Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Doom Eternal ziet er fucking geweldig uit, alles van het origineel maar meer en uitgebreider, TAKE MY MONEY!

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 20:10
Qweridee schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:54:
Hoop dat ik op tijd was met bestellen bij bol.com, heb hem om 10:28 besteld, dus ben benieuwd:)

1 van de weinige LE versies die ik echt mooi vind en ook nog eens echt limited is...
Bij buitenlandse retailers als Amazon Japan en Fnac was hij binnen 5-10 min uitverkocht
Bij bol.com stond hij nog best lang online (2-3 uurtjes). Maar dat kan ook komen omdat je vooraf moest betalen.
Meeste mensen betalen toch liever achteraf bij bol.com

Gamemania NL en BE krijgen maar 1 console per filiaal. Best gelimiteerd dus.

Vanaf 14 aug is hij nog wel te preorderen in de UK. Dus mensen die hem nog zoeken moeten dinsdagochtend amazon even in de gaten houden.

Maar het zal wel snel gaan verwacht ik.

Vergeet geen UK stekker te kopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Sefaex schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:53:
[...]

Bij buitenlandse retailers als Amazon Japan en Fnac was hij binnen 5-10 min uitverkocht
Bij bol.com stond hij nog best lang online (2-3 uurtjes). Maar dat kan ook komen omdat je vooraf moest betalen.
Meeste mensen betalen toch liever achteraf bij bol.com

Gamemania NL en BE krijgen maar 1 console per filiaal. Best gelimiteerd dus.

Vanaf 14 aug is hij nog wel te preorderen in de UK. Dus mensen die hem nog zoeken moeten dinsdagochtend amazon even in de gaten houden.

Maar het zal wel snel gaan verwacht ik.

Vergeet geen UK stekker te kopen. :P
wat heb je aan een UK stekker in de EU? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
DigitalError schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

wat heb je aan een UK stekker in de EU? :+
Als je de PS4 dinsdagochtend bij Amazon.co.uk pre-orderd heb je een UK naar EU stekker nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:14
Qweridee schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:54:

1 van de weinige LE versies die ik echt mooi vind en ook nog eens echt limited is...
Iemand een idee hoeveel units er gemiddeld worden geproduceerd van een 'gewone' special edition ps4? (Uncharted 4 Ps4 OG, GoW ps4 pro, MGSV ps4 etc..)

Die versies zijn meestal toch ook redelijk gelimiteerd. Gaat het dan over 200k units ofzo?
Ik vraag het me af :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sefaex schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:58:
[...]

Als je de PS4 dinsdagochtend bij Amazon.co.uk pre-orderd heb je een UK naar EU stekker nodig. ;)
ja maar dat is iets anders als een UK stekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 17:12
Anton.net schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:21:
[...]

Iemand een idee hoeveel units er gemiddeld worden geproduceerd van een 'gewone' special edition ps4? (Uncharted 4 Ps4 OG, GoW ps4 pro, MGSV ps4 etc..)

Die versies zijn meestal toch ook redelijk gelimiteerd. Gaat het dan over 200k units ofzo?
De MGSV PS4 heeft hier bij de lokale Intertoys echt heel lang gelegen, dus die was/is in mijn ogen al niet echt zeldzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Van een gewone CE worden er echt wel een stuk meer geproduceerd. Exacte cijfers heb ik natuurlijk niet.
Maar van de 20th Anniversary gelimiteerde PS4s werden er bijv maar 13K van gemaakt. En die was al bijna niet te krijgen.

Van deze gelimiteerde console worden er 50k geproduceerd.
GM krijgt er maar 1 per winkel. Bij nedgame stond hij even 10 min online. Bol.com 2 uurtjes. Maar dat kwam merendeel omdat je vooraf moest betalen.

Ik weet niet of andere retailers hem nog gaan verkopen (denk het niet, anders hadden ze hem wel al online gedaan). Dus ik schat dat wij als klein landje. +- 500 units hebben gekregen.

80 naar GM (80 filialen) 10 naar Nedgame, 400 naar Bol.com 10 naar PlaystationNederland voor winacties.

Is maar een ruwe schatting :P Maar you get it.

Normale gelimiteerde consoles zijn soms tot weken na de release gewoon nog op voorraad. Die Spider-Man console kun je nu nog kopen bij 6 winkels.

