Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21
NukaWorldNL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:20:
Denk toch dat ik nog even Borderlands The Handsome Collection mee ga pakken. Voor een 10tje kan ik hem haast niet laten liggen.
Dat is in ieder geval heel erg veel content voor weinig :)
Heb persoonlijk al 1000+ uur in die twee games op Steam, en heb BL2 op de Xbox in ieder geval ook alle achievements gehaald, dus het mag duidelijk zijn dat ik ze geweldig vind :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-10 12:37
Finraziel schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 22:46:
[...]

Dat is in ieder geval heel erg veel content voor weinig :)
Heb persoonlijk al 1000+ uur in die twee games op Steam, en heb BL2 op de Xbox in ieder geval ook alle achievements gehaald, dus het mag duidelijk zijn dat ik ze geweldig vind :+
Zoveel mensen zijn enthousiast over die game, maar ik kan er zelf echt niet inkomen. Ondanks dat ik wel hou van een open wereld RPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:11
Ik kan al paar dagen geen spel(len) betalen uit de PSstore. Ik wil graag Horizon Zero Dawn Complete Edition kopen. Ik doe die zowel via de app (Iphone) als op website. Zowel via CC als via PayPal krijg ik de volgende melding:

"Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw bestelling. Probeer het later nog eens."

Intussen meerdere malen in/uitgelogd, winkelwagen steeds leeggooien; dit werkt ook niet.
Lopen meer mensen hier tegen (of hebben dit gehad)?

Anders zit er niets anders op dan ff bellen, maar ivm de wachttijden eerst hier maar even proberen.

Edit: antwoord (misschien interessant voor anderen):
klaarblijkelijk is mijn eerste betaling niet goed gegaan, en heb ik daarna nog 2 a 3 keer geprobeerd. Daardoor is er in het systeem een mogelijke frauduleuze transactie-flag gerezen. Over 24 uur maar weer proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door Rino op 01-08-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:16:
[...]

Tja dat krijg je met top games. Niet om nou iets te starten, maar als de Xbox dat nou ook eens deed i.p.v. steeds weer die middelmatige games. Daarom is Xbox voor mij echt klaar en geniet ik volop van de Playstation. Terwijl ik juist altijd een Xbox guy was tijdens het Xbox 1 en 360 tijdperk, maar ik merkte gewoon de laatste jaren dat de Playstation meer en meer mijn systeem is qua games. Zoveel toffe volwassen games _/-\o_
Je en we hoeven er verder ook niet inhoudelijk op te gaan 'the public has voted'.
De verkoopcijfers spreken voor zich, waarbij ik dan geen idee heb over de attachment rate van spellen, maar dat vind ik ook niet heel spannend persoonlijk.
Ik geniet van beide systemen, maar deze gen is ps4 mijn 'main' plaform, waar het (net als bij jou) last gen x360 was.
Daarvoor overigens ps2 en niet org xbox :P

Ik vind overigens wel dat xbox met de one x, en gamepass, en hun implementatie van backward compat en automatische upscaling heel goed bezig is. En ik denk dat we met zijn allen hier blij om mogen zijn. Sterke concurrentie betekent dat wij als gamers allemaal sneller/goedkoper vernieuwingen krijgen. Wat dat betreft vind ik het ook fijnd dat de switch goed loopt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Rino schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:07:
Ik kan al paar dagen geen spel(len) betalen uit de PSstore. Ik wil graag Horizon Zero Dawn Complete Edition kopen. Ik doe die zowel via de app (Iphone) als op website. Zowel via CC als via PayPal krijg ik de volgende melding:

"Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw bestelling. Probeer het later nog eens."

Intussen meerdere malen in/uitgelogd, winkelwagen steeds leeggooien; dit werkt ook niet.
Lopen meer mensen hier tegen (of hebben dit gehad)?
Ik heb zoiets wel eens gehad. Via website en telefoon gaf problemen. Daarna via PS4 zelf de aankoop gedaan en dat werkte toen direct goed. Later eigenlijk nooit meer zo'n probleem gehad.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

@Rino Ik had deze week dat de transactie ook niet verlopen was, maar het geld was wél van mijn Paypal account afgehaald. Een tijdje later kon ik in de PSN Store wel zien dat ik Red Dead Redemption 2 heb aangeschaft (want daar ging het om), maar ik heb van Sony ook géén mail gehad met de aankoop bevestiging. Daar wil ik ze vandaag nog even over bellen.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit ziet er wel nice uit! Komt al in september...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:11
koenvdlinden schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:34:
[...]

Ik heb zoiets wel eens gehad. Via website en telefoon gaf problemen. Daarna via PS4 zelf de aankoop gedaan en dat werkte toen direct goed. Later eigenlijk nooit meer zo'n probleem gehad.
Ik ga t vanavond even proberen vanaf de PS.

@musiman ; dat is helemaal zuur :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Rino schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Ik ga t vanavond even proberen vanaf de PS.

@musiman ; dat is helemaal zuur :(.
Ik heb even gebeld en de order was wél goed doorgevoerd. :) Dus niks aan het handje en mijn zoon en ik kunnen 26 oktober gewoon Red Dead Redemption 2: Special Edition spelen. *O*

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
http://www.pushsquare.com..._ps5_game_reckons_analyst

Zou me niks verbazen als Death Stranding een PS5 zal worden. Zelfde ging al door de wandelgangen met cyberpunk 2077 dat dit niet op de huidige generatie consoles gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:14:
Dit ziet er wel nice uit! Komt al in september...

