Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:07
Donstil schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:43:
Klopt het dat je geen maandje PS+ meer kan nemen? Ik kan alleen 3 maanden of meer in de store vinden.
Kan wel https://store.playstation...90006_01-PSPLUS1MONTH0001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:53
Donstil schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:43:
Klopt het dat je geen maandje PS+ meer kan nemen? Ik kan alleen 3 maanden of meer in de store vinden.
https://store.playstation...90006_01-PSPLUS1MONTH0001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Thnx Guys! Kreeg hem op de PS niet gevonden en wilde alleen mijn Detroit Savegame even downloaden. Daarvoor was 24,95 mij te gek 😂

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
bram1984 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:46:
[...]

De wat meer duistere films zoals de Batman van Christopher Nolan vind ik echt heel tof. Met lawaaierige films als Avengers en Transformeres heb ik dan weer weinig.

De Spider-Man films van Sam Raimi (met Toby Maguire) vind ik ook echt geniaal en heerlijk veel comic "uitademen".

Spider-Man als superheld vind ik ook erg vermakelijk en dan vooral omdat hij juist een doodnormale dude is met alledaagse problemen zoals huurachterstanden etc. NY is daarbij een vette stad en het wordt nog vetter als je er ook nog eens doorheen kan slingeren.

De Arkham games zijn daarbij ook briljant in mijn optiek.
Dat klopt idd die Nolan films gaan nog wel, vooral de eerste. En de Arkham games vind ik ook goed in elkaar zitten.

Wie weet dat als de reviews van deze Spiderman dusdanig goed zijn, dat ik 'm een kans geef.

[ Voor 5% gewijzigd door Spud82 op 03-08-2018 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 18:54
Spud82 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:55:
[...]

Dat klopt idd die Nolan films gaan nog wel, vooral de eerste. En de Arkham games vind ik ook goed in elkaar zitten.

Wie weet dat als de reviews van deze Spiderman dusdanig goed zijn, dat ik 'm een kans geef.
Beetje ot maar
ik vond die eerste Nolan dus helemaal niet zo goed, vooral de 2e maar ook de 3e dan weer wel.

En ja, de batman games zijn vrij goed de laatste jaren, over spiderman ben ik minder zeker, wel ooit een spel voor de dreamcast gehaald maar die staat nog op mijn pile of shame :P

Maar hou deze wel in de gaten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
musiman schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Ach, als late veertiger (...) geef ik ook gewoon toe aan de Lego spellen, hoor. Die zijn erg leuk! Vaak ook samen met mijn zoon gespeeld en dan is het helemaal gaaf: samenwerken om puzzels op te lossen.
Ik heb zelfs af en toe met mijn non-gamer vrouw samen Lego The Hobbit gespeeld!!! :D
Als LEGO game fan heb je uiteraard gebruik gemaakt van de dagaanbieding met flinke kortingen op LEGO games bij Bol? :P :+

Klik

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

Oekol

waka waka hey hey

musiman schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:56:
[...]

Mocht je al PS+ hebben, dan kun je de voucher gewoon nu al gebruiken: de tijd wordt er gewoon bij op geteld.
Klopt inderdaad geen idee waarom ik dit nog niet gedaan heb. Aan de andere kant 't verliest z'n waarde niet en wellicht game ik over een tijdje niet echt (online) meer. Heb er namelijk nog een goed halfjaar op staan dacht ik.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 15:07
EDIT: geldt trouwens ook voor de Hong Kong store.

Via Pepper:
Assassin's Creed Rogue Remastered: £13.34 / £15.24 [251300 / 287200]
Call Of Duty: WWII: £10.81 / £14.41 [203700 / 271600]
Detroit: Become Human: £20.69 / £22.35 [389980 / 421430]
Dying Light: The Following - Enhanced Edition: £8.91 / £13.37 [168200 / 252300]
Ghost Recon Wildlands - Digital Gold Edition: £19.01 / £23.86 [359600 / 449500]
God Of War: £21.69 [408850]
Horizon Zero Dawn: Complete Edition: £11.64 / £14.55 [219600 / 274500]
Injustice 2 - Legendary Edition: £17.17 / £21.47 [323600 / 404500]
The Last Guardian: £9.88 / £11.18 [186200 / 210770]
Middle-Earth: Shadow Of War Gold Edition: £29.70 / £37.14 [559600 / 699500]
Nioh: Complete Edition: £16.44 / £19.72 [309500 / 371400]
The Order: 1886: £3.60 / £5.41 [68000 / 102000]
Uncharted: The Nathan Drake Collection: £6.53 / £8.16 [123200 / 154000]
Watch Dogs 2 - Digital Gold Edition: £12.08 / £16.11 [227700 / 303600]

De 1e prijs is de PS+ prijs. Een PS+ trial is gratis. Met code 84A4l2K787 krijg je nog 10% extra korting.

