sony dan in het 'standaard' model een duurdere harde schijf zetten.
Speel je veel AAA titels, dan is het een ander verhaal
Battlefield 1 neemt alleen al 80gb in beslag. Horizon Zero Dawn ook +-60GB geloof ik. Black Ops 4 Beta 35GB (ja een Beta). Tegenwoordig heb je ook demo's van 30-40GB. Gaat sneller dan je denkt!
@Mugiwara Zou even tot Black Friday wachten. Vorig jaar rond Black Friday kon je nog een Pro bij Amazon.de kopen voor €283 incl. Helaas zijn de prijzen daarna alleen maar gestegen.
[ Voor 22% gewijzigd door Sefaex op 09-08-2018 17:07 ]
Red Dead ziet er wel leuk uit. Ik ga het spelen
De Red Dead Redemption 2 Gameplay video:
HYPE!
HYPE!
Verwijderd
Het grootste spel wat ik heb is Gears of War 4 met 135GB en dat is zonder de DLC.Ike. schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:53:
[...]
Ik denk het niet.
Spellen worden steeds groter, dus is de vraag naar een grotere harde schijf ook groter.
Ik had eerst een PS4 slim 500GB voor €188 gekocht. Maar kort erop kwam een LG OLED 4k tv in huis. Dus kon die slim toch wieberen. Uiteindelijk kocht ik een PS4 pro voor €330. Verschil van €142. Heb nu wel iets van 15 games liggen voor de PS4 merendeel op disc. Maar ik heb misschien twee/drie games tegelijkertijd geïnstalleerd staan. Dus voor de extra ruimte ging ik niet upgraden. En ja hdr kan de slim ook. Maar ja... Wat is het prijsverschil als je toch al het veelvoudige uitgeeft aan een tv. (kocht eerder een tv tussen de 400/500 euro)
Blijft wel zonde dat er geen mooie deals zijn. Niet rondom God of War release, wel met Spiderman. Maar dan alleen een speciale uitvoering die in mijn ogen spuuglelijk is. En die nieuwe pro limited uitvoering? Meh. Heb al een 3TB externe hdd die ik kan aankoppelen maar zoals gezegd niet nodig heb. Een slim voor €188 en een standaard pro voor €299 zou gelet op de eindfase van deze generatie wel gepast zijn. Maar ik snap wel waarom Sony het niet doet.
Blijft wel zonde dat er geen mooie deals zijn. Niet rondom God of War release, wel met Spiderman. Maar dan alleen een speciale uitvoering die in mijn ogen spuuglelijk is. En die nieuwe pro limited uitvoering? Meh. Heb al een 3TB externe hdd die ik kan aankoppelen maar zoals gezegd niet nodig heb. Een slim voor €188 en een standaard pro voor €299 zou gelet op de eindfase van deze generatie wel gepast zijn. Maar ik snap wel waarom Sony het niet doet.
De grote meerderheid zou liever een pro 1tb hebben voor €320 dan een pro 2tb voor €400 imo.
Met 1 extra tb ga je geen nieuwe klanten aantrekken, met lagere prijzen wel.
Sony kan beter eerst de prijzen verlagen voor 2tb standaard wordt.
Denken jullie echt dat ze die 50.000 limited editions niet kwijt raken voor dit geld?
Lijkt me wel, waarom kan Sony dan beter de prijs verlagen?
Ik zit ook te wachten op een lagere prijs, maar ik snap heel goed dat Sony dat op dit moment absoluut niet doet.
Ik zit ook te wachten op een lagere prijs, maar ik snap heel goed dat Sony dat op dit moment absoluut niet doet.
@B-Real Ik heb het over de gewone ps4 pro, niet over die limited edition
De PS4 verkoopt als een malle. Dus een vaste price drop hoef je sowieso niet te verwachten.Joosie200 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:56:
Ik had eerst een PS4 slim 500GB voor €188 gekocht. Maar kort erop kwam een LG OLED 4k tv in huis. Dus kon die slim toch wieberen. Uiteindelijk kocht ik een PS4 pro voor €330. Verschil van €142. Heb nu wel iets van 15 games liggen voor de PS4 merendeel op disc. Maar ik heb misschien twee/drie games tegelijkertijd geïnstalleerd staan. Dus voor de extra ruimte ging ik niet upgraden. En ja hdr kan de slim ook. Maar ja... Wat is het prijsverschil als je toch al het veelvoudige uitgeeft aan een tv. (kocht eerder een tv tussen de 400/500 euro)
Als je echt een Pro voor €300 wil. Is Black Friday je enige optie. Of een 2e handse Pro.