[video]
Volslagen kansloos in september natuurlijk. Tenzij je niks wilt verkopen natuurlijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:20
bram1984 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:56:
[...]
Volslagen kansloos in september natuurlijk. Tenzij je niks wilt verkopen natuurlijk. :+
Battlefield komt pas in oktober hoor ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Black Ops IIII komt pas in oktober hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets raars opeens. Ik moest bij het aanzetten van mijn playatation opnieuw inloggen met email en wachtwoord. Dit heb ik gedaan. Alleen ik krijg geen sms voor de 2 staps verificatie. Dus nu kan ik er niet in, ik heb ook geen backup codes voor de 2sv.

Mensen wel eens gehad dat ze geen smsje kregen?

Edit:

Inmiddels ook contact gehad met de klantenservice, alle gegevens gechecked, account werkt het email en telefoon nr kloppen. Echter ook als zij een sms handmatig versturen ontvang ik niets.

Vervolgens zeggen ze dat ik 24uur moet wachten en morgen moet terugbellen. Beetje jammer dit.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hoezo? Ik heb pas 4 releases in die maand die ik wil spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:23:
Ik heb iets raars opeens. Ik moest bij het aanzetten van mijn playatation opnieuw inloggen met email en wachtwoord. Dit heb ik gedaan. Alleen ik krijg geen sms voor de 2 staps verificatie. Dus nu kan ik er niet in, ik heb ook geen backup codes voor de 2sv.

Mensen wel eens gehad dat ze geen smsje kregen?

Edit:

Inmiddels ook contact gehad met de klantenservice, alle gegevens gechecked, account werkt het email en telefoon nr kloppen. Echter ook als zij een sms handmatig versturen ontvang ik niets.

Vervolgens zeggen ze dat ik 24uur moet wachten en morgen moet terugbellen. Beetje jammer dit.
Als ik ergens wil inloggen heb ik dat ook regelmatig. Komt vermoed ik door het overstappen van provider en nummerbehoud. Daar is bij mij waarschijnlijk iets mis gegaan. Of bij sony werkt het gewoon bagger. Ben je nog ergens ingelogd via een telefoon of pc? Dan kan je zonder opnieuw 2SV het wel uitzetten volgens mij. Of in ieder geval bij de backupcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet, had al gekeken of dat zo was.
Ik gebruik mijn account ook nooit op de pc of telefoon.

Toch bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:17:
Helaas niet, had al gekeken of dat zo was.
Ik gebruik mijn account ook nooit op de pc of telefoon.

Toch bedankt voor de tip :)
De PS app is anders verrekte handig! Op mijn android toestel kan ik even snel naar de store, kan ik mijn berichten zien, etc. Ook werkt deze app als tweede scherm voor bepaalde spellen.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:58
Paulus07 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:50:
http://www.pushsquare.com..._ps5_game_reckons_analyst

Zou me niks verbazen als Death Stranding een PS5 zal worden. Zelfde ging al door de wandelgangen met cyberpunk 2077 dat dit niet op de huidige generatie consoles gaat komen.
Clickbait roddelzooi.
Cyberpunk komt gewoon naar de PS4. En kan me haast niet voorstellen dat het met Death Stranding anders gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:23:
De PS app is anders verrekte handig! Op mijn android toestel kan ik even snel naar de store, kan ik mijn berichten zien, etc. Ook werkt deze app als tweede scherm voor bepaalde spellen.
Wanneer het weer werkt ga ik ook gelijk de app installeren en backups codes regelen.
Inmiddels ook getest of ik uberhaupt nog sms ontvang maar dat werkt ook gewoon.

Dan maar hopen dat ze morgen iets voor me kunnen regelen bij de klantenservice.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Mutatie schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:40:
[...]

Clickbait roddelzooi.
Cyberpunk komt gewoon naar de PS4. En kan me haast niet voorstellen dat het met Death Stranding anders gaat zijn.
Gebeurde met the last guardian ook. Die zou ook echt op de Ps3 uitkomen. Van death stranding is wel behoorlijk wat gameplay van getoond, dus die verwacht ik wel op de Ps4, maar cyberpunk kan heel prima een next-gen game gaan worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hulleman schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Gebeurde met the last guardian ook. Die zou ook echt op de Ps3 uitkomen. Van death stranding is wel behoorlijk wat gameplay van getoond, dus die verwacht ik wel op de Ps4, maar cyberpunk kan heel prima een next-gen game gaan worden.
Dat was dan ook een geval apart. De devs van Cyberpunk heb ik in een interview gewoon horen zeggen dat er niks is veranderd aan de planning. Verder ook geen raar gedoe in de ontwikkeling oid. Ziet er imo ook niet zo bijzonder uit dat het niet zou kunnen op de PS4. Maar tegenwoordig roepen sites zoveel om aandacht te trekken gebasseerd op roddels zonder basis. Analysten blijven er keer op keer naast zitten en verdienen met aandacht.
We zullen het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Mutatie schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

Dat was dan ook een geval apart. De devs van Cyberpunk heb ik in een interview gewoon horen zeggen dat er niks is veranderd aan de planning. Verder ook geen raar gedoe in de ontwikkeling oid. Ziet er imo ook niet zo bijzonder uit dat het niet zou kunnen op de PS4. Maar tegenwoordig roepen sites zoveel om aandacht te trekken gebasseerd op roddels zonder basis. Analysten blijven er keer op keer naast zitten en verdienen met aandacht.
We zullen het zien.
Een onveranderde planning voor een release op de PS5 is ook gewoon een planning. :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 14:49
koenvdlinden schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:34:
[...]