Of de vraag is niet groot genoeg. Of er zijn er gewoon TE veel exemplaren geproduceerd. Ik denk het laatste. Spider-Man is de bekenste Marvel karakter. Die console gaat sowieso als een malle verkopen.

Collector's/Limited Editions zijn tegenwoordig helemaal niet meer zo zeldzaam. Je hebt uitzonderingen natuurlijk: Bijv deze 500 million Limited Edition PS4 Pro of de 20th Anniversary Playstation Pro. Maar voor een normale gelimiteerde PS4 Pro hoef je normaal gesproken niet zoveel moeite te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Doom eternal ziet er goed uit! Is de huidige doom nog een beetje goed te spelen op de ps4? Of kan ik beter de PC versie halen?

Ik speelde vroeger wel fps op de ps3, en heb nu een ps4 voor voornamelijk de exclusives en VR, maar heb even geen idee hoe een snel spel als doom speelt met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
The Inquisitor schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:55:
Doom eternal ziet er goed uit! Is de huidige doom nog een beetje goed te spelen op de ps4? Of kan ik beter de PC versie halen?
Doom draait als een trein op de ps4.
Maar natuurlijk, alles draait nog beter op een goede PC.
Controller of muis/keyboard is persoonlijke voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Doom 2016 streeft naar 60 fps en behoud dat ook meestal wel :9
Nog geen ervaring met de PS Pro patch die een tijd geleden uitkwam.

Er is ook een demo in de store geloof ik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Qweridee schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:38:
[...]

De MGSV PS4 heeft hier bij de lokale Intertoys echt heel lang gelegen, dus die was/is in mijn ogen al niet echt zeldzaam
Toevallig verzamel ik consoles, en volgens veel verzamelaars is die MGSV PS4 juist één van de zeldzamere, die een relatief lage print run heeft gehad.

Dat hij er lang stond heeft denk ik vooral te maken met het feit dat MGSV al snel veel goedkoper was en mensen dan liever voor minder geld een zwarte PS4 kochten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

BlackEyedAngel schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:17:

Oh tof, heb toevallig ook een Pro. Als ik tijd heb ga ik die demo even proberen! Hopelijk voordat de steam aanbieding voorbij is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:17:

Hogere resolutie zonder HDR. Niet heel spannend dus. DOOM zou echt shinen met HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonde dat die 500 Million LE in zo'n beperkte oplage wordt geproduceerd, had 'm wel graag willen hebben.
Nu bij Bol de 500 Million LE Dualshock maar besteld, ook een heel fraai exemplaar :)

Daarnaast zit ik met smart te wachten op een release date van The Golf Club 2019. Geruchten gaan dat de game de 28e van deze maand uit zou moeten komen, maar de uitgever blijft angstvallig stil.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Doom lijkt me trouwens zo een game die we eens gratis gaan zien bij ps+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Vraag ik me ook soms af. Van m'n drie PS4's is er eentje een Batman limited edition, maar heel zeldzaam is deze volgens mij niet. Vind het altijd wel tof om speciale exemplaren te hebben (de 360 en One hebben ook leuke speciale edities) maar om nu keer op keer veel geld neer te leggen voor weer een PS4...

Overigens net Shenmue I/II gepreordered. Heb Shenmue ook op de Dreamcast en twijfel om het te gaan spelen, maar voor de collectie leuk. Ook Sudden Strike 4 meegepakt gezien het beperkte aantal enigszins "realistische" RTS games op de PS4 (of PS3). Zit nu op 186 fysieke PS4 titels zie ik, gaat niet meer passen :P

Verder: bezig met alles en nog wat door elkaar. Ik moet/wil spellen uitspelen (Thief, Just Cause 3 staan al heel lang open) en verder nog bezig met Kingdome Come Deliverance en MGS5. Die laatste...mja. Ik weet dat het MGS is maar de SF trekjes die het spel vertoont (of in ieder geval machines/robots) trek ik echt niet, haalt de sfeer er voor mij compleet uit. Ben denk ik nu pas op 15% dus weet niet of ik het überhaupt nog verder ga doen.

Gisteren nog wel met wat gasten de PS4 flink misbruikt met o.a. Broforce, blijft toch echt een geniaal spel met vier man.