Als je een PS+ trial neemt + de kortingscode gebruikt kun je dus bijv The Last Guardian voor €10 kopen, HZD Complete Edition voor €12, Dying Light: The Following - Enhanced Edition voor €10,50, God of War en Detroit voor +-€20 etc etc

Veel mensen hebben ook een Amerikaanse account. Dus die zullen wel weten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Een buitenlandse account aanmaken is 2-3 min werk. En de games kun je gewoon op je Nederlandse account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Leoon. schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:32:
[...]

Klopt inderdaad geen idee waarom ik dit nog niet gedaan heb. Aan de andere kant 't verliest z'n waarde niet en wellicht game ik over een tijdje niet echt (online) meer. Heb er namelijk nog een goed halfjaar op staan dacht ik.
Er staat volgens mij wel op de voucher: Geldig tot 12 maanden na aankoopdatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:27:
[...]
Als LEGO game fan heb je uiteraard gebruik gemaakt van de dagaanbieding met flinke kortingen op LEGO games bij Bol? :P :+
Als LEGO game fan heeft hij die games wellicht al lang uitgespeeld ;). Dit soort deals zijn nooit voor de fans.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 03-08-2018 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
He verdomme, na drie weken reparatie vandaag eigenlijk mijn PlayStation 4 pro terug.

Stop ik er een schijf in. Nog steeds stuk |:( leest wederom geen schijven (1 op de 10x wel).

Wat een prutsers zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Onderstaande is een copy van wat ik in het Trophy hunters topic gepost had op 29 juni:
MisterMichel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:55:
Jep, ik heb 'm ook ontvangen. Fijne benaderingsvragen :S
Ach, een gokje wagen kan geen kwaad in dit geval.
Blijkbaar heb ik best aardige antwoorden gegeven want ik heb enkele uren geleden een mail met het volgende onderwerp ontvangen:

Gefeliciteerd! Je hebt de PlayStation.com Days of Play-competitie gewonnen!

Woah!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
MisterMichel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:11:
Onderstaande is een copy van wat ik in het Trophy hunters topic gepost had op 29 juni:

Blijkbaar heb ik best aardige antwoorden gegeven want ik heb enkele uren geleden een mail met het volgende onderwerp ontvangen:

Woah!
Vet, gefeliciteerd! Ik had de wedstrijd hier op het forum getipt en dan zelf vergeten mee te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

SR8 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:50:
[...]

Er staat volgens mij wel op de voucher: Geldig tot 12 maanden na aankoopdatum.
Oh goeie, dat zou wel zuur zijn. Als ik hem te laat ga verzilveren dan wel van de hand wil doen :+. Ach zal als ik terugkom van vakantie eens kijken hoelang ik nog + heb en anders fix ik het er direct bij.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:10
MisterMichel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:11:

[...]

Woah!
Gefeliciteerd. Heb je die 12x €70 tegoed gewonnen ?
Of die andere prijs (ben even vergeten wat dat was) ?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MisterMichel
Tweakmans schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:19:
[...]

Vet, gefeliciteerd! Ik had de wedstrijd hier op het forum getipt en dan zelf vergeten mee te doen. :+
Dank je! Het behalen van een trophy iedere dag was niet al te moeilijk. Ik had me er een beetje op voorbereid door in Mad Max al diverse stukken zover te spelen dat ik daarna vrij vlug een trophy kon binnen harken. Dus op de dagen dat ik niet veel tijd had, hoefde ik maar even te spelen voor een trophy.
Die vragen waren wat lastiger. Het waren benaderingsvragen over trophies in Fifa (dacht ik) en over iets in God of War. Beide games heb ik niet, maar door wat logisch nadenken, beetje Googlen en vlug hoofdrekenen heb ik wat getallen gegokt. Blijkbaar niet zo'n verkeerde getallen dus. :D
Sefaex schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:30:
[...]

Gefeliciteerd. Heb je die 12x €70 tegoed gewonnen ?
Of die andere prijs (ben even vergeten wat dat was) ?
Dank je! Dit hele pakket: https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/days-of-play-competition/

Een limited editie van een PS4 Slim, PS4 VR, 12 maanden PSPlus en 12x €70.