Ik heb de hoop opgegeven om via de website te bestellen. Verifieer ik transactie met de Raboscanner en dan gebeurt er eerst helemaal niks en krijg dan een foutmelding. Via PS4 nooit problemen gehad. Snap je toch niet dat ze dat niet fixen.

App eigenlijk nooit geprobeerd, maar ga ik ook niet doen want dan koop ik veel te veel spellen O-) Enorme backlog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 11:44
Maffia III...
Bereid je voor op heeeel veel missies die heeeeeeel veel op elkaar lijken. :z

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Had Horizon Zero Dawn op disc liggen maar nog niet gespeeld. Nu maar verkocht en de digitale complete edition gekocht voor een 'kleine' meerprijs :)

Oh nice, Here They Lie ook gratis voor PSVR, scheelt me weer kopen. Jammer dat ik de playlink collection al had gekocht... maar ach, gratis.

[ Voor 32% gewijzigd door The Inquisitor op 01-08-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meekoh schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:39:
[...]

Maffia III...
Bereid je voor op heeeel veel missies die heeeeeeel veel op elkaar lijken. :z
En heeeeel veel autorijden :9 Maar dat vond ik in deze game geen straf, de soundtrack is fantastisch sfeervol. Heerlijk om te cruisen in deze game. Heb het spel met plezier gespeeld!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59
Vanmiddag 'God of War' uitgespeeld. Wauw! Wat een game. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Mafia 3 zou ik nooit kopen, maar nu die ''gratis'' is haal ik hem toch wel even binnen. Inderdaad gewoon soms even lekker rond cruisen met die soundtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Haha, ik heb Mafia 2 ook voor de PS3 in de Plus. Nog nooit gespeeld... :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Zo heb mijn allereerste platinum trophy gehaald.
Heb 100% Jurassic world evolution behaald.
Was makkelijker dan gedacht.
Echt mega mee vermaakt. Verheug me op toekomstige updates en dlc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mafia 3, nice. Zou ik zelf ook niet snel gekocht hebben.

@v8power67 Congrats! Ik heb je een duimpje gegeven op PSN. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Zojuist 6.0 Beta geinstalleerd. Zonder de NDA te verbreken: ik had netzogoed 5.55 kunnen draaien

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Ik zie ook geen verschil. Menu lijkt wat vlotter maar dat kan ook komen omdat nu sinds lange tijd mijn ps4 eens gereset is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:03

PBP

“System Software 6.00 does not include any major consumer-facing features during the beta period. You will find smaller quality of life and performance fixes."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Ik merkte inderdaad wel dat mijn leven makkelijker is geworden na het installeren van de beta. Hebben ze überhaupt al iets verteld over de major consumer-facing features?

[ Voor 28% gewijzigd door RaijRaij op 01-08-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

We zullen het zien.
We hebben nog nooit echt ingame beelden gezien toch? Of heb ik dat gemist :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Zijn nog wat extra sales bij gekomen in de store. Totally Digital tot 30-08-2018. Soma is ook lekker geprijsd nu (8,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:54:
[...]

We hebben nog nooit echt ingame beelden gezien toch? Of heb ik dat gemist :)
De trailer was geen cgi. En achter gesloten deuren is voor de pers gameplay getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Zo'n 3,5 week geleden de Uncharted Nathan Drake collection gekocht. Gisteren het laatste deel uitgespeeld. Man man man, wat een dijk van een game. Onwijs mooie verhaallijn(en)!

Tijd om eindelijk uncharted 4 aan te schaffen! Ergens nog leuke een aanbieding hiervoor?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 00:41:
[...]

De trailer was geen cgi. En achter gesloten deuren is voor de pers gameplay getoond.
In game was het ook niet toch? Verder ben ik niet van de “pers” dus heb de echte gameplay niet gezien.

Maar omdat je zei
Ziet er imo ook niet zo bijzonder uit dat het niet zou kunnen op de PS4
dacht ik dat er nieuwe beelden waren, of jij iets meer gezien hebt dan wij.

Aan de huidige beelden (CGI of niet) kan je die conclusie simpelweg niet verbinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Topper, gelijk aangeschaft. Nu even wachten tot de hitte een beetje is weggetrokken thuis en dan kan ik me weer optimaal gaan vermaken haha! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Schuimpje

En vergeet Uncharted: The Lost Legacy niet om je Uncharted gaming compleet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:07:
@Schuimpje

En vergeet Uncharted: The Lost Legacy niet om je Uncharted gaming compleet te maken.
Die ik moet ik inderdaad ook nog spelen. Thanks voor de reminder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:49:
[...]

Een onveranderde planning voor een release op de PS5 is ook gewoon een planning. :+
hehe dat, maar wellicht hele logische hypothese als reactie op de vraag, cyberpunt op ps4 of ps5 uitbrengen?
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/352/470/1b5.gif

Als een ding deze generatie is gebleken, is dat 'we' met zijn allen gek zijn op remakes/master etc.

Dus indien mogelijk zal het vast op de ps4 komen, ze zijn gek om dat niet te doen, gezien de gigantische userbase, en dan op de ps5.........Nog een keer! (sorry te lui om er een teletubby plaatje bij te zoeken)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
NukaWorldNL schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 18:10:
Mafia 3 zou ik nooit kopen, maar nu die ''gratis'' is haal ik hem toch wel even binnen. Inderdaad gewoon soms even lekker rond cruisen met die soundtrack.
Ik heb die game een keer geleend van een vriend. Een speelsessie gedaan van 4 uur, best vet. Daarna nog eens geprobeerd.... maar ik kom me er niet meer toe zetten. Alles wat je in die eerste 4 uur doet, moet je daarna nog eens 20 uur herhalen. Ik vraag me af of deze game zelfs gratis leuk is.