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 11-08-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zou doorgaan met MGS5, die rare trekjes zijn behoorlijk sporadisch. Het is eerder jammer dat je halverwege het spel dezelfde missies krijgt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft iemand een idee hoe je in YouTube op de PS4 kan switchen naar je Brand Account ? Ik heb een regulier YouTube account gekoppeld aan mijn G+, maar dat wil dus zeggen dat mijn echte naam gebruikt wordt als ik die gebruik. Ik heb echter ook een Brand Account waar ik dus een nickname kan gebruiken, zodat ik niet met mijn echte naam videos moet gaan posten of commentaren zetten. Zie ook : https://support.google.com/youtube/answer/2897336?hl=en .

Echter krijg ik niet voor mekaar om dit Brand Account te gebruiken op de PS3 of PS4. Ik ken enkel inloggen of uitloggen, maar helemaal niet switchen naar een ander Brand Account / Channel. De reden dat ik dat wil is omdat ik ook eens wat captures wil gaan uploaden in YouTube maar dat helemaal niet wil onder mijn echte naam, maar wel onder mijn PSN screenname (die ik dus heb als Brand Account op YouTube).

EDIT: eindelijk gevonden na wat ge-google. Je moet blijkbaar je eigen channel moven naar een Branded Channel, wat hier kan : YouTube: YouTube . Je neemt dan ook al je abonnementen en dergelijke mee en gebruikt dan het Branded Account als default. Nu nog even checken op de PS4 of dan inderdaad ViperHD met mijn avatar verschijnt ipv mijn persoonlijke info.

EDIT2: gelukt, gisteren mijn eerste keer een videocapture na 2j PS4 8)7 . Vandaag mijn eerste joetjoep upload :).

[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 11-08-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
The Inquisitor schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:46:
Ik zou doorgaan met MGS5, die rare trekjes zijn behoorlijk sporadisch. Het is eerder jammer dat je halverwege het spel dezelfde missies krijgt ...
Alleen als je de trophies wilt halen de moeite waard want het blijft helaas half afgewerkte game :'(

Side missions is helemaal eentonig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Amdwarrior schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 09:59:
[...]

Alleen als je de trophies wilt halen de moeite waard want het blijft helaas half afgewerkte game :'(

Side missions is helemaal eentonig
Dat ben ik helaas met je eens :(

Heb hm zelf op pc gespeeld en zie dat ik 48 uur zoet ben geweest... voor de aankoopprijs (20 euro dacht ik) meer dan waard. Uiteindelijk heb ik hem niet meer uitgespeeld, zeker niet toen ze
spoiler:
Quiet van me afpakte en ik die missie weer opnieuw moest doen op een hoger niveau om haar terug te krijgen...
.

Al met al heb ik me goed vermaakt met de game in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

The Inquisitor schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Heb hm zelf op pc gespeeld en zie dat ik 48 uur zoet ben geweest... voor de aankoopprijs (20 euro dacht ik) meer dan waard. Uiteindelijk heb ik hem niet meer uitgespeeld, zeker niet toen ze
spoiler:
Quiet van me afpakte en ik die missie weer opnieuw moest doen op een hoger niveau om haar terug te krijgen...
.

Wees maar blij dat je quiet terug kan krijgen.
Eerst was dat ook niet mogelijk, wat ook zou kloppen met een lineaire game 😄

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

spoiler:
.

Ik moet de PS Plus versie nog steeds opstarten. Zo'n eeuwige backlog titel aan het worden samen met Prey, Deus Ex, Fallout 4 (wel begonnen, maar schiet weinig op) en nog een aantal. En binnenkort Spider-Man en ik weet van mezelf dat ik daarna Tomb Raider en Far Cry 5 wil gaan spelen.

Ik moet denk ik maar accepteren dat ik bepaalde spellen gewoon niet ga uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

bram1984 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:24:
[...]
Ik moet de PS Plus versie nog steeds opstarten. Zo'n eeuwige backlog titel aan het worden samen met Prey, Deus Ex, Fallout 4 (wel begonnen, maar schiet weinig op) en nog een aantal. En binnenkort Spider-Man en ik weet van mezelf dat ik daarna Tomb Raider en Far Cry 5 wil gaan spelen.