[ Voor 46% gewijzigd door MisterMichel op 03-08-2018 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Volgende week verschijnt Dead Cells, gemaakt door de Franse studio Motion Twins.
PS Plus-leden besparen tijdelijk 20% (19,99 in plaats van 24,99 euro) bij de pre-order.
A roguelike, Castlevania-inspired, action-platformer, Dead Cells allows you to explore a sprawling, ever-changing castle, unlock new gear and gain access to unreachable areas. Fight to the death using the weapons and loot you find during each run, slowly building your strength as you battle across infinite procedurally assembled combinations of meticulously handcrafted levels. Every run is unique: a new castle, new secrets, randomised loot and different characters - every time a step into the unknown. Dead Cells is pretty much the first Roguevania game, ever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@MisterMichel Nice! Gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@MisterMichel

Gefeliciteerd geluksvogel en post AUB de foto's van het prijzenpakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
@MisterMichel Niet jaloers hoor, totaal niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Nou, lekker. Nieuwe hdd er in, firmware 5.55 gedownload. Op stick gezet (exfat, mappenstructuur aangehouden), stick in console, PS4 reboot.

Kabeltje aan controller en dan zou het moeten werken. Niet dus. The update file cannot be used. Verkeerde versie ofzo. Foutcode ce-34788-0.

Veilige modus werkt ook niet. Want ik kan alleen maar optie 7 kiezen, de cursor of pookje werken niet eens. Kies ik voor 7, dan werken de cursors wel.

Dit helpt niet: https://www.playstation.c...y/error-codes/ce-34878-0/
Dit ook niet: https://community.eu.play...Mode-Problem/m-p/20295947
Ook geprobeerd, helpt niet: https://community.eu.play...not-be-used/td-p/24239318
Meerdere usb kabels geprobeerd, helpt ook niet. Andere usb stick, ook geen resultaat.

Deze bij het grofvuil en nieuw PS4 kopen dan maar?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Inmiddels een dag later nogmaals contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog steeds geen smsjes krijg.

Ik moet nu kopie van me ID mailen en ze sturen het probleem door naar een andere afdeling. Gaat 2 tot 3 dagen duren voor ik weer bericht krijg.

Schiet niet echt op zo
Heb dit ook gehad bij het aanzetten van de ps4 moest ik opnieuw inloggen, kreeg ook geen sms, het gekke was ik kreeg de sms wel als ik online inlogde, daar kon ik bij mijn backup code's

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:41:
Nou, lekker. Nieuwe hdd er in, firmware 5.55 gedownload. Op stick gezet (exfat, mappenstructuur aangehouden), stick in console, PS4 reboot.

Kabeltje aan controller en dan zou het moeten werken. Niet dus. The update file cannot be used. Verkeerde versie ofzo. Foutcode ce-34788-0.

Veilige modus werkt ook niet. Want ik kan alleen maar optie 7 kiezen, de cursor of pookje werken niet eens. Kies ik voor 7, dan werken de cursors wel.

Ook geprobeerd, helpt niet: https://community.eu.play...not-be-used/td-p/24239318
Meerdere usb kabels geprobeerd, helpt ook niet. Andere usb stick, ook geen resultaat.

Kan ook de hdd/sdd zijn, die vervangen? Hoeft de ps4 ook niet bij het grofvuil

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online

Ik hoop dat je wel de volledig versie hebt van de firmware (>1GB groot), want de update versie kun je niet gebruiken voor een nieuwe installatie.
Even het stukje volgen over een nieuwe installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold

FAT32 geprobeerd ipv exFAT?

Post van St1nkySausage ook gecheckt?

https://community.eu.play...blem/m-p/25571824#M118842

Edit: wat @Flitzer inderdaad zegt. Check dit stukje even;

https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Daar kan je de firmware ipv update downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 04-08-2018 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28

Heb ik ook gehad, bleek dat ie gewoon 10 minuten nodig had om de USB stick te lezen, zou dus eerst gewoon even een kwartier ofzo wachten voor je een nieuwe PS4 gaat kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik loop dus tegen dit probleem aan:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/c9K15e/IMG_20180804_171609799.jpg

Ga ik naar de safe mode, dan zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jWfVyz/IMG_20180804_171742002.jpg

Het is wat moeilijk te zien, maar de D-pad werkt niet. Ik kan geen enkele andere optie kiezen dan 7. Waarna ik dus vervolgens weer dit zie:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/c9K15e/IMG_20180804_171609799.jpg

Exfat, fat32, ntfs, drie verschillende sticks en vijf keer opnieuw die file gedownload. Echt niets helpt. Het is dus het volledige bestand welke je nodig hebt om het systeem opnieuw te initialiseren.