Voor mij is het denk ik zelfs de slechtste game die ik op de PS4 heb gespeeld... De soundtrack is leuk ja... maar dan kan ik net zo goed spotify opzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 02-08-2018 08:32 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Hulleman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:30:
[...]

Ik heb die game een keer geleend van een vriend. Een speelsessie gedaan van 4 uur, best vet. Daarna nog eens geprobeerd.... maar ik kom me er niet meer toe zetten. Alles wat je in die eerste 4 uur doet, moet je daarna nog eens 20 uur herhalen. Ik vraag me af of deze game zelfs gratis leuk is.

Voor mij is het denk ik zelfs de slechtste game die ik op de PS4 heb gespeeld... De soundtrack is leuk ja... maar dan kan ik net zo goed spotify opzetten.
Ik denk dat ik mijn disc versie van Mafia 3 maar ga verkopen. Heb 'm nagenoeg niet gespeeld, dus bijna als nieuw. Digitaal is handiger imo, wellicht dat ik 'm alsnog ga spelen (na AC:Origins, AC:Odyssey, RDR2, etc.). ;)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Planet Alpha!

[ Voor 17% gewijzigd door Schuimpje op 02-08-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:40:
[...]

Ik denk dat ik mijn disc versie van Mafia 3 maar ga verkopen. Heb 'm nagenoeg niet gespeeld, dus bijna als nieuw. Digitaal is handiger imo, wellicht dat ik 'm alsnog ga spelen (na AC:Origins, AC:Odyssey, RDR2, etc.). ;)
Ik 'koop' mafia wel uit de plus, maar acht de kans dat ik hem ga spelen nihil. Misschien inderdaad een paar uurjtes voor de vibe en soundtrack, maar lijkt me dat de lol er snel vanaf is als je daarna the same song and dance moet blijven herhalen (en het is toch min of meer GTA maar dan lang geleden? Ben sowieso niet de grootse sandbox fan).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Ik 'koop' mafia wel uit de plus, maar acht de kans dat ik hem ga spelen nihil. Misschien inderdaad een paar uurjtes voor de vibe en soundtrack, maar lijkt me dat de lol er snel vanaf is als je daarna the same song and dance moet blijven herhalen (en het is toch min of meer GTA maar dan lang geleden? Ben sowieso niet de grootse sandbox fan).
Ik heb Mafia 1 vroeger helemaal uitgespeeld. Dat was voor die tijd een super vet spel: de ambiance van de jaren 20 (of 30? zoiets) van de vorige eeuw, met de oude auto's die voor geen meter reden (tenzij je verder in het spel de duurdere kon verkrijgen), de gave missies, etc.
Daarom heb ik toen ik de PS4 kocht, ook gelijk Mafia 3 gekocht: uit nostalgie.

Ik zie dat ik trouwens ook de beta 6 mag proberen van Sony. :P Vanavond maar even installeren.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:10
Mafia 2 vond ik alleen voor de soundtrack al de moeite waard. Wat een geniale OST was dat. Gameplay en storywise vond ik het ook een uitstekende game.

Als je puur naar de gameplay kijkt is Mafia 3 zeker geen slechte game. Maar het is vooral ERG repetitief. Je doet steeds dezelfde dingen Heb die game destijds na 3-4 uurtjes uitgezet en meteen verkocht.

Misschien binnenkort weer een keer proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 02-08-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ja, Mafia 2 was ook tof, die heb ik ook uitgespeeld. :P Jammer dat v.3 zo eentonig is...

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:58:
Ja, Mafia 2 was ook tof, die heb ik ook uitgespeeld. :P Jammer dat v.3 zo eentonig is...
Het einde van 3 maakte voor mij weer een hoop goed (als in, blij dat ik toch doorgespeeld heb).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nou, nieuwe hdd besteld. Vanavond met een dockingstation daar alles maar mee overzetten en dan inbouwen. 2tb moet voorlopig wel even voldoende zijn.

De PS4 heeft de laatste updates, de nieuwe hdd hoef ik toch niet eerst via mijn pc te formatteren toch? Hier staat het er in elk geval niet tussen: https://www.playstation.c...pgrade-playstation-4-hdd/

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2018 11:11 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:08:
Nou, nieuwe hdd besteld. Vanavond met een dockingstation daar alles maar mee overzetten en dan inbouwen. 2tb moet voorlopig wel even voldoende zijn.
Dockingstation?

Enneuh.........als je de nieuwe schijf als back up gebruikt, en daarna in je ps4 wil bouwen, heb je volgens mij een probleem, en nieuwe schijf in je ps4 douwen betekent volgens mij default formateren.

Maar wellicht kan je wat trucjes toepassen ofzo. Ik weet ook niet hoeveel je al op je huidiige hd hebt en hoe groot die is. Maar ps+ in combinatie een half way snelle internet verbinding doet ook wonderen. Spellen die je nu speelt installeer je dan gelijk, save game uit cloud en gaan, de rest zet je dan aan voor je gaat pitten en rest mode........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
MeNTaL_TO schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:02:
[...]

Het einde van 3 maakte voor mij weer een hoop goed (als in, blij dat ik toch doorgespeeld heb).
Het einde was inderdaad briljant. En het verhaal, de sfeer en de muziek vond ik hoe dan ook top in het spel. Het is jammer dat de wijken overnemen zo verschrikkelijk herhalend werd, want het had echt alle potentie om een topgame te zijn. Maar damn wat werd dat saai na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Dockingstation?