Ik moet denk ik maar accepteren dat ik bepaalde spellen gewoon niet ga uitspelen.
Tegen de tijd dat je FC5 wil gaan spelen is RDR2 uit en kom je aan FC5 niet meer toe ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik was van plan om een PS4 Slim wit te gaan kopen maar ze zijn nergens meer beschikbaar? iemand enig idee wat de reden daarvoor is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YakuzA schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Tegen de tijd dat je FC5 wil gaan spelen is RDR2 uit en kom je aan FC5 niet meer toe ;)
RDR2 staat niet echt op mijn lijst hoor. Deel 1 vond ik slaapverwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-10 22:11
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:21:
Vraagje, ik was van plan om een PS4 Slim wit te gaan kopen maar ze zijn nergens meer beschikbaar? iemand enig idee wat de reden daarvoor is?
pricewatch: Sony PlayStation 4 Slim 500GB Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook de aanbod bekeken, worden niet meer geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig vraag naar, waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

bij amazon hebben ze er nog 3

https://www.amazon.de/Pla...words=playstation+4+white

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Worden de PS+ versie en de disc versie van Deus Ex als twee aparte spellen gezien? Ik heb het spel namelijk ook op schijf als de day one editie. Of is het enige verschil die digitale extra's?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Vrijdag schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:35:
Worden de PS+ versie en de disc versie van Deus Ex als twee aparte spellen gezien? Ik heb het spel namelijk ook op schijf als de day one editie. Of is het enige verschil die digitale extra's?
Voor de save game kan het per spel verschillen of die wel of niet vanuit beiden te gebruiken is.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-10 22:11
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

uh bij max ict (ja staat in de pricewatch) gewoon te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBarryNL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:41:
[...]

In het rood, betekend slecht tot niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

In het rood, betekend slecht tot niet leverbaar.
4-7 werkdagen staat op de website, als je hem echt zo graag wilt hebben zou ik hem gewoon bestellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

BlackBarryNL schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:41:
[...]

Lijkt me geen goed idee om daar te bestellen, zie o.a. Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
dat idee had ik inderdaad ook in het achterhoofd, daarom postte ik eerder de link naar Amazon, vind ik iets betrouwbaarder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:31:
[...]

4-7 werkdagen staat op de website, als je hem echt zo graag wilt hebben zou ik hem gewoon bestellen 8)7
Nog nooit iets bij MaxICT besteld zeker? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 22:48:
[...]

Nog nooit iets bij MaxICT besteld zeker? ;)
Nee en dat was ik ook niet van plan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
https://www.idealo.de/pre...b-glacier-white-sony.html kijk op deze vergelijkingswebsite of ze versturen naar NLD prijs is rond de €280,- ohne Versand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:12:
@Sefaex Ik was je seconden voor. :+

Doorzichtig is wel erg mooi, toch wacht ik op de PS4 Pro Slim ivm minder herrie en minder groot.
Kan je lang wachten denk, verwacht niet dat die ooit komt nml.

De hardware in de Pro kan niet veel kleiner. De PS4 Slim was mogelijk doordat men de APU (CPU+GPU) kon shrinken van 28nm naar 14nm. De Pro is al die grootte en kleiner maakt AMD ze nu gewoonweg nog niet. 7nm is het volgende maar dat is dus weggelegd voor nieuwere producten, denk aan de PS5 en de eerste 7nm processors van AMD komen pas eind 2019.

Okay, misschien als de PS5 gelanceerd wordt en als ie volledig backwards compatible is zie ik Sony misschien ook nog een PS4 Pro Slim doen, maar eerder kan gewoonweg niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Gameplay Launch trailer!

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 13-08-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wat is hier nou precies "gameplay" aan :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:56:
[...]

Wat is hier nou precies "gameplay" aan :? ?
Geen idee, maar ik kijk wel naar de game uit en ik heb een preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Het zijn de ingame filmpjes ;p

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ligt het aan mij of het sinds kort dat het "Bezig met kopiëren van updatebestand" veel langer duurt? Ik merk het op al m'n PS4's - updates worden wel gewoon met 20/30 of meer MB/sec binnengehaald maar vervolgens is het het kopiëren van data wat eeuwig duurt. Net bijv. met de laatste Kingdom Come Deliverance update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Exorcist schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:24:
Ligt het aan mij of het sinds kort dat het "Bezig met kopiëren van updatebestand" veel langer duurt? Ik merk het op al m'n PS4's - updates worden wel gewoon met 20/30 of meer MB/sec binnengehaald maar vervolgens is het het kopiëren van data wat eeuwig duurt. Net bijv. met de laatste Kingdom Come Deliverance update.
ja dat kopieren is echt een drama en wat mij betreft onnodig, het dient als backup voor als de update niet goed gaat maar ik heb liever dat je het ergens uit kunt vinken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
DigitalError schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:26:
[...]