Monteer ik mijn oude schijf, start alles op. Hang ik de nieuwe schijf aan de pc met een kabel, wordt die ook herkend.
Voordat ik hiermee begon heb ik de PS4 ook al geupdate.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik hier nu nog verder mee moet. Ben allang buiten de garantie, dus dat heeft ook geen zin.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 04-08-2018 17:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:25:
Ik loop dus tegen dit probleem aan:

[afbeelding]

Ga ik naar de safe mode, dan zie ik dit:

[afbeelding]

Het is wat moeilijk te zien, maar de D-pad werkt niet. Ik kan geen enkele andere optie kiezen dan 7. Waarna ik dus vervolgens weer dit zie:

[afbeelding]

Exfat, fat32, ntfs, drie verschillende sticks en vijf keer opnieuw die file gedownload. Echt niets helpt. Het is dus het volledige bestand welke je nodig hebt om het systeem opnieuw te initialiseren.

Monteer ik mijn oude schijf, start alles op. Hang ik de nieuwe schijf aan de pc met een kabel, wordt die ook herkend.
Voordat ik hiermee begon heb ik de PS4 ook al geupdate.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik hier nu nog verder mee moet. Ben allang buiten de garantie, dus dat heeft ook geen zin.
ja ik had dus precies hetzelfde, zie mijn reactie boven die van jou ;) heb die stick gewoon een half uur laten zitten ofzo en opeens deed hij het.

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 04-08-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
DigitalError schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:27:
[...]

ja ik had dus precies hetzelfde, zie mijn reactie boven die van jou ;)
Maar had je toen gewoon die stick laten zitten, ondanks die foutmelding?

Want ik kreeg dus eerst een paar secondes "Please wait" en daarna dus die melding. Dus die melding kan ik beter negeren en niet klikken op "Turn off PS4"?

* Vrijdag snapt het niet helemaal :X :$

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 04-08-2018 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Want ik kreeg dus eerst een paar secondes "Please wait" en daarna dus die melding. Dus die melding kan ik beter negeren en niet klikken op "Turn off PS4"?

ja dat is correct, ik geef geen garantie, maar het is het proberen waard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:31

R.G

Doe eens een crc check op je file en welke update versie download je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
DigitalError schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:32:
[...]

ja dat is correct, ik geef geen garantie, maar het is het proberen waard toch?
Ah okee. Nuja, ga ik dat nu maar eens proberen. Op dit moment zit ik dus op een ander scherm te staren naar die melding...

Ondertussen maar eten koken dan maar.
R.G schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:32:
Doe eens een crc check op je file en welke update versie download je
Versie 5.55. Ik las ergens ook nog dat je ook eerst versie 3.50 kan gebruiken maar die is nergens te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 04-08-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha nice. Net weer even Crash Bandicoot gespeeld. Update gedraaid. En nu zit er een trailer van Spyro in hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Hoe groot is de file die je hebt gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ari Gold schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:42:
[...]

Hoe groot is de file die je hebt gedownload?
449,223kb in totaal om precies te zijn :P

De stick is 4gb en de andere is 16gb, dus ruimte zat in elk geval. Heb ook geen idee waar ik een andere file vandaan zou kunnen halen, deze komt direct van de Sony site.

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 04-08-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:44:
[...]

449,223kb in totaal om precies te zijn :P

De stick is 4gb en de andere is 16gb, dus ruimte zat in elk geval.
de file moet 992mb zijn, heb em net van de site geplukt

https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
:F

Heb ik nu serieus steeds de verkeerde file gepakt...

* Vrijdag nu aan het downloaden is.. stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vrijdag schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:57:
[...]

net een soap zo :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
@Flitzer @DigitalError @Ari Gold @R.G @thalantis :

Gelukt!

Ik had inderdaad gewoon de verkeerde file.... Ben inmiddels de data weer aan het overzetten, die had ik ondertussen naar een andere hdd gekopieerd. Klein uurtje wachten. Kan ik ondertussen mooi even wat eten en een serie kijken.

Thnx heren! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:24
[...]
Hi

Kan heel goed, Sony's handleiding is hierin echt super slecht. Toen ik een SSD in m'n PS4 had gestopt, heb ik 3 filmpjes gekeken wat ik allemaal moest doen, dus ook 3x een waarschuwing gehad welk bestand ik nou precies nodig had. Toch had ik de verkeerde te pakken de eerste keer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ligt toch echt aan jullie. Ik heb al meermalen mijn PS4 reinstalled en nog nooit de verkeerde file gepakt ... :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
Het is warm, jongens. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Eind goed, al goed! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterMichel
Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:43:
@MisterMichel