Enneuh.........als je de nieuwe schijf als back up gebruikt, en daarna in je ps4 wil bouwen, heb je volgens mij een probleem, en nieuwe schijf in je ps4 douwen betekent volgens mij default formateren.

Maar wellicht kan je wat trucjes toepassen ofzo. Ik weet ook niet hoeveel je al op je huidiige hd hebt en hoe groot die is. Maar ps+ in combinatie een half way snelle internet verbinding doet ook wonderen. Spellen die je nu speelt installeer je dan gelijk, save game uit cloud en gaan, de rest zet je dan aan voor je gaat pitten en rest mode........
Ik was van plan de nieuwe schijf eerst in dit dockingstation te doen: https://www.coolblue.nl/p...ckport-xt-usb-3-0-v2.html

Dan de data van de interne hdd daar naartoe de kopiëren en dan de nieuwe te monteren in de PS4. Ik weet dus alleen niet of het noodzakelijk is om éérst de nieuwe hdd te formatteren (komt denk ik in FAT32 of NTFS) voordat ik alles ga overzetten.
Saves gooi ik voor de zekerheid nog in de cloud.

Mijn internet is slowpoke adsl 20mbit dus bijna 500gb aan data downloaden kost me zowat een week :+

Als dit niet kan, is het beter om eerst de nieuwe hdd in de PS4 te doen, te formatteren en daarna er weer uit te halen?

Of zeg ik nu iets volslagen doms? :$

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2018 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• musiman

musiman

Vrijdag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Ik was van plan de nieuwe schijf eerst in dit dockingstation te doen: https://www.coolblue.nl/p...ckport-xt-usb-3-0-v2.html

Dan de data van de interne hdd daar naartoe de kopiëren en dan de nieuwe te monteren in de PS4. Ik weet dus alleen niet of het noodzakelijk is om éérst de nieuwe hdd te formatteren (komt denk ik in FAT32 of NTFS) voordat ik alles ga overzetten.
Saves gooi ik voor de zekerheid nog in de cloud.

Mijn internet is slowpoke adsl 20mbit dus bijna 500gb aan data downloaden kost me zowat een week :+

Als dit niet kan, is het beter om eerst de nieuwe hdd in de PS4 te doen, te formatteren en daarna er weer uit te halen?

Of zeg ik nu iets volslagen doms? :$
De playstation heeft een eigen formattering. Je kunt niks met de hdd die in de PS4 zit. Beter is het om al jouw savegames te backuppen (of een PS+ abo, zoals hierboven al aangegeven en dan alle savegames in de cloud) en dan de hdd's te switchen. Vervolgens moet je een USB stick hebben waar je de nieuwste versie van de PS4 systeemsoftware op installeert (let op: de grote versie. Niet de kleine, want dat is enkel de update).
Daarna de USB stick in de PS4 plaatsen en 'm aanzetten. De hele procedure staat hier.

edit: Je kunt ook dit proberen.
/edit
Beakzz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:16:
[...]

Het einde was inderdaad briljant. En het verhaal, de sfeer en de muziek vond ik hoe dan ook top in het spel. Het is jammer dat de wijken overnemen zo verschrikkelijk herhalend werd, want het had echt alle potentie om een topgame te zijn. Maar damn wat werd dat saai na een tijdje.
Hmm, wellicht lukt het me om hem een keer uit te spelen. Ik zal het in overweging nemen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door musiman op 02-08-2018 11:29 ]

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

die bracket lijkt me op het eerste zicht niet compatible met ps4, maar als je hem al hebt kan je het altijd proberen, voor zover ik weet moet je echter wel een functionerend playstation os hebben om je back up te kunnen terugzetten, en dat krijg je (wederom vziw) niet met de standaard back up.

Je hebt niet toevallig een 3e externe schijf? Of eventueel lenen? Dan boeit het allemaal niet meer. Is weg van minste weerstand imho.

vwb dowloaden.........20mbit? duuuuuuude ik dacht dat mijn 200mbit al beperkt begon te worden, kan hier gigabit voor 35 euro krijgen ofzo via tweakers (/irritant patser mode off :$ )
Gelukkig is rest mode zelfs met die snelheid een uitkomst, denk dat je dan dan 2-3 nachten ook wel alles terug hebt gedownload (in het ergste geval).

Succes iig!
(en mad respect voor je avatar! _O- )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

De playstation heeft een eigen formattering. Je kunt niks met de hdd die in de PS4 zit. Beter is het om al jouw savegames te backuppen (of een PS+ abo, zoals hierboven al aangegeven en dan alle savegames in de cloud) en dan de hdd's te switchen. Vervolgens moet je een USB stick hebben waar je de nieuwste versie van de PS4 systeemsoftware op installeert (let op: de grote versie. Niet de kleine, want dat is enkel de update).
Daarna de USB stick in de PS4 plaatsen en 'm aanzetten. De hele procedure staat hier.

edit: Je kunt ook dit proberen.
/edit
Dank, ik ga die link in de edit eens proberen, volgens mij is dat precies wat ik wil gaan doen :)
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:25:
[...]

die bracket lijkt me op het eerste zicht niet compatible met ps4, maar als je hem al hebt kan je het altijd proberen, voor zover ik weet moet je echter wel een functionerend playstation os hebben om je back up te kunnen terugzetten, en dat krijg je (wederom vziw) niet met de standaard back up.