ja dat kopieren is echt een drama en wat mij betreft onnodig, het dient als backup voor als de update niet goed gaat maar ik heb liever dat je het ergens uit kunt vinken ofzo.
Oh lekker dan. Ja, vinkje is wel handig voor langzame verbindingen maar compleet zinloos als je met relatieve hoge snelheid kunt downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Yes please! Lang geleden dat ik spinnenman heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iedereen vanzelf Cyber Danganronpa VR The Class Trial staan? Ik merk die ineens op in mijn Library terwijl ik er nog nooit van gehoord heb, laat staan gedownload.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik had al niet zo veel met Spiderman en nadat ik Spiderman Homecoming en The Avengers Infinity War heb gezien is dat niet veranderd; wat een pannenkoek is Spiderman.
Hype gaat compleet aan me voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:00:
Ik had al niet zo veel met Spiderman en nadat ik Spiderman Homecoming en The Avengers Infinity War heb gezien is dat niet veranderd; wat een pannenkoek is Spiderman.
Hype gaat compleet aan me voorbij.
Ik vind alleen de Tobey films tof. Die ga ik de komende weken nog wel even kijken. Ik heb de trilogie volgens mij nog ergens op blu-ray. Verder vind ik Spider-Man de tofste superheld. Een normale dude met standaard gezeik aan zijn kop waar we allemaal weleens mee dealen.

Ik kijk al sinds 2016 uit naar deze game. Ongelooflijk veel zin in. Speel ook niks anders meer op dit moment. En als we de previews moeten geloven, gaat dit episch worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is Warface voor de PS4 uitgekomen:

https://store.playstation...12894_00-5000000000000001

Het lijkt erop dat we moeten betalen om mee te doen.
Als de Battle Royale modus erin zat had ik dat misschien gedaan.

Nu wacht ik wel tot Warface in september Free to Play gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:00:

vorse prijzen zo te zien. En de in-game aankopen zijn ook geen lachertje.

als het F2P is zal ik het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:00:

Die prijzen zeg :')

Koop ik liever de nieuwe Battlefield.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Ik hoop eigenlijk dat er binnenkort een bundel gaat komen van de Pro met 2 controllers en Fifa 19 voor een leuk prijsje.

Zijn zeer weinig aanbiedingen te vinden van de playstation 4 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Donverdi073 Mwa, Fifa lijkt me zo een game die ze veel eerder met een slim zouden bundelen.
Het zou kunnen natuurlijk.

Mediamarkt: Op 24 augustus komt de ps4 pro 2TB limited edition live! Houd onze website goed in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
@Anton.net Wel raar dat ze op dit moment zoiets nog niet als pre order hebben staan :(
Misschien wachten ze tot de Spiderman versie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:01:
@Donverdi073 Mwa, Fifa lijkt me zo een game die ze veel eerder met een slim zouden bundelen.
Het zou kunnen natuurlijk.

Mediamarkt: Op 24 augustus komt de ps4 pro 2TB limited edition live! Houd onze website goed in de gaten!
Bij Mediamarkt België kon je ze vanochtend al pre-orderen. Maar volgens een medewerker krijgen ze maar 10-20 consoles binnen. Dus die waren dan ook erg snel uitverkocht.

Vrees dat Mediamarkt Nederland ook een hele kleine oplage krijgt. Maar goed, beter iets dan niets.

Bij Shopto vanochtend was hij ook binnen 3 min uitverkocht. Hele website liep vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Laatst online: 03-10 22:21
Hij staat op mediamarkt al hele ochtend op uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Amazon UK heeft te veel pre-orders verkocht.
Hello,

We wanted to let you know that due to an error we are unable to complete your Amazon.co.uk Order #xxx for the PlayStation 4 500 Million Console. As a result, we've had to cancel it.

You haven’t been charged for this item.
We hope to be able to resume pre-orders for this product at 10am on Wednesday 15th August, please check back then to secure your console.

We’re sorry for the inconvenience caused.