Kijk naar GTA V. Die had tot dit jaar een adviesprijs van €40.
€40 voor een game die 5 jaar oud is. Tegenwoordig dalen games erg snel in prijs. Sommige games zijn na 3 maanden al te koop voor 2-3 tientjes.
Maar GTA V niet.
Komt ook omdat die game nog steeds ERG goed verkoopt. Zolang de sales goed blijven gaan, hoef je op korte termijn geen prijsverlaging te verwachten.
50k lijkt veel. Maar geloof me, deze gelimiteerde editie zal binnen een paar dagen (misschien veel sneller) uitverkocht zijn. Van die 50k krijgen wij er misschien maar 1000.B-Real schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:10:
Denken jullie echt dat ze die 50.000 limited editions niet kwijt raken voor dit geld?
Je hebt ook te maken met scalpers. Die er meteen een stuk of 5 kopen. Kijk voor de grap maar hoe duur die 20th Anniversary PS4 op Ebay kost. Daar waren er 13k van gemaakt. Die worden nu verkocht voor €1000
Dus hopen dat retailers als bol.com max 1 console per klant verkopen. Want ik wil er graag 1 hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door Sefaex op 09-08-2018 18:29 ]
Gameplay video rdr2 was op de ps4( of pro) je zag ds4 buttons.
Dus mag verwachten dat zo eruit ziet op de ps4/pro.
Ziet er opzich leuk uit. Maar gezien hun exclusieve shizzle in duurdere versie onzin( story missions) ga ik toch afwachten. En denk eerder voor 2e hands ga.
Dus mag verwachten dat zo eruit ziet op de ps4/pro.
Ziet er opzich leuk uit. Maar gezien hun exclusieve shizzle in duurdere versie onzin( story missions) ga ik toch afwachten. En denk eerder voor 2e hands ga.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Even een hele stomme vraag. Hoe kan je gameplay + stem opnemen op de ps4? En dan zonder capture cards. Via Google kom ik alleen capture cards tegen
M'n zoontje wil iets spelen opnemen en wat praten erbij. Dan naar YouTube, maar kan het zo snel niet vinden
M'n zoontje wil iets spelen opnemen en wat praten erbij. Dan naar YouTube, maar kan het zo snel niet vinden
Ik snap al dat gedoe om die speciale versies niet zo. Ding staat bij mij onder mijn bureau en kijk er nauwelijks naar
Je kan ook gewoon stickers plakken op je console trouwens: https://www.consoleskins.nl/c-3620369/ps4-pro-console-skins/
Je kan ook gewoon stickers plakken op je console trouwens: https://www.consoleskins.nl/c-3620369/ps4-pro-console-skins/
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het gaat bij limited editions meer om de exclusiviteit. LE's blijven waarde behouden en in de meeste gevallen stijgen ze flink in waarde. Voor de MGSV edition van de 2015 PS4 wordt nu bijvoorbeeld op ebay al snel 600 a 700 dollar geboden.Vrijdag schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:27:
Ik snap al dat gedoe om die speciale versies niet zo. Ding staat bij mij onder mijn bureau en kijk er nauwelijks naar![]()
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ah ja, daar heb je wel een punt. Ik was vroeger ook altijd van de CE's LE's en weet ik wat nog meer. Totdat ik op een bepaald moment bedacht "ik doe er letterlijk geen fuck mee en het staat in de weg". Sindsdien haal ik van heel veel dingen (games, films, consoles etc) gewoon de normale versies. Behalve met muziek wil ik nog wel eens een SE kopen.Lasmibalsingh schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:54:
[...]
Het gaat bij limited editions meer om de exclusiviteit. LE's blijven waarde behouden en in de meeste gevallen stijgen ze flink in waarde. Voor de MGSV edition van de 2015 PS4 wordt nu bijvoorbeeld op ebay al snel 600 a 700 dollar geboden.