Je hebt niet toevallig een 3e externe schijf? Of eventueel lenen? Dan boeit het allemaal niet meer. Is weg van minste weerstand imho.

vwb dowloaden.........20mbit? duuuuuuude ik dacht dat mijn 200mbit al beperkt begon te worden, kan hier gigabit voor 35 euro krijgen ofzo via tweakers (/irritant patser mode off :$ )
Gelukkig is rest mode zelfs met die snelheid een uitkomst, denk dat je dan dan 2-3 nachten ook wel alles terug hebt gedownload (in het ergste geval).

Succes iig!
(en mad respect voor je avatar! _O- )
Ahw crap, dan had ik te simpel gedacht.

Mijn plan was:
Nieuwe hdd via usb aansluiten -> backup van bestanden/OS/saves daar op knallen -> nieuwe hdd monteren -> gaan met die banaan

Maar dat gaat dus niet, crap, moet ik kijken of ik nog ergens een andere hdd heb liggen :'(

Hehe thnx, vond het wel een mooi plaatje :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

@Vrijdag Je kunt helaas niet de hdd clonen of er losse bestanden vanaf kopiëren. Wanneer je de hdd met een sector-by-sector tool clonet, dan krijg je een 500GB kopie en kan de rest van de 2TB niet gebruikt worden.
Heb je die tweede link al gezien die ik erna heb toegevoegd? Je kunt programma data op een usb stick o.i.d. backuppen vanaf je huidige installatie van de PS4. Dat scheelt alweer.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Het is weer tijd mijn + te verlengen. Toevallig iemand op de hoogte van eventuele acties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:38:
@Vrijdag Je kunt helaas niet de hdd clonen of er losse bestanden vanaf kopiëren. Wanneer je de hdd met een sector-by-sector tool clonet, dan krijg je een 500GB kopie en kan de rest van de 2TB niet gebruikt worden.
Heb je die tweede link al gezien die ik erna heb toegevoegd? Je kunt programma data op een usb stick o.i.d. backuppen vanaf je huidige installatie van de PS4. Dat scheelt alweer.
Yes! Ik ga dat artikel er eens op nalezen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:41:
Het is weer tijd mijn + te verlengen. Toevallig iemand op de hoogte van eventuele acties?
De vorige actie is net voorbij. Dat was 12 maanden PS+ en 3 maanden Netflix voor 59,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Hmm spijtig. achja. Dan maar gewoon die 60 euro betalen. Moet zeggen dat ik het afgelopen jaar die 50 euro (die ik toen betaalde) echt wel heb 'terugverdiend'. Zaten veel toffe PS+ games tussen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 02-08-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:23:
Ik heb iets raars opeens. Ik moest bij het aanzetten van mijn playstation opnieuw inloggen met email en wachtwoord. Dit heb ik gedaan. Alleen ik krijg geen sms voor de 2 staps verificatie. Dus nu kan ik er niet in, ik heb ook geen backup codes voor de 2sv

Edit:

Inmiddels een dag later nogmaals contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog steeds geen smsjes krijg.

Ik moet nu kopie van me ID mailen en ze sturen het probleem door naar een andere afdeling. Gaat 2 tot 3 dagen duren voor ik weer bericht krijg.

Schiet niet echt op zo

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2018 14:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:10:
[...]

Inmiddels een dag later nogmaals contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog steeds geen smsjes krijg.

Ik moet nu kopie van me ID mailen en ze sturen het probleem door naar een andere afdeling. Gaat 2 tot 3 dagen duren voor ik weer bericht krijg.

Schiet niet echt op zo
Kijk wel uit met de kopie van je ID. Niet zomaar klakkeloos inscannen en opsturen. Haal je BSN nummer weg, zet er met rode letters op: KOPIE voor SONY o.i.d., dwars door je foto, handtekening en andere belangrijke kenmerken.

edit: ... en maak 'm zwart/wit, niet in kleur en in lage resolutie.

[ Voor 5% gewijzigd door musiman op 02-08-2018 14:42 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:14:
[...]

Kijk wel uit met de kopie van je ID. Niet zomaar klakkeloos inscannen en opsturen. Haal je BSN nummer weg, zet er met rode letters op: KOPIE voor SONY o.i.d., dwars door je foto, handtekening en andere belangrijke kenmerken.

Er zijn volgens mij ook van die special privacy filters om zaken te delen met instanties e.d.

meer info hier, en, 'we verwachten het niet' er is een ap :P
https://meneercasino.com/...e-kopie-paspoort-id-kaart

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:54
Wanneer er net nieuwe PSplus games zijn te downloaden en ik log in via de browser om ze alvast te downloaden ontvang ik soms ook geen certificatie-SMS. Ik denk dat het komt door de drukte.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 09:18

TDB

musiman schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:14:
[...]

De overheid heeft een speciale app hiervoor ontwikkeld: "KopieID". die haalt je BSN nummer weg en gooit er tekst dwars overheen die je zelf kunt aanpassen (idd een goed idee om dan "voor Sony PSN" oid neer te zetten).

[ Voor 8% gewijzigd door TDB op 02-08-2018 15:12 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Nou, ik heb toch maar weer eens iets uit de store gekocht. Lange tijd geleden want de backlog was (en is nog steeds) groot. De keuze is gevallen op Horizon: Zero Dawn complete edition. Daar zal ik me best wel eens mee kunnen vermaken. Nu aan 't downloaden en vanavond misschien opstarten. Hangt af van 't weer :)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

TDB schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:00:
[...]