Regards,

Customer Service Department
Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel scalpers die met de speciale PS4 Pro een slag gaan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:33:
Heel veel scalpers die met de speciale PS4 Pro een slag gaan slaan.
Dat zal wel meevallen, want zoveel zijn er niet in omloop. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jumpman

Scalpers slaan juist toe met producten waar er weinig van zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Amazon UK update
Due to a technical error, pre-orders for the 500 Million Limited Edition PS4 Pro Console went live before the announced time, and some customers were able to order multiple units. This is unfair to those who had planned to order at the announced time. All customer orders for the console have therefore been cancelled, please check your email for more information if you had placed an order.

Pre-orders will now be available from 10am (BST) on Wednesday 15th, August, limited to one unit per customer.
Als meer winkels dit nou deden. Gewoon 1 console per klant.
Een nachtmerrie voor scalpers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Donverdi073

New FIFA 19 PS4 and PS4 Pro bundles launch this September to celebrate the return of EA Sports’ iconic football franchise. Find out more:

https://blog.eu.playstati...rdware-range/#sf195518734

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Donverdi073 Haha, daar is je Fifa bundel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RvtiX6NHQoVKyP1goU7Qmu0k/full.jpg

Er zit eindelijk een refund aan te komen voor de slechtste game op de PS4 tot nu toe.

Wie haalt er uit deze tekst dat je ook voor de game zelf een refund krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:57:
[afbeelding]

Er zit eindelijk een refund aan te komen voor de slechtste game op de PS4 tot nu toe.

niemand, er staat alleen: content VOOR deze game.

en de slechte game was toch die black tiger dinges ofzo? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:57:
[afbeelding]

Als je goed leest, staat er inderdaad gewoon dat het om content voor de game gaat en dus niet de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de game zelf zouden we ook een refund krijgen, wat is beloofd door de developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:11:
Voor de game zelf zouden we ook een refund krijgen, wat is beloofd door de developer.
Ja klopt, dat zeiden ze toch in die video die jij toen had gepost.
Wat is die 10 juli? Is dat de release dag van de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Verdo**e, had graag de LE PS4 Pro besteld... zeker nu mijn Pro voor reparatie weg moet; had ik niet zonder hoeven te zitten.

Ik ga eens in Duitsland neuzen, ik woon dicht bij de grens.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Geronimous schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:14:
Verdo**e, had graag de LE PS4 Pro besteld... zeker nu mijn Pro voor reparatie weg moet; had ik niet zonder hoeven te zitten.

Ik ga eens in Duitsland neuzen, ik woon dicht bij de grens.
wuuut een nickchange? meteen iedereen van slag hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:13:
[...]

Ja klopt, dat zeiden ze toch in die video die jij toen had gepost.
Wat is die 10 juli? Is dat de release dag van de game zelf?
Wikipedia: The Culling (video game)

The Culling 2 was released on July 10, 2018 for Windows, PlayStation 4, and Xbox One.[9][10] The game was criticized by players for appearing to be an unfinished title, its released timed to hit the middle of the popularity of battle royale games.[8] Additionally, the release occurred on the same day as the start of a new season within Fortnite: Battle Royale. Steam peak player counts for the game on its first day were around 250 players, and within 40 hours the game dropped to a single player.[11]

On July 18, 2018, Xaviant decided to pull The Culling 2 from storefronts, close down its servers, and refund all purchases. Additionally, Xavient stated they will instead retake up development and support of the original game towards making it a free-to-play title. The re-booted game, The Culling: Day One, will return The Culling to its state when it was first released on early access in March 2016, which includes bring back features that had been removed during its release development, and allowing owners of the original game to help test and play it before making it free-to-play for all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:11:
Ok, maar daar staat dus niet specifiek op dat plaatje van je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:46
Mensen,
sinds december een ps4 slim 500gb in bezit.

Op zich prima, maar de laatste tijd valt het mij op dat ik wel heel vaak een blauw scherm krijg met applicatiefout.
Cityskyline, Just Cause 3 en de videolandapp geven deze fout het meest vaak. Wanneer ik gta v speel, krijg ik hem tot nu toe niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
lifeguard schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:46:
Mensen,

Op zich prima, maar de laatste tijd valt het mij op dat ik wel heel vaak een blauw scherm krijg met applicatiefout.
Cityskyline, Just Cause 3 en de videolandapp geven deze fout het meest vaak. Wanneer ik gta v speel, krijg ik hem tot nu toe niet.

misschien eerst even de foutcode op google intikken? zo kunnen wij er ook weinig mee namelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Firewall Zero Hour is vanaf 29 augustus te koop voor liefhebbers van VR-shooters:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Mensen,

Is meestal een error in de game. Heb zelf in een jaar of 3 a 4 maar 1 keer gehad dat mijn PlayStation echt helemaal vast hing.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Mensen,

Mischien even database reconstrueren.