Gefeliciteerd geluksvogel en post AUB de foto's van het prijzenpakket.
Jazeker. Zodra ik het pakket ontvangen heb, zal ik er foto's van plaatsen. Zal wel zo'n 6 weken kunnen duren. Dus heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Heel lastig is het niet ;). De "kleine" update is de cumulatieve reguliere update die je ook gewoon krijgt aangeboden als je PS4 nog wel werkt. Het grote bestand omvat eigenlijk het hele OS + laatste update en dien je te gebruiken bij bijv. een nieuwe HDD of een corrupt OS. Was op de PS3 exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist

Klopt en het staat er op de System Software download pagina duidelijk bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:11
Beta van warface geprobeerd en bevalt me echt goed word dit jaar geen cod of bf kopen voor mij. Warface tot insurgency sandstorm uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BlackBarryNL

Wanneer kunnen we de Battle Royale mode van Warface testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:11
@Verwijderd

Dat durf ik niet te zeggen heb alleen de co-op / team death match en plant the bomb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weekend weer eens na hele lange tijd ps4 aan gehad en uncharted 4 weer eens gestart. Wel jammer dat ik nog precies weet hoe alles werkt en dus vele te snel door de levels ga :P

+ het irritante ps4 bugje was er ook weer....... Het stomme knipperen van het scherm om de zoveel tijd.
Maar lees online dat dat dit nog steeds bij veel mensen een probleem is.
deep color en HDCP etc al uitgeschakeld.

Dus kans is groot dat als ik in uncharted naar een richel moet springen ik weer mis spring omdat ik dan net 3 seconde zwart beeld heb.......

Irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:28
Ik heb van het weekend voor het eerst op de PS$ v-bucks gekocht in Fortnite, via ideal (ING), en nu staat nog steeds het saldo er niet bij. Is dat iets wat een tijdje duurt (synchronisatie Ideal>psn>fortnite) of zou er iets mis zijn?
Op de PC stond het er gelijk de vorige keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Zo,

Evo weer afgelopen, en we hebben weer wat character annoucements gehad.

Anna/Lei en bovenal Negan van The Walking Dead voor Tekken
Cooler voor DBFZ
G/Sagat voor SF5 (vandaag al uit schijnbaar)

Vooral Negan verbaast me, in a good way though, eens zien wat hij gaat brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
datadevil schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:36:
Ik heb van het weekend voor het eerst op de PS$ v-bucks gekocht in Fortnite, via ideal (ING), en nu staat nog steeds het saldo er niet bij. Is dat iets wat een tijdje duurt (synchronisatie Ideal>psn>fortnite) of zou er iets mis zijn?
Op de PC stond het er gelijk de vorige keer..
Heb het gisteren nog gedaan en nergens problemen mee gehad, maar staat het geld niet op je PSN of je vbucks niet op je Fortnite account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik had vrijdag gedoe met PS store aankopen met creditcard (ik kreeg de melding dat alles ok gegaan was, maar geen tegoed in wallet en ook geen game), daarna maar met iDeal betaald en dat werkte prima en direct.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Akaendra schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:37:

Vooral Negan verbaast me, in a good way though, eens zien wat hij gaat brengen :D
Ik denk Lucille ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
DigitalError schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

Heb het gisteren nog gedaan en nergens problemen mee gehad, maar staat het geld niet op je PSN of je vbucks niet op je Fortnite account?
geen v-bucks, geld zal ik nog even kijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Dat sowieso, schijnbaar hebben ze de AMC licentie te pakken, dus zal me niet verbazen als Jeffrey Dean Morgan ook daadwerkelijk de voice gaat doen (immers gebruiken ze ook zijn gezicht :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

@datadevil Vbucks zijn wel platform specifiek, dus kijk even of ze niet op het verkeerde platform zijn toegevoegd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Acid_Burn op 06-08-2018 10:11 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
datadevil schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

geen v-bucks, geld zal ik nog even kijken..
Ik heb gemerkt dat als je ze koopt in de store en je via Ideal geld toevoegd dat ie dan blijft hangen op purchase pending, ik ging dan terug naar het menu, en klikte alsnog op het aantal vbucks dat ik wilde hebben, toen stonden ze er wel meteen bij. Komt omdat PSN even moet verwerken dat je geld overgemaakt hebt. Heb je wel een bevestigingsmail gehad van Sony dat er geld toegevoegd was aan je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06:47
Wat is er eigenlijk aan de hand met het marktaanbod van de PS4 Pro? Hij is al een aantal maanden nauwelijks te krijgen en als hij te krijgen is, zoals nu, durven ze er op de 400 euro voor te vragen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
@Alexknl wat is er mis met €400,- is normale prijs.

Ik had toevalig mijne voor €280,- maar dat was een knaller Angebot rond eind vorig jaar.