De overheid heeft een speciale app hiervoor ontwikkeld: "KopieID". die haalt je BSN nummer weg en gooit er tekst dwars overheen die je zelf kunt aanpassen (idd een goed idee om dan "voor Sony PSN" oid neer te zetten).
Ik heb die app ooit bekeken, maar vond het maar zo zo. Beter om gewoon zelf je ID in te scannen, zelf een zwart balkje over je BSN te tekenen en zelf over de gevoelige info de tekst zetten waar je de kopie voor gebruikt.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:24
Heeft iemand toevallig al ervaring met State of Anarchy: Master of Mayhem? Ziet er wel grappig uit.
https://store.playstation...11738_00-SYPS4STATEOFANAR

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Spider-Man previews zijn echt super positief. Klinkt veelbelovend allemaal. Het aftellen is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
bram1984 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:19:
Spider-Man previews zijn echt super positief. Klinkt veelbelovend allemaal. Het aftellen is begonnen.
Duurt lang!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besloten bèta Call of Duty®: Black Ops 4 is al speelbaar:

https://store.playstation...13233_00-CODBO4PUBLICBETA

Net een potje gespeeld en het is ouderwets knallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben volgens mij de enige op aarde die he-le-maal niks heeft met superhelden films en games als spiderman en batman en zo haha. Vind het enthousiasme dat er hier voor is dan wel weer aandoenlijk.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mauz1978 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:10:
Ik ben volgens mij de enige op aarde die he-le-maal niks heeft met superhelden films en games als spiderman en batman en zo haha. Vind het enthousiasme dat er hier voor is dan wel weer aandoenlijk.
Nee hoor, ik ben er ook nog ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb ook niks met superhelden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Batman games heb ik veel van genoten, dus heb ik de nieuwe Spiderman game in preorder staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Jasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:27:
[...]

Ik heb ook niks met superhelden hoor :)
Mensen met au in de naam (eventueel met een paar letters er tussen) houden blijkbaar niet van superhelden.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:42:
[...]

Mensen met au in de naam (eventueel met een paar letters er tussen) houden blijkbaar niet van superhelden.
Zo, dat was even zoeken zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zijn 7.6 Miljard (billion?) mensen en jij bent idd de enige ;)

Ik denk dat iedereen wel dingen heeft die veel mensen tof vinden en jij niet
(of andersom)
voetbal
goede tijden
wilders
religie
etc etc.....

Op gamevlak hou ik niet van sandbox, mulitplayer fps (en single player ook al 'een tijdje gestopt, met half life 1 zo'n beetje :X ) moba, en battle royale/fortnite spul. Misschien is houden van wat overtrokken, maar iig geen intresse in.

You are unique, just like everybody else

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 10:09
Nee hoor, hier nog één....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

Oekol

waka waka hey hey

Finraziel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:42:
[...]

Wil het feestje niet verpesten, maar ik hou er ook niet van :+

@Jasphur zonde dat je de ps+ actie voor ~37 euro niet meegepakt hebt met die ps sales dagen maandje terug of zo. Heb die voucher gewoon in de kast liggen tot ik hem nodig heb.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Leoon. schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

@Jasphur zonde dat je de ps+ actie voor ~37 euro niet meegepakt hebt met die ps sales dagen maandje terug of zo. Heb die voucher gewoon in de kast liggen tot ik hem nodig heb.
Mocht je al PS+ hebben, dan kun je de voucher gewoon nu al gebruiken: de tijd wordt er gewoon bij op geteld.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leoon. schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Achja. Maakt niet zoveel uit. Ik heb het gewoon weer gekocht voor de volle mep, dan nu wel even de acties in de gaten houden en dan maar meteen kopen. Je nieuwe aangekochte maanden worden toch bij je nog resterende maanden bij elkaar opgeteld.

Toevoeging: Wel irritant dat je niet zelfeen bedrag kan toevoegen aan je wallet. Nu moest ik dus twee keer een transactie doen om 60 euro in mijn wallet te krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 03-08-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:57:
[...]

Achja. Maakt niet zoveel uit. Ik heb het gewoon weer gekocht voor de volle mep, dan nu wel even de acties in de gaten houden en dan maar meteen kopen. Je nieuwe aangekochte maanden worden toch bij je nog resterende maanden bij elkaar opgeteld.

Toevoeging: Wel irritant dat je niet zelfeen bedrag kan toevoegen aan je wallet. Nu moest ik dus twee keer een transactie doen om 60 euro in mijn wallet te krijgen
Raar als ik iets koop krijg ik altijd een bericht 'bedrag x mist, wil je dit toevoegen?' dat doe ik dan, ik klik op 'buy' en dan sta ik daarna gewoon op 0.

Geld in je wallet stoppen is het zelfde als vroeger in de 'brick en mortar store' en prepaid kaartje halen (denk ik iig :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat kreeg ik via de app niet voor elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

bram1984 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:19:
Ik heb gisteren bij de GameMania de limited edition PS4 Pro gereserveerd :*)

Aangezien mijn huidige 1st gen PS4 al wat jaren mee gaat en ik een nieuwe 4k TV heb was ik lang aan het twijfelen over de overstap naar de Pro. En toen ik deze Spiderman versie zag was ik meteen verkocht _/-\o_

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Nope, ook hier nog één. Zal het nooit begrijpen en dan voornamelijk niet op filmvlak. Als de game(play) gewoon goed is maakt het me doorgaans minder uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Spud82 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:52:
[...]