Verder doe ik niet meer aan investeren in consoles, vind het wel best. Maar als je verzamelaar bent kan ik het wel begrijpen. Er was hier toch ook iemand met van elke console zowat 10 uitvoeringen, elke kleur één?
Het verschil tussen een 1 TB schijf en een 2 TB schijf is echt geen €80 hoor... Dat is hooguit een paar tientjes.Anton.net schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:05:
De grote meerderheid zou liever een pro 1tb hebben voor €320 dan een pro 2tb voor €400 imo.
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Je kunt op de PS4 in de share options instellen dat je de mic ook moet opnemen.jaydenjarno schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:26:
Even een hele stomme vraag. Hoe kan je gameplay + stem opnemen op de ps4? En dan zonder capture cards. Via Google kom ik alleen capture cards tegen
Paar jaar geleden nam ik mezelf + anderen op met PS Camera en speaker surround set.
Het is dus wel mogelijk.
Ik heb niet heel veel met westerns, maar die gameplay video van RDR2 heeft wel iets mijn los gemaakt hoor. Kijk er eigenlijk al best wel naar uit om lekker stukken te reizen met mijn groepje bandieten en dorpjes te plunderen
Waarom denk je dat de laatste tijd een enorme PRO schaarste is gecreëerd? Gaat echt wel goed verkopen ook al is het €500Anton.net schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:05:
Die schaarste is er echt niet zodat ze wat extra limited editions kunnen verkopen hoor.Vinnocchio schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Waarom denk je dat de laatste tijd een enorme PRO schaarste is gecreëerd? Gaat echt wel goed verkopen ook al is het €500
UhuhNieuwevolger schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:09:
[...]
Die schaarste is er echt niet zodat ze wat extra limited editions kunnen verkopen hoor.
Haha, hier moest ik even om lachen.Vinnocchio schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Waarom denk je dat de laatste tijd een enorme PRO schaarste is gecreëerd? Gaat echt wel goed verkopen ook al is het €500
Die limited editions gaan zichzelf wel verkopen hoor, het is echt niet nodig om een half jaar van tevoren een schaarste te creëren.

Er zit verder ook niet meer achter, gewoon een leuk extraatje voor de echte playstation fan.
Voor Sony zijn die 50k LE pro's gewoon peanuts. Een ideetje dat ze op de rustige vrijdagnamiddag hebben uitgewerkt.
Dat terzijde: mijn bericht waar je op reageerde ging niet over die LE, maar over de gewone pro
Echt wat een heerlijk spel die HZD. Ik vond iets heel kleins als voorbeeld echt tof in een RPG als deze (sowieso vind ik zoiets tof in open wereld games). Ik had die quest dat ik wat materialen moest vinden en daar bepaalde beesten voor moest uitschakelen. Ik was nog te underleveled (level 3) en dacht nee laat maar even gaan. Opeens zie ik op de map een ruin waar ik in het begin van de game was en nu kon ik bepaalde gebieden wel betreden daarin. Daar liggen dan kisten en andere dingen en juist uit die kisten had ik al mijn materialen die ik voor die quest moest hebben. Ik dacht dat die materialen echt alleen uit die beesten kwamen, maar goed dat scheelt me nu al de confrontatie aangaan met die (level 5 a level
beesten.
Dat is nou juist tof dat je door middel van echt exploren ook je dingen kan vinden voor een quest. Heel veel andere games doen dat juist niet en moet je juist echt een bepaalde iets doen om iets te kunnen verkrijgen.
Dat is nou juist tof dat je door middel van echt exploren ook je dingen kan vinden voor een quest. Heel veel andere games doen dat juist niet en moet je juist echt een bepaalde iets doen om iets te kunnen verkrijgen.