Als dat er is, koop ik er 2-3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Maar het is wel een raar fenomeen dat de prijzen van de pro en slim zo stabiel blijven. De slim blijft namelijk ook erg conservatief aan zijn retailprijs hangen. Er waren tijden waarin de prijs van de slim niet laag genoeg kon gaan. Je zag ze regelmatig voor €180-200. Dat is nu toch niet meer denk ik.

Voor de pro geldt hetzelfde, al lijkt dat meer te maken te hebben met het feit dat er altijd te weinig worden geproduceerd.

@datadevil Het lost je probleem niet op, maar even voor de duidelijkheid:
Stel dat je Ps4 account en EPIC (PC) account gekoppeld zijn: gekochte vbucks hangen vast aan 1 platform, maar de items die je koopt met die vbucks krijg je wel op beide platforms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of de slim gaat dalen qua prijs tijden E3 bijvoorbeeld?, is het verstandig om nog wel een ps4 te halen of toch wachten op een ps5?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:11:
Iemand enig idee of de slim gaat dalen qua prijs tijden E3 bijvoorbeeld?, is het verstandig om nog wel een ps4 te halen of toch wachten op een ps5?
Gozer

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik zou wachten op de PS6. Dan kan je in elk geval 4k 10bit Dolby Atmos gamen @120fps. Je zal dan de remaster van The Last of Us 3 eindelijk kunnen spelen zoals de ontwikkelaar het bedoeld heeft (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E3 van dit jaar is al voorbij en je kunt wachten op een prijsdaling tijdens bijvoorbeeld Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anton.net schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:49:
Maar het is wel een raar fenomeen dat de prijzen van de pro en slim zo stabiel blijven. De slim blijft namelijk ook erg conservatief aan zijn retailprijs hangen. Er waren tijden waarin de prijs van de slim niet laag genoeg kon gaan. Je zag ze regelmatig voor €180-200. Dat is nu toch niet meer denk ik.

Voor de pro geldt hetzelfde, al lijkt dat meer te maken te hebben met het feit dat er altijd te weinig worden geproduceerd.

@datadevil Het lost je probleem niet op, maar even voor de duidelijkheid:
Stel dat je Ps4 account en EPIC (PC) account gekoppeld zijn: gekochte vbucks hangen vast aan 1 platform, maar de items die je koopt met die vbucks krijg je wel op beide platforms
In dit geval gekocht op PS4 en niet zichtbaar daar. Accounts inderdaad wel gekoppeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
DigitalError schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

Ik heb gemerkt dat als je ze koopt in de store en je via Ideal geld toevoegd dat ie dan blijft hangen op purchase pending, ik ging dan terug naar het menu, en klikte alsnog op het aantal vbucks dat ik wilde hebben, toen stonden ze er wel meteen bij. Komt omdat PSN even moet verwerken dat je geld overgemaakt hebt. Heb je wel een bevestigingsmail gehad van Sony dat er geld toegevoegd was aan je account?
ik zag nu niks over purchase pending maar zag inderdaad wel het geld in de store. Nu alsnog de vbucks gekocht, thanks! (n00b here..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik denk dat de prijzen wel zullen dalen voor of tijdens de E3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

@datadevil Even compleet off-topic: op pastebin staan sinds gisteren wat Epic accounts inclusief wachtwoorden. Wellicht ff checken of jij daar ook bij zit. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06:47
theduke1989 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:38:
@Alexknl wat is er mis met €400,- is normale prijs.

Ik had toevalig mijne voor €280,- maar dat was een knaller Angebot rond eind vorig jaar.

Als dat er is, koop ik er 2-3..
Zeg maar gerust op de 400 euro, 429 tot zelfs 450. Hoe durven ze.. Gek dat ze zo schaars zijn, en dat voor zo een lange tijd. Waar zijn de tijden dat je een Pro voor 329 / 379 euro inclusief game kreeg, nu mag je heel blij zijn als je een Pro weet te bemachtigen voor 399 zonder game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
musiman schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:22:
@datadevil Even compleet off-topic: op pastebin staan sinds gisteren wat Epic accounts inclusief wachtwoorden. Wellicht ff checken of jij daar ook bij zit. :)
Met 2factor maakt dat wel minder uit toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Martinspire schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

Met 2factor maakt dat wel minder uit toch?
Ja, mits je dat wachtwoord nooit hergebruikt, ook niet in afgeleide vorm, zoals met volgnummers.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

De E3 van dit jaar is al voorbij en je kunt wachten op een prijsdaling tijdens bijvoorbeeld Black Friday.
Ah 23 november pas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:11

OMX2000

By any means necessary...