Nope, ook hier nog één. Zal het nooit begrijpen en dan voornamelijk niet op filmvlak. Als de game(play) gewoon goed is maakt het me doorgaans minder uit allemaal.
Had ik ook altijd, tot dat ik de laatste Batman ging spelen....wat een vette game is dat. Sindsdien helemaal hooked van Batman.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als late tiener of early twenty (weet het niet helemaal meer zeker) erg getwijfeld over pokemon.....durfde ik echt mijn reguliere gamestore in te gaan en die game te kopen? Maar mijn nieuwsgierigheid won het van de awkwardness :P
Goede keuze geweest. En voor mij sindsdien ook heel simpel. Het is imho kinderachtiger om iets niet te doen terwijl je het eigenlijk wel wil om wat voor reden dan ook. (nou ja, schamen dan, als het illegaal iets etc dan is het uiteraard anders :P )

......dan het lekker wel doen en het durfen toe tegeven.......de pokemon tekenfilm is gericht op kids en is niet mijn favo pastime, maar het spel is gewoon een leuke simpele rpg. Niets mis mee toch?

Dus ja met die insteek vind ik superhelden spul vaak wel leuk, niet alles, de hulk smash oid waar mijn kids naar kijken trek ik niet, maar goede films (toegeven zelfs de mindere vind ik vaak nog steeds entertaining.....zie de meeste dc versies :P ) en goed spellen? yes please!

tldr: als de kwaliteit goed is, wil ik het best spelen of kijken, ongeacht het onderwerp.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:22:
als late tiener of early twenty (weet het niet helemaal meer zeker) erg getwijfeld over pokemon.....durfde ik echt mijn reguliere gamestore in te gaan en die game te kopen? Maar mijn nieuwsgierigheid won het van de awkwardness :P
[...]
Ach, als late veertiger (...) geef ik ook gewoon toe aan de Lego spellen, hoor. Die zijn erg leuk! Vaak ook samen met mijn zoon gespeeld en dan is het helemaal gaaf: samenwerken om puzzels op te lossen.
Ik heb zelfs af en toe met mijn non-gamer vrouw samen Lego The Hobbit gespeeld!!! :D

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:52:
[...]

De wat meer duistere films zoals de Batman van Christopher Nolan vind ik echt heel tof. Met lawaaierige films als Avengers en Transformeres heb ik dan weer weinig.

De Spider-Man films van Sam Raimi (met Toby Maguire) vind ik ook echt geniaal en heerlijk veel comic "uitademen".

Spider-Man als superheld vind ik ook erg vermakelijk en dan vooral omdat hij juist een doodnormale dude is met alledaagse problemen zoals huurachterstanden etc. NY is daarbij een vette stad en het wordt nog vetter als je er ook nog eens doorheen kan slingeren.

De Arkham games zijn daarbij ook briljant in mijn optiek.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
De tijden zijn ook gewoon enorm veranderd, gelukkig maar.

Ik herinner me nog zeer levendig toen ik mijn PlayStation (PSX) kocht. Ik had vroeger wat occasioneel gegamed op PC, maar had geen zin meer in al het gedoe van drivers installen, GFX cards upgraden, enz... Dus dacht ik dat een console misschien wel een alternatief zou zijn. Dit was in '97, denk ik en was toen al 27. Dus ik stap een speelgoedwinkel binnen voor een PSX, en vroeg dan welke games ze zoal hadden. Toen de verkoopster vroeg voor welke leeftijd het was, zei ik dat het voor mezelf was. Je had die haar gezicht moeten zien :D. Gelukkig zijn tijden veranderd. Heb toen overigens GTA erbij gekocht, gewoon omdat het 18+ was :). Heb de console en game nog altijd trouwens.

En ja, ook qua games zelf kan ik me nu als late veertiger ook prima vermaken met wat meer 'kiddy' games zoals de Lego of Mario games. Niets mis mee, al helpt het ook als je kinderen hebt die ook al oud genoeg zijn om te gamen. Dan vinden mensen het ineens minder raar als je dat soort spellen speelt :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Twixie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:54:
De tijden zijn ook gewoon enorm veranderd, gelukkig maar.

Ik herinner me nog zeer levendig toen ik mijn PlayStation (PSX) kocht. Ik had vroeger wat occasioneel gegamed op PC, maar had geen zin meer in al het gedoe van drivers installen, GFX cards upgraden, enz... Dus dacht ik dat een console misschien wel een alternatief zou zijn. Dit was in '97, denk ik en was toen al 27. Dus ik stap een speelgoedwinkel binnen voor een PSX, en vroeg dan welke games ze zoal hadden. Toen de verkoopster vroeg voor welke leeftijd het was, zei ik dat het voor mezelf was. Je had die haar gezicht moeten zien :D. Gelukkig zijn tijden veranderd. Heb toen overigens GTA erbij gekocht, gewoon omdat het 18+ was :). Heb de console en game nog altijd trouwens.

En ja, ook qua games zelf kan ik me nu als late veertiger ook prima vermaken met wat meer 'kiddy' games zoals de Lego of Mario games. Niets mis mee, al helpt het ook als je kinderen hebt die ook al oud genoeg zijn om te gamen. Dan vinden mensen het ineens minder raar als je dat soort spellen speelt :P.
Ach ja, ik had een paar jaar eerder een beetje het tegenovergestelde. Ik liep als 14 of 15 jarig jochie de Intertoys in en zei dat ik een Gameboy wou kopen. Toen keken ze ook raar en wachten ze volgens mij even af of ik echt met 200 gulden (geloof ik) op de proppen ging komen. In de 90s keken speelgoedwinkel medewerkers misschien wel gewoon graag raar? :P

Nou ja we zullen allebei wel niet de norm gevolgd hebben van ouder koopt speelgoed voor kind.

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 03-08-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het dat je geen maandje PS+ meer kan nemen? Ik kan alleen 3 maanden of meer in de store vinden.

Pagina: 1 ... 15 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.