Sinds launch gaat de PS4 gemiddeld bijna 50.000x over de toonbank... PER DAG. Dus waarom zouden ze maandenlang schaarste creëren voor een Limited Edition van 50.000 units die ze voor €100 extra verkopen, maar waar nog wat extra's op zitten (2TB, camera...). Makes 0 sense.Vinnocchio schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Die gaat uiteraard in no time uitverkocht zijn. 50k units is echt peanuts. Maar dat heeft niets met de PS4 Pro schaarste te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 10-08-2018 12:45 ]
Als je kijkt bij de instellingen van je playstation zie je daar delen en uitzendingen tussen staan. Hier kan je aanvinken dat die microfoongeluid moet opnemen tijdens video's en je kan hem apart ook aanvinken voor live uitzendingen via twitch of youtube. Tevens kan je aanvinken dat hij het geluid van vrienden in audio party's ook opneemt(hun moeten dit dan wel aangevinkt hebben in hun instellingen). De ps neemt standaard de laatste 15 min aan gameplay op en deze kan je opslaan door op de share knop te drukken op de controller en dan met vierkantje opslaan. Als je vanaf een bepaald moment wil filmen tik je 2x snel op de shareknop en zal die die bij 15 minuten aan gameplay automatisch opslaan of hier kan je eerder opslaan door weer op de share knop te drukken en daarna vierkantje.jaydenjarno schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:26:
Heerlijke timing!Sefaex schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:05:
Meer dan 500 miljoen PlayStation-consoles zijn wereldwijd dankzij jou verkocht: de originele PlayStation, PS2, PSP, PSP Go, PS3, PS Vita, PS Vita TV en meest recent de PlayStation 4.
[video]
Iemand toevallig al voorbij zien komen waar hij te pre-orderen is? Gotta have it!
Bol.com heeft het vanochtend even op gestaan, maar is alweer uitverkocht. Ik had hem nog net rond 11 uur.Juhrat schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:38:
[...]
Heerlijke timing!![]()
Iemand toevallig al voorbij zien komen waar hij te pre-orderen is? Gotta have it!
Gamemania neemt orders aan in de winkel maar geeft al aan dat ze een zeer beperkte voorraad verwachten.
Zoek ook vooral de Vantage points op. Dan krijg je een mooi (NukaWorldNL schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:34:
Echt wat een heerlijk spel die HZD. Ik vond iets heel kleins als voorbeeld echt tof in een RPG als deze (sowieso vind ik zoiets tof in open wereld games). Ik had die quest dat ik wat materialen moest vinden en daar bepaalde beesten voor moest uitschakelen. Ik was nog te underleveled (level 3) en dacht nee laat maar even gaan. Opeens zie ik op de map een ruin waar ik in het begin van de game was en nu kon ik bepaalde gebieden wel betreden daarin. Daar liggen dan kisten en andere dingen en juist uit die kisten had ik al mijn materialen die ik voor die quest moest hebben. Ik dacht dat die materialen echt alleen uit die beesten kwamen, maar goed dat scheelt me nu al de confrontatie aangaan met die (level 5 a levelbeesten.
spoiler:
) achtergrond verhaal mee.
hoewel mooi? Manly tears have been shed 
Gamemania krijgt maar 1 console per winkel en je moet een aanbetaling doen van €100.Juhrat schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:38:
[...]
Heerlijke timing!![]()
Dus als je er nog 1 wil, moet je even je plaatselijke GM bellen. Misschien heb je geluk!
Bol.com is al uitverkocht.
En anders moet je even op ebay kijken. Daar wordt hij al verkocht voor €1000
De 500 million limited edition controller is nu ook los te bestellen: https://www.bol.com/nl/p/...edition/9200000097133741/
Damn, ben bang dat ik dus weer heb zitten slapen. € 1.000,- is met wat te gortig ondanks dat hij superdik isSefaex schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:31:
[...]
Gamemania krijgt maar 1 console per winkel en je moet een aanbetaling doen van €100.
Dus als je er nog 1 wil, moet je even je plaatselijke GM bellen. Misschien heb je geluk!
Bol.com is al uitverkocht.
En anders moet je even op ebay kijken. Daar wordt hij al verkocht voor €1000
Die limited Pro is gaaf zeg! Ziet er mooi uit, maar ach, te limited en ben tevreden met mijn witte.
Hoop dat ik op tijd was met bestellen bij bol.com, heb hem om 10:28 besteld, dus ben benieuwd:)
1 van de weinige LE versies die ik echt mooi vind en ook nog eens echt limited is...
1 van de weinige LE versies die ik echt mooi vind en ook nog eens echt limited is...
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.