Kun je niet zeggen. Ik heb tijdens Amazon Prime een bundel met Fifa 2018 en 2 controllers met een PS4 slim gekocht voor 279. Met als risico dat het me niet zou bevallen en ik de boel voor een redelijke prijs 2e hands kon verkopen. Lang verhaal kort PS4 valt me 100% mee, bakken met gave games voor weinig! Ik heb geen Pro gekocht omdat ik geen 4K scherm heb. Als die er komt kijk ik naar wat er dan de voordeligste bundel is en koop die. Door te wachten kun je niet spelen. Dus koop er gewoon een!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
OMX2000 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Door te wachten kun je niet spelen. Dus koop er gewoon een!
Precies dit. Als ik nu een PS4 wilde en zou weten dat hij over 4 weken 50 euro goedkoper is zou ik persoonlijk niet eens wachten. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Daarbij vind ik de investering eigenlijk al minimaal. Als je geen 300/400 wil investeren incl. Games, PS+ etc, dan moet je misschien er helemaal niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Toch maar God of War gehaald in de HK store met The Order 1886 die 4 euro was. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ari Gold schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:20:
Toch maar God of War gehaald in de HK store met The Order 1886 die 4 euro was. :9
Wat is de HK store? Een Google search leverde me niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:59

g0tanks

Moderator CSA
Leoon. schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Hong Kong.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Leoon. schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Hong Kong store. Die heeft dezelfde sale als de Indonesische store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ah oké. Dat leek me 't minst waarschijnlijke. Dacht dat t een 1 of andere site zou moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze al langsgekomen? Iemand heeft Uncharted 4 in first person gemod. Dan zie je de sublieme gezichtsanimaties nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de launch van H1Z1:

https://store.playstation...11745_00-H1Z1CONSOLE00001

Een gratis super toffe Battle Royale game waar veel plezier uit te halen is.

Vergeet de gratis PS+ packs niet die te krijgen zijn via de bovenstaande link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@bram1984 Heel tof om te zien. Leuk ook dat diegene het volledige level van Crash Bandicoot laat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 18:54
Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:56:
[...]

Precies dit. Als ik nu een PS4 wilde en zou weten dat hij over 4 weken 50 euro goedkoper is zou ik persoonlijk niet eens wachten. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Daarbij vind ik de investering eigenlijk al minimaal. Als je geen 300/400 wil investeren incl. Games, PS+ etc, dan moet je misschien er helemaal niet aan beginnen.
Ik snap wat je zegt, en tuurlijk als je dit allemaal te duur vind dan is een last gen console wellicht, of (if applickable) je (game) pc upgraden wellicht iets waar je met minder geld meer plezier wint. MAAR

Ik ben het wel eens dat de ps4 een aparte prijshistorie heeft, wellicht was er even over capaciteit in productie en daardoor aanbod vandaar dat de aanbiedingen ons om de oren vlogen?

Maar mijn eind.......oordeel(?)
Beggars can't be choosers. Dus of dan maar een slim ipv de ps4pro en upgraden wanneer de prijs wel acceptabel is, of toch 2 hands dan. In een situatie dat je een pro te duur vind....dan moet je ook echt afvragen of de extra features de moeite waard zijn natuurlijk.

Anders zit er niets anders op dan af te wachten, maar heel misschien in september dat er dan wat leuke bundels komen omdat dan het tripple A season weer start. maar waarschijlnlijker is het dat 'men' moet wachten op BF. en dat is pas eind november.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 12:09
OMX2000 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Kun je niet zeggen. Ik heb tijdens Amazon Prime een bundel met Fifa 2018 en 2 controllers met een PS4 slim gekocht voor 279. Met als risico dat het me niet zou bevallen en ik de boel voor een redelijke prijs 2e hands kon verkopen. Lang verhaal kort PS4 valt me 100% mee, bakken met gave games voor weinig! Ik heb geen Pro gekocht omdat ik geen 4K scherm heb. Als die er komt kijk ik naar wat er dan de voordeligste bundel is en koop die. Door te wachten kun je niet spelen. Dus koop er gewoon een!
Hier zelfde verhaal ik kon een Ps4 slim via familie lid regelen (werkt bij groot magazijn waar ze na alle winkels versturen) via personeel korting prijs enige optie was de Fornite bundel mja scheelde 100 euro :) dus gewoon een kopen die je aanspreekt en leuke prijs heeft...

Oh ja had ook GOW voor 20 euro toen die bij bol in de aanbieding was voor 35 :)
Wat een game _/-\o_

Ps fornite bundel stelt niks voor dat terzijde :+

En de voucher code heb ik zelf gebruikt :9 (5 pm berichten hierover al gehad)

[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 07-08-2018 09:53 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik zou Duitsland in de gaten houden MM Duitsland eind dit jaar hebben ze vaak geode console acties.