Hiermee wordt de schijf gescand en een nieuwe database met alle content op het systeem samengesteld. Deze bewerking kan afhankelijk van het type en het aantal gegevens een aantal minuten duren.

Deze optie is handig voor het opschonen van je PS4 omdat alle gegevens op de harde schijf opnieuw worden geordend. Selecteer deze optie als je problemen hebt zoals games die vastlopen of vertragingen in de beeldsnelheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Update over de Culling II refund:

Mijn geld is door PlayStation terug betaald op mijn bank rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen,

Google weer het vast wel als je daar de foutcode opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
_/-\o_ _/-\o_ ik had eigenlijk niet anders verwacht, nu afwachten wat de prijzen gaan zijn van deze bundels :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist dan toch de Playstation 4 Pro 500 met alles erop maar besteld in Duitsland. Kan hem de 24e ophalen in Hückelhoven, ben er nog nooit geweest maar een uurtje rijden is net zo ver als Utrecht 8)7

Afbeeldingslocatie: https://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-78160558/fee_786_587_png/SONY-PlayStation-4-Pro-2TB---500-Million-Limited-Edition

FYI: € 699,- bij Mediamarkt Duitsland, nog steeds te bestellen! O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Juhrat op 15-08-2018 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:11

OMX2000

By any means necessary...

Juhrat schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:14:
Zojuist dan toch de Playstation 4 Pro 500 met alles erop maar besteld in Duitsland. Kan hem de 24e ophalen in Hückelhoven, ben er nog nooit geweest maar een uurtje rijden is net zo ver als Utrecht 8)7

[afbeelding]

Hij is wel very nice! Geniet van de “uitkijkvreugdd”

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Juhrat schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:14:

[afbeelding]

Dan zul je denk ik 2x naar Duitsland moeten. Want die LE headset komt pas in oktober uit. Maar opzicht wel een prima deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ben ik de enige die alle special editions van console's ronduit lelijk vind ? het standaard model blijft het mooiste in mijn opinie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Hamazaki schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:26:
ben ik de enige die alle special editions van console's ronduit lelijk vind ? het standaard model blijft het mooiste in mijn opinie.
Persoonlijk vind ik alleen die MGS V Edition, 500 Million Edition en 20th Anniversary Edition erg mooi.

Hou zelf van een clean look met niet te veel poespas.

Maar goed, je kunt er eindeloos over discussiëren. Maar het blijft een smaak kwestie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:26:
Ik vind de meest ook niet om aan te gluren nee (al heeft de One bijv. een leuke Minecraft One S). Maar die 500 Mil. editie is semi transparant en als ik iets wél tof vind bij apparatuur is dat je de interne onderdelen (deels) kunt zien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
is er een mogelijkheid wanneer een vriend van mij niet verder komt in een game, dat ik op afstand dit voor hem kan doen?? want hij zit al vast bij de eerste stuk van de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@theduke1989

Dat kan via shareplay op de PS4, dan kan jij zijn game besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Verwijderd

super gaat dit in het weekend uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulpX
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-02-2021
*kmip*Laten we het niet persoonlijk maken.

Discussie over de handel in consoles lijkt me offtopic en lijd tot irritaties, laten we dat in zijn algemeenheid niet meer doen

[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 15-08-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulpX
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-02-2021
Duidelijk.

Zijn er trouwens mensen die de beta van Override hebben gespeeld? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:32:
is er een mogelijkheid wanneer een vriend van mij niet verder komt in een game, dat ik op afstand dit voor hem kan doen?? want hij zit al vast bij de eerste stuk van de game.
Nu ben ik wel heel benieuwd om welke game en om welk stuk van die game het gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
dvdkiwi schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Nu ben ik wel heel benieuwd om welke game en om welk stuk van die game het gaat ;)
My Little Pony Island adventures

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 18 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.