Ik denk dan dat ze rond de 300,- zitten. Mijne eind 2017 gekocht voor €280,- bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:32
Afgelopen week in Frankrijk en Duitsland geweest en daar zijn ze eveneens schaars en de prijzen zijn gelijk aan NL.

Kwestie van geduld hebben, tot Black Friday, of niet mokken en nu een paar tientjes "teveel" betalen. Ik wacht rustig af lig: D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
B-Real schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:36:
Afgelopen week in Frankrijk en Duitsland geweest en daar zijn ze eveneens schaars en de prijzen zijn gelijk aan NL.
In de buurt van Toulouse werden toch een stuk of vijf PS4 Pro in de schappen gezet. Wel voor de volle prijs van 399 euro.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 14:17
Ik zit dit jaar voor me werk in Duitsland, en hier bij de Saturn staan stapels ps4 pro's ook voor 399. Maar er zijn er meer dan genoeg.
Merk hier ieder geval niets van het tekort ;)

Heb hem gekocht toen horizon uit kwam en nog geen dag spijt van gehad, oke soms maakt die aardig wat herrie en op sommige momenten kijk ik daar niet van op:P Maar buiten dat beste console die ik heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vernieuwende game lijkt me wel leuke avonturen te hebben:

Opdrachten doen tijdens het vliegen en de queen happy maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• musiman

musiman

De maandelijkse games zijn te downloaden. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgen jullie ook een foutmelding als je Here They Lie in het mandje doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Laatst online: 01:24
bram1984 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

Bedoel je de melding dat het een PSVR titel is en dat je moet bevestigen dat je weet wat dat betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik kan max 3 gratis games tegelijk aan de winkelwagen toevoegen, ga ik naar de winkelwagen, zitten er nog maar 2 gratis games in... Mag dus iets van 3x die games toe gaan voegen. De store (en wish-list) werkte altijd al vrij brak maar dit is wel een nieuw dieptepunt.

Edit: en nu krijg ik het bericht "U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden".

[ Voor 16% gewijzigd door Homeland op 07-08-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Homeland schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:25:
Ik kan max 3 gratis games tegelijk aan de winkelwagen toevoegen, ga ik naar de winkelwagen, zitten er nog maar 2 gratis games in... Mag dus iets van 3x die games toe gaan voegen. De store (en wish-list) werkte altijd al vrij brak maar dit is wel een nieuw dieptepunt.

Edit: en nu krijg ik het bericht "U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden".
bram1984 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

Ik had nergens last van. Ik gebruikte Firefox op de pc. Alle gratis spellen tegelijk, inclusief de PS Vita dingen (ik heb geen PS Vita :P ).
Bedankt voor uw aankoop in PlayStation™Store.
U vindt een kopie van uw aankoopdetails hieronder en een link naar de voorwaarden die van toepassing zijn op uw aankoop. Druk deze af en bewaar op een veilige plaats voor toekomstige referentie.

Ordernummer: xxx Online-id: musiman
Naam: musiman
Datum en tijd van aankoop: 07/08/2018 @ 12:34 PM
Details Eenheidsprijs
Mafia III (Volledig spel) €0,00
Dead by Daylight: Speciale Editie (Volledig spel) €0,00
Here They Lie (Volledig spel) €0,00
Knowledge is Power (Volledig spel) €0,00
Bound by Flame™ (Volledig spel) €0,00
Serious Sam 3: BFE (Volledig spel) €0,00
Draw Slasher (Volledig spel) €0,00
SPACE HULK (Volledig spel) €0,00
Huidig saldo van de portemonnee*: €0,00 Totaal: €0,00
*Dit saldo van de portemonnee was geldig op de datum en het tijdstip van deze transactie.

[ Voor 34% gewijzigd door musiman op 07-08-2018 14:35 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 23:12
.Zijn er nog mensen hier die de Spider-Man Playstation Pro Edition halen? Ik zit er aan te denken om hem te halen als upgrade over de Slim variant, maar m'n vriendin vindt de kleur niet zo mooi. Is niet zo handig aangezien hij in de woonkamer staat inmiddels.

O+

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/845/42797106434_a64c40af9a_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kaasdipje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:
.Zijn er nog mensen hier die de Spider-Man Playstation Pro Edition halen? Ik zit er aan te denken om hem te halen als upgrade over de Slim variant, maar m'n vriendin vindt de kleur niet zo mooi. Is niet zo handig aangezien hij in de woonkamer staat inmiddels.

O+

[afbeelding]
Tja, smaken. Ik vind hem ook niet mooi.

Pagina: 1 ... 16 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.